לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2294622,946 עוקבים אודות עסקים

פורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
אין לפרסם בפורום הודעות פרסום ומספרי טלפון אישיים. הודעות כאלה תימחקנה מן הפורום!
המשך >>

לצפיה ב-'קביעות במכללות- מופנה לעירית זהבי'
קביעות במכללות- מופנה לעירית זהבי
24/03/2019 | 20:30
9
לפני שנה בחודש מרץ קבלתי מכתב ממכללה בבעלות, המאשר לי קביעות.
לא היה מותנה הדבר בתאריך כלשהו
האם המכתב נכנס לתוקף מתאריך השליחה? מרץ
האם מכתב זה יכול להתבטל? ועל סמך אילו גורמים
 
לצפיה ב-'בקשה לעזרה במילוי שאלון קצר בנושא הדרכת הורים'
בקשה לעזרה במילוי שאלון קצר בנושא הדרכת הורים
23/03/2019 | 11:57
1
שלום
אני עורכת מחקר שבוחן יעילות של הדרכת הורים, במסגרת תיזה בתואר שני. ואני ממש רוצה לסיים אותו!
אם אתם הורים שנמצאים בשלב כלשהו של הדרכה, או שעברתם בעבר, מאוד אעריך את זה אם תענו על השאלונים. 
זה ממש ממש יעזור לי להתקדם, תודה תודה תודה!!!
אגב השאלון אנונימי כמובן ולוקח רק כמה דקות למלא אותו
לצפיה ב-'שיר הלל | 'כשתפתחו את ליבכם לאלוהים''
שיר הלל | 'כשתפתחו את ליבכם לאלוהים'
22/03/2019 | 03:22
7
לצפיה ב-'בקשה לעזרה במילוי שאלון קצר בנושא הדרכת הורים'
בקשה לעזרה במילוי שאלון קצר בנושא הדרכת הורים
21/03/2019 | 09:42
2
היי
למי שלא חפרתי לו עדיין, אני עורכת מחקר שבוחן יעילות של הדרכת הורים, במסגרת תיזה בתואר שני בעבודה סוציאלית. ואני ממש רוצה לסיים אותו!
אם אתם הורים שנמצאים בשלב כלשהו של הדרכה, או שעברתם בעבר, מאוד אעריך את זה אם תענו על השאלונים. 
זה ממש ממש יעזור לי להתקדם, תודה תודה תודה!!!
אגב השאלון אנונימי כמובן ולוקח רק כמה דקות למלא אותו.
לצפיה ב-'בגרות בספרות 5 י"ח "עולם חדש"'
בגרות בספרות 5 י"ח "עולם חדש"
17/03/2019 | 17:11
15
שלום לכולם, אני מעוניינת להיבחן בספרות 5 י'ח קיץ 2019. אני נבחנת משנה ומחפשת את החומר בתכנית "עולם חדש" בשאלון השני. 
בקיץ שנה שעברה כאשר נגשתי לבצע את הבחינה גיליתי בשאלון השני שרק שינו את נושא המבחן והוא "המשפחה בראי הספרות". מספר השאלון הוא 8382.
אני מנסה למצוא את החומר המתאים ללא הצלחה. אשמח לעזרה עם החומר. 
לצפיה ב-'שלום לכולם. שאלה בלשון'
שלום לכולם. שאלה בלשון
15/03/2019 | 15:17
22

רציתי לדעת מה החוק הלשוני שעומד מאחורי הבחירה באחד משני המשפטים הבאים:

סך כל המפות: 10
סך הכל מפות: 10

סך כל החיבורים הזוגיים/לא זוגיים: 12
סך הכל המספרים הזוגיים/לא זוגיים: 12

מדובר במשפטים שעומדים בפני עצמם, בתרגום אתר. כך שאי אפשר להסתמך על תיאור קודם של המספרים או המפות או מסקנה שנובעת מהם.

לי התשובה ברורה למדי-האופציה הנכונה היא הראשונה. אבל, לא יודעת מה הסימוכין. חוק? כלל? מהו? אודה לעזרה מהירה.

שבת שלום
לצפיה ב-'שלום לכולם. שאלה בלשון'
שלום לכולם. שאלה בלשון
15/03/2019 | 15:14
16

רציתי לדעת מה החוק הלשוני שעומד מאחורי הבחירה באחד משני המשפטים הבאים:

סך כל המפות: 10
סך הכל מפות: 10

סך כל החיבורים הזוגיים/לא זוגיים: 12
סך הכל המספרים הזוגיים/לא זוגיים: 12

מדובר במשפטים שעומדים בפני עצמם, בתרגום אתר. כך שאי אפשר להסתמך על תיאור קודם של המספרים או המפות או מסקנה שנובעת מהם.

לי התשובה ברורה למדי. אבל, לא יודעת מה הסימוכין. חוק? כלל? אודה לעזרה מהירה.

שבת שלום
לצפיה ב-'גמול פיצול'
גמול פיצול
13/03/2019 | 23:05
5
30
האם מורים (בחט"ע) המתחלקים בשעות בהוראת המקצוע באותה כיתה (לדוגמה, משה מלמד שעתיים "עיוני" וחיים מלמד ארבע שעות "מעשי"), זכאים לגמול פיצול בהינתן שזו כיתתם השישית במספר?
האם זכאים לגמול פיצול מופחת? או שמא לא זכאים בכלל?
לצפיה ב-'גמול פיצול'
גמול פיצול
14/03/2019 | 07:34
4
24
לכל מורה הכיתה נחשבת ככיתה לצורך הפיצול,
אריה
לצפיה ב-'גמול פיצול'
גמול פיצול
14/03/2019 | 11:26
23
לגמול פיצול נחשבות מספר הכיתות שהמורה פוגש. כל קבוצה שהמורה מלמד (גם אם זו הקבצה שמגיעה ממספר כיתות) היא כיתה. 
מורה המלמד שני מקצועות באותה כיתה למשל לא תחשב לו העבודה בשתי כיתות. כנ"ל מורה המחנך כיתה ומלמד אותה מקצוע מסוים לא תחשב לו עבודה זו כשתי כיתות אלא ככיתה אחת.
לצפיה ב-'בקשה להבהרה'
בקשה להבהרה
14/03/2019 | 14:33
2
23
מורה א' עם 4 כיתות (לכל כיתה 6 שעות) ומורה ב' כנ"ל.
במצב הזה - אין גמול פיצול לאף אחד מהם.
 
אך אם הם מתחלקים בשעות, כך שכל מורה מלמד מחצית מן השעות בכיתה של חברו,
היקף המשרה נותר זהה וכעת, ניתן לטעון שכל מורה מלמד 8 כיתות? ואז יש לשניהם זכאות לגמול פיצול?
 
לצפיה ב-'חלוקת שעות לגמול פיצול'
חלוקת שעות לגמול פיצול
15/03/2019 | 09:45
1
16
יש קודם כל לקחת בחשבון שבהוראת שפה צריך רק 4 כיתות ולצורך חמש כיתות צריך היקף משרה מינימאלי. 
אכן זה המצב אלא שבדרך כלל זה לא מתאפשר. 
מתי זה כן מתאפשר בהוראת מקצוע מגמה למשל, כאשר במגמה של חמש יחידות כל מורה מלמד חלק מהיחידות, או בהקבצות במתמטיקה ואנגלית לדוגמה כאשר כיתה מורכבת מתלמידים המגיעים מכיתות שונות, אבל הקבוצה נחשבת לכיתה של המורה. כנ"ל במקצועות טכנולוגיים או חינוך גופני כאשר מחלקים את כיתת האם לשתי קבוצות ואז שוב לכל מורה הקבוצה היא כיתה. 
לצפיה ב-'כלומר התשובה לשאלתי היא כן?'
כלומר התשובה לשאלתי היא כן?
15/03/2019 | 11:24
3
לצפיה ב-'ועדה רפואית'
ועדה רפואית
12/03/2019 | 22:49
2
29
שלום,
נפגעתי בעבודה. פניתי לביטוח לאומי - טרם החלטה.
קיבלתי חופשת מחלה מרופא תעסוקתי. להבנתי מאחר ותקופת חופשת המחלה נמוכה מחודש וחצי לא זומנתי לועדה רפואית של משרד החינוך.

1. כיצד ניתן לפנות באופן יזום לועדה ?
2. האם הועדה יכולה להורות על שינוי תפקיד (ממחנכת לתפקיד אחר המתאים למצבי לאחר הפגיעה).

לצפיה ב-'וועדה רפואית'
וועדה רפואית
13/03/2019 | 07:28
16
אין קשר בין משך חופשת המחלה לזימון לוועדה רפואית.
1.הפניההינה באמצעות כוח אדם בלשכת המחוז.
2.כן.
אריה
לצפיה ב-'וועדה רפואית'
וועדה רפואית
14/03/2019 | 11:24
18
יש להפריד לחלוטין בין פניה לביטוח לאומי לבין פניה לכוח אדם במשרד החינוך או למעביד. 
יש הבדל בין תביעה בגין תאונת עבודה, או פגיעה בעבודה לבין פניה למשרד החינוך לכינוס וועדה רפואית לצורך קביעות אחוזי נכות ופרישה במסלול רפואי או בקשה לניצול ימי מחלה על חשבון ימי מחלה צבורים באופן מלא או חלקי. 
השכר משולם למי שנפגעו בעבודה, לאחר הגשת טופס 250 והכרה של ביטוח לאומי בפגיעה, כפגיעת עבודה, על ידי הביטוח הלאומי. 
במצב שהתאונה הוכרה והתשלום הוא על ידי הביטוח  הלאומי אין לנכות ימי מחלה מימי המחלה הצבורים שיש למורה. 
ימי מחלה אינם מחויבים באישור של רופא תעסוקתי.
שלושה חודשים זה לא תמיד הזמן. יש רופאים שיש להם הרשאה לאשר עד שלושה חודשים ויש כאלה שאינם מורשים. צריך לשאול את רופא המשפחה מהי ההרשאה שלו. אם רוצים לפנות לרופא תעסוקתי צריך לקבל הפניה מרופא המשפחה אל הרופא התעסוקתי. 
וועדה רפואית במשרד החינוך זה נושא בפני עצמו ואינו קשור בהכרח לסעיף הרפואי שהוא התוצאה של הפגיעה. בוועדה רפואית של משרד החינוך ידונו בכל הבעיות הרפואיות ולא רק בתאונת העבודה. 
וועדה של ביטוח לאומי עוסקת בקביעות אחוזי נכות בגין התאונה בלבד אם הפניה היא בגין פניה בעקבות תאונת עבודה. 
אם הנושאים מסתבכים והפגיעה מתמשכת אני ממליצה לפנות אלי לייעוץ נוסף
 
לצפיה ב-'מורה בחל"ד האריכה את החופשה'
מורה בחל"ד האריכה את החופשה
13/03/2019 | 11:46
1
21
שלום.
אני ממלאת מקום של מורה בחל"ד. היא אמורה רשמית לחזור ב02/04.
היא מאריכה את החופשה שלה ב7 שבועות. האם אני ממשיכה לקבל משכורת לפי הדרגה שלי, כפי שהיה בתקופת החל"ד הרשמית? רוצה לוודא שזה לא ייחשב לי כמילוי מקום יומי, ושאני אקבל תשלום גם על חופשת פסח. האם זה אכן כך?
 
כמו כן, רציתי לשאול- אם אני מקבלת באותו בית ספר עבודה כממלאת מקום לחודש האחרון של שנה"ל-יוני, האם אקבל על החודש הזה-  גם לפי הדרגה?
לצפיה ב-'הארכת חופשה'
הארכת חופשה
13/03/2019 | 15:06
17
אם את ממשיכה למלא מקום עד חופשת הפסח ויוםאחד לפחות אחריה את זכאית לשכר רגיל על חופשת הפסח ולכל משך ההארכה.
אם תהיה הפסקה במ"מ לא תקבלי שכר לפי דרגתך במ"מ על חודש.
אריה
 
לצפיה ב-'זכויות מורה בתום תקופת החל"ת'
זכויות מורה בתום תקופת החל"ת
11/03/2019 | 07:12
4
29
שלום רב,
בתום שנת לימודים זו תסיים תקופה של 3 שנים בהם הייתי בחל"ת ממשרד החינוך.
בתקופה זו לימדתי בתיכון וזו כוונתי להמשיך ללמד בתיכון והשכר מבעלות מועצה מקומית).
אני רוצה לקבל אינפורמציה ויש לי הרבה שאלות שמטרה לא לפגוע בזכויות שלי וכיצד לפעול בתבונה:
1. מה הסטטוס שלי שיהיה במשרד החינוךהחל משנת לימודים הבאה-אני לא מתכוונת בשנים הקרובות ללמד בחטיבת הביניים.
2. מה הן זכויות שלי שרצוי שאשמר עליהם במשרד החינוך במידה וארצה לחזור בעתיד? מסמכים? חופשת מחלה?  ועוד...
3. מה תהליך מבחינה בירוקטית  להודעה על אי-חזרה לעבודה פעילה?
 
במידה ויש דברים שהחמצתי ורצוי שאדע אודה על קבלת הכוונה מתאימה.
תודה מראש

 
 
לצפיה ב-'זכויות'
זכויות
11/03/2019 | 07:43
3
25
1.תאבדי את מעמדך כקבועה במשרד החינוך
2.כל שאר זכויותיך תשמרנה (וותק דרגה ועוד)
אריה
לצפיה ב-'והפנסיה התקציבית, מה איתה?'
והפנסיה התקציבית, מה איתה?
11/03/2019 | 10:58
2
15
לצפיה ב-'הזכויות שבה נשמרות'
הזכויות שבה נשמרות
11/03/2019 | 15:54
14
לצפיה ב-'זכויות למורה שעוזב את משרד החינוך בתום חל"ת'
זכויות למורה שעוזב את משרד החינוך בתום חל"ת
12/03/2019 | 11:11
21
א. אפשר לנסות להגיש בקשה לחל"ת נוסף רביעי. יש מקרים שמאשרים עד שש שנות חל"ת וזה מופיע בתקנות. זאת למרות שזה לא נהוג.
ב. אם עוד לא הסתיים החל"ת, והוא איננו מסתיים עד 31 בחודש אוגוסט, את יכולה עדיין לרכוש את שנות החל"ת בפנסיה התקציבית. זה אמנם יקר, אך מאוד כדאי. אין השקעה טובה מזו במשק.יש מקרים בודדים שבהם הרכישה אינה כדאית. אלו מקרים שבהם הרכישה מבטלת גמול פנסיוני שהיה בתנאי השכר ערב סיום ההעסקה במשרד החינוך.
ג. זכויות הפנסיה בפנסיה התקציבית מוקפאות. הן מוקפאות בהתייחס למספר שנות העבודה הפנסיוניות שצברת במשרד החינוך בהיקף של שליש משרה ומעלה. אם מקפיאים עשר שנים ומעלה ההקפאה היא לגיל 67 בעוד שאם מקפיאים 20 שנה ומעלה זה לגיל 60. זה הבדל מאוד משמעותי. 
ד. אפשר במקרים מסוימים לקבל את הפנסיה המוקפאת לגיל 67, בגיל 60 ומעלה אבל רק בתנאי שאין עובדים בשום מקום אחר. 
לקבלת יעוץ נוסף את כמובן מוזמנת לפנות אלי ישירות. 
לצפיה ב-'שאלה:האם יש דרישה רבה למורי ביולוגיה כיתה י-יב במשרה מלאה?'
שאלה:האם יש דרישה רבה למורי ביולוגיה כיתה י-יב במשרה מלאה?
08/03/2019 | 18:45
2
23
 היי,
 שוקלת להוציא ת. הוראה בביולוגיה.
 אבל אני לא בטוחה שיש ביקוש לתחום במשרה מלאה?
באזורי גוש דן .
לצפיה ב-'ביקוש למורי ביולוגיה'
ביקוש למורי ביולוגיה
09/03/2019 | 19:31
36
למיטב ידיעתי תמיד יש צורך , באזור המרכז לא בטוח שאכן יש ביקוש כל שנה.
אריה
לצפיה ב-'יש ביקוש מאד גדול למורה למדעים'
יש ביקוש מאד גדול למורה למדעים
11/03/2019 | 07:15
32
בחטיבת הביניים.
למורים לביולגיה הביקוש גדול אך הוא במידה פחותה הצורך במורים למדעים.
 
לצפיה ב-'שאלון בנושא קליטת תלמידים עולים'
שאלון בנושא קליטת תלמידים עולים
10/03/2019 | 11:59
1
10
שלום לכל המורים היקרים!
אני עורך מחקר בנושא קליטת תלמידים עולים במערכת החינוך בארץ. אשמח אם תוכלו להשתתף במחקר החשוב הזה ולענות לשאלון הקצר והאנונימי מצ"ב:
זה הקישור לשאלון
לצפיה ב-'כדאי לבדוק שגיאות כתיב'
כדאי לבדוק שגיאות כתיב
10/03/2019 | 22:31
9
מעבר לזה.... יש גם חינוך עצמאי, חינוך התיישבותי, חינוך בייתי.......
לצפיה ב-'נסרין קדרי - ישמע-האל Nasrin Kadri'
נסרין קדרי - ישמע-האל Nasrin Kadri
09/03/2019 | 19:12
14
לצפיה ב-'באַקומען אַ באַאַמטער יעלץ / TOEFL באַווייַזן.'
באַקומען אַ באַאַמטער יעלץ / TOEFL באַווייַזן.
09/03/2019 | 17:13
14
IELTS איז די וועלט 'ס מערסט פאָלקס ענגליש פּראָפּענסע פּראָבע פֿאַר העכער בילדונג און גלאבאלע מיגראַטיאָן. יעלץ, אנגענומען דורך מער ווי 10,000 אָרגאַניזאַציעס ווערלדווייד, קענען זיין דיין שליסל צו דערגרייכן דיין אַקאַדעמיק און פאַכמאַן צילן.
מיר בלויז אַרויסגעבן אַ לעגאַל IELTS באַווייַזן מיט ווייזט פון דיין ברירה און די פיייקייַט צו פּרובירן אָנליין פֿאַר די פון איר וואס פֿאַר איין סיבה אָדער אנדערן קען נישט נעמען די פּרובירן אָדער באַקומען די נייטיק ווייזט פארלאנגט דורך אינסטיטוציעס, עמפּלויערס אָדער די אַמבאַסאַדע.
קאָנטאַקט אונדז דורך די פרטים אונטן צו לערנען מער וועגן אונדזער באַדינונגס;
E- בריוו: cservices.uk@protonmail.ch
ווהאַצאַפּפּ: 1 (513) 620-6443
bakumen a baamter yelts / TOEFL bavayzn.
לצפיה ב-'שאלה בסיסית בהצטרפות לעוז לתמורה'
שאלה בסיסית בהצטרפות לעוז לתמורה
05/03/2019 | 15:05
6
43
שנה הבאה אני מצטרף לעוז לתמורה. 
יש לי השנה וגם שנה הבאה 27 ש"ש  .
כיצד תחושב המשכורת בעוז לתמורה ?  (איך יתוגמלו כספית 3 ש"ש נוספות מעל משרה ?)  
האם הן יומרו לשעות פרטניות ?  או שהשכר יהיה גבוה יותר מ24 ש"ש ?
 
מקווה שהשאלה הובנה .. תודה לעונים
לצפיה ב-'המשכורת תחושב לפי'
המשכורת תחושב לפי
05/03/2019 | 21:22
5
35
הנתונים שלך ופרמטרים נוספים כגון:ו תק,תואר, גמולים שונים תוספות שכר שונות ועוד. כך שקשה לדעת בדיוק עד שלא תהיה לך משכורת קבועה. ניתן לעבוד עד117% משרה.
לצפיה ב-'תודה עופר לא הבנתי מה יהיה ההבדל בשכר אם'
תודה עופר לא הבנתי מה יהיה ההבדל בשכר אם
05/03/2019 | 21:32
4
22
אם  אני עובד בעוז לתמורה 24 ש"ש + 16 "אחרות"  או עובד 27 ש"ש (פרונטלי)
 
מה ההבדל בשכר ? האם "שווה"" משתלם" לעבוד את האקסטרה 3 ש"ש
זה תוספת שכר משמעותית בדומה לעולם הישן, או שבעוז לתמורה זה יחושב כשכר גלובלי ויראה כשעות פרטנות או שהיה ?
 
מקווה שמובנת השאלה.  תודה
לצפיה ב-'ה16 שעות נכללות במשרה ואתה'
ה16 שעות נכללות במשרה ואתה
06/03/2019 | 18:08
3
20
לא מקבל עליהן תוספת שכר. על ה ה 3 אתה מקבל שכר נוסף ולא צריך להוסיף עליהן פרטני ושהייה. יתכן שתצטרך לקבל  אישור עבודה מעל משרה.
לצפיה ב-'אז לסיום רק לראות שהבנתי'
אז לסיום רק לראות שהבנתי
06/03/2019 | 18:35
1
19
שכר משרה מלאה רגילה בעוז (24 ש"ש +16) נניח שווה X
שכר משרה מלאה בעוז (27 ש"ש + 13)  שווה X  + 3 ש"ש (פרונטליות)  
 
כלומר אני מקבל שכר גבוה יותר עם ה27 ש"ש  לעומת ה24 ש"ש
 
הבנתי נכון ?
לצפיה ב-'ערך השעה ירד'
ערך השעה ירד
08/03/2019 | 06:25
16
חשוב לדעת
1.ערך השעה בעוז לתמורה נמוך ב 20% בערך מאשר בעולם ישן.
לכן 3 שעות שתעבוד מעל 100% משרה שוות פחות מבעולם ישן.
2. אמנם לא משלמים על שעות מעל משרה מלאה בקיץ אבל מקבלים עליהם תוספת של 24% במקום התשלום בחופשת הקיץ
לצפיה ב-'שעות מעל משרה בעוז לתמורה'
שעות מעל משרה בעוז לתמורה
07/03/2019 | 11:57
22
יש לזכור ששעות שמעל משרה, אינן משולמות בחופשת הקיץ 
לצפיה ב-'אשמח ליעוץ לגבי סוג תעודת הוראה '
אשמח ליעוץ לגבי סוג תעודת הוראה
05/03/2019 | 16:54
3
44
שלום,
 אם יש לי תואר שני ביולוגיה.
 אז אני כבר מעכשיו צריכה להחליט איזו תעודת הוראה להוציא כי זה מחולק לפי יסודי, חטיבת ביניים ותיכון.כך שאם אוציא תעודה לגיל מסויים לא אוכל ללמגד לגיל אחר?
אשמח להסבר איך זה עובד.
 ושאלה נוספת- הוראת חינוך מיוחד זה לא לבגרויות? גם פה ישש גילאים?
לצפיה ב-'תעודת הוראה'
תעודת הוראה
07/03/2019 | 12:02
2
28
תעודת הוראה לחטיבת ביניים, היא תעודת הוראה ל ז- י כלומר מי שיש לו תעודת הוראה כזו, בעצם יכול ללמד בעל יסודי. כמעט כל המורים שיש להם תואר ראשון, והמלמדים בבי"ס על יסודי, כיתות י-יב יש להם רק רישיון הוראה עד כיתה י' כולל.
אפשר תמיד להרחיב את הרישיון בהמשך. 
לגבי חינוך מיוחד, זה רישיון נפרד לגמרי. רישיון לחינוך מיוחד מקבלים או מלימודי תואר בחינוך המיוחד או בקורס מיוחד לחינוך מיוחד.
כיוון שיש לך כבר תואר שני בביולוגיה, לדעתי הכי מומלץ מבחינתך להוציא תעודת הוראה לעל יסודי לכיתות י- יב. לא תהיה לך בעיה בהמשך ללמד בחטיבת הביניים, אם תרצי.
לצפיה ב-' תודה. רק עוד דבר..'
תודה. רק עוד דבר..
08/03/2019 | 18:42
1
16
 בקשר לת.הוראה לינוך מיוחד. זה לא נכון שצריך תואר בחינוך מיוחד או קורס.
 החינוך נמיוחד מחולק להתפתחותי, קשיי שפה ולקויות רפואיות והבנתי שגם לקשיי למידה.
 פשוט לא הבנתי, אם אני מוציאה תעודה שכזו אז אוכל ללמד כיתות י-יב  בחינוך מיוחד וגם בחינוך רגיל.
כלומר נותן טווח נרחב יותר של עבודה?
 
 בקשר לתשובה שענית: אני כבר הבנתי שיש בלגן ואלו עם תעודה לחטיבת ביניים ( ת. הוראה שניתן להוציא רק במכללה) מלמדים לבגרויות אבל בעיקרון זה אסור לכן יש סוגים שונים של תעודות.
 באוניברסיטה יש רק לימודי ת. הוראה לי-יב, השאלה אם אעשה מסלול זה אם ארצה בעתיד אוכל ללמד כיתות נמוכות יותר נניח ז-ט?
 
 
 
לצפיה ב-'תעודת הוראה בחינוך מיוחד'
תעודת הוראה בחינוך מיוחד
10/03/2019 | 12:01
15
על מנת לקבל גמול חינוך מיוחד גבוה 9 במשולב ו 14 לחינוך מיוחד ממש צריך  את התעודות שציינתי
לצפיה ב-'עד מתי ניתן לבקש חל"ת לשנת הלימודים הבאה?'
עד מתי ניתן לבקש חל"ת לשנת הלימודים הבאה?
06/03/2019 | 17:52
1
12
לצפיה ב-'בקשה לחל"ת'
בקשה לחל"ת
07/03/2019 | 11:56
27
עד 31 במרץ בכל שנה, לגבי השנה הבאה.
יחד עם זאת יש לזכור שבמקרים מסוימים מאשרים חל"ת גם הרבה יותר מאוחר, אם זה מתאים למעביד, או צומצמה במפתיע משרה וכו'.
 
לצפיה ב-'הורדת אחוזי משרה - השפעה מעבר לשכר הישיר ?'
הורדת אחוזי משרה - השפעה מעבר לשכר הישיר ?
05/03/2019 | 21:54
2
26
 שלום רב,
מורה במשרת אם שוקלת בקשה לחל"ת, הורדת אחוז משרה מ 100%.
זכור לי שפעם בהסתדרות המורים אמרו לי שבמקרה זה כדאי לי לא לרדת מ 86% משרה.
מה הסיבה ?
ברור שהחיסכון לפנסיה וקרן השתלמות ירד כי השכר יורד.
האם יש עוד איזו השפעה נוספת?
לצפיה ב-'השפעה על השכר'
השפעה על השכר
09/03/2019 | 19:37
17
משרת אם מתחילה מ-79% משרה.
כמובן שגם ההפרשות נגזרות מגובה השכר.
כל מה שנגזר מהיקף המשרה מושפע.
אריה
לצפיה ב-'משרת אם'
משרת אם
09/03/2019 | 19:40
22
משרת אם מתחילה מ-79% מכל הבחינות.
כל מה שנקבע בשכר מושפע מהיקפו פרט לגמולי חינוך וריכוז.
אריה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

יורה דעה- הכנה למבחנים מחוננים ופיתוח חשיבה יצירתית
יורה דעה- הכנה למבחנים
פורום אזרחות בארה
מעוניינים באזרחות
פיינר את לביא
משרד עו"ד פיינר את לביא

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ