לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום איביי ופייפל ebay and paypal
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

שלום
06/02/2016 | 03:35
1
בהרשמה לאתר קניות מסוים אני נדרשת להכניס DCI.
מה זה?
איך שולחים לדובאי ?
04/02/2016 | 21:30
9
33
יש לי חבילה קטנה לשלוח לדובאי
איך לשלוח ?
המשלוח צריך לצאת מהארץ למדינה שיש קשרי דואר איתה
05/02/2016 | 08:24
24
ומשם להישלח לדובאי.
תנסה את אחת חברות השילוח הפרטיות.
אני הייתי פשוט שולחת לחבר באירופה ומבקשת ממנו לשלוח עבורי.
הכי פשוט.
 
נסה לבדוק באתר של ARAMEX
05/02/2016 | 10:16
6
23
הם חברת הבלדרות הכי גדולה בגוש המדינות הערביות, בעיקר במפרץ.
יש להם נציגות במזרח ירושלים ולדעתי הם יכולים לאסוף ממך חבילה בארץ.
תוכן החבילה 80 ש"ח בסה"כ.....
05/02/2016 | 10:22
1
10
זה לא רלוונטי השווי של המוצר
05/02/2016 | 10:23
18
שווי מוצר לא משפיע על עלות שילוח. גם אם תשלח מעטפה בדואר ובתוכה פתק ריק וגם אם תשים בפנים צ'ק של 50,000$ תשלם את אותה עלות של בול.
אני מאוד אשמח לשמוע האם זה אפשרי
05/02/2016 | 10:22
3
19
באתר שלהם יש לינק
05/02/2016 | 10:24
1
21
בצד שמאל - Office Locations
יש להם נציגות גם בישראל בת"א.
הכי טוב לשאול מולם.
תודה!
05/02/2016 | 10:30
11
לינק ישיר
05/02/2016 | 11:59
20
ואפילו יש תמונה של באתר שעובד המון עם מדינות ערב. יפה ומעניין...
 
*למטה בצד שמאל יש את השמות והכתובות*
יש פתרון
06/02/2016 | 01:35
2
היי מני , אתה מוזמן ליצור עימי קשר , guy.bar-or@mailogs.com
חברת מיילוג שולחת חבילות ודואר בינלאומי לכל יעד בעולם,
אנו חלק מרשת DHL eCommerce העולמית. Www.mailogs.com
נשמח לעזור
גיא
דרופשיפינג בישראל
05/02/2016 | 15:02
1
18
אני מעוניינת לפתוח חנות אינטרנטית שמיועדת לקהל הישראלי
ואני מעוניינת להשתמש בשיטה של הדרופשיפינג.
ראיתי ספקים בינלאומיים שמציעים את השיטה הזאת של דרופשיפינג אבל השאלה היא איך מוצאים ספק ישראלי שמסכים לדרופשיפינג וישלח הזמנות ישר ללקוח בלי שההזמנות יגיעו קודם אלי?
תודה
שאלת השאלות
06/02/2016 | 00:47
3
אם לכל אחד היתה נוסחה לתת לך כולנו היינו עוזבים את העבודה ויושבים בבית מול המחשב ועושים מליונים.
אני רק יכול להגיד לך שמציאת דרופ שיפר, בין אם הוא בחו"ל או בארץ זה מורכב מכמה פרמטרים:
1. מזל (אני קניתי מוצר אצל מישהו בחו"ל והוא כתב לי בעברית תודה שקנית אצלי, אז בדקתי את החנות שלו והצעתי לעבוד מולו)
2. עירנות. להסתובב בפורומים מתאימים וכל הזמן לחפש מוצרים מעניינים.
בכלל, את לא אמורה לחפש ספק. לדעתי השיטה היא לחפש מוצר. כשתמצאי מוצר שיתאים לך, יהיה כלכלי מספיק למכירה, תחפשי את היבואן א הספק שעומד מאחוריו
3. יזמות. אני חושב שבארץ חשוב להסתובב הרבה בחוץ. ליצור קשרים, להכנס לחנויות ולהציג את עצמך כאחת שמתעסקת במסחר אלקטרוני ומחפשת עודפים למכירה.
זו לא עבודה מול המקלדת.
אפשר לחקור את השוק. יש תוכנה לבדיקה בשם Junglescout. באמצעותה תוכלי לחפש מגמות ומוכרים באמזון. מה נמכר ומה לא. כשאת מוצאת מוצר טוב, לחפש את הספקים שלו בסין, לדוגמה באתר אליבאבא. מבקשים לקבל דוגמה לבדיקה. אחרי שבדקת את האיכות, את יכולה למתג את המוצר שיהיה שלך ולשלוח אותו למחסנים של אמזון ולקבל מהם שירותי אחסון ומשלוח. 
זה נושא בפני עצמו שלומדים. תחפשי חומר בנוגע ל"פרייבט לייבל"
בהצלחה
עמירם
אמאזון FBA - עזרתכם לטירון/חדש/צעיר/ירוק
04/02/2016 | 07:51
9
63
בוקר טוב חברים.
 
לאחר מחקר רב, קריאה ולימוד, החלטתי לנסות להכנס לעולם אמאזון FBA ואשמח מאוד לעזרתכם היקרה שכן יש לי מס' שאלות/חששות/התלבטויות.
 
כנראה קראתם כבר שאלות דומות עשרות פעמים, אך אודה לכם על עזרתכם בכל זאת:
 
1. הבנתי כי אני מזין תחילה את פרטי המוצר בעמוד אמאזון ולאחר מכן אמאזון מייצרים לי ברקודים וכתובת למשלוח. מי מדביק את הברקודים האלו על האריזות? הספק הסיני? האם עלי לשלוח לו במייל את הקודים וכמובן כתובת המשלוח?
 
2. האם עלי לשלוח תחילה לחברת בדיקה דוגמת FBAINSPECTION והם בעצמם שולחים לאחר מכן למחסני אמאזון לפי הכתובת אשר אני מוסר להם?
האם הם אלו שמדביקים את הלייבלים וברקודים בהנחה ואני שולח אליהם קודם?
 
3. עם איזו חברת שילוח הנכם עובדים? מי מומלץ ומה טווח העלויות הממוצע בשוק? האם חברה בחו"ל או חברה ישראלית דווקא?
 
4. מכס - מתי, איפה, כיצד אני משלם/מטפל בזה?
 
5. חשבתי להתחיל עם סכום לא גבוה במיוחד, לראות כי בהתחלה אני מבין את ההתנהלות ומצליח למכור ואז אעלה בסכום ההשקעה. יש סכום שאיתו אתם ממליצים להתחיל לעבוד איתו?
 
6. כיצד אתם ממליצים לקדם את המוצר/עמוד המוצר של אמאזון? הבנתי PPC של אמאזון לא להכנס לזה לפני שיש ביקורות תחילה.
 
אודה לכם מאוד על עזרתכם וכל טיפ שתוכלו למסור.
 
אני לא חושב על קורס כרגע שכן אני חוסך לעבודה של FBA ומאמין שכן אוכל ללמוד לבד את התחום, מניסיון וכנראה אולי גם מטעויות בתקווה שלא יהיו יותר מידי.
 
תודה לכולם!
תתחיל מלצפות בסדרת הסרטונים האלה בעברית
04/02/2016 | 15:24
1
36
$3000 במכירות באמזון ב-90 יום בלבד:
 
 
אילו שני ישראלים, אורי ואורי. הם מציגים CASE STUDY של חשבון אמזון מאפס עד 3000 דולאר ב90 יום.
מאוד מעניין.
גםא אני בשלב הלמידה. אין לי תשובות לך מעבר לזה.
בהצלחה
עמירם
עמירם ידידי
04/02/2016 | 17:36
34
עמירם ידידי, מה שלומך?
איך הולך באיביי? זוכר אותי? אנחנו מכירים.
ראיתי את כל הסרטונים, מכיר אותם, יש פשוט כמה דברים טכניים שיש להבין כיצד נעשים וכן חברת השילוח עימה הם עובדים יקרה מידי ואני חושב אולי על אופציות אחרות.
הם לא מפרטים שם על טפסים למלא, ענייני מכס ולכן הדברים הקטנים האלו יכולים להוות מכשול ואותם אני רוצה לדעת לפני שאני מתחיל.
תהיה בקשר ותודיע לי איך מתקדם אצלך גם, אשמח לדעת.
 
ת
04/02/2016 | 20:25
6
34
1. אתה יכול להדביק בעצמך, או שאתה יכול להשתמש בשירות LABEL של אמאזון והם יקחו לך משהו באזור ה-15 סנט לפריט.
לא הייתי סומך במיוחד על סיני שיעשה זאת בשבילך.. בינתיים מתוך 4 משלוחים שעשיתי מסין למחסני אמאזון אירופה, 1 עברה בסדר אבל לקח לאמאזון משום מה חודש לקלוט אותה, 1 הייתי צריך לשלם לספק עוד כסף כדי שיטפל במיסים, ו-1 בכלל הושמדה בצרפת כי לא הצלחתי לשחרר מהמכס. החלטתי שאני מעדיף לשלוח קודם לארץ ואז להפיץ בעצמי הלאה אם מוצרים שאני בכל מקרה שולח מפה. לא רלוונטי לכולם ותלוי במוצרים שלך. באירופה זה סיפור.. אלא אם כן אתה משקר בהצהרת השווי של החבילה. עם ארה"ב העניינים עוברים חלק בד"כ.
 
2. לא מכיר, למה לא לשלוח ישר לאמאזון?
 
3. אם שולח מסין ל-FBA אז כדאי עם DHL. מהארץ אני שולח עם EMS או ECO ואין לי תלונות. 
 
4. אירופה - סיפור.. אתה יכול לפתוח דרך האינטרנט תיק לדיווח מיסים בבריטניה ולקבל מספר שתוכל לתת לסוכן מכס שיטפל לך בחבילות. או להצהיר ערך נמוך ולקוות לטוב. בארה"ב בד"כ אם לא מדובר על חבילה סופר יקרה אין ממש בעיות.
 
תשובות
05/02/2016 | 07:31
5
24
שלום לך,
 
ראשית, תודה רבה על התייחסותך ועזרתך!
 
1. למעשה אתה מציע לשלוח מהספק בסין אלי לישראל, שאני אעשה את הבדיקה בעצמי, אדביק את כל מה שצריך ואז אשלח מישראל למחסני אמאזון? הבנתי נכון?
לא מדובר פה בהוצאה כפולה מאשר לשלוח ישירות לארה"ב מסין?
או כיוון שאם אתחיל בכמות קטנה, אז לא מדובר בהוצאה גבוהה מידי?
 
2. הסיבה שאני חשבתי אולי לשלוח לצד שלישי בארה"ב שיבדוק את המוצרים שהם בסדר, לא נדפקו, בסטנדרטים של אמאזון וכו' כיוון שזו תהיה הפעם הראשונה שלי וחבל לי מיד לאבד כסף ומוצרים בכלל טעויות של הספק. לכן, חשבתי אולי להיעזר בשירות צד שלישי שמתעסק בזה בארה"ב. אתה לא עושה זאת אני מבין, אלא בודק בעצמך?
 
3. תודה על החברות, אעשה בדיקות. תוכל למסור לי תעריפים אולי? הציעו לי גם את AME, ידוע לך? מכיר?
 
4. פה הנקודה שקצת מפחידה אותי שכן איני מבין בה וזה נושא המכס וכלל הטפסים. 
התכנון לעבוד עם ארה"ב כרגע ולא אירופה. אין מכס לשלם? שחרור מנמל וכו'? איך כל הדברים האלו פועלים? אני פוחד לשלוח ולהתקע עם סחורה בנמל וכדומה בגלל שלא עשיתי את כל אשר דרוש. מישהו יודע כיצד זה פועל בארה"ב?
 
תודה רבה רבה לכולם ומאוד אשמח לעזרתם, לפחות עד שאתחיל בפועל :)
 
יום מעולה לכולם!
ת
05/02/2016 | 09:06
4
19
בקשר לסינים, כמובן שהכי אופטמלי לשלוח מהספק ישר למחסן ושלא יעבור בארץ ואולי תדרש לשלם גם כאן. אבל זה תלוי בספק שלך וכמה אתה סומך עליו. הניסיון שלי עם הסינים בקטע הזה היה לא טוב. איכפת להם רק מהכסף, אין תודעת שירות, ובאיכות מוצרים אפשר לפול, הרבה פעמים מפרסמים תמונות בכלל לא של המוצר האמיתי שלהם אלא של המקורי שהם העתיקו. לכן ממליץ קודם לבדוק בעצמך את הסחורה.

באשר למיסים בארהב, אם אתה מתחת ל-200 דולר ספק אם יהיו בעיות, למרות ששמעתי שהתקרה היא 1000$ שמעתי גם על חבילות קטנות יותר שנתקעו. אני אישית לא מצהיר מעל 200$. אף חבילה שלי לארה"ב לא נתקעה עד כה. מסין לא ניסיתי לשלוח לארה"ב בגלל שהמוצרים שאני מוכר מסין כבר רבויים בזירה האמריקאית.
מרבית ממה שאני מוכר שם אני מייצר בעצמי.
מכס
05/02/2016 | 09:57
3
25
תודה על התגובה.
 
1. אז למעשה אתה מציע לשלוח את זה אלי לארץ, לבדוק הכל בעצמי ואז לשלוח למחסנים של אמאזון מישראל?
 
2. אין צורך להצהיר כלום ושום דבר, פשוט לשלוח בהנחה והסכום של המוצרים נמוך?
 
3. כשאתה אומר להצהיר, איפה בדיוק מצהירים? יש למלא טפסים?
 
לפי מה שאתה אומר אם הבנתי נכון - מייצר אצל הסיני, שולח לישראל, בודק הכל ואז פשוט הולך לדואר ושולח בעצמי מס' קופסאות לארה"ב וזה הכל? משהו בסגנון איביי? :)
 
תודה לך ויום מעולה!
ת
05/02/2016 | 15:37
2
16
1. נכון.
2. נכון.
3. על מדבקת מכס CN22 ירוקה שאתה יכול להדפיס לבד או לקבל מהדואר, אם אתה שולח ב-EMS אז הנתונים של המדבקה כבר ממולאים בטופס של ה-EMS.
 
וכן הבנת את התהליך, כמובן שאם אתה מוצא ספק סיני שאתה מרוצה מהסחורה שלו (אחרי שהזמנת ממנו לארץ פעם או פעמיים) וסומך עליו אתה יכול לבקש ממנו לשלוח לאמאזון ישירות, אתה רק צריך שהוא ידביק מדבקה עם הברקוד של בשביל ה-FBA.
 
כמובן שאם אתה שולח מוצרים גדולים / כמות מסחרית לארץ יש מצב שהמכס בארץ יעצרו לך את החבילה ואז תצטרך להיות עוסק מורשה כדי לשחרר.
תשובה
05/02/2016 | 17:06
1
14
תודה רבה לך,
 
משום מה חשבתי שזה יהיה הרבה יותר מסובך, אבל ממה שאתה אומר זה מאוד פשוט, דומה מאוד למשלוח של חבילה באיביי בגדול.
 
מס' שאלות קטנות ברשותך:
 
1. את הלייבלים לכל הפריטים אני מקבל מאמאזון כאשר אני מעדכן את עמוד המכירה, נכון? אני מדפיס אותם וכל אחד מהם מדביק על המוצר עצמו?
 
2. מה הכוונה בדיוק בברקוד? אני אמור לרכוש ברקוד ולהדביק היכן בדיוק? על החבילה/אריזה או על כל מוצר/פריט?
 
אלה הדברים הטכניים הקטנים שאני רוצה להבין שלא יהיו בעיות.
 
תודה רבה על עזרתך!
ת
05/02/2016 | 20:32
11
למה בעצם שזה יהיה שונה מכל משלוח חבילה אחרת?
אתה יכול אפילו לשלוח בדואר רשום, אני אישית בד"כ שולח ב-EMS כי הוא קצת יותר מבוטח והרבה יותר מהיר.
 
עקרונית אם אתה מבצע דברים כמו שצריך ומוציא רשימון יצוא חודשי אז לפי התקנות של המכס בארץ אם החבילה נשלחת מישראל אתה אמור ללכת למכס (כלומר לבית הדואר בהגנה 137 ת"א) ולהראות להם את החבילה ולהוציא לה רשימון יצוא נפרד - מכיוון שזה פריטים שעוד לא מכרת. לי אין זמן לשטויות הללו, ואני לא מתעסק עם זה, אני כולל את המכירות ברשימון המרוכז החודשי כמו כל שאר המכירות. ממש יש לי זמן לסוע לת"א במיוחד כל פעם שאני שולח חבילה ל-FBA. שיגידו תודה בכלל שאנחנו מוציאים רשימון יצוא, עוד כס"תח מטומטם.
 
1. את הלייבלס לפריטים אתה תוכל להדפיס מעמוד ניהול מלאי ה-FBA שלך, יש אופציה להדפיס על דפי מדבקות לפי גדלים שונים, אני מדפיס על דפי 24 מדבקות של גלילון, אמאזון מוציאים לך ברקודים ומספרים לפי המלאי שלהם, וזה יוצא בעמוד PDF שאתה מדפיס על המדבקות כבר לפי המידות של הדף - http://shop.glilon.com
 
2. לכל פריט יש ברקוד משלו לפי הקוד שלו באמאזון כפי שאמרתי בסעיף הקודם. בנוסף לכך כל חבילה שאתה שולח אליהם למחסן מקבלת ברקוד משלה אותו תצטרך להדפיס ולהדביק מחוץ לחבילה ביחד עם הכתובת שלך ושל הנמען (המחסן הנבחר). ללא הברקוד הזה החבילה שלך תלך לאיבוד שם אז כדאי לשים אפילו שתי מדבקות בצדדים שונים של הקופסא.
 
שלום לפורום הנפלא!
05/02/2016 | 18:17
2
25
עזרתם לי יותר מפעם אחת בעבר... אז הנה - באתי שוב!
שאלה:
כבר מספר פעמים נתקלתי בבעיה, או אם לדייק - בתופעה מוזרה. כשאני מחפשת מוצרים בEBAY אני מריצה חיפוש, מגיעה לתוצאה רצויה וכשאני עוברת על מוצרים ורואה משהו שנראה לי רלוונטי מבחינת המחיר ודמי משלוח ( אני תמיד מדלגת על אלה ששולחים עם Global Shipping Program  וכבר יודעת לזהות אותם לפי המחיר ההזוי - לדעתי לא הגיוני לשלם על המשלוח יותר ממחיר של הפריט עצמו) אני פותחת את דף המוצר ופתאום רואה שדמי משלוח משמעותית גבוהים ממה שהיה צויין כשכל הפריטים מוצגים כגלריה. לדוגמא- אני עוברת על עשרות תיקים, רואה משהו שיכול להיות רלוונטי, מחיר 50 דולר (המספר להמחשה בלבד) ומשלוח 16 דולר. נראה מתאים! פותחת את דף המוצר ופתאום רואה שהמשלוח הוא 62 דולר (גם להמחשה בלבד). ולא, זה לא Global Shipping Program - כתוב משלוח בינלאומי רגיל. רק המחיר קפץ פי ארבעה....ומה שמעניין זה לא קורה עם כלללל המוצרים. רק עם חלק.
מישהו יכול להסביר לי איך ולמה  זה קורה? משהו בהגדרות החשבון שלי השתבש? לא מוצאת פתרון לבעיה...
וגם אשמח אם מישהו יגלה לי האם יש דרך לסנן ישר, עוד לפני שאני מגיעה לגלריית מוצרים,  את כל השולחים עם Global Shipping Program? כמו שמסננים נגיד לפי צבע או חומר ממנו עשוי הפריט...
וכדי לא לפתוח שרשור נוסף - עוד שאלה בנושא אחר :
מישהו מכם קנה אי פעם ממוכרים ממדינות "אקזוטיות"? יש משהו שאני מאדדד רוצה. ויש אותו רק אצל מוכר אחד מערב הסעודית ואצל המוכר השני מעומאן. המוכר מעומאן כתב לי שאין לו בעיה לשלוח לישראל דרך DHL. לסעודי עוד לא פניתי. רציתי לשאול האם הכל מגיע משם בלי בעיה ? אני לא חוששת לאבד את הכסף כי יש הגנת הקונה, אני מתה לקבל את המוצר...

תודה רבה על המענה! וסופש קניות און ליין מוצלח!
לדעתי שווה לנסות ולאחר מכן לספר לנו רשמים.
05/02/2016 | 20:09
1
8
אם זה באמת מעניין - אשמח לחזור כדי לספר!
05/02/2016 | 20:26
7
אני לא בטוחה שיש הרבה אנשים שכמוני מחפשים דברים מיוחדים להחריד ומוכנים לקנות אצל מוכרים ממדינות  אקזוטיות כאלה. אבל גם אם זה יעזור  רק לשני אנשים זה כבר טוב.
רשימת הצעדים שיזניקו את המוצר שלכם לפסגת אמזון
05/02/2016 | 19:06
16
רשימת הצעדים שיזניקו את המוצר שלכם לפסגת אמזון:
1. מוצר מנצח,
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא סקר שוק ולמצוא את המוצר שאתם רוצים להשיק
2. בידול,
יתכן שלא תהיו מסוגלים )או שלא תרצו( לשנות את פעולת המוצר שלכם )כלומר, "להנדס" מחדש משהו(. אבל, אתם
מבדלים את המוצר שלכם על ידי כך שאתם עושים משהו שאחרים לא עושים – וכך - דואגים יותר ללקוח שלכם
3. תמונות,
לעשות תמונות איכותיות למוצר, הדבר הראשון שלקוח מסתכל עליו זה תמונות ולמעשה הרוב קונים רק עם העיניים.
4. כותרת מוצר שמושכת אנשים
כותרת תחבירית שתכלול מילות מפתח חזקות
5. תיאור מוצר מושך 
כתבו תאור מוצר שיווקי שיגרום ללקוח לא להסס לגביי הקנייה שלו
6. חלוקה של מוצרים בחינם, או בהנחה גדולה
אחד הדברים שיעזרו לכם להתקדם הוא לעשות פרומושן למוצר שלכם
7. עודדו את הלקוחות שכבר רכשו את המוצר להשאיר לכם פידבק,
עשו זאת על ידי דו"אל
8. בנו רשימת לקוחות לעסק שלכם
הינו לשפר את העסק שלכם על ידי שימוש ברשימת הלקוחות שלכם. אתם יכולים בקלות ובאופן
אוטומטי לבנות רשימת לקוחות מרשימת המכירות שלכם ב- Amazon, וזה על ידי מתן ערך ומעקב.
 
קבלו בחינם: סרטון שיעזור לכם להבין טוב יותר
http://goo.gl/2ZajPi
17/3/2016 Meetup ראשון של קהילת מוכרי איביי בישראל *חינם*
04/02/2016 | 08:56
7
81
לאור ריבוי הפניות החלטנו שהגיע הזמן להרים את הכפפה! 
אז שריינו לעצמכם את התאריך כי ב-17.3 קהילת מוכרי איביי בישראל מתאחדת למפגש הראשון בסדרת מפגשי העצמה שיקנו לכם/ן ידע מקצועי וכלים לניהול עסקי נכון ומיקסום רווחים. 
  
בואו להכיר קולגות, להחליף רעיונות וללמוד אחד מהשני, ממנטורים וממומחיםב-ח-י-נ-ם! 
 
כל הפרטים כאן:
 
 
מבורך שמישהו הרים את הכפפה
04/02/2016 | 09:58
6
56
מקווה שתבואו, אני מקווה להגיע. מינגלינג ונטוורקינג זה תמיד טוב.
לא בטוח שמינגלינג ונטוורקינג תמיד טוב. לא אוהב קישורים. אז:
04/02/2016 | 18:00
5
37
לא קשור למארגנים, למפרסמים, ובטח שכחתי עוד חשובים.
כדי לחסוך לעצמי, אולי גם לאחרים, מקוה שכל הפרטים שבקישור גם כאן:
איפה?
קמפוס: חושבים מחוץ לכיתה - רח' לח"י 31 בני ברק

עלות?
חינם!
מה בתוכנית?
17:00
התכנסות וכיבוד קל
17:30
שיחת פתיחה והיכרות עם ד"ר להב גן בנושא 
"כוחה של קהילת המוכרים"
 Top Rated eBay Seller  להב גן הינו 
בעל 2 חנויות מצליחות. פעיל באיביי משנת 2003
CampaignGO CEO
18:15
הפסקה
18:30
הרצאת אורח של מר חיים חלפון בנושא
" וחקר שוק eCommerce פוטנציאל"
חיים חלפון הינו מומחה איקומרס ומדריך איביי מוסמך
CTO & Co-founder אלף מדיה
 19:30
סיכום וחלוקת שי בחסות
CampaignGO
 
איך נרשמים?
מאשרים הגעה במיטאפ
ההשתתפות *אינה* כרוכה בתשלום אך מספר המקומות מוגבל! מהרו להבטיח את מקומכם/ן
הוראות הגעה
לח"י 31 בני ברק, קומה 3 - במעלית שמאלה
"למגיעים ברכב ניתן לרשום "קמפוס חושבים מחוץ לכיתה 
Waze- ב
חניה חינם בחניון שמול "קמפוס" או בחניון בר 
למגיעים ברכבת יש לרדת בתחנת בני ברק, לפנות ימינה וללכת לאורך הרחוב 6 דקות. 
למגיעים באוטובוס  לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות שצמודות לתחנה.
משם ממשיכים לאורך הרחוב. קווי דן – 22,7,52,33,42,142,40
רשום שחובה להירשם וההרשמה בקישור
04/02/2016 | 19:17
1
24
מה זה עוזר שעשית העתק הדבק למה שכתוב בקישור אם כדי להשתתף צריך ללחוץ עליו ואז כבר קוראים את הטקסט הזה?
 
אתה לא אוהב קישורים, לא מינגלינג ולא נטוורקינג, אז מה מטרת הפוסט שלך אם אתה לא רוצה לקחת חלק במפגש הזה?
אני לא מהמארגנים שלא יישתמע ככה, אני פשוט לא הבנתי מה מטרת הפוסט הזה?
 
לא יעיל אינו לא אוהב. מטרת העתקת הפרטים ליעל את הזיפזוף.
04/02/2016 | 19:52
24
כתוב שלא אוהב קישורים. על מינגלינג ונטוורקינג כתוב שלא בטוח ביעילותם. זה לא אותו דבר. אני מניח שכולם יסכימו שהיעלות שלהם תלויה בהרבה גורמים, שלא תמיד מתקימים. וגם ההיפך נכון: קורה שמופתעים לטובה.
מטרת ההעתקה היא לסיע למי שמעונין לחסוך את הזפזוף לאתר אחר. במה שמועתק רשום שיש להרשם במיטאפ, אז מי שהחליט להרשם יעבור.
אגב משיתופי פעולה אפשר להגיע לכיוונים שלא ציפית
04/02/2016 | 19:21
2
32
לא תאמין לאיזה כיוונים אנשים מגיעים במסחר אלקטרוני, כל אחד לוקח את הידע שלו למקומות מדהימים ותמיד כדאי להיות פתוח לרעיונות חדשים.
 
שיתופי יידע וחברים להתייעצויות יכולים לחסוך המון עוגמת נפש.
אין טעם להיות בונקר על היידע שלך, זה לא מביא לכלום.
מסכים איתך לגמרי אלא ש... חברה מסחרית מקדמת את המפגש וזה...
05/02/2016 | 12:56
1
20
מי שמארגן את ה"MeetUp" זו חברה מסחרית שמטרתה לקדם את האפליקציה שלה וכנראה שלא הרבה מעבר.
אם ההזמנה היתה בשקיפות וכנות - אחלה. אבל להציג את המפגש כ"מפגש הראשון בסדרת מפגשי העצמה..." זו אחיזת עיניים.
למארגנים יש מטרת רווח ברורה ולכן הם משקיעים בארגון מפגש שעולה להם כמה אלפי שקלים (שכירות המקום... כיבוד וכד').
אז שלא יעבדו עליכם... חחח
 
אתה מפספס את העיקר...
05/02/2016 | 15:50
13
רוב המפגשים של קבוצות הMEETUP מנוהלות על ידי גופים מסחריים או מקבלים חסות מהם,
כל הרעיון הוא כמו ש panayotiss כתב מינגלינג ונטוורקינג ,
 לפגוש עמיתים למקצוע/תחביב וזה פתח לשיתופי פעולה וקבלת רעיונות,
אף אחד לא מכריח אותך להגיע או לרכוש את המוצר שלהם,
משהו אצלך מריח לא טובֲ.....חחחח
 
צריך עזרה- מעקב אחרי משלוח מאמזון
05/02/2016 | 12:12
23
שלום לכולם,
קיבלתי מייל מאמזון שנשלח אלי מוצר, כנראה מתנה ממישהו,
יש לי רק מספר הזמנה- איך אני יכול לעקוב אחרי המשלוח?
בנוסף, האם יש דרך לדעת מי שלח לי את המתנה או מה המוצר?
 
תודה ושבת לום,
 
חי
אני מתחילה למכור באיביי...האם כדאי לשלוח דרך דואר רשום או
02/02/2016 | 11:41
7
46
רגיל??? והאם לבחור ב"צרור קטן"??
משלוחים לארה"ב חובה רשום
02/02/2016 | 12:13
6
58
לשאר העולם פחות קריטי מבחינת הניקוד של החשבון, אבל בכל מקרה, כשאת שולחת לא רשום, את חשופה לתביעות "קייסים" ותפסידי בהם בטוח. כי אין לך הוכחת משלוח.
לא שמשלוח רשום נותן יותר מידי פרטים
המשלוח הוא צרור קטן, אלא אם מדובר בחבילות מעל כמה ק"ג שאינני ממליץ לשלוח , בהתחלת הדרך.
 
עמירם, אני הפסקתי עם הרשומים לארהב ושמח על ההחלטה
02/02/2016 | 13:52
5
74
מאז שגיליתי שהרשום רגיל לא מסייע לטובת validate by carrier ולא עוזר כלל לצורך טופ רייטד אני חוסך לי בכייף את ה 7.70 שח.
אם אני כן רוכש דואר רשום אין לי שום מידע אודות הפריט באתרים המוכרים. כלום.
ולכן אם נפתח קייס לא בטוח שהרשום הדפוק הזה יעזור במשהו.
רק רשום אקופוסט יעזור ואני לא מתכוון לשלם אותו מתחת ל 750 גרם.
 
לשמחתי הכל מגיע לארהב פיקס גם בלי מספר מעקב.
אתה הולך לסניף?
04/02/2016 | 23:47
21
או שבאים לאסוף ממך?
האם השירות ליצואן עובד עם דואר שהוא לא רשום?
תודה.
התחלתי לשלוח בדואר רגיל באוקטובר, כשהסריקה של USPS הפסיקה
05/02/2016 | 08:20
3
18
וזה הרבה יותר טוב! משלוחים מגיעים מהר יותר, ללא עיכובים והלקוח לא נדרש לגשת לסניף לחתום עבור כל משלוח.
חבילות בשווי מעל 40$ אני שולחת באקו.
 
סליחה על הבורות..אבל מזה משלוח אקו??? מה העלות של זה? איפה..
05/02/2016 | 09:00
2
9
אני יכולה לקבל אינפורמציה על זה, בדואר?
זה שירות של הדואר למשלוח מהיר יותר מרשום/רגיל
05/02/2016 | 09:29
1
14
וזול יותר מ-EMS. הוא מוגבל למספר מצומצם של מדינות.
את יכולה לראות את המחירון פה:
 
אני שולח מאות מוצרים באקו ובems
05/02/2016 | 21:16
7
כדי להתחרות במוכרים האמרקאים בעיקר אני משתמש באקו והems 
 
למוצרים זולים מאוד אני שולח בדואר הרגיל.
 
עד עכשיו (טפו פטו :)  99.9% הגעה בזמן.
אני מציע ללקוחות את ה ems  בתוספת מחיר כמובן ולא מעט לקוחות מוכנים לשלם בעיקר למוצרים יחודיים ועלות מעל 25$ בעיקר לאירופה מעט בארה"ב.
 
למדינות אפריקה כגון נגריה ודרום אפריקה אך ורק בems.
 
 
חסימה מפייפאל
05/02/2016 | 09:10
1
24

שלום,פייפאל חסמו אותי מלקבל כסף מairb&b בטענה שזה לצרכי בטיחות
אחרי שהסרתי את כל החסמים (שינוי סיסמה,הפקדה ותשובות לזיהוי)
אני עדיין לא יכול להוציא את הכסף,איך אפשר להשתחרר מההטרדה הזאת שלהם?
תודה מראש!
 
?
06/02/2016 | 00:05
1
מוכר באיביי לא שולח מוצר
04/02/2016 | 23:35
2
23
היי,אני מאד חדש בכל הקטע של הקניות באיביי (10 ימים בלבד).
קניתי ב01.02 מוצר ב250$ ושילמתי באופן מיידי בפיפאל.
המוכר ציין בדף המכירה כי המוצר ישלח תוך 48 שעות, אבל בפועל עד עכשיו הוא לא שלח.
כ"כ הוא לא מגיב בכלל להודעות באיביי או במייל.
בדיעבד אני מסתכל ורואה שגם המוכר הוא חדש והתחיל לעבוד רק בינואר ועדיין אין לו בכלל דירוג.
שאלתי היא האם כדאי למהר ולפתוח מחלקות בפיפאל כדי שיקפיאו את הכסף (אולי מדובר בעקיצה) או שזה יכול לקרות (העיכוב) ואפשר לחכות עם זה עוד קצת?
לתגובתכם המהירה אודה
דבר ראשון לפתוח מחלוקת. ולראות כיצד יגיב המוכר, אם יגיב.
05/02/2016 | 01:31
8
אתה יכול לשלוח קישור למכירה?
05/02/2016 | 08:21
7
מוכרת חדשה באיביי - זה הגיוני שמשלוח דואר רשום לחו"ל (ארהב,
03/02/2016 | 17:28
2
59
אירופה..) יעלה לי בין 36-56 ש"ח למשלוח במשקל בין 750-1000 גר' ????
זה נוגס הרבה מהרווח  יש אפשרות אחרת? אולי אני מפספסת משהו..?
כמו כן...מה מומלץ. לגלם את מחיר המשלוח בעלות המוצר או כן לציין עלות משלוח ולהציג מוצר בעלות נמוכה יותר?
שאלה נוספת:
האם איביי לוקחת עמלה מעלות המוצר המוצע למכירה או עמלה מהמכירה הכוללת (כולל עלות המשלוח)?
תודה רבה
כן זה הגיוני מאוד.
04/02/2016 | 00:34
36
זה המחיר. צרור קטן.
נוגס הרבה מהרווח? אז תמכרי מוצרים יותר רוחיים. לא כל מוצר שווה להתעסק איתו.
בנוגע לגילום המחיר, זה פסיכולוגי. יש כאלה שחושבים שעדיף לגלם ולשים משלוח חינם.
קחי בחשבון שאם תהיה החזרה תצטרכי להחזיר ללקוח מחיר מלא. לא תוכל להגיד לו שאת מחזירה לו מחיר מוצר ללא המשלוח.
בנוגע לעמלות, איביי לוקחים 10 אחוז מהמחיר הכולל של המוצר עם משלוח.
פייפל עוד כ-4 אחוז.
הרווח לא אמור "להינגס", את צריכה לתמחר בהתאם לרווח הרצוי לך
04/02/2016 | 02:24
51
ואם את לא יכולה להציע מוצר במחיר תחרותי ברווח שמשתלם לך, כנראה אין לך בו יתרון תחרותי וכדאי לחפש מוצר אחר. ככה עושים עסקים... מחירי המשלוחים מישראל לחו"ל כבר לא כ"כ זולים (מאז עודכנו התעריפים) ועדיין זולים משמעותית מארה"ב, למשל (לא בתוך ארה"ב, כמובן). לעומת זאת עם הסינים אי אפשר להתחרות מהבחינה הזאת.
 
היתרונות בתמחור המשלוח בנפרד:
- הגדרת מחירי משלוח שונים לפי מדינות (ואז הלקוח משלם על המשלוח בהתאם למדינה שלו ואין לך לקוחות שנדפקים ומשלמים יותר או לקוחות שאת נדפקת ומסבסדת להם את המשלוח).
- אפשרות לתת הנחה באיחוד משלוחים. אני יכולה לומר לך שבתור קונה (אני לא מוכרת) כשמוכר מציע איחוד משלוחים במחיר שולי (לפעמים בחינם) למוצר נוסף, זה גורם לי לעבור על המוצרים האחרים שלו ולבדוק מה הוא מציע, בחזקת "אם כבר אז כבר". לעומת זאת במשלוח חינם אני פחות עושה זאת, אם בכלל.
- במקרה שהלקוח מתחרט מיוזמתו אין בעיה להחזיר לו את הכסף עבור המוצר בלבד.
 
לעומת זאת משלוחים חינם מקודמים באיביי (כך טוענים) ויש לקוחות שמחפשים במיוחד משלוחים חינם. זה גם עוזר פסיכולוגית לחלק מהקונים שמתעצבנים לראות מחיר משלוח גבוה (מנגד, חלקם מתעצבנים לראות מחיר מוצר גבוה...) ולקונים כמוני, שמלכתחילה ממיינים את התוצאות לפי המחיר הסופי זה בלאו הכי לא משנה... וכאמור, כשאני מזמינה כמה מוצרים מאותו מוכר, אני דווקא אעדיף מישהו שאצלו מחיר המשלוח לא מגולם במחיר המוצר, כי זה יצא לי משתלם יותר.
 
כמו כן יש לקוחות שמסתכלים בעיקר על מחיר המוצר ולא על מחיר המשלוח וזה מה שמשפיע עליהם פסיכולוגית (מנגד, אם הם פספסו את מחיר המשלוח הם עלולים להתעצבן ולרצות לבטל את הרכישה...). בקיצור, כמו כל דבר, יש יתרונות ויש חסרונות. זה יכול להשתנות לפי אופי המוצר ואופי הקונים, נסי ותראי מה מתאים לך יותר ומה מביא יותר קניות.
חברים אני צריך עזרה מוצר שוחרר מהמכס והכתובת שגויה.
03/02/2016 | 15:52
4
40
חברים אני צריך עזרה.
הזמנתי חבילה מאיביי בדקתי את מספר המעקב ומופיע לי שהמוצר שוחרר מהמכס ושהכתובת שגויה.
הזמנתי אמון מאיביי פעם ראשונה שאני נתקל בהודעה כזו.
מה עושים במצב כזה? תודה על ההקשבה :)
זה מה שרשום:
17.01.2016 00:00
Left postal office
Israele
18.01.2016 00:00
Released by customs
Israele
20.01.2016 00:00
INCORRECT ADDRESS   INCOMPLETE OR WRONG ADDRESS - CLICK HERE TO CLEARThe address
Israele
20.01.2016 00:00
INCORRECT ADDRESS
Israele
27.01.2016 00:00
INCORRECT ADDRESS   INCOMPLETE OR WRONG ADDRESS - CLICK HERE TO CLEARThe address
Israele
תפנה למוקד של הדואר
03/02/2016 | 16:46
3
14
פניתי לדואר ישראל הם לא יכולים לראות את מספר המעקב שלי
03/02/2016 | 17:46
2
25
פניתי לדואר ישראל הם לא יכולים לראות את מספר המעקב שלי בגלל שהוא מורכב ממספרים בלי שתי אותיות ראשונות.
אז תפתח מול המוכר קייס
04/02/2016 | 11:19
1
20
שהא יתאמץ להוכיח לך היכן המוצר שלך.
המוכר לא נתן לך מספר מעקב. אולי זה לא נשלח בכלל בדואר.
05/02/2016 | 20:13
2
קרייזי ליסטר ושאלה כללית ביחס לזמן הכנת ליסטינג ומכירה
04/02/2016 | 11:04
1
22
האם ראיתם בפועל שיפור במכירותיכם בשימוש בכלים כמו קרייזי ליסטר או בכלל וידאו וכדומה? 
כיוון שבשלב זה אני עדין מוכרת הרבה פריטים בודדים זה המון השקעה שלא ניתן לשכפל (מבחינת השימוש בתמונות, ותיאור הפרטים וכדומה). בנוסף רוב הפריטים הם גם ככה presold במובן זה שהקונה גם ככה מחפש אחר המותג / סוג הפריט ולכן לא בטוחה שההשקעה משתלמת כאשר לא אוכל למנף אותה לשימוש חוזר... 
כמה זמן אתם בפועל משקיעים בליסטינג של כל מוצר? 
האם אתם מחשבים את הזמן שלכם בשיקולי העלות? תודה! 
תליו במוצרים
04/02/2016 | 11:18
18
קשה למדו הצלחה לפני ואחרי אבל אם יש לי מוצרים יקורתיים בהחטל אני אעצב עמוד יפה על מנת למשוך יותר לקוחות.
מוצרים יד 2 או דברים שלא השקעתי בהם כסף מראש (דרופ שיפינג) אני לא מתאמץ.
בכל מקרה, את יכולה לבגדי תבנית קבועה ולשים טקסט משתנה. לא חייביםלכל ליסטם להוסיף תמונות שממילא נמצאות גם בליסט עצמו.
לםעמים סרט וידיאו שמתאר את המוצר יכול לקדם מכירות
הזמנה מויטהקוסט אתר הויטמיניםבוצעה ב DHL
02/02/2016 | 13:17
2
25
וקיבלתי מספר מעקב להזמנה שלי. ויטהקוסט עובדים רק עם DHL. המספר מתחיל באותיות GM. כשאני מנסה להקישו גם בלי האותיות בהתחלה וגם עם באתר של הדואר שלנו...אין תוצאה. האם צריך איזה מספר מעקב "מקומי" מהרגע שהחבילה עוזבת את ארה"ב? למיטב ידיעתי DHL שאינו אקספרס פועלים עם דואר ישראל. איך ה DHL הרגיל פועל בכלל? מדוע החברה לא סיפקה לי מספר מעקב "נורמלי" שאוכל להקישו באתר של הדואר שלנו? תודה מראש.
DHL היא חברת בלדרות*, לא עובדת עם דואר ישראל. יש לבדוק ב-DHL
03/02/2016 | 19:14
19
* בגרמניה הם גם שירותי דואר רגילים.
מניסיון שלי בדיוק כמו אצלך
04/02/2016 | 08:58
14
DHL מספקים מעקב עד ליציאה של הפריט מארה"ב,
לאחר מכן אין אפשרות למעקב.
 
זה כמובן אם בחרת בשיטת המשלוח הזולה של ויטה קוסט
שאלה אודות טפסים
04/02/2016 | 07:53
18
שכחתי שאלה נוספת ברשותכם:
 
כל הטפסים אותם אני אמור למלא, מה הם, מתי אני מקבל אותם, ממי וכו'...מה שנקרא טופסיאדה, מה כל ההליך בדיוק ומתי הוא קורה?
 
תודה רבה.
באמת שאני לא מבין למה כולם כועסים על דואר ישראל
01/02/2016 | 13:33
8
110
כבר כתבתי פה לאחרונה ואני שמח לכתוב שוב, וליתר ביטחון אוסיף נגד עין הרע...
 
הזמנתי מוצר כלשהו ממוכר סיני לפני כ-3 שבועות.
המוכר כתב לי שידוע לו על עיכובים ובעיות במשלוחים בגלל החגים, ושאל אותי אם אהיה מעוניין להוסיף 1.90 אירו על מנת שהוא ישלח את המוצר בדואר רשום הולנדי עם מספר מעקב.
הסכמתי, הוספתי את התשלום, הוא שלח לי מספר מעקב עוד באותו היום, וכעת מתברר שזה היה שווה כל אגורה.
 
עד כאן הכל טוב ויפה ולא קשור לדואר ישראל, נכון?
אז למה אני כותב על דואר ישראל?
התשובה תבוא בהמשכים בשלוש תמונות שיצורפו להלן בשלוש תגובות נפרדות,  כי כשמצרפים כמה תמונות ביחד הן מוקטנות אוטומטית והופכות ללא ברורת.
המשך 1
01/02/2016 | 13:36
87
עיניכם הרואות, צילום מסך מלפני כמה דקות, ומופיע שהמשלוח עדיין בדרך לישראל.
 
וזה די סביר, הרי בסך הכל הוא נשלח ב-26/12/2015.
 
ואני, יש לי סבלנות...
המשך 2
01/02/2016 | 13:37
71
ליתר בטחון בדקתי גם ב-17track.
המשלוח בדרך.
וזה בסדר...
המשך 3 (ואחרון לפעם זאת).
01/02/2016 | 13:41
70
והנה לפני כמה דקות הסלולרי שלי משמיע קולו ברינה ובצהלה... והוא מבשר לי שהגיעה הודעת סמס.
 
נו, מישהו כותב לי שלא אסתכל? הסתכלתי, ועיניכם הרואות את ה"שערוריה" ששמה דואר ישראל !
 
אז למה כולם כועסים על דואר ישראל ?
לדעתי מגיע להם דווקא שאפו ענק על השרות המעולה שהם נותנים בזמן האחרון !
עצמי עם עדכון לתועלת כולם (לעניות דעתי).
02/02/2016 | 06:57
52
אתמול קניתי משהו באיביי.
המוכר שלח לי מיד מספר מעקב, אך זה היה מספר מסוג שטרם קיבלתי עד היום כדוגמתו.
אני אמנם יודע שלעיתים חולפים כמה ימים בטרם אפשר למצוא את מספרי המעקב, אך בכל אופן בדקתי, ואכן כל אתרי המעקבים לא מצאו את המספר הזה, כצפוי, אך בכולן נכתב בתוצאות החיפוש משהו בסגנון שהמספר (או הקוד) לא חוקי.
 
אי לכך שאלתי את המוכר על חברת הדואר או חברת השילוח שבאמצעותה הוא שלח לי את המשלוח, המוכר ענה די מהר, וכמה נעים להכיר ולדעת (באמת, אני אוהב ללמוד) שיש עוד חברות שמבצעות משלוחים בעולם, ואפילו יש להם אתרים, כמו למשל האתר של 4PX.
 
האם מישהו כאן כבר שמע עליהם?
אז נכון שהאתר העיקרי הוא בסינית, אבל יש גם אנגלית, ו"חקירה" קצת יותר מעמיקה (אמרתי כבר שאני אוהב ללמוד? ) עזרה לי אפילו למצוא כבר את מספר המעקב "שלי" שם. (ראו צילום מסך מצ''ב).
 
כמו כן יש שם אפילו אפשרות לשמור קישור ישיר למספר המעקב של המשלוח שלנו.
 
לכן אני כותב את הסיפור הזה, לדעתי זה לתועלת הרבים.
 
דרך אגב, לתועלת כולם כדאי שתשמרו במועדפים שלכם גם את האתר הזה (אני ממליץ).
בהקשר לכך, אתמול בתכנית "יהיה בסדר" בגל"צ היה ספיישל דואר
03/02/2016 | 19:25
3
44
התארח באולפן סמנכ"ל התפעול של דואר ישראל וענה לשאלות, התייחס לפניות הציבור. הועלו בעיות, הוצעו פתרונות, הוסברו תכניות, ניתנו הסברים... היה מעניין.
 
להאזנה:
ברור לי כשמש בצהרי אתמול...
04/02/2016 | 06:25
2
44
שיש לא מעט בעיות בדואר ישראל, אך אני חש לאחרונה בשיפור עצום ויותר מזה ברצון עצום לשפר את השרות עד כמה שאפשר.
אבל כמו בדברים רבים במשק הישראלי זה לא הוגן לדעתי להטיל את כל האשמה לליקויים על הדואר, כי לדעתי מי שאשם בחלק גדול מהבעיות זה מי שמחליט על רפורמות וצמצומים ופיטורים, ודואר ישראל לדעתי אינו המקום לצמצומים ולפיטורים.
בסך הכל יש מגמת שיפור
05/02/2016 | 08:26
1
25
ורוב הבעיות שאני נתקלת בהן (כשולחת) הן דווקא בדואר של מדינת היעד.
 
אכן, ומהבחינה הזאת היעד (כשאנחנו שולחים)
05/02/2016 | 10:17
6
והמוצא (כשאנחנו קונים).
עזרה בקניית מוצר שלא נשלח לארץ
03/02/2016 | 20:03
2
30
אני מעוניינת לרכוש קינדל של אמזון, והמוצר לא נשלח לארץ. מעולם לא השתמשתי בחברות שילוח, אפשר בבקשה לקבל המלצות והכוונה?
BUY2USA
04/02/2016 | 00:29
1
21
חברת שילוח נהדרת.\ תוך שוע המוצר מגיע אליך הביתה.
תיכנסי לאתר שלהם. הכל מפורט בפשטות
04/02/2016 | 02:12
5
פריט שניזוק בעת משלוח
03/02/2016 | 19:44
21
קיבלתי פריט אלקטרוני שהיה ארוז על הפנים והוא נפגע במשלוח.
המוכר הציע לי לשלוח את הפריט בחזרה אליו לכתובת שכתב לי (במערכת ההודעות של איביי).
ראיתי שמומלץ בעזרה של איביי שבמקרה זה המוכר צריך לשלם על המשלוח בחזרה.
שאלות:
1. מה נהוג במקרה כזה? הוא לא הציע לי לשלם על כך.  לדרוש זאת? איך נהוג לשלם על המשלוח שלי בחזרה?
2. האם יש מגבלת זמן לגבי פתיחת מקרה למקרה שבהמשך, לא ישלח לי, או שישלח לי משהו פגום שוב כשהמשלוח הלוך ושוב ייקח כחודש לפחות וכבר עבר שבוע מאז שקיבלתי את זה. בעבר אני זוכר שהיתה מגבלה של 45 יוםץ האם עוד קיימת?
אשמח לכל עזרה.
תודה
נדב
עזרה דחופה בתביעה שהגשתי בפייפאל
02/02/2016 | 20:32
18
72
אני חדשה בפייפאל ולא מבינה בכל העניין הזה.
הגשתי תביעה נגד מוכר שהמוצר לא הגיע מעל חודשיים.
 
נכנסתי לפייפאל לראות מה קורה עם התביעה וזה מה שרשום:"דורש את פעולתך".
 
מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני לא מבינה בזה.נא עזרתכם.
 
תודה על העזרה 
לא רואה את הפרטים אבל מניח
02/02/2016 | 20:52
3
41
בהתחלהפתחת קיי. ההתץנהלות היתה בינך לבין המוכר. המוכר אמור היה לעושת כל מה שנידרש על מנת לרצות אותך. אני מניח שהסלמת את הקיס לתביעה אם לא סגרתם בינכם שום דבר, או שהמוכר תהעלם או לא נתן לך תשובות מספקות.
היות שהסלמת את התביעה לשיפוט של פייפל, המוכר נידרש להציג הוכחות עכשיו מול פייפל. הוכחת משלוח,  מספר מעקב.
תיכנסי לפרטי התביעה ותראי מה הוא כתב.
אם נידרשת תגובה שלך תגיבי על פי שנידרשת.
יכול להיות שהמוכר טוען שקבלת את המוצר ויש לו הוכחת מסירה. אני לא יודע. לא הצגת שום פרטים.
יכול להיות שהמוכר טוען שהבעיה לא בשליטתו כי המוצר ניתקע במכס.
האם בדקת את סטאטוס החבילה באמצעות מספר מעקב?
מהיכן המוצר נשלח? אם מסין, אז חודשיים זה זמן ממוצע להגעה של מוצר.
תודה.
02/02/2016 | 22:39
2
28
המוכר לא הגיב אז החלטתי לתבוע,יש גבול לכמה שאני יכולה לחכות למשלוח.אני לא רואה שהוא כתב כלום המוכר,איפה זה מופיע?
 
ואיפה אני אמורה להגיב? או להציג פרטים?  תחת מה זה רשום? אני לא מתמצאת בזה.
ומה בדיוק אני אמורה להציג אם אין לי מוצר? גם אין לי מספר מעקב,המספר מעקב שנתנו לי שולח אותי לאתר של DHL שליחויות וזה מראה שאין כזה פריט.
 
ואיך אני יודעת מהיכן נשלח המוצר? אם הוא מסין או לא?
 
 
כל הבעיות שהצגת הן של המוכר לא שלך
03/02/2016 | 13:54
1
15
המוכר נידרש לחובת ההוכחה לפייפל לא את. 
את הלקוחה.
את התלוננת שלא קבלת, פתחת קייס, הסלמת אותו לשיפוט פייפל. המוכר ענה מה שענה.
תיכנסי לאתר של ]פייפל , באופציה "מרכז יישוב מחלוקות" את ניכנסת לקייס שפתחת ורואה מה כתוב.
אני מניח שאם המוכר לא הזין מספר מעקב, אין לו בעצם מה להוכיח. הכסף יחזור אליך אחרי שיפסקו פייפל.
אם ישמ לך שאלות יש מרכז תמיכה, אמנם בגרמניה, אבל יש נציגים שעונים בעברית.
מהיכן המוצר נשלח? קנית באיביי? היה כתוב item location איפה שרשום סכום למשלוח.
הבנתי אותך.אוקיי תודה
03/02/2016 | 16:48
9
לא קניתי באיביי,קניתי מאתר קוסמטיקה.
את לא צריכה לעשות כלום; הסלמת את המחלוקת, היא בשיפוט פייפל
03/02/2016 | 14:22
13
17
הם יעדכנו אותך כשיקבלו החלטה (כנראה בעוד כמה ימים).
כפי שכתוב לך (אלה שתי האפשרויות שעומדות בפנייך) את צריכה לעדכן רק אם קיבלת את המוצר והבעיה נפתרה (ואז את סוגרת את המחלוקת) או שהוא שונה מהמתואר ואז את משנה את סיבת המחלוקת.
אוקיי.
03/02/2016 | 16:49
12
7
חשבתי שאני צריכה לעשות משהו כי רשום:"דורש את פעולתך".
 
תודה עזרת לי מאוד
אם כך בדקי אם לא התקבלה תשובה כלשהי
03/02/2016 | 17:00
11
9
ייתכן שזה סתם הסטטוס שמופיע במצבים כאלה, אני מודה שאני לא זוכרת בע"פ.
במידת הצורך יש לאיביי תמיכה בעברית, תיכנסי לחשבון ותבחרי ב"צור קשר" או "עזרה".
יכול להיות.הבעיה היא שהם כבר לא מגיבים במייל ולא בטלפון
03/02/2016 | 17:21
2
14
הזמן המתנה שלהם הוא איזה 40 דקות
 
נחכה נראה מה יהיה.
נסי בשעות מוקדמות יותר; לא הייתה לי בעיה להשיג אותם טלפונית
03/02/2016 | 18:35
1
6
בחודש האחרון (חיכיתי כמה דקות, לא הרבה). נדמה לי שיש גם אפשרות להשאיר פרטים ושיחזרו אלייך, לא?
כן,אבל הם לא חוזרים
03/02/2016 | 18:53
5
אני רואה שהמוכר הגיב
03/02/2016 | 17:31
7
16
ורשם מספר מעקב.זה לא עוזר לי כי זה לא הגיע.לא לעשות מעבר לזה כלום ולחכות?
 
זה שיש מספר מעקב לא אומר שקיבלתי.
בדקת מה מופיע במספר המעקב?
03/02/2016 | 18:48
4
9
כן,זה שולח אותי לאתר של DHL ושם ברשום שלאר נמצא פריט כזה
03/02/2016 | 18:54
3
14
אז אני לא יודעת.
יפה, זו התשובה שאת עונה לו.
03/02/2016 | 18:55
2
10
איפה בדיוק פה אני מגיבה לו?
03/02/2016 | 19:36
1
14
צרפתי לך תמונה.
בתגובה לדברים שלו. במסך שצירפת הם לא מופיעים.
03/02/2016 | 19:38
11
אני מניחה שבמקום שבו את יכולה לראות מה הוא ענה יש לך גם אפשרות לענות לו (אם כי אני לא בטוחה שהיא קיימת אחרי שמסלימים). אני מתנצלת, אבל בלי לשבת מול החשבון שלך זה ממש קשה. אני לא יודעת להדריך אותך בע"פ, עבר זמן רב מאז פתחתי מחלוקת בפייפל בפעם האחרונה. אבל זה תמיד היה מסודר, מובנה וברור, מעולם לא הסתבכתי עם זה (וגם הכול כתוב בעברית פשוטה).
 
אני רואה עכשיו שהוא לא הגיב, הוא שלח להם את מספר המעקב
03/02/2016 | 19:40
1
10
והם שיתפו בו אותך. כלומר הוא לא הגיב לך אלא להם, למיטב הבנתי במקרה כזה את לא אמורה להגיב לו, רק להמתין לפסיקתם.
תודה על העזרה,עזרת לי מאוד
03/02/2016 | 23:34
3
חם בפורומים של תפוז
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
אביעד מחשבים
אביעד מחשבים
StalkIt- דף האפליקציה
רוצים להישאר מעודכנים?
פורום מיסוי והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ