לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1605516,055 עוקבים אודות עסקים

פורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
המשך >>

לצפיה ב-' שנה טובה וחג שמח '
שנה טובה וחג שמח
19/09/2017 | 14:18
 
חג שמח לגולשי האתר
 
שנה טובה ומתוקה
שכולנו נכתב ונחתם לחיים טובים ולשלום 
 
בברכה 
לצפיה ב-'שנה טובה ומתוקה לרוכבי הדו"גנועים'
שנה טובה ומתוקה לרוכבי הדו"גנועים
18/09/2017 | 08:12
3
24
שנהנה וניזהר, נאהב ופחות נזיע מתחת לקסדה, שמגיני הברכיים החדשים לא ישרטו את הדופן הימנית, שכל הקניות בשוק יכנסו מתחת למושב ולארגז, ושניקח הכל בפרופורציה - בעיקר את הסיבובים בכיכרות
לצפיה ב-'שנה טובה, שנת התחדשות לכל גולשי הפורום, אני התחדשתי '
שנה טובה, שנת התחדשות לכל גולשי הפורום, אני התחדשתי
18/09/2017 | 23:14
1
10
לצפיה ב-'אונדה?'
אונדה?
19/09/2017 | 13:49
2
כמה כח? כמה סוגר? כמה פותח?
4 צילינדרים זה הרבה סל"ד?
 
מאברוק יא זלאמי . רכיבות טובות ובטוחות
לצפיה ב-'שהנה טובה '
שהנה טובה
19/09/2017 | 17:58
1
לצפיה ב-'מכירים מבצעי טרייד אין טובים?יש לי JM250 ואני מעוניין לשדרג '
מכירים מבצעי טרייד אין טובים?יש לי JM250 ואני מעוניין לשדרג
13/09/2017 | 23:40
3
35
אני מעוניין לשדרג לשנתון חדש יותר (2015-16) ו/או לשדרג לנפח 300/350.
לצפיה ב-'סוכנויות קטנות נותנות מחירים טובים יותר'
סוכנויות קטנות נותנות מחירים טובים יותר
14/09/2017 | 08:58
33
אני לא יודע מאיזה אזור אתה...
אני עשיתי את זה בת"א - עופר אבניר בסוכנות במנחם בגין (אולם התצוגה הראשי נמצא ברחוב הסדנה)
היה לי דיאלים S3 250 והחלפתי אותו בקימקו DT350
לצפיה ב-'מסרתי JM250 לפני שנתיים לסוכן/מוסך שאני מוקיר'
מסרתי JM250 לפני שנתיים לסוכן/מוסך שאני מוקיר
14/09/2017 | 13:57
49
וארגן לי טרייד אין (קניתי JM300ABS) בתנאים מכובדים - מול ה"טרייד" המרכזי של היבואן.
המצחיק שהאחרון התמהמה לקחת את הקטנוע - ובסוןף נמכר תוך כמה ימים לקונה אחר.
 
מה התובנות שאתה יכול ללמוד מהסיפור? לא יודע.
תנסה....(תמיד יש סיכוי שתקבל יותר במכירה פרטית).
לצפיה ב-'אף סוכנות לא תציע לך מה שאתה באמת יכול לקבל במכירה פרטית'
אף סוכנות לא תציע לך מה שאתה באמת יכול לקבל במכירה פרטית
16/09/2017 | 12:12
41
לפני כמה שבועות עמדתי מול הדילמה הזאת כשהחלפתי את הקטנוע לאחד חדש. 
קיבלתי הצעה מהסוכנות (גם המרכזית וגם ממוסך קטן יותר, שדרכו בסוף הזמנתי את הקטנוע החדש), ההצעות היו די נמוכות (הם צריכים לגזור איזה קופון ובצדק). זה כן חוסך קצת כאב ראש של מכירה אבל בסופו של דבר הכל תלוי בכמה אתה מתפשר. ברגע שיש לך הצעה מסוכנות אתה יודע כמה נמוך אתה מוכן לרדת במכירה פרטית דרך יד 2. אני בסופו של דבר מכרתי את הקטנוע (JM250) ב1000 ש"ח יותר ממה שהוצע לי בסוכנות. ומכרתי אותו לראשון שהתקשר. אם הייתי מתעקש על סכום גבוה יותר זה היה אולי לוקח יותר זמן אבל כנראה שהייתי מצליח.
 
בהצלחה  
לצפיה ב-'התקן אורות משטרה בגשר רוקח'
התקן אורות משטרה בגשר רוקח
15/09/2017 | 19:24
3
58
ערב טוב,
 
יש למישהו מושג מהם התקני אורות המשטרה עם המשדר שהותקנו לא מזמן על הכניסה לגשר רוקח בצפון ת"א מ-2 הכיוונים ? ראיתי היום אחד נוסף בכוון הכניסה למעוז אביב מכוון תל אביב.
 
תודה
לצפיה ב-'בטח איזה קשקוש להרתעה.'
בטח איזה קשקוש להרתעה.
17/09/2017 | 16:50
2
12
לצפיה ב-'ככה נראה ההתקן'
ככה נראה ההתקן
17/09/2017 | 19:36
1
25
לצפיה ב-'ויש אחד נוסף בצומת רוקח - שטרית'
ויש אחד נוסף בצומת רוקח - שטרית
19/09/2017 | 09:59
4
לצפיה ב-'קורס רכיבה'
קורס רכיבה
14/09/2017 | 08:56
2
23
שלום
רוכב על Joy Max 250 ABS, ואחרי 9 שנים על קטנועים נראה לי שהגיע הזמן להשקיע בקורס רכיבה כדי לדעת איך באמת עושים את זה נכון. 
האם מישהו יכול להמליץ מנסיונו על קורס כזה?
תודה 
לצפיה ב-'אתה יכול בתור התחלה לעקוב ולהרשם לאחד הריענונים'
אתה יכול בתור התחלה לעקוב ולהרשם לאחד הריענונים
14/09/2017 | 13:59
20
ש"מטרו" מסבסדת (תירשם לרשימת המייל שלהם ותקבל עידכונים).
 
מידי פעם יש חצי יום רענון עם מיקוד משתנה - שמועבר על ידי "פרוריידינג". מאוד מומלץ (עשיתי כבר 3-4 כאלה עם קטנועים).
לצפיה ב-'זה הדבר הטוב ביותר שתוכל לתת לעצמך כרוכב.'
זה הדבר הטוב ביותר שתוכל לתת לעצמך כרוכב.
14/09/2017 | 21:33
24
יש בארץ שני בתי ספר ויש גם כמה מדריכים פרטיים.
אני אישית עשיתי את כל ההכשרות והרענונים שלי אצל כפיר לוין ב'פרוריידינג' ואני ממליץ בחום ובפה מלא
אבל גם בית הספר המתחרה - 'אופנוען מאומן' של גידי פרדר הוא מצויין +  הוא גם הראשון שקם לנו בארץ הקויידש והוא מומלץ לא פחות.
בגזרת המדריכים הפרטיים אני מכיר את משה פרחי והוא מצויין, יש עוד מדריכים נוספים אך אינני מכיר ספציפית כדי להמליץ.
 
מה שכתבXF הוא נכון, היבואנים מסבסדים או ממנים מלא מדי פעם הדרכות
אבל ובלי קשר - טוב ורצוי לעבור קורס מלא. המחיר מתבטל לאורך שנות הרכיבה שבדרך
ובכל מקרה הידע הזה (תאורטי ומעשי) שווה את משקלו בזהב.
לצפיה ב-'מחפש מוסך שאין לו בעיה שהלקוח'
מחפש מוסך שאין לו בעיה שהלקוח
08/09/2017 | 13:36
4
77
מביא קיט חלקי חילוף. 
תודה מראש
לצפיה ב-'איזה אורח '
איזה אורח
09/09/2017 | 09:05
1
52
על איזה קטנוע מדובר?
למיטב ידיעתי, אצל מירון מגארד רייסינג, תמיד היה אפשר להביא חלקים לטיפול.
לצפיה ב-'הי :) ג'ידינק 250'
הי :) ג'ידינק 250
09/09/2017 | 20:39
53
בעקבות המלצה שנכתבה כאן בפורום, הזמנתי מאתר איטלקי רצועה, פילטר אוויר, וסט רפידות בלם קדמי בעלות 320 ש"ח כולל המשלוח.
המכונאי הקבוע שלי, שאותו אני מעריך מאד, הודיע לי שהוא לא מטפל, אלא אם כל החלפים באים ממנו.
הבהרתי לו שאני אשמח לשלם לו תוספת לעלות העבודה כדי ש" לא יפסיד" עלי, עדיין לא מתאים לו, באופן חד פעמי טיפל בקטנוע.

לצפיה ב-'אישימוטו'
אישימוטו
11/09/2017 | 14:31
1
37
כמה פעמים הם אפילו נתנו לי את המספר הסידורי של החלקים והמליצו לי להזמין מחו"ל
לצפיה ב-'תודה '
תודה
14/09/2017 | 11:44
12
לצפיה ב-'טריסיטי 155 20 ק"מ לכיוון- 40 ליום ----מומלץ ?'
טריסיטי 155 20 ק"מ לכיוון- 40 ליום ----מומלץ ?
05/09/2017 | 11:12
5
55
מתוכם 15ק"מ  בבינעירוני

אחרי 20 שנה רכיבה האישה ביקשה לרדת מזה  אז מכרתי
כעת אני רוצה משהו עם ביטחון בשבילה (  
חשבתי על טריסיטי 155 (כי MP3 יקר מידי )
מה דעתכם   ?
גובה 180
לצפיה ב-'קטן עליו...'
קטן עליו...
05/09/2017 | 13:56
41
בהנחה שה"בינעירוני" הוא לא כביש מהיר.
נוחות תצטרך לבדוק ברכיבת מבחן, כי זה עניין אישי.
לצפיה ב-'בדוק תנוחת ישיבה'
בדוק תנוחת ישיבה
06/09/2017 | 09:10
24
לצפיה ב-'לאחר נסיעה -רשמים'
לאחר נסיעה -רשמים
07/09/2017 | 07:58
1
49
אכן צפוף !! מאוד   לא ברורה לי כל הנדסת האנוש הזו  של קטנועים לאנשים גובה 1.60?
 
לא הרגשתי בטחון יתר עם ה 2 גלגלים -למה ?  אכן בעיר הוא לא רחב  יותר מקטנוע רגיל
 
כח קצת חסר לו
 
לסיכום לא בטוח שאשיג את המטרה
לצפיה ב-'זה שאתה לא מרגיש הבדל לעומת דו"ג, זה יתרון'
זה שאתה לא מרגיש הבדל לעומת דו"ג, זה יתרון
07/09/2017 | 17:43
39
הכלי לא יותר מגושם, מתמרן כמו דו גלגלי לכל דבר, אבל היתרון הבטיחותי בהחלט קיים - גם באחיזה וגם בבלימה של גלגל נוסף, יכול להיות מאד משמעותי על משטח חלק, רטוב, מעבר חציה עם צבע מחליק וכולי.
ייתכן שהיתרון לא יבוא לידי ביטוי ביום יום, הוא משמעותי במצבי חירום, שאם אתה נמנע מהם, אולי פחות תרגיש את ההבדל, אבל טוב לדעת שהוא שם.
אני מניח שהצפיפות נגרמת בגלל המערכת שמקשרת בין שני הגלגלים, שגוזלת מקום.
 
לא רכבתי על הטריסיטי, אבל למיטב זכרוני, ה-MP3 לא הרגיש לי צפוף.
אולי שווה לך לחפש כזה משומש בנפח 250 / 300 / 400 / 500, הם יהיו חזקים יותר ומתאימים יותר לבינעירוני.
לצפיה ב-'מה עם פוקו?'
מה עם פוקו?
10/09/2017 | 11:08
26
500 סמ"ק. גדול ויציב. זול בטירוף. שקלת?
לצפיה ב-'האם נסיעה ב 8000 סל"ד יכולה לשחוק JOYMAX250?'
האם נסיעה ב 8000 סל"ד יכולה לשחוק JOYMAX250?
01/09/2017 | 11:45
3
73
אני רוכב כ 60 ק"מ על בסיס יומי. כ 80% מהזמן אני רוכב בסל"ד
יחסית גבוה(8) האם הסל"ד הגבוה(למרות שלא נמצא בתחום האדום)
יכול לשחוק את המנוע או להשפיע לרעה על צריכת הדלק?
לצפיה ב-'אם אתה לא בתחום האדום'
אם אתה לא בתחום האדום
01/09/2017 | 17:39
1
68
אז אתה בתחום הבריא של המנוע ואין בעיה.
כמובן שצריכת הדלק עולה בסל"ד גבוה יותר - אתה מקבל מהירות גבוהה יותר וצריך להתגבר על התנגדות הרוח, דברים שמצריכים אנרגיה, כלומר דלק.
זה לא שהצריכה תהיה טובה פי 2 בסל"ד נמוך, בדרך כלל מדובר על הבדלים של 20-30% ועדיף לרכוב במהירות בה התנועה זורמת ואף טיפה יותר, זה בטוח יותר ושווה את ההפרש בדלק.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
02/09/2017 | 20:19
16
לצפיה ב-'נסיעה בטוח העליון של הסל"ד שוחקת מהר יותר'
נסיעה בטוח העליון של הסל"ד שוחקת מהר יותר
03/09/2017 | 15:45
49
מדובר בפיזיקה פשוטה, מהירות הבוכנה נעה מהר יותר, מתחממת ומתאמצת יותר.
לחצים פנימיים גדולים יותר גוררים שחיקה.
אי אפשר באמת לנחש בכמה תעריך את חיי המנוע ושאר המכלולים אם תרכב על 6000 סל"ד, אבל ברור שכל המכלולים יחזיקו יותר עד לרמת שחיקת הצמיג.
 
לצפיה ב-'להפעיל או לכבות את מערכת עצור-סע בפיאג'ו מדלי?'
להפעיל או לכבות את מערכת עצור-סע בפיאג'ו מדלי?
01/09/2017 | 11:13
1
53
בפיאג'ו מדלי ישנה מערכת עצור-סע שמדוממת את המנוע בזמן עמידה ומניעה אותו ברגע שאני מסובב את המצערת. חשוב לציין שבזמן דימום המנוע האורות (ומערכות אחרות) עדיין עובדים.

ניתן להפעיל ולכבות את המערכת בלחיצת כפתור.

אני מניח שתפקידה של מערכת כזו היא לחסוך בדלק אבל אני לא יכול שלא לתהות אם המערכת הזאת תחסוך לי דלק בשווי 2 שקלים מצד אחד ומנגד תאיץ את הבלאי של מצבר בשווי 500 שקלים.

שאלתי: האם מערכת כזו באמת פוגעת במצבר ואם כן האם החסכון בדלק משתלם לעומת האצת הבלאי של המצבר?
לצפיה ב-'תעשה בדיקה עם ובלי המערכת'
תעשה בדיקה עם ובלי המערכת
01/09/2017 | 17:36
41
סע במשך כמה מיכלי דלק עם המערכת עובדת וכמה כשהיא מנותקת והשווה את צריכת הדלק.
אחרי שיהיו לך את הנתונים, תוכל להחליט אם זה משתלם.
בכל מקרה, המערכת מיועדת לא רק לחסכון בעלויות, אלא גם להפחתת זיהום האוויר וכיום היא נפוצה גם במכוניות פרטיות, כך שאני מאמין שהיצרנים דאגו לכך שהיא לא תזלול מצברים.
לצפיה ב-'ג'וימקס 300 מול ג'וימקס 250 החדשים'
ג'וימקס 300 מול ג'וימקס 250 החדשים
26/08/2017 | 19:09
19
75
שלום לכולם,
החלטתי להשתדרג לקטנועים כבדים יותר, חשבתי בהתחלה ללכת על ה XMAX, הייתי אתמול במטרו ועשיתי כמה נסיעות מבחן קצרות, גם על ה - CRUISYM החדש והגעתי למסקנה שהג'וימקס ממש מתאים לי...
 
אני מתלבט בעיקרון בין ה- 250 ל- 300, הבנתי ממטרו שרק ב- 300 החדש יש ABS, ההבדל עם המבצע של הקיץ הוא כ- 2000 ש"ח, אך כמובן שיש את הקפיצה בביטוח... מכל מה שקראתי ושמעתי, נראה לי שה- ABS זו מערכת סופר חשובה...
 
מה אתם אומרים?
האם הייתם לוקחים את ה- 300 בכל זאת?
לצפיה ב-'אני רוכב של JM300 ABS ממאי 2015'
אני רוכב של JM300 ABS ממאי 2015
27/08/2017 | 13:11
3
68
אם מדובר באותו דגם אז: 1. ABS מאוד חשוב.
2. אי אפשר להקל ב29.5 כ"ס - ואני חיפאי ואוהב את האקסטרה כוח.
 
כיף של קטנוע (עוד לא הגעתי ל12K ק"מ) ועד כה העלויות היו נמוכות.
דלק 1:26 ואם נרגעים אפשר גם להגיע ל1:30.
זכור שתשלם יותר על קפיצת הביטוח (טיפשי אבל אמיתי).
 
לצפיה ב-'בתור חיפאי'
בתור חיפאי
27/08/2017 | 21:49
2
51
אתה מגיע איתו מדי פעם לת"א? :)
 
מכיוון שזו פעם ראשונה שלי עם קטנוע שכזה (עד עכשיו רכבתי בג'י-דינק 125), איך הוא בנסיעות בין עירוניות שכאלו? 
 
ותודה על התשובה, נראה לי שאלך עליו... הבטיחות חשובה לי יותר מהקפיצה בביטוח...
לצפיה ב-'נוסע בכל הארץ. נוח וחזק. שיוט רגוע על 120 עם רזרבה נכונה'
נוסע בכל הארץ. נוח וחזק. שיוט רגוע על 120 עם רזרבה נכונה
27/08/2017 | 22:55
1
47
לצפיה ב-'מעולה '
מעולה
27/08/2017 | 23:14
22
לצפיה ב-'הפסיקו לשווק את ה-250 עם ABS?'
הפסיקו לשווק את ה-250 עם ABS?
27/08/2017 | 18:34
14
50
או שרק חסר כרגע במלאי?
אין ספק שמדובר על תוספת בטיחותית חשובה ששווה את ההפרש במחיר שאתה מדבר עליו.
אם אתה יכול להרשות לעצמך את ההפרש בביטוח, זה שווה את זה ואתה מקבל גם בונוס של כח.
 
אופציה ראויה נוספת, שלא "קונסת" אותך בביטוח - קימקו דאונטאון 250, שמגיע עם ABS כסטנדרט, אבל הוא קצת איטי יותר במהירות הסופית מהג'וימקס בעל הנפח הזהה.
לצפיה ב-'זה מה שהבנתי ממטרו'
זה מה שהבנתי ממטרו
27/08/2017 | 21:51
13
45
שבדגמים החדשים הם שמים את ה- ABS רק בדגם של ה- 300...
 
כמו שרשמתי מעלה, נראה לי שאלך על הג'וימקס.. נסעתי עליו נסיעת מבחן והנוחות ממש קסמה לי :)
לצפיה ב-'היה לי סיפור קטן עם שקע USB שלמרות שהובטח לא היה קיים'
היה לי סיפור קטן עם שקע USB שלמרות שהובטח לא היה קיים
27/08/2017 | 22:56
44
בסוף מטרו שלחו למוסך שלי שקע כזה והותקן. לא עקרוני כי שקע המצית קיים בכל מקה.
לצפיה ב-'אם העליה בביטוח פחות מפריעה לך'
אם העליה בביטוח פחות מפריעה לך
27/08/2017 | 23:41
37
קח רכיבת מבחן גם על הדאונטאון 350 (ה-250 יאכזב אותך אחרי הג'וימקס 300, הצעתי אותו כדי לחסוך את קפיצת הביטוח).
הדאונטאון המקורי (300) היה קשוח וספורטיבי, אבל לא נוח בעליל, ה-350 החדש הרבה יותר מעודן, אבל עדיין חזק ונמרץ.
אם בא לך להכניס עוד כלי למשוואה, קח לסיבוב גם את הבברלי 350 של פיאג'ו.
אם כבר לשדרג, כדאי לבדוק את האופציות ולהחליט לאיזה אתה הכי מתחבר.
שלושתם כלים טובים מאד, כדאי שתבחר מה שהכי מדבר אליך אישית, לא אלי או אל חברי הפורום.
 
לצפיה ב-'מה עם הקרוזסים 250? יש לו ABS'
מה עם הקרוזסים 250? יש לו ABS
28/08/2017 | 14:53
10
46
ואותו מנוע מוכר של ה-JM250
לצפיה ב-'אז מה נשתנה, מלבד השם?'
אז מה נשתנה, מלבד השם?
28/08/2017 | 18:23
9
27
לצפיה ב-'עשיתי עליו נסיעת מבחן'
עשיתי עליו נסיעת מבחן
28/08/2017 | 22:55
8
47
הרגיש לי נורא לא נוח וצפוף, כנראה בגלל צורת הישיבה...
 
בסופו של דבר הלכתי על ה JM 300, נראה לי שאהנה ממנו :)
לצפיה ב-'תתחדש ותהנה '
תתחדש ותהנה
28/08/2017 | 23:39
7
28
נשמח לשמוע רשמים אחרי תקופת הסתגלות ורכיבה.

שווה אולי לשקול קורס רכיבה מתקדמת באופנוען מאומן או פרו-ריידינג.
לצפיה ב-'תודה רבה :)'
תודה רבה :)
29/08/2017 | 00:28
6
27
בהחלט אחזור לתת רשמים...
 
לגבי קורס רכיבה מתקדמת, אני אבדוק.. נשמע מעניין!
לצפיה ב-'גם מעניין וגם משפר את רמת הרכיבה ובכך תורם לבטיחות'
גם מעניין וגם משפר את רמת הרכיבה ובכך תורם לבטיחות
29/08/2017 | 01:55
4
21
לצפיה ב-'וגם כיף!'
וגם כיף!
29/08/2017 | 11:51
3
15
לצפיה ב-'כיף למרכזיים - מעייף לצפוניים'
כיף למרכזיים - מעייף לצפוניים
29/08/2017 | 12:53
2
23
לצפיה ב-'שווה כל ק"מ, וכל אגורה - ואני יותר צפונית ממך...'
שווה כל ק"מ, וכל אגורה - ואני יותר צפונית ממך...
29/08/2017 | 13:43
1
23
לצפיה ב-''
29/08/2017 | 22:24
5
לצפיה ב-'מטרו יוזמת ומסבסדת מידי פעם קורסי רענון עם "פרוריידינג"'
מטרו יוזמת ומסבסדת מידי פעם קורסי רענון עם "פרוריידינג"
29/08/2017 | 07:18
27
שווה כל שניה. אני משתדל להשתתף מידי פעם כשמתאים.
 
מקווה שממשיכים.
לצפיה ב-'סילברווינג 400 חדש או XMAX 400 חדש?'
סילברווינג 400 חדש או XMAX 400 חדש?
21/08/2017 | 12:07
5
93
למרות ההבדל במחיר.
השיקולים החשובים ביותר:
איזה יותר אמין?
באיזה מהם נוח יותר להרכיב?
איזה יותר נוח לשליטה ע"י אישה בגובה 1.63 (משקל ממוצע)?
הכוונה היא להחזיק באופנוע לפחות 7-8 שנים, רצוי יותר מכך, ולהנות מכל רגע.
עד עכשיו יש לנו בורגמן 400 שסובל מבעיות אמינות (הרבה תקלות) ואנחנו רוצים להשתדרג.
לצפיה ב-'נסיעת מבחן'
נסיעת מבחן
21/08/2017 | 14:50
61
תענה לך הכי טוב על כל שאלות הנוחות, כי זה עניין אישי, וגם על עניין החיבור כי אלו כלים מאד שונים באופיים.
באופן כללי על הסילוורווינג אני גם יכולה לרכוב (ואני הרבה יותר נמוכה), בעוד ה-XMAX גבוה לי, אבל בגובה שלה מאד יתכן שכבר לא תהיה בעיה.
 
הונדה בגדול ידועים באמינות שלהם לאורך שנים, לא יודעת ספציפית לגבי הדגם הזה, ולא יודעת לגבי הימאהה
לצפיה ב-'אם תחליטי XMAX - לדעתי כדאי לך להמתין לדגם החדש..'
אם תחליטי XMAX - לדעתי כדאי לך להמתין לדגם החדש..
22/08/2017 | 15:11
2
47
לצפיה ב-'מתי מגיע? '
מתי מגיע?
23/08/2017 | 03:05
1
49
מהם ההבדלים?
יש לך אולי קישור לכתבה/סקירה על הדגם החדש?
לצפיה ב-'כאן'
כאן
23/08/2017 | 07:51
68
 
ואל תאמיני להם לגבי הגעה / מחיר וכו' הם ינסו למכור לך את הדגם היוצא כמה שיותר מהר על מנת להיפטר ממנו.. היה לי ככב עם עם ה250.. הצליחו לשכנע אותי לא "לחכות ל300" ..
(ה250 לא נמכר יותר, רצו להפטר מהמלאי)
לצפיה ב-'סילברווינג'
סילברווינג
24/08/2017 | 23:16
58
עולה יותר, אבל באמת זו ליגה אחרת.
החזקתי בורגמן כ 6 שנים (קניתי חדש) באמת יש בעיות אמינות , אחרי 40 אלף זה אשכרה בור של הוצאות ועברתי לסילבר.
הימאהה הוא פחות או יותר באותה רמת איכות כמו הבורגמן (ואולי אפילו פחות).
ממליץ בחום לעשות נסיעת מבחן.
אבל לפי מה שכתבת , אמינות לאורך שנים ונוחות להרכיב, נראה לי שאין שאלה.
 
לצפיה ב-'טורים גבוהים שהקטנוע עומד'
טורים גבוהים שהקטנוע עומד
22/08/2017 | 08:08
2
71
הי
לאחרונה כשאני לא בנסיעה והקטנוע מונע, הטורים עומדים על כ- 2500 סל"ד, ואף הגלגל האחורי רוצה "למשוך" קדימה.
מה יכולה להיות הסיבה לכך?
לצפיה ב-'כל מני'
כל מני
22/08/2017 | 08:23
39
יכולות להיות כל מני סיבות, כגון שהבורג שעוצר את ה-"קלאפה" של האויר בקרבורטור/סעפת היניקה (בקצה כבל הגז), השתחרר.
אבל מה שיותר חשוב, זה שבזמן שאתה עומד עם מנוע עובד, אתה שוחק את מערכת הקלאץ' (סנדלי הסחיבה ושות'). אני מציע שתטפל בבעיה בדחיפות. ועד אז, כבה את המנוע כשאתה בעצירה.
 
לצפיה ב-'בדוק גם על הכידון שלא נתקע איזה כבל.'
בדוק גם על הכידון שלא נתקע איזה כבל.
22/08/2017 | 09:55
42
לצפיה ב-'עופר אבניר שירות גרוע'
עופר אבניר שירות גרוע
21/08/2017 | 09:54
3
85
היום הגעתי למוסך, תאמתי תור כמקובל אל מול הפקידה כמה ימים לפני. כשהגעתי טענו במוסך כי לא הוזמן לי תור וסרבו לקבל אותי. חצי יום העבודה שנלקח לטיפול והנסיעה אל ומהמוסך לא רלוונטית. חברה שבעה לא צריכה לקוחות. 
הדבר מתווסף לשירות של המוסך המרכזי מזה זמן, התחושה הכללית שעושים לך טובה שמקבלים אותך, מועד קביעת התור לא רלוונטי, "תכנס שיהיה מקום על הליפט", , כאשר אתה מעז לבקש קטנוע חליפי אתה תמיד נענה בצורה הבאה - נבדוק - אין, או ישר אין. 
יש לציין כי בפחות מעשר שנים רכשתי 5 קטנועים (4 מתוכם חדשים) כך שנסיוני עם החברה אינו מועט. אבל לא עוד, הפעם הגזמתם!! הפסדתם לקוח - אבל כאמור כנראה שזה לא משנה כי חברה שבעה לא צריכה לקוחות...
לצפיה ב-'חסרים מוסכים אחרים?'
חסרים מוסכים אחרים?
21/08/2017 | 17:00
33
לצפיה ב-'איפה בארץ? ניסית לדבר עם מישהו מהמנהלים?'
איפה בארץ? ניסית לדבר עם מישהו מהמנהלים?
21/08/2017 | 17:00
1
35
לצפיה ב-'המשך הסאגה'
המשך הסאגה
21/08/2017 | 17:21
72
מדובר על המוסך המרכזי. בתל אביב. דיברתי עם עודד מהמכירות שפעל במהירות .... לאחר זמן התקשר אחד ממנהלי המוסך להתנצל... ואפילו הציע לבוא לקחת את הקטנוע... אולם ללא שיחרור באותו יום... כלומר אאלץ להעדר מעוד יום עבודה תמורת טיפול במוסך החברה. לשאלה אם יש עוד מוסכים... מודה טעיתי בבחירה
לצפיה ב-'החלפת שמן מנוע בXEVO 250'
החלפת שמן מנוע בXEVO 250
17/08/2017 | 14:32
4
68
צהריים טובים,
כל כמה זמן רצוי להחליף שמן מנוע בXEVO 250?
ע"פ הService Manual שנתקלתי בו יש להחליף ב10 אלף ק"מ שמן ופילטר שמן, ובכל 5000 רק לבדוק או להוסיף אם צריך.
מצרף לינק לספר:
https://www.scribd.com/doc/129009383/Piaggio-Xevo-...
בנוסף בספר מצוין שבכל *החלפה* של שמן יש להחליף גם את הפילטר.
אני מבין שאם החלפתי פילטר ושמן לפני כ5 אלף ק"מ אז אני לא צריך להחליף עכשיו, אלא רק לבדוק אם חסר?

לצפיה ב-'הקפד על ההוראות שבספר'
הקפד על ההוראות שבספר
17/08/2017 | 19:14
35
חשוב גם סוג השמן - 5W40 למיטב זכרוני, סינתטי מלא.
בדוק את המפרט המדוייק ושים שים שעונה עליו מיצרן מוכר.
לצפיה ב-'תשובה לאקסבו'
תשובה לאקסבו
18/08/2017 | 03:47
2
44
ברמת העקרון פילטר אוויר ושמן אתה צריך להחליף כל טיפול גדול שכן טיפול גדול זה 10 אלף יחד עם רצועה, רולים, משקולות ועוד.. 
כל 5 אלף אתה צריך להגיע למוסך לטיפול קטן שזה אומר בדיקה בלבד.
בין הבדיקות בודקים גם שמן
זה עדיין לא אומר שאתה לא צריך  למדוד שמן שמן לבד
את השמן אתה בודק כאשר הקטנוע עומד על משטח ישר ושהוא קר (עמד כמה שעות)   לאחר שהוצאת את המדיד והכנסת את כולו חזרה ובדקת את המפלס.
אפילו בקטנוע בתוך תא המטען כתוב שרצוי לבדוק כל יום 
בפועל לא מכיר מישהו שבודק כל יום אבל אני משתדל לבדוק לפחות אחת לשבוע ואם מדובר בנסיעות ארוכות מחוץ לעיר אני משתדל לבדוק לפני נסיעה.
בדיקה קטנה מצילה חיים של מנוע 
ובאקסבו תמיד אבל תמיד אם חסר שמן צריך לשים אך ורק מנוע 5-40 סינטטי מלא
זה מאוד חשוב!
לצפיה ב-'לגבי בדיקת השמן היומית'
לגבי בדיקת השמן היומית
18/08/2017 | 09:04
1
43
זו מדבקה שעופר אבניר שמים אוטומטית בכל הקטנועים שהם מוכרים, זכר לימי הגרנד דינק שהיה אוכל שמן וקראנקים היו נדפקים על ימין ועל שמאל עקב נסיעה עם חוסר שמן.
מי שיש לו זמן ומרגיש שהוא מפנק את הקטנוע, שיבדוק כל יום, אבל תכלס המדבקה הזאת היא כיסוי תחת של היבואן, לא הוראת יצרן וזה לא באמת נחוץ ברמה יומית.
 
כל שאר הדברים שכתבת, כמובן נכונים.
לצפיה ב-'כלל אצבע לבדיקת שמן בקטנוע'
כלל אצבע לבדיקת שמן בקטנוע
18/08/2017 | 12:13
58
מחזק דבריכם ומוסיף שנקל משלי -
בדיקת שמן יומית בתחילת ההיכרות עם הכלי, אם הוא אוכל שמן יש מקום להמשך בדיקה יומית ומילוי החסר בעת הצורך,
כלי ששומר על כמות השמן -- בדיקה שבועית, לפני ואחרי נסיעות ארוכות כמו שכתב ביטלג'וס.
 
לצפיה ב-'חדש (ישן) פה'
חדש (ישן) פה
14/08/2017 | 17:09
8
98
צהרים טובים לכולם
 
אז חוזר בקרוב לדו״ג (הפקקים וכו׳ - יותר מדי זמן זה שורף בחיים)
 
נסיעה יומיומית של כ- 120 ק״מ (בערך שישים ק״מ לכיוון - 6 ימים בשבוע)
 
האם מספיק 250 (בכל מקרה אני נוטה ליפני) או כדאי בקילומטרז׳ הזה למתוח טיפה את התקציב ולקחת 400 סמ״ק כדי לשמור על המנוע (עליות של ירושלים, אתם יודעים)
 
אודה להמלצת המבינים
לצפיה ב-'אם אתה שוקל לכיוון ה-400 בדוק עלויות + תחזוקת אופנוע בינוני'
אם אתה שוקל לכיוון ה-400 בדוק עלויות + תחזוקת אופנוע בינוני
14/08/2017 | 18:02
2
39
לצפיה ב-'יש ערך מוסף'
יש ערך מוסף
14/08/2017 | 18:07
1
53
באופנועים מבחינת אורך חיים של המנוע לעומת קטנועים?
לצפיה ב-'יש טשטוש גבולות והצרכים שלך הם לדעתי בנקודה'
יש טשטוש גבולות והצרכים שלך הם לדעתי בנקודה
14/08/2017 | 18:15
52
שכדאי לבצע בדיקות. אני הייתי בוחר אופנוע בגלל המרחק והחדווה.
למרות שקטנוע בינוני יטפל במשימה בקלות - רק הקילומטראז' יחייב תחזוקה תכופה יותר מאופנוע.
כדאי להצטמצם בשני דגמים מכל קטגוריה ומשם להתחיל להשוות.
לצפיה ב-'ברוך השב '
ברוך השב
14/08/2017 | 18:20
3
53
מה שלומך?
השתקמת כליל מהתאונה עם הנהג המפרסס?
 
250 לאורך זמן, יהיה גבולי לדעתי.
למרות העליה בביטוח, הייתי הולך על נפח גדול יותר, או 400 או דאונטאטן 350, שהוא כלי חזק שעבר עידון לעומת הדגם המקורי הנוקשה ונותן פתרון מצויין.
אני מבין את הנטיה ליפני, אבל המבחר שם לא גדול והקימקו הוכיח את עצמו לאורך שנים ככלי אמין ועמיד.
 
אם אתה שוקל גם אופנוע, יש את אלמנט הפאן הגדול יותר, אבל גם התחזוקה תהיה זולה יותר במקרים מסויימים, כי הרצועות וחלקי הוריאטור בקטנועים, מחייבים החלפה בתדירות די גבוהה והעלויות שלהם בקטנועים הגדולים יקרות למדי.
לצפיה ב-'תודה תודה..החלמתי מזמן'
תודה תודה..החלמתי מזמן
14/08/2017 | 18:25
2
58
הספקתי כבר מאז להתחתן ואף להתגרש 
 
יכול להיות שלצרכים של הדיוק 390 יהיה מספיק חזק ומספיק מהנה ?
לצפיה ב-'קח עליו סיבוב'
קח עליו סיבוב
14/08/2017 | 19:52
1
47
הוא יעשה את העבודה, השאלה אם תתחבר לתנוחת הרכיבה הקרבית.
קח בחשבון שתחזוקה של קטום זה לא עסק זול.
 
אני חושב שסדרת ה-500-ים של הונדה תהיה מעולה.
יש לך בחירה בין שלושה דגמים עם מנוע 500 סמ"ק 47 כ"ס, כל אחד נראה שונה ועם תנוחת רכיבה אחרת, מאמין שתמצא שם משהו שיקרוץ לך.
לצפיה ב-'יש לי תקציב כל כך מוגבל '
יש לי תקציב כל כך מוגבל
14/08/2017 | 21:19
51
סביבות  20-25 אלף למחיר של הכלי (כי יש לי להוציא עוד 4,000 ביטוח שלא לדבר על קסדה + מעיל)
 
 
לצפיה ב-'לבינעירוני ארוך על בסיס קבוע עדיף מעל 250'
לבינעירוני ארוך על בסיס קבוע עדיף מעל 250
16/08/2017 | 11:20
53
דאונטאון 350 הוא אופציה מצויינת - חדש קצת מעל התקציב שלך אבל בטח יש כבר יד 2.
 
עוד אופציה מעניינת - סילברווינג 400, חזק, מפנק, ואמין מאוד. 2013 ייכנס לך בתקציב.
לצפיה ב-'החלפת נורה קדמית לג'י דינק'
החלפת נורה קדמית לג'י דינק
12/08/2017 | 13:23
2
48
יש למישהו סרטון שמראה איך מחליפים את הנורה הראשית קדמית, לא מצליח להבין איפה להתחיל לפרק כדי להחליף במינימום מאמץ
לצפיה ב-'לא בדיוק, אבל...'
לא בדיוק, אבל...
13/08/2017 | 14:28
1
42
גם אני תוהה כבר הרבה זמן על פירוק החזית של הג'ידינק, ובפרט נורה. אשמח את תשתף כשתגלה.
 
בכל אופן, שני רמזים - 1. בחזית יש סמל של קימקו. הוא מסתובב ומתחתיו יש בורג לפירוק איזור מגן הרוח.
2. משני צידי החזית, בערך בגובה קצות כפות הרגליים, יש שני פנלים שמתפרקים, ומתחתיהם יש ברגים שמשתתפים בפירוק החזית.
 
זה מה שגיליתי עד כה.
 
לצפיה ב-'הייתי בעופר אבניר אמרו לי שצריך לפרק את'
הייתי בעופר אבניר אמרו לי שצריך לפרק את
14/08/2017 | 14:55
37
הבורג מתחת לסמל, את הארבע ברגים של המגן רוח, ואת שני הברגים שיש בחלק העליון של הפרינגים בקצה.
שכחו לציין איך אני מפרק את הברגים הפנמיים שזה 2 בכל צד ואז מפרקים את הברגים שיש בחלקים שלמטה המתפרקים איפה שרשום ה-סמ"ק.
נכון לעכשיו מתקעתי רק עם בורג אחד בחלק הפנימי העליון בצד אחד.
מאכזב שהוא לא יותר קל לסדר משהו כזו וצריך לפרק חצי קטנוע.
 
לצפיה ב-'ביטוח לאחר שדרוג רשיון'
ביטוח לאחר שדרוג רשיון
14/08/2017 | 00:36
2
75
שאלה למי שיודע (כי בד"כ אני שואל שאלות למי שלא יודע )
סתם
בקיצור שדרגתי את הרשיון שלי עכשיו ל A1. עד כה היה לי 13 שנה רשיון לקטנוע ו 18 שנה רשיון לרכב. הבנתי שזה הולך לפי הרשיון של הרכב שאותו אתה מבטח. כלומר אם אני עם קטנוע נחשב לי לפי 13 שנה וותק. אך אני קונה אופנוע בקרוב ושנות הנסיון שלי על הכלי מהסוג הזה שמצריך A1 הוא 0. לכן הביטוח יתייקר לי בכ 700 ש"ח. האם אני צודק?? אם כן... אוי ואייבוי!!
ויתייקר אני ממתכוון ביטוח לאופנוע בנפח 300 עם 0 שנות וותק לבין אופנוע בנפח 300 עם 13 שנה וותק
לצפיה ב-'לשמחתך, אתה טועה'
לשמחתך, אתה טועה
14/08/2017 | 01:14
1
64
קודם כל, ברמת הרשיון אין הבדל בין קטנוע לאופנוע, וחוץ מזה, הכוונה היא לוותק על אותו סוג רכב, כלומר - על דו"ג =  13 שנים, גם אם הרחבת עכשיו את האפשרויות שלך. וגם אם תגדיל ל-A, הוותק יספר מתאריך הרשיון הראשון לדו"ג.
ההתייקרות היא רק כי אתה עובר נפח של 250 סמ"ק, ומישהו החליט שזו מדרגת ביטוח.
 
ברכות על השדרוג, ועל האומץ לעבור לאופנוע (קח בחשבון תקופת הסתגלות, שבה לא תבין למה עשית את זה לעצמך. זה עובר).
לצפיה ב-'יש יש יששש '
יש יש יששש
14/08/2017 | 08:37
38
איזה כיף ככה לפתוח את הבוקר!
תודה!
 
לצפיה ב-'כמה שאלות של רוכב חדש'
כמה שאלות של רוכב חדש
12/08/2017 | 17:09
6
95
אהלן חברים,
הוצאתי לאחרונה רישיון ל125 ויש לי כמה שאלות להתחלה.

1. אני מחפש קטנוע לשימוש עירוני (תל אביב והסביבה) בלי נסיעות בין עירוניות וכבישים מהירים. מעדיף את הקטנועים הקטנים יותר בקטגוריה (קטנים מג'ורייד לדוגמא), חשובה לי האמינות והעלויות לאחר הקנייה (צריכת דלק, טיפולים וכו') איזה דגמים מומלצים קיימים?

2. לגבי ציוד מקיף, קסדה, מעיל, מנעולים וכו', מה נחוץ והאם יש המלצות כלשהן?

3. עניין אחרון זה הביטוח, כמה העלויות של ביטוח פחות או יותר?

תודה רבה!

לצפיה ב-'ברוך הבא לפורום ולעולם הדו גלגלי'
ברוך הבא לפורום ולעולם הדו גלגלי
13/08/2017 | 08:25
50
המגוון בקטגוריית ה-125 הוא עצום, כך שכל אחד יכול למצוא את הכלי שמתאים לטעמו ולדרישותיו.
יש את הכלים הפשוטים, מקוררי האוויר ויש מקוררי מים חזקים יותר, לרוב מפנקים יותר.
מבין הפשוטים, המובי של קימקו נהנה ממעמד כמעט מיתולוגי בזכות אמינות מאד גבוהה ופשטות האחזקה, אבל הוא גם מאד בסיסי ולא מפנק.
הויז'ן של הונדה מודרני יותר, עם גלגלים גדולים יותר ונותן פתרון עירוני מעולה.
להונדה יש גם את ה-PCX מקורר המים שמצטיין בחסכון בדלק וקטן יותר מהג'וירייד, כמו שביקשת.
כאמור, המבחר ענק, אי אפשר לסקור את כולם, לכן מומלץ להיכנס לאנציקלופדיה של הקטנועים - http://katnoim.co.il/ ולקרוא קצת על הכלים השונים.
אחרי שתמצא כמה שנראים לך, גש לסוכנויות השונות, שב על הכלים ובדוק האם נוח לך, האם המימדים טובים לך וכולי ואז קח כמה מהם לרכיבות התרשמות.
צמצם את האפשרויות לכמה שמדברים אליך ונשמח לעזור לך להיסגר על הכלי המיועד.
 
לגבי מיגון - כל המרבה הרי זה משובח.
אמנם לא פשוט לרכוב בקיץ הלוהט עם מיגון מלא, אבל מאד כדאי להתרגל מההתחלה לא לחפף בנושא הזה.
קסדה סגורה, מעיל רכיבה, כפפות ונעליים סגורות זה המינימום המומלץ.
לקטנוע כדאי לרכוש שרשרת ולהקפיד על קשירה לעצם נייח וקבוע.
בדרום תל אביב יש מגוון של חנויות ציוד עם שפע של מוצרים בטווח מחירים בהתאם לכיסו של כל אחד.
אחת החנויות הטובות והמומלצות - כלבוטקס ברחוב שוקן, שידועה בשירות טוב מאד.
 
הביטוח, לצערינו, הוא בפול בלבד, גם אם זה נעשה דרך סוכן.
במחשבון הביטוח של משרד האוצר תוכל לבדוק את העלויות בהתאם לפרמטרים שלך- http://car.cma.gov.il/
 
בהצלחה
לצפיה ב-'מה שאני הייתי עושה'
מה שאני הייתי עושה
13/08/2017 | 12:47
42
זה לסנן את מספר הקטנועים שהיית מוכן לרכוש, ומתוכם פשוט מחפש את זה שבמצב הכי טוב - ק"מ הכי נמוך, יד הכי נמוכה ומוכר הכי פחות ערס שאפשר.
 
באופן זה, לטעמי, תוכל להגיע לקטנוע בעלות-תועלת הכי טובה.
 
 
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
13/08/2017 | 14:01
2
36
קודם כל תודה התגובות המפורטות!
לגבי השאלה הראשונה, אין איסה כמה "כוכבים"?
שמעתי על הpcx והvs לדוגמא אבל לא מצאתי פרטים על עלויות אחזקה (טיפולים חלפים וכו)
רציתי לשמוע האם ישנם עוד דגמים יחסית מומלצים
לגבי ציוד היקפי, ישנן חברות מומלצות ספציפית?
והדבר האחרון, במחשבון יוצאות לי תוצאות עם מחיר של הפול ותוצאות של חברות ביטוח אחרות שהן משמעותית יותר גבוהות, מה אני מפספס פה?
לצפיה ב-'לגבי הביטוח: שים לב שיש "הנחת השתתפות עצמית"'
לגבי הביטוח: שים לב שיש "הנחת השתתפות עצמית"
13/08/2017 | 16:38
38
ההשתתפות הזו מתייחסת לתשלום מופחת על נזק שאינו ממוני (כמו הוצאות אישפוז או דומה) - אלא נזק שהוא "כאב וסבל וכ'". כל אחד מקבל החלטה עם עצמו לגבי ההנחה הזו (אני מבטח ה-מ-ו-ן שנים ומשלם מחיר מלא ללא הנחת השתתפות עצמית).
 
בסוכנות הביטוח ינסו למכור לך ביטוח חובה עם הנחה ובמקביל ינסו למכור לך ביטוח תאונות אישיות. אין קשר בין הדברים ואני חושב שביטוח התאונות האישיות לא הכרחי ובטח לא קשור לביטוח החובה.
 
ביטוח צד ג' (אם נגרם נזק רכוש למישהו אחד) מאוד חשוב ואינו יקר (450-600 ש"ח).
לצפיה ב-'אתה לא מפספס'
אתה לא מפספס
14/08/2017 | 01:09
32
אף חברה לא באמת מבטחת אופנוענים, רק הפול, שזה בעצם שילוב של חברות הביטוח שנועד לתת מענה למי שאף חברה לא רוצה לבטח אותו.
אבל אם אתה מתעקש ומוכן לשלם הרבה יותר, חלקן כן יסכימו ברוב טובן לבטח אותך...
 
אגב - ה-VS הוא לא הברקה. כבר עדיף ג'וירייד או ג'וימקס (הם רק נראים גדולים, הם לא באמת כאלו - אומרת את זה בתור מאותגרת אנכית).
 
לצפיה ב-'יכול להמליץ על vs125'
יכול להמליץ על vs125
16/08/2017 | 08:24
20
אני רכבתי 7 שנים על VS125 שקניתי יד שנייה. הוא מעולה לעיר, הוא נוח מאוד, יודע לתמרן בין רכבים ברחובות הצפופים של העיר, אמין מאוד וכשצריך אין בעיה לצאת איתו מחוץ לעיר (הגעתי איתו לראשון, פתח תקווה ורעננה לא מעט פעמים) גם על הכבישים המהירים. 
החלפתי אותו ב250 רק כי התחלתי לעבוד מחוץ לעיר ונדרשה נסיעה יומיומית של 25 ק"מ לכל כיוון. 
בהצלחה
לצפיה ב-'מעיל קיץ חדש ומסקרן מתוצרת "ברוש" הישראלית'
מעיל קיץ חדש ומסקרן מתוצרת "ברוש" הישראלית
08/08/2017 | 01:23
7
85
זכיתי בכבוד לקבל לבדיקה את המעיל החדש של חברת "ברוש", שייחודו בכך שהוא תפור מבד דריי פיט מנדף זיעה וכמובן קוולר, שמוכר בכל מוצרי "ברוש" כבר שנים רבות.
 
מוזמנים לקרוא את הרשמים שלי באתר מיצו בדרכים:
לצפיה ב-'יצא לך לרכוב איתו גם באיזורים יותר מהבילים?'
יצא לך לרכוב איתו גם באיזורים יותר מהבילים?
08/08/2017 | 11:11
6
42
תודה על הסקירה.
לצפיה ב-'בקטנה, ביום שאספתי אותו מתל אביב'
בקטנה, ביום שאספתי אותו מתל אביב
08/08/2017 | 19:13
5
54
הדריי פיט היא טכנולוגיה מוכחת, זה לא מקרי שכל ביגוד הספורט כיום עשוי מהבד הזה, הוא עושה את העבודה.
 
המעיל לא מושלם, לדעתי מתאים בעיקר לרכיבה עירונית, אבל הוא נותן תמורה טובה למחיר ואולי יצליח לגרום לכמה אנשים שרכבו לא ממוגנים, להתחיל להתמגן.
לצפיה ב-'אני רק שאלה..'
אני רק שאלה..
09/08/2017 | 09:49
2
45
למה לדעתך הוא יתאים לרכיבה עירונית בעיקר?
מה מבדיל בין רכיבה עירונית לבין עירונית כשמדברים על מעיל?
אגב - לזכותך ייאמר שאחרי שקראתי את האייטם, אני מתכנן ביום שישי בבוקר להגיע במיוחד לתל אביב ולרכוש לי אחד.. :)
אני אמנם רוכב ממוגן תמיד, אבל המעיל קיץ שלי , רחוק מלהיות אוורירי.
לצפיה ב-'ההבדל הוא בעיקר במהירויות'
ההבדל הוא בעיקר במהירויות
09/08/2017 | 23:02
1
43
ברכיבה בינעירונית המהירות גבוהה יותר, כתוצאה מכך גם הרוח חזקה יותר.
המעיל הזה יושב טוב על הגוף, אבל עדיין מבד דק ויותר מתנפנף ממעיל קורדורה או עור.
ציינתי בכתבה את הבעיה עם מיגוני המרפק שלעתים זזים ממקומם, זה יותר משמעותי כאשר המהירות גדלה והאימפקט של פגיעה, חלילה, גדול יותר.
אני מאמין שמבחינת ההגנה משפשוף שנותן הקוולר, אין הבדל בין העיר לחוץ, מקווה לא לבדוק את זה בעצמי...
 
אם אתה קונה, אז קודם כל תתחדש ודבר שני - אשמח אם תגיד למוכר בחנות שהקניה נעשתה לאחר קריאת הכתבה.
לצפיה ב-' אגיד גם אגיד.. :)'
אגיד גם אגיד.. :)
10/08/2017 | 10:14
29
תודה :)
לצפיה ב-'דרי פיט?'
דרי פיט?
09/08/2017 | 14:48
1
46
למיטב הבנתי, זה בד שאמור לסייע בנידוף זיעה שהוא סופג ישירות מהעור. לכן מייצרים ממנו רק בגדים שבאים במגע ישיר עם הגוף. אבל אם הוא יושב כשכבה מעל בגדים רגילים, יש לי ספק גדול אם הוא יכול לעשות משהו, חוץ מאשר לחסום את זרימת האויר.
 
על פניו הייתי מעריך שעדיף מעיל עם רשת/פתחים, שמעודד זרימת אויר, מאשר בד, ולא חשוב איך היה מתנהג כחולצה.
 
כל זה בערבון מוגבל, מפני שלא התנסתי במעיל המדובר, ולא ידוע לי על בדיקה אמיתית של אפקטיביות הקירור שלו בהשוואה למעיל "רגיל".
לצפיה ב-'עובדתית, הוא עובד'
עובדתית, הוא עובד
09/08/2017 | 22:22
41
כמו שציינתי בכתבה, תמיד הייתי מגיע הביתה בסוף היום עם חולצה ספוגת זיעה, בשבוע שרכבתי עם המעיל הזה, הגעתי עם חולצה יבשה.
זה לא שלא הזעתי, אבל הזיעה התנדפה בצורה יעילה יותר.
לגבי "אפקטיביות הקירור" - זה לא אפוד קירור ספוג מים ובטח לא חליפת אסטרונאטים ממוזגת.
מרגישים את החום, מזיעים, אבל לא "שוחים" בזיעה ולטעמי זה יעיל ונוח.
לצפיה ב-'מגן רוח לדיאלים s3'
מגן רוח לדיאלים s3
10/08/2017 | 01:45
1
30
שלום חברים
צריך את עזרתכם,לפני מספר ימים ירדתי מהבית לקטנוע ומצאתי שמישהו שבר לי את מגן הרוח.
אני צריך בדחיפות מגן רוח מפירוק משומש במצב טוב ובמחיר זול.
מי יכול לסייע לאתר מגן רוח כזה.
 
תודה מראש .
לצפיה ב-'נסה פרוקיות ("טוטלוס" וכ') או את משה - אם עדיין פעיל'
נסה פרוקיות ("טוטלוס" וכ') או את משה - אם עדיין פעיל
10/08/2017 | 08:26
24
משה: 052-2597988

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ