לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2891128,911 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'אי הודעה על צורך בתשלום עבור פירוק דלתות מקרר'
אי הודעה על צורך בתשלום עבור פירוק דלתות מקרר
17/03/2019 | 15:05
2
101
שלום,
שלמתי בחנות של שקם אלקטריק על מקרר והובלה, וקבלתי את הקבלה במסרון. כאשר הגיעו המובילים נדרשתי לשלם בנוסף על פירוק הדלתות. בשיחה עם שקם אלקטריק הם טענו שכך החוק דרוש, ושדרישה זו מופיעה בקבלה. אז למעשה זה ככה: במסרון ששלחו יש קישור לקבלה, ושם יש קישור למסמך מקור ששם מופיע שצריך לשלם על פירוק הדלתות. ואכן שלמתי על פירוק הדלתות.
האם זה לא פרט שהמוכר היה צריך לציין בעת הקניה? או לכל הפחות, להראות את המסמך עם הפרט הנ"ל לפני הרכישה? נשמע לי ממש לא הוגן ולא הגיוני שרק ברגע התשלום מיידעים אותך על תשלום נוסף שעליך לשלם.
מה אפשר לעשות בנידון?
תודה רבה
לצפיה ב-'זה מקובל אבל'
זה מקובל אבל
17/03/2019 | 16:59
1
97
צריך להודיע בזמן הקניה שאם יהיה צורך בפרוק דלתות לצורך הכנסה זה כרוך בתשלום נוסף
למעשה בחלק גדול מהמקרים שמפרקים דלתות בתשלום זו עבודה בעיניים - במרבית המקרים ניתן לחסוך את הפרוק אם פותחים את דלת המקרר בזמן הכנסתו הביתה.
לצפיה ב-'צודק'
צודק
18/03/2019 | 20:43
43
כשהביאו לי את המקרר לדירה הקודמת, הם פירקו את הדלתות ודרשו תשלום נוסף עבור זה.
כשעברתי דירה, המובילים הוציאו את המקרר בלי לפרק כלום.
לצפיה ב-'טופס ניתוק מחברות התקשורת'
טופס ניתוק מחברות התקשורת
18/03/2019 | 18:08
42
אהלן,
האם למישהו יש הפניה לטופס מוכן שרק צריך למלא בתוכו פרטים?
טס לחול לתקופה ממושכת ורוצה להתנתק מכמה חברות על ידי שליחת פקס מסודר ודואר רשום. מאמין שזה יהיה מועיל יותר מאתר נתק.

לצפיה ב-'תרומות למועדון'
תרומות למועדון
17/03/2019 | 14:14
79
אנו מטופלי מועדון אנוש מבקשים אם יש באפשרותכם לעזור לנו בגיוס עזרים למועדון שלנו !כגון שולחן פינגפונג שולחן ביליארד ! מועדון אנוש מטפל באנשים הסובלים מפגיעה נפשית ! אפשר ליצור קשר מועדון אנוש רחוב הברושים 31 כרמיאל ! או 049584427 לבקש את תמר או לפקס 049584427  ! תודה !
לצפיה ב-'הגדרה משפטית של ימי עבודה לענין אספקת מוצר'
הגדרה משפטית של ימי עבודה לענין אספקת מוצר
14/03/2019 | 14:15
9
117
הזמנתי ספות בתחילת דצמבר , זמן אספקה שתואם ביני לבין בעל העסק היה 3 חודשים בעל פה , רק בדיעבד ראיתי שעל הקבלה כתוב 60-90 ימי עבודה.
מדובר בעסק שפתוח רגיל בימים א-ה, ביום שישי עד 14:00 ובמוצ"ש מצאת שבת בערך - עד מאוחר בלילה.

מחלקי דברים שקראתי, ופסק דין מסוים שמצאתי , הבנתי שהפרשנות לגבי ספירת ימי עבודה בשבוע אמורה להיות המקילה מבין הפרשנויות האפשריות לטובת הלקוח , אבל זה כשלא מצוינת הכוונה המפורשת.
קראתי בעוד מקום שעסקים שעובדים יותר מ 5ימי עבודה בשבוע , יתכן ויש  הצדקה לספור את שישי שבת כיום עבודה.

הענין הוא שלא כתוב שום דבר חותך , הבן אדם מתעכב לי עם המשלוח , ואני לא יודע לפי מה אני רשאי לספור את ימי העבודה כדי להבין מתי למעשה הוא מאחר באספקת המוצר.

מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?
לצפיה ב-'שבת וחג אינם יום עבודה'
שבת וחג אינם יום עבודה
15/03/2019 | 11:22
6
76
בתקופה שאתה מכוון - חנוכה, טו בשבט פורים וחגים נוצריים - נחשבים לימי עבודה וכן ימי שישי
לצפיה ב-'אתה בטוח שיום שישי נחשב יום עבודה?'
אתה בטוח שיום שישי נחשב יום עבודה?
15/03/2019 | 13:08
5
24
לצפיה ב-'כמעט - השואל לא פרט מה המוצר'
כמעט - השואל לא פרט מה המוצר
15/03/2019 | 20:04
4
67
קרא את הקישור שנתן קודמי
ככלל - הוא קנה ממקום שעובדים שם בימי שישי - כלומר אצל המוכר זה נחשב ליום עבודה - ובפרט שהמוכר לא ציין ששישי לא נחשב - בנוסף שכתב "ימי עבודה" ולא "ימי עסקים"
לצפיה ב-'אני לא לגמרי סגור על זה שיום העבודה של המוכר נחשב. '
אני לא לגמרי סגור על זה שיום העבודה של המוכר נחשב.
16/03/2019 | 22:55
3
39
המוכר מזמין את הסחורה מהיבואן והיבואן בד"כ אחראי על ההובלה/אספקה.
מרבית היבואנים אינם סופרים את ימי השישי ובד"כ אין גם הובלות בימי שישי. 
לכן, יש להוריד את ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים ממניין הימים. 
יתכן שיש הקלה לגבי ט"ו בשבט, פורים או ל"ג בעומר. לא כך לגבי שאר החגים.
לצפיה ב-'זה לא קשור למוכר או לקוח'
זה לא קשור למוכר או לקוח
17/03/2019 | 09:18
1
83
לשון החוק היא הקובעת.
לצפיה ב-'נכון, אבל יש דברים שבהם החנות מעורבת ויכולה לסייע ויש שלא.'
נכון, אבל יש דברים שבהם החנות מעורבת ויכולה לסייע ויש שלא.
17/03/2019 | 09:24
27
במקרים רבים, המשלוח אינו יוצא מהחנות ועל כן ימי הפתיחה של בית העסק אינם 
רלוונטיים לעניין.
לצפיה ב-'ההובלה נעשיית פעם אחת,'
ההובלה נעשיית פעם אחת,
17/03/2019 | 12:01
147
אז אם אין הובלות בימי שישי  זה יכול לעכב לכל היותר ביומיים, גם  היבואן לא ממש משנה אלא אם אתה קונה ביום שישי והחנות דוחה את ההזמנה אצל היבואן לראשון - וגם זה עלול לעכב ביומיים בלבד(מעבר לכך שממילא יום הקניה לא נחשב ליום.
אם זה משהו שמיוצר במפעל בארץ - אז בהחלט חשובים ימי העבודה של המפעל - אבל זה כבר כוסה בסעיף מועד האספקה שכתוב 60 עד 90 ימי עבודה, כלומר בכל מקרה - במקרה שלו שהזמין בתחילת דצמבר - אספקה תוך יותר מ 15 שבועות היא חריגה ממועד האספקה המובטח (במאמר מוסגר, לבטח לא רשום פיצוי עבור עיכוב, אז זה לא ממש משנה).
ולו המוכר היה רוצה להיות ישר והגון היה רושם מועד אספקה יותר מדויק ובצורה שאינה ניתנת לפרשנויות שונות - וכמובן במידה שניתן לפרש בכמה אפשרויות - מאחר והחנות ערכה את החוזה יש לפרשו בצורה הנוחה ללקוח מכל הפרשנויות הקיימות.
לצפיה ב-'אפרופו ספות.. לפני כשנה הזמנו סט פינת ישיבה ונרשם שם "עד 90 '
אפרופו ספות.. לפני כשנה הזמנו סט פינת ישיבה ונרשם שם "עד 90
17/03/2019 | 07:28
52
ימי עבודה". הציוד הגיע ממש לקראת היום ה-100, ולמזלנו, לפני ערב פסח.
לא היה אז כל קשר בין החנות לבין היבואן והמובילים, שאגב, הגיעו לאחר השעה 22
ביום גשום להחריד. המובילים סיפרו לנו, שבדרך הם נאלצו להזמין מנוף גבוה במיוחד כי
לא יכלו להעלות את הריהוט לקומה גבוהה ללא מנוף, והם חיכו למנוף כמה שעות...
כמו כן, הם גם בישרו לנו, שאיננו האחרונים בדרכם ויש להם עוד סחורה לפרוק...
וביושר? לא היו לנו כל טענות, כי המוכר הסביר 'שהכל עלול לקרות', אבל עד ערב
פסח הסחורה תגיע.
 
לצפיה ב-'חברת אמיראגז כפר סבא '
חברת אמיראגז כפר סבא
14/03/2019 | 04:37
3
104
אשמח לקבל מרביום רביעי 6/3 הגיע תכנאית וניתק אותי מהחיבור לגז בגלל דליפה של גז זה בסדר גמור שסגרו את השיבר הבעיה היא שלקח שבוע ימים אני מנותקת אתמול ה 13/3 הגיע טכנאי והחליט שכדי לתקן צריך שיפוצניק שירים את הבטלות ומי צריכה לחכות שוב כמה ימים בלי גז ,אני בת 78 אין לי ילדים 
מרגישה שאין עם מי לדבר אוכל לפרט בטלפון ולתת יותר פרטים 
אשמח לקבל את עזרתכם (אני גם ניצולת שואה)
תודה
 
לצפיה ב-'אחרי שרק השבוע היה אסון עם גז שפוצץ בית, הייתי עובר לכירה '
אחרי שרק השבוע היה אסון עם גז שפוצץ בית, הייתי עובר לכירה
16/03/2019 | 21:55
1
65
חשמלית ומנתק את עצמי מהסיוט הזה שנקרא גז, התחייבות לחברה, סיכון ומחיר גבוה של דלק.
לצפיה ב-'צודק. '
צודק.
16/03/2019 | 22:23
13
לצפיה ב-'אם יש נקודת חשמל קרובה פשוט תעברי לכיריים חשמליים'
אם יש נקודת חשמל קרובה פשוט תעברי לכיריים חשמליים
19/03/2019 | 11:08
1
אפשר לרכוש בעלות די מינימלית מכל רשתות מוצרי החשמל, במיוחד אם מדובר באחת פשוטה עם שני "מבערים".
בד"כ יש נקודת חשמל בגלל הצורך בתנור מטבח אם אין חשמלאי יכול להתקין כזו, העלות לעומת הרמת מרצפות הרבה יותר נמוכה.
למה לך להמשיך לשלם עבור מוצר מסוכן לחברה שנותנת לך שירות לקוי?
 
ככל שאני יודע אין הטבות ספציפיות לניצולי שואה
לצפיה ב-'מידות דלת למדיח חצי אינטגרלי'
מידות דלת למדיח חצי אינטגרלי
14/03/2019 | 08:39
1
69
אנחנו מחליפים את המטבח ורוצים שיכינו לנו דלת למדיח חצי אינטגרלי שעוד לא קנינו.
אנחנו מעוניינים בדלת שתתאים לרוב המדיחים החצי אינטגרליים ברוחב 60 ס"מ. מישהו יודע מהן המידות הסטנדרטיות לדלת שכזו ? חיפוש בגוגל לא מניב תוצאות...
 
תודה לעוזרים
לצפיה ב-'למה להסתבך?'
למה להסתבך?
14/03/2019 | 11:22
86
שמור בצד חתיכת פלטה מהמטבח, ואחרי שיהיה מדיח תזמין את הנגר שיקח מידות. כל הימור אחר עלול להתברר כלא מתאים. 
לצפיה ב-'למה חלב 1% זול מ3%?'
למה חלב 1% זול מ3%?
11/03/2019 | 12:10
26
243
הרי יש להעביר אותו תהליך נוסף לא?
לצפיה ב-'יש בו יותר מים....'
יש בו יותר מים....
11/03/2019 | 12:16
56
לצפיה ב-'לא, הוא עובר אותו תהליך'
לא, הוא עובר אותו תהליך
11/03/2019 | 20:42
190
והשומן שנלקח ממנו נמכר כשמנת במחיר גבוה בהרבה מההפרש במחיר החלב
או שמתווסף למוצרים אחרים (אפילו לחלב 3%) שנמכרים במחיר גבוה יותר
לצפיה ב-'צודק'
צודק
11/03/2019 | 21:23
2
157
אם כבר צריך להיות יותר יקר.. הרי החלב במקור שומני יותר וצריך להוציא את השומן
לצפיה ב-'זה לא עובד ככה'
זה לא עובד ככה
12/03/2019 | 09:54
1
147
אחוז השומן בחלב פרה טבעי אינו אחיד , במחלבות מפרידים את השומן מהחלב ואח"כ מכניסים מחדש לפי הכמות  הרצויה.
יתרה מזאת, אחד המרכיבים בתשלום עבור החלב לחקלאי הוא אחוז השומן בחלב ששולח למחלבה, ככל שחלב פרותיו בעל אחוז שומן גבוה יותר כך התשלום גבוה יותר, וזה כדי לעודד אותו לייצר חלב בעל אחוז שומן גבוה יותר.
כלומר - מוציאים את השומן מכל החלב ואח"כ מכניסים מחדש לפי הצורך.
לצפיה ב-'גם בעיזים הוא לא קבוע. אבל שם עוד לא התחילו להתעסק'
גם בעיזים הוא לא קבוע. אבל שם עוד לא התחילו להתעסק
12/03/2019 | 10:05
122
בהוצאה והכנסת השומן והוא נמכר בצורתו הטיבעית.  גם רשום עיו שאחוז השומן הוא בין לבין.
עוד לא החלטתי למה לחלב פרה טעם של .
בגלל שזה הטעם של?ו, או בגלל שזה מוצר מעובד שמוציאים ומחזירים ממנו שומן?.
 
לצפיה ב-'האדם לא יכול להעתיק את החלב כמוצר מעובד '
האדם לא יכול להעתיק את החלב כמוצר מעובד
12/03/2019 | 10:26
3
129
במשך תקופה קצרה בעבר נתנו רושם שתחליפי חלב לתינוקות טובות מהלב אם.
מה שהיום יודעים שזה קשקוש. זה תחליף טוב  כשאין ברירה.  אבל אם יש, חלב אם עדיף בהרבה.
 
אותו דבר חלב הפרה למשל.  הוא מגיע כמוצר מוגמר עם אחוז שומן מסויים.  לא טוב?  אל תשתה.  להתחיל להתעסק ולשנות אותו באחוזי השומן לא משפר אותו ועושה לו רק נזק.
לצפיה ב-'מאחר שמהחלב מייצרים מוצרים נוספים על חלב לשתיה'
מאחר שמהחלב מייצרים מוצרים נוספים על חלב לשתיה
12/03/2019 | 11:19
1
119
בעלי אחוז שומן שונה (למשל שמנת וגבינות) יש צורך בהפרדת שומן מחלב ובנוסף לפרות שונות וברפתות שונות לחלב אחוזי שומן שונים - כדי לא לבלבל את הצרכן מוכרים לו מוצר אחיד.
 
לצפיה ב-'אין מה לבלבל. חלב עיזים נמכר ללא עיבוד עם כמות השומן'
אין מה לבלבל. חלב עיזים נמכר ללא עיבוד עם כמות השומן
16/03/2019 | 22:05
17
הטיבעית שלו.  זה גם רשום על הקרטון.  ולא ראיתי שמישהו התבלבל.
 
אגב, פירסמו את השרשור הזה בחלון הקטן המעצבן שקופץ כל הזמן בתחתית של הדף
לצפיה ב-'חלב אם של פרה כמו שהוא טוב אולי לעגל בן בקר '
חלב אם של פרה כמו שהוא טוב אולי לעגל בן בקר
14/03/2019 | 00:06
24
לצפיה ב-'כי צריך לפרגן לאנשים ששותים את הזוועה הזאת '
כי צריך לפרגן לאנשים ששותים את הזוועה הזאת
14/03/2019 | 08:26
3
107
עדיין לא הבנתי איך הם שותים את זה. זה מים עם צבע. מה הקטע שלחסוך 2% שומן- זאת אובססיה לגמרי. 
לצפיה ב-'אולי אפשר להתרגל'
אולי אפשר להתרגל
14/03/2019 | 17:22
2
78
ולשמור על גיזרה..
לצפיה ב-'הרבה שומן זה טוב'
הרבה שומן זה טוב
14/03/2019 | 19:32
75
בחלק מהדיאטות.
לצפיה ב-'אנשים לא שמנים אוכלים גבינות 30 אחוז שומן'
אנשים לא שמנים אוכלים גבינות 30 אחוז שומן
16/03/2019 | 22:02
41
אנשים שמנים אוכלים דייט  ודל שומן וברוב המקרים נשארים שמנים.
לצפיה ב-'אגב, בדיוק יצא מחקר חדש על חמאה'
אגב, בדיוק יצא מחקר חדש על חמאה
16/03/2019 | 22:33
12
45
לצפיה ב-'מעניין מה הרגיז את תפוז'
מעניין מה הרגיז את תפוז
17/03/2019 | 11:24
3
42
וגרם להסתרת התגובה הקודמת שלי (מה שמבטיח שתיקרא ע"י יותר קוראי מהרגיל).
לצפיה ב-'בהמשך למחקר המעניין של "פתרונות לכל"'
בהמשך למחקר המעניין של "פתרונות לכל"
18/03/2019 | 11:50
2
19
ננסה לראות מה תפוז חושבים על оранжевый
לצפיה ב-'אם כך, רוסית כשרה ואנגלית לא'
אם כך, רוסית כשרה ואנגלית לא
18/03/2019 | 11:50
1
15
נפלאות הן דרכי תפוז.
לצפיה ב-'לפי ההודעות במעלה השרשור גם העברית כשרה'
לפי ההודעות במעלה השרשור גם העברית כשרה
18/03/2019 | 14:50
2
לצפיה ב-'מנסה בשיטה למציאת אריה במדבר'
מנסה בשיטה למציאת אריה במדבר
18/03/2019 | 08:33
16
כשמעתיקים ידיעות (בלי לציין חלילה את המקור) המילה "חדש" מועתקת גם היא
לצפיה ב-'"מחקר חדש" המשך בדיקה'
"מחקר חדש" המשך בדיקה
18/03/2019 | 08:37
17
יש די הרבה מחקרים שמצביעים על כך ששומן רווי פחות גרוע ממה שהיה נהוג לחשוב (או לא גרוע כלל) אבל אין כמעט ספק ששומן בלתי רווי עדיף.
לצפיה ב-'סתם טמטום של התפוז'
סתם טמטום של התפוז
18/03/2019 | 08:38
6
לצפיה ב-'קיבלתי הודעה שהחבילה שלי אבדה'
קיבלתי הודעה שהחבילה שלי אבדה
13/03/2019 | 01:00
2
179
קיבלתי הודעה שהחבילה שלי אבדה ולפתוח מחלוקת אבל שאני רוצה לפתוח מחלוקת זה לא נותן לי איך אני מקבלת חזרה את הכסף לחשבון עברו כבר יותר מ5 חודשים
לצפיה ב-'לא ניתן לפתוח אחרי 5 חודשים'
לא ניתן לפתוח אחרי 5 חודשים
13/03/2019 | 09:27
110
ההגנה היא 60 יום מרגע המשלוח. למצבים של "לא הגיע"
ואת צריכה ליזום את המחלוקת בעצמך באתר/אפליקציה
זה מצויין בתנאים הכלליים וגם במייל שקיבלת מהאתר על כך שנשלח.
 
מסלול נוסף היא "כשל תמורה" מול חברת כרטיסי האשראי שלך פה בארץ- ניתן למלא טופס- עד 90 יום מרגע התשלום
 
 
לאחר 5 חודשים - אין הגנות שעומדות לצידך
 
לצפיה ב-'לפנות לספק ישירות דרך ההודעות ולעדכן שזה אבד'
לפנות לספק ישירות דרך ההודעות ולעדכן שזה אבד
13/03/2019 | 22:48
58
לא בטוח שזה יעזור.
חייבים להיות ערניים לפתוח תקלה בזמן

.חבל
לצפיה ב-'מזרן בסט ישיבה לסלון'
מזרן בסט ישיבה לסלון
12/03/2019 | 01:10
6
93
מה ההבדלים בספוג בין הצבעים כחול, ירוק ולבן (איכות? דרגת קושי?)
איך אפשר לדעת מה כדאי לבחור.
 
 
לצפיה ב-'האיכותי הוא צהוב או סגול'
האיכותי הוא צהוב או סגול
12/03/2019 | 13:00
5
73
האיכות לפי דרגת הצפיפות של החומרים בספוג. ככל שצפוף יותר נחשב טוב יותר. מה באמת טוב יותר, תלוי בשימוש שרוצים לעשות, ספה, מזרון, כיסא וכו'. 
לצפיה ב-'אפשר בבקשה לרשום כל תבע מה דרגת הקושי והצפיפות שלו?'
אפשר בבקשה לרשום כל תבע מה דרגת הקושי והצפיפות שלו?
13/03/2019 | 00:37
4
41
לא ראיתי אף פעם צהוב או סגול בספת ישיבה. רק לבן או כחול
 
לצפיה ב-'לבן הכי פשוט'
לבן הכי פשוט
13/03/2019 | 02:32
3
53
מעליו כחול מעליו סגול מעליו צהוב. סגול הוא יותר רך מצהוב. 
לצפיה ב-'מזרן בפינת ישיבה'
מזרן בפינת ישיבה
13/03/2019 | 17:21
2
40
איכות המזרון היא בצפיפות שלו?
אז אם רוצים איכות טובה ורכות בינונית צריכים לההחליט מה חשוב יותר איכות (צפיפות) או קושי? 
 
מה נהוג לקחת לסלון כדי שיהיה גם איכותי וגם נוח וגם לא קשה כמו אבן וגם שישמור על הצורה לכמה שנים?
 
מה הוא הצבע שמסמל הכי קשה ומה הכי רך?
תודה
לצפיה ב-'כתבתי'
כתבתי
13/03/2019 | 17:27
8
לצפיה ב-'האמת שאיני מבין בצבעים, אבל מעבר לזה, חשוב גם מה יש מתחת '
האמת שאיני מבין בצבעים, אבל מעבר לזה, חשוב גם מה יש מתחת
17/03/2019 | 09:23
11
למזרון. קפיצים? סרטי גומי? האמת שגם אלה וגם אלה נשחקים עם הזמן, ומה שיהיה בעוד 
מספר שנים אינו דומה כלל למה שקיים במועד האספקה. 
לצפיה ב-'דוד שמש '
דוד שמש
13/03/2019 | 17:19
2
94
איך מזהים את הכניסות והיציאות של המים בדוד
 
 
 
לצפיה ב-'תביא צילום של תחתית הדוד. '
תביא צילום של תחתית הדוד.
13/03/2019 | 19:11
21
לצפיה ב-'בד"כ הם מסומנים בצבע'
בד"כ הם מסומנים בצבע
16/03/2019 | 17:38
18
כחול-כניסת מים קרים
אדום-יציאת מים חמים
צינור נוסף בחלק התחתון לקולטים
צינור בחלק העליון של הדוד לקולטים
 
לצפיה ב-'פריט שלא הגיע'
פריט שלא הגיע
13/03/2019 | 16:59
2
81
הזמנתי לפני חודשיים וחצי שלושה פריטים ורק שניים הגיעו. הפריט השלישי עדיין לא הגיע. אשמח לקבל תשובה
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
13/03/2019 | 17:17
23
לצפיה ב-'מה השאלה?'
מה השאלה?
13/03/2019 | 20:34
21
לצפיה ב-'שירות לקוחות יונדאי'
שירות לקוחות יונדאי
13/03/2019 | 07:03
6
146
פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...
לצפיה ב-'אם היו יודעים'
אם היו יודעים
13/03/2019 | 07:48
3
105
איך להתייחס ללקוחות היו מועסקים במרצדס.
לצפיה ב-'זה אותו היבואן... - "כלמוביל"'
זה אותו היבואן... - "כלמוביל"
16/03/2019 | 09:56
2
6
לצפיה ב-'ברור'
ברור
16/03/2019 | 10:09
1
18
גם אותו קהל יעד
לצפיה ב-''
16/03/2019 | 17:13
2
לצפיה ב-'אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!'
אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!
13/03/2019 | 08:26
74
כי אם אתה לא מפרסם את שם המוסך - לא עשית כלום!
סתם הוצאת קיטור. 
לצפיה ב-'חוץ מלהתלונן יש מטרה? '
חוץ מלהתלונן יש מטרה?
13/03/2019 | 13:31
62
מה אתה רוצה להשיג, פיצוי? החזר כספי? נגרם לך נזק?
כי יש תלונה כמו ב "אמאאאאא הוא הרביץ לי" למשל, זה סוג של תלונה ויש תלונה שמראה ביזנס. 
לצפיה ב-'משיכות מפייפל לכרטיס אשראי'
משיכות מפייפל לכרטיס אשראי
11/03/2019 | 23:26
2
71
יכולה להיות בעיה מסויימת אם יש לי משיכות קבועות מפייפל לחשבון בנק דרך כרטיס האשראי של לאומי קארד כך שזה מתקזז לי עם הרכישות החודשיות וההפרש עובר לחשבון?
יכולה להיות בעיה עם פייפל אם אני מכניס סכומי כסף לחשבון פייפל?
לצפיה ב-'לפייפאל ולאומי קארד אין בעיה'
לפייפאל ולאומי קארד אין בעיה
12/03/2019 | 09:51
60
בהנחה שפייפאל בכלל מאפשרים למשוך את הכסף לכרטיס, בעבר הם אפשרו רק לחשבון בנק, אבל אני לא מעודכן כבר.
אתה צריך לחשוב פעמיים על תכיפות המשיכות שלך בגלל העמלות, וכמובן להכין תשובות משכנעות שתוכל לספק לשאלות של רשות המיסים.
לצפיה ב-'יש בכלל אפשרות להוסיף כסף לכרטיס מחשבון ישראלי?'
יש בכלל אפשרות להוסיף כסף לכרטיס מחשבון ישראלי?
12/03/2019 | 10:30
46
חשבתי שזה רק אם יש חשבון אמריקאי
לצפיה ב-'כרטיס אשראי מומלץ?'
כרטיס אשראי מומלץ?
10/03/2019 | 20:59
8
131
איפה הכי משתלם להוציא כרטיס אשראי? מכל הבחינות: עמלות, דמי כרטיס והטבות. אני מרגישה שאני נעשקת מרוב כל העמלות. אם יש גם הטבות לחו״ל זה מבורך כי אני טסה ומזמינה אונליין הרבה.
 
תודה!
לצפיה ב-'ממה שהספקתי לראות'
ממה שהספקתי לראות
10/03/2019 | 22:12
2
118
הכי משתלם זה בכלל לא כרטיס אשראי אלא כרטיס דביט, חיוב מיידי.
הסכום עבור חיוב במטבע זר לא שונה מהותית בין כל החברות בכולן 2.3% עד 3%. 
עלות משיכה מכספומט, אותו הדבר בכולם בין 3% ל- 4%.
הדברים שכן משתנים בין הכרטיסים זה דמי כרטיס, שיכול להיות בין 0 ל-300 שקל לחודש. ההחזרים או ההטבות בקניות במקומות מסוימים ולא באחרים, ומועדי החיוב, אם זה חשוב לך.
 
לצפיה ב-'לא מדויק '
לא מדויק
11/03/2019 | 21:20
1
69
קודם כל לא בטוח בכלל שדביט אתה יכול להשתמש בו בחו"ל.. אלא אם התכוונת אולי לכרטיס של הדואר? 
בכל מקרה יש את הייטקזון שיש לו תנאים מאד משתלמים במיוחד למי שנוסע הרבה לחו"ל.. עמלת המרה של מטבע זר שם 1% , עמלת משיכה של 2% וקצת, ואין עמלות על הכרטיס בכלל!.. גם המבצעים הצרכניים משתלמים.. 
בגול עדיף לבדוק אם אתה משתייך למועדון צרכנות כלשהו כי כן יש יתרונות בכ.אשראי מסוימים
לצפיה ב-'לא כולם בהייטק. אולי אחוז מהאוכלוסיה? '
לא כולם בהייטק. אולי אחוז מהאוכלוסיה?
12/03/2019 | 00:46
51
בכל מקרה, כדאי להסתכל גם מה העמלה על משיכה שקלית ומט"ח בכספומטים בארץ ובחו"ל
לצפיה ב-'הייטק זון, או 'כזה אני רוצה' של לאומי קארד'
הייטק זון, או 'כזה אני רוצה' של לאומי קארד
11/03/2019 | 00:08
1
42
לצפיה ב-'צודק, אפס שקלים עמלה חודשית ובערך 1% עמלת מט"ח'
צודק, אפס שקלים עמלה חודשית ובערך 1% עמלת מט"ח
11/03/2019 | 11:28
64
והרבה מאוד הטבות יחסית לכרטיסים אחרים, כמובן שמי שבוחר בכרטיס צריך לבדוק את רלוונטיות ההטבות ספציפית אליו.
"כזה אני רוצה" ניתן לכל אדם בישראל שזכאי לקבל כרטיס אשראי, מספיק שיש לו חשבון פייסבוק, הייטק חבר וכרטיסים דומים דורשים השתייכות לאיזושהי קבוצה.
לצפיה ב-'כיום המלצה על כרטיס אשראי קצת בעייתית'
כיום המלצה על כרטיס אשראי קצת בעייתית
11/03/2019 | 09:43
113
מאחר ושתיים משלושת החברות עוברות מהבנקים לידיים פרטיות, לאומי כארד נמכרה וישראכארט בתהליך הנפקה ולכן אין להסתמך על המלצות מהעבר לגבי העתיד.
בכל מקרה - יש מקום למו"מ בעניין העמלות עם המוקד של החברה.
דוגמא אישית - בידי כרטיס מועדון שופרסל של ויזה כאל, קיבלתי הודעה שהם מתחילים לגבות דמי כרטיס ודמי חבר (ביחד 13 ש"ח לחודש), התקשרתי כדי לבטל את העמלות, הם סרבו אך הציעו לי כפיצוי החזר של 30 ש"ח לחודש (5% על 300 השקל הראשונים בכל אחד משני כרטיסי)
לצפיה ב-'ממליצה על לאומי קארד '
ממליצה על לאומי קארד
11/03/2019 | 12:23
75
ממליצה על הכרטיס של לאומי קארד (עכשיו הם כרטיס חוץ בנקאי ונקראים מקס) בנוסף לתנאי שימוש מוצלחים, יש להם פינוקים והטבות מדי חודש, מה שמוזיל את העלויות החודשיות בסופו של דבר. ואם רוכשים אונליין, יש להם הטבת איקומרס של החזר כספי ברכישה מעל 70 שקלים.
לצפיה ב-'מצטרף להמלצות על הייטקזון (כאל) ומוסיף...'
מצטרף להמלצות על הייטקזון (כאל) ומוסיף...
11/03/2019 | 13:05
82
 שמועדון TAU (של אוניברסיטת תל אביב) של לאומי קארד מאוד מומלץ!
 
בשניהם אין דמי כרטיס עד להודעה חדשה ככה שלא עולה כסף להחזיק את שני הכרטיסים . מסגרת גבוהה (אין לי צורך בה אבל תמיד נחמד שיש)
 
בלאומי קארד - 1.2% עמלת המרה, בלי עמלת משיכה מכספומטים בחו"ל - חסך לי המון כסף!
בהייטקזון- עמלה של 1%. עוד לא ניסיתי למשוך בחו"ל.
 
לצפיה ב-'שלום, מה עושים עם ארון שקניתי ויש לו ריח כימי לא נעים?'
שלום, מה עושים עם ארון שקניתי ויש לו ריח כימי לא נעים?
08/03/2019 | 23:06
9
153
קיבלתי את הארון לפני כחודשיים כבר ולמרות שניסיתי לאוורר הריח חוזר, במיוחד כשאני סוגרת את התריסים.. עדיין לא עברתי דירה לכן עוד לא היה מצב שסגרתי חלונות וגם דלת, לא רוה לחשוב מה יהיה במצב כזה.
קניתי עוד ספה אצל המוכר הזה וגם שם היו בעיות וחגם בקשר לארון היו דברים שלא כפי שהזמנתי, חלק הוא מוכן לתקן, בינתיים הכל נסחב חודשיים. הבעיה היא שבקשר לריח לא ברור איך אפשר להוכיח שיש משהו לא תקין, זאת לא תקלה מהסוג שניתן להוכיח. המוכר וגם בעל המפעל טוענים שאין שום ריח, ברור, למה שיודו שיש משהו..
זה ארון בחדר של הילד ואני מש לא מוכנה שהוא ינשום משהו לא נעים וייתכן גם לא בריא ,ממש ריח כימי שמרגישים בחדר. אפשר לקבל חוו"ד נייטרלית על תקינות הארון? מה לעשות?
לצפיה ב-'לא צריך להוכיח'
לא צריך להוכיח
08/03/2019 | 23:43
6
110
מספיק שאת מתלוננת. בנאדם לא מחליף ארונות בשביל הכיף. אם הוא לא מוכן תתבעי בתביעות קטנות.  פעם צבעו לי ארון והריח נשאר חודשים אחרי זה, וזה באמת לא בריא. 
לצפיה ב-'ותבעת? ויצא מזה משהו? אין לי יותר מדי אמון בבמי"ש בעניין זה'
ותבעת? ויצא מזה משהו? אין לי יותר מדי אמון בבמי"ש בעניין זה
09/03/2019 | 00:46
5
81
בנוסף, הם אמורים השבוע להחליף לי בארון את המסגרת לאלומיניום, כי זה משה שאמור היה להיות וסיפקו לי בלי, אני תוהה אם זה לא משחק נגדי שכאילו אני מספיכמה לכזה ארון.
המוכר כן הסכים לקחת את הארון אבל בלי להחזיר לי את ההובלה (300 ש"ח) ועוד רצה 300 נוספים על פירוק, ז"א בשביל להיפטר מהארון המסריח הייתי צריכה לשלם 600 ש"ח אז לא הסכמתי לכזאת חוצפה. מה גם שבתמורה לזה הוא לא רצה לתקן לי דברים אחרים בספה שהבטיח לעשות וגם זה לא התאים לי. בקיצור, רק בעיות אני רואה מהקניה הזו. מעניין אם היה לך ניסיון בתביעה מסוג זה ואיך שופטים מתייחסים..
לצפיה ב-'כן, את צריכה לשלם הובלה בכל מקרה. '
כן, את צריכה לשלם הובלה בכל מקרה.
09/03/2019 | 16:03
2
19
לצפיה ב-'אבל.. למה? אם הם מספקים מוצר פגום למה בעצם אני אמורה לשלם?'
אבל.. למה? אם הם מספקים מוצר פגום למה בעצם אני אמורה לשלם?
11/03/2019 | 20:07
1
32
זה יוצא שבעצם אשלם 600 ש"ח על כלום, חוץ משריטה ענקית בדלת כניסה שהם עשו לי ולך תוכיח.. זה פשוט לא הוגן. אם זה מה שהשופט יפסוק אז אין שום טעם לפנות לתביעות קטנות..
לצפיה ב-'הובלה בחזרה לעסק'
הובלה בחזרה לעסק
12/03/2019 | 00:57
30
על בית העסק, אם יש פגם במוצר. ההובלה אליך - אפשר להתווכח
לצפיה ב-'שופטים בתביעות קטנות, ממה ששמעתי, בד"כ משועממים/אדישים'
שופטים בתביעות קטנות, ממה ששמעתי, בד"כ משועממים/אדישים
09/03/2019 | 17:10
1
84
ושואפים לתקתק עניינים, כלומר לחתור לפשרה ולסגור את העניין. אל תצפי לצדק או לאמפתיה... זה הימור.
לצפיה ב-'זה לא רק בתביעות קטנות'
זה לא רק בתביעות קטנות
10/03/2019 | 11:30
68
זה בכל מערכת המשפטית  (אפילו את שרה נתניהו השופט שלח להתפשר).
והשופטים לא אוהבים  לפסוק מחשש שיטעו וזה רובץ על מצפונם.
 
לצפיה ב-'לדעתי הסיכוי היחיד הוא לנסות להפעיל עליו לחץ יח"ץ'
לדעתי הסיכוי היחיד הוא לנסות להפעיל עליו לחץ יח"ץ
09/03/2019 | 17:24
72
כלומר לפרסם ברשתות החברתיות (להיזהר בניסוחים ולהקפיד להיצמד לעובדות, בלי "מחמאות" מיותרות) / לפנות למדורי צרכנות בתקשורת (למשל "יהיה בסדר" בגל"צ, אם כי זה פחות התחום שלהם, נדמה לי). כל דבר שילחיץ אותו ויגרום לו לקבל אחריות ולנסות לפתור את הבעיה לשביעות רצונך.
לצפיה ב-'לצערנו לרוב המוצרים שמיוצרים היום יש את זה'
לצערנו לרוב המוצרים שמיוצרים היום יש את זה
10/03/2019 | 21:02
56
עשינו מטבח חדש וגם לו יש ריח מאוד חזק
לצפיה ב-'קבלני בניה שמסרבים לטפל בליקויים'
קבלני בניה שמסרבים לטפל בליקויים
11/03/2019 | 17:53
1
68
רציתי להתייעץ אתכם לגבי הנושא שכואב לכל כך הרבה אזרחים במדינה עד כדי חוסר אונים מוחלט - ליקויי בניה שקבלנים מסרבים לתקן.
עד שזה לא קרה לי באופן אישי לא ידעתי עד כמה העוולות האלה נפוצות וכואבות, וכמה סבל נגרם לאזרחים שמשלמים סכום כה גבוה לדירה, והקבלנים מנצלים את כוחם כנגד הרוכשים ומסרבים לתקן תוך כדי זלזול בחוקים.
השיטה כוללת - התעלמות מתמשכת מהרוכש שמציג דו"ח ליקויים רשמי, שקרים, התכחשות, הסתרת מידע, וסירוב מפורש לתקן. מדובר בניסיון מכוון להתיש את הרוכשים, כאשר משרד עורכי הדין שלהם (לרוב משרד מוביל בארץ) משתף פעולה עם העבירה, מטעה ומפחיד את הרוכשים כדי שיוותרו על זכויותיהם.
מעבר לסיפור האישי שלי שמתייחס לקבלן גדול ומוכר, ככל שביררתי שמעתי סיפורים קשים ורבים מאנשים בסביבתי, אך הסיפורים האלה לא ממש מתפרסמים, והעוולות הצרכניות נותרות באפילה.
לצערי גיליתי שגם רשם הקבלנים אינו רלוונטי במקרים רבים משום שהחברה היזמית מולה חתום החוזה אינה קבלן הביצוע בעצמה.
לאור זאת, מעניין אותי לדעת - איזה גופים בארץ מפקחים על התופעה הנבזית הזאת? האם המועצה לצרכנות או אמון הציבור רלוונטיים ואפקטיביים במקרה של קבלני בניה? איך זה שעבריינות כזו מתרחשת מתחת לרדאר?
אילו אלטרנטיבות בעצם קיימות לרוכש שרוצה לעמוד על זכויותיו מבלי התהליך הארוך והיקר של תביעה משפטית?
המצב שקורה בפועל הוא שהרוכשים שעומדים מול קבלן חזק ומאיים פשוט חוששים מתביעה ומוותרים על זכויותיהם. במקרים רבים מדובר על סכומים גדולים של עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים.
אשמח לשמוע את דעתכם, איך כדאי לפעול וגם כיצד להעלות את המודעות לנושא.
אני עוקב אחרי נושאים צרכניים כל חיי, ולא נתקלתי בעוולה צרכנית גדולה כל כך כמו קבלני בנייה שמסרבים לתקן ליקויים (מבחינת גובה הסכום, השיטות העברייניות, והיקף הנפגעים). לפי מה שאני שומע סביבי זו כבר הפכה הנורמה, וגם חברות גדולות ומוכרות לא מתביישות להתנהל בצורה עבריינית כזו שמזלזלת בשלטון החוק ובלקוחות.
לצפיה ב-'אתה צריך עורך דין'
אתה צריך עורך דין
11/03/2019 | 19:30
49
ולמען האמת גם אני. (זה ממש דומה לסיפור שלי)
כל מה שכתבת, אני עובר מול הקבלן שלי
הוא דורש ממני יתרת תשלום (ומתעלם מהדו"ח בדק בית)
אני דורש את יישום דוח הליקויים ששילמתי למהנדס שיכין עבורי ושיתקן את כל הליקויים.
 
אתה (ואני) בבעיה, צריך לקחת עורך דין מול החלאות האלה ואנחנו כצרכנים נמצאים תחת חוק המכר (לא חוק הגנת הצרכן ולא אמון הציבור)
 
לצפיה ב-'שירות גרוע ביותר'
שירות גרוע ביותר
11/03/2019 | 17:33
74
שלום 
העגנו היום למלון לאונרדו כלאב ים המלח 
קבלנו החדר במבנה הישן אחרי שעלינו לחדר לא הינו מרותצים בכלל החדר לא נקי ומאוד מאוד ישן פנינו לקבלה בקשנו לעבור  לחדר שני ובראנו כמה יעלה לנו קבלנו התשעה ל 300 שח עבור 2 לילות וקבלנו כרטיס לראות את החדר אחרי שהסקמנו לעבור והגענו לשלם פתאום הכל השתנה והמחיר השתנה ל 650 שח לילה !!!!  ומבקש לתלונןן בפיסבוק אין לו בעיה תעשי מה שאת רוצה גם אותה תשובה קבלנו ממנהלת הקבלה דניאלה תלונני תעשי מה שבה לכם לא מרוצים גם יכולים לעבור לבית מלון אחר בכיף 
אזי בית מלון ואזי שירות הכי הכי גרוע שקבלנו בבית מלון לא ממולץ לאף אחד להגיע לבית מלון הזה אין נקיון אין שירות מגעיל ברמות
לצפיה ב-'חבילות מאיבי'
חבילות מאיבי
09/03/2019 | 00:42
3
115

עד היום כשהיתי מזמין חבילות הייתי מקבל אותם בתיבת דואר שברשותי ושעליה אני משלם. מעולם לא שלחתי לכתובת ביתית.
בהנחה ואני רוצה לעשות משלוח לכתובת שלי אחרת, איך אני אקבל את החבילה? ידחפו אותה בתיבה של הבניין? סניף דואר? או פתרון אחר?איך אקבל הודעה על דבר הדואר?

לצפיה ב-'חבילות לא-רשומות במעטפות קטנות לתיבה, השאר בסניף/מרכז חלוקה'
חבילות לא-רשומות במעטפות קטנות לתיבה, השאר בסניף/מרכז חלוקה
09/03/2019 | 17:08
68
(יכולה להיות איזו חנות שכונתית למשל). היידוע במסרון אם המספר שלך מופיע על החבילה ו/או מעודכן בדואר (כדי לדאוג שיופיע כדאי לכתוב אותו כחלק מהכתובת) ואם לא – פתק בתיבה.
לצפיה ב-'חלק שמים לי בתיבה'
חלק שמים לי בתיבה
10/03/2019 | 21:03
49
ולחלק אני מקבלת פתקים.
הפתקים לא תמיד מתקבלים... 
ואם הטלפון רשום בצורה נכונה על החבילה אני מקבלת סמס ולא פתק שזה הכי טוב.
לצפיה ב-'ואני נזכרת'
ואני נזכרת
10/03/2019 | 21:05
53
שהייתה חבילה שהתקשרו להגיד שהיא בדואר מחודש ינואר... אבל מוזר שלא שלחו סמס אם הטלפון על החבילה והם התקשרו. ולמה הם לא שלחו את זה חזרה? בקיצור... אי אפשר לדעת
לצפיה ב-'מכונת גילוח של שיומי'
מכונת גילוח של שיומי
09/03/2019 | 18:44
1
120
שנים, הייתי לקוח נאמן ומרוצה  של מכונות הגילוח של פילפס, בשנים האחרונות הייתה נפילה. מכונה מהסידרה 7000 שעלתה כ 500 ש"ח התבררה ככשלון חרוץ של קניה. מעבר לעיצוב, את הדבר המתבקש, היא לא עשתה, הזיפים נשארו על הפנים.
פניה ליבואן / לשרות שלחה אותי לשרות, לא עזרו ההסברים שיש פגם מהותי במוצר, והוא מצא את עצמו באיזה מגירה.
משיטוט ברשת, וחשיפה למוצרי חברת "שיומי" נתקלתי במכונה הבאה:
היא עולה כ 130 ש"ח, כולל משלוח שהגיע תוך כשבועיים.
טעינה כמו סמרטפון.
מנסיון הפעלה, מילה אחת - מעולה.
 
לצפיה ב-'פרסומת חינם למכונת גילוח '
פרסומת חינם למכונת גילוח
09/03/2019 | 19:15
106
של חברת שיומי .
בפורום עשה את זה בעצמך. הפירסום אסור . כאן מותר .
המנהל מחק את הפירסום חינם 
לצפיה ב-'בנק לאומי - ביטול כל כרטיסי האשראי והמשך שימוש בשירות העצמי?'
בנק לאומי - ביטול כל כרטיסי האשראי והמשך שימוש בשירות העצמי?
09/03/2019 | 14:09
2
110
שלום רב,
ברצוני לבטל את כרטיס האשראי הבנקאי (בנק לאומי) שברשותי.
קודם כל - האם זה בעייתי באיזשהו אופן להתנהל רק עם כרטיס אשראי חוץ בנקאי שיש ברשותי (בעל פטור מלא מדמי כרטיס וכו' ולכן מעדיף להישאר רק עמו)?
 
דבר נוסף - כיצד ניתן להמשיך ולהשתמש בשירותים העצמאיים בבנק, דוגמת הפקדת מזומן באופן עצמאי במכשירים, ללא כרטיס אשראי בנקאי? מה הפתרון לכך?
 
בתודה
לצפיה ב-'תגובתי'
תגובתי
09/03/2019 | 15:57
83
אין שום מניעה להשתמש בכרטיס אשראי חוץ בנקאי ורק איתו.
הבנק חייב לספק לך כרטיס תקשורת , יש להם כרטיס בנקאי מעין כספומט שאינו כרטיס אשראי , ויש להם חובה לספק לך אחד כזה על מנת שתוכל לבצע את הפעולות שלך. אם אין להם ולא מוכנים לתת לך משהו חלופי שאינו כרטיס אשראי , הגיע הזמן להחליף בנק.
לצפיה ב-'לא כל אחד מקבל כרטיס אשראי, כידוע... יש כרטיס בנקט בסיסי'
לא כל אחד מקבל כרטיס אשראי, כידוע... יש כרטיס בנקט בסיסי
09/03/2019 | 17:04
83
שמאפשר לך לבצע את כל הפעולות בכספומט. אם יש גם כרטיס אשראי לא צריך את שניהם, אבל כשאין, משתמשים בו.
 
אגב, אם תסביר לבנק שאתה מתכוון לוותר על הכרטיס שלהם בגלל דמי הכרטיס, סיכוי לא רע שהם יוותרו עליהם וחסל...

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

כהן ישראלי ושות' - משרד עו
כהן ישראלי ושות'
פורום עסקים
פורום עסקים
קופרברג, עזרא ושות'- רואי חשבון ויועצים עסקיים
קופרברג עזרא ושות'- רו"ח

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ