לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2898928,989 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��'
מה קורה לגוף שלך כאשר אתא נוסע בלי מיגון..⛔��
21/04/2019 | 21:32
14
קשה לצפייה ��https://youtu.be/A3r9Nl7tg1M
לצפיה ב-'מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות'
מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות
17/04/2019 | 23:07
9
שלום חברים
בתאריך 4.5.19 החל מהשעה 10:30 ועד 13:30
נערוך מפגש שנה 10 הונדה גולדוינג אספנות בישראל
המפגש ייתקים במרכז המסחרי אלונים ע"י טבעון
בתכנית:
11:00 דיברי המארגנים
הרמת כוסית
קבלת פנים לכלים החדשים שהגיעו בשנה האחרונה.
אשמח לשיתופים בקבוצות שלכם.
נשמח לראותכם
להתראות
איציק דר
לצפיה ב-'למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350'
למכירה - ידית בלם קדמי וקאליפר ל-DR350
16/04/2019 | 21:59
1
15
נקנה לטובת פרוייקט אך לא התאים בסוף. הכל במצב טוב. 350 שח.
לצפיה ב-'הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים'
הודעות מכירה ניתן לפרסם רק ביום חמישי, באשכול המתאים
18/04/2019 | 07:54
6
לצפיה ב-'מגן מנוע באופנוע'
מגן מנוע באופנוע
01/04/2019 | 16:07
1
44
כשאני מסתכל על מודעות יד-2 של אופנועים (ובפרט הונדה cb500-x) אני רואה שהרבה אופנועים מצוידים במגן מנוע. אני מניח שזה משהו שהסוכנות דוחפת לקנות כחלק מהגדלת הרווחים. אך החבר'ה בסוכנות הרי לא ממש אובייקטיבים. 
עד כמה המגן הזה הכרחי? האם זו הוצאה מיותרת?
לצפיה ב-'על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע '
על ה500X מודל 2015 שלי לא מורכב מגן מנוע
05/04/2019 | 20:27
27
המנוע לא נמוך במיוחד.
אני נוסע אותו על שבילי כורכר ולא נזקקתי עד היום לכזה.
אני מניח שאם תאתגר אותו בשבילים יותר קשים אולי תצטרך מגן.
לצפיה ב-'טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי'
טכנולוגיית מוטוגיפי דוקאטי
30/03/2019 | 11:59
8
69
עוד מישהו חוץ ממני קלט איזה פטנט קיים באופנוע של ג'ק מילר?
שמתי לב שיש לו מנגנון שמנמיך לו את האופנוע לפני שהוא פותח ומאיץ מעמידה.
רואים את זה בבירור בסוף סשן fp2,
הוא שולח יד למשהו באיזור המשולש העליון, נותן קפיצה על האופנוע, כדי לדחוס את המתלה, ואז האופנוע שוקע כמעט עד שנוגע בקרקע.
לידו גם נמצא קראטצלו ואפשר לראות את הבדלי הגובה.
זה משהו מוכר או שעליתי פה על תרגיל סודי של דוקאטי?
לצפיה ב-'הם באמת הוסיפו את זה.'
הם באמת הוסיפו את זה.
01/04/2019 | 13:31
7
56
זה אמנם חדש במוטוג'יפי, אבל זו לא טכנולוגיה חדשה, היא נמצאת בשימוש לעיתים במירוצי מוטוקרוס וגם דראג. לחיצה על הבולמים מקדימה נועלת אותם במקומם כדי למנוע הקפצה של הפרונט בעת הזינוק בהתחלת המירוץ, ובבלימה הראשונה הנעילה משתחררת.
לצפיה ב-'כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר'
כן, ברור שלא חדש. כשראיתי את זה התפלאתי איך לא עשו את זה כבר
02/04/2019 | 19:54
6
35
נראה לי שדוקאטי תמיד ממציאים דברים מחוץ לקופסא, (הראשונים עם הקנרדים למשל) ואני ממש אוהב את החשיבה שלהם.
מדהים אותי כמהנדס, לראות שעם כל התפתחות הטכנולוגיה, עדיין יש הרבה מקום לחידוש בהנדסה הפשוטה ולא רק עם מחשבים.
לצפיה ב-'השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר'
השלב הבא צריך להיות קנרדים ממונעים עם בקר
02/04/2019 | 20:00
5
42
שיווסת את הזווית התקפה בהתאם לצורך, קצת בדומה לספויילרים של המכוניות שמשנים זווית בבלימה וכו,
יעזרו להצמיד את הקדמי אפילו בהשכבות ואז ישנו זווית להקטנת ווילי ביציאה מההשכבה...
 
לצפיה ב-'חשבתי על זה כבר...'
חשבתי על זה כבר...
03/04/2019 | 13:44
38
אני מודה שהם לא ממש מתקשרים לשאול את דעתי, אבל אם אתה שואל אותי, זה פאנלים שנפתחים כמעצורי אוויר באופן אוטומטי כשצריך לבלום ומשטחי הטייה של האוויר כדי לייצר כוח הצמדה. זה יקרה.
לצפיה ב-'זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת '
זה בעייתי. בגלל שגם בהגדלת הצמדת הקדמי לכביש וגם במניעת
06/04/2019 | 14:14
2
30
"ווילי", זווית ההתקפה צריכה להיות (שלילית) באותה מידה ע"מ לקבל בכלל אפקט ששווה את הטירחה.
     בכלל, לאפקט האווירודינאמי המתקבל מהמשטחים הפיצפונים האלה בגלל מגבלת הרוחב של האופנוע, יש השפעה רק במהירויות גבוהות, דהיינו 100 קמ"ש פלוס (זה עולה לפי ריבוע המהירות), הרחק הרחק  ממהירויות של פניות חדות שבהן מצוייה  עיקר הבעייה ובהן, הרוכבים יורדים ל 100 קמ"ש או פחות, בהילוך הראשון והשני.
     לעומת זאת, דווקא במהירויות גבוהות מאד, כשהרוכבים מנסים להתחבא מקסימום, מאחורי המשקפצ'יק, לנצל את הסליפסטרים ולחרוק שיניים כשהמנועים הכי חזקים צוחקים לאורך ה"בריחה" או העקיפה בישורת, דווקא שם, כוח הגרר האווירודינאמי של הכנפונים שיכול להגיע אפילו לחצי מכוח התרומה להצמדה לאספאלט (הכנפונים בהיותם קצרים ורחבים, מתפקדים גרוע מבחינה אווירודינמית ככנף, מה שמכנים ASPECT RATIO גרוע).
שלא לדבר על בקר המשנה את הזווית במהירות גבוהה, למה שקוראים אלפא אפס עילוי (שזה קרוב לאלפא אפס התנגדות רוח). המערכת הזו תשקול לפחות...  ק"ג אחד או יותר, כולל בקר, מנוע STEPMOTOR, צירים וחיווט יעודי. זה יכול להגיע לאחוז או שניים מהמשקל הכללי של הרוכב ואופנועו ולאותה מידה בדיוק (ניוטון...), של הקטנת התאוצה בזינוק.
לא מאמין שיש מהנדס או רוכב שירצו את זה.
לצפיה ב-'אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל '
אגב, המשמעות המספרית היא, שבמרחק של 50 מטרים מהזינוק, משקל
06/04/2019 | 14:23
1
28
המערכת המדוברת יגרום לפגור של חצי מטר עד מטר... בדיוק מה שצריך רוסי ע"מ להידחק פנימה, ראשון לפנייה ולסגור את הדלת למארקז...  
לצפיה ב-'ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק '
ו...רק ע"מ להשלים את התשובה, כול החישובים התייחסו לזינוק
13/04/2019 | 17:23
12
ולכן, הם ריאליים רק אם האופנועים אינם מצויים ממש על סף ווילי!  כיוון שבד"כ הם כן מצויים ממש על סף ווילי (מפלצת בהילוך ראשון שני), הרי שהתחום הנותר לאיזשהו אפקט חיובי מהכנפונים, הוא סיבובים מאד גדולים ומאוד מהירים.
גם הישורות אינן כוס התה של הכנפונים בגלל שבמהירויות הגבוהות, בהילוכים הגבוהים, אין נטייה חזקה לווילי, מה שגם מייתר את הכנפונים.
לצפיה ב-'3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים... '
3 התגובות שלי, רק מראות עד כמה החיים לא פשוטים...
13/04/2019 | 17:26
6
לצפיה ב-'צמיג'
צמיג
02/02/2019 | 12:26
2
138
מי יכול לעזור,רוצה לקנות זוג צמיגים לאופנוע מחול.האים יש עלויות נוספות
פרט למחיר הצמיגים?
לצפיה ב-'אתה צריך אישור ממכון התקנים'
אתה צריך אישור ממכון התקנים
06/02/2019 | 10:26
88
כאשר הצמיג יגיעה לארץ אתה תחוייב במס יבוא + הוצאות לאישור ממכון התקנים.
סך כל ההוצאות יצא לך כמאת כמו אותו הצמיג בחנות בישראל
לצפיה ב-'האם אתה מביא בעצמך במזוודה '
האם אתה מביא בעצמך במזוודה
11/03/2019 | 21:29
51
אם כן אז אין לך בעייה עד 250$.
בד''כ 2 צמיגי אופנוע בחו''ל עולים כזה סכום ככה שאין בעייה.
אם יקר יותר ויש איתך נוסע נוסף אז כל אחד מכם רשאי להביא בערך עד 250$...
 
אם אתה שולח בדואר, אין לי מושג...אבל עלול להיעצר במכס וכד'.
לצפיה ב-'מחפש קבוצות וואטסאפ למטיילי ADV'
מחפש קבוצות וואטסאפ למטיילי ADV
01/02/2019 | 11:47
1
122
שלום רב
אני מחפש קבוצות וואטסאפ של בעלי אופנועי ADVENTURE שמטיילים בארץ בכבישים ו OFFROAD בעיקר. מישהו יכול להמליץ? או לצרף אותי?
לצפיה ב-'adventure riders - israel חפש בפייסבוק'
adventure riders - israel חפש בפייסבוק
03/03/2019 | 19:06
31
לצפיה ב-''כלא ללא חומות'?'
'כלא ללא חומות'?
01/02/2019 | 07:48
10
214
דרך החיים | אלוהים עצמו, הייחודי א' סמכותו של אלוהים (א') חלק 2 דבריו של אלוהים בסרט זה הם מתוך הספר 'הדבר מופיע בבשר'. תוכנו של סרט זה: ביום הרביעי, נוצרים עונות השנה, הימים והשנים של האנושות, כשאלוהים מפעיל את סמכותו פעם נוספת ביום החמישי, צורות החיים השונות והמגוונות מפגינות את סמכות הבורא בדרכים שונות ביום הששי, הבורא מדבר, וכול מיני היצורים החיים הקיימים במחשבתו, מופיעים בזה אחר זה תחת סמכותו של הבורא, כול הדברים מושלמים הם אין ישות, שנבראה או שלא נבראה, אשר יכולה להחליף את זהותו של הבורא
https://www.youtube.com/watch?v=bApC3JMaAWw
 
לצפיה ב-'או, חיכיתי במיוחד לכזה!'
או, חיכיתי במיוחד לכזה!
15/02/2019 | 20:31
9
122
זה לא משנה איך אתה מתפלל ולמי,
זה לא עובד כי אף אחד לא מקשיב.
לצפיה ב-'אתה לא בכיוון טיגר. אין קשר בין המידה שזה "עובד או לא עובד",'
אתה לא בכיוון טיגר. אין קשר בין המידה שזה "עובד או לא עובד",
17/02/2019 | 21:53
8
83
לבין ההשפעה על אותו אחד המבצע את הפולחן. לכן, בכלל לא חשוב אם "מישהו מקשיב או לא מקשיב".
יכול פיגמאי בעל IQ של נאנדרטאל להתפלל לירח ולצאת מחוזק ובאותה מידה, יכול הבבא MRI להתפלל עבור צאן מרעיתו... ביודעו שהאהבלים (טאמבלים עמך, טייקונים, שרים, בכירים ואחרים), מושפעים עד עומק טימטומם, מהרוח הגבית שהוא "מעניק" להם.
לצפיה ב-'נעשה ניסוי.'
נעשה ניסוי.
22/02/2019 | 23:55
7
54
20000 אנשים שיתפללו לבנייה של בית מקדש.
לעומת זאת 200 איש שיעבדו ויבנו בית למחוסרי דיור.
בוא נראה מה יקרה קודם...
 
לצפיה ב-'הדוגמה שלך בעייתית קצת. מיליון שיתפללו למותו של נסראללה, לא '
הדוגמה שלך בעייתית קצת. מיליון שיתפללו למותו של נסראללה, לא
24/02/2019 | 16:59
6
61
לא שקולים לשומר ראש אחד שקיבל מספיק שלמונים ע"מ לחסלו.
שומר הראש ומפעיליו, בניגוד למיליון, לא עוסקים בתפילות...
אבל כמובן שלאחר החיסול, המורל של המיליון יהיה בשמיים.
לצפיה ב-''
16/03/2019 | 12:29
5
24
אני מניח שגם אתה בעד הפרדת הדת מהמדינה כמו מפלגת זהות של פייגלין
לצפיה ב-'אין לי מושג מה פייגלין רוצה ולא הייתי רוצה לגלות את זה כשהוא'
אין לי מושג מה פייגלין רוצה ולא הייתי רוצה לגלות את זה כשהוא
17/03/2019 | 09:04
3
37
משולב בשילטון.
במדינה היהודית שלי, הייתי מדיר את הרבנות הראשית מכול סמכות שילטונית.
לצפיה ב-'אתה מדבר על פייגלין שמבקש '
אתה מדבר על פייגלין שמבקש
18/03/2019 | 04:54
2
34
להפריד הדת מהמדינה? זה שרוצה להפשיט הרבנות הראשית מכל סמכויותיה?
לצפיה ב-'לא קראתי את סיפרו. האיש מעורר בי אי נוחות.'
לא קראתי את סיפרו. האיש מעורר בי אי נוחות.
18/03/2019 | 16:49
1
13
לצפיה ב-'גם ללא הספר יש אינספור ראיונות'
גם ללא הספר יש אינספור ראיונות
19/03/2019 | 05:53
27
לצפיה ב-'תראו מי פה תתעלפו'
תראו מי פה תתעלפו
20/03/2019 | 09:53
11
לצפיה ב-'חדש מערוץ MotoLamed'
חדש מערוץ MotoLamed
28/01/2019 | 22:09
1
139
https://www.youtube.com/watch?v=kHyCRvAIE5Y&t=104s
הפתעות לא  נעימות בכביש וא מאיפה מגיע הסכנה אלינו
לצפיה ב-'יוצא מהכלל '
יוצא מהכלל
16/03/2019 | 12:39
25
מומלץ לצפייה לכולם.
לצפיה ב-'מדבקה לכפפות'
מדבקה לכפפות
25/01/2019 | 10:40
72
שלום. 
מחפש מוצר. האם מישהו מכיר מדבקה שניתן להדביק על הכפפות ומאפשרת שליטה במסך מגע? אם כן, האם יש למישהו קישור לקניית מוצר כזה? 
תודה
לצפיה ב-' לרוכבים מתחילים!!!!'
לרוכבים מתחילים!!!!
22/01/2019 | 09:48
13
198

מאצתי סירטונים עם מידע חשוב לדעתי לרוכבים  מתחילים 
ממליצה בחום ...https://www.youtube.com/watch?v=9vcmIOmnkQE&t=37s
 
לצפיה ב-'מצאת ערימה של שטויות ממישהו שלא מבין בהדרכה או רכיבה.'
מצאת ערימה של שטויות ממישהו שלא מבין בהדרכה או רכיבה.
15/02/2019 | 10:39
12
95
לפנות שמאלה דוחף את הידית כלפי מטה?!?
דחפתי שעה למטה את הידית.
התעקם לי הכידון ולא פניתי לשום מקום.

ממליץ בחום לגשת לאחד ממדריכי הרכיבה בארץ, לבי"ס של אופנוען מאומן, פרו ריידינג, משה פרחי וכאלה לפני שאת מנסה ללמוד ממישהו שלמד בעצמו מסרטונים ביו טיוב (לפחות מביא את כל הדוגמאות שלו מהם).
 
לצפיה ב-'ואתה חושב שהוא חוזר לפה כדי לקרוא תגובות?'
ואתה חושב שהוא חוזר לפה כדי לקרוא תגובות?
20/02/2019 | 00:33
5
73
הרי גם בפייסבוק הוא די מתעלם ממה שמעירים לו, וממשיך בשלו...
לצפיה ב-'ההודעה פחות נועדה בשבילו ויותר שאנשים ישמרו מהטעויות שלו.'
ההודעה פחות נועדה בשבילו ויותר שאנשים ישמרו מהטעויות שלו.
22/02/2019 | 23:57
2
54
או הטעויות שכביכול ה"ממליצה" שלו מדביקה פה.
לצפיה ב-'בצורה פחות מנומסת מאשר מכובדיי שלמעלה, האיש הוא קשקשן,'
בצורה פחות מנומסת מאשר מכובדיי שלמעלה, האיש הוא קשקשן,
25/02/2019 | 22:03
1
54
אסור ללמוד ממנו, אין לו באמת מושג על מה הוא מדבר וחרטטניי פולקלור מסוגו, גורמים לאסונות.
לצפיה ב-'הקטע שזה לא מעניין אותו. פניתי אליו כמה פעמים, התגובה שלו'
הקטע שזה לא מעניין אותו. פניתי אליו כמה פעמים, התגובה שלו
26/02/2019 | 23:34
59
היא "תודה על תגובתך אבל <שקר כלשהו>" והוא אפילו לא מבין שהוא מחרטט ומזיין ת'מוח.
לצפיה ב-'כדי שיחזור לפה הוא צריך להיות '
כדי שיחזור לפה הוא צריך להיות
16/03/2019 | 13:12
1
26
כאן לפחות פעם אחת.
הקישור לזה הובא לכאן ע''י ''ניקה פסטרנאק'' שהמליצה...
מדובר כנראה על רוכבת...
 
על מה אתה רוכב כיום?
לצפיה ב-'מממ לא.'
מממ לא.
20/03/2019 | 09:54
17
המאמץ בהחלט ניתן להערכה, ולא שופטים אדם בגלל שהיא ניסה. אבל כשמסתכלים על התכנים, הם מלאים באי דיוקים שלא נאמר טעויות. וחבל.
לצפיה ב-'העברית שלו לא מזהירה אבל'
העברית שלו לא מזהירה אבל
16/03/2019 | 12:50
5
28
הוא מדגים זאת יפה בסירטון.
 
מילת המפתח הנכונה בה הוא בחר היא ''דוחף'' לעומת ''מושך''.
לצפיה ב-'למה עדיף "דוחף"? גם אני "דוחף" אך מה רע בלמשוך?'
למה עדיף "דוחף"? גם אני "דוחף" אך מה רע בלמשוך?
18/03/2019 | 16:52
4
12
לצפיה ב-'זהו שזה בדיוק אותו דבר...'
זהו שזה בדיוק אותו דבר...
20/03/2019 | 10:16
3
19
אבל דחיפה כלפי מטה לא תביא לכלום פרט להתרסקות על הקיר הסמוך.
לצפיה ב-'"מטה" ו"מעלה", משתנים כמובן עם הפיכות ההטיה. צריך לדעת '
"מטה" ו"מעלה", משתנים כמובן עם הפיכות ההטיה. צריך לדעת
20/03/2019 | 13:25
2
19
שהאופנוע מגלגל לכיוון שאליו דוחפים. דחיפה בידית ימין במהלך הטייה שמאלה, מרימה את האופנוע.
דווקא דחיפה כלפי מטה, יכולה להיות מהלך מציל חיים. כשמגיעים מהר מדי, לסיבוב חד מדי באופן מפתיע (וזה קורה... לעזאזל), רק השכבה מאולצת, בכוח, אל מעבר לתחום שבו מרגישים נוח, יכולה להציל את המצב. מזמן למדנו שמגבלות האופנוע והצמיגים, הן הרבה מעבר לסף הפחד של רובנו. 
לצפיה ב-'אבל "מטה" או "מעלה"???'
אבל "מטה" או "מעלה"???
20/03/2019 | 14:16
1
20
ממתי הכידון שלך זז בכיוון מטה או מעלה? בדקתי אצלי, והוא זז על הציר של צוואר ההיגוי, והציר הזה אמנם אינו ב- 90 מעלות לאופק, אבל הוא בטח לא מקביל לאופן, ולכן זה לא "מטה" או "מעלה", אלא "דוחף" או "מושך". לא יודע, אולי זה רק אצלי ככה.
לצפיה ב-'פלא! גם אצלי הכידון מסתובב על ציר ההיגוי וכיוון שהנושא '
פלא! גם אצלי הכידון מסתובב על ציר ההיגוי וכיוון שהנושא
21/03/2019 | 11:22
24
כולו (דחיפת היד התחתונה במצב של הטייה חזקה), "מעניין במיוחד" כשמצויים בהטייה חזקה, אז דחיפה "למטה" מתיחסת באופן טבעי לדחיפת הידית הקרובה לקרקע.
ולמען הסר ספק בעטיין של ההתחכמויות, במצב של הטייה, דוחפים את הידית התחתונה הקרובה לקרקע, רק אם חייבים להשכיב חזק יותר, בגלל שהסיבוב מתחדד פתאום או בגלל שמגיעים אליו מהר מדי. 
דחיפת היד העליונה במצב של הטייה, תמיד מזקיפה את האופנוע!
בדיוק אגב, כפי שגם קורה אם לוחצים על המעצור הקידמי, כשהאופנוע בהטייה.
עצירה בקידמי בהטייה, מזקיפה את האופנוע!
זה מחייב רוכבים שמגיעים לסיבוב בהפתעה ובגלל הפחד לוחצים על המעצור הקידמי, להתעקש על דחיפת היד התחתונה קדימה, אחרת, הבלימה בקדמי מזקיפה את האופנוע בעודו מצוי בתחילת הסיבוב, מה שיגרום לו לעוף החוצה.
לצפיה ב-'תיקון מעין מגן שחלקי המגן שבו מתפוררים'
תיקון מעין מגן שחלקי המגן שבו מתפוררים
11/01/2019 | 16:54
73
       שבת שלום.
   האם יש מישהו בפורום שיודע היכן באזור ת"א, ניתן למצוא מי שיכול לתקן במחיר סביר, מעיל טוב שחלקי המגן שלו, שעשויים מגומי מתפוררים ונושרים מתוכו תוך כדי גרימת אי נעימות בכל מקום שהדבר קורה, שלא לדבר על פונקציית ההגנה של המעיל שמתפוררת יחד איתם.
                     בתודה מראש
    
לצפיה ב-'בדיקה'
בדיקה
11/01/2019 | 16:46
41
לצפיה ב-'הזמנת קסדה מחו"ל '
הזמנת קסדה מחו"ל
27/12/2018 | 16:21
2
117
הזמנתי כבר בעבר פעמיים מחו"ל פעם אחת הכל עבר בשלום ובפעם השנייה נעצר במכס והייתי צריך לשלם  על בדיקה  של מומחה

השאלה היא מה הסיכוי שזה יקרה עכשיו גם ?
אני מעוניין להזמין קסדה של שאווי Shoei Neotec Motorcycle


לצפיה ב-'שתי האפשרויות סבירות'
שתי האפשרויות סבירות
28/12/2018 | 16:35
47
לצפיה ב-'אין דרך לדעת...'
אין דרך לדעת...
28/12/2018 | 20:48
87
...זה תלוי באופן המשלוח (דואר רגיל פחות סיכוי מאשר חברות שליחויות או EMS), בתיעוד ובמזל. מדובר בקסדה שבכל מקרה עולה מעל למדרגה המינימלית של תשלום מע״מ ($75), אז אין לדעתי סיכוי שהיא תעבור בלי להיעצר בכלל. אני מניח שמדובר ב- Neotec2 (ה-Neotec המקורי כבר איננו מיוצר אא״ט)? אם כך, רוב הדגמים עולים מעל $500 ואז רוב בסיכוי שהקסדה תיעצר לבדיקה פרטנית.
כך או כך, נראה לי שהגישה היחידה הסבירה היא לעשות חשבון לפי המקרה הגרוע. אם זה עדיין משתלם לתפיסתך, תייבא מחו״ל, ואם במקרה היא לא נעצרת במכס, תתייחס לזה כמו אל בונוס לא צפוי.
that said, הייתי שוקל טוב-טוב אם באמת המחירים של ה-Neotec מוצדקים.
לצפיה ב-'אופנועי קאסטום לרשיון A1 ישן'
אופנועי קאסטום לרשיון A1 ישן
21/12/2018 | 22:43
73
יש לי רשיון A1  ישן 500 סמ"ק/54.4 כ"ס.
שתי שאלות
1. אופנוע 650 סמ"ק עם כ"ס פחות מ 54.4 אני יכול??
2. איזה אופנועי קאסטום חדשים נמצאים בשוק? ומה אתם ממליצים מהם?
 
תודה לכם
 
 
 
לצפיה ב-' וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים'
וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים
20/12/2018 | 16:18
82
למכירה 2 וינקרים BMW S1000RR מקורי ידיות ברקס וקלאץ חברת NISIN חדשים באריזה הוחלפו אצל יבואן BMW .לידיות קצרות ולדים באופנוע חדש לפני שחרור
חדשים מהיבואן מקורי החלקים מתאימים כמעט לכל דגמי אופנועי BMW NISIN זול משמעותי מקנייה בבמוו ומחו"ל ניתן לרכוש כל חלק בנפרד מחיר לפריט

150 שח לוינקר, 200 שח ידית קלאץ, 300 שח ידית ברקס
לצפיה ב-'מחפש המלצה: מוסך עבור בדיקה לפני קנייה, אזור חיפה'
מחפש המלצה: מוסך עבור בדיקה לפני קנייה, אזור חיפה
16/12/2018 | 22:55
10
88
אני במרכז, מתעניין באופנוע ~ליטר בן שנתיים ממוכר פרטי באזור חיפה. מעבר לבדיקות הרגילות, אני מעוניין במיוחד בבדיקת שילדה.
(לו המוכר היה באזור המרכז, הייתי לוקח לסטפן, אבל המוכר עצמו לא רוכב כרגע מסיבה רפואית, וגרירה זה סיפור יקר וגוזל זמן, אם הוא בכלל יסכים).
מישהו מכיר מוסך אמין שמבצע בדיקות קניה, ובעדיפות, שיש לו מכשיר מגהמקס או דומה? לא מוסך סוזוקה, כי שם טופל האופנוע.
לצפיה ב-'שאל את דובי ממוסך "י.א.ב". מבין דבר או שניים....'
שאל את דובי ממוסך "י.א.ב". מבין דבר או שניים....
28/12/2018 | 16:32
2
21
לצפיה ב-'תודה, אבל דיברתי איתם עוד לפני שבועיים...'
תודה, אבל דיברתי איתם עוד לפני שבועיים...
28/12/2018 | 20:12
1
66
... הם לא עושים בדיקות לכלים כאלה, ואמרו שאין אף מוסך באזור חיפה שעושה (חוץ מאולי סוזוקה). סידרת טלפונים ללא מעט מוסכים קצרה העלתה אותה תוצאה.
על בדיקת שילדה מדוייקת (מכשיר לייזר או שקול) בכלל אין מה לדבר -- רק סטפן ומולי מאופנועי השרון בהוד השרון עושים בדיקות כאלה בארץ.
לצפיה ב-''
28/12/2018 | 20:45
28
לצפיה ב-'מציע לך לשוחח עם אלון אודלסמן. יש מצב שהוא יבדוק בעצמו '
מציע לך לשוחח עם אלון אודלסמן. יש מצב שהוא יבדוק בעצמו
09/01/2019 | 16:37
6
252
ולמרות שאין לו למיטב ידיעתי מתקני מדידה גיאומטריים, מלה שלו שווה בעיניי לא פחות מאשר חו"ד "מכשירית" של האחרים.
לצפיה ב-'תודה, אבל כבר לא רלוונטי...'
תודה, אבל כבר לא רלוונטי...
09/01/2019 | 17:08
5
52
...הכלי נקנה ונמצא אצלי כבר יותר משבוע
לצפיה ב-'בהצלחה '
בהצלחה
11/01/2019 | 16:10
12
לצפיה ב-'האם בסופו של דבר בדקת? '
האם בסופו של דבר בדקת?
16/03/2019 | 12:58
3
47
לפני הקנייה?
איך אתה מתרשם מהאופנוע שבוע לאחר הרכישה? האם גילית בעיות שלא היית מודע בעת הרכישה?
לצפיה ב-'אז ככה...'
אז ככה...
18/03/2019 | 16:43
2
34
קודם כל, מדובר בימאהה טרייסר 900 שנת 2017 עם 19000 ק״מ (לא אמרתי בהודעה המקורית כדי לא להסגיר איפה אני בתהליך החיפוש -- השוק בארץ מאד קטן, אם כי להפתעתי הרבה בנקודת הזמן שחיפשתי היו 11 כלים כאלה שעמדו למכירה, מהשנים 2015-2018).
בסוף לא לקחתי לבדיקה בכלל. בעקבות שיחות עם סטפן ומולי, הסתבר שהם ממילא לא מבצעים בדיקות מוכוונות-מנוע לכלים כ״כ חדשים, וסטפן אמר שלו זה היה כלי עד 10000 ק״מ, הוא גם לא היה עושה בדיקות פיזיות מעבר לנסיעת מבחן, כי כל טראומה רצינית ניכרת ברכיבה ו/או לעין ו/או לאוזן.
יש לי מספיק נסיון עם דו״ג שהחלטתי שאני מוותר על בדיקה: הכלי נראה ונשמע והתנהג כאילו יצא שעה קודם מאולם התצוגה. היה תיעוד מלא של הטיפולים שעבר והתוספות שהותקנו.
אני סה״כ מאד מרוצה. לא היו בינתיים שום בעיות שלא היו ידועות בזמן הרכישה.
יש לכלי חיסרון תיכנוני, שנוכחתי בו עוד ברכיבת המבחן שעשיתי על חדש, והיא שהגנת הרוח שלו לא מספקת. אין מה לעשות -- סתם להדביק משקף לאופנוע נייקד לא הופך אותו למתאים לספורט-תיור. מה שבאמת צריך שם זה רבע-פיירינג + משקף שיוצר חופה שלמה, או פיירינג כידון, כמו שהיה ב-TDM . אני מניח שבהמשך הדרך אוסיף משקף יותר משמעותי.
לצפיה ב-'לדעתי בחרת ושקלת טוב'
לדעתי בחרת ושקלת טוב
19/03/2019 | 05:39
1
100
אגב, מענין גם כמה חסכת בקניית ה2017 הזה באופן השוואתי לחדש.
 
2. איך ידעת לבחור משומש שהוא בעצם חדש. את ה1 "הנכון ביותר" מתוך ה11 שהוצאו למכירה באותה העת.
לפי מצב השוק, שוק של מוכרים, עד כמה זה נכון להגיד שלמוכר יש מזל שבחרת דווקא במרכולתו?
האם כשאתה בודק כיום בלוחות אתה עדיין רואה את ה10 האחרים ממתינים לרוכש המיוחל?
לצפיה ב-'בינתיים גם לדעתי (-:'
בינתיים גם לדעתי (-:
19/03/2019 | 22:53
26
1. הכלי עלה לי 23000 ש״ח פחות ממה שחדש מודל 2019 היה עולה. החדש הוא דגם עם טיפה שינויים שקיים מ-2018, אבל לא כאלה שמבחינתי מהווים יתרון -- להיפך, החדש הוא דגם עם פחות פלסטיקה ויותר משטחים שחורים מאט עם ניראות ממש גרועה, וגם מגיע רק בצביעות מכוערות עם ניראות גרועה עוד יותר שלא הייתי קונה בשום מקרה. הכלי שאני קניתי הוא אדום מטאלי בולט (ולכן גם מהיר יותר (-; )
בנוסף, האופנוע היגיע עם איבזור ותוספות ששווות כ-8000 ש״ח (ארגזי צד, מנשא ארגז אחורי, מושב עם ריפוד סיליקון, פנסי ערפל, משקף נוסף, מד מתח משולב בדאשבורד, קצת חלפים, ידיות ועוד כמה אביזרים קטנים בצבע האופנוע); מתוכם כחצי היו דברים שהייתי קונה בעצמי לו הייתי קונה חדש.
 
2. ראיתי בערך חצי מהכלים בשוק -- חלק היו מאד רחוקים גיאוגרפית.
מתוך הכלים בשוק, חצי היו בסוכנויות (בעיקר מטרו). אני אף פעם לא אוהב לקנות מסוכנויות: בד״כ -- וזה היה המצב הפעם -- אי אפשר לקחת לנסיעת מבחן בכלל, אין היסטוריה כתובה מלאה של הכלי, אתה לא פוגש את הבעלים הקודם ולא יכול להעריך איך הוא רכב ואיך התייחס לכלי, ולברר למה הוא מוכר. בנוסף, כמעט תמיד הסוכנויות לא משקיעות: שניים מהכלים לא עברו את הטיפול האחרון בזמן, ולאחד אפילו לא היה טסט בתוקף. מבחינתי, כלי שהבעלים לא הקפיד על טיפול לפי זמן ולא רק לפי ק״מ נחשב מוזנח.
מעבר לכל זה,  לכל האופנועים בסוכנויות היה מחיר מבוקש 20% מעל למחיר  לכלים פרטיים מקבילים (וזה שכל תהליך החיפוש היה באמצע החורף, כשכל שוק הדו״ג באופן כללי מת).
זה כבר פסל את כל הכלים בסוכנויות.
הכלי שראיתי בוודאות היה במצב טוב יותר מכל האחרים (כפי שאמרתי, נראה ממש  חדש. המוכר אמר לי שיש על הכלי שריטה אחת, והראה לי אותה, אבל אף אחד לא היה מחשיב אותה בכלל.)
הבעלים היה רוכב מנוסה ומבוגר, מנהל מוסך מכוניות ומשאיות מהגדולים באזור הצפון, בעל רקע מכני משמעותי, ופנאט אמיתי בכל ענייני התחזוקה והאיבזור. הוא צבע את ארגזי הצד במיוחד בצבע זהה לצבע האופנוע, והשקיע יומיים יחד עם צבעי רכב בלאתר את קוד הצבע המדוייק. הוא החליף שמן בתדירות כפולה מהדרוש. היה ברור שהוא לא מישהו שמתעלל בכלי, או לא מודע לנושאים מכניים או תיפעוליים, וכבר בטלפון בשיחה הראשונה הוא אמר לי את הרג׳קטים שיש (היחיד למעשה -- שיהיה צריך להחליף לפחות צמיג אחורי ורצוי גם קדמי בקרוב). בפועל, אפשר היה לסחוב איתם עוד 2000-3000 ק״מ.
 
אם אפשר להגיד שלמוכר יש מזל שבחרתי את הכלי שלו? קשה לדעת.
העניין הגיאוגרפי בהחלט מהווה מכשול, וברור שהרבה פחות אנשים מגיעים לראות כלי בחיפה וצפונה מאשר כלי בגוש דן (אחד מהמוכרים האחרים גר בצפון, אבל אחרי שלא קיבל בכלל טלפונים, שינה את המיקום במודעה ל- ״תל אביב״ -- ואמר לי שזה עזר).
שני מוכרים אחרים מהצפון ואזור רחובות אמרו שהם לא רוכבים בכלל בגשם, אז למרות שהיו מוכנים לרכוב לת״א להראות לי את המועמד שלהם, היה צריך כל פעם שיש תחזית לגשם לקבוע מועד חדש.
המוכר של הכלי שלי אמר שהיו הרבה טלפונים; אני לא יודע כמה אנשים ממש הגיעו לראות את הכלי, אבל לא הרבה.
זו לא פעם לא ראשונה, לא שניה ולא שלישית שאני קונה אופנוע. הכוונה מראש היתה לקנות אופנוע שאחזיק שנים רבות (כפי שעשיתי בעבר), ואז ברור ששווה להשקיע זמן בתהליך אם רוצים תוצאות טובות, והייתי ערוך לזה.
 
חשוב לזכור: כל שוק הדו״ג ה״כבדים״ (כל אופנוע וקטנוע מ-250 סמ״ק והלאה)  הוא קטנטן -- למיטב זכרוני יש סה״כ 12000 כלים כאלה רשומים במשרד הרישוי.
זה עוד יותר בעייתי בכל התחום של כלים בנפח הליטר +/- ויותר, וכאלה שמדובר בהם בעלות של 50000 ש״ח ומעלה. כל הכללים של סטטיסטיקה, ביקוש והיצע וחוק המספרים הגדולים לא עובדים כאן. גם הביקוש וגם ההיצע מזעריים, ויכולים לעבור חודשים עד שיוצע למכירה כלי מהסוג שמישהו היה רוצה, או שיצוץ קונה שבכלל מעוניין בכלי מהסוג שמישהו מוכר, בלי להתייחס בכלל למחיר. נסיון העבר שלי הוא שבקלות לוקח חצי שנה או יותר למכור כלי בקטגוריה הזו.
אגב, בגלל שזה שוק כזה קטנטן אין פה שום משמעות ל״מחיר שוק״, וכל המחירונים למיניהם הם אחיזת עיניים. אף אחד מהם לא מבוסס על נתוני עיסקאות אמיתיים, ואני אישית מכיר כמה מקרים של דגמים שלא בוצעה בהם אפילו עיסקה אחת במשך שנתיים (יש סה״כ 5 כלים כאלה בארץ), מה שלא מפריע למפרסמי המחירונים לעדכן אותם מדי חודש.
לצפיה ב-'אופנועים וקטנועים'
אופנועים וקטנועים
13/12/2018 | 17:15
1
70
מבקש חוות דעת על קטנוע פרוזה 300 של הונדה
לצפיה ב-'אתה מתכוון ליד2 או לדגם החדש מהשנה?'
אתה מתכוון ליד2 או לדגם החדש מהשנה?
14/12/2018 | 00:51
72
הדגם החדש של השנה = מואי כיף!
נוחות ומקום מתחת למושב, ספורטיביות ואחיזה. הטוב מכל העולמות.
- המנוע מעט עצל בתגובות, לעומת המתחרה היפני המוביל...  טוב ונוח בחיי היום יום.
|אייקון של הסמיילי עם הלבבות בעיניים|
 
הדגם הקודם היה מצויין, אבל החדש טוב יותר בכל פרמטר.
לצפיה ב-'מבקש חוות דעת על אופנוע CB300R'
מבקש חוות דעת על אופנוע CB300R
25/11/2018 | 07:04
115
שלום רב.
ברצוני לרכוש מהחברה את האופנוע הנ״ל
מבקש חוות דעת על אופנוע CB300R
של חברת הונדה
האם הוא חד צילינדר או דו צילינדר ?
האם הוא אופנוע אמין לנסיעה בין ערונית של 40 דקות ? ומבחינת תקלות או בעיות שקיימות באופנוע זה. תודה.
לצפיה ב-'אל הנורדקאפ'
אל הנורדקאפ
24/11/2018 | 01:29
125

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום נזקי גוף,תאונות דרכים וביטוח
פורום נזקי גוף ותאונות
עו
רענן גל - משרד עו"ד
פורום תעבורה
ביצעתם עבירת תנועה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ