לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1163211,632 עוקבים אודות עסקים

פורום שיט וימאות

ברוכים הבאים לפורום יאכטות שייט וימאות,
הקהילה הגדולה, הוותיקה והמקצועית ביותר בכל הקשור לשייט יאכטות, סקיפרים, ספינות, כלי שייט שצפים, מפליגים וצוללים. אפשר ורצוי לשתף בחוויות שייט, להודיע על ארועים קרובים, לשאול ולענות על כל שאלה מקצועית של סקיפרים ותיקים וחדשים, ודרך הלוחות ניתן לפרסם (בחינם) אנשי צוות לספינות וכן בקנייה/מכירה של יאכטות והצעות עבודה לסקיפרים וצוות (רק עשו זאת, בבקשה, דרך הלוחות!).
הפורום הוקם בשנת 2001 (!)  והוא הפורום המקצועי והגדול ביותר בכל ההיבטים המעשיים של יאכטות, שייט וסקיפרים.
כידוע ענף השייט בישראל הולך וגדל בקצב מסחרר, כל יום מתווספים בישראל כ-8 סקיפרים חדשים ובכל חודש נכנסות לישראל כ-5 יאכטות חדשות, כמו כן מועדוני השייט פורחים במרינות השונות, אז בואו לחלקת האלוהים הרטובה והקטנה הזו ותהנו מכל רגע.
לא שכחנו ואנו מודים לאלו שהצעידו את הפורום בעבר - אלו הם מנהלי הפורום (לפי הסדר): מון קפיטאן, LIZARD, בת ים, אלון סולומון, לימור, אדם99, נדב השובב. 
וכמו שנאמר:   A bad day at sea is better than a good day on land"  
 
ושיהיה ים טוב לכולנו!

הנהלת הפורום:

אודות הפורום שיט וימאות

ברוכים הבאים לפורום יאכטות שייט וימאות,
הקהילה הגדולה, הוותיקה והמקצועית ביותר בכל הקשור לשייט יאכטות, סקיפרים, ספינות, כלי שייט שצפים, מפליגים וצוללים. אפשר ורצוי לשתף בחוויות שייט, להודיע על ארועים קרובים, לשאול ולענות על כל שאלה מקצועית של סקיפרים ותיקים וחדשים, ודרך הלוחות ניתן לפרסם (בחינם) אנשי צוות לספינות וכן בקנייה/מכירה של יאכטות והצעות עבודה לסקיפרים וצוות (רק עשו זאת, בבקשה, דרך הלוחות!).
הפורום הוקם בשנת 2001 (!)  והוא הפורום המקצועי והגדול ביותר בכל ההיבטים המעשיים של יאכטות, שייט וסקיפרים.
כידוע ענף השייט בישראל הולך וגדל בקצב מסחרר, כל יום מתווספים בישראל כ-8 סקיפרים חדשים ובכל חודש נכנסות לישראל כ-5 יאכטות חדשות, כמו כן מועדוני השייט פורחים במרינות השונות, אז בואו לחלקת האלוהים הרטובה והקטנה הזו ותהנו מכל רגע.
לא שכחנו ואנו מודים לאלו שהצעידו את הפורום בעבר - אלו הם מנהלי הפורום (לפי הסדר): מון קפיטאן, LIZARD, בת ים, אלון סולומון, לימור, אדם99, נדב השובב. 
וכמו שנאמר:   A bad day at sea is better than a good day on land"  
 
ושיהיה ים טוב לכולנו!
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לשמור את הפורום אך ורק לדיונים. נא לפרסם מודעות קניה / מכירה / צוותים בלוחות של הפורום - בכדי לפרסם יש לגשת ללוחות דרך התפריט "לוחות" ולא לשכוח את הקטגוריה המתאימה. נהלי ההשתתפות בפורום  (נא לקרוא).               דף טלפונים חשובים.

המשך >>

לצפיה ב-'מע"מ בקרואטיה עבר לאחרעות אישית'
מע"מ בקרואטיה עבר לאחרעות אישית
21/09/2017 | 19:55
1
32
Croatian marina legislation abolished    IBI  
Marinas are no longer considered collateral in the country’s VAT rule for non-EU yachts
The Croatian Customs Administration has released all Croatian marinas from the country’s bonded-warehouse scheme, meaning they are no longer considered collateral in Croatia’s VAT rule for non-EU yachts. Liability and responsibility of reporting departure information to Customs now remains the sole and exclusive obligation of the berth-holder.
Negotiations with representatives of the Customs Administration were led by the Croatian Association of Marinas, the Croatian Chamber of Commerce, the Croatian Employers' Association and Marina Punat – who together sought the advice of the International Council of Marine Industry Associations (ICOMIA), of which Marina Punat is a sustaining member.
ICOMIA provided help and support to the campaign by confirming the non-existence of similar practise in the EU, and by urging the authorities to release marinas as collateral.
“For Croatia’s marinas, the bonded warehouse scheme meant there was a constant risk of paying customs debt for a third party, plus lots of unnecessary administration,” says B Renata Marević, marina manager of Marina Punat. “Thanks to ICOMIA we have reached the cancellation of this status – and for Croatian marinas that means doing business is much easier, unnecessary additional risk has been removed and we are in fair market competition with other EU marinas.
“ICOMIA has played an important, perhaps crucial role and together we are stronger.”
European law allows non-European vessels to remain in the Croatian/EU customs territory for up to 18 months from the date of entry into the EU without applying import requirements including VAT and customs duty on the value of the vessel. Those vessels are treated as temporary imported goods, and when the temporary import procedure expires, the responsible person for the yacht must follow one of the permissible and available procedures pursuant to the EU legislation.
In Croatia, marinas were deemed as bonded warehouses. This meant the Croatian Customs Authority required the marinas under its jurisdiction to act as guarantors for VAT and import duty on the value of the yacht for non-EU vessels in case the berth-holder failed to comply with customs regulations. Such unpopular practice diminished the attractiveness of Croatian waters as cruising ground, effectively applying VAT penalties to non-involved but local-parties which also created a disadvantage to Croatian business competitiveness.
לצפיה ב-'אחריות אישית'
אחריות אישית
21/09/2017 | 20:53
19
לצפיה ב-'ציוד כ"ש באילת'
ציוד כ"ש באילת
19/09/2017 | 21:48
84
היכן באילת ניתן לקנות ציוד לכושר שייט.
תודה ושנה טובה.
לצפיה ב-'הפלגה מקפריסין חזרה לארץ'
הפלגה מקפריסין חזרה לארץ
19/09/2017 | 18:34
123
אהלן, אנחנו זוג שכרגע בלימסול ומחפשים יאכטה לחזור איתה לארץ בין התאריכים ה1-3 לאוקטובר. 
מבחינת נסיון, אני יוצא חיל הים (צ'יף דבורה), עבדתי על יאכטות ביוון וכמכונאי של ספינת המחקר "המדקס". יש ברשותי תעודת stcw95 ולקראת סוף רישיון הסקיפר. 
בנוסף, בת זוגתי היא טבחית מעולה שרגילה לבשל על יאכטות. נשמח מאוד להצטרף להפלגה לארץ (לחיפה או תל אביב). כמובן נשמח להשתתף בהוצאות הכרוכות בהפלגה. 
אם רלוונטי, עדיף לשלוח לי אימייל ofrishee@gmail.com
תודה ושנה טובה!
לצפיה ב-' שנה טובה וחג שמח '
שנה טובה וחג שמח
19/09/2017 | 14:11
3
19
 
חג שמח לגולשי האתר
 
שנה טובה ומתוקה
שכולנו נכתב ונחתם לחיים טובים ולשלום 
 
בברכה 
לצפיה ב-'שנה טובה לכל השייטים וקוראי הפורום'
שנה טובה לכל השייטים וקוראי הפורום
19/09/2017 | 17:03
31
לצפיה ב-'שנה טובה !'
שנה טובה !
19/09/2017 | 23:07
74
שלא נשתה מי ים.
בברכת שנה טובה ומתוקה
עו״ד ורד כהן
פועלת למען ענף השיט
לצפיה ב-'שנה טובה ⛵️'
שנה טובה ⛵️
19/09/2017 | 23:02
70
שלא נשתה מי ים ��
בברכת שנה טובה ומתוקה !
עו״ד ורד כהן
פועלת למען ענף השיט בישראל
לצפיה ב-'חוקי/לא חוקי'
חוקי/לא חוקי
18/09/2017 | 21:44
2
191
בהפלגה מהדרום (אשקלון הרצליה) לחיפה ביציאה בבוקר אני משתדל להכנס לעומק כך שכשהרוח תתחלף לצפון מערבית לא אעלץ לחדד יותר מדי. אתמול כשהיתי כ17 מיל מחדרה פנו אלי מחיל הים ודרשו שאחזור לתחום ה12 מיל מהחוף,
מכירים נוהל כזה? האם אני חיב לצית? (אני צייתי)
יואב
לצפיה ב-'באופן חוקי אינך רשאי לעבור את גבול המים הטריטוריאליים של '
באופן חוקי אינך רשאי לעבור את גבול המים הטריטוריאליים של
19/09/2017 | 06:57
1
153
המדינה (12 מייל) ללא אישור יציאה מהארץ. אבל האכיפה היא לא בסמכות חיל הים אלא בסמכות המשטרה, למיטב ידיעתי והבנתי. אני יודע, ושמעתי בקשר לא פעם, על יכטות שיצאו מהרצליה והודיעו לחיל הים שהם יוצאים לדוג בעומק למרחק של 20 מייל מהחוף. ולא מנעו זאת מהם. אז - יום אסל, יום בסל ??!!. מתאים לנו.
לצפיה ב-'אם זכור לי מתקנות הנמלים '
אם זכור לי מתקנות הנמלים
19/09/2017 | 08:21
147
על אף שמימי החופין זה טווח של 12 מייל (שאינו מוגדר בתקנות אבל ידוע לי שמוגדר בחוק) יש אבחנה בין הפלגה לאומית והפלגה בינלאומית וטווח המעבר בין השתיים הוא 15 מייל. 
ונכון - יצאתי מספר פעמים לדוג בטווחים של 15-20 מייל וטלפון למרכז השליטה של חיל הים לפני היציאה הסתכם בכך שהם איחלו לי הפלגה נעימה.
לצפיה ב-'יוון - גם הצד הזה קיים'
יוון - גם הצד הזה קיים
17/09/2017 | 11:12
3
281
בהפלגה במפרץ הסרוני בחודש אוגוסט עגנתי בדרום האי agkistry ועל הסלע היה צבוע צלב קרס גדול. ראיתי אחד גם על קיר במרינה זיאה בפיראוס (שם ביקשתי שידאגו להסירו).
אדגיש כי בכל הפלגותי ביוון וגם בטורקיה מעולם לא נתקלתי בתגובות שליליות ואני מפליג עם דגל ישראל.

לצפיה ב-'זה קשור לגל הפליטים הסורים ששוטף את יוון'
זה קשור לגל הפליטים הסורים ששוטף את יוון
17/09/2017 | 22:41
116
לצפיה ב-'גם באתונה'
גם באתונה
18/09/2017 | 12:35
134
גם באתונה נתקלנו בצלבי קרס ברחובות
לצפיה ב-'ראינו כתובות בדרום מערב אגיסטרי.גם המילה רשומה communist '
ראינו כתובות בדרום מערב אגיסטרי.גם המילה רשומה communist
19/09/2017 | 09:43
75
לצפיה ב-'מדחף למפרשית'
מדחף למפרשית
15/09/2017 | 19:35
7
210
מבקש קישור לאתרים שבהם ניתן להזמין מדחף
15/12. סיבוב עם כיוון השעון לינמאר ציר 25
D15 pice 12 long
תודה לעוזרים.
לצפיה ב-'West by North'
West by North
16/09/2017 | 06:33
148
היי,
אני הזמנתי מדחף Campbell sailor מהחברה הזו ומאוד מרוצה.
יורם
לצפיה ב-'בארץ הקטנה שלנו אתה יכול לפנות אל הגורמים הבאים:'
בארץ הקטנה שלנו אתה יכול לפנות אל הגורמים הבאים:
16/09/2017 | 07:08
153
- ממ במרינה - הרצל. מפעל במילנו, שכחתי את שמו, המדחף הנוכחי אצלי הוא שלהם ואני מרוצה.
- מחלקת המידחוף של וולבו. הם יתנו תשובה אבל יפנו אותך אל היבואן בארץ. חברת מאיר. במדחף הראשון שלי כך נהגתי והייתי מרוצה
- ימית בתל אביב. מדחפים של ווטוס. טובים לידיעתי.
חוץ מזה יש המון חומר באינטרנט בנושא הזה. ועוד חוץ מזה אתה צריך, לצורך נתינת נתונים שיאפשרו תשובה אמינה לא רק את הקוטר, הפיץ וקוטר הציר (את הקוטר והפיץ אפשר לשנות בסוגים שונים של מדחפים) אלא גם את מידות השגם. אורך הבסיס ומידות הקדח מלפנים ומאחור.
לצפיה ב-'הזמנת פרופלור מחו"ל'
הזמנת פרופלור מחו"ל
16/09/2017 | 09:58
123
יש חברה באנגליה T. NORRIS  (ראו באתר שלהם) יש לי נסיון טוב איתה, הוזמנו מספר פרופלורים ציר ומכלולים נוספים למערכת ההנעה. מחירים טובים ,שירות טוב. ואין לי קשר מסחרי איתם! בהצלחה
לצפיה ב-'הזמנת פרופלור מחו"ל'
הזמנת פרופלור מחו"ל
16/09/2017 | 10:01
1
108
בהמשך להודעה הקודמת. T. NORRUS הם היצרנים של כל המכלולי ההנעה!  ולא יד שניה
לצפיה ב-'הזמנת פרופלור מחו"ל'
הזמנת פרופלור מחו"ל
20/09/2017 | 12:15
18
תן להם את נתוני המנוע + גיר, נתונים על גוף הספינה, מהירות מבוקשת ותקבל פרופלור מותאם!
לצפיה ב-'מצטרף להמלצה של West By North'
מצטרף להמלצה של West By North
17/09/2017 | 00:04
89
תקרא קצת על המדחף שלהם - יש לו צורה שונה ממדחפים רגילים.
הביצועים נהדרים - המהירות בכל סלד נתון עלתה, תחושת כח כבר בסלד נמוך, פחות הסחת מדחף prop walk ברוורס. אמור לתת גם פחות גרר בשייט מפרשים אבל טרם בדקתי.
לצפיה ב-'deepblueyachtsupply משווקים של Michigan '
deepblueyachtsupply משווקים של Michigan
18/09/2017 | 21:11
43
אתה מספק להם את הנתונים והם מתאימים לך מדחף, אבל לוקח כמה שבועות להכין את המדחף
 
 
 
לצפיה ב-'ייצור מדחף'
ייצור מדחף
16/09/2017 | 22:52
162
ממליץ בחום על ERIS בית יציקה למדחפים מהיר מעולה ובמחירים שפויים,צור קשר לפרטים היות ועלות המשלוח יותר יקרה מהייצור אתן לך את הדרך לעשות זאת.
 
לצפיה ב-'עובי כבל לפאנל סולארי'
עובי כבל לפאנל סולארי
13/09/2017 | 18:21
9
114
שלום,
 
נמצא כעת בהתקנה של זוג פאנלים לסירה ואשמח להתייעצות על כבלי החשמל.
 
המערכת:
 - 2 פאנלים של 120W כ"א
 - מרחק של כ-5 מטר למצברים
 - זרם מקסימלי (יצרן) לפאנל - 6.9amp
 - הפאנלים מורכבים באזור הבימיני בירכתיים, יחוברו לכדי כבל אחד (חיבור מקבילי) ואז כבל אחד ירוץ לבקר.
 
 
לפי מספר מחשבוני רשת וחישובים פשוטים שלי כבל של 10AWG אמור לשאת בעומס. זה אומר כבל 2.5 מ"מ.
 
השאלה שלי היא האם כבל חשמל ביתי פשוט מספיק טוב? לחלק שבו הכבלים חשופים לאור שמש אשתמש בכבל ניאופרן אבל לכל הכבל שרץ בסירה וכבל הבקר-מצברים אפשר להשתמש בכבל סטנדרטי ביתי.
 
תודה על העזרה
לצפיה ב-'הבעיה עם כבלים רגילים שהם יותר פגיעים ללחות שחודרת לתוך הכבל'
הבעיה עם כבלים רגילים שהם יותר פגיעים ללחות שחודרת לתוך הכבל
13/09/2017 | 20:30
4
87
ולאורך זמן זה יכול ליצור בעיות. לא הייתי מחליף את כל הכבלים בסירה אבל לדעתי לכבלים חדשים (ובעיקר מרכזיים) הייתי משתמש בכבלים ימיים (מצופים בדיל). יש להם גם עוד יתרונות כמו עמידות בחום או לשמנים (אם הם צריכים לעבור דרך תא המנוע או באיזור הבילג)
יש כל מני אתרים כמו - http://www.bestboatwire.com/ עם מחירים סבירים
 
לצפיה ב-'לחות שחודרת לכבלים:'
לחות שחודרת לכבלים:
18/09/2017 | 21:34
3
39
יש כבלים יעודיים לסביבה הימית השתמשנו בהם במנופים בנמלים. השיטה שלי לאטום את הכבל היא לחמם קצת את הקצה ולטבול בלנלין וסוף לקורוזיה.
אני מאנך את העיניות ואז טובל בלנלין. אם אין צורך בעין מאנך את הקצה כנ"ל לוסטרה קלמרה וכל אבזר אחר שיום אחד יתחשק לי לפרק. 
לצפיה ב-'מה זה לנלין?'
מה זה לנלין?
18/09/2017 | 23:29
2
25
לצפיה ב-'למה להסביר. תיכנס באינטרנט למונחacetylated lanelin akcohol '
למה להסביר. תיכנס באינטרנט למונחacetylated lanelin akcohol
19/09/2017 | 12:00
1
26
וקרא את ההסבר וההגדרה
לצפיה ב-'אני חושב שהכוונה היתה ל lanolin'
אני חושב שהכוונה היתה ל lanolin
19/09/2017 | 14:12
26
שנעשה בו שימוש כחומר משמר/אוטם בכל מיני אביזרים (בעיקר מעץ)   - כנראה שהיה יותר נפוץ לפני שהופיעו חומרי אטימה מודרניים יותר.
לצפיה ב-'יש לך טעות בהמרה מ AWG לממ"ר'
יש לך טעות בהמרה מ AWG לממ"ר
13/09/2017 | 23:58
2
93
הנתון שכתבת הוא קוטר הכבל.
שטח החתך המילימטרי עבור 10AWG הוא כ 5.5 ממ"ר.
הכבלים הביתיים של 2.5 ממ"ר זה בערך 13AWG 
 
כפי שכבר נכתב, לכבל כזה, ובעיקר מכיוון שחלקו נמצא מעל הסיפון, הייתי הולך על כבל מצופה בדיל.
לצפיה ב-'אם זה עוזר לך - אלו קטרי הכבלים שאני השתמשתי'
אם זה עוזר לך - אלו קטרי הכבלים שאני השתמשתי
16/09/2017 | 21:41
46
פנל 230 וואט שמוציא 30 וולט - כך שהזרם בין הפנל לבקר מעט גבוה משלך ובין הבקר למצבר הזרם כמעט כפול משלך.
הפנל יושב על קשת בירכתי הסירה ואורך הכבל בינו לבקר הוא כ 10 מטר (עם כל הפיתולים בדרך)
הכבל בין הבקר למצברים הוא כ 6 מטר (שוב, בגלל הדרך שהוא עובר  דרך תא המונע ומתחת לספסלים)
לקטע בין הפנל לבקר יש לי כבל 10AWG (כ 6 ממ"ר)
לקטע בין הבקר למצבר יש לי כבל  4AWG (כ 25 ממ"ר)
 
אני מודה שהחישוב שלי היה די שמרני על מנת להקטין למינימום את מפל המתח על הכבלים. המקובל הוא לנסות להגיע ללא יותר מ 3% מפל מתח, אם זכרוני אינו מטעה אותי חישבתי לפי 2%.
לצפיה ב-'אכן שמתי לב לכך כעת - תודה רבה'
אכן שמתי לב לכך כעת - תודה רבה
18/09/2017 | 10:59
20
לצפיה ב-'7A (בצהרים של יום שימשי) גם כבל קטן יותר יכול לשאת. הבעייה '
7A (בצהרים של יום שימשי) גם כבל קטן יותר יכול לשאת. הבעייה
15/09/2017 | 19:53
90
היא עם האורך/המרחקים שעלולים לגרום למפל מתח.
לצפיה ב-'שים חרוז ולא תצטרך לדאוג יותר '
שים חרוז ולא תצטרך לדאוג יותר
14/09/2017 | 14:14
2
239
לצפיה ב-'חֲרוז חרזתי לי חרוז ויצא חֲרוּזותיים '
חֲרוז חרזתי לי חרוז ויצא חֲרוּזותיים
14/09/2017 | 16:47
112
לצפיה ב-'תודה'
תודה
14/09/2017 | 17:32
92
אני יותר בכוון של אזיקונים על ידי יקירי בחלק מהזמן...:)
לצפיה ב-'חבל צימצום ש"ברח" לתוככי הבום-איך להוציא?'
חבל צימצום ש"ברח" לתוככי הבום-איך להוציא?
12/09/2017 | 10:45
14
185
שלום.
אחד מעוזרי הנלהבים (מדי!) משך את אחד מחבלי הצימצום בעת פירוק המפרש הראשי בעוז והוא "נעלם" לתוככי צינור הבום.
האם יש למישהו טיפים להוצאתו לפני שאתחיל לפרק פירוקים מיותרים?
אגב...גיליתי במהלך תחקיר האירוע כי אני "מארח" בתוככי צינור הבום קן צרעות גדול ופעיל אבל עם זה כבר אתמודד בעצמי.
בתודות מראש ושנה טובה לכולנו.
לצפיה ב-'שטלבנד'
שטלבנד
12/09/2017 | 11:14
142
מה שחשמלאים משתמשים כדי להשחיל את חוטי החשמל בצינורות שבקיר.
לצפיה ב-'מערכת גלגלות בתוך המנור'
מערכת גלגלות בתוך המנור
12/09/2017 | 11:19
141
בהנחה שמדובר במערכת גלגלות במנור,  ובחבל הצמצום שנכנס מהחלק האחורי, ושהוא יצא לחלוטין מהמנור, אתה צריך לפרק את הפיטינג מאחור ולדוג באמצעות וו ארוך וקשיח את הגלגלת שנעה בתוך המנור. כמובן לתת מספיק בוש  למיתר שנכנס בחלק הקידמי של המנור.  לא פשוט ומאד מתסכל אבל ישים, ואני מדבר לצערי מנסיון דומה לשלך לפני כמה שנים.
לצפיה ב-'בלי תמונות איך אפשר לדעת איזה מערך יש לך?'
בלי תמונות איך אפשר לדעת איזה מערך יש לך?
12/09/2017 | 12:22
2
113
אולי מוט דק וארוך עם קרס בקצה? אם אפשר לראות את הנעשה בתוך המנור...
לצפיה ב-'אופס...צודק'
אופס...צודק
12/09/2017 | 13:38
136
באוואריה עם מערך SELDEN
לצפיה ב-'יש לי אותה בעיה רק שאצלי הגלגלת תקועה האם צריך לפרק את המנור'
יש לי אותה בעיה רק שאצלי הגלגלת תקועה האם צריך לפרק את המנור
12/09/2017 | 18:52
71
לצפיה ב-'תעביר חוט ניילון על חבל הצמצום השני....'
תעביר חוט ניילון על חבל הצמצום השני....
12/09/2017 | 17:14
1
126
ועם חוט הניילון תמשוך את החבל שברח. 
 
לצפיה ב-'תודות לכולכם!'
תודות לכולכם!
12/09/2017 | 18:04
62
לצפיה ב-'אם לא תסתדר, אני יכול להשאיל לך שטלבנד.'
אם לא תסתדר, אני יכול להשאיל לך שטלבנד.
12/09/2017 | 22:30
3
59
לצפיה ב-' תודה רון'
תודה רון
13/09/2017 | 00:01
2
75
אבל זה לא יהיה קל...אני ביבשת אחרת :)
לצפיה ב-'תשתמש בסטלבנט של אינסטלאטורים - פחות גמיש ויותר חזק.'
תשתמש בסטלבנט של אינסטלאטורים - פחות גמיש ויותר חזק.
13/09/2017 | 10:35
1
40
לצפיה ב-'חוטר העשוי מפיבר(חכה דקה) או מעץ'
חוטר העשוי מפיבר(חכה דקה) או מעץ
13/09/2017 | 11:08
64
תשחיל אותו עד צוואר האווז, תקשור את היציאה מהמנור של חבל הצמצום
המשוחרר ותמשוך חזרה. קרוב לוודאי שתצליח להשחילו חזרה במקומו 
לצפיה ב-'אולי השרטוט יעזור לך להבין מה משחילים לאיפה '
אולי השרטוט יעזור לך להבין מה משחילים לאיפה
14/09/2017 | 08:47
2
98
לצפיה ב-'ושוב תודה למגיבים'
ושוב תודה למגיבים
14/09/2017 | 10:17
1
65
בעוד מס' שבועות אהיה ביאכטה ואתחיל "לדוג" אחר החבל הנעלם.
אדווח כאן תוצאות.
הלקח הנלמד...איש לא יגע אצלי יותר בחבלי הצימצום...
:)
לצפיה ב-'כן, זו אחת הבעיות עם אנשי צוות. מיומנים ולא מיומנים כמות '
כן, זו אחת הבעיות עם אנשי צוות. מיומנים ולא מיומנים כמות
14/09/2017 | 13:14
90
הנזקים שנגרמו אצלי במהלך השנים מתקלות שבהיסח הדעת, ללא כוונות זדון, היא מדהימה. אז, "איש לא יגע אצלי" בהא או בדא מוכרת. והתוצאה היא שאני עושה כמעט הכל. ובאיזה שלב זה מתחיל להיות לא לעניין. אז, להפליג לבד זה לא רע. וזה הזמן בו היו לי מינימום של תקלות.
לצפיה ב-'מצבר מנוע חדש - גודל ממולץ?'
מצבר מנוע חדש - גודל ממולץ?
11/09/2017 | 17:07
22
166
אהלן, מצבר המנוע כבר בשלבי גסיסה ואני עתיד להחליפו בקרוב. כרגע מדובר במצבר בן 6 שנים, 100a/h סטנדרטי של רכב/משאית.
 
אני מעוניין להחליף באותו סוג פשוט מטעמי נוחות ומחיר. לצערי לא הצלחתי למצוא מהו הגודל המומלץ למנוע שלי במדריך. 
 
 האם מצבר של 72a/h יספיק להנעה של מנוע 40 כ"ס?
 
מנוע LOMBARDINI LWD 1404
 
תודה
לצפיה ב-'44Ah. כך כתוב בספר שלו.'
44Ah. כך כתוב בספר שלו.
11/09/2017 | 19:37
1
108
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
13/09/2017 | 17:57
46
זה אמנם לא 44 אלא 70 ומינימום זרם הנעה של 690 אבל ככה מצאתי את העמוד הרלוונטי בספר מנוע אשר כנראה פיספסתי.
 
שוב תודה על העזרה.
לצפיה ב-'מה זה מפרש או מנוע?'
מה זה מפרש או מנוע?
11/09/2017 | 20:00
12
97
לצפיה ב-'מה קשור?'
מה קשור?
12/09/2017 | 00:37
11
76
לצפיה ב-'מה קשור, צרכים חשמליים של מנועית ומפרשית שונים בתכלית'
מה קשור, צרכים חשמליים של מנועית ומפרשית שונים בתכלית
12/09/2017 | 19:23
10
59
לצפיה ב-'יש הפרדה בין מצבר הנעה למצברי מכשירים'
יש הפרדה בין מצבר הנעה למצברי מכשירים
13/09/2017 | 08:30
9
57
לצפיה ב-'לא בכל היצרנים יש הפרדה, בהנטרים למשל אין הפרדה מוחלטת'
לא בכל היצרנים יש הפרדה, בהנטרים למשל אין הפרדה מוחלטת
14/09/2017 | 00:31
8
51
לצפיה ב-'ומה ההגיון בזה?'
ומה ההגיון בזה?
14/09/2017 | 22:53
7
35
לצפיה ב-'לדעתי הרבה היגיון, הבנק שלא בשימוש תמיד יישאר מלא למתנע או '
לדעתי הרבה היגיון, הבנק שלא בשימוש תמיד יישאר מלא למתנע או
14/09/2017 | 23:19
6
47
לכל ישום אחר. ואפשר גם להחליף בין הבנקים כדי להחיות את הבנק שבדרך כלל לא בשימוש.
לצפיה ב-'וכמובן שגם מוגדרים במטען כבנקים בעלי אופי/סוג מצברים שונה'
וכמובן שגם מוגדרים במטען כבנקים בעלי אופי/סוג מצברים שונה
14/09/2017 | 23:21
31
לצפיה ב-'שאלתי מה ההגיון שבהאנטר לא מפרידים בין הבנקים כשיטה?'
שאלתי מה ההגיון שבהאנטר לא מפרידים בין הבנקים כשיטה?
15/09/2017 | 19:49
2
31
לצפיה ב-'אני משער שהיגיון היצרן נעוץ בשימוש זמין ומיידי ביותר '
אני משער שהיגיון היצרן נעוץ בשימוש זמין ומיידי ביותר
15/09/2017 | 21:16
1
42
מצברים, (מקורות מתח) כשהאופציות הן בנק אחד, בנק שני ושניהם יחד.
תוף הפרדה מוחלטת גם, באם תיבחר.
לצפיה ב-'לדוגמא, הרמת 100 מטר שרשרת עם כננת חשמלית, ב 20 מטר האחרנים'
לדוגמא, הרמת 100 מטר שרשרת עם כננת חשמלית, ב 20 מטר האחרנים
15/09/2017 | 21:22
46
המצברים היתעייפו, ואז באופצייה המדוברת אתה מסובב את הבוחר ל both, מרים את שארית השרשרת ומחזיר חזרה למצב בקודם. האלטרנטור ישלים את החסר אחר כך. אלגנטי מאד לטעמי. משתמש בזה כבר הרבה שנים. 
שבת שלום
לצפיה ב-'בהנטרים, למיטב ידיעתי יש מפסק בורר 1-2-BOTH-OFF'
בהנטרים, למיטב ידיעתי יש מפסק בורר 1-2-BOTH-OFF
15/09/2017 | 21:24
1
40
והבעיה בסידור הזה היא שעלול להווצר בטעות מצב שבו משאירים את המפסק במצב BOTH ומצבר ההתנעה יתרוקן - בהפלגת ה SEA TIME שלי לפני הרבה שנים בהאנטר חדשה, שהסקיפר לא הכיר מספיק טוב, זה בדיוק מה שקרה - אחרי הפלגת מפרשים של כ 20 שעות, עם מקרר פועל ומפסק שנשכח במצב BOTH לא ניתן היה להניע את המנוע (ללרנקה נכנסנו בגרירה).
ואם בחרת את המצבר הנכון לכל יעוד (התנעה לעומת צרכנים) אתה לא יכול להחליף בין הבנקים - מצבר התנעה, גם החדש ביותר, ימות אחרי מספר קטן של מחזורי פריקה עמוקה.
לצפיה ב-'חוסר ידיעה יכול להביא לגרוע מכל. אין מה לעשות.'
חוסר ידיעה יכול להביא לגרוע מכל. אין מה לעשות.
16/09/2017 | 01:40
32
לצפיה ב-'הקיבולת לא כל כך חשובה'
הקיבולת לא כל כך חשובה
12/09/2017 | 03:05
6
115
מה שחשוב זה הזרם המקסימאלי המוגדר.
באופו כללי כל מצבר התנעה לרכב באזור של 60 א"ש יעשה את העבודה.
אם לא תפרוק אותו בטעות אין סיבה שמצבר איכותי לא ישרת אותך הרבה שנים (מצברבוש משרת אותי כבר 8 שנים)
לצפיה ב-'חשוב להקפיד גם ששני מצברים התנעה ומיחשור -זהים באמפרג''
חשוב להקפיד גם ששני מצברים התנעה ומיחשור -זהים באמפרג'
13/09/2017 | 10:39
5
56
לצפיה ב-'לא נכון!'
לא נכון!
14/09/2017 | 00:01
4
77
למעשה הם אפילו יכולים להיות מצברים בטכנולוגיות שונות (כל עוד יש אמצעי טעינה מתאים).
מצבר התנעה לא זקוק לקיבולת (אמפר-שעה) גבוהה אבל צריך לדעת לתת זרם (אמפר) גבוה.
מצבר הבית - בדיוק ההיפך.
לצפיה ב-'א. gb צודק. ב. לגבי ההפרדה. היא חשובה, אבל, חשוב שיהיה'
א. gb צודק. ב. לגבי ההפרדה. היא חשובה, אבל, חשוב שיהיה
14/09/2017 | 07:33
3
66
סוויץ שמאפשר הפרדה/חיבור בין המצברים לפי הצורך .שנה טובה.
לצפיה ב-'לא רק שהאמפרג' לא חייב להיות אותו הדבר, גם סוג המצבר הוא '
לא רק שהאמפרג' לא חייב להיות אותו הדבר, גם סוג המצבר הוא
14/09/2017 | 08:24
2
61
שונה...למי שמהדרים בנושא. מצבר להנעה זה כמו ברכב, בנוי לתת ספייק גבוה שדל זרם לזמן ההתנעה. לצרכנים שמים מצבר מסוג פריקה עמוקה, שבנוי לתת הרבה פחות זרם מספייק ההתנעה, אבל יכולת לתת זרם קבוע פחות או יותר לזמן ארוך, עם יכולת להמשיך לתת זרם עד כדי כמעט התרוקנות. בהחלט מקובל לשים כמה מנצברים כאלה במקביל כדי להגדיל את האמפר-שעה של המערכת, ולהקטין את הצורך בהנעות מנוע תכופות כדי לטעון אותם, בהפלגות על מפרשים.
לצפיה ב-'ובכל מקרה...כבל התנעה של רכב שתחזיק קבוע בסירה ומגיע באורכו '
ובכל מקרה...כבל התנעה של רכב שתחזיק קבוע בסירה ומגיע באורכו
14/09/2017 | 08:29
1
67
ממצבר ההתנעה למצבר הצרכנים יכול להציל אותך לפעמים.....
לצפיה ב-'זהו בדיוק הפתרון שאני מעדיף'
זהו בדיוק הפתרון שאני מעדיף
18/09/2017 | 11:03
28
כפי שכבר ציינו מתג בורר הינו מקור לצרות. במידה ומסיבה כלשהי מצבר המנוע הלך אני יכול לחבר באמצעות כבלי התנעה
לצפיה ב-'בידוד לתא מנוע'
בידוד לתא מנוע
13/09/2017 | 19:50
4
101
מחפש לקנות בידוד לקירות בתא של המנוע.  נגד אש כמובן עבה ביותר.  איפה כדי לקנות?  תודה.
לצפיה ב-'סינקל פ"ת 039247605 העובי לא קובע'
סינקל פ"ת 039247605 העובי לא קובע
14/09/2017 | 02:11
3
70
לצפיה ב-'לא רק שהעובי אינו קובע, אלא שבידוד עבה מאוד תופש נפח'
לא רק שהעובי אינו קובע, אלא שבידוד עבה מאוד תופש נפח
14/09/2017 | 07:37
78
אלמנט בעל ערך בסירה. יש חומרי בידוד דקים ואפקטיביים מאוד שיש בהם עופרת. ויש גם המלצות של הגדלת בידוד על ידי וילון כזה.
לצפיה ב-'אז מה כן קובע?'
אז מה כן קובע?
17/09/2017 | 22:05
1
33
ולא חסר לי נפח בתא של המנוע.
לצפיה ב-'האיכות קובעת. אם אתה צריך להחליף בידוד שמע/חום בתא המנוע אני'
האיכות קובעת. אם אתה צריך להחליף בידוד שמע/חום בתא המנוע אני
17/09/2017 | 22:32
45
מציע לך להיכנס לאינטרנט בשני ערכים:
א. engine room sound proof insulation
ב. engine room sound froof composite insulatio,
יש הרבה חומר שמאפשר ללמוד את הנושא
אני השתמשתי בבידוד משולב עופרת שעוביו 1.5 ס"מ.
לצפיה ב-'מטפי אבקה לכיבוי אש בסירה'
מטפי אבקה לכיבוי אש בסירה
12/09/2017 | 13:48
118
לא הרבה בודקים את המטפים שלהם. אך האם ידעתם ש:
תוקף האבקה במטף  הוא 6 שנים (פג תוקף) ואחרי זה צריך למלא מחדש.
מטף כיבוי בן 12 שנה פסול לשימוש  גם אם הלחץ בו עדין תקין.
מטף שהיה בשימוש גם אם לא נגמר חייב מילוי חדש.
שימו לב בטיחות מעל לכל!
לצפיה ב-' מומחים חדשים מחכים לשאלות שלכם '
מומחים חדשים מחכים לשאלות שלכם
12/09/2017 | 12:54
20
 
מומחים ואנשי מקצוע חדשים מחכים לכם בפורומים הבאים 
 
 
בפורום משפט פלילי תוכלו לשאול הכל על התחום ולקבל תשובות מעו"ד מומחה

בפורום טיפול זוגי תוכלו להתייעץ ולשתף בבעיות בזוגיות או בבניית זוגיות
 
בפורום ריפוי ותזונה טבעית תוכלו לדעת איך לרפא את גופכם בעזרת תזונה ואורח חיים בריא

בפורום השקעות נדל"ן בקנדה תוכלו להתייעץ לגבי כל סוגי ההשקעות עם עו"ד ישראלי וקנדי

בפורום שמאות מקרקעין תוכלו לשאול על מיסוי נדל"ן, תכנון ובנייה, תביעות מקרקעין ועוד

בפורום נזקי גוף ותאונות דרכים תוכלו לקבל ייעוץ משפטי לגבי כל סוגי נזקי הגוף והתאונות

בפורום אוטיזם- גישה ביו רפואית תוכלו לדעת איך מפחיתים את התסמינים של אוטיזם לפי עקרונות הרפואה המשלימה

בפורום מכירות ופיתוח עסקי תוכלו לשאול על מכירות b2b, פיתוח עסקי, הגדלת רווחים ועוד

בפורום משפחות מורכבות תוכלו לשתף ולהתייעץ בהכל אם אתם נמצאים בפרק ב' מעט מורכב 
 
בפורום דרכון פורטוגלי ידברו אתכם על הוצאת דרכון ואזרחות פורטוגלית-אירופאית
 
 
גלישה נעימה
 
לצפיה ב-'הוצאת רשיון משיט עם עיוורון צבעים'
הוצאת רשיון משיט עם עיוורון צבעים
09/09/2017 | 13:04
3
161
הי,
לפי הצהרת הבריאות שיש למלא, יש 2 שאלות בנושא:
א. ראיית צבעים לפי אישיהארה - זה מבחן שאני לא עובר
ב. צבעי יסוד - מבחן שאני עובר ללא בעיה
האם אוכל להוציא רשיון משיט?
תודה
יובל
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי, אתה עובר אבל לא משיט בשכר. בבתי"ס אמורים לדעת.'
למיטב ידיעתי, אתה עובר אבל לא משיט בשכר. בבתי"ס אמורים לדעת.
10/09/2017 | 16:11
1
71
לצפיה ב-'ממליץ לפנות לאופטיקה מורשית, להיבדק ולשלוח את החומר לרספ"ן'
ממליץ לפנות לאופטיקה מורשית, להיבדק ולשלוח את החומר לרספ"ן
12/09/2017 | 10:34
57
היו מספר מקרים שרמות מסוימות של עוורון צבעים אושרו לקורסי סקיפרים
לצפיה ב-'ראה כאן: הסבר מקיף לליקוי ראיית צבעים לשייטים..'
ראה כאן: הסבר מקיף לליקוי ראיית צבעים לשייטים..
12/09/2017 | 22:40
71
קצת ישן אבל רואים שבטופס מבחינים ב 3 מגבלות:


לצפיה ב-'יאיר לפיד הטיל מס עשירים מס קניה .'
יאיר לפיד הטיל מס עשירים מס קניה .
12/09/2017 | 02:31
1
217
לא ליצמן .
לצפיה ב-'ליצמן בהיותו יו"ר ועדת הכספים, בישיבה שבה נדונו העלאות '
ליצמן בהיותו יו"ר ועדת הכספים, בישיבה שבה נדונו העלאות
12/09/2017 | 07:40
164
בתשלומי היטלי עגינה והיטלים שונים ע בעלי יכטות התבטא " מיליונרים שישלמו". וזה מייצג את האווירה הכללית בה אנו נמצאים.
לצפיה ב-'סיוע בתרגום מונחים הקשורים לימאות'
סיוע בתרגום מונחים הקשורים לימאות
12/09/2017 | 06:59
2
143
שלום לכולם!
 
אני אורחת מפורום תרגום ועריכה, ואשמח אם תוכלו לסייע לי לגבי שתי השאלות הבאות:
א. הבנתי שהתרגום המקובל לאוניית קרב מסוג cruiser הוא "סיירת". הבעיה היא שלמילה הזו משמעות נוספת - ויותר מוכרת - בעברית. האם יש תרגום נוסף?
 
ב. כיצד יש לתרגם את הספינה שיש לה wave-piercing hull? מבקעת גלים? חוצה גלים? בעלת גוף מבקע / חוצה גלים?
 
תודה רבה מראש!
לצפיה ב-'ראי להלן'
ראי להלן
12/09/2017 | 07:31
1
138
א. סיירת הוא אכן התרגום המקובל. אפשר לומר גם אוניית סיור. בעבר השתמשו במונח "צלבנית" , אך מילה זו אינה מתאימה.
ב. Wave piercing hull = חרטום חותך גלים. באנגלית משתמשים במילה HULL שזה למעשה כלל גוף האוניה. למעשה החרטום הוא זה שחותך את הגלים.
לצפיה ב-'תודה רבה רבה!'
תודה רבה רבה!
12/09/2017 | 07:54
48
לצפיה ב-'הערכה לגלעד ברק'
הערכה לגלעד ברק
11/09/2017 | 13:57
178
על עזרתו בפתרון בעיית טעינת מצברים מזרם חוף,
לצפיה ב-'שנה טובה'
שנה טובה
11/09/2017 | 13:51
1
115
שנה טובה
לצפיה ב-'שנה טובה ומבורכת לכו.......לם'
שנה טובה ומבורכת לכו.......לם
11/09/2017 | 18:55
53

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

סיוון זמיר מנהל הפורום
מתכננים חופשה ביוון?
גולדן טורס - סוכנות השייט הגדולה בישראל
גולדן טורס
פורום טיולי שייט
פורום טיולי שייט

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ