לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום אופנועי שטח
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

אז מה החלטנו? 250 רייסרי או לא?
26/05/2016 | 11:08
4
79
כנראה תלוי את מי שואלים.
 
בכל מקרה זה יקר מדי
26/05/2016 | 18:47
2
37
יש מתחרים שלא נופלים מהם ועולים יותר מ 10000 ש"ח פחות.
שכל אחד יעשה את החישוב שלו.
מסכים בהחלט בהיבט עלות. לא הכי הבנתי מה הכוונה ברייסרי תכלס
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 21:04
23
אפשר לומר שבהחלט גם הימהה WRF החדש לבטח הוא רייסרי או שאני טועה?
למה שכל 250 מקביל כמו השרקו הTM ההונדה לא יחשבו רייסרים?
צודק אלפא שזה אכן בעיני המתבונן . אבל הקטמ בדוגמא הוא כן כזה אזי אני מסיק שהאחרים המקבילים לא שונים בתכלית והם גם כנ"ל.
אכן שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.
26/05/2016 | 21:30
7
רייסרי או לא, לפחות הוא יפה. במיוחד בגירסת סיקסדייז
26/05/2016 | 21:10
23
כרגיל הם מצליחים ליצור איזה רצון לנסות אם השנה ההתנהגות השתפרה,
חייב להודות שיש לי חשק לנסות גם 4T וגם את ה250 2T
 
 
שאלה על הספק /מומנט בהקשר לנפח ובכלל -compration ratio
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 21:01
12
נתון אופנוע 250 סמ"ק בעל הנתונים הבאים:
compration ratio:13.5X1
bore Xstroke:77X53.6mm
לאומתו מנוע 350 סמ"ק בנתונים הבאים :
compration ratio:13.19X1
bore Xstroke:88X57.4mm
מה אני יכול ללמוד על ההבדל בין המנועים, בהיבט כוח /מומנט ואם בכלל?
האם מנתונים הנ"ל ניתן להסיק על הספק המנועים בכ"ס?
מה משמעות הערך: compration ratio?
​מה משמעות הערך:bore Xstroke?
תודה!!
 
 
סוף סוף מישהו יביא אותם
24/05/2016 | 17:19
12
129
מצוין שיש עוד דגמים לשוק. יחד עם זאת לא ראיתי גם
( לעמוד שלי בתפוז )
24/05/2016 | 22:49
11
77
באתר החברה אינדורו 4 פעימות 250 ס"מק וחבל שאין. אגב,350 דווקא יש.
לא יודע לגבי ה 250
25/05/2016 | 06:58
10
81
אבל ה 350 שלהם הרגיש לי מעולה עם מנוע נשלט מאוד וקרבורטור.
היות ואני בשלב מכירה של הנוכחי הציע לי חבר לנסות את
( לעמוד שלי בתפוז )
25/05/2016 | 08:57
77
ה 350 הקטום. לא יודע למה פסלתי עוד לפני שניסיתי כוונתי בגלל הנפח.
דווקא מה שאתה כותב על הבטא מסקרן בגלל הנפח שאתה רוכב 250. שאתה משווה אותו בתחושה לנוכחי החדש עד כמה ההבדל ניכר בתחום כוח ואם אתה מתרגם את ההבדל האם זה לחיוב או שלילה? אני רוכב אולאראונדר ולא רוצה להכנס לסינגל שהרכיבה בו גם כך איטית ומחייבת עבודת גז גוף וכו'  להרגיש שאני נלחם במכונה על מנת לרסן אותה בגלל הכוח הרב שלה( ביחס ל250 שיש לי היום).
לא רכבתי על 350 קטום אבל אולי שווה לנסות. מה גם שמעניין ההבדל בין הבטא לבינו.


איזה בטא בדקת? כי יש את האלפ, אבל זה משהו אחר לגמרי.
25/05/2016 | 10:23
8
29
רכבתי על ה RR350 ארבע פעימות 2015
25/05/2016 | 10:37
7
76
שלי היה עם קרבורטור
אבל ממה שהבנתי ה 2016 כבר מגיע עם הזרקה
אכן, דגמי 2016 4 פעימות מוזרקים כולם.
25/05/2016 | 10:43
67
עכשיו נשאר לראות מה יביאו לארץ ובכמה כסף.
wrr אתה צודק .ראיתי שיש בדגמים הנוכחיים הזרקה .
( לעמוד שלי בתפוז )
25/05/2016 | 20:40
5
42
מה ההתרשמות שלך ביחס לקיים אצלך היום? פערים? תחושה?
ה 350 שלהם לא הרגיש חזק יותר מה 250 שלי
25/05/2016 | 23:06
4
58
אבל האופנוע בנוי איכותי ויש בו כל מיני דברים קטנים ונוחים
מה גם שהוא נוסע בסביבות מאה קילומטרים ביום כמעט כל יום.
הבעלים שלו ושל עוד עשרה כמוהו מאוד מרוצה.
100 ק"מ ביום, כל יום?! הבחור משתמש בו ככלי רכב, או פשוט עם
26/05/2016 | 00:05
2
47
המון זמן פנוי?
לא הוא מוציא קבוצות לרכיבה כל יום כמעט
26/05/2016 | 08:28
1
18
100 ק"מ בשטח בקבוצה זה הישג יפה מאוד
26/05/2016 | 21:01
19
אפילו אם מדובר ברכיבת שבילים מהירים יחסית. איכשהו, ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך הקצב יורד.
אחלה תודה!
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 06:19
13
שרשור מכירות סוף החודש
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 14:30
3
9
אינדורו ברישוי צהוב ודוש"ים
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 14:31
6
אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוס
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 14:39
4
חלקי חילוף, אביזרים שונים,ציוד רכיבה וגרירה
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 14:42
7
איך האופנוע AJP PR4 200 2014
26/05/2016 | 11:17
1
40
איך הוא מתנהג בשטח ?
 
כמה פעימות הוא אשמח לדעת 
 
חלפים להסיג בארץ ?
 
כל כמה שעות עושים ראש מנוע עליון .
אופנוע למתחילים/ות. דו"ש עם נטיית שטח. כמדומני מקורר
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 12:46
35
אויר, 4 פעימות. התהנהגות בשטח זו שאלה רחבה מאד היריעה קצרה מלהסביר.
זה גם תלוי מי הרוכב כלומר בעיני המשתמש.
אופנוע להתחיל ולרכב עימו, לא חזק,לא כבד ולא מאיים.
לא דומה לקודם ששאלת לגביו.
מה התקציב שלך אגב?
EC 125 האם האופנוע הזה שווה שקל השקעה ?
25/05/2016 | 13:48
2
78
בתור רוכב מתחיל אם ידע של רכיבת דאון היל מקצועית התאבדויות וכאלה ... 
האם הכלי הזה מתאים לרוכב מתחיל 
_+
האם השלדה שלו חזקה למה חבר טוב אמר לי שהאופנוע הזה מתפרק 
מחירון 27 בשוק
הבן אדם רוצה 22 אלף  בסוכנות .
צריך ניקוי קרבורטור 
60 שעות מנוע  שווה או לא 
 
בתור רוכב אופניים
26/05/2016 | 10:31
55
מורזין, לאוגנג וכו (דרופ הסלע  :) ) - האופניים לא נתנו לי הרבה מעבר לכושר והיכולת לרכב שעות על האופנוע בלי להתעייף. 
אני עשיתי את המעבר מאופניים לשתי פעימות 144 של TM, מאד מרוצה. 
המגבלה היחידה (שלי לפחות) של שתי פעימות קטן זה שבילים פתוחים וארוכים, האופנוע לא מתאים לזה ומאד סובל.
 
תגיד, אכפת לך לא לפתוח כל רגע שרשור חדש על אותו נושא?
26/05/2016 | 16:31
9
הרצה, שמן, ומה שביניהם.
24/05/2016 | 11:03
11
110
קניתי  WRR.
בסוכנות נאמר לי 500 ק"מ ראשונים רק שליש מצערת, ו 500 ק"מ אח"כ מקסימום חצי מצערת. ובכביש מהיר מקסימום 80 קמ"ש.
חברים אמרו לי בדיוק ההפך: דווקא בהרצה צריך לקרוע את המנוע.

דעתכם?

שאלה נוספת: באינטרנט קראתי בפורומים זרים שמומלץ להחליף שמן ופילטר שמן כמה פעמים בתקופת ההרצה (כל 200 ק"מ או משהו כזה)

דעתכם?

איפה אפשר לקנות בארץ שמן 100% סינטטי בזול?
אלו ממכם עם הכלים המקצועיים אני מניח שמחליפים הרבה שמן אז בטח כבר יש לכם מידע על כל המבצעים וכל החנויות.

שאלה אחרונה: אם אני קונה בקבוק שמן של 4 ליטר למשל, ופותח אותו (ומשתמש רק בחצי) - כמה זמן השמן יכול להשאר בבקבוק לאחר הפתיחה?

כדאי שתעשה מה שנאמר לך במועד המסירה על ידי החברה
( לעמוד שלי בתפוז )
24/05/2016 | 11:24
3
75
החברים שלך כנראה לא הכי מבינים על פי ההמלצות שהם נותנים לך.
בשביל מה בכלל להיועץ עימם בנושא מה התועלתיות ? איזה ידע יש להם
כבעלי ימהה כזה? זה רק בלבל אותך כך והכניס לך ספק כך נראה ומיותר לטעמי.
על מנת ליישם אחריות אתה צריך לטפל במוסך מורשה. אז כרגע לא רלוונטי השמן. בשביל מה לקנות ולבזבז כסף מיותר חבל באמת.
האופנוע הזה נוסע עם (מוטול ) חצי סינטטי אין שום צורך בסינטטי מלא.
המנוע עובר טיפול סיום הרצה ולאחר מכאן כל 5000 ק"מ או חצי שנה(הקודם מבינהם, כך היה אצלי בזמנו).אופנוע אינדורו עובר טיפול בתדר צפוף הרבה יותר סביב ערכים של 15-30 שעות תלוי בדגמים וכו'. גם אצלי באינדורו יש שמן חצי סינטטי הכל בסדר אין שום בעיה.
לסיכום: רכב כמו שהומלץ על ידי היבואן. תן ליבואן ולנציגו לתת לך עצה טובה ולטפל לך באופנוע ואל תפעל למענך כמובן ההיפך.
עוד שאלות, בבקשה בכיף.

תודה על התשובות
24/05/2016 | 15:56
2
64
כנראה שיהיה חכם אכן להצמד להוראות שנתנו לי בסוכנות.
למרות ש 500 ק"מ על שליש מצערת ועוד 500 על חצי מצערת נשמע כמו הרבה זמן...
 
בקשר לשמן: נראה לי שדווקא כן אמלא סינטטי מלא. סתם בשביל הפסיכולוגיה.
אשמח לשמוע מחירים  ובתי עסק מומלצים.
ושוב בקשר לשאלה על הבקבוק הפתוח - אשמח לקבל תשובה כמה זמן בקבוק שמן שכבר נפתח "מחזיק" על המדף מבלי שחלה ירידה באיכות.
 
אה וסתם שאלה נוספת בצד:
איפה נפטרים משמן מנוע משומש? לא נשמע לי הגיוני פשוט לזרוק לפח.
 
שמן שנפתח יחזיק מספיק זמן.
25/05/2016 | 09:44
1
46
אתה תשתמש בו לפני שהוא יאבד מאיכותו.
 
לגבי שמן משומש - כמובן שלא זורקים לפח! שמן מנוע זה חומר מאד מזהם.
לכל מוסך יש מיכל ענק שבו הוא שומר שמן משומש ואחת לכמה זמן החברות אוספות את זה ממנו למחזור.
אני שומר את השמן בג'ריקנים משומשים (של נוזל קירור או של השמן עצמו) בארגז של הטנדר, וכשאני מזדמן למוסך מבקש יפה לשפוך אצלם את השמן המשומש.
תתחדש!
( לעמוד שלי בתפוז )
25/05/2016 | 10:01
2
על הרצה
24/05/2016 | 17:07
86
סע רגיל ,בכל קשת הסל"ד ובכל ההילוכים , רק לא
24/05/2016 | 22:22
70
להיתקע על המנתק . 
הרצה זה לחלשים
25/05/2016 | 07:22
4
72
לחמם את האופנוע (תמיד חשוב)
50-100 ק"מ ראשונים לנסוע רגיל בלי עומס מוגזם.
 
אח"כ אפשר כבר לרכוב חזק.
 
עשרות אופנועים
אף פעם לא עשיתי הרצה ע"פ הוראות יצרן, אף פעם לא היו בעיות.
ברור שלא היו בעיות מכיוון שטיב ההרצה ישפיע
25/05/2016 | 08:30
3
76
(וגם זה בספק רב) שנים וידיים רבות אחרי זה.
ומין הסתם לא החזקת אף אופנוע 20 שנה מיום קנייתו...
ישפיע שנים רבות? את מי זה מעניין? וחוצמיזה הטיעון הזה
26/05/2016 | 10:00
2
46
דומה לטיעון אודות האופן שבו העובדה שאמא שלך השמיעה לך מוזיקה עוד בהיותך ברחם משפיעה על רמת השכר שלך כשאתה מגיע לגיל פרישה...
 
כל כך הרבה גורמים ומשתנים משתתפים במשוואה הזו שלא ברור לי איך בכלל מודדים את התיאוריה הזו.
 
עובדתית, טיב פני השטח, רמת ההתאמה, איכות החומרים ורמות הדיוק בתהליכי היצור של כל היצרנים המערביים ומרבית היצרנים בכלל עולים באלפי אחוזים על מה שהיה המנוע מגיע בעקבות בהרצה במנועים של לפני חמישים שנה.
 
לבן אדם נורמאלי שקונה אופנוע ומחזיק אותו בין שנתיים לעשר שנים זה פשוט חסר משמעות.
צ"ל - אחרי שנים רבות אם בכלל
26/05/2016 | 10:44
9
26/05/2016 | 14:07
2
חוו"ד על הכתומים החדשים מאת המגזין RUST
26/05/2016 | 08:41
57
המגזין הזה בעיני מצויין והוא למעשה הגלגול החדש של המגזין הבריטי TBM )trail bike magazine). לאורך השנים מקריאת מגזינים שונים מחו"ל מצאתי שדווקא המגזין TBM היה ההוגן ביותר בנוגע לביקורות האופנועים.
הם לא פחדו לציין את הבעיות בכל אופנוע ובכל חברה. יתכן וזו אחת מהסיבות שהם סגרו בסופו של דבר. כעת הם מוציאים מגזין אינטרנטי בגירסה מוקטנת.
מומלץ בחום.
תהנו.
 
הצילו מישהוא שמבין ב שתי פעימות GAS GAS 125 EC
25/05/2016 | 13:27
4
91
ניקוי קרבורטור מה העלות 
הוא מעשן קצת האם זה נורמטיבי 
 
מתיחת שרשרת היא קצת רפויה האם זה תקין ?
האם לקנות רכב ככה בעיינים עצומות מסוכנות אופנועים ..
או להתעקש לקחת אותו למוסך קרוב שהוא לא מכיר וזה חבר טוב שלי ???
ו... כן שיגעתי אותכם בטח אני מתנצל. שאלות של פסח אני יודע אני לא מתמצא כלי ראשון ולא רוצה לאבד כספים
למה הצילו מה ארע איזה אסון? מה הלחץ מר בחור?
( לעמוד שלי בתפוז )
25/05/2016 | 20:39
2
98
כולה אופנוע שטח. תעצור, תחשוב רגע הלו הלו לאט לאט הכל יהיה בסדר.
מה היד? שנתון? תזכיר לי כמה שעות עשה?
אני לא הכי מכיר את הדגם הנ"ל אני רק יודע שכדאי לרכוש שנתון מעל 13.
מנסיון של חבר קרוב בהקשר לנ"ל.
ניקוי קרבורטור, לא סיפור יקר ו/או מסובך. ושרשרת מצבה כפונקציה של השעות שעבר יחד עם הגג"שים כסט וגם איך נרכב האופנוע.
החשוב מנוע עצמו , עליון , צילינדר וכו'.
לא בטוח שבבדיקה ירימו מנוע עליון מה שכן יוכלו לתת מבט לתוך הצילינדר ולראות שלמות וגם מצב הבוכנה והרינגים.
בכל מקרה לדעתי כדאי שמדובר בנ"ל.
הנה
25/05/2016 | 22:23
1
52
2014 שנת 
60 שעות יש לו לפי מה שהבחור אמר לי 
יד 1 ראשונה 
סה"כ לא הרבה שעות ולכן מצב הגג"שים וגם השרשרת
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 06:18
27
כמו שכתב enigo דורשים מתיחה בלבד. אם הסט בלוי הדבר לא מעודד אמיתות ביצוע 60 שעות אלה הרבה מעל. זה יתן אינדיקציה על אמיתות השעות כלומר.
בכל מקרה כדאי לגשת ,שתבדוק שתהיה שקט.
בקשר לעישון ,דופ' על שמן ודלק גם כאן זה תוצר שריפת השמן בתערובת.
בהצלחה!
 
זה שתי פעימות, ברור שהוא מעשן...
25/05/2016 | 22:40
50
בשתי פעימות, המנוע שורף תערובת של דלק ושמן - כדאי שתזכור את זה בתדלוק הבא...
אם השרשרת רפויה או לא זה לא מעניין, אפשר למתוח אותה. השאלה אם השרשרת וגלגלי השיניים כבר בלויים - אם כי גם אז מדובר בבלאי טבעי, ועלות ההחלפה לא כזו גבוהה.
אם יש לך חבר מכונאי שנמצא בסביבה, ברור שכדאי לקחת את האופנוע אליו לבדיקה אם לך אין מושג. מה יש לך להפסיד?
מרוץ אנדורו ביום שבת...היכן?
25/05/2016 | 21:10
1
50
מישהו יכול לכוון אותי איפה המרוץ בשבת באסור שקד?
לידוע לי באזור היישוב שקד
( לעמוד שלי בתפוז )
26/05/2016 | 12:43
9
מראות מתקפלות בשביל אופנוע דו שימושי
25/05/2016 | 10:29
1
37
אני גר בלב גוש דן ורוכב בכביש הרבה זמן עד ״שאני מגיע לשטח״.
אני לא רוצה לפרק ולהרכיב את המראות שלי כל הזמן. לא רוצה גם לסחוב אותם על הגב בזמן שאני בשטח.
חשבתי על מראות מתקפלות/מראות עם מפרק.
חוץ ממראות double-take שמבוססות על מנשא ram (לא כל כך אוהב את השיטה הזו) - יש עוד אופציות אחרות שאתם מכירים?
אם אפשר לקנות בארץ - עדיף. אבל לא קריטי. אם יש רק בחו״ל - אז נקנה מחו״ל.
מחפש משהו איכותי שיחזיק מעמד וישרוד נפילות.
יש באבנוע מראות פלסטיק מתקפלות לשטח של UFO
25/05/2016 | 10:39
13
נשבר החובק של מכלול המצמד
22/05/2016 | 07:43
34
187
המליצו לי על איביי ריתוכים אבל הוא לא בטוח שאפשר לתקן. מכלול חדש ברשת עולה סביב 1000 שקל. יש מקום שאפשר להשיג משומש?
סלח לי על הציניות,ברגעים קשים אלו...
22/05/2016 | 16:48
23
160
חפש המלצות אצל חסידי המצמד ההידראולי...
 
בית ידית מצמד.
20$ בCRF250 ו 450 X מ2004 ועד היום.
או 15$ ב WR250 ו 450 F של ימהה...
 
 
 
 
דן, זה לא בגלל שהוא הידראולי, בחייך
22/05/2016 | 16:59
4
129
זה סתם חלק דרעק שידוע שנשבר. אין הרבה רוכבי KTM שלא מכירים את החלק הזה....
קונים חדש, זה מה יש
 
ד"א, אצלי בX, נזל ההידראולי, שמצי אותו בצד, וקניתי באיביי מנגנון משיכה של X סטנדרטי, כבל וידית והכל. גרושים באמת. המשיכה ממש מעט יותר קשה,יש מעט יותר התנגדות בכבל אין מה לומר, אבל לא מורגש רציני
במודל הזה,(2009 ומעלה) זה כל המשאבה...
22/05/2016 | 17:15
3
129
זה באמת חתיכת חרא מבאס
22/05/2016 | 17:19
2
122
אבל עדיין לא קשור לעצם הקונספט של הידראולי או מכני, סתם בנזונה של יצרן איבזור ולקוח (KTM) אהבל שלקח את השינוי הזה ולא אמר, "מצטער, זה לא עומד בסטנדרט השרידות והנגישות לרוכב שאני רוצה לספק"
 
הכרתי כאלו שגם הדגם הקודם נשבר להם כך,שנאלצו להחליף משאבה.
22/05/2016 | 18:09
1
115
הקשר הוא בעלות המכלול,מול התועלת,שבין כה לא לגמרי ברורה.
(לפחות לבעלי דגמי השטח של הונדה וימהה).
 
וכמובן שהקשר ממשיך,ב'גרירה למעלה' של היצרנים האחרים,לייצור אופנועים יקרים ומשוכללים מדי לצרכי השוק האמיתיים.
תהליך שהופך למורכב ויקר את העיסוק בספורט\הובי הזה.
 
אבל זה ויכוח ישן.
תוצאות הויכוח ניכרות לעיני כל.
KTM ניצחו.
יצרני ה"מפרטים" מנצחים כמעט תמיד
22/05/2016 | 22:37
85
טלפונים עם מסך 2K, מצלמות עם 50 מגה פיקסל ועוד ועוד. אם זה משהו שאפשר לגרום לו להראות טוב במפרט, יהיו ה"מומחים" שיטיפו לכולם שזה הכרחי וזה יהפוך לכלי שיווקי, שאף יצרן לא יכול לוותר עליו. ולך תשכנע עכשיו את הקונה שהוא סתם משלם יותר על משהו שבכלל לא עוזר לו. מה שנקרא - דבר לקיר.
פחחחח
23/05/2016 | 12:02
16
29
תפחפח כמה שבא לך - הקלאטץ' שלך לא יותר רך או נעים
24/05/2016 | 15:00
15
75
מכל קלאטץ' של CRF אז די כבר להיות קונוס...
בא לך לנסוע על הגרוטאה המצ'וקמקת והיקרה שלך ולשלם עליה הון - שיבושם לך. אבל הזחיחות הזו לא מוסיפה לך כבוד.
פחחחחחחחחחחח.....
24/05/2016 | 15:45
1
55
תמשיך לחיות בסרט שאתה חיי בו.
 
 
+ ביום שתהיה לך לך גרוטאה מצוקמקת כמו שלי נדבר
24/05/2016 | 15:49
59
עד אז שב בשקט.
נתקלתי לא מעט פעמים בויכוח הישן הזה של
24/05/2016 | 17:31
11
59
הידראולי מול כבל. אני חייב להתוודא ולומר שלי אישית אין דיעה בעניין, כי אף פעם לא הייתי הבעלים של אופנוע שטח עם כבל קלאצ'. כן מעניין אותי לדעת מה בדיוק הטענה שלכם (מתנגדי ההידראולי) ?
להבנתי אתם טוענים שאין להידראולי שום יתרון ברכיבה עצמה, ולא מעט חסרונות בתחום התחזוקה, נכון ? האם זה נכון באופן אבסולוטי כלומר גם לרוכבים מקצועיים, או רק לרוכבי הסופ"ש ?
 
 
 
 
להידראולי יש יתרונות וגם חסרונות
24/05/2016 | 19:56
8
52
היתרונות:
פחות חיכוך וקלאץ מעט יותר רך.
לחיצה שווה תמיד.
החסרונות:
חוסר תחושה, תמיד הלחץ מרגיש שווה, אומנם אפשר להתרגל אבל עם מנגנון מכני המעבר מורגש.
יקר יותר.
 
מה נכון ולמי זה כבר סובייקטבי, אני מניח שמי שמטגן את המנוע עדיף לו הידראולי, לרוב- המכני יתאים בול.
למה 'טיגון' מנוע משפיע לרעה במקרה של כבל ?
24/05/2016 | 20:25
7
15
כשהמנוע מתחמם הגיר מתחמם איתו ואז הקלאץ מקבל חופש
24/05/2016 | 20:39
6
46
בידית, כשהמנוע מתקרר הקלאץ חוזר למצב הרגיל.
זה גם תלוי באיכות הקלאץ אבל זה תמיד קיים פחות או יותר.
 
זה הטיעון השיווקי... בפועל האפקט הוא אפסי עד בלתי מורגש
26/05/2016 | 09:53
5
9
מורגש בכל כלי כשהוא מתבשל.
26/05/2016 | 14:11
4
20
איכשהו לא מורגש אף פעם לאלו שיש כזה....
 
10 דקות בצפוף והנקודה זזה קילומטר, היד מתעייפת והחיכוך משתנה.
מי שלא מרגיש את זה, נשאר לי רק לקנא בו.
 
 
חחח
26/05/2016 | 16:58
3
אני לא אנין אצבע כמוך, רוכב חזק לא פחות ממך, מעולם לא הבחנתי
26/05/2016 | 18:12
2
15
בתזוזה של קילומטר, מעולם לא התעייפה לי היד ומעולם לא הרגשתי הבדל בין הקטום שיש לי עכשיו לבין הכחול שהיה לי קודם...
 
אבל, כמו שאמרתי... אולי אני פחות אנין אצבע.
כמו שאמרתי - נותר לי רק לקנא.
26/05/2016 | 21:29
הבעיה היא כשמתחילים לחפור במקום, זה מורגש ואי אפשר לפספסס
27/05/2016 | 02:14
בXR600 למשל זה כמעט מגיע למצב שאין קלאץ, באופנועים יותר מודרניים זה פחות קיצוני אבל עדיין קיים.
זה מראש דיון מטומטם על מנגנון מכאני שכל תכליתו היא להעביר
25/05/2016 | 07:16
1
41
תנועה של סנטימטר וחצי מן הידית אל דיסקיות הקלאץ'.
 
זה ויכוח רב שנים על משהו שאין לו משמעות אמיתית:
  • שני המנגנונים דורשים תחזוקה
  • שני המנגנונים עשויים להיכשל פחות או יותר באותם פרקי זמן
  • אין שום הבדל בתחושה (עשרות אופנועים משני הסוגים) למעט אם אתה ממש ממש "אנין אצבע"
  • אין שום ייתרון משמעותי לאחד על פני השני
  • אין קשר בין "רכות התפעול" לבין העובדה שזה מנגנון מכאני או הידראולי אלא לחוזק של הקפיצים ומי שחושב שיש פשוט לא מבין מהחיים שלו או לא רכב על WR
  • אחד מהמנגנונים פשוט יותר מכאנית
  • את אחד מן המנגנונים ניתן לתקן בשטח ובעלות נמוכה
וזהו.
חלאס! אפשר לחשוב!!! כולה לוחץ את הקלאץ...
 
כשאח שלי התלבט בין קטום משומש ל WR חדשואשכרה הוא רצה לקנות את הקטום המשומש בגלל ש"יש לו קלאץ הידראולי" ול לבסוף אחרי שהורדתי לו סטירה מצלצלת הוא הלך וקנה WR חדש...
 
שיווק חרטאבונה שיכללו את הדבר הכי פחות חשוב באופנוע והפכו את זה אשכרה לשיקול ברכישת האופנוע. בחייכם!!!
כמה טוב לו ומזלו הטוב שיש לו אח כמוך .באמת כולה קלאץ.
( לעמוד שלי בתפוז )
25/05/2016 | 10:10
30
רך שמאך .יש כל כך הרבה דברים רכים ופי אלף מהנים להתעסק בהם בחיים...
אשקרה שיווק חארטאבונה(אהבתי- שיווק חארטאבונה. ואימצתי כן...)
דווקא אם אקח את הכלים שהיו לי עד היום כולל היום 3 עם הדראולי
( לעמוד שלי בתפוז )
24/05/2016 | 22:43
43
סך של 500 שעות עם הקלאצי'ם מהם 60 אחוז על דופים קטומים עבדו פיקס
רך נעים אפס תקלות טענות מענות. על הגאגאס הנוכחי כמעט 4 שנים הדגם עם המשאבה
אפס בעיות רך מצוין. ראיתי גם כשלים בקלא'צים כאמור אבל לתחושתי מכלולים אמינים.
עכשיו נעבור לכבל. הימהה הקודם עבד כמו שעון 3 שנים לא נתקע היה רך .
על ההונדה במבחן לא הידראולי היה מצוין לא הרגשתי קושי או נאמר את חוסר ההידראוליות.
לסיכום שלי : לאלפא יש אופנוע מצוין עם קלאץ מצוין. וקלאץ הדראולי זה סבבה וכבל גם סבבה.
כל אחד מאיתנו יסתדר יםה עם זה ועם זה . זה בטוח.
תפרגנו קצת זה תמיד יהיה סבבה!
אויש נו , בשנה האחרונה אני מבלה יותר זמן
24/05/2016 | 22:12
43
על ימהה( גם 2013 וגם 2015)  מאשר על ההוסא שלי , 
כמה שאני אוהב אותו , עדיין אין על קלאץ הידראולי . 
אולי זה יתאים לך?
22/05/2016 | 19:21
4
98
ועוד אחד עם משלוח זול יותר
22/05/2016 | 19:22
3
63
בסך הכל לדפוק הפין החוצה ולהחליף
22/05/2016 | 19:23
2
33
עכשיו שמתי לב שזה לא יעזור כי הצד השני נשבר
22/05/2016 | 19:33
1
27
את זה ,ניתן היה להבין כבר מהתגובה הראשונה שלי ולסגור את
22/05/2016 | 21:51
84
הפינה לגמרי,בעזרת ההודעה עם התמונה,שבאה אחר-כך.
 
לא נורא...
הזמנתי חדש. מצאתי במחיר 800 שקל כולל משלוחה ולפני מיסים
22/05/2016 | 20:09
4
36
אוי אברוך, כמה עולה בדל"ב? בדוק גם בעופר אבניר, החלק זהה
22/05/2016 | 21:33
3
94
כמו בהסקי ולפעמים יש להם תמחור נמוך משמעותית
לא חשבתי על האסקי
23/05/2016 | 07:02
83
אבל בדלב בדקתי מחיר של רגלית צד לפני מספר חודשים והם ביקשו יותר מכפול מאיביי אז לא טרחתי אפילו לבדוק אצלם  
הצעה טובה לנסות באבניר אפילו לי זה לא עלה בראש.
( לעמוד שלי בתפוז )
24/05/2016 | 15:37
1
56
שאני קורא את מה שכתב כאן hananlyv פלוס העלות של מה שמתואר כחלק לידית אני אתנסח בזהירות המתבקשת על תחושתי ,שהמצב של זמינות חלקים ועלותם בקטומים כבר לא כתמול שלשום כך אני מתרשם.שנים תארו כאן יצרנים אחרים לתדמית ממש לא חיובית בהיבטים הללו בהקשר לחלפים והנה מגיע זמנם גם של הקטומים לפי התאורים האחרונים.

בתקופה שהWR נהיה KTM, דלב נהפכים למטרו...
24/05/2016 | 15:56
31
מה קרה לפולגז? בקשר לסקירה על בולמי KTM החדשים
22/05/2016 | 18:13
4
150
הכתבה הזאת, מעט צורמת, מה דעתכם?
כתבה מאוד ארוכה ומקיפה על השינויים המינוריים שהם עושים כל שנה ואף אחד לא מרגיש... כן קפיץ פרוגרסיבי, לא פרוגרסיבי, כבר היינו בסאגה הזאת, הפרונט הוא תא פתוח, סטנדרטי, מה בדיוק השתנה? הכיוון לכל צד? (כבר היינו בזה, לא חדש, היה כזה גם במרזוקי מגנום ב97'), כיוון חיצוני לקפיץ? גם לא חדש
 
ד"א, די מפתיעה אותי הסגנון הממש מוטה שבולע את כל השיווק ומקיא אותו על הקוראים של פולגז. מאיפה הקביעה שבולמי תא סגור (כפול/TC/CC) לא טובה לרוכבי הובי ?? שתא פתוח עדיף לרוכבי הובי??
 
"לנו, רוכבי ההובי, אין ספק שקארטרידג' פתוח עדיף – בעיקר בשל קלות התחזוקה"
 
כבר מזמן פולגז איבד את האובייקטיביות שהיה לו, ואי אפשר לנשוך את היד שמאכילה וכו', אבל לרשום דבר כזה זה ממש מעליב את הקוראים... בכל רמה שהיא, טכנית והיסטורית.
 
א- לתא פתוח אין ש-ו-ם יתרון מלבד תחזוקה קלה של החלפת שמן בקארטרידג' או כיוון שיסתום. אז למה לרשום "בעיקר", אפשר פשוט "בגלל", אבל--
ב- כמעט ואין צורך להחליף שמן בקארטרידג', הוא לא מתחמצן כמו בבולמי תא פתוח... הוא שומר על התכונות שלו לאורך זמן (2-3 שנים) כמעט כמו בולם אחורי. אז לדעתי היתרון הזה מתבטל. אפשר היה לומר בדיוק "בולמי CC/TC/סגור עדיפים לרוכב ההובי בגלל פחות צורך בתחזוקה" 
ג- בתא סגור גם אין שינוי מורגש בתכונות המזלג במהלך הרכיבה בגלל חימום והקצפה של הנוזל
ד- או שזה עניין של יצרן או סתם מקרה, אבל נראה שבולמי תא סגור יותר "מגיבים" לשינויים בכיוונים הידניים ולא נדרשים שיסתומים כדי להגיע להתנהגות הרצויה. אולי הם סתם יותר איכותיים ומושקעים יותר, אולי זה בגלל הטכנולוגיה עצמה?
ה- רוכבי הובי הם לאו דווקא המכונאים של עצמם, אבל יותר סביר שכן מרגישים אם הבולמים עובדים טוב או לא, ובלמי CC עובדים טוב. להוסאברגים ז"ל היו הבולמים הטובים ביותר שהיו לKTM מאז המגנום... לCRF-X יש בולמי 47CC שעובדים כמו קסם
ה- כל הכתבה הזאת היא סקירה של טכנולוגיות מתלים ומשפטי שיווק של KTM, ממש לא מקצועי, מרגיש ממש סקירה שיווקית
 
מעניין אם אביעד קורא כאן ויכול להסביר מה קרה
 
לפולגז לא קרה כלום
22/05/2016 | 19:28
2
150
זה סגנון מוכר של כתבות שלוקח תוכן טכני שיצרן מפרסם ומנגיש אותו לקוראים.
כיוון שאף מגזין לא ינתח כל דגם חדש שיוצא על מנת למצוא את ההבדלים משנה שעברה זאת הדרך היחידה לקבל מידע טכני אודות השינויים. בכתבה מצוין מספר פעמים בסגנונות שונים שהמידע הוא על פי היצרן תוך כדי השקת הדגמים החדשים- הכול גלוי וברור.
קלות תחזוקה או לא- כאן מתווספת כבר בכתבה פרשנות אישית +הסבר מפורט על היתרונות והחסרונות שאפשר להסכים איתה או לא אך היא בדיוק מה שמבדיל את הכתבה מהקאת תוכן על הקוראים.
 
באופן כללי אני גם לא מסכים איתך לגבי איבוד האוביקטיביות של פולגז, סתם מציין. 
מסכים בהחלט עם השאלה של אקטיב בטח בהקשר לסוג הבולם
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 22:42
1
86
כפי שציין גם בהונדה וגם ב מרזוקי למיטב ידיעתי יש בולמים מסוג קארטרידג' סגור.באמת מהיכן הקביעה שהפתוח עדיף?
מעבר לזה, שיש כמה נושאים שהוא ציין שגם מההסבר שעולה בכתבה למרות שאקטיב מסביר לא פחות טוב מהם ואולי טוב מהם שככלל אין שום יתרון לפתוח.
ואני גם דיי נוטה להסכים עם דבריו של אקטיב בהקשר למשפטי הסיכום כמובן בהקשר לקטמ .לא חלילה זלזול בתוכן הכתבה ככתבה שהושקע בלכתוב בה על ידי אדם, אבל נראה שהסוג של "האבולוציה הזו " שבבולמים אלו בקטמ' נקרא לה, שיש כיום , היא מיטבית כי כך פלוני חושב או רוצה שנחשוב.
אני גם מחזק את דבריו של אקטיב גם בגלל המילים הבאות: לנו רוכבי ההובי(לא ברור מי זה לנו) אין ספק...
אין ספק =משפט שלא מותיר מקום לספק.
מכאן נובע, אקטיב כתב נכון ולטעמי לפחות ,בהחלט צודק!
ניסוחי יצרן תמיד עתירי "אופטימאלי". שזו כמובן שטות מוחלטת,
22/05/2016 | 22:53
73
כי המשמעות היא שכאן נעצר בעצם תהליך השיפור של אותו חלק - הרי הוא אופטימאלי, ואין מה לשפר יותר...
 
תא פתוח הוא מתלה יותר זול קודם כל
24/05/2016 | 20:34
45
ושנית כל יש לו חסרונות של חוסר תפקוד במצבי שיכוך קיצוניים, בלי שום קשר לזוית הבולם (שזה ממש אבל ממש לא נכון).
לרכיבת אינדורו יכול להיות שלא מגיעים למצבי הקיצון הללו ולכן המתלה יכול לתפקד מצויין.
מצד שלשי גם מתלה הPDS עד כמה שמנסים לצייר אותו בצורה מושלמת הוא גם טוב באותה מידה כמו התא הפתוח.
אני זוכר עוד מראשית ימיו של הPDS הפתרון היה קפיץ פרוגסיבי וביטול השסתום עם המחט.
יכול להיות שהמבנה החדש יותר יאפשר כיוונון של המצב שבו הבוכנה השניה נכנס לעבודה אבל עדיין מהרגע שהיא נכנסה לעבודה הפרוגרסיביות של המתלה תלויה אך ורק במהירות התנועה והוא לא נעשה פרוגרסיבי יותר ככל שמתקרבים לסוף מהלך המתלה.
לכן מתלה כזה בחיים לא יוכל להיות פרוגרסיבי כמו מתלה עם מוטות מכני.
לדעתי רק כשהשסתום יהיה חשמלי ויבוקר אלקטרונית ניתן יהיה להשיג פרוגרסיביות זהה למתלה מכני, השאלה היא למה זה יהיה טוב?! האם הוא יתפקד טוב יותר?!
 
בקיצור לא מפתיע, עדיין מהדהד בי המבחן עם המתלי מטאטא של הKTM שקיבלו שבחים על כך שהם נותנים פידבק מהקרקע בניגוד ליפנים שאשכרה עובדים.
הייתכן שנזכה לייבוא מקביל של אופנועי KTM/האסקי ?!!
22/05/2016 | 19:06
6
158
ואני מדבר על צהובים ...
ירימי כבר שנים מביא גם צהוב.
23/05/2016 | 12:05
5
56
איזה דגמים הוא מביא רק קטמ/הסקי או עוד?
( לעמוד שלי בתפוז )
23/05/2016 | 12:14
100
ומה לגבי מימוש אחריות יבואן במקרה שצריך?
הבדלי העלות? משמעותיים?
מעניין...
לא ידעתי ... יש לך מושג
23/05/2016 | 12:32
3
103
בכמה הוא יותר זול מדל"ב / אבניר ? הוא מייבא ע"פ הזמנה או שמחזיק מלאי ?
 
תשובות לשניכם:
23/05/2016 | 13:22
118
בגדול מביא לפי הזמנה, ומיד פעם מביא ללא הזמנה.
לפי מה שאני יודע רק קטמ / האסקי, אבל שווה לבדוק כי את היכולת להביא כלים אחרים מאמין שיש לו.
 
לגבי אם זול או לא?
עדיף שתדברו איתו ישירות.
השוואת מחירונים בלבד
23/05/2016 | 21:46
1
102
מחיר סופי ת'כלס נקבע רק לפי הפרצוף שלך ולפי יכולת המו''מ שלך.
דלב. ירימי. ההם, וההוא, ושם וכאן ובכל מקום.
 
דרך אגב לא ידעתי שירימי מתעסק בצהובים, ובכלל בכלים שאינם מוטוקרוס. זה חדש?
זה לא חדש.
24/05/2016 | 07:23
74
לפחות לפי מה שהוא אומר, יכל תמיד להביא צהוב פשוט לא כלכלי ומשתלם לאף אחד.
לא יודע לאמת את המידע כאמור.
 
 
סרטון יפה של בחור אמריקאי בהכנותיו למרוץ האוסטרי
( לעמוד שלי בתפוז )
23/05/2016 | 20:21
1
63
ארזבארג.המון טכניקה , אימונים של שעות והמון השקעה למרוץ.
Colton Haaker ,רואה את המרוץ היומי הקשה בעולם כהרפתקאה וכאתגר כאחד לבחון את עצמו עם עוד רוכבים מהשורה.
 ממש לראות ולהנות!!
זה הבחור שזכה בסופראנדורו האחרון אם איני טועה
23/05/2016 | 20:40
18
טיול חדש בבלוג טיולי השטח - אל בורות המים בין שדה בוקר ומצפה
23/05/2016 | 01:04
1
84
יופי של טיול לסיום העונה. קשוח במידה עם כמה אתגרי עבירות. מעלה רמון הוא סיוום מתוק בסוף והקפה במצפה היה עוד יותר מתוק. תיהנו
 
מעולה אין לי מילה אחרת.כל פעם שאני קורא
( לעמוד שלי בתפוז )
23/05/2016 | 12:10
39
את סיפור הדרך בבלוג סגנון הכתיבה שלך והתמונות יוצרות אצלי בכל אופן
סוג של סקרנות טובה להמשך הקריאה ורצון לחוות את השטח לפחות כמוכם
בטיולי דרך שכאלה.
שאפו לכם XDR!
כרגיל,תענוג.סבב-3 NHHA.
20/05/2016 | 17:11
2
101
מעולה איזה גזזזזזזזזז
( לעמוד שלי בתפוז )
21/05/2016 | 17:43
24
מטורף
22/05/2016 | 09:17
38
תענוג לצפות
מחפש כבר יותר מחודשיים DRZ נורמלי...
19/05/2016 | 19:18
18
97
עד מתי??
יש כאן מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו?
עייפו כוחותי...
יש אלטרנטיבה אחרת חוץ מסוזוקי DRZ?
 
DRZים לא חסר. השאלה מה התקציב מקור?
( לעמוד שלי בתפוז )
19/05/2016 | 19:55
9
73
בנוסף שנתון מבוקש כפועל יוצא?
מה הכוונה באני לא מוצא?  מה שעונה על ציפיותך או משהו אחר שמכשיל נאמר
התקדמות לכיון אופנוע מסוים?
שימושיות מה היעוד שימוש שטח/כביש יחס בינהם?
קיימות בהחלט עוד אופציות לא פחות טובות.
בו ננסה להתקדם מכאן.
אין תקציב
19/05/2016 | 23:02
8
95
מחפש אופנוע חזק אמין שאוכל להיכנס איתו לשטח בסופשים ובאצע השבוע שיקח אותי לעבודה בתוך העיר .
הדיארזד זה הכלי שמתאים לי מכל הבחינות

הכל עניין של תקציב יש בהחלט ממה שראיתי כלים טובים
( לעמוד שלי בתפוז )
20/05/2016 | 12:34
7
53
כן אבל על אופנוע טוב צריך קצת לשלם. על איזה תקציב מדובר?
30 אלף שח מזומןןן
20/05/2016 | 12:43
6
75
לא יותר מזה...אם תמצא משו תגיד לי 
אני רואה שם כלים לא רעים בכלל בתקציב שלך ופחות
( לעמוד שלי בתפוז )
20/05/2016 | 14:52
3
64
יש שם 2007 יד 3 עם 17000 ק"מ רוכב כביש מחרשה מקורית .
עוד אחד 2003 מהגליל העליון ממבוגר יד 3 18000 ק"מ .
נראה לי דווקא שיש...
DRZ400 משומש מהתקופה הקודמת (2008 ומטה)
20/05/2016 | 16:01
2
105
למצוא DRZ משומש במצב טוב "מהתקופה הקודמת"- זה כמו למצוא מחת בערמה של חרא.
קשה מאוד.
 
לפני כמה חודשים חשבתי בכיוון, והלכתי לראות כמה אופנועים אצל כמה אנשים שפרסמו בלוח יד-2.
נבלות שחוטות אחד אחד. גם אלו שמבקשים עליהם מחיר גבוה.
 
ואין מה להאמין לקילומטראז' שהם מציגים לך, כי כולם החליפו שעונים, או ניתקו שעונים, או שיחקו עם השעונים... הכל עבודה בעיניים.
 
לדעתי: תנסה לחפש DRZ משומש שנקנה השנה הזו מודל 2016. או שתגדיל תקציב ותקנה חדש...
או שכמו הציעו לך פה תתחיל לפזול לכיוון ה WRR.
מעניין מה שאתה כותב, אותי קצת מפתיע האמת. לוח שעונים
( לעמוד שלי בתפוז )
20/05/2016 | 16:58
1
89
שמוחלף , ניתוק שעונים, משחקי ק"מ נשמע לי האמא אמא של הרמאות.
לא מכיר דברים כאלה לא בסביבה של חברי ולא בכללי באנשים שרוכבים במעגל הרחב יותר ממני ו/או שמעתי על דבר שכזה לא בDRZ ולא בשום מקרה אחר לא קטמ ולא בכלל. אני בעצמי בהליך מכירה של אופונע שהכל מתועד ובפרסום הוא בדיוק כפי המציאות. אבל אולי אני מיחידי סגולה, לאור התאור שלך.נשמע לי הזוי כי אני לא חי במציאות שכזו וחמור כאחד.וכן יכול להיות בהחלט.
מוכר
22/05/2016 | 07:32
53
יש שם כבל ספידומטר שקל לנתקו. קונים באיביי שעון חלופי ושומרים את המקורי עם מעט ק"מ.
תבדוק ביד 2 ותראה תופעות מוזרות של אופנוע משנת 2009 עם 15,000 ק"מ "אמיתיים"
קנה WRR חדש וגמור עניין
21/05/2016 | 21:02
1
77
יעלה קצת יותר בקניה, אבל יחסוך המון זמן בחיפושים ובעלויות אחזקה.
חד משמעית.
22/05/2016 | 08:05
46
ואפשר בלי בעיה למצוא כלים יפים בניגוד לפח DRZ יד 12.
 
אולי תחפש גם בכיוון של ימאהה wr250r
19/05/2016 | 20:32
91
דו שימושי ״קרבי״ מוטה שטח, תוצרת יפן, אמין מאוד, רב יכולות, ועם שוק משומשים מצויין.
 
יש חדשים באבניר
20/05/2016 | 10:49
4
32
לא רוצה חדש כי אני יתבאס על כל פיפס שקורה לו
20/05/2016 | 12:45
3
85
מעדיף משו לא חדש ובמצב טוב
וואי כמה שאתה צודק
20/05/2016 | 13:00
2
99
כל שריטה התקף לב.
תעשה מה שהיה עושה חבר שלי עם מכוניות חדשות - יוצא מהסוכנות
21/05/2016 | 21:01
1
82
וברגע שהיה מגיע הביתה היה עושה שריטה קטנה בטמבון. ככה מעכשיו והלאה זה רק "עוד שריטה"...
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 15:03
5
אופנוע
22/05/2016 | 21:54
51
היי,
יש ברשותי DRZ שנת 09 שמור מאוד, מתוחזק אצלי כשנתיים וחצי ונוסע מעט מאוד.
צור קשר 054-3246134 דניאל.
אופנוע
22/05/2016 | 21:55
28


 
2 פעימות Ktm 250 exc
20/05/2016 | 01:46
1
89
חברים בזמן שאני נוסע על הכלי מעביר הילוכים הכל בסדר , ברגע שאני עוזב את הגז ומתחיל להאט האופנוע מגמגם , מה זה יכול להיות?
שאתה רוכב על הגז בגז קבוע האם ישנן אי אלה תופעות?
( לעמוד שלי בתפוז )
20/05/2016 | 12:29
62
נראה שמשהו  כמו "חונק" את המנוע וזה צריך להופיע לדעתי גם בלחיצות גז ובכאלה שאינן עמוקות.
KTM הדור הבא:
17/05/2016 | 12:32
36
183
היה הרבה רעש בפורומים על בולמים אוויר ... אז כנראה שלא השנה.
 
 
 
כמה שאני מנסה כנראה שלא אצליח להבין איך כל שנה
( לעמוד שלי בתפוז )
17/05/2016 | 22:31
24
157
כמעט פחות או יותר היצרן הזה מרביץ שינויים מפה ועד הודעה חדשה
קצת פחות גרמים פה ושם שלדה עמידה עוד פחות 220 גרם פה כאילו מינימום איזה אופני
הרים שכמה מאות גרמים במצטבר זה משמעותי. יותר עמידות רדיאטורים שאני מקבל תחושה שממש אין צורך כעת במיגון עבורם. שלא לדבר על מסבי קרנק מנוע תחתון שיספגו כעת 130 שעות ולא 80 בערך כבעבר. לא יאומן.
אני מסתכל על היפנים המקבילים וואלאק איזה מכונות לא משנים אותם שנים על שנים
אמינות מצויינת שרדניים איכותיים כן גרמים לא גרמים.
לא מצליח לי להבין מה סיבות " השדרגת" הזו. ההסבר היחידי שיושב לי בעין הוא מסחרי כלכלי ויש כנראה קהל יעד שאכן הדבר עושה לו את זה.
לא יאומן לדעתי.

זה בדיוק מה שאמרו הבריטים על היפנים בסוף שנות ה 60
17/05/2016 | 23:41
1
131
וההמשך ידוע - מי שעומד במקום הולך אחורה.
אתה תמיד נופל בהשוואה הזו.איכות היצור היפנית,עלתה על זו
18/05/2016 | 22:27
93
הבריטית ולכן זה לא תופס במקרה הזה.
לא מדוייק מה שכתבת ... בכל שנה KTM
18/05/2016 | 08:52
21
129
עושים כל מיני שינויים קוסמטיים, כמה גרמים פה ועוד כמה גרמים שם. אבל הפעם זה ליין חדש לגמרי של אופנועים, גם 2 וגם 4 פעימות. אולי בגלל שתקנות היורו-4 נכנסות בקרוב ?!!
וגם היפנים לא קופאים על שמריהם. ימאהה למשל מוציאה כל כמה שנים מנוע חדש ל WRים שלה. הזרקה ... סיבוב מנוע ...
רק חבל שעל הכוונת שלה זה בעיקר דגמי MX/אינדורו-ספיישלים ולא אינדורו צפוף יותר בסגנון אירופאי.
אני מסכים עם חלק ממה שכתבת אבל לא עם הכל.
( לעמוד שלי בתפוז )
18/05/2016 | 09:16
20
99
שנים אני קורא את השינויים בקטומים בכל מיני אתרים בעולם.
אני מתייחס לאינדורו בלבד. אני מכיר היטב גם את סגנון הרכיבה שלך. קטמ לא מייצרים אופנועי טריאל נטו כמו גאס גאס אבל כן היריעה רחבה לשימוש בהיבט דגמים פה אתה בהחלט צודק.
אבל אני מעיין ברשימה וואלה לדוגמא: פקק מיכל דלק,כנף קדמית חדשה,רגלית הילוכים חדשה,גריפים,משקלי דיסקים ובוכנה בקליפר האחורי,רדיאטורים בעיגון שמונע מעיכה( נראה לי משפט רחוק מהמציאות תגיד לי דעתך כן...). ואלה רק כמה דוגמאות.
זה לא מה שעושה אופנוע מתקדם וטוב יותר מיפני מקביל בטח לא אצלי ובסביבת חברי הרוכבים יחד עימי. בנוסף לאורך שנים שאני בתחום
אני לא מכיר יפני 4 פעימות אינדורו אני מדגיש שב 200-250 שעות עושה מנוע עליון.
אבל הכי טוב גאסגאס טריאל 300..
KTM ידועה ב"רשימות השיווק" שהיא מנפקת
18/05/2016 | 18:05
19
118
כל שנה עם הופעת שנת הדגם החדשה. קיצצנו 40 גרם מהזרוע האחורית, שינינו את הזוית של המחט ב PDS, הוספנו בושינג, ואז שנה אח"כ הורדנו בושינג ... טונה של זבל שיווקי. אני מניח שהקטע עם הרדיאטור הוא אכן בולשיט כזה. הם גם מדברים על בקרת אחיזה ... מעניין אם זה יותר מסתם מתג בורר מפות הזרקה על הכידון ....
 
ברור שהנ"ל לא הופך את KTM לטובים מהיפנים עבור עולם האינדורו. מה שכן עומד לזכותם, בהשוואה ליפנים זה:
1. אופנועי אינדורו שמתוכננים מראש ככאלה. לא MXים מוסבים.
2. היצע דגמים עשיר בהרבה, שכולל אופנועי נישה כמו FR, אופנועי דו"פ, נפח ביניים של 350, ונפח גדול: 510.
 
כלומר אצל היפנים, אתה למעשה מקבל שאריות. יש להם MX, עושים לו קצת שינויים (בתחילת הדרך השינויים היו פשוט זניחים), וזה האינדורו שהם מוכרים. האם הם באמת מאמינים ששני הנפחים של 250 ו 450, הם הנפחים ה'נכונים' לרכיבת אינדורו, שאמורים לספק את כל קשת הרוכבים ?! אני מהמר שממש, אבל ממש לא. אני גם מוכן להמר, שאם מחר משנים את תקנות ה MX, מבטלים את קטגוריית הנפח של 450, ושמים במקומה 400, כבר לא יהיו יותר CRF-450, אלא יהיה CRF-400. זה אומר הכל.
 
 
 
תגיד איך אפשר שלא להסכים איתך... אגב ד"ש מיובל!!
( לעמוד שלי בתפוז )
18/05/2016 | 20:21
1
27
... מסור לו חזרה
19/05/2016 | 07:24
18
המון זכרונות מלפני עשור טוחנוס....
19/05/2016 | 23:58
16
76
"ידענו שליין 2017 יתבסס על דגמי המוטוקרוס של 2016 ושלמעשה מדובר בדור חדש"
כבר הרבה זמן שכולם מתבססים על דגמי המוטוקרוס... אפשר לומר שיישרו קו עם היפנים ואפילו שהיפנים הבינו מראש מה המגמה
זה לא תקופת ה400 רייסינג, תרכב על כל KTM חדש ותראה אופנוע חד נוקשה ועצבני במנוע ובהיגוי עם DNA של ספיישלים WEC ולא ממש אנדורו טכני
נכון שהיצע הדגמים גדול יותר, אין ספק שהם יותר משקיעים בשוק הזה, אף אחד לא אומר שלא, אבל זה לא שה350 הוא מכונת סלעים של הילוך ראשון, זה עדיין כלי מרוצים  חד
 
אתמול שוחחתי עם חבר קרוב שרכב על מגוון כלים כולל קטמ
( לעמוד שלי בתפוז )
20/05/2016 | 12:27
6
71
כיום רוכב על שרקו רבע ליטר 4 פעימות פקטורי.בחור מפוכח ומבין עניין עם נסיון רב ברכיבה וגם רוכב מצוין.  גם השינוי בבולמים עצמם הוא לא שינוי מהותי במבנה פנימי שעשו בקטמ. שינו מיקום כזה או אחר של כיוונון SO? לדעתי וממה שאני שומע ומיודעי דבר ונסיון הTM הוא אופנוע שבנוי READY TO RACE ברבע ליטר כדוגמא ואחריו בהחלט יש מקום לשרקו. כחבילה, כוונתי. לי ברור מאד שיש סוג של שכנוע במותג( קטמ' ) שיש מי שמאמינים שהשינויים הללו , התדריים יש לציין הם אלה שיעשו להם אופנוע חד ,מיוחד ובעל התנהגות ואאוו שונה מאד ממקבילים, THE BEST EVER כמו שאומרים.לא יודע למקד אבל אצלי ואצל המון חברים קרובים הדבר הזה לא עובד וכנראה גם לא יעבוד.
 
ההבדל במתלים, על הנייר, דווקא משמעותי מאוד
21/05/2016 | 21:04
5
49
איך זה יתבטא במציאות זה כבר עניין אחר. נחכה שאביעד יחזור מחו"ל ויספר (או שכבר חזר?).
ועדיין, יש כאן אובר התעסקות במשהו
21/05/2016 | 22:10
2
48
שהוא פחות משמעותי בהיבט הרוכב סופ"ש החובב.
ההבדל, שבהחלט קיים, מורגש ומוערך על ידי רוכב שפותח גז למשך זמן משמעותי בסך שעות המנוע שלו - בין מתלים מהדור האחרון לבין אלו של לפני 5-6 שנים - לא חשוב לרוכב הסופ"ש המצוי כמו למשל לבסס את תנוחות הרכיבה שלו בישיבה ובעמידה.
אבל זה אחלה שופינג וזה נהיה שוק שבו השופינג הזה הגדיל משמעותית את מס' המשתמשים והתחום כולו נהנה מזה.
מסכים איתך שיש סיכוי שגם השינוי הזה, כמו הרבה לפניו, יהיה
22/05/2016 | 00:28
1
36
עד חסר משמעות, ושרבים מהשינויים ברשימה מזכירים את רשימת האבזור של מיצובישי מתחילת שנות התשעים (למי שלא מכיר, הסלוגן שלהם היה "ויש בה הכל", וכדי לנפח את רשימת הציוד, הם כללו כמעט כל פריט שיש ברכב - כולל מגבים, למשל).
אבל דווקא השנה, השינוי במתלים נראה - שוב, על הנייר - יותר מסתם קוסמטיקה ברמת "דיסקת בורג ריקון שמן בעובי 2 מ"מ במקום 2.4 מ"מ" כמו שהם אוהבים. אבל עם כל הבוז לטריקים השיווקיים הללו, אי אפשר שלא להודות שהעסק כנראה עובד. בעוד רוכבי ימאהה מסתובבים בתחושה שאין מה להחליף את ה-WR הוותיק שלהם, כי שום דבר משמעותי לא השתנה (עד השנה, כמובן), מתקבל הרושם שבקטמ כל שנה מתקבל מוצר "חדש ומשופר" (ועל זה גארפילד היה אומר "אז מה, עד עכשיו רכבנו על ישן ונחות?"). 
בדיוק אבל בדיוק למה שאני מתכוון. גם proriding כתב נכון
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 11:26
26
ואתה הבאת כמו שאומרים את הניתוח שאומר הכל.
מצד אחד וואלה השינויים הללו של חדש ומשופר מחד ומנגד אין מה להחליף  ולמה :כי לא השתנה וגם אם השתנה, זה לא רלוונטי/משמעותי/מתעל דבר ישים לגבי הרוכב.
בנוסף אני מסכים בהחלט לניתוח שכנראה זה עובד.
רכבתי בעבר על קטמ 250 שאין לי ספק שהוא אופנוע מצוין(4 פעימות).
רכבתי גם על ההונדה האדום "הפחות מתקדם" וגם על הימהה בדור הקודם כ"נל.
אני איתן בדעתי שתחושת האין מה להחליף בהקשרם גוברת ,לפחות אצלי.
איזה הבדל משמעותי במתלים? גם על הנייר?
22/05/2016 | 17:52
1
32
כן קפיץ פרוגרסיבי, לא פרוגרסיבי, כבר היינו בסאגה הזאת, הפרונט הוא תא פתוח, סטנדרטי, מה בדיוק השתנה? הכיוון לכל צד? (כבר היינו בזה, לא חדש, היה כזה גם במרזוקי מגנום ב97'), כיוון חיצוני לקפיץ? גם לא חדש
 
ד"א, די מפתיעה אותי הכתיבה הממש מוטה ו"בולעת את כל השיווק ומקיאה אותו על הקוראים" של פולגז. מאיפה הקביעה שבולמי תא סגור (כפול/TC/CC) לא טובה לרוכבי הובי ?? שתא פתוח עדיף לרוכבי הובי??
 
"לנו, רוכבי ההובי, אין ספק שקארטרידג' פתוח עדיף – בעיקר בשל קלות התחזוקה"
 
כבר מזמן פולגז איבד את האובייקטיביות שהיה לו, ואי אפשר לנשוך את היד שמאכילה וכו', אבל לרשום דבר כזה זה ממש מעליב את הקוראים... בכל רמה שהיא, טכנית והיסטורית.
 
א- לתא פתוח אין ש-ו-ם יתרון מלבד תחזוקה קלה של החלפת שמן בקארטרידג' או כיוון שיסתום. אז למה לרשום "בעיקר", אפשר פשוט "בגלל", אבל--
ב- כמעט ואין צורך להחליף שמן בקארטרידג', הוא לא מתחמצן כמו בבולמי תא פתוח... הוא שומר על התכונות שלו לאורך זמן (2-3 שנים) כמעט כמו בולם אחורי. אז לדעתי היתרון הזה מתבטל. אפשר היה לומר בדיוק "בולמי CC/TC/סגור עדיפים לרוכב ההובי בגלל פחות צורך בתחזוקה"
ג- בתא סגור גם אין שינוי מורגש בתכונות המזלג במהלך הרכיבה בגלל חימום והקצפה של הנוזל
ד- או שזה עניין של יצרן או סתם מקרה, אבל נראה שבולמי תא סגור יותר "מגיבים" לשינויים בכיוונים הידניים ולא נדרשים שיסתומים כדי להגיע להתנהגות הרצויה. אולי הם סתם יותר איכותיים ומושקעים יותר, אולי זה בגלל הטכנולוגיה עצמה?
ה- רוכבי הובי הם לאו דווקא המכונאים של עצמם, אבל יותר סביר שכן מרגישים אם הבולמים עובדים טוב או לא, ובלמי CC עובדים טוב. להוסאברגים ז"ל היו הבולמים הטובים ביותר שהיו לKTM מאז המגנום... לCRF-X יש בולמי 47CC שעובדים כמו קסם
ה- כל הכתבה הזאת היא סקירה של טכנולוגיות מתלים ומשפטי שיווק של KTM, ממש לא מקצועי, מרגיש ממש סקירה שיווקית
 
מעניין אם אביעד קורא כאן ויכול להסביר מה קרה
איך שלא תסתכל על זה, מתלים חדשים לחלוטין מלפנים ומאחור הם
22/05/2016 | 21:06
23
שינוי משמעותי. למה על הנייר? כי יכול להיות שהם כוילו בצורה כזו, שההתנהגות שלהם תהיה דומה מאוד לשל הדור המוחלף.
יש לך מלפנים מזלג חדש לחלוטין, עם קרביים חדשים לחלוטין (וזה שזו אותה טכנולוגיה בסיסית כמו הדור הקודם לא אומר שזה לא חדש לחלוטין). מאחור יש קפיץ חדש, בולם חדש ונקודות עיגון שונות. זה לא ה"שסתום מחדש" הכסת"חי הרגיל.
לגבי הטענות שלך לאביעד - אני אתן לו לענות עליהן. לא קראתי את הכתבה לעומק, כך שאני לא יודע במה מדובר. לגבי הדוגמא שהבאת - מותר לכתב להיות בעל דעה שונה משלך, אתה יודע (ונראה שמדובר בדעה, לפחות איך שאני רואה את זה).
חביבי, שאל את גוטמן מה הוא חושב על ה 500
20/05/2016 | 12:33
8
62
שלו ...
לי לפחות, הוא אמר שזה ה-400 החדש ... מנוע טרטרטור מטורף שסוחב מאפס טורים, אנטי-רייסר שמעלה סל"ד בקצב איטי ... שים לו רקלוס, וקיבלת מכונת סלעים מטורפת, שהיא גם במקביל ורסטילית בטירוף.
 
עוד הבדל מהותי מבחינתי בהשוואה בין KTM ליפניים (בהקשר של 'סלעים'), הוא כל מה שקשור למערכת הקירור. לא יודע מה קורה עם ה WRים החדשים, אבל בשנתונים הקודמים לא יכולת לשים לה ונטה. ב KTM אתה יכול גם יכול מאז ומתמיד. יתרה מכך, חלק מהדגמים מגיעים עם ונטה סטוק, מה שמבטיח שאין בעייה של ריקון סלילים, כמו נניח ב CRF (או בדגמי הרייסינג נניח).
 
 
 
 
ה500 טרקטורי יותר, כי לקחת את ה450 הרייסרי ולהגדיל אותו
20/05/2016 | 19:18
7
61
כבר נראה להם יותר מדי...
נסה 250F אחד מול השני
ההשוואה הזו לא רלוונטית ... אם אאלץ להשוות
20/05/2016 | 20:53
6
55
יפני מול כתום, אשווה את היפני שהכי מתאים לי, מול הכתום שהכי מתאים לי. אני מניח שבכתום זה יהיה 350 או 500. ה 450 אכן רייסרי עבורי, ו ה 250 אנמי (ואולי גם קצת רייסרי אם לוחצים אותו). לא רואה איזה כלי יפני נותן להם פייט (לצרכים שלי, כן ?!). 
 
 
 
450X. טרקטור אמיתי
20/05/2016 | 23:39
21
השוואות משווים בין כלים מקבילים, לא לפי "צרכים של הטוחן"
21/05/2016 | 01:30
1
49
משווים WR חדש מול KTM250F חדש, שניהם רייסרים, תהייה בטוח. גם ב450ים
גם ה350 האחרונים יותר חדים, אולי ה500 נשאר יותר חלק, ונכון שבאמת רק לKTM יש כלים "מחוץ לקטגורייה" וכל הכבוד על זה
לא חביבי לא. כל הדיון כאן הוא בהקשר של 'איזה יצרן נותן
21/05/2016 | 11:47
50
מענה טוב יותר לרוכבי האינדורו'. בנוסף התפתח בינינו תת-דיון לגבי איזה יצרן נותן מענה טוב יותר ל'רוכבי הסלעים'. לכן הצמדות ל "כלים מקבילים" לא רלוונטית.
 
לא יודע לגבי ה 350 האחרונים, האחרון שאני רכבתי עליו, היה משהו כמו 2012, והוא עשה עלי רושם של אחלה כלי לצרכים שלי.
 
וגם אם היו מאלצים אותי לבחור בין נניח WR250 ל KTM250, הייתי כנראה בוחר בכתום, כי אצלי ה WR250 היה נופל בשלבים המוקדמים בגלל מגבלות של מערכת הקירור.
 
כייף להיכנס מידי פעם ולראות שהכל נשאר אותו הדבר
22/05/2016 | 00:07
2
50
סיסו אתה צודק לגמרי לגבי האופנועים.
מכל הליין הכתום ה-450 אכן מרגיש רייסרי.
כל הייתר באנדורו כמו כפפה ליד כולל ה-250.
לעשות סיבוב על אופנוע ולחיות עם אופנוע זה שמיים וארץ...
22/05/2016 | 06:45
5
תמיד שמחים לראותך
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 11:27
5
מה שאותי מענין,זה שKTM מתאמצים שבולמי ה PDS ימוקמו בתנוחה
17/05/2016 | 22:37
4
147
מאונכת יותר.
 
 
KTM מתאמצים, באופן כללי. זה יאמר לזכותם
18/05/2016 | 01:41
2
58
בהחלט - תכלס כיף לראות שהתחום מתקדם כל הזמן
18/05/2016 | 10:21
44
אני סתם מבסוט לקבל גם מ KTM חיזוקים לתאוריה שלי על השפעת
18/05/2016 | 17:02
118
מיקום הבולם על התנהגות האופנוע...
מתאמצים, קצת נסחפת, בלי קשר חשבת שזה אולי קשור
19/05/2016 | 18:53
71
למשהו אחר?
הרי ברור לך שלא סתם הגאומטריה השתנתה עם החלפת הבולם, זה לא שהם לא יכלו לזיז 5 מ"מ לפני עשור או שניים.
 
וזה מה שדירט בייק כתבו (ואני מניח שזה הגיע מKTM):
NEW WP Xplor 48 upside-down split front fork has outstanding damping
characteristics and better bottoming resistance with less weight
 
NEW WP Xplor PDS rear suspension is more progressive and is lighter
 
NEW shock mounting geometry is matched to the new swingarm with a more centered location for nearly symmetrical loads to the swing arm
מה הקטע? פיתחו פרוגרסיביות דרך ההידראוליקה
18/05/2016 | 18:34
92
איזה 15 שנה ועכשיו חוזרים להידראוליקה רגילה וקפיץ פרוגרסיבי. הזוי 
מעניין לעניין באותו עניין. סקירה על צמד הדופ'ים
( לעמוד שלי בתפוז )
18/05/2016 | 21:00
4
74
סקירה מעניינת.
22/05/2016 | 09:16
3
24
יש למה לחכות.
הדופים' הקטומים הם אופנועים מצויינים. יחד עם זאת
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 15:08
2
26
הנדונים 250/300 שונים מאד מה 125. הם חזקים וכדאי שיהיו בידיים מתאימות.
לכן חבל מאד שדגם ה200 לא יהיה חלק מהאופציות. זה היה הדגם המועדף בנפח גם אצלי
במעבר מה 125ים שהיו עבור הבן. ה 250 אופנוע לרוכבי אינדורו וטובים ובעלי נסיון.
בתכלס עם ה 125 ניתן להיות רוכב מצוין זמן רב מאד. שאתה מתמקצע ממשית ומרגיש
את החוסר בסלד תחתון ומה שהוא מספק לא מספיק אז כדאי לשדרג לא לפני לדעתי.

דווקא ביום שישי רכבנו עם עמית גול, רוכב מעולה למי שמכיר
22/05/2016 | 16:54
1
39
וותיק מאוד (לא זקן, סתם לא ילד...) שכבר כמה שנים על 125ים, אחד אחרי השני
זה לא עניין של כסף למי שמכיר נראה שהוא פשוט המועדף עליו, נהנה לפרק עליו גזים שאי אפשר לפרק על כלי אחר, ולא רואים עליו שחסר לו כלום. הכל עניין של יד הרוכב
 
בתמונה- משהו ישן שנזכרתי שיש לי.... עמית מטפס משהו מרשים בצרעה ליד דרך הפסלים
 
יופי של תמונה!! פוזה סלעית חבל"ז.
( לעמוד שלי בתפוז )
22/05/2016 | 22:48
9
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
לגעת בהודו- טיולים בהודו
לגעת בהודו- טיולים בהודו
פורום קראוונים קמפינג
פורום קראוונים קמפינג
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ