לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום שיווק בפייסבוק
פורום שיווק ופרסום לבעלי עסקים בפייסבוק מיועד לשאלות והתייעצויות לגבי ניהול דף ושיווק דפים עסקיים.
שמי יוליה גרוס, אני מלווה ומדריכה בעלי עסקים בשיווק בפייסבוק, בדף זה אני עונה לכם, בעלי העסקים, על שאלות הנוגעות לניהול הדף העסקי שלכם.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום שיווק בפייסבוק

פורום שיווק ופרסום לבעלי עסקים בפייסבוק מיועד לשאלות והתייעצויות לגבי ניהול דף ושיווק דפים עסקיים.
שמי יוליה גרוס, אני מלווה ומדריכה בעלי עסקים בשיווק בפייסבוק, בדף זה אני עונה לכם, בעלי העסקים, על שאלות הנוגעות לניהול הדף העסקי שלכם.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
ברוכים הבאים לפורום שיווק ופרסום בפייסבוק. הפורום מיועד למענה לבעלי עסקים ומנהלי דפים עסקיים המעוניינים לשאול שאלות בנוגע לשיווק ולניהול הדף העסקי בפייסבוק.
המשך >>

השבתת פרסום בדף פייסבוק
02/03/2016 | 23:32
18
היי
פתחתי גף עיסקי,מישהו הצליח להשתמש בחשבון שלי וחייב את הפי פל.
הודעתי לפי פל על הבעיה והם החזירו לי את הכסף
בנתיים פייסבוק השבית לי את האפשרות לפרסם ,למרות כל הטפסים ששלחתי להם הם לא החזירו לי את המצב לקדמותו
יש לי דף נוסף שהוא אישי שלי ופתחתי לו גם דף עיסקי
נסיתי לפרסם וזה עבד כמה שעות.ושוב השביתו לי ושלחתי להם גם טפסים
עכשיו פתחתי דף נוסף ודף עיסקי נוסף אחר לגמרי וזה עבד כמה שעות ושוב השביתו לי את האפשרות לפרסם
עכשיו שלחתי להם טפסים והודעה במייל
מה לעשותתתת?אני ממש חסרת עונים
האם ישנה דרך המאפשרת לשלוח הזמנה לאנשים שעשו לייק לפוסט בדף?
29/02/2016 | 12:56
1
38
אני לא מתכוון לתוספים כדוגמת Invite all המאפשרים לשלוח הזמנות לכל חבריי.
לצורך העניין, נאמר שפוסט שהעלתי קיבל אלפי לייקים, כעת ישנה אפשרות לשלוח invite לאלו שעשו לייק לפוסט ולא עשו לייק לדף.
שאלתי היא, האם במקום לעבור אחד אחד ולשלוח, אם קיימת דרך יעילה וזריזה לשלוח לכולם?
לייק לפוסט
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2016 | 10:36
23
היי,
אין דרך פרט לשלוח לכולם, רק ידנית על ידי INVITE בפוסט, אתה יכול להוסיף תגובה בשרשור ולהזמין אותם לעשות לייק לדף, חלקם אולי יעשו לייק,שווה לנסות
My own page
26/02/2016 | 16:03
1
26
מה זה??
 
מה זה מה?
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2016 | 10:40
6
קונה | דפי פייסבוק פעילים\לא פעילים
26/02/2016 | 11:10
19
קונה | דפי פייסבוק פעילים\לא פעילים 
משלם טוב בפייפאל
צרו קשר: Skype: You94904
יש סיבה לירידה מטורפת בלייקים/תגובות/שיתופים/חשיפה בדף שלי ?
25/02/2016 | 20:12
2
36
בשבועיים האחרונים?
לאף אחד אין מושג?
26/02/2016 | 17:10
12
איך מגדילים חשיפה אורגנית בפייסבוק?
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2016 | 10:50
20
היי,
יש ירידה בחשיפה האורגנית של הפוסטים,
כדי להביא ליותר לייקים/שיתופים/תגובות כדאי לקדם את הפוסטים לאוהדי הדף ולהגדיל את החשיפה. לייקים לדף כדאי להביא על ידי קמפיין לייקים ולא לסמוך רק על לייקים מחשיפה אורגנית כך שגם תגדיל את קהל האוהדים וגם תקדם כך שהם יראו את הפוסטים שאתה מעלה 
 
בוא ותגלה את משולש הזהב של שיווק מקדם מכירות בפייסבוק הדרכה
( לעמוד שלי בתפוז )
17/02/2016 | 14:53
31
חשבוניות
24/02/2016 | 18:08
1
18
החשבוניות מופיעות אצלי בעברית הפוך למשל מתנה כותב ~הנתמ~
האם ניתקלתם בבעיה?
מה עושים כדי לתקן?
תודה רבה למשיבים
חשבוניות בפייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2016 | 10:54
9
היי,
תנסי לשנות את שפת הממשק לאנגלית/עברית, זה באג ידוע
My own page - באג בפייסבוק? פריצה לחשבון?
24/02/2016 | 13:58
1
44
שלום, התחילו להשתלט לבת הזוג שלי על עמוד הפייסבוק ולפרסם כל מיני פוסטים בשמה שתחת השם שלה, כתוב " MyOwnPage" 
ישנה כותרת מסוימת ופוסט שלא היא העלתה.
הסרנו אפליקציות, שינינו סיסמא, לא עוזר.

מה עושים?
היי
( לעמוד שלי בתפוז )
02/03/2016 | 11:03
4
היי,
לאחרונה פורצים המון לחשבונות פייסבוק,
תנסו לפנות לפייסבוק מחשבון אחר ולדווח להם שפרצו לכם והם יוכלו לבדוק את זה
כל השינויים בפייסבוק ינואר/פברואר 2016
( לעמוד שלי בתפוז )
23/02/2016 | 11:55
51
פייסבוק לא נחים לרגע.
מדי יום נעשים ברשת שינויים קטנים כגדולים.
להלן תמצית השינויים החשובים ביותר שהיו בתקופת ינואר/פברואר 2016:
1. הפרופילים האישיים עוברים שיפורים ממש נחמדים
פייסבוק טוענים (וברור שהם צודקים) שהביקורים בפרופילים האישיים מסתכמים
ביותר מ-4,000,000,000 (מיליארד!) פעמים ביום. אז כשהם מחליטים להכניס שינויים בפרופילים האישיים,
אפשר לסמוך עליהם שהם יהפכו את הגלישה להרבה יותר למעניינת.
אני לא ארחיב על השינויים כי מהות הכתיבה שלי היא לצורך שיפור השיווק שלך
והשינויים האלה לא ישפיעו כלל על יכולות השיווק שלך בפייסבוק.
אבל אני כן רוצה לסכם את השינויים בקצרה
כי בכל זאת כמשווקים בפייסבוק אלה דברים שאנחנו רוצים לדעת:
– תמונה הפרופיל בניידים הופכת לגדולה יותר והיא תמוקם באמצע תמונת הקאבר
– ניתן יהיה לשים במקום תמונת הפרופיל סרטון קצר שיאפשר לגולשים להכיר אתכם מעט יותר טוב
– ניתן יהיה לתזמן את השינוי של תמונת הפרופיל.
מכירים את הטרנדים בפייסבוק שבעקבותיהם אנשים מחליפים את תמונת הפרופיל? שבוע כפילים כזה?
אז ניתן יהיה לתזמן את החלפת התמונה לשבוע ימים בלבד
– תהיה שליטה טובה יותר וקלה יותר על מי רואה מה בפרופיל שלכם
– יהיה שטח חדש ,בחלקו העליון של הפרופיל, עם מידע מקוצר עליכם (intro)
– ניתן יהיה לבחור 5 תמונות מובחרות שיוצגו בחלק עליון של תצוגת הפרופיל בניידים
עד כאן מגניב? עוד לא ראיתם כלום….
 
2. פייסבוק השיקו כלי לייעול והגבלת חשיפה אורגנית
עד היום האפשרות לשלוט בקהל שיראה את הפוסטים שלכם היתה שמורה רק בפרסום הממומן.
שם היתה לנו שליטה מצויינת למי אנחנו מכוונים שיראה את הפוסט.
לאחרונה פייסבוק הוסיפו אפשרות לשלוט במי יראה את הפוסטים שלנו בחשיפה האורגנית (ללא מימון).
אנחנו יכולים להחליט לאיזה קהל פייסבוק תציג את הפוסט שלנו.
ברירת המחדל אגב, היא שהחשיפה האורגנית מכוונת לאוהדים בדף (לחלק קטן מהם כמובן)
ואם אין לנו סיבה ממש מוצדקת אני ממליצה להשאיר את זה לפי ההגדרות של ברירת מחדל.
למה? כי הקהל שהצטרף לדף שלנו וביקש לעקוב אחרינו, מן ראוי שהוא יהיה הראשון לראות את התכנים שאנחנו מפרסמים.
הרי בסופו של דבר מטרת כתיבת הפוסטים שלנו היא לגרום לאנשים לעבור תהליך הבשלה לקראת הרכישה מאיתנו.
לכן אנשים שעוקבים אחרינו בדף הם אלו שהכי קרובים להבשלה ואז לרכישה.
האופציה הזאת פתוחה בדפים עם מעל 5000 אוהדים באופן אוטומטי. בדפים קטנים יותר ניתן לפתוח אותה ידנית.
איך עושים את זה?
בחלקו העליון של הדף העסקי, ממש מעל תמונת הקאבר, לוחצים על הגדרות -> ואז כללי –
ואז מסמנים v במקום המסומן בספרה 3 בצילום המסך.
אגב דיברתי על האפשרות הזאת הרבה יותר בהרחבה בהדרכה שקיימתי לאחרונה
בשם ״איך עושים ככה וככה״ המדגימה עשרות פיצ׳רים שכל בעל עסק רוצה להכיר.
פרטים על ההדרכה הזאת תוכל למצוא כאן
רגע רגע… יש עוד….
 
3. שינויים במודעות הלידים 
לפני כמה חודשים פייסבוק יצאה עם פיצ׳ר מעולה של מודעות לידים. מודעות אלה לא דורשות דפי נחיתה על מנת
לאסוף לידים באמצעות קמפיין פייסבוק. טופס מילוי הפרטים נוצר בתוך הפייסבוק עצמו, וגם הנתונים של הגולש
נמשכים מפייסבוק באופן אוטומטי ועל הגולש רק ללחוץ ״אוקיי״ בטרם שליחת הליד שלו אלינו.
אבל היו כמה בעיות עם המודעות האלה:
א. היה מעט מדי מקום להסביר לגולש למה הוא משאיר הפרטים. גולש שמקבל מעט מדי מידע כדי להבין לאיזו בדיוק מטרה
הוא שולח את הפרטים שלו… לא שש להשאיר את הפרטים שלו
ב. המודעות האלה הופיע רק במובייל
ג. ניתן היה ליצור את המודעות באמצעות פאואר אדיטור בלבד
שלושת הדברים האלה תוקנו (זה למה אני כל כך מאוהבת בפייסבוק)
ומעכשיו ניתן לבנות את המודעות האלה באמצעות מנהל המודעות.
לא כולם עדיין קיבלו את האפשרות הזאת אבל לא לדאוג. היא תגיע בהדרגה לכולם.
 
המודעות האלה יכולות להופיע גם במובייל וגם במחשב שולחני
ונוצרה אפשרות ליצור טופס ביניים שמופיע לאחר ההקלקה על המודעה ולפני אישור שליחת הפרטים.
מטרת טופס הביניים היא לתת לגולש מידע נוסף אודות מטרת שליחת הפרטים שלו:
אם זה לצורך צירוף לרשימת התפוצה, או לצורך קבלת דו״ח חינמי, או
אם בעקבות שליחת הפרטים יצרו איתו קשר טלפוני למתן מידע אודות המוצר או השירות.
*הטופס הינו אופציונלי בלבד.
 
4. בדפים העסקיים התחדשה הנראות של הפתקים
פתקים מאפשרים לנו לבנות סוג של מיני בלוג בדף הפייסבוק שלנו.
זהו מקום בו אפשר לאסוף את כל המאמרים שכתבנו בצורה מרוכזת,
שלא כמו כתיבת פוסטים ארוכים שנבלעים בתוך העמוד וקשה לאתר אותם,
וגם לא כמו השליחה לבלוג שמוציאה את הגולש החוצה מהעמוד שלנו.
באמצעות פתקים ניתן לבנות, כאמור, מיני בלוג בתוך הדף העסקי.
בעבר, נראות הפתקים היתה לא שיווקית בעליל והתפעול שלהם היה ידידותי עוד פחות.
היום הם עברו מהפך וישנה אפשרות לערוך אותם ולעצב אותם בצורה מאוד יפה.
איך נראים הפתקים היום? הנה צילום מסך של פוסט שהוא בעצם פתק.
התמונה בולטת, הכותרת מוגדלת ואפשר להתחיל לקרוא את תחילת המאמר.
איך יוצרים פתקים ? כנסו למקום המסומן בחץ ירוק
ואז תגיעו למקום עם כל הפתקים ותלחצו על ״הוסף פתק״.
כאן גם תוכלו לראות את ההבדלים בין התצוגה של הפתקים הישנים
לתצוגה של הפתקים החדשים.
גם על האפשרות הזאת של פתקים דיברתי בהדרכה ״איך עושים ככה וככה״
הזכרתי אותה קודם ופרטים עליה תוכל למצוא כאן.
 
עד כאן תמצית השינויים האחרונים
של חודשים ינואר – פברואר 2016
היו כמובן עוד לא מעט שינויים
אבל עליהם אכתוב בפוסט הבא
כדי לא להעמיס הפעם !
פייסבוק - שליחת הודעות בעמוד
22/02/2016 | 22:19
10
שלום רב לכולם,
אני אחראי על עמוד של ארגון מסוים בפייסבוק המונה כמעט 600 אנשים שעשו לייקים והצטרפו למעקב אחר העמוד שלנו.

כיצד אני יכול לשלוח הודעה אישית לכולם אך בפעימה אחת במקום לשלוח לכל אחד בנפרד?

אשמח להדרכה במידה ויש אפשרות שכזאת :)

תודה
מישהו שלח לי חברות, איך אפשר לעשות שלא יראה כלום
18/02/2016 | 10:56
2
15
בפרופיל שלי, אולי חוץ מהתמונת פרופיל ותמונת ציר זמן?
האם צריך לעשות את זה אחרי אישור החברות?
כי ניסיתי עכשיו לפני האישור, בהגדרות- פרטיות, ולא מצאתי דרך
אשמח לעזרה
תודה
הגדרות פרטיות בפייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
21/02/2016 | 10:14
1
11
אם הפרופיל שלך חסום רק לחברים ולא אשרת את החברות אז הוא לא יוכל לראות את התמונות והפוסטים שלך בדף. 
 
אני רוצה לאשר את החברות, אבל קודם רוצה לוודא שכל התמונות ומה
26/02/2016 | 14:36
6
שכתבו לי על הקיר לא יהיה גלוי לו, וגם לא לכמה אנשים אחרים(אין לי בעיה לעשות שהכול יהיה פרטי). אבל איך??
קמפיין מטורגט לקהל יעד ספציפי
20/02/2016 | 01:12
1
18

היי
אני רוצה לפרסם את העסק שלי בפייסבוק/בגוגל. הייתי שמח לדעת על רמת הטירגוט שאני יכול לשלוט בה במקומות שבהם הפרסומות שלי יוצגו.
האם אני יכול לבחור דומיינים ספציפיים? האם אני יכול לבחור שהפרסומות יוצגו למשתמשים שהיו בדומיינים ספציפים?
באופן כללי - איפה ניתן לקרוא או ללמוד יותר על אופציות הטירגוט של השחקניות המובילות בשוק הפרסום.
 
איך בונים קמפיין בפייסבוק?
( לעמוד שלי בתפוז )
21/02/2016 | 10:12
14
היי,
בפייסבוק יש המון אפשרויות טרגוט, אתה יכול להגדיר מאפיינים של קהל היעד שלך, החל ממין, גיל ואזור גיאגורפי ועד לתחומי עניין. אתה יכול גם לעשות רימרקטינג ולשתול פיקסל באתר ולעשות קמפיין פייסבוק לכל מי שנכנס לאתר. יש המון אפשרויות בפייסבוק וכדאי ללמוד אותן.
אני לא מכירה חומר כתוב שיכול ללמד אותך הכל רק הדרכות בתשלום,
זה כדאי ומשתלם כי חבל על הכסף שתוציא בנסיונות ללמוד את זה דרך חומר חינמי וכמובן שככל שהפרסום יהיה יותר מפולח כך גם המכירות/לידים/חשיפה תביא יותר מכירות ולכן זה כדאי.
כל השינויים בפייסבוק - חשוב לקרוא!
( לעמוד שלי בתפוז )
18/01/2016 | 10:57
91
כמה שינויים...וואוו...לפעמים בא לי לפתוח קרן תרומות 
לרכישת ריטאלין למר צוקרברג והצוות שלו 
טוב, תכלס, הם עושים עבודה מדהימה
וכל שינוי - בונבוניירה 
הנה תמצית השינויים ובעיקר תמצית ההשלכות של השינויים
הרלוונטיים לשיווק של עסקים קטנים בפייסבוק:
http://fb-otsma.co.il/%D7%AA%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%93%D7%A6%D7%9E%D7%91%D7%A8-2015-%D7%95%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%94%D7%9D-%D7%A2%D7%9C%D7%99/
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
17/02/2016 | 14:13
3
 מתעניינת בניתוח להגדלת חזה? רוצה לדעת מהן האופציות שעומדות בפנייך?
בפורום ניתוחי חזה תוכלי לקבל מענה לכל שאלה!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2558
 
 יש לכם שאלות לגבי רכישת נעליים ברשת? מתלבטים לגבי מידה ולא יודעים איך לבחור?
פורום נעליים הוא המקום בשבילכם!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2559
 
 מעצבים את הבית מחדש ויש לכם התלבטויות בנוגע לבחירת הריצוף? מעוניינים לקבל טיפים או רעיונות?
היכנסו עכשיו לפורום שיש ואבן בתפוז!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2554
 
 עומדים להתחתן ויש לכם שאלות לגבי ההתנהלות בחופה? עליכם לבחור רב ואתם מעוניינים לדעת על מה לשים את הדגש?
בפורום רב לחתונה בתפוז תוכלו לקבל את כל התשובות!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2556
 
מודעה לא רצה
16/02/2016 | 17:38
1
12
היי,
אני מפרסם כבר דיי הרבה זמן בפייסבוק
לאחרונה פתחתי עמוד חדש. התחלתי עם קמפיין קטן ללייקים
שעבד בסדר גמור.
ניסיתי לעלות פרסום נוסף על פוסט מסוים והמודעה פשוט לא עובדת.
קבעתי את הפרסום ל 24 שעות, קיבלתי אישור דיי מהר אבל כלום.
בחלוף 24 שעות נוצלו רק 5 אגורות.
אציין שהשארתי לפייסבוק לקבוע את העלות ולא שיניתי שם כלום.
רק מיקדתי ערים בישראל ותחומי עניין.
לאחר מכן הסרתי את כל התחומי עניין, ניסיתי להגדיל תקציב, הארכתי כמובן את תוקף המודעה וכלום. כרגע הקהל הפוטנציאלי של המודעה עומד על 1.9 מליון אנשים אחרי שביטלתי כמעט את כל המיקוד ושם דבר לא עזר. אשמח לפתרון, אני כבר נואש.
קמפיין פייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
21/02/2016 | 10:15
9
היי,
מה התקציב היומי?
תנסה לצמצם את הקהל ולהגדיל את התקציב.
בקשת עזרה בשיפור רזולוציה
16/02/2016 | 16:18
8
אני מעלה ציורי קומיקס שלי עם סיומת גי פג באיכות גבוהה מאוד והתמונה עולה באיכות ירודה כמעט ללא רזולוציה . הכל נראה "מרוח" .מה אני יכול לעשות כדי לשפר ?
בתודה מראש.

מה פירוש "המרה"?
16/02/2016 | 09:16
1
8
המרה בפייסבוק
( לעמוד שלי בתפוז )
16/02/2016 | 12:55
11
היי,
מה הכוונה המרה?
קמפיין המרות?
נאמר ואת רוצה לקבל לידים, המודעה שלך מובילה לדף ובו השארת פרטים שמגיעים למערכת דיוור.
פייסבוק יכול לומר לך כמה עלה ליד על ידי הטמעת פיקסל בדף המכירה שאותו פרסמת.
 
ניהול קמפיין ממומן
15/02/2016 | 14:19
21
חשוב לדעתי לדעת שכל עסק חדש שרוצה להתקדם במנועי חיפוש אז בהתחלה כדאי לו לעשות ניהול קמפיין ממומן שייתן לו דחיפה במנועי הקידום, מה דעתכם?
דודי שמש בחיפה
14/02/2016 | 18:06
8
דודי שמש בחיפה - סבאג . מספקים שירותי התקנה והרכבת דודי שמש בנוסף לתיקון דודי שמש בחיפה.
איך להוסיף המלצות
08/02/2016 | 10:52
1
185
נתקלתי בכמה דפים וגם פה בדף של נתי אלימלך, אפליקציה שיש בה המלצות של הלקוחות שלו. איך מוסיפים את זה לדף הפייסבוק? 
איך מתקינים אפליקציה בדף עסקי?
( לעמוד שלי בתפוז )
10/02/2016 | 11:32
16
היי,
ניתן להתקין אפליקציות בדף העסקי, יש אפליקציות חינמיות ויש כאלו בתשלום.
כדי ליצור כפתור של עדויות והמלצות צריך קודם URL לדף עדויות המלצות או באתר או דף נחיתה.
אם יש כזה ניתן להכנס בגוגל ל WOOBOX לבחור מצד ימין בשימוש בחינם, לבחור  static tabs ואז בHTML ובcreate tab.
לאחר מכן יש לבחור בredirect ולשים את הURL וללחוץ על שמור.
יצירת טאבים זה בדר"כ משהו שאני מלמדת בקורסים וקצת מסובך להסביר את זה בפורום.
 

מנהל/ת הפורום

אודות:
שמי יוליה גרוס ואני עוסקת בשיווק 19 שנה, מתוכם5 שנים בשיווק בפייסבוק. עד כה הדרכתי וליוויתי מאות בעלי עסקים. קצת על הנסיון העסקי שלי: לפני חמש וחצי ש
עוד...
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
יוליה גרוס - מנהלת פורום שיווק בפייסבוק
להתייעצו עם מנהלת הפורום
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ