לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

מחפשת טלפון לא יקר, שיסחוב כמה שנים
24/05/2016 | 09:50
9
137
נמאס לי שכל שנתיים אני צריכה להחליף טלפון כי הוא לא סוחב את עדכוני האפליקציות!
מחפשת המלצה לטלפון לא יקר, עם ביצועים טובים ושלא גוסס אחרי עדכוני גרסה...
יכול להיות גם טלפונים סיניים.
הייתם קונים מפה?
אמין? למישהו יש ניסיון עם שיאומי?
חמישה שיאומי יש אצלי במשפחה. שניים מתוכם לא מתפקדים טוב.
24/05/2016 | 12:28
1
101
כמעט לכולם בעיות עם העברית.
באסה
24/05/2016 | 12:33
115
אפשר לקנות בארץ עם אחריות באותו מחיר
24/05/2016 | 15:38
1
76
והניסיון שלי עם שיומי
24/05/2016 | 15:49
93
לשני הילדים שלי היו xiaomi mi3 שהוזמנו מעליאקספרס. עבדו טוב כל אחד יותר משנה. גם עברית היתה בסדר. שניהם הוחלפו אחרי נפילות ושבירת מסכים.
 
לי היה לפני כמה זמן xiaomi readme 2. היו באגים בעברית, נאלצתי לעבור לאנגלית. אנשים התלוננו שלא שומעים אותי טוב כשדיברו איתי בטלפון. אבל יכול להיות שזה גם בגלל הנפילות שהוא ספג.
לא מבינה אנשים במדינה הזו
24/05/2016 | 16:30
2
109
נדמה לכולם פה שהם גרים בהודו או משהו. לא שטלפונים זבלוניים הם באמת יותר זולים מטלפונים סטנדרטיים, אחרי כל המיסים, מיסים ועוד מיסים זה בערך יוצא אותו הדבר. אבל בשביל תחושת ההצטמצמות הכללית, כי עוד לא סיימנו עם הצנע, חשוב שהטלפון יהיה זבלוני. יאללה חברו שני גביעי קוטג' עם חוט ונגמור עם זה. 
לא מבינה אנשים שעונים בצורה כל כך גסה על שאלה תמימה
25/05/2016 | 08:49
1
13
זה בעיני המתבונן
25/05/2016 | 16:09
24
הבעתי את דעתי. את לא חייבת לקבל אותה. למרות שרצוי ובקרוב מירי רגב תחוקק חוק כזה. עד אז...
המכשירים הזולים של שיאומי ממש לא משהו,
24/05/2016 | 23:26
65
היקרים בסדר גמור אם כי אין לי מושג איך הם יסתדרו עם עברית.
על היבואן הזה לא שמעתי.
השאלה היא מדוע לקנות מכשיר לא מוכר מיבואן לא מוכר כשאת יכולה לקנות נניח את הסמסונג A7,
סתם דוגמא כי בדקתי אותו אתמול, באותו מחיר מיבואן מוכר ויעבוד בוודאות עם כל מה שאת צריכה?
כמובן שכדי לענות על זה את צריכה להגדיר צרכים, תקציב ולקרוא מפרטים אז קדימה לעבודה
את מחפשת טלפון זול שיריץ כל אפליקציה בעוד שנים?
25/05/2016 | 19:32
4
אין דבר כזה.
חברות מפתחות ומעדכנות אפליקציות כדי שיוכלו לנצל את היתרונות של מכשירים חדשים. את תמיד יכולה להפסיק לעדכן אפליקציות.
 
באופן כללי, הייתי דווקא מציע לקנות טלפון "ספינת דגל" ישן של חברה מוכרת על פני דגם חדש אבל פחות מתקדם לזמנו.
החומרה לא תהיה הכי חזקה, אבל בכל מקרה כשאת קונה טלפון זול החומרה לא חזקה. ההבדל הוא שבמכשיר שעלה בזמנו 2,500-3,000 ש"ח יש חומרה איכותית יותר.
כנראה תקבלי מערכת הפעלה יותר ישנה, אבל מערכת ההפעלה שכן תקבלי תהיה כזאת שכבר עודכנה עם תיקוני באגים והתאמה יותר טובה לטלפון.
הערבה בנקאית לחו"ל. כמה זמן אמור לקחת?
25/05/2016 | 15:28
2
24
הטן הלכתי לבנק והעברתי סכום לא גדול (כ100 יורו) לחשבון בנק בחו"ל (שוויץ) לצורך הרשמה למשהו.
השאלה היא כמה זמן זה לוקח ואיך מקבלים אישור? הבנקאי אמר שמה שהוא נוצן לי זה קבלה ולא אישור העברה. הם דורשים שם אישור העברה.
הבנתי שזה צריך להופיע באתר של הפועלים, אבל אני לא רואה את זה בשום מקום.
האתרים של הבנקים
25/05/2016 | 16:17
23
לא מתעדכנים על בסיס שעתי  וגם לא תמיד על בסיס יומי. יכול לעבור זמן עד שתראה את זה באתר. באתר יש גם אפשרות לקבל אסמכתא לביצוע. 
בד"כ לוקח לי 2-5 ימי עבודה,
25/05/2016 | 19:24
2
לא ברור לי מדוע טווח השינוי כה גדול אבל מאחר וזה לא ממש חשוב לי גם לא שאלתי.
אישור העברה גם לא ראיתי מעולם אבל שוב זה בגלל שלא ביקשתי.
איך בוחרים מכונת כביסה? גרמני, לא גרמני? 5 קילו
24/05/2016 | 17:43
8
106
צריך מכונת לכביסה למשפחה בת 3 נפשות
הורים,
ילד
 
כל יום כמעט יש כביסה, כל יומיים
 
הנוכחית היא מכונה של 600 סלד (סוף סוף למדתי שזה הדבר הכי חשוב במכונה
הפעם אלך על יותר סלד, נראה לי 800)
קיבולת 5 קילו 
 
נראה לי אפשר להישאר ב 5 קילו גם במכונה החדשה, אין צורך ביותר (או הפרש קטן במחיר?)
למרות שכמה שיותר גדול גם צורך יותר חשמל, יותר מים. נישאר ב 5 קילו.
 
רק איך בוחרים דגם? פתח קדמי בלבד
חברה מומלצת? יש חשיבות לגרמני?
למשל חבר מהעבודה רוכש רק גרמני. יש בוש טורקי בוש גרמני הוא רק גרמני. אם לא רשום גרמני - לא אצלי. 
לי אין מושג איך לבחור. כל השנים קניתי הכי זול שהיה בסופר (כן, בסופר)
היום רוצה להפסיק עם השטות הזאת. רוצה לרכוש מכונה טובה, נורמלית. 
שתכבס כמו שצריך. שתעשה את העבודה. 
 
תכף אני אציץ בזאפ, אבל אין טוב מהמלצות של אנשים מנוסים
עם מכונות שכבר נמצאות אצלהם ויכולים לתת המלצה מניסיון
על מה ללכת . ממה להתרחק . על מה להסתכל בעת בחירת מכונה
 
תיקון מהאישה לא 5 צריך 6 קילו רצתה בכלל 7
24/05/2016 | 18:17
1
26
תחשבו מה אתם רוצים
25/05/2016 | 17:33
13
האם טיימר להתחלת הכביסה? האם תכנית מהירה מאד?  האם תצוגה של זמן הכביסה הנותר? קודם תתמקדו בצרכים ואז תנסו למצוא את המכונה שנותנת מענה הכי קרוב במחיר המתאים לכם. רצוי אחריות ארוכה.  תבדקו גם מי נותן השרות באחריות. 
לדעתי הכי חשוב זה שכפתור ההדלקה בכלל יעבוד.
24/05/2016 | 23:28
65
מה היית שואל אם היה לך עוד חבר שאומר רק מכשיר קוריאני?
כדי "להפסיק עם השטות הזו" כדבריך תקרא קצת על מכונות כביסה בכלל ותמקד את השאלה.
בוש תוצרת גרמניה יש רק ב-8 ק"ג
25/05/2016 | 09:25
10
רוצה "להפסיק עם השטות הזאת" כי ?
25/05/2016 | 10:18
59
מה היה לא תקין במכונות שקנית מהסופר ?
מנסיוני כל המכונות עבדו, עד ששבקו,
כך שכדאי להבין מה הצרכים שלכם...
 
פתח קדמי רחב יותר ומתאים למי שרוצה 
להניח גיגית על הרצפה ולהכניס לתוכה את
הכביסה... מכונות עם פתח קדמי הן רחבות
יותר בדרך כלל ממכונות עם פתח עליון
(ואם אני לא טועה יקרות יותר)...
פתח עליון לא מתאים למי שמניח חפצים על גבי
המכונה (או מי שמניח את המייבש מעליה...
עניין של נוחות...
 
לגבי סחיטה - אם רוצים להכניס למייבש, עדיף 800 סל"ד ומעלה...
מצד שני - לא תמיד יש מספיק כביסה כדי לסחוט במהירות זאת
(כביסה עדינה סוחטים עד כ- 700 סל"ד)....
 
ועוד... אם לוקחים מכונה המכילה 7 ק"ג ומעלה - צריך לשים לב
שגם המייבש בעל קיבולת כזאת (אם נעזרים במייבש)...
 
מעבר לזה, מנסיוני - לא ראיתי הבדל בין המכונות...
קונסטרוקטה 8 ק"ג מיוצרת בגרמניה, אם זה כל כך חשוב לך...
25/05/2016 | 10:42
11
קנינו לבת שלנו...
25/05/2016 | 18:16
14
כשהנכד הגדול  נולד לפני 4 וחצי שנים, מכונת כביסה של סימנס.
המכונה עובדת מאז בערך כל יומיים. בינתיים נוסף נכד בן שנתיים.
לא זוכרת כרגע מה דגם המכונה - אבל היא עובדת לשביעות רצון כולם.
פתח קדמי - כי מעל המכונה עומד המייבש.
מה שהיה פעם טוב כבר לא רלוונטי בימינו
25/05/2016 | 18:46
20
אני מציע שתקרא את הכתבה הבאה
 
 
טכניקות הייצור השתנו ועושים Planned Obsolescence. היצרניות למכונות כביסה הגיעו למסקנה שכיום אין סיבה לייצר דגמים איכותיים במובן של אורך חיים גבוה כי הרווייה של המוצרים בבתי האב עברה את המספר הרצוי מבחינתם ומכיוון שהם צריכים להרוויח די כסף כל שנה הם שינו את אופני הייצור. אחד התחומים לשוק הביתי שעדיין לא זלגה אליו התיישנות מתוכננת - לסגמנט מחירי הפרמיום הגבוהים במיוחד - הנו תחום המזגנים (היפניים הם פדנטיים בנושא והם לא מוכנים לרדת רמה, אפילו אם הם מייצרים בתאילנד או סין).
 
תקנה מכונה תוצרת סין היא זולה וקרוב לוודאי שתהיה אמינה אותו דבר כמו הגרמניות. אני השקעתי ב-LG תוצרת סין דגם 8070 הוא מכבס לא פחות טוב מהדגם made in germany שהיה לי בעבר ואף חרישי יותר.
אפשר לקבל חוות שעת על מזרני שומרת הזורע
23/05/2016 | 09:03
5
75
מה דעתכם על המיזרונים שלהם
 
תודה,
 
 
בבקשה
23/05/2016 | 09:19
3
106
מה להם ולמזרונים? הם לא ידועים בקרב יצרני וספקי המזרונים. למה דווקא הם?
לא הבנתי את שואל או עונה?
23/05/2016 | 11:37
72
למה דווקא הם - כי יש להם רהיטים יפים
 
תשובה באופן כללי
23/05/2016 | 11:45
1
92
פעמים רבות, יצרני רהיטים ממתגים מזרונים מיצרנים אחרים תחת המיתוג הפרטי שלהם.
קצת כמו ששופרסל מוכרים קוטג' ממותג "שופרסל".
זה לא ששופרסל התחילו לייצר קוטג'.
אבל יש מישהו שמייצר עבורם, ואורזים את המוצר תחת המותג הזה.
 
דבר דומה קורה, לעיתים, במזרנים. (לא יודע על החברה הזו ספציפית, אבל שוב, באופן כללי ביותר).
לעיתים - יש יצרן שמייצר להם תחת פרמטרים שמוגדרים לו, וממתגים את המזרן תחת שם חברת הרהיטים. נתקלתי בזה לפחות בחברת ריהוט אחת לפני מספר שנים. [לא זוכר את שמה].
 
 
באופן כללי מישהו יודע מי מייצר עבורם את המזרונים?
23/05/2016 | 21:13
15
בעיני הכי חשוב השירות ובזה הם מחורבנים
25/05/2016 | 15:17
18
הם אחת החברות עם השירות הכי גרוע ומתעמר בלקוח שנתקלתי בו. אצלי זה היה עם ארון בגדים אבל זה לא משנה. ממליצה אישית להתרחק מהם.
 
מישהו הצליח להשיג את שירות טורנדו?
23/05/2016 | 21:30
2
88
בגל חום האחרון המזגן עשה טובה שקירר(1 כ״ס בחדר)התקשרתי השארתי מס לחזרה פעמיים וגם במוקד קבלת הודעות אף אחד לא חזר(עברו כבר 3 י ים)היום התקשרתי שוב 70 אנשים ממתינים בתור לפניי למענה..המזגני לגנט שלהם שווים לתחת
בפרסומת הם הגיעו מהר
24/05/2016 | 11:35
1
98
אתמול סוף סוף ענו לי
25/05/2016 | 14:44
33
קבעו לי טכנאי להיום..הנציגה אומרת לי ״אם טכנאי בא ואין תקלה אתה תחוייב על ביקור טכנאי״ אמרתי לה-״יש לי 5 שנים אחריות מלאות אז מה זה שווה?.ואני לא טכנאי כדי לדעת אם זה שהמזגן שלכם לא מקרר טוב זה בגלל שהוא עם חוסר גז או שבמהות שלו הוא מזגן חרא אז מה את מציעה לי לעשות?״
למה כולם מרמים אותנו "סופרפארם"
24/05/2016 | 14:00
6
162
בעקבות מבצע בשמים בסופרפארם "קנה 2 קבל ב-169 ש"ח,  המבצע הזה
הביא אותי לסופרפארם הבוקר, קניתי 2 בשמים אחד של 4711 הבושם האהוב עלי, והאחר קברט.
הראו לי את הבושם בבקבוק דוגמא ונתנו לי אותו  דבר באריזה, האריזה היתה מאוד גדולה ביחס לבקבוק הדוגמא, שאלתי למה האריזה כל כך גדולה ובקבוק ההדגמה קטן אמרו לי שככה זה, תמיד מדגימים בבקבוק קטן, קניתי שילמתי והלכתי הביתה בשמחה גדולה עם הרגשה  שקניתי מציאה.
 
הגעתי הביתה והנה מה רואות עיני כאשר אני פותחת את האריזה..... אכן זה אותו בושם אך לעומת בקבוק הדוגמא שהיה עם שפריצר בבקבוק שנמכר לי אין שפריצר, היי הלו, מי היום קונה בקבוק בלי שפריצר? זאת בפרוש הונאה, תמכרו את מה שאתם מראים ולא משהו אחר שהיום כבר לא משתמשים בו, מי משתמש היום בבקבוק בלי שפריצר?
 
 
בכללי, אין באמת מבצעים על בשמים בסופרפארם
24/05/2016 | 18:16
1
96
כבר עשו על זה תחקיר פעם.  נראה לי בעושות חשבון.
 
יש תמיד מחיר רגיל שהוא דמיוני לחלוטין  והמוצר אף פעם לא נמכר במחיר הזה.
ומעליו יש מחירי מבצע זולים יותר, שיתכן שמשתנים מידי פעם,  אך הם המחיר האמיתי של המוצר.
 
זאת לא היתה השאלה :)
25/05/2016 | 10:23
12
יכול להיות שמה שמכרו לך זה מילוי?
25/05/2016 | 12:04
38
זה בא בלי שפריצר.
מוזר.
לא ידעתי שהם מוכרים כאלה בסופר פארם.
את יכולה ללכת אליהם ולדרוש להחזיר את זה.
הבנתי שהם דיי בסדר עם החזרות.
אפרופו הרמאויות בסופרפארם: תראו איך הם עובדים עלינו
25/05/2016 | 14:03
2
43
בעיניים: שמו מדבקת מחיר של 34.90 אדומה - כאילו מבצע, רק שבשבוע שעבר המחיר במבצע סופר-פייב (חמישה מוצרים בהוזלה) היה - 29.90 שקל.....!!
החוק מחייב שמחיר המבצע יהיה נמוך ממחיר המוצר ב-21 יום הקודמים וכן שיצויין המחיר הקודם למבצע.
התמונה צולמה אתמול.
תוכיח !
25/05/2016 | 14:07
1
7
למה אני צריך להוכיח?! אבל בבקשה
25/05/2016 | 14:24
35
ואגב, בשבוע שעבר היה מבצע לייפסטייל ובו המחיר היה 26.90ש'........(למחזיקי כרטיס)
טאלבט מ- 012 סמייל במחיר 1436 שח
24/05/2016 | 08:14
2
90
שלום
בדצמבר האחרון שדרגתי בעסקה טלפונית את החבילה שלי ב- 012 שכללה עד אז טלפון+אינטרנט במחיר מסוים, ובעקבות המבצע היתה הוזלה בחבילה, אולם בתנאי שארכוש אחד משני מוצרים שאחד מהם זה טאבלט של וואווי. אחרי שביררתי באותה שיחת טלפון מה עלות הטאבלט, הבנתי מהנציגה של 012 שזה עולה 10 ש"ח לחודש כפול 36 חודשים, אז הלכתי על הטאבלט.
עברו מספר חודשים מאז ובינתיים עברתי לחברה אחרת. אז פתחתי את החשבונית האחרונה של 012 ונדהמתי לגלות שמחיר הטאבלט הוא 39.90 לחודש כפול 36 חודשים.
ביררתי את העניין מולם והם טענו שבאותה עסקה טלפונית נאמר לי במפורש שזה מחיר הטאבלט (שגבוה בעשרות אחוזים מהמחיר שלו בשוק). לא כך אני הבנתי את הדברים. וכשביקשתי להאזין לאותה שיחה נתקלתי בסירוב. בנוסף, את תקנון החבילה (ללא פרטי עלותה הכספית) שרכשתי מהם קיבלתי למייל רק ב- 6 למרץ, כמעט 4 חודשים לאחר העסקה הטלפונית.
האם יש דרך לבטל את ה"זנב" של הטאלבט שנשאר מאותה חבילה? אין לי בעיה לשלם עליו, אבל את העלות שלו כפי שהבנתי מאותה עסקה טלפונית.
קודם כל ...לבטל את הוראת הקבע של התשלום.
24/05/2016 | 19:02
1
50
ולהודיע להם חד משמעית שזה מבוטל ואתם יכולים ללכת לבית משפט על זה.
אם במהלך השיחה לא עודכנת במחיר האמיתי אז אין להם קייס.
במקבילתפנה לפניות הציבור שלהם וכן לכל אצר הצרכנות כגון וויאנט וכו.
נ.ב. מדוע רק אחרי 4 חודשים שמתלב שזה חיוב זיכוי .
כנראה שזה גם היה בחשבונית הראשונה שלך מולם?
תבדוק את העניין.
למה להשלות את השואל
25/05/2016 | 14:06
15
לא יקבל סעד בבית משפט,שכן אין לו חוזה חתום או הקלטה של המכירה .
לשלם דמי לימוד לפעם הבאה .
ואל תספר לחברים איזה פראייר אתה.
איפה יש טאבלטים ב 360 שקל ? תן לי 10 .
 
מבקש המלצה על איש אלומיניום מקצועי, אמין והגון, בת"א
24/05/2016 | 18:18
36
אני רוצה להתקין רשת בויטרינת סלון.  
יש מצב לתביעה יצוגית נגד מיקרוסופט
24/05/2016 | 13:21
106
קו טלפון קווי
24/05/2016 | 13:02
1
62
הי,
מחפשת המלצות לקו טלפון קווי, אין ממנו כמעט דקות שיחה יוצאות, הרוב נכנסות.
(פקס עם מעט דקות שיחה בחודש (5-6 דקות).
 
מי הכי משתלם היום?
 
תודה!
קו קל של בזק
25/05/2016 | 14:08
2
סכינים למכונת גילוח פיליפס: מישהו התנסה בלהזמין סכינים
24/05/2016 | 10:29
38
כאלה מסין? האם הם מתאימים למכונות פיליפס הוותיקות (10 שנים)?
איך איכות הסכין? בארץ עולה סט כזה מקורי - כ 150 שקל
לדוגמא:
הצעה לטלויזיה 50"
24/05/2016 | 06:19
49
הנוכחית מסיימת את חייה
קראתי ברשת :
סנסוי - 2000 ש"ח  מחסני חשמל
יונידן 1899 ש"ח  עולם הקולנוע
מולר 1806 ש"ח. ענק העודפים
 
יש לכם תובנות והדגשים מה לחפש ו/או מה לרכוש ?
כמה אתם משלמים על דאבל אינטרנט 100 מב וכבלים בהוט?
24/05/2016 | 00:29
342
ומה זה כולל כמובן
אם אתם יכולים לצרף שם תוכנית הסכם וכו זה יהיה מצוין
אחריות על טלוויזיה - מה אפשרי לעשות?
23/05/2016 | 10:36
11
136
שלום לכולם , אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים אבל אני מנסה את מזלי .
לפני כשנתיים רכשתי טלוויזיה לבנה של הייסנס מערוץ הקניות .
לפני כחודש וחצי הופיע פס מוזר במסך שלא נעלם .
האחריות במסגרת של 3 שנים אז נשארה לי עוד שנה אחריות .
פניתי לערוץ הקניות שהפנו אותי אל היבואן
שלחתי את הטלויזיה אליהם והם אמרו שיחזרו אליי .
עברו ימים ושבועות , אני מתקשרת כל פעם עונים לי ״ זה בטיפול , מחכים לאיזה חלק ״
עד שכבר התייאשתי והתקשרתי ואמרתי להם שעכשיו אני רוצה תשובה מה הולך עם הטלויזיה שלי ! עבר כבר חודש וחצי
הם פתאום נזכרים להגיד לי שאין אפשרות לתקן אותה .
הם מוכנים להחליף אותה תמורה ל 400 ש״ח והם יביאו לי טלוויזיה שחורה כי כבר לא קיים לבנה .
זה פשוט בזיון , הפכתי עולמות עד למצוא טלוויזיה לבנה , ראיתי בערוץ הקניות ובלי לחשוב פעמיים רכשתי .
אני שילמתי על הטלויזיה 2500 שקל  .
הם רוצים לתת לי טלוויזיה שחורה שעולה 1300 שקל ועוד שאני אוסיף להם עוד 400 שקל .

מה אני אמורה לעשות ?
מה אני אשמה שכבר לא קיים הדגם הזה ?
שאני הולכת לרכוש פלאפון בצבע מסויים במסגרת אחריות , אני מצפה שיחליפו לי אותו לאותו דגם ובאותו השווי .
יצרתי קשר עם ערוץ הקניות , הם כל פעם עם אותה מנגינה ״ נחזור אלייך ״ .
זה פשוט בזיון .
מה אתם אומרים ?

לשלוח פניה בכתב ולדרוש מוצר תקין בתוך 3 ימים
23/05/2016 | 11:44
10
109
טלויזיה שגודלה עולה על 20 אינטש, חובה לתקן אותה במסגרת זמן של 3 ימים וזאת במעונו של הצרכן (אגב, חלקי חילוף אמורים להיות זמינים 7 שנים ממועד הרכישה).
במידה ושילמת על "ושלחתי את הטלויזיה", תדרשי את התשלום בחזרה.
 
(לא ארוך במיוחד).
שימי לב לסעיפים 6 ו-7.
 
לענ"ד, מעתה ההתנהלות בכתב בלבד. תארי את השתלשלות האירועים בפניה. אם את זוכרת תאריכים, שמות וכד', כדאי להוסיף. בסוף הפניה לכתוב באופן חד משמעי שאת מצפה בתוך 3 ימים מענה לשביעות רצונך בהתאם לדרישות התקנות. במידה ולא יתרחש, תגישי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
את הפניה לשלוח בדוא"ל / פקס עם אישור משלוח (אפשר www.freefax.co.il ) / דואר רשום.
 
במידה ובתוך 3 ימים [ימי עבודה? לא זוכר את הלשון המדויקת) לאחר משלוח הפניה בכתב (דואר רשום - מיום קבלת המכתב) אין בידך את אחת החלופות המוצעות בסעיף 6 לעיל, הייתי מגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות על-סך 10,000 ללא הוכחת נזק ועל סכום זה להוסיף סכומים שניתן להוכיח (כמו, עלות המכשיר התקול, הובלה, זמן וכד').
עייני בסעיף 31א לחוק הגנת הצרכן (כמדומני שעניין האחריות מופיע בסעיף 18, לא בדקתי כעת).
תודה רבה על העזרה , ברשותך עוד שאלה קטנה
23/05/2016 | 14:56
9
70
הטלויזיה 40 אינץ נשלחה אליהם , אבל לא שילמתי על זה עלות .
 
הם טוענים שהחלקים לא זמינים יותר , הטלויזיה לא קיימת  , אבל רשמת שחלקים של מוצר צריכים להיות זמינים עד 7 שנים .
כתוב גם שבמידה ואין אפשרות לתקן הם יכולים להחליף את המוצר בשווי זהה.
הם רוצים להחליף לי את הטלויזיה בצבע אחר ממה שרכשתי , שעולה פחות
ועוד אני צריכה להוסיף 400 ש״ ח .
 
לא הבנתי ההתנהלות בכתב עכשיו , התנהלות כלפיי מי ?
 
אני באמת יכולה לתבוע אותם ?   
 
לעניות דעתי
23/05/2016 | 15:40
73
1. לא מבין מה זה טלביזיה שעולה פחות, פחות ממה? הרי לטענתם אין טלביזיה כזאת לבנה יותר
2. איני בטוח שלעניין טלביזיה הצבע יהווה לדעת בית המשפט  משהו הכרחי.
3. ברור שטלביזיה זהה היום זולה יותר ממחירה לפני שנתיים.
4. לא הבנתי מדוע הם דורשים תשלום עבור הטלביזיה החדשה - אם יש אחריות ואין ביכולתם לתקן עליהם להחליף ללא תוספת מחיר. אם גם לזה לא יסכימו הגישי נגדם תביעה.
נותן השירות יכול לעשות מה שהוא רוצה, אך ייתכן והוא מפר חוק.
23/05/2016 | 20:22
7
48
למוצרים מסוים, נותן שירות מחויב באספקת חלקי חילוף גם אם המוצר אינו בתקופת האחריות. הדבר מופיע בקישור בהודעתי הקודמת. זכור לי שזה אחד מהסעיפים הראשונים, אבל, אל תסמכי על הזכרון. פשוט תקראי.. זה לא ארוך במיוחד
 
נכון, במידה ואין אפשרות לתקן, לנותן השירות יש אפשרות לאחר משתי חלופות:
(1) אספקת מוצר חדש שאינו באיכותו ובערכו מהמוצר התקול. ללא עלות.
(2) השבת הכסף לצרכן.
 
מכשיר שעלה לפני שנתיים X ש"ח, היום, עולה פחות. כמה פחות? אין לי מושג. לכן, לגיטימי אם נותן השירות היה מציע מכשיר חדש באיכות דומה למכשיר התקול. כמובן, ללא תשלום.
ההצעה להוסיף 400 ש"ח פשוט לא רלוונטית (אא"כ את מעוניינת בזה...).
 
ההתנהלות מול נותן השירות. בין אם זה היבואן / מעבדות התיקון / ערוץ הקניות. אפשר לשלוח את הדוא"ל / פקס לכולם. אם ההתנהלות של התיקון היא מול היבואן, אז, הייתי מתנהל מול היבואן וזהו. בתקנות שקישרתי אליהן, יש סעיף שאומר שבמוצרים מיובאים, רואים את היבואן כיצרן לצורך התקנות.
 
כן, את באמת יכולה לתבוע. אין צורך בעו"ד.
יש מדריכים רבים באינטרנט, פשוט חפשי "מדריך תביעות קטנות". תגיעי לתוצאות רבות. מניח שיש גם משרדי עו"ד שמציעים שירות כתיבת כתב תביעה לתביעה קטנה, בתשלום כמובן.
אין צורך בשפה משפטית. צריך להכיר את זכויותייך (במקרה שלך, הייתי מתמקד בסעיפים שהזכרתי בתגובתי הקודמת), לכתוב כתב תביעה תמציתי, ממוקד, עובדתי [לנסות לשים את הרגש בצד] וקוהרנטי.
אפשר להגיש דרך האינטרנט, אין צורך לבזבז זמן להגיע למזכירות בית המשפט.
שימי לב, עלייך לדעת מספר הח"פ של החברה אותה את מעוניינת לתבוע.
 
 
בנוגע למה שברזילי כתב, מניח שזה תלוי עד כמה תדגישי את עניין הצבע.
לפי התיאור שלך, צבע הטלויזיה הוא פרט מהותי בחוזה העסקה עבורך. ללא נתון זה, העסקה לא הייתה מתבצעת.
אם לא תדגישי את העניין הזה (כמובן, אין להמעיט בעניין גרירת הרגליים בתיקון), כמובן שבית המשפט לא יראה בזה משהו מהותי. אבל, אם תבהירי באופן ברור שזה פרט מהותי ביותר עבורך, יש סיכוי גדול הרבה יותר שבית המשפט יראה בנתון הזה חלק מהותי מהעסקה.
כאשר את פונה אל נותן השירות בכתב, כדאי לציין שעניין הצבע מהותי לך.
האם זה באמת כ"כ קל להגיש תביעה דרך האינטרנט?
23/05/2016 | 21:18
6
40
אם כן, איך מאתרים את אותו מספר ח.פ?
הייתי מצפה שבאתר בית המשפט, היכן שמגישים תביעה, יהיה לי לינק
ושם יהיה הסבר איך לאתר מספר ח.פ. איך אני אמור לאתר לבד ולדעת מה הח.פ?
 
האם להגיש תביעה זו דרך טובה יותר מלפנות למועצה לצרכנות?
כי תמיד אומרים, אין לי מושג, אבל כך אומרים שיש עומס על בתי המשפט
וזה יכול לקחת שנים על גבי שנים
מה עושים בינתיים מבחינת הטלויזיה?
ד"א אני כמובן לא שאלתי את השאלה על הטלויזיה, אבל כן מעניין אותי הנושא
ובגלל שנראה שיש לך ידע, אשמח להחכים
עד כה החכמתי מהתגובות הקודמות שלך, שאגב איך אתה זוכר את את מספרי התקנות בע"פ?
מתעסק בזה במקצועך בתביעות ובכל תחום המשפט, או פשוט זוכר?
כי אין סיכוי שהייתי קורא אפילו יותר מ 2 דקות בכל הקבצים עתירי מלל האלה
לדעתי זה בכוונה נכתב כך, בכדי לייאש מלכתחילה....
על הקבלה צריך להיות מספר הח.פ.
23/05/2016 | 21:24
2
39
המועצה לצרחנות לא מאד אפקטיבית, מנסיון. החברות הגדולות לא מפחדות ממנה, וברגע שהפניה הראשונית שלהם לא עוזרת הם פשוט אומרים לך להגיש תביעה ונעלמים אפילו בלי להציע עזרה בתהליך.
 
אם הם משוכנעים בצדקתם הם יכולים לרכוש טלויזיה אחרת (דגם מקביל ובמחיר סביר, לא לעוף עכשיו על ג'מבוטרון) ולהכניס את עלותה לתביעה.
אם אין, יש דרך לאתרו?
23/05/2016 | 21:26
1
37
יש קבלות שאין מספר ח.פ, אם תרצה אסרוק לך אחת כזאת
איך מאתרים?
 
לרכוש טלויזיה אחרת ולהכניס את עלותה לתביעה, רעיון
די יצירתי אפילו, לא חשבתי על זה מסיבה אחת: תלוי איך זה יראה בעיניי השופט
 
חשבונית ללא הח"פ, היא חשבונית שאינה תקינה.
23/05/2016 | 21:56
38
עיין סעיף 9 ב"הוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות)":
 
עיין סעיף 47 ב"חוק מס ערך מוסף":
 
אם מהחשבונית המדוברת לא ניתן לאתר את העוסק, זה בעייתי. מאוד. (אפילו יש מקום לפנות לפניות הציבור של רשות המיסים).
אם יש מפסיק פרטים אחרים שבאמצעותם אפשר לאתר את העוסק, זה פחות בעייתי, אבל, עדיין בעייתי.
כך או כך, אין פסול בפניה לבית העסק ולהסב את תשומת ליבו לעניין.
 
אני מניח שיש כללים כלשהם לפסול חשבוניות, אבל, את זה נשאיר לאנשי המקצוע ולנבירות בפסקי דין בעניין (אני משער שהיו כאלו).
אז ככה...
23/05/2016 | 21:45
2
58
כן, הגשת תביעה קטנה היא פשוטה מאוד. מנשק אתר האינטרנט יכול להיות ידידותי יותר, אבל הוא בסדר גמור.
יש להכנס לאתר "נט המשפט", להזין תעודת זהות מצד ימין, בעמוד הבא שיפתח יש בחלקו העליון, במרכז-שמאלה אפשרות ל"פתיחת תיק".
מתגלגלים משם...
להכין את כתב התביעה בקובץ בתבנית pdf (זה מה שעשיתי בעבר, אולי אפשר תבניות אחרות, לא יודע, לא ניסיתי).
 
איתור ח"פ:
  • בד"כ תביעות מוגשות כנגד חברה שנקשר חוזה כלשהו בין הצרכן לחברה הנתבעת. אפשר למצוא את הח"פ בחוזה עצמו, קבלה, מסמך כלשהו שהתקבל מהחברה.
  • אפשר לבצע חיפוש ברשם החברות. בארץ, אין אפשרות שיהיו שתי חברות בעלות שם זהה (יש מדינות שזה אפשרי, סין למשל). להכנס לפרטים שמוצגים בצורה חינמית ולבדוק אם המידע זהה. כמו כתובת וכד'.
  • לחפש באינטרנט מידע על החברה. פסקי דין, פרסומים וכד'.
  • לפעמים זה מצריך עבודה "בלשית" ויש מקרי קיצון שבאמת כמעט בלתי אפשרי לאתר את הח"פ ואז אולי כדאי להתייעץ עם אנשים שאולי יצליחו לאתר (מי? אין לי מושג).
 
טובה יותר או פחות, זה עניין אישי.
אפשר גם לפנות לעיתונות או פניות הציבור / לשכת מנכ"ל של החברה. כל הכלים זמינים לצרכן. אולי יתייחסו אליו, אולי יתעלמו.
מהידוע לי, למועצה לצרכנות אין כלים אכיפתיים, לבית המשפט יש.
מעולם לא פניתי למועצה לצרכנות, אין לי מושג עד כמה הם יעילים או לא. מדברים שעלו בפורום, הם עזרו לצרכנים אלו ואחרים.
כן, יש עומס על מערכת בתי המשפט. אבל, העומס אינה בעיה שלך. האם בגלל העומס אתה תוותר על זכויותיך הצרכניות? אתה 'תוותר' לחברה רק בגלל שרמסה את זכויותיך? מטבע הדברים זה תלוי-מקרה, ברור שיש מקרים שבית המשפט יראה תביעות כקנטרניות. אבל, במידה והאזרח מעונין, בית המשפט חייב לדון בעניין, ולעיתים, זה יכול להיות לא נעים לכיסו של התובע...
 
בכל התביעות הקטנות שסייעתי להגיש / הגשתי בעצמי, הדיון נקבע בטווח של 5-7 חודשים מיום פתיחת התיק. באחת המקרים דיון נדחה בחודש-חודש וחצי בגלל שהרשם הבכיר שמונה לתקין קודם לתפקיד אחר.
תביעה קטנה היא לא "תיק שנמשך שנים". בד"כ יש דיון אחד בודד ופסק דין מיידי / בטווח של ימים מהדיון. אם אחד הצדדים מחליט להגיש ערעור למחוזי, אז זה מתחיל להתגלגל לתקופה ארוכה יותר עם הוצאות גדולות יותר (זכורה לי תביעה קטנה שעורערה למחוזי ולאחר מכן אף נידונה בעליון).
 
לא עוסק בתחום, פשוט זוכר.
לי אין סיכוי לעשות דברים אחרים שסביר להניח אתה יכול להשקיע בהם שעות על גבי שעות
 
בנוגע לדעתך למה זה נכתב, ברור שזו הסיבה
הרי, איזו סיבה אחרת תיתכן.......
 
 
~~~~~~~~~~
 
עד פה מבחינה כללית.
בנוגע לטלויזיה, זו כבר החלטה של הצרכנית. תודה שהעלית נקודה זו, שכחתי להתייחסתי אליה.
 
מצד אחד, יש עניין לנסות ולמזער בהוצאות ולמזער את הנזק. מצד שני, לא ייתכן שבגלל הזלזול מצד נותן השירות הן בלקוחה והן בתקנות, הלקוחה לא תוכל לעשות שימוש בטלויזיה.
במידה והמכשיר לא מתוקן בתוך 3 ימים (או ימי עבודה?), אפשר לדרוש מהחברה שתחזיר את המכשיר כפי שהוא [מבלי לוותר על זכותה למכשיר תקין / כספה בחזרה] ובמקביל להגיש תביעה. כמובן, לציין את העניין בפניה לנותן השירות וכן בכתב התביעה. כך, לפחות בתקופה עד הדיון, לצרכנית יש אפשרות להשתמש במכשיר.
לחילופין, לרכוש עצמאית מכשיר מסוג ואיכות דומים ולהוסיף את הקבלה לכתב התביעה ולבקש מבית המשפט לפסוק תשלום עבור המכשיר (כמובן, בנוסף לפיצוי לדגמא). אפשר גם לרכוש מכשיר טוב יותר, אבל, אין מקום לבקש סכום גבוה יותר מהעלות העדכנית של המכשיר התקול (כתקין כמובן).
כמובן, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בעניין הזה.
תודה!
23/05/2016 | 22:22
1
32
תשובה יוצאת מהכלל.
מחכימה, וכתובה בשפה קלה להבנה.
 
עזרת לי מאוד. למדתי כמה וכמה דברים, ואני די שמח לראות שיש התקדמות בתחומים מסוימים במדינה.
להגיש תביעה מהבית, אפילו די בקלות. נחמד מאוד.
 
בהחלט. אפשר גם להגיש בקשות נוספות בתיק באמצעות "נט המשפט"
23/05/2016 | 22:34
35
למשל:
- כתב הגנה (כמובן, הצג הנתבע).
- בקשה לפסק דין בהיעדר כתב הגנה.
- כתב תשובה (להבנתי, לא כ"כ מקובל בתביעות קטנות, אבל עשיתי זאת...).
- ייפוי כח / בקשה לייצוג ע"י אחר.
- ועוד ועוד ועוד.
 
אפשר לעקוב אחר מצב הבקשות, לצפות בהחלטות וכד'.
יש גם "שירות לקוחות" בצ'ט, הם בסדר אבל כבר קרה שטענו שהייתי חייב לגשת למזכירות בית המשפט (שעות מצומצמות באמצע השבוע, במיקום לא נח וכו') כאשר היה אפשר לעשות זאת דרך אתר האינטרנט.
 
אכן נח ונגיש.
טריפל של הוט - הפחתת מחיר מ 474 ש"ח ל 320 ש"ח לחודש
21/05/2016 | 11:29
12
169
טריפל של הוט - הפחתת מחיר מ 474 ש"ח ל 320 ש"ח לחודש
המחיר כלל 2 שרותים מיותרים שבוטלו (אחד מהם גם קיבלנו פיצוי על טעות של 16 ש"ח לחשבונית)
בנוסף ממיר פייבר בוקס ושני ממירי מיני פייבר ו 2 ממירי HD
הקדמתי את המאוחר, עדיין לא אושר המבצע ללקוח
22/05/2016 | 20:37
6
80
בתהליכי התמקחות
גם ב 320 לא אושר? מוזר.. כי זה לא המחיר הכי זול שאפשר
22/05/2016 | 20:42
5
80
אפשר ב 269 או שזה 296 לא זוכר... בלבלתי בטח את המספרים
 
מה נכלל במחיר שציינתי?
 
כל ערוצים מלבד מיוחדים, מבוגרים ספורט וכולי לא נכלל
100 מגה
טלפון
אינטרנט 100 מגה
פייבר מיני פייבר
 
שאר הדברים זה כבר להוציא מתנות מעבר למחיר, לא קשור
למשל VOD לכמה חודשים, ערוץ מסוים וכו'
 
 
הוט טריפל מוזל-בייבר ומיני פייבר שניהם מקליטים HD?
22/05/2016 | 23:04
2
58
ומה לא נכלל?
ספורט?
ערוצי מבוגרים (לא צריל*
 
מה עוד לא נכלל ב"וכו'?
 
ועל סמך מה הם בעצם נותנים הנחה ללקוח קיים כמובני שמשלם 415 ש"ח לטריפל שלו
על סמך כמה שתרים יותר את הטון שלך, ככה תוריד את המחיר שלך
22/05/2016 | 23:50
1
70
זו כל הנוסחה.
אני לא צוחק.
כל מי שהצליח לקבל את המחירים המדהימים האלה כביכול
269 או 296 אני כבר לא זוכר
תמיד אמר שהוא נאלץ להיות תקיף, קצת להעלות את הקול
ברור לי שאפשר גם בלי להעלות את הקול
אבל כשאתה מעלה את הקול וזה מקצר את התהליכים - איזו סיבה יש לך שלא?
במי כבר פגעת?
אף אחד לא אומר לקלל. לדבר לא יפה.
אבל כן להרים את הקול, אני רוצה מחיר ככה וככה, אם לא - ניתוק.
יש הבדל בין להגיד את זה בטון רגוע, או בטון קצת עצבני וחזק יותר
 
אגב למי שאומר שאי אפשר לעשות מחירים אחידים בחברות, ולמה בהוט
זה תמיד צריך להיות כמו בסטה בשוק
רק שתדעו שבחברות הסלולר רמי לוי, גולן טלקום
לא משנה תרים את הקול, לא תרים את הקול
לא תקבל מחיר מוזל. מה שיש, זה מה שתקבל
לכן אם הוט באמת היו רוצים הם היו עושים מחיר אחיד לכולם
אבל כנראה טוב להם שחלק קטן שיודע להרים את הקול מקבל מחיר נמוך
ומי שלא מרים את הקול ממן את אלה שכן הצליחו להתמקח ולהוזיל את המחיר
מספיק אסרטיביות, ואת זה אפשר גם בנעימות.
23/05/2016 | 18:40
49
הגבתי למטה על המסלול שאני בו מפברואר במחירים שהוט לא אוהבים לפרסם בפומבי. הייתי נחמד ורגוע לאורך התחנות שהעבירו אותי בהם, משירות לקוחות למוקד ניתוקים, אחרכך טכנאי לאיסוף ציוד וממש לפני שיחת "פיוס" בה הסכימו לתת מה שרציתי: מחיר שפוי יחסית לשוק! לא יודע עד כמה להרים את הקול היה מקצר את התליך, אבל בצד השני יש בן אדם, שלרוב מקבל גם משכורת מינימום, אז לא רואה סיבה לפגוע בו (ובתור עובד שירות לקוחות טלפוני בעבר, זה ממש לא כיף!).
 
 
עצה למי שמנוי בטריפל של הוט, תקחו את התמונות שהעליתי ותיגשו איתם לשיחה עם המוקד הטלפוני, כך לא יטענו שאין מסלול כזה. משם השיחה אמורה להיות פשוטה, אבל במידה ולא הולך אל תוותרו ותבקשו ניתוק מנוי. גם אם יגיעו למצב של תיאום טכנאי לאיסוף ציוד בעוד שבועיים, אז הטכנאי עצמו שיגיע אליכם לבית יציע את המחיר הזה.
 
319 זה 269 על החבילה שכוללת VOD ו 50 ש"ח על הממירים
23/05/2016 | 21:17
1
28
269 ש"ח הוא כנראה מחיר "שווה" על הטריפל
במיוחד שאנשים משלמים ביס 270 ש"ח רק על הטלויזיה פלוס VOD
כנס
23/05/2016 | 21:21
28
אתה משלם על התקנה?
כמה אתה משלם על ממירים?
המחירים פה הם כמו המחירים שהוצעו לך?
 
עדיין יקר
23/05/2016 | 18:26
1
72
אצלי זה 275 ש"ח בשביל 100MB, טלפון ללא הגבלה, פייברבוקס+2 ממירי מיני עם כל הערוצים פתוחים, כולל פרימיום (למעט VOD, ארוטיקה וספורט).
לפני זה שילמתי 249 ש"ח על אותה החבילה, אבל עם ציוד פשוט יותר (2 ממירים מקליטים+ממיר HD רגיל)
 
הסבר על התמונות:
 
בתמונה הראשית התחלתי את המסלול הזה בפברואר השנה, את ה-VOD ביטלתי כמעט ישר. אז מהסכום של 269 ש"ח מורידים 20 ש"ח VOD ומגיעים למה ששילמתי: 249 ש"ח.
 
תמונה שנייה מהשבוע, אותו המסלול רק שהחלפתי ציוד לפייברבוקס+2 מיני. תוספת 25 ש"ח.
 
 
מצרף גם תקנון של המבצע הראשי, יעזור במיקוח עם המוקד.
23/05/2016 | 18:44
45
אוקיי, אז השיטה שקיימת בהוט קצת מבלבלת (וגם זה בטיפול)
23/05/2016 | 21:16
2
49
קודם כל המחיר 474 היה 359 על חבילת TOP PREMIUM
ועוד 30 VOD
ועוד 20 לסדרות ילדים
ועוד 16 לערוץ הרוסי
ועוד 50 על המכשירים (5 מכשירים)
 
את החבילה ביקשתי שיעבירו ל 269 ש"ח לחודש כולל VOD (זה מה שאני קיבלתי לשנה וויתרתי על זה לטובת מחיר 199 ל 3 חודשים ראשונים כולל VOD)
לבטל 20 ש"ח לסדרות
לבטל 16 ש"ח על ערוץ רוסי + פיצוי 16 ש"ח לכל חשבונית שגויה (2 או 3 חשבוניות סה"כ 73 ש"ח זיכוי) - מה שמזכיר לי שאת הזיכוי צריך לקבל עוד לפני החשבונית הקרובה.
ממירים 50 ש"ח
סה"כ 319 ש"ח
 
יש שאלות?
לי הפריע שהמכתב שקיבלתי מהוט היה 169 לחודש ל 3 חודשים ראשונים או 269 לחודש ל 12 חודשים ראשונים.
כאשר לא נכתב בסיכום העסקה אם VOD נכלל בחבילה ומה התוספת על המכשירים ועל קו טלפון נוסף.
לפי דעתי (הלא משפטית) יש כאן קייס לקבל את ההצעה הכתובה (והלא מלאה) מסיבות הטעית הלקוח
 
כוונתי, סיכמתי בטלפון על 220 לחודש ל 3 חודשים.
במכתב סיכום העסקה היה רשום 169 לחודש למשך 3 חודשים.
מבחינתי, בפעם הבאה שאני מקבל מכתב מטעה כזה, אני הולך לשלם 169 ש"ח לחודש.
וגם לקבל 16 ש"ח פיצוי על טעות בחשבונית
ולגבי החבילה המדורגת של 169 לחודש במשך 3 חודשים
23/05/2016 | 21:31
1
31
עכשיו ניסו לפתור את הפלונטר של החבילה עליה אני מנוי
23/05/2016 | 22:08
40
שלחו לי 6 אימיילים כל אחד על נושא אחר.
כאשר לא ברור מתי כל מבצע התחיל ומה המחיר היום של המוצר.
 
לדוגמא HOT FIBERBOX בשבילך
 
לא כתוב במייל מה המחיר היום/מתי התחיל המבצע.
כתוב רק שהמחיר ההתחלתי היה 5 ש"ח והמחיר יכול לעלות רק ב 5 או 10 ש"ח
 
 
החזרת שולחן
23/05/2016 | 17:21
1
63
אהלן,
 
לפני מספר ימים ראיתי שולחן עץ עם חריצים אורכיים באחת החנויות. רציתי לקנות, אמרו לי שאפשר גם ללא חריצים. הסכמתי.
השולחן הגיע במשלוח (שילמתי על המשלוח כמובן) אך על השולחן ישנם כתמים שחורים גדולים ומכוערים (כאילו החלק הגרוע של העץ), וזה ממש מכוער.
 
אינני מעוניין בשולחן. התקשרתי אליהם, אמרו ש"פתחו קריאה" (כלומר: רשמנו, נחזור אליך... מתישהו... יבוא מומחה לבדוק את העניין וכו').
 
שאלותיי הם:
1) האם ניתן לבצע ביטול עסקה? (עדיין לא עברו 14 יום)
 
2) אם מחליפים לי את השולחן ומביאים לי גם שולחן באותו סגנון (לאחר 14 יום), האם עדיין ניתן לבטל?
 
3) גם אם ניתן לבטל, נראה לי קצת לא הוגן. על השולחן תצוגה לא היו כתמים כאלה... האם יש אפשרות להחזיר את השולחן מבלי לשלם דמי ביטול? שהרי קיבלתי מוצר שהוא לא ב- 100% כמו השולחן שראיתי...
 
תודה!
1. ניתן לבטל את העסקה
23/05/2016 | 21:20
38
אבל תצטרך לשלם על ההובלות וסביר להניח שגם את דמי הביטול המאושרים בחוק.
 
2. ברגע שעוברים ה 14 יום כבר לא עומדת לך זכות אוטומטית לביטול העסקה.
 
3. צריך לזכור שבמוצרים שעשויים מחומר טבעי יהיו שינויים בין מוצר למוצר מאותו הדגם ולא ניתן לצפות לשולחן שזהה ב 100% לשולחן בתצוגה. אם העניין יגיע לבית המשפט תצטרך להיות מסוגל להוכיח שהאיזורים השחורים מהווים הבדל מהותי, ולא משהו שניתן היה לצפות לו בהנתן שזהו עץ טבעי.
למי יש אוזנית NOA?
23/05/2016 | 21:02
39
יש אותה בארץ או יש אותה בחול מי שהזמין מה תמליצו מהארץ או חול

http://www.ebay.com/itm/Fineblue-F920-Wireless-Blu...
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=848533
אשמח לדעת איך אתם הייתם נוהגים במצב הבא
23/05/2016 | 16:11
13
206
אני אולי תמים מדי, או סתם בחור טוב.
או שלא זה ולא זה, לכן החלטתי להתייעץ אתכם.
אולי אני אפילו אגלה כמה דברים על עצמי.
 
אתם יוצרים קשר עם בעל מקצוע. או אפילו חנות מסוימת.
אחרי שקיבלתם המלצות, ואתם מתרשמים שמדובר בחנות מקצועית ואמינה
או בעל מקצוע אמין ומקצועי, ואתם מחליטים ליצור קשר ולרכוש את שירותיו או את שירותי החנות.
 
אתם משלמים את התמורה. בין אם זה מוצר, או שירות על ידי איש מקצוע.
ממתינים כפי שנהוג בצורה מנומסת, לדעתי נהוג להמתין לפחות שבועיים.
14 ימי עסקים, לפני יצירת קשר או נדנוד כל שהוא.
 
אבל הזמן עובר וכבר תכף עובר לו חודש, 30 ימים מרגע שיצרתם קשר
עם בעל המקצוע או החנות, והעברתם את התשלום ביום הראשון בו נפגשתם.
התשלום הראשון גם ירד, ותכף יירד לו גם התשלום השני מחשבון הבנק שלכם.
 
זה לא נעים. לפחות לא לצד שיוצא בסדר בתמונה.
הצד שסמך על החנות או על בעל המקצוע, ושילם כמו שצריך בפגישה הראשונה,
בתמימות ובאמינות. 
תכף עובר לו חודש, התשלום השני יורד, ומצד בעל המקצוע או החנות נראה שאין לחץ.
הלחץ היחידי הוא שלכם, ושאתם מרגישים לא נעים בכל פעם לנדנד.
 
איך הייתם פועלים במצב כזה?
לנדנד בצורה תכופה יותר זה לא נעים, ולא יפה.
מצד שני יש תחושת אכזבה קלה.
כי גם כשאתה הולך עם הלב, ובוחר בבעל מקצוע או בחנות שחשבת 
שמצאת אמינות ומקצועיות, אתה מגלה שכנראה בסופו של דבר
אולי אם תהיה אדם טוב מדי, מנומס מדי ופשוט טוב מדי, כנראה שהטבע יעשה את שלו ויתייחסו אליך כפי שתיארתי.
 
אני מרגיש ממש לא נעים שכבר כמעט חודש אני צריך לרדוף
אחרי עסק או בעל מקצוע מסוים, ופשוט להרגיש שאם אני לא אנדנד, עלולים לשכוח אותי.
 
אולי פשוט הגישה שלי לא מתאימה לעולם העסקים, או לישראל.
כי אני אומר לעצמי שאם אני הייתי בעל העסק, החנות, או בעל המקצוע
אני לא הייתי נותן ללקוח להישאר באוויר כפי שאומרים, בלי לדעת היכן הוא עומד.
או לכל הפחות הייתי קצת מרגיש לא נעים אחרי שהייתי רואה שמנדנדים לי
יותר מפעם פעמיים, אולי הלקוח באמת קצת לחוץ, במיוחד אחרי שהוא שילם לי.
 
 
אני לא מתביישת להיות קרציה
23/05/2016 | 17:10
3
99
עד כמה שלא נעים לי לעשות את זה, אבל למדתי שבישראל אם לא תרדוף ותדרוש אז לא תקבל כלום.
קבעתם תאריך אספקה?
מה הוא אומר כשאתה מנדנד לו?
בסוף גם אפשר לעבור לטונים יותר בוטים ואיומים.
נזכרתי בכשהזמנתי מיטת נוער מחנות מסויימת והסיוט שהיה איתה עד שסוף סוף קיבלתי את מה שהיה צריך.
אני כן מתבייש, בגלל זה לא נעים לי.
23/05/2016 | 18:47
2
68
מה שכתבת על המיטת נוער, זה קצת מזכיר לי את מה שתיארתי.
זה עדיין לא הגיע למצב של המון זמן, אבל עוד ממש קצת ויעבור לו חודש.
גם לא סוכם תאריך אספקה, הגעה, או כל דבר כזה או אחר.
כי אני פשוט שיערתי לעצמי כמו שהתחלתי את דבריי, ש 14 ימים יספיקו.
אני גם לא מחשיב את ימי שישי ושבת ב 14 ימים, בכדי לצאת הוגן. כי אלה לא ימי עבודה.
פשוט קצת מתחיל להטריד אותי, ולהיות ממש לא נעים הקטע שאנחנו תכף מתקרבים
כמעט ל 30 יום מאז הפגישה הראשונה ומסירת התשלום, וזה אומר שלא רק שיעבור חודש
אלא גם ירד התשלום השני, וזה מרגיש לי קצת כאילו אני יצאתי ממש בסדר, אבל הצד השני לוקח ברוגע את זה שהימים עוברים ועוברים להם.
 
לצערי אפילו שבישראל כתבת שנהוג לנדנד, או כך צריך, קשה לי כי לא כך חונכתי.
לי אישית זה נראה כמשהו שלא יפה ולא יאה לעשות, שאני אעדיף לא לעשות ולהמתין בנימוס.
פשוט רציתי לדעת אם רק אני ככה, או שיש עוד כמה.
או להבא אולי ללמוד טיפ כל שהוא איך לחסוך את כל זה מראש אולי, לא להגיע למצבים כאלה.
כי גם הדאגה המרובה הזאת היא לא בריאה.
מצד שני יש קצת הצדקה לדאגה.
ברגע ששילמת תשלום שהוא לא קטן, והימים עוברים ואתה קצת מרגיש שאם
לא תנדנד, לא תקבל מה ששילמת עבורו, יש קצת דאגה קטנה. אפילו שאתה יודע שבסוף אתה כן תקבל מה ששילמת.
אבל כל יום שעובר עד שיגיע אותו יום.
חינכו אותך להיות ילד קטן?
23/05/2016 | 19:14
1
62
אין כזה דבר לא לשאול מתי זה יהיה מוכן.
על פי מה החלטת 14 יום?
אולי אם היית שואל הוא היה אומר לך שזה יקח חודש.
גם אותי חינכו להיות מנומסת ולא להיות "הישראלי המכוער" אבל גם חינכו אותי להתנהל בצורה מסודרת.
צודקת
23/05/2016 | 19:35
38
יש סיכוי גדול מאוד אפילו שאולי יש טעות בהתנהלות שלי.
כי לו הייתי שואל, אולי הייתי נענה בתשובה, כמה זמן זה יקח פחות או יותר.
למרות שכשאני מנסה להיזכר, דווקא שאלתי. זה היה קצת לא רציני מצידי אם לא הייתי שואל.
נענתי בתשובה של שבוע - שבועיים. אפילו פחות.
 
על פי מה החלטתי 14 יום פשוט מתוך נימוס כמובן.
שגם אם היו אומרים לי 7 ימים, בכל זאת הייתי חושב שמן הראוי אולי לתת 14 יום לכל בלתי צפוי שלא יהיה.
אולי עומס כל שהוא, או כל דבר כזה או אחר.
כנראה שזה יותר מדי התחשבות מצידי בצד השני, ושוב יוצא שבסוף אני זה שנפגע.
 
 
קורע לב
23/05/2016 | 17:14
8
92
1. תמימות זה נחמד, אבל מפסיק להיות אטרקטיבי אחרי גיל 10 ומתחיל להיות פתטי אחרי גיל 20. 
2.  תגיד לו שיש לו עד יום רביעי לבוא (בגלל שלא נעים לך ואתה נחמד וזה, אתה יכול להגיד שאני אמרתי להגיד ככה, זה בסדר ואם יש תלונות שיפנה אליי לפה), ואם לא, בצר לך תאלץ להזמין את המוצר\שירות ממקום אחר
רק מהכותרת שלך
23/05/2016 | 18:47
7
68
אני יכול לנחש שלך אין בעיות כמו שתיארתי.
אני יודע שזה הימור גדול, כי אני לא באמת מכיר אותך, ולא יודע מי אתה.
אבל אני יכול לראות, או לפחות לשער שלא איך את הבעיות שתיארתי.
תשמח, למה תשמח, כי אני בטוח שיש לך ככה פחות דאגות על הראש, ופחות לחץ.
כי אין ספק שהנושא שעליו שאלתי, משפיע גם על הבריאות.
ברגע שאתה דואג, ולחוץ, אתה לא מיטיב עם עצמך.
 
מה שכתבת לי ב 2 אני לא אוכל להגיד לו דבר כזה.
כי זה לא יפה, זה כאילו אני מציב עובדה.
אני גם לא יכול לרכוש את המוצר/השירות ממקום אחר, כי כבר שולם עבורו.
כמו שפתחתי את דבריי, גם המקום שנבחר/בעל העסק הוא מומלץ מאוד
רק לא ידעתי שככה זה יהיה מבחינת הזמנים, שאני ארגיש שאני רודף ומנדנד.
התלבטתי מאוד אם לפתוח על זה דיון בכלל, כי אולי זה גם די קטנוני מצידי.
אבל ברגע שראיתי שאנחנו מגיעים לחודש ימים, 30 יום, אני מאמין שאולי אני לא סתם קטנוני.
במה מדובר?
23/05/2016 | 18:51
5
47
מה אלו, סודות הגרעין?
מוצר?שירות? לוקח זמן לייצרו?
למה לא לפשט ולהסביר?
 
לא רציתי לדבר על משהו ספציפי, יותר על המקרה
23/05/2016 | 19:38
4
63
לשאול איך אחרים מתנהלים במצבים כאלה.
כמובן שלא מדובר במשהו שלוקח זמן לייצר אותו.
אלא הוא כבר מוכן.
כי אם היה לוקח זמן לייצר אותו או להביאו לארץ למשל, מן הראוי להמתין קצת יותר זמן
ממוצר רגיל, שכבר נמצא וקיים.
 
בכל אופן לא משהו שרלוונטי לכתוב על מה מדובר.
למען האמת יש סיכוי גם שאני לא אקבל כל כך תגובות שיעזרו לי כאן.
מבחינת איך להתנהל פעם הבאה.
כי אני קצת רואה עוקצנות, ציניות אולי גם קצת ירידה קלה
לא צפיתי את זה ודי הייתי בטוח שאקבל תגובות אחרות.
יותר בכיוון של איך התנהלו, איך להתנהל בהמשך, מקרים שאנשים למדו מהם.
כמובן שאני לא צריך מילים חמות, עידוד או כל דבר כזה או אחר.
זה לא מה שיגרום לי לקבל את המוצר/שירות מהר יותר, וזה גם לא ילמד אותי להבא.
אצטרך כנראה ללמוד לבד מהחיים, כמו בכל דבר בסופו של דבר.
רב הנסתר על הגלוי
23/05/2016 | 20:00
50
אתה לוט בערפל ולכן התגובות הן בהתאם
אם היית מסביר בצורה פשוטה וברורה היית זוכה לתגובות ענייניות ומעשיות
ולא כל מיני הגיגים היפוטתיים שאף אחד לא יכול לנחש ולהגיב התאם לציפיותך
(ואומרים שאם לסבתא היה ז' היא הייתה בכלל סבא)
בלי טיפת ציניות...
23/05/2016 | 20:09
1
55
זה לא קשור לישראל, ולא קשור לשום דבר אחר...
(אפילו לא לנימוס)...
נשמע שיש לך יראת כבוד עד כדי חשש
ממוכר פשוט בחנות, שלא מכבד אותך את
זמנך ואת כספך...
 
מומלץ ומוערך עד כמה שיהיה, גם אתה
אדם מומלץ ומוערך שראוי ליחס בסיסי
של הגינות וכבוד....
 
לא נעשה הדבר - אתה צריך להביע בפניו
את כעסך - ואולי אז יועיל לראות אותך...
תתפלא לדעת שבישראל וגם מחוצה לה,
יש אנשים הרואים אחרים כשקופים, עד
שהאנשים לא מביאים את העניין למול עיניהם...
 
ואביא לך מקרה שקרה לי לפני שנים - מעסיק
מסויים ניצל אותי... גרם לי תקופה מסויימת
לעבוד תמורת תמורה מזערית... פשוטו כמשמעו...
במשך זמן רב לא יכולתי להאמין שהדברים כל כך
פשוטים. ניסיתי לבדוק ולברר מה הניע אותו, איך
הדבר יכול לקרות, מה הדברים שהתחוללו בראשו, 
איך הרשה לעצמו? ברבות הימים הבנתי שהתשובה
היא פשוטה - כי הוא יכול !
 
תבורך ידידי
23/05/2016 | 20:32
42
מן התגובה שלך למדתי קצת על עצמי.
אני מעריך ומכבד את האדם, קודם כל משום שהוא אדם.
קיבלתי גם הרושם טוב ממנו, ואני מאמין וסומך עליו במאה אחוז.
מהסיבה הפשוטה, שלא ניתנה לי שום סיבה לחשוב אחרת.
 
אולי בגלל שאני לא למוד ניסיון כל כך בחיים, לא ידעתי כל כך כיצד לנהוג.
 
לא הייתי מתנהג בצורה שלא מכבדת את האדם השני.
כל עוד אני יודע שמדובר באדם טוב וישר.
 
תודה על התגובה, נהניתי לקרוא מנסה ומתנסה
לו כל התגובות היו כאלה, אני חושב שהיה נעים יותר
בין העוקצנות והציניות קיבלתי גם תגובות ענייניות
23/05/2016 | 20:28
38
נאמר לך להיות תקיף ולדרוש לקבל את המוצר/שירות בזמן סביר.
אבל אתה מפחד להיות תקיף:
" אני לא אוכל להגיד לו דבר כזה.
כי זה לא יפה, זה כאילו אני מציב עובדה."
ואתה מתעקש לקבל את המוצר/שירות ממנו כי כבר שילמת והבעל עסק מומלץ.
גם אם שילמת אפשר לדרוש ממנו מוצר או כסף וללכת למקום אחר.
אני לא יודעת איזה פתרון קסם פסיבי אתה מחפש.
אז מה אתה רוצה?
23/05/2016 | 19:32
54
אולי אני אתן לך הדרכה איך לכתוב לו מכתב מנומס שמתחנן לקבל את התמורה המשולמת שתחליק מתחת לדלת שלו באישון לילה באנונימיות מוחלטת. ואם זה לא יעזור, אז אותו מכתב בדיוק, רק קשור ללבנה שתזרוק לו דרך החלון. ואז אם זה לא יעזור, אז לבנת חבלה. אתה יודע, האנשים הכי מנומסים מגיעים לפעמים למעשי קיצון. 
מזגן יש ELCO WNG-32
20/05/2016 | 11:40
2
70
התריס הפנימי זה שזז ימינה שמאלה לא עובד יותר.
האם ניתן להחליף ומה העלות פחות או יותר?
בדגם הזה יש מנוע קטן שמזיז ימינה שמאלה אבל לפני תבדוק את
20/05/2016 | 15:51
1
84
הפלסטיק הקטן מצד ימין של פתח האויר זה שמעביר את התנועה מהמנוע,לרוב הוא נשבר,מנוע כזה עם החלפה בסביבות ה 350-400 ש"ח.
יש אצלי מנוע כזה משומש.
אצלי גם הפלסטיקים עצמם שבורים
23/05/2016 | 10:37
34
אני צריך להחליף את כל המנגנון.
קניית מוצר פגום
22/05/2016 | 21:44
1
97
לפני מספר ימים רכשתי מי פה בבית מרקחת, כשהגעתי הביתה ופתחתי את הפקק ראיתי שאין פלומבה וחששתי שמישהו פתח את המוצר. התקשרתי לבית המרקחת וסיפרתי להם. הבחור שענה לי, טען שבמוצר הנ"ל הפלומבה נקרעת בעת פתיחת הפקק ואני לא צריך לחשוש. השתמשתי במוצר פעם אחת.יום לאחר השימוש התחילו לי כאבי גרון חזקים ודלקת שלא עברה לגמרי עד עכשיו.
חשבתי שזה מקריות אבל לא חזרתי להשתמש במוצר.
אתמול קניתי את אותו המוצר בבית מרקחת אחר ושפתחתי את הפקק התברר שהנציג של בית המרקחת שגה ויש פלומבה מתחת לפקק שלא יורדת שפותחים את הפקק. מעבר לזה הצבע של המוצר שונה לגמרי במוצר הפתוח הצבע הוא חום בהיר ואילו במוצר שהיה סגור הצבע הוא שקוף לגמרי. בקיצור מישהו פתח והוסיף משהו.
אני די מתלבט איך עלי לנהוג.
לא נראה לי שמישהו הוסיף משהו
22/05/2016 | 23:44
69
בשביל להגיע למסקנות כאלה תצטרך בדיקת מעבדה.
סביר יותר שהבקבוק היה פתוח (כי מישהו פתח בנקודת המכירה או אפילו בגלל תקלת ייצור) והמוצר פשוט עמד במשך תקופה על המדף והתקלקל.
אם אתה סבור שהמחלה קשורה למוצר אני מציע להצטייד בהקדם בחוות דעת רפואית לגבי מצבך (ולכל הפחות אבחנה של רופא משפחה באיזו מחלה מדובר) ויש מקום גם לבצע בדיקת מעבדה למוצר הפגום (אולי בצמוד למוצר התקין להשוואה).
בתור התחלה מומלץ לפנות למשרד הבריאות.
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
אפרת רמתי - ליווי עסקי ממוקד תוצאות
אפרת רמתי - ליווי עסקי
יחודי - גאג'טים ומוצרי ריגול ואבטחה
יחודי - גאג'טים ומוצרי
פורום לימודי שוק ההון
פורום לימודי שוק ההון
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ