לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'שאלה למומחים שבחבורה '
שאלה למומחים שבחבורה
04/12/2016 | 07:17
5
54
שלום חברים, 
בזמן האחרון נתקלתי בבעיה מוזרה שאני לא מצליח לפתור. 
כל פעם שאני מוריד להילוך ראשון לפני עצירה לדוגמא בצומת האופנוע כבה. 
וכאשר אני מניע אותו מחדש הוא שומר על הטורים יציבים ולא כבה.(מדובר ב Vstorm 650) 
האם מישהו נתקל בבעיה דומה או שיש לו רעיון מה הבעיה ?? 
 
תודה מראש לכל העונים
 
 
לצפיה ב-'אתה מאלה העומדים בצומת בהילוך ראשון, עם קלאטש לחוץ?'
אתה מאלה העומדים בצומת בהילוך ראשון, עם קלאטש לחוץ?
04/12/2016 | 11:11
1
25
לצפיה ב-'זה לא טוב ? '
זה לא טוב ?
04/12/2016 | 17:02
7
לצפיה ב-'שאלה '
שאלה
04/12/2016 | 21:42
2
16
ואם אתה מעביר לראשון ללא עצירה מוחלטת זה לא קורה ?
לצפיה ב-'שלילי '
שלילי
04/12/2016 | 22:14
1
8
זה קורה רק בהאטה לפני עצירה כשהקלא'ץ לחוץ 
לצפיה ב-'ניחושים'
ניחושים
04/12/2016 | 22:27
8
לא קרוב להיות מכונאי אבל - אולי הקלאטצ׳ לא מפריד מספיק למשל בשל כיוון לא נכון של הידית ? אולי חיישן רגלית הצד ? 
בדקת במוסך ? 
 
לצפיה ב-'שאלה של מתחיל אמיתי'
שאלה של מתחיל אמיתי
30/11/2016 | 17:32
10
109
 
אהלן, אני בן 30 ולפני שנה עשיתי רשיון לקטנוע(דרגה a2) ואני מעוניין לעבור לאופנוע בדרגה זו(אופנוע כביש כ125 סמק)
איזה אופנוע אתם ממליציים ולמה?
תודה מראש.
 
לצפיה ב-'אם הגובה מאפשר דו"ש.'
אם הגובה מאפשר דו"ש.
30/11/2016 | 20:17
2
65
אופנוע דו שימושי (WR, CRL,DRZ ודומיהם).
 
הסיבה להמלצה נעוצה ביכולת השליטה העדיפה באופנוע כזה;
ישיבה זקופה, כידון רחב ושטוח, יכולת ספיגת מהמורות, כידון גבוה מעל מראות בפקק)
 
ויכולות השבילים שלהם מעניקים ערך מוסף שכן בשטח תוכל ללמוד ולתרגל שליטה בזנב והתמודדות עם אחיזה לקויה בתנאים 'רכים' יחסית לאספלט...
השיפור בשליטה יבוא לידי ביטוי גם ברכיבת הכביש שלך.
 
ממליץ מאוד על מיגון מלא בכל רכיבה (כן, גם כפפות, מגיני ברכיים ומגפי רכיבה, לא רק מעיל וקסדה שלמה).
 
ממליץ מאוד מאוד על קורס רכיבה מתקדמת אחרי שתרכוש אופנוע וקצת תכיר אותו;
ידע שלא יסולא בפז! גם בטיחותי וגם כיף גדול
 
לצפיה ב-'אופנוע דוש או נייקד '
אופנוע דוש או נייקד
01/12/2016 | 18:29
1
37
rusti צודק לחלוטין והייתי מוסיף שגם אופנוע נייקד כגון הדיוק 125 גם יכול להיות טוב.
לצפיה ב-'האמת לא יודע מה זה בדיוק נייקד'
האמת לא יודע מה זה בדיוק נייקד
02/12/2016 | 07:01
28
כמו שאמרתי אני ממש מתחיל בתחום.
לצפיה ב-'בהמשך לדבריכם'
בהמשך לדבריכם
02/12/2016 | 06:58
6
36
אני דווקא יותר מעוניין כרגע דווקא באופנוע כביש כביש כמו כן הגבוה שלי הוא 175 ואני מתכוון לנסוע בו בעיקר לעבודה שזה אומר 20 לכיוון וחלק בפקקים של תל אביב. אולי לפעמים אסע גם נסיעות ארוכות יותר. מה אתם אמורים על CBR125 ודומיו?  
 
 
 
 
לצפיה ב-'קצת סדר '
קצת סדר
02/12/2016 | 13:39
4
31
 
אופנועי כביש בצורת סופר ספורט הם בעלי תנוחת רכיבה כפופה באופן יחסי לאופנועים דו שימושיים או אופועיי נייקד (אופנוע בלי פירינגים = הפלסטיקים) בעלי תנוחת רכיבה זקופה יותר. בנוסף, אופנועי ה"סופר ספורט" הם בעלי צידוד קטן יותר - קשה איתם יותר בסביבה של תנועה עירונית צפופה.
 
תנוחת הרכיבה הזקופה עם קידון רחב יותר משרים ביטחון ומאפשרים שליטה טובה יותר באופנוע בטח למתחילים שרוצים ללמוד לרכב. בנוסף, בשל היעדר פלסטיקה אז נפילות או החלקות עשויות להיות פחות כואבות לכיס.
 
לשיקולך כמובן, אפשר להסתדר גם עם צורת ספורט אבל הלימוד על אופנועים מסוג דו"ש עדיף.
במקומך הייתי יותר מודאג מלעשות 40 קמ ביום על 125. לא אופטימלי לעניות דעתי .
לצפיה ב-'אוקיי, אז כמה שאלות נוספות'
אוקיי, אז כמה שאלות נוספות
03/12/2016 | 14:43
3
18
השאלה האם אופנוע דוש מתאים לרוכב מתחיל כי בתכלס זה בדכ אופנוע סביר לשטח וסביר לכביש על אף שכרגע אני לא בטוח שבכלל אסע בשטח. האם לא כדאי אופנוע כביש רגיל?
 
דרך אגב התבלבלתי במרחקים, התכוונתי 10 קמ לעבודה ו10 קמ מהעבודה(סהכ 20 קמ ביום ,שלוקח לי חצי שעה עם הרכב, ובסופשים מידי פעם נסיעות ארוכות)
לצפיה ב-'בגלל זה ציינתי אופנוע בתצורת נייקד'
בגלל זה ציינתי אופנוע בתצורת נייקד
03/12/2016 | 17:54
2
11
אם אתה לא מתכוון כלל לנסוע בשטח עדיין דוש יכול להתאים אבל לעניות דעתי אופנוע עירום עם ישיבה זקופה יעשה את העבודה טוב יותר.
הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות הוא נסיעות מבחן על כלים שנראים לך מעניינים לאז להחליט לפי מה שנראה לך נוח יותר, מושך בעינך יותר ומתאים יותר. במסגרת נסיעה זו סע גם על צורת הספורט כדי להרגיש את ההבדלים.
 
לצפיה ב-'אוקי, וכמה דברים אחרונים'
אוקי, וכמה דברים אחרונים
04/12/2016 | 04:13
1
12
אתה יכול בבקשה להמליץ לי על 2-3 אופנועים 125 סמק נייקד? ועל הדרך גם 2-3 דוש ואעשה עליהם נסיעת מבחן. 
ואולי אתה מכיר חנויות אופנועים טובות ואמינות בתל אביב?
ודבר אחרון, איך אתה ממליץ ללמוד לנסוע על הילוכים לפני שאני מגיע לנסיעת מבחן(לצערי אין לי חבר עם אופנוע הילוכים)
תודה רבה.
לצפיה ב-'תשובה '
תשובה
04/12/2016 | 10:56
9
לגבי ההילוכים, לדעתי הכי טוב ובטוח שתפנה למורה לנהיגה ותעשה שיעור או שניים על הילוכים. יעלה קצת כסף אבל שווה את זה. 
 
חנות אופנועים לאיזה צורך ?
 
אני לא מכיר כל כך את הכלים בנפח הזה ולא רוצה להטעות אותך. בגדול הייתי נכנס לאתרים של היבואנים הגדולים ומתחיל משם - עופר אבניר, מטרו, הונדה וגם KTM. 
 
לצפיה ב-'שאלה של מתחיל '
שאלה של מתחיל
28/11/2016 | 02:22
4
128
אני מתכנן לרכוש אופנוע ראשון והשאלה שלי היא, האם אפשר לקחת אופנוע לרשיון A ולהגביל אותו לרשיון A1 על פי חוק זאת אומרת שבמקום נגיד 80כ"ס שיהיה מוגבל ל47 כ"ס?
לצפיה ב-'לא'
לא
28/11/2016 | 12:32
3
25
לצפיה ב-'אז איך יש suzuki gsxr600 לA1?'
אז איך יש suzuki gsxr600 לA1?
28/11/2016 | 13:00
2
69
או Honda hornet 600 לA1?
כאשר לשני סוגי האופנועים האלה יש יותר כ"ס ממה שמותר לA1
לצפיה ב-'אני אחדד את התשובה של קודמי'
אני אחדד את התשובה של קודמי
28/11/2016 | 13:52
1
87
אפשר לקנות אופנוע מוגבל ל 47 כ"ס שיצא כך מהמפעל.
אני חושב שאמרו פעם שיש דגם של BMW שאפשר לקנות מוגבל ולאחר מכן להסב אותו ללא מוגבל גם ברשיון הרכב.
לא יודע אם זה אמיתי.
מה שכן אני יודע שלא ניתן לשנות קטגוריה של אופנוע ברשיון מ A1 ל A.
לכן צורי כתב לא.
אתה יכול לקנות מוגבל ואז להחליף לאופנוע אחר שלא מוגבל.
ואם אני לא טועה אז כבר אי אפשר לקנות גיקסר 600 חדש מוגבל אלא רק ישנים
לצפיה ב-'אכן אי אפשר לקנות ג'יקסר 600 יותר'
אכן אי אפשר לקנות ג'יקסר 600 יותר
29/11/2016 | 05:22
78
(כי נכון להיום הוא פשוט לא מיוצר יותר), אך כשהיה ניתן לרכוש - מדובר היה על 2 דגמים שהגיעו בתקינה שונה לארץ. האחד "רגיל" ללא הגבלה, השני עם מגבלה מהיצרנית ל-47 כ"ס, ועל כן קיבל קוד דגם שונה.
לא ניתן באופן חוקי להפוך דגם אחד ("מוגבל") לאחר ("לא מוגבל")
לצפיה ב-' למכירה חליפת גשם חדשה לגמרי !!!!'
למכירה חליפת גשם חדשה לגמרי !!!!
28/11/2016 | 12:43
101
חליפת גשם 2 חלקים חדשה לגמרי
לא נלבשה מעולה.
מידה XL
נמכרת עקב חוסר התאמה במידה.
 
170 ש"ח.
 
052-5559979
לצפיה ב-'הוסקוורנה'
הוסקוורנה
27/11/2016 | 07:11
73
חוות דעת על הוסקוורנה 701
לצפיה ב-'חוסר אחיזה בימים קרים'
חוסר אחיזה בימים קרים
23/11/2016 | 22:38
4
124
התייעצות קלילה...מרגיש בחוסר אחיזה בימים האחרונים
ומכיוון שמסלול הנסיעה שלי לא השתנה ומצב הצמיגים שלי מצויין (5000 ק''מ) צמיגי פירלי פאנטום
צמיגים שעד לפני יומיים שלושה הרגשתי הרבה יותר בטוח איתם
נשארה האופציה שאולי מכיוון שהייתה ירידה בטמפרטורות בימים האחרונים ומכיוון שהשעות שבהן אני רוכב לעבודה הן שעות הבוקר המוקדמות ושעות הערב...ככה שהאספלט יותר קר ממה שהתרגלתי בחודשים האחרונים וכך מקדם החיכוך של הצמיגים עם האספלט קטן בצורה די משמעותית מה שמתבטא בחוסר אחיזה בעיקר בכיכרות ובהאצות קצת אגרסיביות בפניות...
 
השאלה העיקרית שלי היא...האם יש טיפת היגיון במה שנכתב פה
או שאני מבלבל את השכל?
לצפיה ב-'לא קשור לקור, כן קשור לאובך'
לא קשור לקור, כן קשור לאובך
24/11/2016 | 08:22
1
116
ולרוחות המזרחיות שהביאו עימם המון חול ואבק. זה מכסה את הכבישים שהופכים לחלקלקים.
 
לצפיה ב-' דריפטים חופשי בלי הרבה כוח...'
דריפטים חופשי בלי הרבה כוח...
24/11/2016 | 15:09
49
לצפיה ב-'מאד מאד קשור לטמפרטורה, הן של האספלט והן של הצמיגים. שילוב '
מאד מאד קשור לטמפרטורה, הן של האספלט והן של הצמיגים. שילוב
24/11/2016 | 17:08
1
104
של טמפרטורה חיצונית + רוח, משפיע על שניהם ובקלות אפשר להרגיש זאת ברכיבה קצת אגרסיבית.
מספיק להתבונן במרוצי אספלט למיניהם, כדי להבין עד כמה הקבוצות מתייחסות באדיקות לטמפרטורה, בבחירת הצמיגים ועד כמה הרוכבים מתייחסים במהלך המרוץ לשינויי הטמפרטורה, בהתאם להתחממות הצמיגים במהלך המירוץ, להשפעת השמש והעננים על האספלט, להשפעט מים על המסלול על קירור הצמיגים ועוד המון.
לצפיה ב-'השפעת כמובן.טל"ח.'
השפעת כמובן.טל"ח.
25/11/2016 | 11:18
24
לצפיה ב-'אופנוע אייקוני: הונדה CBR900RR פיירבלייד'
אופנוע אייקוני: הונדה CBR900RR פיירבלייד
22/11/2016 | 08:04
144
לצפיה ב-'שלום מחפש המלצות לאתר לרכש חלקים לcb1000r'
שלום מחפש המלצות לאתר לרכש חלקים לcb1000r
21/11/2016 | 13:27
44
זקוק בעיקר לפילטר שמן איכותי (k&n לא מתאים בשל האום שמחובר בחוץ)
לכן מעדיף אורגינלי של הונדה או משהו איכותי אחר)
פילטר אוויר  K&N  יכול להתאים
ופלגים
מחפש אתר איכותי ואמין ששולח לארץ ומוכר מוצרים איכותיים במחיר הוגן.
תודה מראש לעונים
אלדד
לצפיה ב-'מישהו התנסה בקניה ויבוא אופנוע מאירופה ומוכן לחלוק חוויות?'
מישהו התנסה בקניה ויבוא אופנוע מאירופה ומוכן לחלוק חוויות?
20/11/2016 | 11:44
66
בדגש לתהליך הוצאה מהמדינה, האם אפשר לשמר רישיון ולטייל באירופה ולנסוע לנמל שמתאים לשילוח לארץ וכו'...
לצפיה ב-'מתלבט בין קטנוע 250\אופנוע 250\אופנוע 300'
מתלבט בין קטנוע 250\אופנוע 250\אופנוע 300
17/11/2016 | 13:16
1
80
אהלן
עשיתי כרגע רישיון A1, ומתלבט איזה כלי רכב לקנות.
הנסיעות שלי ביום יום זה עבודה, לימודים, חדר כושר בדרך כלל בין רמת גן, תא ופתח תקווה.
פעם בשבועיים נוסע מרמת גן לאשקלון (אולי אם יהיה לי ממש כיף לנוסע עם הכלי רכב אתחיל לטייל איתו יותר בסופי שבוע).
יש לי בת זוג שלפעמים מרכיב אותה לנסיעות קצרות וממש פעם ב נסיעה ארוכה (אני משאיר את הרכב שיש לי).
התקציב שלי הוא סביבות ה 20K.
אני מתלבט בין אופנוע לקטנוע 250, ואם אפונוע האם 250 או 300. 
ממה שהסתכלתי (ולא הרבה) אהבתי את הקטנוע גוי מקס, ואופנוע נינגה 300 ו Z300.
יש לציין שאני דיי אוהב מהירות ואקסטרים ומצד שני רוצה להיות פרקטי לכן מחפש את עמק השווה.

השאלות שלי הם: 
1. האם יש הבדל בין אופנוע 250 לקטנוע 250 מבחינת המהירות, התאוצה, היציבות, הפניות וכו?
2. עד כמה ההבדל בין 250 ל 300 בכללי מבחינת מהירות ותאוצה? מה המהירות המירבית הנוחה (שלא מאמצת יותר מידי את המנוע) בשני הסוגים?
3. מבחינת נוחות האם הרכבה באופנוע ממש לא נוחה וההבדל ממש גדול בין קטנוע לאופנוע או שזה סביר?
4. רוב הנסיעות שלי כמו שכתבתי זה בין רג תא פת, יש הרבה עומס מכוניות, איך לנסוע עם אופנוע יום יום במצב כזה האם זה נוח?
5. אומרים שאופנוע זה הרבה יותר מסוכן מקטנוע והתאונות בו קטלניות הרבה יותר, האם זה תקף גם לגבי אופנוע 300 או שמדובר באופנועים כבדים?
6. איזה אופנועים\קטנועים אתם יכולים להמליץ לפי מה שכתבתי?

תודה על העזרה
לצפיה ב-'אופנוע = חדווה. קטנוע = פרקטיקה'
אופנוע = חדווה. קטנוע = פרקטיקה
17/11/2016 | 17:36
41
לצפיה ב-'סט 3 ארגזים מקוריים ב.מ.וו במצב מעולה למכירה. '
סט 3 ארגזים מקוריים ב.מ.וו במצב מעולה למכירה.
16/11/2016 | 11:28
134
סט 3 ארגזים מקוריים ב.מ.וו במצב מעולה למכירה.
ניתן להתאים למפתח של האופנוע.
מתאים ל- F650gs twin, F700gs, F800gs
מחיר 5500 ש״ח
תומר 0523487388
לצפיה ב-'מה אתם חושבים?'
מה אתם חושבים?
15/11/2016 | 08:07
3
266
לצפיה ב-'גם וגם'
גם וגם
( לעמוד שלי בתפוז )
15/11/2016 | 09:11
1
114
יכולת טובה, ללא ספק.
ישנם שניים-שלושה מקרים שבהם התחכך קרוב מדי לכלי  רכב בנתיב הנגדי, ואני לא בטוח שזה הכי חכם
 
בסך הכל, רוכב חזק, אין ספק.
 
כנראה שכדי לרכוב בצורה כזו צריך להיות גם טוב וגם קצת משוגע
לצפיה ב-'לא כך בעיניי. לא רוכב חזק, לא רוכב משוגע ובטח שלא רוכב טוב.'
לא כך בעיניי. לא רוכב חזק, לא רוכב משוגע ובטח שלא רוכב טוב.
15/11/2016 | 11:08
112
בשום הטייה הוא לא הגיע אפילו ל 45 מעלות...מזל שהוא לא
הוריד סליידרים לכביש...
הרכיבה שלו לא רהוטה, לא אלגנטית ובעיקר לא זורמת.
נטייה בבונית מיותרת לרכב בנתיב הנגדי. הורדת הילוכים מאד מאוחרת
(של הצלם), כך שבסוף הפניות הוא עם "הלשון בחוץ".
בחירה הססנית (של הצלם) בהילוכים לפני הפניות ומצבים מיותרים
של גז-לא גז, גז-לא גז לפני הסיבוב.
בסה"כ, רמה לא מרשימה של רוכבים לא מהוקצעים שיודעים לתת בגז
בעיקר בישורות ומחזקים את דעתם של משתמשי הכביש האחרים ביחס
לאופנוענים בכלל.
הסופרלטיבים שהוזכרו בתחילת השרשור פשוט מעוררים גיחוך.
לצפיה ב-'רוכב גרוע מאוד לדעתי.'
רוכב גרוע מאוד לדעתי.
15/11/2016 | 16:58
101
סבתא שלי תדע לקרוא את הכביש טוב ממנו.
והבן של דודה שלי בן הארבע עם הגלגלי עזר שלו מגיע לזוויות מרשימות יותר.
יש לי עצה לרוכב הזה - שיירד מדו גלגלי ויעבור דחוף לנגמ"ש.
לרכב, הוא לא יודע.
 
לצפיה ב-'קרבורטור לkle 500 שנת 2000'
קרבורטור לkle 500 שנת 2000
13/11/2016 | 14:15
3
69
כמה שאלות ברשותכם.
1.האם קרבורטור של kle400 מתאים לkle500?
2.האם הקרבורטור לא השתנה משנת 2000 עד שנת 2007?
3.איפה אפשר להשיג קרבורטור במחיר שפוי?
   תודה מראש לכל העונים והמוכרים אם יש כאלו אשמח לשמוע ממכם.
לצפיה ב-'מה זה KLE400? לא היה דגם כזה'
מה זה KLE400? לא היה דגם כזה
14/11/2016 | 10:01
1
47
קרבורטור הוא חלק יחסית פנימי באופנוע, ולכן שורד תאונות. בפירוקיות כנראה שתמצא בקלות אחד משומש שיתאים.
לא יודע אם לא היה שינוי, אבל בגדול KLE הוא דגם שלא השתנה בו כמעט כלום לאורך המון שנים (פרט למתג הדלקת אורות שהפך לממסר אוטומטי מתישהו)
לצפיה ב-'לא בארץ, אבל היה'
לא בארץ, אבל היה
14/11/2016 | 17:57
54
גם 400 וגם 650..
הבעיה שהם דורשים 1600 שח לקרבורטור
לצפיה ב-'לך לpartzila'
לך לpartzila
15/11/2016 | 13:26
35
ותנסה לאתר את הדגמים, אם המק"ט ב2 הדגמים זהה הרווחת
לצפיה ב-'תן כותרררת'
תן כותרררת
14/11/2016 | 22:07
131
פישפשתי פה ושם ו...הופ...תראו מה מצאתי
אז יש הרבה מה להגיד ו...
ק-ד-י-מ-ה

בין הזוכים יוגרל -
1. לילה עם....
2. שתי שורות קריסטל....
3. בקבוק שיבאס דוט 3.
(אפשר להשלים)

בימר בתגובה: "מורשה אינו מרשי...."
לצפיה ב-' בשורה לאופנוענים: כרית אוויר מצילת חיים'
בשורה לאופנוענים: כרית אוויר מצילת חיים
12/11/2016 | 21:33
12
152

מדובר במוצר מציל חיים שיוכל להביא תועלת רבה גם למשתמשי הדו-גלגלי וגם לחברה בכלל. אם עד עכשיו רק הרכבים נהנו מכריות אוויר, אבי גנקובסקי, הייבואן הרשמי של חברת HIT AIR בישראל, מספר על מוצר בטיחות לרוכב הדו-גלגלי."המוצר מגיע כאפוד וגם כמעיל, שבתוכם מובנים צינורות גמישים ולא מורגשים" מסביר אבי. "במצב של תאונה הצינורות מתמלאים באוויר, בגב התחתון ובצוואר נפתחות כריות אויר וכל המעיל או האפודה הופכים לכריות אויר ומגנות על הרוכב בזמן תאונה" הוסיף.המוצר מיוצר ביפן, מסביר היבואן הרשמי, והותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר באירופה וארה"ב, ובעל תקן CE של מכון התקנים של האיחוד האירופאי. צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר עם הילה קורח ואברי גלעד
 
לצפיה ב-'בלי לזלזל חלילה - אבל המוצר נמכר בארץ'
בלי לזלזל חלילה - אבל המוצר נמכר בארץ
13/11/2016 | 18:04
5
158
כבר 6-8 שנים לפחות. לכל מותגי מעילי האופנועים המוכרים יש גרסה כזו או אחרת של כרית אוויר למעיל הרכיבה (דיינזה, ספידי, אלפינסטארס וכו')
אז לכתוב "עד עכשיו נהנו רק נהגי המכוניות מכרית אוויר", זה פשוט לא נכון...
לצפיה ב-'אבל איך הפתרונות האלו?'
אבל איך הפתרונות האלו?
13/11/2016 | 19:59
1
104
האם, לעומת מעיל רכיבה קייצי עם מגני מרפקים\כתפיים\גב, יש פה באמת יתרון בטיחותי?
אין מכנסיים כאלו? שמים בלון גז בתחתונים ו..
לצפיה ב-'בלון גז בתחתונים'
בלון גז בתחתונים
14/11/2016 | 17:48
100
אז זהו ש.... זה עדיין בפיתוח 
וברצינות: מעיל רכיבה קייצי נותן פתרון מסויים במקרים מסויימים, אך לא יכול להתחרות במעיל עם כריות אוויר ולמה?
כי ברוב המקרים, הפציעות נגרמות מאיך שהרוכב נפל ועל מה הוא נפל ולא מעוצמת הפגיעה, לדוגמה: שברי צלעות ב5 קמ"ש השביתו אותי לחודשים, עוצמת הפגיעה הייתה אפסית, אבל צורת הנפילה הכניעה... ולכן אין בכלל אופצייה להשוואה.
בנוסף, למי שאוהב את המעיל שלו או ההפך, רוצה לרכב בטי-שרט יש לנו ווסט שמתלבש על הבגד-ז"א לא מוותרים על הבטיחות תמורת הנוחות.
סעו בזהירות 
לצפיה ב-'מיועד לכל אלא שלא יכלו להתאפק והיה חייבים להפגין ידע נרחב'
מיועד לכל אלא שלא יכלו להתאפק והיה חייבים להפגין ידע נרחב
13/11/2016 | 23:28
2
112
המוצר הספציפי נותן מענה כולל להגנה ( להבדיל מהמותגים, שמוזכרים בתגובתך )
מה שכתוב בהודעה זה באדיבות ערוץ שתיים ולא הטקסט של מחבר הנושא בפורום!
ולמרות זאת - לכל האלטרנטיבות, כלשונך, יש רק כרית אחת או שתי כריות שמתחברות והן גם פתרון חד-פעמי - המוצר שהצגנו כולל בתוכו את כל הכריות לשמירה על עמוד השדרה של הרוכב וזה גם מוצר רב פעמי!
פרט לכך, הנושא הוא מוצר מציל חיים ולא מוצר חדשני, מה שמביא אותי לשאול "האם לא יותר קל היה פשוט לפרגן או לכל הפחות פשוט להתעלם?"
בסופו של יום אתה מוזמן לחנות של היט אייר ישראל ( המפיצה הרשמית, להבדיל ממפיצים פירטיים דרך מתווכים ) ואם יש לך שאלות ענייניות אשמח להשיב,
לילה טוב.
לצפיה ב-'לא צריך להעלב כ"כ מהר ולקחת קשה'
לא צריך להעלב כ"כ מהר ולקחת קשה
14/11/2016 | 06:14
1
95
נתתי מייד דיסקליימר בהתחלה שהדבר לא נכתב מתוך זלזול.
שאלות שאני מקווה שתמצא ענייניות:
תסביר בבקשה מה זה "מענה כולל להבדיל מהמותגים" שהזכרתי.
 
על איזה מפיצים פיראטיים דרך מתווכים אתה מדבר? כל המותגים שהזכרתי מיובאים על ידי יבואנים רשמיים ובלעדיים.
 
ונקודה אחרונה שחשוב להזכיר: זה פורום. לא דף פרטי בפייסבוק. כאן כשמפרסמים הודעה, לא מקבלים פירגון בלבד. לפעמים גם קצת ביקורת. אז לא לשכוח לנשום בבקשה...
(לא שכתבתי ביקורת, כתבתי הערה\הארה ותו לא).
 
לצפיה ב-'אין לי רצון להתנצח'
אין לי רצון להתנצח
14/11/2016 | 10:01
82
שאלות ענייניות-תשובות בהתאם:
מענה כולל - כשמו הוא כולל בתוכו הגנה מוחלטת על עמוד השידרה של הרוכב בעת תאונה ( גב תחתון, עמוד שידרה, צוור וגב עליון, בית החזה וצלעות תחתונות.)
המוצר הספציפי נמכר בארץ בעבר ( אף אחד לא הכחיש זאת, כפי שניתן לראות עם אברי גלעד ) דרך מתווכים בייבוא שלא היה על דעתו של היצרן, וזאת להבדיל מהמצב הנוכחי, אשר בו אנו מייצגים את היצרן! www.hit-air.co.il
 
לגבי הנקודה האחרונה - צפה בנושא הודעתי זו!
לצפיה ב-'אתה קשור למוצר, או למפיץ בצורה כלשהי?'
אתה קשור למוצר, או למפיץ בצורה כלשהי?
( לעמוד שלי בתפוז )
14/11/2016 | 09:48
5
41
לצפיה ב-'כן'
כן
14/11/2016 | 09:55
4
110
אני היבואן הרשמי. כנס לאתר: www.hit-air.co.il
לצפיה ב-'ברור שאתה היבואן! אלא מה? אם אתה חושב שהגישה האסרטיבית שלך '
ברור שאתה היבואן! אלא מה? אם אתה חושב שהגישה האסרטיבית שלך
14/11/2016 | 10:25
2
103
תסייע לך עיסקית, חשוב שוב.
לצפיה ב-'לא הבנתי, אבל כנראה שזה לא חשוב.'
לא הבנתי, אבל כנראה שזה לא חשוב.
14/11/2016 | 10:38
1
97
אם יש שאלות אודות המוצר, מנגנון הפתיחה, החלפת חלקים וכד' - אשמח לענות.
אגב, בסבב הייבוא הקודם ( לא שלנו ) אנשים קנו מעילים, אבל לא יכלו להשיג את מיכלי הגז להחלפה, אז.... פתרנו את הבעיה ואותם חברי מוזמנים לרכוש את זה באתר שלנו.
לצפיה ב-'צודק. לא הבנת, מסכים אתך שבמקרה שלך זה לא חשוב.'
צודק. לא הבנת, מסכים אתך שבמקרה שלך זה לא חשוב.
14/11/2016 | 17:23
33
לצפיה ב-'אז להבא - גילוי נאות'
אז להבא - גילוי נאות
( לעמוד שלי בתפוז )
14/11/2016 | 12:37
44
לצפיה ב-'סיכום תערוכת מילאנו 2016'
סיכום תערוכת מילאנו 2016
13/11/2016 | 10:36
60

תובנה פשוטה, גלריה קלילה וסרטון קצרצר. כאן
 
לצפיה ב-' הרוכבים על כלים דו גלגליים בישראל - השתתפות בסקר'
הרוכבים על כלים דו גלגליים בישראל - השתתפות בסקר
10/11/2016 | 08:15
3
157
העדפותיהם של הרוכבים על כלים דו גלגליים בישראל - סקר במסגרת מחקר תחום תעשייה וניהול - מכללת שנקר
רוכב יקר,
לצורך מחקר  אקדמי  בנושא בחירותיו והעדפותיו של הרוכב הדו גלגלי הישראלי  הננו פונים אליך להקדיש דקות אחדות למילוי הסקר הנ"ל.
תשובותיך  תסייענה לנו ללמוד את הלך הרוחות ותפיסת העולם של הרוכבים בישראל ומאפייניה.
הבנת צרכיהם ובחירותיהם כבעלי אופנוע או קטנוע, ולהמליץ על דרכי פעולה לשיפור רווחת הרוכב, וקידום ופיתוח הענף בארץ .
סקר זה אינו בוחן את אופי הרכיבה ודרכי השימוש אלא את מאפייני הבחירה הצרכנית של הרוכבים בארץ.
הסקר  הנו אנונימי  ומילויו יעביר אלינו רק את תשובותיכם ללא פרטים מזהים שלכם.
כל שעליכם לעשות זה לקליק על הלינק מטה, ותיכנסו אל הסקר.
בסיום תשלחנה תשובותיכם  בלי שום פרט מזהה אישי עליכם.

בתודה מראש ובכבוד רב,
אנשי המחקר 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe13VgvmX...
לצפיה ב-''
10/11/2016 | 15:36
1
54
* חלק מהתשובות לבחירה לא מכסות את כל האפשרויות
 
ו/או יוצאות מהנחה מוטעית, למשל - שרמת הבטיחות של קסדה קשורה למחירה.
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
12/11/2016 | 15:07
30
השאלות גובשו ביחס לשאלות והשערות המחקר
סוגית עלות מוצרים שהיא פנוקציה של הצע וביקוש נבחנה ונבחנת רבות במסגרת מחקרים אחרים.
מאידך גיסא השאלון וניתוח הנתונים יבחן את מידת השימוש באביזרים ביחס לחוסן כלכלי של הרוכב.
 
בכל אופן מודה לך על ההתיחסות ושיתוף
לצפיה ב-' תמונת מצב עכשיוית'
תמונת מצב עכשיוית
14/11/2016 | 22:17
20
לצפיה ב-'שרשור מכירות יום חמישי '
שרשור מכירות יום חמישי
10/11/2016 | 12:11
3
24
פעם היה כזה דבר...
לצפיה ב-'למכירה חלפ"ס BLADE מידה XL כחדשה'
למכירה חלפ"ס BLADE מידה XL כחדשה
10/11/2016 | 12:14
1
46
שני חלקים מרופדת, שחור אפור 
הייתה בשימוש לא יותר מחמש פעמים
300 ש"ח
לצפיה ב-'למכירה מעיל Dianese Carve Master Gore-Tex'
למכירה מעיל Dianese Carve Master Gore-Tex
13/11/2016 | 20:18
48
מעיל חדש לגמרי!
כולל ממברנת/בטנת גור-טקס.
הרמה הגבוהה של דיינזה בסגמנט מעילי החורף/אדבנצ'ר.
נלבש פעם אחת ונמכר עקב מידה גדולה מדי [מידה 52 של דיינזה].
המעיל הזה לא נמכר בארץ ומחירו בחו"ל [איביי, מוטוכארד, רבזילה, מוטואין וכיוב'] נע בין 1,650 ש"ח ל-2,000 ש"ח [לפני עלויות המשלוח לארץ, עמילות מכס, מע"מ ועוד].
מבקש 1,600 ש"ח
לצפיה ב-'משקף ויסטרום 2009 סטנדרטי מקורי'
משקף ויסטרום 2009 סטנדרטי מקורי
10/11/2016 | 12:16
37
*** חדש לחלוטין באריזה מקורית *** 
מעולם לא הורכב על האופנוע.
מחיר חדש באבזריון למעלה מ-700 ש"ח
 
300 ש"ח
לצפיה ב-'BMW gs1200'
BMW gs1200
08/11/2016 | 20:53
119
מחפש BMW gs1200 שנת 2010

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא זכויות הקשישים
אירוח בנושא זכויות...
שירות הייעוץ לקשיש של הביטוח הלאומי פועל למיצוי...
אירוח בנושא זכויות הקשישים
אירוח בנושא זכויות...
שירות הייעוץ לקשיש של הביטוח הלאומי פועל למיצוי...
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום תעבורה
ביצעתם עבירת תנועה?
פורום טיולים באיטליה
פורום טיולים באיטלה
אופני שחף
אופני שחף

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ