לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום קטנועים
 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
המשך >>

פותחים שבוע עם חם בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
14/02/2016 | 13:55
 עכשיו בפורום הורים ועוד - הדילמה שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להתמודד איתה
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2278/1801152...

 המלצה חמה על ספר שלא תרצו להפסיק לקרוא
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?Ent...
 
 אמנם חם היום, אבל החורף עדיין כאן - טיפול טבעי להקלה במקרי חום.
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2552/1801550...
שקע USB בJM300... הצעת הגשה בלבד
10/02/2016 | 16:42
11
73
היום נתקעתי עם טלפון עייף ושמחתי לממש את "שקע ה-USB" כפי שנרשם והובטח בכל פרסום.
 
פתחתי את תא הכפפות ו....פקק גומי מכסה חלון עגול ריק..
בעומק נמצא שקע המצית המסורתי. את מטען שקע המצית העברתי מזמן לרכב - כי קניתי JM ח-ד-ש עם (בלי) שקע USB...
 
 
טוב, היות ואני לא רק בכיין - אז גם התקשרתי למטרו (שרות לקוחות) ומסרתי את פרטי הארוע. יחזרו אלי בקרוב - ואני אעדכן אתכם כמובן.
מבאס
13/02/2016 | 13:05
4
24
בעיקר לגלות את זה בדיוק כשאתה ממש צריך - אבל נראה לי שזו תקלה אקראית אצלך.
ב-JM שאני מכירה, כולל דגם ישן יותר, יש חיבור USB תקין ופעיל.
מה שכן, הטעינה מ-USB (ברוב המקומות) היא במתח נמוך יחסית, כך שלא מספקת. זוכרת רכיבה על ה-JM, טלפון על WAZE, מחובר ל-USB, ואחוזי הטעינה צונחים במהירות בינונית. מזל שזו היתה רכיבה קצרה יחסית (אבל למקומות בלתי מוכרים, נידחים ובחושך).
אני תמיד מעדיפה 12V, וגם שם, בגלל שהמטען שוהה פק"ל בארגז, הוא נוטה להתקלקל, כמובן בדיוק כשצריך ממש.
 
מאחר שברור שזה לא משהו ש"הרסת" ובכל מקרה אתה במסגרת אחריות, זה נשמע כמו משהו שבאחריותם המלאה להשלים.
 
טעינה שהיא נמוכה מידי לסמארטפונים? וואללה...
13/02/2016 | 17:48
3
21
דווקא הטייואנים ששם ה-G4 הוא נשמת כל חי?
מוזר.
 
 
לא בטוח אם זה המתח בשקע או בכבל
13/02/2016 | 23:40
47
זה היה כבר לפני כמה שנים (שנתיים?) כך שאולי יש שיפור, אבל בגדול, אני עדיין רואה ש-USB טוענים יותר לאט מאשר 12V או חיבור לשקעים ביתיים.
 
היום, אגב, אם אקלע שוב למצב כזה, אפעיל WAZE במסך כבוי, על שמע בלבד. מסתבר שהגורם המרכזי שצורך אנרגיה בטלפון הוא המסך. כיבוי המסך מצמצם את צניחת האחוזים באופן ניכר. מצד שני, הוא עשוי להאריך את הדרך (בהערת אגב, שרלוונטית למיעוט: גיליתי שהדיבוב המיועד לנשים, לא מסתדר טוב עם הדיבורית (מפצל משפטים מבחינת עוצמה, כך שבמהירות בינעירונית - במקום "בעוד 200 מטרים פני ימינה" הייתי שומעת רק "פני ימינה" ואילו במהירות עירונית, התחלת המשפט היתה בעוצמה סבירה, אבל סופו צעק לי באוזן) הפתרון היה מעבר לדיבוב באנגלית או עברית עם פניה לגבר).
 
לא רק אצל הטאיוואנים
14/02/2016 | 00:25
1
15
גם בבימר עליו רכבתי בארה"ב, שבו התבצעה הטעינה דרך שקע מצית (עם מתאם ייחודי לב.מ.וו, כמובן...), הטעינה לא הייתה מפצה על צריכת המכשיר כשהפעלתי את גוגל מפות (לא סובל וויז) והאחוזים היו יורדים במקום לעלות.
אני משער שזה בגלל שהמצברים הקטנים הקיימים  בדו"ג, יחד עם הסלילים הטוענים, לא מספקים הרבה מעבר לצריכה השוטפת של הכלי והעמסת צרכן משמעותי כמו טלפון שגם מפעיל אפליקציה זללנית וגם אמור להיטען, חורגת מעבר למה שהם אמורים ויכולים לספק.
 
יש לקוות שעם הפיכת הטלפונים לנפוצים כל כך, הדבר יילקח בחשבון בתכנון מערכות החשמל בעתיד.
מעניין אם שימוש והטענת טלפון על כלי חשמלי, מקטינה את טווח הנסיעה שלו
שקע 12v ב-jm
14/02/2016 | 05:38
10
ואפילו שקע 12v שהתקנתי על ה-cbf לא מקורי, עובדים מצוין.
ב גידינק לא ניתן לטעון ולהשתמש ב waze
13/02/2016 | 23:38
18
הטלפון יטען רק כאשר הטלפון יהיה כבוי
הקטע שהצריכה של הטלפון שלי בזמן טעינה היא רק 0.9A
לכל המגיבים
14/02/2016 | 08:48
13
הארוע שלי היה כזה שגם טעינת טלפון כבוי היתה מחלצת אותי מהמשבר.
ה-N4 שלי נחנק ונכבה ואז גם "שופך" את הבטריה בבת אחת. זה הרגע שטעינה קצרה יכולה להציל.
 
יתכן ואני צריך להחליף בטריה בטלפון. לא יודע...
אם מצב הטלפון כזה סופני...
14/02/2016 | 09:45
1
13
למה לא לזרוק בתיק/ארגז/תא כפפות בטרייה נטענת לשעת חירום, כזו בגודל של טלפון שמספיקה ל2-3 הטענות.
בהחלט
14/02/2016 | 11:05
2
עדכון
14/02/2016 | 11:09
1
11
התקשרו מהמוסך  ודיווחו שמטרו שלחו אליהם עבורי שקע מקורי ושאגיע להתקנה.
אחרי שאתקין אדווח לגבי ביצועי הטעינה בכלל (כולל שקע המצית).
 
14/02/2016 | 11:18
2
מחפש מוסך עבור JoyMax 250 XI
12/02/2016 | 18:32
23
שלום לכולם, 
אשמח להמלצות למוסכים לביצוע טיפולים ל- JoyMax 250 xi. 
לא מרוצה מחווית השירות ממטרו ת"א. 
 
תודה רבה
אמיר
הזמנת קיט דיאפרגמה
07/02/2016 | 19:39
2
53
הג'וימקס שלי מנסה לרמוז לי שהגיע הזמן להחליף לו דיאפרגמה. ביררתי מחירים וממש לא בא לי לשלם 250-300 ש"ח לחתיכת גומי עם מחט וקפיץ.
אני רוצה להזמין את הקיט מחו"ל ובדקתי מיליון אתרים אבל לא הצלחתי למצוא קיט דיאפרגמה שיתאים לג'וימקס 250 שנת 2007.
מישהו כאן יודע/התנסה בהזמנת חלק כזה מחו"ל ויכול לעזור לי?
כבר התייאשתי..
תודה!
 
פעם החליפו לי דיאפרגמה לגראנד דינק
09/02/2016 | 21:12
1
33
ונאמר לי מבעלי המוסך ב"סוד" שמדובר באותה דיאפרגמה לחלוטין לזו של הג'וי מקס (לכן הכניסו לי את זו של הג'וי מקס)
 
אולי יהיה לך יותר מזל בחיפוש אחר דיאפרגמה של גראנד דינק
 
או לחלופין, לחפש ביד 2 קטנוע שעבר טוטלוסט ואולי לקנות יד 2
תודה, אנסה בכיוון הזה..
09/02/2016 | 23:11
9
מחיר ריאלי לקימקו מובי משומש
08/02/2016 | 19:04
1
45
שלום לכולם, 
אני שוקל לקנות קימקו מובי יד2. שנת 2011-13. 
המחירים בלוחות מאוד שונים זה מזה. 
מה המחיר הריאלי למובי יד2 עם קילומטרז' סביר (25K בערך), ביחס למחירון ? 
 
תודה 
הבעיה בקטנועים הללו הוא שילדים נוסעים עליהם ורוצחים אותם
09/02/2016 | 21:10
36
מדובר בקטנוע מצויין. אבל הסיכוי שרכב עליו ילד חולה רוח או מישהו שעובד במשלוחים היא גדולה מאד !
 
לכן אני מציע, כשאתה מגיע לראות את הקטנוע, לבדוק כמה ידיים היו לו ואם זה נראה לך הגיוני. בנוסף, תרגיש את הדיסק הקדמי והאחורי, לילדים יש נטייה לפתוח ולבלום חזק וזה יוצר שחיקה עמוקה בדיסק.
 
על הרבה קטנועים זולים לא הייתי אומר לקחת לבדיקה אבל על מובי בהחלט כן
למכירה (פעם אחת מותר)
06/02/2016 | 15:23
109
פיאג׳ו אקסאבו 250 CC דגם ie.

יד 00, עליה לכביש 12/2012, 26.000 קמ. טסט עד 12/2017.
מצב מעולה. טיפולים שוטפים במורשה. בנוסף מחליף כל 5000 ק׳מ שמן agip ופילטר. נהג מבוגר. עשיתי הרצה מעולה. במסגרת האחריות הוחלפו: בולמי זעזועים חדשים, משאבת דלק ומשאבת מים. (כך שהם חדשים). הקטנוע חונה תמיד בחניה מקורה, או מכוסה. אינו חשוף לשמש. ללא נפילות/תאונות/החלקות. הכל מקורי ומתחייב על כך בבדיקה.
צמיגי מישלין.

קטנוע אמין מאוד, יכול לשמש כעירוני ובין עירוני. מקום אחסון לשני קסדות סגורות פלוס! הטוב בקטגוריה.

תוספות: מגן רוח חזית בהזמנה מיוחדת (ינתן גם המקורי ארוז בניילון וללא שריטה, ירד מהקטנוע ב-200 ק׳מ). יש אזעקה ״דיפנדר״ ושני שלטים.
מותקן צופר כפול של מכונית (עם ריליי). יש הסטוריה טיפולים מלאה. שמור בקנאות.

מופיע במחירון 16.000.
דורש 14.000 למהירי החלטה.

אתן מתנה מנעול דיסק וקסדה.

050-5290001 איתי
החלפת שמן ואיפוס נורת שירות
04/02/2016 | 12:09
2
77
אני יודע שזה לא חובה , אבל האם מומלץ להחליף שמן מנוע לפני טיפול גדול (40000) לאקסאיבו או שזה סתם בזבוז כסף ואפשר לנסוע בלב שקט 10K עם אותו שמן שהוחלף בטיפול האחרון ?

כרגע על 35000 ומתלבט אם ללכת למוסך.
וגם מישהו יודע איך מאפסים נורת שירות שקופצת לי בכל פעם שאני מניע את הקטנוע .

תודה
אין צורך להחליף שמן כל 5K. מצ"ב סרטון
08/02/2016 | 16:13
1
47
תודה רבה !!
09/02/2016 | 11:33
17
לחץ אוויר בJoyMax 250 XI
31/01/2016 | 14:48
9
38
שלום לכולם, רציתי לדעת מהו לחץ האוויר התיקני שאמור להיות בגלגלים של JoyMax250 XI, מדובר על קטנוע חדש והגלגלים הם חדשים מהיצרן
 
חיפשתי הודעות בנושא אך כולן היו מ2009
 
תודה רבה :)
26 קדימה 31-32 אחורה
31/01/2016 | 15:22
19
נצל"ש - כמה לחץ בצמיגיים G-DINK 250
31/01/2016 | 15:38
7
23
25 ק', 30 א' - אאל"ט זה המלצת היצרן/יבואן
31/01/2016 | 17:50
6
45
לי היה נוח עם קצת יותר, והייתי ממלא 28 מלפנים ו-32 מאחור
בועז אתה נהגת על הג'י דינק
31/01/2016 | 21:59
5
54
איפה אני מוצא ספר טיפולים ותחזוקה, של היצרן?
חיפשתי היום ולא מצאתי כלום..
חיפשתי גם את הדגם 300 סמ"ק המקורי,  ולא מצאתי כלום
אולי ג'וני יודע. לי היה רק את ספר הרכב בעברית
01/02/2016 | 13:18
24
לא ! אני הפעם רוצה שאתה תמצא ,ואתה תפרסם
02/02/2016 | 08:31
3
57
תתאמץ קצת ,לא יקרה לך כלום
 
מסכים עם ג'וני
02/02/2016 | 17:37
2
42
אג ג'וני, למה אתה לא מתיחס למסר?
כי כאשר מביאים הכל לפה במקום לעזור לך אני אגרום לך נזק
02/02/2016 | 23:10
1
46
אני יכול לכתוב ספר עבה לתיכון מכל השאלות ששאלת פה
בנוסף לכתוב חוברת עזר לשאלות ששאלת במסרים
אני עוזר לך ועדיין אתה שואל עוד ועוד שאלות , רבק זה לא נגמר
 
אני מבטיח לך כשתמצא את הספר התחזוקה  של הקטנוע ותפרסם אותו אני אחזור לעזור לך על השאלות ששאלת
הכל באהבה מנחם זה רק לטובתך , אני סומך עליך
שאלתי אותך שאלות שלא קשורות במכניקה
03/02/2016 | 14:00
32
מה קרה? כולה כמה שניות לענות במסר...
גם אתה היית פעם חדש על הכלי, אל תשכח..
עזרה בקימקו מובי
01/02/2016 | 22:29
2
80
שלום,ברשותי מובי שנת 2011 שמורה ומטופלת כראוי,לאחרונה יש לי תופאה של רעש פיצוצים כמו בקפאייר מהאגזוז ,שמתי לב שזה רק כשאני מעיט יש פיצוצים,במצב נסיעה אין כלום
מישהו יודע ממה התופעה?
בדקתי אין חור באגזוז !
אשמח לעזרה
היה לי את זה פעם בדיוק
02/02/2016 | 11:11
60
וכל המכונאים חשבו שזה בעיה בקרבורטור. בסוף התברר שזה היה חור קטן במנוע.
 
אולי הפתרון זה לעשות חור באגזוז :)
02/02/2016 | 20:21
20
קטנועים בנתיב תחבורה ציבורית - זיג, זג, זיג, זג, ז...
01/02/2016 | 13:58
1
233
אם הניסוי יצליח, הוא יורחב לכלל הנת"צים בגושדן
01/02/2016 | 18:48
69
תודה לך, השר כץ, שאתה דואג לרוכבי הדו"ג בכל הארץ....
 
תכלס, בירושלים יש נת"צים שכולם נוסעים בהם בלי חשש, לצד כאלה שאף אחד לא חושב בכלל להיכנס אליהם.
אכיפה, בכל מקרה, לא ראיתי, אבל זה לא אומר שלא יהיה מחר איזה מבצע מילוי קופות ויתלבשו על הנושא הזה.
 
לגבי הניסוי בת"א, אני "סומך" על השליחים "שידאגו" לתוצאות לא מחמיאות, מה שיוביל להמלצות משטרתיות לבטל את כל הסיפור.
הלוואי ואתבדה.
שאלה בנוגע לרשיון
26/01/2016 | 23:16
6
114
שאלתי את השאלה גם בפורום אופנועים אבל הם שלחו אותי לפה..
אז הנה > 
 

חודשים לא הייתי בתפוז, וואו הכתיבת הודעה שלהם הפכה להיות מסורבלת ונוראית ... בכל מקרה זה לא מה שבאתי לכתוב.
 
אחרי טיול באמצע החיים במזרח לכמה חודשים, שהיה לי קטנוע 24 שעות לידי בכל הזמן , החלטתי שהעתיד שלי בארץ הוא להשיג רשיון על אחד, 
לא שאני חושב שזה  אותו הדבר לנהוג שם ולנהוג פה, אבל הספיק לי הטעימה הזאתי על הכלי כדי לדעת שאני צריך להשיג אחד לפחות לדברים הקטנים.
זה לא אומר שאני מוותר על רכב, בכל זאת אי אפשר לעשות קמפינג בצפון, או קניות חודשיות בסופר על קטנוע אבל בכל זאת 
להגיע לעבודה, ללכת לקולנוע, ללכת להרצליה, וללכת בסופש לתל אביב, זה נשמע לי לא רע בכלל, במיוחד עם כל הפקקים הנוראיים שיש בבוקר.
 
גם יש לי רשיו כבר 15 שנים אז נראה לי שהגיע הזמן להשתדרג.
 
השאלה שלי היא בעצם מחולקת לכמה חלקים.
קודם כל איזה דרגת רשיון לעשות ? A2 או A1. ? 
ההבדל במחיר בניהים הוא עצום, אני גר ברמת גן, והכי קרוב שמצאתי הוא חגי אופנועים שדורשים 500 שקלים בשביל A2 שנגמר באותו היום.. או 1500 שקלים לA1 שיקח לי 3 שבועות לעשות ... (שזה אומר גם להגיע אליהים למול הלונה פארק שם 15 פעמים לפחות. שזה לא פשוט בכלל.)
הסיבה היחידה שאני שוקל את זה, היא כי אני לא בחור קטן בכלל, וחשבתי ש250 סמק יכול לסחוב אותי ואת חברה שלי ביחד הרבה יותר בקלות, מאשר 125 שיתאמץ יותר.
אני בטוח שיש הרבה מדריכים שמדברים על זה אבל רציתי לשאול את דעתכם במיוחד בשבילי.
 
והשאלה השניה היא איזה קטנוע להביא בסוף,
הדברים החשובים לי קודם כל שיהיה בטוח, במזרח הרי משאירים את הקטנוע בכל מקום עם הקסדה עליו ולא חושבים פעמים, אף אחד לא יעז לגעת לא בקסדה ולא בקטנוע,
בארץ המצב לא כזה. 
אז שיהיה בטוח לגניבות, זה דבר ראשון.
ושיהיה לא יקר, לא תחזוקה, וכאלה, כי אני גם אצטרך להחזיק רכב 4 גלגלים בעתיד.
אני יודע שאין "בטוח" לגניבות אבל אחד שאתם ממליצים עליו.
 
וגם אם אתם מכירים מורה או מקום למידה ברמת גן, אני אשמח שתעבירו לי את השם שלו בפרטי.
 
תודה !
 
היי
28/01/2016 | 19:12
3
58
רישיון A2 אכן יותר קל להוציא, אבל זה לא באמת יום אחד כמו שהם מפרסמים.
אם תעשה A2 רוב הסיכויים שתצטער על זה אחר כך. עדיף להשקיע קצת יותר ולעשות A1. זה עלות חד פעמית לכל החיים, וזה כסף קטן ביחס לשאר העלויות שיהיו לך על קטנוע.
 
לגבי שאר הדברים, לא ממש הבנתי מה התקציב שלך לכל עניין התחבורה? מצד אחד אתה אומר שאתה רוצה לחסוך בעלויות אבל מצד שני אתה מדבר על להחזיק גם רכב וגם קטנוע, שזה בכלל לא זול, וזה אומר ביטוח פעמים וירידת ערך פעמיים, בנוסף למחיר ההתחלתי של שניהם, בנוסף לתחזוקה שוטפת ודלק וכו'...
תודה קודם כל
28/01/2016 | 22:57
2
48
איזה כיף שמישהו ענה לי, כבר כמעט הרמתי ידיים מהפוסט :)
כנראה אני באמת אלך על הA1 בסוף. ה250 יותר קוסמים אלי.
בקשר ללהחזיק רכב פעמיים, זה לא מדוייק, אני יחזיק מבחינתי רק את הקטנוע, הבת זוג עם תקציב משלה תחזיק רכב אין לנו תקציב משותף או משהו כזה הרכב הוא שלה.
 
בקשר לקטנוע, תקציב אני לא ממש יודע, אני מדבר כמובן על יד 2, במצב טוב,
אני הייתי רוצה אחד שיהיה נוח להתנייד איתו ויחסית בטוח לגניבות.
250 סמק, איזור ה10 . אין תקציב מדוייק,
ראיתי באנטרנט את הXMAX 250 של יאמאה, הוא נראה לי משרת את התקציב הזה, וגם את מה שאני צריך אבל באמת רציתי לשאול את המומחים.
 
 
אין קטנוע בטוח לגניבות
28/01/2016 | 23:22
63
קל מאד לגנוב קטנועים, מיגון טוב יכול רק לעכב את הגנב. הדרך היחידה ללכת יחסית על בטוח היא עם ביטוח מקיף, אבל זה עלול לעלות לא מעט, בעיקר כשאתה נהג חדש על דו"ג. ואולי זה לא ישתלם עם כלי שעולה כ 10K ועם ההשתתפות העצמית.
מקיף גם יכול לכלול נזקים אחרים כמו שריפה, מזג אוויר ותאונות עצמיות.
 
אלטרנטיבות אחרות, עם סיכון מסויים הן חברות שאמורות לאתר את הכלי במקרה של גניבה, כמו הזעקה האחרונה וסקיילוק.
 
בתקציב של 10K, תצטרך לקחת סיכון עם כלים ישנים יותר. וה XMAX יחסית יקר לתחזוקה. ה XEVO נחשב יחסית אמין, יכול להחזיק קילומטראז' גבוהה ותדירות הטיפולים והעלויות שלהם יחסית נמוכה.
 
מבחינת התקציב קח בחשבון שחוץ מהקטנוע יש ביטוח חובה + ג או מקיף, קסדה, כפפות, מעיל לקיץ ולחורף, שרשרת, מנעול דיסק.
זה פשוט כי כבר ענינו לך שם...
29/01/2016 | 01:18
26
ג'וימקס וג'וירייד, הגניבים בארץ
02/02/2016 | 15:06
43
ולכן גם הפרמיה לביטוח מקיף היא בהתאם.
אם אינך פוחד מנזק תאונתי, תוכל פשוט לבטח כלי אחר בביטוח נגד גניבה וצד ג', ובכך לחסוך כמה מאות שקלים.
לגבי מיגונים- רצוי לנעול אותו גם באמצע היום. גנבים הם לרוב עם עצלן, למה להתעסק עם שרשרת כשעוד 200 מטר יש לי אופנוע בלי מנעול דיסק אפילו.
באתר גרופון יש כל הזמן מבצעים לרישיון קטנוע
03/02/2016 | 02:13
46
היה לפני כמה זמן בירושלים בב 300 ש"ח ל A2 וב 550 ל A1
 
באופן כללי זול לעשות רישיון לאופנוע בירושלים. רישיון A1 עשיתי ב 800 ש"ח. אולי יש ערים נוספות בטווח שלך שיהיה זול לעשות בהם, לבוא 5 ימים רצופים ולטחון שיעורים. גם שבגלל שידעתי כבר לרכוב, כמוך, הם עיגלו לי פינה ועשיתי רק 7 שיעורים וניגשתי לטסט.
 
לגבי הקטנוע, יש המון קטנועי 250 טובים. אני רוכב כרגע על קימקו B&W שנחשב למודל ישן אבל הוא אמין מאד וספורטיבי ועובד מצויין. אני מאד מרוצה מהיחס עלות מחיר שלו, הם נמכרים ב 5000 ש"ח ביד 2.
 
כמובן שאם עולים קטגוריה אז ה X-MAX שציינת הוא אחד הטובים, יש את הג'ויי רייד, יש נדירים יותר כמו הונדות למיניהם, יש את ה G-DINK שהם נחשבים גם לבסיסיים אבל מדור יותר מתקדם ממה שיש לי (בטח גם נמכרים בזול).
 
באופן כללי אני מאמין ברכישה של קטנועים בסיסיים וזולים בגלל הגנבות. גנבו לי כבר 2 קטנועים ולקבל קנס של 10 אלף ש"ח בכל פעם זה כאב לב גדול. לכן המסקנה שלי היא להשקיע כמה שפחות ולכוון כמה שיותר לצד הפונקציונלי. כשיהיה לי בית פרטי עם חניה סגורה - אני ארכוש אופנוע יקר.
 
 
איפה אני מוצא ספר טיפולים אורגינל לG-DINK 250?
27/01/2016 | 19:38
32
של דגם 2013
יש כמה טיפולים שאני רוצה לעשות לבד, ואני רוצה להבין איפה יושב כל דבר, וללמוד על הכלי..

עוד דבר, יש לי מצד שמאל כמה שריטות בפלסטיקה, וזה ממש מכוער...
אם איזה חומר אפשר לתקן/למלאות את זה בצורה יפה?
הצבע הוא אפור!
תודה לעוזרים
קימקו דינק -125 מצבר
27/01/2016 | 17:19
38
הי, מישהו יודע איפה ממוקם המצבר בדינק?
תודה רבה
החלפת נורות אחוריות Xevo250
27/01/2016 | 14:01
39
אהלן
קניתי נורה 2 מגעים אבל אני לא מצליח להבין איפה אני מפרק את הפלסטיק.
מי יודע/ת?
תודה
ג'וירייד 125 מקרטע בתחילת הנסיעה ובמהלכה
26/01/2016 | 14:33
33
שלום חברים,

הקטנוע שלי (26,000 ק"מ) מקרטע בתחילת נסיעה בעיקר, וגם במהלך הנסיעה.

מישהו יודע להגיד מה יכולה להיות מקור הבעיה?

ובנוסף מחיר משוער של תיקון הבעיה?

תודה מראש :)
חושבת לקנות תלת-גלגלי - האם כדאי?
23/01/2016 | 15:40
41
144
ה־Xevo שלי עדיין עובד, אבל הוא דגם 2010, ואני חושבת בקרוב להחליף אותו, בפרט לרגל העובדה שאני מחליפה מקום עבודה ומצב תזרים המזומנים שלי אמור להשתפר קמעא.
 
חשבתי להחליף לתלת-גלגלי, בגלל הבטיחות וכו'. הרישיון שלי הוא עד 500 אוטומט, שבתרגום למושגים בני זמננו זה רישיון...
המשך>>
ה־Xevo שלי עדיין עובד, אבל הוא דגם 2010, ואני חושבת בקרוב להחליף אותו, בפרט לרגל העובדה שאני מחליפה מקום עבודה ומצב תזרים המזומנים שלי אמור להשתפר קמעא.
 
חשבתי להחליף לתלת-גלגלי, בגלל הבטיחות וכו'. הרישיון שלי הוא עד 500 אוטומט, שבתרגום למושגים בני זמננו זה רישיון A1 עם התניה "רשאי לנהוג אופנוע עד 500 סמ״ק/54.4 כ״ס".
 
כלי קטן לא בא בחשבון, כיוון שמדי פעם אני צריכה לנסוע נסיעות בינעירוניות. למשל עכשיו חזרתי משלושה שבועות של "כיף" בבאר-שבע, לשם נסעתי הלוך ושוב דרך כביש 6 (איזה מזל שהוא קיים, כביש 40 הוא זוועה). כלומר, צריך כלי שמסוגל לנסוע על כביש 6 וגם לעקוף משאיות. מצד שני, השימוש העיקרי והיומיומי הוא בתוך גוש דן, כשעם ה־Xevo עשיתי 26,000 ק"מ בשש שנים.
 
עד כמה שהבנתי, אין מגוון גדול מדי של תלתים שמתאימים לעניין. כלומר, אני יכולה או MP3 300 או MP3 500. אמור היה להיות גם איזה פז'ו בקטגוריה, רק שאני לא רואה שמישהו מוכר אותו כאן בארץ - הקישור מאתר מוטוספורט שבור ורצוץ. וטריסיטי הוא קטן.
 
ועופר אבניר, יברך אותם אללה, משקיעים באתר שלהם... אפילו מפרט טכני נורמלי אין להם לקטנועיהם. למשל, כמה כ"ס יש ל־MP3 500 והאם הוא תואם לרישיון שלי?
 
אז מי יודע להגיד לי:
 
  • באמת כמה כ"ס יש ל־MP3 500?
  • האם ה־MP3 300 סוחב לפחות כמו ה־XEvo 250 בכבישים בינעירוניים, או שמא משקלו העצמי הגדול, פלוס העומס שלי ושל המטען שלי יגרמו לו לחרחר ב־110 קמ"ש?
  • ואיך הקטנועים השמנים הללו מתמודדים עם רוחות (רוחות צד, רוחות ממשאיות, כל הדברים שקיללתי בכביש 6 בשבועות האחרונים)?
  • איך האינטראקציה בין כבישי ישראל המשובשים למערכת המתלים המסובכת של ה־MP3? האם ידוע על תקלות בתחום הזה או שמא המכניקה האיטלקית טובה גם לכבישי תל-אביב?
  • שאלה קצת מוזרה, אבל האם קל להוליך MP3 ביד? אני בעוונותי לא מצליחה להעלות את הקטנוע על המדרכה הגבוהה בכניסה לבניין שלי, וכך יוצא שאני צריכה להעלות אותו במרחק של 100 מ' בהנמכה של מעבר חציה, וכדי להימנע מהצקות של שוטרים, שמשום מה נמשכים לרחוב שלי ובפרט לקטנועים על מדרכות, להדמים מנוע ולהוליך אותו בידי עד פתח הבית. לכאורה אמור להיות קל כשהוא בנעילת גלגלים, אבל האם הנעילה לא בולמת אותם באותה הזדמנות? והאם העובדה שהחלק הקדמי הוא רחב לא מקשה על ניווטו ביד?
  • האם יש ל־MP3 300 מערכת ABS או שזה קיים רק ב־500?
  • האם זה בכלל שווה או שעדיף לי לקנות דו"ג עם ABS כלשהו? או פשוט לא לשדרג ולהישאר עם XEvo, רק חדש יותר?
הכוונה שלי היא לקנות קטנוע חדש בניילונים, אם כי אני עדיין לא סגורה מתי בדיוק לעשות את זה, כי כאמור, בינתיים הקטנוע שלי במצב שמיש לחלוטין.
קשר בין פנצ'ר ליציבות (נייחת)
25/01/2016 | 13:00
4
70
סיטואציה: פנצ'ר בגלגל אחורי. אופנוע על רגלית צד (כתמיד).

- כשהוצאתי את התיק מהארגז, הרגשתי חוסר יציבות.
- זמן מה אחר כך, בסיוע הדוק של הסופה, האופנוע נמצא על הרצפה.
(קרה בהעדרי)

האם יש קשר בין הדברים? כלומר, האם לחץ האוויר הנמוך-מאד בגלגל הקל על הרוח להפיל אותו, או שאין קשר, ורק הסופה אשמה (מה שאומר שצריך למצוא פתרון-חניה אמין יותר).

(ולמי שתהה, מרפי היה אורח כבוד אצלי היום, וגם הליסינגטומטית עשתה בעיות בהנעה ).
ועוד איך יש קשר
25/01/2016 | 13:57
3
54
עימדי בפיסוק קל. ובאנלוגיה - רגל שמאל שלך, זו הרגלית. ורגל ימין, זה הגלגל האחורי.
עכשיו, קפלי מעט את ברך ימין, כך שרגל ימין מתקצרת. התוצאה - את נופלת ימינה.
 
כמובן שהכל עניין של מידה - עד כמה הקטנוע נוטה על הרגלית. האם הריצפה בשיפוע לימין או לשמאל. אבל בגדול - אם את מאבדת גובה בגלגל, זה בהחלט בהחלט משפיע על יכולת הקטנוע להשאר עומד על רגלית הצד.
 
אישית - אני לעולם לא מחנה את הקטנוע על הצד. רק על רגלית האמצע, למעט לעמידה ריגעית. רגלית הצד אינה יציבה גם מבחינות אחרות. למשל - דחיפה קלה קדימה מעובר אורח.
לא מדויק
25/01/2016 | 16:56
2
35
קודם כל, אני מדברת על אופנוע, לא קטנוע. לא יודעת אם זה משנה, כנראה שכן.
כשהיה לי קטנוע, תמיד העמדתי אותו על ג׳ק אמצע, אבל עם האופנוע (הספציפי הזה) אני פשוט לא מצליחה (וכן, אני מכירה את הטכניקה). כשצריכה, אני מבקשת עזרה (וגם העזרה צריך את עזרתי) וברור שזה לא ריאלי ליומיום. זה במישור המעשי.
 
במישור התיאורתי, שמעתי טענה, שכשמשתמשים ברגלית צד, מייצרים בעצם 3 נקודות אחיזה (גלגלים + רגלית) וזה יותר יציב מאשר שתיים וחצי הנקודות של ג׳ק האמצע.
בעקרון, ברוח, מומלץ להעמיד אותו כך שהרוח תדחוף  לכיוון הרגלית.
אצלי, זה אומר לסובב אותו כל פעם בכניסה, וזה יותר מסובך גם בגלל שיפועים. עד היום, זה היה מספיק יציב גם כך.
 
הפנצ׳ר אמנם מנמיך, אבל בשלוש נקודות זה לא אמור להיות משמעותי, והוא מגדיל את החיכוך (זיהיתי את הפנצ׳ר כשלא הצלחתי להזיז את האופנוע).
כך שאני תוהה אם סיבת הנפילה היתה הרוח החזקה, או מצב הגלגל.
היציבות של שלוש נקודות תמיכה תלויה במיקום מרכז הכובד.
25/01/2016 | 20:01
1
41
ירידה של אחד הגלגלים פירושה שמרכז הכובד זז לכיוון אותו גלגל, מה שאומר שהרבה יותר קל להפוך אותו לאותו כיוון. זה לא משנה כמה נקודות נוגעות בקרקע במקרה כזה, אלא מאיפה באה הרוח ואיפה מרכז הכובד. אם הרוח מספיק חזקה, הרגלית תתרומם ואז ממילא כבר לא יהיו שלוש נקודות.
תודה
25/01/2016 | 20:26
7
מבקש חוות דעת על קסדת caberg duke
23/01/2016 | 03:48
5
98
למישהו יש ניסיון איתה? חוות דעת?
אני סגור שאני רוצה נפתחת ולא סגורה לכן אני חושב עליה
תודה,
יש לי אותה
23/01/2016 | 13:55
1
149
אני בד"כ נוסעת נסיעות עירוניות קצרות עם הרבה פקקים, אבל בפעמים הבודדות שיצא לי להגיע לאזור 90-100 קמ"ש שמתי לב שכל סיבוב של הראש ימינה/שמאלה גורם לה להשמיע שריקה, שזה די מעצבן. אני לא יודעת אם זה נורמלי שקסדות ישרקו ככה (?), אני מניחה שאם הייתי צריכה באופן קבוע לנסוע על כבישים מהירים הייתי מבררת את זה ואולי מנסה קסדה אחרת (וקטנוע אחר ).
 
היא גדולה וכבדה יחסית לקסדה נפתחת אחרת שיש לי, והיא לא נכנסת לי בתא מתחת למושב, בניגוד לקסדה השניה. אבל חוץ מזה שהיא קצת כבדה, היא כן נוחה לי יותר (לפחות לנסיעות הקצרות שאני נוסעת), ויש לי גם ככה ארגז אז אני כן משתמשת בה באופן קבוע.
היי תודה על התשובה
23/01/2016 | 19:57
46
אשמח לדעת מאיפה רכשת אותה..
לי אין בעיה של מקום, אני שם בארגז או לרוב בבית או בעבודה.
 
יש לי כזאת שנה+
24/01/2016 | 08:52
2
76
קסדה מצוינת, מאד נוחה ויושבת מעולה על הראש
לא נראה לי שבמחיר הזה אפשר לקנות קסדה טובה יותר
קניתי אותה ממוטורייב בת"א
המחיר שלה היום זול יותר
 
גם אני קניתי משם,
24/01/2016 | 22:47
1
55
נראה לי שהם היחידים בארץ שמוכרים את הדגם הזה.
עד כמה שאני יודע הם היבואנים
25/01/2016 | 08:09
50
בכל מקרה - חנות מומלצת בחום
נסיעה עם רגליות פתוחות
24/01/2016 | 14:03
3
92
מפעם לפעם אני רואה קטנועים נוסעים עם רגליות מורכב פתוחות (ללא מורכב). לעיתים קרובות זו הרגלית הימנית בלבד.
כמה פעמים הערתי בעניין, וקיבלתי תשובות לא ברורות, שהדבר היחיד שהבנתי מהן היה שזה בכוונה. אבל לא הבנתי למה.

מישהו יכול לשפוך אור על העניין?
חסרים כל התשובות נכונות
24/01/2016 | 18:33
79
1. שכחתי
2. פתחתי כדי שאם יפול/יתחכך יהיה אלמנט שמגן
3. כשהרגליים שלי לא באויר תלויות אני שם אותן אחורה על רגלית אחת.
4. השלם את ההסבר המלומד...
 
 
 
הנ"ל ציטוטים אפשריים. אצלי תמיד סגור....
ראיתי לא מעט שרוכבים עם כפות הרגליים על רגליות המורכב
24/01/2016 | 19:37
79
סוג של פוזה אופנוענית עאלק, אבל בתכלס זה יכול לתת חיבור יותר טוב לכלי, סוג של חביקת מיכל דלק, בהיעדר מיכל כזה...
מכיוון שעם שתי הרגליים אחורה, אין אפשרות לתת קונטרה בבלימות, אני משער שיש כאלה ששולחים אחורה רק רגל אחת.
סתם עצלנות לסגור
24/01/2016 | 19:55
69
למי שמרכיב הרבה?
 
(לא מבינה את זה. חטפתי כמה מכות מרגלית שנשארה פתוחה ולא הייתי מודעת אליה, וזה כואב. כך שגם כשעוד הרכבתי, דאגתי לוודא סגירה כשלא בשימוש).
הצעת מחיר על חלקים במנוע של פיאגו. האם סביר?
20/01/2016 | 10:55
1
107
שלום
אני רוכב על פיאגו 250 X EVO
לצערי בגלל שנסעתי בלי שמן הלך לי גל ארכובה סט אטמים. אטם ראש אטם נתחן.
קבלתי הצעת מחיר של 7700!!!
רציתי לדעת אם מישו מכיר את החלקים ויודע להגיד לי אם מחיר בשמיים או סביר ?
יודע להמליץ על מקום אחר עם מחירים יותר סבירים?
 
תודה רבה לעונים
בקיצור - קטנוע חדש...
20/01/2016 | 15:27
73
כדאי לבדוק טוב בעוד מקומות, וגם לשקול החלפת מנוע.
ציין שנתון - כי ערך הקטנוע מול עלות התיקון גם יכול להשפיע על ההחלטה שלך.
חם בפורומים של תפוז
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
לירז בנגו יחסי ציבור
עד כמה העסק שלך מוכר?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ