לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'יום שישי האחרון בחוות קונית - מסוק '
יום שישי האחרון בחוות קונית - מסוק
20/05/2017 | 20:38
5
232
ביום שישי  בחוות רונית  היה  מסוק שעשה  סיבובים  בחינם לאנשים  מחב"ד - יש  למישהו  מושג  איך ואיפה נרשמים לסיבובים בחינם האלה ?   

בקרה ראיתי את זה היה מדהים  
לצפיה ב-'חוות רונית ** '
חוות רונית **
20/05/2017 | 20:57
111
לצפיה ב-'זה לא בחינם, כנראה צריך להניח תפילין בתמורה.'
זה לא בחינם, כנראה צריך להניח תפילין בתמורה.
20/05/2017 | 22:06
2
120
לצפיה ב-'וכשעולים למסוק כדאי להניח אותם טוב...'
וכשעולים למסוק כדאי להניח אותם טוב...
23/05/2017 | 10:12
1
35
לצפיה ב-'תפילין - אינדוקטרינציה והתוצאה שלה'
תפילין - אינדוקטרינציה והתוצאה שלה
23/05/2017 | 13:42
57
יהודי אחד בגולה קם והתנצר . למחרת בבוקר, כהרגלו, קם והניח תפילין . אומרת לו אשתו:
מוישה, מה אתה עושה? אתה כבר לא יהודי.
-נו את רואה , ראש של גוי !
לצפיה ב-'מצטרפים לחב"ד - כבדיחה הידועה הצטרף לחב"ד וטייל בעולם'
מצטרפים לחב"ד - כבדיחה הידועה הצטרף לחב"ד וטייל בעולם
23/05/2017 | 16:58
46
סתם...
 
כנראה זה לזוכים בהגרלה באחת מתהלוכות ל"ג בעומר שהיו בשבוע שעבר.
לצפיה ב-'מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת '
מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת
22/05/2017 | 20:46
3
113
שלום.
 
הייתי מעוניינת לדעת.. האם מישהו יודע מתי המועד הקרוב לגשת למבחן?
אין מענה בטלפונים של משרד התקשורת.
כמו כן הייתי שמחה לדעת איך ניתן לשלם את האגרה, ולהירשם למבחן.
אשמח לקבל טיפים גם על המבחן באם יש.
 
תודה מראש לעוזרים.
לצפיה ב-'מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת'
מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת
23/05/2017 | 14:25
2
50
תתקשרי למכללת שירגל
מבחן מתקיים מדי חודש
גם ל IFLY יש קורסים, עם מבחן בסוף
לצפיה ב-'סתם, מתוך סקרנות: מה עושה מי שמבקש ללמוד לבד?'
סתם, מתוך סקרנות: מה עושה מי שמבקש ללמוד לבד?
23/05/2017 | 15:26
1
29
לצפיה ב-'לצפיה ב-'מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת'מבחן RT\ רדיו - '
לצפיה ב-'מבחן RT\ רדיו - טלפון משרד התקשורת'מבחן RT\ רדיו -
23/05/2017 | 15:29
52
לא חייבת להרשם לקורס
בקשי רק להבחן
לצפיה ב-'The skies belong to the people'
The skies belong to the people
22/05/2017 | 16:09
113
לצפיה ב-'מי אמר כי הגודל אינו קובע?'
מי אמר כי הגודל אינו קובע?
20/05/2017 | 11:13
224
למשל, בואינג עובדים בשיתוף עם ג'נרל אלקטריק על מנוע חדש עבור ה- 777 שלהם.
ע"מ להבין את גודלו של המנוע - קוטרו שווה לקוטר הגוף של ה- 737.....
חלקים רבים מהמנוע עשויים קרבון פיבר וחלקים רבים מיוצרים בשיטת הדפסת תלת מימד.
למאמר -
אריאל
לצפיה ב-'הסאגה סביב שדה דב נמשכת'
הסאגה סביב שדה דב נמשכת
18/05/2017 | 11:38
2
270
לצפיה ב-'אני לא משפטן'
אני לא משפטן
18/05/2017 | 15:08
184
אבל לעניות דעתי זה לא נראה טוב...
לצפיה ב-'מהלכים על כולם אימים'
מהלכים על כולם אימים
19/05/2017 | 00:24
173
לא להבהל.
 
דוד.
לצפיה ב-'שותפים למטוס גלאסס איר (אקפרימנטל) מצוייד בכל אופציה קיימת.'
שותפים למטוס גלאסס איר (אקפרימנטל) מצוייד בכל אופציה קיימת.
16/05/2017 | 17:12
315
אנו בנינו את המטוס במפעל במטרה להקיף את העולם , הקפנו את דרום אמריקה ובכוונתינו להביאו  לארץ . מחפשים 2 שותפים כדי להשאיר המטוס בישראל להלן ספציפקציות המטוס ( מצוייד במצנח ,פוד תחתון למיכל דלר רזרבי , מיזוג אוויר , ממוכשר לטיסות מכשירים  2 מערכות GPS נפרדות  3 מסכים וכ״ו) מנוע מותאם לשימוש גם בדלק מכוניות רגיל (נטול אתנול) . מתעניינים רציניים ניתן לפנות במייל nachshongiloh@gmail.com 
 
                Built for the purpose of circumventing the Americas andafter successfully completing the trip from Seattle along the west coast of Central and South America and up again along the east coast of South America to Miami 
GENERAL 
========= 

1 High Gross weight option parts included (Upgraded Cage, Wings, Struts, Landing Gear….but fiberglass composite 
parts). This provides the increase in gross weight to 2650lb on wheels and on Floats 

2 Lycoming Engine LYCOMING Y-IO-390-EXP01. Serial # EL-474-80E 

3 Trailblazer Hartzell Propeller 

4 Constant Speed Prop Package (IO360-M1A, IO390-X & Superior IO-400) 

5 Air condition 

6 BRS parachute system 

7 Foldable wings 

8 Sportsman CARGO POD with fuel tank 

9 Fuel Tank for Cargo POD (25 gallon capacity +/-5%) 

10 Float plane rigging. 

11 Camera windows 

12 70AMp alternator 

13 Backup 20Amp alternator 

14 Custom paint (yellow and black stripe) 

AVIONICS 
========= 
1 Garmin 3GX PFD & MFD 
2 Jeppensen chart view" 
3 Garmin GTN 650 NAV/COMM/GPS 
4 Garmin GMA-340 Audio Panel 
5 Garmin GTR-200 Com 
6 Mode S Transponder for ADSB System 
7 ADSB System 
8 AIRINC 429 Adapter 
9 ACK E-04 406 ELT 
10 2 Axis Autopilot 
11 Falcon MCDN-2L 
12 2nd Air Data System 
13 AHRS 
14 EMS 
15 TCW-IBBS-12v-4ah Backup Battery System 
16 Harness for TCW-IBBS-12v-4ah 
17 Rocker Switch Set 
18 7277-2-x Breaker (22) 
19 ETA-60 Alternator Breaker 
20 CRB6457 Cooling Fan Kit & Hose 
21 LC-40E Dimmer 
22 Auxiliary Plug 
23 2 USB outlets 
24 ENGINE SENSOR KIT 
25 AOA 
26 Bose Type headset Jacks for Pilot & Co-Pilot 
27 MAPPING SOFTWARE 
28 XM ready 

OTHER: 
======= 
1 6x6 Trike Package 
2 Battery Large (PC925T is 28 amp/hr 23.5 lbs.) 
3 Exhaust System IO390 
4 Andair Fuel Selector FS20x4 with Hardware 
5 Rear Facing Rear Seat (place for 2 persons) 
6 Heated Pitot Static Option Package 
7 Fuel Caps with locks 
8 Speed Fairings-Carbon/High Gross Weight 
9 Airframe Parachute System 
10 Air-conditioning System 
11 Camlock Cowling Fasteners installation 
12 Upgraded to Inertial Reel Seatbelts 
13 Parking break 
14 Switch stick Grips with Trim Hat switch CWS & Autopilot Disconnect + Comm Flip/Flop (pilot) 
15 4 Switch stick Grips with Trim Hat switch CWS & Autopilot Disconnect + Comm Flip/Flop (co-pilot) 

FUEL: 
===== 
Main tanks: 15Gl each side (total 30gl) 
Auxiliary tanks (on wings): 10gl each side (total 20gl) - feed into the main 
Belly Tank: 25gl - direct to engine 

Actual fuel burn 
------------------- 
10.5 GpH at 5000-7000ft 
9.1 GpH at 10000-12000ft 

Max endurance at standard conditions - no VFR or IFR reserves: 950NM (7.6 hours) 

Max payload: 2750lb (2 pilots, full fuel and 250lb of luggage - there is ample place for that) 



Total time : 230 hours - mostly on long (3-6.5 hours cross country). No damage whatsoever. No operational issues 

THIS IS THE ONLY GLASAIR WITH SUCH A CONFIGURATION 

 
 
לצפיה ב-' פורומים נפתחים מחדש '
פורומים נפתחים מחדש
( לעמוד שלי בתפוז )
15/05/2017 | 12:28
19
  סובלים מכאב כרוני ואין לכם את מי לשתף?
פורום כאב עצבי וכאב כרוני נפתח מחדש על מנת לדבר על ההתמודדות ולקבל תמיכה אחד מהשני!
 
 צריכים ייעוץ לגבי זכויות יוצרים או מפתחים מוצר חדש?
פורום קניין רוחני ופטנטים נפתח מחדש לכל היזמים שבנינו, היכנסו ושאלו את המומחה!
 
המשך גלישה נעימה
לצפיה ב-'נתי ניב הלך לעולמו.'
נתי ניב הלך לעולמו.
12/05/2017 | 18:01
11
462
אתמול לפנות ערב - במנחת הבית שלו בארה"ב - אחרי טיסה עם ידידתו הרגיש ברע, זמן קצר אחרי זה הסתלק. בן 64 בלכתו.
נתי היה ממייסדי וראשוני טייסי עמותת האולטריאלייט בארץ, הטיסה הספורטיבית זרמה בדמו והוא היה בין מעצביי אופיה כאן בארץ. נתי עבר לפני מספר שנים לארה"ב בעקבות עבודתו שם איבד את רעייתו - דארה - הטמונה כאן בארץ.
נזכור אותו תמיד.
לצפיה ב-'לא נכון '
לא נכון
12/05/2017 | 18:44
1
284
עוד לא התאוששנו מלכתו של רמי בר ז"ל, ועכשיו נפרדים מעוד אושיית הפורום וענף האז"מ.
 
תנחומיי למשפחה ולחברים.
לצפיה ב-'מזועזע .'
מזועזע .
13/05/2017 | 14:37
211
נחמה פּורטא: לפחות לא הספיק לסבול .
לשי גנדל: שכחת להזכיר את ידידי נתי אשכנזי ז"ל שהלך בדרכי איציק אפלבוים ז"ל.
לצפיה ב-'משתתף בצער'
משתתף בצער
12/05/2017 | 19:07
138
לצפיה ב-'נתי'
נתי
12/05/2017 | 20:00
300
היה לי הכבוד והחוויה לעבוד ולטוס לצד נתי שנים ארוכות בארה"ב
אין איש שהכרתי עם אותה אהבה לתחום התעופה הקלה ורצון כן לקדם ולתמוך בקהילת הבונים/טייסים כמו נתי
טסנו יחד לאורך תקופה שתמיד אזכור בגעגוע.
נוח בשלום ידידי, השמיים ריקים יותר היום בלעדיך.

 
לצפיה ב-''
13/05/2017 | 01:01
29
לצפיה ב-''
13/05/2017 | 10:53
29
לצפיה ב-'כמה עצוב '
כמה עצוב
15/05/2017 | 00:30
124
זכינו לקרוא כאן את הגיגיו לאורך שנים רבות, וליוינו אותו לאורך דרכו מאז החל לכתוב כאן בשנת 2002.
אישית, טסתי איתו פעם אחת בקויוטי שלו כאן בארץ, טיסה שאני זוכר היטב עד היום למרות שקרתה לפני שנים רבות. הטיסה לוותה בהסברים מפורטים, בנועם ובסבלנות.
תמיד נהג ללכת יחף.
יהי זכרו ברוך.
 
דוד.
לצפיה ב-'נתי ניב היקר'
נתי ניב היקר
12/05/2017 | 20:46
307
נתי איש יקר ואהוב.
תמיד הביע את דעתו ובנושאים השונים.
ניסה לתת את עזרתו בכל מה שחשב כי יוכל לעזור.
גם בהיותו רחוק בחו"ל ניסה והצליח להיות פה "איתנו בארץ"  שמר איתי עלקשר קבוע במיילים.
יהי זכרו ברוך
לצפיה ב-'עצוב יהי זכרו ברוך.'
עצוב יהי זכרו ברוך.
15/05/2017 | 06:42
112
והלוואי שנשמע תמיד רק בשורות טובות.
לצפיה ב-'בלתי נתפס'
בלתי נתפס
17/05/2017 | 22:38
90
איזה עצב. מילותי אבדו. המילים היחידות שחולפות בי הן מילותיו של שיר שפעם שרתי לנתי בזמן טיסה לאומץ.  
"רד אלינו אוירון 
קח אותנו למרום 
נתרומם עד ראש עצים 
ונהיה כציפורים 
........
לשמיים יד נושיט 
כוכבים משם נוריד 
נמלא את הכיסים 
מתנות לילדים "
 
נתי - אחרי שתרגע מהאקזיט ההזוי שלך, לך ותעשה בוש-פיילוט עם רמי בר ותשגעו ביחד מלאכי שמיים במעשי משובה וחסד.
 
 
 
לצפיה ב-'מקודם מידי '
מקודם מידי
17/05/2017 | 22:44
90
דור הולך ונעלם
לצפיה ב-'דו"ח חקירת התרסקות Mooney 4X-ARO'
דו"ח חקירת התרסקות Mooney 4X-ARO
15/05/2017 | 01:22
1
359
ביום א' התפרסם דו"ח חקירת התאונה, שבה התרסק המטוס ליד ש"ת הרצליה מיד לאחר ההמראה.
רצ"ב הדו"ח כפי שפורסם באתר החוקר הראשי.
לקרוא, ללמוד ולשנן.
 
דוד.
לצפיה ב-'עצוב מאוד ומשכיל, תודה דוד!'
עצוב מאוד ומשכיל, תודה דוד!
15/05/2017 | 07:32
105
לצפיה ב-'TEXAN למכירה'
TEXAN למכירה
13/05/2017 | 18:36
290
למכירה 2/3 מTEXAN
מצב מצויין. מתוחזק ושמור
1,000 שעות. שנת 2008
מוטי 0545207171.  אמיר 0544750784
לצפיה ב-'סאוואנה למכירה'
סאוואנה למכירה
12/05/2017 | 14:17
1
266
למכירה 25% מסאוואנה, חניה בראשל"צ.
בעז 0544922734
לצפיה ב-'קצת תעופה כבדה'
קצת תעופה כבדה
13/05/2017 | 14:30
223
מטוס AB320 של חברת התעופה AIR SERBIA המריא בפעם הראשונה עם צוות נשי, גם הקברניט(ה) וגם הקצין(ה)  הראשון(ה) .
 
שלשום בטלוויזיה האיטלקית, כתבה על RYAN AIR .(משכורות, תנאי עבודה וכו')
רוּאֱיָן קברניט איטלקי  בן 24 ! התחיל  ללמוד לטוס בגיל 18
לצפיה ב-'תיק מפות לעצלנים'
תיק מפות לעצלנים
12/05/2017 | 08:35
1
304
ללא מילים:
 
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'ולא על RV או לפחות A10!'
ולא על RV או לפחות A10!
12/05/2017 | 16:49
104
לצפיה ב-'הטסות ילדי "שמחה לילד"'
הטסות ילדי "שמחה לילד"
09/05/2017 | 00:34
10
277
חברים יקרים
בתאריך 9 ליוני יום שישי בראש פינה 1200 נטיס את ילדי עמותת "שמחה לילד". אשמח אם עוד טייסים יצטרפו להטסות (סה"כ כ 15 סבבים כך ש 3 מטוסים יעשו זאת בנוחות). 
מזה מספר שנים אני מאוד נהנה להטיס את ילדי שמחה לילד. זה מדהים לראות את הנערים והנערות שתומכים בילדים המיוחדים האלו ואת השמחה שהם מפזרים סביבם. 
כל מי שרוצה לחזור עם לב מלא ועניים "לחות" מוזמן להתקשר אלי. 
חייקה 0544631237 
לצפיה ב-'שקלתם לרכוש מטוסי A-10 מעודפי חיה"א האמריקאי לצורך ההטסה?'
שקלתם לרכוש מטוסי A-10 מעודפי חיה"א האמריקאי לצורך ההטסה?
09/05/2017 | 02:07
161
לצפיה ב-'אתה מתחרה באגודת התעופה?'
אתה מתחרה באגודת התעופה?
09/05/2017 | 16:38
217
באותו יום שישי מתקיימים 2 ארועים.
1. הטסת ילדים בשדה התעופה חיפה.
2. ארוע זלילת סטייקים בראש פינה.
לצפיה ב-'הסבר קטן על עמותת 'שמחה לילד''
הסבר קטן על עמותת 'שמחה לילד'
09/05/2017 | 17:37
7
236
היי, בהמשך למה שאלון כתב אספר קצת על עמותת 'שמחה לילד',
'שמחה לילד' הינה עמותה שהוקמה בשנת 2004 במטרה לסייע לילדים חולים במחלות כרוניות וגנטיות ובני משפחותיהם,
תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים.
פעילויות העמותה השונות נותנת מענה לקשת רחבה של צרכי הילדים.
נשמח אם תוכלו לעזור לנו להגשים חלומות ולהוסיף אור לחייהם.
 
מצורף סרטון על הקבוצה שתגיע להטסה שתכירו ותראו מעט למי כל הטוב הזה יהיה-
 
שתזכו תמיד להיות בצד הנותן!
יחד נחליף כאב בחיוך, יובל.
לצפיה ב-'בכל אופן, היה רצוי'
בכל אופן, היה רצוי
10/05/2017 | 08:42
6
231
שפעולות הטסה כזו תתבצענה במסגרת טייסת 10 של אגודת התעופה ולא באופן עצמאי.
ואבהיר, אם מישהו יש לו מטוס ורוצה לעשות למישהו בודד או טיפה יותר טיסת כיף, שיעשה, וכל הכבוד לו. אבל אם מדובר במשהו מאורגן של הרבה אנשים, רצוי שיהיה לכך אירגון כולל טיפול בנהלים שונים שבהזדמנות אפשר גם לפרט.
לצפיה ב-'יאיר, ומה לגבי ההצעה שלי?'
יאיר, ומה לגבי ההצעה שלי?
10/05/2017 | 16:10
5
113
לצפיה ב-'בהחלט הצעה רצינית, אבל'
בהחלט הצעה רצינית, אבל
10/05/2017 | 21:04
4
166
כידוע לך שבלי רצונו של בעל המניות והמומחה מספר 1 לסוג המטוס הזה שחי בישראל, כלום לא יזוז!
 
לצפיה ב-'ממך לא תבוא לי הישועה'
ממך לא תבוא לי הישועה
11/05/2017 | 16:03
3
147
כנראה שאצטרך להמשיך לכתוב פה על זה עד שסוף-סוף כל הססנות, הסירוסים והדיימונדים יוחלפו ב-A-10.
לצפיה ב-'אם השיחה הייתה בפיסאבוק, הייתי שם Like אבל כאן, '
אם השיחה הייתה בפיסאבוק, הייתי שם Like אבל כאן,
11/05/2017 | 21:04
2
67
לצפיה ב-'עדכון לגבי ההטסות'
עדכון לגבי ההטסות
15/05/2017 | 13:03
1
84
שוחחתי עם טל מהאגודה. טייסת 10 מלאה פעילות עד סוף יולי. התנדבתי בהזדמנות זאת לעזור בהטסות של הטייסת בעתיד. להטסות של שמחה לילד ב 9 ביוני בשעה 1200 הצטרף בשלב זה עוד מטוס מכובד ואשמח אם עוד מטוס יצטרף.
פרטים באישי 0544631237 חייקה
לצפיה ב-'מוזרה לי התשובה שקיבלת.'
מוזרה לי התשובה שקיבלת.
18/05/2017 | 13:41
30
לצפיה ב-'מבחן חוקה'
מבחן חוקה
08/05/2017 | 13:13
285
היי חברה :).

בתוח אינו זוכרים לי. אני בחור שעלה מרוסיה לפני כבר שנתיים. יש לי רישיון אז״מ רוסי, אני בדרכי לאימות ל רישיון אז״מ ישראלי. טיפין-טיפין עברתי 4 מבחנים, עדיין יש לעבור חוקה וספר מטוס.

עד היום למדתי דרך פרזנטציות שנתנו לי חברים. למאטאורולוגיה, RT, ניוות וידה טכני הכל היה בסדר: שם הינו דוגמאות של השאלות, ככה למדתי מלים ספיציפים בעברית, למדתי לקרוא במהרות, להבין וכו״. ואם חוקה הכל לא זהה. קצת קשה לע להבון עברית בצורב שמשתמשים בחוקה ואין לי דוגמאות השאלות.

הבקשה היא אולי משהו יכול לעזור לי אם זה. אולי יש שאלות דומות לאלה שנהיו למבחן. מראש תודה לכל העזרה :).

עוד מעט גם אני ממריא ומתפס לשמים :)!
לצפיה ב-'חישוב מהירות טיפוס בהמראה'
חישוב מהירות טיפוס בהמראה
06/05/2017 | 11:19
3
305
סתם מעניין.
יש למישהו רעיונות/דעות אחרות?
לצפיה ב-'החישוב לא ממש חשוב, הטיעון שלהמריא במהירות טיפוס-שיוט'
החישוב לא ממש חשוב, הטיעון שלהמריא במהירות טיפוס-שיוט
06/05/2017 | 20:05
2
251
בחשיבה שזה יתן יותר מהירות במקרה של כשל מנוע על פני מהירות, כן חשוב!
הכותב טוען שבמקרה של כשל מנוע הגובה הנוסף אם היה ממריא במהירות Vy לא ישנה הרבה אם יכנס להזדקרות בגלל מהירות נושקת למהירות ההזדקרות...מעין משל ביצה ותרנוגלת, מה עדיף אנרגיה קינטית או פוטנציאלית?
ובכן בכל ספרות התעופה וגם לפי רשויות האכיפה, הוסכם שהאנרגיה הפוטנציאלית, כלומר הגובה הנצבר חשוב יותר מיד אחרי ההמראה, ברגע שהגובה הנתון הושג ניתן לעבור למהירות טיפוס שיוט.
נכון שב מהירות Vx קרובים מאוד להזדקרות, אבל Vx נועדה רק להמראה ממסלול קצר ומכשולים בקצה המסלול,
מ Vy יש יותר מרווח למהירות ההזדקרות, ומשם טייס חייב להיות מיומן במעבר לזווית אף שתביא למהירות שיוט מיד אחרי כשל מנוע. היתרונות של צבירת גובה עדיפים לדעתי ולדעת רוב עולם התעופה על מהירות עודפת בהמראה.

לצפיה ב-'מייק צודק ב-100 אחוז, ואוסיף:'
מייק צודק ב-100 אחוז, ואוסיף:
06/05/2017 | 21:17
1
204
אם תיקח את המהירות שתביא אותך לסך אנרגיה מירבי - זוהי Vy, בה תוספת האנרגיה ליחידת זמן גבוהה יותר, כך שאם תמריא ב-Vy (לפחות לאחר מעבר מכשול), אחרי (נניח) דקה מהמראה, תהיה לך האנרגיה המירבית.
 
למשל ב-Arrow III עליו אני טס לרוב, Vy הוא 90 קשרים (ללא גלגלים ומדפים). מהירות הזדקרות בתצורה חלקה היא 60 קשרים - נשמע לי מרווח ביטחון מספיק בהחלט. מהירות טיפוס-שיוט היא 104 קשרים, אבל בטיפוס לאחר המראה אני מעדיף 90 קשרים.
 
מייק - תיקון קטנטן - אני משער שבפסקה האחרונה התכוונת לזווית אף שתביא למהירות גלישה מיטבית לאחר כשל מנוע.
לצפיה ב-'כן מהירות גלישה'
כן מהירות גלישה
06/05/2017 | 21:27
87
לצפיה ב-'מטס עצמאות 69 מנקודת מבט נמוכה יותר'
מטס עצמאות 69 מנקודת מבט נמוכה יותר
05/05/2017 | 18:37
375
לצפיה ב-'מטס חיל אויר עצמאות 69'
מטס חיל אויר עצמאות 69
05/05/2017 | 18:34
304
לצפיה ב-'חידת זיהוי קשה במיוחד למבינים בלבד'
חידת זיהוי קשה במיוחד למבינים בלבד
05/05/2017 | 08:12
1
384
לצפיה ב-'לפי צבע האדמה'
לפי צבע האדמה
05/05/2017 | 17:05
229
וזווית השיפוע:
מצוקי דרגות ??? 
מאיזה גובה צולם ?
לצפיה ב-'חיל האוויר האמריקאי נזקק לעוד 300 מטוסי תקיפה'
חיל האוויר האמריקאי נזקק לעוד 300 מטוסי תקיפה
04/05/2017 | 09:00
3
283
כאשר מקבלי החלטות אינם בעלי אגו מנופח, הם יכולים לשקול, בצורה רציונאלית, חלופות פרקטיות לבעיות צפויות.
בצה"ל תמיד "דיברו על המלחמה הבאה, אך התכוננו למלחמה הקודמת" ונראה שיש צבאות בעולם, שחושבים בצורה רציונאלית ומנסים לנתח את שדה המערכה הבאה.
אחד מהם הוא חיל האוויר האמריקאי, שלמרות שמצוייד במיטב הארסנל התעופתי: דור רביעי ודור חמישי, עדיין שוקלים שימוש במטוסים שפותחו ויוצרו לפני עשרות שנים.
לפעמים, דוקא ה"סוס" הפשוט, הזול והטוב, יכול לענות על מה שכלי משחית מתקדמים לא יכולים לענות.
מאמר נוסף בסדרה ארוכה של מאמרים העוסקים בעתיד כלי הטייס למלחמה הבאה:
אריאל אריאלי
לצפיה ב-'זה עדיין לא אומר'
זה עדיין לא אומר
05/05/2017 | 16:18
142
שהצרכים של חיל האוויר הישראלי חופפים לצבא האמריקאי.
דיון רציני בנושא כזה מתבצע בחיל האוויר ולא בפורום תעופה קלה.
חרף ה"ניסיון" הקרבי שלך/שלי ושל קוראים בפורום, שבהחלט "ממש מבינים" באיומים ובדרישות של חיל האוויר, הם כנראה לא יתייעצו כאן או איתנו....
לצפיה ב-'גילוי נאות'
גילוי נאות
07/05/2017 | 14:02
1
124
אריאל - עכשיו תגלה לנו כמה אתה מקבל על כל מטוס A10 שנמכר...?!
 
הרי לא יכול להיות שאתה "עושה נפשות" למטוס מלפני 3 דורות בחינם... חייב להיות איזו שהוא קטץ'...
 
ואם כבר A10 למה לא ללכת על מוסטנג?! או ספיטפייר (יש כבר אחד במצב טיסה  ואפשר להחזיר אותו לשימוש קרבי..)
לצפיה ב-'גילוי נאות - יש לי מניות בחברת פיירצ'יילד'
גילוי נאות - יש לי מניות בחברת פיירצ'יילד
07/05/2017 | 15:37
122
כשהייתי ילד קטן, אבי הבטיח לקנות לי מניות בכל חברה יצרנית מטוסים, שאזהה אותה כיצרנית של מטוס מעולה שיתבלט בתחומו.
מאחר וכבר אז זיהיתי כי ה- A10 הוא מטוס מיוחד, שלמרות שלדעת כמה "מומחים" עבר זמנו, לדעתי הוא מטוס שפשוט גאוני בתפישת העולם העומדת בבסיס פיתוחו, קיבלתי מניית זהב בפיירצ'יילד - ריפבליק. 
מאז, אני תומך בו ומנסה למכור אותו גם ליצרני מטוסי פלסטיק (מדוע שלא אקבל דיוידנד?)
אגב, הידעתם כי ברט רוטאן בנה, בזמנו מטוס תקיפה לסיוע טקטי קרוב, שהיה עשוי "פלסטיק" מטוס לא סימטרי שבצידו האחד תותח נ"ט, אותו ניסה למכור לצבא ארה"ב?
המטוס נקרא Ares.
המטוס, שהיה זול במיוחד לא נרכש ע"י הצבא האמריקאי ושמועות אומרות כי הסיבה האמיתית לכך היתה "It was'n invented here".
אולי שמועות, אבל אלו הגיעו אלי מכמה מקורות שונים.
אריאל אריאלי
 
לצפיה ב-'FAA SAFETY BRIEFING'
FAA SAFETY BRIEFING
04/05/2017 | 07:31
220
פורסמה מהדורת מאי/יוני של ה- FAA SAFETY BRIEFING.
אריאל אריאלי

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא איבחון גנטי טרום לידתי
אירוח בנושא איבחון...
ב- 22/5 נארח את פרופ` יובל ירון, מנהל היחידה...
אירוח בנושא איבחון גנטי טרום לידתי
אירוח בנושא איבחון...
ב- 22/5 נארח את פרופ` יובל ירון, מנהל היחידה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ