לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2887228,872 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'שואל עבור חבר שרוצה לרכוש צמיג:'
שואל עבור חבר שרוצה לרכוש צמיג:
18/10/2018 | 01:54
1
35
שלום לכולם, אני רוכב חדש יחסית, יש לי אופני הרים26" Fury לא סגור עד היום על איזה דגם בדיוק, אבל עושות את העבודה. לאחרונה שמתי לב שהצמיגים איתם הגיעו האופניים [ריבועים] מתחילים להישחק וחשבתי לקנות לעצמי זוג צמיגים ייעודיים לכביש [כי כיום רובה ככולה של הרכיבה שלי היא בכביש] המוכר בחנות אמר לי ש׳קנדה הכי טובים׳ וחבר המליץ לי על Maxxis. יש לי ארבע שאלות בבקשה:
* הראשונה - איזה עובי צמיג עדיף לי [מבחינת אחיזה על הכביש, מהירות הרכיבה וזמן הבלאי של הצמיג] 1.25 או 1.5 ?
* השאלה השניה היא, האם למישהו יש ניסיון עם הצמיג שאני מעוניין לרכוש [קישור למטה] או לפחות עם החברה הזו ?
* השאלה השלישית - האם הצמיג הזה מצדיק את המחיר כ140שח לצמיג?
לצפיה ב-'מבחר הצמיגים לא מתחיל ונגמר בקנדה ומקסיס'
מבחר הצמיגים לא מתחיל ונגמר בקנדה ומקסיס
18/10/2018 | 08:31
29
והשיקול לא צריך להיות המותג אלא הצמיג הספציפי. לקנדה ולמקסיס יש צמיגים מחורבנים ומצוינים. תלוי איזה צמיג אתה בוחר ולאיזה שימוש הואר מיועד.

באשר לרוחב הצמיג המומלץ: צמיג רחב יותר משמעותו אחיזה טובה יותר ורכיבה נוחה יותר משום שניתן לנפח ללחץ אוויר נמוך יותר שיספוג חלק מתלאות הכביש. מצד שני - צמיג רחב יותר יגרום להתנגדות גבוהה יותר לגלגול שמשמעותה - צריך יהיה להשקיע יותר מאמץ בדיווש. מכאן שהתשובה לשאלה היא מה חשוב לחבר שלך יותר: נוחות הרכיבה או הפחתת מאמץ הדיווש. האחד יבוא על חשבון השני.

יש לי נסיון טוב עם שני המותגים (קנדה ומקסיס) ואין לי נסיון עם אף לא אחד מהצמיגים הספציפיים. אישית אני מעדיף צמיגים עם קוביות, אפילו נמוכות, על פני צמיגים חלקים. בעיקר משום שהם מאפשרים ניקוז מים טוב יותר כאשר הכביש מוצף (גשם).

המחירים סבירים לגמרי, וההבדלים לעומת המחירים בארץ לא גדולים.

זיופים? רכישה בארץ הרבה יותר בטוחה ופשוטה מאשר רכישה מאי-ביי ממקור מפוקפק. בפרט שאחרי עלויות משלוח ההפרשים פחות או יותר נמוגים.

נסה:
https://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=14...

או https://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=14...
שזה אותו צמיג רק עם רצועת קוולאר במקום תיל מתכת, מה שהופך את הצמיג למעט יותר קל, ומתקפל. זה משמעותי בעיקר במשלוח... אחרי שהרכבת את הצמיג ההבדל הוא רק במשקל. משמעותי? לא ממש...

לצפיה ב-'קושי בהוצאה והחזרת צמיג לחישוק'
קושי בהוצאה והחזרת צמיג לחישוק
15/10/2018 | 13:05
3
38
אוקי, זה רגע השאלה המביכה שלי.
יש לי אופניים חדשים מזה כמה חודשים. היו כמה פנצ'רים וגם מסיבותיי שלי רציתי להחליף צמיגים. בכל הפעמים הנ"ל היה לי קושי ניכר בחילוץ הצמיג מהחישוק ועוד יותר בהחזרתו אל החישוק אחרי החלפת פנימית.
כל זה בהשוואה לגלגלים בכל האופניים הקודמים שלי בהם לא היתה שום בעיה כזו. זה הגיע לידי כך שבשתי הזדמנויות שונות, נשברה לי כף החילוץ בזמן הנסיון.
בהתחלה חשבתי שזו מיומנות - אבל מסתבר שגם חבר לרכיבה מיומן התקשה. אחר חשבתי שזה הצמיג, ועשיתי ניסוי בבית עם צמיגים שונים שיש לי, ועם גלגלים מהאופניים הקודמים.
המסקנה היתה די מתבקשת - זה לא הצמיג, זה החישוק.
 
החישוק משווק כtubeless ready, אבל אני משתמש בצמיגים רגילים ופנימיות כמו שרכבתי תמיד.
 
חוץ מלהחליף גלגלים (דבר שאני לא מעוניין בו, אחרי הכל אופניים חדשים וכו'). יש לכם עצות או תובנות איך להקל על עצמי בפעולה הכל כך בסיסית הזו (לרוב בתנאי שטח תוך כדי רכיבה, כשיש פנצ'ר). נמאס לי מהקושי ומהזמן שזה גוזל.
 
למי שזקוק לפרטים הטכניים - אלה האופניים, בדיוק במפרט שיש באתר:
לצפיה ב-'הטריק שלרוב עובד לי עם צמיגים וגלגלים עקשנים'
הטריק שלרוב עובד לי עם צמיגים וגלגלים עקשנים
15/10/2018 | 20:07
2
34
מפרידים את דופן הצמיג מדופן החישוק לכל היקף הגלגל. דוחפים את דופן הצמיג אל מרכז החישוק, החלק ששקוע קצת. זה נותן לך טיפה יותר משחק ומאפשר לך לחלץ את הגזרה הראשונה עם כף חילוץ אחת, ואחריה להרחיב את הפרצה עם כף חילוץ שניה.
 
בהזדמנות זו שכבר יש לך חישוק טיובלס - זו ההזדמנות להרכיב צמיגי טיובלס ולהיפטר בבת אחת גם מהפנצ׳רים וגם מהפנימיות. הנסיון הפרטי שלי עם שוואלבה X-one רוחב 33 מ׳מ מצויין. מגיעים עד 70 psi ושורדים טיובלס דרכי עפר ושולי כבישים.
 
לצפיה ב-'זה בערך מה שאני עושה בחילוץ'
זה בערך מה שאני עושה בחילוץ
15/10/2018 | 21:31
1
32
אבל זה מייגע ומעייף, ולא תמיד מצליח על הפעם הראשונה. כאמור -  שתי כפות חילוץ (אחת לא שלי!) נשברו לי תוך כדי נסיונות מהסוג הזה. וזה אחרי שכבר רכשתי מיומנות להחלפת פנימית זריזה מאד באופניים הקודמים. אז התסכול מהעיכוב מעצבן לא פחות מהקושי האבסולוטי.
 
ומעבר לכך - החזרת הצמיג אחר כך למקומו קשה עוד יותר.
 
איכשהו קיוויתי שיש איזשהו טריק שפספסתי או מכשיר ייעודי, שבעלי טיובלס מכירים שיקל על המשימה הזו. אבל מצאתי עוד דיון בפורום אנגלי שרבים הזדהו והכירו את הבעיה ולא היה פתרון סביר מעבר ל"תתאמצו".
 
לגבי מעבר לטיובלס - אני קצת חושש מעניין טיפול בתקלות באמצע הדרך. הם אמנם אמורות להיות נדירות יותר, אבל הרכיבות שלי הן ארוכות ולעתים במקומות נידחים. האופציה שהן יקרו במקום כזה בלי שאני יכול להתמודד איתן בעצמי קצת מרתיע אותי.
בכל מקרה אני רוכב בעיקר על כבישים, גם אם משובשים לעתים, ולכן רוכב עם צמיגים צרים יותר (28ממ) ולחץ גבוה יותר. אני בטוח שיש פתרונות גם לזה, אני פשוט לא מספיק מכיר את הנושא. עד היום הסתפקתי לגמרי בטכנולוגיית הצמיג+פנימית, והסתדרתי עם החלפת פנימיות וטיפול בתקרים ולא הרגשתי צורך במשהו אחר.
 
לצפיה ב-'אם החישוק שלך לא מקרבון - השתמש בכפות מתכת'
אם החישוק שלך לא מקרבון - השתמש בכפות מתכת
16/10/2018 | 08:45
32
הסיכוי שהן ישברו נמוך מהסיכוי שהחישוק יתעקם...
 
באשר להתמודדות עם תקלות באמצע הדרך - פנצ׳ר היא התקלה האופיינית, וגם אם היא מתרחשת בתדירות הרבה יותר נמוכה מאשר ברכיבה עם פנימית, היא עדיין מתרחשת מדי פעם. הטיפול הראשוני, אם הפנצ׳ר לא נאטם מאליו לאחר כמה סיבובי גלגל, הוא ״תולעת״ ואם גם זה לא עוזר - אז מרכיבים פנימית.
בתיק האוכף אני מחזיק תמיד פנימית ״ספר״ וקיט של ״תולעים״ עם דוקרן, כמו גם כפות לחילוץ הצמיג, ומיני-לדרמן שמאפשר הסרה של הוונטיל כדי להרכיב את הפנימית. כן, להרכיב פנימית לתוך צמיג שהיה מלא בחומר אטימה זה עסק מלכלך, אבל מאחר וזה קורה באמת רק ״פעם ב...״ אז זה נסבל. הרוב יורד במים וסבון. אם אתה מגלח את השערות מהרגליים אז הכל יורד במים וסבון.
טיובלס זו מערכת שאפשר להתמודד איתה לבד בלי בעיות ובלי כלים מיוחדים. האתגר הוא ההרכבה הראשונית והאטימה הראשונית שלעיתים מצריכים קומפרסור. צמיג שכבר נאטם ואיבד אוויר לא מצריך קומפרסור ורוב הסיכויים שתוכל לנפח אותו, אפילו מאפס, במשאבת יד. מכאן שאין מקום לחשש מתקלות במקומות נידחים ששונה מחשש מתקלות כלליות. קרע משבית בצמיג יהיה משבית בין אם אתה רוכב טיובלס או עם פנימיות. זה שיש לך פנימית לגיבוי מאפשר לפתור בעיות של קרע בדופן באותו אופן שהיית פותר אותן (או לפחות מנסה) לו היית רוכב מלכתחילה עם פנימית.
 
באשר לרוחב הצמיג ולחץ האוויר - לא ניסיתי טיובלס בצמיגים צרים מ-32 ובלחצים גבוהים מ-70. זה לא אומר שאי אפשר. יש בשוק אפילו צמיגי טיובלס ברוחב 25 מ׳מ.
לצפיה ב-'המלצה לצמיגי כבישטח'
המלצה לצמיגי כבישטח
14/10/2018 | 11:54
5
32
שלום,
 
אמל"ק: צריך המלצה לצמיגי 29 לאופני ז"ק שנוסעים בעיקר בעיר.
 
ברשותי Merida Big.Nine 800 שהגיע הזמן להחליף להן את הצמיגים. האופניים משמשים ככלי תחבורה בין הבית לעבודה, משמע הן נוסעות בעיקר בעיר/בין עירוני על מדרכות ואספלט.
על אילו צמיגים הייתם ממליצים?
 
תודה.
לצפיה ב-'אולי זה'
אולי זה
14/10/2018 | 12:01
2
28
לא מכיר אותו, אבל נראה סבבה ויש ביקורות טובות
לצפיה ב-'נראה טוב, אבל...'
נראה טוב, אבל...
14/10/2018 | 12:07
1
31
איפה אפשר להשיג את הצמיג הזה? חיפוש קצר באינטרנט לחנויות בארץ לא העלה דבר.
לצפיה ב-'אפשר להשיג בלינק ששמתי כאן...'
אפשר להשיג בלינק ששמתי כאן...
14/10/2018 | 12:09
12
לצפיה ב-'בדיוק את אלה ראיתי קודם'
בדיוק את אלה ראיתי קודם
14/10/2018 | 13:00
27
למישהו יש ניסיון איתם? יכול להמליץ?
לצפיה ב-'ספריי לשימון השרשרת-המלצות'
ספריי לשימון השרשרת-המלצות
11/10/2018 | 11:47
2
26
שלום לכולם
מחפש ספריי\בקבוק של שמן טוב לשימון השרשרת. הבנתי צריך שמן שמן שלא ייפגע בחלקי הפלסטיק.
מחפש משהו טוב ולא יקר.
תודה לכל העונים
לצפיה ב-'גש לחנות אופנים או קנה ברשת שמן ייעודי'
גש לחנות אופנים או קנה ברשת שמן ייעודי
11/10/2018 | 17:33
1
42
שרשראות רצוי לשמן בשמן ״יבש״ דהיינו תרחיף של שעווה בתוך ממס נדיף שלאחר התייבשותו משאיר שכבה דקה של שעווה על השרשרת.
ברוב החנויות אפשר למצוא שמן בבקבוקונים שעולים בין 25-40 ש׳ח ומספיקים ל-5-10 שימוני שרשרת.

לא ספריי.  תרסיס מגיע למקומות שהוא לא צריך היה להגיע. בקבוקון בטפטוף.

משמנים את השרשרת היטב, עד שהיא ״מוצפת״. מעבירים את השרשרת על כל גלגלי השיניים. סופגים את העודפים בסמרטוט יבש (אוחזים את השרשרת ביד עם סמרטוט ומסובבים את הפדלים אחורה) עד שהשרשרת נראית יבשה.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
11/10/2018 | 17:53
7
לצפיה ב-'מתחנן לעזרה, רוכב מתחיל שמחפש אופני הרים סביב 2000 ש"ח.'
מתחנן לעזרה, רוכב מתחיל שמחפש אופני הרים סביב 2000 ש"ח.
07/10/2018 | 16:31
3
63
שלום לכולם, חדש כאן.
אשמח מאד לעזרה - אני רוכב מתחיל בעל משקל 100 קילו וגובה 1.83.
מחפש אופניים להסתובב איתם מסביב לשכונה בשביל הכיף ובשביל
מעט להיכנס לכושר.
מחפש אופניים סביב 2000 ש"ח. יכול לזלוג לכיוון 2500 אם ממש שווה את זה.
חקרתי את האתרים של רוזן ושל מצמן וראיתי את הדגמים הבאים.
 
MERIDA BIG NINE 20D 
SPECIALIZED ROCKHOPPER
GT AVALANCHE SPORT
NORCO STORM 9.2
 
ראיתי שהSPECIALIZED באים עם מעצורים מכניים ולא הדראולים
ובמקור אחר הבנתי שהשילדה שלהם הכי טובה.
לגבי הבדלים אחרים לא הצלחתי להבין או לגלות.
אני ממש אשמח לעזרה והכוונה מה מהדגמים כאן הכי עדיף ולמה, במיוחד לבחור כמוני. במידה ויש דגם נוסף ששווה לבדוק אשמח להמלצה.
לצפיה ב-'מעצור הידראולי אכן עדיף, אבל זה פרט חשוב פחות במכלול שיקוליך'
מעצור הידראולי אכן עדיף, אבל זה פרט חשוב פחות במכלול שיקוליך
08/10/2018 | 07:25
45
מה שהכי חשוב זה שתעשה סיבוב נסיון על האופניים ותבחר בזוג שהכי נוח לך עליו.
 
ההבדלים במפרט לא משמעותיים. בכולם מדובר במזלג בסיסי, אבל אחד שיכול להתמודד בלי בעיה במימדיך. הגלגלים - סבירים.
השלדה - עזוב את המותג - מה שחשוב זה שהמידות והגיאומטריה נוחים לך. אתה לא הולך הרי להתחרות באף אחד. בעצמך אמרת - אתה מתכוון לעשות סיבובים באזור בשביל הכיף והכושר.
 
אתה צריך שלדה במידה ״לארג׳״ או מידה 19 (או 20). גש לחנות ואל תחליט לפני שרכבת על כל זוגות האופניים שמתאימים למידה שלך ולתקציב שלך.
לצפיה ב-'למה לא יד שניה?'
למה לא יד שניה?
09/10/2018 | 09:51
37
אם אתה עם תקציב מוגבל, כדאי לך לקנות ממישהו שהשקיע ומוכר כדי לשדרג
לצפיה ב-'קניתי GT אבלאנש לפני שבועיים, בתקציב שלך'
קניתי GT אבלאנש לפני שבועיים, בתקציב שלך
11/10/2018 | 23:47
35
ואני מאוד מרוצה מהם.
הבלמים הידראוליים אגב.
 
בכמה חנויות ממש לחצו עלי להגדיל תקציב ל4-5 אלף.
אלה עלו 2250 והם אחלה בשבילי נכון לעכשיו.
 
ברור לי שתמיד יש טוב יותר, אבל אני מעדיף להוריד משקל מהבטן במקום מהאופניים,
ולהגביר כושר במקום לשלם הון על אופניים שיותר קלים לתפעול.
 
משומש לא קניתי כי אני לא מספיק מבין בכדי לדעת מה רמת הבלאי של המכלולים השונים,
ורציתי משהו לרכב עליו ולא להתעסק איתו בתיקונים והוצאות לא ידועות.
לצפיה ב-'אוכף וכל מה שמתחת .....'
אוכף וכל מה שמתחת .....
07/10/2018 | 14:06
8
58
היי לכם,
במרידה שברשותי ,דגם 7.6 שנתון 16, יש אוכף בעייתי משהו. אני זוכר שגם במבחנים בזמנו האוכף זכה לביקורת בלתי מחמיאה, ולדעתי אכן מוצדקת.
 הוא לא נוח ,פשוט אוכף מכאיב.
הייתי שמח ומודה לשמוע על המלצות לאוכף סביר + לדגם אופני הרים,י במחיר שפוי.
אם אפשר אשמח לפירוט של כמה דגמים באופציה וכן אם ידוע לכם על אפשרות רכישה של מי מהם באמאזון אשמח לקישור ופרוט הדגמים. אם יש מקום רכישה בארץ במחיר שפוי גם בהחלט .
תודה לכולם,
לצפיה ב-'אוכף זה עניין מאד אינדיבידואלי'
אוכף זה עניין מאד אינדיבידואלי
08/10/2018 | 07:20
7
51
ההעדפה האישית שלי היא דגם Rockrt של WTB ויש לא מעט חנויות בארץ שמוכרות אותו. יש מספר דגמים ששונים זה מזה ברוחב, בגימור של האוכף ובחומר ממנו עשויות המסילות. בגדול התחושה בתחת זהה בין כולם (ובתנאי שתבחר את הרוחב הנכון לעכוזך) וההבדלים הם במשקל, במראה, וקצת גם בעמידות.
 
אוכף נוסף שיכול להיות מעניין אבל הוא יקר רצח - brooks ויש ממנו כמה דגמים שהכי מפורסם הוא b17. יתרונו - הוא עשוי עור והוא מתעצב עם הזמן לעכוז שלך. הוא גם לא האוכף הכי קל שתמצא... מתאים בעיקר למי שרוכב המון שעות אבל לא מתחרה.
לצפיה ב-'ברוקס B17 נותן מנוחה ונקודת מוצא מעולים לאחוריים שלי'
ברוקס B17 נותן מנוחה ונקודת מוצא מעולים לאחוריים שלי
08/10/2018 | 22:05
1
53
C17 של ברוקס אמור לתת את אותו הדבר בלי האי נוחות של טיפול תקופתי בעור (לא טרחה גדולה בשבילי).
 
רכישה בחו"ל (הזמנתי למלון ששהיתי בו באירופה, חוסך תשלום מיסים ומשלוח לארץ) הופכת את הקניה שלו לפחות כואבת.
לצפיה ב-'תודה זכיר!'
תודה זכיר!
12/10/2018 | 19:26
3
לצפיה ב-'אצלי Brooks C17 עשה שינוי עצום'
אצלי Brooks C17 עשה שינוי עצום
09/10/2018 | 09:23
1
46
ברכיבות של עד 2-3 שעות המצב היה עוד איכשהו בסדר, מעל 3 שעות היה כואב לי נורא (עם אוכף של SDG)
 
ההחלפה ל- C17 היא השדרוג הכי משמעותי שהיה לי באופניים בשנים האחרונות.
 
יכול להיות שאצלך C15 יספיק (יותר צר) או דווקא דגם רחב יותר.
 
יש גם C17 עם חריץ, לא ניסיתי.
 
היה לי בעבר B17 Narrow, וגם הוא היה אוכף מעולה. כמו שאמרו לפני, צריך לטפל בו מדי פעם, והוא כבד יותר. בנוסף, יש לו איזה תקופת הסתגלות, משהו כמו 1000-1500 קמ עד שהוא "מתרגל" אליך. 
 
מחירי Brooks בישראל לא שונים מאוד ממחירי הזמנה (אם כוללים מעמ ומשלוח), אז את ה- C17 רכשתי ב"סלאלום".
לצפיה ב-'תודה אורן אכן ראיתי את האוכף עלות כמו שכתב שטייף '
תודה אורן אכן ראיתי את האוכף עלות כמו שכתב שטייף
12/10/2018 | 19:26
26
קצת יקר לי לתקציב אני חושב שאלך על הWTB שהמליץ לי שטייף השאלה הכין לרכוש אותו ובמקביל כמובן לחוש
לצפיה ב-'תודה שחר. השאלה היכן אני משיג את הWTB? האם ברוזן מינץ '
תודה שחר. השאלה היכן אני משיג את הWTB? האם ברוזן מינץ
12/10/2018 | 19:28
2
23
לדוגמא יש שכמותו ואם לא היכן? אני תושב קריות...
לצפיה ב-'הרבה זמן שלא ביקרתי בסניף הקריות של רוזן ומינץ...'
הרבה זמן שלא ביקרתי בסניף הקריות של רוזן ומינץ...
13/10/2018 | 07:53
1
18
אם אתה במידה ״לארג׳״ אז תוכל לרכוב להתנסות על האוכף שלי שמחובר לאופניים שלי.

לצפיה ב-'אני יודע שאני סביב 100 ק"ג, בחור בריא האופניים לארג''
אני יודע שאני סביב 100 ק"ג, בחור בריא האופניים לארג'
13/10/2018 | 09:19
21
אצור קשר בפרטי בימים הקרובים. תודה 
לצפיה ב-'הסרת מנשא SARIS בגשם/שמש כן או לא'
הסרת מנשא SARIS בגשם/שמש כן או לא
07/10/2018 | 09:31
2
42
שלום לחברי הפורום הנכבדים,
קניתי לפי המלצות שראיתי כאן מנשא Saris Bones 3 והוא מותקן קבוע על הרכב. האם אתם נוהגים להסיר אותו בימי גשם או על מנת שלא יתבלו רצועותיו בשמש? אני יודע שיש עליו אחריות לכל החיים אבל לא הייתי רוצה לדעת שנחלשו הרצועות ונפל לי המתקן מהרכב כשיש עליו אופניים. המתקן בשימוש פעם בשבוע לכל היותר אבל אין לי כוח להתקינו מחדש בכל פעם.
תודה,
איתי
לצפיה ב-'אני חובש לרגע את כובע המהנדס הכימאי ומסיר את הטייטס...'
אני חובש לרגע את כובע המהנדס הכימאי ומסיר את הטייטס...
07/10/2018 | 12:13
1
48
כן, בהחלט רצוי למנוע חשיפה של המנשא ורצועותיו לקרינת השמש ולגשם לאורך זמן.
קרינת UV שוברת בהדרגה את השרשראות הפחמימניות מהן עשויים המנשא והרצועות ומחלישה את עמידותם במאמצי כיפוף ומתיחה. דהיית הצבע היא אחד הסימנים הראשונים לבלאי, אבל התגובה לקרינה עשויה לחדור גם לשכבות עמוקות יותר.
לחות ורטיבות חודרות לחריצים ולנקובוביות בפני השטח של הפולימר ומביאות איתן משקעים ומזהמים שנמצאים באטמוספירה. אלה מזרזים את פירוק השרשראות הפחמימניות ומפוררות את המבנה בכך שהן יוצרות בו סדקים מיקרוסקופיים. זו גם הסיבה מדוע לא מומלץ לשטוף כלי פלסטיק במדיח כלים.
אם אתה רוצה לדעת קצת יותר לעומק- בפולימר קיים מנעד של אורכי שרשרת, והשרשראות הקצרות נוטות להתנתק מהמבנה כאשר הן באות במגע עם נוזלים פולארים (מים למשל). החלל במבנה שהן מותירות אחריהן מתמלא במזהמים שמגיעים מהסביבה וכך הוא הולך ומתרחב ויוצר סדקים שמחלישים את עמידות המבנה.

מתקנים עשויים פלסטיק שמיועדים להיות חשופים לקרינת UV לאורך זמן (למשל זיגוג, גגות) מצופים בשכבת מגן חיצונית שמונעת חדירת קרינת UV. במקרים מסויימים מוסף לפולימר תוסף שמשפר את עמידותו בקרינה. אבל אלא אם כן זה מצויין במפורש במפרט - ההתייחסות לפולימר צריכה להיות כאילו הוא לא ממוגן קרינה.

שורה תחתונה - אל תתעצל! פרק את המתקן מהרכב כשאתה חוזר מהרכיבה.
ה״פטנט״ שלי, דרך אגב, הוא רכב SUV שמאפשר להכניס את האופניים לתוך הרכב (עם או בלי פירוק הגלגל הקדמי, תלוי בקיפול הספסל האחורי).
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
08/10/2018 | 18:56
22
קיוויתי לשורה תחתונה אחרת, אבל לא יכולתי לקוות לתשובה מעמיקה יותר.
 
לצפיה ב-'דיון בנושא אופניים/חשמליים בפורום קטנועים'
דיון בנושא אופניים/חשמליים בפורום קטנועים
04/10/2018 | 11:50
49
מוזמנים להשמיע את דעתכם בנושא כמדוושים:
לצפיה ב-'אילו אופניים לבחור'
אילו אופניים לבחור
03/10/2018 | 18:50
1
54
שלום,
אני רוכבת לא מעט בתוך העיר, פארק הירקון ומסלולי אופניים. אני רוצה לקנות אופנייםחדשים ותוהה מה מומלץ. גלגלים דקים או קצת יותר עבים ואיזה סוג? תודה רבה!!
לצפיה ב-'עדיף קצת יותר עבים, אבל מה התקציב שלך?'
עדיף קצת יותר עבים, אבל מה התקציב שלך?
03/10/2018 | 22:58
33
צמיגים אפשר להחליף במעמד הקניה, אבל רצוי להבין כמה כסף את מוכנה להשקיע בפרוייקט משום שאם התקציב נמוך מדי, יכול להיות שעדיף להשתמש בשירותי תל-אופן.
לצפיה ב-'מעבר מכביש לעיר'
מעבר מכביש לעיר
03/10/2018 | 12:54
1
40
שלום אשמח לעצה
יש בירשותי אופני כביש: cube peloton
רכבתי עליהם כמה שנים לצערי לא אמשיך לרכב רכיבות כביש קלאסיות יותר מידי אם בכלל..
עברתי כעת לעיר ואני זקוק לאופניים להיתנייד בעיר ולקחת את הילד למעון..
הצמיגים שיש לי: צמיגי ארמדילו עלית של ספשלייזד-ALL CONDITION ARMADILLO
 
האופניים מתוחזקות בצורה טובה מאד מותאמות לי במידה
 
האם לדעתכם ניתן פשוט להתקין כיסא תינוק להחליף פדלים והאופניים יחזיקו מעמד בתלאות העיר?
 
תודה
 
*העתק פורום אופני כביש
לצפיה ב-'אין סיבה שלא...'
אין סיבה שלא...
03/10/2018 | 14:05
30
בדוק מה רוחב הצמיג המכסימלי שנכנס בשלדה. אם תוכל להתקין צמיג רחב יותר - תוכל להפחית את לחץ האוויר וליהנות מרכיבה נינוחה יותר.
לצפיה ב-'Gravel bike'
Gravel bike
02/10/2018 | 23:57
3
69
אתם יודעים אם מוכרים בארץ אופניים מהקטגוריה הזאת? באמריקה זה מאד נפוץ לפי מה שאני מבין.
לדעתי זה אחלה למי שרוצה אופניים לנסיעה יום יומית ולשלב שטח קליל מדי פעם. חוץ מזה שהן כ"כ יפות 
לצפיה ב-'כן, בהחלט'
כן, בהחלט
03/10/2018 | 07:32
46
הנה למשל פה:   https://www.recycles.co.il/אופני_גראבל


או פה:   https://www.rosen-meents.co.il/אופני-הרים-סיקלוקרוס-גראבל

לצפיה ב-'שטח קליל מדי פעם?'
שטח קליל מדי פעם?
03/10/2018 | 09:46
1
43
לפי התמונה רק אם אתה מזוכיסט
לצפיה ב-'לא רק...'
לא רק...
03/10/2018 | 10:16
65
יש שטח ויש שטח. נכון שבארץ ״שטח״, אפילו אם הוא דרך עפר מהודקת היטב, עדיין מרטיט את הלב, את האוכף ואת הכידון, אבל עם צמיג שמן מספיק (35 ומעלה) שמאפשר לחץ אוויר מפנק בצמיגים (נניח 50-55) ועם מוט אוכף בעל גמישות מסויימת, אפשר לצלוח את הקטעים הללו בשלום ובהצלחה.
 
אופני הגראבל שלי צולחים בשלום סינגלים ודרכי עפר.
כן, זה מאתגר.
כן, לפעמים זה לא ממש כיף.
אבל התמורה היא ששאר חלקי הרכיבה הם כיפיים, חלקים ומהירים.
 
אז אם המסלול הוא 90% כביש (לפעמים קצת משובש) ו-10% דרך עפר - אופני גראבל הם בחירה הרבה יותר מוצלחת מאופני שטח.
לצפיה ב-'המלצה לאופני הרים'
המלצה לאופני הרים
01/10/2018 | 16:10
6
63
שלום לכולם,
 
אני מעוניין לרכוש אופני הרים בפעם הראשונה. אני במשקל 95קג וגובה 195.
התקציב בערך 2000-2500.
אשמח לשמוע המלצות על אופניים בסגנון.
ראיתי מרידה ביג 9 דגם 40, שווה להשקיע עוד בשביל דגם 300?
מה לגבי אופני haro?
תודה מראש 
אורן
לצפיה ב-'אתה בחור גבוה'
אתה בחור גבוה
01/10/2018 | 18:39
58
תצטרך אופניים במידה מתאימה. XL או 21 אולי אפילו 22.

ביג 9 היא סדרה ראויה.  כמובן שדגם יקר יותר בסדרה יהיה מצוייד ברכיבים איכותיים יותר,
אבל תנוח דעתך. שני הדגמים ראויים ומאחר ומלמד הגובה אתה לא רוכב כבד במיוחד - תוכל
להסתפק במערכות ורכיבים ברמה סטנדרטית, רק חשוב שתבצע התאמת מידה בחנות.

הארו הוא מותג מוכר ואיכותי. דגם ספציפי?
לצפיה ב-'נצל"ש באותו עניין... מה דעתכם על GT אוואלנש'
נצל"ש באותו עניין... מה דעתכם על GT אוואלנש
01/10/2018 | 21:50
4
48
מבחינת תמורה למחיר?  https://www.rosen-meents.co.il/index.php?dir=site&...
 
אני בהתלבטות דומה לאורן
לצפיה ב-'תמורה טובה'
תמורה טובה
01/10/2018 | 22:34
3
34
מזלג בינוני. מערכות סבירות.
שלדה שנחשבת לנוחה, אבל זה כמובן אינדיבידואלי. מציע למדוד ולבחור מה שמרגיש נוח יותר.
לצפיה ב-'תודה. הרגישו די נוחים בסיבוב קצר סביב החנות'
תודה. הרגישו די נוחים בסיבוב קצר סביב החנות
02/10/2018 | 11:27
2
28
אבל זו בטח לא אינדיקציה מוחלטת לאורך זמן.
 
הכידון הרגיש לי קצת נמוך מדי, אבל המוכר טוען שברכיבה מאומצת ירגיש לי נכון.
 
יש המלצה עדיפה בטווח המחיר הזה, 2500 +- ?
 
 
לצפיה ב-'ההבדלים בין המותגים ברמת המחיר הזו קטנים מאד'
ההבדלים בין המותגים ברמת המחיר הזו קטנים מאד
02/10/2018 | 14:50
1
31
כידון נמוך אפשר להגביה בשתי דרכים:
א. החלפת ה״סטם״ (במעמד הקניה) באחד בעל זוית כלפי מעלה.
ב. החלפת הכידון בכידון בעל הגבהה (Riser). אם הכידון כבר בעל הגבהה - באחד בעל הגבהה גדולה יותר.
לצפיה ב-' תודה רבה '
תודה רבה
02/10/2018 | 17:07
9
לצפיה ב-'שביל סובב ירושלים'
שביל סובב ירושלים
29/09/2018 | 19:46
2
46
שלום,
 
האם ידוע למישהו האם שביל האופניים המעגלי סביב ירושלים סלול כולו באספלט? אם לא, אילו חלקים אינם סלולים?
 
אני שואל בשביל חבר שנוסע על רולר...
 
תודה.
לצפיה ב-'לא הכל סלול'
לא הכל סלול
30/09/2018 | 09:10
1
40
הקטע מעין לבן ועד הדסה עין כרם לא סלול.
יש מנהרה שעוקפת את הקטע הזה אבל היא סגורה 
לצפיה ב-'תודה.'
תודה.
30/09/2018 | 09:37
7
לצפיה ב-'האם יש הבדל בין קליפר קדמי לאחורי?'
האם יש הבדל בין קליפר קדמי לאחורי?
29/09/2018 | 06:41
5
38
היגיעו אלי אופניים עם ברקס דיסק אחד אחורי המופעל ע"י ידית שמאל כשהידית הימנית מפעילה וי ברקס מקדימה, מצב הפוך מהרגיל.
האם ניתן להעביר את הקליפר האחורי קדימה כדי שיתאים לצד של הידית? זאת במטרה לקנות סט נוסף עם ידית ימנית וקליפר לאחור?
תודה
לצפיה ב-'אין הבדל'
אין הבדל
29/09/2018 | 07:07
4
39
ההבדלים הם באורך הצינור, וכמובן בכיוון הידית.

אם יש הבדלים - הם על פי רוב בקוטר הרוטור. במידה וקוטר הרוטור שונה - מלפנים רוטור גדול יותר.

כמובן שצריך לסייג את הדברים בכך שעשויה להידרש התאמה של המרחק בין הביונט על השלדה/מזלג לקליפר. בהתאם לקוטר הרוטור ולסוג הביונט. במרבית האופניים היום הביונט הוא שני חורי הברגה שפונים למעלה (או לפנים, בהתאם למיקום על השלדה/מזלג). בדגמים ישנים הביונט הוא שתי עיניות שפונות הצידה. המתאם הנדרש - שונה בהתאמה.
לצפיה ב-'תודה, תשובה טובה, ועוד שאלה'
תודה, תשובה טובה, ועוד שאלה
29/09/2018 | 07:43
3
29
האם יש בעייה לקצר את הצינור?
לצפיה ב-'תלוי...'
תלוי...
29/09/2018 | 13:21
2
24
א. אם אתה יודע מה אתה עושה.
 
ב. אם יש לך את הכלים והחומרים הדרושים.
 
במעצורים של שימאנו זה פשוט יחסית. עקוב אחר ההנחיות באתר של שימאנו או ביו-טיוב.
במעצורים של חברות אחרות זה קצת יותר מורכב ומצריך ערכת כלים יעודית.
לצפיה ב-'תודה, זה של שימנו ובכל מקרה התכוונתי שיעשה ע"י מכנאופן'
תודה, זה של שימנו ובכל מקרה התכוונתי שיעשה ע"י מכנאופן
29/09/2018 | 19:04
1
12
לצפיה ב-'אם כך התשובה היא ״אין בעיה״'
אם כך התשובה היא ״אין בעיה״
30/09/2018 | 07:47
18
התהליך לא מסובך. הבעייתיות היא להיזהר לא לאבד את הנוזל ההידראולי במערכת ולוודא שלא נכנס אוויר למערכת בתהליך. אם נכנס אוויר - יש פרוצדורה להוציא אותו.
במערכות של שימאנו יש יתרון כפול - גם אפשר לבצע את התהליך בפשטות יחסית בלי לאבד את הנוזל. וגם תהליך הוצאת בועות אוויר שנלכדו במערכת (אם נלכדו) פשוט יחסית ולא מצריך כלים מיוחדים.
לצפיה ב-'איך יודעים מתי צריך להוריד חוליה בשרשרת?'
איך יודעים מתי צריך להוריד חוליה בשרשרת?
30/09/2018 | 00:46
1
16
לצפיה ב-'מתי? כשמתקינים שרשרת חדשה'
מתי? כשמתקינים שרשרת חדשה
30/09/2018 | 07:40
30
כאשר במצב הקצר ביותר יש עודפים והשרשרת לא מתוחה - צריך לקצר.
כאשר במצב הארוך ביותר המעביר נמתח עד לקצה - קיצרת יותר מדי.

השיטה שלי היא להביא את השרשרת למצבי הקיצון ואז לנסות לקפל ממנה שתי חוליות. למה שתיים ולא אחת? כי תמיד רצוי להשאיר לפחות חוליה אחת עודף למקרה של קרע בשרשרת תוך כדי רכיבה - שתהיה אפשרות להסיר את החוליה השבורה ולהמשיך ברכיבה.

כאשר אתה על הגלג׳ש הגדול מאחור - כוון את מרחק הפולי העליון מהגלג׳ש באמצעות בורג b-tension והעבר לפלטה הגדולה מלפנים. זה מצב הקיצון לפיו אתה בודק כמה אפשר להמשיך ולקצר בלי לשבור את המעביר, ואז משאיר לפחות חוליה אחת ״ספייר״.

אם אחרי שקיצרת, והעברת את המערכת למצב הקיצון השני (פלטה קטנה וגלג׳ש קטן) אין לך עודפים, והשרשרת מתוחה - אז קיצרת נכון.
לצפיה ב-'אישור רפואי סובב תל אביב'
אישור רפואי סובב תל אביב
26/09/2018 | 16:12
1
44
באתר של סובב תל אביב כתוב שצריך להביא אישור רפואי כאשר אוספים את הערכות.
אבל מישהו יודע מה אמורים לעשות כאשר אוספים כרטיס משפחתי ל 4 רוכבים?
האם צריך להביא אישור לכולם כדי לקבל את הערכות?
לצפיה ב-'לא שאני יודע בוודאות'
לא שאני יודע בוודאות
26/09/2018 | 20:31
37
אבל אלא אם כן כתוב אחרת בתקנון האירוע, ההגיון אומר שהאישור הרפואי הוא לכל רוכב בנפרד.
לצפיה ב-'פנימית עם חומר בפנים לפאנצ'רים'
פנימית עם חומר בפנים לפאנצ'רים
26/09/2018 | 18:05
1
40
אני לא מבין את הקטע. מצד אחד, אי אפשר לסמוך על זה ולפעמים פתאום האוויר יוצא. מצד אחד אי אפשר לתקן את הפאנצ'ר אחרי זה כי המדבקה שאני שם על זה מתנתקת כי החומר שממשיך לצאת משם מרטיב אותה והורס את החיבור. מה אני מפספס?
צריך חומר מיוחד? יש דרך מיוחדת להדביק?
 
ניסיתי עם עם מדבקות רגילות שקונים בכל חנות וגם עם מדבקות שנדבקות בעצמן.
לצפיה ב-'הקטע דווקא די ברור'
הקטע דווקא די ברור
26/09/2018 | 20:29
44
האוויר לא ״לפעמים פתאום יוצא״.
לפעמים הפנצ׳ר גדול כל כך שהג׳יפה לא יכולה לסתום אותו.
למרות זאת מספר הפנצ׳רים יורד לפחות מ-10% לעומת רכיבה עם פנימיות רגילות.

באשר לתיקון - אפשר לתקן אבל זה מסובך. צריך לנקות היטב את הפנימית במים וסבון, לתלות ליבוש עם החור למעלה כך שהחומר יתנקז למטה. צריך לשייף היטב את הפנימית כדי לצור משטח שקל יהיה לדבק להיתפש בו.

מצד שני - פנימית עם חומר עולה כמו שתי פנימיות רגילות ומחזיקה פי עשר זמן. עדיין עיסקה עדיפה כלכלית.

ומה שיותר פשוט זה לעבור לטיובלס. בכלל בלי פנימית. צריך חישוק מתאים (או להסב חישוק רגיל באמצעות ערכת אטימה). זה גם אוטם טוב יותר, גם מפחית את ההתנגדות לגלגול ובעיקר מספק ראש שקט.
לצפיה ב-'ייעוץ קניית אופניים שילוב כביש עיר'
ייעוץ קניית אופניים שילוב כביש עיר
25/09/2018 | 15:05
5
61
שלום לכולם,
 
אני רוכב בירושלים והסביבה והאופניים משמשות לי גם ככלי תחבורה לכל דבר וגם לאימוני ספורט וכושר (כשעתיים בכל פעם, 40 - 50 ק"מ). 
אני כבר 4 שנים עם אופני sirrus sport והן שימשו אותי נאמנה אך הן כבר מקרטעות והגיע הזמן להשתדרג גם באותה הזדמנות. 
אשמח להיעזר בידע ובניסיון שלכם, מחפש אופניים מהירות וקלות אולם שיתאימו גם לירידת מדרכות מדי פעם או שבילים שניתן להיתקל בהם בעיר. המוכר המליץ לי על Crossrip 3 של Treck אשמח לשמוע את חוות דעתכם. תקציב באזור ה-4K עם אפשרות לחריגות במידת הצורך ואם משתלם. 

יש לציין שאני כבר הרבה זמן נוטה לכיוון אופני כביש של ממש, עברתי גם לקליטים בהם אני משתמש לעיתים ברכיבות מוקדם בבוקר כשהרחוב פנוי לגמרי אבל כרגע לא מתאפשר עקב מגבלות האיזור והתקציב, לכן אשמח להמלצה שעומדת בדרישות שפירטתי למעלה בבקשה. 

תודה רבה!! :)
 
לצפיה ב-'לצרכים שציינת הסיירוס שלך אופטימליות לדעתי'
לצרכים שציינת הסיירוס שלך אופטימליות לדעתי
25/09/2018 | 21:30
4
41
מה בדיוק מקרטע אחרי 4 שנים? תחזוקה מינימלית אמורה לתת לך שנים רבות של הנאה מאופניים כאלה.
 
לצפיה ב-'רכבתי עליהן המון'
רכבתי עליהן המון
26/09/2018 | 01:52
3
44
ובדרכים של העיר והן חוטפות גם מכות ובלאי טבעי. 
גם המוכר שהוא אמין בעיניי המליץ לי כבר להחליף אני מוציא עליהן על תיקונים כבר יותר מדי. 
בכל אופן זו לא השאלה, כרגע אני חושב לקחת את ה
https://www.matzman-merutz.co.il/sirrus-elite-2018

אשמח לחוות דעת שלכם לגבי הבחירה והאם היא משתלמת תודה!
לצפיה ב-'כיף לקנות חדש'
כיף לקנות חדש
26/09/2018 | 07:01
37
אבל אם השלדה שיש לך טובה בעיניך ואין בה תקלות (סביר שאין בה תקלות), אז את הכסף אתה יכול להשקיע בהחלפת גלגלים לקלים\עמידים\נאים יותר, חלקו להשקיע בהחלפת מערכות שנשחקו, ולקבל בסוף התהליך זוג אופניים עם מפרט ברמה טובה יותר בפחות כסף מזוג חדש. וללא תקלות של בלאי.
לצפיה ב-'אני בספק אם תוכל למצוא משהו טוב יותר במחיר הזה'
אני בספק אם תוכל למצוא משהו טוב יותר במחיר הזה
26/09/2018 | 08:55
36
נקודת התורפה של האופניים האלה הם הגלגלים.

האפשרות של אוברהאול יסודי לאופנים הנוכחיים תעלה סכום דומה אבל תשאיר אותך עם אופניים עדיפים.

לחלופין - בדוק את האופציה של סיירוס ספורט דיסק 2015 שמופיעים באתר. אמנם מזלג אלומיניום ולא קרבון, אבל שאר חלקי המפרט דווקא מפרגנים יותר לרוכב ירושלמי בזכות טריפל מקדימה.
לצפיה ב-'אני בעיר (ירושלים) עם MARIN SAN RAFAEL '
אני בעיר (ירושלים) עם MARIN SAN RAFAEL
26/09/2018 | 10:39
41
ההיברידיות של מרין מודל 2010 קניתי מיד שניה לפני כמה שנים ומאד מרוצה.
לדעתי הכי חשוב זה ההתאמה של השילדה לרוכב מבחינת מידה וגאומטריה. יש לי עוד 2 זוגות אופניים אבל אלה הכי נוחות לנסיעה בעיר אז אני לא מחליף אותן. 
הסיירוס שהבאת נראות פצצה. אם זה מתאים לך מבחינת נוחיות ותקציב - לך על זה. בסופו של דבר אנחנו רוכבים על מה שאנחנו אוהבים אז "משתלם" זה מושג די גמיש..
לצפיה ב-'בעיה בכיוון מעביר אחורי'
בעיה בכיוון מעביר אחורי
23/09/2018 | 11:20
6
37
כאשר רוצה לרדת מהילוך 5 ל-4 ההילוך לא יורד ובקליק הבא הוא יורד 2 הילוכים בבת אחת. אם אני מנסה לכוון את זה הבעיה מופיעה באותו אזור בעליית ההילוכים כך שזה לא ממש ניתן לכיוון.
בחנות ניסו להחליף קסטה וזה גם לא עזר.
השרשרת תקינה.
יש מצב שהמעביר תקול/עקום? איך מאבחנים דבר כזה ומה ניתן לעשות?
מדובר על SHIMANO ACERA
תודה וחג שמח!
לצפיה ב-'זה ניתן לכיוון באמצעות מתיחת או הרפיית מתח הכבל. '
זה ניתן לכיוון באמצעות מתיחת או הרפיית מתח הכבל.
23/09/2018 | 16:03
1
31
מה שאתה מתאר זה כבל מתוח מדי. שחרר קליק או שנים (בברז שסביב הכבל בידית).

אם לא עוזר - החלף כבל.
לצפיה ב-'כבר עברתי את השלב הזה. לא ממש עזר. תודה'
כבר עברתי את השלב הזה. לא ממש עזר. תודה
25/09/2018 | 11:18
7
לצפיה ב-'קפיצות של 2 בנקודה בודדת זה כמעט תמיד אוזן עקומה'
קפיצות של 2 בנקודה בודדת זה כמעט תמיד אוזן עקומה
24/09/2018 | 10:32
3
44
תנסה לעמוד מאחורי האופניים ולראות. עם לא יש מכשיר שבודק ישור האוזן לא יודע מי מחזיק כזה חוץ  מדניאל סי טי סי ועוד אחד לא רלוונטי
 
בהצלחה
לצפיה ב-'תודה. כדאי לנסות ליישר לבד או שזה יגרום יותר נזק?'
תודה. כדאי לנסות ליישר לבד או שזה יגרום יותר נזק?
25/09/2018 | 11:19
2
13
לצפיה ב-'לנסות אפשר...'
לנסות אפשר...
26/09/2018 | 09:01
1
29
אם יש לך אוזן חלופית תוכל להיות יותר רגוע...

בגדול אפשר ליישר לבד ״לפי העין״.
הכלי שמשמש ליישור אוזניים הוא בעצם ג׳בקה עם זרוע ארוכה. יותר משהזרוע משמשת כמנוף, היא מאפשרת לראות אם המעביר ניצב לקרקע ומקביל לשלדה.
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
26/09/2018 | 10:32
5
לצפיה ב-'האם ניתן לשים אופניים בתא המטען של אוטובוס של אגד?'
האם ניתן לשים אופניים בתא המטען של אוטובוס של אגד?
17/09/2018 | 10:47
4
42
אני מעוניין להגיע מחר לירושלים כדי לרדת את כביש 1 בערב יום כיפור, הבעיה היא איך מגיעים לשם?
האם ניתן לנסוע באוטובוס ולשים את האופניים בתא המטען?
לצפיה ב-'כן. אפשר לשים אופניים בתא המטען של האוטובוס'
כן. אפשר לשים אופניים בתא המטען של האוטובוס
17/09/2018 | 13:03
3
32
לצפיה ב-'תודה. איך אתם קושרים את האופניים בתא המטען כדי שהם לא יזוזו?'
תודה. איך אתם קושרים את האופניים בתא המטען כדי שהם לא יזוזו?
17/09/2018 | 14:04
2
57
איך אתם מוודאים שהאופניים לא יזוזו מצד לצד בתא המטען במהלך הנסיעה?
לצפיה ב-'אופניים בתא מטען'
אופניים בתא מטען
18/09/2018 | 19:34
1
75
לקחת בחשבון שאין יותר מדי שליטה על מה שעובר על האופניים בתא המטען.
יכול להיות שידחפו אותם הצידה בשביל להכניס תיקים. יכול להיות אפילו שיניחו עליהם תיק (). בכל עצירה של האוטובוס וירידה\עלייה של נוסעים עם מטען יכול לקרות משהו.
אז העניין עם קצת תזוזה של האופניים בבלימות\האצות\סיבובית נראה לי קצת משני. אבל זה רק אני.
חוץ מכל הקטע התאורטי לעיל, יש לי זוג כביש ששרד ושורד יפה עשרות נסיעות בתא מטען של אוטובוס, בקווים של חיילים. למרות החששות, המעביר האחורי מעולם לא התעקם, הגלגלים נשארו מאוזנים, והבלמים גם. מומלץ לרוקן בקבוקים לפני נסיעה כי יש והם לא כל כך טובים בלשמור את המים בתוכם במצב שכיבה, והמים מרטיבים תיקים של נוסעים אחרים.
לצפיה ב-'תודה. בסוף לא היתה בעיה'
תודה. בסוף לא היתה בעיה
20/09/2018 | 07:12
49
שמתי את האופניים בתא המטען וקשרתי עם כבל לעמוד שיש באמצע התא

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

רעות מרכז רפואי שיקומי
רעות מרכז רפואי שיקומי
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
עו
מירב אשל משרד עו"ד

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ