לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2893628,936 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'שירות לקוחות יונדאי'
שירות לקוחות יונדאי
13/03/2019 | 07:03
6
165
פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...
לצפיה ב-'אם היו יודעים'
אם היו יודעים
13/03/2019 | 07:48
3
117
איך להתייחס ללקוחות היו מועסקים במרצדס.
לצפיה ב-'זה אותו היבואן... - "כלמוביל"'
זה אותו היבואן... - "כלמוביל"
16/03/2019 | 09:56
2
8
לצפיה ב-'ברור'
ברור
16/03/2019 | 10:09
1
29
גם אותו קהל יעד
לצפיה ב-''
16/03/2019 | 17:13
3
לצפיה ב-'אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!'
אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!
13/03/2019 | 08:26
84
כי אם אתה לא מפרסם את שם המוסך - לא עשית כלום!
סתם הוצאת קיטור. 
לצפיה ב-'חוץ מלהתלונן יש מטרה? '
חוץ מלהתלונן יש מטרה?
13/03/2019 | 13:31
73
מה אתה רוצה להשיג, פיצוי? החזר כספי? נגרם לך נזק?
כי יש תלונה כמו ב "אמאאאאא הוא הרביץ לי" למשל, זה סוג של תלונה ויש תלונה שמראה ביזנס. 
לצפיה ב-'משיכות מפייפל לכרטיס אשראי'
משיכות מפייפל לכרטיס אשראי
11/03/2019 | 23:26
2
81
יכולה להיות בעיה מסויימת אם יש לי משיכות קבועות מפייפל לחשבון בנק דרך כרטיס האשראי של לאומי קארד כך שזה מתקזז לי עם הרכישות החודשיות וההפרש עובר לחשבון?
יכולה להיות בעיה עם פייפל אם אני מכניס סכומי כסף לחשבון פייפל?
לצפיה ב-'לפייפאל ולאומי קארד אין בעיה'
לפייפאל ולאומי קארד אין בעיה
12/03/2019 | 09:51
65
בהנחה שפייפאל בכלל מאפשרים למשוך את הכסף לכרטיס, בעבר הם אפשרו רק לחשבון בנק, אבל אני לא מעודכן כבר.
אתה צריך לחשוב פעמיים על תכיפות המשיכות שלך בגלל העמלות, וכמובן להכין תשובות משכנעות שתוכל לספק לשאלות של רשות המיסים.
לצפיה ב-'יש בכלל אפשרות להוסיף כסף לכרטיס מחשבון ישראלי?'
יש בכלל אפשרות להוסיף כסף לכרטיס מחשבון ישראלי?
12/03/2019 | 10:30
49
חשבתי שזה רק אם יש חשבון אמריקאי
לצפיה ב-'כרטיס אשראי מומלץ?'
כרטיס אשראי מומלץ?
10/03/2019 | 20:59
8
146
איפה הכי משתלם להוציא כרטיס אשראי? מכל הבחינות: עמלות, דמי כרטיס והטבות. אני מרגישה שאני נעשקת מרוב כל העמלות. אם יש גם הטבות לחו״ל זה מבורך כי אני טסה ומזמינה אונליין הרבה.
 
תודה!
לצפיה ב-'ממה שהספקתי לראות'
ממה שהספקתי לראות
10/03/2019 | 22:12
2
135
הכי משתלם זה בכלל לא כרטיס אשראי אלא כרטיס דביט, חיוב מיידי.
הסכום עבור חיוב במטבע זר לא שונה מהותית בין כל החברות בכולן 2.3% עד 3%. 
עלות משיכה מכספומט, אותו הדבר בכולם בין 3% ל- 4%.
הדברים שכן משתנים בין הכרטיסים זה דמי כרטיס, שיכול להיות בין 0 ל-300 שקל לחודש. ההחזרים או ההטבות בקניות במקומות מסוימים ולא באחרים, ומועדי החיוב, אם זה חשוב לך.
 
לצפיה ב-'לא מדויק '
לא מדויק
11/03/2019 | 21:20
1
79
קודם כל לא בטוח בכלל שדביט אתה יכול להשתמש בו בחו"ל.. אלא אם התכוונת אולי לכרטיס של הדואר? 
בכל מקרה יש את הייטקזון שיש לו תנאים מאד משתלמים במיוחד למי שנוסע הרבה לחו"ל.. עמלת המרה של מטבע זר שם 1% , עמלת משיכה של 2% וקצת, ואין עמלות על הכרטיס בכלל!.. גם המבצעים הצרכניים משתלמים.. 
בגול עדיף לבדוק אם אתה משתייך למועדון צרכנות כלשהו כי כן יש יתרונות בכ.אשראי מסוימים
לצפיה ב-'לא כולם בהייטק. אולי אחוז מהאוכלוסיה? '
לא כולם בהייטק. אולי אחוז מהאוכלוסיה?
12/03/2019 | 00:46
60
בכל מקרה, כדאי להסתכל גם מה העמלה על משיכה שקלית ומט"ח בכספומטים בארץ ובחו"ל
לצפיה ב-'הייטק זון, או 'כזה אני רוצה' של לאומי קארד'
הייטק זון, או 'כזה אני רוצה' של לאומי קארד
11/03/2019 | 00:08
1
49
לצפיה ב-'צודק, אפס שקלים עמלה חודשית ובערך 1% עמלת מט"ח'
צודק, אפס שקלים עמלה חודשית ובערך 1% עמלת מט"ח
11/03/2019 | 11:28
71
והרבה מאוד הטבות יחסית לכרטיסים אחרים, כמובן שמי שבוחר בכרטיס צריך לבדוק את רלוונטיות ההטבות ספציפית אליו.
"כזה אני רוצה" ניתן לכל אדם בישראל שזכאי לקבל כרטיס אשראי, מספיק שיש לו חשבון פייסבוק, הייטק חבר וכרטיסים דומים דורשים השתייכות לאיזושהי קבוצה.
לצפיה ב-'כיום המלצה על כרטיס אשראי קצת בעייתית'
כיום המלצה על כרטיס אשראי קצת בעייתית
11/03/2019 | 09:43
127
מאחר ושתיים משלושת החברות עוברות מהבנקים לידיים פרטיות, לאומי כארד נמכרה וישראכארט בתהליך הנפקה ולכן אין להסתמך על המלצות מהעבר לגבי העתיד.
בכל מקרה - יש מקום למו"מ בעניין העמלות עם המוקד של החברה.
דוגמא אישית - בידי כרטיס מועדון שופרסל של ויזה כאל, קיבלתי הודעה שהם מתחילים לגבות דמי כרטיס ודמי חבר (ביחד 13 ש"ח לחודש), התקשרתי כדי לבטל את העמלות, הם סרבו אך הציעו לי כפיצוי החזר של 30 ש"ח לחודש (5% על 300 השקל הראשונים בכל אחד משני כרטיסי)
לצפיה ב-'ממליצה על לאומי קארד '
ממליצה על לאומי קארד
11/03/2019 | 12:23
82
ממליצה על הכרטיס של לאומי קארד (עכשיו הם כרטיס חוץ בנקאי ונקראים מקס) בנוסף לתנאי שימוש מוצלחים, יש להם פינוקים והטבות מדי חודש, מה שמוזיל את העלויות החודשיות בסופו של דבר. ואם רוכשים אונליין, יש להם הטבת איקומרס של החזר כספי ברכישה מעל 70 שקלים.
לצפיה ב-'מצטרף להמלצות על הייטקזון (כאל) ומוסיף...'
מצטרף להמלצות על הייטקזון (כאל) ומוסיף...
11/03/2019 | 13:05
89
 שמועדון TAU (של אוניברסיטת תל אביב) של לאומי קארד מאוד מומלץ!
 
בשניהם אין דמי כרטיס עד להודעה חדשה ככה שלא עולה כסף להחזיק את שני הכרטיסים . מסגרת גבוהה (אין לי צורך בה אבל תמיד נחמד שיש)
 
בלאומי קארד - 1.2% עמלת המרה, בלי עמלת משיכה מכספומטים בחו"ל - חסך לי המון כסף!
בהייטקזון- עמלה של 1%. עוד לא ניסיתי למשוך בחו"ל.
 
לצפיה ב-'שלום, מה עושים עם ארון שקניתי ויש לו ריח כימי לא נעים?'
שלום, מה עושים עם ארון שקניתי ויש לו ריח כימי לא נעים?
08/03/2019 | 23:06
9
164
קיבלתי את הארון לפני כחודשיים כבר ולמרות שניסיתי לאוורר הריח חוזר, במיוחד כשאני סוגרת את התריסים.. עדיין לא עברתי דירה לכן עוד לא היה מצב שסגרתי חלונות וגם דלת, לא רוה לחשוב מה יהיה במצב כזה.
קניתי עוד ספה אצל המוכר הזה וגם שם היו בעיות וחגם בקשר לארון היו דברים שלא כפי שהזמנתי, חלק הוא מוכן לתקן, בינתיים הכל נסחב חודשיים. הבעיה היא שבקשר לריח לא ברור איך אפשר להוכיח שיש משהו לא תקין, זאת לא תקלה מהסוג שניתן להוכיח. המוכר וגם בעל המפעל טוענים שאין שום ריח, ברור, למה שיודו שיש משהו..
זה ארון בחדר של הילד ואני מש לא מוכנה שהוא ינשום משהו לא נעים וייתכן גם לא בריא ,ממש ריח כימי שמרגישים בחדר. אפשר לקבל חוו"ד נייטרלית על תקינות הארון? מה לעשות?
לצפיה ב-'לא צריך להוכיח'
לא צריך להוכיח
08/03/2019 | 23:43
6
116
מספיק שאת מתלוננת. בנאדם לא מחליף ארונות בשביל הכיף. אם הוא לא מוכן תתבעי בתביעות קטנות.  פעם צבעו לי ארון והריח נשאר חודשים אחרי זה, וזה באמת לא בריא. 
לצפיה ב-'ותבעת? ויצא מזה משהו? אין לי יותר מדי אמון בבמי"ש בעניין זה'
ותבעת? ויצא מזה משהו? אין לי יותר מדי אמון בבמי"ש בעניין זה
09/03/2019 | 00:46
5
85
בנוסף, הם אמורים השבוע להחליף לי בארון את המסגרת לאלומיניום, כי זה משה שאמור היה להיות וסיפקו לי בלי, אני תוהה אם זה לא משחק נגדי שכאילו אני מספיכמה לכזה ארון.
המוכר כן הסכים לקחת את הארון אבל בלי להחזיר לי את ההובלה (300 ש"ח) ועוד רצה 300 נוספים על פירוק, ז"א בשביל להיפטר מהארון המסריח הייתי צריכה לשלם 600 ש"ח אז לא הסכמתי לכזאת חוצפה. מה גם שבתמורה לזה הוא לא רצה לתקן לי דברים אחרים בספה שהבטיח לעשות וגם זה לא התאים לי. בקיצור, רק בעיות אני רואה מהקניה הזו. מעניין אם היה לך ניסיון בתביעה מסוג זה ואיך שופטים מתייחסים..
לצפיה ב-'כן, את צריכה לשלם הובלה בכל מקרה. '
כן, את צריכה לשלם הובלה בכל מקרה.
09/03/2019 | 16:03
2
21
לצפיה ב-'אבל.. למה? אם הם מספקים מוצר פגום למה בעצם אני אמורה לשלם?'
אבל.. למה? אם הם מספקים מוצר פגום למה בעצם אני אמורה לשלם?
11/03/2019 | 20:07
1
36
זה יוצא שבעצם אשלם 600 ש"ח על כלום, חוץ משריטה ענקית בדלת כניסה שהם עשו לי ולך תוכיח.. זה פשוט לא הוגן. אם זה מה שהשופט יפסוק אז אין שום טעם לפנות לתביעות קטנות..
לצפיה ב-'הובלה בחזרה לעסק'
הובלה בחזרה לעסק
12/03/2019 | 00:57
34
על בית העסק, אם יש פגם במוצר. ההובלה אליך - אפשר להתווכח
לצפיה ב-'שופטים בתביעות קטנות, ממה ששמעתי, בד"כ משועממים/אדישים'
שופטים בתביעות קטנות, ממה ששמעתי, בד"כ משועממים/אדישים
09/03/2019 | 17:10
1
90
ושואפים לתקתק עניינים, כלומר לחתור לפשרה ולסגור את העניין. אל תצפי לצדק או לאמפתיה... זה הימור.
לצפיה ב-'זה לא רק בתביעות קטנות'
זה לא רק בתביעות קטנות
10/03/2019 | 11:30
72
זה בכל מערכת המשפטית  (אפילו את שרה נתניהו השופט שלח להתפשר).
והשופטים לא אוהבים  לפסוק מחשש שיטעו וזה רובץ על מצפונם.
 
לצפיה ב-'לדעתי הסיכוי היחיד הוא לנסות להפעיל עליו לחץ יח"ץ'
לדעתי הסיכוי היחיד הוא לנסות להפעיל עליו לחץ יח"ץ
09/03/2019 | 17:24
76
כלומר לפרסם ברשתות החברתיות (להיזהר בניסוחים ולהקפיד להיצמד לעובדות, בלי "מחמאות" מיותרות) / לפנות למדורי צרכנות בתקשורת (למשל "יהיה בסדר" בגל"צ, אם כי זה פחות התחום שלהם, נדמה לי). כל דבר שילחיץ אותו ויגרום לו לקבל אחריות ולנסות לפתור את הבעיה לשביעות רצונך.
לצפיה ב-'לצערנו לרוב המוצרים שמיוצרים היום יש את זה'
לצערנו לרוב המוצרים שמיוצרים היום יש את זה
10/03/2019 | 21:02
60
עשינו מטבח חדש וגם לו יש ריח מאוד חזק
לצפיה ב-'קבלני בניה שמסרבים לטפל בליקויים'
קבלני בניה שמסרבים לטפל בליקויים
11/03/2019 | 17:53
1
76
רציתי להתייעץ אתכם לגבי הנושא שכואב לכל כך הרבה אזרחים במדינה עד כדי חוסר אונים מוחלט - ליקויי בניה שקבלנים מסרבים לתקן.
עד שזה לא קרה לי באופן אישי לא ידעתי עד כמה העוולות האלה נפוצות וכואבות, וכמה סבל נגרם לאזרחים שמשלמים סכום כה גבוה לדירה, והקבלנים מנצלים את כוחם כנגד הרוכשים ומסרבים לתקן תוך כדי זלזול בחוקים.
השיטה כוללת - התעלמות מתמשכת מהרוכש שמציג דו"ח ליקויים רשמי, שקרים, התכחשות, הסתרת מידע, וסירוב מפורש לתקן. מדובר בניסיון מכוון להתיש את הרוכשים, כאשר משרד עורכי הדין שלהם (לרוב משרד מוביל בארץ) משתף פעולה עם העבירה, מטעה ומפחיד את הרוכשים כדי שיוותרו על זכויותיהם.
מעבר לסיפור האישי שלי שמתייחס לקבלן גדול ומוכר, ככל שביררתי שמעתי סיפורים קשים ורבים מאנשים בסביבתי, אך הסיפורים האלה לא ממש מתפרסמים, והעוולות הצרכניות נותרות באפילה.
לצערי גיליתי שגם רשם הקבלנים אינו רלוונטי במקרים רבים משום שהחברה היזמית מולה חתום החוזה אינה קבלן הביצוע בעצמה.
לאור זאת, מעניין אותי לדעת - איזה גופים בארץ מפקחים על התופעה הנבזית הזאת? האם המועצה לצרכנות או אמון הציבור רלוונטיים ואפקטיביים במקרה של קבלני בניה? איך זה שעבריינות כזו מתרחשת מתחת לרדאר?
אילו אלטרנטיבות בעצם קיימות לרוכש שרוצה לעמוד על זכויותיו מבלי התהליך הארוך והיקר של תביעה משפטית?
המצב שקורה בפועל הוא שהרוכשים שעומדים מול קבלן חזק ומאיים פשוט חוששים מתביעה ומוותרים על זכויותיהם. במקרים רבים מדובר על סכומים גדולים של עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים.
אשמח לשמוע את דעתכם, איך כדאי לפעול וגם כיצד להעלות את המודעות לנושא.
אני עוקב אחרי נושאים צרכניים כל חיי, ולא נתקלתי בעוולה צרכנית גדולה כל כך כמו קבלני בנייה שמסרבים לתקן ליקויים (מבחינת גובה הסכום, השיטות העברייניות, והיקף הנפגעים). לפי מה שאני שומע סביבי זו כבר הפכה הנורמה, וגם חברות גדולות ומוכרות לא מתביישות להתנהל בצורה עבריינית כזו שמזלזלת בשלטון החוק ובלקוחות.
לצפיה ב-'אתה צריך עורך דין'
אתה צריך עורך דין
11/03/2019 | 19:30
56
ולמען האמת גם אני. (זה ממש דומה לסיפור שלי)
כל מה שכתבת, אני עובר מול הקבלן שלי
הוא דורש ממני יתרת תשלום (ומתעלם מהדו"ח בדק בית)
אני דורש את יישום דוח הליקויים ששילמתי למהנדס שיכין עבורי ושיתקן את כל הליקויים.
 
אתה (ואני) בבעיה, צריך לקחת עורך דין מול החלאות האלה ואנחנו כצרכנים נמצאים תחת חוק המכר (לא חוק הגנת הצרכן ולא אמון הציבור)
 
לצפיה ב-'שירות גרוע ביותר'
שירות גרוע ביותר
11/03/2019 | 17:33
85
שלום 
העגנו היום למלון לאונרדו כלאב ים המלח 
קבלנו החדר במבנה הישן אחרי שעלינו לחדר לא הינו מרותצים בכלל החדר לא נקי ומאוד מאוד ישן פנינו לקבלה בקשנו לעבור  לחדר שני ובראנו כמה יעלה לנו קבלנו התשעה ל 300 שח עבור 2 לילות וקבלנו כרטיס לראות את החדר אחרי שהסקמנו לעבור והגענו לשלם פתאום הכל השתנה והמחיר השתנה ל 650 שח לילה !!!!  ומבקש לתלונןן בפיסבוק אין לו בעיה תעשי מה שאת רוצה גם אותה תשובה קבלנו ממנהלת הקבלה דניאלה תלונני תעשי מה שבה לכם לא מרוצים גם יכולים לעבור לבית מלון אחר בכיף 
אזי בית מלון ואזי שירות הכי הכי גרוע שקבלנו בבית מלון לא ממולץ לאף אחד להגיע לבית מלון הזה אין נקיון אין שירות מגעיל ברמות
לצפיה ב-'חבילות מאיבי'
חבילות מאיבי
09/03/2019 | 00:42
3
125

עד היום כשהיתי מזמין חבילות הייתי מקבל אותם בתיבת דואר שברשותי ושעליה אני משלם. מעולם לא שלחתי לכתובת ביתית.
בהנחה ואני רוצה לעשות משלוח לכתובת שלי אחרת, איך אני אקבל את החבילה? ידחפו אותה בתיבה של הבניין? סניף דואר? או פתרון אחר?איך אקבל הודעה על דבר הדואר?

לצפיה ב-'חבילות לא-רשומות במעטפות קטנות לתיבה, השאר בסניף/מרכז חלוקה'
חבילות לא-רשומות במעטפות קטנות לתיבה, השאר בסניף/מרכז חלוקה
09/03/2019 | 17:08
71
(יכולה להיות איזו חנות שכונתית למשל). היידוע במסרון אם המספר שלך מופיע על החבילה ו/או מעודכן בדואר (כדי לדאוג שיופיע כדאי לכתוב אותו כחלק מהכתובת) ואם לא – פתק בתיבה.
לצפיה ב-'חלק שמים לי בתיבה'
חלק שמים לי בתיבה
10/03/2019 | 21:03
55
ולחלק אני מקבלת פתקים.
הפתקים לא תמיד מתקבלים... 
ואם הטלפון רשום בצורה נכונה על החבילה אני מקבלת סמס ולא פתק שזה הכי טוב.
לצפיה ב-'ואני נזכרת'
ואני נזכרת
10/03/2019 | 21:05
59
שהייתה חבילה שהתקשרו להגיד שהיא בדואר מחודש ינואר... אבל מוזר שלא שלחו סמס אם הטלפון על החבילה והם התקשרו. ולמה הם לא שלחו את זה חזרה? בקיצור... אי אפשר לדעת
לצפיה ב-'מכונת גילוח של שיומי'
מכונת גילוח של שיומי
09/03/2019 | 18:44
1
127
שנים, הייתי לקוח נאמן ומרוצה  של מכונות הגילוח של פילפס, בשנים האחרונות הייתה נפילה. מכונה מהסידרה 7000 שעלתה כ 500 ש"ח התבררה ככשלון חרוץ של קניה. מעבר לעיצוב, את הדבר המתבקש, היא לא עשתה, הזיפים נשארו על הפנים.
פניה ליבואן / לשרות שלחה אותי לשרות, לא עזרו ההסברים שיש פגם מהותי במוצר, והוא מצא את עצמו באיזה מגירה.
משיטוט ברשת, וחשיפה למוצרי חברת "שיומי" נתקלתי במכונה הבאה:
היא עולה כ 130 ש"ח, כולל משלוח שהגיע תוך כשבועיים.
טעינה כמו סמרטפון.
מנסיון הפעלה, מילה אחת - מעולה.
 
לצפיה ב-'פרסומת חינם למכונת גילוח '
פרסומת חינם למכונת גילוח
09/03/2019 | 19:15
111
של חברת שיומי .
בפורום עשה את זה בעצמך. הפירסום אסור . כאן מותר .
המנהל מחק את הפירסום חינם 
לצפיה ב-'בנק לאומי - ביטול כל כרטיסי האשראי והמשך שימוש בשירות העצמי?'
בנק לאומי - ביטול כל כרטיסי האשראי והמשך שימוש בשירות העצמי?
09/03/2019 | 14:09
2
115
שלום רב,
ברצוני לבטל את כרטיס האשראי הבנקאי (בנק לאומי) שברשותי.
קודם כל - האם זה בעייתי באיזשהו אופן להתנהל רק עם כרטיס אשראי חוץ בנקאי שיש ברשותי (בעל פטור מלא מדמי כרטיס וכו' ולכן מעדיף להישאר רק עמו)?
 
דבר נוסף - כיצד ניתן להמשיך ולהשתמש בשירותים העצמאיים בבנק, דוגמת הפקדת מזומן באופן עצמאי במכשירים, ללא כרטיס אשראי בנקאי? מה הפתרון לכך?
 
בתודה
לצפיה ב-'תגובתי'
תגובתי
09/03/2019 | 15:57
87
אין שום מניעה להשתמש בכרטיס אשראי חוץ בנקאי ורק איתו.
הבנק חייב לספק לך כרטיס תקשורת , יש להם כרטיס בנקאי מעין כספומט שאינו כרטיס אשראי , ויש להם חובה לספק לך אחד כזה על מנת שתוכל לבצע את הפעולות שלך. אם אין להם ולא מוכנים לתת לך משהו חלופי שאינו כרטיס אשראי , הגיע הזמן להחליף בנק.
לצפיה ב-'לא כל אחד מקבל כרטיס אשראי, כידוע... יש כרטיס בנקט בסיסי'
לא כל אחד מקבל כרטיס אשראי, כידוע... יש כרטיס בנקט בסיסי
09/03/2019 | 17:04
87
שמאפשר לך לבצע את כל הפעולות בכספומט. אם יש גם כרטיס אשראי לא צריך את שניהם, אבל כשאין, משתמשים בו.
 
אגב, אם תסביר לבנק שאתה מתכוון לוותר על הכרטיס שלהם בגלל דמי הכרטיס, סיכוי לא רע שהם יוותרו עליהם וחסל...
לצפיה ב-'שמעתם פעם על זיפי?'
שמעתם פעם על זיפי?
09/03/2019 | 15:09
1
148
אני ממליץ בחום על האתר הזה, יש בו הכל, בעברית ובהפעלה פשוטה!
 
לצפיה ב-'שמעת פעם על אבולוציה? '
שמעת פעם על אבולוציה?
09/03/2019 | 16:06
125
מי שלא מסתגל לא שורד. מי שאידיוט נכחד.
לצפיה ב-'ממיר HD'
ממיר HD
09/03/2019 | 11:57
2
77
אני רוצה לקנות ממיר HD , מבלי להתחבר לחברה מסוימת,
על מנת לא לשלם תשלום חודשי. האם קיימת אפשרות כזו?
תודה לעונים.
 
לצפיה ב-'האם הכוונה לממיר של עידן פלוס?'
האם הכוונה לממיר של עידן פלוס?
09/03/2019 | 14:12
63
או שהכוונה לסטרימר?
 
במידה ומדובר בממיר עידן פלוס - יש לוודא בעת הקניה כי מדובר בדור החדש של הממירים, שקולטים באיכות HD.
לצפיה ב-'אין ממיר כללי'
אין ממיר כללי
17/03/2019 | 08:54
3
ספק התוכן מקודד את השידורים
 
לצפיה ב-'חידוש ידיעות..'
חידוש ידיעות..
09/03/2019 | 12:41
80
השבוע צלצלו אלי על מנת לחדש והחלטתי הפעם איני מחדש במיוחד אחרי שרצו להעלות לעוד 109 שח.
כמובן שצלצלו אלי שנית ניתן מתנות וכו' בעיקרון אני מעדיף לקבל עתון בזול ללא מתנות ב89 שח הם מציעים ל4 חודשים.
אם לא. לא אחדש ,כי בלאו הכי כל החדשות הן ישנוןת אחרי דור האינטרנט.
לצפיה ב-'טעם מתכתי לסירוגין למים בדירה שכורה – האם כד "בריטה" יעזור?'
טעם מתכתי לסירוגין למים בדירה שכורה – האם כד "בריטה" יעזור?
08/03/2019 | 18:44
2
98
או אולי מותג מתחרה, אם יש דבר כזה? מעולם לא השתמשתי בכד (משלי) ואין לי מושג מה העלות הצפויה (האם באמת צריך להחליף מסנן פעם בחודש או שאפשר גם בתדירות נמוכה יותר?).
 
לא נראה לי שנשתמש במסנן תת-כיורי כי אין תשתית מוכנה לכזה ולא נראה לי שהוא יצדיק את ההשקעה בשכירות לטווח קצר (שנה–שנתיים).
 
הדירה ישנה והבניין מיועד בעתיד לפינוי בינוי, גם החלפת צנרת לא עומדת על הפרק (רק שיפור טעם המים במחיר הזול ביותר).
 
מראש לעונים (אנא הימנעו מראש מהצעות לא רלוונטיות).
לצפיה ב-'חומר למחשבה'
חומר למחשבה
09/03/2019 | 11:11
100
אם למיים טעם רע מאד יתכן שהזיהום יכול גם לפגוע בבריאות, מומלץ לא לשתותם ללא הרתחה ואם אפשר לעבור למים בבקבוקים לשתיה.
אם יש דרך לבדוק אותם ובמידה והם מזוהמים מחובתו של בעל הבית לתקן, שכן עליו לתת לך דירה ראויה למגורים, ומים נקיים הם חלק מזה
לצפיה ב-'בריטה יעזור בהחלט'
בריטה יעזור בהחלט
14/03/2019 | 19:21
22
עלות מסנן בערך 100 שח או מעט פחות.
אין צורך להחליף כל חודש...אפשר בתדירות הרבה יותר נמוכה.
אני מחליף כשאני רואה שבקומקום החשמלי מתחילה להצטבר הרבה אבן ...אז אני יודע שהמסנן בבריטה לקראת סופו...
לצפיה ב-'אזהרה שיצאה מגוגל'
אזהרה שיצאה מגוגל
07/03/2019 | 18:47
5
225
משתמשים בדפדפן כרום? כדאי לעדכן גרסה במיידי כדי לטפל בחור אבטחה שעלול לאפשר להאקר להריץ אצלכם קוד זדוני.
כדי לעדכן: בדפדפן לגלוש אל chrome://settings/help
ולוודא שכתוב שם שהכרום עדכני ושמס' גרסה -  72.0.3626.121.  אחרי עדכון הגרסה צריך להפעיל מחדש את הדפדפן.
 
לצפיה ב-'טיפה יותר קצר:'
טיפה יותר קצר:
08/03/2019 | 09:25
4
187
chrome://version מראה את הגירסה.
לצפיה ב-'אבל לא נותן לך כפתור לעדכן אותה...'
אבל לא נותן לך כפתור לעדכן אותה...
08/03/2019 | 17:42
3
25
לצפיה ב-'אם לא נותן, סימן שהוא מעודכן. הסבר קצר על הכרום'
אם לא נותן, סימן שהוא מעודכן. הסבר קצר על הכרום
09/03/2019 | 01:05
2
74
לצפיה ב-'הוא לא נותן בשיטה המקוצרת שהוצעה בהודעה שהגבתי לה (לא לך)'
הוא לא נותן בשיטה המקוצרת שהוצעה בהודעה שהגבתי לה (לא לך)
09/03/2019 | 15:33
1
13
לצפיה ב-''
09/03/2019 | 17:18
4
לצפיה ב-'נזילה שנמשכת שבועיים'
נזילה שנמשכת שבועיים
08/03/2019 | 19:39
3
116
בשירותים שלי יש נזילה שנמשכת מיום שישי לפני שבועיים בדיוק. קראתי כבר כמה פעמים לאינסטלטור, מישהו טוב, ותיק ואמין שאני מכיר שנים ארוכות. הבעיה היא שהוא והעוזר שלו לא מצליחים למצוא את מקור הנזילה. הם ניסו להחליף גומיה, להחליף ברז, לבדוק אם יש סדקים באסלה והשד יודע מה עוד. אילו עוד תקלות הם לא הביאו בחשבון והאם מומלץ לחפש מישהו אחר במקומם, אם לא יצליחו בפעם השישית לתקן את התקלה? הערה- ע"פ רוב, נדיר שאיזשהי תקלה שהם מטפלים בה לא מסתיימת אחרי מקסימום שני נסיונות. 
לצפיה ב-'אם הם לא מצליחים'
אם הם לא מצליחים
08/03/2019 | 19:59
1
86
למרות עברכם המשותף כדאי לפנות למישהו טוב יותר .
לצפיה ב-'אשמח אם יש לך המלצות'
אשמח אם יש לך המלצות
09/03/2019 | 11:33
14
לצפיה ב-'זה נראה לך הגיוני לתת להם צאנס שישי על אותה בעיה?'
זה נראה לך הגיוני לתת להם צאנס שישי על אותה בעיה?
08/03/2019 | 21:02
27
לצפיה ב-'בהמשך להודעות בפורום מחודש 11-18'
בהמשך להודעות בפורום מחודש 11-18
05/03/2019 | 16:09
3
208
החנות האינטרנטית hot price נראה שפשטה רגל. לקוחות שקנו מגרופון כתבו כאן ודרך אגב אני קניתי מהם שלושה מחשבים ניידים ומכונת קפה.--הכוונה להוט פרייס. 
אני מתעניין לדעת האם האתרים גרופון. ביג דיל.עזריאלי .לקחו אחריות ודאגו שהלקוחות יקבלו את המוצרים או התנערו מהלקוחות.
 
זה חשוב לכל הקונים הפוטנציאליים שידעו על איזה אתר ניתן לסמוך ובאיזה אתר כספך על קרן הצבי.
לצפיה ב-'מה שקורה זה שלאף אחד לא אכפת עד שהוא נכווה'
מה שקורה זה שלאף אחד לא אכפת עד שהוא נכווה
06/03/2019 | 09:27
2
102
ואז יש לו נזק כספי. לי כרגע אין נזק אבל כמי שרוכש באינטרנט זה מטריד שאתה קונה מחשב ומבטיחים לך למשל 3 שנים אחריות ואחרי זה אולי אין עם מי לדבר.
לצפיה ב-'האחריות היא של היצרן ולא של החנות'
האחריות היא של היצרן ולא של החנות
06/03/2019 | 15:16
1
24
לצפיה ב-'בפרוש האחריות אינה של היצרן--תראה מה כתוב באתרים'
בפרוש האחריות אינה של היצרן--תראה מה כתוב באתרים
06/03/2019 | 22:09
80
למשל מחשב נייד לנובו שנמכר בשופרסל .בגרופון ובp100 .כתוב במפורש שהאחריות היא של חברה בשם yyy
שנה שעברה הוט פרייס נתנה 3 שנים אחריות כנראה מתוך ידיעה מה הולך לקרות איתה וכתבה שהאחריות היא במעבדות הוט פרייס.
 
יצרני המחשב בפרוש לא נותנים אחריות למחשבים אלה.
לצפיה ב-'מייבש כביסה כמה שאלות'
מייבש כביסה כמה שאלות
02/03/2019 | 21:18
11
165
מחפשים מייבש 8 ק"ג ללא מעבה.
 
כדאי לקנות משהו יקר או זול?
כאילו היקרים יותר חסכוניים יותר בחשמל זה בטוח, 
השאלה כמה זה בא לידי ביטוי ועל עוד איזה פרמטרים מומלץ להסתכל.
 
 
לצפיה ב-'סתם שאלה.'
סתם שאלה.
03/03/2019 | 00:07
4
144
מאיפה הקביעה הנחרצת שהיקרים יותר חסכוניים יותר בחשמל? 
המייבשים שחסכוניים יותר בחשמל הם אלו שעובדים עם משאבת חום, ואלו הרבה יותר יקרים. אני מאמין שלא לאלה התכוונת. 
לצפיה ב-'סתם תחושת בטן מעיון בזאפ'
סתם תחושת בטן מעיון בזאפ
05/03/2019 | 00:04
3
89
ולא לא התכוונתי לאלה שעולים 8 אלף
לצפיה ב-'המשך'
המשך
05/03/2019 | 06:48
2
74
איך שלא מסתכלים על זה, ליבוש כמות מוגדרת של מים מכביסה, צריך כמות מוגדרת של קלוריות חום. כל המייבשים שעובדים עם גופי חימום, עושים את אותה העבודה, בדיוק באותה יעילות, ובדיוק באותה עלות של חשמל. 
לצפיה ב-'אז מה המשמעות של דירוג אנרגטי?'
אז מה המשמעות של דירוג אנרגטי?
05/03/2019 | 08:06
1
106
A,B,C, וכו'...למה על כל מוצר חשמלי ישנה המדבקה הצבעונית עם הדירוג?
חינכו אותנו ש A הוא החסכוני ביותר
עבדו עלינו?
לצפיה ב-'לא עבדו עלינו. '
לא עבדו עלינו.
05/03/2019 | 09:00
98
אבל, במוצרים שמבוססים על גוף חימום, ההבדלים זניחים. ההפרש בשימוש בשנה מתבטא, אם בכלל, בכמה שקלים בודדים. ההבדל נובע מאיכות הבידוד שמונע בריחת חום. (בזמנו, כשתיקנתי מכשירי חשמל, לא ראיתי בשום מייבש כביסה שפתחתי איזה בידוד איכותי מדי). כשיש מערכות אחרות, כמו למשל מזגן, ההבדלים גדולים יותר. אבל כשאני קונה מכשיר חדש, אני מתיחס לדרוג האנרגטי רק בתור הפרמטר האחרון שמשפיע לי על הקניה. 
לצפיה ב-'מה שבטוח שה שהמעבה גוזל יותר חשמל. השאר? בכל מפרט רשומה'
מה שבטוח שה שהמעבה גוזל יותר חשמל. השאר? בכל מפרט רשומה
03/03/2019 | 08:22
1
100
אות המעידה על רמת החסכוניות של המוצר החשמלי וזה לא תלוי בהכרח האם הוא
זול או יקר. 
בשנים האחרונות, גם היוקר אינו משמש ערובה לאיכות ולאורך חיי המוצר, ולכן, כדאי
לקרוא חוות דעת ולערוך חקר שוק על אמינות של יצרנים. זה אולי יכול להועיל.
ונכון. המייבשים שפועלים על בסיס משאבת חום הם אכן חסכוניים יותר בחשמל, אבל 
הייבוש הוא איטי יותר, וכדאי לבדוק האם זה מה שאתה באמת רוצה.
לצפיה ב-'הייבוש אמנם איטי אבל יש עם הטכנולוגיה החדישה יתרונות'
הייבוש אמנם איטי אבל יש עם הטכנולוגיה החדישה יתרונות
03/03/2019 | 16:34
108
שעולים על החיסרון שהזכרת.
* החלל בו המייבש נמצא לא מתחמם בכלל ממנו. אין אף צרכן שקנה ולא אומר את זה, היתרון המיוחד למדחס עם מעגל קירור סגור.
* ניתן לייבש סוודר צמר או כל בגד עדין ללא חשש, להבדיל ממייבש רגיל שאין מצב שיגיע ל-40-45 מעלות בתוך התוף.
*משטר ניהול החשמל בדירה הופך ליותר גמיש! במקום שמייבש יעבוד על 13 אמפר תודות למדחס הזרם יורד לכ-3, חשוב במיוחד למי שיש לו לוח חד פאזי של 25 או 40 אמפר.
 
אני בספק שההבדל בזמן הייבוש כל כך משמעותי שיהווה חיסרון גדול יחסית. אם נגיד חיכית חצי שעה או שעה, אז זה לא כל כך נורא. לעומת זאת, מי שרוצה ייבוש מאוד מהיר, בגלל שמכבס להרבה נפשות במשפחתו, אין לרשותו שום חלופה למייבש גז, למרות כל הבעיות והחסרונות שתוארו איתו. מייבש גז מסיים מחזור ייבוש ל-6 קילו תוך כ-40 דק'. זה לא חוסך מי יודע מה כסף (המנוע של התוף במייבש גז צורך ממילא מחצית צריכת חשמל של המדחס, כ-300 וואט), אבל חוסך זמן וסטרס, בהחלט כשמדובר במשפחה גדולה ומרובת נפשות.
לצפיה ב-'מייבש זול!! אני קונה כל 10 שנים את המייבש הזול ביותר בשוק מש'
מייבש זול!! אני קונה כל 10 שנים את המייבש הזול ביותר בשוק מש
05/03/2019 | 19:05
3
93
משהו בסביבות 1000 ש"ח היום. 
תוף נירוסטה! וזהו
לצפיה ב-'היום המייבשים הזולים מחזיקים שנה עד שנתיים'
היום המייבשים הזולים מחזיקים שנה עד שנתיים
09/03/2019 | 09:06
2
39
וזאת משום שיחסית למחירם הכולל חלקי החילוף שלהם מאוד יקרים .
לצפיה ב-'שנה שנתיים.. ??? אין מצב! בקיץ כמעט ולא משתמשים, מיותר לחלוט'
שנה שנתיים.. ??? אין מצב! בקיץ כמעט ולא משתמשים, מיותר לחלוט
09/03/2019 | 17:14
1
40
לחלוטים, גם צרכן חשמל לא קטן וגם בלאי הבגדים נעשה גבוה.
משתמשים כשאין ברירה, ימי חורף גשומים, כשצריך איזה בגד ואין ברירה...
במתקונת הזו המייבש חי כ 10 שנים.
לצפיה ב-'אופס.. לחלוטין'
אופס.. לחלוטין
09/03/2019 | 17:18
6
לצפיה ב-'תראו קטע... שוב,,, הוט'
תראו קטע... שוב,,, הוט
04/03/2019 | 06:43
5
200
לאחרונה גילינו שהאינטרנט בהוט מהיר יותר וזול יותר מב-בזק. נכון. שמרנו אמונים לבזק 
לאורך שנים רבות ולא היו לנו תקלות חמורות אצלם. אז התמדנו, עד שהגיע הרגע בו 
חישבנו מסלול מחדש. כי... בבזק המהירות אינה עולה על 60 קב"ט ובהוט מבטיחים
חבילה במהירות של  200.
התקשרנו והמחיר שנסגר עם הנציגה היה 99 ש"ח למהירות 200. מספר דקות לאחר מכן, מצאתי שבאמצעות רישום באתר, מחיר החבילה נמוך יותר.
אופס... כעת אני רואה שהמחיר התעדכן שוב מאז שיחת אתמול בבוקר...
 
התקשרנו וביקשנו "ליישר קו" עם המחיר שהוצע באתר. תיזזו אותנו מנציג לנציג,
ולבסוף הודיעו לנו כי עלינו לשוחח עם נציג בצ'אט. אז הנה העתק השיחה, כדי
שתלמדו איך 'צריך' להתנהל מול הנציגים המכעיסים הללו.......
 
שלום
11:20
ליאל - רכזת מדיה חברתית -  
רכז שירות יטפל בפנייתך כאן בצ'אט תוך כמה רגעים.
בינתיים אודה לציון כתובת המנוי ו-4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המעודכנים במנוי.
11:21
בוקר אור! ביום ו' שעבר, שוחחתי עם נציגה והזמנתי אינטרנט במהירות 200 מגה
במחיר 99 ש"ח לחודש.
מעט זמן אחרי השיחה, גיליתי שאם אני סוגר את העסקה דרך האתר, אותו מנוי בדיוק עולה לי 90 ש"ח לחודש.
11:23
מה שרציתי לבקש הוא דבר כזה.
או שתעדכנו לי את המחיר שיהיה כמו באתר (90 שקל לחודש) או שאני רוצה לבטל את העסקה ואני אסגור לבד דרך האתר
11:25
- רכזת מדיה חברתית -  
אעביר את פנייתך למחלקת מכירות תוך 2 ימי עסקים ייצרו עימך קשר.
 
11:26
כל שנייה מעבירים אותי למישהו אחר זה כבר לא הגיוני
11:26
דיברתי עם מוקד מכירות, הפנו אותי לשירות. דיברתי עם שירות, אמרו שיחזרו אלי ממכירות, חזרו אלי ממכירות, אמרו לי לדבר עם הצ'אט
11:27
אני מבקש לבטל את העסקה בלי התיזוזים האלה, את התיזוזים סיימתי מזמן בצבא
11:28
אז או שתתאמו בינכם מה שאתם אומרים ללקוחות או שתבצעו את מה שהחברים שלכם מבטיחים
11:28
אני לא מחכה לעוד נציג שיפנה אותי לנציג אחר
11:28
- רכזת מדיה חברתית -  
מה השם של הנציג מכירה שאמר לך ?
 
11:33
לא זוכר את השם...
התקשרה אלי ממש לפני כמה דקות
11:33
- רכזת מדיה חברתית -  
אני מעדכנת לך מספר רגעים
 
11:38
מעדכנת ל90?
11:39
- רכזת מדיה חברתית -  
אני מעדכנת לך ב 75 ש"ח
 
11:40
- רכזת מדיה חברתית -  
סה"כ 87 ש"ח
 
11:41
אההה
11:41
אוקיי
11:41
אני יכול לקבל למייל אישור על העסקה המעודכנת?
11:41
- רכזת מדיה חברתית -  
שלחתי לעדכון המבצע , עד 7 ימי עסקים זה יתעדכן רטרוקאטיבי ממעמד שיחתנו
11:47
שמחתי להעניק שירת שיהיה לך יום טוב
11:49
גם לך :)
 
לצפיה ב-'ההמשך:'
ההמשך:
04/03/2019 | 06:59
2
134
- 4/2019: ליאל - רכזת מדיה חברתית: רכז שירות יטפל בפנייתך כאן בצ'אט תוך כמה רגעים.
בינתיים אודה לציון כתובת המנוי ו-4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המעודכנים במנוי.
- 6/2019: בוקר אור! ביום ו' שעבר, שוחחתי עם נציגה והזמנתי אינטרנט במהירות 200 מגה
במחיר 99 ש"ח לחודש.
מעט זמן אחרי השיחה, גיליתי שאם אני סוגר את העסקה דרך האתר, אותו מנוי בדיוק עולה לי 90 ש"ח לחודש.
- 8/2019: מה שרציתי לבקש הוא דבר כזה.
או שתעדכנו לי את המחיר שיהיה כמו באתר (90 שקל לחודש) או שאני רוצה לבטל את העסקה ואני אסגור לבד דרך האתר
- 2020: רכזת מדיה חברתית: אעביר את פנייתך למחלקת מכירות תוך 2 ימי עסקים ייצרו עימך קשר.
- 2021: כל שנייה מעבירים אותי למישהו אחר זה כבר לא הגיוני
- 2022: דיברתי עם מוקד מכירות, הפנו אותי לשירות. דיברתי עם שירות, אמרו שיחזרו אלי ממכירות, חזרו אלי ממכירות, אמרו לי לדבר עם הצ'אט
- 2024: אני מבקש לבטל את העסקה בלי התיזוזים האלה, את התיזוזים סיימתי מזמן בצבא
- 2025: אז או שתתאמו בינכם מה שאתם אומרים ללקוחות או שתבצעו את מה שהחברים שלכם מבטיחים
- 2027: אני לא מחכה לעוד נציג שיפנה אותי לנציג אחר
- 2030: רכזת מדיה חברתית: מה השם של הנציג מכירה שאמר לך ?
- 2033: לא זוכר את השם... התקשרה אלי ממש לפני כמה דקות
- 2036: רכזת מדיה חברתית: אני מעדכנת לך מספר רגעים
- 2040: מעדכנת ל90?
- 2045: רכזת מדיה חברתית: אני מעדכנת לך ב 75 ש"ח
- 2050: רכזת מדיה חברתית: סה"כ 87 ש"ח
- 2060: אההה, אוקיי
- 2075: אני יכול לקבל למייל אישור על העסקה המעודכנת?
- 2099: רכזת מדיה חברתית: שלחתי לעדכון המבצע , עד 7 ימי עסקים זה יתעדכן רטרוקאטיבי ממעמד שיחתנו
- 2111: שמחתי להעניק שירת שיהיה לך יום טוב
- 2222: רציתי לבטל את החיוב של סבא רבא שלי מ-3/2019.
לצפיה ב-'כל זה הובן לי מזמן. אין שום כבוד ללקוח, מילה זו לא מלה'
כל זה הובן לי מזמן. אין שום כבוד ללקוח, מילה זו לא מלה
04/03/2019 | 12:56
1
96
אסור לסכם אתם כלום בעל פה!!!! כאילו לא דברת!! 
העפתי אותם ממני בתענוג גדול. 
או איך שאמרו פעם.. ברוך שפתרנו מעונשו של זה.
לצפיה ב-'איך שלא תהפוך את זה אנו זקוקים לעונש כלשהו.. בזק.. הוט.. יס.'
איך שלא תהפוך את זה אנו זקוקים לעונש כלשהו.. בזק.. הוט.. יס.
05/03/2019 | 01:22
67
פרטנר או סלכלום. לא יעזור לנו...
לצפיה ב-'גם בבזק המצב לא אידיאלי'
גם בבזק המצב לא אידיאלי
04/03/2019 | 17:03
101
לפני חודשיים בערך הודיעו לי שמעלים מ-99 לחודש ל-129. כשהתקשרתי לשירות לקוחות ואיימתי להתנתק, זה לגמרי לא הרשים אותם. אחת הנציגות אף הודיעה לי ביובש שהמחיר אמור להעלות ל-139 ש"ח. בסוף במהלך שיחה אקראית עם המוקד הטכני (בעניין הקשור לטלפון הקווי) הנציגה בישרה לי שאפשר להוריד את המחיר על האינטרנט ל-97 לחודש.
לצפיה ב-'המלצה חמה - אקספון 018 '
המלצה חמה - אקספון 018
09/03/2019 | 14:18
27
אני איתם כבר 3 שנים בחבילת השוק הסיטונאי (כלומר תשתית + ספק).
המחיר לחודש - 65 ש"ח.
המהירות - אחלה (אני כיום על 15 מגה).
השירות - באמת אחלה. עונים מהר, והמוקדנים/יות מאוד שירותיים/יות.
 
ממליץ מאוד לעקוב אחרי מבצעים שלהם. במידה ונתקלים במבצבע באינטרנט ללקוחות חדשים - הם מחוייבים להעניק אותו גם ללקוח קיים (הם דורשים דמי מעבר כמו בכל החברות, בדרך כלל אני מצליח להפית אותו בוויכוח קל עם המוקדנים).
 
לטעמי כדאי לשקול מעבר אליהם מאשר חיבור להוט או בזק. בסופו של דבר מדובר בתשתית יציבה של בזק ובמחיר נמוך בהרבה.
לצפיה ב-'מזגן אלקטרה\פמילי לסלון '
מזגן אלקטרה\פמילי לסלון
02/03/2019 | 11:52
25
93
שלום וברכה,
אתמול בדקתי דגמי מזגן שונים.
לאחר התייעצות בפורום הנהדר הזה, קבלתי המלצה לבדוק מזגן אלקטרה.
לסלון של כ-42 מ"ר.
הייתי במספר חנויות , קבלתי הצעות מחיר למזגן פמילי PRE PREMIUM -בעל 7 שנות אחריות.
25800 BTU .
כששאלתי לגבי אלקטרה, נאמר לי שהמחירונים לא מעודכנים.
המוכרים ניסו להיראות אובייקטיביים אך משום מה זה הרגיש שהם מנסים "לדחוף בכוח" את מותג פמילי.
אולי במקרה ואולי לא, בכל מזגני פמילי שהיו בתצוגה-התריסים היו עקומים .

לצפיה ב-'אין דבר כזה אין מחירונים מעודכנים,המחירון מינואר 2019 מופץ '
אין דבר כזה אין מחירונים מעודכנים,המחירון מינואר 2019 מופץ
02/03/2019 | 18:13
24
97
כבר חודש לפני.
להספק שציינת אין לאלקטרה והמחירון לפני כרגע 
לגבי הפמילי עם 7 שנות אחריות,הם מזגנים טובים ומאותו יצרן שאלקטרה רכשה ממנו עד לפני כשנתיים AUX .
בכל הפמילי שהתקנתי לא הייתה לי כל בעיה בתריסים.
 
לצפיה ב-'מה המוניטין של יצרני -פמילי\תדיראן\אלקטרה -נכון לתחילת 2019 '
מה המוניטין של יצרני -פמילי\תדיראן\אלקטרה -נכון לתחילת 2019
03/03/2019 | 10:08
23
54
תודה על התגובה.
אם אני מבין נכון-חשוב מאוד לבחור יצרן טוב , ה"מדבקה" (=מותג) ואף דגם ספציפי, פחות קריטיים.
מבחינה מבנית של היחידה הפנימית-רצוי שהתריסים יוכלו לנוע לכל הכיוונים כי היחידה הפנימית  תותקן ליד החלון ופינת האוכל נמצאת משמאל לחלון.

לגבי דגמי אלקטרה - מצאתי מידע ברשת שהם עושים עבודה טובה אך יחד עם זאת די רועשים , האם זה נכון לתחילת 2019?
בעבודה לדוגמה מותקן מזגן מרכזי של אלקטרה שמחמם\מקרר מצוין אך שומעים את המנוע והוא די מרעיש.
בבית הייתי רוצה מזגן שקט ,גם אם הוא ללא אינוורטר.
 
לצפיה ב-'מזגני פמילי מתוצרת aux מזגני'
מזגני פמילי מתוצרת aux מזגני
03/03/2019 | 14:03
1
74
תדיראן מתוצרת gree מזגני אלקטרה מתוצרת מידיאה .שלושתם מענקי תעשיית המיזוג העולמית וציוד מעולה שתלוי אך ורק במזמין המזגנים.
לכל חברה יש מספר דגמים באותו הספק בהפרשי מחיר קטנים והבדלים קלים .
בכללי מזגנים בסדר גודל הזה מאד רצוי כווני אויר 3D במיוחד אם משמשים לחלל סלון מטבח .
לצפיה ב-'לגבי השקט .היום אני בודק פיזית את'
לגבי השקט .היום אני בודק פיזית את
03/03/2019 | 15:12
78
הדגמים החדשים והערב תקבל תשובה .
לצפיה ב-'המטרה-BEST VALUE FOR MONEY '
המטרה-BEST VALUE FOR MONEY
03/03/2019 | 15:18
20
50
האם ישנו דירוג (מבין אלקטרה\פמילי ליין\תדיראן)  מבחינת יעילות קירור\חימום עלויות אחזקה?
תודה על אזכור כיווני ה3D ,זה מאוד חשוב לדעתי ,ספציפית אצלינו.
מבחינת רמת רעש, מהו הנתון והערך הרצוי ? (השאיפה כמובן , מזגן כמה שיותר שקט)
 
לצפיה ב-'ענים השקט הוא פונקציה של כמות האויר ומרחק הזריקה מהמזגן'
ענים השקט הוא פונקציה של כמות האויר ומרחק הזריקה מהמזגן
03/03/2019 | 16:54
3
59
למזגן בסדר גודל שכזה מדובר בממוצע של 35 דציבל.
זה במהירות נמוכה.
דירוג המזגנים מבחינת COP הוא כמעט דומה בכל החברות והמדובר לדרוג A.
לצפיה ב-'כרגע ליד המזגנים .ביחידה שנקבת '
כרגע ליד המזגנים .ביחידה שנקבת
03/03/2019 | 17:59
2
70
בפרטים רמת הרעש 31 דציבל .מאד מאד שקט .
הדגם הגדול יותר של 28000 btu 39 דציבל .
לצפיה ב-'מחיר לעומת מה שאתה מקבל כדאי מאד '
מחיר לעומת מה שאתה מקבל כדאי מאד
03/03/2019 | 18:29
26
לצפיה ב-'עדכון לגבי היצרן .למזגנים הללו הץבסדרות'
עדכון לגבי היצרן .למזגנים הללו הץבסדרות
03/03/2019 | 19:51
70
החדשות של פמילי היצרן הוא tcl גם הוא אחד הגדולים בסין .
לצפיה ב-'האם ישנן חברות נוספות (לא מסין) '
האם ישנן חברות נוספות (לא מסין)
04/03/2019 | 17:57
15
56
שנחשבות בגדר פרימיום low cost? 
אנסה להסביר למה אני מתכוון -
לפני שנתיים קניתי רכב חדש מסוג טויוטה. 
התלבטתי בין הקורולה ל מאזדה 3.
אם בזמנו הייתה לי אפשרות מבחינה כלכלית כפי שיש לי כיום, הייתי רוכש את המאזדה בחפץ לב .
כיום אני עם קורולה ומצטער שבזמנו בחרתי בה. 
 
אני לא מכיר את היצע המזגנים בארץ ולכן יכל להיות שאני מפספס דגם ממש ממש מוצלח שדורש השקעה נוספת קטנה יחסית (עד 500ש"ח נגיד) .
אם אין, אבחר בסדרה החדשה של פמילי ליין. 
לצפיה ב-'ממש ממש אין .'
ממש ממש אין .
04/03/2019 | 19:45
14
28
לצפיה ב-'למען הסר ספק - מהן הסדרות החדשות? '
למען הסר ספק - מהן הסדרות החדשות?
05/03/2019 | 12:53
13
31
של פמילי ליין, עליהן הומלץ?
כאמור, אני מעדיף 7 שנות אחריות מלאה. 
ישנו את דגם דיזיין המעוצב, נראה די חביב לטעמי.
מעניין אם יש לו זרימת אוויר 3d
ו-31 דציבל?
באתר החברה לא הצלחתי למצוא מפרטים ומידע לגבי האחריות . 
 
לצפיה ב-'אענה יותר מאוחר הקטלוג החדש ברכב.'
אענה יותר מאוחר הקטלוג החדש ברכב.
05/03/2019 | 15:08
2
16
לצפיה ב-'פמילי, '
פמילי,
05/03/2019 | 19:16
1
34
היה לי מזגן פמילי קטן לפני  שנים רבות שקניתי לאימי. הוא עבד נפלא בלי סוף.
שקט ולא יקר. זכרתי את העניין ועכשיו קניתי שלושה מזגנים שלהם, גדול ושניים קטנים. עובדים בסדר גמור, שקטים.
לצפיה ב-'תודה על התגובה '
תודה על התגובה
05/03/2019 | 19:36
9
לצפיה ב-'7 שנות אחריות יש לדגם טיטניום לדגם פרימיום ולדגם דיזיין וכן '
7 שנות אחריות יש לדגם טיטניום לדגם פרימיום ולדגם דיזיין וכן
05/03/2019 | 21:37
4
44
לדגם טיטניום WIFI + שיהיה זמין בימים הקרובים.והם 3 D
לצפיה ב-'רמת רעש? '
רמת רעש?
06/03/2019 | 02:35
1
28
אם כל ארבעת הדגמים מסוגלים "להרעיש" ברמה של 31 דציבל  הרי שיש לי מגוון רחב ממנו ניתן לבחור.
אנסה לבחור את הדגם "המעניין" ביותר בעזרת המפרט באתר החברה .
הקטלוג החדש יותר עדכני מהמפרטים הקיימים באתר החברה? 
לצפיה ב-'31 DB בטיטניום ,בדיזיין WIFI ובפרימיום.'
31 DB בטיטניום ,בדיזיין WIFI ובפרימיום.
06/03/2019 | 07:04
14
לצפיה ב-'המידע באתר לא מעודכן ?'
המידע באתר לא מעודכן ?
07/03/2019 | 10:42
1
17
האתר לא בנוי טוב לדעתי אך בסופו של דבר הצלחתי למצוא מידע לגבי האחריות.
על פי מה שמופיע באתר, ישנה אחריות של 5 שנים לדגם דיזיין.
לצפיה ב-'יש דיזיין ויש דיזיין WI FI שני דגמים שונים,נתתי לך מידע הכי '
יש דיזיין ויש דיזיין WI FI שני דגמים שונים,נתתי לך מידע הכי
07/03/2019 | 13:47
20
מעודכן שיש ,טרי ממכבש הדפוס.
 
לצפיה ב-'מתקין מורשה בראשון לציון '
מתקין מורשה בראשון לציון
06/03/2019 | 12:16
4
41
מעניין האם לחברת פמילי ליין ישנם מקומות מכירה שגם מחזיקים מתקינים מורשים ?
מתקינים ששם המותג חשוב להם ולכן יעשו עבודה איכותית ומקצועית.
אם אפשר ,הייתי רוצה להימנע מרכישת מזגן ברשת גדולה, כאלה שרק ממהרים לסיים את העבודה כי " יש עוד X הזמנות דחוף להיום "
 
לצפיה ב-'יש להם,אבדוק ואודיע לך .'
יש להם,אבדוק ואודיע לך .
06/03/2019 | 17:47
3
13
לצפיה ב-'המלצת מנכל פמילי'
המלצת מנכל פמילי
06/03/2019 | 23:14
2
50
תתקשר לרפאל מלאכי 0502903631
לצפיה ב-'לא פחות ולא יותר מ נ כ " ל פמילי בכבודו ובעצמו המליץ?'
לא פחות ולא יותר מ נ כ " ל פמילי בכבודו ובעצמו המליץ?
09/03/2019 | 09:09
1
16
לצפיה ב-'מה כואב לך ?? אכן הוא בכבודו ובעצמו.'
מה כואב לך ?? אכן הוא בכבודו ובעצמו.
09/03/2019 | 09:46
31
לצפיה ב-'מרכז הגז - להתרחק'
מרכז הגז - להתרחק
04/03/2019 | 12:56
98
התקשרנו עם חשד לדליפת גז ביום שישי על הבוקר, נאמר שיגיע טכנאי עד 12, ב-10 התקשרתי ואמרו שהוא בדרך לא הגיע! ב 14 התקשרתי שוב ואמרתי שזה מסוכן רק אז הגיע כונן שרק סגר את הגז מבחוץ ללא בדיקה בבית.
 
ככה נשארנו עד יום שני, ללא גז.
 
ביום שני בבוקר, התקשר טכנאי ואמר שהו 5 דקות מהבית כששאלתי איפה הוא, הוא התרגז ענה בחוצפה והתחיל לריב איתי.
כשהוא הגיע לבית הסברתי שרק רציתי להבין כמה זמן יקח לו ושוב הוא התעצבן ודיבר מאד לא יפה.
 
התנהלות מאד בעייתית לחברה שעוסקת במשהו מסכן כמו גז. לא ממולץ בכלל!!!

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום ועד הבית
מתמודדים עם סכסוכי שכנים?
פורום דיני מס הכנסה ומע
חייבים למס הכנסה?
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ