לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1716717,167 עוקבים אודות עסקים

פורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'joyride evo מול s.'
joyride evo מול s.
22/09/2018 | 12:33
1
55
שלום לקוראי הפורום המעולה :),
אני בתהליכי קבלת החלטה על קניית joyride 200. היו לי שניים בעבר, וכעת אחרי הפסקה של כמה שנים חוזר לדו"ג.
ראיתי שב 2017 התחילו למכור את דגם S שהחליף (או התווסף לצד) ה evo.
קראתי ביקורות על ה S, רובן חיוביות, והיות ואני מחפש יד 2 שמתי לב שבדגמי 2017/2018 יש רוב מוחלט עדיין ל evo ונדיר למצוא את S.
האם זו אינדיקציה שהדגם לא "תפס"? ו/או יש איזושהיא בעיה איתו? אולי סתם השוק חשש ללכת על הלא ידוע עד שיוכיח את עצמו?
אשמח אם יודעי דבר ישתפו ויחוו דעתם.

תודה מראש!
אייזיק
לצפיה ב-'דגם ה S הוא הדגם החדש'
דגם ה S הוא הדגם החדש
23/09/2018 | 21:05
2
מלבד שינוי חיצוני יש גם כמה שינויים יותר חשובים.
 
מנוע חדש עם 17 כ"ס ומרווח טיפולים של 5000 ק"מ (מול 3000 ק"מ מרגיז שהיה בעבר).
בנוסף יש ABS.
המחיר טיפס וכיום הוא עולה כמו או כמעט כמו קטנועי 250 סמ"ק, לכן לא כל כך נפוץ לדעתי.
מכיוון שגוירייד אבו לא היה אף פעם בחזית האמינות (לדעתי) אז אני לא רואה כיצד דגם ה S החדש אמור להיות פחות טוב מהאבו שאותו מחליף.
אני לא הייתי חושב פעמיים וקונה את הדגם החדש.
 
לצפיה ב-'מציאת דגם קטנוע בשביל נמוכה שכמוני '
מציאת דגם קטנוע בשביל נמוכה שכמוני
18/09/2018 | 12:54
3
33
היי לכולם 
קצת אבודה ואשמח מאד לעזרתכם. יש לי רישיון A1, גובה 1.60 שוקלת 50 ק"ג. 
כרגע יש לי VS125 בן 8 שלא מספיק לצרכים שלי - נסיעות בינעירוניות כמה פעמים בשבוע והרבה מקום אחסון (שעל האחסון הוא עונה אבל בואו נודה שלא מדהים להתאמץ להגיע ל90-100 ולהרגיש שאתה פותח לו.. חחח)
יש לי ניסיון לא מזהיר עם כלים משומשים ולכן עם כל הצער התקציבי שבדבר, על הבטיחות בכביש לא מתפשרים וכנראה שאקנה חדש. 
 
הדברים החשובים לי:
1. בינעירוני (עד 30 ק"מ לנסיעה)
2. גובה מושב נמוך 
3. בעל יכולות אחסון (- יש לי גם ארגז קטן שמקווה שלא אצטרך להוסיף)
4. שלא יהיה רחב מדי ו/או כבד מדי (הVS ברוחב 68 ולדוגמא הבוורלי 72/76 תלוי איפה כתוב חח 
 
לאחר חרישת האינטרנט (מפאת חוסר במקורות שיוכלו לעזור לי בהחלטה) הגעתי ללא מספיק אפשרויות: אשמח לעצות..
1. פיאג'ו בוורלי 350? תיאורטית מתאים לרוב הדרישות. 
(2 חסרונות - בין הרגליים לא מושטח, אוכל לחיות עם זה.
יעלה לי משמעותית את מחיר הביטוח.. לא? כי זה מעל 251)
2. בזמנו חשבתי על הוספה 250 אבל אני לא בעדה. איך שהיא נראית, מחסור במקום אחסון, במראות נורמליות ומיגון רוח (שאפשר להחליף/להוסיף כמובן אבל בכלזאת..)
3. חשבתי על הג'וייריד 200, אבל הוא גניב ממש (אין לי כסף להשקיע ב2 אופנועים..) והוא פלסטיקי, רחב וגדול. 
 
* טרם עשיתי נסיעת מבחן על אף אחד מהכלים החביבים הנ"ל חוץ מעל וספה שעברה הנמכת מושב (לפרוטוקול, היה מזעזע)
 
דעות, הארות, הצעות יתקבלו בברכה ותודה מראש על העזרה
לצפיה ב-'ג'וימקס, הכלי בשבילך'
ג'וימקס, הכלי בשבילך
18/09/2018 | 13:01
15
לצפיה ב-'קחי רכיבות מבחן על הג'וימקס והג'י דינק 250'
קחי רכיבות מבחן על הג'וימקס והג'י דינק 250
18/09/2018 | 15:58
22
שניהם טובים מאד, הג'וימקס חזק יותר, לקימקו מדרס שטוח ושימושי והוא קומפקטי יותר.
אישית מאד אוהב את הבוורלי, נסי גם אותו אם מתאים לך לעלות בביטוח.
אופציה נוספת - דאונטאון, יש 250 ויש גם 350 חזק יותר.
רכיבות מבחן יענו לך על שאלות של התאמה אישית וחיבור לכלי, שאנחנו לא יכולים לענות עליהן.
לצפיה ב-'דעתי'
דעתי
23/09/2018 | 10:37
11
יש לי נסיון רק עם ג'וירייד וג'י-דינק. בין שניהם, אני מעדיף את הג'וירייד, בפרט לאור הצרכים שלך.
כשעברתי מג'וירייד לג'ידינק, הגובה הפריע לי (ואני משמעותית יותר גבוה ממך). מן הסתם זה לא רק עניין של גובה, אלא גם רוחב מושב וכיוב' גאומטריה.
כמו כן, קיבלת תא האכסון קטנה באופן מורגש, וגם שטח הריצפה.
"פלסטיקי"? - לא יודע מה זה. כולם עשויים מפלסטיק בערך באותה מידה. אם המרקם לא נעים/יפה לך, זה עניין סובייקטיבי. לגיטימי.
גניב - אני יודע שיש הרבה ג'וירייד, אז ברור שיש הרבה גניבות. לא יודע לגבי אחוזים/סיכון. מציע שתבדקי את ה-"זעקה האחרונה" בתור אלטרנטיבה לביטוח נגד גניבה.
לצפיה ב-'שנה טובה לכל המתגלגלים והמתגלגלות'
שנה טובה לכל המתגלגלים והמתגלגלות
10/09/2018 | 11:35
2
29
שנמשיך להיות על שני גלגלים, או על שלושה...
שתהיה שנה של רכיבות טובות לבאי ובאות הפורום
ושיהיה לכולנו

                                                                       
לצפיה ב-'ושנה מצויינת '
ושנה מצויינת
10/09/2018 | 23:29
17
לכל המקרטנעים, שנזכה להיות לראש ולא לזנב ושנראה את הכביש תמיד מלמעלה
לצפיה ב-'שנה טובה ומבורכת לכל גולשי הפורום '
שנה טובה ומבורכת לכל גולשי הפורום
11/09/2018 | 01:03
8
לצפיה ב-'החלקה ותביעה?'
החלקה ותביעה?
09/09/2018 | 07:39
2
45
אתמול מייד אחרי הגשם, החלקתי עם הקטנוע ברחוב דיזינגוף תל אביב, ההחלקה היתה על שילוב של שמנים (שעלו בעיקבות הגשם) ועיסה של פרי ועלים אשר לא נוקו.
האם העיריה נושאת האחריות על אי ניקוי ? מייד אחרי שהחלקתי הגיעו עובדי עיריה לנקות את הכביש. אשמח לתגובה 
לצפיה ב-'לדעתי עדיף להתייעץ עם עו"ד שבקיא בתחום'
לדעתי עדיף להתייעץ עם עו"ד שבקיא בתחום
09/09/2018 | 11:55
15
לצפיה ב-'נראה ארוע שאתה צריך לגביו תיעוד מאוד צפוף...'
נראה ארוע שאתה צריך לגביו תיעוד מאוד צפוף...
10/09/2018 | 10:24
32
ועו"ד (אם כדאי) כמו שנכתב.
לצפיה ב-'טיימינג במובי'
טיימינג במובי
06/09/2018 | 10:09
7
26
שלום
אני חושש שהטיימינג אצלי לא מכוון, שפיספסו שן אחת, כי כשהסימן על הקרנק מכוון אל החריץ שני החורים בגלג"ש של הקאמשפט לא מתלכדים עם הראש.
האם זה הגיוני שהקטנוע יכול לנסוע ככה?
והאם אפשר לסדר את זה בלי לפרק את הראש?
תודה
לצפיה ב-'אין צורך לפרק ראש בשביל לכוון טימינג'
אין צורך לפרק ראש בשביל לכוון טימינג
08/09/2018 | 07:02
6
25
שים לב שהסימונים לא מדויקים על אלפית המ"מ ויכולה להיות סטיה קטנה (סטיה בסימון הקווים על ידי היצרן).
בכ"מ אפשר להסיר או למתוח אחורנית את המותחן ולכוון למצב הנכון.
 
 
לצפיה ב-'אפשר להסיר את השרשרת מהקאמשפט אחרי שמשחררים את המותחן?'
אפשר להסיר את השרשרת מהקאמשפט אחרי שמשחררים את המותחן?
08/09/2018 | 11:31
5
8
לצפיה ב-'זוכר שכן ואם לא אז תסיר את הקאמ''
זוכר שכן ואם לא אז תסיר את הקאמ'
08/09/2018 | 13:34
4
11
לצפיה ב-'אי אפשר להוציא את הקאמשפט בלי לעשות ראש...'
אי אפשר להוציא את הקאמשפט בלי לעשות ראש...
10/09/2018 | 08:30
3
7
לצפיה ב-'זה כנראה כי עשית ראש מחומר משובח לפני שהגבת'
זה כנראה כי עשית ראש מחומר משובח לפני שהגבת
10/09/2018 | 08:51
2
23
אי אפשר להגיב שטויות ולצפות להתייחסות רצינית
לצפיה ב-'כדי להוציא את הקאמשפט צריך לפתוח את האומי ראש'
כדי להוציא את הקאמשפט צריך לפתוח את האומי ראש
11/09/2018 | 00:23
1
17
ברור שאחרי זה צריך להחליף אטם ראש.
לצפיה ב-'אז תחליף אטם ראש,תחליף כבר את כולם באותה הזדמנות'
אז תחליף אטם ראש,תחליף כבר את כולם באותה הזדמנות
11/09/2018 | 08:04
21
יש גם אטם בסיס,מכסה שסתומים,אטם גזים ואטם מותחן.
אחרי שפותחים את האטם צריך להחליף ואסור למחזר.
 
לצפיה ב-'שאלה לגבי קסדות. מדוע יש הפרשי מחיר כל כך גדולים?'
שאלה לגבי קסדות. מדוע יש הפרשי מחיר כל כך גדולים?
26/08/2018 | 21:56
5
58
האם זה מוצדק? משקל וחומרים ברורים לי. השאלה בטיחותית בלבד.
לצפיה ב-'היו על זה הרבה דיוני בעבר וגם כתבות משוות. יש 2 תקנים שונים'
היו על זה הרבה דיוני בעבר וגם כתבות משוות. יש 2 תקנים שונים
27/08/2018 | 11:37
1
60
ויש גם רכיסה שונה (תופסן או DD).
בעקרון התפיסה שבועז קידם ואני אימצתי- קנה את מה שנוח (ועומד בתקן) ותחליף כשמתבלה.
לכן, אחרי הרבה SHOEI שהיו לי - אני עם ה"זולות" - שנתיים עם LS2, והבאה תהיה כנראה MT. 
 
גם עניין ה"שקט/רועש" הוא פונקציה של גובה הרוכב ומבנה הדו"ג/משקף.
לצפיה ב-'תקן יוביוב'
תקן יוביוב
27/08/2018 | 14:03
60
מתוך חוסר הכרות עם אילו מותגים "נחשבים" "איכותיים", קניתי רק על פי נוחות ומחיר, ויצא לי LS2.
די מהר המשקף נשרט. הקפיץ של התופסן השתחרר ונעלם. הדבקת כיסוי השוליים התפרקה לחלוטין והמנגנון של משקף הפנימי (משקף שמש) נשבר.
חוץ מזה שהתכנון לא משהו, כגון שפתחי האוורור לא באמת מאווררים ובכל מכה קלה המישקף מתפרק מעצמו.
 
אבל אני מניח שהיא עומדת בסטנדרט הבטיחות.
 
אז הקסדה הבאה שלי תיבחר על פי נוחיות, אבל מוניטין של איכות בהחלט ישחק תפקיד.
לצפיה ב-'תודה לכם. קראתי חומר בנושא אחרי השאלה אין קשר בין מחיר להגנה'
תודה לכם. קראתי חומר בנושא אחרי השאלה אין קשר בין מחיר להגנה
28/08/2018 | 21:07
2
25
לצפיה ב-'אני לא בטוח שניתן לטעון זאת'
אני לא בטוח שניתן לטעון זאת
28/08/2018 | 22:31
1
68
כי אם נסתכל על דירוג שארפ, ניתן לראות שקסדות של חברות יוקרתיות הן בעלות ממוצע דירוג כוכבי הגנה גבוה יותר.
זה נכון שניתן למצוא קסדות זולות יחסית, עם 5 כוכבי הגנה או 4 כוכבים, אבל צריכים לבדוק.
 
אני לא קונה קסדה שאין לה לפחות 4 כוכבים (לזאת אני משתמש בה כיום יש 5 כוכבים).
 
 
לצפיה ב-''
29/08/2018 | 13:48
7
לצפיה ב-'ספידומטר ל vs125'
ספידומטר ל vs125
28/08/2018 | 18:52
1
32
איך מחליפים כבל לספידומטר של קטנוע vs125?
לצפיה ב-'הנה כמה הסברים, אבל הכי טוב זה ספר רכב!'
הנה כמה הסברים, אבל הכי טוב זה ספר רכב!
04/09/2018 | 21:16
17
הנה סרטונים מיוטיוב שמסבירים איך ומה. לא מצאתי לך בדיוק את הדגם שלך - כך שבדיקה בספר רכב (service manual) תעזור לך לדייק ולהבין בדיוק איזה ברגים צריך לפתוח ואיזה חלקים צריך לפרק.
 
 
לצפיה ב-'קנס בלי קסדה על קטנוע/אופנוע'
קנס בלי קסדה על קטנוע/אופנוע
22/08/2018 | 08:19
13
78
רציתי לדעת מה הקנס בכסף ואם יש נקודות על נהיגה בלי קסדה.
 
האם על עבירה חוזרת אפשר להוסיף נקודות או שלא.
 
תודה.
לצפיה ב-'למה לרכוב בלי קסדה?'
למה לרכוב בלי קסדה?
22/08/2018 | 14:09
9
71
הקנס זה מה שמעניין אותך?
מה עם הבטיחות והדאגה לשלמות הראש שלך?
לצפיה ב-'אין מחיר לחופש ולנוחות...'
אין מחיר לחופש ולנוחות...
22/08/2018 | 18:52
8
67
נסעתי בשנות ה 90 ביוון בלי קסדה שעוד היה חוקי מאז התאהבתי בתחושה.
 
בסוף כולם מתים.
השאלה איך חיים.
 
בתור מי שנוסע בדו גלגלי(אתה לא אני) מצחיק שאתה אומר לי בטיחות.
קטנוע דבר מאוד לא בטוח בלי קשר ספציפי לראש.
 
חבל שגם אתה נפלת לשטיפת המוח המשולבת ממשלה/תקשורת
שמעמידה בטיחות לפני אספקטים אחרים בחיים כאילו שאנחנו נמצאים
באיזור קרבות.
לצפיה ב-'ההבדל בין רכיבה עם או בלי קסדה יכול להיות ההבדל בין חיים..'
ההבדל בין רכיבה עם או בלי קסדה יכול להיות ההבדל בין חיים..
22/08/2018 | 20:45
5
67
מוות או שיתוק.
 
ככה שגם אם הכלי "לא בטיחותי",הסיכויים שלך בעת הצורך עולים אם אתה רוכב עם קסדה.
לצפיה ב-'אם הקסדה לא מסתובבת'
אם הקסדה לא מסתובבת
23/08/2018 | 01:44
4
58
שהיא פוגעת במשטח קשה אז הסיכויים לשיתוק עולים במקום להיות בלי קסדה
שאז הסיכוי למות גבוה יותר.
בדקה 49 שניות
 
בפועל כיון שלאף אחד כמעט אין את זה - יותר בטיחותי בלי קסדה.
רואים טוב יותר,מרגישים טוב יותר,שומעים טוב יותר ולכן
הסיכון לתאונה נמוך יותר.
לצפיה ב-'לגבי השאלה הפילוסופית לגבי ירידת הסיכון'
לגבי השאלה הפילוסופית לגבי ירידת הסיכון
23/08/2018 | 06:37
1
56
אני - כאשר מתמגן לפני רכיבה (כולל קסדה) נכנס למוד של רכיבה נכונה/בטיחותית.
 
 
*פילוסופית - כי החוק מתבסס על נתונים.
 
ורכבתי בעברי גם עם כפכפים ובלי קסדה. היו שנים שזה היה חוקי. היו שנים שרכיבה ללא קסדה היתה חוקית ביולי אוגוסט. 
לצפיה ב-'החוק מתבסס על נתונים - השאלה על אלה נתונים'
החוק מתבסס על נתונים - השאלה על אלה נתונים
23/08/2018 | 08:38
36
הנתונים הם האינטרסים של המדינה בפרשנות של מחקרים שונים.
במקרה דנן האינטרס הוא ליצור מצג של ביטחון,שאיפה להוריד מספר הרוגים
על חשבון נכויות מתאונות.
 
תראה אוטובוסים חדשים שפועלים בעיר כל האוטובוס מיועד לבעלי מוגבלויות וזקנים.
כאילו רוב האוכלוסיה נכים וזקנים.
רק מראה שהמדינה לא דואגת לרוב(לא נכים ולא זקנים) אלא לאינטרסים שלה.
לצפיה ב-'חוקי הפיזיקה חלים גם על פרסומות של קסדות מסתובבות'
חוקי הפיזיקה חלים גם על פרסומות של קסדות מסתובבות
23/08/2018 | 07:56
1
44
הראש יפגוש בקרקע ראשון ואם לא יהיה לך מזל,זה גם יקרה בתאוצה גבוהה.
ככה שבלי קסדה יהיה יותר בטוח,אולי על הירח כי שם כוח המשיכה קטן מאוד.
 
לצפיה ב-'בלי קסדה יותר סיכוי למות ופחות להיות נכה'
בלי קסדה יותר סיכוי למות ופחות להיות נכה
23/08/2018 | 08:30
35
הסיבוב של המוח שמוחמר ע"י הקסדה הוא קטסטרופלי,
היה גם בטלויזיה בדיקה על זה בערוץ 8 של הכבלים לפני שנים רבות
עוד לפני שיצא לשוק הגירסה המסחרית.
לא לשכוח שקסדה זה משהו מלאכותי - לא הגנה טבעית של הגוף
ולכן יוצרת נזקים משלה.
לצפיה ב-'אם אין מחיר לחופש'
אם אין מחיר לחופש
23/08/2018 | 08:40
1
58
אז מה אכפת לך מה גובה הקנס?
 
יעלה כמה שיעלה, זה שווה את זה, לא?
לצפיה ב-'שמתי לב'
שמתי לב
23/08/2018 | 09:28
44
שכל רגע אני רואה משטרה,אז זה לא פעם בחודש...
לצפיה ב-'נסה לשאול בפורום "דיני תעבורה"'
נסה לשאול בפורום "דיני תעבורה"
23/08/2018 | 06:34
1
17
לצפיה ב-'תודה'
תודה
23/08/2018 | 08:20
14
לצפיה ב-'תגידו, אתם עושים צחוק?'
תגידו, אתם עושים צחוק?
27/08/2018 | 11:02
72
נניח, לצורך הדיון, שרכיבה על דו"ג היא אך ורק עם קסדה שלמה. עדין, הסיכוי לההרג או להיפגע קשה בדו"ג, גבוה משמעותית מאשר בפחית.
אם כך, מדוע אתה (הכוונה לכל אחד) נוסע על דו"ג? התשובה בד"כ תהיה "נוחיות". (נוחיות כוללת חניה, פקקים, רוח בשיער וכיוב').
 
כלומר שנוחיות היא כן סיבה להגדיל את הסיכון לביטחון. בפרט אצל אלה שמזדעקים "איך אתה יכול לסכן את הביטחון רק עבור נוחיות?"
 
נו באמת !!!
 
אז בודאי ש-"סיכון" יכול להיות גבוה יותר או פחות. כמה סיכון שווה כמה נוחות, זו החלטה אישית, שרק בגללה אנחנו כאן.
לצפיה ב-'HD125 '
HD125
22/08/2018 | 04:20
3
43
בדקתי כזה יד שניה והתרשמתי לטובה. האם אמין? הבנתי שהמכלול שלו זהה לג'ויירייד? היו לי שני ג'וייריידים בעבר, בשניהם מערכת הקירור נדפקה והלך מנוע, לא בא לי שוב...
 
ב HD האחרון שבדקתי מחוג החום קבוע על האפס, ברור לי שזו תקלה אבל המוכר טוען שזה אמור לעלות עד רבע הסקאלה (עדיין לא נשמע לי תקין). זה אמור להיות ככה ?
לצפיה ב-'אם נכווית משני ג'ויריידים והמנוע הוא אותו אחד ...'
אם נכווית משני ג'ויריידים והמנוע הוא אותו אחד ...
22/08/2018 | 13:40
2
43
מה שנדפק בג'וירייד זה האטם ראש לא המערכת קירור.
האטם ראש נפרץ והמים מגיעים לתא השרפה.
 
מחוג קבוע על 0 אחרי כמה זמן?
יכול להיות שהמנוע היה עדיין קר או שהחוט שלו מנותק - דבר נפוץ במנוע הזה.
מרימים את האמבטיה,ניגשים לחיישן טמפ' ומחברים חזרה.
 
 
 
לצפיה ב-'אחרי חצי שעה נסיעה בעיר + הרכבה'
אחרי חצי שעה נסיעה בעיר + הרכבה
25/08/2018 | 13:17
1
32
נראה לי לא תקין. הייתי מצפה שהמחוג יגיע לאמצע כבר אחרי 5 או 10 דקות...
 
האטם ראש אכן נפרץ (קרה לי פעמיים) ובשני המקרים זה היה בגלל תקלה במערכת הקירור, כאשר באחד הפעמים הכניסה למשאבת המים פשוט נשברה מעצמה וכל מי הקירור ברחו החוצה....
 
 
לצפיה ב-'האטם ראש הוא בגדר "מחלה" בדגם מנוע הזה'
האטם ראש הוא בגדר "מחלה" בדגם מנוע הזה
25/08/2018 | 14:25
33
יכול לקרות גם בלי קשר לכלום
לצפיה ב-'התייעצות'
התייעצות
19/08/2018 | 13:24
3
73
נגנב לי הגו'י רייד 200. זו כבר הפעם השניה.
מתלבט מה לעשות . חייב בקטנוע.
הביטוח המקיף על הקטנוע הזה עולה כ 2500 ש"ח( אצל החברות שבכלל מוכנות לבטח אותו).
חושש מהפעם השלישית.
חדש הוצאה של כ 30000 שקלים ( כולל ביטוח כולל אביזרים )
שוקל לקנות יד שניה ,למה צריך לשים לב . איך כדאי   , מה כדאי?
אולי לקנות דגם לא גניב , יש כזה?
אשמח לשמוע מכם ולהעזר ברעיונות..
תודה מראש
לצפיה ב-'לדעתי, לך על יד שניה'
לדעתי, לך על יד שניה
19/08/2018 | 13:28
47
ועל דגם פחות גניב.
על הדרך, אני חושב שכדאי כבר להשתדרג וממליץ על ה-G-DINK250, כלי ששומר על היתרונות של הג'וירייד - קומפקטיות ומדרס שטוח, אבל נותן יותר כוח והוא פחות גניב.
לצפיה ב-'תחקור קצת יותר לגבי מיגונים ואופן כיסוי/קשירה/מקום'
תחקור קצת יותר לגבי מיגונים ואופן כיסוי/קשירה/מקום
20/08/2018 | 07:14
21
לצפיה ב-'אני עשיתי ביטוח מקיף על קטנוע ששוויו 37k עדיף לדעתי להפסיד'
אני עשיתי ביטוח מקיף על קטנוע ששוויו 37k עדיף לדעתי להפסיד
20/08/2018 | 19:37
50
בין 7 ל-10 אחוז ולישון בשקט.
לצפיה ב-'שלום לכולם ומיוחדת ל xfwind (חבר של משה)'
שלום לכולם ומיוחדת ל xfwind (חבר של משה)
15/08/2018 | 21:30
8
74
 אני כמובן מצטרף חדש מקווה ללמוד ולדעת ממכם ומי יודע אולי בעתיד אעזור גם.
לצפיה ב-''
15/08/2018 | 22:48
37
* גם את משה (Gilroy)  הכרתי בפורום אופנועים...2005 או משהו כזה...
 
אין כאן יותר מידי גולשים אבל אלה שנמצאים - עם מיילאג' וחכמת אספלט
 
 
 
לצפיה ב-'ברוך הבא '
ברוך הבא
16/08/2018 | 09:38
17
לצפיה ב-' ברוך הבא '
ברוך הבא
16/08/2018 | 23:20
1
32
אתה עם ה-XMAX 300 החדש?
 
בהצלחה ורכיבות טובות!
לצפיה ב-'כן…תודה.'
כן…תודה.
25/08/2018 | 13:24
5
לצפיה ב-'לטעינת הטלפון - השתמש במתאם לשקע המצית '
לטעינת הטלפון - השתמש במתאם לשקע המצית
17/08/2018 | 09:06
32
ותוודא שהמתאם מספק 1.5-2A.
 
שקע ה-USB נותן 0.5A ואינו מספיק.
לצפיה ב-'אם אתה סוחב באופן קבוע חפץ כבד בקטנוע (שרשרת ומנעול)'
אם אתה סוחב באופן קבוע חפץ כבד בקטנוע (שרשרת ומנעול)
17/08/2018 | 09:08
34
נסה למקם אותו בחלק הקדמי ביותר של תא המטען מתחת לכסא.
יעזור במשהו לחלוקת המשקל הפגומה מיסודה בקטנוע.
לצפיה ב-'נקה מידי פעם את מוטות הטלקופים הקדמיים עם סמרטוט לח'
נקה מידי פעם את מוטות הטלקופים הקדמיים עם סמרטוט לח
18/08/2018 | 10:34
1
30
יבחושים שנדבקים לשם במהלך הנסיעה מפרישים חומצה שיכולה ליצור גבשושיות בלתי רצויות.
אלה בשלב מאוחר יותר יקרעו את גומיות מחזירי השמן של הטלסקופים.
לצפיה ב-'תודה על הטיפים'
תודה על הטיפים
25/08/2018 | 21:23
2
לצפיה ב-'ערכת בוסטר הנעה + מדחס לניפוח'
ערכת בוסטר הנעה + מדחס לניפוח
14/08/2018 | 13:36
1
41
קניתי לגיבוי כלי רכב מפוצ'רים ו/או חלושי מצבר....

לעיתים אשים בקטנוע ולעיתים ברכב. תלוי משימה.
לצפיה ב-'הבוסטר נטען משקע מצית - אני בודק מה יטען אותו מחשמל ביתי'
הבוסטר נטען משקע מצית - אני בודק מה יטען אותו מחשמל ביתי
15/08/2018 | 08:42
20
לצפיה ב-'מחפש מוסך אמין והוגן לקטנוע X-EVO 250'
מחפש מוסך אמין והוגן לקטנוע X-EVO 250
08/08/2018 | 21:56
2
30
אשמח להמלצות ברעננה, כפר סבא, או פתח תקווה. לטיפולים שוטפים ולא דווקא בעיה ספציפית. תודה!
לצפיה ב-'יש בהרצליה - גילי ושדי 09-9589181. מקצועי והגון'
יש בהרצליה - גילי ושדי 09-9589181. מקצועי והגון
09/08/2018 | 14:25
14
לצפיה ב-'המלצה חמה'
המלצה חמה
10/08/2018 | 13:18
54
סדנא לאופנועים - רמת החייל
אני אצלו שנים. מגיע אליו מראשלצ אפילו לפנצר.  אקסאבו, אקסמקס, וכל סוגי האופנועים.מורשה משרד התחבורה
שרון מקצוען. אומן. מחירים עממיים, והכי חשוב בחור הכי ישר שאני מכיר בתחום

077-5543370 שרון
לצפיה ב-'חבר של חבר שוחח איתי וביקש יעוץ. אני משתף'
חבר של חבר שוחח איתי וביקש יעוץ. אני משתף
09/08/2018 | 15:01
10
93
כדי להרחיב את העיצות הסובייקטיביות שנתתי לו.

- הבחור בן 50+
- עם רשיון לדו"ג אך לא רכב.
- בודק היתכנות לרכיבה לעבודה מידי יום, כ-55 ק"מ בכל כיוון. על כביש 4 או 6. המטרה לחסוך זמן פקקים שמעיק עליו.
- חשב על JM 250 חדש.


עניתי לו כך:
- צריך 300 סמ"ק ומעלה לצורך דינמיות נאותה.
- לא בטוח שיאהב את המאמץ המנטלי.
- אם הנסיעה תגלוש לחשכה - הסיכון יעלה.
- הדגשתי את הצורך ברכישת ושימוש במיגון וקורס רכיבה.

בשורה התחתונה הצעתי לשקול לרכוש JM300 משומש (ק"מ נמוך, יד 1, טיפולים מתועדים) כדי לצמצם את ההוצאה אם אחרי כמה חודשים יבין ש"זה לא בשבילו".

דעתכם המלומדת? אפשר גם להציע אופציות ו/או דגמים נוספים.

לצפיה ב-'דעתי הלא מלומדת'
דעתי הלא מלומדת
09/08/2018 | 15:28
1
65
עניין החשיכה תלוי באיזו דרך הוא רוכב. לדעתי כשמדובר בכבישים ראשיים ומוארים היטב, אין משמעות לחשיכה. כתבת על 4/6 שהם כמובן מוארים. אבל אם יש לו עוד כמה קילומטרים בדרך כפרית, מתפתלת וחשוכה, זה כבר סיפור אחר.
 
לגבי הנפח - אני על 250 ורוכב בעיקר בכבישים מהירים. אבל בשעות של הלוך וחזור מהעבודה, התנועה איטית, כך שאין באמת צורך במהירות ובתאוצה. בכלל לא חסר לי כח, ולא היה חסר גם כשהייתי עם 150 (רק שלא היה נעים לטחון את המנוע במהירות גבוהה).
 
צורך במיגון - מסכים. קורס - לא שזה מזיק, אבל לא מסכים שצריך להציג את זה כחובה (ע"ע מגיני ברכיים).
 
מאמץ מנטלי - מסכים לחלוטין. אבל זה עניין אישי. יש מי שמוצא רכיבות ארוכות מרעננות, ויש מי שזה מתיש אותו.
לצפיה ב-'עוד נקודה'
עוד נקודה
09/08/2018 | 18:27
43
לטעמי, מה שמשמעותי זה זמן הנסיעה ולא המרחק בקילומטרים. אז זה לא רלוונטי להגיד שהוא צריך ליסוע 55 קילומטר. המרחק הזה עשוי לקחת חצי שעה (קל) או שעתיים (קשה).
לצפיה ב-'בגדול, מסכים לדעתך'
בגדול, מסכים לדעתך
09/08/2018 | 17:47
48
אבל אפשר להתנהל גם עם 250 על הכבישים האלה, אם הפרש הביטוח משמעותי עבורו.
כדאי לדבר איתו על ההתמודדות עם מזג האוויר - גם הקיצי המעיק וגם הגשום, למרות שאין הרבה ימי גשם בשנה - אם יש כוונה לרכוב בגשם, חשוב להצטייד בהתאם.
אם הכיוון נשאר 300+, אני מעדיף את הדאונטאון 350 על פני הג'וימקס 300.
יש גם אופציות מפנקות יותר כמו בורגמן, סילבר וכולי משנתונים מוקדמים יותר, שיתאימו לרשיון A1.
לצפיה ב-'למגיבים - החכמנו.'
למגיבים - החכמנו.
10/08/2018 | 18:27
18
לצפיה ב-'כל מה שהם אמרו + תלת גלגלי'
כל מה שהם אמרו + תלת גלגלי
13/08/2018 | 08:45
1
29
אקסטרה בטיחות ויציבות.
לצפיה ב-''
13/08/2018 | 09:12
5
לצפיה ב-'עדכון: קונה היום XMAXS 300 חדש.'
עדכון: קונה היום XMAXS 300 חדש.
13/08/2018 | 16:58
3
35
לצפיה ב-' אחלה בחירה! אין על היציבות של שני משולשי היגוי מקדימה.'
אחלה בחירה! אין על היציבות של שני משולשי היגוי מקדימה.
13/08/2018 | 21:22
1
45
 
 
 
         רכיבות טובות לחבר
 
 
לצפיה ב-'חבר של חבר....'
חבר של חבר....
13/08/2018 | 21:53
45
לא רכב ויצטרך לעבור תקופת היבנות.
מאידך רוכב על אופני כביש כך שיש לו תכונות השרדות..
 
בדיוק היום התייעצתי עם המוסכניק שלי שהסביר לי על ה-איקמקס 300 החדש עם הרבה שבחים.
בניגוד ל-400 המיושן והכבד.
לצפיה ב-'55 ק"מ לכיוון זה המון. 550 בשבוע עבודה רגיל..'
55 ק"מ לכיוון זה המון. 550 בשבוע עבודה רגיל..
14/08/2018 | 15:16
43
מה מרווח הטיפולים של הכלי הזה ?
 
בלי קשר, אני רוכב רק 25 לכיוון, בעיקר על כביש 4 בחלק הפקוק מאוד שלו, בעיקר על השוליים, וזה סיוט... לאחרונה חרצו את האספלט על קו השול, כך שסטייה לשוליים מרעידה לנהג את ההגה ועדיין - מכיוון שחלק ניכר מהנהגים פשוט לא טורח להסתכל על הכביש כשהוא מזדחל בפקק אני עדיין מוצא עצמי צופר ומאט לזחילה הרבה יותר מדי פעמים.
חוויה מתישה ומעיקה.
 
שי.
לצפיה ב-'מחפש דרך לאטום חורים בצמיג בלי לפסול אותו'
מחפש דרך לאטום חורים בצמיג בלי לפסול אותו
04/08/2018 | 01:38
12
49
אני מבין שתולעת לא באה בחשבון, אז מה כן יתאים?
לצפיה ב-'תיקון עם פטריה אצל צמיגאי?...'
תיקון עם פטריה אצל צמיגאי?...
05/08/2018 | 00:09
10
38
יש גם אקדחים מיוחדים שמאפשרים לעשות תיקון פיטריה מבלי להוריד את הצמיג מהחישוק. אבל הם לא זולים.
לצפיה ב-'ראיתי את המוצר הזה'
ראיתי את המוצר הזה
05/08/2018 | 00:21
9
44
 
עד כמה הוא פוגע בצמיג בהכנסה של הפלאג?
לצפיה ב-'בתפעול נכון, לא נראה לי שפוגע יותר מתיקון רגיל אצל צמיגאי'
בתפעול נכון, לא נראה לי שפוגע יותר מתיקון רגיל אצל צמיגאי
05/08/2018 | 00:39
26
רק חשוב לזכור שחור בדופן הצמיג פוגעת בחוזק המבני שלו, ולכן אם הפגיעה היא בדופן - צריך להחליף צמיג!
לצפיה ב-'המכונאי שלי טען שהפטריה הידנית פוסלת את הצמיג'
המכונאי שלי טען שהפטריה הידנית פוסלת את הצמיג
05/08/2018 | 09:13
7
29
הקוטר של הפטריה גדול מידיי ולכן הצמיג נפסל.
אני מחזיק ברגים במידות שונות (ראש שטוח), אם יש חור (לא בדופן), אני מבריג את הבורג המתאים לחור וממלא (קומפרסור קטנטן שנרכש באיביי)
נסיעה הכי קצרה למוסך לתקן.
כל פתרון אחר מרחיב את החור למימדים פסולים.
לצפיה ב-'מה הקשר בין מוסכניק לתיקון פנצ'ר? '
מה הקשר בין מוסכניק לתיקון פנצ'ר?
05/08/2018 | 13:07
4
23
ראיתי את המוט שאיתו מנקים את החור לקראת החדרת הפיטריה הזו - הוא זהה בקוטר למוט שמשמש את הצמיגאי בצמיגיה (לפחות בשלוש-ארבע צמיגיות שיצא לי לראות בשנים האחרונות).
זכור תמיד שהצמיגאי (בהנחה שהתכוונת לצמיגאי ולא מכונאי) הוא בעל אינטרס ברור שתתקן אצלו. מזה הוא מרוויח הכי הרבה כסף.
לצפיה ב-'בדו"ג יש קשר, בגלל פירוק מערכת הבלימה לצורך הוצאת הגלגל'
בדו"ג יש קשר, בגלל פירוק מערכת הבלימה לצורך הוצאת הגלגל
05/08/2018 | 14:08
3
20
וע"פ החוק זו פעולה שרק מכונאי מוסמך לעשות.
לכן צריך צמיגאי עם הסמכה כמכונאי, או לפרק במוסך ולהעביר לצמיגיה לתיקון
(או שלמכונאי יש גם את הציוד המתאים לחליצת הצמיג ואיזונו)
לצפיה ב-'לא מספיק שיש לו את הציוד המתאים - הוא צריך הסמכה כצמיגאי'
לא מספיק שיש לו את הציוד המתאים - הוא צריך הסמכה כצמיגאי
05/08/2018 | 14:54
2
18
זה לפחות היה המצב לפני 15 שנה, כשעבדתי בתחום.
בכל מקרה, אני לא זוכר שיש הגבלה על גודל החור, אלא רק על מיקום החור ומספר החורים שמותר לתקן.
אגב, נתקלתי גם באקדחים עם צינור דק יותר (עד כמה שאפשר לשפוט מהתמונה בקישור) שמשתילים פטריה עם ראש גדול יותר (הפטריות בלינק נראות קצת קטנות מדי).
 
לצפיה ב-'הפטריה שתיקנו לי על הדרך היתה 6 ממ, הראש היה די קטן'
הפטריה שתיקנו לי על הדרך היתה 6 ממ, הראש היה די קטן
06/08/2018 | 09:28
1
18
באופן אישי הסכמתי עם המוסכניק לפסול את הצמיג.
יש מקומות בהם לטעמי לא חוסכים, וצמיג באופנוע בראש העדיפות.
הפטריה שהמוסך מרכיב הרבה יותר דקה והראש גדול, בנוסף הוא מוסיף דבק ומנקה את האיזור שיהיה חלק.
לטעמי כל הפתרונות "על הדרך" מצוינים רק כדי לתת עזרה ראשונה אבל אינם תחליף לתיקון במוסך!
 
וכן היום רק מוסך אופנועים מורשה לפרק צמיד בדו גלגלי, מעבר לפירוק בקאליפר, ולפעמים האגזוז,, צריך גם לבצע איזון ופנצריה לא מורשת לבצע זאת.
 
לצפיה ב-'צמיגיה מורשה לבצע איזון'
צמיגיה מורשה לבצע איזון
06/08/2018 | 09:48
22
הבעיה החוקית נובעת מהעובדה שנוגעים בבלמים, שהם רכיב בטיחותי. האגזוז למיטב ידיעתי הוא לא בעיה.
לצפיה ב-'ברגים? נשמע מעניין'
ברגים? נשמע מעניין
07/08/2018 | 11:50
1
17
אפשר הרחבה? האם יש לך או למישהו נסיון מעשי עם הפתרון הזה? אילו סוגי וגדלי ברגים כדאי להחזיק?
על פניו, עולה בי חשש שכאשר הגלגל "ידרוך" על ראש הבורג, הבורג יזוז מעט הצידה ואויר ישתחרר.
 
אם זה עובד, זה נשמע כמו הפתרון האולטימטיבי. יותר פשוט ומהיר מתולעים ופטריות. וגם לא צריך להגדיל את החור, כך שאולי הצמיג לא יפסל.
לצפיה ב-'לא מדובר במדע מדויק'
לא מדובר במדע מדויק
12/08/2018 | 15:41
11
בדרך כלל אני מזהה באופנוע או ברכב ירידה איטית של אוויר עד שאני קולט שיש בורג בגלגל.
מפה הגיע הרעיון שחלילה ואני תקוע בדרך ללא אוויר, פשוט מנפח (יש קופרסור מיני - איביי) מזהה מהיכן הדליפה, ומבריג בורג מתאים ישר לחור (בורג הכי קטן שעדין אוטם).
ממש לא פתרון של תיקון, רק לעוף מהכביש ולהגיע לתיקון מסודר.
 
לצפיה ב-'הכוונה היא לא להחליף תיקון של הצמיג בפנצריה, אלא רק דרך'
הכוונה היא לא להחליף תיקון של הצמיג בפנצריה, אלא רק דרך
07/08/2018 | 01:46
17
הכוונה היא לא להחליף תיקון של הצמיג במוסך, אלא רק דרך להגיע בבטחה למוסך.
בלי לפסול את הצמיג.
לצפיה ב-'האם לדעתכם הכיסוי שמופיע בלינק באמת איכותי ועמיד?'
האם לדעתכם הכיסוי שמופיע בלינק באמת איכותי ועמיד?
29/07/2018 | 21:38
1
35
לצפיה ב-'הייתי מעדיף מוכסף שיחזיר קצת קרני שמש ולא יקלוט כמו שחור'
הייתי מעדיף מוכסף שיחזיר קצת קרני שמש ולא יקלוט כמו שחור
30/07/2018 | 08:24
26
אם אכן הדו"ג שלך בשמש.
 
ועוד משהו למחשבה - אם אתה מחנה במקום חשוף לעין כדאי "פושט" ללא כיתובים ומראה יוצא דופן.
לצפיה ב-'סילבר ווינג 600'
סילבר ווינג 600
27/07/2018 | 17:53
3
149
שלום לכולם,
יש לי סילבר ווינג 600 שנת 2008 והחלו לי קפיצות  בסל"ד כאשר האופנוע במצב סרק (עומד) .
המוסך אומר שאני צריך לנקות בית מצערת ואם לא עוזר אז להחליף בית מצערת לחדש או משומש (הסבירות היא שצריך להחליף)
בארץ המחירים ממש בשמים, ובאיביי מצאתי כמה אך איני יודע לזהות באם הם טובים או לא.
מישהו פה יכול עזור לי בחיפוש בית מצערת בארץ או בחו"ל?
והאם בית מצערת של סילבר ווינג 600 שנת 2009 תתאים לסילבר שנת 2008?
אני אובד עצות ואשמח לכל עזרה
דוגמא לבית מצערת שאני לא יודע לזהות באם היא טובה או לא...
 
לצפיה ב-'תנקה אותה ואח"כ תחליט איך תתקדם '
תנקה אותה ואח"כ תחליט איך תתקדם
31/07/2018 | 07:51
20
לצפיה ב-'שני כיוונים לפתרון'
שני כיוונים לפתרון
01/08/2018 | 12:47
26
בהנחה שהקפיצות לא מטורפות, ויש עליות וירידות קטנות.
אם הקפיצות חזקות, בכלל לא ההיתי ממליץ לבצע פתרונות מקומיים בקטנה ולהחליף את כל היחידה.
 
1. לפעמים הידית של הגז (הגומי), לוחץ על המצערת, פשוט שחרר לחץ עם סכין יפאני, או פשוט תחליף את הגומי.
2. תרים\תוריד קצת טורים בסרק, בורג תחת הכיסא.
לצפיה ב-' עצה שלי'
 עצה שלי
01/08/2018 | 19:32
34
כנס למוסך המרכזי של הונדה בשבח ת״א. חפש את אלי , הוא מנהל עבודה שם ומכיר את הסילברים והמחלות שלהם ממש טוב.  הוא גם יוכל להגיד לך אם החלק שמצאת באיביי יתאים או לא , ובאופן כללי הוא יוכל לייעץ לך לגבי פתרון.
יש לך גם את האופציה לקבל את המק״ט של החלק שאתה צריך ואז להזמין חדש כאן:
https://www.partzilla.com/catalog/honda/scooter/2008/fsc600a-ac-silver-wing/throttle-body

יאללה בהצלחה
לצפיה ב-'מקסים 600'
מקסים 600
24/07/2018 | 13:47
2
73
דעות? מתלבט אם לקנות. כרגע על ג'וימקס 250
לצפיה ב-'לא להתקרב'
לא להתקרב
24/07/2018 | 14:30
1
80
יש לי כזה מזה כ 4 חודשים, נח לרכיבה אבל: בעיות רבות במנוע, תא מטען קטן מאוד, לוח שעונים לא קריא ביום, סגירת מושב בעייתית ועוד
 
לצפיה ב-'תודה'
תודה
25/07/2018 | 09:03
30
לצפיה ב-'פלאג לקטנוע joyride evo 200 מודל 2017'
פלאג לקטנוע joyride evo 200 מודל 2017
22/07/2018 | 10:41
35
פלאג NGK Iridium CR8EIX מתאים לקטנוע?
בספר רכב כתוב NGK CR8E אבל אני רוצה להרכיב אירידיום.
 
תודה
לצפיה ב-'כיסויים לקטנועים'
כיסויים לקטנועים
20/07/2018 | 08:44
2
31
אהלן חבר'ה,
יש לי היסטוריה ארוכה עם כיסויים..... נהגתי לרכוש כיסויים זולים
מאיביי (50 ש"ח)   ששרדו שנה במקרה הטוב , עד שנמאס לי והחלטתי לרכוש כיסוי איכותי(של APROׂ) שמרבה הצער גם נקרע לי כעבור כ חצי שנה. הכיסויים פשוט  לא מצליחים להתמודד עם עוצמת השמש ש מייבשת אותם. הכיסוי הנוכחי שלי בלוי מאוד (50 ש"ח מאיביי) שרד בדיוק שנה. האם יש פתרון אופטימלי לבעיה הזאת? באיזה כיסויים אתם משתמשים?

לצפיה ב-'מניסיון שלי רק כיסויים של ברוש'
מניסיון שלי רק כיסויים של ברוש
20/07/2018 | 16:09
1
46
גם אצלי כיסויים החזיקו מקסימום שנה, כולל כיסויים יקרים.
מא שעברתי לכיסויים של ברוש הכיסויי מחזיק לי מינימום שנתיים ולפעמים עד 4 שנים (תלוי עד כמה חשוף לשמש).
יש 2 סוגי כיסויים, הרגיל (צבע כחול) מחזיק לי הכי הרבה.
נגד UV (צבע צהוב) החזיק לי הרבה פחות.
 
אני קונה רק את הכחול שהוא גם הזול מבין שניהם. עלה לי כ 160 ש"ח (לפני איזה 3 שנים).
לצפיה ב-'תודה גבר '
תודה גבר
21/07/2018 | 23:42
8

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ