לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1825318,253 עוקבים אודות עסקים

פורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'שיווק מוצר ברשתות חברתיות '
שיווק מוצר ברשתות חברתיות
18/02/2019 | 17:14
1
3
לאחרונה התחלתי לשווק מוצר למכירה באינטרנט. דרך אלו רשתות חברתיות הכי טוב לעשות קמפיינין מלבד פייסבוק ואינסטגרם והאם אפשר למכור ישר דרך הקמפיין (בלי שהלקוח יעבור באתר) 
 
תודה 
לצפיה ב-'רשתות חברתיות לקידום מכירות'
רשתות חברתיות לקידום מכירות
( לעמוד שלי בתפוז )
20/02/2019 | 13:12
הי רעות, לשמחתנו העולם גדול יותר מאשר פייסבוק ואינסטגרם ויש אין ספור דרכים לשווק מוצרים באמצעות רשתות שונות. אני אתייחס כאן לשיווק בינלואמי ובדגש אמריקאי, אבל חשוב לדעת שיש הרבה רשתות חברתיות שאפשר לעבוד איתן בשפות שונות. אבל, מערכת הפרסום של פייסבוק היא כיום, לדעתי, הטובה ביותר והנוחה לשימוש.

למוצרי צריכה - אפשר להשתמש ביוטיוב, להעלות סרטוני הדרכה, סרטונים על מוצרים וביקורות על המוצרים שאת משווקת. ניתן גם לקנות ביקורות מצולמות.

רשת הטלגרם מצויינת להקמת קבוצות דיון בתחום אותו את רוצה לשווק.

למוצרי אופנה אפשר להשתמש בפינטרסט שהעלו מערכת פרסום לא רעה בכלל ופועלים גם הם עם פיקסל.

יש רשתות כמו digg שמאפשרות לפתח דיונים בנושאים מרובים וגם את quora רשת חברתית של שאלות ותשובות.

אני ממליץ לא להתפרס - אלא לפתח מומחיות לשיווק המוצר שלך ברשת אחת ולראות שאת מייצרת ROI חיובי ואפילו רווח משמעותי.
בהצלחה.


 
לצפיה ב-'מיקרו קופי - מה זה? ואיך עושים את זה נכון'
מיקרו קופי - מה זה? ואיך עושים את זה נכון
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2019 | 12:20
3
62
מיקרו קופי הוא כינוי לשימוש בטקסט בצורה יצירתית כחלק מחויית ה UX באתר.
דוגמה במקום לכתוב - "התנתקות" אפשר לכתוב "לא, אל תלכו.. נתגעגע" 
המטרה להניע את הגולשים לפעולה או למנוע מהם לבצע פעולות כמו הפסקת תשלום, התנתקות וכו'.
 
מיקרו קופי זו שיטה נפלאה להפוך אתר או אפליקציה ליותר ידידותיים ולייצר חיבור רגשי אצל הלקוח.
 
הבעיה העיקרית עם מיקרו קופי? הסלוגנים הנחמדים הפוכים במהרה לפתטיים - לא רק שהם מאבדים את ההשפעה על הגולש הוא אפילו יכול להתייחס אליהם בבוז. בטח אם מדובר בקופי שרץ תקוטפה ארוכה.

לכן עומדות בפניכם שתי אפשרויות בשימוש במיקרו קופי - האחת היא לייצר מערכת שמציגה את המיקרו קופי במעקב. כלומר, בהתנתקות הראשונה הגולש יקבל מסר אחד, בהתנתקות השניה מסר אחר וכן הלאה.
אם אין לכם את היכולת הטכנולוגית - תעברו לאופציה 2 והיא להחליף את הקופי כל 2-3 חודשים.
לדעתי, אם לא בא לכם להתעסק בזה, עדיף שלא תשתמשו במיקרו קופי בכלל.
 
לצפיה ב-'היי, לפי מה שכתבת זה נחשב מיקרו קופי ?'
היי, לפי מה שכתבת זה נחשב מיקרו קופי ?
11/02/2019 | 17:07
2
20
לצפיה ב-'הי - כן דוגמה מצויינת להמחיש את שטי הטענות'
הי - כן דוגמה מצויינת להמחיש את שטי הטענות
( לעמוד שלי בתפוז )
12/02/2019 | 11:15
1
21
1. שמיקרו קופי הופך את התקלה למשעשעת
2.שאחרי שרואים את ההודעה הזו מספר פעמים היא כבר נראית קצת פאתטית
 
 
 
לצפיה ב-'לדעתי זה הרבה פעמים פאתטי כבר מהפעם הראשונה.'
לדעתי זה הרבה פעמים פאתטי כבר מהפעם הראשונה.
18/02/2019 | 09:44
3
לצפיה ב-'התמודדות עם משבר תקשורת בשיווק ויראלי '
התמודדות עם משבר תקשורת בשיווק ויראלי
06/02/2019 | 17:00
1
35
היי שאלה אקטואלית -
 
איך אתה חושב שיכולים אם בכלל חברות כמו פיצה דומינוס למשל להתגבר על העובדה שכל העולם ראה את סרטון העברכים שנהיה ויראלי? יש מצב שאנשים פשוט ישכחו להם את זה?
איך הם אמורים להתמודד עם טעות בסדר גודל כזה? 
לצפיה ב-'התמודדות עם משבר תקשורתי בעידן הויראלי'
התמודדות עם משבר תקשורתי בעידן הויראלי
( לעמוד שלי בתפוז )
06/02/2019 | 22:55
34
הדוגמה של דומינוס פיצה והעכברים היא דוגמה  למשבר תיקשורתי שלדעתי לאורך זמן האפקט שלו לא יפגע ברשת. בגלל עומס הארועים שאנחנו חשופים להם מידי יום - גם משבר גדול אחרי חודש הופך לזיכרון ישן.
באופן כללי השימוש בפרסומות ויראליות יכול למוסס את הזיכרון שלנו לגבי הארוע.
השיטה לדעתי שניתן להשתמש בה - היא באמצעות הגחכה של הארוע, שיח על הארוע בגישה הומוריסטית , פיזור תכנים ויראלים על הרשת והפצם עד שנושא הארוע מפסיק להיות המרכז שלו. התכנים הויראלים הופכים להיות מרכז האירוע והשיח עובר אליהם.

דוגמה ספונטנית שחשבתי עליה שקשורה לדומינוס וממחישה את הגישה:
 
 
 
לצפיה ב-'מה זה שיווק שותפים - הבסיס ואיך לייצר מזה הכנסה נוספת'
מה זה שיווק שותפים - הבסיס ואיך לייצר מזה הכנסה נוספת
31/01/2019 | 13:29
1
34
אז מה זה בעצם שיווק שותפים?
שיווק שותפים זו בעצם שיטה שבה אתה לוקח מוצר/ או שירות של מישהו ומשווק אותו, כל מכירה שאתה עושה מהלינק שלך, או כל הרשמה על דף נחיתה/ אתר
אתה מקבל עמלה מבעל מוצר!
 
לא הבנתם אין בעיה, קצת מושגים:
 
 
*שותף- אני, אתם , וכל מי שמשווק מוצר ומקבל עמלה על זה שלקוח קונה מוצר/פריט של בעל מוצר.
 
 
 
*בעל המוצר - הבן אדם שמוכר את המוצר, האינטרס שלו הוא שיהיה לו כמה שיותר מכירות על המוצר, ככה הוא יכול לפרסם את עצמו ואת העסק שלו והכי חשוב להרוויח יותר כסף. לכן הוא צריך אותנו השותפים, ככל שיש יותר שותפים, יש יותר אנשים שיפרסמו את העסק שלך , ככה העסק שלך / המוצר שאתה מוכר יקבל יותר חשיפה, ומה שהכי חשוב ככה בעל המוצר יקבל יותר כסף, לכן הוא צריך להשיג יותר שותפים
איך הוא עושה את זה? הוא נרשם לרשת שותפים ומפרסם את המוצר שלו , קובע עמלה שאנחנו נקבל (השותפים) בהתאם לליד (הרשמה) cpl או מכירה cpa
 
 
 
*רשת שותפים- רשת שמקשרת בין בעל העסק לבין השותף, היא בדרך כלל מרוויחה עמלה מבעל המוצר על כל מכירה (תחשבו כמה בעלי מוצרים יש כמה מכירות יש) ותחשבו כמה היא עושה ביום מה שבטוח שרשתות שותפים ישראליות עוקפים את ה100,000 בחודש
 
דוגמאות לרשתות שותפים הגדולות בישראל ובעולם:
 
- epn: רשת שותפים של איביי, שמשלמת לכם על מכירה בערך 7 אחוז על כל מכירה שאתם עושים בד"כ עמלות על מוצר פיזי.
 
-רשת שותפים של עלי אקספרס- על אותו עיקרון כמו איביי משלם לכם 7 אחוז על כל מכירה.
 
- רשת שותפים של אמזון- על אותו עיקרון אבל משלם לך בערך 10% על כל מכירה!!
 
- קליקבנק- אולי הרשת שותפים הגדולה ביותר היא מתעסקת עם בעלי מוצר שיש להם מוצר דיגטלי.
 
- דינג דונג- רשת שותפים ישראלית מעולה למתחילים בתחום, עמלות לליד ומכירה גבוהות משלמת כל 25 לחודש, מתעסקת עם מוצרים דיגטלים
 
- רשת שותפים scream- הרשת הכי גדולה בישראל שמתעסקת עם בעלי מוצר שיש להם מוצר דיגטלי בדרך כלל יש שם את ההצעות הכי טובות ומשתלמות, ושמה נמצאים הקליברים (אדם טל,הדר אשוח, שלו יפרח , אני ),החיסרון בה שלא כל אחד יכול להיכנס ורק את הטובים ביותר מכניסים, אבל זה עדיין לא מונע ממך כלום כי אפשר עדיין לעשות כסף בלי הרשת הזאת.
 
יש עוד כמה רשתות שותפים כמו פתאל,בוקינג ,ksp ,wesell ועוד המון מהארץ ומהעולם
 
 
 
*מוצר- המוצר יכול להיות בעצם כל דבר שאתם מציעים ללקוחות קטגוריית ה"מוצר" מתחלקת ל2:
 
-מוצר דיגטלי- בד"כ איבוקים ספרונים באינטרנט שמלמדים לקוחות : "איך להרזות", "איך להתחיל עם בחורות?" , "איך לאלף את הכלב שלך", "איך למנף את העסק שלך? " וכדומה.
 
-מוצר פיזי- מוצרים שאפשר להרגיש אותם ולחוש אותם, כמו אוזניות מאיביי, מדף מאמזון, כיסא מעלי אקספרס וכו...
 
 
 
*לקוחות- האנשים שאתם צריכים לעניין אותם במוצר, כדי שיקנו את המוצר cpa או שירשמו לשירות מסוים cpl
 
 
 
שיטות עמלה (איך אני מקבל את הכסף):
 
*cpa-קוסט פר אקשן , או בתרגום מילולי תגמול עבור פעולה, כל לקוח שקונה מוצר מהלינק שלך אתה מקבל עמלה מסוימת מגובה המכירה
זה יכול להיות 20 שקל, 50 שקל ואפילו 1000 שקל. הכל תלוי מה המחיר של אותו מוצר ואיזו עמלה הציב בעל המוצר עצמו.
 
*cpl- קוסט פר ליד, או בתרגום מילולי: תגמול עבור הרשמה, כל לקוח שנרשם מהלינק שלך אתה מקבל עמלה מסוימת, רק מהרשמה אתה מקבל כסף !!! מגניב לא?
 
 
אז מה השיטה, איך מרוויחים כסף?
 
יש שני דרכים עיקריות להרוויח ,ממליץ לכם על אורגני!
 
אורגני- זו הדרך שאני ממליץ למתחילים, פרסום בחינם ברשתות חברתיות והשגת לקוחות משם.
אני יותר ממליץ על הקורס הזה שאיתו למדתי הפושטקון (שעולה פחות ממנה במסעדה 67 ש"ח): http://go.scrm.co/aff_c?offer_id=585&aff_id=13...
הוא לימד אותי את הבסיס, ונתן לי הרבה כלים לפרסום נכון (טקסט שיווקי, איך להגיע להרבה לקוחות, מילות מפתח וכו..)
 
לצפיה ב-'ראוי לציין שאתה מנסה להרוויח עמלה מקידום קורס לתוכנית שותפים'
ראוי לציין שאתה מנסה להרוויח עמלה מקידום קורס לתוכנית שותפים
( לעמוד שלי בתפוז )
31/01/2019 | 15:02
18
לטעמי אין צורך בקורס יקר שכן ניתן ללמוד הכל היום ב udemy און ליין בעשרות שקלים לקורס בשפה האנגלית. וכן יש אין ספור שיעורים חינם ביוטיוב.
 
על מנת להתפרנס משיווק שתופים צריך הבנה טכנולוגית טובה ויכולת למיד עצמאית בכל המערכת שאיתן עובדים וכן נדרשת ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה והמון רצון להשקיע וללמוד לבד. והכי חשוב... נכונות להשקיע כסף ולרוב לא להרוויח אותו חזרה!
מעבר להבנה בשיווק המשווק צריך גם ללמוד עם מי לעבוד ועם מי לא ואיך גם לקבל את הכסף.
 
חשוב להזכיר שהעמלות שמקבלים לא מגלמות את ההוצאות שיש למשווק ולכן ההכנסות הן לרוב קטנות יותר.
 
מידע נוסף על תוכנית שותפים
בכל מקרה אני כן ממליץ ללמוד לבד איך משווקים באינטרנט.
לצפיה ב-'שיווק בלינקדאין'
שיווק בלינקדאין
30/01/2019 | 18:53
1
21
1
מישהו שמבין בדיוור ממומן בלינקדאין ? ויכול להגיד לי למה אם הגדרתי מקסימום תקציב של 135 $ והפצה מיידיתי אני תקועה על 19$ שבוזבזו כבר חמישה ימים ?? (יש לציין שלפי הקהל יעד שהגדרתי היו לי איזה 2500 + אנשים בקהל יעד)
לצפיה ב-'יתכן וקהל היעד שלך מצומצם מידי?'
יתכן וקהל היעד שלך מצומצם מידי?
( לעמוד שלי בתפוז )
31/01/2019 | 15:17
6
לצפיה ב-'מערכת דיוור ממולצת'
מערכת דיוור ממולצת
27/01/2019 | 16:06
14
אני ממליץ בחום על חברת מסר 10 
לצפיה ב-'אתר סליקה ישראלי'
אתר סליקה ישראלי
21/01/2019 | 14:03
2
27
לקראת השקת מוצר (פיזי), מלווה בקמפיין דיגיטלי נרחב, אני מחפש חברת סליקה לכרטיסי אשראי, שתעמוד בתנאים הבאים:
1. נוחות תשלום למשתמש.
2. אמינות ובטיחות בעיני הקונים (שנדרשים להזין את פרטי האשראי שלהם).
3. עלויות סליקה סבירות.
 
אני בטוח שרבים מכם משתמשים בחברות כאלה. כמובן ש Paypal עולה בראש, אבל הייתי שמח לתת עוד אופציה.
מי מכיר וחווה חברות כאלה?
לצפיה ב-'חברות סליקה ישראליות'
חברות סליקה ישראליות
( לעמוד שלי בתפוז )
25/01/2019 | 19:42
1
13
יש את החברות הבאות שאני מכיר ואני מניח שיש עוד המון פתרונות נוספים טובים:
קארדקום אישורית זהב
upay
סליקה ישירה בלאומי קארד - יש פתרון לעסקים קטנים
טרנזילה - ממשק קצת מיושן, לדעתי אבל טובים למחזורי סליקה גדולים.
פלאקארד
יעד שריג

כולם יבקשו בארץ התקנה ראשונית דמי שימוש חודשיים ובין 1% ל 3.5% מכל סליקה. כמובן תלוי במספר הטרנזקציות.

 
לצפיה ב-'תודה '
תודה
25/01/2019 | 20:50
12
לגבי קארדקום כבר קיבלתי המלצה, נראה לי שאלך איתם.
תודה :)
לצפיה ב-'מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?'
מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?
( לעמוד שלי בתפוז )
17/01/2019 | 13:43
3
35
(RTM  -(REAL TIME MARKETING
הבאזז החדש בעולם השיווק הוא ביצוע מהלכים של RTM  כלומר שיווק בזמן אמת. המשמעות שלו היא  לקחת סיטואציות אקטואליות ולתת להם פרשנות מותאמת לקמפיין מתוך כוונה להשיג וויראליות ובאמצעותה חשיפה מוגברת למותג.

בימים האחרונים אני שומע את שימוש מוגזם בביטוי, כלומר כולם מנסים להצטרף לחגיגה ולייצר תהליכי RTM וגם מצד הלוקחות עולות בקשות. אבל כמו כל תחום  צריך לעשות הפרדה בין יעילות שבשימוש ובין הניסיון להראות עדכניים.

לדעתי הערך העיקרי בתהליכי RTM מיועד למותגים חזקים המבצעים תהליכי ברנדינג לאורך כל השנה. אם אתם עסק קטן שמעוניין להשיג חשיפה ומנסים לרכב על הגל, אני ממליץ לעזוב את ה RTM ולהתרכז אך ורק בתוצאות. אין דבר יותר מביך ממידע אודות הברנד שלכם ברשת כשהוא מתקשר לסיטואציה שנשכחה בהיסטוריה ולקוחות מוצאים אתכם בתוצאות החיפוש עם מודעה מוזרה.

תתרכזו בהגברת היעלות ושיפור התוצאות. תזכרו שלעיתים שמות של מהלכים שיווקים היא עוד דרך של חברות שיווק להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים במכירת מוצרים נוספים ולא בהכרח הדרך הנכונה עבור המוצר שלכם. 
לצפיה ב-'נשמח אם תעלה דוגמא לRTM'
נשמח אם תעלה דוגמא לRTM
17/01/2019 | 14:23
2
19
זו מערכת אוטומטית? 
לצפיה ב-'דגומה לשיווק בזמן אמת'
דגומה לשיווק בזמן אמת
( לעמוד שלי בתפוז )
17/01/2019 | 15:01
1
27
צרפתי כאן תמונה שעשתה חברת דורקס כפרסומת לאחד המוצרים שלהם אחרי הזכיה של נטע בארוויזיון.
 
לצפיה ב-'משהו כזה? '
משהו כזה?
17/01/2019 | 15:46
14
לצפיה ב-'רנובטיו- חוות דעת'
רנובטיו- חוות דעת
15/01/2019 | 16:57
1
88
היי לכולם,
חייבת לציין בחווית הלקוח שעברתי עם חברת רנובטיו.
אני מעצבת שיער כלה וערב וגם איפור כבר למעלה מ16 שנים ולאחרונה נחשפתי לעולם האתרים ובאחד הימים ראיתי מודעה של חברת רנובטיו שמתמחה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי.
תהליך בניית האתר עם צוות המעצבות גפן ונועה היה מדהים והתוצאה הייתה נפלאה.
ממליצה בחום.
בת-אל אלפונטה עיצוב שיער
לצפיה ב-'ואיזה ערך יש לסיפור שלך לפורום? אולי תעלי את האתר שעשו לך'
ואיזה ערך יש לסיפור שלך לפורום? אולי תעלי את האתר שעשו לך
( לעמוד שלי בתפוז )
17/01/2019 | 13:23
12
אולי תספרי איך השינויים שהטמיעו עזרו לך. אחרת זה נראה כמו ספאם / ניהול מוניטין מהסוג הגרוע שלא מוסיף ערך לחברה בשום צורה.
לצפיה ב-'תכנון תקציב לשיווק'
תכנון תקציב לשיווק
09/01/2019 | 10:18
1
23
קארתי על כך שתחום השיווק ברשת משתנה בקצב מאוד מהיר. אם כך, האם ניתן לבנות תוכנית לשיווק לשנה מראש? התקציב זה לא משהו שישתנה לעיתים תכופות?
איך נערכים מראש לתכנון שנתי אם הכל משתנה כל כך מהר?
 
לצפיה ב-'תיכנון שנתי של תקציעב שיווק '
תיכנון שנתי של תקציעב שיווק
( לעמוד שלי בתפוז )
10/01/2019 | 17:21
18
רצוי שתיכנון של תקציב השיווק יהיה מוגדר למשך שנה מראש. התקציב צריך להתמקד באסטרטגיה בלבד כלומר - ניתוח הוצאות מול יעדי הכנסות/פעילות או לפי הכנסות וחישוב ROI. 
 
את האופן שבו מקצים את התקציבים לערוצי הפעילות השונים  כלומר את הטקטיקה - אם זה  PPC, פרסום בפייסבוק, פעילות אוף ליין, טלויזיה, רדיו וכו' אפשר  לתקצב באופן רבעוני ולמדוד ROI כללי ו ROI פר ערוץ ועל פי ביצועים לקבל החלטות.

כמובן שבתכנון האסטרטגי יש להתייחס לחגים, חופשות וארועים שונים. כמו שציינו בחודש אפריך יהיו בחירות מקומיות ולכן אצל חלק מהמפרסמים יהיה חכם לדחות פעילות עד אחרי הבחירות.
לצפיה ב-'Remarketing'
Remarketing
10/01/2019 | 16:42
1
26
שלום
האם יש מערכת כשלהי שיכולה להוביל אותי לגולשים שגלשו באתרים שאני מגדירה?
משהו כמו ה-remarketing במודעות פייסבוק רק שבמקום להגיע ללקוחות שגלשו אצלי באתר, אוכל להגיע ללקוחות שגלשו באתרים של מתחרים או כל אתר שאני מגדירה.
תודה
לצפיה ב-'רימרקטינג'
רימרקטינג
( לעמוד שלי בתפוז )
10/01/2019 | 17:15
16
באופן כללי בפייסבוק יש לך את היכולת לטרגת אנשים על פי תחומי עיניין. חלק מתחומי העיניין הם אתרים ואחרים של מתחרים - תנסי למצוא אתרים גדולים שעוסקים בתחום שלך.
 
בגוגל ניתן לפרסם באתרים של מתחרים בהנחה שהם מגישים הודעות של אדסנס. אפשר כמפרסם להגיש שם הודעות. רצוי לעשות זאת בצורה עדינה ולא בוטה כדי שהאתר לא יחסום את האפשרות שלך להגיש את הפרסומות.
 
באופן כללי לדעתי צריך לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לייצר קהלים שמתעניינים במוצר שלך בלי לנסות לקחת מידע מהמתחרים. האפשרויות הרבות מאפשרות לייצר פעילות אישית מאוד איכותית משל עצמך בעלויות ממש זולות. הדרך הפופלרית היא לטרגט צופים לסרטון וידאו ואחר כך לעשות רימרקטינג למי שצפו בסרטון.
לצפיה ב-'לא מצליח להרוויח באדסנס'
לא מצליח להרוויח באדסנס
07/01/2019 | 12:46
4
28
יש לי אתר תוכן, נקראו בו בחודש האחרון 5,500 דפים (כ-2 פרסומות לדף). מתוכם הרווחתי דרך אדסנס רק 25 שקלים. ברור לי שהפרסומות לא מתאימות לתוכן של האתר. אילו עוד אלטרנטיבות למוניטיזציה על האתר פרט לאדסנס יש לי?
לצפיה ב-'מוניטזציה לאדסנס'
מוניטזציה לאדסנס
( לעמוד שלי בתפוז )
07/01/2019 | 16:52
3
23
הי גל, אחלק את התשובה לשניים:
1. אני מניח שאתה מתכוון ל 5500 דפים נצפים. ממספר כזה קשה מאוד להרוויח כסף מאדסנס - כיוון שמדובר בכמות קטנה של גולשים. אם התוכן שלך הוא כללי אז רווח של 5  ש"ח ל- CPM - כלומר ל1000 חשיפות אלו ביצועים סבירים. אם יש לך תוכן מאוד יחודי ומאוד תחרותי תוכל להרוויח יותר.
 
2. מוניטזציה לאדסנס נעשית במספר אופנים:
א. תוכן איכותי באתר - כלומר אני רוצה שבאתר יהיו תכנים שהם יש תחרות על מילות מפתח. לדוגמה - אתר שעוסק במשחקים לילדים או במתכונים - ההכנסה תהיה נמוכה משמעותית מאתר שעוסק במידע על עורכי דין לגירושים. אומנם קל יותר לייצר תוכן מתכונים, אבל הרווח פר הקלקה נמוך משמעותית.
 
ב. מיקום הבאנרים - גוגל מספק מספר גדלים וסוגי באנרים, אתה צריך לערוך מחקר באתר שלך לראות היכן נמצאים מיקומי וסוגי הבאנרים האפקטיבים ביותר.
ג. התאמת הבאנרים לאתר מבחינת צבעים וסוג - יש שני סוגי באנרים - טקסטואלים ובאנרים שהם תמונות. כל סוג מתאים לתוכן אחר.
 
ד. על מנת להגדיל הכנסות באתר רצוי להשתמש במערכת הגשת התוכן של גוגל DFP המאפשרת לייצר תחרות על תצוגת הפרסומות. זאת כמובן במידה ויש לך ספקי פרסום אחרים.
 
ממה שאני מבין כרגע אתה נמצא בתחילת הדרך, את המשאבים תשקיע בהגברת טראפיק לאתר על פני מוניטזציה כיוון שבכל מקרה ההכנסות יהיו מאוד נמוכות כרגע.
 
מוזמן לשלוח קישור לאתר שלך ואז התשובות שלי יהיו מתאימות יותר עבורך.
לצפיה ב-'מוניטיזציה לאדסנס'
מוניטיזציה לאדסנס
08/01/2019 | 20:45
2
6
היי תודה על המענה, 
 
1 - אתה אומר תוכן ייחודי ארוויח יותר בגלל שיכנסו יותר גולשים ואז יותר צפיות או שאדסנס יודעים לזהות תוכן איכותי
 
2 א - לא הבנתי למה
ב - איך אפשר לדעת את זה? 
ג - תוכל להרחיב על גוגל DFP?
 
מאיזה מספר צפיות אתה חושב שאני אתחיל להרוויח, אני שואף לרווח של לפחות 500 ש"ח בחודש
לצפיה ב-'מוניטיזציה לאתר'
מוניטיזציה לאתר
( לעמוד שלי בתפוז )
10/01/2019 | 09:15
1
6

הי גל, אני אנסה לענות לשאלות בקצרה כי השאלות הן מורכבות.
1. גוגל הוא מנוע חיפש שיש לו יכולות של סריקת תוכן בדפי אינטרנט ויכולת להבין את אופי התכנים ע"י ניתוח של מילות המפתח העיקריות בדף ובהתאם לכך הוא יודע לקשר בין התוכן הנמצא בדף לתוכן פרסומי.
אם יצא לך לפרסם בגוגל בטח שמת לב שאתה יכול להגדיר את מיקום הפרסום, לקבוע מילות מפתח רלוונטיות וכו' כלומר יש כאן שילוב בין מערכת אוטומטית לבין יכולת ניהול ושליטה בהופעת הפרסום. התפקיד של מערכת הפרסום הוא לקשר בין התוכן הנכון לפרסומת המתאימה ולצורכי הגולש.

לכך תוסיף יכלות מדידה של גוגל לביצועי הפרסום ביחס לתוכן ועוד עשרות פרמטרים שונים – באמצועתם גוגל יודעת להתאים באופן מצויין פרסומת לתוכן.

2. על מנת להעריך סוג תוכן ורווחיות ממנו – אתה יכול להיכנס לממשק הפרסום של גוגל ב adwords  שם תמצא כלי לניתוח מילות מפתח שנותן הערכה של מספר חיפושים בחודש ומחיר להקלקה. הכלי הזה לא מדוייק בלשון המעטה אבל  באמצעותו אפשר להבין פוטנציאל הכנסות מתוכן. שכן תוכן שיש שיש בו מעט חיפושים ועלות קליק גבוה יהווה גם מקום אטרקטיבי למפרסמים שמחפשים לטרגט קהלים לתוכן הרלוונטי.

3. לגבי מיקום הבאנרים – יש מיקום שהם אפקטיביים יותר לאתר, יש צבעים שבאתר שלך יגרמו ליותר גולשים להקליק, מיקומים אפקטיביים, התאמות למובייל או דסקטופ וכו'.
חייבם לנתח את הנתונים באמצעים שונים על מנת להבין היכן למקם את הבאנרים ביחס לתוכן. יש כאן המון ניסוי וטעייה.

4. DFP היא מערכת פרסום מורכבת – אני חושב שתצטרך לפתוח חשבון ולשחק בו ולשאול אותי שאלות ספציפיות יותר.
https://admanager.google.com
5. לגבי ההכנסות מהאתר – אם הבנו שאתה מרוויח 5 שקלים cpm כלומר ל1000 חשיפות באתר שלך. על מנת להרוויח 500 שקלים לחודש תצטרך כ 100,000 חשיפות חודשיות (הנתון כמובן יכול להשתנות בהתאם לתוכן) כלומר כ 15,000 – 25,000 מבקרים בחודש באתר יניבו לך את הסכום הזה כי כל מבקר צופה במספר דפים. יש כמובן שיטות מוניטזציה שונות שיכולות להגביר לך את ההכנסות ולייצר בכמות מבקרים כזו הכנסה גבוהה משמעותית כמו איסוף לידים בתחומים תחרותיים. תמיד טוב לשלב בין מספר שיטות מוניטיציה ותמיד טוב להכניס תכנים עם פוטנציאל רווח גבוה יותר יחד עם מילות חיפוש לפוטנציאל טראפיק גבוה.
 
 
 
לצפיה ב-'מוניטיזציה למודעות גוגל'
מוניטיזציה למודעות גוגל
10/01/2019 | 15:04
9
היי, שוב תודה על המענה,
 
1 - את עניין העכביש של גוגל אני מכיר, אתה מתכוון שהוא גם סורק את התחרות שיש במילות החיפוש? חשבתי שאמור לעניין את ה'עכביש' רק פופולאריות התכנים בהתאם לשאילתת החיפוש, בין אם יש על המילה תחרות ובין אם לא כי מה זה משנה בעצם. יכול להיות שאני טועה?
 
2 - לגבי גוגל אדוורס, בעבודתי הקודמת הייתי משתמש בו המון. בפעם האחרונה שניסיתי למצוא את הכלי הזה הוא נעלם, או שלא הייתה אפשרות להשתמש בו לדעתי כי הם הגבילו את זה לבעלי אתרים שיש להם מינימום של כניסות מסוים ולא לכל אחד יש גישה לזה. יכול להיות שזה השתנה?
 
3 - ניתוח תוכן באמצעים שונים, אלו לא נתונים שרק גוגל יכול לראות? איך ניתן לראות האם הפרסומות של גוגל מצליחות ולמה שהם ישתפו אותי במידע הזה. בכל אופן הייתי שמח לדעת באילו אמצעים אני יכול להשתמש על מנת לגלות נתונים אלה בכדי שאכן אוכל לעשות על זה אופטימיזציה מבחינת מיקום, צבע וכו'.
 
4 - יכול להיות שבאמצעות הכלי הזה התכוונת שאוכל לבדוק את המודעות שגוגל שמים ובהתאם לעשות אופטימיזציה? או שגוגל מתכוונת שאבדוק באמצעות זה את המודעות שאני שם באתר?
 
 
סליחה על החפירה�� אלו שאלות שאני פשוט לא מוצא להן תשובות חד משמעיות בשום מקום. 
 
שיהיה סופשבוע טוב ! 

 
לצפיה ב-'האם אתם עושים SEO לאתר שלכם? '
האם אתם עושים SEO לאתר שלכם?
( לעמוד שלי בתפוז )
04/01/2019 | 12:10
44

SEO - Search Engine Optimization
המשמעות הראשונית של SEO הינה התאמת האתר שלכם כך שמנוע החיפוש ידע לסרוק אותו היטב. המשמעות השניה היא בניה של מניפולציות כך שמנוע החיפוש יתן לכם עדיפות בתוצאות החיפוש - כאן לא נעסוק בזה כיוון שהתחום מיועד למקצוענים בלבד.

**אם יש לכם אתר וורדפרס - תתקינו את התוסף הבא שיעזור לכם לבנות את דפי האתר בצורה יעילה למנועי החיפוש :
yoast.com
 
על מנת לקדם את האתר - צריך להתמקד בבניה נכונה של תוכן האתר, המבנה ההיררכי שלו, קישורים פנימיים, תיוג תמונות, כתיבה של תכנים מעניינים ומשמעותיים מעל ל500 מילים בפוסט וכו'. לטיפול בתוכן האתר - אנחנו קוראים "קידום פנימי".

בנוסף אנחנו צריכים ליצר פעילות קידום חיצונית - כלומר אנחנו מעוניינים לקבל לינקים מאתרים אחרים שמצביעים על התוכן שלנו על מנת שגוגל יגיע אל האתר שלנו (אחת הדרכים) ויבין שהתוכן שלנו מעניין.
דרכים בסיסיות לקבל לינקים - רישום האתר לרשתות חברתיות וניהול עמודים/תוכן ברשתות אלו, פרסום מאמרים באתרים חשובים שעוסקים בתחום שלנו ושיטות נוספות שנרחיב עליהם בהמשך. חשוב להזהיר כאן שניהול הלינקים שמצביעים אל האתר שלנו צריך להיות קפדני. אנחנו לא יכולים להספים אתרים (כלורמ לזרוק לינקים בפורומים), חשוב שהליניקים יהיו איכותיים ומאתרים שיש להם טראפיק ממשי ובתחום שלנו. בטח לא לקנות לינקים משירותים מפוקפקים, לקנות שירות זול מפייבר וכו'.
 
ההמלצה שלי היא תמיד לעשות את ההתאמה של האתר למנועי החיפוש  מבחינת המבנה – ולהקפיד על התוכן כך שיהיה איכותי. רק פעולה זו מספיקה כדי לגרום לכם לקבל תנועה איכותית ממנועי החיפוש. אם תלמדו את עקרונות ה SEO אפילו באופן בסיסי, תגלו שאתם מקבלים מגוגול כניסות אפילו אלפי כניסות לחודש – רק בגלל שהתאמצתם מעט. המשמעות של 1000 כניסות לחודש בתחום מסחרי משלוה לשווי (תלוי בתחום) של בין 1000 ל 10000 שקלים באמצעי פרסום ממוקדים.
 
הפוסט הזה הוא רק רקע בסיסי לקידום האתר בגוגל – אתם מוזמנים לשאול שאלות כדי שאוכל להרחיב את המענה ולסייע לכם לקדם את עצמכם חינם.
 
לצפיה ב-'החדרת המותג BE של שופרסל לשוק'
החדרת המותג BE של שופרסל לשוק
( לעמוד שלי בתפוז )
30/12/2018 | 16:43
33
בטח צפיתם לאחרונה בפרסומות הרבות להחדרת המותג BE שהוא מתחרה לרשת הסופר פארם. BE הוא למעשה מיתוג מחדש לרשת ניו פארם שנרכשה ע"י השופרסל מתוך כוונה של הרשת להתרחב .

למען האמת אני לא צרכן של רשתות הפארם אבל אני חייב לציין שמדובר באחד ממהלכי החדרת המותג היותר מוצלחים בשנים האחרונות. מהלוגו הלבבי ועד פרסומת מרהיבה שמצורפת כאן. האתר שלהם עדיין בשלבים ראשונים אבל  גם הוא נראה טוב מזכיר את סטרוברי נט ובסניפים עוד לא ביקרתי אבל מבטיח להביא רשמים משם ולראות אם נעשית עבודה מקצועית בנקודת המכירה.

בהצלחה לרשת!
לצפיה ב-'איטיות בקמפיינים בחו"ל'
איטיות בקמפיינים בחו"ל
( לעמוד שלי בתפוז )
25/12/2018 | 14:27
35
פונים אלי די הרבה בעלי עסקים שמשווקים בארה"ב ואירופה ומלוננים שבחודש האחרון הביצועים שלהם היו גרועים ובימים האחורנים הקמפיינים לא עובדים כלל.

מזכיר לכם שאנחנו בעיצומו של הכריסמס והחופשות ימשכו עד ה 3 לינואר 2019 שווה לשמור את התקציבים.
לצפיה ב-'בחירות 2019 וההשפעה על תקציבי הפרסום שלכם באינטרנט בישראל'
בחירות 2019 וההשפעה על תקציבי הפרסום שלכם באינטרנט בישראל
( לעמוד שלי בתפוז )
24/12/2018 | 16:23
53

לפני כשעתיים הודיעו על הקדמת הבחירות הכלליות לאפריל 2019, המשמעות הישירה למפרסמים הישראלים היא עליה במחירי הפרסום בפייסבוק ובגוגל. ולמעשה אפשר כבר עכשיו לחזות שמאמצע מרץ, מחירי הפרסום בישראל יהיו בלתי נסבלים עבור המפרסמים הקטנים.

קחו בחשבון, פסח יחול ב 19 לאפריל 2019 - כלומר עלול להיות נזק משמעותי לאלו המוכרים שירותים לחג - כמו ניקוי ספות, ניקוי דירות, צביעת בתים, רשתות מזון, חברות וחוניות למתנות וכדומה.

לכן כבר עכשיו מומלץ לבנות קבוצות טירגוט כדי לייצר רימרקטינג שיהיה זול יחסית, לאסוף לידים, וליצור חומרי מדיה אטרקטייבים על מנת להנות מחשיפה גבוהה יותר באופן יראלי ולתכנן פרומואים אפקטיבים שיתגברו על הספאם של המפלגות. אם העסק שלכם הוא מהעסקים שהפעילות יורדת בו משמעותית בחג. תכננו את התקציבים שלכם כך שתמנעו ככל האפשר מפרסום במהלך אפריל ואפילו מאמצע מרץ.

יש לכם עוד שיטות כדי לייצר פעילות שיווקית אפקטיבית לפני החג? 
 
לצפיה ב-'אירוח בנושא הפקדות סוף שנה - טיפים והמלצות ליועצי המס'
אירוח בנושא הפקדות סוף שנה - טיפים והמלצות ליועצי המס
07/12/2018 | 14:53
14

ביום ה', בתאריך 13/12/18, בין השעות 20:00-22:00, נארח בפורום את נדב טסלר, מנהל המוצר באגף השיווק של מנורה מבטחים פנסיה וגמל
 
 
על האירוח
 
החל משנת 2017 חייבים עצמאים לבצע הפקדות לחיסכון הפנסיוני. מעבר לחובה החוקית, הפקדות אלו מזכות אותם בהטבות במס. במסגרת האירוח נדון בסוגיות פנסיוניות לקראת תום שנת המס ונעלה טיפים והמלצות.
 
 
על המתארח
 
נדב טסלר, מנהל המוצר במנורה מבטחים, מרצה במכללת נתניה ובעל הבלוג פנסיוני, להבין את הפנסיה. יענה על שאלותיכם בנושא החיסכון הפנסיוני, הערכות להפקדות במסגרת פנסיית חובה לשכירים ועצמאים.
 

העלו את שאלותיכם על גבי שרשור זה כבר עכשיו!
 
 
לצפיה ב-'יחסי ציבור שיווק פירסום דוברות'
יחסי ציבור שיווק פירסום דוברות
18/11/2018 | 00:04
1
24
1)מה הבדל בן קורס לבן תואר?
אני יודע שבדרך כלל בתוארים זה המון קשקושים
צריך ידע אמיתי ותאכלס!

2) באיזה תחום מלמדים איך לדבר  שפת גוף וכל מיני?

3)הייתי מאוד מעוניין לשפר את יכולת הביטוי וההבעה שלי בכתיבה
ממש ברמה הבסיסית ביותר עד לרמה של כתיבת מאמרים..
רמה בססית זה אומר איזה כותרת לרשום מתיי לעשים פסיק ומתיי לרדת בשורה אוצר מילים איך לסיים איך להשפיע על אנשים ועוד ועוד... הכתיבה שלי ממש מבולגנת...

תודה רבה!
לצפיה ב-'יש קורסים בנושאים הנ"ל, מוזמן לפנות במסר או במייל...'
יש קורסים בנושאים הנ"ל, מוזמן לפנות במסר או במייל...
21/11/2018 | 21:51
20
אלי אם רצונך לבחון עבודה פרטנית.
בהצלחה!
לצפיה ב-'שיווק מתווך'
שיווק מתווך
03/10/2018 | 14:25
15
שלום,
אני מתווך צעיר העובד כשכיר אצל אדם מסוים.
השאיפה שלי בעוד שנתיים וחצי היא להיות עצמאי.
אני מתלבט אם יש טעם למסור לאנשים כרטיס ביקור שלי
עם פרטיי כמו טלפון ומייל, למרות שאני טרם עצמאי?
האם יש טעם שיווקי נכון בכך? 
אשמח לשמוע.
לצפיה ב-'נושאים הקשורים לפורום ניתן להעלות כאן ובפייסבוק'
נושאים הקשורים לפורום ניתן להעלות כאן ובפייסבוק
02/10/2018 | 13:24
26
בפורום יחסי ציבור ויועצי תקשורת

מנהל/ת הפורום

אודות:
צוות UpMarket עוסק בשיווק אינטרנטי מעל לעשור, וצבר מידע רב, ניסיון יקר ותובנות עמוקות אודות ניהול אסטרטגיות שיווק עבור עסקים אינטרנטיים. הניסיון שלנו
עוד...

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

עו
יריב גוטמן - עו"ד
פורום תקשורת חזותית-מיתוג עסקי
בואו למתג את העסק שלכם
אחים יששכר בע
אחים יששכר

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ