לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום אופנועי שטח
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

נמכר באיבי.מגיע מיפן בערך 100$
10/02/2016 | 18:38
2
47
מה אומרים יכול לעבוד או סתם גימיק
נראה מעניין.
10/02/2016 | 20:57
32
 
החסרון, שאין עדיין מספיק ניסיון לרוכבים עם המוצר.
לא גימיק אבל גם לא לאופנוע אינדורו
10/02/2016 | 22:29
28
נועד לצמיגים שצריכים להחזיק לחץ אוויר גבוה.
בלחצים שאופנוע אינדורו צריך הצמיג לא יחזיק על הג'אנט
RXV4.5 אפריליה
10/02/2016 | 14:28
2
54

שלום, מה אתם אומרים על האופנוע הזה לנסיעות כביש? אני יודע שזה אופנוע שטח אבל האם הוא גם נוח לנסיעות בכביש?. למשל הימאהה WRR250 נראה כמוהו והוא גם לכביש.. האם השוני ביניהם כה גדול??
דבר נוסף, אם אני קונה אופנוע כזה שיש לו שעות מנוע והנסיעות שלי בעיקר על כביש וסופ''ש שטח, האם האחזקה שלו יותר יקרה מאופנועים כביש ודוש כמו WRR250? 
אשמח לתשובה עניינית. 
 
שני כלים שונים שני עולמות שונים לחלוטין. האפריליה אופנוע
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 20:17
1
28
אינדורו מקצועי מנוע חזק לא מתאים לרכיבת כביש לפי כל הפרמטרים שתזכרת בשאלה. הימהה דו"ש מצוין בקטגוריה של רבע ליטר אופנוע עם יכולות שטח טובות מאד וגם יכולות כביש . השוני בינם גדול ביותר וכנ"ל בהיבט האחזקה. בימהה תטפל לפי ק"מ ובאפריליה לפי שעות מנוע צפופות.
ימאהה
10/02/2016 | 21:18
24
.אין השוואה בכלל, שני הכלים שונים אחד 450 דו צילינדר אופנוע נדיר ומיוחד
השני 250  צילינדר אחד.
לשימושים שציינת  אני חושב שהיפני מתאים לך יותר, גם בתחזוקה לדעתי
מתקן לעיגון אופנוע לקיר.
09/02/2016 | 13:00
19
78
הבנתי שיש מסגר שמייצר מתקנים שמעגנים את האופנוע לקיר (גלגל קדמי + פרונט). מישהו שמע על זה ? מישהו יודע מי המסגר ? משהו דומה ?




מה רע במתקן עיגון לקיר שכולל
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 14:37
14
72
פלטה בגודל 20-25X20-25 ריבועית עם 4 גוז'ונים מרותך אליה אחר ההלבשה לקיר+טבעת ברזל מסיבית ועבה מרותכת לפלטה?
אליה מתחברת שרשרת נסיבית ומנועל מכובד לגוף האופנוע כקשירה?
מכיר מי שמשתמש בתצורה זו ומרוצה בהחלט.
נסיבית=מסיבית,מנועל=מנעול.
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 14:39
16
מה זה "מרוצה בהחלט"? כמה נסיונות גניבה כושלים היו עד עתה?
09/02/2016 | 22:14
11
20
לא ידוע על נסיונות גניבה. בכל מקרה הסיכוי לגניבה גדול כאשר
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 06:21
10
44
האופנוע נמצא בחוץ באופן גלוי לכל.הרי שגנב יחליט לגנוב הוא יגנוב.
יחד עם זאת, כאשר האופנוע מוסתר ומאוחסן במחסן סגור לדוגמא 
אם יש רתימה לקיר +שרשרת כנ"ל, זה עוד סוג של אבטחה 
ואבטחה טובה לדעתי.קרי עוד מכשול בדרך.
המיגון הכי טוב הוא ביטוח.
10/02/2016 | 11:02
9
16
וכמה עולה ביטוח כנגד גניבות לשנה ?
10/02/2016 | 11:36
8
49
בפעם אחרונה שאני בדקתי (לפני כ 10-15 שנים), זה היה 13% מערך הכלי .... כלומר בערך כל 7.5 שנים אתה משלם את הכלי ... 
 
ברמות כאלה של פרמייה, כבר שווה לך להיות הביטוח של עצמך. 
 
 
אז היום זה שונה
10/02/2016 | 13:32
7
49
כיסוי מלא, כלומר גניבה שריפה, תאונה צד ג' בכל מקום עולה בין 5 ל 6 אחוז מערך הכלי
בכלי של 60K זה יוצא כ3K לשנה
 
כיסוי חלקי, גניבה, שריפה בבית בלבד עולה כמחצית (סד"ג של 1500-2000 לשנה)
 
שרותי איתור (הזעקה האחרונה ושירותים דומים) מבטיחים החזר מלא במקרה של גניבה תמורת דמי מנוי של כ 1000 ש"ח בשנה.
 
אז מבטחים וישנים כמו תינוק.
אני מסכים בהחלט איתך שביטוח זה הדבר
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 14:59
6
42
המיטבי ללא ספק. אכן ראש שקט. הביטוח לגניבה של כ 5 עד 6 אחוז הוא רק תוספת לעלות הגבוהה של ביטוח החובה כך אני מבין את מה שכתב הטוחן. הרי מי שלא בגיל מעל 50 ולא עושה כולל השתתפות עצמית משלם המון על ביטוח לכלי של כ 60k.זו עלות של כ 10 אחוז ערך הכלי.הביטוח הכולל כפי שכתב הטוחן גם להבנתי ולדעתי.
מה שאני מנסה לאמר שכלל חבילת הביטוח יקרה בעיקר מהחובה שמקרין את עלותו הגבוהה על הסך .שפרמטרים של גיל ,השתתפות עצמית וכו' משפיעים, על העלות הכללית.
מה שיוצא, שרוכב צעיר דווקא שרוכב על כלי של 50k גם ישלם סביב 5k חובה וסוג של מקיף .זה במינימום העלות שתצא להבנתי. אז גם כאן לפחות 10% מהערך של האופנוע על ביטוח.
מה דעתך גז האם אכן כך?
מה הקשר לחובה?
10/02/2016 | 15:55
1
45
חובה אתה משלם בנפרד.
 
הכל עניין של ניהול סיכונים ושלוות נפש.
 
אני משלם מקיף מלא על הדוקאטי, 6% בשנה.
 
ב2013 עברתי תאונה מאד לא סימפטית בכביש 4 ששלחה אותי למיון באמבולנס ואת הדוקאטי הקודם לעולם שכולו טוב וחלקי חילוף מעוקמים.
התאונה היתה מתרחשת ללא קשר לעובדה שהיה לי ביטוח או לא.
 
חברת הביטוח שילמה את מלא עלותו של האופנוע, וכך להבנתי הרווחתי תשלום ביטוח מקיף ל 16.6 שנים הבאות וביטוח חובה באותו סדר גודל.
 
עכשיו תעשה חישוב, מה הסבירות שיגנבו לך את האופנוע ב16 שנה הבאות?
סביר?  פחות מסביר? לא סביר כלל?
 
ומעבר לכך גם לעובדה שאתה ישן בשקט יש משמעות כספית, כמה זה שווה לך? 500 שקל בשנה? 1000? 
 
שקלל את העובדות ועל פי זה קבל החלטה...
לגמרי
10/02/2016 | 17:25
5
מה שכתבתי התייחס רק למקיף (+צד ג').
10/02/2016 | 19:30
3
22
נאמר לי בזמנו שאלה התעריפים לאופנועי שטח, כי הם מאד מאד גניבים. אני גם זוכר תקופה בה לא היו בכלל מוכנים לבטח DRים ...
 
לגז, 
אתה מבטח גם את ה KTM שלך ? גם שם מדובר על 6% ?
 
 
 
כן
10/02/2016 | 19:44
2
4
גז ,יש הגיון בדברים. לא ידעתי על השינוי בעלות הביטוח
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 19:47
21
המקיף ובכלל האופציות, הלכה ולמעה כפי שהסברת.
טוב לדעת.
10/02/2016 | 20:23
7
הבעייה בפתרון הזה, שבד"כ השרשרת/מנעול יהיו די נגישים
10/02/2016 | 11:31
39
לפורץ. כלומר יהיה לו יחסית נוח 'לעבוד' עליהם עם ציוד חיתוך.
 
אמנם לא ראיתי עדיין את המתקן שאני מדבר עליו (רק נאמר שיש מסגר שמייצר כאלה), אבל אם הוא נעשה עם מחשבה, אז המנעול אמור להיות די לא נגיש (כמו נניח במתקן רתק). 
 
אם זה לא שלדה זה לא שווה הרבה
09/02/2016 | 17:44
69
וגם אז....
 
 
בבקשה
10/02/2016 | 16:53
2
46
 
זה הבחור, לפי הביקורות זה העיגון הכי טוב שיש כיום בארץ.
 
סביב 1000 שח.
 
גם העיגון הזה פריץ,
10/02/2016 | 19:48
32
במידה והברגים לא עוברים קומפלט את הקיר ומדובר בג'מבואים - עם לום אני שולף את הג'מבואים תוך חמש דקות.
 
ואם אני רוצה אופנוע לפירוק אז עם תוכי אני חותך את השלדה בשנייה
10/02/2016 | 20:23
3
אם עסקינן באדוונצ'ר ,אולי מבלי להרגיש צפוי להגיע ה-AJP PR7
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 11:20
5
81
גם על פי הכתבה מWHEELZ.
כבר שמעתי ומקרוב שיש מתעניינים בכלי.
בדיוק כאלה שרוצים לתת גז בשטח ולרכב בו וגם אופציה
טובה להתניידות כביש על מנת להגיע לשטח ובכל נקודה.
כאן וגם סקירה קצרה כאן
זה המנוע של ה 610 נכון?
09/02/2016 | 13:13
1
59
TE610 של האסקי בתקופת ב.מ.וו
נכון?
מדובר במנוע של סינגל בנפח 600 סמ"ק שמגיע מ-SWM
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 06:30
36
נראה לי שזה המנוע שהיה גם בהסקי 610 אבל אינני בטוח.
אלוהים אדירים, כמה שהוא מכוער! מה זה הפרונט הזה?
09/02/2016 | 22:33
2
53
נראה כמו מסחטת ירקות... :-{
אבל המפרט שם מאיר שוב את ההבדלים בין סינגל גדול כזה לבין האפריקה - 40 ק"ג (או יותר) הבדל במשקל, 7 ס"מ הבדל במרווח הגחון, כמה עשרות מ"מ הבדל במהלך המתלים בכל צד.
עכשיו השאלה אם גם בשטח אפשר להגיד, כמו שאמר כפיר לגבי הכביש, שההבדל ביכולת נמצא מחוץ למעטפת השימוש של הרוכב הממוצע, ולכן אין הבדל אמיתי.
אכן מוכער
10/02/2016 | 09:15
1
50
אני חושב שהכביש והשטח שונים מאוד בתפישה.
בעוד בכביש יש קשר הדוק בין ניצול הכלי למהירות הרכיבה, ומהירות היא פונקציה ישירה של מוכנות לקחת סיכון - זה מה שהופך את ניצול אופנוע הכביש לבעייתי בכביש הציבורי.
 
בשטח לעומת זאת יש יותר מישורים שבהם ניתן להרגיש שאתה מנצל את הכלי, מהירות ביחס לתוואי היא בוודאי אחד המרכזיים אבל איננה היחידה. ולכן בשטח היתרונות למשל שיש ל PR7 על האפריקה לפחות בדף הנתונים - מהותיים.
 
ולכן אי אפשר לאמר את מה שחשבת שאולי אפשר לאמר.
 
וכמו שכנראה אי אפשר לבחון אותם ביכולת השטח, ברור שאי אפשר לבחון אותם ביכולת הכביש.
אני לא בטוח שאני מסכים איתך
10/02/2016 | 19:42
22
כי כמו שאני אהנה יותר בסינגל עם WRF מאשר עם אפריקה טווין, למרות שאני לא אנצל את כל מהלך המתלה, או ארכב בקצב שבו אי אפשר לרכב עם האפריקה, כך לדעתי גם בכביש נהנים יותר עם אופנוע קל, זריז ומדויק גם כשלא רוכבים על הקצה.
אבל מבחינתי, כמו שכבר אמרתי, הדיון הזה די תאורטי - ההנאה שלי ברכיבה על דו"ג בכביש היא בעיקר מעצם הרכיבה. מהאוויר, מהמעורבות בניהוג, מהישירות. אני מסוגל להנות גם עם גולדווינג - זו פשוט תהיה הנאה אחרת מאשר עם ZX. היו ימים שבהם נהנתי לחפש את הנקודה שבה הגלגל מתחיל להחליק - אבל הם עברו כבר. איך אומר מורטאו? i'm too old for this shit...
WR450F במבצע
10/02/2016 | 18:10
2
49
שלום.
בימים האחרונים קראתי פה הרבה אך זו הודעה ראשונה שלי בפורום הזה.
עושה רושם שיש פה אנשים שמבינים עניין.
 
אני מצטער אם זה נשאל פה בעבר. מערכת החיפוש פה היא איומה.
 
ראיתי את הכתבה הזו:
 
אני לפני קניה של אופנוע ראשון. למען האמת כל הזמן חשבתי על ה-WRF250 החדש והמוזרק שאמור לנחות כאן בחודשים בקרובים,
חברים קשקשנים שכבר לא רוכבים (אבל עדיין חברים) אמרו לי שהוא יהיה מושלם בשבילי. לכן חשבתי לחכות עד שיגיע.
אבל עכשיו כששמעתי על ה 450 הזה, במחיר הזה, זה משנה הכל...
 
שאלתי: ה-450 הזה שכעת במבצע - זה הדגם החדש של 2016 עם המנוע ההפוך? אני מבין מעט מאוד. אבל לפי מה שכן הבנתי מדובר בדגם חדש עם שינויים משמעותיים. האומנם?
 
שאלה נוספת:
ראיתי את הסרטון הזה: https://www.youtube.com/watch?v=ctUAg6mbZBM
 
הבוחן שם (שלפי מה שהבנתי הוא שפיץ) אומר בסרטון בפירוש שזה דגם שמתאים גם לרוכב מתחיל...
שאלתי היא האם ה450 הנ"ל באמת יתאים לרוכב מתחיל? אפשר פירוט בקטע הזה?
 
אני אשמח לכל מי שיכול לתת תשובה מפורטת. בטח אם יש לו נסיון אישי על האופנוע הזה. אפילו נסיון קצר. זה יעזור לי.
זה גם אמור להיות המחיר של ה WR250F
10/02/2016 | 19:06
24
פלוס מינוס כמה מאות שקלים אז לא עדיף לך לחכות ?
ה 450 חזק מאוד ולא מתאים למתחילים.
לגבי הדגם המדובר. מדובר בדגם 15 האופנוע
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 19:42
26
עם המנוע הרגיל למיטב ידיעתי ,שמעתי זאת מחבר קרוב שהתעניין.
אני מסכים עם wrr בנוסף . ה- 450 הוא לא כלי למתחילים ובאמת אם עוד מספר חודשים יש סיכוי שמגיע הדגם החדש ותהיה לו תקינה כדאי להמתין לדעתי.
ה- 250 יהיה מתאים הרבה יותר מה-450 לרוכב מתחיל.
 
אניגו.יש לך תהיות לגבי יכולות הכביש של האפריקה-טווין ואיך
08/02/2016 | 11:16
18
110
ה-21" מסתדר בכביש.
הנה חוות דעת  עם סרטון,של מישהו שבחן אותו בכביש ומדבר בדיוק על הדברים האלו (בין השאר).
 
משום מה נתוני גאומטריה אינם מפורסמים או נגישים
08/02/2016 | 19:44
7
73
ה-XR היה זריז מאוד בשינויי כיוון לעומת אחיו, גם אלו ששקלו עשרים קילו פחות.
אפשר היה לראות מהצד בעין שהמזלג שלו בזווית הרבה פחות שלוחה לפנים לעומת TT, KLXR ו-DRZ.  גם DRZ עם גלגלי סופרמוטו לא קיבל את הזריזות שהיתה ל-XR עם גלגל 21 ו-18. ככה שקוטר הגלגל זה לא הכול.
ה-GSים של BMW לא עברו ל-17 או 19 כי אי אפשר להיות טובים בכביש עם יותר, לדעתי הסיבות הם אחרות- יותר היצע צמיגים שמתאים לאופי הרכיבה של הלקוחות, חוזק עדיף וחוסר רצון ליצור כלי שבאמת מתאים לשטח.
אלא שאותה זריזות של ה-XR באה במקביל לעצבנות היגוי במהירות
08/02/2016 | 21:18
6
73
גבוהה.
תופעה שנפתרה ב- 200 ש"ח
08/02/2016 | 23:48
5
74
על ידי הזזה של הכידון קדימה קצת, לא זוכר כמה מ"מ
אתה מוכן להסביר?
08/02/2016 | 23:56
3
67
למה מיקום כידון ישנה את ההתנהגות ולא רק את תנוחת הרכיבה ונוחיות הרוכב? (ואולי ממש מעט את חלוקת המשקל וההעמסה על הפרונט, אבל לא נראה לי ברמה של לפתור עצבנות היגוי)
הרי זויות השלדה וההיגוי לא משתנות. נשמע לי פחות משפיע מאשר לקנות שרשרת ארוכה ולמקם גג"ש אחורי רחוק יותר...
 
בוודאי
09/02/2016 | 08:15
67
המשקל המונח על הפרונט הינו קריטי לשמירה על יציבות במהירויות גבוהות.
בפרונט שבו זה חסר - מרגישים הבדל משמעותי כאשר מוסיפים לו משקל.
אם אני לא טועה הספייסרים של ה- XR היו ממקמים את הכידון כ- 30 מ"מ קדימה לעומת המקור וההבדל היה ניכר, מה גם שזה שיפר משמעותית את כל תנוחת הרכיבה בעמידה בתחום השטח.
 
אגב, גם הרחקת ציר הגלגל האחורי אחורה ממרכז הכובד, מייצרת חלוקת משקל המעמיסה יותר את הפרונט ומעלה את היציבות על חשבון הזריזות.
 
נראה לי שקשה לחשב איזה מהשיטות יעילה יותר סתם כך בתיאוריה.
 
אגב, אותה תופעה של פרונט צף מחוסר משקל במהירויות בהם התנגדות הרוח הינה פקטור להתחשב בו קיימת באופנועים רבים ואף קטנועים מסויימים. זה בעיקר קשור לאיך בדיוק העדיפו לתכנן את ההתנהגות של הכלי ועל מה בחרו להתפשר.
 
אותו רעיון של סטם ארוך מול קצר באופניים או של fork off-set
09/02/2016 | 09:06
1
62
אצלי ב-XR הייתה הגבהה של שני סנטימטר והרחקה של חמש- כלי אחר לחלוטין.
להרגשתי המשחק שיש עם מיקום הגלגל האחורי הרבה פחות משמעותי- לא זכור לי בככל הבדל בהרגשה במעבר משרשרת ישנה עם גלגל דחוף עד הסוף לאחור לשרשרת חדה עם גלגל לפנים. 
גם הסטם הכי ארוך בעולם לא יתן יציבות
09/02/2016 | 21:03
35
לאופני XC ברמה של שלדת DH. הוא משנה את העצבנות לפקודות היגוי (כי המנוף ארוך יותר), ויכול בהחלט להיות שמוסיף קצת יציבות כי יש יותר משקל על הפרונט - אבל לא אותו דבר כמו זווית מזלג שטוחה.
ננסה את זה בהזדמנות - אחד החברים עדיין רוכב על XR
09/02/2016 | 21:05
29
(אגב - למישהו יש במקרה גלגל קדמי תקין ל-XR? שלו סדוק).
אבל ממה שאני זוכר, הבעיה שם לא היתה משקל על הקדמי, אלא מזלג תלול מאוד, מה שגרם לעצבנות בשבילים מהירים. זה היה בולט במיוחד בזיפזיפ, שם רוכבי ה-650 ממש סבלו ביחס לשאר החבורה.
לגבי ההסבר שנתת על העברת משקל קדימה - מה שבאמת היה עוזר לו ליציבות זה הרכבת חברה מאחור...
תודה על הקרדיט, אבל ההערה על ה-"21 לא היתה שלי
08/02/2016 | 22:08
3
61
לפי מה שהבחור אומר, עם הם עשו עבודה טובה עם ההיגוי - אבל אני לא חושב שהוא מתכוון שההיגוי הוא ברמה של אופנוע כביש. אומנם מדי פעם נתקלים בכלים שמצליחים לעבוד על חוקי הפיזיקה - אבל זה נדיר מאוד. וכאן יש לנו אופנוע גבוה יותר מאופנועי כביש, עם גלגל גדול יותר, צר יותר וגמיש יותר (גלגל שפיצים). קשה לי מאוד לראות איך אופנוע כזה  ישנה כיוון באותו דיוק וזריזות של אופנוע כביש טוב.
אבל כמו שכבר אמרתי בדיון הקודם - אני לא נוטה לזגזג בין מכוניות על 160, ואם אקנה אופנוע אדוונצ'ר, זה לא יהיה בשביל לשייף רגליות בנס הרים, ולכן אין לי בעיה להקריב קצת יכולת כביש.
אף אחד לא דיבר בשום שלב על השוואה ל'אופנוע כביש טוב'.
08/02/2016 | 23:32
2
65
מה זה אופנוע כביש טוב.
ZX10R 2015?
יכול להיות שלא הבנתי טוב מה כתבת כאן:
09/02/2016 | 21:11
1
40
"אבל האפריקה טווין,לוקח את ענין השטח,כמעט בלי להקריב כלום בכביש,לרמה אחרת לגמרי"?
לא מדבר על ZX10R אבל מול הטרייסר שהוזכר, למשל, אני חושב שתהיה לאפריקה בעיה ברכיבה נמרצת. הגובה, עם הגמישות המובנית בפרונט (אם כי המזלג של האפריקה בקוטר גדול משמעותית, אם אני זוכר נכון - מה שמפצה על האורך), שמים אותו בעמדת נחיתות בסיסית.
יש מצב שתופתע
10/02/2016 | 06:48
27
אומנם לא נבדק בפועל, אבל יש לי הרגשה שהפערים בין שני הכלים שתיארת לא יהיו גדולים בכביש הציבורי, אולי ברכיבת מסלול או דמויית מסלול במגרש חניה גדול ורחב נניח.
 
שוב, בעולם האמית של הכביש הציבוריאנחנו לא רוכבים על קצה היכולת המכאנית, רחוק מאוד משם, אלא מביאיםלידי ביטוי את הערכת הרדיוס, הערכה של מידת האחיזה, האמונה שהכלי "יתפוס"  שם בהמשך העיקול, החשש מתנועה נגדית/ רוכב אופניים/ מפרסס מצוי וכו'.
במעט מאוד פניות אנחנו משוחררים כמו במסלול, וברובן יש מעקה בטיחות...
ונקודה חשובה נוספת שלא הוזכרה - בכל המקומות האלה בהן הביטחון של הרוכב אינו בשיאו - לדו"ש טוב יש היכולת לאפשר לרוכב להוציא מעצמו את המיטב, משהו שלא יקרה כאשר אתה על אופנוע ספורט או ספורטיבי באותם תנאים.
 
בקיצר, בכביש הציבורי אנחנו כל כך רחוקים מהמיגבלות כל הזמן שזה כבר כמעט לא משנה איפה הן, והאם ניצלתי 80% מיכולת הכלי או 70%.
שום דבר מעבר לנסוע בכביש במהירות סבירה על מנת להגיע בנוחות
08/02/2016 | 23:19
5
74
למרחקים ארוכים..
 
מכובד ונחמד ...אבל מפה עד "אופנוע כביש טוב" המרחק גדול.
חנן בהתחשב בידע והניסיון שיש לך
09/02/2016 | 08:28
4
81
העמדה שלך לא מסתדרת לי כל כך.
אם שמים לרגע בצד דרישות ספורטיביות המתאימות למסלול, אז הרי שמזמן כבר נוצר מצב שבו "אופנוע כביש טוב" הוא פי כמה מעבר ליכולת הרוכב הממוצע ואפילו רוכב מנוסה כל עוד מענין אותו גם לחזור הביתה.
אופנועי הכביש התקדמו למקום שפשוט לא ראוי ולא אחראי להנות מהם בסביבה שאינה סטרילית, וזה דיון אחר לגמרי אם זה משנה בכלל שיש לא מעט אנשים שעדיין עושים את זה.
כשכל העסק של אופנועים מתקדם, אופנוע שיודע לתת 80% מאופנוע ספורט זה די והותר עבור כל משתמש נורמאלי וגם לא נורמאלי.
אתה מודע לאיזה קצב אפשר לתת עם האפריקה החדש על כביש כמו ליאון-לוזית?
או בית גוברין?
או בנס הרים?
כבר מזמן מה שמגביל את הקצב הוא לא היכולת המכאנית או ההנדסית של הכלי אלא מיומנות הרוכב והמוכנות שלו לקחת סיכון.
ובעולם כזה, דו"ש טוב איכותי ומהיר (ועזוב רגע מי מייצר אותו, כן?) זה כל מה שצריך ואתה כמעט לא מוותר על כלום בכביש (ומרוויח על הדרך כמה יתרונות בנוחות החיים) ומרוויח עולם שלם בשטח, אפילו אם אי אפשר לקרוא לזה אינדורו...
09/02/2016 | 09:10
50
סיכום חזק מאוד לכל מי שחושב שהאפריקה לא אופנוע כביש מספיק טוב בשבילו.
 
כמה נכון
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 11:41
6
80 אחוז מאופנוע ספורט - אתה בטוח???
10/02/2016 | 01:10
1
34
במקרה עברתי לפני כמה שנים מאופנוע מאוד דומה לאפריקה למשהו  עם אותה שלדה וכמעט אותו מנוע ו80 אחוז זה ממש ממש לא..
 
 
מאיזה אופנוע לאיזה אופנוע?
10/02/2016 | 06:40
32
והאמת ש- 80% זאת הערכה, לא בדיקה מדודה, אבל אין לי בעיה לחיות עם זה גם בשינוי של אי-אילו אחוזים עדיין הקונספט אליו טענתי תופס מבחינתי.
 
 
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 14:44
 יש לכם שאלות בנוגע לבריאות הפה? מתעניינים בהלבנת שיניים?
בפורום שיקום הפה תוכלו לשאול ולהתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2555
 
 סובלים מעור פנים בעייתי? רוצים לדעת כיצד להיפטר מפצעי הבגרות?
בואו לדבר על זה בפורום אקנה - טיפול ושיקום העור
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2103

 רוצה לצמצם את היקף הבטן ולעצב את פלג הגוף המרכזי?
פורום מתיחת בטן הוא המקום בשבילך!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2548
 
 סובלת מעור עודף? רוצה לדעת כיצד להתמודד עם התופעה?
בפורום הסרת עודפי עור תוכלו להתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2547
 
 יש לכם שאלות בנוגע לתטא הילינג? מתעניינים בשיטת הריפוי האנרגטית העוצמתית ביותר?
בואו לדבר על זה עכשיו בפורום תטא הילינג!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2423
 
והוא בכלל לא ידע שהוא כזה...
06/02/2016 | 11:20
8
186
ּּ+ סרטון מחמם לב לשבת קרה
06/02/2016 | 13:44
6
162
מבית מונסטר אנרג'י
כל מה שמוגזם בUS ואנחנו אוהבים
מוטוקרוסים בפריסטייל בדיונות,MAD MAX style , קוזינות בביקיני, מונסטר טראקס בקפיצות, "כמעטים" וכאלה שיותר מכמעט, סנומיביל בדיונות, הארלים עם צמיגי כפות...
 
מעולה
( לעמוד שלי בתפוז )
06/02/2016 | 21:16
21
הם יסודיים ומסודרים גם בהגזמות...
07/02/2016 | 09:40
29
הנה משהו נוסף לשבת קרה.אבל ממששש.....
07/02/2016 | 14:29
3
108
קררררררררר רק מלראות
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 18:39
14
קר זה לא מילה
07/02/2016 | 22:37
1
73
סביר להניח שכבר ראיתם,
אבל לטובת אלה שעוד לא: https://youtu.be/NP2cP5k5ohw
לא ראיתי סרטון כזה בחיי. מזל שזה קטמ 500
( לעמוד שלי בתפוז )
08/02/2016 | 20:31
49
שיש לו כוח בגלגל.
היה שם איזה קטע בערך באמצע הסרטון שהשלג מכסה את כל האופנוע 
ותן לו גזזזזז הוא נותן בראש כמו גדול. והקור לא עושה רושם שמזיז לו בכלל
סרטון אששששששששששששש שמחמם למרות הקור את הלב!
קבל לייק בנוסף
מי שרוכב על 2 על 2 פעימות נראה הכי טוב משום מה...
( לעמוד שלי בתפוז )
06/02/2016 | 21:15
96
וככל שעובר ימינה מדו"ש מתדרדר.
וואלה מעניין
התלבטות לאופנוע למתחיל .
07/02/2016 | 00:43
8
84
ערב טוב,
יש לי הרבה שנים רישיון אך אף פעם לא החזקתי אופנוע. 
החזקתי בעבר טרקטורון ואני מאוד נהנה מנסיעות בשטח .
 
אני מתלבט על אופנוע אשר גם ישמש אותי לנסיעה יום יומית בכביש כ 60 ק"מ  ליום . וגם ישרת אותי נאמנה בשטח ואוכל להפיק ממנו את המיטב. 
 
לקחתי לנסיעת מבחן את HONDA CRF250L האופנוע הרגיש נחמד אך קצת חלש. 
 
חשבתי גם על ימהה WR250 R . 
 
אני מעדיף לרכוש אופנוע חדש או כמעט חדש גג שנה - שנתיים על הכביש.
 
תקציב 30-40K . 
 
אשמח לעזרתכם למציאת האופנוע המתאים ...אם יש עוד דגמים שכדאים אשמח לשמוע .
ובכל אופן אשמח לשמוע מבעליהם של   שני האופנועיים שרשמתי חוות דעת עליהם , דברים מיוחדים שכדאי לדעת . 
 
מחיר של הההונדה חדש 36K על הכביש , של ימאהה 41K על הכביש . 
 
אני מעדיף לרכוש מסוכנות ולא מיידיים פרטיות מטעמי מימון . 
בהונדה הציעו לי לשים 10 K והשאר ב36 תשלומים ללא ריבית . 
ביאמהה לא עשיתי נסיעת מבחן אבל נראה לי שהתנאים יהיו קצת פחות נוחים . 
 
תודה על כל עזרה :)
אני אתייחס לימהה בלבד ככה כתשובה טובה
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 06:19
6
64
לפתיח שבוע חדש. הימהה הוא האופנוע בה' הידיעה מהשניים. אין מדד רציני להשוואה בינהם. הימהה קל יותר,חזק יותר משמעותית ועוד. הימהה הוא דוש' עם נטיית שטח ברורה ולכן מכלוליו בהתאם. כהארת (בכוונה עם א'),הוא אופנוע מצוין עם מרווחי טיפול רחבים. ישרת אותך נאמנה בשטח. חסכוני בדלק ואמין מאד. אין כל צל של ספק שכעת ברור לאיזה כיון ללכת. הימהה גם סחיר.בהצלחה לכל שאלה "שוט".
תודה ושאלה קטנה
07/02/2016 | 09:04
5
49
איך האופנוע מבחינת נסיעה בכביש , ל60 ק"מ ביום ?
 
האם החזקת בעצמך אופנוע מסוג זה? 
 
תודה רבה 
החזקתי כזה כמעט שנתיים מהראשונים שיצאו
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 09:15
1
55
ב 2008. לא רואה שום בעיה לרכוב 60 ק'מ ביום. הוא מגיע עם צמיגי בריגסטון 50/50 שרדניים. אמנם צריך להתרגל למושב כי זה לא מושב נוחות אבל זה בקטנה. אופציה נוספת אולי בתקציב קצת גדול יותר הוא ה- DRZ400. כבד יותר מהימהה וגם לא מוזרק, 5 הילוכים אבל בהחלט יכול לתת מענה גם לצרכיך. באופן אישי משני הכלים ששאלת הימהה לוקח ובגדול.
אחלה אופנוע!
תודה רבה
07/02/2016 | 09:55
14
אגב מכיר ידיד שמוכר כזה שנתון 14 או 15
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 12:54
2
70
פשוט עבר תאונת אופני הרים שבר חוליות בגב. הימהה הנוכחי זה האופנוע השלישי שלו. הוא בנוסף מדריך רכיבה דו-גלגלי. בחור מקסים וישר. אופנוע כחדש נקי אתה יכול להיות שקט. במידה ותרצה פנה אלי במסר אישי.
בהצלחה!
במקרה בחור נמוך עם זקן תיש? אם כן, אז השבר הוא בצוואר
07/02/2016 | 23:16
1
66
בדיוק פגשתי אותו השבוע והראה לי את סרטון ההתרסקות. אאוצ'!
כן נכון זה הוא. באמת כל כך הרבה שנות דו גלגלי ממנוע ודווקא
( לעמוד שלי בתפוז )
08/02/2016 | 06:03
64
מאופניים ובמהירות נמוכה מאד.
אדם לא יודע מה מחכה לו בעוד שניה כך אומרים וצודקים.
אגב, מזכיר לי את שאני עברתי בהקשר לאותה שניה שמשנה לך את המציאות וגם
את החיים במידה זו או אחרת.
 
הימהה בלי שום צל של ספק , אופנוע מעולה לדרישות שלך!
07/02/2016 | 09:57
24
רפידות נוגעות בדיסק הקדמי
06/02/2016 | 13:13
15
70
KTM 125. בימים האחרונים יש מגע בין הרפידות לדיסק. כשהגלגל באוויר הוא מסתובב בקושי רב, משהו כמו סיבוב וחצי-שניים לפני שנעצר.
 
בדחיפת האופנוע מורגשת התנגדות קלה ויש סאונד עדין של חיכוך.
 
ברכיבה לא מרגיש הבדל. ברפידות יש עוד בשר, הדיסק ישר ובגלגל יש שמיניות ממש בקטנה, שכמעט ולא מרגישים.
מה יכולה להיות הבעיה ואיך פותרים אותה ?
פיני ציפה תפוסים או עקומים,בוכניות תפוסות,עודף נוזל בלם,
06/02/2016 | 13:25
14
80
בוכנית משאבה תפוסה,או אולי אפילו ענף שנכנס בלחץ לתוך הקליפר ומצמיד אותו לדיסק.
במצב קיצוני,גם חופש עצום במיסבי גלגל עלול להצמיד את הדיסק לקליפר.
תודה דןטל על התשובה הזריזה
06/02/2016 | 13:37
13
57
חופש במיסבים אין. עודף נוזל אין. ענף בקליפר אין.
איך לבדוק אם הפינים (אלו הפינים שדוחפים את הרפידות?) תקינים?
היכן נמצאת בוכנית משאבה?
כמה מסוכן/מזיק להמשיך ולרכוב במצב הנוכחי (כאמור, אין הרגשה של האטה במהלך הנסיעה. אולי יכול לגרום לגלייזינג?)
 
תודה רבה
תתחיל בזה,שתאחז את הכךיפר ותנסה להזיז אותו.
06/02/2016 | 16:31
12
78
אתה אמור לקבל תנועה קלה,מין חופשון.
אם אין חופשון כזה,סימן שהקליפר אכן תפוס.
 
בוכנית המשטבה,נמצאת במשאבה,על הכידון.
 
מזיק ומסוכן,זה לא ממש.
רק בלאי גבוה ומהיר של הרפידות והדיסק.
 
למען האמת,אם אתה בטוח שאין שם איזה גורם חיצוני שאתה יכול להסיר,שתוקע את הקליפר,אז מכאן זו עבודה למכונאי.
כיוון שאלו בלמים וזה לא תחום בו מותר לבעלים של כלי רכב לגעת בו.
אבל,אם אתה מבין את המנגנון ויש לך כלים וכישורים מינמלים ואתה מודע למעשיך,אז אתה יכול לנסות לבצע את העבודה לבד.
לדעתי לא טוב\נכון לבצע את העבודה בהדרכה התכתבותית.
תנסה להשיג ספר מכונאים של האופנוע שלך ותעבוד לפי  סדר הבדיקות שהספר מורה.
מעולה תודה
06/02/2016 | 21:04
1
11
חבר שקנה הסקוורנה 125 הייתה בעיה דומה
07/02/2016 | 07:14
57
הבוכנות בקאליפר זזו עם התנגדות רבה , ככל הנראה מלכלוך , חלודה או כל מה שיכול להצטבר שם. ניקינו עם תרסיס לניקוי ברקסים ומברשת שיניים נספר פעמיים על שהבוכנה הלכה חלק וזה הפסיק.
 
זו יכולה להיות אופציה ולדעתי זה קורה שהאופנוע עומד ללא שימוש , בגשם, בוץ לתקופה ארוכה וכך באמת היה במקרה באופנוע שרכש
 
תמיד עדיף לגשת למכונאי שיבדוק מכיוון שמדובר בברקסים ובבטיחות
 
 
הערה אחת לגבי הסכנה
07/02/2016 | 11:25
5
67
נתקלתי במקרה בו אדם שהחליף לבד רפידות (DR350) לא שם לב שנוצר עודף של נוזל בלימה (כנראה מילא כשהרפידות השחוקות גרמו לירידה במפלס במיכל המלאי). גם שם התוצאה היתה חיכוך עדין וקבוע של הרפידות בדיסק. הבעיה היתה שהחום שנוצר כתוצאה מכך גרם לרתיחת נוזל הבלם, ואז הגלגל הקדמי פשוט ננעל. במקרה שלו האופנוע פשוט נעצר, אבל במצבים מסוימים נראה לי שזה עלול לגרום לנפילה.
כך שיש פוטנציאל לסכנה, גם אם לא גדול.
כדי להגיע למצב שתיארת,צריך להיולת חמור גדול וממש להתעקש
07/02/2016 | 13:07
4
73
להמשיך לסוע,על-אף שהרוכב אמור היה ממש לחוש את ההתנגדות והאופנוע היה אמור להתנהג מוזר מאוד בחלקו הקדמי.
חמור גדול.
כשנוזל הבלם "רותח" נוצרת נעילה של הרפידה?
07/02/2016 | 13:19
2
53
אני בכלל חשבתי שבמצב של חיכוך מתמיד הבלימה תאבד בגלל התחממות של הדיסק והרפידה..
מצד אחד חימום הנוזל מגביר את הלחץ במערכת ולכן יגרום
07/02/2016 | 13:56
1
54
להצמדה חזקה יותר של הרפידה לדיסק. מצד שני, כשהדיסק והרפידה לוהטים, מקדם החיכוך יורד. אבל הוא לא נעלם לחלוטין, לכן עדיין תיווצר בלימה.
מה שכן, יש שלב ביניים בו הנוזל רק מתחיל לרתוח, ואז הדוושה/ידית נהיית ספוגית, אבל עדיין לא מתקבלת בלימה לא רצונית.
זה בדיוק מה שדן אמר, "ממש להתעקש"
07/02/2016 | 14:27
19
לא אמרתי שהוא היה גאון הדור...
07/02/2016 | 13:51
19
אז הייתי היום במוסך...בלי שמות...
07/02/2016 | 17:24
3
64
המכונאי פירק את הקליפר וגירז את הבוכנות (זאת לטענתו. לא ראיתי את מהלך העבודה בעיני).
יש שיפור קליל, אבל עדיין הגלגל יחסית תפוס (כשהגלגל באוויר, סיבוב ביד, לא בשיא הכוח, יביא לשני סיבובים של הגלגל לפני שיעצר + רעש חיכוך עדין).
הוא טוען שזה בסדר גמור, ככה צריך להיות וכו...מפה והלאה "אין מה לעשות" ו"סמוך עליי זה פיקס...לא הייתי נותן לך לעלות על אופנוע עם ברקס פגום..." וכו.
 
 
עד כמה אמור להיות מגע בין הרפידות לדיסק?
 
 
להבנתי ועד כמה שזכור לי לא זכורה לי תופעה "תקינה" של חיכוך
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 19:27
48
כפי שאתה מתאר. סה"כ בבית היו 5 כלים עד היום באף אחד לא היתה תופעה כפי שתארת (היו גם 2 קטומים כשלך)
שהגלגל הקדמי על ג'ק הוא אמור לנוע חופשי בלי חיכוך. אתה נותן לו סיבוב בכוח יד הוא צריך להסתובב  אתה צריך להרגיש שאין התנגדות /חיכוך אולי מזערי מאד כזה שלא מאט אותו באופן הייתי מגדיר בולט/ מורגש כפי שציינת.
נחכה גם לעצה של מנוסים יותר ממני בטח.
 
לא אמור להיות חיכוך. תפנה למכונאי אחר שיבדוק ויאתר את הבעיה.
07/02/2016 | 19:54
1
53
כל האבחנות שקיבלת מדן טל הן מעולות. אם אתה לא יודע לטפל בבלמים, תן למישהו שיודע ומוסמך.
בהצלחה.
הבעיה היא שהוא נתן למישהו שיודע ומוסמך, או לפחות אמור
07/02/2016 | 23:15
44
להיות יודע ומוסמך.
אם כי אם הגלגל משלים שני סיבובים, כנראה שמדובר באמת בחיכוך קל מאוד.
לאחר הרכיבה היום ועם מעבר של כמה מעברי
( לעמוד שלי בתפוז )
05/02/2016 | 17:45
5
116
מים מהם אחד משמעותי שהפתיע אף אותי עלו מספר שאלות. ביציאה מהמעבר אופנוע אחד כבה(קטמ 530). אצלי בגאס גאס (4T) המנוע נחנק בעיצומה של החציה איך שהוא התגברתי ,יצאתי הסתדר. אם כך האם המצב של חניקת האויר בצינור מהקרבורטור יכול לאפשר אם וכאשר יניקת מים או האם ברגע שיש חניקה לצינורית מיידית המנוע כבה?
בנוסף עלתה סוגיה נוספת. בהנחה ששמן מנוע ב4 פעימות הוא חצי סינטטי מה אורך חייו? הכוונה נאמר שאני מבצע טיפול כל X שעות נאמר 30 שעות. את המשך הנ"ל מכל סיבה שהיא עברתי מעל 6 חודשים כדוגמא מכל סיבה שהיא. האם המצב תקין או לא? כלומר האם שמן מוטול לדוגמא חצי סינטטי מחויב בהחלפה של סמן מינימלי או לא ואם כן מה פרק הזמן ללא החלפה?
תודה!!
מים יכולים לעבור את מסנן האויר ואף לחדור
05/02/2016 | 19:17
4
80
לשמן המנוע דרך הנשמים.אחרי טיול כזה הייתי מחליף שמן ומסנן.
הוראות היצרנים לגבי מועד החלפת שמנים מגדירות ק"מ/ש"מ או חצי שנה בלי קשר לנסועה כי השמן מתחמצן וסופח דלק במנוע.לשמנים הסינטטיים יתרון באריכות חיים ועמידה בטמפ' גבוהות וכן טווח צמיגות נרחב,לשמן על בסיס מינרלי יתרון בספיחת פיח ומחיר זול מה שחשוב זה מה שהגדיר היצרן כמתאים לאופנוע.
מעבר המים אכן היה עמוק( יחסית למה שאני מכיר)
( לעמוד שלי בתפוז )
05/02/2016 | 19:36
2
74
ונאמר שאני חוצה אזי חלק כביכול ניתז לצדדים. אני מניח שהגובה היה בערך גחון האופנוע פלוס מינוס. לא הגיע לגובה הפילטר אויר אבל בהחלט ויתכן חדרו לשם מההתזה לצדדים.שאתה מדבר על נשם היכן נמצא הנשם במנוע הWR? אין לי מושג באמת. השאלה גם האם המגע של צינורית הקרבורטור עם המים הרי היא משמשת כפתח אויר יכולה לאפשר יניקה של מים בנוסף או שאין סיכוי שמשם יכנסו/יחדרו.
בכל מקרה הוא הולך לטיפול וטוב לדעת לגבי החצי שנה לשמן מנוע.
מים בגובה הגחון לא יכולים להכנס למנוע בשום צורה
06/02/2016 | 08:45
1
57
גם אם הייתה התזה לצדדים ונכנסו כמה טיפות לפילטר אוויר לא יכול
להגרם שום נזק...אתה יכול להיות רגוע.
תודה לתשובה
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 12:49
6
תודה יוגי. אכן גם בדקתי הבית פילטר
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 12:51
28
יבש כמו הנגב..
תודה על התשובה.
ג'ק לקטמ 125
06/02/2016 | 23:29
3
49
שברתי את הג'ק. איפה אני קונה חדש?
אין שום אופציה לתקן?
( לעמוד שלי בתפוז )
07/02/2016 | 09:16
1
13
יש שם כמה שכבות של ריתוכים. אולי אפשר
07/02/2016 | 15:25
11
בדלב (אצל אחד מסוכני הרשת) או בעופר אבניר
07/02/2016 | 09:59
17
הדרכת רכיבה בנושא פניות ומעברי מיכשול - תמונות
05/02/2016 | 12:48
2
115
קישור לאלבום תמונות:
נראה מצוין! עשיתם זאת באזור שבו היה גארוויס?
( לעמוד שלי בתפוז )
05/02/2016 | 19:38
1
22
כן
06/02/2016 | 12:41
9
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
03/02/2016 | 15:16
4
 מתעניינים בצורפות? מחפשים טבעות נישואין וזקוקים להכוונה?
בפורום צורפות טבעות נישואין תוכלו לשאול ולהתייעץ!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2550
 
 מעצבים את הסלון מחדש וזקוקים לייעוץ לגבי הוילונות? מתלבטים בין וילון ארוך לקצר?
בפורום וילונות תוכלו להתייעץ עם מומחה מתחום הוילונות!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2549 

 מעוניינים לדעת מהם הכלים הטובים ביותר להשקעה נבונה וחסכונית? רוצים לנסות להשיג את המקסימום משוק ההון?
בפורום ייעוץ השקעות תוכלו לקבל מענה לכל השאלות!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/1591 

 מתעניינים בעולם הגאדג'טים ורוצים לדעת מהם החידושים הכי חמים בתחום? היכנסו עכשיו לפורום גאדג'טים בתפוז!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/673
 
 יש לכם שאלות בנושא בריאות הגוף והנפש? מתעניינים בשיטת הרפואה הפונקציונלית?
בפורום ריפוי ותזונה טבעית תוכלו להתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2552 
 
 רוצה לתקן את נזקי הזמן ולהעניק לפנים מראה צעיר יותר? מתעניינת בניתוח למתיחת פנים?
בואי לדבר על זה עכשיו בפורום מתיחת פנים!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2046
 
מגן צוואר
31/01/2016 | 10:34
56
271
ראיתי את המתקן המוזר הזה בכמה הזדמנויות. נראה לא נוח ויקר יחסית לשאר ציוד הרכיבה. היום קראתי מאמר של כרובי וזה העלה בי מחשבות שבגילי אין לי הרבה אפשרויות לחלקי חילוף לגוף המקשיש שלי.
יש המלצות למגן סביר בנוחות ובמחיר?
המשך>>
ראיתי את המתקן המוזר הזה בכמה הזדמנויות. נראה לא נוח ויקר יחסית לשאר ציוד הרכיבה. היום קראתי מאמר של כרובי וזה העלה בי מחשבות שבגילי אין לי הרבה אפשרויות לחלקי חילוף לגוף המקשיש שלי.
יש המלצות למגן סביר בנוחות ובמחיר?
נחמד,מרוצי ה H&H האמריקאים.
02/02/2016 | 21:31
1
86
משחררים את ה'ארנבת' קצת לפני ואז משחררים את עדת הכלבים שירדפו ויצודו אותה...
 
הסבב הראשון של ה NHHN ל 2016.(עם קצת מוסיקה משנות ה-80,מתאים בול )
NHHA Round 1 2016 Desert MC Winter Classic
 
 
 
מעולה
( לעמוד שלי בתפוז )
03/02/2016 | 20:05
6
סיבוב בדיונות בין גבולות לעזוז
01/02/2016 | 00:12
3
164
לפני שבוע הסתובבנו בחולות בין גבולות לעזוז. הנה הסרט.
 
הטקסט, קצת יותר אווירה, קצת פחות אינפורמציה. יש גם כאלה.
 
ארץ בראשית
01/02/2016 | 12:52
1
95
מתכנן לרכוב לשם באביב על האופנוע כביש
השרשרת תתלכלך מהחול - חראם
01/02/2016 | 14:43
27
אחלה סרטון, סיפורון הדרך וגם נופים משכרים.
( לעמוד שלי בתפוז )
02/02/2016 | 06:08
24
הוזלה בתעריפי הביטוח
31/01/2016 | 13:48
128
לפי פירסומים תהיה הוזלה משמעותית בביטוח במרץ.לא הבנתי אם כולל דו"גים.
הוזלה ניכרת בתעריפי הביטוח גם לאופנועים?
31/01/2016 | 13:45
55
שרשור מכירות סוף החודש
( לעמוד שלי בתפוז )
28/01/2016 | 22:41
12
18
אופנועי דו"ש למיניהם ואינדורו ברישוי צהוב
( לעמוד שלי בתפוז )
28/01/2016 | 22:43
30
אופנועי אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוס
( לעמוד שלי בתפוז )
28/01/2016 | 22:44
17
אביזרים, חלקי חילוף, מיגון לסוגיו וכל השאר
( לעמוד שלי בתפוז )
28/01/2016 | 22:45
9
14
צמת חשמל מושלמת כחדשה כולל CDI לגאסגאס
30/01/2016 | 08:45
5
47
שתי פעימות כל השנים.
מחיר מבוקש 700 ש"ח.
0506204414
קלאץ אוטומטי רקלוס כחדש
30/01/2016 | 08:47
4
59
ירד מהסקוורנה FE250 אחרי 3 שעות בלבד.
מחיר מבוקש 1200 ש"ח בלבד.
0506204414
רגליות רוכב של PIVOT PEGZ
30/01/2016 | 08:51
1
69
רוחב 60 מ"מ ( הכי רחב שיש ) מתכווננות מעלה מטה.
הרגלית הכי יקרה בשוק.
ניתן להיכנס לקישור להתרשמות
מתאימה להסקוורנה , גאס גאס ועוד.
מחיר מבוקש 500 ש"ח.
0506204414
רגליות לתפיסת המגף של STEGZ PEGZ
30/01/2016 | 08:54
73
הופכות רכיבה בעמידה לנוחה וקלה
מתאים להסקוורנה ( או KTM ) שנים 14-15 כל הדגמים
מצ"ב קישור להמחשה:
במצב חדש כמובן.
מחיר מבוקש 500 ש"ח בלבד.
0506204414
נמכר
03/02/2016 | 14:21
5
נמכר
03/02/2016 | 14:21
4
תומך ברך EVS SX01
30/01/2016 | 18:24
1
79
מידה-EDIUM חדש חדש רק אחד 350 ש"ח
 
כזה
30/01/2016 | 18:31
73
סבל ל HONDA CRF250L
02/02/2016 | 11:48
32
סבל אחורי לאופנוע HONDA CRF250L.
משמש לקשירה של מטען ומתאים לברגים המקוריים של האופנוע
אין צורך בקדיחות.
בפרטי
דודי
חם בפורומים של תפוז
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
Flix וידאו
פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?
פורום טיולים ביפן
פורום טיולים ביפן
אזימוט אירוח כפרי
את הטיול הזה אסור לפספס
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ