לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1234412,344 עוקבים אודות עסקים

פורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'השנים עוברות אבל הזיכרונות אתנו... '
השנים עוברות אבל הזיכרונות אתנו...
15/01/2019 | 22:10
1
67
 
רמי בר ז"ל, השנים עוברות אבל הזיכרונות אתנו... היית ונשארת השראה לכל מי שהכיר אותך
לצפיה ב-'האזכרה תתקיים ביום שישי ה 25.1 בפארן'
האזכרה תתקיים ביום שישי ה 25.1 בפארן
16/01/2019 | 10:24
40
ביום שישי 25.1 בשעה 11:30 תתקיים בבית העלמין בפראן האזכרה לרמי.
לצפיה ב-'מחפש שותף.'
מחפש שותף.
14/01/2019 | 17:29
113
מחפש שותף לרכישת ג'ירופלן (טנדם).
סכום נידרש - 30.000 יורו (בקרוב)
לצפיה ב-'למכירה אזניות ANR של LughtSpeed'
למכירה אזניות ANR של LughtSpeed
12/01/2019 | 23:09
95
למכירה אזניות ANR של  LughtSpeed   דגם 20XL במצב מצויין .
מחיר מבוקש 850 ש"ח

דני 054-4788789
לצפיה ב-'נחיתה על "מסלול" שגוי'
נחיתה על "מסלול" שגוי
09/01/2019 | 07:36
1
213
סרטון שיכול לענין אחדים מאיתנו...
 
 
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'שני פתרונות שיכולים לסייע'
שני פתרונות שיכולים לסייע
13/01/2019 | 07:46
78
ישנם שני כלים בהם ניתן להשתמש במהלך נחיתות - האחד כוחו יפה לכל שדה והשני בעיקר לשדות גדולים:
1. לאחר ההתיישרות לפיינל להציץ במצפן ולראות שהכיוון תואם לזה של המסלול (פחות יעיל בשדות בעלי מסלולים מקבילים ו/או מסלול הסעה המקביל למסלול הנחיתה)
2. הכנסת תדר ה-ILS, במקומות בהם קיימת מערכת כזו, ווידוא שהמחט במרכז.
 
אבל, ובעיקר כמו שנאמר בכתבה, הרבה תשומת לב בשלבי הדיבור עם הפקח ובשלבי ההקפה. כל מי שטס איתי מתודרך שמרגע הכניסה ל-CTR, אף אחד לא מדבר - קוקפיט סטרילי. הסחות דעת בשלבים הקרייטים של המראה  ונחיתה תורמים רבות לפיקשושים.
לצפיה ב-'גימטרייא של שם של שדה תעופה -42....'
גימטרייא של שם של שדה תעופה -42....
24/12/2018 | 09:17
266
מזהים את שדה התעופה הזה על פי הגימטריה? זה גם תאריך אסון המסוקים
לצפיה ב-'ראלי שטח בנגב'
ראלי שטח בנגב
22/12/2018 | 23:09
240
לצפיה ב-'ניהול משאבים בתא'
ניהול משאבים בתא
14/12/2018 | 16:30
267
גם בתא של טייס בודד יש לנהל משאבים.
צֵרפתי מאמר המעניק כמה עצות בנושא.
אני מניח שיש בינינו לא מעט ותיקים שיוכלו לתרום עוד המלצות לנושא או להתנגד לכתוב.
לצפיה ב-'לכל חובבי VAN"S'
לכל חובבי VAN"S
30/11/2018 | 20:59
1
372
לצפיה ב-'מדוע הפכנו להיות "חובבי Van's"?'
מדוע הפכנו להיות "חובבי Van's"?
01/12/2018 | 09:50
213
התשובה בגוף הסרט.
פשוט מטוסים מצויינים. צייתנים קלים להטסה ולא מכניסים ל"פינות מסוכנות".
מעטפת טיסה מאד רחבה והטיסה עצמה מאד מהנה. ראות מדהימה ביחס למטוסים אחרים.
ואם נצרף לכל אלו את האיכות הטכנית, קלות ופשטות הבנייה, נבין מדוע הפכנו "חובבי Van's".
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'בטוח שהבחנתם שהכניסה לתפוז די קשה'
בטוח שהבחנתם שהכניסה לתפוז די קשה
28/11/2018 | 21:33
5
344
אני לא מומחה בתחום המחשבים, אבל זה נראה לא כבעבר...
מוזמנים להיות חברים בקבוצת תעופה קלה וספורטיבית בישראל. בינתיים זה חינם.
https://www.facebook.com/groups/454547874726795/
לצפיה ב-'מה,'
מה,
04/12/2018 | 10:30
4
162
עד עכשיו לא החלטתם?
לצפיה ב-'פעם פעם, בפורום הזה היו עפים כשלושה דפי פורום ביום'
פעם פעם, בפורום הזה היו עפים כשלושה דפי פורום ביום
10/12/2018 | 23:05
3
122
כיום, דף אחד מחזיק כמעט 3 חודשים.
לא ברור לכם שאבד על תפוז הכלח?
בואו לפיסבוק 
לצפיה ב-'נכון יאיר'
נכון יאיר
12/12/2018 | 22:57
2
134
נכתב פה יותר מפעם על כך ושהרוח החיה בפורום היה רמי בר ז"ל. לא בטוח שהבעיה היא תפוז.
גם ניסיונות לעורר כאן דיונים מעניינים ע"י טייסים ותיקים כמו איציק מה- יפית לא צולחים.
לחלק מחברי הפורום (כמוני) אין עניין ורצון לפתוח חשבון פייסבוק כל אחד מסיבותיו.
הייתי נוכח בדיון קצר שהתקיים במנחת לפני כשבוע בו עלתה שאלה מי נחשב לטייס טוב. נזרקו מספר תשובות וחשבתי שיהיה מעניין לפתוח בפורום דיון בנושא. לא שזה משהו ברומו של עולם, אבל סתם מעניין לשמוע דעות שונות.
ויתרתי על זה כי שיערתי שלא יתפתח דיון.
אתה לא צריך להיעלב. המסר שלך הועבר מספר פעמים ומי שמעוניין לבטח כבר הצטרף.
לצפיה ב-'נכון אבל'
נכון אבל
20/12/2018 | 22:22
102
תפוז אותו הדבר אבל בקטן, היו רוצים שתהיה להם את החשיפה של פיסבוק.
רק תבין, תפוז כמעט פגר מת, גם איזנברג עצמו כמעט ולא נמצא כאן.
אבל תהנו.
לצפיה ב-'אתר שבו ניתן לשמוע מגדלים של שדות תעופה בעולם'
אתר שבו ניתן לשמוע מגדלים של שדות תעופה בעולם
26/11/2018 | 21:01
1
206
חברים שלום
מישהו יכול לתת לי לינק לאתר בו ניתן לשמוע בלייף מגדלים בארה"ב ובאירופה?
 
לצפיה ב-'Live ATC'
Live ATC
27/11/2018 | 00:48
187
לא בטוח מה זה ״לשמוע בלייף...״, אבל לשמוע Live תוכל לנסות כאן.
תבחר את שדה התעופה שאתה רוצה לשמוע, בקופסא למעלה משמאל, ותקבל רשימה של לינקים ל- Ground, Tower, Approach, וכו׳. 
מקוה שזה מה שאתה מחפש. 
 
לצפיה ב-'נחיתות ברוח צולבת'
נחיתות ברוח צולבת
22/11/2018 | 18:45
281
החורף בפתח, מצרף תרגום מאמר שני בנושא של אותו המחבר.
לא צריך לזכור הרבה, רק להתאמן, מאזנות לרוח ולשמור מהירות.
חורף בטוח לכולם.
לצפיה ב-'מחפש שותף עיסקי או פרטי לפרויקט מעניין'
מחפש שותף עיסקי או פרטי לפרויקט מעניין
18/11/2018 | 19:29
365
מחפש שותף עיסקי או פרטי לפרויקט מעניין.
 
לצפיה ב-'מחפש אוזניות bose a20 '
מחפש אוזניות bose a20
10/11/2018 | 20:36
182
היי מחפש אוזניות במצב טוב תודה
לצפיה ב-'רכישת מטוס מסוג צירוס'
רכישת מטוס מסוג צירוס
08/11/2018 | 17:13
1
435
שלום לכולם

מחפש עוד 4 טייסים לרכישת צירוס פרטי. (יחדיו 5 שותפים)
השקעה כספית עבור 19.5% - כ- 65,000$
המעוניינים יפנו אלי בפרטי ל: yossi@agur4u.co.il

לצפיה ב-'לאן נעלם חצי אחוז?..'
לאן נעלם חצי אחוז?..
10/11/2018 | 20:25
265
שלום יוסי,
לא שאני שותף פוטנציאלי (מפאת המרחק), אבל אני סקרן לדעת לאן נעלם חצי אחוז?
האם אתה מעונין להחזיק 22% מהמטוס, בניגוד לשאר ארבעת השותפים? ואם כן, האם לא שווה להסביר מה עומד מאחורי זה?
סתם עורר את סקרנותי.. 
כמובן ששווה גם להזכיר איזה דגם צירוס (אם כבר פרסמת מודעה זו באופן פומבי), והאם מדובר במטוס מסוים שמצאת (חדש/משומש?), או בחיפוש מטוס לצורך רכישה.  
 
לצפיה ב-'מצטער, לא הכנסתי את הלינק....'
מצטער, לא הכנסתי את הלינק....
08/11/2018 | 17:20
2
409
לצפיה ב-'אני גמרתי את המבחן עם ציון 92, אולי אהיה טייס מקצועי פעם '
אני גמרתי את המבחן עם ציון 92, אולי אהיה טייס מקצועי פעם
09/11/2018 | 21:12
1
226
נפלתי ב- 2 שאלות שאחת היתה:
3. מה כיוון הפניה בדרך הקצרה ביותר מכיוון צפון מזרח לדרום? 
אני עניתי שמאלה כי אם אני טס מכיוון צפון מזרח (לדרום מערב), כדי לטוס דרומה אני לא פונה שמאלה? או חצי שמאלה, ליתר דיוק. אבל בטח לא ימינה.
למה ימינה היא התשובה הנכונה?
לצפיה ב-'אני דווקא הבנתי ש-"מכיוון" (צפון מזרח) זה הכיוון שאתה טס בו'
אני דווקא הבנתי ש-"מכיוון" (צפון מזרח) זה הכיוון שאתה טס בו
10/11/2018 | 00:18
172
(ולא מהיכן אתה מגיע) ולכן הפנייה היא ימינה.
 
אני לא מבין מה המבחן הזה אמור להראות. אני מצפה מכל תלמיד חטיבת ביניים ולבטח תיכוניסט לעבור אותו.
 
 
 
לצפיה ב-'אבחון ראשוני לטיס מקצועי'
אבחון ראשוני לטיס מקצועי
08/11/2018 | 17:19
338
אם ישנו מישהו בקהל המעוניין לבדוק את כישוריו העתידיים בתחום התעופה המקצועית, מומלץ לעבור על המבחן המצ"ב. המבחן איננו מותנה בזמן אולם נותן רק הזדמנות אחת לעשייתו.

בהצלחה - יוסי כהן
www.agur4u.co.il

לצפיה ב-'test'
test
05/11/2018 | 10:40
180
This is a test
לצפיה ב-'הוצאות תעודה רפואית בפעם הראשונה- איזה סוג'
הוצאות תעודה רפואית בפעם הראשונה- איזה סוג
01/11/2018 | 13:42
3
181
שלום,
אני מוציא תעודה רפואית לצורך רישיון טייס מתלמד אך בעתיד אני רוצה להתקדם לרישיון מסחרי.
האם לבקש תעודה מסוג 1 או 2?
מה ההשלכות?
תודה
לצפיה ב-'תעודה סוג 2'
תעודה סוג 2
01/11/2018 | 15:36
2
167
כשתקבל רישיון מסחרי תגרש לסוג 1 עד אז תסתפק ב2
לצפיה ב-'תודה אבל למה לא לבקש סוג 1 כבר עכשיו בעצם?'
תודה אבל למה לא לבקש סוג 1 כבר עכשיו בעצם?
01/11/2018 | 16:56
1
113
לצפיה ב-'עיצום כספי...'
עיצום כספי...
04/11/2018 | 19:30
177
צודק - למה לא בעצם?
 
בגלל ש (ובהחלט ייתכן שזה ישמע לך מטומטם...אבל) רת"א נקטה בהליכים כנגד טייסים שטסו כטייסים פרטיים עם תעודה רפואית סוג I (במקום סוג II), משום שהם עברו (לכאורה...) על תקנה 20 לתקנות הרשיונות, הקובעת כי: "לא ישתמש אדם בזכויות שמקנה לו הגדרו.....אלא אם..... מחזיק בתעודה רפואית תקפה המתאימה להגדר".
 
למרות שתעודה רפואית סוג I מחמירה יותר מתעודה רפואית סוג II, והמוציא אותה עובר עוד בדיקות שרק מוכיחות שהוא "עוד יותר בריא" (ממחזיק בתעודה רפואית סוג II) וודאי כשיר לבצע משימה אותה יכולים לבצע אנשים אפילו פחות בריאים, תעודה זו לא "מתאימה להגדר".
 
הרי לך היכרות ראשונית עם הרגולטור הישראלי - שיהיה לך המון בהצלחה
לצפיה ב-'נסיון נדרש לטייס תובלה'
נסיון נדרש לטייס תובלה
31/10/2018 | 13:28
1
308
שלום
 
אשמח אם מישהו יוכל להסביר את חוסר ההתאמה בין הדרישות לרישיון ATPL לפי התקנות לבין הדרישות של החברות.
 
התקנות קובעות מינימום של 1,500 שעות (עם חלוקה לסוגים שונים).
מנגד, מודעות הדרושים של החברות (ארקיע ואלעל; לישראייר אין כרגע מודעה באוויר) מציגות דרישה מינימלית של 1,000 שעות (ואפילו 700 בתנאים מסויימים).
איך זה מסתדר??
 
אני שואל את השאלה בתור אחד עם 0 נסיון שמעוניין להתחיל בקרוב את המסלול להיות טייס מסחרי.
לצפיה ב-'הדרישה לרישיון היא או ATPL או רישיון מסחרי שלא דורש 1500'
הדרישה לרישיון היא או ATPL או רישיון מסחרי שלא דורש 1500
01/11/2018 | 13:40
183
לצפיה ב-'שותף ל P92'
שותף ל P92
29/10/2018 | 12:26
302
 
מחפש שותף לרכישת P92
חניה בתנובות (קיימת) או בעין וורד (אם יש לך)
 
טל 0542266222

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

ברנדוויז
ברנדוויז- תקשורת שיווקית
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ