לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1830418,304 עוקבים אודות עסקים

פורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'APPNANA'
APPNANA
19/03/2019 | 21:05
1
3
האם יש עוד מישהו שמרוויח כסף בעזרת APPNANA ? ורוצה שת"פ 
לצפיה ב-'APPNANA'
APPNANA
( לעמוד שלי בתפוז )
20/03/2019 | 12:05
נשמח אם תרחיב בנושא למען הקוראים האחרים  - כמובן מבלי לצרף לינקים של אפיליאט. ולספר באיזה שת"פ אתה מעוניין.
לצפיה ב-'ניתוח דו"ח PPC'
ניתוח דו"ח PPC
19/03/2019 | 13:41
1
2
שלום לכולם,
יצאתי מראיון עבודה כמועמד לתפקיד ניהול קמפיין PPC בפייסבוק.
 
הציגו לי שם שאלה ואני לא בטוח מה התשובה הנכונה.
אשמח לעזרתכם!
 
אז ככה, קיבלתי דוח PPC באקסל עם הפרמטרים הבאים:
המון מודעות (בערך 50) כשכל מודעה עם נתונים של הפרמטרים הבאים:
impression
clicks
revenue
reach
convertions
cost
 
שאלו אותי ככה, איזה מודעה היית בוחר מתוך ה-50 שהוצגו שם.
 
בנוסף, רצו לראות דרך. מה החישובים שלי.
הצגתי -CPC, Convertion rate, CTR
 
נשאלתי מה המדד הכי חשוב כמנתחים דוח PPC.
מה התשובה הנכונה ביותר?
לצפיה ב-'מבחן לתפקיד ניהול קמפיין PPC בפייסבוק'
מבחן לתפקיד ניהול קמפיין PPC בפייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
20/03/2019 | 12:04
הי איתי, אנסה לענות מתוך המידע המועט שעלית בפורום.
באופן כללי צריך לדעת מה מטרת הקמפיין לפני שעונים על השאלה - האם זה קמפיין חשיפה, מכירה, איסוף לידים וכו'

בהנחה שאת החברה מעניין לבחון ביצועים כלומר Performance - והמטרה להביא מכירות או יצור לידים. מה שמעניין בפועל הוא ה ROI כלומר כמה כסף הוצאנו וכמה הרווחנו. 
אנחנו נבחן -  cost חלקי revenue וזה בהנחה שמדובר בייצור מכירות . דברים נוספים שחשובים הם כמה מכירות בוצעו, מה שווי כל מכירה ומה הפוטנציאל למכירות הבאות. 

אם מדובר באיסוף לידים נרצה לדעת כמה לידים אספנו - מה המחיר שלהם ומה ההכנסות שלהם בפועל.
שאר הפרמטרים חשובים אבל למטרת אופטימיזציה ובהנחה שלא נפגע ה ROI
מקווה שעזרתי, אתה מוזמן לשאול עוד.
 
לצפיה ב-'תקלה ברשת של פייסבוק, אינסטגרם ווואטסאפ'
תקלה ברשת של פייסבוק, אינסטגרם ווואטסאפ
( לעמוד שלי בתפוז )
14/03/2019 | 14:17
6
הי חברים, מאתמול אנחנו חווים תקלות בהתחברות לשלשות הרשתות. תקלה שאושרה באופן רשמי ע"י פייסבוק. אני קיבלתי פניות מכל הלקוחות המבוהלים.

ההמלצה שלי בימים כאלו היא כמובן לעצור את הפרסומות ולחכות עד שהיא תוסדר.
בקיצור זה לא אתם, זו היא :)
לצפיה ב-'מחפש קניון וירטואלי פופולארי בארץ'
מחפש קניון וירטואלי פופולארי בארץ
07/03/2019 | 12:05
2
3
שלום, אני מנהל שתי חנויות למתנות, מוצרים המיוצרים בעבודת יד. אני מחפש קניון אינטרנטי פופולארי בארץ. עדיף אפילו כמה.
אודה לעזרה.
לצפיה ב-'קניון אינטרנטי בישראל'
קניון אינטרנטי בישראל
( לעמוד שלי בתפוז )
07/03/2019 | 12:44
1
8
הי, יש את מרמלדה מרקט - שמאפשרת ליוצרים להעלות למכירה את המורים שלהם.
בעולם יש את etsy ואיביי.
בימינו אני לא רואה סיבה להגביל את המכירות לישראל בלבד - אלא עדיף לעשות מאמץ ולמכור לעולם.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
10/03/2019 | 08:07
1
לצפיה ב-'שיווק בפייסבוק '
שיווק בפייסבוק
05/03/2019 | 14:10
3
9
אהלן, 
אני אשמח לכמה טיפים שישפרו את נראות הדף שאני מנהל בפייסבוק. 
שמתי לב שאם אני שם כסף על פוסט (אפילו כמה שקלים) הפוסטים הבאים לאחר מכן זוכים לחשיפה קטנה יותר. מצד שני כשהייתה לי הפסקה של שבועיים בערך מלהעלות פוסטים באופן כללי, הראשון שהעליתי לאחר מכן זה לחשיפה כפולה ממה שאני רגיל לראות. 
1. האם אני מדמיין וזה פשוט הפוסטים שהולכים פחות טוב ויותר טוב
2. האם זה קורה גם אצלכם בדפים שאתם מנהלים?
3. האם יש טיפים שישפרו את הופעת הפוסטים (מלבד קידום ממומן שכרגע אני לא עושה)
 
תודה 
לצפיה ב-'שיפור נראות בדף הפייסבוק'
שיפור נראות בדף הפייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
05/03/2019 | 14:49
2
8
הי שימשי, מכיוון שלא צרפת קישור לדף הפייסבוק שלך קשה לי לתת תשובה ספצפית - לכן אתן עצות כלליות.
1. שמירה על רצף פרסום פוסטים - חשוב לשמור על רצף פרסומי קבוע לדוגמה כל 2-3 ימים או מספר פעמים ביום. לפי אופי הדף ותחום העניין.
2. פוסטים צריכים להיות מעניינים ולגרום למעורבות של הקוראים אפשר לשפר את הפוסטים עם טקסטים קריאטיבים, עיצוב ויזואלי לתמונות, דיון בנושאים מגוונים ועוד.
3. פייסבוק אוהבים כסף ולעיתים הם מפחיתים את החשיפה האורגנית שכיום היא ממש נמוכה. לכן במקום לסמוך על המזל עדיף לתקצב כל פוסט בכמה שקלים ולראות אפקטיביות. אפשר לעצור את הפרסום גם אחרי מספר שקלים.
4. פוסטים שעוסקים במכירה תמיד לקדם בתשלום הם לא באמת מעניינים ולא יוצאים מעורבותת.
5. לייצר קהל של מתעניינים ולעשות להם שיווק מחדש לכל פוסט חדש או פרסומי שאתה מעלה.
6. באופן אישי אני חשוב ומעדיף לשלם על הפצה של פוסטים מאשר להילחם על הזכות לחשיפה אורגנית. אנחנו נמצאים בעולם תחרותי וצריכים להשיג תוצאות מהירות ובזול. לכן, בתחומים מסחריים, ליצירת מסגרת פירסומית עקבית יש תוצאות טובות יותר וזולות יותר אם מחשבים את ההכנה של הפוסטים מאשר ניהול העמוד.
לרוב את המעורבות משיגים בקלות לתחומים שהם לא מסחריים - כלומר יותר קל לזכות בלייקים על צילום חתול או סירטון ויראלי מאשר על קידום המוצר. אבל כאמור, כל מקרה לגופו.

קח בחשבון שאנחנו נמצאים בתקופת בחירות ופיד הפרסומות מלא עד אפס מקום בישראל ולכן פייס ינצלו את האפשרות על מנת למכור יותר חשיפות ולהרוויח יותר.

אשמח לענות על שאלות יותר ספציפיות והתייחסות לדף שלך.
 
לצפיה ב-'היי תודה על התשובה.'
היי תודה על התשובה.
06/03/2019 | 11:37
1
7
אני אמור לפרסם בין 2-3 פוסטים ליום. אני יכול להקדיש כמה שקלים ל1 מהם ביום. האופי של הדף שאני מנהל הוא מאוד כללי, יש הרבה נושאים ותחומים ולכן קצת קשה להתמקד עם הקהל. 
נכון לעכשיו במידה ואני שם כסף אני עושה 'בוסטים' לפוסטים ולא יוצר קהלים. הסיבה שאני עושה את זה כי אני מאמין שיש לפייסבוק אלגוריתם שמסדר את זה גם ככה. או שאני טועה ? 
עד כמה באמת יש הבדל בין בוסטים לקמפיין, אם בכלל?
לצפיה ב-'ההבדל בין בוסט לבין שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק'
ההבדל בין בוסט לבין שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
10/03/2019 | 09:03
2
הי, באופן כללי אתה צודק - האלגוריתם של פייסבוק מזהה קהלים כנראה גם לבד ומשפר ביצועים. אני מניח שהם עושים את זה גם על מנת שתמיד תקבל תוצאות סבירות ותמשיך להזרים כסף כדי שתהיה לקוח מרוצה.
אבל עבודה מקצועית, בניית קהלים לפי תחומים, שימוש בפיקסל והגדרת קהלים ואיזורים באתר משפר את הביצועים משמעותית . אני ממליץ לאט לאט לבנות את הקהלים למקד את הפעילות של פייסבוק להשתמש ברימרקטינג. הביצועים שלך ישתפרו פלאים.

ההבדל בין קידום פוסט לבין פרסום - קידום פוסט באמצעות בוסט היא דרך מצויינת להרחיב מעגל מתעניינים ואפשרויות הפרסום היא בסיסית ודי פרימיטיבית ביחס לפרסום באמצעות מערכת הפרסום. אני מחבב את השימוש בבוסטים בגלל שזה מאפשר לי בקלות לייצר ולהגיר חשיפה של פוסטים, בטח בדפים שיש בהם קידום מסיבי של תכנים.
אם אני מחפש לייצר המרות אני עובר כבר למערכת הפרסום.

 
 
לצפיה ב-'מציאת מקורות פרסום של חברה'
מציאת מקורות פרסום של חברה
03/03/2019 | 11:57
1
12

היי ,
שמי מתן עמידי ואשמח שתעזרו לי בנושא הבא.
במהלך השבוע אני צריך להציג בחברת פרסום פרזנטציה (כחלק מתהליך קבלה לעבודה) ובמסגרתה אני צריך למכור את שירותי החברה לגוף מפרסם. קיבלתי הנחיה לבדוק באילו מדיות (עיתונות/רדיו/שילוט רחוב ועוד) הגוף המפרסם פירסם עד עכשיו. בחרתי את חברת UNDER ARMOUR . עד עכשיו לא מצאתי בגוגל באיזה מדיות החברה השתמשה כדי לקדם את המוצר שלה.
האם יש איזה אתר או אפליקציה שבאמצעותם אוכל לראות היכן החברה פרסמה  ?
תודה רבה
 
לצפיה ב-'ניתוח פעילות מתחרים '
ניתוח פעילות מתחרים
( לעמוד שלי בתפוז )
03/03/2019 | 12:15
6
הי מתן, יש מספר דרכים לנתח את המתחרים באון ליין ואת האופן שבו הם עובדים. הכלי הראשון הוא similarweb תתחיל איתו.
השני הוא semrush  המנתח את פעילות הפרסום בגוגל בחיפוש ובנטוורק.
יש את WhatRunsWhere שמנתחת פעילות ב adnetworks 
יש את AdEspresso לניתוח פעילות סושיאל.
יש כלים מחקרים עמוקים יותר אבל הם עולים די הרבה כסף לשימוש.
 
כל הכלים שנתתי לך הם בתשלום, או שמראים מידע חלקי בפרסום החינם.
בהצלחה :)
 
לניתוח מידע פרסומי בעיתונות/ רדיו/  וטלוויזיה יש את יפעת בקרת פרסם (בישראל) תיצור איתם קשר. אם הפעילות היא בחו"ל זה מאוד תלוי במדינה וחברות הפועלות שם.
לצפיה ב-'טאבולה או אאוטבריין? '
טאבולה או אאוטבריין?
28/02/2019 | 15:36
2
13
איפה כדאי יותר לקדם תוכן ?
אני לא הצלחתי להבין את ההבדל ביניהן... אשמח להסבר. 
לצפיה ב-'במה לבחור באאוטבריין או בטאבולה?'
במה לבחור באאוטבריין או בטאבולה?
( לעמוד שלי בתפוז )
01/03/2019 | 08:47
1
8
אין הבדלים מהותיים בין שתי החברות שתיהן מתמחות בקידום תכנים טקסטואלים באתרי תוכן.  ההבדל העיקרי הוא במיקומי החשיפה של כל אחת מהן. כל חברה עובדת עם אתרים שלה בחוזה בלעדיות. כל אחת מהחברות לא מאפשרת להציג את המתחה שלה באתר איתו היא חתמה- ובצדק, כדי למנוע מניפולציות של הונאות קליקים.

הבחירה צריכה להעשות על פי מקומות החשיפה הרלוונטים למוצר שלך- לדוגמה אם האתר שלך עוסק בתחום כלכלי, ולטאבולה יש מיקומים באתר שבו את מעוניינת לפרסם, כדאי לבחור בטאבולה. וכך גם לגבי אאוטבריין.

הבדל נוסף - הוא גובה התקציב, באאוטבריין ניתן לפרסם בכל תקציב אפילו מכמה דולרים בחודש ואילו בטאבולה דורשים התחייבות חודשית מינמאלית של כמה אלפי שקלים.

באופן כללי מדובר בשני מוצרים משלימים - תלוי כמובן בתקציב ובאופי המוצר שאת משווקת.
לצפיה ב-'טאבולה ואאטבריין מדידת נתונים'
טאבולה ואאטבריין מדידת נתונים
03/03/2019 | 11:39
5
יש להם שירות של מדידת נתונים ? אם כן האם גם כאן יש הבדל?
לצפיה ב-'תיאוריות קרימינולוגיות = הפצה בחו"ל?'
תיאוריות קרימינולוגיות = הפצה בחו"ל?
02/03/2019 | 11:26
1
8
כבר כמה שנים אני כותבת  תאוריות ותרחישים בתחום הקרימינולוגיה-אנתרופולוגיה בתפוז-אנשים.    כידוע אין מזה פרנסה ואפילו קיימת התנגדות לפרסום הדברים עד כדי חסימת פורום משפט-פלילי. האם יתכן שיש ביקוש לפרסום תיאוריות כאלה בשפות אחרות ובמדינות אחרות....אולי במכוני מחקר....האם ההנחה שלי שמה שמתפרסם כאן מועבר אוטומטית לכל העולם נכונה או שצריך לעשות push
לצפיה ב-'פרסום תאוריות בתחום הקרימינולוגיה'
פרסום תאוריות בתחום הקרימינולוגיה
( לעמוד שלי בתפוז )
03/03/2019 | 08:48
7
הי, אני חושב שיש כאן עירוב של מספר נושאים שאין בניהם קשר ולפני שמקבלים החלטות מהותיות צריך להבין את התמונה כולה.

הדבר הראשון שאני צריך להבין למה את מתכוונת ב"כותבת תאוריות ותרחישים בתחום הקרימינולוגיה-אנתרופולוגיה"? האם את חוקרת מוכרת בתחומי מדעי החברה - קרימינולוגיה? האם התאוריות שאת כותבת הן תאוריות מתוקפות מחקרית ואלו מודלים מוכחים? או שאלו רעיונות אישיים?
חשוב לציין מה הרקע המקצועי שלך על מנת שאבין יותר.

פורום פלילים בתפוז הוא פורום שמנוהל ע"י מומחה זכותו לקבוע אילו פוסטים יפורסמו ואילו לא. כך זה בכל מקום אחר באינטרנט כולל עמודים וקבוצות בפייס ערוצי יוטיוב וכו'. אם את רוצה שישמעו את קולך ולהיות זו שקובעת את האג'נדה תקימי לך פורום / דף / קבוצה ותצרי עניין תמשכי גולשים ובעלי עניין בתחום שלך ותוכלי לשלוט בדיון כראות עינך. (כשתעשי זאת תביני למה מנהלי פורומים אינם מתלהבים מגורמים אחרים שעושים שימוש בבמה שהם עבדו עליה ושילמו ממיטב כספם).

לגבי הפרנסה בתחום - קשה לי לענות באופן ספציפי, כי חסרים לי הנתונים לגבי הרקע שלך.
מכוני מחקר לא רוכשים תאוריות - הם רוכשים מודלים מתוקפים מחקרית ו... שיש להם ערך כלכלי. לכן השאלה הראשונה שאת צריכה לבחון היא - האם לתאוריות שלך יש היגיון כלכלי? מי קהל היעד שירצה לרכוש אותן? ולמה?
 
 האם הרקע המקצועי שלך מספק ואת נחשבת מומחית בתחומך? האם יש לך לפחות תואר שני מחקרי מאוניברסיטה מוכרת ולמדת אצל מומחים בתחום? יש לכך חשיבות רבה.
 
האם פעלת מספיק על מנת שיכירו אותך? (התשובה היא כנראה לא! הרי כתבת כאן בעילום שם :) ) על מנת לסחור בידע אנחנו חייבים כיום שיכירו בנו ובמומחיות שלנו. יש אין ספור מומחים בכל תחום והתחרות רבה – חשיפה שווה כסף, הרבה כסף.
 
גבי הפניה בחו"ל מכירת מכירת הידע שלך בחו"ל - הכללים תקפים גם כאן, את צריכה הוכחות למודל, יצירת חשיפה ורלוונטיות כלכלית. בחו"ל נדרשת גם שליטה בשפה נוספת.
אבל... בחו"ל ניתן לקבל חשיפה משמעותית ולמצוא הרבה יותר תומכים לרעיון ולו בגלל העובדה שאת פונה לאוכלוסייה פוטנציאלית של מאות מיליונים ולא למספר מצומצם כמו בישראל.

בכל מקרה ההמלצה שלי היא לא להתייאש אלא להתכונן למטרה ברורה - את צריכה ליצור את הבמה שלך, אם אין לך תארים רלוונטיים את צריכה להשלים אותם, לקבל את ההכשרה הרלוונטית במקומות מוכרים ולעבור את מסע הייסורים של אנשי מקצוע בכל תחום (במדעי החברה ההכשרה מחייבת אסמכתאות בדיוק כמו שעורך דין מספר היכן למד ועשה סטאז' וכך זה גם אצל רואי החשבון, הרופאים וכו').
בנוסף לחשוב על הערך הכלכלי של המומחיות שלך ואז לחתור על מנת לקבל את ההכרה הציבורית שתזכה אותך גם בהכרה ברעיונות שלך.

5. במידה ואת לא רוצה להעביר את הידע לגופים גדולים וגם חשיפה אישית מספקת אותך. את יכולה לייצר קהילת מעריצים שישמחו לשלם לך על מנת לשמוע אותך – אבל גם בתהליך זה את צריכה להוכיח עניין, לקבל חשיפה, להיות חדשנית ומרתקת וכו'  


 
לצפיה ב-'המלצה ללימודי קורס דיגיטלי '
המלצה ללימודי קורס דיגיטלי
01/03/2019 | 18:32
2
21
שלום רב
מעוניין ללמוד שיווק דיגיטלי.
תחום המעניין אותי.
בעבר נסיתי להתקבל לקורס מטעם המדינה דיגעטל טאלנט וכבר בשלב הראשון לא עברתי.
אני כרגע עם בעיה רפואית לא נעימה ואיני עובד מס חודשים.
1.האם יש מקום פרטי,מטעם המדינה שניתן ללמוד ללא עלות או סבסוד נמוך?
2.האם ניתן דרך האינטרנט ללמוד ללא עלות?
3.האם יש חברות השמה שניתן להתקבל לתפקידים דרכם ללא נסיון לתפקידי גוניור? ואם יש לך מיילים שלהם?
בברכה רוני
לצפיה ב-'קורס און ליין לשיווק דיגיטלי'
קורס און ליין לשיווק דיגיטלי
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2019 | 10:20
1
23

הי רוני,
לפני שאמליץ על מקומות ללמוד שיווק דיגיטלי חינם או במחיר ממש נמוך אני רוצה להסביר את נושא.
שיווק דיגיטלי הוא עולם ומלואו - הוא כולל בתוכו אין ספור אספקטים שרק את חלקתם אזכיר - ניהול נוכחות ברשתות חברתיות, קידום אתר במנועי חיפוש, קניית מדיה ברשתות פרסום, קניית מדיה  PPC  בגוגל או בפייסבוק, שיווק באמצעות פייסבוק או אינסטגרם, בניית פאנלים, בניית אתר, ניהול מוצר, דרופשיפיינג והרשימה עוד ארוכה.

ככל שאנחנו מתקדמים עם השנים התחום נהיה מורכב מאוד ואפילו מבלבל ולכן ההמלצה שלי היא פשוטה. להתחיל ללמוד נושא אחד ולהתמקצע בו. על מנת להבין זאת אתה צריך להחליט מה מטרת הלימוד ואז למצוא את הכלים שיעזרו לך. מצד שני לא לפחד, אם לומדים באופן מסודר ומתודי - מתנסים על פרוייקטים אישים או שעוזרים לחברים כדי לצבור ניסיון - אפשר ללמוד את התחום ולהצליח בו.
עכשיו לשאלתך - כנראה שהמקום הכי טוב להתחיל ללמוד שיווק ולקבל רעיונות הוא יו-טיוב ובמקביל לקרוא באתרים של משווקים בישראל. יש ביוטיוב תוכן רחב מאוד בכל נושא וחלקו הוא המקצועי ביותר – כיוון שהאינטרס של החברות כמו גוגל הוא להנגיש את הידע. ולכן הן מייצרות תכנים איכותיים ולימודיים. רוב התכנים הם באנגלית אבל יש גם הרצאות בעברית.
 
בנוסף יש את udemy    באמצעותו ניתן ללמוד כמעט כל תחום בשיווק דיגיטלי הקורסים עולים לרוב בין 10$ ל 300$ והם ברמה מקצועית מצויינת. אתה כמובן יכול לקרוא את הביקורת.
 
אם האנגלית שלך לא מספיק טובה – הייתי ממליץ לך דוווקא להתחיל בתרגול השפה באמצעות האתר italki לתרגל את השפה במחירים ממש נוחים עם מורים מסביב לעולם.

אתה כמובן מוזמן להיכנס לפורום כאן ולהתייעץ בכל נושא בתחום. הלימוד הכי טוב הוא באמצעות התנסות עצמית על פרויקט שלך.

לגבי עבודה בתחום, לדעתי האישית גם ג'ונייר בימינו צריך לבוא עם רקע מסויים. כמעסיק אני יכול להגיד לך שזה די מתסכל להכשיר עובד מההתחלה ואז הוא מגלה שהתחום לא מתאים לו כלל או שקשה לו להתחבר לתחום כי הוא דימיין עולם שונה לחלוטין של עבודה. 
אם תצבור ניסיון ותוכל לספק שירות ללקוחות כג'ונייר אתה יכול לעבוד מהבית באמצעות xplace. 

בהצלחה
 
 
לצפיה ב-'שיווק דיגיטלי'
שיווק דיגיטלי
13/03/2019 | 10:56
3
 
קורס שיווק דיגיטלי מהטובים והמתקדמים שיש. מומלץ בחום.
לצפיה ב-'הסרת סיסמאות מייל, פייסבוק ואינסטגרם מ chrom'
הסרת סיסמאות מייל, פייסבוק ואינסטגרם מ chrom
26/02/2019 | 08:10
4
18
שלום,
עלי להחזיר טלפון סלולרי שהיה ברשותי למעסיק.
כל חשבונות המייל, פייסבוק, אינסטגרם וכל הפורומים בהם אני פעיל נותרו חשופים כי הסלולרי "זוכר" את המשתמש וססמאות הכניסה.
קיימת אפשרות לסלק את ססמאות הכניסה ושם המשתמש מזכרונו של הסלולרי או ה "כרום"? עשיתי מחיקת הסטוריה ב chrom וזה לא עזר.

תודה !
לצפיה ב-'מחיקת היסטוריה בטלפון סלולרי'
מחיקת היסטוריה בטלפון סלולרי
( לעמוד שלי בתפוז )
26/02/2019 | 08:50
3
17
על מנת למחוק את את המכשיר באופן מלא - יש לבצע "שיחזור להגדרות יצרן" בכל מכשיר זה נעשה באופן שונה. לרוב לחיצה ממושכת על כפתור ההדלק תעביר את המכשיר להגדרות מערכת מתקדמות ואחת האופציות היא השיחזור להגדרות יצרן.

חשוב לדעת שכל נתוני המכשיר ימחקו כולל תמונות, אפליקציות וכו' ללא יכולת שיחזור (ללא כלים מיוחדים). 
לצפיה ב-'אינני מוצא בשום מקום "שיחזור הגדרות יצרן"'
אינני מוצא בשום מקום "שיחזור הגדרות יצרן"
26/02/2019 | 09:43
2
2
לצפיה ב-'שיחזור הגדרות יצרן במובייל'
שיחזור הגדרות יצרן במובייל
( לעמוד שלי בתפוז )
27/02/2019 | 09:54
1
8
זה אומנם לא הפורום שמיועד לכך... מה סוג הטלפון? חברה ודגם?
לצפיה ב-'תודה. מה הפורום המתאים?'
תודה. מה הפורום המתאים?
28/02/2019 | 11:39
4
החזרתי את הסלולרי ואיש התחזוקה הראה לי כיצד עושים את מה שהסברת.
תודה
לצפיה ב-'שיווק מוצר ברשתות חברתיות '
שיווק מוצר ברשתות חברתיות
18/02/2019 | 17:14
3
19
1
לאחרונה התחלתי לשווק מוצר למכירה באינטרנט. דרך אלו רשתות חברתיות הכי טוב לעשות קמפיינין מלבד פייסבוק ואינסטגרם והאם אפשר למכור ישר דרך הקמפיין (בלי שהלקוח יעבור באתר) 
 
תודה 
לצפיה ב-'רשתות חברתיות לקידום מכירות'
רשתות חברתיות לקידום מכירות
( לעמוד שלי בתפוז )
20/02/2019 | 13:12
2
13
הי רעות, לשמחתנו העולם גדול יותר מאשר פייסבוק ואינסטגרם ויש אין ספור דרכים לשווק מוצרים באמצעות רשתות שונות. אני אתייחס כאן לשיווק בינלואמי ובדגש אמריקאי, אבל חשוב לדעת שיש הרבה רשתות חברתיות שאפשר לעבוד איתן בשפות שונות. אבל, מערכת הפרסום של פייסבוק היא כיום, לדעתי, הטובה ביותר והנוחה לשימוש.

למוצרי צריכה - אפשר להשתמש ביוטיוב, להעלות סרטוני הדרכה, סרטונים על מוצרים וביקורות על המוצרים שאת משווקת. ניתן גם לקנות ביקורות מצולמות.

רשת הטלגרם מצויינת להקמת קבוצות דיון בתחום אותו את רוצה לשווק.

למוצרי אופנה אפשר להשתמש בפינטרסט שהעלו מערכת פרסום לא רעה בכלל ופועלים גם הם עם פיקסל.

יש רשתות כמו digg שמאפשרות לפתח דיונים בנושאים מרובים וגם את quora רשת חברתית של שאלות ותשובות.

אני ממליץ לא להתפרס - אלא לפתח מומחיות לשיווק המוצר שלך ברשת אחת ולראות שאת מייצרת ROI חיובי ואפילו רווח משמעותי.
בהצלחה.


 
לצפיה ב-'קל מאוד להתפזר בשיווק בין הרשתות וקשה להשוות ביניהן '
קל מאוד להתפזר בשיווק בין הרשתות וקשה להשוות ביניהן
21/02/2019 | 12:37
1
12
יש מערכת אחת שמארגנת את כל הקמפיינים ומציגה נתונים באותו מקום?
לצפיה ב-'מעקב אחרי קמפיינים '
מעקב אחרי קמפיינים
( לעמוד שלי בתפוז )
24/02/2019 | 14:04
5

הי,
אני לא חושב שיש פתרון אחד אחיד לניהול כל הקמפיינים במקום אחד.
יש את Google Data Studio למעקב אחרי דוחות ממקורות מרובים.
יש את hootsuite לניהול חשבונות סושיאל ברשתות המובילות. 
י שפתרונות לניהול קמפיינים של לידים מערכות CRM שונות.
אני באופן אישי מתנהל על מספר חשבונות ובמקרים רבים אני מעדיף את הפרדה וגם שימוש בכלים מגוונים שלא מאפשר אצלי במקרים רבים לאחד פעילות.
 
לצפיה ב-'מיקרו קופי - מה זה? ואיך עושים את זה נכון'
מיקרו קופי - מה זה? ואיך עושים את זה נכון
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2019 | 12:20
3
70
מיקרו קופי הוא כינוי לשימוש בטקסט בצורה יצירתית כחלק מחויית ה UX באתר.
דוגמה במקום לכתוב - "התנתקות" אפשר לכתוב "לא, אל תלכו.. נתגעגע" 
המטרה להניע את הגולשים לפעולה או למנוע מהם לבצע פעולות כמו הפסקת תשלום, התנתקות וכו'.
 
מיקרו קופי זו שיטה נפלאה להפוך אתר או אפליקציה ליותר ידידותיים ולייצר חיבור רגשי אצל הלקוח.
 
הבעיה העיקרית עם מיקרו קופי? הסלוגנים הנחמדים הפוכים במהרה לפתטיים - לא רק שהם מאבדים את ההשפעה על הגולש הוא אפילו יכול להתייחס אליהם בבוז. בטח אם מדובר בקופי שרץ תקוטפה ארוכה.

לכן עומדות בפניכם שתי אפשרויות בשימוש במיקרו קופי - האחת היא לייצר מערכת שמציגה את המיקרו קופי במעקב. כלומר, בהתנתקות הראשונה הגולש יקבל מסר אחד, בהתנתקות השניה מסר אחר וכן הלאה.
אם אין לכם את היכולת הטכנולוגית - תעברו לאופציה 2 והיא להחליף את הקופי כל 2-3 חודשים.
לדעתי, אם לא בא לכם להתעסק בזה, עדיף שלא תשתמשו במיקרו קופי בכלל.
 
לצפיה ב-'היי, לפי מה שכתבת זה נחשב מיקרו קופי ?'
היי, לפי מה שכתבת זה נחשב מיקרו קופי ?
11/02/2019 | 17:07
2
23
לצפיה ב-'הי - כן דוגמה מצויינת להמחיש את שטי הטענות'
הי - כן דוגמה מצויינת להמחיש את שטי הטענות
( לעמוד שלי בתפוז )
12/02/2019 | 11:15
1
23
1. שמיקרו קופי הופך את התקלה למשעשעת
2.שאחרי שרואים את ההודעה הזו מספר פעמים היא כבר נראית קצת פאתטית
 
 
 
לצפיה ב-'לדעתי זה הרבה פעמים פאתטי כבר מהפעם הראשונה.'
לדעתי זה הרבה פעמים פאתטי כבר מהפעם הראשונה.
18/02/2019 | 09:44
4
לצפיה ב-'התמודדות עם משבר תקשורת בשיווק ויראלי '
התמודדות עם משבר תקשורת בשיווק ויראלי
06/02/2019 | 17:00
1
40
היי שאלה אקטואלית -
 
איך אתה חושב שיכולים אם בכלל חברות כמו פיצה דומינוס למשל להתגבר על העובדה שכל העולם ראה את סרטון העברכים שנהיה ויראלי? יש מצב שאנשים פשוט ישכחו להם את זה?
איך הם אמורים להתמודד עם טעות בסדר גודל כזה? 
לצפיה ב-'התמודדות עם משבר תקשורתי בעידן הויראלי'
התמודדות עם משבר תקשורתי בעידן הויראלי
( לעמוד שלי בתפוז )
06/02/2019 | 22:55
39
הדוגמה של דומינוס פיצה והעכברים היא דוגמה  למשבר תיקשורתי שלדעתי לאורך זמן האפקט שלו לא יפגע ברשת. בגלל עומס הארועים שאנחנו חשופים להם מידי יום - גם משבר גדול אחרי חודש הופך לזיכרון ישן.
באופן כללי השימוש בפרסומות ויראליות יכול למוסס את הזיכרון שלנו לגבי הארוע.
השיטה לדעתי שניתן להשתמש בה - היא באמצעות הגחכה של הארוע, שיח על הארוע בגישה הומוריסטית , פיזור תכנים ויראלים על הרשת והפצם עד שנושא הארוע מפסיק להיות המרכז שלו. התכנים הויראלים הופכים להיות מרכז האירוע והשיח עובר אליהם.

דוגמה ספונטנית שחשבתי עליה שקשורה לדומינוס וממחישה את הגישה:
 
 
 
לצפיה ב-'מה זה שיווק שותפים - הבסיס ואיך לייצר מזה הכנסה נוספת'
מה זה שיווק שותפים - הבסיס ואיך לייצר מזה הכנסה נוספת
31/01/2019 | 13:29
1
43
אז מה זה בעצם שיווק שותפים?
שיווק שותפים זו בעצם שיטה שבה אתה לוקח מוצר/ או שירות של מישהו ומשווק אותו, כל מכירה שאתה עושה מהלינק שלך, או כל הרשמה על דף נחיתה/ אתר
אתה מקבל עמלה מבעל מוצר!
 
לא הבנתם אין בעיה, קצת מושגים:
 
 
*שותף- אני, אתם , וכל מי שמשווק מוצר ומקבל עמלה על זה שלקוח קונה מוצר/פריט של בעל מוצר.
 
 
 
*בעל המוצר - הבן אדם שמוכר את המוצר, האינטרס שלו הוא שיהיה לו כמה שיותר מכירות על המוצר, ככה הוא יכול לפרסם את עצמו ואת העסק שלו והכי חשוב להרוויח יותר כסף. לכן הוא צריך אותנו השותפים, ככל שיש יותר שותפים, יש יותר אנשים שיפרסמו את העסק שלך , ככה העסק שלך / המוצר שאתה מוכר יקבל יותר חשיפה, ומה שהכי חשוב ככה בעל המוצר יקבל יותר כסף, לכן הוא צריך להשיג יותר שותפים
איך הוא עושה את זה? הוא נרשם לרשת שותפים ומפרסם את המוצר שלו , קובע עמלה שאנחנו נקבל (השותפים) בהתאם לליד (הרשמה) cpl או מכירה cpa
 
 
 
*רשת שותפים- רשת שמקשרת בין בעל העסק לבין השותף, היא בדרך כלל מרוויחה עמלה מבעל המוצר על כל מכירה (תחשבו כמה בעלי מוצרים יש כמה מכירות יש) ותחשבו כמה היא עושה ביום מה שבטוח שרשתות שותפים ישראליות עוקפים את ה100,000 בחודש
 
דוגמאות לרשתות שותפים הגדולות בישראל ובעולם:
 
- epn: רשת שותפים של איביי, שמשלמת לכם על מכירה בערך 7 אחוז על כל מכירה שאתם עושים בד"כ עמלות על מוצר פיזי.
 
-רשת שותפים של עלי אקספרס- על אותו עיקרון כמו איביי משלם לכם 7 אחוז על כל מכירה.
 
- רשת שותפים של אמזון- על אותו עיקרון אבל משלם לך בערך 10% על כל מכירה!!
 
- קליקבנק- אולי הרשת שותפים הגדולה ביותר היא מתעסקת עם בעלי מוצר שיש להם מוצר דיגטלי.
 
- דינג דונג- רשת שותפים ישראלית מעולה למתחילים בתחום, עמלות לליד ומכירה גבוהות משלמת כל 25 לחודש, מתעסקת עם מוצרים דיגטלים
 
- רשת שותפים scream- הרשת הכי גדולה בישראל שמתעסקת עם בעלי מוצר שיש להם מוצר דיגטלי בדרך כלל יש שם את ההצעות הכי טובות ומשתלמות, ושמה נמצאים הקליברים (אדם טל,הדר אשוח, שלו יפרח , אני ),החיסרון בה שלא כל אחד יכול להיכנס ורק את הטובים ביותר מכניסים, אבל זה עדיין לא מונע ממך כלום כי אפשר עדיין לעשות כסף בלי הרשת הזאת.
 
יש עוד כמה רשתות שותפים כמו פתאל,בוקינג ,ksp ,wesell ועוד המון מהארץ ומהעולם
 
 
 
*מוצר- המוצר יכול להיות בעצם כל דבר שאתם מציעים ללקוחות קטגוריית ה"מוצר" מתחלקת ל2:
 
-מוצר דיגטלי- בד"כ איבוקים ספרונים באינטרנט שמלמדים לקוחות : "איך להרזות", "איך להתחיל עם בחורות?" , "איך לאלף את הכלב שלך", "איך למנף את העסק שלך? " וכדומה.
 
-מוצר פיזי- מוצרים שאפשר להרגיש אותם ולחוש אותם, כמו אוזניות מאיביי, מדף מאמזון, כיסא מעלי אקספרס וכו...
 
 
 
*לקוחות- האנשים שאתם צריכים לעניין אותם במוצר, כדי שיקנו את המוצר cpa או שירשמו לשירות מסוים cpl
 
 
 
שיטות עמלה (איך אני מקבל את הכסף):
 
*cpa-קוסט פר אקשן , או בתרגום מילולי תגמול עבור פעולה, כל לקוח שקונה מוצר מהלינק שלך אתה מקבל עמלה מסוימת מגובה המכירה
זה יכול להיות 20 שקל, 50 שקל ואפילו 1000 שקל. הכל תלוי מה המחיר של אותו מוצר ואיזו עמלה הציב בעל המוצר עצמו.
 
*cpl- קוסט פר ליד, או בתרגום מילולי: תגמול עבור הרשמה, כל לקוח שנרשם מהלינק שלך אתה מקבל עמלה מסוימת, רק מהרשמה אתה מקבל כסף !!! מגניב לא?
 
 
אז מה השיטה, איך מרוויחים כסף?
 
יש שני דרכים עיקריות להרוויח ,ממליץ לכם על אורגני!
 
אורגני- זו הדרך שאני ממליץ למתחילים, פרסום בחינם ברשתות חברתיות והשגת לקוחות משם.
אני יותר ממליץ על הקורס הזה שאיתו למדתי הפושטקון (שעולה פחות ממנה במסעדה 67 ש"ח): http://go.scrm.co/aff_c?offer_id=585&aff_id=13...
הוא לימד אותי את הבסיס, ונתן לי הרבה כלים לפרסום נכון (טקסט שיווקי, איך להגיע להרבה לקוחות, מילות מפתח וכו..)
 
לצפיה ב-'ראוי לציין שאתה מנסה להרוויח עמלה מקידום קורס לתוכנית שותפים'
ראוי לציין שאתה מנסה להרוויח עמלה מקידום קורס לתוכנית שותפים
( לעמוד שלי בתפוז )
31/01/2019 | 15:02
24
לטעמי אין צורך בקורס יקר שכן ניתן ללמוד הכל היום ב udemy און ליין בעשרות שקלים לקורס בשפה האנגלית. וכן יש אין ספור שיעורים חינם ביוטיוב.
 
על מנת להתפרנס משיווק שתופים צריך הבנה טכנולוגית טובה ויכולת למיד עצמאית בכל המערכת שאיתן עובדים וכן נדרשת ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה והמון רצון להשקיע וללמוד לבד. והכי חשוב... נכונות להשקיע כסף ולרוב לא להרוויח אותו חזרה!
מעבר להבנה בשיווק המשווק צריך גם ללמוד עם מי לעבוד ועם מי לא ואיך גם לקבל את הכסף.
 
חשוב להזכיר שהעמלות שמקבלים לא מגלמות את ההוצאות שיש למשווק ולכן ההכנסות הן לרוב קטנות יותר.
 
מידע נוסף על תוכנית שותפים
בכל מקרה אני כן ממליץ ללמוד לבד איך משווקים באינטרנט.
לצפיה ב-'שיווק בלינקדאין'
שיווק בלינקדאין
30/01/2019 | 18:53
1
25
1
מישהו שמבין בדיוור ממומן בלינקדאין ? ויכול להגיד לי למה אם הגדרתי מקסימום תקציב של 135 $ והפצה מיידיתי אני תקועה על 19$ שבוזבזו כבר חמישה ימים ?? (יש לציין שלפי הקהל יעד שהגדרתי היו לי איזה 2500 + אנשים בקהל יעד)
לצפיה ב-'יתכן וקהל היעד שלך מצומצם מידי?'
יתכן וקהל היעד שלך מצומצם מידי?
( לעמוד שלי בתפוז )
31/01/2019 | 15:17
9
לצפיה ב-'מערכת דיוור ממולצת'
מערכת דיוור ממולצת
27/01/2019 | 16:06
19
אני ממליץ בחום על חברת מסר 10 
לצפיה ב-'אתר סליקה ישראלי'
אתר סליקה ישראלי
21/01/2019 | 14:03
2
33
לקראת השקת מוצר (פיזי), מלווה בקמפיין דיגיטלי נרחב, אני מחפש חברת סליקה לכרטיסי אשראי, שתעמוד בתנאים הבאים:
1. נוחות תשלום למשתמש.
2. אמינות ובטיחות בעיני הקונים (שנדרשים להזין את פרטי האשראי שלהם).
3. עלויות סליקה סבירות.
 
אני בטוח שרבים מכם משתמשים בחברות כאלה. כמובן ש Paypal עולה בראש, אבל הייתי שמח לתת עוד אופציה.
מי מכיר וחווה חברות כאלה?
לצפיה ב-'חברות סליקה ישראליות'
חברות סליקה ישראליות
( לעמוד שלי בתפוז )
25/01/2019 | 19:42
1
14
יש את החברות הבאות שאני מכיר ואני מניח שיש עוד המון פתרונות נוספים טובים:
קארדקום אישורית זהב
upay
סליקה ישירה בלאומי קארד - יש פתרון לעסקים קטנים
טרנזילה - ממשק קצת מיושן, לדעתי אבל טובים למחזורי סליקה גדולים.
פלאקארד
יעד שריג

כולם יבקשו בארץ התקנה ראשונית דמי שימוש חודשיים ובין 1% ל 3.5% מכל סליקה. כמובן תלוי במספר הטרנזקציות.

 
לצפיה ב-'תודה '
תודה
25/01/2019 | 20:50
12
לגבי קארדקום כבר קיבלתי המלצה, נראה לי שאלך איתם.
תודה :)
לצפיה ב-'מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?'
מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?
( לעמוד שלי בתפוז )
17/01/2019 | 13:43
3
51
(RTM  -(REAL TIME MARKETING
הבאזז החדש בעולם השיווק הוא ביצוע מהלכים של RTM  כלומר שיווק בזמן אמת. המשמעות שלו היא  לקחת סיטואציות אקטואליות ולתת להם פרשנות מותאמת לקמפיין מתוך כוונה להשיג וויראליות ובאמצעותה חשיפה מוגברת למותג.

בימים האחרונים אני שומע את שימוש מוגזם בביטוי, כלומר כולם מנסים להצטרף לחגיגה ולייצר תהליכי RTM וגם מצד הלוקחות עולות בקשות. אבל כמו כל תחום  צריך לעשות הפרדה בין יעילות שבשימוש ובין הניסיון להראות עדכניים.

לדעתי הערך העיקרי בתהליכי RTM מיועד למותגים חזקים המבצעים תהליכי ברנדינג לאורך כל השנה. אם אתם עסק קטן שמעוניין להשיג חשיפה ומנסים לרכב על הגל, אני ממליץ לעזוב את ה RTM ולהתרכז אך ורק בתוצאות. אין דבר יותר מביך ממידע אודות הברנד שלכם ברשת כשהוא מתקשר לסיטואציה שנשכחה בהיסטוריה ולקוחות מוצאים אתכם בתוצאות החיפוש עם מודעה מוזרה.

תתרכזו בהגברת היעלות ושיפור התוצאות. תזכרו שלעיתים שמות של מהלכים שיווקים היא עוד דרך של חברות שיווק להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים במכירת מוצרים נוספים ולא בהכרח הדרך הנכונה עבור המוצר שלכם. 
לצפיה ב-'נשמח אם תעלה דוגמא לRTM'
נשמח אם תעלה דוגמא לRTM
17/01/2019 | 14:23
2
22
זו מערכת אוטומטית? 
לצפיה ב-'משהו כזה? '
משהו כזה?
17/01/2019 | 15:46
16
לצפיה ב-'רנובטיו- חוות דעת'
רנובטיו- חוות דעת
15/01/2019 | 16:57
1
90
היי לכולם,
חייבת לציין בחווית הלקוח שעברתי עם חברת רנובטיו.
אני מעצבת שיער כלה וערב וגם איפור כבר למעלה מ16 שנים ולאחרונה נחשפתי לעולם האתרים ובאחד הימים ראיתי מודעה של חברת רנובטיו שמתמחה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי.
תהליך בניית האתר עם צוות המעצבות גפן ונועה היה מדהים והתוצאה הייתה נפלאה.
ממליצה בחום.
בת-אל אלפונטה עיצוב שיער
לצפיה ב-'ואיזה ערך יש לסיפור שלך לפורום? אולי תעלי את האתר שעשו לך'
ואיזה ערך יש לסיפור שלך לפורום? אולי תעלי את האתר שעשו לך
( לעמוד שלי בתפוז )
17/01/2019 | 13:23
12
אולי תספרי איך השינויים שהטמיעו עזרו לך. אחרת זה נראה כמו ספאם / ניהול מוניטין מהסוג הגרוע שלא מוסיף ערך לחברה בשום צורה.
לצפיה ב-'תכנון תקציב לשיווק'
תכנון תקציב לשיווק
09/01/2019 | 10:18
1
26
קארתי על כך שתחום השיווק ברשת משתנה בקצב מאוד מהיר. אם כך, האם ניתן לבנות תוכנית לשיווק לשנה מראש? התקציב זה לא משהו שישתנה לעיתים תכופות?
איך נערכים מראש לתכנון שנתי אם הכל משתנה כל כך מהר?
 
לצפיה ב-'תיכנון שנתי של תקציעב שיווק '
תיכנון שנתי של תקציעב שיווק
( לעמוד שלי בתפוז )
10/01/2019 | 17:21
20
רצוי שתיכנון של תקציב השיווק יהיה מוגדר למשך שנה מראש. התקציב צריך להתמקד באסטרטגיה בלבד כלומר - ניתוח הוצאות מול יעדי הכנסות/פעילות או לפי הכנסות וחישוב ROI. 
 
את האופן שבו מקצים את התקציבים לערוצי הפעילות השונים  כלומר את הטקטיקה - אם זה  PPC, פרסום בפייסבוק, פעילות אוף ליין, טלויזיה, רדיו וכו' אפשר  לתקצב באופן רבעוני ולמדוד ROI כללי ו ROI פר ערוץ ועל פי ביצועים לקבל החלטות.

כמובן שבתכנון האסטרטגי יש להתייחס לחגים, חופשות וארועים שונים. כמו שציינו בחודש אפריך יהיו בחירות מקומיות ולכן אצל חלק מהמפרסמים יהיה חכם לדחות פעילות עד אחרי הבחירות.

מנהל/ת הפורום

אודות:
צוות UpMarket עוסק בשיווק אינטרנטי מעל לעשור, וצבר מידע רב, ניסיון יקר ותובנות עמוקות אודות ניהול אסטרטגיות שיווק עבור עסקים אינטרנטיים. הניסיון שלנו
עוד...

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

upmarket
להתייעצות עם מנהל הפורום
פורום תקשורת חזותית-מיתוג עסקי
בואו למתג את העסק שלכם
אחים יששכר בע
אחים יששכר

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ