לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 
שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
המשך >>

Jerusalem Construction News
24/05/2016 | 11:58
7
425
היות התוודעתי לאתר חדש, Jerusalem Construction News. זהו בעצם בלוג של בחור בשם Eliyahu Zazon ויש שם כבר כמה פוסטים מעניינים עם הדמיות שטרם ראיתי של הרכבת הקלה בעמק רפאים, הרכבל המתוכנן ועוד.
איזה יופי! דבר מעניין לגבי הקו הכחול בעמק רפאים שפספסתי
25/05/2016 | 01:01
6
242
בדיונים קודמים וזה שיש קטע לא קצר בצדו הצפוני של הרחוב שבו תהיה רק מסילה אחת. נקווה שלא יהיו יותר מדי המתנות למפגש רכבות.
זה מגביל את התדירות בקטע ל-8 דקות
25/05/2016 | 20:40
5
159
אגב, אני לא מבין למה התוואי ממשיך דווקא לאורך המסילה הישנה (ודורס על הדרך חלק מהטיילת והפארק לאורכה) ולא דרך רחוב בן זכאי שהוא מרכזי ומאוכלס הרבה יותר. זאת הייתה יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשפץ את הרחוב המסכן הזה...
בכנס של תוכנית אב לתחבורה אמרו שהמסילה דרך בן זכאי
25/05/2016 | 23:30
2
74
איזה כנס?
26/05/2016 | 08:37
1
31
אחד הכנסים של המנהל הקהילתי, דווחתי בפורום על כך.
26/05/2016 | 13:37
80
הם מסבירים על הקו הכחול בשכונות השונות.
זה אם אתה זוכר בדיוק מה שאמרתי...
26/05/2016 | 01:22
1
136
הגאונים בעיריית ירושלים הולכים להרוס את הפארק הכי טוב שנבנה בארץ.
ניסו להרוס את הפארק הזה עם כביש ועכשיו עם מסילה שאחריה מן הסתם יבוא כביש/דרכי שירות.
אני טענתי שהמסילה חייבת למצוא דרך חלופית ולא להרוס גרגריר מפארק המסילה ופארק גוננים העתידי.ודרך אגב גם לא משהטחים הריקים הסובבים שלמרות שנראים לא מטופלים הם כמו אוויר לנשימה לכל תושבי השכונות.
לא הגאונים בעיריית ירושלים אלא הגאונים בתכנית אב לתחבורה
26/05/2016 | 08:41
129
יש התנגדות רבה לסלילה על הפארק והטיילת (לא כולה, רק כמה מאות מטרים מתוך כ-7 ק"מ) ועוד לא נאמרה המילה האחרונה.
פארק גוננים (שחלקו כבר קיים) מתוכנן להכיל את מסילות הרכבת הקלה ולא תהיה פגיעה בו.
מערך מו-דו מלא עם צביעה חדשה
26/05/2016 | 11:24
3
361
נצפה לראשונה הבוקר בתחנת השלום, 09:38.
כנראה רכבת 09:34 למודיעין.


26/05/2016 | 13:53
27
יפה
27/05/2016 | 01:36
16
מה שיפה בסרטון זה הצביעה של הקטר!
27/05/2016 | 11:05
37
בוקר אור! אפשר גם להגיד מילה טובה! חחח....
26/05/2016 | 07:03
231
אחד ה"פלאים" של העיצוב החדש של תפוז, הביא לכך, שכשרציתי להיכנס להודעה חדשה, 
הדף נפתח ישירות עליה. זה היה נחמד, זה חסך זמן לגלגל בעכבר וזה נראה יעיל. 
אבל לאחרונה, פתיחת ההודעות התארכה ולקחה ים של זמן. אז... לא די בכך
שהופיעו הפרסומות הקולניות והמעצבנות, נאלצתי גם לאבד זמן עד שסוף סוף נפתח הדף. 
ממש בימים האחרונים, פתיחת הדפים השתפרה מאד, אבל כעת צריך שוב לגלגל, כדי להגיע 
להודעה הספציפית, שמודגשת כמובן. 
אז למה דומה הדבר? 
הרי היינו כבר בסרט הזה והוא היה סביר. 
באתם ושיכללתם והיה נחמד עוד יותר, אבל אז החלו ההתקעויות. 
והנה חזרתם ל"ישן והטוב".
בערך כמו בדיחה על ההוא שהתלונן באוזני הרב, על הצפיפות והדוחק בביתו. הרב הציע שיקנה עז,
ויכניס גם אותה הביתה. הוא חזר לכב והתלונן שכעת צפוף עוד יותר וגם מסריח. 
הרב אמר.. "זה בסדר. תשאיר זאת כך חצי שנה ואז תוציא את העז". 
ואז, כשהוציא את העז, שמח בחלקו. הצפיפות בבית רווחה והריח הנורא חלף עבר לו. 
ומה נפקא מינה? התחכמתם. עשיתם עמנו "חסד" שכביכול היה חביב, אבל אז הכל נתקע.
 
והנה. חזרתם ל"ישן והטוב" ורווח לנו. איזה הישג! שיגעון.
ועכשייו תשחררו אותנו מהפליקס ומהפרסומות, וחלאס. תאפשרו לנו לעבוד בשקט?
גם לכם התחילו להופיע פרסומות פורנו בפורום?
24/05/2016 | 11:18
21
463
ביומיים האחרונים אני רואה תמונות עירום כמעט מתחת לכל הודעה שאני לוחץ עליה. אני בכוונה פותח על זה הודעה ראשית, כי אני לא מאמין שתפוז הידרדר לזה. האתר הזה לא רק מפגר טכנולוגית בעשר שנים אחרי האינטרנט, עכשיו הוא גם נראה כמו מלכודת קליקים זולה ולא כמו אתר עם תוכן. אנחנו באמת יכולים להמשיך לנהל דיונים רציניים כשמתחת להודעות יש תמונות פורנו כמו באיזה אתר טורנטים דלוח?
הרעיון שבכל פעם
24/05/2016 | 11:45
5
372
שרוצים לראות פוסט, מתחיל לרוץ סרט וידאו - פרסומת, ללא יכולת למנוע את זה, ואז זה פורת לאויר בפול ווליום, הוא ממש הזוי.
 
אני כבר מזמן החלטתי שאני לוחץ על פוסטים כי אני לא יודע מה יתנפל עלי.
 
עכשיו אתה כותב שיש גם פרסומות פורנו, תפיסה מעוותת לחלוטין של אתר המנהל פורומים.
התקנתי AdBlock בעקבות הפרסומות הרועשות של תפוז וכבר אין רעש
24/05/2016 | 14:57
205
עד לתקופה האחרונה נמנעתי מלהתקין חוסם פרסומות מהסיבה שאם כולם יתקינו זה יוביל לכך שרבים מאתרי החינם ייעלמו. לצערי, תפוז התחילו עם הפרסומות הרועשות והחלטתי שאין ברירה אלא להגן על עצמי בפני הרעש הפתאומי אשר מפריע לא רק לי אלא גם לאנשים הסובבים אותי.
 
AdBlock אינו מצליח להסיר את פרסומות הוידאו הקופצות הללו אבל כן משתיק את הרעש. בזה הוא ממלא צורך חיוני כי בכך נמנע הצורך לבטל באופן גורף השמעת שמע במחשב אשר היה מונעת ממני להשמיע צלילים מיוזמתי ואף לקבל התרעות קוליות בהגעת מסרים. AdBlock כן מסיר את שאר המודעות בהצלחה למרות שלא הייתה לי, כאמור, כוונה לחסום אותן.
 
בקיצור, AdBlock הוא הפתרון לרעש המיותר. רק חבל שזה מגיע במחיר ביטול הופעת כל המודעות באינטרנט אשר נתפס אצלי כאקט אנטי-חברתי. זאת דוגמא נוספת כיצד גורם הוליגני - תפוז, במקרה זה, עם הפרסומים הרועשים - הופך אזרחים לפחות מתחשבים, ובכך מקלקל לכולם, כולל לעצמו.
 
אגב, לא ראיתי כאן פרסומות קופצות לפורנו בתפוז. משום-מה, אני רואה רק צעירים מתעסקים בסקייטבורדים, מעשי קונדס של איזה ילד, וכיוצא באלה שטויות.
 
כל הכבוד לתפוז שהכניסו אותי בעל כורחי את עולם חוסמי הפרסומות ובכך הצליחו לרוקן את האקרן מהחומר שהיה פעם מסיח את דעתי באינטרנט.  
 
יום טוב,
 
דוד
מקליקים 3 פעמים לפתיחה סגירה ופתיחת התגובה מחדש
24/05/2016 | 16:08
2
274
בפעם ה2 הFLIX לא עולה.
24/05/2016 | 16:53
31
24/05/2016 | 20:21
21
מצטרף לתרעומת על הטמטום המנובזז או הנבזות המטומטמת
24/05/2016 | 19:59
151
של סרטוני פליקס ועוד עם פרסומות מרעישות.
אתה יודע שהפרסומות מותאמות אישית, כן?
24/05/2016 | 11:54
11
137
חחחחחחחחח
24/05/2016 | 12:25
82
אתרים שמכבדים את עצמם חוסמים פורנו, בין אם זה
24/05/2016 | 12:36
5
263
מותאם אישית או לא, או מציגים אותו רק אם חיפשת במכוון.
בפעם הבאה שאתה ב- pornhub תפעיל את הדפדפן במצב Incognito
24/05/2016 | 13:08
4
259
דוד יקירי, אנחנו לא רואים פורנו של אותו מין.
24/05/2016 | 13:45
3
298
והפורנו שתפוז מפרסם הוא יותר לטעמך, אלא אם יש משהו שאני לא יודע עליך.
ואת זה שאני כן רואה, אני רואה ב-incognito.
חחח אחי אולי תפוז מנסה לרמוז משהו?
24/05/2016 | 14:26
77
ובנימה רצינית יותר, שלח לי צילום מסך ואעביר לטיפול.
24/05/2016 | 14:28
72
גם אצלי מופיעות אותן הנשים. מותאם זה לא.
27/05/2016 | 23:24
19
האם תפוז לא יודע שיש בו פורומי דיונים שיעלו על ספאם אחיד לכולם כי הגולשים הם קהילה וירטואלית?
פרסומות לבלוגים בתפוז עם תמונות פורנוגרפיות
25/05/2016 | 05:00
3
205
יתכן שאליה מתכוון לזה. 
 
אני נתקל בזה בתקופה האחרונה בשעות הלילה בעיקר, ואלו לא פרסומות הקשורות למאפייני גלישה, פרסומות אותן אני בהחלט רואה בשאר האתרים באינטרנט. 
 
אני מצרף צילומי מסך מהשעה האחרונה  
אף אחת מהפרסומות הללו שנפתחו כולן מתחת להודעה אחת לא קשורות למאפייני הגלישה שלי בכלל או באתר תפוז בפרט (בדיקה קטנה כעת העלתה שזה קורה גם ממכשירים/מחשבים שונים בהם אינני מחובר ואיני משתמש כלל)
ג'ינג'י!
25/05/2016 | 11:06
2
161
הועבר לטיפול. הסתתי את התמונות.
כן.. חששתי להחסם בגלל פרסום תמונה כזו
25/05/2016 | 14:06
99


השאלה למה תפוז לא יודעים לחסום ת'עצמם לפעמים...
אני רואה את התמונות גם בשעות היום. על המחשב בעבודה.
25/05/2016 | 21:20
34
מזל שהתקנתי Adblock מראש.
24/05/2016 | 17:40
2
140
גם על המחשב הקודם שלי התקנתי adblock וגם על המחשב הנוכחי שלי שרכשתי לפני מספר חודשים התקנתי adblock ביומו הראשון.
אז אני לא יודע בדיוק על הפרסומות האלו. אבל סרטוני פליקס קופצים בהודעות בתדירות גבוהה אבל אין קול כפי שציינת.
 
סרטוני פליקס שקופצים לך בהודעות ועוד עם קול זה נשמע נוראי וזה הורס מאוד את חווית המשתמש בתפוז. ותפוז צריכים להתבייש בעצמם שהם מפרסמים פא***ג תמונות פורנו בפומבי באתר. לא חסר קטינים שגולשים פה בפורום ותמונה שכזו עלולה לקפוץ להם בהודעות.
פורנו אני יכול לראות לא משנה באיזה אתר פורנו אבל פה בפורום שכזה זה לא לעניין.
אכן AdBlock משתיק את הקול המלווה את הסרטונים הללו
24/05/2016 | 20:25
1
102
אם 
מה גם, שעל פי הAdBlock, בתפוז יש הכי
24/05/2016 | 20:52
155
הרבה פרסומות. בין 25 ל45 פרסומות בכל דף, שהוא חוסם!
שרשור הכוונה ומודיעין 25/05 ‬‬
25/05/2016 | 01:02
2
9
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
משדרות ירושליים יפו או מרחוב יפת
25/05/2016 | 08:48
1
25
אל רחוב המסגר 9 תל אביב. תודה.
קו 83 אגד
25/05/2016 | 09:21
26
נוסע ברחוב יפת מבת ים עד הבית משפט הצבאי, ואחר כך עובר לשד' ירושלים עד כיכר השעון.
מה הקו האדום?
22/05/2016 | 19:03
23
436
האם כחלק מהקו האדום, יש צמתים שימוחלפו על הדרך? אני יודע שזה יקרה במנחם בגין/קרליבך.
 
האם יש מקומות נוספים? כמו מנחם בגין/דרך נמיר (תנובה) או דרך בגין/המסגר (חשמונאים).
 
כמו כן אשמח לדעת איפה עומדים שאר הקווים, אני יודע שהקו הירוק בשלבים יותר מתקדמים מה עם הסגול, החום, הצהוב, הכחול, הורוד, והכתום,מחינת אישורים, תכוננים, תקיצבים, וכו'?
 
תודה לעונים.
רק בגין/קרליבך.
22/05/2016 | 19:11
2
108
לא בדיוק מיחלוף
25/05/2016 | 12:36
1
80
אבל קטע המנהרה מנחלת בנימין ועד שדרות ירושלים יכלול שתי קומות, אחת לרכב פרטי ושניה לרכבת הקלה, ובעצם ייוצר שם "רחוב" תת קרקעי חדש.
המטרה מבחינת עיריית תל אביב, להוריד את העומס של התנועה העוברת בדרך יפו וברחוב אילת כדי להפוך אותם לרחובות ידידותיים להולכי רגל.
אם תשאלו אותי, היא היתה יכולה לעשות את זה גם בלי להטיל על הפרויקט עוד עלויות כבדות ומבלי לשמר את יתרונו של הרכב הפרטי גם בעידן הרכבת הקלה.
למדה מבוסטון, אבל במיקרו...
25/05/2016 | 13:45
33
קו ירוק/סגול
22/05/2016 | 19:23
3
227
אני יודע שלגבי הקטע הדרומי של הקו הירוק (תת"ל 71א') היה מפגש עם תושבי חולון (ודרום ת"א/צפון מערב ראשל"צ) לגבי הצגת המסלול וכו'. היו גם עבודות קידוח בשד' הר ציון בחודש פברואר.
לגבי הקו הסגול - הייתה איזושהי עבודה בתחילת השנה . לא זוכר איפה.
עבודות לבדיקת תנאי השטח?
22/05/2016 | 19:31
2
70
לא זוכר :-\
22/05/2016 | 19:41
36
הודעה של נת"ע לגבי היום בלילה:
24/05/2016 | 18:19
67
 
עבודות כאלה כבר בוצעו על ידי נת"ע למשל בבן יהודה ובארלוזורוב עבור הקו הסגול וברחוב אבן גבירול ומקומות אחרים עבור הקו הירוק.
במסגרת הקו הירוק כיכר הלוחמים בחולון תשוקע
22/05/2016 | 23:56
3
194
הכיכר הידועה גם בשמה ככיכר קוגל (ובשם הפחות רשמי כיכר הדמעות) תהפוך לצומת ותשוקע בכיוון מזרח-מערב.
 
מעניין שתמיד משקעים בכיוון הפחות עמוס
23/05/2016 | 01:01
2
162
* לה גארדיה-המסגר, שיקעו את ציר הרכבת-לה גארדיה (אז אוקיי באיםמ/איילון, אבל המסגר/החרש הרבה יותר עמוס)
* צומת מעריב, ישקעו את יצחק שדה-קרליבך (פה אני עוד חושב שיש עומס שווה בין זה לבין אלו שנוסעים על בגין עצמו, אי אפשר לדעת כי תמיד התנועה הייתה על גשר)
* ועכשיו בכיכר הלוחמים - מקווה ישראל/הלוחמים עמוס הרבה פחות מקוגל/לוי אשכול...
 
במקרה הזה אני חושב שזה שילוב של עלות, מקום וסיבוכיות
23/05/2016 | 04:47
116
הרק"ל תעבור שם בכיוון צפון-דרום. לשקע את נתיבי התנועה ולא את הרק"ל לא יעזור לתנועה בכיוון מערב-מזרח. לשקע גם את התנועה וגם את הרק"ל יעלה, באופן ברור, הרבה יותר. כמו כן נראה לי שיש יותר מקום להזזת הנתיבים (ליצירת השיקוע) בכיוון מזרח-מערב ולא בכיוון צפון-דרום (בטח דרומית לכיכר בתוך חולון).
 
במקרה של כיכר קוגל - לדעתי זו הקלה לתנועה החוצה שתחכה באדום
23/05/2016 | 13:11
94
הרי בציר צפון דרום הרכבות יפריעו לתנועה החוצה יותר. ובכדי להקל על העומס, משקעים את התנועה מתחת לרכבת.
במקרה של קרליבך, אני מניח שהשיקול דומה רק בהקשר לנת"צ/ציר עמוס בדרך בגין מול עומס ביצחק שדה/קרליבך/לינקולן.
מה פשר הפקקים בצומת גהה היום ואתמול? קשור לרק"ל או לעבודות?
23/05/2016 | 09:02
121
אתמול אחה"צ כ-40 דקות מז'בוטינסקי פינת החלוצים (רמזור אחד לפני צומת גהה) ועד הרמזור שמיד אחרי גשר גהה בפ"ת?
שבוע שעבר גם איזה אחה"צ זה לקח 25 דקות.
והבוקר בכיוון השני מהרמזור פינת היצירה ועד הרמזור שמיד אחרי גשר גהה- כחצי שעה.
 
יש הסבר מה קרה פתאום?
באזור חולון מתוכננות 3 שיקועי דרך
23/05/2016 | 13:05
6
151
בצומת חולון יבוצע שיקוע של תנועת הרכבים מצפון לדרום כך שהולכי רגל שיגיעו מהרכבת לא יחצו כבישים.
בכיכר קוגל מתוכנן שיקוע
ובקריית שרת משדרות ירושלים למפרץ שלמה למי שמגיע ממחלף חולון מזרח.
לגבי קרליבך אני חושב שיהיה שיקוע אחד בין יצחק שדה לקרליבך
ושני בין לינקולן ליצחק שדה.
השיקוע בצומת הפיל
23/05/2016 | 20:27
5
122
יש קשר לקו הצהוב? או שמדובר בפרויקט בפני עצמו?
אין קשר. השיקוע בפיל תוכנן כבר לפני שנים רבות.
23/05/2016 | 20:54
4
44
ואיפה זה עומד?
23/05/2016 | 22:17
3
86
כי שמתי לב שסיימו לבנות את הבניין העגול שם, וזה נראה כאילו לא מתוכנן שם שום דבר, לפחות בטווח הנראה לעין.
כמו לא מעט פרויקטים של נתיבי איילון הוא נדחה עד להודעה חדשה
23/05/2016 | 22:49
2
101
כלומר למעשה נגנז.
העובדה שנתיבי איילון הפכה לחברה ממשלתית
24/05/2016 | 17:33
1
88
יש לכך השפעה?
יש לכך השפעה לגבי פרויקטים עתידיים שהמדינה תטיל על החברה
24/05/2016 | 17:44
81
נתיבי איילון הופכת להיות זרוע ביצועית של המדינה במיוחד בפרויקטי תחבורה עירוניים ומטרופולינים.
נתיבי איילון אחראית למשל על פרויקט "מהיר לעיר" ועל פרויקט הנתיבים המהירים, שני פרויקטי דגל של משרד התחבורה.
אני לא רואה איך השינוי הזה בסטטוס של החברה יעורר דווקא את הפרויקט בצומת הפיל.
תמ"מ 5/1/5 להפעלה המוקדמת של הקו האדום
24/05/2016 | 18:02
3
159
 
כאשר תתבצע ההפעלה המוקדמת הזו בין בת ים למנשיה, מה יעלה בגורל קו 1?
 
ושאלה נוספת שמתעוררת:
24/05/2016 | 18:24
2
140
האם בתקופת ההקמה (36 חודשים) יחולו שינויים בקו 1 ובקווי תח"צ אחרים בבת ים ויפו?
לפי חישוב גס, תקופת ההקמה צריכה להתחיל כבר בתחילת 2017 (שלוש שנים לפני שנה וחצי לפני תחילת ההפעלה המלאה של הקו האדום (בהקשר זה הכוונה להפעלה מלאה ללא תחנת קרליבך)).
בטח ישאירו את קו 1 כמו שמשאירים כיום את קו 51...
25/05/2016 | 00:54
1
107
אני דווקא חשבתי בכיוון אחר
25/05/2016 | 01:05
108
אולי אחת הסיבות להשארת 51 זו הכוונה להפעיל את החלק הדרומי של הקו האדום בהפעלה מוקדמת.
אני לא רואה כיצד קו 1 ביפו ובבת ים יוכל לפעול במקביל לקו האדום.
אני לא אתפלא אם יווצר מצב שדווקא קו 1 יתבטל וקו 51 יישאר ויקבל את האוטובוסים של קו 1.
לא אתפלא אם גם קו 42 ישונה (יקוצר) במקביל או אף יבוטל.
רב קו - רכבת - שאלה
23/05/2016 | 20:20
5
215
האם יש תוקף לשימוש בהטענות כרטיסים מהאתר שלהם / רב קו און ליין / אפליקציה רכבת?
איזה שיטה עדיפה?
 
האם אפשר ואיך אפשר לרכוש בנוסף מקום שמור?
 
תודה
שמור
23/05/2016 | 20:26
4
141
ניתן לקנות בקופה עד 7 ימים לפני מועד הנסיעה.
במידה ומדובר ברכבת הקרובה ביותר אפשר לקנות גם במכונה
זה לא מה ששאלתי...
24/05/2016 | 08:13
3
83
שאלתי על אינטרנט או אפליקציות לא מכונה בתחנה..
כמו כן בקופה עד 7 ימים לפני שמור אני יודע...
 
שאלתי על רגיל / הלוך חזור וכו... כאמור שאלתי על אינטרנט או אפליקציות לא מכונה בתחנה..
וכן על תוקף לשימוש מרגע קנייה לא כמה זמן לפני אפשר לרכוש שמור...
אלא האם אפשר גם שמור באינטרנט או אפליקציות.
תשובות
24/05/2016 | 18:46
2
70
לכרטיס כיוון אחד או/ו הלוך ושוב אין תוקף. (אלא אם כן רכשת אותו בפרופיל מסויים ואתה כבר לא בפרופיל זה-למשל סטודנט). זה לא משנה אם רכשת בתחנה או באפליקציה או באתר. אין תוקף לכרטיסים גם אם המחיר עולה/משתנה.
לגבי שיטת הרכישה זה נתון להעדפה שלך.
בנוגע לכרטיס שמור-לא ידוע לי על דרך אחרת לרכוש כרטיס שמור פרט לקופה/מכונה כמו שכבר ציינתי.
 
מעניין
25/05/2016 | 10:44
1
46
כי לפני שעניתם פה. תפסתי את שרות לקוחות של רכבת.
נאמר שם כי הזמנה דרך אפליקציה או אתר האינטרנט.
תקפה ל 14 יום - כלומר אחכ הכרטיס מבוטל ומתבצע זיכוי.
הכל בצורה אוטמטית
תשובה
26/05/2016 | 20:55
16
אם רכשת "חוזה" באתר של הרכבת עלייך לעבור באחת מהתחנות של ה"חוזה" כדי שה"חוזה" ייטען לך לרב קו. למשל קנית אשדוד/נתניה ולא עברת בתחנות אלו - החוזה לא ייטען לך לרב קו ואז התשלום שלך יבוטל.
 
אם עברת באחת מהתחנות החוזה מוטען לרב קו ואם לא ביצעת בו שימוש הוא בתוקף.
למשל יש לך ברב קו חוזה שדרות-אשדוד ורכשת באתר אשדוד-נתניה.
כשתעבור באשדוד הרב קו שלך ייטען בחוזה שרכשת באתר. אם לא תצא בנתניה אלא בשדרות ---נתניה/אשדוד יישאר בתוקף.
 
מקווה שההסבר שלי ברור
בלעדי
23/05/2016 | 12:57
5
699

מנהרות הרכבת המהירה ירושלים תל אביב לאורך 11 ק"מ
מה בלעדי כאן ???
23/05/2016 | 17:25
100
בלעדי או לא, סוף סוף למדו לבנות פורטלים למנהרות בארץ
23/05/2016 | 23:24
99
לא בלעדי אבל תודה על התמונות.
24/05/2016 | 11:55
73
בתמונה השלישית ניכר שיקום נופי מרשים ביותר
24/05/2016 | 22:53
152
זה ראה כאילו "פשוט" השתילו פתח מנהרה באמצע צלע ההר. לחברה המבצעת!
גם אני קיבלתי את זה "בלעדי" בווצאפ...
25/05/2016 | 05:09
122
בתמורה שלחתי לבחור השולח כמה תמונות "בלעדיות" שלי. אני מחכה לראות מתי אקבל אותן בסיבוב בווצאפ "בלעדי"... 
כמה שאלות על פ"ת
22/05/2016 | 21:24
15
208
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת. 
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון.  איפה הקו הזה מופיע במכרז?
 
ישראל
במכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקון
22/05/2016 | 22:28
7
123
אבל בעקבות דרישות מכיוון עיריית פתח תקוה במסגרת יישום השלב האחרון של המכרז בנובמבר ישקלו להוסיף קו כזה.
זה מה שנכתב במלאבס.
 
השינויים בקווי דן בפ"ת מתוכננים לתחילת יוני.
חבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקון
23/05/2016 | 01:04
6
80
שהוא בית העלמין הכי גדול לדעתי כבר בגוש דן. יש רק 127 לשש (או שבע, בקיץ) נסיעות ביום וזהו... 199/243 נקבר קבורת חמור ... היה צריך להשאיר איזה קו שייסע לא דרך ת"א...
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
23/05/2016 | 01:09
5
93
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
רעיון מצויין
23/05/2016 | 01:24
22
אבל האמת שצריך לשאול בשביל מה צריך את 127 בכלל
25/05/2016 | 00:44
1
40
ההצעה שלך לקו מבילינסון לבית העלמין היא מצויינת - אפשר להפעיל את אותו קו פעם בחצי שעה. שיעבור בתחנת הרכבת בשני הכיוונים בתאום עם שעות הרכבות מת"א (תאום לנוסעים מ/אל בית העלמין).
 
רק על חסכון התשומות של 127 ניתן בוודאי לכסות את השירות הנ"ל שיהיה הרבה יותר טוב ושימושי להרבה יותר אנשים.
עדיף שקו מבילינסון לבית העלמין לא ייכנס לתחנת הרכבת
25/05/2016 | 00:59
33
ותאמין לי שאני יודע למה אני אומר זאת.
אני לא אגזים אם אומר שכניסה כזאת כמעט תכפיל את זמן הנסיעה.
לא סתם כתבתי שיהיה קו כזה ובנוסף להאריך את 127 לרכבת אחרי שהוא כבר עשה את המסלול שלו כפי שהוא היום ובכיוון השני לפני שהוא עושה את המסלול שלו כיום.
 
ל-127 יש תפקידים נוספים. הוא למשל הקו היחיד שנכנס כיום לתוך הצד האזרחי של בית עלמין קרית שאול. 127 מקשר גם את צפון תל אביב לבית עלמין ירקון.
ואם יאריכו אותו לתחנת קרית אריה יתווסף לו גם התפקיד של קישור תחנת הרכבת הזו לבית העלמין ירקון. זה יהיה עירוב שימושים יעיל שעשוי לגרום להגברת התדירות של הקו. אגב, הוא עשוי גם לתת עוד אופציה להגעה מפתח תקוה לצפון תל אביב ולאוניברסיטת תל אביב, ייתכן אף על חשבון חלק מהנסיעות של 49.
 
את הקישור הישיר והמהיר (והתדיר יותר) בין בילינסון לבית עלמין ירקון צריך לבצע ללא קשר לקו 127.
ביילינסון הוא לא בית חולים עד כדי כך גרוע
25/05/2016 | 16:56
1
13
25/05/2016 | 21:23
11
לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
23/05/2016 | 09:23
2
78
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
38 יתחיל ויסיים ברכבת קרית אריה. המגמה היא להעביר קווים
23/05/2016 | 10:54
76
למסופים, לא לתקוע אותם בתחנת סיום/מוצא באמצע הרחוב.
51 הרגיל יישאר כפי שהוא ובכתבה באמת לא ברור לגבי החלופה
23/05/2016 | 11:33
68
של 51 בכיוון מת"א, שלא קיים היום. אבל הרעיון הכללי הוא שהחלופה תתחיל בתחנה המרכזית של פ"ת ותסע דרך המכבים וגיסין להדר המושבות ומשם לנוה גן ולא תתחיל בנוה גן.
מה יקרה עם קו 62?
23/05/2016 | 10:33
3
73
ועם סגולה בכללי?
האם עובדי אזור התעשייה ימשיכו לסבול בקו צפוף, מפותל וכמעט יחיד?
 
בנוסף, האם יהיו קווים חדשים שעוברים באזור אחדות?
בכלל, יש מפה? ריכוז של כל השינויים?
דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
23/05/2016 | 11:10
2
58
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
אם 23 יגיע עד סגולה זה יהיה נהדר. תודה!
23/05/2016 | 11:28
22
סגולה בכלל ורחוב גליס בפרט אינם מקומות טובים כנקודות החלפה
23/05/2016 | 11:41
65
וזו תהיה טעות להוציא את 641 מבילינסון.
641 צריך להתקצר אבל לא למזרח פתח תקוה, אלא לקרית אריה.
ציר ז'בוטינסקי בפ"ת, בילינסון, רמת סיב, קרית אריה, בית המשפט, הקניון הגדול מהווים יעדים הרבה יותר מרכזיים עבור המגיעים לפתח תקוה מבחוץ מאשר אזור התעשיה בסגולה.
רחוב גליס יוכל לשמש ליותר תחבורה ציבורית אם וכאשר יחברו אותו עם דרך אם המושבות.
"בתים מבפנים" בתחנת ההסברה של הרכבת הקלה
25/05/2016 | 00:31
220

חברת נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים – מזמינה אתכם לקחת חלק באירוע "בתים מבפנים", בתחנת ההסברה של הרכבת הקלה.
האירוע יתקיים ביום חמישי, 26.5.16, בין השעות 16:00-18:00, וביום שישי, 27.5.16, בין השעות 09:00-14:00.
בכל חצי שעה תיפתח הרצאה לציבור הרחב.
 
אשמח שמי מנציגי הפורום יגיע לאירוע ויספר חוויות. 
87-688-01
24/05/2016 | 17:00
206
87-592-01
24/05/2016 | 16:57
147
פרסומת ל'אגד' (א.ש.ד) משנות ה-50.
23/05/2016 | 23:25
2
266
מצאתי לא מזמן באיזה גליון עתיק של 'העולם הזה' המפורסם.
ועוד אחת בענייני פלנטריה וקוסמונאוטיקה.
23/05/2016 | 23:33
205
היום כלל ענפי
24/05/2016 | 13:20
93
בערך 20 מליון נסיעות בשנה (אז אגד היתה בערך 60% מהענף כי היו גם דן וגם המקשר) אז הכפלנו את עצמנו ב-2 וקצת. לא מספיק מרשים לתקופה כזאת ארוכה.
יש תקווה אפיקים עושה שיפורים ביבנה שצריך לפרגן מפרגנים
23/05/2016 | 13:46
7
217
בימי שבת הקווים הפנימיים פועלים עד חצות קו 3 , 1-6 עד 23:45 ו 4 עד 23:00 .
 
 בנוסף קו 48 פועל עד חצות מרחובות גם בימי שבת (-:  ,ביום רגיל עד 00:05 .
 
בנוסף ימי שישי על הפרק והתחבורה הפנימית תפעל כמו בכל רחבי הארץ
 
עד 16:30 , שמגיע להגיד מילים טובות אומרים והנה אתם רואים .
 
 
תמשיך כך
23/05/2016 | 14:19
95
בדרך הזו גם הביקורת שלך תישמע עניינית.
יופי, מקווה שיסעו בקווים האלו שהם לא יצאו ריקים.
23/05/2016 | 14:31
35
אף מפעיל לא אחראי על שינויים ותוספת שירות.
23/05/2016 | 15:44
4
100
משרד התחבורה קובע הכל. משרד התחבורה החליט שהקווים הנ"ל יפעלו כפי שהוחלט ולאפיקים כל שנותר לעשות הוא להגיד אמן ולבצע.
 
כך זה עם כל מפעיל, אין שום שוני בין מפעילים בעניין הזה.
אל תהיה ראש בקיר , משרד התחבורה קובע בסיס , המפעיל יכול
23/05/2016 | 16:13
3
113
להגדיל ראש,כמובן בהיתר משרד התחבורה
 
 וכך נעשה בשינויים האחרונים  באפיקים
 
וזה אמרתי על מטרופלין תמיד .
 
אני לא מאמין שיבוא מפעיל וירצה  לשפר משהו לגיטמי ויגידו לא .
 
 
הרבה פעמים אומרים לא, כי כמעט כל שיפור מצריך או עוד כסף או
23/05/2016 | 16:21
86
על חשבון משהו אחר.
ובשני המקרים משרד התחבורה צריך להחליט.
כל הסכם עם מפעיל סגור מראש מבחינת תשלום למפעיל לפי
23/05/2016 | 21:51
80
הק"מ הנידרשים לביצוע.
כל "הגדלת ראש " של המפעיל, דורשת ממשרד התחבורה לפתוח את ההסכם ולשנות את התקציב.
במידה ומשרד התחבורה יוזם שינוי, קל לו יותר לשחק עם התקציב ולאשר לעצמו את ההוצאה הנוספת.
כנ"ל גם לגבי ביטול נסיעות או דילול לו"ז.
אני לא ראש בקיר. אני יכול לבחור אם לבקש משהו מהמפעיל או
24/05/2016 | 01:13
68
ממשרד התחבורה. אם אני מבקש מהמפעיל, הוא פונה למשרד התחבורה. אם אני פונה למשרד התחבורה, משרד התחבורה לא פונה למפעיל...
 
כך שבעצם אין לי סיבה לפנות למפעיל כדי לשפר שירות או ליצור שירות חדש.
 
כל המפעילים רוצים עוד נסיעות, זה שווה להן כסף ולא מעט. משרד התחבורה שוקל את הדברים כשזה מגיע מהמפעילות ובוחן את הדברים. היו הרבה דברים במכרז ראשן העין-פתח תקווה שהיו לרעת הנוסעים ואני יודע שהנהלת אפיקים ישבו עם משרד התחבורה ושינו את הדברים לטובת הנוסעים.
שרשור הכוונה ומודיעין 23/05
23/05/2016 | 00:16
9
16
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
תל אביב לעין גדי - לא להיום
23/05/2016 | 20:28
3
53
האם יש דרך להגיע לעין גדי לא דרך ירושלים? (יום שישי)
קו 421, דרך ערד. בשעה 9 בבוקר
23/05/2016 | 20:59
2
24
הוא מגיע רק למרחצאות, לא לקיבוץ עצמו
23/05/2016 | 21:06
1
47
תודה בכל מקרה. כנראה שאין ברירה אלא לעבור דרך ירושלים.
 
 
לווא דווקא, אפשר להחליף במרחצאות לכל אחד מהקווים שנכנסים
24/05/2016 | 00:59
37
לעין גדי (בשני כיווני הנסיעה).
 
יחד עם זאת, דרך ירושלים יהיה ברוב המקרים מהיר יותר גם ככה.
מירושלים למוזיאון חיל האוויר בחצרים
23/05/2016 | 22:50
4
55
שלום
 
אני מעונין לנסוע עם הילדים (שאין לי, אבל סוג של..) למוזיאון חיל האוויר בחצרים מירושלים, בהלוך אנחנו לא נרצה לנסוע ברכבת ע"מ להעשיר את החוויה. ראיתי שבבאר שבע יש שתי תחנות אחת באוניברסיטה ואחת במרכז אשמח לדעת איפה עלי לרדת ואיזה אוטובוס לקחת עד המוזיאון (ואם מגיע ממש צמוד או שמצריך הליכה)
 
בחזור אני ארצה כנראה לקחת אוטובוס אשמח לדעת גם מהי הדרך חזרה לירושלים
 
 
תודה לעוזרים ולמסייעים
מירושלים לחצרים - תשובה
23/05/2016 | 23:48
2
53
מירושלים תחנה מרכזית קו 470 לתחנה מרכזית באר שבע, מתחנה מרכזית באר שבע קו 40 למוזיאון חיל האוויר בחצרים.
 
ברכבת מתחנת מלחה צריך להחליף רכבת ברמלה, נסיעה של יותר משעתיים, בבאר שבע לרדת בתחנת באר שבע מרכז.
בטוח קו 40? כי קראתי כעת באתר שלהם לקחת קו 31
24/05/2016 | 00:15
1
19
קו 40 מאה אחוז
24/05/2016 | 00:35
44
באתר של דן בדרום כתוב שקו 40 מגיע לחצרים
תשובה מלאה>>>
24/05/2016 | 01:08
55
1. מירושלים לבאר שבע ברכבת זה לא דבר מומלץ, זו נסיעה ארוכה מאד. תוכלו לשלב רכבת על ידי נסיעה באוטובוס לתחנת רמלה (הצמודה לתחנה המרכזית של רמלה) ומשם להמשיך ברכבת עד תחנת באר שבע מרכז.
 
2. תחנת הרכבת באר שבע מרכז והתחנה המרכזית בבאר שבע נושקות זו לזו. עליך להיכנס לתחנה המרכזית ולעלות מהתחנה המרכזית על קווים 40/41 של דן בדרום. תחנת הירידה מקווים אלו נקראת "בסיס בינוי מרחב", ממול נמצאת הכניסה למוזיאון חיל האוויר. פשוט חוצים לצד השני וזהו, הגעת.
 
3. עד לפני מספר חודשים היה פועל קו 31 של אגד תעבורה לחצרים. במקביל פעל גם קו 31 של מטרודן (פנימי באר שבע). עקב הבלבול שזה יצר, הוחלט במכרז של קווי הנגב המערבי לשנות את המספר של הקו לחצרים לקווים 40 ו41.
 
4. כדי להגיע מבאר שבע לירושלים יש לנסוע באמצעות קו 470 אגד בלבד - קו ישיר. אין לעלות על 446 גם אם יש עוד חצי שעה עד ש470 הבא יצא. ניתן לנסוע לירושלים גם עם קו 440 וזה רלוונטי רק אם אתם תושבי גילה או מלחה, אבל יש לו גם ככה רק נסיעות בבוקר בכיוון הנסיעה לירושלים. קו 440 נוסע דרך חברון.
הנחה על כרטיס חופשי יומי
23/05/2016 | 10:44
3
103
אני מעוניינת לחשב עלות נסיעות (מס' נסיעות בודדות במסגרת זמן של חודשיים), ורוצה לדעת האם קיימת הנחה על כרטיס חופשי יומי במסגרת הפרופיל של הרב-קו (סטודנט רגיל), או שההנחה ניתנת רק עבור תשלום מערך הצבור?

תודה.
בחופשי יומי יש הנחה רק לאזרח וותיק.
23/05/2016 | 10:52
1
80
כנ"ל חופשי שבועי וחופשי חודשי. כולם משלמים מחיר מלא (לא ניתן לשלם את עלות הכרטיס מהסכום שיש בערך הצבור), למעט אזרחים וותיקים המשלמים חצי מחיר.
אזרח ותיק יכול לרכוש חופשי יומי מערך צבור?
24/05/2016 | 12:30
20
אל תשכחי לחשב אם לא יוצא לך יותר זול חופשי סמסטריאלי
23/05/2016 | 16:31
64
חופשי סמסטריאלי או שנתי לסטודנט (בתחילת השנה) מאוד משתלם למי שנוסע הרבה, בעיקר למי שנוסע גם ברכבת באופן קבוע.
קבלה על נסיעות ברכבת
22/05/2016 | 10:59
4
228
אני צריך קבלה על נסיעות ברכבת לצורך קבלת החזר מהמעסיק ץ המקור ששלחתי משום מה נעלם . אז איך אפשר להשיג עותק ?
תודה מראש
איפה ואיך רכשת את הכרטיס?
22/05/2016 | 13:41
58
כמה דרכים
22/05/2016 | 16:21
122
א. פריטים שנמחקו בדואר האלקטרוני ?
אם לא ניתן לקבל העתק לשחזר ע"פ מס' כרטיס אשראי דרך שירות הלקוחות
5770*
תפנה למוקד שלהם או פניות הציבור באתר
22/05/2016 | 19:34
94
תודה לכולכם על העזרה .
23/05/2016 | 12:17
67
דיברתי עם מוקד השירות והם ישלחו לי את זה למייל .
האוטובוס החלוד שנרכש ב- 1 ליש"ט...
20/05/2016 | 22:23
5
553
זהו סיפורו של אוטובוס חלוד שנרכש ב- 1 ליש"ט.
 
האוטובוס מדגם Duple Roadmaster, הוא היחיד שידוע כיום על קיומו כפעיל מדגם זה, ובסך הכל יוצרו 17 פרטים.
 
הוא נרכש על ידי המנהל הטכני של חברת האוטובוסים Belle Vue ממנצ'סטר, ושופץ בהתנדבות על ידי צוות עובדים מהחברה.
 
כיום הוה מהווה אטרקציה אמיתית, ואפילו יוצר דגם מ וקטן שלו אותו ניתן לרכוש בחנויות ובאינטרנט.
 
תהנו מהסיפור באנגלית, וסוף שבוע רגוע לכולם.
 
 
אורן
נהדר, תודה על הבאת הסיפור!
20/05/2016 | 22:29
63
פשוט יפהפה! תודה אורן!
21/05/2016 | 11:40
26
איזה יופי! תודה!
21/05/2016 | 15:58
20
וואו! זה טייגר!
22/05/2016 | 14:49
18
יפהפה!
23/05/2016 | 07:53
36
תודה על השיתוף.
37-674-52 וולוו B11 הוא המסכן שחטף אמש
22/05/2016 | 21:56
2
252
ירי בשמשתו הקדמית ובדפנותיו בגוש, ליד תקוע. לא היו נפגעים למעט האוטובוס. ערב טוב.
וללא שום קשר תמונה מעניינת...
22/05/2016 | 22:00
1
319
של האוטובוס שלעברו נורו 3 פצצות בזוקה ליד דובב על כביש הצפון היום לפני 46 שנה בדיוק: 22.05.1970. כיום האוטובוס לשעבר (88-811) עבר הסבה כפי שאתם רואים בתצלום במוזיאון בחולון... לילה טוב.
תמונה משעשעת, אילולא הפיגוע שברקע הסיפור
23/05/2016 | 10:51
62
נציגי *8787 התמחות?
20/05/2016 | 21:51
7
333
יצא לי להתקשר אליהם לאחרונה בשביל אדם מבוגר מאוד, שעבורו חיונית תשובה מדויקת כדי להמנע מטעויות בדרך. נציגת השירות ענתה מהר, היתה אדיבה, והשתדלה מאוד לעזור-ואף שאלה נציג אחר. אך מהשיחה ניכר שהיא איננה מכירה את האזור. כששאלתי אותה אמרה שבאמת לא מכירה.
נציגי השירות היום נותנים שירות לכל הארץ, אבל תלויים במערכת ממוחשבת, מוצלחת יותר או פחות, ומערכות ממוחשבות נגישות היום גם בדרכים אחרות . לפעמים אין תחליף להיכרות של אדם את השטח ולהבנתו את הצרכים . אין הרבה אנשים שיכולים להכיר את כל האוטובוסים בכל הארץ, אבל אפשר לחלק את נציגי השירות לפי אזורי היעד. להשתדל שתהיה להם היכרות מוקדמת עם האזור המדובר, וללמד אותם ככל הניתן את מסלולי הקווים ואף לערוך מידי פעם נסיעות מאורגנות במסלולים מסוימים (אפשר לשלב עם ימי כיף). כמובן הם יעזרו במערכת ממוחשבת ובהתייעצויות עם  מומחה לאזור אחר  (למשל בשיחות ועידה).
בעבר היו מתקשרים לחברות אגד או דן, ומדברים בסוף עם איזה סדרן שבאמת הכיר את האוטובוסים.  היום עם שכלול המערכת וריבוי הזכיינים הדבר בלתי אפשרי. אבל עדיין כדאי להשקיע באנשים, שיכולים לתת יותר מאשר אפליקציה. ניתן ללמוד מהמענה הטלפוני של משרד הבריאות (קו הבריאות), שמפנה את האנשים למומחים בתחום הנדרש.
נ.ב: האדם המבוגר הגיע בסוף שלא באוטובוס, כך שאיני יודעת אם ההנחיה היתה מוצלחת.  ותודה לנציגת השירות הנחמדה.
מסכים לגמרי, הייתה לי התנסות דומה
21/05/2016 | 10:02
1
175
למרות שהרגשתי שאני מכיר את כל האופציות, התייעצתי איתם לגבי יום חריג (ממודיעין לירושלים ביום העצמאות), רק כדי לדעת אם אני לא מפספס אפשרות. אז ככה, כששאלתי על אוטובוס ממודיעין לירושלים המליצו לי על הסטנדרטי של קווים שיוצא פעם בשעה, וכששאלתי אם יש בין לבין, אמרו לי כן, קו 468. מה? 468, שעושה עיקוף דרך כל הישובים? היו צריכים לדעת שזמן הנסיעה ארוך משמעותית. ועוד: אמרו לי כשתגיע לירושלים קח קו 1 להר הרצל. מי שלא מכיר יעלה על קו 1 של אגד במקום קו 1 של הרכבת הקלה, ויגיע לכותל :(.
מובן שזו לא אשמת הנציגים, הם אדיבים ועושים את הכל במגבלות המערכת... מישהו למעלה צריך לשפר את המערכת, שתיתן ערך מוסף מעבר למה שזמין באינטרנט.
 
 
 
 
 
 
 
כשהכר הוא שכר מינימום (הייתי משלם לך פחות אם הייתי יכול)
21/05/2016 | 11:56
167
וכשהעובדים הם בסך הכל רובוטים ששולפים את המידע מהאתר www.bus.gov.il בדיוק כמו כל אדם שיכול להשתמש באינטרנט, המוקד הזה הופך להיות רלוונטי רק למקרים בהם אין לך אינטרנט זמין או שאינך יודע להשתמש במחשב/סמארטפון וכו'.
 
המוקד הזה יושב בבאר שבע ואין לצפות מאדם דרומי להבין במערכת הקווים של מרכז הארץ, ירושלים או הצפון ואפילו במערכת הקווים הדרומית. ואז אתה מקבל תשובות בדיוק כמו שbus.gov.il היה נותן לך. כולל נסיעה מעזריאלי בת"א לצומת רעננה מרכז באמצעות 641 של קווים או 921 של אגד בלבד הנוסעים דרך פתח תקווה והוד השרון. למה? כי לקו 567 שעוצר בצומת רעננה מרכז (הקו המהיר), יש תחנה בשטחה של כפר סבא בצומת רעננה מרכז). לעומת זאת, אם תחפש מצומת רעננה מרכז לעזריאלי בת"א, תקבל את 567 פשוט כי בכיוון הנסיעה הזה הוא עוצר בשטח של רעננה.
 
אתה מוזמן להתקשר אינספור פעמים למוקד הזה ולמוקד של אגד (שיושבים באותו הבניין) ואני מבטיח לך שכל הנציגים או כמעט כולם לא יציינו בפניך את 567 כשתבקש להגיע מעזריאלי בת"א לצומת רעננה מרכז.
בכל מוקד שירות בארץ אתה מדבר עם אנשים שלאו דווקא מבינים
21/05/2016 | 10:31
147
את מהות העניין עליו הם נותנים שירות.
מילים כגון : "התוכנה לא מאפשרת לי לעשות את זה" הפכו לנפוצות מאוד במוקדי שירות וכאן אתה מבין שהטכנולוגיה היא זו ששולטת באדם ולא להפך.
 
אתה יוצא מנקודת הנחה שהעובדים באותם מוקדים הם קבועים ולכן יש להשקיע בהם, במציאות רוב עובדי השירות בארץ הם כאלה שמחפשים "לעשות כסף" אחרי צבא. הם עובדים זמניים ואין להם שום כוונה לפתח קריירה בשירות לקוחות ולכן גם הארגונים לא באמת משקיעים ברמה המקצועית שלהם... זו בדיוק הסיבה שכשאתה כבר מגיע לנציג בכיר הבעיות נפתרות כי הנציג הבכיר הוא מהסוג שאתה מתאר.
נצל"ש בנוגע לעוד שירות לאזרח מטעם משרד התחבורה-שלטי זמן אמת
21/05/2016 | 14:58
1
144
ישנה סיבה מדוע הסירו את השלטים הללו מצמתים מרכזים?
כרגע אני נתקלתי בהסרה בצומת בית דגן בשני הכיוונים,צומת חולון ובדרך השבעה/המלאכה
 
למיטב זכרוני בכל המקומות האלה היו שלטים ישנים,
22/05/2016 | 01:36
83
שהם מצד אחד גדולים יותר, אבל מצד שני רואים בהם הרבה פחות טוב. ייתכן שמתכוונים להחליף אותם בשלטים החדשים כמו שיש בשאר התחנות.
עוד היבט
21/05/2016 | 21:04
1
116
צריך לזכור שהחברה שנותנת את השירות היא חברת מיקור חוץ שנמדדת בזמן ההמתנה ופרמטרים נוספים אך לא נמדדת על פי היכולת של הנציגים להגדיל ראש. בשל כך גם הנציגים נמדדים לפי פרמטרים מסוימים כך שלחברה הנותנת את השירות אין שום אינטרס ללמד את נציגיה מעבר לנדרש וכך גם לנציגים. אני מניח שעובד שמנסה להגדיל ראש ינזף בשל כניסה לתחום שהוא לא אמור להכנס או בשל זמן קיום השיחה שיתארך בגלל הגדלת הראש.
דווקא ניסתה להגדיל ראש
22/05/2016 | 18:41
75
ניכר שהפנימה את הבקשה הדי ייחודית שלי ואף שאלה מישהו אחר מהצוות.
אם המוקד נמצא בבאר שבע זה מסביר את העניין (הפניה היתה לגבי גוש דן). אני מניחה ששכירת עוד משרדים בעוד מקומות (מה שיביא מוקדנים ממקומות שונים בארץ) היא יקרה מידי לאותו זכיין. בסופו של גם הלקוחות וגם העובדים סובלים מהתחלופה הרבה ומכך שהם לא תמיד יכולים לעזור (לרובנו, אני מניחה,  חשוב לדעת שלעבודה יש משמעות חיובית).
באמת חבל.
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ