לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2843728,437 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'מתלבט אם לקנות קרבון או לא? '
מתלבט אם לקנות קרבון או לא?
04/04/2018 | 22:21
5
51
אין מגבלת תקציב והאופניים קלות יותר. 
מצד שני, האם אדרש לבצע אדפטציה כלשהי?
מבחינת תחזוקה וטיפולים, האם נדרש תשומת לב
מיוחדת לקרבון  מבחנת שבר וכו. 
מתקן נשיאה על הבגז  בא בחשבון? 
כל טיפ שאולי לא ידעתי עליו, אשמח לשמוע.
לצפיה ב-'תצטרך מפתח אלן עם torque '
תצטרך מפתח אלן עם torque
04/04/2018 | 22:37
3
52
הידוק יתר של ברגים עלול להזיק לחלקי קרבון יותר מאשר לאלומיניום. צריך להדק עם ״טורק״ כדי למנוע נזק. עוצמת ההידוק המותרת רשומה על החלקים הרלוונטיים. לרוב 5-6nm. צירי גלגלים יותר לכיוון של 10-15.
יש מפתחות טורק עם כוח קבוע של 5 או 6 ניוטון מטר והם שימושיים לטיפול כללי באופניים. יש גם מתאם שאפשר להרכיב על מפתח אלן רגיל בתור ״מאריך״ שנותן לך טורק.

מעבר לזה - תיהנה.
נשיאה על הבגאג׳ בלי בעיה.
לא כדאי להתקין על השלדה מתקנים/מנשאים שמפעילים לחץ צידי על הצנרת (אוכף עם מתאם שמתלבש על הצינור). הצינורות בנויים עם סיבים כיווניים שמיועדים להתמודד עם כוחות אורכיים. לא צדיים.
לצפיה ב-'איך יודעים את עוצמת ההידוק?'
איך יודעים את עוצמת ההידוק?
05/04/2018 | 10:23
2
29
היחידות Nm זה בעצם אנרגיה. לא ברור לי העניין, גם לא עם הטורק אשמח אם תוכל להרחיב בבקשה.
 
אתה בטוח בעניין נשיאה על הבגז' בלי בעיה? מה לגבי התגוננות משריטות של הקרבון?
ותודה על הדגש בעיניים כיוון הסיבים. איך ניתן לדעת מאיזה קרבון זה עשוי? ומה כיוון הסיבים? זה FIBERS CARBON בעצם?
לצפיה ב-'את המידע מקבלים מהיצרן\יבואן\מוכר'
את המידע מקבלים מהיצרן\יבואן\מוכר
05/04/2018 | 10:57
44
Nm זה ניוטון למטר, כוח למרחק, כלומר מומנט (=טורק). לא אנרגיה.
 
לצפיה ב-'על פי רוב עוצמת ההידוק המירבית המותרת מסומנת'
על פי רוב עוצמת ההידוק המירבית המותרת מסומנת
06/04/2018 | 09:51
24
או שהיא מסומנת על השלדה/בורג, או שהיא מפורטת במדריך למשתמש.
אם אתה לא בטוח - אז המספרים שנתתי יתאימו ברוב המקרים. גם בשלדת אלומיניום לא צריך להדק יותר מדי, בפרט כאשר אתה מהדק בורג פלדה להברחת אלומיניום, אבל בכל זאת הסיכוי לשבר ונזק קצת פחות.

״טורק״ זה שם מקובל למפתחות שמאפשרים להדק במומנט מדוייק. יש גרסאות מכניות בהן אתה מהדק וכאשר עוצמת ההידוק מגיעה לערך הרצוי המפתח מסתובב חופשי או משמיע ״קליק״ כדי למנוע הידוק יתר. יש גרסאות דיגיטליות בהן המפתח יצפצף כאשר אתה מגיע למומנט הרצוי. הכיוון עצמו תלוי בסוג המפתח. במפתח מכני אתה מסובב איזה בורג או טבעת ויש לך סקאלה שמסמנת מה יהיה ערך המומנט שתקבל. יש גם מפתחות מכאניים עם ערך מומנט קבוע מראש ולא משתנה. במפתחות דיגיטליים אתה מכוון את הערך הרצוי באמצעות מתגים/לחצנים ומסך ספרתי שמציג את הערך הרצוי.

בעניין שריטות :
א.  קרבון לא רגיש יותר לשריטות מאשר אלומיניום. הנזק של שריטה עמוקה שמגיעה לסיבים אכן חמור יותר, אבל לעיתים ניתן לתיקון.
ב. לא צריך להגיע למצב כזה ומנשא טוב לא גורם לשריטות לרכב. אם המנשא שלך שורט - החלף אותו והשתמש בריפודים בנקודות המגע.
ג. אם אין לך מגבלת תקציב רכוש מנשא איכותי בו האופניים עומדים על מסילה ולא כזה בו האופניים תלויים על זרוע. יש מנשאים כאלה לגג הרכב, ויש גם כאלה שתלויים על הבגאז׳. ואם אין מגבלת תקציב קנה רכב עם בגאז׳ גדול מספיק שאפשר להכניס לתוכו את האופניים ובא לציון גואל.

מידע באשר לסוג הסיבים והמטריצה אפשר לקבל, אולי, אצל הייצרן, וגם זה בספק. יש שם המון מידע מסווג שהיצרן לא משחרר לציבור. גם באשר לסיבים עצמם (״סיבי פחמן״ זה שם גנרי ויש עשרות סוגים שונים שרק חלקם אכן עשוי פחמן), בעיקר באשר לכיוונים ואופן הריבוד שלהם, וכמובן באשר לחומרים מהם עשויה המטריצה הפולימרית או השרף שמקבע הכל ביחד.
לצפיה ב-'אופניים לא בוחרים לפי אם אפשר או לא לתלות על מתקן. '
אופניים לא בוחרים לפי אם אפשר או לא לתלות על מתקן.
09/04/2018 | 08:28
18
משקל הוא לא פאקטור כי ההבדלים לא גדולים ואתה רוכב לכיף ולא תחרותי (ואת זה אני מבין לפי השאלה שלך) 
 
ככה שתבחר אופניים שהכי עושים לך את זה ויגרמו לך לחכות לסוף שבוע בשביל לרכוב עליהם. 
 
 
לצפיה ב-'משהוא יודע מחיר של אופנים משומשות merida big99'
משהוא יודע מחיר של אופנים משומשות merida big99
06/04/2018 | 00:48
1
32
אשמח לדעת מה המחיר של אופנים משומשות כאלה של merida big 99
לצפיה ב-'שנה שנתיים אחורה - 50%-70% מחדש, ישן יותר 50 ומטה ותלוי מצב '
שנה שנתיים אחורה - 50%-70% מחדש, ישן יותר 50 ומטה ותלוי מצב
09/04/2018 | 08:31
9
לצפיה ב-'הכגג'
הכגג
06/04/2018 | 00:46
26
הכגגכהגה
לצפיה ב-'מבקש המלצות על אופני הרים ז"ק בתקציב 2000₪'
מבקש המלצות על אופני הרים ז"ק בתקציב 2000₪
02/04/2018 | 08:32
6
36
לרוב נסיעות על כביש ומעט על שטח. גלגלים 29 אינטש.
תודה וחג"ש.
לצפיה ב-'מועדים לשמחה (ומתרסקים לששון)'
מועדים לשמחה (ומתרסקים לששון)
02/04/2018 | 12:13
5
58
בתקציב של 2000 שקל אתה מקבל על פירוב אותה רמת איבזור אצל כל היצרנים. וזו תהיה רמה בסיסית למדי.
מכאן שהמלצה על דגם ספציפי לא תעלה ולא תוריד. מה שחשוב בעיקר זה שיהיה לך נוח על האופניים, דהיינו שהמידה והגיאומטריה תתאים לגופך. מכאן שהשלב החשוב ביותר בתהליך יהיה לגשת למספר חנויות ולנסות לרכוב על מספר דגמים - אפילו אם מדובר רק ברכיבת נסיון של דקה מסביב לחנות. אתה תבחין מהר מאד אם נוח או לא. בקש גם מהמוכר בחנות לסיע לך בכיוון האוכף לגובה ולמרחק המתאים מהכידון.
 
אם עיקר הרכיבות מתוכננות להיות בעיר - בחן אופציה של הצטיידות בצמיג צר יחסית (1.8 או אפילו פחות) עם קוביות נמוכות יחסית - כדי להפחית את ההתנגדות לגלגול. זה אמנם לא הצמיג האידיאלי לרכיבות שטח, אבל אם מלכתחילה אתה מתכנן רק מעט מהן - אז זו פשרה סבירה. ביציאה לשטח הפחת מעט את לחץ האוויר וזה ישפר את האחיזה.
 
נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא החנות בה אתה רוכש את אופניך. זו גם החנות בה תבצע טיפולים ותיקונים. כדאי ורצוי שהיא תהיה במרחק נסיעה סביר ופתוחה בשעות וימים שנוחים לך. כדאי גם שיהיה בה מכונאי מיומן.
 
ועוד נקודה אחת - חוץ מאופניים צריך גם קסדה, כפפות, ציוד לתיקון פנצ׳רים, ערכת כלים בסיסית (״אולר״ של מברגים ומפתחות אלן), ולרכיבות קצת יותר ארוכות גם מכנסים מרופדים. כל זה לבד יכול לעלות 2000 ש׳ח...
 
לצפיה ב-'תודה על התשובה, ושאלה ממוקדת יותר.'
תודה על התשובה, ושאלה ממוקדת יותר.
02/04/2018 | 14:04
4
43
ניסיתי את ה- Big nine 20D של Merida. נוחות לי והמחיר 1972 ש"ח.
יש דגם אחר של MERIDA (BIG NINE 40D)עם שילדה זהה רק עם מערכת הילוכים שונה ובעלות של 2241 ש"ח.
ב-20D יש 8 הילוכים אחוריים מסוג ACERA, וב-40D יש 9 הילוכים מסוג ALTUS.
האם ההבדל הנ"ל מצדיק הפרש של 270 ש"ח?
אשמח לדעת המלצות או השגות לגבי הדגמים שציינתי.
ושוב תודה!
לצפיה ב-'לגבי האיבזור'
לגבי האיבזור
02/04/2018 | 14:29
38
מכיוון שהאופניים משמשים לי ככלי רכב משני לעיר, כבר שנים רבות, יש לי את כל הציוד שציינת, ודבר נוסף, אני מחליף את האוכף הצר והנוקשה, באוכף רחב, רך ומפנק, כזה שאין לי צורך במכנסי רכיבה מרופדים.
לצפיה ב-'יש עוד כמה הבדלים קטנים במפרט'
יש עוד כמה הבדלים קטנים במפרט
02/04/2018 | 14:57
2
35
מעבר למערכות ההילוכים.
 
למשל מעצורים אחרים. חישוקים אחרים.
 
אבל להערכתי עוד הילוך בשביל אופניים שישמשו אוך בעיקר לתעבורה עירונית - לא מצדיק תוספת כסף.
לצפיה ב-'האם יש הבדל באמינות לאורך זמן, בין שתי מערכות ההילוכים?'
האם יש הבדל באמינות לאורך זמן, בין שתי מערכות ההילוכים?
02/04/2018 | 15:24
1
38
כי זה מה שחשוב לי. שיחזיקו כ-4 שנים.
אגב, ניסיתי גם אופניים מסוג NORCO STORM 2 בעלות של 2050 ש"ח:
הכידון היה לי רחב מידי ושסתום פנימית לא סטנדרטי (צרפתי?)
אגב, הקישורים שלי לחנויות מחו"ל, כדי להמנע מפירסום כלשהו.
ושוב, המון תודות על העזרה והידע הרב שלך בפורום .
לצפיה ב-'ונטיל פרסטה (צרפתי) דווקא די סטנדרטי באופניים. '
ונטיל פרסטה (צרפתי) דווקא די סטנדרטי באופניים.
02/04/2018 | 21:41
32
בגדול החישוקים של הדגם הזה עדיפים. שאר הרכיבים באותה רמה.  את הכידון אפשר להחליף במעמד הקניה באחד צר יותר. תמורת 5 ש׳ח אתה קונה מתאם בין ונטיל פרסטה לוונטיל שרדר (גרמני, אוטו), או שאתה מבקש מבעל החנות להרחיב את החור בחישוק לקוטר של ונטיל שרדר. אני מעדיף פרסטה ומחזיק תמיד מתאם בתיק האוכף. אפשר גם להשאיר את המתאם על הוונטיל במקום פקק הפלסטיק.

מערכות הילוכים ישרדו גם הרבה מעבר ארבע שנים אם יתוחזקו כראוי. החלפת כבלים תקופתית. בערך פעם בשנה. יותר מזה אם אתה נוסע הרבה במים וגשם. החלפת שרשרת אחרי 1500 ק׳מ והחלפת גלגלי שיניים לפי בלאי (לרוב סביב 4000-5000 ק׳מ, אבל הרבה לפני כן אם אתה לא מחליף שרשרת בזמן).

ההבדל בין 8-9-10-11-12 הילוכים בקסטה הוא בעיקר יחסי ההעברה האפשריים. ברכיבה עירונית זה לא ממש קריטי, וגם בשטח לא יותר מידי. זה בעיקר חשוב ברכיבת כביש תחרותית בה אתה מנסה לשמור על קדנצה קבועה (סל׳ד פדלים).

בגדול אם בעל החנות מוכן לשתף איתך פעולה בחר בנורקו על בסיס החלפה של הכידון באחד צר יותר, והחלפה של הצמיגים מרוחב 2.25 לרוחב 2 ומטה.
לצפיה ב-'התייעצות - קניית אופניים פשוטים לרכיבה בעיר'
התייעצות - קניית אופניים פשוטים לרכיבה בעיר
29/03/2018 | 09:10
2
46
אני מחפש אופניים פשוטות לעיר שטוחה, אבל חשוב שיהיה קצת הילוכים, גם אם זה כמה בודדים.
ישיבה זקופה ונוחה, לא משהו ספורטיבי. כאלה שקל איתם.
לשימוש פעם בחודש זה הכל. לא משהו מנקר עיניים.
יש סיכוי שאמצא דבר כזה במאות בודדות של שקלים?
יש המלצה כלשהי?
לצפיה ב-'בתקציב של מאות שקלים מדובר באופני ״מדבקה״'
בתקציב של מאות שקלים מדובר באופני ״מדבקה״
30/03/2018 | 14:50
1
37
גש לחנות השכונתית ובחר זוג שיהיה לך נוח.
אי אפשר להמליץ על דגם ספציפי משום שברמת המחיר הזו מדובר באופנים ללא מיתוג. שלדה ואיבזור סיניים עם מדבקה צבעונית לפי טעמו של היבואן. מכאן שמם.
לצפיה ב-'יש המלצה למקום אמין והוגן ברמת גן?'
יש המלצה למקום אמין והוגן ברמת גן?
30/03/2018 | 14:55
36
כמה אופניים מסוג כזה צריכות לעלות?
לצפיה ב-'יש המלצות למחזיקים *יציבים* לרכב ולאופניים?'
יש המלצות למחזיקים *יציבים* לרכב ולאופניים?
29/03/2018 | 09:41
2
45
יש הרבה מחזיקים בEBAY, מחפש משהו עמיד בפני זעזועים של האופניים. כמה שיותר.

 
לצפיה ב-'חפש כאן'
חפש כאן
30/03/2018 | 14:54
1
40
אתה לא חייב לקנות דווקא שם, אבל המותגים והדגמים שמוצעים שם אמינים ואיכותיים.

Theturtle.co.il


לצפיה ב-'שוב תודה'
שוב תודה
30/03/2018 | 14:58
6
לצפיה ב-'התייעצות לגבי רכישת אופניים'
התייעצות לגבי רכישת אופניים
24/03/2018 | 10:58
2
85
מישהו רוכב על gt avalanche expert ויכול לומר מה דעתו עליהם? אני רוכב בעיר וקרוסקאנטרי.. תודה

לצפיה ב-'מכיר דגם דומה'
מכיר דגם דומה
26/03/2018 | 11:44
1
52
חבר טוב שלי רכש לאחרונה את ה Karakoram expert שהם למעשה אופניים דומים מאוד רק עם גלגל 29 ולא 27.5. התמורה לכסף גבוהה. נמכרו במבצע במחיר של כ 2800 שח ברוזן ומינץ כי זה דגם 2016. מערכות ברמה גבוהה יחסית למחיר. החבר שלי מבסוט.
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
31/03/2018 | 08:11
4
לצפיה ב-'עזרה בזיהוי - האם אלה אופניים מדבקה?'
עזרה בזיהוי - האם אלה אופניים מדבקה?
23/03/2018 | 17:57
2
84
אפשר לזהות מהתמונה?
ואם לא, כמה הם שוות בערך, בהנחה שמצבן טוב?
 
לצפיה ב-'כן, 200-300'
כן, 200-300
23/03/2018 | 22:46
1
48
לצפיה ב-'תודה רבה :)'
תודה רבה :)
23/03/2018 | 23:47
9
לצפיה ב-'חולצה קצרה SCOTT RC PRO חדשה בניילון מידה L'
חולצה קצרה SCOTT RC PRO חדשה בניילון מידה L
23/03/2018 | 06:46
1
55
חולצה קצרה SCOTT RC PRO חדשה בניילון מידה L
רוכסן קדמי מלא, 3 כיסים אחוריים+1 נגד מים.
קיבלתי מידה לא מתאימה.
אשמח למכור במחיר קנייה - 170 ש"ח.
הודעות בפרטי.
תודה אמיר
לצפיה ב-'אני מקווה שיום אחד תזכה בחולצה במידה מתאימה'
אני מקווה שיום אחד תזכה בחולצה במידה מתאימה
23/03/2018 | 15:53
23
לצפיה ב-'מי זוכר? מסלול סובב גליל 1994'
מי זוכר? מסלול סובב גליל 1994
22/03/2018 | 20:24
49
מי זוכר? מסלול סובב גליל כביש 1994
לצפיה ב-'האם קסדה בצבע שחור סופג יותר חום מה- מאשר הלבן?'
האם קסדה בצבע שחור סופג יותר חום מה- מאשר הלבן?
21/03/2018 | 22:24
2
24
לצפיה ב-'כן'
כן
22/03/2018 | 09:57
1
65
אבל קסדה שחורה מאווררת תיתן תחושה נוחה יותר בראש ותרחיק חום טוב יותר מקסדה לבנה עם איוורור גרוע.
לצפיה ב-'הבנתי, תודה רבה על ההסבר.'
הבנתי, תודה רבה על ההסבר.
23/03/2018 | 01:04
10
לצפיה ב-'אופני ס"ס'
אופני ס"ס
18/03/2018 | 21:49
1
78
יש לי אופני ס"ס ושאני מדוושת זה עושה מין רעש כזה, מה יכולה להיות הבעיה? חוסר שימון או משהו אחר?
לצפיה ב-'מה זה ״כזה״?'
מה זה ״כזה״?
19/03/2018 | 01:45
53
יש עשרות רעשים שאופניים יכולים להשמיע והם יכולים לנבוע מעשרות סיבות. חוסר שימוש הוא רק אחת מהן, ולא תמיד הראשונה.

חריקה מכיון השרשרת?
מהצירים?
תקתוק מהפדלים?
חיכוך של הצמיג או החישוק במעצור?
לצפיה ב-'הלך לאיבוד בקבוק שתייה לבן עם מדבקת אדידס באזור הירקון '
הלך לאיבוד בקבוק שתייה לבן עם מדבקת אדידס באזור הירקון
16/03/2018 | 11:31
33
הבקבוק שימש תא אחסון של כלי עבודה פנימית ועוד כמה קשקושים 
 
 
לצפיה ב-'חיבור מצלמת אקשן לקסדה'
חיבור מצלמת אקשן לקסדה
11/03/2018 | 14:29
1
58
אהלן,
מישהו יודע איפה אפשר לקנות חיבור של מצלמת אקשן לקסדת אופניים בבאר שבע?
 
 
תודה!
לצפיה ב-'יש בבאר שבע אינטרנט?'
יש בבאר שבע אינטרנט?
11/03/2018 | 20:34
48
אז שם.
לצפיה ב-'אופניי ז"ק שהן לא xc לשימוש ברובו עירוני'
אופניי ז"ק שהן לא xc לשימוש ברובו עירוני
05/03/2018 | 07:41
5
72
אהלן, אני רוכב עירוני שיורד מעט מאוד לשטח, בגלל שמבלה את זמני בתוך העיר מחפש אופני ז"ק שהם לא XC אלא trail וזה בגלל הגאומטריה היותר זקופה.
רק שלא מוצא דגמים כאלה, כל ז"ק עם רכיבים מרמת אמצע ומעלה הוא XC תחרותי שאשב עליו כפוף ולא בא לי.
מישהו מכיר דגם שיכול להתאים?
היברידיים למיניהם שראיתי מיועדים לרכיבת כביש ועדינים מידי לסגנון הרכיבה שלי .
אני רוצה משהו שידרוס כל מפגע עירוני ושלא צריך להיות עדין איתו.
יש ז"ק טרייל אבל מדובר על גלגלי פלוס..לא יודע אם זה יתאים.
הצעות?
לצפיה ב-'תחליף סטם וכידון ובא לציון גואל'
תחליף סטם וכידון ובא לציון גואל
05/03/2018 | 08:16
2
62
סטם מוגבה, כידון רייזר, והנה הגבהת את מיקום הידיים ומכאן גם את תנוחת הרכיבה.
וזה מסוג החלקים שאפילו לא צריך מכונאי אופניים כדי להחליף. מספיק אולר כלים בסיסי או כמה מפתחות אלן.


לצפיה ב-'חשבתי על מה שהצעת (עוד לפני שהצעת)'
חשבתי על מה שהצעת (עוד לפני שהצעת)
08/03/2018 | 16:13
1
46
אני עדיין מתלבט בין ז"ק לשיכוך מלא טרייל .
כנראה שז"ק זו הבחירה היותר נכונה פשוט כי לא יודע כמה ארצה לרדת לשטח (טיילתי קצת בשבילים שסביב באר שבע ונהניתי).
עדיין, בטוח שאבלה יותר בעיר ולכן שיכוך מלא יהיה ביזבוז  (אבל מתחשק לי ומלהיב אותי לקנות, חלום ישן).
הבעיה שלא מצאתי ז"ק שמצא חן בעיניי בתקציב סביר.
בבאר שבע ההיצע מוגבל, יש פה בעיקר  סקוט (לא בדקתי דגמים אבל קצת חושש מהשירות שאקבל בחנות פה ), מרידה (יש להם דגם עם איבזור די איכותי בפחות מ-5000 שקל, ביג ניין לימיטד שמו אבל לא אהבתי את הצביעה), קטמ (דגמים פשוטים מידי ואחד סופר סופר יקר)
לצפיה ב-'יש בבאר שבע לפחות זוג אחד שמתאים לצרכיך'
יש בבאר שבע לפחות זוג אחד שמתאים לצרכיך
11/03/2018 | 08:25
37
זה הזוג של הבן שלי שנגנב מחדר המדרגות לפני שלוש שנים בשנת הלימודים האוניברסיטאית השניה שלו. אולי תמצא אותו מסתובב שם...
לצפיה ב-'למשל שוולבה מרתון רגילים מ bike12'
למשל שוולבה מרתון רגילים מ bike12
08/03/2018 | 14:43
37
פחות מ 100 שח לצמיג עירוני נגד פנצרים שיחזיק שנים
לצפיה ב-'האם יש אפשרת לרכוש מגני ברכיים במחיר זול ?'
האם יש אפשרת לרכוש מגני ברכיים במחיר זול ?
03/03/2018 | 19:52
6
65
לא בא לי להוציא 400-700 ש"ח על מותג כלשהו.
מחפש אולי המלצות ל"מותג סיני" מאלי אקספרס או אייבי.
מה דעתכם? רכשתם? יכולים להמליץ?
תודה!
לצפיה ב-'לאחר שנפצעתי זאת דעתי'
לאחר שנפצעתי זאת דעתי
05/03/2018 | 09:00
71

לא מזמן נפלתי בנקודה הכי טפשית. בעצירה בעלייה קטנה שלא ידעתי לאן לפנות. לברך שלום אבל כל העור התקלף והיה מלא דם.
זאת הנקודה שבה התחלתי להתמגן.
עברתי על רוב החברות ברוב החנוית ולאחר סקר מסיב קניתי לפני מספר חודשים מגיני ברכיים של חברת leatt שפחות מוכרת בתחום האופניים בארץ כי המשווק שלהם לא אגרסבי.
הם אומנם עולים 450 ש"ח אבל הם נוחים בטרוף, מגנים מעולה, עמידים.
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/;IC_Del...
קניתי באופני לזמי בקניון דרורים.
שווה להשקיע במגן טוב
חשוב לזכור - תקנה איזה מגן שאתה רוצה, אם הוא לנוח לא תלבש אותו ואז סתם חבל על הכסף. רוב המגנים ממש ממש לא נוחים.
 
לצפיה ב-'אפשר לרכוש הכל בזול'
אפשר לרכוש הכל בזול
05/03/2018 | 14:44
4
62
דרך עלי אקספרס ונגזרותיו.
 
שתי נקודות שחשוב לתת עליהן את הדעת:
א. לרכוש בלי למדוד עלול להיות בעיה. אמנם זה רק מגן ברכיים, אבל גם הוא מגיע לרוב בכמה מידות.
ב. לא הכרחי שכל מגן זול הוא זיפת כמו שלא הכרחי שכל מגן יקר הוא איכותי. זו הבטיחות שלך.
לצפיה ב-'לגבי המידות, גם בעלי לרוב מפרסמים מידות מדוייקות'
לגבי המידות, גם בעלי לרוב מפרסמים מידות מדוייקות
05/03/2018 | 16:47
3
45
יש טבלה למטה שממירה את הגדרת המידה להקפים.
אני הזמנתי ברשת (לא מעלי, אבל העקרון דומה), מדדתי את הקפי הרגלים והזרועות ולפי זה ידעתי איזו מידה להזמין.
לצפיה ב-'כאמור - זה אביזר לבוש בטיחות - וזה על אחריות המשתמש'
כאמור - זה אביזר לבוש בטיחות - וזה על אחריות המשתמש
05/03/2018 | 18:08
2
46
אישית אני מעדיף להימנע מקיצורי דרך בענייני בטיחות. אין לי מספיק כסף לשלם בזול. זאת אומרת אין לי מספיק כסף לשלם על טיפול בנזק מתאונה שנגרם בגלל שקניתי ציוד בטיחות בזול.
 
חוץ מזה יש לי גם העדפה למדוד פריטי לבוש לפני שאני קונה אותם בפעם הראשונה. יש לא אחת הבדלים במידות בין יצרנים, בפרט יצרנים עלומי שם.
 
אבל זה אני. זה לא מחייב איש מלבדי. יש בהחלט מצב לחסוך הרבה מאד כסף בקניה של ציוד בעלי אקספרס ויש מצב שהציוד ימלא את תפקידו היטב.
לצפיה ב-'אלה שני נושאים שונים, אני התייחסתי למידות בלבד'
אלה שני נושאים שונים, אני התייחסתי למידות בלבד
06/03/2018 | 09:44
85
אני רכשתי מגנים מחברה מוכרת, פשוט העדפתי להזמין ברשת בגלל הפרשי המחיר. ואת עניין המידות פתרתי כמתואר.
 
ואם בכל זאת נתייחס לאיכות, הרי שמדובר בסופו של דבר בריפוד כזה או אחר שנועד להגן על המפרקים, לא מדע טילים.
אז כן, יתכן שמוצרים לא איכותיים יחזיקו פחות זמן או שיהיו פחות נוחים ללבישה או מחומרים פחות מנדפים. את זה צריך להיות מוכן לקבל מראש עבור המחיר המופחת. אבל גם נתקלתי במוצרים שונים (לא מגנים) שהוזמנו מעלי ועשו עבודה מצוינת.
 
אני בחרתי לא לקנות משהו עלום שם מעלי אקספרס במקרה הזה, וקניתי את ה"יקרים" אבל מחו"ל.
לצפיה ב-'דעתי בעניין שונה - מדובר במוצר פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית'
דעתי בעניין שונה - מדובר במוצר פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית
20/03/2018 | 18:29
17
בגדול זו חתיכת פלסטיק עם קצת ספוג, לא יותר. כך שמבחינת ההגנה על הברך, אין בעיה לייצר מיגון מספק (מספק - לא מוחלט!) בשקל וחצי. 
התחום בו ההבדלים מתגלים הוא נוחות השימוש. ההבדל בין מגינים בתחום הזה יכולים להיות כבירים, ובעוד שבאופנוע בזמנו לא היתה לי בעיה לרכב עם מגינים לא הכי מתוחכמים או נוחים, הרי שבאופניים, בגלל שהברכיים עובדות קשה וכל הזמן, זה קריטי. 
כמו שכבר כתבו כאן - מגינים לא נוחים פשוט ינטשו במהרה, ולכן לא יגנו בכלל. 
לצפיה ב-'שאלה על גובה כיסא ומנח רגל על הפדל ?'
שאלה על גובה כיסא ומנח רגל על הפדל ?
02/03/2018 | 19:42
6
50
כשאני מסיים רכיבה כואב לי בברכיים, כנראה הכיסא לא בגובה הנכון.
איך מכוונים את הכיסא בצורה מדוייקת? מדובר בכיסא מקובע - איך ממקמים את הגובה?
 
בזוג אחר המוט כיסא מתכוונן, איך יודעים מהו הגובה הנכון במהלך הרכיבה? מלבד 
ניסיון וצבירת טכניקה הרי בירידה\עלייה\שביל טכני הגבהים משתנים.
 
ובנוגע לפדאל - מהו המנח הנכון של הרגל? אצלי קידמת הרגל על הפדל וכל העקב חופשי מאחור.
לצפיה ב-'איפה כואב? מלפנים או מאחור?'
איפה כואב? מלפנים או מאחור?
03/03/2018 | 00:30
5
48
במצבה הארוך ביותר (כאשר הפדל התחתון נמצא בהמשך קו צינור האוכף, לא ישר למטה) הרגל צריכה להיות ישרה אבל לא נעולה. אם כואב בחלק הקדמי של הברך האוכף כנראה נמוך מדי. אם כואב מאחור - האוכף כנראה גבוה מדי.

בעליות מגביהים למצב שתיארתי.
זה נותן מנוף מירבי של כוח.

במישורים אפשר להנמיך את האוכף קצת.

בירידות מנמיכים את האוכף למינימום כדי להוריד את מרכז הכובד ולאפשר העברה נוחה של הגוף לאחור.


מיקום כף הרגל על הפדל - בחלקה הרחב ביותר. למעשה - בחלק הקדמי ביותר שאינו האצבעות עצמן. מאפשר שימוש בשרירי כף הרגל להוסיף עוד כוח לסיבוב הפדלים.  
לצפיה ב-'מלפנים.'
מלפנים.
03/03/2018 | 09:15
2
42
אז המנח רגל שלי "נכון"? רוכב העיר לי שצריך להיות אמצע כף הרגל לכיוון העכב על הפדל.
אני רגיל לרכב עם ה"כריות" של כף הרגל.
 
 
לצפיה ב-'למיטב ידעתי הטעו אותך לגמרי'
למיטב ידעתי הטעו אותך לגמרי
05/03/2018 | 16:54
39
החלק הקדמי של כף הרגל מונח על הפדל (הכריות), והעקב מורד כלפי מטה. זה מאריך את מנוף הדיווש ומקטין את הסיכוי שהרגל תחליק מהפדל.
לצפיה ב-'כרית על הפדאל - שים לב לציור המצ"ב'
כרית על הפדאל - שים לב לציור המצ"ב
08/03/2018 | 18:06
317
לצפיה ב-'לגבי הגובה המומלץ'
לגבי הגובה המומלץ
25/03/2018 | 10:56
1
12
באופן כללי, הגובה המומלץ הוא גובה המותן, כלומר כשאתה עומד ליד האופניים, האוכף נמצא במקביל למותן. כך מגיעים לתוצאה שsteiff מתאר, הרגל ישרה אך לא נעולה.
זה מאפשר ניצול טוב יותר של השרירים והפעלת לחץ במקומות נכונים באופן שהגוף קולט את הזעזוע בצורה טובה שמפחיתה את ההשפעה על המפרקים ומבני העצמות.
הייתי גם ממליץ לך לבחון אם המידה של האופניים באמת מתאימה לך. ישנן חנויות אופניים רבות שלא מדגישות זאת לפני הקנייה, ומאפשרות ללקוח לקנות כלי גדול מדי, מה שגורם לרכיבה בתנוחה בעייתית שגורמת באופן ישיר להפעלה של שרירים מיותרים, חלוקת משקל לא נכונה והפעלת לחץ על חלקים שונים בגוף בצורה לא מאוזנת.
אם אתה מתחיל בתחום הייתי ממליץ לך להתייעץ אם איש מקצוע, להגיע פיזית לחנות ולבדוק.
כמובן שהכי חשוב זה לבדוק את רמת המקצועיות של חנות האופניים ואת איכות השירות.
לצפיה ב-'שוב פרסומת ״סמויה״?'
שוב פרסומת ״סמויה״?
30/03/2018 | 14:55
3
מבקש ממך לחדול!
לצפיה ב-'מכנס רכיבה או ביב'
מכנס רכיבה או ביב
04/03/2018 | 23:42
3
39
שלום,
 
אשמח לחוכמת ההמונים, ביב או מכנס?
 
כמו כן אשמח להמלצות כי יש כל כך הרבה.
 
תקציב לא יותר מ300-400 ש"ח
 
תודה
לצפיה ב-'כשאתה אומר ״ביב״ אתה מתכוון לטייטס עם גופיית שלייקעס מובנית?'
כשאתה אומר ״ביב״ אתה מתכוון לטייטס עם גופיית שלייקעס מובנית?
05/03/2018 | 08:26
1
54
אף פעם לא השתמשתי בזה.
מעדיף מכנסי רכיבה שהם ממש מכנסיים. מתחתם אני לובש תחתוני טייטס מרופדים. מגיעים לרוב בחבילה אחת אבל כשני פריטים נפרדים.
טייטס בלי מכנס מעליו? אני רקדן בלט? רוכב תחרותי?
והכי גרוע שיש כאלה שעוד נכנסים ככה לאכול במסעדה/בית-קפה אחרי הרכיבה. כאילו מה? לא הסתכלת על עצמך במראה?

כמה מותגים שאני מסתדר איתם:
Zoic
Fox
Izumi Pearl

וגם בהם יש רמות שונות של איוורור וריפוד.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
05/03/2018 | 08:46
15
לצפיה ב-'תלוי'
תלוי
08/03/2018 | 09:24
25
טייטס: גומי לוחץ, לפעמים מחליק קצת למטה ואז נתפס על קצה האוכף בזמן מעברים מעמידה לישיבה.
ביב: בלי החסרונות לעיל. אבל הופך למועקה/התעסקות אם צריך לעצור למספר 2
 
לכן אני מעדיף ביב ברוב שעות היום והלילה.
 
באופן כללי צר לי על האנשים שנאלצים לראות אותי בטייטס, שתי שניות אחרי שהקלקתי והתחלתי לרכוב, אין זכר למחשבות מטופשות כאלו. באתי כדי לרכוב, לא כדי להתעסק עם מבוכות חברתיות ותרבותיות. ןאחרי שרכבתי עם טייטס/ביב ועם מכנסים בגזרה "נורמלית", הבחירה שלי ברורה.
א
לצפיה ב-'כיצד אדע אם האופניים מתאימים לי (ללא רכיבת מבחן) ?'
כיצד אדע אם האופניים מתאימים לי (ללא רכיבת מבחן) ?
27/02/2018 | 06:15
5
79
בא לי להשתדרג, אני הולך להוציא באזור ה-14K על ש"מ.
נראה כי אין אפשרות לעשות רכיבת מבחן בשטח, אלא בקרבת החנות (עוד לא ביררתי).
במידה וזו הסיטאוציה, איך אני בוחן את המצב? איך אוודא שהמידה והגאומטריה מתאימים לי?
אשמח לטיפים שיעזרו להחליט האם מתאים או לא.
 
בנוסף אם אפשר לקבל חוות דעת על המכלולים:
איך המערכת הילוכים של Sram GX-X1 Eagle? האם מקבילה ברמה ואיכות ל-XT?
בולמים 120 מ"מ FOX 34 Float. 
מוט אוכף: Syncros Dropper 2.0 Seatpost​
איך המערכת גלגלים?
אשמח לחוות דעתכם....
 
לצפיה ב-'רכיבת מבחן'
רכיבת מבחן
27/02/2018 | 12:11
4
83
קודם כל יש חנויות שמאפשרות רכיבת מבחן בשטח. כדאי לתאם מראש.
מעבר לזה החנות יכולה להפנות אותך למישהו שרכש את הדגם והמידה כדי שתוכל לתאם איתו אולי רכיבת מבחן.
 
באשר לחוות הדעת על המכלולים:
מערכת Eagle היא המערכת היחידה של 12 הילוכים בשוק. לשימנו אין מקבילה. מבחינת רמת הרכיבים X1 היא הרמה הנמוכה, מעליה יש X0 ומעל שתיהן יש XX. אבל ״הרמה הנמוכה״ זו הגדרה שבכלל לא מתאימה במקרה הזה. אולי קצת פחות חלקי קרבון, אבל מדובר ברכיבים מעולים.
באופנים שלי מותקנת מערכת Eagle ברמת X0 מלבד הקסטה ברמת XX משום שלא היתה קסטה XO במלאי. עובדת חלק ויפה. החליפה מערכת XT של 11 הילוכים ונתנה לי טווח יותר גדול של יחסי העברה.
הבולמים בסדר גמור וכך גם מוט האוכף המתכוונן.
הגלגלים הם מיתוג של DT Swiss. גלגלים טובים מאד. לא הדגם הכי קל של DT Swiss אבל איכות גבוהה ותמורה טובה למחיר.
 
בסך הכל חבילה נחמדה מאד. הנוחות וההתאמה הם דברים שרק אתה תוכל להכריע בהם.
לצפיה ב-'מותר לשאול...'
מותר לשאול...
27/02/2018 | 23:16
3
70
על איזה זוג אתה רוכב? מה הסגנון שלך? באילו אתרים אתה רוכב בארץ?
כמה שווים לדעתך האופניים הללו המתוארת?
והאם כדאי להשקיע עוד אלפי שקלים כדי לבחור בקרבון? לדעתי לא, מה דעתך?
 
האופניים הללו הם חתיכת קפיצת מדרגה בשבילי מרמת כניסה. מה הצפי לטיפולים שנתיים? (הערכה כלכלית...)
תחזוקת בולמים, רפידות ברקס, כיוונים וניקיון.
 
כמה שאלות שאשמח לקבל תשובות מקצועיות מבעלי ניסיון:
1. כיצד ניתן לשמור על האופניים מבחינה אופטימלית בניקיון? יצאתי לרכב בבוץ או בחול
חוזר הכל מלוכלך. איך לנקות ולהימנע מקורוזיה? (מים..סבון..).
 
2. כל כמה זמן אתה משמן את השרשרת והגלגלי שיניים?
 
3. מלבד תחזוקה לבולמים בסדנא, יש עוד דברים לעשות?
 
4. טיפים למערכת ברקסים והילוכים? ואיך אוכל ללמוד "לכייל" את ההילוכים?
כל פעם זורק 50-100 ש"ח, בטוח שאוכל ללמוד לבד.
 
כמו שאתה רואה, די בתחילת הדרך, לכן כל טיפ יסייע ויהיה יקר מפז.
תודה חבר ולילה טוב.
לצפיה ב-'יש לי כמה זוגות'
יש לי כמה זוגות
28/02/2018 | 10:25
2
262
ג׳יאנט XTC שכמעט לא רואים שטח. הרכבתי מחלקים על שלדה יד שניה.
קנונדיל סקאלפל.
והרכש החדש ניינר BSB שהם בגלל אופני Gravel/Cyclocross
רוב הרכיבות שלי הן סביב הבית ביער קריית אתא, נחל ציפורי והגבעות שמסביב.
 
נקיון - שוטפים את הלכלוך במים. לא בזרם חזק כדי לא להכניס מים למקומות שלא צריכים להיכנס. אם צריך משתמשים במברשת רכה או מטלית לנקות.
מייבשים יפה יבוש טבעי ומשמנים חלקי פלדה חשופים.
 
שרשרת אני משמן כל 100-150 ק׳מ או כשהיא מבקשת. שומעים אותה. גלגלי השיניים משתמנים לבד מהשרשרת. ניקוי יסודי עם מסיר שמנים (או מים, סבון כלים ומברשת קשה) כשמצטבר הרבה לכלוך. אחרי הניקוי - ייבוש ושימון מחדש.
 
תחזוקת בולמים לפי הוראות היצרן. בולמים של פוקס פעם בשנה. ה״לפטי״ של קנונקדיל מצריך ״ריסט״ כל 500 ק׳מ אבל את זה עושים לבד בבית.
 
מעבר לזה כדאי לשלוח את האופניים פעם בשנה לטיפול מיסבים, ציריות ובושינגז. פותחים הכל, מנקים, מגרזים ומרכיבים מחדש. כולל צירי גלגלים, ציר מרכזי, כידון ומתלה אחורי. לא כולם מקפידים על זה - אבל זה מונע הרבה תקתוקים ורעשים ומאריך את חיי האופניים.
 
גם מוט האוכף המתכוונן זקוק מדי פעם לטיפול.
 
כיוון הילוכים - לא תורה מסיני, בפרט במערכות ״אחד על״ בהן מכוונים רק את המעביר האחורי. בגדול יש שני ברגים על המעביר שקובעים את קצה המהלך של המעביר כך שלא יפול ימינה או שמאלה מעבר לגלגל הראשון/אחרון, בורג נוסף שמכוון את מרחק הפולי העליון מהקסטה - מכוונים אותו כאשר השרשרת על הגלגלש הגדול בקסטה כך שהפולי היה במרחק של בערך 1/2 סנטימטר. מתח הכבל קובע את התקדמות המעביר בכל קפיצה. אם המערכת מפספסת העברות או מעבירה שני שלבים ביחד - צריך למתוח או לשחרר בהתאם. יש ברזי מתיחה על המעביר או בידית.
לצפיה ב-'אתה מטפל בבולמים של פוקס בשיפ?'
אתה מטפל בבולמים של פוקס בשיפ?
03/03/2018 | 11:48
1
30
איפה אתה שולח פעם בשנה את האופניים לטיפול מייסבים? זה מאסט תכלאס?
איזה ציריות ומזה בושינגז? ואיזה מייסבים מטופלים? מתי מחליפים אותם?
 
אני רוצה ללמוד יותר על עניין התחוזקה במטרה לתחזק לבד, מסתכל בעיקר ביוטיוב על סרטונים
בנושא זה. וגם קצת טכניקה.
 
תודה על המידע!
לצפיה ב-'הבולמים מטופלים אצל ״סינגל טרק״ בבית אורן. היבואן. '
הבולמים מטופלים אצל ״סינגל טרק״ בבית אורן. היבואן.
03/03/2018 | 15:57
59
שאר החלקים אצל ״תלת אופן״ בבנימינה.

שום טיפול הוא לא ״מאסט״ אבל אם לא תבצע טיפול אתה עלול להגיע לתחזוקת שבר. החלק יכשל תוך כדי רכיבה ותצטרך להחליף. גם הרכיבה עצמה תהיה פחות חלקה ויותר רעשנית.

באיזה מיסבים מטפלים? בכולם.
אלה שעובדים הכי קשה הם צירי הגלגלים והציר המרכזי. במיוחד במערכות עם מיסבים פתוחים (שימנו למשל).
מיסבי ההד-סט (ציר המזלג/כידון) צריכים פחות תחזוקה אבל כדאי להעיף בהם מבט פעם בשנה.
ציריות ובושינגז הם נקודות המגע/תנועה בין חלקי המתלה האחורי באופני שיכוך מלא. לפעמים מספיקה טיפת שמן ״רטוב״ ולפעמים צריך ממש לפתוח לנקות ולגרז מחדש.
לצפיה ב-'כביש 483'
כביש 483
22/02/2018 | 11:08
5
69
מי מכיר?
בערך 4 ק"מ בין פ"ת לראש העין.
עד כמה זה ריאלי לרכוב את הקטע באופניים הלוך וחזור?
לצפיה ב-'בשביל הספורט או נסיעה יומית לעבודה?'
בשביל הספורט או נסיעה יומית לעבודה?
22/02/2018 | 16:22
3
55
יש דרכי עפר מקבילות והרבה יותר בטוחות לתנועה משני צדדיו.
מצד שני זה לא כביש מהיר כך שמבחינת החוק מותר לרוכב אופנים לרכוב עליו. בנתיב הימני קרוב ככל האפשר לקו הצהוב. בשעות העומס - good luck...
לצפיה ב-'לעבודה'
לעבודה
22/02/2018 | 17:18
2
52
אם יש דרכי עפר סבירוץ במקביל, זה גם טוב,גם אם פחות רלוונטי לחורף
לצפיה ב-'זה כביש עם שוליים רחבים יחסית'
זה כביש עם שוליים רחבים יחסית
24/02/2018 | 23:16
1
51
ועדיין סע בזהירות במיוחד בקטע הכניסה לתחנת דלק דור אלון בו רכבים סוטים ימינה כדי להיכנס לתחנה
לצפיה ב-'תודה'
תודה
28/02/2018 | 09:06
6
לצפיה ב-'ריאלי בתנאי שאתה מבין שכל נהג שמסמס רגע יכול להרוג אותך'
ריאלי בתנאי שאתה מבין שכל נהג שמסמס רגע יכול להרוג אותך
22/02/2018 | 17:34
50
לא הייתי עולה על כביש בין עירוני בארץ באאופניים. זה לשים את חייך בידיו של מישהו אחר או יותר מדוייק אלפי נהגים. מספיק אחד כדי להרוג.

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא התמודדות עם ילדים בעת גירושין
אירוח בנושא התמודדות...
ביום שלישי, 1.5, תתארח בפורום מעיין אטיה, מדריכת...
אירוח בנושא התמודדות עם ילדים בעת גירושין
אירוח בנושא התמודדות...
ביום שלישי, 1.5, תתארח בפורום מעיין אטיה, מדריכת...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
סיוון זמיר מנהל הפורום
מתכננים חופשה ביוון?
פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ