לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'היי, למישהו יש מידע לגבי מעיל כרית אוויר לאופנוע...?'
היי, למישהו יש מידע לגבי מעיל כרית אוויר לאופנוע...?
25/07/2016 | 06:26
21
זה שווה משהו?

האם יש מעילים בעובי 15 ס"מ? (ממה שבדקתי לבנתיים יש עד 5 ס"מ)

תודה
לצפיה ב-'לאילו כלים יש אחסון ענק?'
לאילו כלים יש אחסון ענק?
20/07/2016 | 13:31
3
99
אני צריך ליסוע עם הרבה ציוד - קיים כלי דו\תלת גלגלי עם נפח אחסון גדול?
לצפיה ב-'לא מעט גדלנועים וגם אפשר להוסיף מקום על אופנוע'
לא מעט גדלנועים וגם אפשר להוסיף מקום על אופנוע
21/07/2016 | 11:43
2
158
לקטנועי על כדוגמאת בורגמן, מג'סטי וסילוורווינג יש הרבה מקום מתחת לכסא. גם לXmotion של TGB, אגב...
על אופנוע ניתן להוסיף ארגז אחורי וארגזי צד וגם תיק מיכל או תיקי צד למיכל.
 
בעצם הכל תלוי במה בדיוק אתה צריך להוביל ולאיזה מרחק.
 
הכרתי פעם מסגר שהיה מתנייד על GN250 עם רתכת CO2 והכל,
ראיתי קטנועים עם ציוד הדברה מזווד אליהם,
עוד GN עם אבן משחזת מקובעת לסבל
וטכנאי מיזוג כולל רתכת ובלון גז על קטנוע.
 
לצפיה ב-'תודה רבה! מזוודה כמו שטסים לחול זה לא ראלי לסחוב'
תודה רבה! מזוודה כמו שטסים לחול זה לא ראלי לסחוב
21/07/2016 | 12:26
1
78
על דו\תלת גלגלי נכון?
לצפיה ב-'למה לא?'
למה לא?
21/07/2016 | 14:45
115
אם יש ארגז, צמוד אליו ואם אין, קשור אל הכסא מאחוריך.
 
אסור לחרוג מהרוחב המקסימלי של האופנוע (ידיות הכידון, לצורך העניין).
על גובה אין מגבלה בחוק.
 
בכל מקרה אתה הרוכב יודע כמה משקל וכמה הדוק מרגיש לך לסחוב כך.
 
גילוי נאות: כותב שורות אלו כבר הוביל כך בבטחה מזוודה לנתב"ג על GS500  ואף יותר.
לצפיה ב-'נפתח פורום שמאות מקרקעין'
נפתח פורום שמאות מקרקעין
( לעמוד שלי בתפוז )
21/07/2016 | 09:49
7
 האם אתם לקראת רכישה או מכירה של נכס? נמצאים בהליך לקיחת משכנתא וזקוקים לסיוע או הכוונה בהתנהלות עם שמאי הבנק?
 
בפורום שמאות מקרקעין בתפוז תקבלו תשובות לכל השאלות:
לצפיה ב-'מספר שאלות על קוואסקי KLE'
מספר שאלות על קוואסקי KLE
21/07/2016 | 02:38
59
ערב טוב.
התחדשתי היום בKLE500 שנת 97 ובשביל השקט הנפשי אני רוצה לוודא שהוונטה נכנסת לפעולה ושהנורה של החום מנוע תדלק לי בזמן אמת.
יש לי כלים ויידע במכונאות ואני יודע שזה לא אמור להיות מסובך, אשמח אם מישהו יוכל להסביר איך לבדוק את זה.
עוד משהו, אני רוצה לעשות החלפת מי קירור וניקוי למערכת. האם יש בורג ריקון למי קירור? והאם כשממלאים מים חדשים צריך לעשות ניקוז אוויר? (כמו ברכב)
תודה מראש
לצפיה ב-'מוסך זוהר בבית אלעזרי'
מוסך זוהר בבית אלעזרי
20/07/2016 | 17:54
1
82
מישהו מכיר? אפשר חוות דעת?
לצפיה ב-'חבר טיפל שם בעבר. מכונאי טוב,עובד לפי הספר. יקר מאוד.'
חבר טיפל שם בעבר. מכונאי טוב,עובד לפי הספר. יקר מאוד.
22/07/2016 | 17:37
24
לצפיה ב-'החלפת מידת צמיג'
החלפת מידת צמיג
19/07/2016 | 16:03
58
אהלן
יש לי הונדה CB250 משנת 1994.
ברשיון רשומה לי מידת צמיג קדמי שאי אפשר למצוא 90/100-18
לכן בעשר ומשהו שנים האחרונות אני משתמש במידה אחרת ללא בעיות
עד היום שהטסטר הגדיל ראש לבדוק את הצמיג ונכשלתי בטסט ...
שמעתי שיש פרוצדורה שניתן להחליף את המידה ברשיון. מישהו מכיר/יודע איך עושים את זה?
תודה
לצפיה ב-'מישהו מה"מחוברים" יודע להגיד מה לעזאזל עבר אתמול'
מישהו מה"מחוברים" יודע להגיד מה לעזאזל עבר אתמול
18/07/2016 | 15:12
2
214
על הדוקטור או לפחות, מה הוא טוען להגנתו?
לצפיה ב-'חשבתי את אותו הדבר... '
חשבתי את אותו הדבר...
18/07/2016 | 15:39
1
154
אולי אגו (אני מבין יותר טוב...) אולי משהו אחר (לא רצה לאבד קשר עם המובילים)
אבל, הוא עשה את אותה הטעות שנה שעברה (לא זוכר באיזה מרוץ בדיוק) כשנכנס להחליף צמיגים 3-4 הקפות מאוחר מידי.
למזלו שנה שעברה, לורנזו התרסק, השנה מארקז (וגם השאר) לא נתן לו את הפריבילגיה 
 
חוץ מזה, האליפות נראית בדרך המהירה למארקז (כמעט ולא טועה, למרות שלקח סיכון עצום כשעלה על סליקס)
לעומתם, לורנזו נראה כבוי לחלוטין בשני המרוצים האחרונים (כאילו וויתר)
 
 
לצפיה ב-'מפתיע שהרוכב הכי מנוסה, שוגה שוב ושוב כשנכנס לענין שיקול '
מפתיע שהרוכב הכי מנוסה, שוגה שוב ושוב כשנכנס לענין שיקול
18/07/2016 | 19:42
109
אסטרטגי בעקבות מרוץ שלא הולך לפי ה"ספר".
הדומיננטיות שלו היא בעוכריו...רוכב אחר לא היה
מעיז לסרב ל BOX BOX...!!!
חורחה עם הבית הפלצני שלו והבלונדות בבריכה, נכנס
שוב לקטע נפשי טיפולי. אני ישן טוב עם זה מאז שהוא יכול היה לצאת
ענק וללחוץ על כך שבמרוץ האחרון 2015, יזנק הדוקטור לפי המיקום
ב QUALIFYING ולא אחרון בגריד בעקבות מה שהצליח לעולל לו 
93 לאורך חצי מרוץ.
לעולם יזכר לחורחה שאת אליפות 2015 הוא
קיבל במתנה מהשופטים, בסיוע בזוי של בן ארצו.  
אשר ל 93, יומו יגיע. אני "עובד" על זה...
לצפיה ב-'לרענן את הידע על הרכיבה באופנוע גדול'
לרענן את הידע על הרכיבה באופנוע גדול
17/07/2016 | 05:49
8
158
יש לי רישיון על אופנוע גדול A  אבל במשך עשרות שנים שאני לא נגעתי בדו גלגלי ממונע, עוברת לי מחשבה בראש, לקחת שיעור או שניים, על מנת לרענן את הידע בתחום, מה דעתכם ?
לצפיה ב-'קורס רכיבה של אופנוען מאומן או פרוריידינג יהיה יעיל יותר '
קורס רכיבה של אופנוען מאומן או פרוריידינג יהיה יעיל יותר
17/07/2016 | 07:24
4
45
לצפיה ב-'פרטים על קורס אופנוען מאומן, שהרבה היו מעוניינים לשמוע'
פרטים על קורס אופנוען מאומן, שהרבה היו מעוניינים לשמוע
17/07/2016 | 08:24
2
97
איפה יש כאלה? כמה זמן נימשך הקורס ? כמה דרגות קורסים ישנם, פרו 1 פרו 2 , , , וכמובן עלויות
לצפיה ב-'גוגל '
גוגל
17/07/2016 | 08:52
27
לצפיה ב-'תרכוש אופנוע ולך ללמוד לרכב'
תרכוש אופנוע ולך ללמוד לרכב
18/07/2016 | 16:23
66
כל מה שאני יודע ברכיבה למדתי מהם, לא היה לי נסיון רכיבה על אופנוע, לא התבישתי לשאול, איך מניחים את כף הרגל על הרגליות והיד על הידיות. אבל אל תוותר על הקורסים. תשתמש בנסיון החיים שלך ולך תלמד מנסיונם של אחרים זה עולה כסף וזה שווה.
 
 
לצפיה ב-'קורס פרטני אחד על אחד.'
קורס פרטני אחד על אחד.
18/07/2016 | 12:58
38
לצפיה ב-'מפתיע ומאכזב שאיש לא אמר לך שאחרי "עשרות שנים" שבהן לא רכבת,'
מפתיע ומאכזב שאיש לא אמר לך שאחרי "עשרות שנים" שבהן לא רכבת,
18/07/2016 | 15:09
2
106
אתה נכנס בוודאות  לצרה צרורה במידה שתעלה על אופנוע גדול, אפילו מדובר ב"הארלי" כלשהו או אחד מהדומים לו.
האופנועים של היום, התעבורה ובעיקר שיטות הלימוד "אחרי" הרשיון, אינם משהו שאתה מכיר מאז.
ממליץ לך להתחיל ב...300 סמ"ק פחות או יותר (יש מגוון גדול) ולקחת את הקורסים המשלימים שאחרי הרשיון.
 
לצפיה ב-'אני עם נוי פה'
אני עם נוי פה
18/07/2016 | 15:45
75
שנה שעברה חזרתי לרכב אחרי כמעט 20 שנה שלא עליתי על אופנוע
התחלתי עם Z250, עשיתי את קורס(ים) באופנוען מאומן ואחרי שנה שידרגתי ל 700...
 
לצפיה ב-'ובנוסף'
ובנוסף
18/07/2016 | 18:07
74
לא בטוח שאופנוע כבד וגדול מתאים כיום לתנועה הצפופה בישראל. הרי יותר מק"מ אי אפשר לרכב רצוף בלי להאט בגלל התנועה. בעיר התנועה צפופה הרבה יותר. בהחלט יתכן ש 500 סמ"ק במידות בינוניות מתאים הרבה יותר למדינה הצפופה הזאת , תמרון בין מכוניות, ואפילו חניה בחניה מאושרת לאופנועים. עוד היד נטויה, באילת מגרשים עצומים מלאים המיטב התוצרת וגם בחיפה . כל אלו אמורים לעלות על הכביש בתקופה הקרובה
 
לצפיה ב-'האופנוע השתגע'
האופנוע השתגע
15/07/2016 | 20:00
2
150
הרכבתי לאופנוע שלי כידון חדש היום, וכשעליתי עליו לסיבוב והמצערת במצב סרק, פתאום הטורים עולים כאילו אני בפול גז, באופן מוגזם. 
למישהו יש מושג? 
לצפיה ב-'הבעיה ככל הנראה בכבלי גז'
הבעיה ככל הנראה בכבלי גז
15/07/2016 | 21:38
86
או שהם קצרים ולכן מתוחים מידי או שהם עוברים לא טוב ולכן נמתחים.
יש מצב שתצטרך להאריך אותם בשביל שיתאימו לכידון.
לצפיה ב-'לי קרה משהו דומה. TPS'
לי קרה משהו דומה. TPS
( לעמוד שלי בתפוז )
20/07/2016 | 11:58
20
לצפיה ב-'דרגת רשיון er5'
דרגת רשיון er5
14/07/2016 | 19:55
59
מישהו יכול לעשות לי סדר.
קוואסקי er5 איזה דרגת רשיון צריך?
ביד 2 חלק מפרסמים a1 וחלק a
תודה לעונים
לצפיה ב-'הדבקת סדק במנוע'
הדבקת סדק במנוע
09/07/2016 | 18:22
6
184
אהלן,
אני מנסה לברר אם זה אפשרי בכלל להדביק לפחות בצורה זמנית סדק במנוע?
 
ואם כן אז האם יש מומחים לנושא?
אשמח להמלצות
לצפיה ב-'אפשר תמונה?'
אפשר תמונה?
09/07/2016 | 20:23
119
או לפחות תאור החלק הפגוע?
 
 במקרה של כיסוי ניתן לפרק ולסתום זמנית לפעמים.  בבלוק זה כבר פחות סביר אם כי...
 
בקיצור, שים תמונות.
לצפיה ב-'כן '
כן
10/07/2016 | 02:28
1
185
אני עשיתי טיפול "זמני" שנשאר קבוע ומצויין במנוע של חיפושית עם החומר שבתמונה.
מאוד יקר וקשה להשגה אבל שווה מאוד!
 
לצפיה ב-'לא ברור אבל'
לא ברור אבל
11/07/2016 | 20:31
113
כעקרון ניתן להלחים סדק במנוע. הגוף / הבלוק עשוי מייצקת ואפשר להלחים. אם קצת מזל יחזיק כמו חדש . יש בת"א כאלו שמתמחים בנושא . יש מקום שכזה בשביל התנופה 12 תל אביב. בצד שמאל. אם לא גר במדינת ת"א אני לא מכיר מקומות שכאלו בחו"ל......
לצפיה ב-'לפני שנים עברתי כמה נסיונות לתיקון סדק'
לפני שנים עברתי כמה נסיונות לתיקון סדק
11/07/2016 | 21:39
2
146
באוזן חיבור לשלדה מעל ראש מנוע (סוזוקי XF). כולל ריתוך ארגון.
לא החזיק יותר מידי....
סוג של הימור.
לצפיה ב-'בהחלט הגיוני'
בהחלט הגיוני
12/07/2016 | 22:17
1
95
מכיוון שרעידות גורמות לסדקים במקומות שכאלו בטח אם עבר תיקון
לעומת סדק בבלוק שם יד לחץ ולא רעידות. בכל מקרה ריתוך הוא בעייתי במיוחד ביציקה ברזל או אלומניום. זאת תורה שלמה אבל לפעמים שווה לנסות כי האלטרנטיבה הרבה יותר יקרה
 
לצפיה ב-'בסוף קניתי ראש מנוע מפירוק באיטליה'
בסוף קניתי ראש מנוע מפירוק באיטליה
13/07/2016 | 07:53
103
והעברתי ארוז לקונה של האופנוע...
לצפיה ב-'האם חוקי'
האם חוקי
10/07/2016 | 21:41
1
253
לרכב עם אופנוע דו"ש על הכביש ללא איתותים?
עניין דחוף
לצפיה ב-'לא.'
לא.
10/07/2016 | 21:43
38
לצפיה ב-'הזעקה אחרונה'
הזעקה אחרונה
10/07/2016 | 15:18
152
שלום,
לפני רכישת הונדה cb500x , קיבלתי הצעה מהזעקה אחרונה על סך 3100 שח עלות והתקנה. זה רחוק מה1600 שח שמציגים בכתבות עליהם, נראה לכם הגיוני?
יש למישהו ניסיון איתם?
לצפיה ב-'שוקלים טיול אופנועים באירופה? מיצו מדריך כיצד'
שוקלים טיול אופנועים באירופה? מיצו מדריך כיצד
( לעמוד שלי בתפוז )
08/07/2016 | 10:50
132
לצפיה ב-'מבקש חוות דעת על BMW'
מבקש חוות דעת על BMW
08/07/2016 | 02:46
1
184
כיום רוכב על XEVO 250
אני חושב בכיוון של אופנוע ומאוד קורץ לי הסדרה GS של BMW הדו"ש אחרי שהבנתי שאת ה KLE אני לא אקח מפני שהאופנועים הללו ישנים בסדרת הדו"ש
ראיתי לא את הסדרה של BMW אבל אני אשמח לשמוע חוות דעת
אני מתלבט בין ה650GS לבין ה700GS

אשמח לחוות דעת והמלצות לחיוב או לשלילה על האופנועים הללו

לצפיה ב-'זה ההבדל בין אופנוע לקטנוע, באופנועים אתה קונה מה שקורץ לך'
זה ההבדל בין אופנוע לקטנוע, באופנועים אתה קונה מה שקורץ לך
08/07/2016 | 09:32
147
אם קורץ לך BMW זה טוב ואם קורץ לך הונדה זה טוב וכן הלאה ..... כל היצרנים. אם אחרי אופנוע דו"ש יקרוץ לך שטח...זה גם טוב תקנה גם כזה ואם יקרוץ לך ספורט-כביש...אז תשאל שוב פה בפורום והתשובה תהיה כמו קודם תקנה מה קורץ לך....ואם מה שחשוב לך זה להגיע ממקום למקום תשאר עם XEVO 250 אחלה קטנוע.
לצפיה ב-'ובנוסף'
ובנוסף
04/07/2016 | 14:37
104
דווקא באופנועים / קטנועים החשיבות של הלחץ הנכון חשובה מעבר לעניין השחיקה. פרופיל הצמיג עגלגל . כאשר האופנוע מוטה הצידה בסיבוב  אנו מקווים ששטח המגע עם האספלט ישמר בין השאר בגלל הפרופיל המיוחד של הצמיג. לחץ נמוך גורם למעיכה של הצמיג עיוות של הפרופיל והאחיזה מתרופפת . כאמור לחץ נכון שומר על הצורה המדוייקת של הצמיג..  אם קרה לכם פנצ'ר וניסיתם להטות את האופנוע בסיבוב כאשר בצמיג אין אוויר מיד יש תחושה של איבוד שליטה ואיבוד כיוון נסיעה.
לצפיה ב-'להבנתי לחץ אוויר נמוך 10% משפר את טווח העצירה'
להבנתי לחץ אוויר נמוך 10% משפר את טווח העצירה
04/07/2016 | 15:21
5
120
השיפור בטווח העצירה נוצר מהגדלת שטח המגע של הצמיג עם הכביש.
יש חסרונות בלחץ אוויר נמוך, אבל לטובת טווח עצירה זה דווקא אמור להיות יתרון
לצפיה ב-'בהחלט יתכן'
בהחלט יתכן
04/07/2016 | 15:53
101
אבל אני מניח שהיצרן לקח את כל הפרמטרים בחשבון.
לצפיה ב-'אמנם, הנושא נטחן כאן עד דק לא פעם אבל, כדאי שתתענין במקורות'
אמנם, הנושא נטחן כאן עד דק לא פעם אבל, כדאי שתתענין במקורות
06/07/2016 | 14:54
3
136
"אמיתיים" באשר ל"עובדה" שקבעת, המקשרת לכאורה בין שטח המגע לבין יכולת האחיזה של הצמיג בכלל ובעת עצירה בפרט.
כאן בפורום, לא יהיה לך קל לנפות את המוץ מן העיקר... בכל אופן, בהצלחה.
אזהרה ועצה: התעלם מ"מומחים" מסוגם של הירש ומרוכז... 
לצפיה ב-'רוצה לומר - שוטים מסוגו של נוי=מזקיר=עצלות...'
רוצה לומר - שוטים מסוגו של נוי=מזקיר=עצלות...
06/07/2016 | 16:18
2
95
טרול הטרולים 
לצפיה ב-'שששש...ארצה!'
שששש...ארצה!
07/07/2016 | 10:45
1
34
לצפיה ב-'שוטים וגם עילגים... מהסוגה של נוי=מזקיר=עצל'
שוטים וגם עילגים... מהסוגה של נוי=מזקיר=עצל
07/07/2016 | 13:05
79
מלך ומלכת הטרולים....
לצפיה ב-''
06/07/2016 | 14:12
2
39
 
  אתה נוסע לצלם?     
 
 
לצפיה ב-'יאפ. נוסע'
יאפ. נוסע
( לעמוד שלי בתפוז )
07/07/2016 | 08:53
1
12
לצפיה ב-''
07/07/2016 | 10:53
27
 
 
 
                 איזה כיף לך!
                                       תהנה
 
 
לצפיה ב-'התלבטות בין שני דיאלים'
התלבטות בין שני דיאלים
03/07/2016 | 12:48
2
126
היי, יש לי אפשרות לרכוש אחד משני קטנועים של דיאלים S3 125 סמ"ק, אני לא יודע באיזה מהם לבחור אשמח ליעוץ-
1. שנת 2013 עם 4500 קילומטר כמו חדש כל הטיפולים בזמן
2. שנת 2014 עם 14000 קילומטר במצב כמו חדש גם ועבר את הטיפול הגדול של 12000 קילומטר (טיפול שעולה 1700 שקל)
ההתלבטות היא בעיקר בגלל השנה והקילומטרז', שניהם עולים אותו דבר, הבדל של 200 שקל ל2014 לא קריטי, השאלה מה משחק יותר פקטור השנה או הקילומטר, אשמח לשמוע חוות דעת, תודה
לצפיה ב-'אני אחד שמאוד אוהב את השדרוגים והדברים החדשים'
אני אחד שמאוד אוהב את השדרוגים והדברים החדשים
04/07/2016 | 18:56
74
ככה שאני אישית הייתי הולך על 2014, ההבדל כל כך קטן שזה לא משמעותי, גם בוא נגיד את האמת14 אלף ק"מ זה לא הרבה וגם עבר טיפול אחרי 12 אלף, בנוסף לפי מה שאני מכיר מחברים שלי זה כלי  אמין שלא עושה בעיות, ככה שאני אישית הייתי הולך על ה2014, בכל מקרה שיהיה בהצלחה, יצא לך לרכוב על שניהם?
לצפיה ב-'לא חושב שמדובר בהבדל משמעותי'
לא חושב שמדובר בהבדל משמעותי
04/07/2016 | 20:21
53
אבל אם הייתי צריך לבחור מביניהם, הייתי הולך לדעתי על ה2014. אחלה כלי, אתה ממש תיהנה ממנו.
לצפיה ב-'המלצה על משחה של forberz שניקתה לי את האופנוע'
המלצה על משחה של forberz שניקתה לי את האופנוע
04/07/2016 | 15:51
173
בגלל הקיץ יצא שהאופנוע שלי שכב הרבה בשמש בלי כיסוי מה שגרם למראות להיות דהויות ולהופעת כתמים מגעילים על האופנוע
חבר אמין המליץ לי על המשחה והספריי של forberz הוספתי תמונה איך המשחה נראת  ואחרי שימוש אחד האופנוע היה נראה כמו חדש באתר שלהם כתוב איך להשתמש וככה השתמשתי
אני לא מפרסם שלהם לא כלום באמת ממליץ רק כי מגיע להם
שמתי תמונה שאפשר לראות שבצד יש צבע לבן ובאמצע זה איך שמרחתי
זה הקישור שלהם שם קניתי http://www.forberz.com/#!forberz-ride-effect-hebre...
 
לצפיה ב-'רמזורי משקל מחקו מהלקסיקון את הביטוי דו גלגלי'
רמזורי משקל מחקו מהלקסיקון את הביטוי דו גלגלי
03/07/2016 | 12:16
4
180
אני גר בחיפה ופזורים הרבה רמזורי משקל, מה המדינה מצפה ממני שאעשה? שאחכה עד שיגיע רכב? ואם מדובר בשעה מאוחרת שאין כמעט רכבים?..
האם חוקית אני צריך לעשות עיקוף כה גדול של קילומטרים רבים כדי ''לעקוף'' את הרמזור?? האם אופנוע הוא אינו כלי רכב?? כפי שידוע לי רמזורים הם לכלי רכב ואופנועים דינם שווה!. ומה אם זה הרמזור היחיד ליציאה? למשל מהקאנטרי בנשר שהוא רמזור משקל! ואם אין כלי רכב אין איך לצאת
למה המדינה לא עושה כלום? למה אין שום תביעה ייצוגית?? זה מטריף
חוסר אכפתיות של משרד התחבורה וחוסר שכל מי שהכניס לביצוע את הרמזורים האלה.. זה נראה כל כך לא צודק..
מעניין מה שופטים פוסקים במקרים כאלו שעוברים באדום?
לצפיה ב-'תיקון קל - הרמזורים אינם עובדים על משקל'
תיקון קל - הרמזורים אינם עובדים על משקל
04/07/2016 | 12:55
1
131
אלא על ידי השראה מגנטית.
 
המתכת שיש ברכב נקלטת על ידי גלאי המונח בכביש. בדיוק כמו במצלמות הגטסו הידועות לשמצה.
לצפיה ב-'אז ככה'
אז ככה
04/07/2016 | 14:31
125
אותה בעיה קיימת לרוכבי אופני כביש. שם האופנים עשויות בד"כ מקרבון וחלק המתכת אם בכלל מחומרים אחרים כמעט ולא מפלדה. בשבתות בבוקר כשאין כמעט תנועה ההמתנה למכונית יכולה לקחת שעה. פנינו למע"צ החדשה / הישנה/ משרד התחבורה ובצמתים חשובים שינו את הרמזור כך שיעבוד גם כשאין מכונית. לא יודע בדיוק מה עשו  אבל כרגע במספר מקומת הבעיה נפתרה
לצפיה ב-'פנה למוקד העירוני. הם אמורים לטפל בזה.'
פנה למוקד העירוני. הם אמורים לטפל בזה.
11/07/2016 | 09:26
25
לצפיה ב-'חיישני רמזור. תפנה לעיריה ותציין מיקום.'
חיישני רמזור. תפנה לעיריה ותציין מיקום.
11/07/2016 | 21:37
40
אמורים לבוא ולכייל.
אני חיפאי כמה שנים ולא נתקלתי יותר מידי בבעיה.
תוריד קצת רגלית אמצע עם הרגל - ייצר לך יותר מתכת לסגיר מעגל החיישנים. (אני עם קטנוע עטור פלסטיק).
 
 

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא פוריות
אירוח בנושא פוריות
ד``ר נהרי מומחית לפריון מגיעה לענות על שאלותיכם
אירוח בנושא פוריות
אירוח בנושא פוריות
ד``ר נהרי מומחית לפריון מגיעה לענות על שאלותיכם
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

יפעת כלכלה וחשבונאות משפטית
יפעת כלכלה וחשבונאות
פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ