לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1438714,387 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'תרגום מסמכים'
תרגום מסמכים
24/06/2018 | 12:08
5

תרגום מסמכים משפטיים לחברה שלך תוך 24 שעות...
תעודת התאגדות
נסח חברה
תקנון
כנס ותרגם עכשיו .....http://bit.ly/tirgummismahim
 
לצפיה ב-'למה לא עונים להודעותיי ?'
למה לא עונים להודעותיי ?
23/06/2018 | 22:37
3
25
כתבתי פה על שתי בעיות שנתקלתי בהן ,היו צפיות אך לא תגובות .
 
לצפיה ב-'תרשמי כאן את מספר המעקב '
תרשמי כאן את מספר המעקב
23/06/2018 | 23:46
1
6
לצפיה ב-'ASFG ראה תגובתי למעלה .מעניין שזה לא מעודכן באיביי וגם לא '
ASFG ראה תגובתי למעלה .מעניין שזה לא מעודכן באיביי וגם לא
24/06/2018 | 00:11
11
במעקב משלוחים בדואר ישראל.אבל בדקתי בדואר ארהב (usps)  ושם לאחר שבדק את כל הנתונים זה כן הגיע .
 
 
לצפיה ב-'לא כל מי שצופה יודע לענות... סבלנות. בסוף ענו לך.'
לא כל מי שצופה יודע לענות... סבלנות. בסוף ענו לך.
24/06/2018 | 12:45
5
לצפיה ב-'בושם ששלחתי שעדיין לא הגיע ליעדו'
בושם ששלחתי שעדיין לא הגיע ליעדו
22/06/2018 | 00:05
3
38
אהלן ,ב 29 ביוני שלחתי לארהב בושם 30 מ"ל . ב4.6 הוא נשלח בפועל מסניף הדואר בעיר מגוריי ,ועד היום לא הגיע ליעדו לפי בדיקת מספר המעקב .
מה יכולה להיות הסיבה ?
בינתיים לא קיבלתי שום פניה מהקונה ,והכסף כבר אצלי למימוש .
 
לצפיה ב-'באיזה שירות שלחת? רשום? אקו?'
באיזה שירות שלחת? רשום? אקו?
23/06/2018 | 23:01
9
לצפיה ב-'עדכונים בעניין הבושם שנשלח ולא הגיע -כביכול'
עדכונים בעניין הבושם שנשלח ולא הגיע -כביכול
23/06/2018 | 23:24
1
15
אהלן ..תודה על התגובה .
היום עשיתי מעשה .. פשוט פניתי לשירות הדואר האמריקאי דרך המסנג'ר בפייסבוק (הנציג ענה לי תוך שניות ..)ביררנו לפי הטראקינג נאמבר והכתובת אליה זה נשלח והסתבר שהמוצר הגיע ליעדו כבר ב 6 ביוני  ווהתקבלה חתימה מהצד השני על כך שהוא הגיע .אי ביי לא עידכנה את זה עד לרגע זה .מבחינתם זה עדיין בתהליך וטרם נמסר .
 
לצפיה ב-'תיקון קטן -הוא הגיע ליעדו ב -9.6'
תיקון קטן -הוא הגיע ליעדו ב -9.6
23/06/2018 | 23:36
8
לצפיה ב-'הנחה בחנות באיביי'
הנחה בחנות באיביי
22/06/2018 | 17:44
27
שלום רב,
 
הגדרתי כמה הנחות בחנות שלי באיביי. לדוגמה, 2+ 1 מתנה ומוצר שני ב- 50%. 
כשאני מסתכל על דף המוצר או בחיפוש לא מופיע בשום מקום שיש הנחה על המוצר הזה. 
מה עשיתי לא נכון? לחצתי על order discount ב- promotions, בחרתי את סוג ההנחה, בחרתי את המוצר ולחצתי על launch. תאריכי ההנחה בתוקף. 
האם צריך לעשות משהו נוסף?
 
תודה.
לצפיה ב-'איביי הודיעה לי על השעייה אבל....'
איביי הודיעה לי על השעייה אבל....
19/06/2018 | 21:29
11
72
איביי הודיעה לי על השעייה   אבל....
  בגלל שהיה לי מספר חשבונות באיביי .  
 זו טענתם . 
  בפועל מכרתי מוצר משוכפל  של מותג מסויים   שהסינים מוכרים אותו באופן חופשי. 
    איביי הורידו את המוצר  וכנראה מכאן  ראו שיש לי מספר חשבונות   אותם לא ניסיתי להסתיר .  גם מהעובדה    שבעת פתיחת חשבון הם שואלים אם יש לי חשבונות נוספים באיביי .   השאלה  שלי   היא אם השעו אותי  למה המוצרים עדיין מופיעים למכירה באיביי  ?  אגב  שאלתי  את איביי למה השעו  אותי התשובה לא היית עיניינית  '  בגון  ' לשמור על קהילת איביי ''  ובקשו ממני למכור את המוצרים '' במקום אחר ''  מה דעתכם ? 
 תודה מראש 
 
לצפיה ב-'וזו דעתי'
וזו דעתי
19/06/2018 | 22:47
6
56
אסור למכור זיופים - וזיופים אינם מוצר משוכפל של מותג אחא זיוף. זה שיש כאלה שלא תופסים אותם? זה לא מכשיר את העבירה. אם לא עובדים לפי הכללים מעיפים אותך מאיביי (וגם מאמאזון) ללא אפשרות לחזור. והאמת? טוב שכך. נמאס מקומבינות, שקרנים, זייפנים, ושאר מושחתים
תעבדי ישר ואף אחד לא יעיף אותך
לצפיה ב-'תראה חגורות גוצ'י מזוייפות נמכרות בטונות ע'י הסינים '
תראה חגורות גוצ'י מזוייפות נמכרות בטונות ע'י הסינים
20/06/2018 | 09:51
5
45
למה נמאס ? 
לדוגמא 
 
 למה לא מעיפים אותם 
ראה  כאן 
לצפיה ב-'למה נמאס?'
למה נמאס?
20/06/2018 | 10:47
34
כי זה הפך לספורט לאומי. זה פוגע בכולם. הכל מותר ואין גבולות. ולא תופסים גם את כל הנהגים המחורבנים שעוברים באדום. מעיפים את מי שתופסים. ולא מענין אותי שום קישור למוצר מזויף יש מאות ואלפים כאלה. מענין אותי לנקות רמאים, תחמנים וגנבים. תמצאי מה למכור ותעבדי לפי הספר. לא מצליחה? תחפשי עבודה אחרת. כסף קל מדרופ וזיופים כבר לא קיים
ושוב טוב שכך!
לצפיה ב-'אז בגלל שעדיין לא תפסו את אלה שמוכרים זיופים...'
אז בגלל שעדיין לא תפסו את אלה שמוכרים זיופים...
20/06/2018 | 11:16
40
אתה רוצה גם למכור זיופים ?
 
אתה מבין שזו עבירה פלילית למכור מוצרים מזוייפים ?
העונש המירבי על עבירה זו עומד על 5 שנות מאסר וקנסות כספיים !
לצפיה ב-'תשובה של ילד'
תשובה של ילד
20/06/2018 | 13:54
2
46
למה רק אני? זה לא פייר. למה לא העיפו גם אותם? תמיד ניטפלים אלי?
כניראה שיש להנהלת איביי אינטרס לגבי הסינים. הם גם לא צריכים את איביי אגב, יש להם את עלי אקספרס שהיא פלטפורמת מכירה של זיופים מוצהרת.
אבל בכל מקרה, זו עברה על החוק לנסות למכור רפליקות.
לא יעזור לך הטיעונים. הם לא מעניניים, לא את איביי ולא אף אחד.
אתה תסתכל על עצמך, לא על אחרים.
תחפש מוצרים אמיתיים, או שאולי פיספסת את ההזדמנות שלך לסחור באיביי.
איביי נמצאים במהלך פעיל של ניקוי הזירה מדרופרים שרוצים לעשות כסף קל. מפנה את המקום לסוחרים רציניים.
לצפיה ב-'ובכל זאת אתם נשמעים תמימים .....'
ובכל זאת אתם נשמעים תמימים .....
20/06/2018 | 14:48
1
34
ים של מוצרים  משוכפלים   / ולא מזוייפים .
  זיוף הוא   למכור מוצר  ולרשום את שם המותג  כאשר הוא מזוייף .  
    הדוגמא  שהבאתי לגבי החגורה   המוכר לא רושם את שם המותג אלא GG . 
  והעצבן  שהגיב למעלה תאמר  לו שירגע .....   . 
 
לצפיה ב-'אגב על פי מה שידוע לי'
אגב על פי מה שידוע לי
21/06/2018 | 11:47
22
ניתן למכור באיביי מוצר שניראה רפליקה של מוצר ממותג בתנאי שלא תכתוב את השם מותג שהוא מחקה.
אם תכתבו unbranded ואל תזכיר בשום מקום בליסט שזה רפליקה וכו לדעתי לא אמורים להסיר לך את הליסט.
אבל
אני מאמין שבכל חברה מכובדת יש אנשי ריגול דיגיטלי שתפקידם הוא לחפש מוצרים חיקויים בזירות שונות והם מדווחים לאיביי. איביי מצידם לא מתווכחים עם חברות ומסירים מיידית את המוצרים.
בנוגע לסינים, שוב, לדעתי  הסינים לא רואים אף אחד ממטר.
מנהלים חשבונות במליונים. אם מוחקים  להם חשבון מייד יקימו אחר תחת שרת וירטואלי. זה כמו הפבלות בברזיל. המשטרה לא נכנסת לשם בכלל.
יש לסינים את פלטפורמת עלי אקספרס ולאיביי יש אינטרס חזק להתחרות בלטפורמה הזו. אם יסיר לכל הסינים ליסטים הוא יצא בהפסד.
ו....לא. אי אפשר לסחור בעליאקספרס למי שהוא ללא אזרחות סינית, אם רצית לשאול.
לצפיה ב-'סחר אלקטרוני הפך לטוב ולרע לשוק של מקצוענים'
סחר אלקטרוני הפך לטוב ולרע לשוק של מקצוענים
21/06/2018 | 22:09
3
21
ואנחנו נראה יותר ויותר חסמי כניסה מצד איביי\אמזון.
אם פעם היה פה גן עדן (בעיני גיהנום) לכל אחד לפתוח חשבון, לעסוק בדרופים בלי לדעת מה הוא מוכר וכמובן להתעסק באזור הדמדומים של הרפליקות שמאזכרות מותגים, היום העולם יותר מתיישר לכיוון זכויות היוצרים בארה"ב \ גרמניה מאשר לפרגמטיות הסינית שמאפשרת להעתיק הכול בלי להבין על מה המהומה.
להערכתי רוב מוחץ של החשבונות המושעים - מושעים על ההתעסקות במוצרים לא אותנטיים, מזויפים וכד'. 
לא שמח לאידך, אבל אני בכלל לא מופתע שהשעו אותך ממה שתיארת.
ולסיכום: בנה לך עסק לתלפיות עם מלאי אמיתי. כן, זה קשה, אבל אם תגלול אחורה תראה כמה משתמשים פה בפורום (שאני מאוד שמח להימנות עליהם) שעוסקים פה 8 שנים בתחום סחר אלקטרוני עם חשבונות יציבים ולא תשמע מאף אחד מהם שהוא מוכר תיק שאנל "כמו מקורי" ושאר ירקות.
לצפיה ב-'תוכל לשלוח לינק של מי שעוסק/ מתעסק עם איביי '
תוכל לשלוח לינק של מי שעוסק/ מתעסק עם איביי
22/06/2018 | 02:07
2
24
תוכל לשלוח לינק של מי שעוסק/ מתעסק עם איביי , 
  כ8 שנים ומרוויח כסף  ?  
 
לצפיה ב-'אם לא קשה לך אולי גם תוסיף את רשימת הספקים שלך? '
אם לא קשה לך אולי גם תוסיף את רשימת הספקים שלך?
23/06/2018 | 13:39
1
7
לצפיה ב-'האמת שאני בדיוק עובד על הדוח השנתי של 2017'
האמת שאני בדיוק עובד על הדוח השנתי של 2017
23/06/2018 | 22:29
9
ודוח של חברה בעמ זה סיוט והרואה חשבון שואל אותי שאלות שלכו תתחילו לאתר סכומים והעברות ולמה עשיתי X ולא Y.
אז בשניה שיהיה דוח שנתי ומאזן אני פשוט אשלח את הלינק לכל זה, שיהיה הכי מעניין (:
 
וברצינות שניה - סחר אלקטרוני צריך לעשות מקצועי ובשקט (וזו בהחלט עקיצה לכל המנטורים שמלמדים 20 אנשים לעשות אותו דבר) ולכן מטעמים מובנים אלה אני לא מפרסם דבר על תחום העיסוק שלי לרבות מול חברים שלי שאני מדבר איתם על סחר אלקטרוני לתוך הלילה, הם מכירים אותי שנים אבל לעולם לא נשאל אחד את השני מה אנחנו בעצם מוכרים... מין קטע כזה (:
לצפיה ב-'אריזות קרטון למשלוחי איביי'
אריזות קרטון למשלוחי איביי
21/06/2018 | 10:17
25
בוקר טוב,
למכירה אריזות קרטון למשלוחים. 
האריזות משכבת קרטון כפולה בצבע חום ובמידות 25*12*12.5.
נמכור אותן במחיר העלות שלנו - עלות נמוכה שבו נרכשה כמות גדולה.
מחיר יינתן בהמשך במידה ויהיו מתעניינים.
לצפיה ב-'נעלמו לי כל הצפיות'
נעלמו לי כל הצפיות
20/06/2018 | 23:58
2
38
אהלן ,
כבר כמה פעמים שאני שמה לב שכל הצפיות שיש לי על כל הפריטים נעלמו או הפכו לאפס באפליקציה שבנייד ,ואז אני מסירה אותה ,מתקינה מחדש ,וכו' ,ואז זה מסתדר ,ואחכ נעלם שוב .
היום שמתי לב שהצפיות נעלמו גם בנייח .
למה זה קורה ??
 
לצפיה ב-'סתם באג. אין סיבה, זה לפעמים נעלם וחוזר, בעיקר בימי שישי אגב'
סתם באג. אין סיבה, זה לפעמים נעלם וחוזר, בעיקר בימי שישי אגב
23/06/2018 | 23:02
1
4
לצפיה ב-'תודה'
תודה
24/06/2018 | 00:16
4
לצפיה ב-'כתובת החזרה שונה לכל פריט'
כתובת החזרה שונה לכל פריט
18/06/2018 | 20:52
4
42
שלום, איך ניתן להגדיר לכל מוצר באייבי כתובת החזרה שונה (נניח עובדים עם מספר ספקים, איך ניתן ברמת הפריט להגדיר עבורו כתובת החזרה)?
לצפיה ב-'לא מגדירים'
לא מגדירים
20/06/2018 | 13:58
3
16
כשלקוח פותח החזרה אתה יוצר עימו קשר ונותן לו את כתובת ההחזרה / שולח מדבקת החזרה משולמת מראש.
לצפיה ב-'נשמע קצת בעייתי, למה?'
נשמע קצת בעייתי, למה?
20/06/2018 | 18:04
2
17
כי איביי מאפשרת להגדיר ריבוי כתובות החזרה, אם כך למה הייתה אופציה כזו, אם לא ניתן לעשות בהן שימוש ולהגדיר אותן פר פריט?
השאלה איך משתמשים בהם (הם רשומים בעזרת קובץ משהו.., אך טכנית לא ברור איך השימוש בפועל).
לצפיה ב-'צודק במאה אחוז'
צודק במאה אחוז
20/06/2018 | 21:50
6
לצפיה ב-'כנראה שתלוי באופן שבו מעלים ליסטים. אולי פתרון אחד הוא ...'
כנראה שתלוי באופן שבו מעלים ליסטים. אולי פתרון אחד הוא ...
22/06/2018 | 16:01
5
לא ברור איך אתה מעלה ליסטים.
נראה לי שמספיק לתת בהגדרות המדיניות כותרת שונה לכל כתובת החזרה, ובעת העלאת הליסטים לבחור את הכותרת המתאימה, כדי לענות על השאלה. בכותרת שונה הכונה שהתוכן יהיה אותו תוכן, אפילו אותה כתובת החזרה. רק השם שונה.
אולי תפרט איך עכשיו אתה קובע כתובת החזרה, רצוי מילולית בצרוף צילומי מסך?
לצפיה ב-'מיסים ממכירות ב - איי ביי'
מיסים ממכירות ב - איי ביי
18/06/2018 | 12:58
2
43
אני שוקל להתחיל עם מכירות דרך eBay . מדובר באוסף הספרים הענק שלי . העניין הוא שאני ממשיך לקנות ספרים נדירים מדי פעם ויתכן שארצה למכור גם אותם בעתיד . שאלתי היא לגבי תשלום מיסים : האם חייב במקרה זה , אולי מישהו יודע ?
לצפיה ב-'ספרים?'
ספרים?
19/06/2018 | 22:51
1
33
אם אלו אינם פרטי אספנות מבוקשים חבל על הזמן. לגבי מיסים, תלוי בנפח העסקאות. בעיקרון אין מיסוי על מכירת מוצרים אישיים שלך (למשל על ג'ינס משומש או על רכב משומש) אבל אם זה הופך לעיסוק עם הכנסה קבועה תצטרך להתייעץ עם מנהל חשבונות
לצפיה ב-'על ספרים תמיד יש ביקוש , כפי שאני יודע'
על ספרים תמיד יש ביקוש , כפי שאני יודע
20/06/2018 | 11:32
26
זהו העניין , שלא חסר באוסף שלי ספרים נדירים , שהכל ביחד יכול לעלות סכום מכובד מאוד , אולי אפילו מאות אלפי שקלים .
בכל אופן , תודה על התגובה
לצפיה ב-'Seller Hub'
Seller Hub
18/06/2018 | 13:29
1
28
היי לכולם.
האם יש אפשרות לבטל/להפסhק להשתמש ב Seller Hub ולחזור
להשתמש בפורמט הקודם ?
לצפיה ב-'לאף אחד אין תשובה ? לא יכול להיות....'
לאף אחד אין תשובה ? לא יכול להיות....
23/06/2018 | 23:27
1
לצפיה ב-'מוצר דפקטיבי, איך להתנהל מול המוכר ואיך לערב את איביי'
מוצר דפקטיבי, איך להתנהל מול המוכר ואיך לערב את איביי
15/06/2018 | 14:11
11
40
הסיבה שאני שואל היא כי איביי כנרא שינו כמה דברים מאז הפעם האחרונה שהייתי בסיטואציה כזו.
 
קיבלתי זוג מכנסים דפקטיבים, נקרעו ברגע שהתישבתי על כסא (המידה היתה תקינה). שלחתי הודע למוכר, שבגדול מאשים אותי שבחרתי מידה לא נכונה ומבקש שפשוט אשלח לו את המוצר בחזרה והוא יזכה אותי.
 
א.האם יש דרך להימנע מהמשלוח בחזרה, סך הכל קיבלתי מוצר פגום וזה די מעצבן להוציא עכשיו כסף וזמן על משלוח.
ב. איך אני מערב את איביי בעניין כי אני לא רוצה פשוט לשלוח את המוצר בחזרה אלא לעשות את זה מסודר ואני לא רואה בממשק שום מקום לפתיחת דיספיוט.
 
אני גם מתלבט לגבי מתן הפידבק, גם אם אקבל אקבל זיכוי אני עדיין מרגיש ששלחו לי מוצר פגום שאילץ אותי במשלוח חזרה בלי שהמוכר ניסה להתנצל אלא בעיקר זרק את האחריות עלי.
לצפיה ב-'התנהלות מומלצת'
התנהלות מומלצת
15/06/2018 | 18:07
10
46
פתח החזרה או קייס, בקש להחזיר את המוצר כדי לקבל החזר מלא. צרף לקייס תמונות ובו צלם את המכנסיים הקרועים. 
 
פידבק שלילי השאר רק כמוצא אחרון. נכון, מוכרים (כמוני) מאוד לא אוהבים ואף חוששים מפידבק שלילי, מצד שני השלילי פועל גם כחרב פיפיות. כשקונה מתחיל איתי בפידבק שלילי אין לי כבר שום עניין לעזור לו. וגם אם בסוף אני אתן לו את השירות שמגיע לו, זה לא יהיה בקלות ובנחמדות שתהיה לי כשאני יודע שיש לקונה את כפתור יום הדין.
 
לכן, פתח קייס כללי \ קייס החזרה. המוכר יצטרך לספק לך תווית החזרה. ברגע שיראה שאתה מישראל הוא יצטרך ידנית לרכוש כזאת ולהעלות PDF, זה השלב שרובם פשוט מזכים ועוברים האלה...
לצפיה ב-'תודה רבה על נמענה, מה הוונה בתווית החזרה?'
תודה רבה על נמענה, מה הוונה בתווית החזרה?
16/06/2018 | 17:12
9
21
ממה שאני מכיר עלות החזרת המוצר הן על הקונה, או שמשהו השתנה?
 
לגבי מתן פידבק, אני לא מחפש להתנק במוכר. פשוט מרגיש שהשירות שלו רע. הוא שלח לי מוצר(2) דפקטיבי ובמקום להתנצל על הסיטואציה הוא פשוט מאשים אותי בסיטואציה.
לצפיה ב-'אם המוצר לא כמתואר, עלות ההחזרה היא על המוכר'
אם המוצר לא כמתואר, עלות ההחזרה היא על המוכר
16/06/2018 | 19:31
8
27
"The cost of return shipping for an item that is not as described is the seller's responsibility"
 
מופיע תחת הכותרת When an item is returned to the seller
בסעיף When a buyer wants to return an item or the item doesn't match the listing
לצפיה ב-'מעניין, לא ידעתי. מה שכן יש לי 2 אפשרויות'
מעניין, לא ידעתי. מה שכן יש לי 2 אפשרויות
18/06/2018 | 08:46
7
13
האחת היא באמת Doesn't match description or photos והשהניה Doesn't wotk or defective. בשתי הואפציות עלות ההחזרה תהיה על המוכר?
 
*המדיניות הזו של עלויות החזרה על המוכר במקרה שהמוצר לא כפי שתואר \ דפקטיבי היא משהו חדש או שככה זה היה מאז ומעולם?
לצפיה ב-'לא חושבת שזה אמור לשנות, אבל אין לי ניסיון אישי'
לא חושבת שזה אמור לשנות, אבל אין לי ניסיון אישי
18/06/2018 | 10:39
6
9
מעולם לא נדרשתי להחזיר מוצר שלא כמתואר. אני יכולה רק להתייחס למה שכתוב, ציטטתי והבאתי קישור למקור, כל המידע שם. הנוהל הזה קיים כבר כמה שנים ממה שאני מכירה.
לצפיה ב-'אוקי, עוד מעט נדע. המוכר הציע לי זיכוי חלקי מאוד. שאלת ממשק'
אוקי, עוד מעט נדע. המוכר הציע לי זיכוי חלקי מאוד. שאלת ממשק
18/06/2018 | 13:08
5
11
הממשק בתמונה.
הזיכוי החלקי לא מקובל עלי. מה הדרך הנכונה למשיך מבחינת ממשק?
האם פשוט לחכות עד ה-30 לחודש ואז תיפתח לי אופציה בממשק הזה (או במקום אחר?) לערב את איביי?
 
מה בעצם יקרה אם אלחץ על decline?
 
כפי שאני מבין כרגע אני עדיין לא בסטטוס של דיספיוט ואין אפשרות כרגע לפתוח כזה, במה בעצם זה שונה מההודעות הרגילות ששלחתי למוכר טרם פתחתי בקשת החזרה מול המוכר?
 
האם כדאי היה בכלל להתנהל מול פייפאל ולא מול איביי?
לצפיה ב-'אין לי ניסיון בזה באיביי, לא פתחתי מחלוקת מאז ששינו את הממשק'
אין לי ניסיון בזה באיביי, לא פתחתי מחלוקת מאז ששינו את הממשק
19/06/2018 | 02:27
4
13
אני מניחה שאם הצעתו אינה מקובלת עליך אתה צריך לסרב, כך זה עובד בעלי אקספרס. בד"כ יש למוכר ולקונה הזדמנות ללבן את הדברים ביניהם (המוכר מציע, הקונה יכול להסכים או לסרב) ואם זה לא קורה, יש הסלמה להתערבות של האתר (באיביי צריך לבקש, בעלי אקספרס זה אוטומטית בתאריך נקוב מראש).
 
ההבדל הוא שכרגע אתה פועל בצורה רשמית במערכת המובנית של איביי ובמידת הצורך תוכל לערב אותם. כרגע לא תוכל לערב את פייפל כל עוד יש לך מחלוקת פתוחה באיביי (וגם אין סיבה).
לצפיה ב-'בסוף בחרתי לדחות את ההצעה'
בסוף בחרתי לדחות את ההצעה
20/06/2018 | 11:32
1
10
בשלב הזה השעון לאופציה להתערבות איביי ירד מה-30 לחודש ל-22 ואני ומוכר ניהלנו מספר הודעות שבסופן קיבלתי זיכוי מלא ללא צורך לשלוח שום דבר בחזרה. הקניה נמחקה לגמרי מהאזור האישי שלי כך שלא היתה לי אופציה לספק שום פידבק על העסקה.
לצפיה ב-'שמחה שהסתדרת; כנראה עברו 60 יום מהרכישה ולכן לא ניתן להשאיר'
שמחה שהסתדרת; כנראה עברו 60 יום מהרכישה ולכן לא ניתן להשאיר
20/06/2018 | 18:00
10
משוב. אבל רכישות לא נעלמות, הן פשוט מאורכבות. כברירת מחדל מוצגות רק העסקאות מ-60 הימים האחרונים, וכדי להציע עסקאות מהשנה הקלנדרית הנוכחית או מהשנתיים שקדמו לה, צריך לשנות את בחירת התצוגה בראש העמוד.
לצפיה ב-'לגבי אליאקספרס, יצא לך להתנהל מול מוכר אחרי שזמן דיספיוט תם?'
לגבי אליאקספרס, יצא לך להתנהל מול מוכר אחרי שזמן דיספיוט תם?
20/06/2018 | 11:35
1
11
אני כמעט ולא משתמש באתר ואחרי קניה לא מוצלחת גילית שמרגע קבלת המוצר יש לי בדיוק שבועיים לפתוח דיספיוט (בניגוד לחצי שנה מרגע הקניה באיביי). חוץ מלפנות לחברת האשראי יש מה לעשות (המוכר לא עונה)?
לצפיה ב-'לא. אני מזמינה מעלי מוצרים זולים ולא מצפה לאחריות מהסינים'
לא. אני מזמינה מעלי מוצרים זולים ולא מצפה לאחריות מהסינים
20/06/2018 | 17:58
5
לצפיה ב-'שאלה לגבי combined shipping'
שאלה לגבי combined shipping
18/06/2018 | 11:49
21
האם אפשר להציע הנחה של נניח 20% על דמי המשלוח במידה וקונה רוכש שני פריטים או יותר, במקום להגדיר שמשלוח על פריט שני יעלה נניח 4 דולר במקום 6 ? 
ואם כן, איך עושים את זה ? 
מאחר ועל כל פריט שאני מוכרת דמי המשלוח משתנים בהתאם למשקלם אני מעדיפה לתת הנחה קבועה באחוזים.
 
תודה לעונים
לצפיה ב-'עמלת המרה פייפאל או של בנק הדואר?'
עמלת המרה פייפאל או של בנק הדואר?
17/06/2018 | 22:18
14
למשוך כסף מפייפאל לבנק הדואר-
את עמלת ההמרה של פייפאל מדולר לשקל אני יכולה לראות באתר, עמלת המרה של בנק הדואר מדולר לשקל יותר זולה משל פייפאל או לא? מישהו יודע?
לצפיה ב-'נעליים - כמה מיסים אשלם?'
נעליים - כמה מיסים אשלם?
17/06/2018 | 19:20
4
22
באיביי המחיר הוא 302 שקלים (או 110 דולר קנדי).
המשלוח הוא סביבות 55 שקלים (או 20 דולר קנדי).
המשלוח לא מיוחד עם חברת שליחויות אלא דרך הדואר (Standard Int'l Shipping).
בהנחה ויתפסו בכניסה לארץ, כמה מיסים אני אצטרך לשלם?
והאם אשלם כשאבוא לקחת את הנעליים מהדואר או במקום אחר?
 
 
לצפיה ב-'תשלם 17% מע"מ כשתבוא לקחת בדואר'
תשלם 17% מע"מ כשתבוא לקחת בדואר
19/06/2018 | 02:30
3
4
לצפיה ב-'תודה. 17 אחוז כולל המשלוח, או בלעדיו?'
תודה. 17 אחוז כולל המשלוח, או בלעדיו?
19/06/2018 | 22:10
2
4
לצפיה ב-'עקרונית כולל, מעשית בד"כ לא (כי נדיר שמצהירים על מחיר כולל)'
עקרונית כולל, מעשית בד"כ לא (כי נדיר שמצהירים על מחיר כולל)
19/06/2018 | 23:58
1
3
לצפיה ב-'תודה רבה וסליחה על המענה המאוד מאוחר.'
תודה רבה וסליחה על המענה המאוד מאוחר.
25/06/2018 | 01:36
לצפיה ב-'העברת מספר מעקב מ-Etsy ל-PayPal'
העברת מספר מעקב מ-Etsy ל-PayPal
17/06/2018 | 09:09
2
28
לאשתי יש חנות ב-Etsy ששם היא מכניסה את מספר המעקב (Tracking Number) למשלוח. כיצד ניתן להעביר את המספר הזה באופן אוטומטי גם ל-PayPal לטובת תיעוד המעקב גם שם?
רציתי להכניס את הנושא לפורום Etsy, אבל הוא נראה לא פעיל במיוחד.
לצפיה ב-'אני הייתי במקומך כותב מייל לשירות הלקוחות שלהם'
אני הייתי במקומך כותב מייל לשירות הלקוחות שלהם
17/06/2018 | 13:15
12
לצפיה ב-'אין אפשרות אוטומטית'
אין אפשרות אוטומטית
17/06/2018 | 18:38
13
ניתן להדביק אותו בפייפאל
לצפיה ב-'מחפש סוכנים למכירה באינטרנט'
מחפש סוכנים למכירה באינטרנט
17/06/2018 | 14:43
32

חברת צ'רמוקס מחפשת סוכנים רציניים ואחראיים לעבודה בפרסום של מוצר באינטרנט, ובעיקר בפייסבוק.
* שעות עבודה גמישות - לבחירת העובד.
* ללא שום התחייבות לזמן עבודה מינימלי.
* רווח נקי ללא שום השקעה כספית.
* עבודה מכל מקום, אפשר אפילו מהפלאפון!
* אופציה לבונוסים למשקיעים.
לפרטים, נוה naveh8@gmail.com
לצפיה ב-'יתכן שאיביי הורידו עמלות למוכרים ?'
יתכן שאיביי הורידו עמלות למוכרים ?
16/06/2018 | 12:28
1
35
חודש שעבר מכרתי רק פריט אחד ב- 17 דולר.
היום קיבלתי מייל מאיביי שאחויב ב- 1.63 דולר (במקום 1.7 דולר).
 
לצפיה ב-'אם פתחת חנות לאחרונה'
אם פתחת חנות לאחרונה
17/06/2018 | 13:19
35
אז העמלה עם חנות היא 9 אחוז ולא 10.
לצפיה ב-'ימים טובים להעלאת ליסטים'
ימים טובים להעלאת ליסטים
16/06/2018 | 20:30
2
37
הי,
האם יש ימים טובים יותר ופחות בשבוע להעלאת ליסטים?
לצפיה ב-'את עובדת מול זירה ספציפית בלבד?'
את עובדת מול זירה ספציפית בלבד?
17/06/2018 | 13:17
1
24
האם הלקוחות שלך מתפלגים מכל העולם או רק מארה"ב.
אני אישית מעולם לא הבנתי את היתרון להעלות מוצרים בשעה מסויימת, או ביום מסויים, אלא אם מדובר במכירה פומבית שעדיף שתסתיים בסופ"ש
יהיו יותר מץחרים על המוצר.
במכירה BIN זה מיותר. ממילא ה מוצרים נשארים לטווח ארוך.
לצפיה ב-'אין חוק קבוע בנדון'
אין חוק קבוע בנדון
21/06/2018 | 10:20
6
גם במכירה פומבית זה כבר לא קבוע.
בזמנו, רוב הקונים היו אמריקאיים והיינו מתזמנים את המכירה הפומבית ל 2 בלילה שעון ישראל.
היום איביי גלובלית, ויש לקוחות מרחבי העולם, יותר משבעבר.
לצפיה ב-'משיכה לכרטיס ויזה'
משיכה לכרטיס ויזה
17/06/2018 | 02:30
23
שלום, כדי למשוך מפייפאל בדולר באמצעות ויזה חוץ בנקאי רגיל, האם צריך בשביל זה חשבון דולרי או לא?
תודה
לצפיה ב-'פייפאל ובנק הדואר להגדיר עמלת המרה לבנק'
פייפאל ובנק הדואר להגדיר עמלת המרה לבנק
15/06/2018 | 02:43
19
היי,
יש אפשרות להגדיר דבר כזה בפייפאל שאת עמרת מטבע מדולר לשקל בנק הדואר יעשה ולא פייפאל? יש לי בבנק הדואר רק חשבון שיקלי תודה

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום תביעות ייצוגיות
פורום תביעות ייצוגיות
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
כהן ישראלי ושות' - משרד עו
כהן ישראלי ושות'

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ