לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-' נפתח פורום טיולים בגיאורגיה וארמניה '
נפתח פורום טיולים בגיאורגיה וארמניה
( לעמוד שלי בתפוז )
26/06/2017 | 13:12
2
 משפחות עם ילדים, טיולי בנות, צעירים, דתיים והגיל השלישי: גיאורגיה הפכה להיות היעד החם לחופשה מגוונת ולנו יש פורום חדש שיעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם  היכנסו לפורום טיולים בגיאורגיה וארמניה
לצפיה ב-'רכיבה ראשונה: שרקו SE-R125'
רכיבה ראשונה: שרקו SE-R125
23/06/2017 | 00:15
2
61
ה-SE-R125 החדש של שרקו הוא אופנוע אנדורו משובח ומחליף ראוי לק.ט.מ 125EXC; אנדורו מודרני זה כאן.
 
לצפיה ב-'תודה על הכתבה. דגם חשוב. מהזיכרון'
תודה על הכתבה. דגם חשוב. מהזיכרון
23/06/2017 | 17:24
61
איפה היית ממקם את ה SHERCO בהשוואה ל BETA ו TM
?
מבחינת חווית רכיבה כוללת? ומכל בחינה אחרת שעולה לך בראש?
לצפיה ב-'תודה אביעד על השיתוף אם אני'
תודה אביעד על השיתוף אם אני
23/06/2017 | 21:54
51
קצת מנסה להשוות בין הצפוי להיות בשוק ובקרוב אם אני מבין נכון במשקל בינו ובין הבטה יש רק כ- 1 קג' ביבש.היכן נכנס משקל המצבר והסטרטר יחד אם כך.
על פי הסקירה המאד טובה אני מרגיש שאתה אכן הרגשת הבדלים ולא רק בחיצוני בינהם כפי שמובן בהיבט חומרים ואיכות וכו'.השאלה שאני שואל ואשמח למידע הינה מה ההבדל בינהם קרי בינו ובין הבטה ללא שום מקור יחוס דהינו הקטמ לדעתך? בנוסף הבדל של סביב 10k הוא הבדל די משמעותי (אם לא יותר). השאלה שאני שואל אם זה מוצדק?
הרי גם לקטמ לא היה סטרטר והרוכבים הסתדרו עמו מצויין ולמרות כל דנות האבולוציה שעבר נשאר ללא.
 
לצפיה ב-'הסוף לרכיבות במתקן אדם?'
הסוף לרכיבות במתקן אדם?
22/06/2017 | 07:38
99
לצפיה ב-' פורומים מקצועיים מתחדשים - יש את מי לשאול הכל '
פורומים מקצועיים מתחדשים - יש את מי לשאול הכל
( לעמוד שלי בתפוז )
21/06/2017 | 12:34
7
 מסוכסכים עם השכן על רכוש משותף? מתמודדים עם דייר סרבן תשלום? 
מומחה בפורום ועד בית- בתים משותפים מחכה לשאלות שלכם
 
נתקלתם במקרה של רשלנות רפואית? אתם צריכים ייעוץ משפטי בנושא? עו"ד מהתחום מחכה לייעץ לכם בפורום רשלנות רפואית
 
העסק נמצא בקשיים כלכליים? צריכים ייעוץ פיננסי? פורום הלוואות לעסקים וייעוץ עסקי זה המקום בשבילכם
 
הקריירה נתקעה? מתקשים למצוא כיוון תעסוקתי בחיים? בפורום ייעוץ קריירה מחכים לכם בקוצר רוח וישמחו לייעץ לכם
 
בעיות ראייה, משקפיים, מולטיפוקל, עדשות ראייה, צילינדר -  מומחה אופטומטריסט כאן בשבילכם בפורום עדשות מגע ומשקפיים 
 
 הבניין שלכם עומד לעבור תמ"א 38? לא יודעים מה הזכויות שלכם בפרויקט פינוי בינוי? היכנסו לפורום תמ"א 38 והתחדשות עירונית ותקבלו תשובות להכל

מתמודדים עם בעיות בעסק? רוצים להתייעץ לגבי קידומו? בפורום עסקים תימצאו פיתרונות להכל
לצפיה ב-'מיכל דלק ל DR250'
מיכל דלק ל DR250
20/06/2017 | 12:11
4
67
מישהו מכיר/יודע איפה אפשר מיכל כזה במצב טוב.
לצפיה ב-'תנסה באיביי. לדעתי סביר בהחלט שתוכל'
תנסה באיביי. לדעתי סביר בהחלט שתוכל
20/06/2017 | 17:05
3
40
לאתר שם.אפשרי תמיד להתאים צבע.
לצפיה ב-'יש רק ב 450$'
יש רק ב 450$
21/06/2017 | 08:59
2
52
מעדיף משהוא מכאן ויותר זול.
לצפיה ב-'תודה, אבל זה לא מתאים'
תודה, אבל זה לא מתאים
27/06/2017 | 09:12
16
זה של DR350
לצפיה ב-'רכיבה ראשונה: בטא 125RR'
רכיבה ראשונה: בטא 125RR
19/06/2017 | 10:11
6
87
יש עתיד לאנדורו 125 סמ"ק בישראל!

http://fullgaz.co.il/?p=122487

לצפיה ב-'תודה אביעד על השיתוף!! אכן יופי של סקירה.'
תודה אביעד על השיתוף!! אכן יופי של סקירה.
19/06/2017 | 11:08
5
78
האם תוכל לפרוט, בהיבט הפיניש -הפלסטיקה מסביב.
לצפיה ב-'פשוט - פלסטיקה זולה'
פשוט - פלסטיקה זולה
19/06/2017 | 11:37
4
98
מרגישה כמו פלסטיקה של כלים זולים, גם באיכות הפלסטיק וגם בגימור שלו - למשל כל מיני שאריות פלסטיק בקצוות.
התרגלנו לסטנדרט הרבה יותר טוב מזה - בק.ט.מ והוסקוורנה, בשרקו, בימאהה.
מאמין שהם ישפרו את הנקודה הזו בשנים הקרובים.
למעט הפלסטיקה, שאר האופנוע מרגיש טוב ומגומר טוב.
 
לצפיה ב-'אביעד תודה על הכתבבה'
אביעד תודה על הכתבבה
19/06/2017 | 12:35
3
77
יצא לכם בהשקה גם להתרשם גם מדגמי מרובעים? זה כבר עבר סופית למטרו יש מחירים יש רשימת דגמים יש מסירות?
לצפיה ב-'כן, רכבנו על כל דגמי האנדורו של בטא ל-2018'
כן, רכבנו על כל דגמי האנדורו של בטא ל-2018
19/06/2017 | 12:41
2
106
מרגישים דומה מאוד לאלו של 2017, למעט הורדת משקל מסיבית של סביב 5 ק"ג.
בימים הקרובים נפרסם כתבה על שאר הדגמים.
 
הייבוא והשיווק עברו סופית ממוטוטראק למטרו. כרגע מחסלים שם את מלאי דגמי 2017, ובחודש-חודשיים הקרובים יגיעו דגמי 2018. אין עדיין מחירים לדגמי 2018, אולם לפי בטא-איטליה הם יישארו ללא שינוי.
 
הנה מחירי 2017 נכון להיום במטרו:
בתוך הכתבה תמצא קישורים לרכיבה ראשונה על דגמי 2017 - דו"פ, 4 פעימות וקרוסטריינר.
לצפיה ב-'יש לי שאלה'
יש לי שאלה
21/06/2017 | 08:51
1
81
האם דגמי ה 390/430/480 מתאימים לרוכב מתחיל שמגיע מעולם הטרקטורונים?
האם בכלל קטגוריית ה 500 בשאר היצרניות מתאימה?
 
לא מחפש לעשות סינגלים. רק שבילי 4x4, ומדבר, ודיונות, ושטחים פתוחים... שעשועי סופשבוע.


drz לא התחברתי. 690 לא למידות שלי מבחינת משקל וגובה.
לצפיה ב-'ה-430 לא'
ה-430 לא
23/06/2017 | 00:17
54
הוא רייסר אמיתי. פחות יתאים לרוכבים מתחילים.
ה-350 בהחלט כן. יהיה מעולה.
גם ה-390 עשוי להיות טוב.
ה-480 גבולי. הוא אמנם קל מאוד לרכיבה ונעים לשימוש, אבל עדיף להתחיל עם כלי קטן יותר כדי לא לפתח צלקות ברכיבה.
לצפיה ב-'אנדורו 250 '
אנדורו 250
18/06/2017 | 00:58
2
101
אופנוע לרוכב מתחיל: fe250, exc250f  או  wr250f? מה דעתכם?
מי יהיה יותר ידידותי? מי עדיף מביינת טיפולים? 
 
לצפיה ב-'הexcf וה fe אותה גברת בשינוי צבע'
הexcf וה fe אותה גברת בשינוי צבע
18/06/2017 | 08:03
1
91
ושם ועוד כמה דברים קטנים כמו לינק בזרוע אחורית בהסקי ביחס לקטמ. 6 הילוכים שניהם טיפולים לפי שעות מנוע כל 15 שעות לערך.
הימהה 5 הילוכים עד הדגם החדש שבו 6 הילוכים ,מטופל לפי ק"מ.
השאלה בעלת תשובות רבות זה תלוי מאד למה אדם/רוכב מתחבר. בדגמי הימהה גם בחדש פרונט יושב טוב באדמה ,מנועים אמינים מאד ברבע ליטר(היה ברשותי הדגם הקודם ויש כיום ברשותי את החדש).כולם טובים אני בדגש, באופן אישי ובגישתי- בעד היפני, בהצלחה.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
20/06/2017 | 01:15
38
תודה
לצפיה ב-'חלקים לאופנוע שטח HONDA XR600R 1997'
חלקים לאופנוע שטח HONDA XR600R 1997
19/06/2017 | 22:13
65
אהלן.

מחפש PISTON ו- SLEEVE לאופנוע.
יש המלצות על חנות בארץ? המלצות על קניה אונליין מחו"ל?

תודה!
לצפיה ב-'מזלג קדמי עקום'
מזלג קדמי עקום
18/06/2017 | 20:07
7
95
נתתי לאחי סיבוב וזאת התוצאה… הוא מספר שהחליק בסיבוב ימינה… כשרוצים לסוע ישר צריך להטות את הכידון ימינה, מעבר לזה הוא נוסע חלק, מכירים תופעה כזו?
נראה שהמזלג הקדמי עקום בצורה כלשהי.
האופנוע הוא DRZ400S
לצפיה ב-'להבנתי המזלג איבד מקבילות בין שני בולמיו'
להבנתי המזלג איבד מקבילות בין שני בולמיו
18/06/2017 | 20:58
1
76
הדרך לבחון זאת היא לקחת חתיכת זכוכית או פלטת עץ סנדויץ באורך של המרחק בין שני הבולמים להצמידה אליהם תחת המשולש התחתון שלהם ולוודא הצמדתה לשניהם בו זמנית. אם יש רווח באחד מהצדדים כלפיה אזי אבדה המקבילות. או שתבדוק זאת בעצמך או שתגש למוסך כי בכל מקרה יהיו חייבים לכוונן מחדש מקבילות. כל זאת בהנחה שהכידון עבה ולא מקורי ולא הוא זה שהתעקם.
אם זה כפי שתיארתי זו בעיה מינורית פשוטה לכיוונון.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
19/06/2017 | 06:54
14
לצפיה ב-'סיפור פשוט. הבולמים יצאו מאיזון ואיבדו את המקבילות.'
סיפור פשוט. הבולמים יצאו מאיזון ואיבדו את המקבילות.
18/06/2017 | 23:41
1
89
 
Dirt bike- How to straighten front wheel alignment after crash
 
במידה ואתה לא יודע, עדיף תמיד לתת למישהו מנוסה או מוסך.
בהצלחה.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
19/06/2017 | 06:54
15
לצפיה ב-'קרה גם אצלי אחרי נפילה '
קרה גם אצלי אחרי נפילה
19/06/2017 | 10:55
2
64
שחררתי את הברגים של החובקים במשולשים, כמה דחיסות בולמים והידוק. 
לצפיה ב-'בנוסף חשוב להזכיר שאת בורגי המשולשים'
בנוסף חשוב להזכיר שאת בורגי המשולשים
19/06/2017 | 11:01
1
62
צריך לסגור במומנט מתאים .
לצפיה ב-' תמיד נכון '
תמיד נכון
22/06/2017 | 17:25
7
לצפיה ב-' נפתח פורום גיוס והשקעות בחברות סטארטאפ '
נפתח פורום גיוס והשקעות בחברות סטארטאפ
( לעמוד שלי בתפוז )
18/06/2017 | 10:33
2
 יזמים צעירים? הקמתם חברה חדשה? זקוקים לייעוץ עסקי-משפטי?
פורום חדש, חם מהתנור, יענה לכם על כל השאלות בנושאים כמו גיוסי הון, הסכמי בעלי מניות ועוד ועוד.
 
 
לצפיה ב-'נו מישהו כבר קנה בטא או מכיר מישהו שקנה בטא?'
נו מישהו כבר קנה בטא או מכיר מישהו שקנה בטא?
15/06/2017 | 21:58
2
87
מחפש בנרות חוות דעת. מעבר לרמת המגזינים.
מחפש תחושות של רוכב :)

אני בעיקר ממוקד המרובעים אבל לא אתנגד לשמוע גם ממי שלא רכש מרובע איך התחושות איך האיכות גימור איך העסק זז..? :)
לצפיה ב-'מצטרף לבקשה'
מצטרף לבקשה
16/06/2017 | 08:45
1
81
גם מחפש חוו״ד על ה 480 ובמיוחד האם הוא יתאים לרוכב די מתחיל בשטח (מגיע מעולם הטרקטורונים)
לצפיה ב-'אני יכול לחוות דעתי לגבי ההתאמה בלבד'
אני יכול לחוות דעתי לגבי ההתאמה בלבד
17/06/2017 | 14:39
91
איני מכיר את הדגם לדעתי הוא דגם מקביל לקטמ 500.אלה כלים עתירי מומנט וכוח בעלי אויר נשימה גדול בטיולים ארוכים ומהירותיות גבוהות. זה מנוע גדול מסה מסתובבת גדולה נאמר ביחס ל- רבע ליטר על כל המשתמע מכך. ברכיבה טכנית צפופה לדוגמא זה נפח שלהבנתי מחייב רוכב מיומן ומנוסה.בפתוחים זה אחרת כי זה המון גז. לדעתי אתה צריך לקחת בחשבון שעולם השטח ב 4 גלגלי שונה מאד מהדוגלגלי בכל היבט. משקל התנהגות על התוואי וכו'. זה נכון שאתה בא מעולם השטח זה פלוס בהחלט אך הנסיון שלך הוא על 4 גלגלי. לדעתי תתנסה על הנ"ל בתוואי שטוב לך או על ה-350 שלהם. מה דעתך אגב או האם חשבת על הDRZ400?
לצפיה ב-' מפול גז .בטא 125 ,כבר בקרוב וכמו כן עדכונים על'
מפול גז .בטא 125 ,כבר בקרוב וכמו כן עדכונים על
13/06/2017 | 15:42
26
79
שינויים בדגמים הקיימים. בשורה חשובה מאד לשוק הישראלי בכל הקשור 
לדגם ה-125 של המותג שיגיע לארץ הקודש כבר השנה.
לצפיה ב-'גם שרקו עם 125 דו"פ חדש'
גם שרקו עם 125 דו"פ חדש
13/06/2017 | 17:15
25
99
כבר יש, וכבר מייצרים אותם. בסוף הקיץ אמור להגיע לשווקים באירופה.
 
 
(שסתום פליטה שנשלט חשמלית בדיוק כמו ב- TM125. מתלים WP. טנק דלק 9.5 ליטר)
 
לצפיה ב-'זה שנכנס וזה שיוצא'
זה שנכנס וזה שיוצא
13/06/2017 | 19:07
24
102
ה-125 דופ חוזר.
ה-wrr עוזב.
 
לצפיה ב-' two time מדוע לדעתך זה המצב?'
two time מדוע לדעתך זה המצב?
13/06/2017 | 21:49
23
86
אני חושב קצת שונה. בו ננסה לחשוב רגע אפילו יחדיו. הימהה בבסיסו שונה מהדופ' כך שאני לא רואה במי שקנה את ה WRR את אותו רוכב שמחפש תחליף לדופ' 125. דופ' לאומת דו'ש. אני בדעה שה-125ים הנ"ל יחליפו בהחלט את הקטמ/ הסקי בתחום הנפח הנ"ל ודווקא ינגסו בנפחי ה250 דופ'ים. ויתכן בהחלט בדגמי 4 פעימות נוספים אינדורו כוונתי.
אני בדעה אישית שהבטא ינסוק. עובדתית ה-125 TM לא תפס משום מה. יש בהחלט סיכוי טוב שגם השרקו יתפוס וימריא .לא שמעתי על השתוללות מכירה מכיוון הכלים הללו של TM בכלל הקשת שלהם. דעתך?
לצפיה ב-'לא לא ניסחתי את עצמי טוב. זה לא מה שהתכוונתי'
לא לא ניסחתי את עצמי טוב. זה לא מה שהתכוונתי
13/06/2017 | 22:38
22
79
החל משנת מודל 2018 חוזרים לייצר 125 דופים.
WRR לעומת זאת, אני לא יודע אם אתה מודע לכך - ימאהה הפסיקה ייצור של ה wrr... זהו. שבוע שעבר הודיעו על כך רשמית. בדיוק עשר שנים אחרי שיצא לראשונה: מודל 17 הנוכחי יהיה שנת מודל אחרונה.





לצפיה ב-'וואלה... מעניין מה הסיבה. הפתעת אותי האמת'
וואלה... מעניין מה הסיבה. הפתעת אותי האמת
13/06/2017 | 23:09
21
71
אופנוע שלפי הידוע לי הלך טוב גם בארץ ןבארה"ב.לא מבין מה הסיבה לכך דו"ש מצוין בהחלט. פשששש מפתיע באמת וחבל!! אם יהיה לך בהישג יד אשמח לקרוא את הכתבה הנ"ל. באמת מעניין מה הסיבה לכך.
לצפיה ב-'יודעי דבר מדברים על זה כבר כמעט שנה'
יודעי דבר מדברים על זה כבר כמעט שנה
14/06/2017 | 00:21
20
80
אני עוקב בטוויטר אחרי כמה בלוגרים.
קיצור:
ביפן די עוקבים אחרי התקנות האירופאיות של זיהום אוויר ובטיחות וכו'. בדרך כלל שנה שנתיים אחרי שמשהו נכנס לתוקף באירופה - זה מגיע גם ליפן.
לאחרונה באירופה כידוע נכנסו תקנות היורו-4 וה wrr הפסיק להמכר באירופה כבר מאז שהחלה שנת 2017... מבחינת מודלים: באירופה נמכרו למעשה רק עד מודל 2016.
עכשיו הגיעו התקנות הללו גם ליפן. בעקרון כשזה קורה, לכל יצרנית יש 3 אופציות:
א- לעשות את השינויים הנחוצים באופנוע כדי שיעמוד בתקן החדש ולהמשיך למכור כרגיל.
ב- להוריד את השאלטר ולהפסיק ייצור.
ג- לצמצם היקפי ייצור ולהמשיך לשווק רק בשווקים בהם התקן החדש איננו נדרש. כמו למשל סוזוקי עם הdrz. כבר מזמן לא מייצרים אותו בשביל השוק האירופאי או השוק המקומי ביפן. הוא מיוצר במספרים קטנים רק בשביל השוק האמריקאי והאוסטרלי וכו'.
 
ימאהה בחרה פה באופציה ב'.
ל- wrr יש גם בעיית abs, וגרוע מכך יש בעיית זיהום אוויר שאי אפשר לפתור ללא תכנון מחדש של ה airbox והפילטר אוויר. ולמעשה לשנות את המנוע הנוכחי למשהו אחר.
 
באחד הבלוגים פורסם שמתוך 6 אלף יחידות של wrr/x שנמכרים כל שנה (שזה בפני עצמו לא מספר קטן אבל גם לא מספר גדול. לשם השוואה ה crfl של הונדה מוכר בערך פי שניים כל שנה). השוק היפני והאירופאי ביחד מהווים בערך שליש מסך המכירות של ה wrr וה wrx וימאהה החליטו שלא שווה להמשיך ייצור בהיקף קטן של 4 אלף יחידות בשנה.
הורידו את השאלטר בקיצור.
יש דגמים נוספים שציינו בפירוש שהם מתכננים מחדש ויחזרו עם דגמים חדשים לקראת 2019... אך לא ה wrr/x.
ה wrr הופסק ייצור ואין מחליף בקנה.
 
התוצאה: אתה יכול להכנס לאתר של ימאהה בארה''ב או ביפן ולראות שאין יותר דגמי 2018 בהיצע. אתה יכול להשתמש בגוגל טרנסלייט ולנסות לקרוא את העמוד הבא:
 
 
או להצטרף לקבוצת הפייסבוק העולמית של ה wrr/x גם שם יש על כך דיון עם אסמכתאות ולינקים וכו'.
לצפיה ב-'תודה על התשובה!! אני אבדוק גם בפייסבוק'
תודה על התשובה!! אני אבדוק גם בפייסבוק
14/06/2017 | 06:30
18
64
בהחלט מעניין הנושא. אני זוכר באמצע 08 שקניתי את האופנוע הזה (היה אצלי כמעט שנתיים) שיצא לאויר העולם, נאמר בכל מאמר שהוא אופנוע "ירוק".אני זוכר שקראתי המון מאמרים עליו. דהיינו עומד בתקנות איכות סביבה כפי שהוסבר דאז.מעניין אלו דגמים יהיו להם לשנת 19.אגב אני רוכב גם עם 3 שותפים שלהם כלים כאלה.לטעמי ממש חבל אופנוע מצוין.
לצפיה ב-'ה WRR אופנוע אדיר אבל נפל בין הכסאות מבחינה עסקית'
ה WRR אופנוע אדיר אבל נפל בין הכסאות מבחינה עסקית
14/06/2017 | 15:56
17
100
אני מדבר רק מבחינה עסקית ורק מבחינת מכירות:
למה ה CRF250L מצליח בכל רחבי העולם ומוכר פי 2 יותר מה WRR? (עזוב את המצב אצלנו בישראל שהרי פה שום אופנוע של מאיר לא יכול להצליח).
כי הונדה בחרו גם את הנפח הנכון (250) וגם את המודל העסקי הנכון (ייצור בזול בתאילנד על בסיס ה CBR250).
ה CRF-L בראש ובראשונה מכוון לשווקי הענק של מזרח אסיה... ויש לו את הנפח הנכון על מנת להצליח שם, וגם יש לו את תג המחיר הנכון על מנת להצליח שם.
וגם בעולם המערבי הוא מצליח כי רוב האנשים שקונים דו"ש 250 בעולם המערבי - לא ממש מעניין אותם ולא יודעים להעריך את המשפט "MADE IN JAPAN"... מבחינתם מספיק שיהיה כתוב HONDA על הכסא. מספיק שזה תוצרת הונדה ושיהיה תג מחיר נמוך. לא אכפת להם אם זה הונדה שמגיע מתאילנד או ממונגוליה.
 
ימאהה עם ה WRR בחרו 2 אלמנטים שמבחינה עסקית "מתנגשים" ושלא סובלים אחד את השני ושמיועדים לקהלים שונים:
א- מצד אחד בנו את ה WRR ביפן (מה שאומר עלויות ייצור גבוהות ותג מחיר גבוה בלתי נמנע).
ב- בנו אותו כ 250 סמ"ק מנוע סינגל.
 
אבל 2 האלמנטים הלה לא מסתדרים ביחד... מבחינת מכירות הם פונים ללקוחות שונים:
מי שקונה אופנוע תוצרת יפן ומשלם סכום גבוה - זה לקוחות מהעולם המערבי שלחלוטין אין להם בעיה להוציא 7 אלף דולר/יורו על אופנוע דו"ש - אבל הם לא מעוניינים במנוע 250... המינימום שהם מעוניינים בו זה לפחות מנוע 400 סמ"ק ומעלה.
ולהפך:
מי שמייצר דו"ש 250 - בד"כ מייעד אותו מלכתחילה לשווקים ההמוניים של מזרח אסיה שם הלקוחות אכן מעדיפים ורוצים מנועי 250 - אבל מאידך לא מוכנים לשלם 7000 דולר על אופנוע.
 
ה WRR פשוט נפל בין הכסאות.
 
צריך להבהיר:
הייצור של ה WRR הופסק בראש ובראשונה בגלל אי עמידה בתקנות זיהום אוויר חדשות שנכנסו ביפן ובאירופה. אין ספק... אבל אם היו לו נתוני מכירות גדולים יותר, אולי ימאהה היתה ממשיכה לייצר בשביל שאר השווקים בעולם (חוץ מיפן ומאירופה) שבהן התקנות המחמירות עדיין לא בתוקף.
כמו שסוזוקי מייצרת את ה DRZ או הונדה מייצרת את ה XR650 רק בשביל השווקים האמריקאים והאוסטרלים וכו'. (אלו דגמים שעדיין מאוד מצליחים בארה"ב)
ללקוחות בארה"ב ובאוסטרליה אין בעיה לשלם 7 אלף דולר כשבתמורה הם מקבלים מכונה תוצרת יפן DRZ או XR עם 650 סמ"ק או 400 סמ"ק... אבל על  על מכונה של 250 סמ"ק הם פשוט לא מוכנים לשלם סכום כזה גבוה של 7 אלף דולר.
 
אני מעריך שאם אי פעם נראה WRR חדש הוא יהיה לפי התוואי שהונדה התוותה עם ה CRF-L שלה: אופנוע תקציב פשוט וזול, עם מפרט נחות, שיהיה מיוצר בזול במדינת עולם שלישי כל שהיא (כנראה במפעלי ימאהה באינדונזיה על בסיס ה MT-03 וה R3 שממילא מיוצר שם). הוא יהיה דגם זול לרכישה, והוא ימכור בכמויות גם במזרח אסיה - וגם בעולם המערבי בקרב קבוצת הלקוחות המערביים ההולכת וגדלה שהמשפט MADE IN JAPAN לא אומר להם כלום - ושלא משנה להם איפה האופנוע דו"ש הקטן שלהם מיוצר ומה המפרט שלו - כל עוד הוא זול לקניה וכתוב YAMAHA על המושב ועל הפלסטיקה.
 
 
לצפיה ב-'אתה יודע two times בבקר בדרכי למשרד שוחחתי עם חבר'
אתה יודע two times בבקר בדרכי למשרד שוחחתי עם חבר
14/06/2017 | 20:31
14
83
שעובד עמי בחברה ובעל כלי כזה(אחד מהשלשה) וסיפרתי על הדבר.
שוחחנו על מה שתארת אתמול וברור לי גם לאחר דבריך וגם לאור מה שדיברנו בבקר יחד שמדובר בתחשיב כלכלי נטו ,כפי שאתה מתאר. אתה תארת זאת בפרוט רב ובאמת ,אני שמח מאד על כך,זה ידע ומידע חשוב. כל הכבוד לך על ההשקעה בכתיבה שהיא גם מסוגננת ברמה מכובדת מאד הייתי מתנסח .זה נותן לי גם זוית ראיה על הכותב עצמו .
האמת לא ידעתי שהXR מיוצר בדמות 650 כיום, שמץ של מושג לא היה לי בהקשרו לדוגמא. אני חושב שהימהה ה WRF הקודם שלי שנתון 09 היה ימהה איטליה. נכון מנוע יפני אבל הרכבה לדעתי באיטליה ונכון זה עדין אירופה.
ההסבר אכן מצוין ונותן זוית על הנעשה בסגנון של עולם אחר ושונה בתכליתו משלנו ובכל היבט כולל הגישה למשפט made in japan שאני יכול לאמר לך בפה מלא אצלי אישית עדיין קיים ולבטח עם עוד הרבה אחרים ולא רק בשוק הדו גלגלי.
תודה לך שוב, שאפו על ההשקעה בהסברים !!
לצפיה ב-'תודה רבה רבה מחשמל. אני מעריך את זה.'
תודה רבה רבה מחשמל. אני מעריך את זה.
14/06/2017 | 21:04
11
72
מה שעצוב ב made in japan הוא שאנחנו כנראה לא הולכים יותר לראות את זה בקרוב בעולם הדוש''ים.
הנסיון הכה טפשי (עסקית) של ימאהה לבנות wrr תוצרת יפן במחיר לצרכן של 7000 יורו/דולר - הוא שווה ערך בטיפשותו למשל לנסיון לבנות את ה R3 ביפן ולמכור אותו ב 7000 יורו/דולר.
(שלכשעצמו זה כנראה יהיה אחלה אופנוע, אבל ברור שזה יהיה כשלון עסקי)
אין. יותר אנחנו לא נראה דברים כאלו.
 
אם ימאהה אי פעם יבנו wrr חדש - הוא יהיה כנראה מיוצר באינדונזיה לפי המודל של ה r3. ויהיה כבד, פשוט, וזול.
אם אי פעם סוזוקי ירצו לבנות dr350 חדש - הוא יהיה מיוצר בסין על הבסיס של הג'יקסר 250 שלהם ויהיה כבד, פשוט, וזול.
אם אי פעם קווסאקי ירצו לבנות klx חדש - הוא יהיה מיוצר בתאילנד על בסיס הבייבי נינג'ה שלהם - ונחש מה - הוא יהיה פשוט, כבד וזול.
 
לדעתי אם אי פעם נראה דו''ש made in japan שוב בעתיד - לדעתי זה יהיה רק אם אחת היפניות תחליט לצאת בדגם כבד רציני אגרסיבי יוקרתי, עם 600 סמ''ק לפחות - שילך במוצהר ראש בראש מול ה690/701 של קטמ.
 
ה wrr היה טעות יפיפיה ומיוחדת שלא תחזור.
 



לצפיה ב-'לא הבנתי מה ההתלהבות, ה-DR350 שהיה לי שקל פחות'
לא הבנתי מה ההתלהבות, ה-DR350 שהיה לי שקל פחות
14/06/2017 | 21:15
10
88
היה חזק יותר, עם שישה הילוכים, קירור אויר שלא הפריע לו מעולם ועם פוטנציאל שיפורים אדיר. הזיכרון שלו עוד היה טרי טרי אצלי כשעשיתי סיבוב על ה-WRR והתרשמתי שמדובר במשקולת אנמית וקופצנית.
לצפיה ב-'אם לא הבנת אז לא הבנת'
אם לא הבנת אז לא הבנת
14/06/2017 | 22:25
1
88
בלי בכלל להכנס לדיון העתיק הזה של ''איך אופנועים משנות ה 90 היו יותר קלים ויותר חזקים מאלו שבאו בשנות האלפיים"...
 
לא אהבת את ה wrr? לא הבנת? לא התלהבת?
זכותך. יש הרבה כמוך שלא התלהבו.
זה היה משעמם אם כולנו היינו מתלהבים מאותו דבר.
לצפיה ב-'מסכים איתך, עניין של אופי'
מסכים איתך, עניין של אופי
16/06/2017 | 07:35
9
לצפיה ב-'ה350 שהיה לך כבודו במקומו לתקופתו'
ה350 שהיה לך כבודו במקומו לתקופתו
15/06/2017 | 08:21
7
92
אבל בו קצת אתן לך כיון.
ה WRR שוקל כ- 3 קג יותר רטוב.
מוזרק ,שלדה מתקדמת, מקורר נוזל ולא אויר /שמן ומפיק 30 כ"ס. אני לא יודע מה המומנט של ה350 ביחס אליו.לדעתי זה כמו להשוות את האיביזה FR של הבן שלי עם מאזדה 2 פלוס מינוס בהיבט ביצועים רק כדוגמא.
לצפיה ב-'אני מקווה שאתה מודע לכך שה-FR זה רק רמת גימור'
אני מקווה שאתה מודע לכך שה-FR זה רק רמת גימור
16/06/2017 | 07:33
6
26
לצפיה ב-'מודע בהחלט.'
מודע בהחלט.
16/06/2017 | 08:25
5
13
לצפיה ב-'אז אתה גם מודע לעובדה שהפרש הביצועים לא ממש גדול? '
אז אתה גם מודע לעובדה שהפרש הביצועים לא ממש גדול?
19/06/2017 | 21:39
4
8
לצפיה ב-'אני מדבר על השוואה ואתה מכניס את גודל'
אני מדבר על השוואה ואתה מכניס את גודל
20/06/2017 | 18:10
3
27
הפרש הביצועים. אז תקרא קצת השוואה של ביצועיהם: מהירות סופית,חסכון בדלק,תאוצה מ-0 ל-100, מומנט, ועוד מן דהוזים וזה יתן לך קצת כיון. כן הפרש גדול לא הפרש גדול , כן 30 אחוז לא 15 אחוז,לא ראיתי בדברי כיון לגודל ההפרש אלה רק ורק הפרש!! רוצה להכנס לגודלו בבקשה כולו שלך.הדברים ברורים.
לצפיה ב-'כשמשתמשים בביטוי "זה כמו להשוות" הכוונה בדרך כלל היא שמדובר '
כשמשתמשים בביטוי "זה כמו להשוות" הכוונה בדרך כלל היא שמדובר
21/06/2017 | 00:05
2
27
בהשוואה חסרת טעם בשל פער גדול.
במקרה דנן, הפער קטן מאוד - ואלו בהחלט שתי מכוניות ברות השוואה בכל הנוגע לביצועים.אני חושב שאפילו השוו אותן בארץ במבחן כזה או אחר. ואם לא אותן, אז את המאזדה2 וסקודה פאביה, אחותה הכמעט זהה מכאנית של האיביזה.
בקיצור - אם רצית להגיד שה-DR וה-WRR הם אופנועים דומים וברי השוואה, הצלחת. אם הכוונה היתה אחרת - אז לא כל כך.  
ואגב, זה שה-WRR מוזרק, מקורר נוזל ועם "שלדה מתקדמת" לא ממש אמור לעניין אף אחד, לפחות לא כרוכב. מה שמעניין זה איך האופנוע נוסע.
לצפיה ב-'הן בהחלט ברות השוואה ויש גם הבדלים'
הן בהחלט ברות השוואה ויש גם הבדלים
21/06/2017 | 14:44
1
20
משמעותיים בחלק מהסעיפים בהם ניתן להשוות בביצועים.אני תמיד מעדיף לרכב כמו אחרים בוודאי על חדשנות ופחות על ההסטוריה.עובדתית ,החדשנות היא גם מנוף הקידמה כולל כמובן באופנועים ובתעבורה בכלל.זה מטיב עם המוצר( והרוכש) מטייבו מקדמו ובכלי תחבורה מעניק ביצועים טובים יותר, כמו בהמון תחומי החיים.
לצפיה ב-'מודה - לא הבנתי מה בדיוק רצית להגיד, או איך זה קשור לדיון'
מודה - לא הבנתי מה בדיוק רצית להגיד, או איך זה קשור לדיון
22/06/2017 | 20:55
22
אבל אהמר ואניח שהבנתי חלקית - מספיק כדי לא להסכים. מבחינתי, חדשנות בפני עצמה היא חסרת ערך אם היא לא מביאה שיפור בתוצאות. ראה ערך מתלים קדמיים שאינם טלסקופיים.
לצפיה ב-'הWRF היה רשום תוצרת איטליה משיקולי מס בעיקר'
הWRF היה רשום תוצרת איטליה משיקולי מס בעיקר
15/06/2017 | 08:53
90
קומבינה יפה שעבדה
זה היה 100% תוצרת יפן מלבד אביזרי רישוי שהדביקו לו באיטליה
לצפיה ב-'תן לו אדום'
תן לו אדום
18/06/2017 | 11:45
9
לצפיה ב-'זה קצת מתנגש עם זה שכפי שאתה בוודאי קורא ויודע,'
זה קצת מתנגש עם זה שכפי שאתה בוודאי קורא ויודע,
16/06/2017 | 08:34
1
95
אנשים במערב,משקיעים אלפי דולרים בלי בעיה בהפיכת ה CRFL למשהו שמתאים להם.
האופנוע הזה הפך להיות פלטפורמה לקהל משמעותי.
 
הם יכלו לקנות WRR ולכאורה לחסוך חלק ממחיר השיפורים. אבל...
 
חלק מההצלחה של ה CRFL לדעתי,נובעת מנייטרליות מסוימת שהרוכב מתחבר אליה בקלות יתרה.
 
ל WRR אין את זה.
לצפיה ב-'אני יודע שאנשים גם כנ"ל לגבי הWRR שיש לו המון שיפורים'
אני יודע שאנשים גם כנ"ל לגבי הWRR שיש לו המון שיפורים
16/06/2017 | 12:49
79
ואפשרויות להפכו בדיוק לפלטפורמה לקהל משמעותי כהגדרתך.
מה השוני בהצלחה הפחותה שלו מההונדה בהיבט אותה נייטליות שאתה מתאר בדבריך שכן לא ברור מה היא אותה נייטרליות בנוסף שאין לו?
 
 
לצפיה ב-'תודה'
תודה
18/06/2017 | 11:40
6
לצפיה ב-' פורום הישרדות נפתח מחדש '
פורום הישרדות נפתח מחדש
( לעמוד שלי בתפוז )
15/06/2017 | 13:02
5
 שורדים אמיתיים מכורים להדחות ומשימות חסינות
פורום הישרדות נפתח ומחכה לכם, במיוחד לרגל העונה החדשה המשודרת בימי רביעי ושבת ערוץ 2.
היכנסו ושתפו מי הפייבוריט שלכם
 
 
לצפיה ב-'דגמי 500 /501 /480/ 530 אלו דוש״ים?'
דגמי 500 /501 /480/ 530 אלו דוש״ים?
11/06/2017 | 16:38
6
112
אני חדש כאן עובר ל2 מה שנקרא אחרי הרבה שנים של טרקטורונים.

בקשר לדגמי ה 500 למיניהם: שמתי לב שבאמריקה קוראים להם dual sport
בדיוק כמו שהם קוראים ל drz
נראה תמוה אבל עובדתית ככה הם קוראים להם.

מישהו פה על 500/501/480 ויכול לספר?



לצפיה ב-'הדגמים שרשמת לגביהם הם דגמי אינדורו טהורים למשעי כנאמר'
הדגמים שרשמת לגביהם הם דגמי אינדורו טהורים למשעי כנאמר
11/06/2017 | 20:17
90
הקטמ 510 /530 כנ"ל הבטה 480 הם כלי שטח טהורים על כל המשתמע מכך.
מכוח מנוע בהיבטי הספק ומומנט, משקל האופנוע, מהלך מתלים,יחסי העברה, מרווח טיפול ומה לא. הDRZ הוא אופנוע דו"ש שרק לדוגמא, שוקל 145 ק"ג ביחס לסביב 115-117 לקטמ (עם דלק). זה עולם אחר של כלים בכל היבט שלא תטעה או תוטעה.
 
לצפיה ב-'ולשאלתך: בארה"ב נקראים Dual Sport'
ולשאלתך: בארה"ב נקראים Dual Sport
12/06/2017 | 08:36
4
100
כל האופנועים אשר יכולים לקבל תקינה אשר מאפשרת להם לנוע גם על כבישים ודרכים ציבוריות. בישראל אין הפרדה שכזו מבחינת משרד הרישוי (כל האופנועים בעלי הלוחיות הצהובות יכולים לעשות זאת), אז הנישות נקבעות ע"פ אופן השימוש בכלי: דו"ש, אנדורו, מוטוקרוס וכו'...
לצפיה ב-'מודה על ההבהרה. מאוכזב לשמוע.'
מודה על ההבהרה. מאוכזב לשמוע.
12/06/2017 | 21:01
3
98
נתקלתי ב 701 החדש. זה אופנוע לויקינגים. לא בשבילי. אולי אם הייתי גבוה ב 20 סנטימטר ושוקל עוד 20 קילו היה על מה לדבר. אני בקושי 175 על 70 קילו.
נתקלתי גם בdrz הישן הכבד והמוכר מימים עברו.

חבל שאלו האופציות היחידות. מאוד קיוויתי שדגמי ה 500 המודרניים יוכלו לשמש כדושימושיים, מה גם שאני לא מחפש אופנוע למורכבת או לרכיבות מנהלתיות מרובות וארוכות, וגם לא משהו לשים עליו ארגזי צד.
בסה״כ מחפש אופנוע לרכיבות מנהלתיות קצרות ולעיתים רחוקות. 90 אחוז מהזמן זה יהיה רק אופנוע לפנאי. מקסימום עם תיק או שניים קטנים מאחורה, ובעיקר מחפש אופנוע שיהיה אפשר לצאת מהבית ולרכב עליו בכביש ״עד לשטח״, ויהיה ניתן לבצע עליו קטעי קישור ארוכים. קרי אופנוע שאתה יוצא לרכב בבוקר אזור בית גוברין, ואחרי כמה שעות של שבילים באזור פתאום בצהריים מחליט שבא לך חולות חלוצה - אז עולה על כביש ורוכב עד שמגיע למערב הנגב.
על הדרך חשבתי על אופנוע שיבטל לי את הצורך בעגלה. גם מבחינה כספית וגם מבחינה מהותית (מהבחינה שללא עגלה אז לא צריך מסלולים מעגליים).

מאוד קיוויתי שיהיה מדובר רק על החלפות צמיגים לצמיגי דו״ש. חבל שזה לא המצב תודה שהבהרתם לי ואשמח לשמוע הצעות בהתאם למה שכתבתי.





לצפיה ב-'1.75 גובה על 70 ק"ג מצבך מצוין. זה גובה יפה'
1.75 גובה על 70 ק"ג מצבך מצוין. זה גובה יפה
12/06/2017 | 21:34
95
ומכובד לטעמי והמשקל מצוין (הלוואי עלי). לגבי האופנוע הדרוזי, אולי קצת כבד אבל בהתניידות כביש זה פלוס הוא יושב טוב. בשטח שאתה חפץ בו הוא יהיה מצוין יעשה הכל מהכל יש לו מספיק אויר לנשימה -מנוע חזק. נכון 5 הילוכים, אבל רק היום שוחחתי עם חבר שגולש כאן ורכש דגם 16 לפני כשנה. האופנוע מצוין לסגנון הדו'ש הנ"ל. אפשרי לבדוק אופציה לכיון הימהה WRR שאני מבטיחך שיעשה עבורך נאמנה כל שרות שטח עם יכולות כביש גם עד 100 קמ"ש לא תסבול מידי. אמנם רבע ליטר אבל אופנוע מצוין.יש עוד אופנוע טוב שאני חושב שכדאי שתחשוב עליו והוא 
ה swm 650R דו'ש ויש את דגמי הR300 וכן את דגם ה R500 האנדורו שלהם. מיובאים על ידי א.ש.ל מוטורס יבואני יוסאנג. המנועים הם של הוסקוורנה המקוריים,הדור הקודם תרם האיחוד עם קטמ. מקווה שנתתי עוד כיון מחשבה.
לצפיה ב-'שמע.. אין הכל מהכל'
שמע.. אין הכל מהכל
12/06/2017 | 22:10
1
102
לחולות חלוצה לא תיכנס עם צמיגי דו"ש , ובכל מקרה מעבר מתא שטח רחוק אחד לשני יעייף אותך גם בכביש, אפקט המפרש וכו'
אין בעיה להתנייד עם 500 בכביש לטווחים קצרים, אבל זה לא יהיה טיל בינעירוני
מבחינה כספית, עגלה זולה יותר מבלאי של אופנוע....
 
לצפיה ב-'אופנוע חלומות.'
אופנוע חלומות.
12/06/2017 | 23:47
96
אופנוע חלומות זה אופנוע שצריך לבנות. לא תקבל אותו סטוק. אתה יכול לקחת דו''ש דרוזי/wrr כמו שהציע המחשמל כנקודת מוצא. ואתה יכול לקחת כלי אנדורו 500 כמו שחשבת מלכתחילה כנקודת מוצא. הפרקטיקה של לקחת 500 ולהפוך אותו לדו''ש היא פרקטיקה מוכרת בחו''ל. חפש בפורומים זרים או חפש בגוגל או ביוטיוב ktm 500 adventure או בטא - ותראה לא מעט תוצאות. כמו שאולי חשבת: צמיגי דו''ש, שינויים ביחסי העברה, החלפת מושב, תיקי זנב רכים, פנסי לד, מיגוני רוח נשלפים, ובלבולי מוח לרוב. אצלנו בארץ זוהי לא פרקטיקה מקובלת וגם לא נדרשת וגם לא פופולרית - מאלף ואחת סיבות שהראשונה שבהן היא המחירים הגבוהים של ארץ הקודש. לבנות יצור כלאיים שכזה יעלה לך הרבה כסף. להחזיק ייצור כלאיים שכזה יעלה לך הרבה מאוד כסף.
אם משום מה אתה מתעקש על האופציה הזו הייתי מציע לך לשקול את ה swm 500 שמגזינים בחו''ל טוענים שהוא מזכיר להם את ה xr650r מפעם, שמחזיק יותר שמן מנוע יחסית למתחרים ושהוא בעל מרווחי טיפולים שנמדדים באלפי ק''מ, ולא בשעות מנוע.
 
לצפיה ב-'XT500, זוכרים דבר כזה?...'
XT500, זוכרים דבר כזה?...
10/06/2017 | 20:27
7
135
מחפש מישהו באזור תל אביב שמתעסק בחלפים ל XT500   , מודל 1980 (!).  
מישהו מכיר, יודע?
 
לצפיה ב-'הנה.כאן. בטוח תהנה... רמקולים.'
הנה.כאן. בטוח תהנה... רמקולים.
11/06/2017 | 18:24
6
144
לצפיה ב-'מעליב ולא אמין. אם היה XT500 אמיתי-היו תופשים אותו על ההתחלה'
מעליב ולא אמין. אם היה XT500 אמיתי-היו תופשים אותו על ההתחלה
12/06/2017 | 09:57
109
נפגעתי עד עמקי נשמתי..  :)
תודה- אחלה סרטון, אכן נהנתי !
לצפיה ב-'אופנוע אנדורו מודרני בחיים לא היה עובר ככה דרך מעקה המסעדה'
אופנוע אנדורו מודרני בחיים לא היה עובר ככה דרך מעקה המסעדה
15/06/2017 | 16:30
4
63
והקיר של האסם.
מצד שני הבלונדיני בטח היה מצליח לזרוק אותו מספיק רחוק כדי לפגוע בבונד...
לצפיה ב-' אם לא שמת לב,הוא זרק דגם מפלסטיק...'
אם לא שמת לב,הוא זרק דגם מפלסטיק...
16/06/2017 | 09:49
3
27
לצפיה ב-'אה... הוא לא באמת הרים 150 קילוגרם של אופנוע בכזו קלילות '
אה... הוא לא באמת הרים 150 קילוגרם של אופנוע בכזו קלילות
16/06/2017 | 15:36
2
51
מעל הראש ואז זרק אותו? וואי... הרסת לי את כל הסרט עכשיו!
לצפיה ב-' אופס,לא התכוונתי...'
אופס,לא התכוונתי...
16/06/2017 | 21:40
1
18
לצפיה ב-''
17/06/2017 | 22:42
2
לצפיה ב-'7 דקות של טירוף סל"ד אמריקאי.נראה ש 450 כזה שם, במירוץ אחד,'
7 דקות של טירוף סל"ד אמריקאי.נראה ש 450 כזה שם, במירוץ אחד,
08/06/2017 | 15:43
14
141
עושה יותר פעימות מ 450 אחד,כל חייו אצלנו...
 
 
ווליום,מסך הולם.
 
 
לצפיה ב-'אכן טרוף . איזה עקיפות מהירות אבק ומה לא. ה-450 באמת'
אכן טרוף . איזה עקיפות מהירות אבק ומה לא. ה-450 באמת
08/06/2017 | 20:16
68
נשמע היטב כמי שנותן עבודה חבל"ז. אבל מה קרה שניות לפני הסיום? וואחד התעופפות רצינית
לצפיה ב-'מה הפלא?'
מה הפלא?
08/06/2017 | 21:48
12
84
זה נראה בערך כמו מירוץ פלאט טראק על טוואי יותר חולי- מסוג הקטעים שאפשר להוריד בהם כוח כמה שרק יש ואז זה נגמר בהתרסקות.
זה תוואי שיש רק שתי דרכים לרכב בו- או באופן משעמם או באופן מסוכן.
לצפיה ב-'זה רק נראה לך פלאט טראק ותן גז עד השמים.יכולת הרכיבה הזו '
זה רק נראה לך פלאט טראק ותן גז עד השמים.יכולת הרכיבה הזו
08/06/2017 | 23:01
11
90
גורמת לך לחשוב שזה כזה בסיסי.
כמו במסלולי מוטוקרוס בעולם.
זה נראה שטוח,אבל אם תנסה לרכב במסלול כזה אחרי מרוץ,תמצא שפני השטח מחורצים בחריצים שחצי אופנוע נעלם בהם ואתה עלול להתקע בלי יכולת להמשיך.
והם,פשוט יוצאים ונכנסים לחרצים האלו,משנים קווים,כאילו הקוליסים האלו לא שם.
 
תנסה פעם לעלות לטייבל ארוך ,כשהחריצים האלו קובעים לך הנתיב.
הפחד משתק ואתה פשוט נעצר...
 
חוץ מזה,אם תבחן את הסרטון קצת,אבל ממש קצת יותר לעומק,תראה שם 'ברמים'רציניים,טייבלים ארוכים שצריך חמישי פול גז כדי לסיים אותם וגם סדרה של צמיגי שופלים סטייל אינדורוקרוס,שצריך לעבור.
 
בקיצר,צריך טכניקת על,כדי להצליח לרכב כמו שהחבר'ה האלה רוכבים שם.
 
אנחנו לא יודעים לרכב ככה.
לצפיה ב-'תקרא לזה איך שאתה רוצה ..אינדורו זה לא.'
תקרא לזה איך שאתה רוצה ..אינדורו זה לא.
09/06/2017 | 00:48
4
35
לצפיה ב-' מי רוצה שזה יהיה אינדורו....'
מי רוצה שזה יהיה אינדורו....
09/06/2017 | 08:28
3
40
לצפיה ב-'משהו לא מסתדר לי עם התיזה שלך דן..'
משהו לא מסתדר לי עם התיזה שלך דן..
09/06/2017 | 19:21
2
85
מקצה הדירוג של מרוץ הארצברג נראה מאוד דומה למרוץ הזה ...
ומשום מה מי שמדרג שם במקומות הראשונים הם רוכבי הצמרת
של הארד אינדורו שיום אחרי הם היחידים שמסיימים את המסלול
ועד כמה שידוע לי לא כוכבי הפולגז מארה"ב..
מסתבר כנראה שמי שבאמת רוכב טוב יודע לעשות הכל...
ולא דן מה שהבאת זה ממש לא אינדורו - לזה יש הגדרה מאוד
מדויקת ובאותה מידה יכולת להביא סופר מוטו או פלאט טראק גם שם
משתמשים באותם סוגי אופנועים ועדיין זה לא הופך את ענפי הספורט האלו למה שהם לא.
 
לצפיה ב-'אז בוא קצת נסדר לך את הדברים עם עובדות.'
אז בוא קצת נסדר לך את הדברים עם עובדות.
10/06/2017 | 10:48
84
בשנים האחרונות,חל מהפך.
האמריקאים הוכרזו כרוכבי השטח המהירים בעולם.
גם כקבוצה וגם כיחידים.
 
הם לקחו את המקום הראשון כללי  בSIX DAYS האחרון.
קבוצת ג'וניור שלהם לקחה את המקום הראשון כמה שנים קודם לכן.
כרוכבים בודדים,ראיין סייפס (רוכב מוטוקרוס וסופר קרוס בכלל!),זכה בתואר הרוכב המהיר ביותר בSIX DAYS (נדמה לי שהאחרון)
וקורט קאסלי,אם אני זוכר טוב,גם היה הרוכב המהיר או השני הכי מהיר בSIX DAYS האחרון בו הוא השתתף.
וקאסלי,היה  בכלל אשף מרוצי המדבר הסופר אולטרה מהירים.
 
אז קפל את התיאוריה שלך משנות ה-90 ולך לישון.
לצפיה ב-'פסטרנה שהוא בכלל רוכב מוטוקרוס'
פסטרנה שהוא בכלל רוכב מוטוקרוס
11/06/2017 | 07:50
61
הצליח בלי בעיה להשתחל למובילים במרוץ של היום הראשון
והוא בכלל רוכב מוטוקרוס
לצפיה ב-'וכי מדוע שמרוץ בתוואי כנ"ל שכלל גם מכשולים'
וכי מדוע שמרוץ בתוואי כנ"ל שכלל גם מכשולים
09/06/2017 | 16:41
4
76
לא יחשב לפי ההגדרה כמרוץ אנדורו?
"אנדורו (בלועזית: Enduro) הוא ענף ספורט מוטורי דו גלגלי המתמקד בסיבולת הרוכב והמכונה. המרוצים נערכים על גבי אופנועי שטח בתוואי מעורב (טבעי ומלאכותי)."
לצפיה ב-'ללבני יש קושן על ההגדרה לרכיבת שטח...'
ללבני יש קושן על ההגדרה לרכיבת שטח...
09/06/2017 | 18:55
23
לצפיה ב-'יש גוף שנקרא FIM '
יש גוף שנקרא FIM
09/06/2017 | 19:54
2
68
שהוא ההתאחדות העולמית של כל הספורט המוטורי האופנועני ומי שאחראי על
על המרוצים והאליפיות ברמה העולמית
אתה מוזמן לבדוק איך הגוף הזה מגדיר את ספורט האינדורו....
 
לצפיה ב-'מסכים לגבי ההגדרות של FIM מוכר וידוע'
מסכים לגבי ההגדרות של FIM מוכר וידוע
09/06/2017 | 22:42
50
השאלה היא למה זו לא נחשבת רכיבת אנדורו ,לאוו דווקא מרוץ אנדורו.
כלומר, אני תוהה בהנחה שהמרוץ אינו מוגדר מרוץ אנדורו ,האם הרכיבה כרכיבה קרי סגנונה היא לא בהגדרת אנדורו?
לצפיה ב-'כתבתי באיזה מקום שטרפת הגז הזו זה אינדורו?'
כתבתי באיזה מקום שטרפת הגז הזו זה אינדורו?
10/06/2017 | 10:50
64
ממש לא.
אבל זה ללא ספק מירוץ שטח בהגדרתו הראשונית והבסיסית.
מה שבטוח בנוסף,שזה הרבה יותר מלהיב ומעניין מאינדורו,אבל נניח לזה...
לצפיה ב-'ממש לא נראה פלאט טרק'
ממש לא נראה פלאט טרק
10/06/2017 | 10:27
62
נראה מסלול קשה
לא מסלול הררי וסלעים אבל לא פשוט בטח שלא במהירויות האלו
יפה לראות שמי שמצלם יודע מה הוא עושה
בהתחלה יש כמה שמתלהבים ועוקפים אותו
אבל לא מצליחים לשמור על המהירות לאורך זמן והוא עוקף אותם חזרה
יפה גם לראות כמה הם מהירים יותר מהסמנים האחוריים
שאני בטוח שהם לא פריארים בכלל
לצפיה ב-'מיכה ,רק תוזכר לא מזמן נושא ביטוח החובה לאופנועים'
מיכה ,רק תוזכר לא מזמן נושא ביטוח החובה לאופנועים
06/06/2017 | 21:34
17
104
והנה בשורה על הוזלה נוספת. כאן מפול גז
 אני משלם כעת 1890 ש"ח  עם השתתפות עצמית (25 אלף שח') שכבר ירד סביב מעל ל 10 אחוז מהפוליסה הקודמת לדעתי (סביב 12-13 אחוז) וכעת צפוי לרדת עוד ,סביב 15%.כמדומני מתוכננת עוד מדרגת הנחה בעתיד כחלק מכלל הרפורמה בביטוח הנ"ל.
 
לצפיה ב-'אכן אושר גדול. והיעד הבא: רישוי שטח לרכיבת תחביב?'
אכן אושר גדול. והיעד הבא: רישוי שטח לרכיבת תחביב?
07/06/2017 | 08:34
9
40
לצפיה ב-'לא יקרה'
לא יקרה
07/06/2017 | 09:00
8
78
כי רכיבת תחביב לא מורידה עומס מהכבישים ונתפסת בידי רבים כמשהו פרוע 
לצפיה ב-'לא מבקש הורדת מכסים חלילה, רק הסדרת הרישוי'
לא מבקש הורדת מכסים חלילה, רק הסדרת הרישוי
07/06/2017 | 09:15
7
78
שקל לא יגרע מקופת האוצר.
לצפיה ב-'כל הרציונל של מכס הוא מעוות בכלל בכל הקשור לייבוא כלי רכב'
כל הרציונל של מכס הוא מעוות בכלל בכל הקשור לייבוא כלי רכב
07/06/2017 | 13:48
6
75
הרי מלכתחילה כל הרציונל של מכס זה כדי לצמצום היקף יבוא - על מנת להגן ולעודד קניה של תוצרת מקומית.
אך בישראל ממילא אין כלי רכב מתוצרת מקומית.
 
והפשע הכי גדול כנגדנו - הוא בכלל בביטוח חובה וצד ג'...
על מה ולמה אני צריך לבטח את האופנוע שלי בתעריף של 365 יום בשנה ?
כשאני רוכב עליו בקושי פעם בשבועיים, ורק בשטח - באזורים נטולי תנועה והולכי רגל ושלל איומים אחרים מסביבי?
לצפיה ב-'לגבי ביטוח החובה, אני חושב שאתה ממש טועה'
לגבי ביטוח החובה, אני חושב שאתה ממש טועה
07/06/2017 | 15:31
74
כיום אנחנו כאופנועים משלמים סכום זעום ביחס לסיכון שלנו, גם כרוכבי שטח.
תנסה לחשוב כמה רוכבים אתה מכיר שתבעו פעם את ביטוח החובה, וגם נהגים כאלה אתה מכיר, ותכפיל ביחס רוכבים לנהגים...
לא סתם קיים רכיב ההעמסה בביטוח החובה, שאומר שהרכבים "מסבסדים" אותנו.
אז אם מסתכלים על הסיכון הטהור, אנחנו צריכים דווקא לשלם יותר. 
לגבי הטיעון שאנחנו רוכבים רק פעם בשבוע, זה גם נכון, אבל כמות התביעות שלנו גדולה למרות זאת, ולכן אם יעשו ביטוח כזה שבו משלמים לפי יום, הוא פשוט יהיה הרבה הרבה יותר יקר למי שירצה כיסוי מלא לכל החודש.
לצפיה ב-'ראשית אין שום חובה לבטח צד ג'.האם מן דהו חייב אותך על כך?'
ראשית אין שום חובה לבטח צד ג'.האם מן דהו חייב אותך על כך?
07/06/2017 | 20:27
50
אני לא זוכר שאי פעם חוייבתי על כך בטח לא בפול ישירות. יש כמה סוכנים ידועים שעל מנת לקבל חובה, "מכניסים " גם צד ג'  כי זה הרווח שלהם ,אבל זו ממש לא חובה!
לגבי השימוש את חוק הפלת"ד לטובה או לרעה בהיבט שלנו כרוכבי שטח נטו זה לא מעניין לצערנו כן.. מה שכן יש בנמצא זה בדיוק מה מוגדר בחוק בהיבט שטחי הארץ . זה לא משנה לחוק היכן תכלס, בהר בעמק או בכביש כזה או בכביש עפר סלול או לא. מסכים שאנו תחום אבל לא רק אנו. ניתן לאמר שגם נהגי רכבי שטח יעודיים לשטח כמו רייזרים גם כמונו כמשתמשי שטח בלבד. אבל פה בדיוק טמונה הסוגיה-כלומר שיש לנו מספר צהוב ולא אפור.ההבדל ידוע כאמור.
לגבי השטח גם כאן אין אפשרות להגדיר שטחים, נטולי אדם ומשתמשים אחרים זה פשוט לא עובד כך. זה עובד במספר אפור בשטח יעודי לכך.
 
לצפיה ב-'בעיית הביטוח מתחדדת עם 2 אופנועים ויותר '
בעיית הביטוח מתחדדת עם 2 אופנועים ויותר
08/06/2017 | 10:10
2
67
אני משלם ביטוח על שני האופנועים משמע אני יכול לרכוב עליהם יחד בו זמנית. 
במחשבה שניה, אולי אני צריך לפתח את היכולת הזאת 
לצפיה ב-'צודק בהחלט אני חוויתי זאת שבני רכב בזמנו'
צודק בהחלט אני חוויתי זאת שבני רכב בזמנו
08/06/2017 | 12:24
52
ומעבר לזה יש החרפה ממשית ולא פחות גדולה כאשר יש לך אופנוע אחד ואתה מבצע ביטוח לכל נהג. כאן זו קטסטרופה בעלות של כ-2 ביטוחי חובה לערך.
לצפיה ב-'למען הדיוק אתה רוכב רק על 1.6 אופנועים בו זמנית'
למען הדיוק אתה רוכב רק על 1.6 אופנועים בו זמנית
08/06/2017 | 19:41
56
שהרי הם הואילו בטובם לתת לנו הנחה של  20 אחוז לכל אופנוע במקרה כזה
 
מה שנקרא הגיון צרוף....
לצפיה ב-'ולכן אין כמעט מכס על אופנועים - אלא מס קניה...'
ולכן אין כמעט מכס על אופנועים - אלא מס קניה...
09/06/2017 | 15:32
16
לצפיה ב-'כן, אבל..'
כן, אבל..
10/06/2017 | 20:33
6
40
צריך לזכור שאופנוע מסכן הרבה פחות רכבים אחרים על הכביש.   
וגם הולכי רגל..
ברור שמספר ההרוגים והפצועים כתוצאה מפגיעת אופנוע נמוך בהרבה מאלו שנגרמו מפגיעת מכוניות / משאיות / אוטובוסים. 
כך שהשיקול לא צריך להיות ישיר, כמה אנחנו תובעים.  צריך לשקלל כאן גם את החיסכון בפגיעות ובתביעות בשל שימוש ברכב דו גלגלי. לא ככה?  :)
לצפיה ב-'אאל"ט רוכבי אופנועים מהווים כ- 10% מסך הנפגעים באופן'
אאל"ט רוכבי אופנועים מהווים כ- 10% מסך הנפגעים באופן
11/06/2017 | 06:16
101
כזה או אחר בתאונות דרכים. איני יודע אם הנתון הוא לגבי קשות או בכלל. זה פורסם לפני כשבועיים לאחר מס' תאונות עם הרוגים באופנוע(כביש ).
השקלול הגיוני בהחלט ,יחד עם זאת צריך להבין לדעתי, שככל שתעלה הכמות של הכלים בדרכי, יש סיכוי גדול שירד החסכון בפגיעות ותביעות.
המדינה מעולם לא עודדה שימוש בדו-גלגלי כאן מאז שאני זוכר את עצמי...
לצפיה ב-'אחת הבעיות עם המבנה הנוכחי של ביטוח החובה, הוא שאין מידע '
אחת הבעיות עם המבנה הנוכחי של ביטוח החובה, הוא שאין מידע
15/06/2017 | 16:33
4
19
לגבי מי גרם את הנזק, אלא רק לגבי מי גבה את הפיצוי מהפוליסה. וכשמסתכלים על הדברים מהזווית הזו, אין מה לעשות - האופנוענים יוצאים רע. רע מאוד אפילו.
מצד שני, אם תסתכל על ביבי מהזווית של מוכר הגלידה שלו, הרי שהוא ראש הממשלה הכי טוב בהיסטוריה. כך שלפעמים זווית הראיה היא עניין די קריטי.
לצפיה ב-'אניגו מה ההגיון שזה כך? מדוע לא נעשה ניתוח מי הוא הגורם '
אניגו מה ההגיון שזה כך? מדוע לא נעשה ניתוח מי הוא הגורם
15/06/2017 | 20:24
3
14
למשיכת כספים מהפוליסה כלומר מי פגע במי? רק בגלל שמדובר בביטוח חובה?
אם אני מבין נכון בביטו אחר שאינו חובה קרי מקיף לדוגמא יודעים בדיוק מי הגורם ואיזו פוליסה משלמת ולמי לא כן?
לצפיה ב-'זה נעשה בכוונה כדי למנוע מצב שבו הפיצוי מתעכב בגלל דיונים על'
זה נעשה בכוונה כדי למנוע מצב שבו הפיצוי מתעכב בגלל דיונים על
15/06/2017 | 23:22
2
16
מי אשם וכמה. אל תשכח שבתחום הזה הפיצוי מגיע לא פעם למליונים.
לצפיה ב-'אוקיי תודה להסבר הגיוני בהחלט. אם נסתכל לגבי'
אוקיי תודה להסבר הגיוני בהחלט. אם נסתכל לגבי
16/06/2017 | 08:30
1
14
עלויות הכיסוי אם הבנתי נכון את שכתבת הרי למרות שדו גלגלי מעורבים נאמר רק ב 10% מהתאונות הקשות האם ניתן להבין שלמרות זאת הוצאות הכיסוי על נפגעים אלה הם הגבוהות ביותר? כלומר האם דו גלגליים למרות היחס הקטן במעורבות עדיין בעלות פיצויים הרבה יותר ביחס לכל שאר כלי הרכב יחד?
 
לצפיה ב-'אין קשר לסך התביעות, אלא רק לתביעה הממוצעת פר מבוטח'
אין קשר לסך התביעות, אלא רק לתביעה הממוצעת פר מבוטח
16/06/2017 | 15:42
15
רוב הסיכויים שסך הפיצויים המשולמים על ידי ביטוח מכוניות גבוה יותר מאשר סך הפיצויים המשולמים על ידי ביטוח אופנועים. אבל זו לא חוכמה - יש הרבה יותר מכוניות...
בקיצור, מבחינת חברות הביטוח, מה שמשנה הוא הפיצוי הממוצע למבוטח מסוג נתון - ולפי זה נקבעות הפוליסות.
אבל זה חלק מהבעיה - חוק הפלת"ד (שהסדיר את ביטוח החובה) נחקק כחוק סוציאלי באופיו, והיה אמור להיות מנוהל על ידי המדינה. הרפורמה, שבמסגרתה עבר ניהול ביטוח החובה לגופים מסחריים יצרה עיוות שעדיין לא פתרו אותו - חוק סוציאלי שמנוהל במסגרת קפיטליסטית.
לכן לדעתי האישית, הסידור הקיים כבר לא מתאים וצריך למצוא סידור אחר. הפתרון המתבקש הוא שביטוח לאומי יטפל בנושא. הרי גם ככה חלק גדול מתאונות הדרכים מטופלות על ידי ביטוח לאומי - כל תאונה שקרתה בדרך אל או מהעבודה, או במהלך העבודה, מוגדרת כתאונת עבודה.
תוספת התקציב לביטוח לאומי יכולה להיות דרך פוליסות, כמו היום, או מס על הדלק - שיטה שמקובלת במקומות רבים בעולם.
לצפיה ב-' פורומים מתחדשים במיוחד בשבילכם '
פורומים מתחדשים במיוחד בשבילכם
( לעמוד שלי בתפוז )
07/06/2017 | 13:48
6

מחכים לכם מנהלים חדשים ופורומים שצומחים מחדש 
 
 זקוקים לייעוץ בנושאים כמו התאזרחות של בני זוג זרים, ויזה, הגירה או אשרת עבודה בארץ? היכנסו לפורום מעמד זרים ומומחה ישיב לשאילותיכם  http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2569
 
 חושדת שבעלך בוגד בך? רוצים לגלות פרטים על אדם מסוים? היכנסו לפורום חקירות פרטיות ותבררו הכל  http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2456

 בעלי עסק חדש ונתקלים בקשיים? מעוניינים בצמיחת החברה? בפורום עסקים תקבלו פיתרונות להכל  http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2292

 מתמודדים עם הפרעות אכילה? זקוקים לתמיכה נפשית? 
יש לכם את מי לשתף   http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/198
 
 הבניין שלכם לקראת תהליך פינוי בנוי או תמ"א 38? מומחה בפורום תמ"א 38 והתחדשות עירונית מחכה לשאלותיכם  http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2454
לצפיה ב-'steg pegs'
steg pegs
05/06/2017 | 16:08
98
steg pegs מתאים לקטמ exc 2014 ועוד שנתונים 550 שח חדש
לצפיה ב-' שרשור מכירות/קניות חודש יוני '
שרשור מכירות/קניות חודש יוני
04/06/2017 | 14:03
3
19
לצפיה ב-' אופנועי אינדורו ברישוי צהוב ודוש"ים'
אופנועי אינדורו ברישוי צהוב ודוש"ים
04/06/2017 | 14:04
20
לצפיה ב-' אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוסים'
אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוסים
04/06/2017 | 14:05
14
לצפיה ב-' אביזרי רכיבה, מיגון, גרירה +שונות .'
אביזרי רכיבה, מיגון, גרירה +שונות .
04/06/2017 | 14:07
23

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום קראוונים קמפינג
פורום קראוונים קמפינג
חברת
חברת "קראפן"
סיוון זמיר מנהל הפורום
מתכננים חופשה ביוון?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ