לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2912229,122 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מחפש רגלית אמצע לאופנוע CB500x'
מחפש רגלית אמצע לאופנוע CB500x
28/06/2019 | 00:11
19
מחפש רגלית אמצע יד שניה
נייד 050-6995353
לצפיה ב-'מצאתי כמה חלקים במחסן'
מצאתי כמה חלקים במחסן
22/06/2019 | 14:29
3
110
 
אפשר לפרסם פה?
0506215646
לצפיה ב-'אני מדמיין את התור של הקונים סביב קרן הרחוב בה אתה גר'
אני מדמיין את התור של הקונים סביב קרן הרחוב בה אתה גר
23/06/2019 | 14:19
2
31
לצפיה ב-''
26/06/2019 | 06:07
10
לצפיה ב-'היו פה ימים יפים עם שירשורי מכירה מרשימים '
היו פה ימים יפים עם שירשורי מכירה מרשימים
07/07/2019 | 17:17
14
לצפיה ב-'חווית גז מושלמת'
חווית גז מושלמת
11/06/2019 | 07:20
94
על אופנוע מרוץ אמיתי בקורס רכיבת מרוצים
לצפיה ב-'תקלה באופנוע שגם המוסכניק לא יודע לפתור'
תקלה באופנוע שגם המוסכניק לא יודע לפתור
07/06/2019 | 10:45
1
96
בג'וימקס 250 2013
האופנוע מתחיל לנסוע כרגיל, אחרי בערך 10 ק"מ מתחיל להאט והמהירות לא עולה. בהתחלה לא עובר 100 קמ"ש, אח"כ 80 וכך הלאה עד בערך 30 קמ"ש. 

המנוע לא מתחמם והתופעה לא מתרחשת בתחילת הנסיעה לכן קשה לאתר אותה במוסך.
נעשה לו טיפול גדול קפדני ועדיין התקלה קיימת.
כמו כן הוסף תוסף דלק וללא הועיל.

מכירים תקלה כזו? שמעתם משהו כזה?
תודה!
לצפיה ב-'רצועה מחליקה בחום?'
רצועה מחליקה בחום?
16/06/2019 | 09:45
18
לצפיה ב-'ג'קט Alpinestars Leonis Drystar Air מידה L חדש'
ג'קט Alpinestars Leonis Drystar Air מידה L חדש
06/06/2019 | 07:12
58
ג'קט אלפינסטאר - Alpinestars Leonis Drystar Air מידה L, חדש נלבש פעם אחת בלבד לצערי אינו מתאים לי. מבקש כחצי מחיר קנייה. מעיל 3 עונות רובו רשת עם בטנת חורף פריקה ובטנה נגד מים נושמת.
הג'קט נראה ומריח חדש. לג'קט כיסים למגני חזה ולמגן גב. הג'קט מגיע עם מיגוני כתפיים ומרפקים מקוריים.

https://www.alpinestars.com/leonis-drystar-air-jac...
 
לצפיה ב-'קסדת סקורפיון עם משקף שמש'
קסדת סקורפיון עם משקף שמש
26/05/2019 | 09:56
60
שלום. 
לפני כחצי שנה רכשתי בחו"ל קסדת סקורפיון עם משקף שמש. לאחרונה משהו השתנה במיקום המשקף כאשר הוא למעלה והוא נשאר חצי ס"מ נמוך. קצת מציק בעין... מישהו נתקל בזה בעבר? יש מה לעשות עם זה? אם קניתי בחו"ל, האם יש אחריות בארץ?
תודה
לצפיה ב-'2 סטים רפידות BREMBO מקורי דגם - 07BB3793 לבלמים קדמיים'
2 סטים רפידות BREMBO מקורי דגם - 07BB3793 לבלמים קדמיים
23/05/2019 | 07:36
1
48
2 סטים רפידות BREMBO מקורי דגם - 07BB3793 לגלגל קדמי (4 רפידות).

נקנו לBMW HP4 שנמכר לפני שהותקנו. רפידות חדשות מעולם לא יצאו מאריזה מקורית ולא הותקנו.

חדשות באריזה נקנו בגרמניה אצל מפיץ מורשה של BREMBO.

מוכר במחיר קנייה מחו"ל - 500 ש"ח, נמצא בכפר סבא בארץ סט דומה עולה יותר מכפול.


הודעות בפרטי.

הרפידות מתאימות לפי BREMBO לאופנועים הבאים:
אפריליה- RSV4 09-18, טוואנו 17
במוו - HP4 12-14
דוקטי 1098, 1199, 848, דיאבל 11-16, מונסטר 1200
הונדה CBR1000 14-1
קווסאקי H2 H2R Z1000R 17, 10R 16
קטמ 1290 סופר דיוק
סוזוקי GSXR 1000 12-17, GSXR 600-750 11-17
 
ועוד דגמים ניתן לראות באתרים מורשים.
לצפיה ב-'https://www.telgesparts.de/images/pdf/07BB37.pdf'
https://www.telgesparts.de/images/pdf/07BB37.pdf
23/05/2019 | 11:44
17
לצפיה ב-'בלמים לטימקס'
בלמים לטימקס
21/05/2019 | 23:06
48
אני רוכב על טימקס 2008, נכון להיום עשה 58000 קמ
ב50000 קמ, ניגשתי לטסט ונכשל כי היה צריך לטענת הבוחן רפידות ודיסקים מקדימה ומאחור.,  
במוסך החליפו אכן את הבלמים ,רפידות ודיסקים, שילמתי 3082 שח כולל מעמ (לא ידעתי ששמו חלפים חליפיים ולא מקוריים).

היום, לאחר שנה בדיוק, האופנוע עשה 4200 קמ בלבד, עם נסיעות של 10 קמ ביום בעיר בצורה הכי עדינה וחלקה, נגשתי לטסט, והבוחן (במכון רישוי אחר) שוב הכשיל על בלמים וצלחות (כעת רק על הקדמיים).

נגשתי למוסך, סיפרתי את מה שקרה בטסט, לאחר דין ודברים, שאלתי מה הגורם לצלחות של הבלמים לקבל מדרגה ולגרום לפסילה בטסט, מה גם שזה לא בטיחותי? התשובה היתה: אבק, לכלוך, שימוש מוגבר בבלמים ו---------בנוסף לכל? אין להם שום הסבר.


קבלתי הצעה להחלפת הדיסקים והרפידות הקדמיות בלבד, הפעם מקוריים שצריך להזמין מחול כי אין להם במלאי: 2800 שח כולל מעמ, ועל זה כמחווה של רצון טוב/השם יודע מה, הם נותנים 50% הנחה והתיקון יהיה 1400 שח.

1. האם יתכן שכל 4000 קמ צריך להחליף בלמים ודיסקיות? לא נראה לי לחלוטין, עשיתי עם המקוריים 50000 קמ.
2. האם ההפרש בין חלפים מקוריים לחליפיים הוא פי שניים?

לצפיה ב-'היגוי הפוך. הסבר והדגמה'
היגוי הפוך. הסבר והדגמה
18/05/2019 | 16:28
27
146
לצפיה ב-'כבר למדנו להתעלם מהשטויות של הקשקשן הזה.'
כבר למדנו להתעלם מהשטויות של הקשקשן הזה.
18/05/2019 | 17:20
26
43
לצפיה ב-'הסרטון הזה משובח.'
הסרטון הזה משובח.
18/05/2019 | 20:26
25
111
באיזו נקודת זמן בסרטון הזה מצאת שטות?
לצפיה ב-'אוי נו באמת'
אוי נו באמת
19/05/2019 | 17:32
45
לצפיה ב-'אתה חייב לרענן את המשמעות של המלה "משובח". הסרטון פשוט רע.'
אתה חייב לרענן את המשמעות של המלה "משובח". הסרטון פשוט רע.
19/05/2019 | 22:37
2
31
לצפיה ב-'ודוגמה אין?'
ודוגמה אין?
20/05/2019 | 05:56
1
70
האם כל כך קשה לשמוע עברית במבטא רוסי? לי זה לא הפריע. העברית אינה משובחת אבל מובנת והתוכן משובח.
חשבתי שכשאבקש ממך למנות שטות אחת אתה תירה בצרורות...
לצפיה ב-'אז זהו שלא שווה לצפות שוב בבבל"ת שלו ע"מ ללקט את כול ההבלים'
אז זהו שלא שווה לצפות שוב בבבל"ת שלו ע"מ ללקט את כול ההבלים
25/05/2019 | 11:55
57
אם "משובח" לך, תיהנה...   
לצפיה ב-'בערך בנקודת זמן 0:01 זה מתחיל.'
בערך בנקודת זמן 0:01 זה מתחיל.
06/06/2019 | 12:54
9
55
הבעיה שזה ממשיך עד לסוף הסרטון.
לצפיה ב-' '
10/06/2019 | 08:32
9
לצפיה ב-''
10/06/2019 | 21:31
7
44
בחיאת, האם היהירות לא אמורה להתמתן מתי שהוא?...
לצפיה ב-'זה ספין. אימוץ וטיפוח פטישיסטי של אלמנטים לא ראויים, אינו '
זה ספין. אימוץ וטיפוח פטישיסטי של אלמנטים לא ראויים, אינו
13/06/2019 | 11:35
6
43
מעיד על נאורות או פלורליזם ליברלי נשגב ומתקדם. בד"כ, זה הפוך.
כאן עסקינן ברכיבה על אופנועים. נקודה. שום יוהרה דימיונית.
ספינים הם מפלטם המקובל של חסרי ארגומנטים עינייניים. הפוליטיקה רוויה בספינרים ואין שום צורך להביאם גם לכאן. הבחילה היום יומית, עזה דיה...
לצפיה ב-'ומה עם אומנות השרשור?'
ומה עם אומנות השרשור?
16/06/2019 | 03:42
5
31
כשרשמתי את "בחיאת, האם היהירות לא   (ה י ת ה)   אמורה להתמתן מתי שהוא?.." זה כוון לאותו אחד שלפני שנים, הלך וחסם פורום מוטורי שלם כי חשב אחרת ממנו.
 
ומהצד השני לכל אחד היו כנראה את "השריטות" שלו, ולמשל, האם אתה עדיין בעד להכנס לסיבובים השונים ברכיבה יחסית מהירה באיזור נס הרים בהילוך 1 כשמהירות המנוע על גבול הקו האדום? מעולם לא הבנתי למה אתה התעקשת על הילוך 1 על אף שקראתי שהסברת, שזה חסך ממך הורדת הילוך במידת הצורך... 
נראה לי שהמוטו-למד הזה מדבר לעניין 
לצפיה ב-'לא יודע מי חסם פורום שלם כי כך וכך... למרות שאני פה שנים לא '
לא יודע מי חסם פורום שלם כי כך וכך... למרות שאני פה שנים לא
16/06/2019 | 23:46
4
45
מעט.
אשר לאגדות נס הרים שהפקת מן הגורן ומן היקב. מעולם לא דיברתי על חיסכון בהורדת הילוכים. זה שקר או בעיית זיכרון או סתם פייקניוז.
אפילו ה"מורה" שאינו אופנוען (הבנת הנקרא), שאינו בדיוק נמנה על מוקיריי, לא יצליח להביא לך את האמירה הזו.
כן אמרתי, שבסיבוב נתון, ככול שאני מגיע אליו מהר יותר, ההילוך שאני מכין לביצוע הסיבוב   ל פ נ י   כניסה לסיבוב,  נ מ ו ך  יו ת ר!    למה? כי כיוון שאני לעולם איני משתמש בבלם הקדמי במהלך הסיבוב עצמו (אין סוף סיבות לכך), בהילוך נמוך, נוח מאד לבלום מעט את האופנוע  אם ממש רוצים, פשוט ע"י הורדת הגז מעט  והעזרות בבלימת המנוע, מה שאינו מזקיף את האופנוע,   ב נ י ג ו ד מוחלט למה שעושה   ה ב ל ם  ה ק י ד מ י,   אם בולמים בהטייה.
אגב, ממש לא מפתיע, שידידינו במוטו ג'י פי, מבצעים את הסיבובים הכי חדים, ....בהילוך הראשון. איך אתה מסביר את זה? 
כך שהזכרונות שלך, רלוונטיים בדיוק כמו הקשר של דבריך בסיפא שלך, להצדקת דבריו של הקשקשן  ההוא.
לצפיה ב-'אהמממ'
אהמממ
17/06/2019 | 11:48
1
38
אני אמנם לא הבנת הנקרא ולרוב נמנעתי מהויכוחים האינסופיים האלה ביניכם, אבל האם אתה טוען שבאופנוע המשומש שקונה משה זוכמיר ברחוב המסגר מותקנת אותה טכנולוגיה ואותו מנוע כמו באופנועי מוטוג'יפי של ימינו (לא של שנות ה- 80, של ימינו)?
האם אתה טוען שמה שרוכבי המוטוג'יפי עושים על מסלול סגור דומה או אפילו קרוב למה שעושה פנחס זיביביר בכבישי נס הרים בעודו מרגיש שהוא רוכב מירוצים? האם הם רוכבים באותה סביבה? האם התנאים הם אותם תנאים?
לצפיה ב-'זו התייחסות פופוליסטית שחוקה ורדודה. התשובה היא: "ברור שלא"!'
זו התייחסות פופוליסטית שחוקה ורדודה. התשובה היא: "ברור שלא"!
22/06/2019 | 00:42
21
מצד שני, ולעניין יותר, הפיסיקה אינה משתנה ע"פ השנים. ולכן הסיבה ש"הם" במוטוג'יפי ואני בארץ הקודש, יורדים לראשון בפניה ממש חדה, היא ממש אותה סיבה.
לצפיה ב-'נוי היקר, יש עוד הרבה דברים שאינך יודע למרות שאתה ותיק כפי ש'
נוי היקר, יש עוד הרבה דברים שאינך יודע למרות שאתה ותיק כפי ש
18/06/2019 | 14:47
1
31
שהעדת כאן כעת.
 
אינך זוכר מי חסם? תשאל את מיצו.
 
"החיסכון בהורדת הילוכים", אמרתי כעת בציניות כדי להמליץ הפוך ממך, שאוהב להוריד הילוכים הכי הרבה שניתן אפילו עד הילוך 1 (אם מתאים) בסיבובים: הזיכרון שלי לא פיקשש וצדקתי שזכרתי שאתה זה שמבצע סיבובים מהירים בכבישים מהירים כגון נס הרים בהילוך הנמוך האפשרי מבחינתך [אני מניח שאינך עולה על הקו האדום]. לא הסכמתי איתך גם אז וגם עתה. ולמיטב זכרוני גם רבים אחרים לא הסכימו.
אתה רואה רק את הצד האחד של המטבע של היתרונות בשיטה "שלך" ואכן ישנן יתרונות אבל יש לה גם חסרונות:
אתה מעביר המון כוח לגלגל האחורי
התנועה פחות חלקה
בלאי גדול לכל מערכות האופנוע  
בבלימת חירום, בלימת המנוע המוגבלת ביעילותה.
ברקס אחורי עובד יעיל יותר מבלימת מנוע
צריך לדעת להשתמש בבלמים השונים במידות הנכונות
צריך לקרוא את הדרך נכון.
לצפיה ב-'כמו שאמרתי למיצו, אי אפשר להיות פופוליסט, כל הזמן, על כולם.'
כמו שאמרתי למיצו, אי אפשר להיות פופוליסט, כל הזמן, על כולם.
22/06/2019 | 01:05
23
סיסמאות ריקות וקלישאות עובדות יופי עבור שוטי "כחול לבן".
1. אני לא רוכב בנס הרים. נקודה.
2. המון כוח לגלגל האחורי... אז מה? כל עוד אינך "נותן בגז", ההיענות של הגלגל האחורי גם להאצה וגם לבלימה, מעולה בעיניי.
3. התנועה חלקה להפליא. עסקינן ברוכבים המכירים את האופנוע שלהם כמובן ולא בטירוני דו"ג.
4.אין שום בלאי לשום מערכת באופנוע! מהיכן הקרצת את השטות הזו? כמובן שאין מה לחפש ליד הקו האדום. ב 12R שלי, הקו האדום הוא 140 בהילוך ראשון. מי לעזאזל מבצע פנייה חדה !!! במהירויות כאלה?
5. מי בכלל דיבר על בלימת חרום? ממתי בולמים בחרום בהשכבה עד הברך? אתה חסר יסודות בסיסיים של רכיבה ספורטיבית ורכיבה נכונה בכלל.
6. בלימת חרום באמצעות בלימת מנוע?!!!  אתה על חומר טוב כנראה.
7. בלימת מנוע משמשת אך ורק לטיונינג עדין של המהירות תוך כדי ביצוע הפניה. בדיוק כך, גם גז עדין בהילוך הנמוך כשרוצים להתחיל לצאת מהפנייה.
8. יופי נחמה. נכון! צריך לדעת להשתמש בבלמים הנכונים. כך גם לגבי הדרך. צריך
לדעת לרכב נכון, צריך להתרחק מפולקלור של ידענים החושבים שכך וכך שעות רכיבה, מקהות להם זכות ליעץ.
9. אשר ל"רבים אחרים שלא הסכימו", 15 מיליארד זבובים מתים על חרא טרי.  אז????
לצפיה ב-''שטות' זו מילה קצת תוקפנית, אבל הדברים כן דורשים דיוק'
'שטות' זו מילה קצת תוקפנית, אבל הדברים כן דורשים דיוק
22/06/2019 | 20:02
10
41
הפסקתי להסתכל כשהסרטון הפך לסנאף, אבל שני תיקונים לגבי החלק הראשון:
היגוי הפוך קיים בכל מהירות, גם נמוכה שבנמוכות. זו הפיזיקה הבסיסית של רכיבה על דו גלגלי, כולל הרגע המופלא ההוא לפני שנים כשאבא שלך עזב את מקל המטאטא והצלחת להמשיך לרכב על האופניים בלי לפול.
ההנחייה 'לדחוף את הכידון למטה' לא מוצלחת במיוחד. על מנת לייצר פניה צריך לסובב את הכידון בכיוון ההפוך. נקודה. אפשר לעשות את זה ע"י משיכת צד אחד של הכידון, דחיפת הצד השני, שילוב של השניים (שזה הנפוץ מן הסתם) או לצורך הענין אפילו חיבור מנוע סרוו על ציר ההיגוי ובקרה מבוססת ג'יירו:
האופנוע נופל שמאלה? סובב את הכידון שמאלה והופ הוא מתיישר. רוצה לפנות ימינה? סובב את הכידון שמאלה להרף עין, האופנוע ייטה ימינה ואז החזר את הכידון ימינה מספיק כדי לעצור את ההטיה בזוית שאתה מעוניין בה. 
לצפיה ב-'יש בעיה עם "לסובב". נסה ל"סובב" ב 130 קמ"ש והאופנוע יכניס '
יש בעיה עם "לסובב". נסה ל"סובב" ב 130 קמ"ש והאופנוע יכניס
22/06/2019 | 22:43
8
34
אותך למסלול סביב השמש.
ההגדרה המתאימה יותר בעיניי היא להפעיל לחץ, בדיוק בכיוונים שציינת. זה מספיק טוב בכול מהירות שהיא מעל 30-40 קמ"ש. בנוסף לכך, קשה מאד פיסית, ל"סובב" את הכידון מעל 100 קמ"ש בגלל ההתנגדות הג'ירוסקופית של הגלגל. זו אחת הסיבות אגב, שמקצוענים וסתם ערסים חובשי "קאמל-פק" משקיעים אלפים בג'אנטים קלים, בדרך לאורטופדית.
אגב, הפיסיקה הבסיסית שלך, אינה מתפקדת במהירויות מאד נמוכות, לא בגלל שהיא לא קיימת אלא משום שההפרעות השונות (כביש, רוח, רוכב...)
 המכניסות אי יציבות, מתגברות בנקל על ההיגוי ההפוך שעוצמתו קטנה מאד במהירויות האמורות.
 
ועוד דבר.  ב"רגע המופלא" שהזכרת, כל כולו של ההיגוי ההפוך לא נבע מהרוכב אלא מזווית הכידון, שהיא האחראית הבלעדית לאפשרות הנתונה לנו לרכב "בלי ידיים" בכך שהיא מייצרת לנו היגוי הפוך באופן אוטומאטי. לפחות כול עוד המיתלה שלוח קדימה ולא ניצב לכביש.
לצפיה ב-'אתה מבלבל בין תשומות לתוצאות'
אתה מבלבל בין תשומות לתוצאות
23/06/2019 | 12:47
7
51
ההיגוי ההפוך מתקבל אך ורק אם ציר ההיגוי מסתובב (כתוצאה מהלחץ כמובן). לא יסתובב, לא יקרה כלום.
לצורך ההדגמה, סע על אופנוע עם ציר היגוי מרותך במצב אמצעי, תלחץ על הכידון כמה שתלחץ, לא תצליח ליזום פניה או לתקן את הפניה שהתחילה להיווצר.
ולגבי מהירות נמוכה, חבל על הוויכוח: קח זוג אופניים, סע שלושה קמ"ש וסובב את הכידון לאיזה צד, האופניים מייד יפנו לצד ההפוך.
מה שניסיתי להסביר הוא שלשמור על שיווי משקל ברכיבה על דו"ג, ולייצר פניה מכוונת ע"י היגוי הפוך, הם שני מופעים של אותה תופעה פיסיקלית בדיוק.
ההבדל הוא שהראשון אינטואיטיבי במהותו, השני דורש יוזמה מודעת של הרוכב. 
לצפיה ב-''
23/06/2019 | 14:16
3
14
לצפיה ב-'הרגע מיצו. כאן מתרחקים מנטיות פוליטיות ואתה עצמך הודית לא '
הרגע מיצו. כאן מתרחקים מנטיות פוליטיות ואתה עצמך הודית לא
23/06/2019 | 22:47
2
24
פעם שתיאוריה אינה אחת מהחוזקות שלך.
לצפיה ב-'אני לרוב נוטה להימנע מכניסה לויכוחים'
אני לרוב נוטה להימנע מכניסה לויכוחים
24/06/2019 | 19:18
1
25
בין אנשים שמכניסים אמוציות לטיעונים שלהם. בד"כ אני מצליח, לפעמים לא.
בכל מקרה, הדיון התחיל בתגובה לסרטון של הבחור ממוצא ערבי עם המבטא הרוסי, או הרוסי עם המבטא ערבי, לא ברור. אין לנו ויכוח (לי ולך) שהוא מבלבל בביצים מבלי להבין בשיט במה שהוא עושה (אבל זה לא מפריע לו להמשיך).
לצפיה ב-''
26/06/2019 | 09:50
6
לצפיה ב-'זה נכון שהכידון צריך להסתובב ע"מ לייצר היגוי הפוך. אבל, מידת'
זה נכון שהכידון צריך להסתובב ע"מ לייצר היגוי הפוך. אבל, מידת
23/06/2019 | 22:45
2
18
התנועה שלו היא כה זעומה, עד שההגדרה "ללחוץ" תואמת יותר בעיניי את המצב במציאות. מעשית מי שינסה לסובב בפועל - אפילו קצת - ימצא עצמו במקום לא טוב.
דוגמת האופניים שלך מטעה. קח זוג אופניים עומדות, ללא שום תנועה, אפילו לא 3 קמ"ש, אחוז אותם במושב והטה אותם מעט ימינה מהאנך. הכידון יסתובב מאיליו ימינה!
זו מהות ההיגוי ההפוך, שכולה נובעת מזווית המתלה הקידמי. אם אין זווית - אין היגוי הפוך.
דווקא נסיעה במהירות של 3 קמ"ש כדבריך, אינה אפשרית כמעט משום שההיגוי ההפוך הוא חלש ואילו הפרעות שיווי המשקל חזקות ממנו. לכן , אי אפשר לרכב ב 3 קמ"ש בלי לבצע אקרובטיקה של רוכבי חד אופן או אופנועניי מכשולים פסיכים.
   אגב, לאופניים ולאופנועים, יש בעצם שתי סוגי הפרעות, בדיוק כמו במטוסים במישור העילרוד.
רד בירידה על אופניים "ללא ידיים" ותראה שאין בעייה לעצם ביצוע הרכיבה והאופנים מתקנות לבד את ההפרעות שהן בתדירות הגבוהה (ה"תנודה הקטנה" -במטוסים). יחד עם זאת מעת לעת הן תתחלנה לפנות ימינה או שמאלה באיטיות, מה שקל מאד לתקן באמצעות הטיית הגוף (וממש לא מעשי על אופנוע).
לצפיה ב-'אז אנחנו מסכימים לגבי האופנוע, וחלוקים בנושא המהירות האיטית '
אז אנחנו מסכימים לגבי האופנוע, וחלוקים בנושא המהירות האיטית
24/06/2019 | 09:05
1
25
אתמול (באמת..) ראיתי ילדון בן ארבע לכל היותר רוכב על קורקינט פצפון ברחוב. ציר ההיגוי של הקורקינט היה אנכי לקרקע וציר הגלגל ישב טיפה אחורה מהמשך ציר ההיגוי.
די ברור לי שהקורקינט היה נכשל במבחן ההטיה במהירות אפס שהצעת.
עדיין הילדון רכב בשיווי משקל מרשים, אם כי לאט מאוד.
ככה ילדים היום לומדים לרכב אינטואיטיבית עם אופני לימוד זעירות נטולות פדלים - הם מתרגלים למשוך את הכידון לצד שהאופניים נופלות אליו כדי שיתישרו.
לצפיה ב-'נראה לי שמיצינו.'
נראה לי שמיצינו.
26/06/2019 | 09:53
6
לצפיה ב-'יש רק בעיה אחת עם מה שכתבת (שנכון ברובו)'
יש רק בעיה אחת עם מה שכתבת (שנכון ברובו)
23/06/2019 | 14:18
32
מי שפירסם את הסירטון לא יטרח לקרוא את דבריך, אם יקרא הוא לא ינסה להבין, וממילא הסרטונים האחרים שלו לא פחות מביכים.
לצפיה ב-'ביטוח חובה- מה אתם עושים'
ביטוח חובה- מה אתם עושים
13/05/2019 | 13:54
1
111
שאלה המשפיעה על כל אחד בקבוצה
אנא הגיבו
 
בסוף החודש עתיד להגמר לי ביטוח החובה
כשהתקשרתי לחדש (בחברת הראל)
טענו שאינם מחדשים חובה (רק צד ג')
והוסיפו שהחל מדצמבר 18 רק חברת "הפול" מבטחת חובה!!!
 
אשמח לשמוע מי מכם חידש לאחרונה ובאיזו חברה
תודה
שי
 
לצפיה ב-'לא יודע איפה היית מאז 2009, אבל'
לא יודע איפה היית מאז 2009, אבל
13/05/2019 | 14:57
119
הפול היא החברה היחידה שמבטחת רוכבי דו-גלגלי בביטוחי חובה.
 
בהצלחה.
לצפיה ב-'מה זה אומר? עדיין נצטרך אישור של הטכניון ביבוא קסדה???'
מה זה אומר? עדיין נצטרך אישור של הטכניון ביבוא קסדה???
13/05/2019 | 10:37
81
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5507806,0...

המערכת שאליה מפנים בכתבה מציינת שנדרש אישור משרד התחבורה
http://apps.moital.gov.il/PersonalImport/Product/I...
לצפיה ב-'קטנוע / אופנוע חשמלי'
קטנוע / אופנוע חשמלי
06/05/2019 | 20:17
41
מישהו רכש??
דעות? חברות מומלצות?

לצפיה ב-'חוכמת ההמונים - versys 300 או vstrom 250'
חוכמת ההמונים - versys 300 או vstrom 250
26/04/2019 | 10:04
1
65
היי חברים חג שמח!
אני רוכב כיום על joyride 200 ורוצה להחליפו לאחד מהאופנועים שציינתי.
מבחינת שימוש - גם קטנוע 125 יספיק לי - אני עושה נסיעות בתוך העיר\לרכבת - בערך כ 15 ק"מ ביום בסה"כ,
אבל למרות זאת - מתחשק לי להתחדש.
 
השאלה שלי היא כזו - מה דעתכם הבחירה הנכונה יותר?
קשה לי להחליט במה לבחור.
מצד אחד, vstrom 250 נשאר עדיין באותה מדרגת ביטוח, לעומת ה ורסיס שמקפיץ את ביטוח החובה ב1500 ש"ח.
 
מצד שני, ה versys חזק הרבה יותר (39 כ"ס) לעומת 25 כ"ס ב vstrom-
וקצת מרגיש לי חלש - כמובן שחזק יותר מה joyride 200 שיש לי היום עם 16 כ"ס. אבל עדיין.
 
מה אתם הייתם עושים?  אשמח לשמוע לדעתכם 
לצפיה ב-'וי סטרום 250 הוא כניסה נכונה יותר לעולם האופנועים'
וי סטרום 250 הוא כניסה נכונה יותר לעולם האופנועים
29/04/2019 | 07:37
74
לא רק בזכות החיסכון של יותר מ-1100 שקלים בשנה על ביטוח החובה, אלא גם בזכות 2 מועדוני רכיבה (מועדון הוי סטרום הישראלי ומועדון הבייבי וי סטרום) שדואגים לך לחיי קהילה, טיולים ופעילויות מדי חודש, ובכל חודש. 
 
גילוי נאות: עובד בעופר אבניר, יבואני סוזוקי
לצפיה ב-'האם קטנוע תלת גלגלי בטוח יותר מדו גלגלי ?'
האם קטנוע תלת גלגלי בטוח יותר מדו גלגלי ?
24/04/2019 | 09:02
2
72
לאחר תאונה אני מחפש קטנוע יותר בטוח ממה שהיה לי
אני מתלבט בין דו גלגלי ותלת גלגלי (שמגיעים עם ABS)
לצפיה ב-'בטיחות אקטיבית - כן.'
בטיחות אקטיבית - כן.
25/04/2019 | 00:12
1
83
פסיבית הוא פגיע כמו כל דו"ג.
 
הבלימה והאחיזה בתלת עדיפות על דו"ג מקביל.
 
המחיר הוא משקל גדול יותר, והיגוי כבד יותר בתל"ג
לצפיה ב-'תודה'
תודה
25/04/2019 | 07:16
45
לאחר התאונה האחרונה שעברתי הכי חשוב לי הבטיחות
יותר מביצועים עלות או נוחות
התלת הכי מתאים לי
 
 
לצפיה ב-'מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��'
מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��
21/04/2019 | 21:32
117
קשה לצפייה ��https://youtu.be/A3r9Nl7tg1M
לצפיה ב-'מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות'
מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות
17/04/2019 | 23:07
52
שלום חברים
בתאריך 4.5.19 החל מהשעה 10:30 ועד 13:30
נערוך מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות בישראל
המפגש ייתקים במרכז המסחרי אלונים ע"י טבעון
בתכנית:
11:00 דיברי המארגנים
הרמת כוסית
קבלת פנים לכלים החדשים שהגיעו בשנה האחרונה.
אשמח לשיתופים בקבוצות שלכם.
נשמח לראותכם
להתראות
איציק דר
לצפיה ב-'למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350'
למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350
16/04/2019 | 21:59
1
37
נקנה לטובת פרוייקט אך לא התאים בסוף. הכל במצב טוב. 350 שח.
לצפיה ב-'הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים'
הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים
18/04/2019 | 07:54
8
לצפיה ב-'מגן מנוע באופנוע'
מגן מנוע באופנוע
01/04/2019 | 16:07
1
63
כשאני מסתכל על מודעות יד-2 של אופנועים (ובפרט הונדה cb500-x) אני רואה שהרבה אופנועים מצוידים במגן מנוע. אני מניח שזה משהו שהסוכנות דוחפת לקנות כחלק מהגדלת הרווחים. אך החבר'ה בסוכנות הרי לא ממש אובייקטיבים. 
עד כמה המגן הזה הכרחי? האם זו הוצאה מיותרת?
לצפיה ב-'על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע '
על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע
05/04/2019 | 20:27
45
המנוע לא נמוך במיוחד.
אני נוסע אותו על שבילי כורכר ולא נזקקתי עד היום לכזה.
אני מניח שאם תאתגר אותו בשבילים יותר קשים אולי תצטרך מגן.
לצפיה ב-'טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי'
טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי
30/03/2019 | 11:59
8
127
עוד מישהו חוץ ממני קלט איזה פטנט קיים באופנוע של ג'ק מילר?
שמתי לב שיש לו מנגנון שמנמיך לו את האופנוע לפני שהוא פותח ומאיץ מעמידה.
רואים את זה בבירור בסוף סשן fp2,
הוא שולח יד למשהו באיזור המשולש העליון, נותן קפיצה על האופנוע, כדי לדחוס את המתלה, ואז האופנוע שוקע כמעט עד שנוגע בקרקע.
לידו גם נמצא קראטצלו ואפשר לראות את הבדלי הגובה.
זה משהו מוכר או שעליתי פה על תרגיל סודי של דוקאטי?
לצפיה ב-'הם באמת הוסיפו את זה.'
הם באמת הוסיפו את זה.
01/04/2019 | 13:31
7
111
זה אמנם חדש במוטוג'יפי, אבל זו לא טכנולוגיה חדשה, היא נמצאת בשימוש לעיתים במירוצי מוטוקרוס וגם דראג. לחיצה על הבולמים מקדימה נועלת אותם במקומם כדי למנוע הקפצה של הפרונט בעת הזינוק בהתחלת המירוץ, ובבלימה הראשונה הנעילה משתחררת.
לצפיה ב-'כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר'
כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר
02/04/2019 | 19:54
6
60
נראה לי שדוקאטי תמיד ממציאים דברים מחוץ לקופסא, (הראשונים עם הקנרדים למשל) ואני ממש אוהב את החשיבה שלהם.
מדהים אותי כמהנדס, לראות שעם כל התפתחות הטכנולוגיה, עדיין יש הרבה מקום לחידוש בהנדסה הפשוטה ולא רק עם מחשבים.
לצפיה ב-'השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר'
השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר
02/04/2019 | 20:00
5
70
שיווסת את הזווית התקפה בהתאם לצורך, קצת בדומה לספויילרים של המכוניות שמשנים זווית בבלימה וכו,
יעזרו להצמיד את הקדמי אפילו בהשכבות ואז ישנו זווית להקטנת ווילי ביציאה מההשכבה...
 
לצפיה ב-'חשבתי על זה כבר...'
חשבתי על זה כבר...
03/04/2019 | 13:44
72
אני מודה שהם לא ממש מתקשרים לשאול את דעתי, אבל אם אתה שואל אותי, זה פאנלים שנפתחים כמעצורי אוויר באופן אוטומטי כשצריך לבלום ומשטחי הטייה של האוויר כדי לייצר כוח הצמדה. זה יקרה.
לצפיה ב-'זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת '
זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת
06/04/2019 | 14:14
2
55
"ווילי", זווית ההתקפה צריכה להיות (שלילית) באותה מידה ע"מ לקבל בכלל אפקט ששווה את הטירחה.
     בכלל, לאפקט האווירודינאמי המתקבל מהמשטחים הפיצפונים האלה בגלל מגבלת הרוחב של האופנוע, יש השפעה רק במהירויות גבוהות, דהיינו 100 קמ"ש פלוס (זה עולה לפי ריבוע המהירות), הרחק הרחק  ממהירויות של פניות חדות שבהן מצוייה  עיקר הבעייה ובהן, הרוכבים יורדים ל 100 קמ"ש או פחות, בהילוך הראשון והשני.
     לעומת זאת, דווקא במהירויות גבוהות מאד, כשהרוכבים מנסים להתחבא מקסימום, מאחורי המשקפצ'יק, לנצל את הסליפסטרים ולחרוק שיניים כשהמנועים הכי חזקים צוחקים לאורך ה"בריחה" או העקיפה בישורת, דווקא שם, כוח הגרר האווירודינאמי של הכנפונים שיכול להגיע אפילו לחצי מכוח התרומה להצמדה לאספאלט (הכנפונים בהיותם קצרים ורחבים, מתפקדים גרוע מבחינה אווירודינמית ככנף, מה שמכנים ASPECT RATIO גרוע).
שלא לדבר על בקר המשנה את הזווית במהירות גבוהה, למה שקוראים אלפא אפס עילוי (שזה קרוב לאלפא אפס התנגדות רוח). המערכת הזו תשקול לפחות...  ק"ג אחד או יותר, כולל בקר, מנוע STEPMOTOR, צירים וחיווט יעודי. זה יכול להגיע לאחוז או שניים מהמשקל הכללי של הרוכב ואופנועו ולאותה מידה בדיוק (ניוטון...), של הקטנת התאוצה בזינוק.
לא מאמין שיש מהנדס או רוכב שירצו את זה.
לצפיה ב-'אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל '
אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל
06/04/2019 | 14:23
1
57
המערכת המדוברת יגרום לפגור של חצי מטר עד מטר... בדיוק מה שצריך רוסי ע"מ להידחק פנימה, ראשון לפנייה ולסגור את הדלת למארקז...  
לצפיה ב-'ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק '
ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק
13/04/2019 | 17:23
35
ולכן, הם ריאליים רק אם האופנועים אינם מצויים ממש על סף ווילי!  כיוון שבד"כ הם כן מצויים ממש על סף ווילי (מפלצת בהילוך ראשון שני), הרי שהתחום הנותר לאיזשהו אפקט חיובי מהכנפונים, הוא סיבובים מאד גדולים ומאוד מהירים.
גם הישורות אינן כוס התה של הכנפונים בגלל שבמהירויות הגבוהות, בהילוכים הגבוהים, אין נטייה חזקה לווילי, מה שגם מייתר את הכנפונים.
לצפיה ב-'3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים... '
3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים...
13/04/2019 | 17:26
9
לצפיה ב-'צמיג'
צמיג
02/02/2019 | 12:26
2
169
מי יכול לעזור,רוצה לקנות זוג צמיגים לאופנוע מחול.האים יש עלויות נוספות
פרט למחיר הצמיגים?
לצפיה ב-'אתה צריך אישור ממכון התקנים'
אתה צריך אישור ממכון התקנים
06/02/2019 | 10:26
106
כאשר הצמיג יגיעה לארץ אתה תחוייב במס יבוא + הוצאות לאישור ממכון התקנים.
סך כל ההוצאות יצא לך כמאת כמו אותו הצמיג בחנות בישראל
לצפיה ב-'האם אתה מביא בעצמך במזוודה '
האם אתה מביא בעצמך במזוודה
11/03/2019 | 21:29
73
אם כן אז אין לך בעייה עד 250$.
בד''כ 2 צמיגי אופנוע בחו''ל עולים כזה סכום ככה שאין בעייה.
אם יקר יותר ויש איתך נוסע נוסף אז כל אחד מכם רשאי להביא בערך עד 250$...
 
אם אתה שולח בדואר, אין לי מושג...אבל עלול להיעצר במכס וכד'.

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום נזקי גוף,תאונות דרכים וביטוח
פורום נזקי גוף ותאונות
פורום נכי צה
פורום נכי צה"ל
פורום תעבורה
ביצעתם עבירת תנועה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ