לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1172211,722 עוקבים אודות עסקים

פורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מי יודע היכן צולמה התמונה המצורפת?'
מי יודע היכן צולמה התמונה המצורפת?
22/04/2018 | 21:35
3
124
לצפיה ב-'אני חושב ש...'
אני חושב ש...
23/04/2018 | 11:41
2
61
גם רמי בר וגם דודו צוק ידעו...
לצפיה ב-'לפי הספר של דודו - באיזור באר עדה'
לפי הספר של דודו - באיזור באר עדה
23/04/2018 | 15:37
1
47
לצפיה ב-'כאן'
כאן
23/04/2018 | 17:36
38
קצת דרומית מזרחית לבאר עדה
לצפיה ב-'הזמנה למנחת הבונים'
הזמנה למנחת הבונים
17/04/2018 | 21:08
7
305
אולי זה אני...

אבל כשאגודת התעופה מזמינה טייסים למנחת
ורושמת על גבי ההזמנה: "הגעה עצמית ברכב בלבד (לא בטיסה)"
זה................כלום, עזבו, זה אני.

יודע. זה אני. אבל, בכל זאת, נדמה לי, ש- רק בישראל...
לצפיה ב-'חושב שהבנתי... כמוני כמוך....'
חושב שהבנתי... כמוני כמוך....
18/04/2018 | 07:30
149
לצפיה ב-'ובזימון הראשון היה כתוב "נחיתה"'
ובזימון הראשון היה כתוב "נחיתה"
18/04/2018 | 17:37
1
185
הייתי בטוח שהמשיח הגיע
 
אבל החמור לא היה מוכן והוא לא הגיע
לצפיה ב-'מפעיל המנחת לא מוכן לאשר נחיתת מטוסים שאינם "שלו"'
מפעיל המנחת לא מוכן לאשר נחיתת מטוסים שאינם "שלו"
19/04/2018 | 10:46
126
לצפיה ב-'איסור נחיתה במנחת ציבורי'
איסור נחיתה במנחת ציבורי
20/04/2018 | 09:06
1
176
המנחתים בארץ הינם משאב ציבורי. האדם המופקד על ניהול מנחת אסור לו למנוע נחיתת כלי טיס המאושר לנחיתה ע"י רת"א. הדרך היחידה לבער תופעה זו (היות ורת"א נמנעת מלאכוף סמכותה) היא המשפטית. 
לצפיה ב-'שתי הערות'
שתי הערות
20/04/2018 | 10:07
182
1. אני לא משוכנע שמדובר במנחת ציבורי.
2. אני חושב שהמקום לא ערוך לקלוט יותר ממטוס אחד או שנים.
לצפיה ב-'בדיקת רשיונו של מפעיל מנחת.'
בדיקת רשיונו של מפעיל מנחת.
20/04/2018 | 16:57
1
189
זכותו של כ"א לעיין ברשיונו של מפעיל מנחת הבונים ובנספחיו. זה המנדט שניתן לו ע"י רת"א וכל גחמה אחרת אינה חוקית. מתוך הרשיון ניתן להבין למי מותר  לנחות ולכמה.   
לצפיה ב-'אז'
אז
21/04/2018 | 11:48
133
האם אתה יכול להשיג לנו את הפרטים האלו?
לצפיה ב-'piper turbo lance למכירה בהזדמנות'
piper turbo lance למכירה בהזדמנות
20/04/2018 | 12:33
182
עכב פרישה מעולם הטיסה
לפרטים  0544245989  יוסי
לצפיה ב-'מכירת חלק מטקסאן בצפון'
מכירת חלק מטקסאן בצפון
19/04/2018 | 17:47
143
למכירה 1/5 משתפות במטוס טיקסאן בצפון הארץ במנחת מכר . מטוס מטופל ומתוחזק בקפדנות . חניה מקורת . מחיר דרוש 65000 שקל .   טלפון 0544378674                        
לצפיה ב-'ספר מטוס ססנה 172'
ספר מטוס ססנה 172
13/04/2018 | 10:52
1
205
שלום לכולם, 
אני לומד לתאוריה ורציתי לדעת איך ניתן להשיג ספר מטוס מתורגם או את עיקר תוכנו בעברית?
לחלופין,  לקבל המלצה ללימוד למבחן ספר מטוס סגור/פתוח שלא באופן ישיר מספר המטוס?
תודה מראש
לצפיה ב-'ספר 172'
ספר 172
13/04/2018 | 18:02
174
יש בכל בית ספר לטיסה ובאינטרנט
 
אם אתה זקוק לעברית לך תלמד אנגלית לפני שתלמד טיסה
לצפיה ב-'למכירה STORCH S 912'
למכירה STORCH S 912
11/04/2018 | 13:42
282
STORCH S  
ROTAX 912 80 HP
780 שעות או 9 שנים
המטוס לאחר שיפוץ
כן נסע חדש, COFA ל 3 שנים
חנייה בעין ורד
פרטים באימייל :liranash@gmail.com
לצפיה ב-'אלסקה'
אלסקה
08/04/2018 | 11:19
282
שלחתי לך בפרטי - פרטי קשר ליזהר נוי
לצפיה ב-'מתכנן טיול לאלסלקה (טיסות כמובן) אשמח לקבל מידע'
מתכנן טיול לאלסלקה (טיסות כמובן) אשמח לקבל מידע
06/04/2018 | 17:12
3
247
ראיתי טיול של יזהר נוי מי שיוכל לחבר בינינו יזכה לח"י שקלים וברכה של הבבא
תודה מראש 
אבי הרטמן
לצפיה ב-'טסתי שם '
טסתי שם
08/04/2018 | 04:40
1
268
שלח לי מסר פרטי עם מס' טלפון.  טסתי שבועיים באלסקה לפני כמה שנים, יש לי חומר רב.
 
אינני מכיר זהר נוי .
 
לצפיה ב-'שלחתי 1000 תודות '
שלחתי 1000 תודות
08/04/2018 | 19:25
111
לצפיה ב-'אבי, אני לא הטסתי בעצמי - אבל טסתי לא מעט בטיסות פנים.'
אבי, אני לא הטסתי בעצמי - אבל טסתי לא מעט בטיסות פנים.
10/04/2018 | 20:57
163
לצפיה ב-'מחפ שאת מי שהיה כותב כאן קבוע מצ'ילה (עירא?)'
מחפ שאת מי שהיה כותב כאן קבוע מצ'ילה (עירא?)
06/04/2018 | 09:00
3
164
לצפיה ב-'כמו רבים, ממזמן בפיסבוק.'
כמו רבים, ממזמן בפיסבוק.
06/04/2018 | 12:47
138
לצפיה ב-'אכן, עירא קרטיס'
אכן, עירא קרטיס
06/04/2018 | 16:00
1
145
לצפיה ב-'4X4SW'
4X4SW
21/04/2018 | 21:58
19
לצפיה ב-'איכות בניה של חובב'
איכות בניה של חובב
04/04/2018 | 07:50
6
356
כאשר אדם "משקיע את נשמתו" בתחביב, ויש לו הכלים המתאימים, התוצאות לא יאחרו להגיע.
מצורפת תמונה של פאנל של מטוס RV10, מטוס קיט של וואנס, ארבעה מקומות לטיסות משפחתיות.
אפשר להתרשם מהגימור המעולה, אך בעיקר, מהטכנולוגיה. 
היום עומדות לבונים מבחר אפשרויות להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם במחירים שלפני מספר מועט של שנים, איש לא חלם עליהם.
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'ועוד תמונה - ממטוס אחר'
ועוד תמונה - ממטוס אחר
04/04/2018 | 07:54
2
276
יש לציין כי בתמונה הקודמת, הבונה בחר שלא להשתמש כלל במכשירים מכאניים אנלוגיים.
במטוס הזה נעשה שימוש בשלושה מכשירים כגיבוי.
ועוד מילה -
אחד הדברים היפים במטוסים בנויים ע"י חובב, היא האפשרות לבנות את המטוס "כיד הדמיון". כל בונה רשאי לציד את המטוס שהוא בונה כראות עיניו ועל פי טעמו האישי.
למעשה, הבונה רשאי לבנות את המטוס ולהכניס בו שינויים לא רק בפאנל אלא כמעט בכל תחום שבו הבונה מרגיש צורך לשנות ויש לו האמצעים לעשות כן.
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'לפי הרישוי (N829GW) זה אותו המטוס ! לפני ואחרי שידרוג...'
לפי הרישוי (N829GW) זה אותו המטוס ! לפני ואחרי שידרוג...
04/04/2018 | 11:55
1
134
לצפיה ב-'מאד אפשרי. לא שמתי לב. ועדיין - יפיפה!'
מאד אפשרי. לא שמתי לב. ועדיין - יפיפה!
04/04/2018 | 12:46
109
לצפיה ב-'מרשים ביותר'
מרשים ביותר
04/04/2018 | 14:41
86
לצפיה ב-'נראה לי, שפנל המכשירים '
נראה לי, שפנל המכשירים
04/04/2018 | 15:44
202
הוא פנל שיוצר על ידי חברת שטיינר או חברה דומה ולא על ידי מרכיב הקיט COMBS GEOFFREY ממחוז פרנקלין אוהיו.
לצפיה ב-'כל כך הרבה צגים, מכשירים, נתונים ואפשרויות הצגה שלהם...'
כל כך הרבה צגים, מכשירים, נתונים ואפשרויות הצגה שלהם...
05/04/2018 | 10:28
169
באמת יפה מאד ומרשים מאד.
בעיניי זה כבר לא שונה בהרבה מהטסת סימולטור, ואני תוהה מה קורה לטיסה עם העיניים בחוץ.
כמובן, עניין של טעם.
לצפיה ב-'שדה תעופה מחניים- מועדון דאייה גליל עליון.-זויות מענינות על'
שדה תעופה מחניים- מועדון דאייה גליל עליון.-זויות מענינות על
31/03/2018 | 10:34
383
מסלול השדה והמראצמ הגורו והנגרר.
https://www.jetphotos.com/photo/8900832
לצפיה ב-'בדיקת "מגנטו" - בעיקר לבעלי Glass Cockpit'
בדיקת "מגנטו" - בעיקר לבעלי Glass Cockpit
30/03/2018 | 08:25
7
270
כולנו מכירים (ואני מקווה, גם מבצעים) בדיקת מגנטו טרם המראה.
גישה חדשה לבדיקה מציג המאמר הבא:
כמובן שהמאמר מתייחס לבעלי מערכת ניטור מנוע אלקטרונית Glass Cockpit.
שווה קריאה, לימוד והפנמה.
חג שמח ושבת שלום
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'בשוק האקספרימנטלי, יש עדיין מי שמשתמשים במגנטוס, כמו שיש'
בשוק האקספרימנטלי, יש עדיין מי שמשתמשים במגנטוס, כמו שיש
30/03/2018 | 17:38
6
175
מי שעדיין משתמשים בסוס וכרכרה.
הצתה אלקטרונית כפולה עם גיבוי של סוללה קטנה, שימוש בפלאגים זולים לרכב, ואין יותר בעיות הצתה! אין כוון הצתה, אין אוברול למגנטו, אין בק פיירס, אין בעיות בהתנעה חמה, והמנוע מתפקד זהה גם כשאחת משתי ההצתות לא עובדת.
כנראה שלשוק המרושיין ייקח כמה עשורים להתעדכן, אבל באקספרימנטלי ממש אין סיבה טובה לטוס עם מגנטו.
לצפיה ב-'נכון כי קיימת נטייה לעבור להצתה אלקטרונית בתעופה '
נכון כי קיימת נטייה לעבור להצתה אלקטרונית בתעופה
30/03/2018 | 19:36
5
179
האקספרימנטאלית, אך, עדיין ישנם רבים המשתמשים במגנטו.
במטוס שלי (RV8A) יש שני מגנטואים אך בקרת ההצתה היא אלקטרונית.
ההצתה האלקטרונית שולטת על זמן ההצתה ע"י שהיא מחליפה את "הפלטינות".
מה שיפה אצלנו, היא העובדה כי ההצתה האלקטרונית מתחברת באמצעות ממסר שבברירת המחדל שלו, בקרת ההצתה נעשית ע"י הפלטינות המקוריות של המגנטו ורק בהכנס הבקרה האלקטרונית לפעולה, הפלטינות מתנתקות והבקרה האלקטרונית עובדת.
במקרה של תקלת חשמל, הממסר מתנתק ובקרת ההצתה חוזרת לפלטינות.
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'שכלול ממש רציני במערכת הצתה '
שכלול ממש רציני במערכת הצתה
02/04/2018 | 12:50
4
145
לא יודע אם לצחוק או לבכות על כזו אוטומציה משוכללת. הרעיון שכנראה מאפשר שליטה במיקום ההצתה על פי הסלד. אף, שכמעט ואין בעיית אמינות למערכת הפלטינות של מגנטוס שמטופלות על פי הוראות התחזוק של היצרן נרשמו לא מעט תקלות פלטינות (גם לאחרונה, כמה חוודשים, בנחיתת האונס של ה-172 בהרצליה).
אני אישית, הייתי מוותר על הבונוס הזה (חסכון בדלק) ולא לפגוע עוד באמינות המגנטו.
רוב העניין במערכת הצתה אלקטרונית, זה לא רק התזמון של הניצוץ (שכמובן מתבקש בכל מערכת הצתה) אלא עוצמת וטיב וחום הניצוץ.
אני עצמי, זרקתי את שני המגנטוס ומרכיב מערכת פלזמה III כפולה של LSE שמקבלת את תזמון ההצתה ממגנטים קבועים  המורכבים על ה-Flywhell . נקודות הפעלת ההצתה, קבועות לתמיד ולא ניתנות לשינוי אלא באמצעות אינפורמציה על הלחץ בסעפת היניקה מה שמקדם את נקודת ההצתה כנדרש.
היצרן קלאוס (שמכיוון ובנה וטס על מטוס LONG EZ שזה לא עוזר במיוחד למי שלא אוהב קנארדים) מבטיח מלבד התנעה קלה בכל מצב וחסכון משמעותי בדלק, יש לו גם שיא רשום בחסכון בדלק ובמהירות.
 
 
לצפיה ב-'אני טס באקסטרה עם פלזמה III כפולה מ 2012. '
אני טס באקסטרה עם פלזמה III כפולה מ 2012.
02/04/2018 | 16:03
3
95
לצפיה ב-'לו היית בפיסבוק, היית מקבל לייק.'
לו היית בפיסבוק, היית מקבל לייק.
02/04/2018 | 17:00
2
67
לצפיה ב-'שאלה לגבי הקבוצה בפייסבוק: האם כאשר מצטרפים לקבוצה כל מי '
שאלה לגבי הקבוצה בפייסבוק: האם כאשר מצטרפים לקבוצה כל מי
06/04/2018 | 22:45
1
93
שחבר בקבוצה מקבל סטטוס של חבר בפייסבוק? האם כל חברי הקבוצה מקבלים אוטומטית גישה לחשבון הפייסבוק שלי כאילו היו ׳חברים׳ שלי בפייסבוק?
לצפיה ב-'אם הבנתי נכון, אז לא'
אם הבנתי נכון, אז לא
07/04/2018 | 09:34
81
מי שחבר בקבוצה, אם לא ביקשתם (אחד מהשני) אתם לא חברים באופן פרטי.
ז"א, חברי הקבוצה שאינם חברים שלך, לא רואים את הקיר שלך.
לצפיה ב-'חג שמח טיסות ונחיתות בטוחות'
חג שמח טיסות ונחיתות בטוחות
30/03/2018 | 10:45
1
250
לצפיה ב-'חג שמח!'
חג שמח!
31/03/2018 | 08:56
105
לצפיה ב-'ברכות לארז - הגדילו מרפסת'
ברכות לארז - הגדילו מרפסת
29/03/2018 | 10:07
2
306
לצפיה ב-'https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5204705,00.html'
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5204705,00.html
29/03/2018 | 10:12
356
לצפיה ב-'חחח תודה, אבל ממש לא רק לי.'
חחח תודה, אבל ממש לא רק לי.
30/03/2018 | 06:24
158
יש הרבה אנשים טובים שעמלו קשה בעניין הזה.
 
לצפיה ב-'מה הם מבינים, האמריקאים האלו? להמשיך ולהחזיק ואפילו לחדש'
מה הם מבינים, האמריקאים האלו? להמשיך ולהחזיק ואפילו לחדש
29/03/2018 | 07:35
235
את ה- A10.?
מה, הם השתגעו? אפילו חיל האוויר הישראלי מבין כי זהו מטוס לא טוב....
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'תאונת מטוס קל היום'
תאונת מטוס קל היום
22/03/2018 | 19:59
4
446
לצפיה ב-'????'
????
22/03/2018 | 20:00
176
לצפיה ב-'בינתיים'
בינתיים
23/03/2018 | 15:37
1
399
רק עוד כעשרה הצטרפו. חבל
לצפיה ב-'בינתיים (טעות בהצמדה)'
בינתיים (טעות בהצמדה)
24/03/2018 | 04:39
219
לצפיה ב-'אז מה, אולי בנוסף, תצטרפו'
אז מה, אולי בנוסף, תצטרפו
20/03/2018 | 01:03
6
421
לצפיה ב-'בנוסף למה?'
בנוסף למה?
20/03/2018 | 18:25
2
272
נראה שאתה החבר הכי פעיל בפורום... !
לצפיה ב-'אתה כנראה טועה'
אתה כנראה טועה
21/03/2018 | 10:05
1
261
אם תביט במספרי החשיפות בשמאל תראה כמה מאות.
בכל אופן, הזמנתי במקביל גם ל"קבוצת תעופה קלה וספורטיבית בישראל"
אני מקווה שאתה נמצא בין המאה (בערך) חברים שלנו  :)
לצפיה ב-'בינתיים'
בינתיים
24/03/2018 | 04:42
134
הצטרפו רק 10 12 , חבל.
לצפיה ב-'יאיר ידידי היקר'
יאיר ידידי היקר
26/03/2018 | 06:21
2
136
אולי שמעת/קראת ואולי לא, אבל יש הרבה מאוד אנשים שהיה להם פייסבוק אך מחקו את החשבונות שלהם אחרי שגילו שזאת בעצם תוכנת/אתר ריגול לא קטן.
אני שחששתי מכך מהרגע הראשון לא פתחתי חשבון בכלל.
לצפיה ב-'ארז'
ארז
26/03/2018 | 15:33
1
136
לי למשל, אין מה להסתיר, ולא איכפת לי הסיפור עם פיסבוק והריגול, אני גם לא נותן פרטים שצריך לשמור קרוב לחזה. אבל,עדיין בפיסבוק יש סדר גודל של מליארד וחצי משתמשים.
אני לא מכריח אף אחד, אבל אתה מפסיד. 
ואם אתה חושב שתפוז  לא מעורבת עם פיסבוק, או להיפך, אתה כפי הנראה טועה ומטעה.
ודרך אגב, גם תפוז עצמה לא מתביישת לטבול ידיה בקלחת...והמבין יבין
לצפיה ב-'אני מתאר לעצמי שאין לך מה להסתיר.'
אני מתאר לעצמי שאין לך מה להסתיר.
26/03/2018 | 15:46
119
ויתכן שאני מפסיד חומר טוב, אבל אחרי ניסיון קצר של שתי בנותי הצעירות, וכשראיתי את מה שראיתי, החלטתי לוותר.
לצפיה ב-'עלון שירות לבעלי מנועי רוטאקס 912'
עלון שירות לבעלי מנועי רוטאקס 912
21/03/2018 | 08:33
171
חברת וואנס, המייצרת מטוסים המשתמשים במנועי רוטאקס 912, נותנת גם שרות "After Market".
כחלק מהשירות, כמו שעושות גם יצרניות מטוסים מרושיינים, החברה מפיקה "עלוני שרות" לתיקון פגמים ותקלות במרכיבי המטוסים מתוצרתה.
הפעם מדובר במנועי רוטאקס המניעים את מטוסי ה- RV12 , ומאחר שבארץ כמעט כל האז"מים מצויידים במנוע זה, אני חושב כי כדאי לשים לב לפירסום של וואנס ולדרוש ממכוני הבדק הנותנים שרות למטוסים, לוודא את ביצוע העידכון הנדרש.
בכתובת זו מופיע עלון השירות.
אני יודע כי "אנחנו יודעים יותר טוב מהאמריקאים", אבל, בכל זאת, ממליץ לטפל בענין.
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'אזמי"ם וGA ביום העצמאות - רעיון לפעילות'
אזמי"ם וGA ביום העצמאות - רעיון לפעילות
15/03/2018 | 19:29
350
לקראת ארועי ה70 יש הזדמנות להראות קצת תעופה אזרחית ממקום יפה
 
הרעיון הוא יציאה למטסים מקומיים בהתארגנות מקומיות (לפי חבורות קבועות \ סוגי כלי טייס) לצאת למטסים כקבוצה בימים של לפני החג בדגש על ריחוק מאימוני ח"א בימים שלפני החג  - לנתק מיום החג לגמרי ע"מ לא "לערבב" בין הדברים
 
היוזמות כמובן על בסיסי מקומי בתנאים, במסלול ובזמן שנח לכ"א
(אולי גם יהפוך להרגל הקבוע
 
חג שמח  
לצפיה ב-'מנוע הסילון הראשון'
מנוע הסילון הראשון
08/03/2018 | 09:36
4
409
לדעת רב אנשי המקצוע מנוע הסילון הראשון הופיע לראשונה בשנת 1944, מורכב על המסרשמיט 262 (?). ממציאו היה ווילי מסרשמידט. הצצה מהירה בגוגל תגלה שמנוע הסילון הראשון הוטס בתערוכת פריס ב 1910, 34 שנים לפני הגרמני. מי שהציג אותו היה מהנדס רומני בשם הנרי קואנדה, על שמו שדה התעופה הבינלאומי של בוקרשט. אומנם הסדנה שלו היתה באיטליה אך הוא יליד רומניה. המנוע היה מגח סילון (מצריך תנועה התחלתית בהתנעה).אני חושב שהיו גם בארץ בסוף שנות ה2000 מסוקים מונעים ע"י מנועים אלו, מורכבים על קצות הלהבים.
לצפיה ב-'המטוס + טייס בתלבושת אוטנטית'
המטוס + טייס בתלבושת אוטנטית
10/03/2018 | 16:00
416
לא זוכר אם המטוס עצמו הוא אוטנטי או רפליקה
לצפיה ב-'המטוס הראשון שהונע במנוע טורבו-סילון '
המטוס הראשון שהונע במנוע טורבו-סילון
11/03/2018 | 10:21
1
293
המטוס הראשון שהונע במנוע טורבו-סילון המוכר לכל הוא גלוסטר E.28/39
לצפיה ב-'מנוע הגלוסטר היה Power Jets W1 '
מנוע הגלוסטר היה Power Jets W1
11/03/2018 | 10:24
268
מנוע הגלוסטר היה Power Jets W1 שפותח על ידי פרנק ויטל
לצפיה ב-'מנוע הטורבו סילון הניסיוני של ויטל'
מנוע הטורבו סילון הניסיוני של ויטל
11/03/2018 | 10:29
270
Whittle W2-700תוכנן ויוצר באמצע שנות ה-30

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ