לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1784617,846 עוקבים אודות עסקים

פורום חינוך לגיל הרך

בילדים שלנו יש את הסקרנות הטבעית והדחף ללמוד. הילדים שלנו זכאים לכבוד ולהערכה, ובכדי שיוכלו להתפתח, לגדול, ולממש את הפוטנציאל הגלום בם, עלינו, ליצור את התנאים המתאימים עבורם. עלינו לספק את צורכיהם הפיזיים, הרגשיים והרוחניים.מכיוון שתהליך הגדילה של הילד מלווה בכישלונות וקשיים לצד ההצלחות, אנחנו כהורים צריכים לספק לו ``רשת בטחון`` של קבלה, תמיכה ואהבה. אנחנו, צריכים ליצור עבורו אוירה שתאפשר לו להיענות לאתגרים שהחיים מציעים מבלי לחשוש מכישלונות.איך עושים את זה? איך מטפחים ילד ומאפשרים לו להיות הוא עצמו מבלי שהרצונות, הפחדים והציפיות שלנו ``ישתלטו`` על החינוך? איך מדברים עם ילדים כך שתהיה החלפת דעות הדדית, הבעת רגשות וחשיפה אישית?כל אלה ושאלות רבות נוספות הן עניינה של קהילה זו. ננסה ללמוד, תוך כדי הקשבה ופתיחות, אחד מהשני. אין דרך אחת שהיא טובה מהשניה, לכל ילד והורה מתאימה דרך ייחודית שלהם ו``הצלבת`` הדעות תאפשר (כך אני מקוה) לכל אחד מאתנו למצוא את שביל הזהב בינו לבין ילדו.הפורום מיועד לדיונים בנושא חינוך לגיל הרך. הוא נועד לכל מי שיש לו או לה משנה חינוכית, או המעוניינים לגבש לעצמם משנה כזו, או להתלבט בנושאים הנוגעים למשנה כזו.כל דיון הקשור במישרין לנושאי חינוך לגיל הרך שייך לפורום הזה, ויתקבל כאן באזניים קשובות ולב פתוח.דיונים הנוגעים לנושאי הורות כלליים, ולא לנושאים הנוגעים בחינוך, אני סבורה שמקומם הנכון הוא פורום "להיות הורים", שחושף את המתייעצ/ת גם לכמות גדולה הרבה יותר של גולשים.אין צורך להדגיש (אך אדגיש בכל זאת), שכתיבה בפורום כפופה לתקנון תפוז. מעבר לכך, אלה הם כללי ההתנהגות בפורום "חינוך לגיל הרך":אין פרסומות בפורום - ניתן לפרסם בלוח המודעות של הפורום. פרסומות מעל דפי הפורום תמחקנה.יש להמנע מפרסום תמונות של ילדים בפורום - עם כל ההבנה שלי לרצון שלנו להתגאות בילדינו (ויש במה להתגאות!), אבקש להשאיר את הדיונים במסגרת מטרת הפורום, ולא לגלוש לשרשורי תמונות.יש להמנע משיחות פרטיות וקשקושים מעל דפי הפורום - לשם כך קיימת מערכת מסרים יעילה בתפוז. הפורום נועד לדיונים ענייניים. יש מקום רק ל-15 הודעות בעמוד הראשון של הפורום - הבה נשתמש במקום הזה בתבונה ולנושאי הפורום.יש להמנע מהתנצחויות בפורום - נסו לשבור את הפרדיגמה לפיה עליכם תמיד לומר את המילה האחרונה.עלבונות אישיים והתייחסות פרסונלית לגולש/ת ימחקו על פי שיקול דעתי הבלעדי - בהקשר הזה, אבקש אתכם מצד אחד לחשוב מראש, ואף לקרוא שוב, הודעות שלכם לפני שאתם שולחים אותן, ומצד שני, לתת קרדיט לאדם שעומד בצד השני של המסך, שהוא לא התכוון לעלבון אישי, ולנסות לקרוא את הודעתו שוב בעיניים אחרות לפני שמתלוננים. אפשר, ואתם מוזמנים, לפנות אלי במסרים בנושאים הנוגעים לאמור לעיל, אך אבקשכם להפעיל שיקול דעת לפני שאתם פונים אלי. מאד לא הייתי רוצה לקבל כל יום מסרים מגולשים שנעלבו מגולש זה או אחר.אני מאחלת לכולנו דיונים פוריים ומעניינים לאה_מ

הנהלת הפורום:

אודות הפורום חינוך לגיל הרך

בילדים שלנו יש את הסקרנות הטבעית והדחף ללמוד. הילדים שלנו זכאים לכבוד ולהערכה, ובכדי שיוכלו להתפתח, לגדול, ולממש את הפוטנציאל הגלום בם, עלינו, ליצור את התנאים המתאימים עבורם. עלינו לספק את צורכיהם הפיזיים, הרגשיים והרוחניים.מכיוון שתהליך הגדילה של הילד מלווה בכישלונות וקשיים לצד ההצלחות, אנחנו כהורים צריכים לספק לו ``רשת בטחון`` של קבלה, תמיכה ואהבה. אנחנו, צריכים ליצור עבורו אוירה שתאפשר לו להיענות לאתגרים שהחיים מציעים מבלי לחשוש מכישלונות.איך עושים את זה? איך מטפחים ילד ומאפשרים לו להיות הוא עצמו מבלי שהרצונות, הפחדים והציפיות שלנו ``ישתלטו`` על החינוך? איך מדברים עם ילדים כך שתהיה החלפת דעות הדדית, הבעת רגשות וחשיפה אישית?כל אלה ושאלות רבות נוספות הן עניינה של קהילה זו. ננסה ללמוד, תוך כדי הקשבה ופתיחות, אחד מהשני. אין דרך אחת שהיא טובה מהשניה, לכל ילד והורה מתאימה דרך ייחודית שלהם ו``הצלבת`` הדעות תאפשר (כך אני מקוה) לכל אחד מאתנו למצוא את שביל הזהב בינו לבין ילדו.הפורום מיועד לדיונים בנושא חינוך לגיל הרך. הוא נועד לכל מי שיש לו או לה משנה חינוכית, או המעוניינים לגבש לעצמם משנה כזו, או להתלבט בנושאים הנוגעים למשנה כזו.כל דיון הקשור במישרין לנושאי חינוך לגיל הרך שייך לפורום הזה, ויתקבל כאן באזניים קשובות ולב פתוח.דיונים הנוגעים לנושאי הורות כלליים, ולא לנושאים הנוגעים בחינוך, אני סבורה שמקומם הנכון הוא פורום "להיות הורים", שחושף את המתייעצ/ת גם לכמות גדולה הרבה יותר של גולשים.אין צורך להדגיש (אך אדגיש בכל זאת), שכתיבה בפורום כפופה לתקנון תפוז. מעבר לכך, אלה הם כללי ההתנהגות בפורום "חינוך לגיל הרך":אין פרסומות בפורום - ניתן לפרסם בלוח המודעות של הפורום. פרסומות מעל דפי הפורום תמחקנה.יש להמנע מפרסום תמונות של ילדים בפורום - עם כל ההבנה שלי לרצון שלנו להתגאות בילדינו (ויש במה להתגאות!), אבקש להשאיר את הדיונים במסגרת מטרת הפורום, ולא לגלוש לשרשורי תמונות.יש להמנע משיחות פרטיות וקשקושים מעל דפי הפורום - לשם כך קיימת מערכת מסרים יעילה בתפוז. הפורום נועד לדיונים ענייניים. יש מקום רק ל-15 הודעות בעמוד הראשון של הפורום - הבה נשתמש במקום הזה בתבונה ולנושאי הפורום.יש להמנע מהתנצחויות בפורום - נסו לשבור את הפרדיגמה לפיה עליכם תמיד לומר את המילה האחרונה.עלבונות אישיים והתייחסות פרסונלית לגולש/ת ימחקו על פי שיקול דעתי הבלעדי - בהקשר הזה, אבקש אתכם מצד אחד לחשוב מראש, ואף לקרוא שוב, הודעות שלכם לפני שאתם שולחים אותן, ומצד שני, לתת קרדיט לאדם שעומד בצד השני של המסך, שהוא לא התכוון לעלבון אישי, ולנסות לקרוא את הודעתו שוב בעיניים אחרות לפני שמתלוננים. אפשר, ואתם מוזמנים, לפנות אלי במסרים בנושאים הנוגעים לאמור לעיל, אך אבקשכם להפעיל שיקול דעת לפני שאתם פונים אלי. מאד לא הייתי רוצה לקבל כל יום מסרים מגולשים שנעלבו מגולש זה או אחר.אני מאחלת לכולנו דיונים פוריים ומעניינים לאה_מ
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'לחברי פורום '
לחברי פורום
09/01/2019 | 18:11
2
הורים לגיל הרך 
אנחנו צוות פורום "ספרות ילדים ונוער "
מחפש חברים לפורום שלנו. 
הפורום עוסק בהמלצות על ספרים איכותיים, ומעלה מגוון פעילות בנושאים שונים .
לכול אוהבי הספר,מזמינה להתרשם  נשמח 
 
הערה: את האישור לפירסום הבקשה קבלתי משיר מנהלת אשכול תרבות .
תודה 
לצפיה ב-'ספר ילדים והדרכת הורים "אבירי המ.ל.ך" בהצעה ייחודית'
ספר ילדים והדרכת הורים "אבירי המ.ל.ך" בהצעה ייחודית
08/01/2019 | 12:24
3
    כשסיפור וטיפול נפגשים ונותנים כלים לחיים טובים
ספר הילדים והדרכת ההורים "אבירי המ.ל.ך" (אבירי מוח לא כוח) / עופרה רוזנפלד בעל תו התוכן של מכון אדלר להורות.         *לתקציר הספר גלגלו מטה...
המלצות אקדמיה והמלצות בשטח
"מזמן לא נתקלתי בספר ילדים המיועד גם להורים כתוב ומאויר כל כך טוב... הספר מדבר אל הילד בגובה העיניים,                                                                     לא מתיימר להיות חכם ממנו, ללמד אותו לקח, או להתיילד בפניו....
עופרה נותנת כלים פשוטים להתמודדות בחיים במצבים רגשיים שונים "אביר אמיתי יודע להבליג על הכעס ולעשות שלום"                              
אני ממליצה בחום גדול לרכוש את הספר כמתנה לכל הורה מתחיל או הורים ותיקים, גננות ומורים
בכדי שכולם ילמדו וישננו את שפת "מלכת המחשבות" כמו שעופרה רוזנפלד מציעה". / רחל אמיתי אשת ספר
http://saloona.co.il/alma2016/?p=784
וזה מה שאמא של שני בן ה 7, רונית, סיפרה שהוא אמר על הספר:
שני מדפדף ואומר... תאמיני לי... בעוד שנה ידברו על הספר הזה בטלוויזיה. ילדים מאד יאהבו את זה".
https://www.facebook.com/ofra.milat
מה האקדמיה אומרת:
ד"ר זיוית אברמסון, פסיכולוגית ומרצה בכירה במכון אדלר
"הספר ממזג יצירתיות עם ידע וחשיבה מקצועית, ומיועד להורים שיש להם נכונות להשקיע מחשבה, יצירתיות וזמן בגידול ילדיהם. בעזרת הספר הם יוכלו ללמד את הילדים כיצד ניתן להשתמש בכלים של חשיבה, רגש ודמיון לשיפור יחסי האנוש שלהם, לתרום להעלאת רמת האינטליגנציה הרגשית של הילדים וכך לחזק אותם בהתמודדות עם קשיים שיזמנו להם החיים בעתיד."

צרו קשר ofra@milat.co.il    בחנות אתר מילת www.milat.co.il     0546555841                   
   

תקציר הספר: הספר בעל תו תוכן של מכון אדלר, נכנס ללימוד בקורס התפתחות הילד במכללת רידמן.
יובל, ילד בכיתה א', מתמודד עם קשיים ביצירת קשר עם חבריו לכיתה. במהלך מסעו לרכישת חברים הוא חווה תסכול ואכזבה, אך לומד לבנות, בתיווכם של בני משפחתו, את הגשר לקשר עם הסובבים אותו. הפתרונות היצירתיים
שיובל מוצא מאפשרים לו להרגיש טוב עם עצמו, ולבחור להיות חשוב ומועיל בקבוצת בני גילו.
חלק שני להורים: תיאוריה בגובה עיניים להורים ולמחנכים על הגישה הטיפולית שעליה מתבסס הספר והצעות לפעילויות חווייתיות המתאימות לגישה זו. במארג הסיפורי המאויר להפליא מתקפלים כלים מתוך העולם הטיפולי של             
הפסיכותרפיה והנחיית הורים אדלריאנית, כמו גם כלים מעולם ה- NLP והפסיכותרפיה הגופנית כדוגמא: כלים של דמיון מודרך, שימוש במשחק, יצירת תקשורת פתוחה ושוויונית, שימוש שונה בשפה,
פיתוח מודעות למקום שבו הילד אחראי לבחירותיו ויכול לשנות אותם כדי להרגיש טוב יותר, חלק שלישי: הצעות ל'תיווך' של ההורה ובו הצעת פעילויות לעידוד יצירתיות ופיתוח מודעות של הילד והרחבת התקשורת שבין ההורה והילד.
חשיבה של פתרון ולא עלבון.
המחשה: אמא של יובל מספרת לו על מלכת המחשבות ולוחם הרגשות כדי להסביר לו איך נוצרים רגשות קשים וטובים בספרה לו את הסיפור על מלכת המחשבות. "הַמַּחְשָׁבָה הִיא מַלְכָּה, הַשָּׁטָה בִּסְפִינָה גְּדוֹלָה.
בְּיוֹם יָפֶה הַסְּפִינָה שֶׁלָּהּ שָׁטָה יַצִּיבָה עַל פְּנֵי הַגַּלִּים, וְהִיא חוֹשֶׁבֶת כַּמָּה הַכֹּל טוֹב וְיָפֶה. בְּיוֹם שֶׁבּוֹ הַיָּם רוֹגֵשׁ וְגוֹעֵשׁ,בִּשְׁעַת סְעָרָה, הַמַּלְכָּה חוֹשֶׁבֶת שֶׁהַכֹּל קָשֶׁה וְנוֹרָא. אָז הַמַּלְכָּה מְסַפֶּרֶת לְעַצְמָהּ שֶׁמַּשֶּׁהוּ רַע יִקְרֶה. היא אוֹמֶרֶת לְעַצְמָהּ שֶׁ"הִיא לֹא תַּצְלִיחַ", שֶׁ"הִיא לֹא שָׁוָה", וְשֶׁ"הַכֹּל לֹא טוֹב". אַחֲרֵי הַסְּעָרָה, הַיָּם חוֹזֵר תָּמִיד לִהְיוֹת שָׁקֵט. וְאוּלַי, אִם נַעֲצֹר מִדֵּי פַּעַם וְנַחְשֹׁב עַל כָּךְ, נִלְמַד לְהָכִין אֶת עַצְמֵנוּ גַּם לִסְעָרָה וְגַם לְשֶׁקֶט,וְנוּכַל לֵהָנוֹת מֵהַשֶּׁמֶשׁ הַנְּעִימָה בִּשְׁעַת רְגִיעָה וּלְחַפֵּשׂ גַּלְגַלֵּי הַצָּלָה בִּזְמַן סְעָרָה, וְלָדַעַת שֶׁהַכֹּל חוֹלֵף".

כעת עולה מפגש תיאטרון עם הספר "כשסיפור פוגש טיפול", שימוש בבובה ואמצעי המחשה לגנים ובתי ספר ובמסגרת הדרכה הורית בקבוצות. קבוצות נפתחות: ברחובות, נס ציונה, ת"א, חולון, בת-ים.

המלצה לרכישת הספר: בחנות האתר www.milat.co.il  , דרך מייל: ofra@milat.co.il  ישירות לעופרה : 054-6555841
מחיר בחנויות 89 ₪, וכאן לקראת טו באב רק 70 ₪ + משלוח (20 ₪) קבוצות של מינימום 10 איש מחיר ספר 60 ₪ + משלוח. (תשלום ב BIT ובהוראה בנקאית)

לצפיה ב-'השתלבות חברתית ילדה בגן חובה'
השתלבות חברתית ילדה בגן חובה
16/12/2018 | 21:28
2
33
היי, ערב טוב
בתי בת 5, ילדה באמת מקסימה וטובת לב, יפה, מוכשרת וחכמה.
נכנסה השנה לגן חובה חדש.
היא הצליחה יחסית להתחבר לקבוצת בנות (2 בנות). אבל שומע הרבה ממנה ומהצוות שהן לא ממש מתיחסות אליה כמו חברה. הן לפעמים מעליבות אותה, או שאחת מחליטה לא לשתף אותה והיא נפגעת.
למרות זאת, היא מבקשת להפגש איתן גם אחהצ, וממשיכה לרצות בחברתן.
בנוסף, יש בנות אחרות בגן (חזקות פחות מחברותיה) שרוצות להפגש איתה והיא פחות רוצה להפגש איתן.
ההתלבטות שלנו בתור הורים, האם לאפשר לה את מע' היחסים הזו ולאפשר לה ללמוד בעצמה ואולי לפתח קצת יותר בטחון. או שעדיף לא לאפשר עד כמה שניתן את הקשר איתן?
אנחנו כל הזמן מחזקים אותה ומסבירים לה כמה שהיא טובה, וחברותית ושמי שלא רוצה להיות חבר שלה זה הפסד שלו, ומנסים לתת לה כלים להתמודד עם סיטואציות.
אשמח לשמוע את דעתכן המלומדת.
 
לצפיה ב-'מענה לנתנאל - השתלבות חברתית ילדה בגן חובה'
מענה לנתנאל - השתלבות חברתית ילדה בגן חובה
24/12/2018 | 21:00
14
שלום,
שמי רותם ואני סטודנטית לתואר שני בייעוץ חינוכי, אשמח להתייחס לנושא שהעלית על פי מחומש ההורות - המודל להורות מיטיבה, הכולל חמישה עקרונות עליהם אשים דגש בתשובתי. ממה שתיארת אני מבינה שאשתך ואתה מבולבלים בנוגע לאופן בו כדאי לפעול באשר להשתלבותה של בתכם בגן חובה, כמו הורים רבים שמתלבטים באשר לילדיהם בגילאים שונים. מצד אחד אנו חושבים שעל מנת שילדינו לא יפגעו נכון להתערב ולמנוע מהם את הכאב, ומצד שני אנו יודעים שלאורך החיים קיימות התמודדויות רבות, ולעתים נכון לתת לילדנו לחוות וללמוד מהחוויות שלהם בעצמם, ללא התערבות מצדנו. באשר למקרה זה, אינטראקציות בין אישיות בין ילדים בפרט, אשר רק לומדים את העולם הזה, הן עניין מורכב, לכן יש חשיבות נרחבת לכך שהדמויות המטפלות והחינוכיות יתווכו בין הילדים על מנת ללמד אותם איך מתנהלים. אני יכולה להבין מדוע בתכם מתעקשת להשתייך לבנות מסוימות בגן ולאחרות לא. אני מתארת לעצמי שביתך מבינה ששתי הבנות הללו נחשבות "חזקות" בגן והיא רוצה להיות חזקה גם כן, ולכן גם במחיר של להיעלב מהן, היא רוצה להיות חלק מהן מבחינה חברתית. הבנות האחרות שרוצות שהיא תהיה חברה שלהן, "לא חזקות" כמו הבנות האחרות ולכן היא לא מעוניינת להשתייך אליהן.
במחומש ההורות, עליו אתבסס בתשובתי, קיים מרכיב משמעותי שמלווה אותו לכל אורכו והוא נושא המודעות. העובדה שאשתך ואתה מעורבים, מודעים לבעיה, מדברים עליה ומתייעצים בנוגע אליה, היא כבר התחלה של תהליך, ועל כך כל הכבוד. העיקרון הראשון של מחומש ההורות הוא שותפות, שלפי המשתמע מפנייתך אשתך ואתה מתנהלים בשותפות הורית בכך שאתם לוקחים חלק פעיל בהורות, דנים ומתעסקים בנושא באופן משותף, חושבים יחד כיצד להתמודד, מעלים לבטים רציונליים באשר לכך ואף מתייעצים. כמו כן, אני מבינה שאתם ביחסי שותפות עם הגן, כיוון שאתם יודעים גם מה מתנהל שם. אני תוהה האם בגן הגננת והסייעות מתווכות בין הבנות במהלך הפעילויות השונות? האם אתם בביתכם מתווכים ביניהן כאשר הן נפגשות אחר הצהריים? בנוסף האם היה ניסיון להפגיש את בתכם עם כל אחת מהבנות בנפרד ולראות מה האינטראקציה ביניהן? האם המפגש מתנהל באותו אופן, או שקיים שוני? העיקרון השני הוא מנהיגות- אתם, ההורים, המנהיגים של המשפחה, לוקחים אחריות ובוחרים לפעול. בנוסף, אני מבינה מהפנייה שערכי חברות, התמודדות, חוזקות וביטחון הינם ערכים שחשובים בעיניכם ואתם משתמשים בהם וחותרים אליהם. כמנהיגים, אתם יכולים לשוחח עם בתכם על ערכים של חברות ומה מצופה מחברים למשל. העיקרון השלישי הוא אהבה- כשבתכם עצובה ופגועה בעקבות ההתייחסות של הבנות בגן חשוב להביע כלפיה אמפתיה שמבטאת ארבעה מסרים של אהבה- שאתם איתה, שאתם מקשיבים לה, שאתם מבינים אותה ושאכפת לכם ממנה, כבר היא תרגיש נתמכת ושהיא לא לבד. בהקשבה אמפתית שומרים על קשר עין, מתעניינים ומשקפים את התוכן והרגשות של הילד. למשל: אני מבין שגלי לא שיחקה איתך ושיחקה רק עם אורית, יכול להיות שהרגשת בודדה? זה באמת לא נעים להרגיש לבד. העיקרון הרביעי הוא עצמאות- התמודדות עצמאית עם משימות ברמה שמתאימה לשלב ההתפתחותי מקדמים ביטחון עצמי. בפנייתכם העליתם את האפשרות לתת לה להיות בקשר עם הבנות מהגן, ללא הגבלה, וללמוד בעצמה. התמודדות שכזו נכונה במידה והיא מסוגלת לכך וזה מתח אותה. אתם חושבים שבתכם יכולה להתמודד עם הקושי הזה, גם בגן וגם במפגשים אחר הצהריים? האם לפי מה שאתם רואים וחווים איתה, זה מחזק אותה ועוזר לה לפתח ביטחון, או שמא ההפך הוא הנכון? העיקרון החמישי והאחרון הוא כללים- כל משפחה צריכה להנהיג כללים בכל תחומי החיים. אם ההתנהגויות שלהן מתרחשות אצלכן בבית או במגרש המשחקים אתם יכולים להתייחס לכללים הנהוגים אצלכם בבית לגבי משחק עם חברים. כמו, אצלנו משתפים את.. מתפשרים, מוותרים לעתים ועוד. אני מבינה מפנייתכם שהחברות מעליבות את בתכם או לא מוכנות לשחק איתה והיא זו שחווה את הפגיעה. אני מקווה שהיא לומדת במסגרת המשפחה כללים של משחק תקין עם חברים (לעמוד על שלך, לוותר, להתחלק, וכו').
מקווה שהצלחתי לעזור, ולו במעט, בהצלחה!
 
לצפיה ב-'גם וגם'
גם וגם
08/01/2019 | 19:22
2
חשוב שתלמד להתמודד עם ילדות כאלה ומניעת הקשר לא תעזור במהלך היום בגן אבל בהחלט הייתי מחזקת גם קשרים אחרים בצורות שונות...
 
לצפיה ב-'רשתות החינוך הנפרד בקיבוצים...'
רשתות החינוך הנפרד בקיבוצים...
08/12/2018 | 11:02
9
כמו החינוך הדתי...מדובר במערכת נפרדת..."לא ממלכתית" של הקיבוצים והמושבים....בשדה הקרב זה עלול להיות בעיה...שהנאמנות שלך היא לזרם "חקלאי" בינלאומי ולא לחברים שלך
לצפיה ב-'אירוח: טיפול במחלות חורף באמצעות תרופות הומאופתיות'
אירוח: טיפול במחלות חורף באמצעות תרופות הומאופתיות
05/12/2018 | 13:14
ביום ד', בין השעות 20:00-22:00, נארח בפורום את אבי לבנט, מומחה להומאופטיה
 
 
על האירוח
 
טיפול במחלות חורף כגון שיעול, שפעת והצטננות, באמצעות תרופות הומאופתיות.
ההומאופתיה היא שיטת ריפוי טבעית, עדינה, יעילה ובטוחה, אשר מותאמת אישית לכל אדם על פי המאפיינים הייחודיים שלו ברמה גופנית ונפשית. הטיפול ההומאופתי יעיל בפתרון של בעיות גופניות, רגשיות ומנטאליות ,הן כרוניות והן אקוטיות. הטיפול יוצר שינוי רחב היקף, שורשי ומעמיק אשר השפעתו ניכרת לטווח ארוך ברבדים שונים של חיי המטופל.
 
 
על המתארח
 
אבי לבנט, עוסק בתחום הטיפול על גווניו השונים מעל 20 שנה, ומתמחה בהומאופתיה יותר מעשר שנים. במהלך השנים הללו למדתי תורות ושיטות שונות במקומות שונים בעולם מטובי המומחים בכל תחום.
תחום זה של עיסוק הינו תהליך התפתחות אינסופי המוביל אותי כאדם, באופן מתמיד, לגבהים חדשים, תחומים מגוונים, דינאמיות רגשית ומנטאלית אשר ממנה אני יוצר תהליך אישי וייחודי, עבור כל אחד מהאנשים שמגיעים אלי לטיפול.
ניסיוני הרב, עם מגוון רחב של מחלות וקשיים בתחום הגופני והרגשי, מאות רבות של מטופלים, ארגז כלים רחב, ומסירות רבה לעבודה ולמטופלים שלי, מאפשר לי לעזור לאנשים שונים בהרבה מאוד תחומים.
 

העלו את שאלותיכם על גבי שרשור זה כבר עכשיו!
לצפיה ב-'תשלום לביביסיטרית עבור סד"ג של 18+ שעות (כולל לילה)'
תשלום לביביסיטרית עבור סד"ג של 18+ שעות (כולל לילה)
15/10/2018 | 10:34
6
26
שלום,
כמה אמורים לשלם לביביסיטרית (אזור רמת גן) לשני ילדים (4.5, 8)+ כלב להוצאה מהגן ומבית הספר ושהייה איתם כולל בלילה, עד למחרת בבוקר (לקיחה לגן ולבית הספר) ? הילדים הולכים לישון ב - 20:30~, השכמה 06:00~ (תתכן גם השכמת לילה קצרה (-: ).
יום טוב ותודה רבה מראש על התשובות (-:
לצפיה ב-'אצלנו זה כ 30-40 לשעה'
אצלנו זה כ 30-40 לשעה
20/10/2018 | 13:29
5
16
תלוי בגיל הבייביסיטר וכו ....
מציעה לשאול גם בפורום הורים לפעוטות ופורום הורים לילדי יסודי. אולי יהיו מנוסות ממני
לצפיה ב-'תודה על העצה + מוודאת ש - 30-40 ש"ח לשעה 'סופרים' גם בשינה ?'
תודה על העצה + מוודאת ש - 30-40 ש"ח לשעה 'סופרים' גם בשינה ?
21/10/2018 | 08:44
4
14
עדן תודה רבה. אשאל גם בפורומים הנוספים שהצעת.
 
הביביסיטרית בת 21. רק מוודאת - אצלכם זה 30-40 ש"ח לשעה כולל 'ספירת' שעות הלילה כשעה רגילה ?
 
יום טוב ושבוע טוב
 
לצפיה ב-'ליותר מיום'
ליותר מיום
23/10/2018 | 19:15
3
47
בדרך כלל עושים איזה שהוא תחשיב גלובלי שנשמע הגיוני לכל הצדדים.
לדוגמא, אם מדובר על 24 שעות מתוכן 12 שעות הן בלילה, אפשר לומר למשל שעל 12 שעות משלמים 40 שקלים ומוסיפים עוד סכום ללילה שהוא סביר אך כמובן לא 40 שקלים...
נאמר 600 שקלים לכל הזמן.
אבל את גם מתארת מצב שהם בגן. על הזמן הזה מן הסתם לא צריך לשלם לה אלא אם היא מצופה לעשות דברים בבית בזמן הזה...
מקווה שגם בפורומים נוספים יוכלו להיות לך לעזר מניסיון ההורים באזורים השונים.
לצפיה ב-'עדן תודה רבה + חידודים והתחבטויות '
עדן תודה רבה + חידודים והתחבטויות
24/10/2018 | 17:59
2
11
עדן, תודה רבה.
 
ברור היה לי שעושים תחשיב שאינו בהכרח מכפלה של שעות. הדילמה אכן היתה לגבי כמה משלמים ללילה. לגמרי לא התייחסתי לשעות הגן/בית ספר (שהרי אז, הביביסיטרית כבר משוחררת הביתה. זה רלבנטי ל - 24 שעות).
 
אכן השאלה היתה גם על הדילמה של כמה משלמים ללילה (הנחתי עשר שעות לערך משמונה בערב עד שש בבוקר, נניח בלי השכמות ביניים של הילדים). האם 100 ש"ח ללילה לא נמוך מדיי - שהרי זה כאילו 10 ש"ח לשעה. נכון שהביביסיטרית אמורה לישון בלילה, אבל עדיין, זה לא הבית/המיטה שלה, היא לא בדיוק משוחררת בזמן הזה לעשות כרצונה.
לצפיה ב-'אם הילדים ישנים מ 8'
אם הילדים ישנים מ 8
24/10/2018 | 19:36
1
46
וקמים באזור 6, נאמר, נראה לי הגיוני לשלם 150 שח על הלילה ועל השאר את הסכום המוסכם.
בסופו של דבר זו איזו הערכה כללית לכל הזמן שנמצאת וזה צריך לצאת סכום הגיוני. לי נראה הגיוני לשלם כחצי מהתעריף על הזמן בלילה (למרות שכשתזמיני בייביסיטר כשתצאי בערב, תשלמי סכום מלא).
אם את מרגישה שצריך יותר או שהבייביסיטר מבקשת יותר וזה מקובל עליך, אז זה לשיקולך כמובן... 
לצפיה ב-'שוב תודה על המענה והסבלנות לענות לשלל החידודים '
שוב תודה על המענה והסבלנות לענות לשלל החידודים
25/10/2018 | 08:31
3
לצפיה ב-'הבג"ץ הראשון שלי היה נגד עיריית תל אביב...'
הבג"ץ הראשון שלי היה נגד עיריית תל אביב...
07/09/2018 | 09:08
1
30
בענין קבלה לבית הספר הדמוקרטי .    העתירה לבסוף נדחתה... אבל אני קיבלתי  "שיעור באזרחות" ממדינת ישראל. זה היה ב-2001.      ועל כן ב-2002   החלטתי להקים את "המפלגה לזכויות הילד". זה חומר מעולה לסרט "אימה".... קורות חיי מאז ....  כנראה שקלעתי "בול" ...לנושא כאוב.    
לצפיה ב-'אם אתם מרגישים שהמדינה "נלחמת בכם"...זה לא סתם דמיון....'
אם אתם מרגישים שהמדינה "נלחמת בכם"...זה לא סתם דמיון....
07/09/2018 | 09:14
18
כנראה אחד מהמורים או מהפרופסורים שנתקלתם בהם בעבר  כתב איזו מילה משבחת... ואולי בעצם מדובר בתעודת השחרור שלכם מצה"ל.... = בכל אופן = היכונו היכונו... זה רק ילך ויחמיר.  אז אם יש לכם איזו ירושה-טריה... השקיעו את הכסף בהקמת מפלגה לזכויות הילד... כי הילדים שלנו נרדפים בגללנו = כי המדינה מניחה שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ. ובמלחמה כמו במלחמה.... סביר להניח שיעשו "השתקת גנים" לגנים הייחודיים שלכם... כולל וירוסים ייעודיים.  ((פ-ר-א-נ-ו-י-ה?  ))
לצפיה ב-' מחכים לך בפורום לידה פעילה וביתית '
מחכים לך בפורום לידה פעילה וביתית
10/07/2018 | 11:52
4
 
 
ד"ר ומיילד מומחה ידבר איתך על כל לידה שהיא קצת אחרת, היכנסי עכשיו
 
לצפיה ב-'האם במעבר דירה יש אפשרות למישהו לחייב העברת רישום לגן חובה?'
האם במעבר דירה יש אפשרות למישהו לחייב העברת רישום לגן חובה?
19/05/2018 | 06:18
2
32
שלום
אנחנו לפני מעבר דירה עם ילד שעולה לגן חובה. המרחק בין הבתים אינו גדול אבל אזור הרישום משתנה. כרגע הילד בגן דו שנתי ויש לי העדפה ברורה שימשיך עוד שנה באותו גן.. האם יכולים לחייב אותנו לבצע העברת רישום לגן אחר? תודה
לצפיה ב-'בדרך כלל הם ירצו להעביר'
בדרך כלל הם ירצו להעביר
20/05/2018 | 14:46
21
בעיקר אם גם בית הספר שעולה אליו הוא אחר.
אבל מניסיוני, אם יש לכם סיבה טובה להשאיר אותו (לא להפריד אותו מהחברים) ואין שם בעיית מקום נוראית, אין סיבה שיכריחו לעבור.
לצפיה ב-'אם תשאירו את כתובת אחד ההורים בכתובת הישנה '
אם תשאירו את כתובת אחד ההורים בכתובת הישנה
03/09/2018 | 16:11
9
אז נשארתם באותו אזור רישום,
ובאותו גן, בית ספר וכו'.
הרבה יותר קל מלהתווכח עם פקיד עירייה אידיוט.
 
מבחינת הגן - מדובר בהעדפה:
אם יש בגן חוסר במקומות - העיריה תעדיף להעביר אותכם ולא להעביר ילד שגר קרוב,
וכאמור - להתווכח עם פקיד שמתעקש לעבוד לפי הנוהל - זה כמו לדבר עם הקיר
לצפיה ב-'תינוקת מסרבת להכנס לכסא בטיחות ברכב'
תינוקת מסרבת להכנס לכסא בטיחות ברכב
05/05/2018 | 17:19
2
54
שלום לכולם,
 
מזה כ-5 חודשים בתי בת שנה -3 חודשים מסרבת בתוקף להכנס לכסא הבטיחות ברכב. היא לא השתגעה על הנסיעות ברכב עוד קודם, אך בד"כ היתה נרגעת ונרדמת בנסיעות. כשהיא הגיעה לגיל בו למדה כי היא יכולה להתנגד, נהיה קשה מאד עד בלתי אפשרי להושיב אותה בכסא הבטיחות - הוא מקשיתה את גבה "נוזלת" החוצה, נתפסת בכל דבר בידיה, כך שאי אפשר לחגור אותה. לפני כחודש הצלחתי להושיב אותה בכסא, כשהסחתי את דעתה ע"י ניגון הוידיאו שהיא אוהבת בטלפון ששמתי לפני הכסא, והיא התנהגה יפה מאד. בנסיונות שבאו לאחר מכן היא כנראה כבר הבינה את הטריק ושום הסחות דעת לא עוזרות. היא ילדה מאד דעתנית ועומדת על שלה גם בתחומים אחרים, אך כסא הבטיחות זה משהו שבו אנו לא מצליחים להתגבר.
 
אני בטוח שיש/היו עוד הורים רבים במצבנו :) נשמח לכל עצה לאיך מתמודדים ומתגברים על אתגר זה?
 
תודה!
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
06/05/2018 | 09:13
1
48
מה קרה בכל ה 5 חודשים האלה? בסוף הצלחתם להכניס אותה? או ויתרתם ונסעתם בלי חגורה?
לצפיה ב-'שאלה חשובה'
שאלה חשובה
07/05/2018 | 19:17
39
אז נבין יותר ואולי נוכל לעזור
לצפיה ב-'ברחובות - דרושה משלבת לשנת הלימודים הבאה'
ברחובות - דרושה משלבת לשנת הלימודים הבאה
16/04/2018 | 14:15
84
דרושה משלבת חמה ונעימה לשנת הלימודים הבאה לילד פיקח ומקסים בתפקוד גבוה העולה לכיתה א' ברחובות. תנאים מצוינים למתאימה. 
נא ליצור קשר במייל הבא: oryes222@gmail.com 
 
לצפיה ב-'ילד שאוהב לרוץ ופחות לשבת... איזה גן יכול להתאים? '
ילד שאוהב לרוץ ופחות לשבת... איזה גן יכול להתאים?
09/04/2018 | 13:40
2
45
שלום,
הבן שלי בן שנתיים וארבעה חודשים , קצת היפר אקטיבי, חמוד וחייכן,אוהב לרוץ ופחות לשבת ולשחק במשחקים..., האם גן רגיל יכול להתאים לו כדי שיוכל להפיק תועלת ממנו? 
 
תודה 
לצפיה ב-'על אילו חלופות חשבת?'
על אילו חלופות חשבת?
09/04/2018 | 14:13
39
מעבר לזה שבגילו זו התנהגות אופיינית למדי ולא משהו חריג והם בגן לומדים לשבת יותר יחד עם כולם מתי שצריך.
 
לצפיה ב-'ילד שאוהב לרוץ'
ילד שאוהב לרוץ
20/10/2018 | 11:09
14
סוזנה שלום,
אני גנן ילדים במקצועי, מנהל גן של חינוך מיוחד.
כל גן יכול להתאים לילדים שפחות אוהבים לשבת (אני נזהר מלכנותם היפר אקטיבים לשם כך צריך לעבור איבחון). הדבר החשוב ביותר עבור הילד אינו סוג הגן אלא איכותם ומקציועתם של אנשי הצוות החינוכי. חשוב שיהיו בעלי ידע וכלים שבעזרתם יוכלו לעזור ולטפח את ילדך.
במידה ואת חושבת שילדך "חסר מנוחה" באופן קיצוני מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה/התפתחות הילד ולבדוק האם קיים פער מסווים מבחינה התפתחותית, במקרים כאלו ניתן להמליץ על גנים של החינוך המיוחד כגון גן עיכוב התפתחותי.
לצפיה ב-'מצטייני יום העצמאות'
מצטייני יום העצמאות
27/03/2018 | 11:41
29
חנכו את הילדים כבר מהגיל הרך

לצפיה ב-'ילד בן 5 עושה בתחתונים'
ילד בן 5 עושה בתחתונים
18/03/2018 | 13:11
2
64
שלום
 
צריכה המלצה מה עשיתם...
איך מתמודדים
מי עזר לכם איזה רופא
אין לי כוח יותר לשמוע מהגננת הבן שלך עוד פעם עשה בתחתונים...ולא רוצה להחליף
החברים מהגן לא רוצים ליתקרב אליו
מאוד קשה העינינן הזה
לצפיה ב-'בדרך כלל עוזרת גישה משולבת...'
בדרך כלל עוזרת גישה משולבת...
18/03/2018 | 18:40
49
כלומר תזונתית, ריגשית והתנהגותית כולל הדרכת הורים.
בשניידר יש מרפאה לעצירות ואינקומפרזיס. שם יש את כל הדברים תחת קורת גג אחת וזה נורא נוח ומומלץ.
 
כמה זמן זה קורה?
לצפיה ב-'יכול להיות גם "דלקת שלפוחית השתן" .....'
יכול להיות גם "דלקת שלפוחית השתן" .....
01/09/2018 | 11:52
13
אני יודעת על עצמי = הייתי רצה המון לשירותים בלי תסמין נוסף.    היה לי  גם פצע בלחי וקיבלתי מרשם לזריקות אנטיביוטיקה במוקד. קיבלתי 2 או 3 זריקות....ועבר לי הקטע של התכיפות להשתין.... עם האנטיביוטיקה שכוונה לפצע בלחי.   ((מי שמתעניין אני יכולה לספר המשך אבל נראה לי שהמסר עבר...
לצפיה ב-'מעונות היום בישראל '
מעונות היום בישראל
12/03/2018 | 09:33
36
בישראל כיום, לצערי הרב, כתבות סקירות וחשיפות אודות התעללות של סגל "טיפולי" במעונות היום השונים הם כבר עניין שבשגרה.
אותם מעונות היום, אשר לא נאכפים ככל גוף חינוכי אחר ע"י המדינה, פועלים באופן פרטי, וללא פיקוח אמיתי על המתנהל בם במהלך שגרת יומם. הורים, אשר ילדם הוא כל עולמם, משקיעים את מיטב כספם בבחירת מעון היום שיטפל בתינוקם בדרך הטובה ביותר, מעונות מסוג זה ניתן לזהות ברוב הערים בישראל.
תינוקות בגילאי 0-3, נמצאים בשלבים התפתחותיים רגישים ואף קריטיים להתפתחות פיזית רגשית וקוגניטיבית תקינה שלהם בהמשך, כאנשים בוגרים. ילדים עד גיל 3 צריכים לקבל גירויים מסוימים מן הסביבה על מנת לאפשר לאותם התינוקות קרקע פורייה להתפתחות תקינה. חשיפה לאלימות עד גיל שלוש לדוגמא, נמצאה כסיכון ממשי להתפתחות תקינה של הילד, ולצערי רבים מקרי האלימות עליהם שמענו רק בשנה האחרונה.
אם כך, איני מבינה מדוע המדינה, שאמורה להשקיע בחינוך ילדיה, לא רואה בתינוקות עד גיל שלוש כאזרחים עתידיים של המדינה, מדוע אין מכירים במעונות אלו כגוף חינוכי אמיתי וממשי? מדוע אין חיוב להשכלה מוקדמת לבעל המעון המעוגנת בחוק? מדוע לא קיימות ביקורות חינוכיות ובקרת איכות הטיפול אותם מקבלים התינוקות?
 
 
לצפיה ב-'הורים לפעוטות...:'
הורים לפעוטות...:
10/03/2018 | 21:34
2
66
האם יש משהו שהילדים שלכם מסרבים באופן קבוע לאכול?
לצפיה ב-'פעוטות הם ילדים סרבנים מטבעם'
פעוטות הם ילדים סרבנים מטבעם
11/03/2018 | 19:48
40
ובררנות באוכל או לפחות בדברים מסויימים היא די שכיחה בגיל שנתיים-שלוש לדוגמא.
 
לצפיה ב-'הרבה פעוטות ילדים ובוגרים מסרבים לאכול כל מיני מאכלים'
הרבה פעוטות ילדים ובוגרים מסרבים לאכול כל מיני מאכלים
12/03/2018 | 08:29
36
לדעתי אם מדובר על פסילת חלק קטן ולא חשוב מהתזונה, אז אפשר להחליק.
 
 
לצפיה ב-' מחכים לכם בפורום חדש - קניות באינטרנט '
מחכים לכם בפורום חדש - קניות באינטרנט
11/03/2018 | 15:11
5
 

בפורום חדש תקבלו הצעות לרכישות שוות, לינקים למוצרים ומבצעים חמים, אפשר להתייעץ על קניה, החזרה ותשלום אונליין ולקיים דיונים על קניות שעשיתם
היכנסו עכשיו לפורום קניות באינטרנט
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2586
 
לצפיה ב-'הבעת עמדה'
הבעת עמדה
11/03/2018 | 13:50
1
56

לכבוד "פורום חינוך לגיל הרך"
ברצוני להביע את עמדתי בנוגע לדרך ההתקשרות הייחודית הקיימת בין הורה לילדו, דרך התקשרות אשר אמורה להיות בטוחה ונוחה מספיק לילד בכדי שהוא יתפתח בצורה המיטבית ביותר. שהרי ההורים הם סוכני החיברות הראשוניים והמשמעותיים של הילד.
לדעתי, על ההורה להוות "רשת ביטחון" משני בחינות, ראשית ההורה חייב לספר לילד "בסיס בטוח" ממנו הילד יוצא בטוח ושלם לחקור את העולם סביבו, שנית, ההורה חייב לספק לילד "חוף מבטחים" אליו הוא ירגיש בטוח מספיק לחזור כשירגיש במצוקה. רשת זו תתבצע בצורה הטובה ביותר אך ורק אם ההורה מספיק רגיש לרצונות ולצרכים של הילד ונענה להם בצורה טובה.
 
לצפיה ב-''
11/03/2018 | 19:49
2
לצפיה ב-'אלימות בגן'
אלימות בגן
10/03/2018 | 06:02
1
67
שלום, אודה לייעוץ והכוונה בנוגע לבני שהתחיל השנה גן עירייה חדש.הוא בן 4 וביסודו ילד מאוד ביישן ושקט.בגן התחבר עם ילד מאוד שובב שהבנתי מהורים אחרים בגן ששולח את בני להרביץ לילדים אחרים. אשמח לעזרתכם מה ניתן לעשות. יש לציין שבני לא מספר לי כלום כמובן ובבקרים לא רוצה ללכת לגן. 
לצפיה ב-'דיברת עם הגננת על הנושא?'
דיברת עם הגננת על הנושא?
10/03/2018 | 13:22
18
לצפיה ב-'קלינאי תקשורת - אחיינית בת שלוש'
קלינאי תקשורת - אחיינית בת שלוש
06/03/2018 | 23:07
1
129
שלום רב,
יש לי אחיינית בת שלוש, שאני חוששת שיש לה בעיה בדיבור ואסביר מדוע.
ישנן מילים שהיא אומרת באופן מצומצם ולא את כל המילה כמו שצריך, לדוגמה: טלפון אומרת "פון", תפוז אומרת "פוז", כשהיא רואה כלב היא לא אומרת כלב, אלא "האו האו", אמא היא אומרת "מא" וסבתא אומרת "תת".
כלומר, כמעט בכל האוצר מילים שברשותה, היא לא אומרת אף מילה כמו שצריך ואני חוששת מזה בתור דודה שלה שיש בעיה בהתפתחות התקינה. ההורים שלה טוענים כי אין בעיה והכל תקין, ואני פוחדת שהם שאננים מדי.
אשמח לדעת האם זה תקין שהילדה לא אומרת מילים מלאות עדיין וטועה בצלילים של המילה, ובמידה וזה לא תקין מה ניתן לעשות.
תודה רבה על הסיוע!
לצפיה ב-'קשה לדעת'
קשה לדעת
10/03/2018 | 13:21
91
אבל בגיל 3 יש הרבה ילדים שעוד משבשים מילים ולא מדברים ברור או לא אומרים את כל המילה.
האם היא מדברת במשפטים?
האם היא דו לשונית?
 
וככלל... אם ההורים לא חושבים שזה בעיה אז אין הרבה מה לעשות בנדון. אם יש בעיה בדרך כלל הגננות יפנו את ההורים לטיפול לפי הצורך.
 

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום הורים למחוננים
פורום הורים למחוננים
נילי פירסט - סקסולוגית
נילי פירסט - סקסולוגית
פורום כאב
פורום כאב כרוני

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ