לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1450714,507 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'דן מה ההבדלים בין דגם הRX ל-R ברבע ליטר?ובכלל מה הוא הRX?'
דן מה ההבדלים בין דגם הRX ל-R ברבע ליטר?ובכלל מה הוא הRX?
24/05/2018 | 06:37
11
36
 תוכל קצת להרחיב ? ומה קורה עם הX "הטהור" באינדורו של הונדה ?
לצפיה ב-'קטונתי, אבל לגבי סיווג האותיות'
קטונתי, אבל לגבי סיווג האותיות
24/05/2018 | 09:07
7
39
עד כמה שידוע לי
crf-r - מוטוקרוס טהור
crf-rx - הארד אינדורו (עם סטארטר)
יש גם את ה-crf-x עם מערכת חשמל (אורות סטארטר)
נחשב שטח רגוע יותר לא מתאים למוטורקוס
יש את ה-m לסופר מוטו
וה-crf-f בנפחים נמוכים וקירור אויר
כל היתר זה דן
לצפיה ב-'העניין שלא ראיתי שם שום דגם X כפי שיש כיום משום מה.'
העניין שלא ראיתי שם שום דגם X כפי שיש כיום משום מה.
24/05/2018 | 09:25
15
לצפיה ב-'עשית סמטוחה שלמה מכל הפלאגים :'
עשית סמטוחה שלמה מכל הפלאגים :
24/05/2018 | 11:40
5
47
בכתבה פלטפורמת השלדה זהה לכולם ,המנוע נשמע אותו בסיס - על בסיס ה450R ועם שינויים בניהול מנוע לכל דגם ועם גיר שונה :
דגמי המוטוקרוס R והקרוסקאנטרי RX - עם גיר 5 הילוכים.
דגם הדו"ש 450L והאינדורו 450X - עם 6 הילוכים ,אגב הדו"ש קרוב יותר במהות שלו לDRZ400 המשופר מאשר עוד גרסה מוגדלת של ה250L.
ה450X הכל חדש,הוא אופנוע אינדורו למירוצי מדבר,שבגדול יחסי ההעברה שלו שונים מה450RX ,לא ברור למה חזרו לפתח דגם 450X שיש לXC את ה450RX...אולי לחדד לכל נישה את הדגם שלה כמו שקטמ בחרו לשווק בארהב את הXCW וימאהה פיתחו דגם נפרד מהWR והYZ למירוצי GNCC - הYZ250FX.
לגבי ה250X ,תלחצו על הלינקים שיש בכתבה מתחת לתמונות או אז תגיעו לאתר של הונדה - ה250X הישן ימשיך להיות משווק.אין דגם חדש.
יש 250RX שמקביל לקטמ 250XCW-F ולימאהה YZ250FX ,מבוסס על מנוע המוטוקרוס החדש ה250R עם יחסי העברה ארוכים למהירויות מדבר עדיין הוא עם 5 הילוכים כמו המוטוקרוס.
יש סיכוי,שכמו ה450X החדש השנה - יגיע 250X חדש בשנה הבאה.
לצפיה ב-'מודה שלא קראתי את הכתבה שבלינק באופן פרטני כמוך'
מודה שלא קראתי את הכתבה שבלינק באופן פרטני כמוך
24/05/2018 | 13:19
1
24
הפירוט שנתתי התייחס לשנתונים  קודמים.
מפאת קוצר זמן, וקמצוץ של עצלנות לא ירדתי לרזולוציית ההבדלים במפרט הטכני של כל דגם ביחס לאחר.
אקרא ביתר פירוט בשעות הערב
לצפיה ב-'חסכתי לך....בכל מקרה רוב הדגמים רלוונטיים לשוק האמריקאי '
חסכתי לך....בכל מקרה רוב הדגמים רלוונטיים לשוק האמריקאי
24/05/2018 | 14:59
10
לצפיה ב-'נחכה ל250X החדש...'
נחכה ל250X החדש...
24/05/2018 | 18:13
6
לצפיה ב-' להסבר נשומק'ה'
להסבר נשומק'ה
24/05/2018 | 18:29
6
לצפיה ב-'בדעה של אקטיב כנ"ל לחכות ל-X לכשיגיע. מסקרן מדוע דווקא'
בדעה של אקטיב כנ"ל לחכות ל-X לכשיגיע. מסקרן מדוע דווקא
24/05/2018 | 18:37
17
רבע הליטר בדמות ה-X לא זכה לשידרוג ל-2019 ונשאר בתוצרתו כיום.
מצד שני אכן תקווה שלשנה הבאה גם יזכה לשדרוג משמעותי כבדומה לשאר זה אך מתבקש כן....
לצפיה ב-'בעקרון ה-RX,יושב על הפלטפורמה של ה R,אבל עם כמה שינויים משמע'
בעקרון ה-RX,יושב על הפלטפורמה של ה R,אבל עם כמה שינויים משמע
25/05/2018 | 09:33
2
21
משמעותיים.
 
בשילדה,הוכנסה גמישות מסוימת,שמגשרת בין הצרכים ב MX לבין מרוצי שטח.
כך גם במתלים ובמערכת ניהול המנוע.
כמובן כל שאר הדברים הרגילים קרי; מיכל דלק גדול יותר,חישוק 18 מאחור,רגלית צד.
הגיר לעומת זאת,זהה לדגמי ה R\מוטוקרוס. 
כלומר חמישה הילוכים צפופים. ראשון ארוך,חמישי קצר.
האופנוע מיועד לרכיבה במסלולים סגורים,או מרוצי שטח באיזורים שהוכרזו כמסלולים ליום המרוץ.
 
לכן ד"א, (ובניגוד לאיך שיבואני הונדה לארץ מציגים אותם),דגמי הRX לא כל כך מתאימים לרכיבת שטח כפי שאנחנו מכירים,אלא לרכיבת מרוצים.
 
לגבי ה-X.
אז כרגע אין 250 ויש דיבורים על הפסקת יצור.
 
בכל מקרה,ה 450X, זה למעשה RX,עם גיר מרווח יותר ו-6 הילוכים.
שעומד בתקנות קליפורניה.
אגזוז שקט יותר עם קולט גיצים ותאורה בסיסית,מלפנים ומאחור.
כלומר ניתן לרכב באיזורים פתוחים (לפי הגדרת החוק האמריקאי) מסוימים.
 
 
לצפיה ב-' דן. שאלה שלטעמי דיי מתבקשת,היא מה הסיבה לדיבורים'
דן. שאלה שלטעמי דיי מתבקשת,היא מה הסיבה לדיבורים
25/05/2018 | 10:05
15
על הפסקת ייצור של דגם הרבע ליטר X? האם הדבר קשור להיקף מכירות קרי עלות תועלת כלכלית? אם אכן הדבר וזו הסיבה שבגינה ,מזכיר קצת את החלטת ימהה להפסיק בשלב זה את ייצורו של הדו""ש WRR כפי שקראתי על הסיבות לסטטוס.
לצפיה ב-'או 'כולא גיצים' אם בא לך...'
או 'כולא גיצים' אם בא לך...
25/05/2018 | 10:08
4
לצפיה ב-' שרשור מכירות/קניות סוף החודש בסימן בוא הקיץ'
שרשור מכירות/קניות סוף החודש בסימן בוא הקיץ
24/05/2018 | 18:31
3
5
לצפיה ב-' אופנועי אינדורו /ד"וש ברישוי צהוב '
אופנועי אינדורו /ד"וש ברישוי צהוב
24/05/2018 | 18:32
2
לצפיה ב-' אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוס על סוגיו'
אינדורו ברישוי אפור ומוטוקרוס על סוגיו
24/05/2018 | 18:33
2
לצפיה ב-' כל השאר , חלקי חילוף, מיגון ,נגררים, שונות '
כל השאר , חלקי חילוף, מיגון ,נגררים, שונות
24/05/2018 | 18:34
2
לצפיה ב-' גם קצת כואב..כל הכבוד להם שהם מנסים ולא מותרים'
גם קצת כואב..כל הכבוד להם שהם מנסים ולא מותרים
20/05/2018 | 09:16
1
30
לצפיה ב-' טירוף! צריך טונה רוח ספורטיבית'
טירוף! צריך טונה רוח ספורטיבית
20/05/2018 | 10:19
46
כדי להשתתף בכזה אירוע
 לעולם לא הייתי מעולל לעצמי כזה דבר, לא לי ולא לאופנוע שלי
זאת הרפתקאה שמראש היא חסרת סיכוי 
כל הכבוד לחברה האלה
לצפיה ב-'מיותר ואפילו דיי טיפשי'
מיותר ואפילו דיי טיפשי
20/05/2018 | 12:30
5
26
לצפיה ב-'אתה בטוח שבחרת בתחביב הנכון?'
אתה בטוח שבחרת בתחביב הנכון?
20/05/2018 | 23:30
4
25
לצפיה ב-'מה שיפה בתחביב שלנו שהוא מאפשר כיוונון מדוייק של האתגר'
מה שיפה בתחביב שלנו שהוא מאפשר כיוונון מדוייק של האתגר
21/05/2018 | 10:13
3
57
יש מי שהאתגר מבחינתו הוא רכיבת שבילים לבנים עם אופנוע אדוונצ'ר, ואחרים נהנים לסחוב את אופנוע האנדורו שלהם על הגב באיזה מתלול פסיכי או להסתער שעה על אותו קיר עץ חלקלק.
כולם בסוף היום מרגישים נפלא כי הם דחפו עוד קצת את הגבולות של עצמם.
לצפיה ב-'מסכים. אוסיף שמה שאני גם רואה בסרטון שכזה הוא שהתוואי'
מסכים. אוסיף שמה שאני גם רואה בסרטון שכזה הוא שהתוואי
21/05/2018 | 13:02
46
בחלקו המאתגר כתוואי אקסטירימי לא תמיד מתאים לרמת חלק ניכר כך נראה מהרוכבים. קרי מעל רמתם ,שכן לא מדובר במכשול אחד בודד שנאמר התמודדות מולו כבודדת אלה רצף של כמה. אז יפה בהחלט שאין ויתור אך אני גם בדעה זהירה שמי שנכנס לתוואי ידע מלכתחילה שהוא מעבר לרמתו. 
לצפיה ב-'ולכן השיפוטיות של "טיפשי" ו "מיותר" ...היא טפשית ומיותרת'
ולכן השיפוטיות של "טיפשי" ו "מיותר" ...היא טפשית ומיותרת
21/05/2018 | 20:34
1
16
לצפיה ב-'שבור את האופנוע ואת העצמות. העיקר שאתה נהנה.'
שבור את האופנוע ואת העצמות. העיקר שאתה נהנה.
23/05/2018 | 19:33
8
לצפיה ב-'כואב הלב. רחמים חלאס'
כואב הלב. רחמים חלאס
21/05/2018 | 00:12
23
לצפיה ב-'"עשרת האלמנטים" לעשותנו רוכבים,טובים,מקצועיים,מהירים,יותר.'
"עשרת האלמנטים" לעשותנו רוכבים,טובים,מקצועיים,מהירים,יותר.
20/05/2018 | 09:48
55
ואני תוהה מה הוא האלמנט הקריטי ביותר דעות 
הטיפ הראשון : דקה 1:43 ועד 4:05
הטיפ השני: דקה 4:07 ועד 4:57
הטיפ השלישי: דקה 5:00 ועד 6:53
הטיפ הרביעי : דקה 6:54 ועד 9:02
הטיפ החמישי: דקה 9:02 ועד 11:35
הטיפ השישי: דקה 11:37 ועד 14:18
הטיפ השביעי: דקה 14:20 ועד 16:18
הטיפ השמיני : דקה 16:19 ועד 19:27
הטיפ התשיעי : דקה 19:29 ועד 20:57
הטיפ העשירי: דקה 21:00 ועד 23:08
מעניין מאד והבחור מסביר מצוין.






 
לצפיה ב-'קניית רצועות קשירה איכותיות'
קניית רצועות קשירה איכותיות
17/05/2018 | 17:12
6
48
אני כבר כמה שנים עם רצועות tiedown  זולות, שעבר זמנן והן משתחררות כל הזמן...
רוצה לשדרג למשהו איכותי שיחזיק שנים.
אני מתלבט בין MOOS לבין PROTAPER.
יש לכם נסיון אישי עם אחד מהסוגים? המלצות?
לצפיה ב-'אני עם הwide power ties'
אני עם הwide power ties
17/05/2018 | 17:45
46
הרחבות יותר. עם הלולאות הרכות
עובדות מצויין ולא מחליקות
 
לצפיה ב-'אני רוכב עם דומות/זהות ל- MOOS . קניתי בזמנו 4 יחידות'
אני רוכב עם דומות/זהות ל- MOOS . קניתי בזמנו 4 יחידות
17/05/2018 | 18:18
4
50
כמעט כל שבוע 2 מהן בשימוש.האופנוע לא זז על הנגרר ,קרי אין צורך במתיחה, כל פעם מחדש.
לצפיה ב-'אני ממליץ בחום לא לרכב עם הרצועות, אלא לנתק אותן לפני הרכיבה'
אני ממליץ בחום לא לרכב עם הרצועות, אלא לנתק אותן לפני הרכיבה
17/05/2018 | 23:36
3
38
לצפיה ב-''
21/05/2018 | 10:10
1
לצפיה ב-''
21/05/2018 | 10:15
1
לצפיה ב-'פגעת בול'
פגעת בול
21/05/2018 | 13:03
9
לצפיה ב-'גדול- המדריך למחלות רכיבה'
גדול- המדריך למחלות רכיבה
13/05/2018 | 17:53
2
91
 
מוצלח בהחלט
 
לצפיה ב-'ענק........... אין לי מילה אחרת'
ענק........... אין לי מילה אחרת
13/05/2018 | 20:32
18
לצפיה ב-' חזק-נכתב בכישרון רב'
חזק-נכתב בכישרון רב
14/05/2018 | 08:28
22
לצפיה ב-'האם זה הרוכב או הרכב?'
האם זה הרוכב או הרכב?
06/05/2018 | 10:45
7
120
גם
אבל בעיקר הרוכב
https://www.youtube.com/watch?v=oPRwh_dUJuc
לצפיה ב-'הנאמר בסקירה מעניין בהחלט וידוע שרוב רובו של האקסטרים'
הנאמר בסקירה מעניין בהחלט וידוע שרוב רובו של האקסטרים
07/05/2018 | 19:01
64
בתוואי כזה או אחר תלוי ברוכב. כפי שציין בסרט שDRZ עושה את התוואי כמו האופנוע הקל וזה מה שמאלץ את הרוכב להיות טוב יותר כלומר טכניקה ופיתוח יכולות להיות טוב יותר כרוכב שזה העיקר ורק אחכ המכונה וכל מה שסביבה.
אחלה סקירה /סרטון. בנוסף הקישור לכתבה על הבחור עם הונדה XL185
לצפיה ב-'ברור לחלוטין שהרוכב יותר משמעותי'
ברור לחלוטין שהרוכב יותר משמעותי
08/05/2018 | 19:07
3
59
אבל ברור גם שעל אופנוע מודרני (לא בהכרך חייבים את המילה האחרונה)כנראה רובנו נהיה מהירים יותר, רכיבה קלה יותר וכנראה יותר מוצלח ברוב הפרמטרים מאשר על הXL המדובר.
ניתן לעשות הרבה בשטח גם עם הרלי אבל זאת לא תהיה הבחירה הראשונה שלי .
לצערי גם נוכחתי פעם אחר פעם שיותר קל להחליף ולשפר אופנוע מאשר להחליף גיזרה ומצב גופני.
לצפיה ב-'מה הסיבה ששיפור "גיזרה אישית ומצב גופני " קשורה לאופנוע?'
מה הסיבה ששיפור "גיזרה אישית ומצב גופני " קשורה לאופנוע?
08/05/2018 | 21:09
2
60
טבי לא הכי הבנתי את המשפט. נאמר שאני לא בעל אותה "גיזרה אישית ומצב גופני " במה יעזור לי החלפת אופנוע מDRZ400 לדוגמא ל קטמ 250 מרובע? אני מנסה לרדת לעו מק הדבר ולהבין מה הBENEFIT שאני מקבל כרוכב ממצב זה מעצם שיפור האופנוע? אני כל הזמן חושב שהמצב נוטה לדהפוך דווקא. אם רוכב הוא בעל יכולת פיזית גופנית כמצב -טובה אזי הדבר יטיב עמו בכל קשת שימוש הכלים לבטח בכלי משופר וגם יקנה לו מינוף בכלי פחות משופר. מעבר לזה אין כאן לדעתי סוג של נוסחת פלא. יש קשר לטעמי בין יכולת פיזית ובין הכלי המשמש את הרוכב.
לצפיה ב-'מצטער אם לא ברור:'
מצטער אם לא ברור:
10/05/2018 | 09:08
1
58
הכוונה היא שיותר קל להחליף אופנוע/לשפר אותו מאשר להוריד 15 ק"ג ולהפוך לאירון מן.
כשאתה מחליף פעם בשנה אופנוע-לא בטוח שתרגיש שינוי מהותי, אבל כשמחליף פעם ב6-8 שנים כמוני -בוודאות תרגיש את ההתקדמות בשילדה,מיתלים ומנוע.לפני כשנה החלפתי קטמ 300 2010 בהאסקי 300 2016-לכאורה אותו אופנוע,לשימחתי גיליתי שהאופנוע טוב יותר בהתנהגות ובמיתלים וגם חזק יותר(לא בהכרח טוב).
"החלפת אופנוע מDRZ400 לדוגמא ל קטמ 250 מרובע"-תעזור רק אם זה האופנוע שנכון לך
מה עוזר שיפור אופנוע?- תלוי מה עושים אבל לדוגמה שיפור מיתלים (לדעתי הדבר הכי משמעותי) או החלפתם בטובים יותר בוודאות יאפשר לך יותר ברכיבה.
מדגיש שוב-שיפור כושר ויכולת רכיבה בוודאות יקדמו כל רוכב מאוד- רק זה דורש דברים שלא לכולנו יש כמו כח רצון,זמן ועוד...
לצפיה ב-'יש מי מאיתנו ששבויים בקונספציה שאופנוע טוב יעשה אותנו '
יש מי מאיתנו ששבויים בקונספציה שאופנוע טוב יעשה אותנו
11/05/2018 | 11:00
52
רוכבים טובים יותר. אתה צודק שאופנוע משופר עוזר בהחלט אם הבולמים משקל וכו' ויחד עם זאת רוכב טוב יסתדר עם פחות משופר לא פחות טוב לדעתי. אני גורס שבכל מקרה שיפור כושר ויכולות בהיבט זה יסייעו בהחלט אך הדבר קשור גם לצורך באימון רכיבה תדיר ,סיכונים שלא תמיד מתאימים לגיל הרוכב ובכלל מצבו הבריאותי ויכולותיו הפיזיים שלא תמיד באים ליידי ביטוי רק בכושר גרידא.
אני יכול לומר לך בודאות לדוגמא מעולם שאני מכיר היטב סביבו אני רוכב שגם בכושר טוב מאד ובתוואים שאני רוכב, הדוש' שהשותף שלי רוכב עמו לא עושה פחות טוב מהF שאני רוכב איתו. אז כן אולי אני קל יותר ומתמודד אחרת בתוואי בסיוע הבולמים אבל ואבל גדול הדוש' הקרבי שלו מתאים לתוואי לא פחות מהגרזן שלי שלפעמים גם כן לא בהכרח טוב יותר בגלל חוזקו ,משפט מאד נכון שלך.
יש לי חבר שהיה ברשותו דו"ש קרבי 250 ועבר להסקי 250 דופ' TPI על אותם תוואי רכיבה וסגנון, לא שינה דבר. עשה לו טוב כן כך הוא אומר וזה שלו כן... עשה נכון אני חושב שלא. לדעתי צריך להתאים אופנוע לצרכים ולא רק, גם ליכולות אישות כי אחרת מתמודדים עם מכונה חזקה לנו שמעייפת ומתגלה כלא מתאימה.
לצפיה ב-'בסופו של דבר, הרכעבה על אופנוע זה כמו בחורה בשביל הגבר'
בסופו של דבר, הרכעבה על אופנוע זה כמו בחורה בשביל הגבר
13/05/2018 | 09:40
1
54
אפשר לקבל את האפקט הפיזיולוגי גם עם מגעולה, אבל עדיף וכיף יותר (לרובנו) עם צ'וצייה
 
הווה אומר, מתקדמים בשביל הכיף, לא כי זה ייתן משהו מוחשי יותר לרובנו
 
לצפיה ב-''
13/05/2018 | 20:33
3
לצפיה ב-'השבוע מטרו הפסיקו למכור את ה wr250r'
השבוע מטרו הפסיקו למכור את ה wr250r
27/04/2018 | 22:05
7
127
ביפן הפסיקו לייצר את האופנוע לפני חצי שנה בערך.
למעשה כל מה שנמכר ב 2018 היה שאריות של המלאי שנשאר. וכנראה שכעת גם זה נגמר.

דרך אגב: בארה''ב ובאוסטרליה (שני השווקים הכי גדולים והכי מוצלחים של הwrr) עדיין הוא נמכר שם במדינות הללו. כנראה ש-לשם הופנה רוב המלאי שנשאר... עד שגם במדינות הללו זה בסוף מתישהו ייגמר.

בקיצור,
כנסו לאתר של מטרו - לא תראו פה את הדגם הזה יותר...
חבל מבחינת מטרו. היה כוכב מכירות רציני שלהם.






סופה של תקופה.



לצפיה ב-'אכן צדקת. חיפשתי את מכלול הסיבות לתוצאה וגם בכמה'
אכן צדקת. חיפשתי את מכלול הסיבות לתוצאה וגם בכמה
28/04/2018 | 10:01
6
103
דיונים בפורוןמים בחול' מציגים את העבודה שהיה אופנוע לא זול לשווקים לדוגמא ביחס לCRF250L וכן העובדה שהוא נוטה יותר לשטח/אינדורו ואז מועדף הכלי המקצועי של רבע הליטר. בנוסף תקנות יורו 4 לגבי זיהום אויר והשקעה בנושא וכן עלויות ייצור ומכירה שכן הכלי מיוצר ביפן נטו.
הנה סרטון של בחור אכן גם מבטיח להמשך להקשיב לאותם אופציות שהעלה בסרון שאגב כולן מעניינות והתקווה שאו שהשיינ ו שהשלישית תתקיים.
אופנוע מצוין אין מילה אחרת!
לצפיה ב-'כן כבר עשינו על זה פעם דיון'
כן כבר עשינו על זה פעם דיון
28/04/2018 | 13:40
5
84
ככל הידוע לי - האופנוע ירד מפס הייצור בערך לפני חצי שנה.
כל מה שנמכר אצלינו ובשאר השווקים שהוא עדיין נמכר בהם ב 2018 - זה פשוט שאריות של המלאי.
לפני איזה חודשיים-שלוש אני זוכר שקראתי איזה ציוץ בטוויטר שהוא הפסיק להמכר גם בטורקיה וברוסיה ובאינדונזיה ובטייואן. פשוט נגמר המלאי.
עכשיו נגמר אצלינו. האמת, התפלאתי שלקח כל כך הרבה זמן.
 
בקרוב בטח גם ייגמר המלאי בארה''ב ובאוסטרליה.
 
דרך אגב, אני זוכר שכאשר ה wr450 הקודם נגמר למטרו - חבר טוב שלי בא אליהם איזה שבועיים אחרי שהפסיקו לשווק, וביקש לקנות (היה חשוב לו לקנות דווקא את הדגם הקודם, הישן).
והם דווקא חיפשו ואשכרה מצאו בשבילו איזה יחידה אחת הביאו לו אותה במיוחד.
 
אז מי שרוצה צ'אנס אחרון לקנות אחד אני מציע לו לפנות למטרו אולי ימצאו לו משהו.
;)
 
לדעתי לא יהיה עוד אופנוע כזה כמו ה wrr... כבר דיברנו על זה בעבר.
גם אם ימאהה אי פעם יוציאו wrr חדש, או סוזוקי למשל אי פעם יוציאו dr350 חדש - הוא לא יהיה מיוצר ביפן. והוא לא יהיה עם רכיבים מתקדמים ולא עם מפרט ברמה גבוהה...
פשוט אין הגיון עסקי בדבר כזה.
כי אופנוע שמיוצר ביפן עם מפרט איכותי = אופנוע עם מחיר יקר לצרכן.
ואנשים שקונים אופנועים יקרים - לא מחפשים מנוע 250 סינגל.
ואנשים שכן מחפשים דו''ש קטן סינגל - לא מחפשים אופנוע יקר.
 
זה כמו דמיין לעצמך שימאהה יוציאו איזה r3 אופנוע ספורט קטנצ'יק - מיוצר ביפן עם מפרט מתקדם, במחיר כפול ממה שהוא עכשיו... -זה יהיה אחלה אופנוע, אבל מי לעזאזל יקנה דבר כזה?




לצפיה ב-'זה נכון זה גם נכתב באחד הפורמים בחו'ל לגבי'
זה נכון זה גם נכתב באחד הפורמים בחו'ל לגבי
28/04/2018 | 17:11
73
עלויות ייצור שעוברות היום למדינות אסיתיות ובכלל השאיפה להורידן.
זה אגב גם קיים בכלי רכב יפנים שמורכבים היום בהונגריה או מדינה אחרת. ראיתי השבוע כתבה עם שת"פ בין הונדה ובין הונדה איטליה בדגם 450 כפי שהיה בעבר ה-HM מוטו. אני רוכב עם שותף קבוע שיש ברשותו WRR דגם 16 באמת אופנוע מצוין כבר כ 10K ק"מ בקרוב ואפס תקלות מענות או טענות וכלל הרכיבה בשטח מגוון.
לצפיה ב-'למדינת היצור אין השפעה על האיכות '
למדינת היצור אין השפעה על האיכות
29/04/2018 | 11:09
3
30
לצפיה ב-'אם זה ככה - אז למה לא מייצרים הכל רק במזרח?'
אם זה ככה - אז למה לא מייצרים הכל רק במזרח?
29/04/2018 | 20:13
2
63
אם למדינת הייצור אין השפעה על האיכות - אז למה רק את דגמי התקציב הפשוטים והזולים שמיועדים לשווקים הזולים וללקוחות התפרנים - למה רק אותם מייצרים במזרח ובכל מיני מדינות עולם שלישי?
 
למה במוו וקטמ והיפניות רק את הדגמים הפשוטים שלהם הם מייצרים במזרח הרחוק? למה לא גם את דגמי היוקרה ודגמי הדגל ולמה לא להעביר את כל פסי הייצור למזרח ולהודו ולברזיל וכו'?
 
מה, הם לא אוהבים כסף?
הרי אם יעבירו את כל פסי הייצור למזרח - יש לך מושג כמה ירוויחו על כל ג'יקסר? ועל כל exc? ועל כל אפריקה טויין? ועל כל 1200gs שהם מוכרים?
ירוויחו פי 10 על כל יחידה שהם מוכרים.
 
אבל זה לא בכלל הנקודה שלי. (פשוט נמאס לי לשמוע את הטענה הזו שהשמעת. היא לא מתכתבת עם המציאות).
 
הנקודה שלי היא לא שלארץ הייצור יש השפעה על האיכות - אלא שלארץ הייצור יש השפעה על המחיר הסופי לצרכן.
 
 
 
לצפיה ב-'לחברה בה אני עובד יש מפעלים בארה"ב, אירופה וסין '
לחברה בה אני עובד יש מפעלים בארה"ב, אירופה וסין
30/04/2018 | 13:21
60
לאותם מוצרים בדיוק. השיקול לפתוח מפעל במקומות מסויימים נובע בין היתר ממס על יבוא וקרבה לשוק (הורדת עלויות שינוע).
אצלנו אין הבדל גדול בין אירופה לסין מכיוון שיש את עלויות ההובלה ומכס של 10% מסין אבל איכות המוצרים זהה.
לצפיה ב-'בנוסף למה שצורי כתב, יש גם עניין של גודל סדרות ייצור'
בנוסף למה שצורי כתב, יש גם עניין של גודל סדרות ייצור
08/05/2018 | 10:02
33
וניהול השינויים ההנדסיים משנה לשנה ואפילו בתוך השנה.
באופנועים היקרים יש סדרות ייצור קטנות והרבה שינויים באופן יחסי.
יש עלות לא קטנה ומגבלות אחרות על העברת ייצור לסין
לצפיה ב-'מישהו בעניין של הארד אנדורו?'
מישהו בעניין של הארד אנדורו?
27/04/2018 | 20:55
1
120
לצפיה ב-'רחוק רחוק'
רחוק רחוק
28/04/2018 | 10:08
29
לצפיה ב-'לא קשור לסרטון הנ"ל.סרטון נוסף.'
לא קשור לסרטון הנ"ל.סרטון נוסף.
21/04/2018 | 16:16
1
103
 
לא משנה איך מתי ולמה.
 
תמיד זה הסיפור בסוף....
 
לצפיה ב-'יפה! אין כמו יפני..........'
יפה! אין כמו יפני..........
24/04/2018 | 19:17
13
לצפיה ב-'Rally is just straight fast roads with a few sand dunes '
Rally is just straight fast roads with a few sand dunes
19/04/2018 | 19:13
1
100
כן בטח...
 
עליה כזו במרוץ אינדורו בארץ,הייתה משאירה שובל של נתקעים.(אם אופנועי אינדורו קלים...)
 
Merzouga  Rally 2018.
 
 
 
לצפיה ב-'חתיכת תוואי'
חתיכת תוואי
21/04/2018 | 15:59
15
לצפיה ב-'סרטון הכרות עם הגסגס החדש בדגם ה-300'
סרטון הכרות עם הגסגס החדש בדגם ה-300
06/04/2018 | 10:56
112
כאן  נראה מצוין!
לצפיה ב-'Yamaha Wr250r'
Yamaha Wr250r
03/04/2018 | 16:55
15
129
שלום רב מומחים,
רציתי בבקשה לשאול מה ההבדל בין ימאהה wr 250 r לבין שאר אופנועי השטח של הפירמות המובילות כגון קטמ, הוסקוורנה, הוסאברג... ושאר הפירומות המובילות
האם הוא נחות משמעותית או כלל לא ... העניין הוא שהנפח שלו הוא רק 250 ובשאר החברות יש הרבה של 300 ומעלה... האם יש הבדל גם בפן הזה
תודה לעונים
דניאל
לצפיה ב-'WR250R זה דגם דו"ש'
WR250R זה דגם דו"ש
03/04/2018 | 19:02
100
שלום מוסי9.
סקירה קצרה:
יש אופנועים שהם דו"ש (דו שימושיים)
ויש אופנועי שטח "מקצועיים" - אופנועי אנדורו ומוטוקרוס.
 
אופנועי דו"ש כמו ה WR250R הם יותר חלשים ויותר כבדים בהשוואה לאופנועים המקצועיים.
אבל מצד שני הם (כפי שהשם שלהם אומר) כלים דו שימושיים: זאת אומרת אפשר להשתמש בהם בצורה אינטנסיבית מאוד גם ברכיבות שטח וגם ברכיבות כביש ארוכות. (זה יתרון למי שלא יכול לקנות עגלה או טנדר... כי עם כלי דו שימושי יש לך יותר אפשרות לרכב הרבה זמן בכביש "עד שאתה מגיע לשטח", או למשל אם אתה רוצה להשתמש באותו אופנוע גם לטיולים בסופי שבוע, אבל במקביל גם לרכיבות בתוך העיר בימי חול)
 
בנוסף, מרווחי הטיפולים של אופנועי דו"ש הרבה יותר ארוכים מאשר דגמים מקצועיים. ועלויות האחזקה שלהם הרבה יותר נמוכות.
 
ה WR250R הוא אופנוע דו"ש מצויין. לדעת רבים אולי אפילו הדוש הכי טוב בנפחים קטנים\בינוניים.
 
תדע לך שלהרבה יצרניות אין בכלל דגמים של דו"ש (יש להם בליין רק דגמים מקצועיים).
 
המתחרה הישיר והיחיד שנמצא עם ה WR250R באותה רמה, מבחינת מפרט ויכולות ומבחינת אמינות: זה הסוזוקי DRZ400
 
יש גם מעט דגמי דו"ש אחרים... למשל הונדה CRF250L או קוואסאקי KLX250 - אבל הם אפילו עוד יותר חלשים וכבדים, ונמצאים "2 רמות מתחת" מבחינת ביצועים ומבחינת המפרט, וגם מבחינת אמינות/עמידות.
 
בעקרון כאמור יש מעט מאוד דגמי דו"ש בישראל ובכלל בעולם כולו... פעם היו הרבה. אבל בשנים האחרונות כל היצרניות בעולם מעדיפות להוציא דגמים מקצועיים.
הנישה של אופנוע דו"ש די נזנחה (למרבה הצער).
 
אם אתה מתכנן לרדת מהקטע של אופנועי דו"ש - ולהתמקד בקנייה של אופנוע שטח מקצועי - הדבר האחרון שצריך לעניין אותך כרגע זה הנפח...
אופנוע שטח מקצועי בנפח 250 נשמע אולי עלוב ונפח קטן - אבל דע לך שבתור רוכב מתחיל הוא יכול לפרק לך את הצורה בקלות. תאמין לי ש 250 זה די והותר. אולי אפילו יותר מידי.
 
בהצלחה.
 
לצפיה ב-'דניאל ברוך הבא. אין הגדרה כזו "נחות".יש הגדרת יעוד'
דניאל ברוך הבא. אין הגדרה כזו "נחות".יש הגדרת יעוד
04/04/2018 | 10:43
9
69
כלומר יעודו של האופנוע. הימהה ששאלת לגביו הוא ביעודו כלי דו שימושי. השאר שציינת לדוגמא בדגמי קטמ הם אופנועי אינדורו ללא הגדרת דו שימושיות בטח בנפחים של רבע ליטר או 300 סמ"ק.
הימהה הנדון הוא דו שימושי עם נטיית שטח. כלומר הוא יותר בנוי לשטח מכביש.אם ניקח דו שימושי רבע ליטר כמו קוואסקיklx או הונדה crf250l אזי הימהה במכלוליו הרבה יותר אגרסיבי מהם ויותר " שטח" מהם נאמר. אם אנסה לכוןן אותך היות והיה ברשותי כזה ואני רוכב עם שותף שיש לו כזה הוא אופנוע מצוין יעשה כל משימה חזק דיו עם מגוון אופציות שיפור מה שלא מחויב אגב לסיכומי אופנוע מצוין לשטח וגם יתאים למשימת כביש. בהגדרתו למיטב הזכור לי הוא 60 אחוז שטח. לכל מידע נוסף בשמחה!!
לצפיה ב-'דו״ש'
דו״ש
04/04/2018 | 12:02
8
58
היי תודה על התגובות
שלכם אתם ממש נדיבים...
רציתי לשאול אבל מדוע כאשר אני נכנס ליד 2 למרור אופנועים ורושם ״בסוג״- דו שימושי מופיעים לי גם הוסווקרנה,גאס גאס, קטמ,הוסאברג... מזה אני מבין כי ניתן לנסוע איתם גם בכביש וגם ושטח
תודה רבה לעונים
לצפיה ב-'משום שלא קיימת כזו קטגוריה ביד 2 של אופנועי שטח/ אנדורו'
משום שלא קיימת כזו קטגוריה ביד 2 של אופנועי שטח/ אנדורו
04/04/2018 | 13:13
2
71
או אופנועי מוטוקרוס, רישוי אפור וכו'.
כמו שכתבו לפני, ה WR250R אופנוע מצויין ואמין והמתחרה שלו הינו הDRZ400S.
בנוסף לכך קיימים אופנועי  SWM שמקבלים ביקורות טובות.
נסה לקרוא ברשת על האופנועים ובשורה תחתונה, תמצא את האופנוע שמתאים לצרכים שלך, בתקציב שלך ואין כמו רכיבת מבחן על כל אחד מהאופנועים.
בהצלחה.
 
לצפיה ב-'לגבי רכיבה עם אופנוע שטח "טהור", היא אפשרית אך יקרה מאוד. '
לגבי רכיבה עם אופנוע שטח "טהור", היא אפשרית אך יקרה מאוד.
04/04/2018 | 13:15
1
88
טיפולים באופנועי שטח "טהורים", הינם לפי שעות וטווח הטיפולים בהם קצר מאוד. לפיכח עלות התחזוקה הינה יקרה (ולפעמים גם מאוד) בהשוואה לאופנוע דו"ש.
לצפיה ב-'לפיכך'
לפיכך
04/04/2018 | 14:50
21
לצפיה ב-'אתה קודם צריך להגדיר לעצמך שימושיות'
אתה קודם צריך להגדיר לעצמך שימושיות
04/04/2018 | 13:54
4
58
לאופנוע קרי מה אני רוצה לרכב למה אני מתחבר תוואי חברה לרכיבה וכו'. מכאן להמשיך הלאה. יש כלי ביניים כמו הפאנטיקים 250 או הajp שם כלי שטח/אינדורו לייט. מטופלים לפי ק"מ ורכים יותר לשטח אגרסיבי ביחס לאינדורו טהור.
מה שעוד לחשוב זה 2 פעימות או 4. מסכים עם פנג' לאחר מחשבה עם עצמך כדאי להתנסות על חלק מהם שתדע קצת כיון
לצפיה ב-'אגב פנטיקים - למישהו כאן יש כבר ניסיון איתם? '
אגב פנטיקים - למישהו כאן יש כבר ניסיון איתם?
13/04/2018 | 20:05
3
24
לצפיה ב-'אניגו יש בחור שרוכב על כזה שגר לא רחוק ממני אמנם רוכב'
אניגו יש בחור שרוכב על כזה שגר לא רחוק ממני אמנם רוכב
15/04/2018 | 19:30
2
52
חדש יחסית בשטח ולפי מה שאני קורא בפייסבוק הוא מאד מרוצה. קנה את הכלי חדש ואאל"ט קנה גם לאשתו פנטיק 125.
לצפיה ב-'לא הבנתי - הוא רוכב על ה-125 או שזה רק מה שקנה לאשתו? '
לא הבנתי - הוא רוכב על ה-125 או שזה רק מה שקנה לאשתו?
16/04/2018 | 23:46
1
39
כי אני יותר סקרן לגבי הארבע פעימות שלהם.
לצפיה ב-'יש להם 2 יחידות. האחת 125 והשנייה 250'
יש להם 2 יחידות. האחת 125 והשנייה 250
20/04/2018 | 15:04
29
הבחור מרוצה מה 250 הם רוכבים יחד כזוג ולא מעט מתרגלים על פי מה שהוא מעלה בפייס בדדיה לנד.
לצפיה ב-'עשיתי איתו השבוע 250 ק"מ של שבילים בדרגות קושי שונות '
עשיתי איתו השבוע 250 ק"מ של שבילים בדרגות קושי שונות
04/04/2018 | 13:56
2
109
כולל כמה קטעים לא פשוטים. לא מיצמץ אפילו
לצפיה ב-'אופנוע מעולה רב משימתי. הנה בסקירה הבאה באנגלית אמנם'
אופנוע מעולה רב משימתי. הנה בסקירה הבאה באנגלית אמנם
04/04/2018 | 18:46
85
אך קלה להבנה: WR250R
לצפיה ב-'עשיתי בעבר אלפי ק"מ עם DR350 לא מיצמץ גם'
עשיתי בעבר אלפי ק"מ עם DR350 לא מיצמץ גם
08/04/2018 | 11:46
47
לצפיה ב-'פות"ש תריץ חיפוש בגוגל תאמין לי תמצא הכל'
פות"ש תריץ חיפוש בגוגל תאמין לי תמצא הכל
05/04/2018 | 16:52
75
רוכבי דו"שים אוהבים לכתוב על האופנועים שלהם.
תחפש בגוגל "WR250R"
או "WRR"
 
אם אתה מעוניין בסוזוקי, תריץ חיפוש "DRZ400"
"או DRZ"
 
אלו דגמים פופולרים שמיוצרים כבר המון שנים, ללא שינויי (להבדיל מהדגמים המקצועיים שבדרך כלל היצרניות דואגות לשדרג מדי כמה שנים).
גם בפורום הזה, גם בפורומים אחרים, הם נסקרו ונבחנו וכתבו עליהם מכל זוית אפשרית כבר אולי מיליון פעם.
 
תפנה לעצמך זמן, שב מול המחשב ותעשה קצת שעורי בית. רק תרוויח.
חג שמח.
לצפיה ב-'שרשור מכירה/קניה סוף החודש ועם בו האביב'
שרשור מכירה/קניה סוף החודש ועם בו האביב
30/03/2018 | 09:33
10
36
לצפיה ב-'אופנועי אינדורו +דו"ש ברישוי צהוב '
אופנועי אינדורו +דו"ש ברישוי צהוב
30/03/2018 | 09:34
45
לצפיה ב-' אינדודו ברישוי אפור ומוטוקרוסים'
אינדודו ברישוי אפור ומוטוקרוסים
30/03/2018 | 09:35
21
לצפיה ב-' ציוד מיגון,אביזרי מיגון וכל ציוד נוסף.'
ציוד מיגון,אביזרי מיגון וכל ציוד נוסף.
30/03/2018 | 09:36
2
30
לצפיה ב-'קיט קיק סטרטר להסקוורנה FE250/350 חדש באריזה'
קיט קיק סטרטר להסקוורנה FE250/350 חדש באריזה
02/04/2018 | 18:35
47
מתאים לשנים 2014-2016 FE250 ולשנים 2015-2016 FE350 וכמובן לכל דגמי KTM המקבילים להם ( למרות שהגיעו עם קיק ).
מחיר מבוקש - 250$ כמו המחיר בארצות הברית בדיוק.
מוכן לשמוע הצעות סבירות
נא לפנות בפרטי.
 
לצפיה ב-'צמיג אחורי GOLDENTYRE דגם GT216'
צמיג אחורי GOLDENTYRE דגם GT216
04/04/2018 | 18:36
55
מצב חדש , ירד מאופנוע חדש לאחר כשבועיים בלבד קצת מאובק מישיבה במחסן.
זהה לצמיג שינקו MX216 שגם מייצרים את צמיגי GOLDENTYRE.
מידה 140/80-18.
מחיר מבוקש 200 ש"ח בלבד.
ניתן לפנות בפרטי.
לצפיה ב-'צמת חשמל מושלמת כולל CDI ומכסה סלילים לגאס גאס EC300 2015'
צמת חשמל מושלמת כולל CDI ומכסה סלילים לגאס גאס EC300 2015
02/04/2018 | 18:39
41
הכל ירד מהאופנוע לאחר כ 40 שעות בלבד , מתאים לדגמים ללא הסטרטר בלבד.
מחיר מבוקש 700 ש"ח אבל מוכן לשמוע הצעות בפרטי.
 
לצפיה ב-'מספר חלקים לימאה WR250F שנים 2016-2017'
מספר חלקים לימאה WR250F שנים 2016-2017
02/04/2018 | 18:43
58
שרשרת טימינג חדשה מקורית + אטם מכסה שסתומים וקיט אטמים מלא לאופנוע.
מחיר מבוקש לכל הדברים 600 ש"ח , מוכן לשמוע הצעות סבירות בפרטי.
לצפיה ב-'בית תרמוסטט חדש מאלומיניום לכל דגמי בטא'
בית תרמוסטט חדש מאלומיניום לכל דגמי בטא
02/04/2018 | 18:45
44
פותר בעיה של נזילות מהבית פלסטיק המקורי
מחיר מבוקש 100$ בלבד שזה פחות מהמחיר בארצות הברית.
ניתן לפנות בפרטי.
לצפיה ב-'כיסא חדש לבטא כל הדגמים של SEAT CONCEPT'
כיסא חדש לבטא כל הדגמים של SEAT CONCEPT
02/04/2018 | 18:52
50
חדש לחלוטין , רחב יותר , רך הרבה יותר ומעט גבוה יותר , תענוג לישבן הכואב מהכיסא המקורי.
מחיר מבוקש 1000 ש"ח בלבד אבל מוכן לשמוע הצעות סבירות בפרטי.
 
לצפיה ב-'גלגל אחורי 18" להונדה. קומפלט'
גלגל אחורי 18" להונדה. קומפלט
12/04/2018 | 12:50
41
ג'אנט ונאבה (ושפיצים)
כולל דיסק וגגש 53 שיניים
1100 ש"ח
לצפיה ב-'ככה בשקט בשקט עלו להם תעריפי ביטוח החובה '
ככה בשקט בשקט עלו להם תעריפי ביטוח החובה
25/03/2018 | 12:24
10
98
לפי החישוב שלי סביב 8 אחוז. היום חידשתי חובה לרבע ליטר עליה של 8 אחוז?? ביחס לשנה שעברה(2017). לציין שאני בטחתי עם השתתפות עצמית כלומר פוליסה נמוכה בערך של כ-30 אחוז ממקבילתה ללא ההשתתפות.האמת בביטוחי הרכב דווקא היתה ירידה של אחוז זהה. ראיתי זאת בשני החידושים שעשיתי לרכבי הילדים. מה הסיבה שזה השתנה לרעת הדו גלגלי או שרק נדמה לי ??
לצפיה ב-'זה אכן נדמה לך..התעריפים נותרו זהים'
זה אכן נדמה לך..התעריפים נותרו זהים
25/03/2018 | 19:00
1
44
לצפיה ב-'גם לי נותר זהה, חידשתי השבוע'
גם לי נותר זהה, חידשתי השבוע
26/03/2018 | 10:15
22
לצפיה ב-'לא נדמה לי הרי עובדתית העלות עלתה מ 1870 ש"ח ל 2011 ש"ח'
לא נדמה לי הרי עובדתית העלות עלתה מ 1870 ש"ח ל 2011 ש"ח
25/03/2018 | 20:29
2
64
בכ-140 ש"ח, אז? ולביטוחי הרכבים היתה ירידה באותו ערך. אם כך מה הסיבה הרי הזדקתי לא נהייתי צעיר והאופנוע אותו אופנוע...
לצפיה ב-'יש המון סעיפים בטפסים שלהם'
יש המון סעיפים בטפסים שלהם
27/03/2018 | 18:50
1
68
שמשפיעים על התעריף
מספיק טעות קטנה שלך במילוי או של הפקידה בהקלדה להסביר את ההפרש
לצפיה ב-'נכון צודק! שאני חושב על כך אכן שאלה אותי המון'
נכון צודק! שאני חושב על כך אכן שאלה אותי המון
28/03/2018 | 08:47
62
שאלות מינימום העבירה אותי אימון אישי. בהחלט יתכן ומשהו שם השפיע. אני אברר זאת. תודה!
לצפיה ב-'אתה צודק! אני טעיתי'
אתה צודק! אני טעיתי
03/04/2018 | 10:04
4
52
האמת שזו בדיקה מאד פשוטה - תכניס את כל הנתונים שלך למחשבון לביטוח שמתחיל החודש, ואז תשנה רק את התאריך לשנה אחורה.
היתה עליה של באמת סביב 8%, כנראה בגלל החזרי עודפי הפול שהוזילו את המחירים בשנה שעברה
לצפיה ב-'אתה מתבקש לסור בדחיפות למשרד הפנים'
אתה מתבקש לסור בדחיפות למשרד הפנים
03/04/2018 | 23:50
3
49
ולהזדכות על האזרחות הישראלית. ישראל מדינה גאה, עם קודי התנהגות ברורים ורבי מסורת! העיקרי שבהם הוא: לעולם אל תודה בטעות!
לצפיה ב-''
04/04/2018 | 14:51
2
לצפיה ב-'העלייה כעת בתעריף היא אפילו יותר מ - 8 אחוז'
העלייה כעת בתעריף היא אפילו יותר מ - 8 אחוז
04/04/2018 | 17:37
1
37
כי כל שנה שאתה צובר וותק בדרגת רשיון שלך: הסטטוס שלך במחשבון משתנה לטובה.
יותר וותק = עוד הנחה קטנה בתעריף שאתה אמור לקבל.
 
לכן זה לא חישוב מדוייק להשוות את המחירים של שנה שעברה לשנה הנוכחית, מבלי לשנות במחשבון את שאר הפרמטרים.
הרי שנה שלמה עברה. אתה צברת וותק. התעריף שלך לא רק היה צריך להשאר על כנו, אלא כעת הוא אפילו היה אמור קצת לרדת.
 
לצפיה ב-'הגיוני בהחלט. לתומי חשבתי שהפיצוי בעלות להוזלה מתחיל'
הגיוני בהחלט. לתומי חשבתי שהפיצוי בעלות להוזלה מתחיל
04/04/2018 | 18:42
29
מגיל 40,50 וכן הלאה ולא כל שנת ותק. תכלס אם כל שנת ותק מוזילה פרמייה אזי העליה אכן גדולה עוד יותר באחוז,אתה בהחלט צודק!!
לצפיה ב-'מסלולי רכיבה בארץ. מחפש אפליקציה עם מסלולי רכיבה'
מסלולי רכיבה בארץ. מחפש אפליקציה עם מסלולי רכיבה
20/03/2018 | 16:07
1
86
בארץ. משתשמש כיום באפליקציה מצויינת של Trailze יש בה מגוון של מסלולים. אשמח לעוד אפליקציה מסוגה שיש בה מסלולים (מובנים) אם מי מכם מכיר ומשתמש. תודה לכולם!!
לצפיה ב-'komoot'
komoot
20/03/2018 | 19:02
45
לצפיה ב-'תענוג...How to ride a dirtbike like a bicycle'
תענוג...How to ride a dirtbike like a bicycle
15/03/2018 | 22:00
3
270
לצפיה ב-'נחמד, אבל יש מצב שטעית בלינק?'
נחמד, אבל יש מצב שטעית בלינק?
16/03/2018 | 23:28
1
34
לצפיה ב-' 8 דקות עם קולטון האקר על האופנוע.זה אף פעם לא טעות בלינק'
8 דקות עם קולטון האקר על האופנוע.זה אף פעם לא טעות בלינק
17/03/2018 | 14:36
42
לצפיה ב-' נחמד בהחלט'
נחמד בהחלט
17/03/2018 | 08:53
28
לצפיה ב-'מה הסיבה שאופנועי קטמ' בדגמי 4 פעימות גם בדגמים החדשים'
מה הסיבה שאופנועי קטמ' בדגמי 4 פעימות גם בדגמים החדשים
10/03/2018 | 17:28
11
178
מטופלים כל 15 שעות מאז ומתמיד לאומת כלים מקבילים כמו הימהה WRF המטופל כל 2000 ק"מ,כל זאת כאמור ברכיבת הובי.
מה הסיבה ההגיונית לפער העצום הזה ? הרי 15 שעות זה בממוצע סביב 500/550 ק"מ ומדובר במכונות אינדורו זהות ככלים מקצועיים לתחוםזה. 
גודמא נוספת היא הSWM מה שהיה בעבר הסקי עד שנתוני 2010/11. שם הטיפול גם מרווח הרבה יותר מ-15 שעות ודי דומה לימהה.
מה מסתתר מאחורי הברוש כנאמר, יש כיון חשיבה?
לצפיה ב-'WRF כל 2000???'
WRF כל 2000???
11/03/2018 | 13:55
106
חשבתי שהרבה פחות
לצפיה ב-'באיזה WR עושים טיפול כל 2000 ק"מ'
באיזה WR עושים טיפול כל 2000 ק"מ
11/03/2018 | 17:11
5
116
אם אתה מתכוון ל WR250F אז כל 20 שעות או 500 ק"מ עושים טיפול ובטח לא כל 2000 ק"מ או 80 שעות.
ב 2000 ק"מ אפשר להתחיל לחשוב כבר על שרשרת טימינג.
בכולם זה בערך אותו הדבר.
לצפיה ב-'מאז ומעולם שום WRF לא מטופל בשעות אלה רק לפי ק"מ'
מאז ומעולם שום WRF לא מטופל בשעות אלה רק לפי ק"מ
11/03/2018 | 22:59
1
108
ובנוכחי דגם ה16 ומעלה כל 2000 ק"מ או כל 3 חודשים.
לצלם לך מספר הרכב? אגב שרשרת טיימינג אני זוכר בדגם ה09 שהיה לי 3 שנים עד 11K ק"מ לא נגעתי בטימינג והיא לא הוחלפה על ידי הקונה עד 14K ק"מ.
דווקא לגביה מוזכר רק INSPECTION ולא החלפה יזומה כל X ק"מ.
תן מבט כאן  החל מעמוד 101 ועד 104 זה שימוש הובי כל 2000 ק"מ. שים לב לכותרת  שימוש תחרותי כל 500 ק"מ.
לצפיה ב-'אף פעם לא התייחסתי למה שכתוב ותמיד עשיתי בכל אופנוע טיפול כל'
אף פעם לא התייחסתי למה שכתוב ותמיד עשיתי בכל אופנוע טיפול כל
12/03/2018 | 06:46
96
20 שעות , מי שרוצה לעבוד על פי הספר בבקשה , לדעתי זה לא מספיק .
לצפיה ב-'בספר רכב של ימאהה רשום שיש לבצע כל 1000 קילומטר החלפת'
בספר רכב של ימאהה רשום שיש לבצע כל 1000 קילומטר החלפת
11/03/2018 | 23:14
2
99
שמן במצב תחרותי , כלומר ללא ההגבלות של יניקה , אגזוז , מצערת וכדומה
 
ו 2000 קילומטר במצב עם ההגבלות.

 פה בארץ אימצו את ה 2000 קילומטר לדגמים ללא ההגבלה.
 
לצפיה ב-'אני מחליף שמן (מוטול יקרר) ופילטר מקורי כל 1000'
אני מחליף שמן (מוטול יקרר) ופילטר מקורי כל 1000
12/03/2018 | 16:33
1
68
המנוע מחזיק נצח נצחים, ומעולם לא החלפתי שרשרת טיימינג.
לצפיה ב-'בול! גם אני כנ"ל בדיוק מטפל במטרו חיפה כל 1000'
בול! גם אני כנ"ל בדיוק מטפל במטרו חיפה כל 1000
12/03/2018 | 21:58
66
קמ'. מה שטוב בימהה ומעבר לזה שטוב שהוא לא מזיע ,לא נוזל ולא מגמגם או וואט-אבר. אופנוע בלי מוות נקודה.
לצפיה ב-'האוסטרים הם היצרן היחידי לדעתי באופנועי האנדורו שמציינים'
האוסטרים הם היצרן היחידי לדעתי באופנועי האנדורו שמציינים
11/03/2018 | 23:16
3
108
להחליף שמן כל 15 שעות , מרבית היצרנים האחרים כגון ימאהה ,בטא והסקוורנה אדומה רשמו מהניסיון שלי כל 30 שעות , חלקם רשמו זאת בקילומטרים שמשתווים ל 30 שעות.

הסיבה? כנראה שאף אחד בפורום לא ממש יודע.
לצפיה ב-'דרך אגב מרבית המלצות היצרן הן בהתאם לשימוש בכלי'
דרך אגב מרבית המלצות היצרן הן בהתאם לשימוש בכלי
11/03/2018 | 23:24
82
ולא בהכרח לשוני המכאני בין הכלים, 

לדוגמא WRF שעל פי המשורר אמור לשמש לטיולים ורכיבה "אתגרית" נדרש להחליף כל 1000 קילומטר

YZ250FX שהוא כלי ז-ה-ה מבחינה מכאנית מלבד אגזוז ומפת הצתה נדרש להחליף שמן כל 7.5 שעות בדומה ל YZF, והוא מיועד למסלולים סגורים ורכיבה תחרותית.
 
לצפיה ב-'זה לא עניין של מי שיודע מה ההגיון ומהיכן זה מגיע?'
זה לא עניין של מי שיודע מה ההגיון ומהיכן זה מגיע?
12/03/2018 | 07:36
1
76
מה "היחודיות" האוסטרית שמאלצת את משתמשי הקצה לתחזק כך? הרי זה פי 2 מעל מקבילים. אם כך אז אולי ניתן גם בקטמ' לעלות ל30 שעות?
לצפיה ב-'כפי שרשמתי קודם, לדעתי בהסתמך על מה שנתקלתי היצרנים קובעים'
כפי שרשמתי קודם, לדעתי בהסתמך על מה שנתקלתי היצרנים קובעים
12/03/2018 | 14:46
76
את המלצות היצרן בהתאם לשימוש של-ד-ע-ת-ם הצרכן הממוצע יעשה באופנוע.

אז זה יכול להתחיל מכיצד היצרן רואה את השימוש של הצרכן הממוצע ועד להסכמים מסחריים מול חברות השמנים,  או ניסיון לחזק את תדמית המותג \ אמינות הכלים על ידי הקטנת מרווח הטיפולים בתקווה שימנע תקלות ישירות או עקיפות.

תנסה לקבוע זמן ממוצע להחלפת צמיג אחורי בין כל רוכבי הפורום, מהר מאוד לדעתי תגלה ששעות הרכיבה עם הצמיג עד להחלפתו יהיו מאוד שונות בין הרוכבים בהתאם לסגנון רכיבה , אגרסיביות , סוג הצמיג \ תוואי וכדומה.

עכשיו תחשוב על יצרני האופנועים שהם מנסים לקבוע זמן מומצע להחלפת שמן, כמה זמן מדוייק אליך או לשאר משתמשי הפורום ותנסה לקבוע אם אתה צריך לצמצם או להאריך את מרווח הטיפולים.




 
לצפיה ב-'מחפשים מוביל לסופ"ש הקרוב'
מחפשים מוביל לסופ"ש הקרוב
11/03/2018 | 16:16
83
שלום. שותפי ואני מועניינים לרכב באזורים חדשים שתרם רכנו בהם. אזורים כגון גלבוע/עפולה/גבעת המורה/טבריה/צפת...
הבעיה היא שאנחנו לא מכירים שם כלום. מחפשים מישהו שיוביל אותנו בשבת הקרובה בסינגלים מאתגרים ברמה בינונית+.
מי מתנדב?
תודה לכל העונים
לצפיה ב-'צמר סלעים ומה שבקצה כמו שאומרים..'
צמר סלעים ומה שבקצה כמו שאומרים..
24/02/2018 | 09:29
3
132
בכלי 4 פעימות יש למי מכם מושג מה תדירות ההחלפה לצמר ואם בכלל? והאם יש שינוי לגבי אגזוזים פתוחים?
לצפיה ב-'תלוי בכלי תלוי באגזוז'
תלוי בכלי תלוי באגזוז
24/02/2018 | 19:58
2
96
היה לי אחד חלופי שהיה אוכל את הצמר תוך חודשים ספורים
לצפיה ב-'כוונתי לפתוחים מדגמי האקרפוביץ ו ה- FMF,והאמת'
כוונתי לפתוחים מדגמי האקרפוביץ ו ה- FMF,והאמת
25/02/2018 | 11:38
1
85
אמשח להבין את הסיבה לפער בין דו"ש ובין אינדורו מקצועי, מדוע מה מקורה?
ניקח לדוגמא FMF על דרוזי ביחס לאותה מערכת/דגם- על כלי מקצועי מכל סוג שהוא.
לצפיה ב-'זה כמו לומר למה דגמי פיז׳ו שונים'
זה כמו לומר למה דגמי פיז׳ו שונים
26/02/2018 | 09:44
96
ל fmf יש ליין רחב של דגמים
אל תשכח גם שבהתאם לאופי השימוש ישתנה כמות הגז והלחץ שהוא ייצר ביציאה
אל תשכח שדגם מקצועי פחות משנה בו ההשתקה ויותר חשוב יציאה חופשי של גז ולכן יהיה בו פחות הפרעה ופחות צמר

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?
סיוון זמיר מנהל הפורום
מתכננים חופשה ביוון?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ