לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1326213,262 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מבקש את עזרתכם באיתור מוצר באיביי - בקבוקון למילוי בשמים'
מבקש את עזרתכם באיתור מוצר באיביי - בקבוקון למילוי בשמים
23/08/2017 | 01:28
2
19
אני חדש בהכל
והתעייפתי.
בעבר חיפשתי מוצר שזה בקבוק\מיכל בושם קטן ואופנתי שאפשר ללכת איתו לכל מקום שאפשר למלות אותו עם מיכל מיוחד שמתחבר לכל בושם כשמורידים את הפקק של כל בושם וממלאים דרך הצינורית. זה של חברת TRAVALO
כשמצאתי אותו בכמה שקלים בודדים לא היה אפשרות לשלוח למדינת ישראל כי חסמו את זה השליחה לישראל. לצערי הרב, קניתי בזמנו (לפני בערך שנתיים) את המוצר מהאתר הרשמי שלהם והוא עלה לי בערך 200 שקל! (עם שליח הבייתה. לא יודע על מה לחצתי בפרטי ההזמנה שזה הגיע עם שליח) זה ממש מבאס.
אז אשמח לסיוע לאיתור המוצר במחיר זול עם הזמנה לישראל. יכול לשלם רק בחשבון פייפאל. תודה.
לצפיה ב-'החיפוש היה לפני שנתיים. אשמח שתבדקו לי מה קורה היום'
החיפוש היה לפני שנתיים. אשמח שתבדקו לי מה קורה היום
23/08/2017 | 01:31
1
18
מתנצל אם זה ישמע לכם עצלנות מידי או משהו אבל באמת שזה קצת עייף אותי לפני שנתיים לחפש ולמצוא באיביי ואז לגלות שבזמנו המוכר חסם שליחה לישראל. אולי היום זה השתנה. ותודה מראש למי שעוזר\ת לי.
לצפיה ב-'איזה מסיבות ביטול הרכישה על ידי (המכור) לא גורמת '
איזה מסיבות ביטול הרכישה על ידי (המכור) לא גורמת
23/08/2017 | 10:00
16
לרישום, ונחשבת כחלק מהDEFECT RATE?
יש שם עקב חוסר במלאי
עקב בעיה בכתובת
עקב בקשת הלקוח
 
לצפיה ב-'הדפסת כתובת הקונה והכתובת שלי'
הדפסת כתובת הקונה והכתובת שלי
20/08/2017 | 15:38
12
42
עד עכשיו הייתי כותבת על המעטפה את השם של המוען והנמען בכתב יד, חשבתי לעבור להדפסה כדי שזה יראה יותר מקצועי,עכשיו לא הייתי רוצה ממש להקליד באיזה תוכנה כמו וורד את הכתובת אלא אני מחפשת דרך ללא הקלדה אלא להדפיס באופן ישיר מאיביי או מפייפאל . העניין הוא שלא מצאתי דרך לעשות את זה ,ה-PRINT SHIPPING LABEL זה רק למי שמארה"ב וניסיתי למצוא דרך ידידותית למשתמש לבצע הדפסה ישירות מאיביי או פייפאל אך לא הצלחתי,האם עליי להקליד את הפרטים לבד או שיש דרך מהירה יותר? שמעתי על פלטפורמת המשלוחים של דואר ישראל אבל אני לא שולחת ברשום,אז אני צריכה פיתרון ידידותי וקל להדפיס את הפרטים של הקונה ואת הפרטים שלי .
לצפיה ב-'תקנה מדפסת מדבקות של...'
תקנה מדפסת מדבקות של...
20/08/2017 | 16:15
9
59
DYMO מדגם 400 או 450. הן די זולות. 
קנה מדבקות בגרושים בגודל שמתאים לך ובא לציון גואל.
תעתיק את הכתובת מהמייל שאתה מקבל ותדביק ישירות באפליקציה של ההדפסה.
לצפיה ב-'ישנו פיתרון נוסף?'
ישנו פיתרון נוסף?
20/08/2017 | 16:33
3
43
לא הייתי רוצה כל כך לקנות מדפסת מדבקות ,אלא להסתדר עם מה שיש לי- מדפסת הזרקת דיו רגילה.יש עוד דרכים ?
לצפיה ב-'גם ככה אפשר...'
גם ככה אפשר...
20/08/2017 | 16:48
42
עשיתי את זה לפני המון שנים על גבי מעטפות רגילות. זו שיטה הרבה פחות נוחה מאשר מדבקות.
 
לצפיה ב-'לא ממליצה על הזרקת דיו, הוא נמרח כשהוא נרטב...'
לא ממליצה על הזרקת דיו, הוא נמרח כשהוא נרטב...
21/08/2017 | 08:06
1
11
לצפיה ב-'גם אני מזמן על מדפסת לייזר...תענוג'
גם אני מזמן על מדפסת לייזר...תענוג
21/08/2017 | 10:48
30
הוכח כבר שהמדפסות דיו מתקלקלות בצורה מכוונת אם מנסים להזין אותן בדיו חלופי בנסיון לחסוך כסף.
 
 
 
לצפיה ב-'יש לי גם את ה-Dymo ומדבקות חלופיות הרסו לי את המדפסת'
יש לי גם את ה-Dymo ומדבקות חלופיות הרסו לי את המדפסת
21/08/2017 | 11:40
2
25
וגם ביחידה החדשה שקבילתי הן נתקעו כל הזמן
לצפיה ב-'אני קונה חלופיות'
אני קונה חלופיות
21/08/2017 | 12:41
28
מאיביי UK לפי קישור שסיפקה כאן אורית. רק בסוף הגליל זה נתקע ולוקח דקה לשחרר
לצפיה ב-'אני משתמש אך ורק במדבקות חליפיות...'
אני משתמש אך ורק במדבקות חליפיות...
21/08/2017 | 13:54
24
ומעולם לא נתקעה לי ולו מדבקה אחת.
עברו לי מעל 100 גלילים בודאות במדפסת.
לצפיה ב-'מה זו האפליקציה של ההדפסה? '
מה זו האפליקציה של ההדפסה?
23/08/2017 | 07:54
1
5
לצפיה ב-'זו אפליקציה יחודית למדפסת...'
זו אפליקציה יחודית למדפסת...
23/08/2017 | 09:07
11
לא רלוונטי אם אין לך את המדפסת הספציפית של DYMO.
לצפיה ב-'למה לא להשתמש במערכת תויות של איביי ?'
למה לא להשתמש במערכת תויות של איביי ?
21/08/2017 | 11:39
1
13
לצפיה ב-'משתמשים אבל...'
משתמשים אבל...
22/08/2017 | 11:08
24
1. טוב רק לאיביי. עדיין צריך להדפיס תוויות לאמאזון וכו
2. המערכת מאפשרת רק משלוחים בדואר רשום ואקו. לא ניתן להדפיס תוויות למשלוח לא רשום
3. למערכת יש בעיה עם מדינות בארהב שאינן מחוברות ליבשת- למשל פורטוריקו.
4. התוויות ענקיות! זה לא תמיד מתאים
לצפיה ב-'מכירות באיביי'
מכירות באיביי
22/08/2017 | 00:13
3
26
שלום לכולם אני עושה את צעדיי הראשונים בתחום ויש לי כמה שאלה שאשמח אם תוכלו לענות ולשתף בידע. תודה.

האם אפשר לשייך חשבונות איביי שונים לחשבון פייפאל אחד?

לצפיה ב-'אפשר לשייך 7 חשבונות איביי לחשבון פייפאל אחד'
אפשר לשייך 7 חשבונות איביי לחשבון פייפאל אחד
22/08/2017 | 13:23
16
ככל שאני מעודכן.
לצפיה ב-'במה זה בדיוק יועיל ?'
במה זה בדיוק יועיל ?
22/08/2017 | 13:58
1
22
אני לא הייתי מזלזל ב-EBAY שבעת תקלה יכולים לסגור את כל החשבונות
חוץ מעוד כאב ראש לנהל את כל החשבונות
במה זה בדיוק יועיל לך ?
 
 
לצפיה ב-'הפרדת פעילויות אני מניח'
הפרדת פעילויות אני מניח
22/08/2017 | 18:12
25
למכור באותה חנות גרביים וטבעות אירוסין זה לא רציני.
 
המון אנשים מחזיקים כמה חנויות כדי להפריד פעילויות.
 
לצפיה ב-'יש עמלה על העברת כספים בין חשבונות פיפאל ?'
יש עמלה על העברת כספים בין חשבונות פיפאל ?
21/08/2017 | 15:17
1
17
יש לי שני חשבונות paypal אני רוצה לעביר מאחד לשני את הכסף
יקחו לי עמלה על זה?
אם כן כמה?
תודה לעונים.
לצפיה ב-'יקחו. תיכנס לחשבונות שלך לעזרה ותחפש fees '
יקחו. תיכנס לחשבונות שלך לעזרה ותחפש fees
22/08/2017 | 13:25
10
העמלות משתנות בהתאם להיקף ההכנסות של כל מוכר.
לצפיה ב-'שינוי שם מוצר באמזון'
שינוי שם מוצר באמזון
20/08/2017 | 04:25
4
33
שלום,
האם אני יכולה להוסיף פרטים כמו את שם המוצר, תמונה, תיאור למוצר עם ברקוד שקיים כבר באמזון? (לא שלי) נגיד להוסיף פרטים לשם המוצר, כמו כמה גרם או מל יש בו וכד׳..
או אפילו לשנות את שם המוצר למוצר אחר לגמרי? או שזה אסור?
לצפיה ב-'אין אפשרות'
אין אפשרות
20/08/2017 | 08:14
8
לצפיה ב-'לטלי'
לטלי
20/08/2017 | 11:44
1
19
הוספתי אתמול בליסטים קיימים (עם ברקוד שלא אני העלתי), את קטגוריית המוצר. אז איך זה יכול שאין אפשרות?
והאם זה אסור?
לצפיה ב-'עדיין בעמוד המוצר הכללי זה לא יופיע'
עדיין בעמוד המוצר הכללי זה לא יופיע
20/08/2017 | 12:10
15
זה יופיע רק אם יכנסו למוצר דרך החנות שלך (store front) באמאזון
לצפיה ב-'שינוי ליסט באמזון'
שינוי ליסט באמזון
21/08/2017 | 11:48
9
יש שתי דרכים לשנות ליסט באמזון: שינוי הליסט עצמו דרך ממשק ה-INVENTORY, או פתיחת קייס. 
בפתיחת קייס הם מבקשים הוכחות כמו דפי נתונים של המוצר, אתר רשמי או הוכחה אחרת.
ניתן לשנות כותרת, תמונה, פרטים טכניים וגם את חמשת הבולטים שמסבירים על המוצר.
קחו בחשבון שאם המוצר הוא רק שלכם, לרוב שינוי של הליסט בדרך הקלאסית יספיק.
ברגע שיש הרבה מוכרים או שאתם לא בביי בוקס, שינוי יכול להזיק למוכרים אחרים ולכן אמזון רוצה הוכחות ופה צריך לפתוח קייס.
המוכרים האחרים גם יקבלו מייל על אודות השינוי.
 
לצפיה ב-'מוצר לא הגיע ולא רוצים להחזיר את הכסף מה ניתן לעשות? '
מוצר לא הגיע ולא רוצים להחזיר את הכסף מה ניתן לעשות?
18/08/2017 | 19:53
13
56
הזמנתי מוצר באיביי וכבר חודש שהוא לא הגיע. קיבלתי מספר מעקב.. כבר שבועיים זה הסטטוס במעקב משלוחים בדואר "נוכח מידותיו/משקלו הושארה הודעה והפריט יועבר למסירה ביחידת הדואר" פניתי לשירות של הדואר והם לא מוצאים את החבילה. המוכר לא רוצה להחזיר את הכסף פתחתי קייס באיביי והם גם טוענים שהכסף לא יוחזר כי יש מספר מעקב למוכר. מה עוד ניתן לעשות לדעתכם? שילמתי דרך כרטיס אשראי בפייפל האם אפשר לדרוש החזר בפייפל? אם כן איך? תודה לעוזרים.
לצפיה ב-'לפי חוקי הדואר הדרקוניים רק השולח יכול לפתוח בירור'
לפי חוקי הדואר הדרקוניים רק השולח יכול לפתוח בירור
18/08/2017 | 20:33
42
תפנה אליו ותבקש שיפנה לדואר המקומי שלו כדי שיפנו לדואר הישראלי.בדואר הישראלי הסבירו לי את זה.אם לא יסכים יש בעיה
לצפיה ב-'המוכר מבחינתו צודק ב100%'
המוכר מבחינתו צודק ב100%
20/08/2017 | 05:48
9
32
כי יש לו הוכחה שהמשלוח הגיע למקום מגוריך/עבודתך וכו'.
לכן גם אינני חושב שיאשרו את הקייס שלך.
זאת באמת בעייה מבחינתך.
 
לצפיה ב-'יש לי בדיוק מקרה כזה עכשיו...'
יש לי בדיוק מקרה כזה עכשיו...
20/08/2017 | 09:24
8
32
אני לא מבין משהו...
אם המוכר צירף מספר מעקב- המשלוח לא יכול ללכת לאיבוד ?
הקונה לא יקבל את כספו ?
אז איפה כאן הגנת הקונה ?
לצפיה ב-'אני מהצד שלכם. אני לא מוכר, רק קונה.'
אני מהצד שלכם. אני לא מוכר, רק קונה.
20/08/2017 | 10:05
7
26
ואני תוהה מה אשם מוכר אם משלוח ששלח הגיע לארץ היעד אך אבד אי שם בארץ היעד?
מדוע שהוא יפסיד כסף?
להבנתי הגנת הקונה נועדה למטרה שאין למוכר הוכחה ששלח את המשלוח ושזה הגיע ליעד.
ובדיוק בגלל הבלאגן בישראל יש מוכרים שאינם מוכנים למכור לתושבי המדינה כי לא בא להם להפסיד כסף.
לצפיה ב-'נדמה לי שבמקרים הללו...'
נדמה לי שבמקרים הללו...
20/08/2017 | 11:24
3
23
פיי-פאל אמורים לפצות את הקונה.
לצפיה ב-'אינני יודע. טרם קרה לי מקרה שכזה.'
אינני יודע. טרם קרה לי מקרה שכזה.
20/08/2017 | 11:29
2
20
קרו מקרים שמוכרים שלחו ללא מספר מעקב והמשלוחים לא הגיעו ואז הכסף הוחזר בחלק מהמקרים, ובמקרים אחרים נשלחו המשלוחים בפעם השניה.
 
לשמחתי () טרם קרה לי שמשלוח עם מספר מעקב נעלם.
לצפיה ב-'שמתי לב לאחרונה...'
שמתי לב לאחרונה...
20/08/2017 | 11:34
1
22
שבמקרים שהמשלוח הראשון לא מגיע והמוכר מבטיח לשלוח את השני- הוא למעשה לא שולח כלום.
זה נראה לי כמו קומבינה שהם מנסים למשוך אותך שלא תפתח CASE ומנסים להרדים אותך.
זה קרה לי כבר לא פעם ולא פעמיים. המשלוח השני (המובטח) מעולם לא הגיע !
לצפיה ב-'אצלי המקרים שונים לחלוטין, בדיוק כפי שכתבתי לעיל.'
אצלי המקרים שונים לחלוטין, בדיוק כפי שכתבתי לעיל.
20/08/2017 | 11:45
9
לצפיה ב-'הוא לא אשם אבל הוא אחראי. ככה זה. הוא יכול להתלונן בדואר שלו'
הוא לא אשם אבל הוא אחראי. ככה זה. הוא יכול להתלונן בדואר שלו
21/08/2017 | 08:09
2
14
הם עורכים בירור ויכולים גם לפצות אותו. גם כשדואר ארה"ב איבדו לי חבילה (ששלחתי מישראל) הליך הבירור והפיצוי נעשה מול דואר ישראל. ככה זה בכל העולם.
לצפיה ב-'כנראה שאני כלקוח ולא כבעל עסק מבין/רואה אחרת את הדברים.'
כנראה שאני כלקוח ולא כבעל עסק מבין/רואה אחרת את הדברים.
21/08/2017 | 08:27
1
13
אני למשל לא אאשים בחיים בשום דבר כל אדם עד שלא הוכחה אשמתו בעיני.
אני יודע שבעסקים האלה ובכלל בעסקים המצב שונה, אך זה לא ישנה את דעתי האישית.
תקראי לי פראייר בלתי מצוי, אולי זה נכון, אך זה טבוע בי.
 
דרך אגב, לא תמיד אני כזה.
אפרופו הדיונים שהשתתפת בהם לאחרונה בפורום סלולרי, אותי למשל לא יוליכו באצבע בכל מיני מעבדות ונותני שרותים ולא ינפנפו אותי עם "התקלה שלך היא מחוץ לאחריות" ודברים דומים.
 
כבר הגעתי עד לבכירים בחברות בחו''ל כשהרגשתי צורך בכך, וחברה (יבואנית וספקית) גדולה אחת בישראל אפילו אויימה ע''י היצרן שיפסיק לתת לה את הזיכיון של "יבואן רשמי".
 
אז אולי בעצם אני לא פראייר, אלא עוף מוזר בארצנו...
לצפיה ב-'שוב, לא אשמה, אחריות'
שוב, לא אשמה, אחריות
21/08/2017 | 09:06
10
עסק אחראי לפצות אותך כלקוח ולהוציא אותך מרוצה גם על בעיות ותקלות שאינן באשמתו. ככה זה.
 
(ולא השתתפתי בשום דיונים כאלה בפורום סלולרי).
לצפיה ב-'שיחפשו את החבילה שלך בבית של עובדי דואר ישראל'
שיחפשו את החבילה שלך בבית של עובדי דואר ישראל
20/08/2017 | 10:34
25
בפשיטה על בית של עובד הדואר מצאו דברי דואר בסכום של עשרות אלפי שקלים.
פתח dispute בפייפאל. הם אמורים לכסות אותך גם במקרה של הדואר הכושל בישראל.
 
לצפיה ב-'עדכון: איביי החזירו את הכסף לאחר שערערתי'
עדכון: איביי החזירו את הכסף לאחר שערערתי
20/08/2017 | 23:49
15
לצפיה ב-'לא יאמן! המכס נתפס על חם מחזיר חבילה לחו"ל בשקרים!!!'
לא יאמן! המכס נתפס על חם מחזיר חבילה לחו"ל בשקרים!!!
20/08/2017 | 18:58
7
71
Thanks One God!

Hii, nice to meet, i am assaf.

Firt of all!!!

Seller don't answer me in ebay!

So i lost all my money if you don't help me now, because Ebay even don't help me!!!

I buy a drill, this one: Titan-TTB631SDS-Plus-Rotary-Hammer-Drill-1500W-230-240V

I was very happy for the price and wait for it until now.

When it came to israel The customs stop the drill and ask invoice, seller provide me some invoice after a week and after alot's of talk with custom they ask me to came to Tel-Aviv city to take the parcel, I say them that i came!

Now, I live in Nahariya City, in train it's take 2 hours to go to Tel-Aviv city and 2 hours to go back and it's cost 18$.

Now, i already pay 55$ for shiping this drill, so i think it's not ok that i drive, pay more 18$ and lost one day from my life for this.

I buy all the time from aliexpress, and all the time i get the parcel to my door and some times to post office unit in Nahariya, my city!

Now, one day past from talk with customs, and Then in the day after, in 16/8/2017 i think mybe they can deliver my parcel to post office unit in Nahariya? and why they don't do it? They get invoice.

So i send them mail with this reqwest in 16/8/2017 and say them that i pay for shiping already 200ils (55$), so please send me the parcel to my post office unit in Nahariya.

i even ask them to move tge parcel to a close city like Hifa that they have there a Customs unit too.

I say to custom in this mail that i pay all what that i need to pay!!!

This is a copy from the confirm mail that i get to my turn to custom:

"To: Kati Sneh (my wife)

We hereby confirm that your response to this matter is: Regarding the release of package Ea134089490be and further to your reply to the call number 901964

Received on 16/08/2017, and forwarded for processing.

The number of your call is 903322

Best regards

Customer Service Division

Internal Revenue Service"

You can see the date and i can send you this mail if you want.

All of this was before that 14 days from the firt message i get about the parcel was past, that why i don't rush to drive to tel-aviv custom to take my parcel, (they write that after 14 days only they return the parcel if not asking!!!).

Until now i don't get answer from tel-aviv customs and more then this, they take my parcel on there on mind and ship it back to seller against my will!!! They do it in 16/8/2017 afternon!!!

The israeli customs in tel-aviv even lie in the information of the track number and write that i Refuse to get the parcel! And that attemp to deliver was made!!! That all lies of customs!!!

The true is that the Custom Refuse to give me the parcel, that why the parcel never came to Nahariya city, Custom hold it all the time!!!

You can see it on this EMS track number that israeli post office give to parcel: EA134089490BE

Just go to 17Track site please and see the customs israeli lies on the track number information. You can see there that parcel never came to nahariya!!! So how can delivery attempt was made if the parcel is in tel-aviv city and i in nahariya city?! Lies on lies!!!

if i know they get crazy like this from my question about EMS payments and about my request to move the parcel to nahariya - i was gdrive to tel-aviv in 15/8/2017 and take it!!!

because of this and the payment they ask to pay to EMS, i ask from seller to help me with this drive and with the pay that EMS ask me to pay them for Custom brokerage, even that me and seller say them we don't ship in EMS! They say all Express parcels are goes to israel with EMS shiping service, and claim there paiment.

Seller refuse to help me with this! not with the pay and not with a call to customs or EMS company. I just ask from seller to help me with 9£ refund to make me happy with all of this lost that came to me because this drive and EMS payment.

Now, i realy want this drill, i cry to see that my parcel return to seller!!! it's make me so much sad!!! I Cursing israeli customs and send them more mails why they do it?! No answer for now!

Seller need to get his 43£ for shiping if he lost them, it's not his fault we have here a nazi customs!!! I just want refund for the drill cost that back to seller, and he get it back so just refund me the drill cost that i pay, it's 64.95£ from this total payment.

please help me with this, i just want to continue with my life and close this sad case :/

And Please! if there is a way to resend the parcel, Please resend it!!! I just drive to tel-aviv to take it from this nazi customs.

If can't resend, and it's look like seller can't resend and that why he don't answer me...

So just help me with the refund, and when the seller get the parcel back, just refund me please.

This is crazy that no one help or nswer me, not custom and not seller. i just pay for my sins :(

I realy sad from this buy,

Please help me to slove this problem.

Now!!! See more amazin thing!!!

How One God reveal this israeli customs lies!!!

In 16/8/2017 i send my wife to our post office unit in Nahariya city that called "Shikun Memshalti" and there the clerk that she's name is 'Tova' that know us well, she don't talk with us about this parcel at all!!! Because it's never came to Nahariya!!!

We was more 3 time there in the last 2 weeks and send parcels back to china because seller lie about the android version, he say it's android 7.0 and we see it android 6.0!!! Although i know it when i get the first phone - i don't Refuse to take the 3 phones from post office!!! I never refuse!!! I all the time take parcel and after that i talk with seller if there is some problem!!! Like in this phone case, and only after that i send back to seller. Never Refuse by me!!!

You can see thos more 3 phones parcels that i send back in this tracks numbers:

RR778272178IL

RR778272249IL

RR778272371IL

What you can see more is that i was 3 times in post office unit in nahariya before 16/8/2017 and no attempt to deliver was made!!!

in 16/8/2017 I begin to customs to release the parcel and move it to my city post office unit, but you can see that customs send my parcel back from reasons i don't know for now because they don't answer me!!!

You can call 'Tova' from our post office unit and ask from she the true!!!

So you can see that all of this "attempt to deliver" it's all lies of customs!!!

Now! Amazing!!! This is the 4 phone i send back to aliexpress, and this is the track number for the parcel we send back to china:

RR778271742IL

You can see from it information that we was on post office unit in nahariya in 16/8/2017!!! Yes!!! Now!!!

We declare that no attempt to delivery was made in this 16/8/2017 day like customs liers write on EMS track number information!!!

If the parcel was there, i was so much happy that i back to home to my wife with a big big smile!!!

You can try to call 'Tova' in our post office unit and ask she, here is number: 972-4-9821115, ask she if we 'assaf and keti sneh from kibuzh galoyot' ever refuse ro take parcel ever?! You can even talk with our post office delivery man that it's name is 'Oshri' and ask him too the same question!!! His number is 972-‏‪52-948-7463‬‏.

I am never lie!!!

You can read my book here:

http://assaf-sneh.wixsite.com/book

And know who am i!!!

Not a lier or a teaf!!!

Just poor and sad man that die on the roud when i hav
לצפיה ב-'נראה לך שמישהו הולך לקרוא את המגילה שלך ?'
נראה לך שמישהו הולך לקרוא את המגילה שלך ?
20/08/2017 | 19:51
6
52
מלחמה ושלום בשני כרכים הרבה יותר קצר.
לצפיה ב-'וואלה? אוקיי לפניכם הסיפור בעברית ובקצרה ככל האפשר: '
וואלה? אוקיי לפניכם הסיפור בעברית ובקצרה ככל האפשר:
20/08/2017 | 23:19
5
45

חבילה נשלחה מחו"ל, פטישון עם מקדחים.
משלוח ע"י parcel2go, קישור למעקב: URL ERROR


חבילה הותרה במכס להכנס לארץ אך מעוקבת במכס לצורך השלמת פרטים.
מגיע מכתב הביתה, המספר מעקב השתנה לפתע למספר הבא: EA134089490BE
החבילה מעוקבת מכס, תשלם 180 ₪ + מיסים ותקבל אותה עד הבית.
התבוננות קטנה בפינת המכתב מגלה שמדובר בדואר ישראל EMS, אני לא הזמנתי ב EMS והמוכר מצהיר שלא שלח גם ב EMS.
ראינו כבר את חברת המשלוח של המוכר...
בדרישה לתשובה איך EMS נכנסה לתמונה קיבלנו בלוק בפנים מכל פינה וצד! כל אחד אומר משהו אחר, משקר, מחרטט ואפילו מנהלת בחברה טוענת שכל משלוח אקספרס עובר דרכם, מוזר שקיבלתי הרבה משלוחי אקספרס שלא עברו דרכם, רק הפעם שהחבילה גדולה אז העיניים של מישהו התגלגלו במקומם (מקרה דומה עבר גיסי).
אוקיי ירדתי מהעץ של EMS זה מה יש, דבר לקיר, לא תקבל תשובה! איך ולמה ומי, זה מה יש, עכשיו סגרתי עם המכס את המחיר של החבילה ככה שידעו מה לקחת, בסה"כ 300₪ פטישון + 200₪ משלוח.
פקיד מכס בתל-אביב בשם דוד חזר אליי,
סיכם איתי טלפונית את מחיר החבילה באיביי, אמר תבוא לתל-אביב, תביא איתך 200₪, מכס איזה 100₪ ועוד 81.9₪ עבור עמילות מכס של EMS, שאלתי על מה? גמגם משלוח שם פה וכלום לא יצא לו מהפה.
חתמו לי את פניית הציבור שלי בכך שהוסבר לי טלפונית מדוע אני צריך לשלם עבור EMS וסגרו לי תפנייה בפנים.
חזרתי בעוד פנייה שלא הוסבר לי כלום, ביקשתי הסבר על ה- 81.9₪ ולאחר יום כשסגרו לי את הפניות האלה גם בחירטוט של שורה הבנתי שזה מה יש, או תיסע לתל אביב או צ'אנס אחרון תבקש שישלחו לך את החבילה לסניף הדואר הקרוב בעיר נהריה! מקובל לא? שילמתי 200₪ משלוח, לא מגיע לי שהחבילה תגיע לסניף הדואר הקרוב אליי ושם אשלם עוד מכס + 81.9₪ חרטשת EMS.
ביום שבו שלחתי למכס את הבקשה הזאת מתוך מטרה שלמחרת אקבל תשובה ובמידה והיא תהיה שלילית אני נוסע מיד לתל אביב ביום חמישי לסגור את הנושא קודם שבת קודש, ומה נעשה כפרת עוונות, עוד 63₪ רכבת הלוך חזור וטיול לילד ברכבת. אך הפתעה חיכתה לי!!!!
יום רביעי לאחר שליחת המכתב השתנה הסטטוס של החבילה ל- "בוצע ניסיון מסירה" ושאלתי את עצמי, וואלה? מתי? אני בבית כל היום... ולא רק זה אלא שאשתי ביקרה בסניף הדואר באותו יום!!! ולא הייתה שום מסירה וחבילה, הפקידה מכירה אותנו טוב מאוד, זוכרת את שמנו בעל פה!
הנה מספר החבילה ששלחנו לחו"ל בדיוק בתאריך 16/8/2017 שבו טענו המכס השקרנים שבוצע ניסיון מסירה: RR778271742IL
אם תתבוננו במספר המעקב הנ"ל של EMS תגלו שהתאריכים של הסירוב ושל שהותנו בסניף זהים!
אז אמרנו נו טוב, דואר ישראל טעה בסטטוס זה כבר התרחש בעבר... אך בלילה הכתה בנו המכה!!!
נכנסנו לראות אם זז משהו, בום! "החבילה הוחזרה לשולח!!! הסיבה: סירוב!"
חחח סירוב? מתי בדיוק אם היינו בדיוק ביום "הסירוב" בסניף הדואר והפקידה אפילו לא יודעת מהחבילה שלעולם לא הגיעה לנהריה! שכן היא הייתה מעוקבת במכס כל הזמן הזה, איך אני יודע? כי אפילו EMS אמרו שוב ושוב שהחבילה מעוקבת במכס!!! ואפילו להם לא נותנים לשחרר מבלי שאשתף איתם פעולה בלפתו להם את הארנק שלי לרווחה, גם השיחה עם EMS שהתרחשה יום יומיים לפני מוקלטת כהוכחה שהחבילה הייתה במכס בתל אביב ונשארה במכס תל אביב ומעולם לא בוצע ניסיון מסירה!!!


מאותו יום לא קיבלתי מהם שום תגובה, למרות שבאותו יום רשמתי להם שישלחו את החבילה לנהריה ואשלם כל מה שצריך ורק שיחסכו לי את הנסיעה לתל אביב, עד לרגע זה לא קיבלתי תגובה! לא מהמכס ולא מתלונות הציבור במס הכנסה!!!


הדברים מזעזעים שכן בעקבות השקרים של המכס גם איביי לא מאמינים לי, והם נדבקים לשקרים של המכס!
המוכר באיביי ששמו Proth670 אינו עונה לי!!!
הבקשה להחזר כספי נדחתה על ידי איביי! ערעור גם נדחה! התברר שגם איביי שקרנים כשהם נצמדים בבקשה להחזר כספי למספר המעקב שהמוכר נתן לי ואומרים לי שאגש לחברת השליחויות לקחת משם את החבילה.
ובשירות לקוחות הם מתייחסים למספר מעקב של EMS וטוענים שבמקרה של סירוב אין להם אפשרות לעזור.
ולמרות שהסברתי את כל הנ"ל, אין! דבר לקיר!!!


עכשיו הנושא בדיספיוט בפייפאל, מוכר לא עונה ואי אפשר לסגור איתו כלום פשוט, ועוד יש לו ציון של 99.9 חיובי!!!


ביקשתי מהם שיתקשרו לפקידה בדואר ולדוור שמגיע עד הבית וישאלו אם איי פעם סירבתי לקבל חבילה! פשוט מדהים איך אלו שמנהלים את המדינה עושים מה שבא להם, איך שהם עובדים עלינו יום וליל ועושקים אותנו.


אני כבר מכיר אותם מלפני הרבה שנים... 
ולכן אני הקדמתי להם מלחמה בספר הבא:
http://assaf-sneh.wixsite.com/book


קראו אותו וגלו עוד הרבה שקרים...


בתפילה לבורא עולם שתלמדו להיזהר מהמכס הארסי הזה ותלמדו לקח מסיפור הדברים הללו.
לצפיה ב-'אני רק הערה: לעקוב ולעכב הם משני שורשים שונים ולא קשורים'
אני רק הערה: לעקוב ולעכב הם משני שורשים שונים ולא קשורים
21/08/2017 | 08:03
1
26
השני בכ"ף. אך ורק בכ"ף.
 
ויש מקרים שבהם משלוח שאינו EMS הופך לכזה בארץ. אין לי מושג למה ואיך, זה עניין של הגדרות כלשהן של הדואר (לא קשור לרשות המיסים). קרה לי בעבר ונאלצתי לשלם סתם 30 ש"ח, זה היה די מעצבן
לצפיה ב-'אכן יש הבדל, תודה על הביקורת...'
אכן יש הבדל, תודה על הביקורת...
21/08/2017 | 08:54
17
שוחחתי על כך עם אשתי גם, מהירות ההקלדה מנעה ממני מלשים לב. סליחה על הטעויות.
 
בוחשים בחבילות לא פחות מעובד הדואר שנתפס ברחובות שודד חבילות, אותו המשטרה עצרה, אם כן מדוע את אנשי הדואר והמכס היא עדיין לא עוצרת?!
הם עושים בדיוק אותו הדבר!
אם לא תשלם להם ותהיה שפוט לאונס הקבוצתי שלהם אזי החבילה שלך פשוט תיעלם!!!
לצפיה ב-'בהמשך להערה של קודמתי'
בהמשך להערה של קודמתי
21/08/2017 | 08:40
2
24
ארשה לעצמי להעיר לך כמה דברים, תרצה תקבלם, לא תרצה אל תקבלם, הכוונה שלי טובה ולא נכתבת כדי לרדת עליך חלילה.
ולענייננו:
ראשית, כשאתה כותב בצורה שכתבת, זה לא גורם לאהדה כלפיך, גם אם אתה צודק ב100%.
זה גורם גם לאנשים בעלי עודף סבלנות כמוני להגיד "הבחור חופר". ואני מהקשישים פה, אך את הביטויים החדשים הספקתי ללמוד.
כי באמת חפרת, ואני עם כל הסבלנות שלי קראתי פעמיים את כל מה שכתבת והמילים שלך בורחות לי מול העיניים.
 
כפי שקודמתי כתבה, גם אני קבלתי בארץ באמצעות EMS כמה משלוחים שנשלחו מחו''ל (ממדינות שונות) שלא בשרות EMS.
 
רק אתמול הביא לי שליח של דואר ישראל לפתח דירתי משלוח שהזמנתי בשבת שעברה ממוכר בארה"ב, ואשר נכתב ע''י המוכר שהמשלוח נשלח ע''י חברת השילוח UPS.
 
גם המעקב היה ב-UPS עד שלפתע פתאום באתר של UPS היה כתוב משהו כמו "המשך המעקב בדואר ישראל, מספר מעקב XYZ".
 
למה זה קורה? אינני יודע. במקרה שלי לא נאלצתי לשלם מכס, למרות שהמשלוח התעכב יומיים במכס אך שוחרר מהר אחרי שאפילו נפתח והודבקה מדבקה שנפתח.  פשוט מחיר המוצר היה דולרים בודדים, אך למרות מדבקת הCN22 הם החליטו לפתוח את האריזה.
זכותם, ואינני כועס.
 
המוזר הוא שלאחר השחרור מהמכס המשך השילוח היה ע''י דואר ישראל, ואין לי תשובה מדוע, אולי הסכמים בין החברות, העיקר שבתוך 8 ימים המשלוח הגיע אלי.
 
אני כמעט בטוח שאינך יכול להאשים את המוכר שלך, גם לא על זה שטרם ענה, אולי הבחור בחופש?  לך תדע.
 
מה שכתבתי לעיל זה רק בבחינת חומר למחשבה עבורך.
לצפיה ב-'המוכר בועט, משוחח עם איביי מאחורי גבי!'
המוכר בועט, משוחח עם איביי מאחורי גבי!
21/08/2017 | 09:03
1
25
לא בחופש ולא נעליים, אפילו כתובת סירב במפורש להביא לי.
אני מקבל מיילים שהוא פנה לשירות לקוחות ואז הופה סגרו את בקשתי מאיביי להחזר כספי עבור המקדחה או לדאוג שהחבילה תגיע אליי.
שאלתי את המוכר אישית מה אתה רוצה?  יש לך דרך לעזור שיחזירו לי את החבילה? אין קול ואין עונה.
סנגוריה תחפשו על מי שנעשק ולא קיבל את החבילה, השולח צריך לדאוג שהוא יקבל!!!
 
הסיבה ששחררו לך את החבילה היא כמו שאמרת, דולרים מועטים.
EMS זה ערוץ שנכנס למכס באופן אנוס ביותר, השינוי הזה מצביע שהמכס התלבש על החבילה, התיר אותה לכניסה לארץ אך שמר אותה אצלו לבדיקה יחד עם EMS מה ניתן למצוץ מהחבילה הזו.
בקיצור, חבילות עם  פוטנציאל שחברות השילוח לא דאגו  לתשלום המיסים מראש, אז נכנסת חברת EMS בכדי לחפור לנמען בארנק יחד עם המכס וחברה חיצונית דמיונית של עמילות מכס.
היא מקבלת גזר ומשחררת את החבילה ודואר ישראל מקבל משלוח עד בית הלקוח עליו משלמים לו שוב כפי שמתואר במכתב שלהם...
תשלם 180₪ ואנו נשחרר ונביא לך  את החבילה  עד הבית!!!
 
כאילו וואלה באמת?
אז מדוע שילמתי כבר לשולח על המשלוח?!
 
דואר ישראל... ירחם עליהם ה'.
עוברים על חוקי סחר בינלאומיים!
 
וסליחה על החפירה.
לצפיה ב-'אם אתה חושב ככה, מי אני שאחשוב אחרת?'
אם אתה חושב ככה, מי אני שאחשוב אחרת?
21/08/2017 | 10:37
6
לצפיה ב-'האם יש קישורים לשקפים של האימוגי לסינמה בוקוס כמו מה שמופיע'
האם יש קישורים לשקפים של האימוגי לסינמה בוקוס כמו מה שמופיע
20/08/2017 | 18:59
19
בתמונה?

כמה השקפים עולים?

לצפיה ב-'אתר ישראלי להשוואת מחירים ומציאת דילים באמזון'
אתר ישראלי להשוואת מחירים ומציאת דילים באמזון
20/08/2017 | 18:42
74
שלום אני רוצה להמליץ על אתר שמבצע השוואת מחירים בזמן אמת ,
לדוגמא מנשא של בייביביורן
 
 
mudcompare.com
לצפיה ב-'כמה שאלות בקשר לאיביי, תודה לכל העונים'
כמה שאלות בקשר לאיביי, תודה לכל העונים
19/08/2017 | 18:43
36
1) קונה שלח לי הודעה רגילה במערכת המסרים מבקש החזר בטענה שהמוצר לא הגיע ( משלוח לא רשום) זיכיתי אותו ישירות מפייפאל, מבלי שקיבלתי מאיביי הודעה לזכות את הלקוח, האם אני מקבל את העמלות של איביי בצורה הזאת ?
 
2) אני שולח חבילות בעיקר לא רשום, ושמתי לב שהרבה משלוחים לקנדה לא מגעים ליעדם בשלום ואז אני צריך לזכות את הלקוח, יש למישהו גם בעיה כזאת ?
 
3) החשבון שלי היום באיביי גדל ל 43,000 דולר בחודש או 1600 מוצרים היה לי יותר מ-100 מכירות אבל רק 60 פידבקים חיובים מינוס אחד שלילי 97.4. האם כדאי בשלב הזה להיכנס לקטע של הדרופשיפינג ?
לצפיה ב-'דחוף בבקשה , אני יכול לשלם למוכר והוא יבטל את המכירה החדשה ?'
דחוף בבקשה , אני יכול לשלם למוכר והוא יבטל את המכירה החדשה ?
19/08/2017 | 15:54
1
28
השתתפתי  וזכיתי במכירה פומבית באיביי גרמניה. 
עכשיו שלחתי למוכר הודעה אם הוא מוכן לשלוח בינלאומי , הוא השיב בחיוב.
בקשתי שישלח לי INVOICE ואשלם לו את הסכום הכולל משלוח לישראל .
אבל מסתבר שהוא הגדיר בדף המכירה את העברה בנקאית כאמצעי תשלום .
טעות שלי לא שמתי לב לכך לפני שהצעתי הצעה במכירה הפומבית .
אחרי שהוא ביקש ממני לשלם לו בהעברה בנקאית , נעלמתי לו למשך יום  מהסיבות :
אחד לקרוא על רכישה מהסוג הזה (קראתי עד כמה שזה לא בטוח לרכוש ככה מוצרים- לא שזה לא היה ידוע לי מהתחלה )
ובגלל שלא מצאתי מישהו שיכול לעזור לי בתרגום טקסט לאנגלית לאותו מוכר, אז יצא שנעלמתי לו  ליום .
בעקבות ההעלמות הקצרה שלי , הוא היה סבור שהחלטתי לא לשלם ובגלל זה ביטל את ההזמנה שלי .
כעבור יום הציע את המוצר למכירה בשנית !
עכשיו , אתמול פתאום  אני מקבל מאיביי הודעה בהתראות של האתר "שלם עכשיו על המוצר שלך "
ואני רואה שיש לי אפשרות לשלם על המוצר  ו ב prechase history  מופיע לי :
Status: The cancellation is pending
The seller canceled this order—just confirm that you received a refund. Reply now.
 
השאלות שלי :
 
אני יכול לשלם למוכר עכשיו ? יש לי את מסך הContinue to confirm your payment  והלחצן contiune 
 
והאם הוא יכול לבטל את המכירה שנותר יותר מיום וחצי  ויש כבר הצעות שם , רק שהסכום שהמכירה עומדת עליו נמוך - מבלי שזה יפגע בו .
 
נ.ב בקשתי מהמוכר רשות להשתשתף  במכירה החדשה  ואני הצעתי לו שלא משנה אם המכירה תסתיים במחיר נמוך יותר , אני עדיין אשלם לו את הסכום שהייתי אמור לשלם במכירה הקודמת .והוא אמר שהוא נותן לי הזדמנות נוספת  ! רק שהוא לא בטוח אם אוכל להציע כי הוא חסם את האפשרות  להצועת מקונים בינלאומיים.  
 
תודה
 
 
 

 
לצפיה ב-'דבר איתו וסכמו ביניכם. אל תפעל באופן חד-צדדי'
דבר איתו וסכמו ביניכם. אל תפעל באופן חד-צדדי
20/08/2017 | 01:11
6
לצפיה ב-'לא קיבלתי את המוצר...'
לא קיבלתי את המוצר...
19/08/2017 | 00:08
3
40
היי, הזמנתי מספר מוצרים בתאריך הראשון לאוגוסט וכתוב שהם נשלחו לארץ בתאריך השני לאוגוסט. במשלוח כתוב שהתאריך המצפוה הוא עד השמונה עשרה ולא קיבלתי את המוצר... איך אני יוצר איתו קשר לגבי כל המוצרים שלא הגיעו (כולם הגיעו מאותו מוכר)
לצפיה ב-'בבקשה תעזרו... נגמר זמן ההחזר'
בבקשה תעזרו... נגמר זמן ההחזר
19/08/2017 | 00:15
2
21
לא יודע מה לעשות
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
19/08/2017 | 02:10
1
30
הזמנת באיביי? יש לך מספר מעקב? מאיפה המשלוח נשלח?
תפנה למוכר ותסביר את המצב.
אני מציעה לך לחכות עוד קצת. אם יעבור חודש ממועד המשלוח תפנה למוכר שוב.
אם הזמנת באיביי יש לך זמן לבקש החזר.. הוא לא יגמר אם תחכה עד סוף חודש אוגוסט.
לצפיה ב-'המשך'
המשך
19/08/2017 | 02:12
22

my eBay-> Purchase History
ליד המוצר יש אופציה contact seller
לצפיה ב-'דואר ישראל- אני לא חושב שאפשר לתת שירות יותר גרוע '
דואר ישראל- אני לא חושב שאפשר לתת שירות יותר גרוע
17/08/2017 | 10:25
5
81
הזמנתי פריט יחסית יקר= 250 שח באיביי,
הספק מאירחלנד שלח לי,
לאחר כשבועיים קיבלתי סמס מהדואר שהפריט הגיע למיון (או משהו כזה) ומפאת גודלו יועבר ליחידת הדואר, ואקבל סמס על כך שאפשר לבוא לאסוף מיחידת הדואר.
לאחר ששבועיים עברו ולא קיבלתי סמס פניתי לדואר בפייסבוק.
חזר אליי נציגה בטלפון ואמרה שכנראה זה חזר אליהם מהמקום שבו הייתי אמור לאסוף כי זה קטן מידי.
יום לאחר מכן קיבלתי מייל ממחלקת תלונות הדואר שלא ידוע היכן הפריט.
ושהם ממליצים שאפננה למוכר ושהוא יתלונן מול הדואר שלו שיבצעו חקירה היכן הפריט... ושבעקרון זה לא עניין שלהם יותר.....
פניתי למוכר באיביי (פג תוקף האפשרות לקבל החזר) המוכר אומר שהוא שלח ויש לו הוכחת שליחה ושהוא רואה שרשום שהפירט הגיע לסניף הדואר ושזו בעיה שלי שאני לא הולך לאסוף...
שלחתי לו הודעה שהפריט לא שם ושאני מבקש החזר ואם הפריט יגיע אליי אשלח לו את הכסף.   הוא מתעלם...
מה הייתם עושים?
האם לבקש החזר מפייפאל? זה לא אשמת המוכר, אבל שורה תחתונה , אין לי את הפריט....
לצפיה ב-'-'
-
17/08/2017 | 10:57
41
תשמע, בחודשיים האחרונים 3 חבילות שנשלחו אלי נמסרו למישהו אחר. אני מאוד ממליצה לך להתעקש עם הדואר- אין שום סיבה לבקש החזר מהמוכר. מניסיון התעקשות איתם מובילה לבסוף לקבלת החזר כספי. תפנה בטלפון, תפתח קשר עם הנציג/ה שעונים לך ותתעקש ותאיים בתביעה כולל ייצוגית. בסוף זה יקרה
לצפיה ב-'נסה לפנות למנכ"ל הדואר, שמעתי שזה עוזר'
נסה לפנות למנכ"ל הדואר, שמעתי שזה עוזר
17/08/2017 | 22:42
2
18
לצפיה ב-'ברצינות? איך פונים אליו?'
ברצינות? איך פונים אליו?
19/08/2017 | 00:52
1
15
לצפיה ב-'כן. דיברו על זה לאחרונה בפורום צרכנות.'
כן. דיברו על זה לאחרונה בפורום צרכנות.
19/08/2017 | 02:09
28
נסה לחפש שם או בגוגל.
לצפיה ב-'אולי החבילה שלך כאן?'
אולי החבילה שלך כאן?
18/08/2017 | 11:57
45
עובד ניקיון בסניף דואר ברחובות נתפס על ידי קב"ט הסניף עם שק מלא בדברי דואר ללא הסבר מניח את הדעת.
בחיפוש שערכו השוטרים בבית החשוד נתפסו אלפי פריטי דואר שנגנבו, על פי החשד, במשך שנה. על פי החשד, המנקה החשוד בגניבתם התכוון למכור את הפריטים.
לך תדע עכשיו כמה עובדים כאלה יש שלא נתפסו. זה גם מסביר איך פריטים נעלמים אחרי שקיבלת SMS שהם הגיעו.
 
תמונות של השלל אצל המנקה המהולל:
לצפיה ב-'מי שלא קיבל את החבילה שלו לאחרונה מוזמן להיכנס לכתבה הבאה'
מי שלא קיבל את החבילה שלו לאחרונה מוזמן להיכנס לכתבה הבאה
18/08/2017 | 18:47
1
42
לצפיה ב-'הדואר הודה שהוא בבעיה גם בלי הגנבות האלה'
הדואר הודה שהוא בבעיה גם בלי הגנבות האלה
18/08/2017 | 19:55
34
מרכז מיון חדש שלא עובד ,חוסר כח אדם ועוד.אני מניח שרובם הגדול של המנקים לא גונב חבילות ועוד בטמטום ובסיכון כזה בתוך הסניפים.דווקא אצל הממיינים והדוורים עצמם יכולות להיות גניבות,בעיקר בדברים לא רשומים.כבר תפסו לפני כשנתיים אחד לא זוטר במיון הראשי בתל אביב.הוא העלים די הרבה וצולם במצלמה.פשע לא משתלם בסוף... 
לצפיה ב-'החזר מיסים מאמזון'
החזר מיסים מאמזון
18/08/2017 | 19:45
1
22
מי שקנה מאמזון וקבל החזר על עודף המס יכול לאמר כמה זמן לקח להם להחזיר?הנציג בצאט טען שאומנם המקסימום הוא 60 יום אבל בפועל זה מוחזר הרבה לפני.
מוזר לי שהם לוקחים מראש בטענה שזה נגבה עבור חברת השליחות במקרה שחייבים מס.  חנות ענקית כזו לא יודעת את תקרות המס לכל מדינה?סכום המוצר נמוך מ75
לצפיה ב-'מהנסיון שלי סביב חודש וחצי.'
מהנסיון שלי סביב חודש וחצי.
19/08/2017 | 15:46
3
לצפיה ב-'האם ניתן לאתר את כתובת ה-paypal של מוכר?'
האם ניתן לאתר את כתובת ה-paypal של מוכר?
16/08/2017 | 14:51
12
54
לפני 5 חודשים ביצעתי רכישה.
חודשיים לאחר מכן המוכר ביצע זיכוי.
לפתע פתאום הפריטים שרכשתי הגיעו.
שלחתי הודעה למוכר, עדכנתי אותו וביקשתי את כתובת ה-paypal שלו.
 
תהיתי, האם ניתן למצוא את כתובת ה-paypal של המוכר מתוך חשבון ה-paypal באמצעותו הועבר התשלום?
בפרטי העסקה לא ראיתי את הפרטים.
לצפיה ב-'יש אופציה לראות בפייפל לפי הפורמט הישן'
יש אופציה לראות בפייפל לפי הפורמט הישן
16/08/2017 | 15:36
5
29
תלחץ על זה, למטה יופיעו המייל שלך ושלו
לצפיה ב-'זכור לי שהאפשרות הזו הופיעה בעבר, לא מצליח למצוא אותה כעת'
זכור לי שהאפשרות הזו הופיעה בעבר, לא מצליח למצוא אותה כעת
16/08/2017 | 21:47
4
9
לצפיה ב-'כתוב בטרנסאזקציה: See details on old account view למטה'
כתוב בטרנסאזקציה: See details on old account view למטה
16/08/2017 | 21:49
3
7
לצפיה ב-'תודה... אבל, לא מופיע '
תודה... אבל, לא מופיע
16/08/2017 | 22:37
2
22
צילום המסך בהודעה הראשונה כולל את כל המידע המופיע אודות העסקה.
לצפיה ב-'קטע, למוכרים זה כן מופיע....'
קטע, למוכרים זה כן מופיע....
16/08/2017 | 23:40
1
10
לצפיה ב-'. Oh well, במידה והמוכר יגיב אוכל להתקדם...'
. Oh well, במידה והמוכר יגיב אוכל להתקדם...
17/08/2017 | 17:34
7
לצפיה ב-'בצע חיפוש ב gmail שלך על השם שלו yin.f תמצא את מייל אישור'
בצע חיפוש ב gmail שלך על השם שלו yin.f תמצא את מייל אישור
17/08/2017 | 18:21
5
27
אישור העסקה מפייפאל
 
שם יופיע  המייל של הפייפאל שלו.
לצפיה ב-'אם כבר פתחנו נשתמש במוכר הזה לשאלה מסקרנת ....'
אם כבר פתחנו נשתמש במוכר הזה לשאלה מסקרנת ....
17/08/2017 | 18:32
3
36
מי יכול להסביר למה בתוך החנות יש לו רק 143 תוצאות
 
 
 
ובחוץ 10,928 תוצאות
לצפיה ב-'דרופשיפינג?'
דרופשיפינג?
17/08/2017 | 22:48
8
לצפיה ב-'יכולה לחשוב על שתי אפשרויות'
יכולה לחשוב על שתי אפשרויות
18/08/2017 | 11:35
1
24
אחת וריאציות- פעם זה סופר לפי ליסטינג ופעם לפי מוצרים או שחלק מהמוצרים אינם נשלחים לישראל ואתה לא רואה אותם בחנות. תשנה מיקום לארהב ואולי תראה הכל....
לצפיה ב-'נדמה ששתי האפשרויות שהצעת אינן נכונות'
נדמה ששתי האפשרויות שהצעת אינן נכונות
18/08/2017 | 15:33
13
וריאציות - לא בדקתי את כ-ל 143 האפשרויות, אבל מתוך האלו שבדקתי לא היו וריאציות.
ברירת המחדל בחשבון שלי היא ארה"ב.
 
דבר מוזר נוסף -
כשבוחרים בקטגוריה בתוך החנות, למשל הקטגוריה הראשונה Cake Tools, למרות שכתוב 46 בסוגריים, מוצגת לי תוצאה אחת בלבד.
 
לצפיה ב-'תודה רבה! אכן מופיע בדוא"ל מ-Paypal'
תודה רבה! אכן מופיע בדוא"ל מ-Paypal
18/08/2017 | 15:29
4
לצפיה ב-'האם אני עושה משהו לא נכון במכירה?'
האם אני עושה משהו לא נכון במכירה?
17/08/2017 | 19:31
2
43
היי לכולם
התחלתי לפרסם מוצרים ואני רואה שיש לי מספר יפה של כניסות למוצר ואף אנשים גם מכניסים לסל קניות את המוצרים שלי.
הבעיה היא שאני אף פעם לא מצליח למכור, האם אני עושה איזה טעות כלשהי במכירה או שיש איזה "שיטה" למכור כשאני מודע שיש לי לקוחות "פוטנציאלים"?
תודה לעונים. 
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
18/08/2017 | 03:03
1
34
אתה מפרסם מוצרים שאתה יודע שהם נמכרים טוב כבר באיביי? או שאלה מוצרים רנדומליים?
אם המוצרים שאתה מפרסם נמכרים כבר באיביי ונמכרים טוב, יכול להיות שהבעיה היא במחיר. אתה צריך לבדוק מהו המחיר הכי זול ולפי זה להתאים את עצמך. יכול להיות שזה יהיה בכלל לא רווחי לך.
אם המוצרים הם אקראיים, יש מצב שאין להם הרבה ביקוש. בגלל זה הם לא נמכרים מהר.
אתה צריך לעשות ״סקר שוק״ כדי למצוא מוצר מנצח.
והרבה הרבה סבלנות.
לצפיה ב-'תודה רבה לך'
תודה רבה לך
18/08/2017 | 03:16
10
לצפיה ב-'כלי עבודה'
כלי עבודה
16/08/2017 | 13:30
2
44
האם כדאי או בכלל אפשרי להזמין כלי עבודה בנפח גדול כמו עגלת כלים.?
לצפיה ב-'כדאי? עשה סקר שוק. אפשר? בוודאי.'
כדאי? עשה סקר שוק. אפשר? בוודאי.
16/08/2017 | 14:56
11
לצפיה ב-'רוב הסיכוי שתשלם הון על המשלוח של מוצר כזה'
רוב הסיכוי שתשלם הון על המשלוח של מוצר כזה
17/08/2017 | 17:24
16
קניה ממחו"ל משתלמת אם הנפח או המשקל של הפריט יחסית קטנים ולכן המחיר המשלוח לא ייקר את העסקה.
 
פה אתה מדבר על עגלה במשקל של 20 קילו.
 
תחפש ותראה בעצמך שהמשלוח לארץ כנראה יעלה הון אלא אם שולחים לך דרך הים אבל זה עלול לקחת זמן הגעה יותר גדול מבאוויר.
לצפיה ב-'איך ניתן לרכוש באמזון גרמניה בעזרת פייפל?'
איך ניתן לרכוש באמזון גרמניה בעזרת פייפל?
17/08/2017 | 12:39
1
30
בעבר הרחוק השתמשתי בשירות gyft על מנת לרכוש gift card לאמזון com אבל מאז האתר לא מוכר יותר לישראלים ומעולם לא בדקתי אם קרדיט באמזון אחד מועבר גם לאמזון אחר.
 
השאלה בנושא האשכול
לצפיה ב-'האתר הזה מוכרי כרטיסי גיפט לאמאזון DE'
האתר הזה מוכרי כרטיסי גיפט לאמאזון DE
17/08/2017 | 16:25
29

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא תפעול העסק שלך
אירוח בנושא תפעול...
עסוק בתפעול העסק במקום בפיתוחו? מומחה יענה לך על...
אירוח בנושא תפעול העסק שלך
אירוח בנושא תפעול...
עסוק בתפעול העסק במקום בפיתוחו? מומחה יענה לך על...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ