לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום חדרי כושר

חברים וחברות יקרים,ברוכים הבאים לפורום ``חדרי כושר``!פורום זה הוקם לראשונה ע"י אחד מהמאמנים המובילים והמנוסים בארץ - רמי ירון. כיום עבדכם הנאמן מנהל את הפורום ומנסה לנסוק יחד איתו ואיתכם לגבהים חדשים.כידוע לכם, החברות במועדוני כושר מהווים כיום טראנד מוביל בקרב כל שכבות האוכלוסיה ובגילאים השונים.המודעות שקיימת בחברה המודרנית לענייני ספורט ובריאות, לאכול נכון יותר, להראות טוב יותר, לשפר את האפקטיביות של גופנו ותוך כדי כך גם להיות IN, להכיר אנשים, חתיכות, חתיכים, מוסיקה, קצב ..קצב ..קצב הינה בלתי הפיכה ומהווה פונקציה חשובה ואינטגרלית בתוך לוח הזמנים העמוס שלנו ולמעשה מהווה תפיסת חיים בעצמה.הפורום נועד על מנת לאפשר לנו, חובבי הכושר הותיקים וכן לחובבי הכושר הפוטנציאלים (שעוד לא ממשים את אהבתם הגלומה) - לכתוב, לשאול, להתעניין, לבקש ולבדוק כל דבר שמעניין בנושא.אחת המטרות, עבורי ועבורכם היא גם להעשיר את חובבי התחום בתרגילים, לעקור מיתוסים ותזות מעוותות שאני שומע ורואה בחדרי הכושר וכמו כן- להעלות את המודעות הציבורית לתועלת הרבה שבאימונים.מכאן שזה המקום:לשאול שאלותלהחליף מידע, תרגילים, שיטות אימוןלהציע הצעות, רעיונות, סקרים מענייניםלהמליץ המלצותלשלוח - מאמרים וכתבות, תמונות, קישוריםלעומת זאת - זהו לא המקום:לשפה בלתי הולמת, איומים, הכפשות, אישומים והוצאות להורג ..לפרסומים וקידומי מכירות שיווקיים מכירת מנויים וכיו``ב - את הבמה המתאימה לכך תמצאו בלוח המודעות.כולי תקווה כי תמצאו בפורום זה את הכר המתאים לתקשורת בנושא, תרגישו הכי נוח שאפשר להתבטא ולשתף פעולה, גם אם הפניה נראית לכם ``מביכה`` ובכך ניצור פורום אינטראקטיבי, פעיל ויעיל.Rock On , עידו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום חדרי כושר

חברים וחברות יקרים,ברוכים הבאים לפורום ``חדרי כושר``!פורום זה הוקם לראשונה ע"י אחד מהמאמנים המובילים והמנוסים בארץ - רמי ירון. כיום עבדכם הנאמן מנהל את הפורום ומנסה לנסוק יחד איתו ואיתכם לגבהים חדשים.כידוע לכם, החברות במועדוני כושר מהווים כיום טראנד מוביל בקרב כל שכבות האוכלוסיה ובגילאים השונים.המודעות שקיימת בחברה המודרנית לענייני ספורט ובריאות, לאכול נכון יותר, להראות טוב יותר, לשפר את האפקטיביות של גופנו ותוך כדי כך גם להיות IN, להכיר אנשים, חתיכות, חתיכים, מוסיקה, קצב ..קצב ..קצב הינה בלתי הפיכה ומהווה פונקציה חשובה ואינטגרלית בתוך לוח הזמנים העמוס שלנו ולמעשה מהווה תפיסת חיים בעצמה.הפורום נועד על מנת לאפשר לנו, חובבי הכושר הותיקים וכן לחובבי הכושר הפוטנציאלים (שעוד לא ממשים את אהבתם הגלומה) - לכתוב, לשאול, להתעניין, לבקש ולבדוק כל דבר שמעניין בנושא.אחת המטרות, עבורי ועבורכם היא גם להעשיר את חובבי התחום בתרגילים, לעקור מיתוסים ותזות מעוותות שאני שומע ורואה בחדרי הכושר וכמו כן- להעלות את המודעות הציבורית לתועלת הרבה שבאימונים.מכאן שזה המקום:לשאול שאלותלהחליף מידע, תרגילים, שיטות אימוןלהציע הצעות, רעיונות, סקרים מענייניםלהמליץ המלצותלשלוח - מאמרים וכתבות, תמונות, קישוריםלעומת זאת - זהו לא המקום:לשפה בלתי הולמת, איומים, הכפשות, אישומים והוצאות להורג ..לפרסומים וקידומי מכירות שיווקיים מכירת מנויים וכיו``ב - את הבמה המתאימה לכך תמצאו בלוח המודעות.כולי תקווה כי תמצאו בפורום זה את הכר המתאים לתקשורת בנושא, תרגישו הכי נוח שאפשר להתבטא ולשתף פעולה, גם אם הפניה נראית לכם ``מביכה`` ובכך ניצור פורום אינטראקטיבי, פעיל ויעיל.Rock On , עידו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
המידע והעצות בפורום אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי, כאן לא בונים תפריטי תזונה. חל איסור מוחלט על פרסום הודעות מכירה/קניה על גבי הפורום
חדש בפורום? קרא כאן תחילה
כללי הכתיבה בפורום
  איך לכתוב בפורום ולצאת מזה בשלום?
פורום תזונה פורום אירובי פורום מתכונים לדיאטה מאמני כושר אישי
המשך >>

לצפיה ב-'על ההליכון- הכמות (מרחק) או האיכות (מהירות/שיפוע)?'
על ההליכון- הכמות (מרחק) או האיכות (מהירות/שיפוע)?
28/10/2015 | 12:05
5
70
למטרת ירידה במשקל והורדת אחוזי שומן-
על ההליכון- מה יותר חשוב המרחק או המהירות?
כלומר- עדיף ללכת 10 ק"מ ב-90 דקות באיזי?
או שעדיף ללכת מרחק קצר יותר אבל מהר יותר? (למשל- 7ק"מ בהליכה מהירה+שילוב ריצה במשך 60דקות?
אשמח לעצות!
תודה
 
תודה
לצפיה ב-'דופק גבוה עדיף על דופק נמוך'
דופק גבוה עדיף על דופק נמוך
28/10/2015 | 12:18
4
63
משמע מרחק קצר יותר ומהר יותר.
לצפיה ב-'אפשר רעיון לתוכנית הליכה של 60דקות?'
אפשר רעיון לתוכנית הליכה של 60דקות?
28/10/2015 | 15:52
3
43
להעלאת הדופק
לצפיה ב-'איזה תוכנית את רוצה?'
איזה תוכנית את רוצה?
28/10/2015 | 15:57
1
53
תעשי ספרינטים 10 דקות - בדקה 40 שנית ספרינט, 20 שניות מנוחה, 10 פעמים
את תראי תוך זמן קצר תוצאות מדהימות ששום הליכה לא תתן לך...
נ.ב לא יודעת אם זה מתאים להליכון
נ.ב 2 זה לא תוכנית אימון, אבל אפשר לשלב את זה באחת כזו.
נ.ב 3 אם המטרה היא להכנס לכושר/להיות בכושר, הליכה זה גם לא תוכנית אימון. 
לצפיה ב-'כרגע אני עושה'
כרגע אני עושה
28/10/2015 | 16:10
41
כרגע אני עושה 60 דקות על ההליכון שמורכבות מ: (הכל על שיפוע 2, לפעמים מעלה לשיפוע 4 לכדקה)
3 דקות הליכה על 6.8 + 2 דקות הליכה על 7.2 + 3דק הליכה על 6.8 + 2דקות ריצה על 8.2 (סה"כ 10 דקות- וככה 6 פעמים ב-60דקות)
איך נשמע לך?
לצפיה ב-'אינטרוולים'
אינטרוולים
28/10/2015 | 20:21
54
תעשה תכנית בסגנון של 2 דקות הליכה ודקה ריצה, נניח 20 סייקלים כאלה זה 60 דקות, או נניח 2 דקות ריצה ו 4 הליכה ואז צריך 10 סייקלים כאלה.
 
לגבי מהירויות ושיפועים זה כבר תלוי בך ובכושר שלך
לצפיה ב-'העלת מסה '
העלת מסה
25/10/2015 | 08:34
2
67
אני עכשיו בקטע של העלת מסה
כמה זמן ארובי לרוץ בשביל לא להרוס שריר
ומתי עושים ארובי לפני אימון כוח או אחרי ?
לצפיה ב-'זו שאלה פשטנית מידי'
זו שאלה פשטנית מידי
25/10/2015 | 17:02
77
מה מטרת האירובי?
אם הוא לא המטרה, איזה סיבה יש לבצע אותו לפני הכוח?
 
כמה זמן? תלוי בכמה אתה אוכל.
אם אירובי הוא לא המטרה - הוא לא הכרחי בכלל בתהליך של מאסה, אפשר להוסיף אותו ע"מ לשמר יכולות אירוביות אבל כמו שאמרתי - הוא לא הפואנטה ולכן זה לא מאוד משנה.
לצפיה ב-'ארובי לא "הורס" שריר...'
ארובי לא "הורס" שריר...
28/10/2015 | 06:49
54
גם ככה אתה בתקופה שהמאזן הקלורי שלך חיובי, פשוט תאכל כמו שצריך...
בכל מקרה אני משער שאתה לא הולך לדפוק מרתונים להנאתך באימוני ארובי...
לצפיה ב-'טכניקה בסטיף דדליפט'
טכניקה בסטיף דדליפט
25/10/2015 | 12:39
4
56
שמתי לב שככל שאני מעלה משקל ככה יותר קשה לי להגיע למצב של 90 מעלות בין הרגליים לגוף, יש גם מצב שכשאני יורד עם הגוף אני מרגיש קצת חוסר שליטה בגב בתחתון, הוא נשאר ישר ולא מכופף אבל מרגיש חוסר נוחות באיזור, האם זה טבעי ? ,האם עדיף להוריד משקל ולהגיע למצב של 90 מעלות בין הרגליים לגוף ?
לצפיה ב-'מהות התרגיל היא המתיחה והכיווץ ולכן...'
מהות התרגיל היא המתיחה והכיווץ ולכן...
25/10/2015 | 16:09
3
49
המשקל פחות קריטי כאן, אם אתה מרגיש חוסר שליטה בהחלט תוריד משקל.
לצפיה ב-'אפילו אם אני מצליח 12 חזרות ?'
אפילו אם אני מצליח 12 חזרות ?
25/10/2015 | 16:24
2
30
אני פשוט אוהב לראות התקדמות , בעצם מה שאתה אומר זה שבתרגיל מסוג זה אין צורך בהתקדמות הדרגתית ?
לצפיה ב-'שים לך שבתרגיל הזה כשהמשקל הופך לכבד יחסית...'
שים לך שבתרגיל הזה כשהמשקל הופך לכבד יחסית...
25/10/2015 | 23:51
1
46
קשה לך להתמקד בלמצוא את המתיחה.
הוא אחלה תרגיל עזר, לא הייתי משתמש בו כתרגיל עיקרי ולכן גם המשקלי עבודה בו לא מאוד קריטיים בעיני.
לצפיה ב-'כן, זה התרגיל השלישי והאחרון באימון רגליים, מיועד להמסטרינג'
כן, זה התרגיל השלישי והאחרון באימון רגליים, מיועד להמסטרינג
26/10/2015 | 12:00
33
לגבי התמקדות במציאת המתיחה זה ממש נכון, אני עסוק בלהתרכז איך לשמור על הגב מקובע וישר וגם המתיחה פוחתת עקב כך שאני יורד פחות.
 
בקיצור אוריד מ-100 קילו ל - 60-70 ואעשה את התרגיל 12 חזרות איטיות עם מנוחה של דקה-דקה ורבע, ככה ההמסטרינג יעבוד טוב, מה דעתך ?

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

אופני שחף
אופני שחף
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
האקדמיה הישראלית לקרב מגע
קרב מגע והגנה עצמית

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ