לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
5835858,358 עוקבים אודות עסקים

פורום תמיכה טכנית

שלום רב לכולם1- אין להשמיץ או לקלל אף אחד, לא משנה מה הסיבה, כולנו בני אדם ולכל אחד מגיע היחס המתאים, נא שימרו על תרבות הדיבור.2- יחסי חברות יתקיימו במסרים, אף אחד לא צריך לדעת מה עשיתם אתמול בערב או מה אתם מתכננים למחר.3- תגובות לשאלה תהיינה ענייניות ולא שיחות על אה ודה, שלום שלום במסרים בבקשה.4- הקפידו לשרשר הודעות ולא לפתוח חדשות רק בגלל שאתם לא מוצאים את ההודעה המקורית כי היא עברה לדף השני.5- אין לפרסם תוכן לא חוקי: אי הקפדה על כך תוביל לחסימת אותו משתמש לצמיתות ללא אזהרה ואותו מפרסם חושף עצמו לתביעות, שאני מחויב להעביר את הפרטים לגורמים המתאימים לפי חוק אם יבקשו זאת ממני.6- אין לפרסם תוכן שיווקי, עסק פרטי או ציבורי, חוות דעת (לדוגמה: "החנות הזו לא טובה", "הם גנבים", "החלקים שלהם מזוייפים" וכולי), יש לכם תלונות על עסק כלשהוא- העבירו זאת במסרים.7- אין לפרסם תוכן מיני וכדומה, הודעות אלו ימחקו לאלתר והמפרסם אותן יחסם מיידית.8- גולש שלא בטוח בתשובתו, שיקפיד לרשום זאת לפני התגובה, שחלילה לא יגרום נזק בתשובה לא נכונה.9- הודעות שפורסמו בשוגג בגלל טעות הגולש הן לא סיבה "לקטול אותו": יודעים תענו, לא יודעים אל תענו או תפנו אותו לפורום המתאים, אף גולש לא צריך לקבל מנה צוננת על שאלה שבתמימותו נכנס לפורום הלא מתאים.10- אנא המנעו מהודעות בנוסח "דחוף", סימני קריאה מרובים ושאר סימנים שרק מרגיזים בסופו של דבר. 11- גולשים אדומים הם על תקן מומחים, ולרוב הם הותיקים כאן, נא כבדו אותם והם יכבדו אתכם.העוברים על חוקי הפורום יוזהרו פעם ראשונה, ויחסמו בפעם הבאה משימוש בפורום.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תמיכה טכנית

שלום רב לכולם1- אין להשמיץ או לקלל אף אחד, לא משנה מה הסיבה, כולנו בני אדם ולכל אחד מגיע היחס המתאים, נא שימרו על תרבות הדיבור.2- יחסי חברות יתקיימו במסרים, אף אחד לא צריך לדעת מה עשיתם אתמול בערב או מה אתם מתכננים למחר.3- תגובות לשאלה תהיינה ענייניות ולא שיחות על אה ודה, שלום שלום במסרים בבקשה.4- הקפידו לשרשר הודעות ולא לפתוח חדשות רק בגלל שאתם לא מוצאים את ההודעה המקורית כי היא עברה לדף השני.5- אין לפרסם תוכן לא חוקי: אי הקפדה על כך תוביל לחסימת אותו משתמש לצמיתות ללא אזהרה ואותו מפרסם חושף עצמו לתביעות, שאני מחויב להעביר את הפרטים לגורמים המתאימים לפי חוק אם יבקשו זאת ממני.6- אין לפרסם תוכן שיווקי, עסק פרטי או ציבורי, חוות דעת (לדוגמה: "החנות הזו לא טובה", "הם גנבים", "החלקים שלהם מזוייפים" וכולי), יש לכם תלונות על עסק כלשהוא- העבירו זאת במסרים.7- אין לפרסם תוכן מיני וכדומה, הודעות אלו ימחקו לאלתר והמפרסם אותן יחסם מיידית.8- גולש שלא בטוח בתשובתו, שיקפיד לרשום זאת לפני התגובה, שחלילה לא יגרום נזק בתשובה לא נכונה.9- הודעות שפורסמו בשוגג בגלל טעות הגולש הן לא סיבה "לקטול אותו": יודעים תענו, לא יודעים אל תענו או תפנו אותו לפורום המתאים, אף גולש לא צריך לקבל מנה צוננת על שאלה שבתמימותו נכנס לפורום הלא מתאים.10- אנא המנעו מהודעות בנוסח "דחוף", סימני קריאה מרובים ושאר סימנים שרק מרגיזים בסופו של דבר. 11- גולשים אדומים הם על תקן מומחים, ולרוב הם הותיקים כאן, נא כבדו אותם והם יכבדו אתכם.העוברים על חוקי הפורום יוזהרו פעם ראשונה, ויחסמו בפעם הבאה משימוש בפורום.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'שאלה לגבי חסימה'
שאלה לגבי חסימה
22/06/2018 | 23:59
7
שלום, גולשת ששלחתי אליה מסר טוענת שחסמתי אותה בטעות ולכן המסר לא הגיע. איך אפשר לבדוק אם חסמתי או לא? ואם כן, איך לבטל את החסימה? תודה. 
לצפיה ב-'הוצאת משתלט '
הוצאת משתלט
21/06/2018 | 10:36
3
32
לא פלא שהמחשב שלי איטי.

פתאום לגמרי במקרה כשהסתכלתי בהיסטוריית הגלישה שלי
ראיתי מלא אתרים שלא גלשתי אליהם
אלא מישהו אחר גלש אליהם וזה מופיע בהיסטוריית גלישה שלי.
וכניסות למייל של משתמש בשם Offerbsg@gmail.com

מה אני עושה ?

איך אני מעיף את המשתלט מהמחשב שלי ?

מישהו יודע ?
לצפיה ב-'בדרך הכי יעילה?'
בדרך הכי יעילה?
22/06/2018 | 09:19
17
 
גיבוי של החומר במחשב...זה קודם כל
 
התקנה מחדש של חלונות  כולל כל המחיצות לפרמט ..שוב לאחר גיבוי
 
החלפת כל הסיסמאות בכל האתרים תוכנות וכו...החלפת סיסמא בראוטר גם .
שימוש בסיסמא למחשב עצמו. לא לתת לכל אחד להכניס דיסק און קיי.
 
התקנת אנטי וירוס + חומת אש למנוע את זה לעתיד . למשל  של איסט
 
 
לפני החזרת המידע שגיבית למחשב סריקה שלו ..חשוב.
 
אתה יכול לעשות הגנת סייבר של בזק אם אתה בתשתית שלהם..גם אפשרות..
 
ושיקול דעת , הכי הכי חשוב . לחשוב מה מורידים מאיפה ולאן גולשים.
 
 
לצפיה ב-'אפשר להסתפק בהחלפת סיסמאות של GMAIL'
אפשר להסתפק בהחלפת סיסמאות של GMAIL
22/06/2018 | 17:27
1
8
לצפיה ב-'לא מסכים'
לא מסכים
22/06/2018 | 18:30
10
 
נכנס לו איכשהבו מישהו שהשתמש בכתובת דרך המחשב שלו..וייתכן שמשתמש גם במחשב שלו אלוקים יודע למה...לפחות לפי התיאור של איטיות במקביל..ויש סיכוי לא רי ששתל גם דברים...מכאן האטיות....
 
אז אני לא מבין מה יעזור שינוי סיסמא..רק של GMAIL . אפשר להתחיל סדרות של בדיקות ותיקונים..אבל ברמה שפה צריך ? זה מעבדה או טכנאי..
 
במצבים האלה בעיני הולכים על בטוח ..הסיכונים שיש היום אחרי פריצה ושלל הדברים שיכולים לעשות על מחשב אחר סתם למשל כרייה או להפוך אותו לבוט.. ..הם כאלה שאי אפשר לאמר "רק"..אני בטוח שגם בפורום אבטחה יגידו אותו דבר..
 
לכן שוב האופציה הכי טובה בטוחה היא מה שכבר אמרתי. מסטיק לא מתקן תקר..
לצפיה ב-' שאלה למבינים ב- youtube '
שאלה למבינים ב- youtube
20/06/2018 | 15:31
1
30
שלום לכם: 
   האם יש דרך לעקוף את הדבר הבא: ? 
>  מפעם לפעם כאשר אני נכנס לאתר youtube קורה שבאחד השירים מופיעה הודעה שהשיר לא זמין בארץ. זה מאד מרגיז.
האם יש דרך לעקוף את זה כדי שאפשר יהיה לראות את זה בכל זאת?
> אני מצרף למטה צילום מסך.  
> בתודה לעזרתכם:
=== בעריכת השאלה אני מוסיף גם קישור לצילום מוגדל יותר:
 https://bit.ly/2K7GxfT ;
לצפיה ב-'בהנחה שאתה משתמש בכרום'
בהנחה שאתה משתמש בכרום
22/06/2018 | 17:36
11
ניתן להוסיף תוסף TunnelBear VPNוכאשר הוא בפעולה אתה יכול להגדיר לדפדפן שאתה בארה"נ
ראה תפריט 3 נקודות >כלים נוספים >הרחבות >הוסף
 
לצפיה ב-'מצגת בפאורפויינט'
מצגת בפאורפויינט
21/06/2018 | 10:07
4
13
עשיתי מצגת מתמונות שצילמתי . עכשיו לאחר שהמצגת גמורה כביכול ושמורה, משום מה, אני לא מצליחה להכניס אליה עוד תמונות.
מה עשיתי לא נכון?
לצפיה ב-'האם סימות הקובץ היא ppt או pptx'
האם סימות הקובץ היא ppt או pptx
21/06/2018 | 16:18
3
13
אם כן את יכולה להוסיף למצגת תמונות באחת משתי דרכים:
להוסיף שקופיות נוספות (בית > שקופית חדשה) ובשקופית כזאת להוסיף תמונות (הוספה > תמונה)
או לפתוח שקופית קיימת ולהוסיף לה תמונה (כנ"ל: הוספה > תמונה).
מסתדר לך?
לצפיה ב-'תודה על התייחסותך. '
תודה על התייחסותך.
21/06/2018 | 18:21
2
11
הסיומת שלי היא PPTX. עשיתי בדיוק כדבריך: 
הוספתי שקופית חדשה וניסיתי להעתיק אליה תמונה כלשהי. בשום אופן זה לא נכנס. לעומת זאת כשאני פותחת מצגת חדשה, אני יכולה להכניס באותה צורה כל תמונה שאני רוצה. 
חשבתי שאולי זה מכיוון שהמצגת שמורה, היא לא מאפשרת להוסיף כלום.
אני לא יודעת אם אני צודקת. בכל אופן - מה ניתן לעשות?
ושוב תודה.
לצפיה ב-'במקום תמונה, נסי להוסיף בה מילה אחת. אם זה לא הולך הבעיה'
במקום תמונה, נסי להוסיף בה מילה אחת. אם זה לא הולך הבעיה
21/06/2018 | 21:13
1
11
איננה עם הוספת תמונה, אלא עם כל שינוי.
אם זה המקרה, כנראה סמינת/היגדרת אוה בקובץ סופי, קובץ לקריאה בלבד
לצפיה ב-'תודה'
תודה
21/06/2018 | 22:50
10
העתקתי את כל המצגת למצגת חדשה והכל התאפשר.
כל התמונות נכנסו.
ממש מוזר !
לצפיה ב-'בעיות לאחר "שדרוג" מהירות גלישה '
בעיות לאחר "שדרוג" מהירות גלישה
18/06/2018 | 20:36
5
26
קצת  רקע אני היום עם תשתית הוט וספק הוטנט
מחובר דרך HOTBOX בחיבור קוי 
עם אחלה מחשב חזק ומטופל ויש לי ידע ברמה גבוהה במחשבים 
 
לפני 5 ימים "שדרגתי" מהירות גלישה 
מ 30 ל 100 מגה ,מאז אני רק בבעיות 
לפני זה היה לי אינטרנט מהיר לא היו תקיעות אתרים היו
עולים במהירות שיא וזה חשוב לי כי אני עובד עם מספר טאבים פתוחים 
בכל עת ,מאז המון אתרים עולים רק לאחר 6-7 שניות 
שלפני זה הם היו עולים במקסימום 2 שניות ,הייתי כבר 5 שעות
על הקו עם נציגים של הוט\הוטנט בדקו לי את העניין לעומק 
ואמרו לי "לא מוצאים בעיה" בבדיקה ב"ספיד טסט"
מראה קצב הורדה של לפחות 75 מגה בכל עת 
וקצב העלאה קבוע של 2 מגה שזה אמור להיות תקין 
אך הבעיה בפועל היא שאתרים עולים לאט 
וסרטי ודיאו ב HD ביוטיוב עולים בדיליי שזה לא היה קודם 
כשהיה לי אינטרנט 30 מגה.
 
בשורה התחתונה אני דיי מיואש 
יש למישהוא עיצה מה עושים במצב כזה.?
לצפיה ב-'כמבין לא ציינת מערכת הפעלה..'
כמבין לא ציינת מערכת הפעלה..
18/06/2018 | 20:57
20
 
אבל בעיקרון הייתי מאפס את כל הגדרות הרשת ..הגדרות חומת אש...דפדפנים..כלומר כל מה שקשור למערכת ההפעלה..עצמה..
לא יודע אם ניסו איתך איפוס ראוטר..יש הדבל בין קצב מהירות לבית חלוקת משאבים לפעמים איפוס עוזר..לפעמים גם ניתוק של הראוטר לרבע שעה..
 
התקנה מחדש או עידכון של כרטיס רשת גם יכול לעזור..
 
אישית אולי הייתי הולך רחוק יותר מנצל את זה להתקנה מחדש של מערכת הפעלה דרייברים וכו'...ואז כל הרשת מאופסת לגמרי וכל הגדרות רג'יסטרי וכו'..
 
אם אתה רוצה לעשות ניסוי לראות אם הבעיה במערכת הפעלה תעלה לינוקס מדיסק ..זה נותן את הכיוון אם הבעיה מצד ספק תשתית או מערכת הפעלה או חומרה...
 
דבר אחרון שגם עשיתי בעצמי זה לעבור ספק...הייתי ב012 ניתוקים איטיות מדי פעם בעיות כמו שלך עברתי לבזק בינלאומי ויש לי שקט מאז...
 
 
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
19/06/2018 | 21:27
3
16
מערכת ההפעלה היא וינדוס 7 אולטימייט
עשיתי כבר את רוב בדברים שהזכרתה
כולל מספר מבחנים ,אין לי דרך להסביר את העניין
חוץ מבעיה טכנית של הוט ,מה גם שמוזר שבבדיקות
מהירות שאני עושה בספידטסט אני יכול לקבל 75 מגה בבדיקה אחת
ולאחר דקה 30 מגה.
מעבר לכך מהירות הטעינה של הדפים עדיין איטית
ולא כמו שהייתה כאשר האינטרנט שלי היה מוגדר רק על 30 מגה.
 
עוד בעיה מוזרה
אתר ONE עולה במהירות של 6 שניות כאשר פעם הוא היה עולה ב 2
דרך כרום ,וכאשר אני באקספלורר הוא עולה ב 2 שנית
התקנתי מחדש כרום ..והוא עדיין עולה ב 6 שניות.
לא יודע מה לעשות.
 
יש עצות.?
 
לצפיה ב-'או להתקין מחדש או להביא מחשב תקין ולבדוק כנגדו..או קודם '
או להתקין מחדש או להביא מחשב תקין ולבדוק כנגדו..או קודם
20/06/2018 | 10:53
2
23
 
אתה חייב לשלול בעיות במחשב שלך קודם שאתה מאשים אחרים אין מה לעשות..לפי התיאור יש לך בעיה במערכת ההפעלה או..בכרום לכל הפחות
 
תסיר אותו לחלוטין https://www.revouninstaller.com/
 
בכל השלבים מחיקה. לאחר שגיבית סימניות...כמובן.
 
התקן מחדש ...סריקות לרוגלות וכו' עשית?  ניסית לינוקס? פירפוקס? ..
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
20/06/2018 | 22:11
1
22
הסרתי את כרום לחלוטין עם REVO
והתקנתי מחדש ,לא עוזר.
באקספלורר ופיירפוקס דווקא הגלישה יותר מהירה
ואתר ONE עולה ב 2 שניות מוזר שבכרום אצלי הוא עולה ב 7
 
החלפתי מחשב אחר
עם התקנה נקיה של וינדוס 7 אולטימייט
האינטרנט עובד יותר מהר מהמחשב שלי
ושם אתר ONE עולה ב 2 שניות
כך שאני מאמין שיש מצב שיש איזה שהיא בעיה במערכת ההפעלה שלי
 
הזמנתי טכנאי הוט ליום ראשון
שיבדוק את העניין בכל אופן ,הנציגה אמרה שיש אצלי באזור
גם בעיה מסויימת וצריך לבדוק את התשתית גם אצלי
וגם באזור כולו.
לצפיה ב-'אני בכיוון של מערכת הפעלה..יותר'
אני בכיוון של מערכת הפעלה..יותר
20/06/2018 | 22:20
11
 
אם זה בעיות תשתית היית מרגיש את זה בכל דפדפן..כי הזרמת המידע לא מגיעה טוב..מהתשתית כמו כן אמורה להיות ירידה במהירות גם בבדיקת מהירות..הדגש פה הוא על כרום אני מבין..הסרת התקנת אני מקווה ללא תוספות..הבעיה לא נפתרה..זה עובר למערכת ההפעלה אין תוכנה שמוחקת מתקנת הכל..לפעמים הכי מהיר פשוט ופותר את כלל הבעיות ומחזיר את כלל המערכת למהירות זו התקנה מחדש..כמה שעות ואתה על הרגליים..
 
אתה רוצה לחכות..תחכה..אני חושב שזה סתם ימשוך אותך..ובנתים גם עד כה יכולת לבצע לסיים ולהיות בטוח שהבעיה לא במערכת הפעלה...זה לא היה מזיק כאמור לכלל המחשב להיפך...תתפלא כמה מהיר תרגיש אותו..( המערכת מורידה קצב עם הזמן לא חשים כי מסתגלים לירידה האיטית..אחרי פרמוט מרגישים)..
 
כל הצדדים יהנו מהתקנה מחדש ולא יהיו ספקות שיבוא הטכנאי..המערכת תרוץ יותר טוב..הכל מסתדר ככה הכי טוב ..
לצפיה ב-'word'
word
19/06/2018 | 09:31
7
23
כשאני כותבת עברית ורוצה להכניס מילה באנגלית, המילה הזו קופצת לי לראש השורה ולא במקום שאני רוצה.
מה ניתן לעשות?
תודה מראש,
נורית
לצפיה ב-'נסי שברירת המחדל של השפה תהיה עברית'
נסי שברירת המחדל של השפה תהיה עברית
19/06/2018 | 10:26
3
14
לצפיה ב-'בעיות בוורד'
בעיות בוורד
19/06/2018 | 10:37
2
15
השפה המותקנת במחשב אכן היא עברית.  איך שוברים את המחדל? 
תודה על התייחסותך.
 
לצפיה ב-'לפתוח את תוכנת הוורד, '
לפתוח את תוכנת הוורד,
19/06/2018 | 10:41
21
קובץ > אפשרויות > שפה > לסמן עברית כברירת מחדל
 
אני אבדוק עוד אפשרויות
לצפיה ב-'את בטוחה שמדובר ב microsoft word '
את בטוחה שמדובר ב microsoft word
19/06/2018 | 17:24
12
נראה לי שזו תוכנה אחרת
איזה גירסה של word ?
 
לצפיה ב-'בדקי מה כיוון יישור הפיסקות אצלך - אייקון של חץ עם סימן '
בדקי מה כיוון יישור הפיסקות אצלך - אייקון של חץ עם סימן
19/06/2018 | 11:43
2
20
פיסקה, מין פיי כזה
ייתכן שיעזור
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
19/06/2018 | 21:38
1
17
אכן זו באמת היתה בעיה של הפסקאות.  וכך נפתרה הבעיה.
מודה לכם מאוד.
לצפיה ב-''
20/06/2018 | 19:21
2
לצפיה ב-'מוזר: תכנון לקוי של מפצלים?'
מוזר: תכנון לקוי של מפצלים?
19/06/2018 | 11:54
4
28
בין הדגמים של מפצלי USB יש כאלה שהכניסות מסודרות בהם בטור.
במפצלים האלה הכניסות קרובות מדי זו לזו כך שכדי להכניס DOK למשל, צריך לדלג על כניסה אחת. כלומר, אם קונים מפצל עם 4 כניסות אפשר להשתמש רק בשתי כניסות, למשל 1 ו-3, או 1 ו-4.
זה נראה לי מוזר בלשון עדינה, או שאני מפספס משהו?
לצפיה ב-'תלוי מה יש לך'
תלוי מה יש לך
19/06/2018 | 14:31
2
21
בדגם שאני מציג אפשר את כל הארבעה עם עודף די גדול ,המרחק בין אחד לשני כ 20 מ"מ
אז כנראה פיספסת בקניה
 
לצפיה ב-'ברור. אתה לגמרי צודק. אני שואל לא מבחינתי כצרכן, אלא מבחינת '
ברור. אתה לגמרי צודק. אני שואל לא מבחינתי כצרכן, אלא מבחינת
19/06/2018 | 14:47
1
18
ברור. אתה לגמרי צודק, אני פיספסתי בקנייה. המוצר שלך הוא הנכון.
אבל אני שואל לא מבחינתי כצרכן, אלא מבחינת היצרנים: למה הם מייצרים מוצרים שהתכנון שלהם פגום? (או לפחות זה מה שנראה לי, אולי אני מפספס משהו).
לצפיה ב-'אתה לא מפספס '
אתה לא מפספס
19/06/2018 | 15:35
21
 
זו שאלה שעולה בסקירות מוצרים...ביוטיוב באתרים כתובים....ולא רואים שיפור משום מה..לא מצד יצרניות המחברים..ולא תמיד מבחינת יצרניות חומרת הכנס הפעל..כמו  דיסק און קיי..
והחיבור החדש הדק יותר TYPE -C  עוד לא בשימוש רחב..מצד שני זה לא אומר שהחומרה תהיה קטנה יותר הכבל כן אבל אז יהיה צריך אותו..ולא את הנוחות של חיבור ישירות של התקן..ובכל החיבורים USB HDMI  וכו' הבעיה קיימת...
 
אולי הבעיה הגדולה שאין תקן שחייב מרווח מסויים..גם אם זה מגדיל את המוצר ..אבל מצד שני מייעל אותו לטובת הצרכן...
ואין מי שעושה את הרעש הדרוש...שנוכל להצטרף לדרישה לשיפור.
לצפיה ב-'הודעת D3DCOMPILERֹ47.DLL MISSING'
הודעת D3DCOMPILERֹ47.DLL MISSING
19/06/2018 | 00:22
2
13
שלום, מה עושים אם ברגע שהמחשב עולה אני מקבלת את ההודעה הזאת? גם לא מבצע את העדכונים של ווינדוס (7). מקבלת הודעות שגיאה כל הזמן שהעדכונים נכשלו.
 
לצפיה ב-'לנסות את ההוראות בקישור'
לנסות את ההוראות בקישור
19/06/2018 | 08:32
12
לצפיה ב-'אתה בטוח? אין טעות?'
אתה בטוח? אין טעות?
19/06/2018 | 08:40
8
אולי D3Dcompiler_43.dll
לצפיה ב-'חשבונית בקובץ PDF שמגיעה למייל באופן תקין '
חשבונית בקובץ PDF שמגיעה למייל באופן תקין
17/06/2018 | 17:15
19
33
לאחר הדפסה מקבלת רקעים שחורים באזור הפרטים הרשומים בה, זו הפעם השניה. (מגיעה כל חודש, עד עכשיו לא היתה בעיה בהדפסה שלה)
קובצי PDF ממקורות אחרים, מודפסים כראוי.
האם הבעיה אצל השולח/בתוכנה/במחשב/במדפסת? למרות שבנראות במייל, היא נראית כרגיל ללא הרקעים השחורים.
יש לי מה לעשטת, או צריך לפנות לשולח?
אני מוסיפה צילומסך חלקי של החשבונית, כשפירטי הנמען מוסתרים.
ווינדוס 10 64 ביט.
תודה.
 
לצפיה ב-'לא הבנתי משהו קטן .. זה סריקה של הדף המודפס או צילום מסך ?'
לא הבנתי משהו קטן .. זה סריקה של הדף המודפס או צילום מסך ?
17/06/2018 | 19:17
9
11
אם מדובר בצילום מסך אז זה לא קשור למדפסת ..
לצפיה ב-'תגובה לשניכם'
תגובה לשניכם
17/06/2018 | 19:38
8
16
אני מורידה את הקובץ למחשב שלי, ומשם מדפיסה מתוך אפשרות ההדפסה שבתוך הקובץ.
זו לא סריקה ולא צילום מסך. הדפסה רגילה של הקובץ, כמו שאני עושה בכל פעם עם קבצים כאלה.
לצפיה ב-'אני דיברתי על התמונה שצירפת להודעה ..'
אני דיברתי על התמונה שצירפת להודעה ..
17/06/2018 | 20:13
7
11
התחלת לדבר על בעיה בהדפסה ואז רשמת שאת מצרפת צילום מסך ..
ולכן שאלתי האם הדוגמה זה מה שרואים  במחשב או שזה מה שקורה אחרי שהדפסת ...
לצפיה ב-'סרקתי את התוצאה, ועשיתי צילומסך לסריקה'
סרקתי את התוצאה, ועשיתי צילומסך לסריקה
17/06/2018 | 23:02
6
7
לצפיה ב-'על פניו מאחר וקבצי PDF ממקורות אחרים מודפסים באופן תקין'
על פניו מאחר וקבצי PDF ממקורות אחרים מודפסים באופן תקין
17/06/2018 | 23:47
5
11
אז לא נראה לי שהבעיה בדרייבר של המדפסת או במדפסת עצמה ..
שווה לנסות להתקין תוכנה אחרת שיודעת לקרוא קבצי PDF כמו FOXIT למשל או אפילו ABBYREADER ולעשות ניסוי קטן ..
מקסימום בזבזת עוד דף אחד במקרה הכי גרוע ...
לצפיה ב-'תודה על הרעיון. מצד שני, אם זה משהו מובנה, יש סיכוי '
תודה על הרעיון. מצד שני, אם זה משהו מובנה, יש סיכוי
17/06/2018 | 23:49
4
9
שה"שחורים" יופיעו גם בהדפסה דרך תוכנות אחרות.
לצפיה ב-'את חייבת לעשות סינון בשביל להבין מאיפה הבעיה קובץ או תוכנה..'
את חייבת לעשות סינון בשביל להבין מאיפה הבעיה קובץ או תוכנה..
18/06/2018 | 07:55
3
11
לא עושה - בעיה בתוכנה
עושה - בעיה בקובץ ..
יצא לי לראות פעם מצב שהיה קובץ מסויים שעשה לי "ברוגז" עם התוכנה של אדובי אבל עבד חלק עם פוקסיט ..
לצפיה ב-'אנסה בחשבונית הבאה'
אנסה בחשבונית הבאה
18/06/2018 | 11:49
2
9
לא דחוף לי לעכשיו, כי כאמור החשבונית כבר מודפסת.
לצפיה ב-'בכייף .. '
בכייף ..
18/06/2018 | 11:54
1
4
לצפיה ב-''
18/06/2018 | 11:56
2
לצפיה ב-'לא להדפיס מהמייל, שמרי המסמך והדפיסי'
לא להדפיס מהמייל, שמרי המסמך והדפיסי
17/06/2018 | 19:19
9
לצפיה ב-'בתפריט ההדפסה של ה PDF'
בתפריט ההדפסה של ה PDF
17/06/2018 | 22:43
7
21
מיתקדם >הדפס כתמונה
 
לצפיה ב-'צבי,מעניין מה שאתה מציע. בדקתי מסמכי PDF אחרים שהודפסו כראוי'
צבי,מעניין מה שאתה מציע. בדקתי מסמכי PDF אחרים שהודפסו כראוי
17/06/2018 | 23:16
6
14
ובכולם מסומן הכל זהה, ואף אחד מהם לא מסומן להדפיס כתמונה. אז בכל זאת משהו מוזר פה, ואפילו מעניין מה. (מסמכי PDF אחרים מאותו המקור, גם הם מודפסים כראוי)
אבל כמובן, בפעם הבאה כשהחשבונית תגיע, אעשה כעצתך.
בשביל הסקרנות, יש השערה מה הגורם לכך?
תודה לכולכם.
לצפיה ב-'למה צריך לחכות לפעם הבאה הרי הקובץ שמור במחשב ?! '
למה צריך לחכות לפעם הבאה הרי הקובץ שמור במחשב ?!
17/06/2018 | 23:21
3
7
לצפיה ב-'כי ניטרלתי את ה"שחורים" דרך הפוטושופ'
כי ניטרלתי את ה"שחורים" דרך הפוטושופ
17/06/2018 | 23:25
2
14
והמסמך כבר מודפס. חיפשתי סיבה לבעיה, והדפסה ישירה בלי התעסקויות מיותרות.
 
לצפיה ב-'את חוסכת עכשיו ואת הנסיונות ובזבוז הדפים את דוחה לזמן אחר.'
את חוסכת עכשיו ואת הנסיונות ובזבוז הדפים את דוחה לזמן אחר.
17/06/2018 | 23:29
1
7
לצפיה ב-'אולי. המסמך הזה כבר הודפס פעמיים, עם ובלי ה"שחורים"'
אולי. המסמך הזה כבר הודפס פעמיים, עם ובלי ה"שחורים"
17/06/2018 | 23:47
11
ואולי אם אדפיס לפי הצעתו של צבי גם אז ה"שחורים" ישארו (כי אולי זה מובנה בפנים). זה מבזבז המון צבע שחור (העליתי לכאן רק חלק מהחשבונית), אז אסתפק בנסיון בפעם הבאה.
אם גם אז יהיו "שחורים", אפנה אל השולח, וגם אתחיל לטפל במסמך בעזרת הפוטושופ באופן קבוע.
עדיין מחפשת סיבות לתופעה.
לצפיה ב-'לא צריך להתווכח'
לא צריך להתווכח
18/06/2018 | 08:54
1
21
זה לא עולה כסף לסמן 
לצפיה ב-'מי בכלל הזכיר כסף? ולהתווכח? ממש לא'
מי בכלל הזכיר כסף? ולהתווכח? ממש לא
18/06/2018 | 11:54
18
לבזבז טונות של צבע כשזה לא דחוף, אין לכך סיבה. (כרגע החשבונית מודפסת, אז לא דחוף).
גם לא התווכחתי בקשר לסימון. ברור שאסמן בחודש הבא, וגם אדפיס עם הסימון.
הכל יעשה בפעם הבאה.
לצפיה ב-'אימיילים על פוסט חדש לא נשלחים'
אימיילים על פוסט חדש לא נשלחים
15/06/2018 | 18:18
1
12
הפירסמתי אתמול פוסט חדש. האימייל הפרטי שלי מופיע כאחד המנויים במייל, ולא קיבלתי מייל. אני יודעת כי עוד כמה מנויים אחרים שלי לא קיבלו. יכול להיות שכל המנויים באימייל לא קיבלו. תודה
לצפיה ב-'הפני את הבעיה לפורום משוב בקישור המצורף'
הפני את הבעיה לפורום משוב בקישור המצורף
17/06/2018 | 17:25
5
לצפיה ב-'הודעת שגיאת DLL'
הודעת שגיאת DLL
17/06/2018 | 13:44
2
13
שלום
מופיעה לי הודעת השגיאה המצורפת בזמן שאני מנסה להפעיל משחק, המשיחק עבד שנים ללא שום תקלה, מה משמעות התקלה והאים ניתן לתקן את זה
מערכת הפעלוה ווינדוס 7 אולטימייד
בתודה מראש  

לצפיה ב-'מתנצל מראש זה קובץ ולא תמונה, '
מתנצל מראש זה קובץ ולא תמונה,
17/06/2018 | 13:45
1
7
לצפיה ב-'תנסה קליק ימין >הפעל כאדמיניסטרטור'
תנסה קליק ימין >הפעל כאדמיניסטרטור
18/06/2018 | 22:24
3
לצפיה ב-'SOS - בקשה גדולה: נהרסה לי מחיצת העבודה'
SOS - בקשה גדולה: נהרסה לי מחיצת העבודה
13/06/2018 | 23:48
7
34
ערב טוב לכם חברים, ערב קשה לי לצערי:
וינדוס 10, מעודכן (עדכון נעשה לפני מס' ימים).
יש לי שני קשיחים במחשב, אחד לגיבוי (I) ואחד לעבודה.
זה של העבודה מחולק למחיצות E, F, G
ב-G אני עושה את כל כל העבודות שלי.
הערב היה פתוח קובץ וורד שאני עובד עליו זמן רב, ובדיוק עשיתי הפסקה, לא נגעתי בכלום, ופתאום ראיתי שהמחשב מאתחל את עצמו. הופתעתי, כי רק לפני כמה ימים נעשה עדכון הוינדוס ולא הבנתי מה הוא עושה. כשסיים - הקובץ עליו עבדתי לא נפתח - וכל מחיצת העבודה G הרוסה. אין בה כלום. היו בה עשרות רבות של ג'יגה קבצי עבודה  למיניהם: קבצי וורד, מצגות ומה לא.
ראו תמונה. הוא אומר לי לפרמט. אני נמנע מלפרמט עד שאהיה בטוח שזה חסר תקווה.
יש לי מה לעשות? - רוב רוב החומר מגובה, אבל כמה שעות עבודה טובות לא גיביתי.
תודה מכל הלב לעצתכם!!

לצפיה ב-'פרט חשוב ששכחתי לציין: הדיסק הזה כולל גם את המחיצה העיקרית'
פרט חשוב ששכחתי לציין: הדיסק הזה כולל גם את המחיצה העיקרית
14/06/2018 | 07:20
6
19
פרט חשוב ששכחתי לציין: הדיסק הזה כולל גם את המחיצה העיקרית, C,
כך שהוא מחולק למחיצות C,E,F והמחיצה שנפגעה, G
תודה רבה!
לצפיה ב-'תציג תמונה של ניהול דיסקים'
תציג תמונה של ניהול דיסקים
14/06/2018 | 07:36
1
24
קליק ימין על המחשב שלי >ניהול >ניהול דיסקים
 
לצפיה ב-'תודה רבה לך! וסליחה על העיכוב בתודתי - בסוף נאלצתי '
תודה רבה לך! וסליחה על העיכוב בתודתי - בסוף נאלצתי
16/06/2018 | 23:39
12
להחליף את הקשיח. התברר שנפגם.
שבוע טוב ותודה רבה!
לצפיה ב-'תעלה תמונה מלאה של מנהל הדיסקים.'
תעלה תמונה מלאה של מנהל הדיסקים.
14/06/2018 | 10:57
3
12
לצפיה ב-'תודה רבה! בסוף נאלצתי להחליף את הקשיח'
תודה רבה! בסוף נאלצתי להחליף את הקשיח
16/06/2018 | 23:41
2
16
שהתגלה בו פגם.
מכאן העיכוב בתגובתי.
תודה ושבוע טוב!
לצפיה ב-'חבל'
חבל
17/06/2018 | 10:38
1
18
יתכן וניתן היה להציל את הכונן לו היית משתף פעולה.
 
לצפיה ב-'שוב תודה לך. הייתי בלחץ אטומי בגלל העבודה'
שוב תודה לך. הייתי בלחץ אטומי בגלל העבודה
17/06/2018 | 13:56
16
תודה על נכונותך!
לצפיה ב-' שאלה בעניין שומר מסך:'
שאלה בעניין שומר מסך:
13/06/2018 | 15:05
2
36
שלום לכם: זה כשבוע יש לי את התופעה הבאה במסך:
> כאשר שומר המסך פועל לאחר חוסר פעילות, אז כידוע להפסיק אותו לוחצים על מקש כלשהו או מזיזים את העכבר ושומר המסך נעלם מיד.
> זה כשבוע יש לי תופעה ,אבל לא תמיד, בה בלחיצה על מקש כלשהו המסך משחיר ורק לאחר השתהות של אפילו 15 שניות אני מקבל את הדף בו אני נמצא.
> היום זה החמיר והמסך השחור לא נעלם עד שלחצתי שוב על אחד המקשים.
> האם תוכלו להסביר לי בבקשה מה הבעיה?
> אציין שלא עשיתי שום שינוי בהגדרות שומר המסך.
> אני גולש בוינדוס - 10 , דפדפן כרום.
לצפיה ב-'למה משתמש בשומר מסך'
למה משתמש בשומר מסך
15/06/2018 | 15:49
1
21
משתמשים בניהול הספק >מחשיכים את המסך .
הגדרות >תצוגה >הספק >החשכת מסך
 
לצפיה ב-' תודה blzvi וזה כך:'
תודה blzvi וזה כך:
20/06/2018 | 14:58
5
== ראשית סליחה על האיחור בתשובה. הייתי עסוק מאד
> בקשר להסבר שלך, לא הכרתי את זה ותודה שהבאת לידיעתי את קיום האפשרות.
> בינתיים כנראה מצאתי מה קרה וניראה לי שזה הסתדר ואסביר
 ---- יש לי למטה במיזעור באופן קבוע מספר סמלים כמו סמל הכניסה ל- "התחל" , סמל האנטיוירוס וסמל המגדלת לחיפוש כל מיני דברים במחשב.
---- מיקרוסופט נכשל בהורדת עידכון כלשהו למחשב והוריד לי למיזעור קוד שגיאה עבור בירורים אצל מיקרוסופט  . סמל הקוד במיזעור ניראה לי כמו הסמלים הקבועים שיש לי ולא הבחנתי בסמל החריג , ולפתע אחרי מספר ימים אחרי ששאלתי כאן על בעיית שומר המסך , הבחנתי בסמל פתאום, הסרתי אותו מהמיזעור ומאז שומר המסך חזר לעבוד כשורה.
  תודה רבה blzvi  על התגובות היעילות שלך בשאלות השונות שאני מעלה כאן וכבר פתרת לי בעיה רצינית של הפרעות צלילים קשות ברמקולים וזה הסתדר אחרי שעשיתי כפי שהצעת.
 
לצפיה ב-'אנטי וירוס חוסם גישה לאינטרנט'
אנטי וירוס חוסם גישה לאינטרנט
15/06/2018 | 15:28
2
9
אני עם מערכת הפעלה חלונות 7 אולטימט.
האנטי וירוס שלי הוא avast free.
אני משתמש בדפדפן כרום.
מערכת המייל שלי היא ה-EBOX של נטויזן.
אני נכנס ל-ebox וכל קובץ הנמצא ב-EBOX נחסם ע"י האנטי וירוס.
אם אני משתיק ל-10 דקות את האנטי וירוס אז יש גישה לקבצים ב-EBOX.
יש הודעה של האנטי וירוס על URL:MAL.
כתובת ה-EBOX הוספה לחסימה ע"י האנטי וירוס.
איך אני פותר את הבעייה?
 
לצפיה ב-'תחריג אותו ב avast'
תחריג אותו ב avast
15/06/2018 | 15:43
1
11
הוספה לרשימה הלבנה.
לצפיה ב-'תודה. הבעייה הייתה בקיצור דרך. מחיקה שלו ויצירת חדש.'
תודה. הבעייה הייתה בקיצור דרך. מחיקה שלו ויצירת חדש.
15/06/2018 | 17:39
5
לצפיה ב-'לא מצליחה לשמוע מוזיקה וכולי'
לא מצליחה לשמוע מוזיקה וכולי
13/06/2018 | 14:48
11
32
כי מנהל ההתקן לא פועל כמו שצריך לחצתי על החל תיקון זה
וזה לא פותר את הבעיה..
מה אני צריכה לעשות?
לצפיה ב-'רשום שמשהו פגום קוד 39'
רשום שמשהו פגום קוד 39
13/06/2018 | 15:38
8
13
לצפיה ב-'הפתרון'
הפתרון
13/06/2018 | 16:06
7
21
 
 
קוד 39 "ל-Windows אין אפשרות לטעון את מנהל ההתקן עבור חומרה זו... (קוד 39)."
 
הודעת שגיאה מלאה
 
‏‏ל-Windows אין אפשרות לטעון את מנהל ההתקן עבור חומרה זו. ייתכן שמנהל ההתקן פגום או חסר. (קוד 39)
 
פתרון מומלץ
 
התקן מחדש את מנהל ההתקן באופן ידני
 
   בתפריט ההתחלה חפש מנהל ההתקנים ובחר 'מנהל ההתקנים' מהתוצאות.
   לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על ההתקן ברשימה.
   בחר הסר התקנה מהתפריט שמופיע.
   לאחר הסרת ההתקן, בחר פעולה בשורת התפריטים.
   בחר בצע סריקה לגילוי שינויי חומרה כדי להתקין מחדש את מנהל ההתקן.
 
הערה ייתכן שתתבקש לספק את הנתיב של מנהל ההתקן.  אם תתבקש לספק את מנהל ההתקן ואינך יודע היכן הוא, נסה להוריד את מנהל ההתקן העדכני ביותר מאתר האינטרנט של ספק החומרה.
 
אם ההוראות האלה של מיקרוסופט לא יעזרו צריך תוכנה לזהות את החומרה שלך ולהתקין מהאתר...או לפחות דרייברי קול מהדיסק של לוח האם במינימום...(הם לא עדכניים זו הבעיה)..נביא תוכנה לזיהוי אם יהיה צורך , בנתיים לנסות את זה.  לקחת בחשבון שעלולה להיות תקלה פיזית גם..גם לזה יש פתרונות :) ..
לצפיה ב-'אתה מתכוון לזה?'
אתה מתכוון לזה?
13/06/2018 | 16:34
6
16
לצפיה ב-'כתבתי לך בפרטי'
כתבתי לך בפרטי
13/06/2018 | 16:40
7
לצפיה ב-'אוקיי ..'
אוקיי ..
13/06/2018 | 16:51
4
23
 
לא פירטת מה עשית אם הסרת את ההתקן שמע ולא מוצא ..תעשי הפעלה מחדש לרוב זה מתקין את הדרייבר הדרוש בחזרה..
 
אחר כך נראה...
 
אם לא עבד נקצצר זמן תורידי תתקיני ..בלשונית mainboard צלמי מסך תעלי או לכל הפחות את שם היצרן  ודגם לוח האם המדוייק שנכווין אותך להוריד את הדרייבר המתאים משם..
 
 
 
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
13/06/2018 | 16:57
1
22
הסרתי את ההתקן ורשום שינויי חומרה לא זוהו
לצפיה ב-'כתבתי כבר..לעשות הפעלה מחדש ומה לעשות אם לא עזר..'
כתבתי כבר..לעשות הפעלה מחדש ומה לעשות אם לא עזר..
13/06/2018 | 16:59
20
 
התשובות כבר ניתנו...תבצעי קודם אחר כך תגיבי
 
לצפיה ב-'עשיתי הפעלה מחדש'
עשיתי הפעלה מחדש
13/06/2018 | 19:02
1
23
וזה לא התקין את הדרייבר מחדש
 
לצפיה ב-'ושוב את לא עושה מה שמבקשים'
ושוב את לא עושה מה שמבקשים
13/06/2018 | 19:07
18
 
מה שנתת לא נותן את יצרן ודגם לוח האם...אם את לא מעוניינת לעשות מה שמציעים יש טכנאים תשלמי תקבלי את התיקון....חבל לי על הזמן לפינג פונג הזה ..ואולי בסוף אולי יש תקלת חומרה בכלל...אז או שתעשי או טכנאי..או שתחכי אולי מישהו אחר יש לו סבלנות לחכות ולשכנע אותך .
לצפיה ב-'להוריד את קובץ ההתקנה מהקישור ולהתקין ...'
להוריד את קובץ ההתקנה מהקישור ולהתקין ...
14/06/2018 | 15:24
1
24
בהתאם למספר הסיביות של מערכת ההפעלה ->
לצפיה ב-''
14/06/2018 | 16:36
4
לצפיה ב-'מצלמת רכב'
מצלמת רכב
13/06/2018 | 00:16
8
19

שלום

קניתי באיביי את מצלמת הרכב הבאה:

https://www.ebay.com/itm/Mini-Dash-Cam-1080P-HD-Wi...

המצלמה לא מגיעה עם כרטיס זיכרון, אולי מישהו יודע איזה פורמט של כרטיס זיכרון אני צריך לקנות?

MicroSD 
MicroSDHC 
microSDHC UHS-I 
microSDXC 
microSDXC UHS-I 
SD 
SDHC 
SDX

??

ניסיתי לשאול את המוכר ולא ממש יודע....

תודה מראש!
 
לצפיה ב-'לדעתי, היא אמורה לדבא עם הסלולר שלך -'
לדעתי, היא אמורה לדבא עם הסלולר שלך -
13/06/2018 | 00:41
3
19
 ולשלוח אליו את מה שהיא מצלמת. הסלולר או כל מכשיר אחר עם קליטת וואיפאיי. ככהזה  גם מופיע בתאור הטכני של המוצר, בקישור אותו שלחת. תקרא שוב את תיאור המוצר.
לצפיה ב-'קראתי, אני יכול לראות צילומים בסלולר'
קראתי, אני יכול לראות צילומים בסלולר
13/06/2018 | 00:53
2
11
אבל יש אפשרות לכרטיס זיכרון בשביל לשמור את הסרטונים
לצפיה ב-'תוריד למחשב מכרטיס הזיכרון של הסלולר...'
תוריד למחשב מכרטיס הזיכרון של הסלולר...
13/06/2018 | 01:34
1
25
אני ממש לא מכיר את המצלמה הזאת, אבל לפי המפרט היא מופיעה עם הוראות הפעלה. למה שלא תתעמק בזה קצת...
 
לצפיה ב-'התעמקתי, לא כתוב'
התעמקתי, לא כתוב
13/06/2018 | 11:54
5
לצפיה ב-'TF Card Request: 8G To 32G(Must High Quality Class 10)'
TF Card Request: 8G To 32G(Must High Quality Class 10)
13/06/2018 | 09:32
1
15
כרטיס TF
לצפיה ב-'את זה ראיתי, אבל איזה פורמט?'
את זה ראיתי, אבל איזה פורמט?
13/06/2018 | 11:55
5
לצפיה ב-'(TF Card Request: 8G To 32G(Must High Quality Class 10'
(TF Card Request: 8G To 32G(Must High Quality Class 10
13/06/2018 | 09:42
1
27
זה אותו דבר כמו Micro SD 
מקסימום 32G סוג class10
 
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
13/06/2018 | 11:55
6
לצפיה ב-'כיצד לערוך חיפוש במסנג'ר של פייסבוק? '
כיצד לערוך חיפוש במסנג'ר של פייסבוק?
12/06/2018 | 09:44
1
12
יש לי את האפליקציה של מסנג'ר - פייסבוק
 
שלחתי להמון אנשים שם הודעות.
 
ואני רוצה לחפש בין כל מאות האנשים , מילים מסויימות (לדוגמא "אוזניות")
 
כי אני רוצה לאתר את מי שכתבתי לו את המילה הזו
 
כיצד עושים זאת ?
תודה 
לצפיה ב-'אפשר שזה במחשב...באפליקציה לא'
אפשר שזה במחשב...באפליקציה לא
12/06/2018 | 13:52
9
לצפיה ב-'שאלה כללית על AMD'
שאלה כללית על AMD
10/06/2018 | 15:00
2
33
האם צריכות להיות לי הסתייגויות בקניית מחשב עם מעבד AMD, לצורכי אינטנרט ואופיס בלבד?
שמתי לב שהמחשבים שמגיעים עם מעבד AMD די זולים.
כמו זה למשל-
https://ksp.co.il/?uin=40533&select=.268..271..211.
תודה מראש...
לצפיה ב-'בעיקרון לא אבל הבאת חלשלוש'
בעיקרון לא אבל הבאת חלשלוש
11/06/2018 | 10:26
1
27
 
מבחינת ביצועים זה אפרוח..מחשב חלש ואיטי גם לצרכים שלך...ממש על גבול מינימום הכרחי ..ואם תעבוד  במקביל כמה דפים אינטרנט פתוחים..אופיס פתוח...הזיכרון לא בטוח יעמוד בזה..
מה גם השמעבדים בדור  שלך המחשב שלך חלשים משל אינטל.
 
לדעתי אם מתפשרים על רזולוציה , להתחיל מזה
 
מחשב נייד - Asus VivoBook 15 X540UA-GO072 - שחור
 
 
רזולוציה יותר טובה
 
מחשב נייד - Lenovo IdeaPad 320-15 80XH01J4IV - צבע לבן ( יש הנחה עליו עכשיו)
 
מחשב נייד - Lenovo IdeaPad 320-15 80XH01J4IV - צבע לבן
 
פחות מאלה לא מומלץ...
 
ויש לקחת בחשבון עלות מערכת הפעלה בכל המחשבים הנ"ל כולל בשלך..
 
 
לצפיה ב-''
11/06/2018 | 14:11
2
לצפיה ב-'האם כשמתקינים ווטסאפ ווב התוכנה מבקשת אישור'
האם כשמתקינים ווטסאפ ווב התוכנה מבקשת אישור
10/06/2018 | 14:48
5
21
שנשלח לאימייל שמקושר לאותו טלפון?
לצפיה ב-'אין קשר ל email'
אין קשר ל email
10/06/2018 | 16:29
3
15
כמו כן לא נדרשים למסור אחד כזה.
בסך הכל זה קשור למספר הטלפון ומקבלים רק SMS
 
לצפיה ב-'האם אפשר להתקין על אותו מחשב ווטסאפווב של שני מכשירים שונים?'
האם אפשר להתקין על אותו מחשב ווטסאפווב של שני מכשירים שונים?
10/06/2018 | 21:55
2
8
לצפיה ב-'לא חושב'
לא חושב
10/06/2018 | 22:10
11
זה לא אפליקציה זה שיקוף של הטלפון ,אתה סורק את הברקוד ומקבל קישור
 
לצפיה ב-'כן עם התוכנה עצמה'
כן עם התוכנה עצמה
11/06/2018 | 10:14
24
 
 
אתה פשוט מתנתק ומחבר נייד אחר...א אפשר שניהם יחד, כל אחד לחוד אפשר.
לצפיה ב-'אבל למה להתעסק עם ווטסאפ כשיש טלגרם?'
אבל למה להתעסק עם ווטסאפ כשיש טלגרם?
15/06/2018 | 01:38
8
תוכנה הרבה יותר טובה, מוצפנת  ואחת כזאת שלא יצרו על מנת לרגל אחריך ולהפוך אותך למוצר.
 
לצפיה ב-'הודעה - Your PC or mobile doesn't support Miracast'
הודעה - Your PC or mobile doesn't support Miracast
10/06/2018 | 02:30
1
16
שלום, יש לי לנובו יוגה 900 + ווינדוס 10.  קניתי לפני שנה דונגל שבעזרתו אני משדר לטלוויזיה על גבי וויפי (מירהסקרין). השידור בעבר היה תקין עד שיום אחד פתאום לא ניתן היה לשדר עוד לטלוויזיה. 
 
כדי לשדר בעבר, הייתי לוחץ על PROJECT דרך תפריט הקיצורים של הווינדוס, היה מופיע לי אופציה לבחור בשידור WIRELESS. 
 
כעת, שאני לוחץ על PROJECT האופציה הזו לא קיימת. יתרה מכך, כאשר אני לוחץ במסך הקיצורים של הווינדוס על CONNECT, הוא מראה לי את ההודעה הבאה:
 
 Your PC or mobile doesn't support Miracast. so it can't project wirelessly.
 
אודה לעזרה בעניין.
 
 
 
 
 
לצפיה ב-'נסה לפעול לפי הקישור'
נסה לפעול לפי הקישור
10/06/2018 | 10:26
16

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

כהן ישראלי ושות' - משרד עו
כהן ישראלי ושות'

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ