לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'המלצה לאופנוע'
המלצה לאופנוע
20/03/2017 | 19:13
1
66
אשמח לדעתכם :)
דוקאטי היפרמוטרד 796 שנת 2010
או
ק.ט.מ דיוק 690R שנת 2013
תודה 
לצפיה ב-'יש פה מישהו? '
יש פה מישהו?
22/03/2017 | 20:36
20
אשמח לתגובות :)
לצפיה ב-'טעינת סוללת קטנוע באמצעות אל פסק'
טעינת סוללת קטנוע באמצעות אל פסק
17/03/2017 | 01:18
1
58
שלום.
כנראה השארתי את הבורגמן 400 בן כמה החודשים עם סוג של אורות חירום דלוקים כמה שעות וכרגע המצבר מת.
הוצאתי אותו והוא נותן 1.5 וולט בלבד במד מתח.
האם ניתן לטעון אותו במשך כמה שעות באמצעות אל פסק (לחבר אותו במקום הסוללה של האל פסק שהיא 12V 7AH) ? האם יש צורך למלא בו נוזל (הוא רק בן כמה חודשים והוא מת כי כנראה האורות היו דלוקים).
 
תודה
לצפיה ב-'הבעיה נפתרה'
הבעיה נפתרה
17/03/2017 | 19:41
53
טענתי את הסוללה באמצעות אל-פסק במשך כ-6 שעות, המתח חזר לסביבות 11.9V, מה שאפשר לי להתניע את הקטנוע.
לאחר מכן נסעתי ל-2 רכיבות של 40 דקות ובדקתי את מתח המצבר בקטנוע שהגיע ל 12.9V שזה מושלם.
לצפיה ב-'מעיל ממוגן לילד בן 6'
מעיל ממוגן לילד בן 6
15/03/2017 | 11:03
50
מחפשת מעיל לאופנוע עם מיגון לילד בן 6 אשמח ליד 2
לצפיה ב-'ninja 250sl vs ninja 250r.. מה ההבדלים?'
ninja 250sl vs ninja 250r.. מה ההבדלים?
12/03/2017 | 03:58
48
תודה..
לצפיה ב-'החלפת אגזוז שוללת אחריות על CBR500'
החלפת אגזוז שוללת אחריות על CBR500
08/03/2017 | 00:21
9
134
קניתי CBR500 לפני חצי שנה, אין לי תלונות בנוגע לכלי, אני נהנה מאוד מהאופנוע  ועשיתי לו מספר שינויים קוסמטיים כי כך רציתי.
 
לאחרונה החלטתי שאני מעוניין להחליף את האגזוז המקורי באגזוז על פי בחירתי, בספר היצרן רשום כי יש לפנות אל המשווק הרשמי לפני שעושים שינויים באופנוע על מנת לוודא שהשינוי לא פוגע בתפקוד האופנוע וכתוצאה מכך שלילה של אחריות היצרן.
 
פניתי אל סניף מרכזי של הונדה, נציג של החברה טען בפני כי האגזוז היחידי המאושר ע״י הונדה העולמית הוא אגזוז מתוצרת Akrapovic ואין גמישות בנושא, אך אני מעוניין באגזוז ממותג אחר.
 
האם מישהו מכיר את הבעיה ויודע כיצד להתגבר עליה?
אני יודע שלרוב פשוט מתקינים מה שרוצים ואומרים לא תהיה בעיה, או כשתהיה בעיה נטפל בה.
במקרה שלי נשארה לי עוד שנה וחצי באחריות היצרן ואין לי כוונה לוותר עליה, גם אין סיבה שאוותר, כמו שלצמיגים יש תקן ואני יכול להרכיב כל צמיג שעומד בתקן זה, כך גם צריך להיות לגבי אגזוז.
לצפיה ב-'אגזוז אינו מוצר קוסמטי. אגזוז לא מקורי, יכול לחייב התקנת '
אגזוז אינו מוצר קוסמטי. אגזוז לא מקורי, יכול לחייב התקנת
08/03/2017 | 11:48
2
153
שינויים לא פשוטים, ב"מעגל נשימה" של המנוע. המנעות מהם, עלולה להזיק למנוע, מה שמסביר היטב את התעקשות יצרן האופנוע ונציגיו. 
צמיגים זה פשוט סרט אחר.
ת'כלס, האופנוע שלך אינו NINJA 1200 ולכן, כדאי לך לשקול את עצם ביצוע ה"שיפורים" משום שדי קשה להפוך אותו לרקטה.
לצפיה ב-'מבין מה אתה אומר אבל...'
מבין מה אתה אומר אבל...
08/03/2017 | 14:02
1
159
כמו שאמרת זה לא אופנוע קיצוני והאגזוז שאני רוצה להביא טוב באותה מידה, לא חיקוי סיני זול ואני לא מחפש שיפור בהתנהגות.
השקעתי באופנוע למרות שזה נפח בינוני, רק החתיכת ברזל הזאת תקועה לי שם, תראה בעצמך בקובץ מצורף.
לצפיה ב-'מסכים אתך לגבי ה"דוד שמש" הזה. ההחלפה אכן מתבקשת אבל ע"מ'
מסכים אתך לגבי ה"דוד שמש" הזה. ההחלפה אכן מתבקשת אבל ע"מ
08/03/2017 | 16:37
117
להמנע משינויים במנוע, יהיה עליך להתחבר להנחייות היצרן ונציגיו...
לצפיה ב-'ענית לעצמך '
ענית לעצמך
09/03/2017 | 09:58
114
תישאר עם האגזוז המקורי עד תום האחריות, או שתחליף לארקפוביץ'
לצפיה ב-'שמע...'
שמע...
09/03/2017 | 19:38
105
עם כל הכבוד, זכות הונדה להגיד מה הם מוכנים לקבל כשינוי ומה לא. אין קשר בין צמיגים לבין דוד פליטה שמשפיע על מכלולי המנוע.
 
מה שמלווה את ה"לרוב" זו גירסת "יהיה בסדר וחפיף". אתה יכול לחשוב כך אך אל תצפה מהונדה להסכים לזה.
לצפיה ב-'אני לא אכנס איתכם לפינה'
אני לא אכנס איתכם לפינה
09/03/2017 | 23:25
2
109
לא העלתי את הפוסט כדי ללכלך על הונדה, אפשר להרגע ולמתן קצת את הסולידריות העיוורת הזאת. אני מחפש פתרון לבעיה ותודה על התגובות אבל אף אחד לא עזר עד עכשיו, הראשון שהגיב לי לפחות נימק.
לצפיה ב-'כול מי שטרח וענה לך, התכוון לסייע לך. שלושה דברים שכתבת הם '
כול מי שטרח וענה לך, התכוון לסייע לך. שלושה דברים שכתבת הם
11/03/2017 | 12:07
1
87
בחזקת שטויות במיץ.
1.  איש לא העלה על דעתו שאתה מנסה ללכלך על הונדה ואין כאן שום "פינה".
2.  כול העונים לך היו רגועים לחלוטין. לא היה צורך "להרגיע".
3.  הסולידריות העיוורת שאותה הזכרת היא רק בראש שלך. כאן אין דבר כזה.
אבל, הבנו. בדוק בפעם הבאה כמה יטרחו להשיב לך.
לצפיה ב-'ירדתי מזה, תודה בכל זאת'
ירדתי מזה, תודה בכל זאת
11/03/2017 | 12:53
28
לצפיה ב-'הבהרה'
הבהרה
13/03/2017 | 15:06
67
לאחר בדיקה מעט יותר מעמיקה בנושא, הבנתי שלמרות שהשינוי שרציתי הוא קוסמטי הנושא הזה מורכב יותר ממראה חיצוני, אם מישהו מהמגיבים חושב שהגבתי בחוצפה אני מתנצל על חוסר הסבלנות שלי ותודה לנוי. אני ממשיך לבדוק את הנושא, אם יהיה חדש אעדכן פה.  
 
לצפיה ב-'למכירה: dainese עור נדיר. מידה 48'
למכירה: dainese עור נדיר. מידה 48
08/03/2017 | 11:41
1
125
שלום אנשים,

אני מוכר את הנ"ל. שמור, נקי (לא רואים בתמונה). לא היה בשימוש רב. בטנת רשת אפורה, ובטנת חורף פריקה שחורה.
1,100 ש.ח (אפשר בתוספת מע"מ לקבל חשבונית). יש לי גם את החשבונית המקורית מ"ארנב"...

טלפון: 050-6541719.

רכיבה זהירה , יובל.
לצפיה ב-'למכירה 2 סטים רפידות Brembo לאופנועים כבדים 07BB37SC '
למכירה 2 סטים רפידות Brembo לאופנועים כבדים 07BB37SC
24/03/2017 | 07:03
1
2 סטים ( 4 רפידות לגלגל קדמי)רפידות מקורי BERMBO 07BB37SC חדשים באריזה לאופנועי ספורט ותיור כבדים, נקנו ממפיץ ברמבו באיטליה . 
נמכרות עקב החלפת אופנוע, אריזה לא נפתחה והרפידות באריזה סגורה חדשות לחלוטין!
 
מתאים לרוב חברות ודגמי האופנועים הכבדים .רפידות הטובות ביותר לרכיבת ספורט וכביש.
 
ניתן לבדוק באתר ברמבו דגמי אופנועים להם מתאימות הרפידות.
 
 
 
לצפיה ב-'התייעצות אופנוע 125 סמק'
התייעצות אופנוע 125 סמק
07/03/2017 | 21:44
1
50

שלום לכולם!
 אשמח מאוד לשמוע את חוות דעתכם.
אני מעוניין לקנות אופנוע 125 סמ"ק בעיקר לנסיעות עירוניות, אבל גם (פעם- פעמיים בשבוע) לנסיעות בין עירוניות (כ 45 ק"מ כל כיוון).
 
שאלותיי:
1- האם לדעתכם אופנוע 125 סמ"ק יחזיק מעמד בעומס נסיעות כזה?
2- מהם הערכת העלויות?
ביטוח, טיפולים, תיקונים,דברים אחרים שאני לא חושב עליהם כרגע?
3- מה תוחלת החיים המשוערת לאופנוע 125?
4- האם יש כלי מומלץ לצרכים כאלה?
 
ממש אשמח לעזרתכם...
תודה!
 
לצפיה ב-'הכל שאלה של כמה אתה רוצה להשקיע'
הכל שאלה של כמה אתה רוצה להשקיע
08/03/2017 | 01:09
47
1- האם לדעתכם אופנוע 125 סמ"ק יחזיק מעמד בעומס נסיעות כזה?
כן אבל תלוי איפה, ירושלים חיפה לא, כל מישור אחר אין בעיה. עשיתי את זה 5 שנים על קטנוע. 

2- מהם הערכת העלויות?
חדש מתחיל מאזור ה 24,000 פלוס מינוס.
 
משומש תיכנס ליד2 ו/או תפתח מחירון, בד״כ יש בכל מוסך שגם מוכר אופנועים.

ביטוח, טיפולים, תיקונים,דברים אחרים שאני לא חושב עליהם כרגע?
ביטוח מתחיל מ 2,500 לחובה + 500 צד ג׳. טיפולים לפי היצרן בד״כ 400-500 טיפול קטן 800-1,000 טיפול גדול.
ציוד - מעיל טוב מתחיל באזור ה 1200, כפפות 300, קסדה זולה 400, קסדה טובה 1500, כל אלה חובה.
מגפיים מתחיל ב-400 והלאה, ברכיות מתחיל ב200, חליפת סערה לחורף הכי זול 100, מכנסי רכיבה לחורף מומלץ אבל יקר מתחיל מ800.
את כל הביגוד עדיף לקנות בחו״ל אם אתה טס בקרוב המחירים זולים יותר ויש מבחר גדול יותר, במידה ואתה לא טס בקרוב בחלק מהסוכנויות נותנים הנחות גדולות על ציוד רכיבה אך רק במעמד הקניה, אני ממליץ לך להיסגר על הסוגים והמחירים של הציוד שאתה רוצה לפני מעמד הקניה, כדי שלא תאלץ להחליט בו במקום.

3- מה תוחלת החיים המשוערת לאופנוע 125?
תלוי באופי הנסיעה, באופנועים קטני נפח יש נטיה לקרוע את המנוע מהר יותר, לכן תשקול טוב לפני שאתה מחליט לקנות כלי משומש, ובכל מקרה 400 ש״ח בדיקה של כלי משומש במוסך לפני קניה חובה.
 
4- האם יש כלי מומלץ לצרכים כאלה?
לרוב החברות המובילות בארץ יש כלי בקטגוריה הזאת, אני יודע שהכלי של ימאהה נחשב חזק, הכלי של הונדה נחשב אמין מבחינת תקלות.
הכי טוב שתקבע לך נסיעות מבחן בכל הסוכנויות ותראה לבד איזה כלי הכי מתאים לך.
 
באופן אישי לדעתי בשביל השימושים שלך הייתי ממליץ על דווקא קטנוע, רוב הקטנועים הם סוסי עבודה שלא נגמרים, שליחים קורעים אותם יומיום, יותר נוח להסתובב איתם בעיר, יש להם ארגז לקסדה וזה יחתוך לך את ההשקעה בחצי.
 
אם אתה נעול על אופנוע ויש לך כסף מיותר ודרגת הרשיון מאפשרת לך, הייתי ממליץ לך להתחיל מנפח של 250 סמ״ק או אפילו יותר טוב ה300 סמ״ק החדשים שיצאו בשנה שנתיים האחרונות, עקומת הלמידה והחשק לעבור לכלי חזק יותר היא מאוד חדה בכלים קטנים, מנסיון אישי תחושת המיצוי מגיעה תוך מספר חודשים בודדים.
לצפיה ב-'שמתם לב שביטוחי החובה (גם שלנו) אשכרה הוזלו בכ-11.8%'
שמתם לב שביטוחי החובה (גם שלנו) אשכרה הוזלו בכ-11.8%
06/03/2017 | 18:38
155
מתחילת 2017 בגין השבת הכספים מ"קרנית"?
וזה אמור להימשך עד סוף 2018.
לצפיה ב-'עלות ביטוח חובה + צד ג אופנוע כבד'
עלות ביטוח חובה + צד ג אופנוע כבד
04/03/2017 | 12:18
1
110
לא החזקתי אופנוע שנים רבות, מה צפוי להיות עלות הביטוח החובה והצד ג לאופנוע כגןן - קאווסקי Z1000SX ?

תודה,

בריאן
לצפיה ב-'אינדיבידואלי. בדוק מחשבון ביטוח באתר משרד האוצר'
אינדיבידואלי. בדוק מחשבון ביטוח באתר משרד האוצר
05/03/2017 | 07:45
71
+ צד ג' 400-600 ש"ח
לצפיה ב-'מצבר נגמר אחרי שנה'
מצבר נגמר אחרי שנה
03/03/2017 | 22:38
2
71
שלום,
השבוע המצבר שלי מת בדיוק שנה אחרי שהלפתי - מצבר שנפ עם אחריות חצי שנה (יש לי קימקו ויויו)
זה ממש מוזר לי כי הקודם החזיק שנתיים וחצי ואף פעם לא זוכר שמצבר נגמר לי אחרי שנה. בגלל שהייתי חייב לנסוע החלפתי כמובן.
האם זה הגיוני שמצבר נגמר אחרי שנה?
תודה!
לצפיה ב-'כתבתי ב"קטנועים"'
כתבתי ב"קטנועים"
04/03/2017 | 09:56
1
33
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
05/03/2017 | 19:56
12
לצפיה ב-'מחפש מיגונים לKtm 125 2012'
מחפש מיגונים לKtm 125 2012
23/02/2017 | 12:52
43
שלום אני מחפש מגיני רדיאטורים ומגן דיסק אחורי לKtm 125 2012 . למי שייש מוכן לתרום או למכור במחיר סימלי אשמח 
0526825482 שלומי תודה 
לצפיה ב-'בנושא טיפולים לאופנוע, '
בנושא טיפולים לאופנוע,
22/02/2017 | 18:32
1
144
שלום לכולם,
אחרי שאקסאבו שלי עבר איתי כבר כמה עשרות אלפי קילומטרים, ועשה את עבודתו נאמנה (אין תלונות, למעט המחשב דלק שהלך בפתאומיות, ולקח איתו כמה אלפיות) התחלתי לתור אחרי הכלי הבא וחשבתי לעלות בנפח ועל הדרך לעבור לאופנוע.

האם אופנוע יהיה זול יותר בטיפולים מאשר קטנוע (באותו הנפח)?
כל כמה זמן צריך להחליף שרשרת וגלג"ש? הבנתי שהרבה מחליפים ב20 אלף. מעט מדיי קילומטרים לטעמי. כמו רצועה של קטנועים.
לרוב, מה יותר אמין?
עשיתי נסיעת מבחן על הhonda cb500x , ואפשר להגיד שהתאהבתי. לקח לי 5 מטר בשביל להתחבר אליו ולהרגיש בבית, ומרווח טיפולים של 12 אלף(!).

אשמח לעזרה והכוונה.
תודה
לצפיה ב-'עזוב, תשאר עם האקסבו..'
עזוב, תשאר עם האקסבו..
02/03/2017 | 04:11
56
אופנוע יותר יקר, צמיגים, ביטוח , שרשרת ועוד..
היה לי אקסבו ישן 2010 אחרי 14 אלף קמ בשנה שטחנתי לו את הצורה.. קניתי חדש יותר 2014 עם 12 אלף ק"מ וכמו הקודם, לא הולך לעשות לו חיים קלים..
השובב הישן שלי היה מסתובב בכל ירושלים,   נסע לאילת כמו גדול ואפילו לראש הנקרה.
כלי אש!
 
לצפיה ב-'שמחתי לשמוע היום את מיצו מדבר בקולו. '
שמחתי לשמוע היום את מיצו מדבר בקולו.
14/02/2017 | 21:11
16
465
משונה לי שיש התעלמות מוחלטת כאן, מאחד מוותיקי הפורום והרוכבים בארץ, מאז התאונה.
לצפיה ב-'לא התעלמות. רגישות.'
לא התעלמות. רגישות.
14/02/2017 | 22:13
10
332
וזו אחת הסיבות לשקיעתם של הפורומים בכלל.
יש היום אלטרנטיבות דיסקרטיות יותר, שבסך הכל - אני משער, מגיעות לפחות לאותה תפוצה אם לא יותר, של הפורום כפי שהיה פעם.
אני (שוב... משער) שכל מי שחבר של מיצו, אפילו ברמה של חבר פייסבוק, כבר יודע מה קרה,
ראה תמונות של האירוע וקיבל עדכונים על השיפור במצבו.
 
אבל אם כבר אנחנו כאן, אנצל את הבמה לאחל למיצו החלמה מהירה ומלאה!
לצפיה ב-'הרבה זמן לא סיירתי פה בפורום, אך בהחלט כשחזרתי הופתעתי '
הרבה זמן לא סיירתי פה בפורום, אך בהחלט כשחזרתי הופתעתי
15/02/2017 | 09:32
286
פורום שהיה בעבר פעיל מקצועית אמוצויונאלית, נראה שומם לחלוטין.
לא ההיתי מודע לתאונה.
אפשר לטעמי לתת פרטים בקווים מאוד כללים.
מאחל למיצו החלמה מלאה!
 
לצפיה ב-'רגישות? למה בדיוק?'
רגישות? למה בדיוק?
15/02/2017 | 11:47
7
268
מה בדיוק "יותר דסקרטי" באלטרנטיבות האחרות?
לא ממש מבין את הנימוקים להדרה מוחלטת של "אירוע מיצו", מן הפורום הזה.
גילוי נאות: מעולם לא פגשתי את מיצו, פנים אל פנים.
ועדיין, אני חושב שהוא דמות מספיק חשובה בהוויה הדו"גית שלנו.
לצפיה ב-'אני יודע שפורום אחר התבקש להסיר הודעה בנושא.'
אני יודע שפורום אחר התבקש להסיר הודעה בנושא.
15/02/2017 | 15:33
5
277
מה שיותר דיסקרטי הוא שקבוצות ווטסאפ הן סגורות, והפורום פומבי.
 
רבות דובר בעבר על הנזק שחשיפה לא מבוקרת של פרטים על תאונות
יכולות להזיק להמשך השתלשלות העניינים בפן המשפטי/ביטוחי.
 
גם אני חושב שמיצו הוא דמות חשובה ומובילה בתחום הדו"ג,
ואני גם בטוח שאין כאן שום אקט של הדרה שלו,
אלא פשוט כיבוד הבקשה שלא לפרסם פרטים. זה הכל.
לצפיה ב-'פורום או קבוצת פייסבוק, אני לא בדיוק יודע את הפרטים.'
פורום או קבוצת פייסבוק, אני לא בדיוק יודע את הפרטים.
15/02/2017 | 15:34
104
לצפיה ב-'ובשביל אלה שאין להם גישה'
ובשביל אלה שאין להם גישה
16/02/2017 | 22:19
3
222
יש מידע כללי שאפשר לשתף?
לצפיה ב-'ממה ששמעתי, שישי שעבר איזור בית שמש, תאונה עם אוטו'
ממה ששמעתי, שישי שעבר איזור בית שמש, תאונה עם אוטו
17/02/2017 | 01:01
2
283
אגן שבור.
גם לי היה חסר פה דיווח על יקיר הפורום שנפצע בתאונה שקשורה לעיסוקי הפורום.
מיצו הגיבור שנלחם למען רבים, זכאי שידברו עליו, אני לא רואה איך מידע כזה יכול פגוע בו, הוא לא איש נחבא אל הכלים...וממילא מקורביו יודעים הכל.
גם אנחנו פה מקורביו הוירטואלים.
לצפיה ב-''
17/02/2017 | 12:48
30
לצפיה ב-'תודה- קיבלתי עדכון בהודעה פרטית'
תודה- קיבלתי עדכון בהודעה פרטית
17/02/2017 | 18:40
214
כנראה שמחכים למיצו בעצמו לעדכן בקרוב ומכבדים את בקשתו לא לפרסם פרטים בפהרסיה. מאחר ואלה בקשות שלו אין פה עניין של החבאת פרטים, רק כבוד.
לצפיה ב-'פשוט, כי זה מה שהוא ביקש'
פשוט, כי זה מה שהוא ביקש
02/03/2017 | 20:11
25
לצפיה ב-'גם אני עברתי כאן במקרה, ובצער רב למדתי על התאונה של מיצו'
גם אני עברתי כאן במקרה, ובצער רב למדתי על התאונה של מיצו
19/02/2017 | 18:29
298
איחולי רפואה שלמה ומהירה מיצו.
 
 
לצפיה ב-'עצוב לשמוע... אם אתה קורא את זה מיצו, החלמה מהירה!'
עצוב לשמוע... אם אתה קורא את זה מיצו, החלמה מהירה!
22/02/2017 | 13:54
58
לצפיה ב-'איחולי החלמה מהירה'
איחולי החלמה מהירה
23/02/2017 | 13:53
140
מיצו יקירי, בתקווה שאתה אכן קורא כאן, מאחל לך החלמה מהירה ושיקום קל !
רק בריאות.
 
Sheshet
לצפיה ב-' החלמה מהירה '
החלמה מהירה
25/02/2017 | 16:22
36
לצפיה ב-'ההתעלמות לא מקרית'
ההתעלמות לא מקרית
( לעמוד שלי בתפוז )
26/02/2017 | 11:17
203
ונעשתה לבקשת המשפחה.
כיבדתי אותה
 
 
לצפיה ב-'תודה רבה לכל המתעניינים'
תודה רבה לכל המתעניינים
17/03/2017 | 19:13
45
התאונה קרתה ב- 10.2.17, על כביש נס-הרים לכיוון בית-שמש. לקראת היציאה מפנייה ימינה, בירידה, התגלה לנגד עיני פס ארוך ורחב של שמן או סולר (בדיעבד - סולר). לא היה לי סיכוי, ולמרות שניסיתי לסטות מעט ימינה מהפס המחליק - איבדתי כמעט מיידית את הקדמי.
 
עפתי מהאופנוע (מולטיסטרדה אנדורו). האופנוע החליק לכיוון מעקה ההפרדה, אני החלקתי בנפרד מהאופנוע למרכז הכביש. האופנוע נעצר, וג'יפ שנסע מולי בעלייה ככל הנראה נתן לו מכה (או לא, לא ברור לי כעת). האופנוע נזל דלק, משהו הצית את הדלק, וגם האופנוע וגם הג'יפ נדלקו ונשרפו לחלוטין.
 
אני חטפתי מכה מהחבטה בכביש, וכתוצאה מכך (ואולי מחבטות נוספות, לא ברור לי). כתוצאה מכך נפגעתי בגב, באגן וברגל ימין. אם לא הייתי ממוגן מלא מכף רגל ועד ראש, לא הייתי כותב כאן את הדברים האלה.
 
שכבתי חודש כמעט בהדסה עין כרם, כולל שבוע וחצי במצטבר בטיפול נמרץ. כיום אני בשיקום תה"ש במחלקה נוירולוגית. אשמח אם תבואו לבקר (רצוי מאוד בתיאום מראש).
לצפיה ב-'המלצה/ מידע בנושא אופנוע תלת גלגלי (קואדרו)'
המלצה/ מידע בנושא אופנוע תלת גלגלי (קואדרו)
11/02/2017 | 21:36
9
109
שלום לכולם,
מחפש מישהו עם ניסיון ומידע קונקרטי.
אני מתעתד להחליף עבודה שתדרוש ממני נסיעה של 65 ק"מ כל כיוון וחשבתי לחזור לדו גלגלי, אני שוקל ברצינות את הפיאג'ו MP3 - 400 או 500 , אשמח לשמוע ביקורות מרוכבים שהיו או שעדיין בעלי האופנוע הזה, אני מחפש להבין בעיקר צריכת דלק, נוחות נסיעה בדרכים בין עירוניות, כביש 6 והכי חשוב- עלויות אחזקה, תדירות טיפולים, צמיגים, רפידות וכו..
כל מידע רלוונטי אחר יתקבל בברכה
תודה לעונים!!
לצפיה ב-'קח בחשבון שהיתרון הגדול של התל"ג הוא בסביבה עירונית,'
קח בחשבון שהיתרון הגדול של התל"ג הוא בסביבה עירונית,
12/02/2017 | 08:42
5
136
בכיכרות חלקלקים, בפניות חדות ובלימות כשרטוב, על תשתית רעועה ואוחזת בחלקה, וכו'.
 
בכביש מהיר לאופנוע בינוני ומעלה יש יתרון דינמי לדעתי.
 
בין התל"גים - הפיאג'ו עדיפים בהרבה על הקוואדרו, מכל הבחינות.
 
מידע מפורט על כל התל"גים בארץ (ועל קטנועים בכלל)
תוכל למצוא כאן => http://katnoim.co.il/type/three-wheels/
לצפיה ב-'תודה על הקישור, הוא מצוין'
תודה על הקישור, הוא מצוין
12/02/2017 | 16:10
4
53
אני מחפש נתונים של עלויות אחזקה
כל כמה זמן טיפול גדול, מה העלות, צמיגים וכד'
אשמח למידע נוסף
לצפיה ב-'החלפות שמן בפיאג'ו כל 10,000 ק"מ, גם במנועי ה-250/300,'
החלפות שמן בפיאג'ו כל 10,000 ק"מ, גם במנועי ה-250/300,
12/02/2017 | 16:42
3
80
טיפול גדול כל 15K (יבואן) או כל 20K (יצרן) *בתלות בדגם הספציפי.
 
קיטים של רצועה/רולים/פלאג אפשר להביא מחו"ל במחיר מוזל של כ-600-700₪
- אצל היבואן עולה בערך כפול מזה.
 
צמיגים כרגיל - כ-500 +- תלוי בקוטר ובמותג.
 
התחזוקה של פיאג'ו בסה"כ די זולה, והמכניקה אמינה מאוד.
לצפיה ב-'מעולה, תודה רבה.'
מעולה, תודה רבה.
13/02/2017 | 09:48
2
45
זה מכמת לי את העלויות להתחיל לחשב הוצאה שנתית,
יש לך מושג כמה עולה לבצע את הטיפולים ?
תוכל אולי גם לרענן את זכרוני מה עלויות של טסט, סדר גודל ביטוח למרות שהוא תלוי היסטוריה של הנהג..
החלפת צמיגים בערך כל 6K קלומטרים?
תחזוקה זולה ומכניקה אמינה זה תמיד טוב.
 
לצפיה ב-'לכביש שש יש תחביב להפוך צמיגים למרובעים...'
לכביש שש יש תחביב להפוך צמיגים למרובעים...
13/02/2017 | 14:37
1
100
בגלל אספלט מעורב ברסק זכוכית, והרבה ק"מ בקו ישר,
אבל עדיין צמיג אחורי יחזיק הרבה יותר מ-6K ק"מ, יותר קרוב ל-10K, ו-15K או יותר לקדמיים.
 
אגרת טסט = 300₪, וביטוח חובה (בערך 4K) תחשב כאן => http://car.cma.gov.il/
 
עדיין לדעתי בחירה בקטנוע תל"ג לנסיעות כאלה היא לא כ"כ נכונה.
אני הייתי מכוון ל-NC700/750 של הונדה (יש גם אוטומט)
- חסכוני, אמין, מרווח טיפולים של 12K ק"מ,
ותכונות דינמיות עדיפות על קטנוע רגיל או תל"ג,
בהנחה שיש בידך רשיון A.
לצפיה ב-'תודה רבה בועז, '
תודה רבה בועז,
15/02/2017 | 10:20
35
מענה ענייני ומכוון כמו שלך עושים את השימוש בפורומים ככלי יעיל לשיתוף בידע.
 
בברכה
אייל
לצפיה ב-'MP3 הוא קלנועית ולא אופנוע.. '
MP3 הוא קלנועית ולא אופנוע..
15/02/2017 | 18:41
2
96
#רקאומרת
לצפיה ב-''
15/02/2017 | 21:08
1
73
#רקנזכר
לצפיה ב-''
15/02/2017 | 21:17
20
לצפיה ב-'Honda CBF 1000 - 2013 : יש צורך להחליף שמן בבולמים הקדמיים?'
Honda CBF 1000 - 2013 : יש צורך להחליף שמן בבולמים הקדמיים?
12/02/2017 | 19:13
2
89
ואם כן מתי ?
אשמח לעוזרים , תודה.

לצפיה ב-'יש צורך להחליף'
יש צורך להחליף
13/02/2017 | 11:24
131
בהונדה נוזל בלמים מומלץ להחליף פעם בשנתיים.
לצפיה ב-'כל הנוזלים דורשים החלפה במרווחים שהיצרן הגדיר'
כל הנוזלים דורשים החלפה במרווחים שהיצרן הגדיר
25/02/2017 | 09:12
53
לרוב שמן בולמים זה בין 2-3 שנים 
לצפיה ב-'אזכרה במלאת שש שנים למותו של טל שביט'
אזכרה במלאת שש שנים למותו של טל שביט
11/02/2017 | 23:43
154
ב-2/3 ימלאו שש שנים למותו של טל.
ניפגש ביום שישי, 3/3/17, בבית העלמין בקיבוץ מעברות בשעה 11:00.
לאחר מכן ניפגש בבית משפחת שביט: שלדג 47, חופית, משעה 12:00 (ועד 21:00).
אירוע בפייסבוק בלינק הזה.
בבקשה תזמינו א/נשים נוספים/ות ותפיצו בקבוצות הרלוונטיות. תודה מראש.
 
לצפיה ב-'מחקר חשוב בנושא בטיחות דו"ג'
מחקר חשוב בנושא בטיחות דו"ג
08/02/2017 | 16:23
6
113
מי מהרוכבים אינו יודע שלעיתים קרובות אנחנו פשוט בלתי נראים לנהגי המכוניות? לאו דווקא מחוסר אכפתיות, אלא שמסיבה כלשהי הם פשוט לא "קולטים" אותנו. ואנחנו משלמים בדם.

יחידה העוסקת במחקר בנושאי בטיחות בדרכים (בין היתר, עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים), רוצה לבצע מחקר על אפקטיביות דרכים מסוימות להגברת ניראות רוכבי דו"ג. לתוצאות עשויות להיות השלכות משמעותיות על בטיחות הרוכבים (ועל ציודם!).

הקושי העיקרי הוא (כמובן) מימון. אנחנו מחפשים קשר עם גורם שיוכל לתמוך. מטעמים פילנטרופיים, מסחריים, הנצחה או מה-שלא-יהיה. אז אם יש לכם קשר עם ארגון רוכבים, יבואן וכיוב', אנא העבירו את המסר.

לפרטים וקשר, נא לפנות במסר.
לצפיה ב-'אם תפרט מהן "דרכים מסוימות להגברת ניראות רוכבי דו"ג..", תקבל'
אם תפרט מהן "דרכים מסוימות להגברת ניראות רוכבי דו"ג..", תקבל
08/02/2017 | 17:10
4
82
הענות גבוהה יותר.
לצפיה ב-'אוירת המיסתורין...'
אוירת המיסתורין...
09/02/2017 | 09:08
3
94
קודם כל, אני רק מסייע לקידום המחקר, לכן אני לא יודע מה עלול לחבל בתהליך המחקר מעצם ידיעתו. כך שאני נזהר בפרטים שאני מגלה. אבל כמובן שאם גורם מסוים יתעניין בהשתלבות בתהליך, החוקרים יציגו בפניו את כל המידע.
 
אגב, לא מדובר בסוד מסחרי. המחקר נעשה במסגרת ציבורית לטובת הכלל.
לצפיה ב-'גיליתי "פרפטום מובילה". אני מחפש בעל ממון ועניין, שיסייע לי '
גיליתי "פרפטום מובילה". אני מחפש בעל ממון ועניין, שיסייע לי
09/02/2017 | 12:45
2
84
לחקור ולהפיק את זה.
ברור שעצם ידיעת עקרונות התגלית שלי, עלולה לחבל בממצאיה משום
שההסתברות להצלחה נשענת על אוכלוסייה גדולה, שאינה מודעת לרעיון. 
מישהו אמר הייזנברג, פאולי?...
לצפיה ב-'לא לבלבל בין דברים שונים'
לא לבלבל בין דברים שונים
09/02/2017 | 14:21
1
75
אף אחד לא מוכר כלום לאף אחד, והתוצאה מיועדת להיות נחלת הכלל. זה בדיוק ההפך מאותם "ממציאים" שמציעים להשקיע ברעיונות למינהם תמורת תשואה/בעלות.
 
נניח שהנושא שאמור להיבדק הוא רכיבה עם מחשוף, כמשפר ניראות. אם הניבדקים ידעו זאת מראש, אזי תוצאות הניסוי יהיו מוטות וחסרות ערך.
 
הכסף דרוש למימון סימולטור נהיגה, עזרי מחקר וכד'. מדוע החשדנות וההשמצות?
לצפיה ב-'כי אנחנו מוצפים בבטלנים האורבים לתמימותם של הבלתי מנוסים.'
כי אנחנו מוצפים בבטלנים האורבים לתמימותם של הבלתי מנוסים.
10/02/2017 | 11:39
75
אגב, אין מצב שידיעה מוקדמת על מחשוף ההולך וקרב, תמתן את התגובה הטבעית בעת שהוא יגיע לקשר עין.
דוגמא לא רעה אגב, להנחות שגוייות, פסיאודו מדעיות, המשמשות את בוגרי "מדעי הרוח" השונים בנסיונות ההתעלקות שלהם.
"סימולטור נהיגה"? גמני רוצה לשחק.
"עזרי מחקר"? כגון?
לצפיה ב-'הכי טוב זה להתחפש לסמארטפון'
הכי טוב זה להתחפש לסמארטפון
22/02/2017 | 07:18
23
זה מה שמעניין נהגים
לצפיה ב-'יש לי שאלה'
יש לי שאלה
03/02/2017 | 17:51
1
276
לצפיה ב-'וואו! התקלת אותנו...'
וואו! התקלת אותנו...
05/02/2017 | 10:40
81
לצפיה ב-'התאמת אופנוע'
התאמת אופנוע
02/02/2017 | 13:27
1
199
שלום לחברי הפורום המכובד!
אני עובר לגור באיזור פרדס חנה ואני עובד בתל אביב. מרחק הנסיעה הוא כ 60 ק"מ אותו אני צריך לעבור פעמיים/ שלוש פעמים בשבוע!
כרגע אני רוכב על קטנוע 125 סמ"ק ולכן אני רוצה לעבור לאופנוע בעל נפח סמ"ק גדול יותר. 
א. האם לדעתכם עדיף אופנוע על קטנוע? השיקול שלי הוא שמרגיש לי שאופנוע יותר יציב על הכביש והעוצמה שלו משמעותית מהקטנוע.
ב. האם אופנוע 250 סמ"ק (הונדה CBR, דיאלים ROADWIN) מתאים לנסיעה או שזה יהרוג אותו?
אודה להתייחסותכם,
תודה ויום טוב
לצפיה ב-'אופנוע הרבה יותר בטיחותי לנסיעות כאלה'
אופנוע הרבה יותר בטיחותי לנסיעות כאלה
06/02/2017 | 13:50
97
כל אחד מהאופנועים שציינת יתאים וגם יהיה יותר בטיחותי לרכיבה בגלל גודל הגלגלים וכדומה. יש לי חבר עם קילומטרז דומה שנוסע על ה250 של דיאלים ואוהב אותו. שווה בדיקה

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

שגיב עזרא, יפעת עזרא - משרד עורכי דין
שגיא ויפעת עזרא -
פורום נכי צה
פורום נכי צה"ל
עו
עו"ד גיא בית און

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ