לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2805528,055 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'חוות דעת על אופני SDX romance 900 X7 alloy'
חוות דעת על אופני SDX romance 900 X7 alloy
11/10/2017 | 16:06
69
שלום, איךהאופני SDX romance 900 X7 alloy
האלו? מומלצים? עולים כ 3,500 שח
עם בולם אוויר, הילוכי שימאנו Deore xt, מעצורים הידראולים
 
רכבתי עד כה על Trek 4500 רכיבת שבילי כורכר רגועה. מדי פעם סינגל ברגוע (מאד) מתככון להמשיך באותה מתכונת...
 
לקחתי את האופנים לנסיעת מבחן. מרגיש כמו רמה אחת מעל הטרק שהיו לי. האם הם אמינים? חברה טובה?
 
תודה
לצפיה ב-'שאלה לגבי אופניים לילד בן 5 המתקשה ברכיבה'
שאלה לגבי אופניים לילד בן 5 המתקשה ברכיבה
09/10/2017 | 15:28
8
61
שלום,
 
עומד לרכוש אופניים חדשות עבור ילד בן 5. הילד מתקשה ברכיבה (עם \ בלי גלגלי עזר). לא משקיע מספיק אנרגיה.
 
האם אופניים קלות משקל עשויות לסייע לו? לא משנה? לא מומלץ?
 
מודל לדוגמה:
XDS HALLO "16
JOKER
ובטח יש גם BMX משודרגות
 
לא בא לי לזרוק כסף סתם אבל אם זה יכול לסייע אין לי בעיה להשקיע עוד כמה מאות ש"ח.
 
תודות לעונים!
לצפיה ב-'המבחר לא ממש מאפשר לחפש משהו קל'
המבחר לא ממש מאפשר לחפש משהו קל
10/10/2017 | 06:23
1
51
ויותר משחשוב לבחור אופניים קלים - חשוב להתאים את המידה וגובה האוכף כדי לאפשר ניצול מלא של שרירי הרגליים. אוכף נמוך מדי מקשה להפיק כוח מהשרירים.
לצפיה ב-'steiff - תודה על הטיפ'
steiff - תודה על הטיפ
11/10/2017 | 13:27
13
לצפיה ב-'על מה הוא רוכב עכשיו?'
על מה הוא רוכב עכשיו?
10/10/2017 | 08:57
3
31
לא ברור לי למה אתה מכוון ב"לא משקיע מספיק אנרגיה"
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
11/10/2017 | 13:35
2
33
רוכב על BMX 14 שקנה לו סבו בעבר. כשהרמתי אותן בעצמי חשבתי שהן ממש כבדות לילדים. ת'כלס זה מה שיש לרוב הילדים לדעתי ולא מהווה בעיה, אבל יש ילדים שמתקשים יותר.
 
הוא לא מדווש מספיק מהר\חזק וקשה לי כרגע לומר למה. ייתכן כי האופניים קטנות ולא נוח לו. או אולי הוא מתעצל \ לא נהנה \ אין לו כח \ מפחד.
 
אני עובד על להבין בדיוק מה העניין ולהסיר מכשולים אפשריים, לכן חשבתי על עניין המשקל.
לצפיה ב-'רוב אופני הילדים נופלים בשלוש נקודות חשובות'
רוב אופני הילדים נופלים בשלוש נקודות חשובות
11/10/2017 | 13:43
43
1. משקל
2. התנגדות גלגול
3. ארגונומיה
 
גם החברות המוכרות, לפחות רובן, מייצרות אופני ילדים די מעאפנים. חריגים לטובה:
Commencal
Canyon
 
איכשהו בסדר: Specialized
 
בסדר עד טוב באזור 20" ומעלה: Trek
 
אף אחד מהם לא ממש ברמה של:
וכמובן Early Rider שהזכרתי בתגובה למטה.
לצפיה ב-'כיוון שכבר יש לכם כאלה לדעתי עדיף לנסות להפוך אותם-'
כיוון שכבר יש לכם כאלה לדעתי עדיף לנסות להפוך אותם-
11/10/2017 | 14:47
27
לקלים יותר לרכיבה:
לפרק מהם את כל הזבל חסר התועלת: כנפיים, סבל ומגן שרשרת. האחרון נוטה להתעקם ולהתחכך בשרשרת.
לוודא שהבלם הקדמי לא מתחכך בגלגל. תכלס אפשר להעיף גם אותו
לשמן את השרשרת
לוודא שהקראנק מסתובב בקלות. האופניים האלה מורכבים ברשלנות ויש סיכוי שהקראנק מהודק מדי
לוודא שיש אוויר בגלגלים
 
לנו יש נסיון מוצלח מאוד עם אופניי ילדים של ספשלייזד. אף אחד מהשינויים לעיל לא יהפכו את ה BMX הפשוטים לאופניים טובים, אבל כפי שציינת בעצמך רוב הילדים מסתדרים עם מה שיש
 
אם הבעייה היא חוסר חשק מצד הרוכב הצעיר הרכבת פנס או צפצפה מגניבה לפעמים נותנים מוטיבציה...
 
 
לצפיה ב-'נסה את מותג Kiddies של מוטו-אופן'
נסה את מותג Kiddies של מוטו-אופן
11/10/2017 | 13:38
33
נמכר גם ב"סלאלום".
 
יש להם, אם אני זוכר נכון, דגם 16" הילוך יחיד, שאמור להתאים בול לילד בן חמש-שש, וגם להיות קל יותר מהג'אנק הרגיל.
 
זה חיקוי, אגב, של Early Rider המדהימים (שלא מיובאים לישראל. יש עוד כמה מותגים שמתמחים באופני ילדים טובים, אף אחד מהם לא מיובא)
לצפיה ב-'המתודיקה דהיום: תן לילד ללמוד לבד.'
המתודיקה דהיום: תן לילד ללמוד לבד.
24/10/2017 | 17:13
12
בזמני רצתי אחרי הילדים והחזקתי בכסא שלהם. המוח של הילד מפרש שאפשר לסמוך עלי. אבל לבד הילד לומד יותר מהר שליטה באופנים, מנסיון מאוחר.
בהצלחה
לצפיה ב-'איזה דגם של אופניים זה?'
איזה דגם של אופניים זה?
10/10/2017 | 14:48
1
84
לצפיה ב-'אופני-אמבולנס'
אופני-אמבולנס
10/10/2017 | 16:03
64
שירות שקיים במספר ערים בעולם בהן פרמדיק מגיע לאתר התאונה על אופנים. בארץ זה קיים עם טוסטוס.
דגם האופניים הספציפי? לא ברור לי ומצפיה במספר תמונות דומות לא הצלחתי לזהות דגם. מכל מקרה מדובר בצביעה יעודית.
לצפיה ב-'המלצה לסט פנסים לילדים'
המלצה לסט פנסים לילדים
07/10/2017 | 19:41
26
אהלן
עוד מעט שעון חורף ומחשיך מוקדם בחוץ. 
מחפש סט פנסים נטען לילדים ... מאחד האתרים הסיניים שיחזיק לפחות שנה אחת שלמה ...
דרישות מינמליות, עמיד בנפילות ככל האפשר ועוצמת תאורה חזקה ככל שניתן ביחס למחיר כמובן. 
תודה. 
לצפיה ב-'האם ניתן להרים טיובלס עמיד עם צמיג לא ייעודי ?'
האם ניתן להרים טיובלס עמיד עם צמיג לא ייעודי ?
07/10/2017 | 10:13
7
44
אני רוצה להשמיש זוג אופניים ולהשקיע מינימום אפשרי.
האם צמיגי מקסיס לא יעודיים לטיובלס עשויים להחזיק טיובלס בחישוק שהוא גם לא
יעודיי (יש לי ניסיון והרכבתי על האופניים האלו בעבר, עם פנימית וצמיג טיובלס ייעודי)? 
מה ההבדל בין צמיגי קאבלר \ פלדה?
תודה.
לצפיה ב-'אפשרי כמעט בכל צמיג'
אפשרי כמעט בכל צמיג
07/10/2017 | 14:36
6
51
תצטרך לאטום את החישוק בכל מקרה.

צמיגי טיובלס הם כמובן בעלי דפנות אטומות, אבל חומר האיטום יאטום גם את הדפנות הלא-אטומות של צמיגים רגילים. תצטרך לשים בהתקנה הראשונית כמות גדולה יותר של חומר על מנת לאטום את הדפנות ותוכל לראות את החומר מפעפע דרך החרירים בדופן ולפעמים ממש יוצר קצף על פני הצמיג. כאשר הפיעפוע הזב נעצר - סימן שהדופק נאטמה. זה הזמן להוסיף קצת חומר ולאטום מחדש והצמיד מוכן לרכיבה.
ברכיבות הראשונות עלולה להיות ירידה בלחץ האוויר - צריך להמשיך למלא אוויר ולרכוב עד שכל החרירים בדופן נאטמים סופית.
מעבר לזה צמיגי טיובלס הם גם לרוב בעלי אזור חיבור מעובה יותר בין הצמיג לחישוק. המשמעות של זה היא שהאיטום הראשוני ושלב הלבשת הצמיג על החישוק - יהיו קצת מאתגרים יותר בשימוש בצמיג רגיל. אבל מנסיון עם הרבה צמיגים אני יכול להעיד שכמעט אין צמיג שלא הצלחתי לאטום.

קבלאר ופלדה הם דוגמאות לחומרים מהם עשוי הסיב או התיל שמקיף את נקודת החיבור בין הצמיג לחישוק. פלדה לא מתקפלת לכן הצמיג לא ניתן לקיפול לאיחסון נוח אלא נמצא תמיד פרוש במעגל. קבלאר מתקפל לכן ניתן לקפל את הצמיג לאיחסון במסך או בתיק הגב (לרכיבות עומק עם צורך הישרדות).  צמיגי פלדה לרוב זולים יותר וכבדים יותר.  תמצא אותם על אופניים פשוטים במטרה לחסוך בעלויות.
לצפיה ב-'ותודה למחולל השגיאות האוטומטי של האייפד'
ותודה למחולל השגיאות האוטומטי של האייפד
07/10/2017 | 15:07
5
36
שהפך דופן לדופק, צמיג לצמיד וזה לזב.
לצפיה ב-'שטויות זה נסלח. עוד שאלה.'
שטויות זה נסלח. עוד שאלה.
07/10/2017 | 15:51
4
36
אז כמו שחשבתי, אם זה יהיה התקנה חד פעמית שכזו לא שווה להשקיע בצמיגי מקסיס LUST
אלא לקחת צמיגים רגילים. את האטימה אני מבצע עם פנימית 24'' על גלגל 26'' וחומר אטימה כמובן.
 
איך לצורך העניין מבצעים משלוח של צמיגים STELL בדואר אם אי אפשר לקפל אותם?
ראיתי שבשופ הרים מוכרים כזה עם משלוח חינם...
 
ואיזה חומר אטימה אתה משתמש? JOE\STAN\HOMEADE? פעם לפני כמה שנים אני
זוכר שהיו כמה שרשורים חזקים בגרופי על תערובת מסויימת. האם יש בחומרי בנייה איזה
חומר קח ומלא?
 
תודה
לצפיה ב-'יש לצמיגי טיובלס יתרון בתהליך האטימה עצמו'
יש לצמיגי טיובלס יתרון בתהליך האטימה עצמו
07/10/2017 | 16:57
3
42
אטימה של צמיג רגיל יכולה להיות די מתסכלת ובסופו של התהליך אתה עלול להיראות כמו נערת ליווי בסיומו של יום עבודה ארוך.
מעבר לזה הצמיגים לרוב עשויים גומי עמיד יותר וקל יותר.

אפשר לקפל צמיג עם תיל פלדה פעם אחת סביב עצמו. כמו שמקפלים צלון ״משקפים״ של חלונות של רכב.

אני משתמש בחומר של סטאנ׳ז החדש שנקרא Race. אמנם אי אפשר להזריק אותו דרך הוונטיל והוא מצריך לשפוך אותו ישר לצמיג, אבל הוא אוטם באופן ששום חומר שהשתמשתי בו קודם לא אטם. החומר של ג׳ו והחומר ״הישן״ של סטאנ׳ז אוטמים בערך באותה רמה. החומר של ג׳ו שמתי לב שמאבד אפקטיביות מהר יותר ומצריך מילוי מחדש לעיתים תכופות יותר. שניהם לא אוהבים שאתה משתמש בפד׳ח. הקור גורם להתגבשות של החומר ולפגיעה באפקטיביות.

יש עדויות (לא ניסיתי) על שימוש בתערובת של בי-ג׳י-בונד, שאתה קונה בחנות לחומרי בניין, עם פילטר של סיגריה שאתה קוצץ דק (או צמר סלעים מרוסק). הטענות שזה יעיל באותה מידה. לא יודע כמה זה חוסך. אולי אם היית חנות שמשתמשת בגלונים של חומר...
לצפיה ב-'למה אי אפשר להזריק את ה-RACE?'
למה אי אפשר להזריק את ה-RACE?
07/10/2017 | 17:17
2
29
הוא צמיג מידי? מאיפה אתה מזמין בזול? להרים טיובלס אני צריך לפחות 250מ"ל לכל גלגל נכון?
לצפיה ב-'אכן. צמיג מדי'
אכן. צמיג מדי
07/10/2017 | 17:46
1
41
ומכיל גם גרגרים עבים יחסית לאיטום חורים גדולים במיוחד.

אני קונה בבקבוקים של ליטר. מספיקים בערך לשנה לכל האופניים שלי ביחד. החומר החדש מספיק אפילו ליותר זמן כי יש פחות אירועים של פריצות עם אבדן של הרבה חומר.
מילוי ראשון הוא בערך חצי ספל לצמיג. אני מזמן הפסקתי למדוד. שופך ״לפי העין״ עד שהבריכה שמצטברת בצמיג נראית לי מספיקה.  
עד כמה שאני יודע המקור הכי זול בארץ הוא ״שופ@הרים״ שגם מייבא ישירות מחו׳ל.

אני קונה לרוב בארה׳ב כשאני נמצא שם בענייני עבודה. מזמין אצל jenson או אמאזון או אי-ביי ומביא לארץ במזוודה. ההפרשים במחיר, אגב, לא גדולים. דין פרוטה כדין מאה, אבל גם זמן זה כסף.
לצפיה ב-'בהחלט, יש אנשים שעוד לא השכילו לדעת שזמן == כסף.'
בהחלט, יש אנשים שעוד לא השכילו לדעת שזמן == כסף.
07/10/2017 | 18:16
34
ה- == שקול לעולם התכנות.
לצערי, לפחות בחנויות שאני מכיר, רוב המוצרים במחירים מופקעים יקרים פי יותר מ-1.5
ביחס לחנויות אינטרנט סטייל שופ-הרים, או רחמן ליצלן אמאזון\אייבי\חו"ל וגם כאשר יש
לךכוונה טובה לפרגן לחנות מקומית, כלכלית זה לא משתלם בעליל.
 
אסתכל על STANS RACE בשופ הרים.
תודה לך!
לצפיה ב-'מישהו יודע אם לדבר הזה שם "רשמי"? '
מישהו יודע אם לדבר הזה שם "רשמי"?
06/10/2017 | 12:03
1
107
אם מתכוון למוט בchainstay השמאלי.. זה לא חייב להיות להתקנה של המעצור כמו אצל הritchey, בGT יש אותו ללא חורים..

וזה לא קיים בכל השלדות בOnone אין אותו בכלל... וזה גם לא קשור לחומר השלדה לsanta cruz מאלומיניום יש את זה גם.

אגב, בלי קשר... רכבת ישראל לא מאפשרת יותר להעלות אופניים מתקפלים שיש להם גלגלים מעל 20" לרכבת בכל השעות .
https://www.rail.co.il/support/pages/bicycles.aspx
לצפיה ב-'אין למחבר הזה שם רשמי'
אין למחבר הזה שם רשמי
07/10/2017 | 08:20
46
כמו שאין שם רשמי למחבר בין שני ה-seatstays שמופיע, למשל, בשלדה של GT.
זה תוסף שנועד להוסיף חוזק במקומות בעייתיים, או לאפשר מיקום של מעצור במקרים מסויימים.
יש גם מחברים שקיימים רק במידות שלדה מסויימות ולא מופיעים במידות אחרות.
לצפיה ב-'האם להשקיע בתיקון אופניים או לרכוש חדשות'
האם להשקיע בתיקון אופניים או לרכוש חדשות
03/10/2017 | 11:12
7
93
ברשותי אופני ראלי M60, שנקנו לפני הרבה שנים, אפילו הרבה מאד ....
יש כנראה בעיה בהילוכים שדורש החלפת המנגנון, עלות לא זולה, כמה מאות שקלים, לא יודע עדיין מחיר המדויק.
אני לא רוכב שטח "כבד", רוכב על האופניים, לא באינטנסיביות רבה מדי.
מה דעתכם ? האם שווה לתקן את האופניים ? האם בעלות של נניח עד 700-800 ש"ח לא כדאי לקנות חדשים ? חייב לציין שההילוכים של שימנוף כלומר מאיכות טובה.
חג שמח, איל
לצפיה ב-'האופניים תקינים למעט רכיב אחד בהילוכים?'
האופניים תקינים למעט רכיב אחד בהילוכים?
03/10/2017 | 11:47
3
60
זוג שיפטרים הוא הרכיב הכי יקר בהילוכים. בדיקה זריזה מעלה  שזוג אחד ל 9 הילוכים עולה 30-40 דולר לפני משלוח.
 
ב 800 ש"ח תקבל אופניים עם תוחלת חיים מוטלת בספק בשטח, עם שלדה לא ממותגת, עם המערכות הכי זולות שאפשר להרכיב על אופניים
לצפיה ב-'כן הם תקינים לחלוטין'
כן הם תקינים לחלוטין
03/10/2017 | 11:56
2
46
אני יודע שהאופניים ישנים אבל לדעתך הם "נחשבים" עדיין טובים ששווה לשמר ?
לצפיה ב-'מה זה "נחשבים"? אם הייתי במקומך, הייתי מתקן. או משקיע אלפים'
מה זה "נחשבים"? אם הייתי במקומך, הייתי מתקן. או משקיע אלפים
03/10/2017 | 12:25
1
58
של שקלים בזוג אחר, "נחשב" יותר.
לצפיה ב-'נחשבים כוונתי ברמה סבירה פלוס למרות שהם ישנים'
נחשבים כוונתי ברמה סבירה פלוס למרות שהם ישנים
03/10/2017 | 12:48
38
בכל מקרה, תודה על העצה !
לצפיה ב-'הם היו בשימוש לאורך השנים או מאוחסנים?'
הם היו בשימוש לאורך השנים או מאוחסנים?
03/10/2017 | 13:26
2
42
כי אם הם היו באחסון זמן רב, להשמיש אותם לא יגמר בהילוכים.
לצפיה ב-'on ו off כלומר היו במחסן ויצאו מדי פעם לנסיעות'
on ו off כלומר היו במחסן ויצאו מדי פעם לנסיעות
03/10/2017 | 13:31
1
43
דאגתי לנקות אותם ולשמור על מצב תקין שלהם.
כולל טיפול בחנות אופניים לפני כשנתיים.
השלדה נראית על פניו במצב תקין.
לצפיה ב-'שילדה זה חשוב, אבל אחסון לטווח ארוך עלול להצריך החלפה'
שילדה זה חשוב, אבל אחסון לטווח ארוך עלול להצריך החלפה
04/10/2017 | 09:20
54
של צמיגים, פנימיות, רפידות בלם (אם הן מגומי) וכבלים.
 
זה לא הון אבל זה מצטבר לסכום שאולי כבר עדיף לקנות חדש, כתלות בשימוש (לא דין אופני שיכוך מלא לרכיבות שטח כדין אופני עיר לרכיבה פעם בחודש למכולת).
 
בקיצור, לפני ההחלטה וודא שבאמת שאר הרכיבים לא בלויים.
לצפיה ב-'סינגל פלוגות - מתאים לילדים? ובכלל מכירים סינגלים מתאימים?'
סינגל פלוגות - מתאים לילדים? ובכלל מכירים סינגלים מתאימים?
03/10/2017 | 13:37
42
מישהו ניסה את סינגל פלוגות החדש של קק״ל ויכול להגיד אם ילדים או נגיד מתחילים גמורים לצורך העניין עם אופני שטח יכולים לעשות אותו? כלומר, יש בו קטעים טכניים  מסוכנים וטיפוסים ארוכים? באתר הם כותבים שיכול להתאים למשפחות, השאלה עד כמה?
ובכלל יכולים להמליץ אולי על סינגלים קלילים שילדים יכולים לרכב? ממש קשה למצוא כאלה, עד כה היינו רק בבארי במסלול הכתום והירוק והיה מוצלח מאוד, אבל חוץ מזה לא ראיתי עוד. למשל הכחול בבן שמן לדעתי רחוק מלהיות למתחילים, יש בו לא מעט סלעים ומעברים טכניים, לקחתי חבר מתחיל ולמרות שעשה את זה כמו גדול היה לו מפחיד מאוד שם, ובצדק לדעתי...
תודה!
לצפיה ב-'ירידה ממצפור חוטם הכרמל ברמת הנדיב'
ירידה ממצפור חוטם הכרמל ברמת הנדיב
30/09/2017 | 23:58
1
83
היי, האם ניתן לרדת ברכיבה לאורך שביל ישראל ממצפור חוטם הכרמל ברמת הנדיב לכיוון בית חנניה?
לצפיה ב-'האופניים ירכבו עליך בחלק התלול'
האופניים ירכבו עליך בחלק התלול
02/10/2017 | 06:47
68
עדיף לבצע מעקף דרך שבילי 4/4 ממזרח למחצבה.
לצפיה ב-'לא רוכבים על אופניים, ללא קסדה בין הכתפיים !'
לא רוכבים על אופניים, ללא קסדה בין הכתפיים !
30/09/2017 | 11:55
1
115
כל הזכויות שמורות...
לצפיה ב-'אמן ואמן סלה - ושלא נטיח את הראש בסלע. '
אמן ואמן סלה - ושלא נטיח את הראש בסלע.
30/09/2017 | 18:17
23
לצפיה ב-'Recall לאופני ברומפטון'
Recall לאופני ברומפטון
30/09/2017 | 00:14
60
מי מאיתנו שמחזיק אופני ברומפטון מוזמן לבדוק באתר היצרן אם המספר הסידורי של אופניו נמצא בין אלה שנקראים לטיפול. מדובר בהחלפת הציר המרכזי.
ההחלפה תבוצע על ידי אחד המפיצים המורשים.
לצפיה ב-'מרוץ אופניים סובב רמת ישי ע"ש רפי בן חקון - חוה"מ סוכות 2017'
מרוץ אופניים סובב רמת ישי ע"ש רפי בן חקון - חוה"מ סוכות 2017
29/09/2017 | 15:48
44
מרוץ אופניים סובב רמת ישי, ע"ש רפי בן חקון, מאחל לכל רוכביו, לחיילי צה"ל היקרים ולכל עם ישראל גמר חתימה טובה וצום קל! ניפגש בשבילים..

6.10.17 | יום שישי א' חוה"מ סוכות | זינוק: 08:10 
לפרטים והרשמה לחצו כאן 
http://ourrafi.sportweb.co.il/
לצפיה ב-'יבואנים עם הסכמי הבלעדיות שלהם, מה קרה לגלובליזציה חמדנית...'
יבואנים עם הסכמי הבלעדיות שלהם, מה קרה לגלובליזציה חמדנית...
27/09/2017 | 23:11
4
129
אני מבין שהם רוצים להגן על עצמם, אבל כשיבואן בעצמו אומר לך להזמין paratrooper בחו"ל כי הוא מחזיק דגם ישן שכנראה יש לו שילדה  שיכולה לקבל רק 26" ולא 27.5 , זה כבר מסמר בלי ראש.

קופצים לאתר הראשי  של Montague , שולח רק לארה"ב?, בסדר נשתמש בmustop, ישחטו במחיר בטח, אבל כולם כאלה,
אעפס לא רק שהוא שולח רק לארה"ב , הוא לא מוכן לקבל כסף מpaypal שמחוץ לארה"ב. בונקר.

אוקי, עוברים לamazon, נמכר שם, אבל דרך safecastle, קופץ לsafecastle ישירות כמעט מזמין ורואה ... שמשלוחה בינלאומית של אופניים לישראל עולה ..20$.. .??

מתקשר ובודק... מקבל אחת עם מבטא "אבסטרקטי" אעפס, גם הם לא שולחים אותם לישראל, אבל לארה"ב כן? , כן, אבל בתנאי שזה residential ,  נותן לה את הכתובת של mustop כדי שתבדוק עם זה נחשב לresidential , כן, אין בעיה (לא מבין למה אין בעיה  ,אבל...)  אפשר לשלוח.

עושה הזמנה, מתקשר שוב כדי לבדוק ..

היא תתקשר למחסן ותחזור אלי מחר אם הם מסכימים לשלוח...

לא היה לי כח להתעצבן עליה כי בקושי הצלחתי להבין אותה גם ככה ...
bullocks...
לצפיה ב-'קבל עוד סיפור ביזארי - נסיון רכישה מ WIGGLE'
קבל עוד סיפור ביזארי - נסיון רכישה מ WIGGLE
29/09/2017 | 14:12
3
101
אזהרת אמל"ק:
החלטתי לרכוש תיק רכיבה חדש והפור נפל על קמלבק מיול (660 ש"ח בארץ באדיבות היבואן המקומי, שאני לא נכנס לו לכיס אבל לי זה יקר).
באתרים בחו"ל נמכר בד"כ ב- 100$ מאסו מנו, תמיד יש כמובן מבצעים ותמיד זה זול משמעותית.
החיפוש הסתיים (כך חשבתי) באתר של הבריטים הקורקטיים מ- WIGGLE. קניתי מהם בעבר ולא ציפיתי לבעיות מיוחדות והנה, ברוך השם, עיצבנו אותי.
נכנסתי לאתר ומצאתי שם את הדגם הנ"ל ב- 52$, כשבתוספת משלוח יוצא הכל יחד 60$ בערך. שמחתי על הדיל השווה והזמנתי לי אחד. שילמתי בפייפאל וקיבלתי אישור על ביצוע התשלום ופתיחת ההזמנה.
לאחר יממה קיבלתי מהם מייל שבשל תקלה באתר שלהם, שנגרמה לאחר שצוות ה- IT שלהם לא הצליח להתגבר עליה (!), האתר לא מעודכן ובמקרה שלי לא מעודכן בו שהתיקים האלו אינם במלאי. אחרי שהתעצבנתי והשבתי להם קיבלתי עוד ועוד תגובות משעממות מהם והתייאשתי.
למחרת הזמנתי את אותו תיק מ- PERFOREMENCEBIKE ב- 80 דולר, וגם שם לאחר השלמת הליך ההזמנה קיבלתי פניה שההזמנה בוטלה מאחר והם לא עובדים עם פייפאל (?) ולמרות שהקישור לפייפאל קיים באתר שלהם וככה בעצם שילמתי...
אחרי שההזמנה בוטלה נכנסתי שוב לאתר שלהם כדי להזמין באשראי, וראיתי שהמחיר עלה - כמה מפתיע - בעשרים וחמש דולר!!
חשבתם שסיימתם לקרוא?? ממש לא.
 
יומיים אחרי שענו לי מוויגל שהתיק לא במלאי, ביקשתי מאחי, שחי באמסטרדם שינסה להזמין אותו בעצמו.
אחי לא התעצל וביצע הזמנה בו במקום של אותו תיק באותו הצבע ונחשו מה קרה??
 
כמובן שהתיק במלאי והכל בסדר. ההזמנה עובדה, התיק נארז ונשלח אליו.
 
התחושה שלי שיש מגמה של התחמקות מביצוע משלוחים לישראל, אולי בגלל שירות הדואר שלנו המפורסם בטיבו בעולם, אולי מסיבות אחרות. מדוע הם טורחים להשאיר את האופציה להזמין מישראל פתוחה בתהליך ההזמנה שלהם אני לא יודע.
 
מה שהכי מבאס, הוא שגם הממשלה והמיסוי הכבד שלה דופקים אותנו מכיוון החנויות, וגם הדואר המעפן שלנו מונע מחנויות אונליין זולות לשלוח לישראל... 
לצפיה ב-'לפחות אצלי דווח שהם שלחו את זה לmusttop '
לפחות אצלי דווח שהם שלחו את זה לmusttop
01/10/2017 | 13:03
61
אמנם זה יגיע לכתובת Musttop רק בשבוע הבא (וזה אומר כנראה שזה לא יגיע אלי בחופש סוכות זה נורא מבאס), בחיים לא הרכבתי אופניים  ממש מscratch, אני עדיין לא בטוח אם אצטרך לעשות לBB shell , את הtapping בשביל לנקות זבל מההברגה  (קראתי שיש המלצה לעשות לשלדות חדשות את זה, אבל אני לא יודע אם זה נוגע רק לשלדות או גם לאופניים חדשים).
 
לא יודע בקשר לwiggle , אני בדרך כלל מזמין מsjs, (יש לו דברים שבדרך כלל לא שיערתי שהם קיימים) יש לו אחלה חישוקים ורק הוא מוכר את גלג"ש של thorn.
אם כי כנראה אצטרך לחרוג ממנהגי ולהזמין alfine 11 (רביעי אחרון ודי, צ'אנס לשיפורים האחרונים שנכנסו) ממקום אחר.
 
זה מיסוי וגם מכס אם כי שמעתי שרוצים להוריד המון רגולציה בנושא.
לצפיה ב-'זה הדואר שמאבד דברים או סתם איטי, וישראלים שמנצלים את השירות'
זה הדואר שמאבד דברים או סתם איטי, וישראלים שמנצלים את השירות
12/10/2017 | 23:44
1
17
הטוב כדי לדרוש זיכויים על דברים שמאחרים - ולא טורחים לשלם כשזה כן מגיע... בקיצור, הרווחנו את זה די ביושר.
אם כי יש גם עסקים שלא רוצים לעשות עסקים עם ישראל מסיבות פוליטיות.
למה הם לא מורידים את אופצית השליחה לישראל? בשביל יכולת ההכחשה - משמע רשמית הם עדיין עובדים עם ישראל והכל סבבה, ולכן אף אחד לא יכול לבוא בתלונות.
לצפיה ב-'הם הסבירו לי שיש להם פשוט הסכם עם Montague '
הם הסבירו לי שיש להם פשוט הסכם עם Montague
15/10/2017 | 15:57
11
שמונע מהם לעשות את זה. (משהו כמו trek אבל פחות מקביל כי trek בכלל אי אפשר להזמין מאתר)..
לפחות זה עבר חלק ואפילו הגיע ישר ביום שני שעבר כך שהיו לי יומיים לעבוד עליהם
(כשהרוב הוגדש להפטר מהגועל נפש של איחוד מעצורים ושיפטרים ביחידה אחת)
לצפיה ב-'מי השאיר גלגל קידמי ליד סיבוב מוצא?'
מי השאיר גלגל קידמי ליד סיבוב מוצא?
29/09/2017 | 11:51
53
גלגל אופנים שנשאר אתמול בחניה ליד סיבוב מוצא יוחזר בשמחה. shor_ry@yahoo.com
לצפיה ב-'פסטיבל אופניים'
פסטיבל אופניים
26/09/2017 | 09:32
2
144
שלחו לי מידע על פסטיבל שייערך בחול המועד סוכות יום ג' (כ' תשרי) 10.10.2017 ויהיה באצטדיון העירוני של אופקים, מצ''ב הפלייר.
נשמע לי מאד מעניין ואני חושבת לנסוע לשם עם הילדים, מה דעתכם?
מישהו היה שם?
חברות שלי היו שם ואמרו שהיה מהמם

לצפיה ב-'נו, אם חברות שלך אמרו... את בד"כ סומכת עליהן?'
נו, אם חברות שלך אמרו... את בד"כ סומכת עליהן?
26/09/2017 | 20:57
36
לצפיה ב-'אם הפסטיבל יהיה בעוד שבועיים איך החברות שלך היו שם?'
אם הפסטיבל יהיה בעוד שבועיים איך החברות שלך היו שם?
27/09/2017 | 00:24
79
ואם את רוצה לפרסם את האירוע - אפשר לבקש מהמנהלים במערכת המסרים. זה יותר ראוי מנסיון להציג את הפרסומת כהודעה תמימה.
לצפיה ב-'הבובות הקטנות רוצות שאבא ינפח אופניים '
הבובות הקטנות רוצות שאבא ינפח אופניים
25/09/2017 | 17:27
2
99
הבובות המתוקות שלי (6.5 ו- 8) 
ביקשו מאבוש שינפח להן את הצמיגים באופניים לפני חג האופניים בסופש 
אבא נהג מונית ומנפח בתחנת דלק, נטול משאבה ייעודית וכאלה אבל מטורף על הצל של הבנות ונחוש לתת להן את החיים והלב ואוויר בגלגלים..
מה הלחץ ששמים בגלגלי אופניים?
(האופניים רגילים לגמרי אבל בגדר מולטי וי איי פי ��)
אשמח להמלצה חברים יקרים !!
לצפיה ב-'כתוב על הצמיגים בצד'
כתוב על הצמיגים בצד
25/09/2017 | 21:22
1
86
30PSI זו אפשרות סבירה [ומספקת לאופניים קטנים ולרוכבות קטנות] אם לא מצאת מה רשום על הצמיגים.
לצפיה ב-'תודה רבה חבר'
תודה רבה חבר
26/09/2017 | 05:40
56
יום מושלם 
לצפיה ב-'קניה ומכירה לחודש ספטמבר'
קניה ומכירה לחודש ספטמבר
08/09/2017 | 13:15
8
55
לצפיה ב-'פנס קדמי Cateye Volt 1600 USB'
פנס קדמי Cateye Volt 1600 USB
07/09/2017 | 20:32
2
129
פנס חדש באריזה מקורית מעולם לא היה בשימות ולא הותקן על אופניים.
Cateye Volt 1600 USB Front Light
הפנס החזק ביותר והטוב ביותר בשוק.
ממולץ על ידי אתרים רבים.
תוצרת יפן.
http://www.cateye.com/en/products/detail/HL-EL1010...
נא לפנות במסר פרטי, תודה.

600 ש"ח
לצפיה ב-'תמונות נוספות'
תמונות נוספות
08/09/2017 | 18:27
76
לצפיה ב-'מחיר מעודכן בהודעה פרטית.'
מחיר מעודכן בהודעה פרטית.
07/10/2017 | 14:27
5
לצפיה ב-'אופני זנב קשיח kona מידה L'
אופני זנב קשיח kona מידה L
10/09/2017 | 09:32
1
156
מוכר אופני Kona Kahuna DL מידה L בנות כשנה וחצי.
 
לפרטים: יהבי, 054-4982700
לצפיה ב-'תמונה'
תמונה
10/09/2017 | 10:35
108
לצפיה ב-'מנשא לרכב'
מנשא לרכב
22/09/2017 | 07:48
66
150 ש"ח
בהוד השרון
לצפיה ב-'למכירה נעלי רכיבה לשטח Northwave Celsius 2 GTX MTB מידה 42'
למכירה נעלי רכיבה לשטח Northwave Celsius 2 GTX MTB מידה 42
26/09/2017 | 11:13
37
למכירה Northwave Celsius 2 GTX MTB מידה 42
חדשות בקופסה. נעלי MTB אטומות למים, סוליית קרבון.
נמכרות עקב מידה לא מתאימה.מעולם לא ננעלו ולא רכבו איתן.
500 ש"ח
 
 
לצפיה ב-'Electra Townie ורודות, לא היו בשימוש'
Electra Townie ורודות, לא היו בשימוש
11/10/2017 | 22:49
13
כסא וידיות לבנות. 
עם סל קדמי שחור.
052-5515-164
ברחובות.
2200 ש"ח, גמיש
לצפיה ב-'שנה טובה לרוכבות ולרוכבים. '
שנה טובה לרוכבות ולרוכבים.
20/09/2017 | 07:46
14
37
שנה טובה לרוכבות ולרוכבים
שנזכה לדווש על צמיגים טובים
שיהיו אופנינו קלים ונטולי תקלות
ושלא נזיע הרבה בעליות.



לצפיה ב-'שנה טובה ובטוחה לכולנו '
שנה טובה ובטוחה לכולנו
20/09/2017 | 14:53
9
לצפיה ב-'שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה!!'
שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה!!
23/09/2017 | 18:11
12
28
טייף שותפך לניהול והגולשים כמובן.
בהזדמנות זו בדקתי את נושא מיקום הכסא והאפשרות לתנועה קדימה במסילה . אכן לדעתי הוא נמצא כ 60% מהטווח וניתן להזיזו קדימה כ 2-2.5 ס'מ . במהלך החג רכבתי ולתחושתי למרות גובהי 1.82/1(לפעמים כך ולפעמים כך). לא יודע התחושה שאולי קצת גדולות לי או בגלל הגודל של הרמה החוצצת ביני ובין הכידון או אולי דמיון שלי בהחלט גם אופציה. שטייף באחד הפוסטים כתבת :
"גובה האוכף - כך שכאשר הפדל נמצא בהמשך לצינור האוכף (לא ישר כלפי מטה) הרגל התחתונה כמעט ישרה אבל הברך לא נעולה.
2. כאשר הפדל מקביל לקרקע הברך הקדמית נמצאת בדיוק מעל אמצע הפדל הקדמי. להזיז את האוכף קדימה או אחורה במסילות שבתחתיתו על מנת למקם את הברך בדיוק. אם המסילה לא מספיקה - מידת האופניים לא נכונה.
3. כאשר מיקמת את גובה האוכף ואת מיקומו על המסילות, הנח את הידיים על הכידון והבט בציר הגלגל הקדמי. הוא צריך לעבור באמצע הסטם. באופניים בעלי גיאומטריה עצבנית כמו שלך הוא עשוי לעבור אפילו בדיוק על הכידון או שני סנטים לפניו. אבל לא יותר מזה. אם הוא נמצא הרבה קדימה - המידה קטנה עליך. אם הוא נמצא אחורה מהסטם, המידה גדולה עליך.".
אני מנסה להבין את ההסבר של מצב הרגל ביחס לפדל. לא הצלחתי להבין את השיטה. אני לא מבין מה זה 19 אינץ או 18 כדוגמא?
היכן הפדל שעליו אני מניח את הרגל אמור להיות קרי באיזו שעה לדוגמא(3,9,12 וכו')? ואז מה אני אמור לקבל/לראות בברך וביחס לאיזה אוביקט באופניים להשוות? מדדתי את הרגל מנקודת חיבורה במותן מטה יצא סביב 94 ס"מ אורכה. מה החישוב לפי זה?
תודה!!
לצפיה ב-'18-19 אינטש הוא אורך צינור האוכף'
18-19 אינטש הוא אורך צינור האוכף
24/09/2017 | 07:26
11
31
בין הציר המרכזי לקצה הצינור (המקום בו נמצא החבק שמהדק את מוט האוכף לשלדה).
אורך שאר הצינורות נגזר מאורך הצינור הזה על מנת לשמור על הגיאומטריה והזוויות.

הפדל אמור להיות בהמשך הצינור הזה. זו למעשה הנקודה הרחוקה ביותר של הפדל מהאוכף (לא כשהוא ניצב לקרקע) ולכן זו הנקודה בה הרגל פרושה הכי הרבה. במצב הזה הרגל צריכה להיות כמעט ישרה, אבל לא להגיע למצב של נעילת הברך. מאחר ויש גם תנועה של כף הרגל סביב הקרסול - המדידה הזו משאירה לך, הרוכב, מעט משחק. החישוב מבוסס על מצב בו כף הרגל מקבילה לקרקע.
אחרי שתביא את האוכף לגובה כפי שמתואר פה, תוכל לנסות להגביה אותו או להנמיך בכמה מ׳מ בכל פעם עד שתגיע למיקום הנוח מבחינתך. אתה תיווכח שהגבהת האוכף נותנת לך יותר כוח בעליות ובהאצות בגלל המנוף הארוך יותר והיכולת לנצל את כל טווח הכיווץ של השרירים. מצד שני אוכף גבוה מדי עשוי לתת תחושה של היעדר שליטה באופניים ואף לגרום לכאבים במפשעה. זו אחת הסיבות בגינן רוכבים בוחרים להצטייד במוט אוכף מתכוונן שמאפשר להגביה את המוט למקסימום בעליות כדי לקבל מומנט מירבי משרירי הרגל, ולהנמיך קצת את האוכף בירידות כדי להנמיך את מרכז הכובד, להקל על העברת הגוף לאחור ולהגדיל את השליטה באופניים.
לצפיה ב-'מעולה וואלה נפל האסימון. עכשיו בהנחה שאכן'
מעולה וואלה נפל האסימון. עכשיו בהנחה שאכן
24/09/2017 | 09:11
10
23
הברך בכיפוף קל הכיסא בגובה נכון איך אני יודע אם גודל האופניים מתאים לי אכן ולא טעיתי שטייף במידה. כלומר=אני מידה M או L? לפי גודל הרגל ולפי המנח שלה כפי הההסבר שציתתי שנתת בפוסט מטה מה הדרך לוודא?
לצפיה ב-'אם תבצע את שלושת השלבים תדע'
אם תבצע את שלושת השלבים תדע
24/09/2017 | 09:32
9
23
שלב ראשון גובה האוכף.
שלב שני מיקום  אופקי של האוכף ומיקום של הברך בדיוק מעל הפדל.
שלב שלישי להביט על ה״סטם״ ולראות את הציר של הגלגל הקדמי עובר בדיוק באמצעו.

אם כל אלה עובדים - סימן שהמידה נכונה.

מאחר ולא כל האנשים נולדו עם יחס זהה בין אורכי הגפיים והטורסו - אפשר לבצע התאמות כאלה ואחרות: יש מוטות אוכף עם הטיה קלה לאחור (בין 15-25 מ׳מ) ויש ״סטם״ באורכים בין כלום ל-120 מ׳מ. זה מאפשר לך למקם את הגוף על האופניים בהתאם לפרופורציות הגוף שלך ולמידת השלדה.

יש גם מקרים בהם אתה נמצא על הגבול בין מידה אחת לאחרת. במקרה זה תצטרך להחליט או לפי הרגשתך או לפי העדפתך: אופניים קטנים יהיו קלים יותר לשליטה בקטעים טכניים ובירידות. אופניים גדולים יהיו נוחים יותר לעליות. לאחרונה עמדתי בדיוק לפני החלטה שכזו בין מידות 56 ל-59 באופני ״גראבל״. בחרתי את המידה הקטנה והאוכף משוך כל הדרך אחורה. אני שוקל עבור למוט אוכף עם אופסט של 16 מ׳מ לאחור כדי לתת לעצמי עוד קצת מרווח. אולי גם להאריך את הסטם מ-80 מ׳מ ל-100 מ׳מ למרות שנראה לי שזה כבר יהיה יותר מדי.
לצפיה ב-'תודה על ההסבר המושקע! הייתי שמח להבין'
תודה על ההסבר המושקע! הייתי שמח להבין
24/09/2017 | 10:04
8
13
את שלב ב' פה לא ברור לי ממש. היכן הברך ביחס לפדל כלומר היכן הפדל מצב שעה 6 או 9 או 12?
לצפיה ב-'הפדל מקביל לקרקע'
הפדל מקביל לקרקע
24/09/2017 | 13:21
6
23
ואז אתה צריך להעביר אנך שיוצא מהציר עליו מסתובב הפדל סביב עצמו ישר למעלה. האנך הזה צריך לגעת בברך. אם הוא נמצא לפני הברך - אתה צריך להסיע את האוכף קדימה. אם הוא מנסה לעבור לך דרך מפרק הברך - אתה צריך להסיע את האוכף אחורה.  
לצפיה ב-'תודה הכל ברור כעת שטייף ותודה לזכיר על'
תודה הכל ברור כעת שטייף ותודה לזכיר על
24/09/2017 | 14:58
13
הקישור לאתר!!
לצפיה ב-'בדקתי היום את הנושא. להלן התוצאה '
בדקתי היום את הנושא. להלן התוצאה
27/09/2017 | 17:35
4
18
אופן עומד ישיבה רגילה זקופה פדל מקביל לקרקע שעה 3 הברך מכופפת
שהעלתי אנך מאמצע הפדל הוא עבר דרכה. כלומר אני צריך להרחיק את המושב.
הסתכלתי לסטם בישיבה הנוכחית חצי הסטם בול על אמצע הציר בדיוק כפי ההסבר שלך שטייף. תכלס יש לי כמה ס"מ להזיז את האוכף אך לא בטוח שאעשה כן היות וזה ירחקי אותי עוד יותר לדעתי מהכידון ואז אהיה שפוף יותר.
תובנות על הגודל הנכון/לא נכון? הכוונה להמשך, בהחלט אשמח .
לצפיה ב-'תבחר בין כאבי גב לכאבי ברכיים'
תבחר בין כאבי גב לכאבי ברכיים
28/09/2017 | 01:12
3
17
האמת היא שלא בהכרח כאבי ברכיים, אבל אתה לא מנצל את השרירים באופן אופטימלי וגם מביא את מרכז הכובד קצת קדימה ולמעלה מהמקום האופטימלי. אם נוח לך אז שיהיה לבריאות. אם אתה יכול לנסות את המצב המדוייק יותר - תוכל תמיד להחזיר את האוכף למקום שנוח לך.
לצפיה ב-'תודה איש! מעדיף תמיד כאב ברך על גב לפחות זה'
תודה איש! מעדיף תמיד כאב ברך על גב לפחות זה
28/09/2017 | 10:02
2
9
לא משתק. לעצם העניין לאור התאור לתחושתך והבנתך אני במידת אופנים מתאימה? אעדכן בנוסף ואומר שראיתי שהברך בגובה הרמה היא בערך ב 50 אחוז מאורכה הכולל ,אמצע הדרך. כלומר שהרגל מכופפת שהפדל בשעה 3 מקביל לקרקע יש אמצע דרך עד בסיס הסטם/קצה הרמה של הרגל. דעתך?
לצפיה ב-'המידה מתאימה'
המידה מתאימה
29/09/2017 | 15:24
1
9
והכיוונים שאתה יכולְ להמשיך ולבצע הם ברמה של fine tine. מילימטרים לפה או לשם.
לצפיה ב-' שטייף. '
שטייף.
01/10/2017 | 19:50
3
לצפיה ב-' שנה טובה וחג שמח '
שנה טובה וחג שמח
19/09/2017 | 14:17
4
 
חג שמח לגולשי האתר
 
שנה טובה ומתוקה
שכולנו נכתב ונחתם לחיים טובים ולשלום 
 
בברכה 
לצפיה ב-'לחץ אוויר בצמיגים'
לחץ אוויר בצמיגים
17/09/2017 | 12:46
2
76
שלום רב
 
לפני כיומיים הוצאתי את האופניים המעלים אבק מהמחסן והחלטתי להחזיר אותם "לחיים". בבואי למלא את לחץ האוויר בצמיגים (בתחנת דלק) ראיתי שעל הצמיג כתוב "40-65 PSI"... עכשיו מיד כשהתחלתי למלא שמתי לב שכבר כשהלחץ מגיע ל-10 PSI, הצמיג מתחיל להיות ממש קשה ועושה רושם שהוא מלא באוויר... לכן הפסקתי מיד את תהליך המילוי בשל החשש שהצמיג יתפוצץ. האם חששותיי מוצדקים או שמא פספסתי משהו?
 
תודה
לצפיה ב-'תלוי בן כמה הצמיג ומה מצבו'
תלוי בן כמה הצמיג ומה מצבו
17/09/2017 | 16:42
64
אם הצמיגים בני פחות מארבע שנים, ואין להם קרעים חיצוניים, לא רמורה להיות בעיה לנפח גם למקסימום שרשום. הם לא יאחזו כמו צמיג חדש, אבל גם לא אמורים להתפוצץ.
 
אם האופניים ישבו במחסן בלי אוויר כמה שנים, יש מצב שנוצרו קרעים במקום שבו הצמיג היה מקופל, ממשקל האופניים.
 
אם הצמיגים ממש ישנים, הייתי אכן נזהר ולא עובר את ה- 25 או 30PSI. כמובן שהם גם לא ממש ראויים לרכיבה אם הם בני 8 או 10.
לצפיה ב-'״ממש קשה״ זה מדד סובייקטיבי '
״ממש קשה״ זה מדד סובייקטיבי
18/09/2017 | 06:14
62
בהנחה שמד הלחץ תקין ושמדדת ביחידות הנכונות (דהיינו PSI ולא אטמוספירות) אזי 10 זה לחץ שאכן ממלא כבר את הצמיג במידה שלחיצה עם אצבעות היד נותנת תחושה של התנגדות מסויימת, אבל אם תפעיל על הצמיג את מלוא משקל הגוף תראה שהוא מתפחס הרבה מדי.
הלחץ הנכון יהיה תלוי במשקלך וברוחב הצמיג. יש רוכבים שמעדיפים לרכוב בלחצים נמוכים מתחת 20 בשל האחיזה המשופרת שמתאפשרת כתוצאה מהתפחסות הצמיג והגדלת שטח המגע עם הקרקע. יש רוכבים שמעדיפים לחצים גבוהים בסביבות 35-40 (ואפילו יותר) כדי ליהנות מהתנגדות נמוכה לגלגול ולמנוע סיכוי לצביטה של הפנימית או נזק לחישוק במקרה של מפגש עם סלע חד.  
בכל מקרה צמיג בן חמש צריך ללכת לפח המיחזור. לא משנה אם הוא שחוק, סדוק, יבש או נראה חדש לגמרי. הגומי לא מיועד לעבודה כל כך הרבה זמן ולא משנה אם מדובר בחיי כביש או חיי מדף. הסיכוי לפיצוץ אמנם לא גדול משום שיש בצמיג אריג שמהווה את עיקר החוזק, אבל גומי ישן נוטה להתפורר לכן הצמיג הופך למסוכן לשימוש.

חם בפורומים של תפוז

המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

סיוון זמיר מנהל הפורום
מתכננים חופשה ביוון?
פורום קרוואנים קמפינג
פורום קראוונים קמפינג
פורום חופשות סקי
פורום חופשות סקי

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ