לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תל אביב
תל אביב. מטרופולין צפוף שמתפשט בשטח רב, מורכב משכונות, רחובות, מחוזות וערים, שבראשה עומדת תל-אביב-יפו,העיר שהתחילה מיפו, לפני יותר מ4000 שנה.מי היה מאמין, שמשכונה קטנה ונחמדה שנבנתה "כדי להחלץ מהלחץ של יפו" צמחה עיר גדולה ומיוחדת, העיר העברית הראשונה.כזו שבכלל לא תוכננה להיות עיר גדולה, כל פעם היא הורחבה והורחבה, והיום היא העיר העיקרית בישראל, העיר שמהווה מרכז תרבותי וכלכלי ובעיקר ייצוגי של ישראל.אם מקימי השכונה הקטנה והפסטוראלית היו רואים למה היא הפכה היום, הם לא היו תופסים - אם הם רק היו רואים תמונה אחת של העיר עם גורדי השחקים והמרחקים העצומים הבנויים, סביר להניח שנשימתם הייתה נעצרת.ת"א - עדיין עיר חדשה, עיר שנחשבת כ"שפן נסיונות" של סגנונות בנייה שתוכננו באירופה אך לא ממש יצאו לפועל שם, עיר שיצרה לעצמה תחושה שאין בשום מקום אחר - היא בעלת יתרונות ובעיות שעליהן אתם מוזמנים לשוחח בפורום.בניגוד לפורומים אחרים של "תפוז מקומי" הפורום של ת"א הוא שונה, בפורום של ת"א השיחות עוסקות בעיקר בעיר ובמצבה, ולא בבתי ספר, ובתלמידיהם.אתם מוזמנים לתת רעיונות ולדון בפתרונות לבעיות, לספר סיפורים ולעשות כל העולה על דעתכם בפורום!

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תל אביב

תל אביב. מטרופולין צפוף שמתפשט בשטח רב, מורכב משכונות, רחובות, מחוזות וערים, שבראשה עומדת תל-אביב-יפו,העיר שהתחילה מיפו, לפני יותר מ4000 שנה.מי היה מאמין, שמשכונה קטנה ונחמדה שנבנתה "כדי להחלץ מהלחץ של יפו" צמחה עיר גדולה ומיוחדת, העיר העברית הראשונה.כזו שבכלל לא תוכננה להיות עיר גדולה, כל פעם היא הורחבה והורחבה, והיום היא העיר העיקרית בישראל, העיר שמהווה מרכז תרבותי וכלכלי ובעיקר ייצוגי של ישראל.אם מקימי השכונה הקטנה והפסטוראלית היו רואים למה היא הפכה היום, הם לא היו תופסים - אם הם רק היו רואים תמונה אחת של העיר עם גורדי השחקים והמרחקים העצומים הבנויים, סביר להניח שנשימתם הייתה נעצרת.ת"א - עדיין עיר חדשה, עיר שנחשבת כ"שפן נסיונות" של סגנונות בנייה שתוכננו באירופה אך לא ממש יצאו לפועל שם, עיר שיצרה לעצמה תחושה שאין בשום מקום אחר - היא בעלת יתרונות ובעיות שעליהן אתם מוזמנים לשוחח בפורום.בניגוד לפורומים אחרים של "תפוז מקומי" הפורום של ת"א הוא שונה, בפורום של ת"א השיחות עוסקות בעיקר בעיר ובמצבה, ולא בבתי ספר, ובתלמידיהם.אתם מוזמנים לתת רעיונות ולדון בפתרונות לבעיות, לספר סיפורים ולעשות כל העולה על דעתכם בפורום!
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
0
המשך >>

מעוניין להכיר חברים.
12/02/2016 | 16:35
7
ערב טוב לכולם. אני בחור בן 24, גר בבת ים, חברותי ובעל חוש הומור. אני מעוניין להכיר חברים בסביבות הגיל שלי, למטרת בילויים וכיף. אני אוהב לעשות הליכות, ללכת לסרטים, לברים, למסעדות, בתי קפה, ועוד... ניתן לשלוח הודעה בפרטי. ערב נעים וחמים.
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 14:44
2
 יש לכם שאלות בנוגע לבריאות הפה? מתעניינים בהלבנת שיניים?
בפורום שיקום הפה תוכלו לשאול ולהתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2555
 
 סובלים מעור פנים בעייתי? רוצים לדעת כיצד להיפטר מפצעי הבגרות?
בואו לדבר על זה בפורום אקנה - טיפול ושיקום העור
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2103

 רוצה לצמצם את היקף הבטן ולעצב את פלג הגוף המרכזי?
פורום מתיחת בטן הוא המקום בשבילך!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2548
 
 סובלת מעור עודף? רוצה לדעת כיצד להתמודד עם התופעה?
בפורום הסרת עודפי עור תוכלו להתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2547
 
 יש לכם שאלות בנוגע לתטא הילינג? מתעניינים בשיטת הריפוי האנרגטית העוצמתית ביותר?
בואו לדבר על זה עכשיו בפורום תטא הילינג!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2423
 
ההסתדרות מאיימת בשביתה ברשויות המקומיות
08/02/2016 | 18:26
1
14
משמעות הדבר, למשל, היא שלא מפנים זבל   , אין סייעות בגני ילדים   ואיכילוב נסגר  
העובדים רוצים לקבל בונוס.
העובדים קיבלו תוספת ואיום השביתה הוסר
10/02/2016 | 13:49
4
המלצה למספרה
31/01/2016 | 19:33
1
20
היי,
 
אני מחפשת המלצה לספר טוב באיזור מרכז תל אביב (אלנבי\שנקין ומסביב).
 
במקרה הזה רק כדי לעשות פן אבל באופן כללי ספר טוב.
 
עד כה נתקלתי פה רק במספרות שהם או פלצניות מידי או עלובות מידי. מחפשת משהו נחמד וביתי.
אם אזור פרישמן רלבנטי, אז המספרה של ארקדי בפרישמן 21
03/02/2016 | 16:59
15
הוא באמת בחור טוב, צנוע ונחמד.
נדמה לי שהמקום נקרא "בוטיק יופי" או משהו דומה
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
03/02/2016 | 15:16
4
 מתעניינים בצורפות? מחפשים טבעות נישואין וזקוקים להכוונה?
בפורום צורפות טבעות נישואין תוכלו לשאול ולהתייעץ!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2550
 
 מעצבים את הסלון מחדש וזקוקים לייעוץ לגבי הוילונות? מתלבטים בין וילון ארוך לקצר?
בפורום וילונות תוכלו להתייעץ עם מומחה מתחום הוילונות!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2549 

 מעוניינים לדעת מהם הכלים הטובים ביותר להשקעה נבונה וחסכונית? רוצים לנסות להשיג את המקסימום משוק ההון?
בפורום ייעוץ השקעות תוכלו לקבל מענה לכל השאלות!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/1591 

 מתעניינים בעולם הגאדג'טים ורוצים לדעת מהם החידושים הכי חמים בתחום? היכנסו עכשיו לפורום גאדג'טים בתפוז!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/673
 
 יש לכם שאלות בנושא בריאות הגוף והנפש? מתעניינים בשיטת הרפואה הפונקציונלית?
בפורום ריפוי ותזונה טבעית תוכלו להתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2552 
 
 רוצה לתקן את נזקי הזמן ולהעניק לפנים מראה צעיר יותר? מתעניינת בניתוח למתיחת פנים?
בואי לדבר על זה עכשיו בפורום מתיחת פנים!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2046
 
גלגל ענק חדש בלונה פארק!
31/01/2016 | 15:12
2
84
תמונות מהיום, מרכיבים אותו ממש בזריזות
גדול!
02/02/2016 | 21:29
39
סוף סוף הם מתחדשים קצת... הגיע הזמן. רוצים גם רכבת הרים חדשה 
 
_____________________________________________
תודה, השילדה נראית...
12/02/2016 | 05:22
11
מאסיבית, מעניין מה הבחירה לישיבה, האם קלאסית או קפסולה.
הערות לתכנון הקו הירוק והקו הסגול?
16/01/2016 | 15:13
10
73
העיריה מבקשת התייחסות מהציבור בעניין תכנון הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה, שהם הקוים העתידים להיות הכי חשובים לרוב התושבים (הקו האדום המבוצע כעת רלוונטי בעיקר לערי הלויין (בת ים, ר"ג, בני ברק, פ"ת), ולרובע יפו אצלנו, אך בקושי רלוונטי לרוב התל אביבים).
כרגע מדובר על מקטע מרכזי של הירוק ומקטע מערבי של הסגול.
 
האם יש לכם הערות?
 
קשה לרוב האנשים יהיה להתייחס...
17/01/2016 | 09:54
9
58
גם למבינים ומכירים היטב את העיר, אין ממש אופציה להבין מהקישורים מה מתוכנן, האם זה קו עילי(קלה) או תחתי(מטרו), האם יש תחנות משותפות לשלושת הקווים, מהם התחנות המתוכננות, לדוגמה אמורה להיות שלוחה של הקו הירוק שתגיע לאוניברסיטה, הקו נפסק בבלוי אשכול, מודעת תכנון הבניה על כל הסיבוכים והמלל הרב שבה קלה לפעינוח ביחס לקבצים שצורפו.
סביר להניח שהערות תגענה מאלו שמבינים יותר
17/01/2016 | 10:53
8
43
אני מסכים איתך שלגברת כהן יהיה יותר קשה להתייחס, כי זה חומר אדריכלי מקצועי (לכן danezeq שלנו למשל יוכל לתת התייחסות מקצועית), אולם לאלו ביננו שמעט יותר מעורים בתכנון ואורבניות (כמוך או כמוני למשל) יתכן ותהיינה הערות חובבניות מעניינות כאלה ואחרות.
 
לשאלתך, כמדומני תחתי יש רק בקו האדום, זה שמבוצע כעת, וכן בחלק המרכזי של הקו הירוק.
בהתחלה האוצר זמם שגם חלק זה - העובר באבן גבירול, יהיה עילי (כי זה הרבה יותר זול), בעוד שהעיריה רצתה תחתי (בדיוק בגלל התמיהה להיכן נדחוף עוד 2 נתיבים של רכבת קלה, כשכבר היום יש בעיה לא פשוטה בין הולכי רגל ואופניים על המדרכה), הם רבו רבו רבו, חולדאי קבע עובדות בשטח (שיפוץ אבן גבירול) ובסוף האוצר הסכים לתחתי.
הויכוח הזה עיכב את ביצוע הקו האדום בכמה שנים, כי 2 הקוים מתממשקים בתחנת גשר מעריב, וכדי לתכנן את התחנה המהנדס צריך לדעת מאיזו גובה אתה מגיע מאבן גבירול - מעל הקרקע או עמוק למטה.
 
מנחל הירקון הרכבת עולה והופכת לעילית בלבד (בדומה לקו אדום אצלך ברובע יפו), וזה עדיין בתכנון ועדיין לא פתוח להערות הקהל, ותהיה בטוח שיהיו הערות, כי לתכנון השפעה עצומה על דמותו העתידית של שדרות אינשטיין, שזה רחוב סופר סופר חשוב. שאר המסלול יותר פשוט כי עובר בשטח פתוח או כזה שכבר תוכנן מראש לקלוט את הקו (לוי אשכול).
מסקרן יהיה אותי גם לראות איך הם מטפלים בשיפוע הטופוגרפי של הירידה מהאוניברסיטה לעבר האיילון (והלאה עד אזור תעסוקה רמת החייל). זה ההר היחיד בת"א ואתגר הנדסי לא פשוט.
 
במפה מציינים את הקו הירוק והסגול העוברים רק בשטחה המוניציפלי של ת"א, אך יש להם המשך - הירוק ממשיך עד הרצליה פיתוח (אזור תעסוקה ענקי) בצפון, וחולון בדרום.
הסגול ממשיך מזרחה ומגיע לאוניברסיטת בר אילן (יעד תח"צ גדול, אמנם קטן בהרבה מאונ' ת"א אך עדיין גדול למדי) + קרית אונו, יהוד ואור יהודה - 3 ערים קטנות שלגמרי היה מתבקש לאחד אותן לעיר גדולה אחת, וככה גם להקל על תכנון התח"צ.
 
עודף הרשויות בישראל יוצר הרבה כאבי ראש. לשיטתי יש לקבוע בישראל רף מינימום של 100 אלף תושב פר רשות, כי לא יתכן שאלפיים תושב יממנו ג'וב מיותר של ראש "עיריה" (+סגנים+רב) ומעט מדי תושבים לא יכולים לממן אדריכל ומהנדס ערים, וגם עם הרף הלא גבוה שלי עדיין יהיו לך פה כמה עשרות רשויות, על 8 מיליון תושב, שזה כולה עיר גדולה אחת בעולם, הזוי. במקום 2 ראשי העיר המיותרים שם אני מעדיף להעסיק עוד כמה פועלי ניקיון ומשאית אשפה (או מהנדס עירוני) ולשפר לתושב את השירות.
יש לך שמה גם את גני תקווה וסביון
17/01/2016 | 11:40
33
עוד 2 דברים זעירים שלגמרי צריכים להיות שכונות בתוך העיר הממוזגת של "בקעת אונו" אחת, שכולה, הכל כולל הכל, עובר את ה 100 אלף תושב. כמו 1 בת ים.
אכן, אך פרט קטן ושולי, הקו הירוק עולה לפני נחל הירקון...
17/01/2016 | 12:30
6
46
וזה איום, זה הדבר הראשון שיש סיבה ראויה להתנגדות, הקו אמור לעלות לקרקע  באבן גבירול בגדה הצפונית ולא כפי שמתוכנן לפני הגשר ויצירת גשר עילי נוסף מעל הנחל שייצר ארבעה גשרים ( אבן גבירול, הרחבתוף אוסישקין וגישרי הקלה שאמור להיות מעוקל בשביל להגיע למסוף המתוכנן ברידינג)) בחלק גדה אחד שלא יוותר הרבה מהפארק, זכור שגם יש איום של גשר מעל הירקון בין ויצמן לכוכב צפון (שאגב לדעתי מאחת השכונות המבטיחות והיחודיות בעיר לא ממש נותר דבר, אבל זה דיון אחר), גם גשר זה וגם התואי של הקו הירוק צריך לעלות רק מעברו השני של נחל הירקון וזה נושא שראוי למאבק.
נכון, אך יש קייס חזק גם לצד השני
17/01/2016 | 14:16
5
40
עליית הרכבת בצפון רחוב בנוי אבן גבירול אכן תפגע בחוויית השוטטות בו (שהינה די מעטה, כמעט כל השוטטות נעשית דרומה יותר, או מערבה בנורדאו בצפון ישן או בפארק), ומנגד, לחצוב מנהרה מתחת לנהר, במקום גשר מעליו, זה חתכ'ת הנדסה, ואין לנו שום ניסיון בכאלה פרוייקטים.
 
דיר באלאק אם אתה טועה בחציבה ואז אוסישקין עד נורדאו הופכים לך לונציה, וזה תרחיש אחד.
תרחיש שני זו רעידת אדמה. ב"קטנה". לא משהו גדול, ואתה יודע שתהיה לך כזו במאה הקרובה, נכון? זה לא אם, זה מתי. ברעידה הזו נשברת לך חתיכה במנהרה וכל הנוסעים ברכבת שבמקרה עברה שם נהרגים מייד. זה לא חותרת אחת בקייאק שמישהו יכול לקפוץ לחלץ אותה אלא 200 הרוגים במנהרה חשוכה ומוצפת מים, וזה יקרה בשניות. חוץ מזה גם המים של הירקון ישפכו  לך מיציאת המנהרה בז'בוטינסקי וארלוזורוב אבל זה בקטנה, סתם בעיה קוסמטית. אף אחד לא מת מחצי מטר מים.
עם גשר עילי מקסימום הרכבת נופלת לנהר. נכון, לא נעים, יהיו לך 20-30 הרוגים, ועוד כמה עשרות פצועים, אבל כל השאר ישחו החוצה ויקללו את הרעידה הגדולה.
בקיצור, יש פה סוגיה הנדסית לא פשוטה. כמובן שהכל אפשר לפתור. הלא אם עשו מנהרה מתחת לים בין צרפת לבריטניה אז דרדל'ה מתחת ל"נהר" הירקון האימתני זה לא כזה פרוייקט מורכב, אבל בכ"ז יש לזה עלויות לא זניחות.
 
מסכים איתך שכוכב הצפון מתוכננת גרוע, ואם תעביר אותה לפ"ת לא תבדיל בינה לבין אם המושבות. זו שכונת מגדלים חד מימדית בנאלית (עם המון שופוני של שיש), בלי שום עירוב שימושים - רק מגורים, ודרדל'ה מסחר (מתישהו יוסיפו קומה למרכזונצ'יק, כך שלא יהיה כזה מביך, תכל'ס אם אתה רוצה סופר אתה נוסע, ברכב הפרטי כמובן, לשופרסל הגדול בקניון רמת אביב) ומתישהו יבנו בית משרדים קטן לרופאים, כך שיהיה לך זרזיף עירוב שימושים ולא ממש 0 כמו היום. אין דירות קטנות כך שלרווקים אין מה לחפש שם, אין תח"צ בכלל (אבל אפשר ללכת לצפון אבן גבירול או לרידינג או לדרך נמיר) ולכל אחד יש 2 רכבים. אין שום קשר בינה לבין ת"א וכאמור אם נעביר אותה לצפון פ"ת, ראשל"צ מערב או מערב נתניה לא תרגיש בהבדל.
בשעה טובה הקימו בה, סוף סוף, בי"ס יסודי (היה קצת מביך שלא היה, בכ"ז אלפי התושבים שבה משלמים המון ארנונה). אז לקח 20 שנה מאז הקמתה. מי סופר?
הפלוסים שיש בה לטעמי, מעבר לזו שהיא חדשה, זו הקירבה לנמל ת"א, צפון אבן גבירול ולפארק הירקון. זה אכן פלוס מאד משמעותי אבל אין בה שום חוויית שוטטות (למה בעצם לשוטט בה ולא בפארק?) ואם אתה לא מגיע לבקר תושב בה אז אין לך שום סיבה להכנס אליה. אתה עלול להרדם תוך כדי הליכה
מכיוון שהכל חדש אז הכל נראה יופי, אבל כאמור די משעמם. אין שום אופי, או לפחות אני לא גיליתי כזה. טוב, אלא אם הפטיש שלך זה מגדלי שיש יקרים
גם רמת אביב חדשה היא שכונת מגדלים חד מימדית (0 עירוב שימושים), אבל לפחות יש מדרחוב לכל אורכה שמייצר איזשהו אופי ושוטטות של תושבים. בגוש הגדול (נופי ים) עדיין לא מצאתי אופי. כמו כוכב. בקרוב יהיה שם את מערב אינשטיין שהולך להיות לא פחות ממהפכה. כל השכונה תסתובב שם ואני צופה טרפיק גבוה.
 
רמת אביב ג בהשוואה היא שכונת מגדלים טובה בהרבה. אמנם הבניינים כבר מזדקנים וחלקם מתחילים להשתפץ סוף סוף אבל יש לך באמת יופי של מרכז מסחרי משובח במרכזה (מרכז שוסטר), עם שפע חנויות, וגם סופר גדול, ולכן שם אתה יכול לראות טרפיק של בני אדם. אתה לגמרי יכול לשוטט שם, לשבת באחד מבתי הקפה ולראות הרבה אנשים מסביבך (חוויה טבעית לכל תל אביבי מהמרכז). בכוכב כנראה בעיקר תראה רכבים.
ברמא"ג יש לך גם (קצת) תח"צ וגם מעט דירות קטנות, כך שאופייה יותר תל אביבי (טוב, בל נסחף, אבל בז'אנר שלה היא סבבה לגמרי). לאחרונה הקימו בה ליד שוסטר גם מרכז קופת חולים כללית ולשמחתי הוסיפו בו בית קפה כחזית מסחרית צדדית, וככה, "פתאם", נוצר לך מעין רחוב. יופי.
אם תקח את ההפרש בן הרחוב...
18/01/2016 | 00:26
4
33
לגובה פני הנחל ותוסיף את העומק לא תגיע לעשר מטר אני מניח שהתעלה יותר עמוקה, זה לא הסיין ולא התמז וגם לא נחל איילון שמתחתיו כבר נחפרו כמה תעלות כתעלת התקשורת מתחת לשד יהודית והמעבר מתחת לתחנת האוניברסיטה, מעבר לכך מדובר כחלק מתוואי שהוא כבר תחתי ועם ציוד מתאים, האמת שבקטע כזה קטן ביחס להשקעה ולגשרים ולשינויים בתוואי התנועה והנחל, לא מאמין שיש כאן עניין של חסכון.
לגבי כוכב צפון היא שכונה עם פוטנציאל גדול ובמיקום מצויין שהיתרונות שלה הולכות ונמגות לקראת שכונה פרוורית, מה שיכול להציל אותה זה חזית מסחרית לאורך רוקח, ירידה מגשר למכוניות בין ויצמן לשכונה, ביטולו או יצירת מנהרה, הפרויקט הסגור על שטח מלון רמת אביב יכול היה להיות פרויקט דגל של עיר תל אביב אילו היה פתוח לציבור ופותחים את הפארק מעליו לציבור ויוצרים תכנים של עירוב שימושים,  טוף כאן לא קופנהגן, ישום התוכנית של שדרוג סמינר הקיבוצים במקום העברתו לטובת עוד כמה מגדלים פרווריים, תחרות יצירת כמה פרויקטים אקולוגיים של בניית מבנים למגורים, חיבור השכונה בגשר מעל אבן גבירול לנחל וליריד המזרח, רק הקילומטר לאורך רוקח יכול להכיל מבנים עם חיזית מסחרית וקומה ציבורית. מלון, כמה פרויקטים ציבוריים וכניסות לשכונה ויש לתל אביב שכונה צפונית ראויה
שוב, מעולם לא נחצבה כאן מנהרה מתחת לנהר
18/01/2016 | 12:29
3
33
כבל תקשורת בקוטר 20 ס"מ מתחת לתעלה מבוטנת זה לא מנהרה לרכבת.
כאמור אם צרפת ובריטניה הצליחו לחצוב מנהרה לרכבת כבדה מתחת לים באורך כמה ק"מ טובים אני לא חושב שמנהרה של 100 מטר מתחת לנחל לרכבת קלה זה מיזם לאומי קשה מדי, ועדיין, שכחת שפה זה ישראל?
רק לא מזמן קראתי על פאק במנהרות הרכבת לי-ם (פרוייקט לאומי מדהים, ראיתי לפני שנה במסגרת "בתים מבפנים" י-ם, באמת wow). הקבלן (שפיר הנדסה) אמר שהוא רוצה חצי מטר בטון, האוצר אמר עזוב, הקבלן גנב וסתם רוצה להרוויח עלי כסף. שים 20 סנטים בטון ויהיה בסדר. סמוך עלי. סע לשלום, המפתחות כבר בסוויץ' של הרכבת.
 
טוב. בינתיים הסתבר שהקרקע בהרים קצת זזה, ואופס, הבטון נשבר. בעיה. טוב שזה קרה לפני שהרכבת נוסעת. עכשיו שוברים את הראש איך לפתור את הפאק, וזה כמובן יעלה לך כמה מיליארדים טובים, מהמיסים שלך ידידי.
אני רוצה להזכיר שזה בלי רעידת אדמה, בהרים פתוחים ושוממים, כשאתה בעיקר מפריע לכמה נמיות ופעילים ירוקים.
עכשיו שווה בדמיונך "אופס" קטן כזה כאשר אתה בקרון הרכבת הקלה ואתה ועוד 200 נוסעים בדיוק מתחת לנהר הירקון ומיליוני קוב מים מוחצים אותך בשניות. זה לא כמה נמיות על הר באמצע שום מקום.
 
ולהזכיר לך את השגינו ה"מדהימים" באיזה גשר מצ'וקמק של כמה מטרים מעל תעלת ביוב הירקון בזמנו? הבא לא נסחף. אנחנו לא כאלה מוצלחים.
 
ולהזכיר לך שוב שמדינת ישראל רצתה לדחוף לך את הקו הירוק כקו עילי באבן גבירול. לא תחתי.
אני עדיין רואה את הבעיה בעץ הויכוח...
20/01/2016 | 05:24
2
30
בין עמדת הממשלה לעמדת העירייה, אני לא שוכח את גשר המכביה,אבל לא חושב שזה לא משהו שהעיר לא מסוגלת להתמודד איתו, העיר כבר בדרך אם היא רוצה או לא להיות עיר שצריכה להתמודד מול סוגיות אורבניות זהות למטרופולים כניו יורק, ברלין ולונדון בכל הקשור למיזמי תחבורה ותשתיות, לשלילה ולחיוב ובכל אופן אני חושב שזה לא הגיוני להעמיס יותר מידי גשרים על הצומת זהו, מבחינה אישית אני מעדיף רכבת קלה מסוג "סטריט כאר" עלית על תחתית שתשתלב בתוואי הכביש בנתיב הימיני על תחתית.
מסכים איתך לגבי הבעיה
20/01/2016 | 10:12
1
28
הן הפגיעה בחלק הצפוני של הרחוב והן עודף הגשרים, הפוגע קשות בחזות הפארק, ולכן מנהרה מתחת לנחל תהא כמובן עדיפה על הגשר, רק שיש להכיר במורכבות ההנדסית הלא פשוטה במקטע הזה.
 
אין לנו נתיב ימני פנוי באבן גבירול. יש לנו נתיב חניה - לתושבים בערב - ואני לא יכול לחסל להם מאות מקומות חניה, יש גבול להתעללות, גם ככה המצב קשה (כשמקובל עלי לייצר פתרון חילופי בדמות חניון תת קרקעי בכיכר רבין, שיכלול מנוי שנתי לתושבים בעלות עממית, ואז למחוק עשרות מקומות לאורך הרחוב באזור הכיכר), ולפריקה וטעינה ביום לעסקים לאורך הרחוב וכן סוג של נת"צ + 2 נתיבי נסיעה. אבן גבירול זה ציר תנועה ראשי ואני לא יכול לרדת לנתיב נסיעה יחיד.
ואחרי כל זה אני מצופף הולכי רגל ואופניים, כשמסלול האופניים שם אפילו בשימוש גבוה, יש מצב אפילו מהגבוהים בעיר, ואם היית "מייצר" לי אופן פלאי עוד מטר בחתך רחוב (מטר בכל צד) הייתי בכיף פותר את כל החיכוך ביניהם וכולם היו מבסוטים. רק 2 מטר, זה הכל.
הבעיה עם נתיב אמצעי היא הצורך במפרצים, שלא לדבר...
21/01/2016 | 05:40
76
על רציפי הורדה, לגבי מקומות חניה, הטיעון שהורג כל מיזם מקיים, יש חניונים תת קרקעיים, מעבר לכך שמספיק שכלי רכב אחד עומד בה, כאילו והיא לא קיימת והיום יש פתרונות של חניה מהירה באמצעות חניה רובוטית שתופסת רק מקום חניה אחד (רביעיית פלורנטין, סלמה), ממש הסיפור הדומה בשכונת פלורנטין שעומדים להזיז גינוע - גינה ניידת בגלל תלונה על הפסד מקום חניה אחד שיכול לגזוז רעיון מדהים, נדמה שהאפשרות היחידה לקיים עירוניות במרכזי העיר היא הוצאת המכונית ממנה, או לציור מיתון, המאפשר צימצום נתיבים, או כניסה אך ורק לרכב של תושבי, עיר, רובע
תאר לך רחוב שלם או מקטע כמו בצילום המצורף, זה כמו נחל וזה בטוח ונוצרים חיי רחוב, הגינוע שבצילום הולך להתפנות בגלל תלונה של הורדת מקום חניה, אבסורד.
מתחם הדולפינריום בת"א
17/01/2016 | 22:36
3
65
היי
שאלה, האם מכירת שטח של הדולפינריום שנסגר יימכר לבוכמן כדי לאפשר בניית בנייני מגורים ובתי מלון בחוף?
או, שהדבר מנוע ע"י כמה גופים בהם "התנועה לאיכות השלטון" שמעכב את העסקה שנים?

תודה
עיסקה בעייתית אך מאד כדאית לעיר
18/01/2016 | 12:06
2
48
העיר תקבל את שטח הדולפינריום ותוכל לייצר טיילת רציפה.
בוכמן מקבל מגרש גדול ממזרח לכביש, ובעיקר, הרבה מאד זכויות בנייה, להרמת 2 מגדלים. נכון, זה החלק הבעייתי מבחינה מוסרית.
מנגד, בגין אותן זכויות הוא ישלם לעיריה משהו כמו מיליארד שקל דמי השבחה. זה בוכטה כסף. בוכטה בוכטה כסף, שאיתו העיריה תוכל לעשות המון דברים טובים לעיר (נגיד לממן את שיפוץ שוק הכרמל, שזה צעצוע יקר להחריד שהולך לעלות לנו 100 מיליון שקלים, ומי ישלם? בנון ישלם? אתה מתנדב שיכפילו לך את הארנונה כדי שיהיה לך שוק מפונפן? ) מדינת ישראל מקמצת כמה שאפשר בהשקעות כאן ומפנה את הכסף לאזורים אחרים במדינה (נגיד ירושלים שעליה המדינה שופכת סכומי עתק), לכן ת"א צריכה לייצר את ההכנסות שלה בעצמה, בלי טובות מהמדינה.
 
אין הרבה מגרשים בעיר שאפשר לקבל עליהם מיליארד שקל, ולכן אני מוכן להתגמש עם עקרונות המוסר שלי. בנוסף זה גם אזור נורא דליל בתושבים, כך שהמגדלים לא באמת מפריעים.
אני לא מאלה שאומרים על כל מגדל פויה ואני גם לא צדקן שמתעב מיליונרים. יש מיקומים טובים יותר וטובים פחות למגדלים, והמיקום שם למשל עדיף בעיני למגדל ע"פ זה של כיכר אתרים, שזה אזור מיושב הרבה הרבה יותר (וגם שם, בשביל לפתור את בעיית הכיכר אני מוכן לצעדים מרחיקי לכת).
 
אם על שטח נורא נורא קטן, כלל הציבור בעיר יוכל לקבל ימבה כסף, שאיתו אוכל לעשות המון המון דברים טובים לעיר? אז כן, עם כל אי הנעימות אני הייתי הולך על זה. המדינה לא תשפץ לי את שוק הכרמל, הטיילת, תרים לי מכללה לאומנות בתחנה המרכזית ועוד ועוד.
אני, העיר, צריך לממן את זה בעצמי.
דני ישבלוף אחד שלא התייחסת אליו בעסקה הזו
19/01/2016 | 01:48
1
41
ולצערי לא מדברים עליו כמעט.
העיר כבר קיבלה את שטח הדולפינריום.
הדולפינריום הוא מבנה ציבורי, אמנם בבעלות פרטית, אך בהחלט ציבורי.
היזם לא יכול להמיר אותו למגורים או שימוש פרטי כזה או אחר, והטיילת כבר קיימת בסמוך לדולפינריום (ולמעשה יש טיילת פונטציאלית נטושה גם בין הדולפינריום לים!
 
כך שלקבל את הדולפינריום לידי העיר זהו בלוף - הדולפינריום בידיד בעיר גם כשהו בבעלות פרטית. ברגע שתבוטל העסקה, יוסף בוכמן בעלי הדולפינריום יאלץ לשפץ ולהשמיש את הדולפינריום.
 
אז לא חבל לאבד שטח "חום" שנמצא בבעלות העיר? ככה לשרוף אותו?
אני מסכים על עניין המגדלים. אפשר לבנות שם מגדלים - אבל לשם כך יש לקנות את השטח הזה, ואז העיר תרוויח בוכתה עוד יותר גדולה.
בהקשר זה:
 
לקנות ממי? מת"א או מ... רמ"י?
19/01/2016 | 18:43
33
האינטרס שלנו הוא בוכטה לת"א. לא לרמ"י.
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
18/01/2016 | 15:39
2
 יש לכם שאלות לגבי עולם השייט הבינלאומי? חולמים על חופשה חלומית וזקוקים למידע?
בפורום טיולי שייט תקבלו את כל המידע הדרוש!
 
 מתעניינים בקסמים וטלפתיה? רוצים ללמוד עוד על העולם הקסום והמיסתורי הזה?
 
 סובלת מנשירת שיער וחולמת על פיתרון? מתעניינת בתוספות שיער לקראת אירוע ורוצה לקבל טיפים ורעיונות?
בואי לדבר על זה עכשיו בפורום תוספות שיער!
 
 מהן האבחנות הרפואיות בתחום ההמטולוגיה? ממה הן נגרמות ומהם התסמינים שלהן? 
מוזמנים לדבר על זה עכשיו בפורום המטולוגיה כללי!
 
 יש לך שאלות מתחום הרדיולוגיה? נמצא לפני בדיקה פולשנית ויש לך חששות?
בפורום רדיולוגיה תוכל להתייעץ עם מומחה מהתחום!
 
 סובלים מפטרת ציפורנים? רוצים להתייעץ עם מומחה מהתחום לגבי דרכי טיפול אפשריות?
היכנסו עכשיו לפורום פטרת בציפורנים ותקבלו מענה אמין ומקצועי!
 
 
 
 
מישהו יכול לקשר אותי למאמן TRX בצפון תל אביב?
08/01/2016 | 10:44
1
21
מחפשת מאמן אישי וגמיש בשעות לפעמיים בשבוע
תכנסי למאגר במאמנים לתוצאות
09/01/2016 | 16:51
17
יש שם באתר מאמני כושר לפי איזורים עם פרטים על כל מאמן. מקווה שיעזור לך :)
זה הלינק לאתר
 
מדוע אין חיבור של רחוב הברזל עם קריית עתידים ?
08/01/2016 | 08:51
2
46
שאלה טובה, אני חושב...
08/01/2016 | 21:05
63
שהחיבור צריך להיות דרך העברת המסוף לשטח שבין המסוף היום לקצה רחוב הברזל, כיום יש שם שטחים חלקם של חברת החשמל אם אינו טועה, חלק חניונים ועוד כמה מבנים ישנים שמאכלסים מבני מזון.
החיבור מתוכנן - אין לי מושג מתי ייצא לפועל
09/01/2016 | 03:45
28
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
07/01/2016 | 16:01
2
 נמצאים בשנות העשרים לחייכם ומחפשים מקום לדבר בו על הכול?
פורום עשרים פלוס הוא המקום בשבילכם! היכנסו עכשיו!
 
 מתעניינים בשייט יאכטות? חולמים על חוויה רומנטית או הרפתקה כיפית לכל המשפחה?
היכנסו עכשיו לפורום יאכטות ותקבלו את המידע הדרוש
 
 מתכננים אירוע משפחתי ומעוניינים באטרקציות מגניבות וייחודיות?
בפורום אטרקציות לאירועים תקבלו רעיונות שיהפכו את האירוע שלכם למושלם!
 
 יש לכם שאלות לגבי מערכת אבטחה טובה ואיכותית לעסק שלכם או לבית המגורים?
היכנסו לפורום מערכות אבטחה ותקבלו מידע מקצועי ואמין!
 
 מתלבטים אילו צמחים כדאי לשתול בעונה הנוכחית? יש לכם שאלות לגבי השקייה או דישון?
בפורום צמחים לגינה ולבית תוכלו לשאול ולשתף!
מישהו יודע איפה מוכרים סגאווי חד אופן חשמלי?
05/01/2016 | 02:24
1
49
במרכז ת"א?  תודה רבה
סגווי חד אופן בעליאקספרס, הבעיה שלא בטוח שיכניסו לארץ
06/01/2016 | 12:56
33
תוכנית ידיים של שלום
04/01/2016 | 21:05
54
נוער בני 14-17? 
ההרשמה בעיצומה, תוכנית ארצית (לא מטעם בית הספר), תוכנית קיץ בארהב, לעוד פרטים: https://www.facebook.com/handsofpeaceisr/?ref
לתוכנית אין אגנדה פוליטית... המשתתפים מכל צבעי הקשת הפוליטית. 
לעוד פרטים לייק והודעה בדף הפייסבוק!
 
סלילת שביל מצומת אלעל לאיירפרט סיטי
31/12/2015 | 10:41
13
92

הי , אני יודע שזה לא ממש קשור לפורום ת"א אך זה הכי קרוב שמצאתי לשאלתי .
אני עובד באיירפורט סיטי ומגיע לשם מדי יום באמצעות אוטובוס שעוצר בצומת אלעל ונדרשת הליכה של 10 דקות בשביל כורכר על מנת להגיע לעבוד ברחוב ברקת.
בימי החורף השביל מוצף שלוליות ולי לאנשים ההולכים ולרוכבי האפניים בשביל זה לא כל כך נעים ללכת או לרכב בין השלוליות .
לאיזה גורם מוסמך ניתן לפנות על מנת שיסללו במקום דרך אספלט או שיבנו דרך להולכי הרגל .
מצורפות תמונות של השביל
 
למה לא קשור לפורום ת"א? הכי קשור לפורום!
01/01/2016 | 18:32
3
48
אתה מתאר בעיה כ"כ מרגיזה, יש עוד הרבה מקומות כאלה בהם קל להקים שביל / שביל אופניים אך הרשויות בוחרות להפקיר, שכן לא מדובר בתשתית רכב פרטי, הדבר היחיד שמעניין אותן.
 
אני חושב שצריך לפנות מועצה איזורית חבל מודיעין. ולשתף ולעדכן כשמגיעה תשובה, כאן, בפורומים שונים ובקבצות ברשתות חברתיות.
כמו כן תעשה עותק של הפנייה לאגף תח"צ במשרד התחבורה (הרשות הארצית לתחבורה ציבורית).
תמשיך לעדכן!
פתחתי פנייה לשתי הרשויות
02/01/2016 | 15:13
2
19
גם למועצה אזורית חבל מודיעין וגם לאגף תח"צ בתחבורה ציבורית .
מקווה שאצליח לגרום לשנוי המיוחל .
אעדכן בפורום כשאקבל תשובה .
 
תוכל להראות בצילום אוויר את הדרך הלא סלולה?
02/01/2016 | 16:43
1
11
כן.מצורפות תמונות.
02/01/2016 | 18:16
57
השביל מסומן בעגול אדום בצלום אווירי ובצלום חזותי .
נסיעה מת"א לאיירפורט סיטי
03/01/2016 | 11:51
8
41
בתור מי שנוסע לשם באופן קבע, כיצד היית ממליץ לתל אביבים להגיע לשם? זה בכ"ז אזור תעסוקה די גדול, כך שזה יכול לעניין אנשים כאן. המטלה: עלינו להגיע לשם בשעה 8:30-9:00.
 
יצא לי כמה פעמים לנסוע לכנס שם, באולם avenue, ותמיד נסעתי ברכב הפרטי, אולם הבנתי שאפשר להגיע גם עם רכבת+אוטובוס או אוטובוסים (מאזור האוניברסיטה או נגיד מרכבת סבידור מרכז)
בעקבות הרפורמה אני משער שאיירפורט סיטי נחשב לנתב"ג, כך שנזדקק לכרטיס יומי מורחב (אזור 1+2), אולם בהנחה שזה כולל רכבת זה הופך את העסק לדי מעניין מבחינה כלכלית. 25 שקל הלוך חזור, ולא נתקעים בפקק בבוקר. ניקח רכבת בהלוך ואוטובוס בחזור.
 
הקישורית השלישית היא ראיון עם אדריכל שעובד שם, וצולב את התח"צ (אך מלפני כמה שנים, כנראה השתפר מאז).
 
אכן התחבורה הצבורית לאיירפורט סיטי לא במיטבה
03/01/2016 | 13:10
1
24
הייתי ממליץ בדרך הכי מהירה ונעימה לדעתי האישית לקחת רכבת מת"א לנתב"ג ומשם קו 5 או 5 א' היוצא מטרמינל 3 ומסיים בתוך אזור התעשייה איירפורט סיטי .
תדירות קו האוטובוס היא אחת לחצי שעה בשעות הבוקר אז צריך לוודא שעת יציאה שלו מטרמינל 3 .
יש גם הרבה עובדים שלוקחים עמם אופניים חשמליות לרכבת ומהרכבת לאיירפורט סיטי זה 10 דקות רכיבה .
אין בעיה בחזרה מאירפורט סיטי...
03/01/2016 | 21:58
17
להכנס לנתב"ג עם אופניים חשמליים, לא צריך להסדיר אישור כניסה?
לתל אביביים שעובדים ואמורים...
03/01/2016 | 21:55
5
24
להגיע ביום יום, כרטיס מורחב 1 2, אומנם תוספת של 35 ש"ח לאזור 1 בחופשי חודשי אך בהחלט אופציה לשילוב, אוטובוס רכבת, (או אופניים רכבת מישהו/י עשו זאת, זה אפשרי?, לדעתי פחות).
טבעות 1 2
חופשי יומי 25 ש"ח יכול להתאים לאירוע באיווניו או פגישה.
חופשי שבועי 110 ש"ח, אופציה חדשה שיכולה להתאים לא רק לפרויקט של שבוע שבועיים, יכול להתאים גם ליוממים שחוזרים מטיול או נסיעת עבודה לחו"ל או חזרה ממילואים
חופשי חודשי 285 ש"ח שזה סכום שמעסיק ישלם, זה יותר נמוך מהשתתפות באחזקת רכב.
כמובן שהיה מושלם אם טבעת 1 היתה כוללת את נתב"ג כל המינויים היו יכולים להיות רלוונטיים לתיירים, אבל זו כבר טרוניה לגבי החולשות של רפורמת התעריפים
 
אין הצדקה להכליל את נתב"ג באזור 1
04/01/2016 | 22:28
4
14
כאשר אנחנו זוכרים שרמת השרון והרצליה פיתוח (על אזור תעסוקה שבה) בחוץ. אלה הלא  פרוורים של ת"א, במרחק יריקה.
נסיעה לנתב"ג/איירפורט סיטי זו בכ"ז נסיעה לא קצרה, ו 25 שקל הלוך חזור זה לגמרי תחרותי למול הדלק שיעלה לך נסיעה ברכב (שים לב! דלק בלבד, לא הכנסתי פנימה מרכיבים אחרים באחזקת רכב). הנחתי 2X20 ק"מ ו 10 ק"מ לליטר בנזין.
אם פעם היית צריך לשלם גם על נסיעה באוטובוס וגם על הרכבת, הלוך ושוב, זה יצא בסה"כ הרבה יותר יקר מעכשיו (לא זוכר כמה אבל לא היית יכול לסגור עניין עם 25 שקל, אולי כפול), ולכן הדלק (שוב, רק דלק) יצא לי זול יותר, שלא לדבר על הנוחות.
 
לנוסעים הללו, מהאזורים הסובבים את גוש דן, רפורמת התעריפים המאחדת רכבת ואוטובוס היא שיפור דרמטי.
ה catch הוא שאנחנו הגוש-דנים מסבסדים אותם (בהעלאה מ 246 ל 250).
זה נכון לחופשי חודשי, לא לחופשי יומי...
05/01/2016 | 13:42
3
12
מי שנוסע כל יום ה35 ש"ח לא משמעותיים, החיסכון גדול וסביר להניח שיש החזר מעבודה, זה בעייתי לנוסעים שצריכים את הנסיעה פעמיים שלושה בחודש, כבר נתתי את דוגמת הנסיעה לחול, או קבלת מבקרים מחו"ל וחזרה איתם לשדה התעופה, אבל הפיספוס הגדול הוא התיירים, הם יצטרכו לרכוש כרטיס שבוע מרחבי לשתי הטבעות במקום לטבעת 1.
מעניין אך זה ביחס לערים כלונדון, פריס, ברלין לכרטיס שבועי שכולל אוטובוסים, רכבות ורכבות קלולת, תחתית ביחס למחיר שתי טבעות, כאשר גם מחשבים את זה ביחס למשכורת כאן ושם.
נכון, זה עולה יותר כסף
07/01/2016 | 09:27
2
7
אבל התייר שלנו גם נוסע יותר ק"מ, ואם הישראלי רוצה לקבל מבקרים מחו"ל בנתב"ג אז נסיעה באוטו גם כן היתה עולה לו יותר כסף, כי הוא נוסע יותר ק"מ, וזה עוד לפני הכללנו תעריף חניה.
הייתי מאד אופטימי קודם. מסתבר שת"א-נתב"ג זה 22 ק"מ.
זה אומר 4 ליטר דלק על הנסיעה (לפי 10 ק"מ לליטר). רק דלק, לא כולל שאר האלמנטים.
ומי ישלם? בנון ישלם?  
וזה עוד כשהדלק יחסית זול היום. לפני כמה חודשים היה יותר יקר.
 
כשהייתי בלונדון, לפני הרבה שנים, אני חושב שהנסיעה לשדה התעופה לא נכללה בחופשי יומי שלהם. אדוני רוצה לנסוע קילומטראג'? תפדל, אדוני ישלם. לא מחלקים שם הסעות בחינם.
 
25 שקל חופשי יומי לנתב"ג או איירפורט סיטי זה אחלה אחלה מחיר, ואתה לא צריך לשבור את הראש היכן תפקיר את האוטו, שלא לדבר על גם לשלם את מחיר האיפסון שלו.
מה שנשאר זה עד כמה הנסיעה ידידותית למשתמש.
 
אתה קולט איזה צ'ופר מטורף אנחנו מסבסדים פה את לוד ורמלה? רק הדלק להסיע אותם עולה לי יותר, ואיפה משכורת לנהג, עלות האוטובוס, צמיגים, טסט שנתי, ביטוח, מוסך ועוד.
וכאמור רמת השרון והרצליה פיתוח בחוץ. הזוי.
ציינת את הדבר הכי ח
07/01/2016 | 16:29
1
10
החוויה, לדעתי היא זו שתכריע למעבר מרכב לתחבורה ציבורית, יותר מהמחיר.
היום נתקלתי בתופעה חדשה לי לגמרי, קו 108, ירדתי מהרכבת בתחנת האוניברסיטה, בחוץ שתי אוטובסים קו 108 מתחנת האוניברסיטה לעתידים, האוטובוס הראשון לא הספיק לקבוצה הראשונה שירדה מהרכבת (מתברר שזה כך יום יום והקו הזה פועל רק בבוקר ואחר הצהריים, זה סוג של סגר להייטקיסטים), למה לא משמשים ברב קיבולת לקו הזה, יותר אוטובוסים, נהגים, זיהום אוויר, נוסעים בעמידה לאורך כל הדרך, קצת בעייתי, היה  בעייתי ממש אם היו יורדים בתחנת בני ברק ששם יש שאטל  לרמת החייל ולעתידים והאז ההתמתנה היתה ארוכה ובילתי נסבלת, (ומצד שני בקרוב לרוכבי אופניים יש בשורה, גשר הולכי רגל ושביל אופנים בין גדות הנחל ומתחנת בני ברק לרמת החייל שהיהווה פתרון מצויין לרוכבים)  מעבר לכך יש את קו 189 שהוא סוג של מקדים ירוק שעובר בסמוך לתחנת האוניברסיטה ומגיע לעתידים, בכל אופן יש בעיה רצינית עם הקישור בין רכבת האוניברסיטה לעתידים, גם הוא לא פתרון כי הקו די בתפוסה ולא יתן פתרון לכמות נוסעים גדולה.
אגב לגבי עתידים...
07/01/2016 | 16:48
18
אכן יש בעיה מאוד גדולה לנוסעי הרכבת שאולי תפתר עם הפעלת הקו הירוק בשלוחת עתידים וזה עניין של לפחות עשור.
יש פתרון לכך שכרוך בהשקעה ותקציב סביר לדעתי ואמור להתבצע ע"י העיר תל אביב, קו רכבתי על המסילה הכבדה בין וולפסון בני ברק "שלבים עתידים" שיכול גם להיות הקו הראשון שנוסע בשבת.
הקו אמור לנסוע ברכבת זהה לרכבת שנוסעת בין לונדון לקנרי וורף שהיא גם נוסעת עם נהג וגם ללא,
כל התחנות של הקו בתחום העיר תל אביב, שלבים (סמוכה לתחנת וולפסון), פנורמה (מול תחנת צומת חולון אזור שהולך להיות המע"ר החדש של תל אביב), ההגנה, יצחק שדה (לא בנויה, יש תשתית), השלום, מרכז, האוניברסיטה, קריית הספורט (לא קיימת, משותפת לרמת גן), עתידים (הקטע הכי מסובך, מתחנת בני ברק, מנהרה שלתחנה תת קרקעית עתידים)
הקו ינוע במשך כל השבוע עם נהג בתדירות גבוהה ובסופי שבוע עם הפסקת הפעילות המסילתית תסע ללא נהג על מסילה שהיא למעשה ריקה, אין חילול שבת, תהיה כמו סוג של מעלית שבת שעוצרת בתשע תחנות והכל פועל אוטמטית עם כרטיס חכם, התחנות יהיו בלעדיות לקו הזה, אפשר יהיה לעבור אליו מתחנות וולפסון, צומת חולון ובני ברק, זה מעשי, כולל קטע המנהרה קו כזה יכול לפעול כשנתיים להחלטה להקימו, הוא ישתלב בעתיד עם המערך הכולל של הרק"ל.
איזה חלק בעיר לדעתכם...
02/01/2016 | 21:06
2
81
מתאים להיות העיר העתיקה של תל אביב, אישית לא חושב שיש דבר כזה, אבל אם בכל זאת מחפשים נווה צדק יכולה להתאים, היא השכונה היהודית הראשונה מחוץ ליפו וכיכר קצה השדרה היא כניסה ראשית אליה, אז אחרי יפו, בכל זאת העיר מעל למאה שנה, במבט למאה שנה קדימה (אם תהיה מדינה ואם מלחמת העולם השלישית או אסון טבע לא תחריב את העיר), העיר הלבנה אם עדיין הבאוהאוס ישמר תוכל בחלקה לשמש כעיר העתיקה, בכל אופן היום יפו עושה את התפקיד טוב, אני חושב שתל אביב לא תהיה מוכנה לוותר עליה כעיר עתיקה ביחוד שהיא העיר העתיקה בעולם, מה דעתכם?
השם הרשמי ת"א-יפו אומר הכל.
02/01/2016 | 23:24
21
לפי דעתי - כל יפו !!!! כולל החלק העתיק יותר
03/01/2016 | 09:20
34
מה  שנימצא  "  מזרחית  "  לשם  ושייך  אל יפו .
זה  סתם  שכונות  חדשות  שלא  קשורות
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
31/12/2015 | 15:58
4
 מחפשים פעילויות נחמדות לילדים בימים הגשומים של השנה?
היכנסו עכשיו לפורום יוצרים עם ילדים וקבלו רעיונות מקוריים!
 
 מתעניינים בבר אקטיבי לאירוע מושלם? יש לכם שאלות לגבי בחירת האלכוהול?
היכנסו עכשיו לפורום בר אקטיבי ותקבלו תשובות להכל!
 
 ההתמכרות שלך מפריעה לך לנהל אורח חיים תקין?
בוא לדבר על זה עכשיו בפורום התמכרות למין
 
 מחפשים מטפל סיעודי עבור היקרים לכם מכל? יש לכן שאלות לגבי זכויותיו?
היכנסו עכשיו לפורום טיפול בקשישים ותקבלו מענה לשאלותיכם!
 
 מתעניין בקרב מגע ומעוניין לקבל פרטים נוספים?
היכנס עכשיו לפורום קרב מגע הגנה עצמית ותקבל תשובות לכל השאלות!
 
בית ספר מודיעים בדרום תל אביב שוב זוכה ! במקום הראשון !
29/12/2015 | 16:21
18

חינוך התל אביבי הכי טוב שיש -------------->
בית ספר מודיעים שוב זוכה ! במקום הראשון !
בפעם שנייה ברציפות בין כל בתי הספר של החמ"ד
במחוז ת"א במבחני המיצ"בעברית, מתמטיקה, אנגלית
ועל זכייתה במקום הראשון בארץ בפעם השנייה ברציפות בשאלון אקלים
עם שביעות רצון של 100% מהתלמידים!!!
מסתבר שיש קסמים וההשקעה משתלמת מבית ספר בעיתי הפכו אותו לבית ספר הכי טוב תל אביב איזה מהפכה
https://www.facebook.com/groups/modiim
 
3 מגדלים בימקום אולפני רשות השידור
28/12/2015 | 10:02
5
74
3  מגדלים  חדשים  מעל  קניון  יוקמו  על  השטח  של  רשות  השידור  בשרונה.
2.5 מיליון ל 3 חדרים חדשה. אתה קונה?
28/12/2015 | 11:16
54
מפתח בעוד 4 שנים.
חג'ג' מנסה לארגן קבוצת רכישה על המתחם. קח בחשבון שזו קבוצת רכישה ולא דירה מקבלן, לכן הלו"ז עלול להתארך והמחיר לא סופי. מקובל להניח תוספת של 10% לבלצ"מ.
 
יתכן וחלק מדיירי גינדי שרונה ירצו לשדרג לשם, כי במיקום הזה אתה נהנה מהקירבה לשוק שרונה אך לא סובל מחסרונותיו (רעש וריח). זה גם מיקום מעט מערבי ומרכזי יותר.
 
 
מה שמטריד אותי בפרויקט הזה...
28/12/2015 | 23:34
3
61
המיבנים ההיסטוריים הטמפלריים בשדרה נמזרחית יבלעו בתוך המסד המיסחרי לפי הההדמיה והמגדלים ללא שום בשורה, מאוד מקווה שזו לא ההדמיה הסופית ואן אישור לה, מעבר לזה למה קניון?, חסר שטחי מסחר ומרכזי קניות וקניונים במתחם, יכלו לשמור על המבנים ההיסטוריים עם מרווח נשימה ויצירת מרחב מערב שימושים כחללי סטודיו, סיפריה, גלריה, מוזיאון, מתחם תרבות בקומות הציבוריות.
במיתחם רשות השידור יש מבני באוהאוס
29/12/2015 | 07:41
1
44
יש שם כמה מבני באוהאוס וכמה מבנים של הטמפלרים. 
לא מובן לי למה לא לשמר אותם.
העיקר לדחוף עוד דירות עם בית מלון. 
 
מימול שרונה אפשר להרוס את הבניין של מפעל פיס
ואת הבניין ברחוב לאונרדו פינת קפלן
ושם להקים 3 מגדלים
 
 
ברור שצריך לשמר והם ישימרו...
29/12/2015 | 12:03
42
רק שדחפו אותם ברובם לחלק המסחרי, מפעל הפייס מדובר בשלושה מבנים מודרניסטיים הראויים לשימור ומשתלבים היטב במתחם, מול שרונה כחילק מהקריה, יש חניון גדול שמתוכנן שם מגדלים עם מסד מיסחרי
תמיד יש מקום לעוד קניון
29/12/2015 | 15:29
18
מה שם הבניין השני מימין בתמונה?
27/12/2015 | 23:37
2
78
אם איני טועה, ישרוטל...
28/12/2015 | 23:50
1
36
מצוי בין רחוב הירקון לבן יהודה ממול לשיגרירות ארה"ב
שם הבניין
21/01/2016 | 20:31
18
מגדל ישרוטל
חם בפורומים של תפוז
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
Flix וידאו
פורום השקעות נדל
רוצים לקנות נכס בארה"ב?
אופני שחף
אופני שחף
פורום מיסוי והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ