לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'משלוח אקספרס מאמזון - האם מקבלים רשימון או מסמך כל שהוא ?'
משלוח אקספרס מאמזון - האם מקבלים רשימון או מסמך כל שהוא ?
21/02/2017 | 10:42
7
16
מישהו פעם הזמין משהו באמזון עם משלוח אקספרס ?
מעניין אותי לדעת האם מקבלים מסמך כל שהוא מחברה ישראלית בה רשום מספר הרשימון
לצפיה ב-'למה הכוונה ב"משלוח אקספרס"? באיזה סוג מוצר מדובר?'
למה הכוונה ב"משלוח אקספרס"? באיזה סוג מוצר מדובר?
21/02/2017 | 14:11
6
7
לצפיה ב-'בלי קשר למוצר מסוים. יש אופציה למשלוח אקספרס'
בלי קשר למוצר מסוים. יש אופציה למשלוח אקספרס
21/02/2017 | 18:12
5
5
זה נקרא AmazonGlobal Expedited Shipping
לצפיה ב-'יש קשר: מדובר ב-Global Shipping, לא כל המוצרים נשלחים כך'
יש קשר: מדובר ב-Global Shipping, לא כל המוצרים נשלחים כך
21/02/2017 | 18:23
6
ראשית, מוצרי מדיה (ספרים, תקליטורים) נשלחים עדיין בדואר רגיל.
שנית, באמזון יש זירת מכירות בדומה לאיביי (Market Place) ואמנם חלק מהמוכרים בה משתמשים במחסנים של אמזון (FBA) אבל רבים שולחים עצמאית, ואז משלוח אקספרס לא חייב להיות זה של אמזון.
 
לא הבנתי את השאלה לגבי "מספר רשימון" ולמה זה קשור למשלוח אקספרס דווקא. אתה מייבא מוצר, לא מייצא אותו... מה בדיוק אתה צריך? האם התכוונת למספר מעקב?
לצפיה ב-'Expedited זה לא משלוח אקספרס. והתשובה לשאלה שלך היא לא'
Expedited זה לא משלוח אקספרס. והתשובה לשאלה שלך היא לא
21/02/2017 | 18:51
3
6
לצפיה ב-'חבל...גם לא נראה שיש עם מי לדבר בישראל לגבי זה'
חבל...גם לא נראה שיש עם מי לדבר בישראל לגבי זה
21/02/2017 | 19:19
2
4
לצפיה ב-'ולמה שיהיה? אתה לא הלקוח המשלם, לעמיל המכס אין סיבה לדבר אית'
ולמה שיהיה? אתה לא הלקוח המשלם, לעמיל המכס אין סיבה לדבר אית
21/02/2017 | 22:29
1
4
ך.
לצפיה ב-'זה אמנם לא משלם ישירות לחברת השילוח אבל אני עדיין זה שמשלם'
זה אמנם לא משלם ישירות לחברת השילוח אבל אני עדיין זה שמשלם
22/02/2017 | 00:06
1
את המיסים בסופו של דבר
לצפיה ב-'דואר ישראל והמשלוחים העלומים'
דואר ישראל והמשלוחים העלומים
20/02/2017 | 17:10
4
41
זה 15 יום שדואר ישראל מעכב לי חבילות שנשלחו ולא מוציא אותן מהארץ. מישהו יודע איך זה עובד שם בארץ הדואר?
RR555865005IL
In Transit
Israel(Israel Post)
Unknown
Latest Event -- 2017-02-05 00:00 Shikun Alia, Kfar Saba, Received for mailing and was forwarded for processing
RR555864945IL
In Transit
Israel(Israel Post)
Unknown
Latest Event -- 2017-02-05 00:00 Shikun Alia, Kfar Saba, Received for mailing and was forwarded for processing
RR713803827IL
In Transit
Israel(Israel Post)
Unknown
Latest Event -- 2017-01-26 00:00 Shikun Alia, Kfar Saba, Received for mailing and was forwarded for processing
RR555864971IL
In Transit
Israel(Israel Post)
Unknown
Latest Event -- 2017-01-30 00:00 Shikun Alia, Kfar Saba, Received for mailing and was forwarded for processing
RR555864910IL
In Transit
Israel(Israel Post)
Unknown
Latest Event -- 2017-01-30 00:00 Shikun Alia, Kfar Saba, Received for mailing and was forwarded for processing
לצפיה ב-'מוזר שזה לא יצא מישראל שבועיים'
מוזר שזה לא יצא מישראל שבועיים
20/02/2017 | 20:19
24
בדרך כלל זה יוצא תוך מספר ימים
לצפיה ב-'יכול להיות שהשק תקוע בנתב"ג'
יכול להיות שהשק תקוע בנתב"ג
21/02/2017 | 08:15
2
24
ומתעכב. זה קרה לי כמה פעמים, שמשלוחים (בעיקר ליעדים ספציפים) עזבו את הארץ רק לאחר שבועיים.
אין הרבה מה לעשות, רק לעקוב אחר מספרי המעקב בדואר ישראל ובמדינות היעד.
אם אתה רואה שזה מתארך, כדאי לצור קשר עם הלקוח ולעדכן אותו שיש עיכוב שאינו תלוי בך ואתה מנהל מעקב אחר המשלוח שלו.
 
לצפיה ב-'זה קרה לי מספר פעמים, רק על משלוחים לאמזון'
זה קרה לי מספר פעמים, רק על משלוחים לאמזון
21/02/2017 | 17:44
10
אף פעם לא על משלוח רגיל.
אולי הברקוד של אמזון עושה להם משהו.
לצפיה ב-'השק הזה עלה לי איזה 700 שח רק דמי משלוח'
השק הזה עלה לי איזה 700 שח רק דמי משלוח
21/02/2017 | 20:50
9
ודואר ישראל החוצפן שם אותו בצד בנתבג.
אני מגיש תלונה במשרד התקשורת.
שיקבלו עוד פעם קנס של כמה מליונים.
לצפיה ב-'אפשרויות המרה ב-Paypal, אשמח לעצה מה לסמן'
אפשרויות המרה ב-Paypal, אשמח לעצה מה לסמן
20/02/2017 | 23:15
5
31
שלום רב,
 
נכנסתי להגדרות בחשבון ה-Paypal שלי, ועלו לי תהיות לגבי מה יותר כדאי - 
 
1. השתמש בתהליך ההמרה של PayPal כדי להשלים את העסקה באמצעות המטבע של הכרטיס שלי. 
 מטבע העסקה המקורית והסכום המומר שבו אחויב מפורטים לנוחותי. אני מבין שוויזה ומאסטרקארד מציעות תהליך המרת מטבע. בחרתי לא להשתמש בתהליך המרת המטבע של ויזה ומאסטרקארד, ולא אבוא בטענות למאסטרקארד או ויזה בנוגע לכל סוגיה הנוגעת להמרה זו.
 
2. חייבו אותי במטבע המופיע בחשבונית של המוכר.
 לא אדע מהו שער החליפין שחל על המרת מטבע זו עד שאקבל את פירוט החיובים ממנפיק הכרטיס שלי. אני מאשר כי על-ידי בחירה באפשרות זו, מנפיק הכרטיס שלי יקבע את שער החליפין שיחול על עסקה זו, וכי לא אקבל פרטים לגבי שער החליפין או כל עמלת חליפין נוספת שתחול עד שאחויב על-ידי מנפיק הכרטיס שלי.
 
ניתן לראות בתמונה המצורפת.
 
תודה רבה מראש
לצפיה ב-'זה תלוי בשער החליפין של כרטיס האשראי שלך.'
זה תלוי בשער החליפין של כרטיס האשראי שלך.
21/02/2017 | 08:18
1
22
אתה יכול לצור קשר עם חברת האשראי ולברר לפי איזה שער הם ממירים.
ממה שכותבים פה בפורום, השער של פייפאל הוא הגרוע ביותר.
אם מדובר בעסקה משמעותית של מאות דולרים, כדאי לבדוק לפני שמשלמים.
 
לצפיה ב-'שער ההמרה של פייפאל שערורייתי'
שער ההמרה של פייפאל שערורייתי
21/02/2017 | 08:29
20
תמיד כדאי לבדוק, אבל ב-99.9% שכדאי לבצע את ההמרה דרך כרטיס האשראי.
לצפיה ב-'לא להמיר דרך פייפל. ההמרה שלהם גרועה מכל כרטיסי האשראי כאן'
לא להמיר דרך פייפל. ההמרה שלהם גרועה מכל כרטיסי האשראי כאן
21/02/2017 | 19:16
2
9
  • עמלת ההמרה הסטנדרטית של חברות האשראי בישראל (לפני הנחות שבד"כ אפשר לקבל) היא 2.5% מעל לשער היציג (אני משלמת 1.4% בכרטיס אשראי עסקי, ויש הסדרים טובים יותר).
  • עמלת ההמרה של פייפל היא כיום 2.5% (ובעוד חודש תעלה ל-3%) מעל לשער בנקאי (שהוא גבוה יותר).
 
כפי שנכתב מעליי, הסיכוי שישתלם לך להמיר דרך פייפל הוא אפסי. אולי רק אם יש לך יתרה בחשבון (פייפל) במטבע אחר שאתה מעדיף לנצל.
לצפיה ב-'יש לי ויזה. שיניתי להמרת האשראי'
יש לי ויזה. שיניתי להמרת האשראי
21/02/2017 | 19:19
1
9
תודה
לצפיה ב-''
21/02/2017 | 19:24
3
לצפיה ב-'שאלות לגבי מכירה באיביי (חד פעמי ) ויתרה שלילית בפייפאל'
שאלות לגבי מכירה באיביי (חד פעמי ) ויתרה שלילית בפייפאל
19/02/2017 | 20:52
6
50
יש לי מוצר בבית שהוא עם פגם ייצור והוא משומש .(שייך לתחום מסויים)
והמטרה שלי היא למכור ולקנות חדש.
אך הבנתי מאחרים שברגע שאני מוכר את המוצר כמוכר חדש עליי להמתין 21 יום או עד מסירתו לקונה.  ואם הקונה מחליט שהוא רוצה להחזיר , אני נכנס ליתרה שלילית . במידה ואין לי כסף בבאלנס.
אז השאלות שלי הן :
1.לקונה יש הגנה של פייפאל עד 180 יום , האם זה אומר שהוא יכול להתחרט ולחליט להחזיר עד סיום התקופה הזאת ולקבל החזר  ?
2. לקונה יש זכות להחזיר את המוצר מכל סיבה ולקבל החזר? 
3.אם אני נכנס ליתרה שלילית , אני יכול לכסות את זה עלידי המחאת מט"ח מבנק לאומי לחשבון בנק של פייפאל שבארה"ב?
4.הקונים נוטים להחזיר את המוצר ששלחתם ולקבל החזר? אם כן מה אתם עושים במצב כזה שכבר בזבזתם את הכסף (נגיד זה סכום גדול ) וזה בעיה לכסות את היתרה השלילית  כרגע?
תודה רבה .
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
20/02/2017 | 11:53
5
25
כל מוכר חדש באיביי נכנס לתקופה הנקראת JAIL TIME ובה הכסף מושהה בפייפל עד שהמוצר יגיע ללקוח. המטרה היא לבדוק את המוכר ואת הרצינות שלו בעסק. תקופה זו אמורה להסתיים אחרי שלושה חודשים, בה הוכחת שאתה  נותן שירות טוב ללקוחות והמוצרים שלך מגיעים בזמן. תסתכל על זה כמו תקופת נסייון בעבודה חדשה.
 
אם הקונה ירצה להחזיר, במידה וסיבת ההחזרה מוצדקת (מוצר לא כמתואר, פגום, לא בצבע הנכון וכו) מחיר המשלוח יהיה על המוכר.
במדיה והקונה  רוצה להחזיר סתם כי לא בא לו, עלות המשלוח תהיה עליו ולא עליך
אתה מאשר החזרה, , ממתין עד המוצר יחזור. לאחר שבחנת אותו ואישרת שהוא במצב שתואר אתה מחזיר ללקוח את הכסף.
במדיה והמוצר אינו עונה ליתאור ששלח הלקוח, אתה יכול ליצור קשר עם איביי בשירות הלקוחות ולהסביר להם שיש לך בעיה עם ההחזרה. אבל בוא, דייה צרה לשעתה. 
במידה ולא תבזבז את הכסף, אתה לא תיכנס ליתרה שלילית, הכסף ישתחרר עד שהמוצר יגיע ללקוח ותשמור אותו בחשבון פייפל , במידה ותצטרך לבצע החזר הכסף יחזור ללקוח כלעומת שבא.
 
רק לידיעה:
מוכר חדש באיביי מוגבל לפרסם -10 מוצרים בחודש או 500 דולאר..
 
אני לא ממליץ לך לפרסם מוצר במאות דולארים. איביי חשדנים כלפי מוכרים חדשים ועלולים לסגור לך את החשבון. תתחיל עם מוצרים זולים מאוד ותצבור פידבקים.
במידה ואתה רוצה רק למכור חד פעמית, מומלץ להיעזר במישהו שיש לו חשבון מוכר שימכור עבורך תמורת אחוזים.
 
בכל מקרה, מאוד חשוב להצהיר במדוייק על מצב המוצר עם תיאור מפורט כולל תמונות שמדגישות את הפגמים בו. כך תימנע מקיסיים והחזרות.
בהצלחה
לצפיה ב-'תודה רבה על המידע אך השאלות שלי לא ממש נענו '
תודה רבה על המידע אך השאלות שלי לא ממש נענו
20/02/2017 | 20:18
4
21
אשמח אם תענה לי עליהן .
ואם מדובר במוצר של סה"כ כמה עשרות דולרים עדיין מומלץ להיעזר במישהו שיש לו חשבון מוכר וותיק?  למה שאני לא אמכור עצמאית ?,למה שאהיה תלוי במישהו אחר ועוד זה ירד לי מהסכום הסופי אחרי 10 אחוז עמלות של איביי.
לצפיה ב-'בוא ניראה על מה לא עניתי לך'
בוא ניראה על מה לא עניתי לך
20/02/2017 | 21:51
1
21
אם ביזבזת את הכסף ויהיה החזר, האם תהיה יתרה שלילית?
לא. הכסף יגבה מכרטיס האשראי שלך.
 
האם הלקוח יכול להחזיר תוך 180 יום?
בגדול הלקוח יכול לפתוח קייס או באיביי או בפייפל. באיביי עד 60 יום, בפייפל עד 180.
אם יפתח באיביי, לא יוכל לפתוח בפייפל אלא אם בחר סיבה שונה.
לקוחות אינם יושבים וחושבים איך לדפוק אותך המוכר.
אם מקבלים מוצר לא תקין או לא כמתואר, יפתחו החזרה.
אם סתם רוצים להחזיר, עלות המשלוח חזרה תהיה על הקונה.
אתה בתור מוכר, יש לך אחריות  לתאר את המוצר בצורה מדוייקת ביותר, כולל תמונות חדות ומפורטות. במידה ויש בעיה של צבע בגלל תאורה, חשוב שתציין את זה.
במידה ויש בעיה של פורפורציה, חשוב שתתאר מה המידות. אולי אפילו לשים סרגל ליד המוצר.
 
בקשר לשאלתך האחרונה. אפשר למכור מוצר בכמה עשורת דולארים. אתה לא חייב להיות תלוי במישהו אחר.
פשוט ציינת שזו מכירה חד פעמית.
חשוב שתהיה מודע שחשבון בעל אפס פידבקים אינו מוכר בקלות.
אם יש לך מספר יפה של פידבקים של קנייה זה יכול לעזור.
 
 
לצפיה ב-'תודה רבה על התשובות'
תודה רבה על התשובות
21/02/2017 | 18:14
4
 
 
לצפיה ב-'למה לא למכור עצמאית? כי זו טרחה רבה וסיכון לא קטן'
למה לא למכור עצמאית? כי זו טרחה רבה וסיכון לא קטן
21/02/2017 | 18:53
1
7
נכון שאדם אחר יגבה ממך עמלה כלשהי כנראה (אלא אם הוא חבר / קרוב משפחה / סתם בא לו לעשות לך טובה) אבל הוא גם יחסוך לך לא מעט השקעה של זמן, לימוד ועבודה: להכיר את המערכת (מהצד של המוכר!), להכין דף מכירה, להגדיר כל מה שצריך, לקרוא את כל הכללים שמחייבים אותך (לאף אחד לא אכפת שאתה מוכר חדש ולא מכיר, את איביי זה לא מעניין, והלקוחות מצפים לשירות מקצועי 100% ולא סלחניים לטעויות), לטפל בלקוחות... זה לא פשוט. מן הסתם אם אתה בונה עסק זו השקעה הכרחית; אבל אם זה חד פעמי, לשם מה? אם תטעה (טעויות של מתחילים, או תיפול על קונה נוכל) לא יהיו הנחות ולא ויתורים; אתה עלול ליפול בגדול, ובמקום להרוויח 90% להפסיד הכול (כולל את דמי המשלוח).
לצפיה ב-'וואו זה נשמע ממש נורא.. ואיזה טעויות יש למתחילים?'
וואו זה נשמע ממש נורא.. ואיזה טעויות יש למתחילים?
21/02/2017 | 19:07
3
חשבתי זה יהיה מספיק לתאר עד פרטי פריטים את המוצר כולל תמונות .
ולחכות לקונה .. אין מתחרים שמוכרים את אותו מוצר לא חדש ולא יד שנייה ... יש בחנות אבל זה יקר יותר ...
לצפיה ב-'מה זה המספר מעקב הזה שמתחיל UPAAA0000002 ?'
מה זה המספר מעקב הזה שמתחיל UPAAA0000002 ?
19/02/2017 | 10:46
17
32
היי המשלוח מאיביי עם GSP וככה מתחיל לי המספר מעקב ואני לא יודע לאיזו חברה הוא שייך   ובנוסף איביי לא עונים לי כבר כמה ימים לגבי זה שכבתי להם שהוא לא עובד לי. UPAAA000000213464974 (ככה בגדול הוא נראה רק ששינתי את הספרות ).
 
תודה לעוזרים.
לצפיה ב-'תלחץ על המספר'
תלחץ על המספר
19/02/2017 | 17:31
16
32
ותקבל נתוני מעקב.
זה לוקח כמה ימים עד שרואים נתונים.
לצפיה ב-'תודה וקבלתי אתמול מייל שהחבילה שלי התקבלה אצלם.אבל יש לי שאל'
תודה וקבלתי אתמול מייל שהחבילה שלי התקבלה אצלם.אבל יש לי שאל
19/02/2017 | 20:10
15
32
לא לקחתי בחשבון שהשליחה וההגעה למרכז GSP יקחו 10 ימים.
הסכמתי לשלם 32 דולר למשלוח (רק בגלל שהניסיון הקודם שלי עם משלוח מUK היה יחסית טוב ומהיר.. ב21 למרץ המוכר שלח והשליח מסר לי ב28 למרץ.
אחרת משלוח דרך USPS ישיר לישראל היה מגיע יותר מהר מהמשלוח הנוכחי.
 
כדי שאדע להבא , השאלה שלי , האם אפשר לבקש מהמוכר שישלח את החבילה עם USPS במקום GSP?  או שהם לרוב לא מסכימים לעשות את זה כי הם לא מכוסים כמו בGSP?
 
לצפיה ב-'לא וכן'
לא וכן
20/02/2017 | 01:15
4
20
1) לשאול אפשר הכול, אבל ברגע שמוכר הגדיר GPS במכירה הוא יוכל לשלוח ישירות ב-USPS רק בתוך ארה"ב. לא ניתן לעקוף זאת בתוך המכירה. כדי לשלוח לך ישירות הוא יצטרך להכין מכירה חדשה.
 
2) אכן, מניסיוני הם לרוב לא מסכימים. GPS זה ראש קטן וזה ראש שקט, ולרבים מהם לא אכפת שהלקוחות משלמים הרבה יותר כי יש להם די לקוחות בלאו הכי.
לצפיה ב-'היי'
היי
20/02/2017 | 10:28
3
17
הוא לא יכול לשלוח לי דרישת תשלום חדשה ? פעם מוכר שלא שלח לישראל  הסכים לשלוח ושלח לי דרישת תשלום דרך איביי על סכום אחר.
 
אוקי במקרה שלי זה היה מוכר שהוא פרטי בכלל , סתם רצה להיפטר מהפריט שהיה לו בבית. 
לצפיה ב-'לא. זה לא כמו הוספת מדינה שלא הייתה כלולה במקור.'
לא. זה לא כמו הוספת מדינה שלא הייתה כלולה במקור.
20/02/2017 | 14:39
2
17
למיטב הבנתי ברגע שהמוכר מעדכן GPS הוא כבר לא מגדיר מדינות ומדיניות משלוחים; הוא מבחינתו שולח רק בתוך ארה"ב, וכל קונה מכל העולם יכול לקנות ממנו, בתנאי השירות של איביי. הוא שולח לאיביי והם מטפלים בכל השאר. זה שירות של איביי, לא שלו. ומרגע שהוא מסמן GPS לא ניתן לעקוף זאת באותה מכירה. כלומר כדי למכור לך ישירות הוא יצטרך להכין עבורך מכירה חדשה.
לצפיה ב-''
20/02/2017 | 16:44
7
לצפיה ב-'הבנתי ,תודה רבה'
הבנתי ,תודה רבה
20/02/2017 | 20:02
6
לצפיה ב-'אתה צריך להבין את הפסיכולוגיה האמריקאית'
אתה צריך להבין את הפסיכולוגיה האמריקאית
20/02/2017 | 16:49
9
23
המוכרים ההם, יש להם קהל של 250 מליון לקוחות פוטנציאלים עם משלוח תוך יומיים שלושה.
אנחנו לא מעניניים אותם בכלל.
מבחינתם משלוח מחוץ לארה"ב זה סיכון, התעסקות בקייסים, איחורים. בשביל מה לו?
בתוכנית GSP הוא שולח למרכז ההפצה בקנטקי, איביי מטפלים בכל העסקה, כולל החזרות, קייסים. הכל אוטומטי עבורו.
אז אם לא מתאים ללקוח במדינה קקיונית שאינה ארה"ב לקנות כי יקר לו, שלא יקנה. לא שווה לו להתעסק בזה.
 
אגב יש מוכרים ששולחים ישירות. אינני יודע אם המחיר שווה. צריך לבצע מיון על פי מחיר ולראות. לא חיביים גם לקנות דווקא מארה"ב. תלוי במוצר.
לצפיה ב-'אני מבין אותם , אני חושב שכל אחד היה בוחר לעשות כך .'
אני מבין אותם , אני חושב שכל אחד היה בוחר לעשות כך .
20/02/2017 | 20:03
8
15
תודה גם לך
לצפיה ב-'גם אני מבינה, אבל למרבה השמחה לא כל אחד בוחר לעשות כך'
גם אני מבינה, אבל למרבה השמחה לא כל אחד בוחר לעשות כך
20/02/2017 | 20:16
7
14
לא חסר שוק בארה"ב, אבל גם לא חסרה תחרות... ושליחה לרוב העולם המערבי מכפילה את כמות הלקוחות הפוטנציאליים פי כמה. אם אתה שולח משהו יקר באמת לא שווה להסתכן, אבל אז גם בד"כ משתלם ללקוח לקנות ממך כך. לעומת זאת במוצרים קלים וזולים לא פעם קורה שמחיר המשלוח ב-GSP פשוט מופרך ומעשית לא יהיו לך קונים מחוץ לארה"ב. לא כל המוכרים מודעים לכך (הם לא רואים את המחיר המוצג לקונים כשהם מסמנים) אבל יש כאלה שמודעים והם לא רוצים לוותר על שאר העולם. כל אחד ושיקוליו.
לצפיה ב-'הבנתי, תודה רבה . אגב אני דווקא הולך לכיוון של מוצרי יד שניה'
הבנתי, תודה רבה . אגב אני דווקא הולך לכיוון של מוצרי יד שניה
20/02/2017 | 20:24
6
11
יד שנייה ממוכרים פרטיים ,האם הם בדרך כלל מעדיפים את GSP?
 
לצפיה ב-'אין כאן כללים, זה יכול להשתנות בין מוכר למוכר'
אין כאן כללים, זה יכול להשתנות בין מוכר למוכר
20/02/2017 | 20:28
1
14
ואין לי סטטסטיקה אישית; בתקופה שהזמנתי בעיקר מוצרים יד שנייה מארה"ב עוד לא היה GPS, ובכל מקרה רוב ההזמנות שלי ממוכרים אמריקניים הן בתוך ארה"ב (לפני שמישהו מארה"ב מגיע לארץ) כי גם המשלוחים הישירים יקרים מאוד.
לצפיה ב-'הבנתי תודה '
הבנתי תודה
21/02/2017 | 18:16
2
לצפיה ב-'אתה גר בארה"ב?'
אתה גר בארה"ב?
20/02/2017 | 21:53
3
10
לצפיה ב-'את מי אתה שואל? '
את מי אתה שואל?
21/02/2017 | 18:18
2
9
אם אותי , אז התשובה היא לא.
לצפיה ב-'אותך. הוא יודע שאני גרה בישראל... '
אותך. הוא יודע שאני גרה בישראל...
21/02/2017 | 18:28
1
6
לצפיה ב-'אוקיי'
אוקיי
21/02/2017 | 19:09
2
לצפיה ב-'פורום אמזון'
פורום אמזון
21/02/2017 | 11:01
2
22
האם יש בתפוז פורום עבור מכירות באמזון?
איזה פורומים נוספים מומלצים קיימים לגבי אמזון?
 
לצפיה ב-'יש בפייסבוק המון קבוצות בכל הנושאים'
יש בפייסבוק המון קבוצות בכל הנושאים
21/02/2017 | 12:47
13
לצפיה ב-'אין פורום ייעודי בתפוז, אבל עוסקים כאן גם באמזון לא מעט'
אין פורום ייעודי בתפוז, אבל עוסקים כאן גם באמזון לא מעט
21/02/2017 | 14:10
13
יש בתפוז פורום ייעודי לאטסי.
לצפיה ב-'רכישה של גופי תאורה מחנות באנגליה'
רכישה של גופי תאורה מחנות באנגליה
20/02/2017 | 16:15
1
40
אני במחשבה לרכוש מספר גופי תאורה בחו״ל (אנגליה), במקום לרכוש בארץ (הם, ספציפית, משמעותית זולים יותר שם)
ראיתי באתר המכס את המכסים, אם זה באמת נופל בקטגוריה הזו (מנורות-מתאמי תאורה) אז בסה״כ, על כל העסקה, כשתגיע לארץ - אשלם תוספת של 28.7% או 17%, או שיש עוד מיסים שעלי לקחת בחשבון?
האם גופי תאורה באמת נופל בקטגוריה הזו? אין אף קטגורה אחרת שעוסקת בתאורה...
תודה
לצפיה ב-'ענו לך בפורום צרכנות:'
ענו לך בפורום צרכנות:
20/02/2017 | 20:41
22
לצפיה ב-'Global Shipping Program ללא קוד מעקב? יש חיה כזאת?'
Global Shipping Program ללא קוד מעקב? יש חיה כזאת?
20/02/2017 | 18:18
2
16
היי  , רכשתי מוצר באיביי , והמשלוח היה כדרך Global Shipping Program של  ebay , שילמתי את העלות הגבוהה כרגיל, + הוצאות של מיסים על מנת למנוע כניסה של המוצר ודרישתם ממני, המוכר טוען ששלח , אך טוען שאין קוד מעקב לכך, 
 
השיטת משלוח משום מה נראית שונה כעת בדף המכירה Shipping service International Priority Shipping והזמני משלוח עלו לFeb 28, 2017 - Friday, Mar 3, 2017 , 
 
האם מרגיש שהמוכר עשה איזו קומבינה על הדמי משלוח? (שלח שלא באמצעות תוכנית המשלוחים של ebay?) האם הגיוני שאין קוד מעקב?
 
או שאני סתם פרנואיד?
לצפיה ב-'היי אני לא יודע ממש לענות לך על השאלה אבל .'
היי אני לא יודע ממש לענות לך על השאלה אבל .
20/02/2017 | 20:06
11
אבל דואר רגיל לא יגיע אליך עד הבית ומה שדרך GSP זה מגיע עם שליח.
כך שבסופו של דבר תדע אם הוא שלח בדרך אחרת.
לצפיה ב-'נראה לי שהמספר יתעדכן בהמשך, הרי איביי הם אלה ששולחים בינ"ל'
נראה לי שהמספר יתעדכן בהמשך, הרי איביי הם אלה ששולחים בינ"ל
20/02/2017 | 20:18
10
עבור המוכר, ומבחינתו הוא שלח למרכז הלוגיסטי של איביי בארה"ב במשלוח מקומי.
לצפיה ב-'משלוח ימי עם CHINA POST'
משלוח ימי עם CHINA POST
20/02/2017 | 11:04
16
שלחתי לפני חמישה ימים מבייגין חבילה של 12 קילו עם CHINA POST. לפי מספר המעקב כתוב לי 15 לחודש -התקבל.
16 לחודש- BEIJING EXCHANGE BUREAU - HAVE BEEN EXPORTED TO OPEN
ואחרי 4 שעות השתנה ל
BEIJING EXCHANGE BUREAU - HAVE BEEN EXPORTED DIRECTLY
מה זה אומר?
העם החבילה עדיין בסין? או שהיא יצאה כבר על הספינה?
 
לצפיה ב-'2 שאלות על זירות איביי'
2 שאלות על זירות איביי
19/02/2017 | 21:35
1
23
א. מישהו יכול לכתוב את כל זירות איביי הקיימות?
ב. מהם הזירות הגדולות ושמוכרים בהםם יותר, ששווה להשקיע לפרסם בהן?
לצפיה ב-'זירות (מתוך גוגל)'
זירות (מתוך גוגל)
20/02/2017 | 10:15
15
 
בנוגע לשאלתך, היא לא השאלה הנכונה. זה לא שבזירה מסויימת מוכרים יותר בכללי. בזירה X מוכרים יותר מוצר מסויים. מוצר אחר מוכרים בזירה Y.
יש הרבה דינאמיות בתחום. זה לא שחור ולבן. אין נוסחאות נכון ולא נכון.
יש מוצרים שנמכרים רק בארה"ב, יש מוצרים שמזוהים עם בריטים (לדוגמה פריטים של מנצ'סטר יונייטד)
יש מוצרים עונתיים (נגיד בגדי ספורט לקיץ) ששווה לפרסם בזירת אוסטרליה כשבחצי הכדור השני חורף.
יש מותגים שמוכרים רק באירופה, סקנדינביה, גרמניה.
לכל מוצר שאתה רוצה לפרסם, תבצע מחקר שווקים עם תוכנת טרה פיק או שפשוט תחפש את המוצר באיביי.
לצפיה ב-'ביטול תשלום icloud - ומען שליחת מייל'
ביטול תשלום icloud - ומען שליחת מייל
19/02/2017 | 22:23
20
הי...
בהמשך להודעתי לפני זמן מה בו בקשתי מענה הקשור לחיוב בלתי מתבקש בכרטיס ויזה נטען (מט"ח דואר), התגלה לי שחברת אפל רוקנה לי את הכרטיס כאשר בקשתי לפני חודשיים,הגדלת נפח שטח אחסון ב- icloud .
בקשתי חיוב של 1$ בחודש, והנ"ל החליט לשלוף את כל ה- 140 ש"ח שנותרו בכרטיס, בבת אחת.
כעת ברצוני לשלוח מכתב במייל לאפל ולבקש את הכסף בחזרה כי בין כה וכה  החלפנו טלפון לגלקסי, ואין עוד צורך בשירות אפל.
לא מצאתי מייל של החברה icloud  ודי הסתבכתי עם ההסבר שם.
איך פונים אליהם?
האם פונים לאפל ישירות בטלפון? (אני לא בטוחה לגבי האנגלית שלי, ולכן מעדיפה מייל, וגם מכיוון שבטלפון הם גובים תשלום שיחת חו"ל).
אפשר עזרה בבקשה?
תודה.
לצפיה ב-'מנסה לפרסם ליסט, וכל פעם קופצת לי ההודעה הזו'
מנסה לפרסם ליסט, וכל פעם קופצת לי ההודעה הזו
19/02/2017 | 11:20
4
31
Attention Sellers:
Please review your item
It appears that you are offering money order as a payment method which is no longer permitted in the eBay marketplace. As of January 15th, we will be removing any items that offer this payment method within the listing. Sellers must offer to accept one or more of the following payment methods
 
Paypal
 
Credit or debit card processed through an Internet merchant account
 
Propay
 
אני לא יודע מה רוצים ממני. כמו תמיד, מסומן בליסט שאני מקבל תשלום דרך פייפאל..
עזרה?
לצפיה ב-'אולי מוגדר בנוסף אמצעי תשלום אחר'
אולי מוגדר בנוסף אמצעי תשלום אחר
19/02/2017 | 11:41
2
5
לצפיה ב-'לא, מוגדר רק פייפאל...'
לא, מוגדר רק פייפאל...
19/02/2017 | 12:39
1
7
לצפיה ב-'יש לך הודעת שגיאה שמתייחסת לשיטת תשלום דרך מייל'
יש לך הודעת שגיאה שמתייחסת לשיטת תשלום דרך מייל
19/02/2017 | 13:35
15
It appears that you are offering money order as a payment method
תבדוק מה הגדרת.
אם לא, תתקשר לאיביי או תשלח להם לשירות לקוחות.
אינני יכול לעזור בלי לראות את ההגדרות בחשבון.
 
מצרף מה שכותבים באיביי לגבי זה.
לצפיה ב-'תנסה לנקות קוקיז'
תנסה לנקות קוקיז
19/02/2017 | 17:31
5
לצפיה ב-'תלונה - תקלה במכשיר'
תלונה - תקלה במכשיר
19/02/2017 | 11:06
2
31
 אחרי קבלת המכשיר הפעלתי אותו ובהמשך שלחתי פד בק חיובי , אחרי כמה ימים  הבנתי שפונקציה מסוימת לא תקינה. שלחתי הודעות  למוכר ובגדול ,הוא מתיחס לכל דבר רק לא לענין עצמו.  האם ניתן לשלוח  באתר אי ביי  הודעת דיספיוט, בקיצור מהם האופציות הקימות במקרה כזה.
לצפיה ב-'תפתח קייס באיביי.'
תפתח קייס באיביי.
19/02/2017 | 11:42
1
24
או שתפתח החזרה על בסיס מוצר לא תקין / לא כמתואר
לצפיה ב-'תודה על התגובה'
תודה על התגובה
20/02/2017 | 14:55
4
לצפיה ב-'איביי יפן'
איביי יפן
19/02/2017 | 08:26
1
43
אשמח לקבל את הקישור של איביי יפן
בתודה מראש
לצפיה ב-'בבקשה'
בבקשה
19/02/2017 | 09:34
43
לצפיה ב-'האם זה חוקי מבחינת איביי לבקש תוספת תשלום ישירות?'
האם זה חוקי מבחינת איביי לבקש תוספת תשלום ישירות?
18/02/2017 | 16:58
8
50
לקוח ביקש משלוח EMS. אופציה שלא מוצעת בליסט. האם יש לי אפשרות לשלוח לו בקשת תשלום ישירות דרך פייפאל? או שזה עבירה על חוקי איביי?
 
אשמח לתשובה וודאית.
תודה!
לצפיה ב-'אם הוא כבר שילם על העסקה דרך איביי'
אם הוא כבר שילם על העסקה דרך איביי
18/02/2017 | 17:45
6
41
ואת רק רוצה תוספת תשלום, אין בעיה. אתם יכולים להתכתב ישירות דרך המייל מאחר ויש לך אותו (מפייפאל).
 
לצפיה ב-'הוא עדיין לא שילם'
הוא עדיין לא שילם
18/02/2017 | 18:04
2
30
הוא מברר על האפשרות של משלוח מהיר לפני הקנייה. כל ההתכתבות נעשית במסרים של איביי.
לצפיה ב-'אז פשוט תוסיפי את האופציה של משלוח מהיר לליסטינג'
אז פשוט תוסיפי את האופציה של משלוח מהיר לליסטינג
18/02/2017 | 19:14
1
32
ופתרת את הבעיה.
 
לצפיה ב-'פשוט רציתי למנוע ממנו להוסיף את ה-10%'
פשוט רציתי למנוע ממנו להוסיף את ה-10%
18/02/2017 | 21:57
28
אבל כן, אני אוסיף את זה בליסט. כדי למנוע מעצמי בעיות עם איביי. תודה!
לצפיה ב-'יש לך אגב ניסיון עם EMS? אם הם כותבים 3 ימי עסקים'
יש לך אגב ניסיון עם EMS? אם הם כותבים 3 ימי עסקים
18/02/2017 | 21:59
2
41
הם לרוב עומדים בזה, או להכין את הלקוח ליותר?
לצפיה ב-'זה תלוי במדינת היעד ובסוג הפריט'
זה תלוי במדינת היעד ובסוג הפריט
18/02/2017 | 22:09
34
אם הוא מסוג המוצרים שעלול להתעכב במכס.
 
לצפיה ב-'תמיד יש יש זמני ארגון הפריט למשלוח וכדומה'
תמיד יש יש זמני ארגון הפריט למשלוח וכדומה
19/02/2017 | 09:31
21
שולח הרבה בems
ארה"ב 7 ימים
מזרח רחוק 10 ימים
אירופה 7 ימים
נושא המכס תמיד בטיפול של הנמען. יבוא אישי וכדומה
בהצלחה
 
 
לצפיה ב-'למה לא לשלוח לו בקשה לתשלום דרך איביי? בחשבונית ניתן לעדכן'
למה לא לשלוח לו בקשה לתשלום דרך איביי? בחשבונית ניתן לעדכן
18/02/2017 | 19:33
30
דמי משלוח שונים מאלה שמופיעים ברשימה. הוא צריך להתחייב לקנייה ולא לשלם, ואז את שולחת לו חשבונית עדכנית עם דמי משלוח עדכניים ואותה הוא משלם.
לצפיה ב-'איביי יפן'
איביי יפן
19/02/2017 | 07:43
17
בוקר טוב 
אשמח לקבל את כתובת של איביי ביפן
בתודה מראש
לצפיה ב-'איך להחליף את המטבע לדולר'
איך להחליף את המטבע לדולר
18/02/2017 | 16:45
2
22
זה מופיע לי ils ורוצה להחליף לדולר
לצפיה ב-'מעל תוצאות החיפוש ללחוץ על View --> Customize'
מעל תוצאות החיפוש ללחוץ על View --> Customize
18/02/2017 | 16:49
21
ואז לסמן ב-V את Convert prices to U.S. dollars
לצפיה ב-'בררת המחדל היא בהתאם לכתובת בררת המחדל שלך'
בררת המחדל היא בהתאם לכתובת בררת המחדל שלך
18/02/2017 | 19:35
19
אם תזיני ברשימת הכתובות שלך באיביי כתובת בארה"ב (גם פיקטיבית, זה לא משנה; את לא צריכה לשלוח אליה בפועל) ותגדירי אותה ככתובת בררת המחדל שלך, תוך זמן מה יופיעו לך מחירים בדולרים (עדיין תוכלי לעשות חיפוש על משלוח לישראל).
לצפיה ב-'מה דין חבילה שאחרה להגיע'
מה דין חבילה שאחרה להגיע
17/02/2017 | 08:00
11
69
ושוב הסיפור הנדוש,חבילה שמאחרת מאד וניתן כבר החזר חלוט .
והנה מופיע יום אחד באחור רציני ואני פונה למוכר ושואל אותו מה לעשות .הוא עונה שלם לי בחשבון paypal .
אממה חשבון זה לא תואם עם החשבון בו שולמה ההזמנה .
ואני שואל אותו והוא ללא היסוס אומר keep the money .
וכל זאת מדוע אני כותב? משום שמדי פעם התעוררו בפורום דיונים נוקבים בענין ואני אומר שוב,כאשר יש כבר refund זה גמור .
ב ebay אסור לשלם למוכר בדרך פרטית!
לתשומת ליבכם.

לצפיה ב-'לא מסכים איתך'
לא מסכים איתך
17/02/2017 | 11:03
9
44
המוכר היה ממש בסדר איתך, החזיר לך כסף כאשר המשלוח איחר.
אתה כבר לא יכול לשלם לו דרך איביי, אבל אם קיבלת את המוצר למה לא לשלם לו בדרך אחרת (לפחות חלק, בניכוי דמי המשלוח למשל כפיצוי)? ומה זה בכלל משנה לאיזה חשבון פייפאל הוא רוצה שתעביר את הכסף?
הוא כתב לך keep the money כנראה מפני שלא רצה להתעסק איתך, הבין שאתה לקוח בעייתי. אני מבין אותו, ולדעתי זה לא הוגן מצדך לקבל מוצר ולא לשלם עליו.
לצפיה ב-'עד כמה שאני יודע'
עד כמה שאני יודע
17/02/2017 | 12:47
8
43
אין קשר בין eBay ל PayPal .
אני מניח שהמוכר מפחד ממישטרת eBay על כן אסור לו להתדיין מחוץ לפלטפורמת eBay הוא בהודעה עצמה רשם חשבון PayPal בלי הסיומת (gmail) ,כתב את זה במילים .
אם כל הרצון הטוב שלי ,אני חייב לודא שמדובר באותו מוכר .
כל מה שקורה ב eBay חייב להעשות לפי החוקים שלהם ,זה טוב לקונים ,אולי טוב פחות למוכרים .אין קומבינות .
המוכר ממקרה זה חייב ללמוד את הלקח ,עליו לשלוח בשיגור שעומד בזמנים .
אחור של 30 יום לא מקובל .
אגב מאותה מדינה (לא סין) ,מוצר זהה הגיע שבועיים לפני הזמן ,אז לא לא עניין של דואר ישראל.
 
לצפיה ב-'מה יש לוודא שזה אותו מוכר? הרי אתה מתכתב איתו באיביי'
מה יש לוודא שזה אותו מוכר? הרי אתה מתכתב איתו באיביי
17/02/2017 | 16:22
46
להעביר לו מחדש סכום בפייפל (ולא משנה לאיזה חשבון) לא עובר על חוקי איביי. אין שום מניעה לשלם לו שוב.
 
אני לא מסכימה איתך ש"המוכר צריך ללמוד את הלקח". הוא לא שולט בדואר, וגם במשלוחים יקרים יכולים להיות עיכובים או בעיות. לדוגמה, כששלחתי חבילה ב"אקו פוסט" לארה"ב, USPS איבדו אותה. חברה שלי שלחה לאחרונה מוצר חזרה לאמזון ב-EMS והם איבדו את החבילה אצלם במחסנים (בארה"ב) לפני שהעבירו אותה ליעד. בשני המקרים היה לשתינו מזל, זה לא היה מול מוכרים פרטיים קטנים באיביי אלא מול חנויות גדולות שנתנו לנו החזר ע"ס הוכחת המשלוח אף שהחבילה לא הגיעה אליהם (ולא נאלצנו להפעיל את הביטוח). זה רק ללמדך שבעיות כאלה קורות גם במשלוחים יקרים יותר.
 
במקרה של מוצרים קטנים וזולים מסין, כל הרעיון במשלוח הזול והפשוט הוא לחסוך כסף, בזה הם מתחרים, במחיר זול במיוחד. אם ישלחו בצורה יקרה יותר המחיר ייפול על הקונה, כמובן, והקונים רוצים לקנות בזול (אגב, בעלי אקספרס מופיעות בד"כ אפשרויות למשלוחים יקרים יותר. באופן לא מפתיע, הקונים לא בוחרים בהם בד"כ ומעדיפים את המשלוח הבסיסי בחינם). לכן מי שקונה בזול צריך להתאזר בסבלנות רבה, להבין שהמשלוח יהיה אטי מאוד ולקחת זאת בחשבון. לדעתי איביי פלטפורמה בעייתית כי הזמן שמוקצה למשלוחים האלה קצר מדי. זו לא שאלה של "איחור" כי מלכתחילה אין שום הבטחה אמיתית לזמן ההגעה, זו החלטה שרירותית של איביי והיא לא מבוססת על המצב במציאות. לכן בעלי אקספרס יש אפשרות להאריך את הגנת הקונה בהתאם אם המוצר עוד לא הגיע, כי הם מודעים למצבים האלה ונערכים אליהם.
לצפיה ב-'באמת ציפית שמשלוח מסין יגיע בזמן?'
באמת ציפית שמשלוח מסין יגיע בזמן?
17/02/2017 | 20:13
2
26
אתה רוצה שיגיע בזמן, פעם הבאה אל תזמין מסין.
אי אפשר להחזיק את המקל משתי הקצוות.
גם לחסוך ולקנות במחיר סיני וגם להתלונן שלא הגיע בזמן.
זה סין. מוצרים לא מגיעים בזמן.
רוצה לשכנע את עצמך שמגיע לך מוצר חינם? סבבה. keep the money.
לימדת את המוכר לקח.
לצפיה ב-'ציינתי במפורש,זה לא מסין'
ציינתי במפורש,זה לא מסין
17/02/2017 | 21:10
1
12
לצפיה ב-'לא משנה. גם ממדינות אחרות יכולים לחול עיכובים שונים'
לא משנה. גם ממדינות אחרות יכולים לחול עיכובים שונים
17/02/2017 | 21:46
21
כבר ציינתי כאן בתקופה האחרונה ששתי הזמנות שעשיתי מארה"ב (לא באיביי, משתי חנויות עצמאיות) הגיעו אליי רק לאחר שבועות ארוכים. בחנות אחת (שהזמנתי ממנה לראשונה) כתבו שהצפי הוא שלושה שבועות. החבילה הגיעה אחרי כשישה. בחנות אחרת (שהזמנתי ממנה פעמים רבות לאורך שנים) כותבים שהחבילה צריכה להגיע תוך כשישה שבועות (היא בד"כ מגיעה תוך שלושה) אבל הפעם נדרשו שמונה.
 
שתי החנויות שלחו בדואר רגיל ללא מספר מעקב. שתי החבילות נשלחו באמצע אוקטובר, זמן רב לפני החגים (שם) ואחרי החגים (כאן). לכאורה לא הייתה סיבה לעיכוב, ובכל זאת היה. לא יודעת אם שם או כאן או בכל נקודה בדרך, אבל זה המצב, והחנויות לא יצרו אותו ולא אשמות בו.
 
האם יכלו לשלוח בדואר מהיר יותר? כן, וזה היה עולה לי יותר. אני מעדיפה לשלם פחות גם אם המשמעות היא להמתין יותר. אם אתה קצר-סבלנות, שלם על משלוח יקר יותר. אל תצפה שהמוכר יממן לך אותו בחינם. ואם כבר קיבלת את החבילה, עדכן את המוכר. אם אתה מעוניין בה, שלם על המוצר; אם אינך זקוק לו יותר, הצע למוכר להחזיר לו אותה (אם משתלם לו לשלם את עלות ההחזרה). כל השאר סתם תירוצים.
לצפיה ב-'אתה ממש לא מבין את הפלטפורמה של איביי'
אתה ממש לא מבין את הפלטפורמה של איביי
18/02/2017 | 16:22
3
25
כמה דברים:
1. אם התכתבת עם המוכר מאותו חשבון שהוא מכר לך אז זה אותו מוכר. נקודה. אין לך מה לוודא.
2. איביי לא מאפשרת לרשום כתובות אימייל בהודעות לכן הוא כתב לך בלי הסיומת. הוא לא מפחד משום משטרת איביי.
3. זה שאתה צריך לשלם על המוצר שקיבלת כבר לא קשור לחוקיי איביי. אם קיבלת את המוצר בסופו של דבר, הגיוני שתשלם עליו. זה לא שזכית במוצר חינם כי הוא איחר.
4. כמו שכבר כתבו לך, זה שמוצר אחר זהה או לא זהה (מה זה משנה) הגיע מוקדם יותר זה לא קשור בכלל. אני שולח עשרות מוצרים זהים בחודש לארה"ב חלקן מגיעות תוך שבוע וחצי וחלקן אחרי 4 שבועות.
 
אני חייב לומר שההודעות שלך מראות שאתה מתנהג כמו אופורטוניסט שלא אכפת לו שהמוכר מפסיד עליך כסף (אולי הרבה כסף) ומנצל את חוקי איביי לרעה. אני כמעט לא נתקל בקונים כמוך, כי הרוב מסכימים לשלם אם המוצר הגיע בסוף באיחור (אני נותן הנחה גדולה מאד כפיצוי, רק לכסות את ההפסד שלי), אבל כשאני נתקל בקונים עם תגובות כמו שלך אני דואג לחסום אותם מהר שלא יקנו ממני שוב חס וחלילה.
 
לצפיה ב-'אז מי כמוך יענה לי'
אז מי כמוך יענה לי
18/02/2017 | 16:36
2
26
מדוע נתן לי חשבון paypal שונה ולא המקורי .
בהזדמנות קודמת כאשר פניתי להנהלת ebay אמרו לי "ראה זאת כמתנה" אין בפלטפורמה אפשרות התשלום עבור קייס שניגמר.וכל התדיינות או קשר עם המוכר שלא באמצעות ebay זה הפרה של הכללים.
ובמקרה הקודם כאשר העברתי ב paypal התשלום לא נידרש וחזר לחשבוני.
אז מפחד או לא?
 
 
לצפיה ב-'איך אני יכול לדעת?'
איך אני יכול לדעת?
18/02/2017 | 16:44
1
22
אולי החשבון הקודם שלו נסגר.
אולי רוצה שתשלם לחשבון פרטי כדי להתחמק מתשלום מס.
אולי יש לו 2 חשבונות פייפאל פעילים והוא לא ממש זכר לאיזה מהחשבונות אתה שילמת.
אולי סתם בא לו. מה זה משנה?
אתה מנסה להצדיק אי תשלום בעבור מוצר שקיבלת. אתה לא רוצה לשלם? הצעת להחזיר את המוצר? או שנראה לך הגיוני לא לשלם ולקבל חינם כי הגיע אליך באיחור?
לצפיה ב-'לא אני קבעתי את הכללים'
לא אני קבעתי את הכללים
18/02/2017 | 18:56
23
העובדה היא שאין אפשרות בפלטפורמה של eBay וגם ב AliExpress להעביר תשלום לאחר קבלת refund זו עובדה
ומעבר לכך מי אמר שלא שילם ,הרי הכל רק לצורכי דיון .
עוד חודש אדווח באם לקח את הכסף או לא
 
לצפיה ב-'תעשה אז הזמנה נוספת ותבקש שלא ישלח אותה'
תעשה אז הזמנה נוספת ותבקש שלא ישלח אותה
17/02/2017 | 12:04
35
כדי שתוכלו להתחשבן על מה שקיבלת כבר.
לצפיה ב-'חשבון האיביי שלי לא מזהה את חשבון הפייפאל'
חשבון האיביי שלי לא מזהה את חשבון הפייפאל
16/02/2017 | 14:42
2
26
העליתי פריט למכירה באיביי אך איביי לא נותן לי להעלות אותו למכירה כי הוא לא מזהה את חשבון המייל שלי דרכו אני נכנסת לפייפאל.
מה לעשות?
תודה לעונים
 
לצפיה ב-'ייתכן שלא עשית ולידציה של כרטיס האשראי בפייפאל?'
ייתכן שלא עשית ולידציה של כרטיס האשראי בפייפאל?
16/02/2017 | 22:30
1
10
בדר"כ זו הבעיה.
אם כן, תיכנסי לפייפאל, תבחרי את כרטיס האשראי ותעשי לו ולידציה, זה אמור לפתור את הבעיה.
לצפיה ב-'תלכי ל payment policy'
תלכי ל payment policy
18/02/2017 | 17:21
9
לא שמת שם את כתובת המייל הנכונה, אולי טעות של אות.
תעשי עריכה מחדש ותתקני את כתובת המייל.
אחר כך זה יעבוד.
לצפיה ב-'פייפייל סגר לי את החשבון מה עושים?'
פייפייל סגר לי את החשבון מה עושים?
17/02/2017 | 18:54
2
53
יש לנו אלפי תגובות חיוביות באיביי ממכירת תכשיטי-זהב ושעונים יוקרתיים ומאז שפייפייל סגר ל את החשבון רוב הלקוחות מפחדים לקנות ונוסגים מעיסקה אחרי שבוצעה.
חשבון הפייפייל היה על שם בעלי הם סגרו אותו בלי להסביר למה. אז פתחתי פייפייל על השם שלי והם סגרו אותו גם כל הבקשות והתחנונים שלי להשאיר את החשבון שלי לא עזרו.
מאז המכירות שלי ירדו פלאים. מדובר בסכומים יחסית גדולים והלקוחות לא רוצים לקחת סיכון בלי הגיבויי של פייפייל. אני ממש מיואשת השקענו אלפי מאות דולרים בקניית סחורה ועכשיו אנחנו לא יכולים למכור. למעשה זה הכנסה יחידה שלנו.
בבקשה עזרו לי
לצפיה ב-'היי - חשבת להתקשר ולשאול?'
היי - חשבת להתקשר ולשאול?
17/02/2017 | 19:28
1
26
לצפיה ב-'את צריכה לפתוח פאיפאל חדש'
את צריכה לפתוח פאיפאל חדש
18/02/2017 | 17:17
38
דרך מחשב אחר, כתובת איי.פי. אחרת ,שם אחר ,חשבון בנק וכרטיס אשראי שונה.
אפילו דרך פיוניר.
רק כך תוכלי להפעיל פאיפאל מחדש.
יכול להיות שבעלך השאיר חוב בפאיפאל וזה מה שעושה את הבעיה.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
Tesqa
לבדיקות תוכנה
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ