לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'איך מוציאים את החנות לחופש?'
איך מוציאים את החנות לחופש?
19/01/2017 | 13:04
6
2
אני רוצה לטוס לשבוע לחופש, יש אפשרות להקפיא את כל הליסטים למשך כמה ימים ואם כן אז איך??
לצפיה ב-'יש לך חנות שאתה משלם עליה כל חודש?'
יש לך חנות שאתה משלם עליה כל חודש?
19/01/2017 | 13:10
5
5
או חשבון איביי ללא חנות?
רק חנות אפשר להוציא לחופש. במקרה שזה חשבון רגיל תצטרך לאפס את הליסטים למלאי אפס.
לצפיה ב-'חופש'
חופש
19/01/2017 | 13:13
1
4
חשבון ללא חנות.
הבנתי, לעבור ליסטינג ליסטינג ולאפס מלאי לאפס, הרבה עבודה...
תודה רבה
לצפיה ב-'אפשר לבצע פעולות ל"באלק". מסמנים את כל הליסטים והולכים לעריכ'
אפשר לבצע פעולות ל"באלק". מסמנים את כל הליסטים והולכים לעריכ
19/01/2017 | 13:18
5
אבל אתה צריך לדאוג שמופעלת לך האופציה out of stock. שליסטים יכולים להיות במלאי אפס.
מגדירים את זה ב site preferences
לצפיה ב-'פתיחת חנות'
פתיחת חנות
19/01/2017 | 13:17
2
4
כמה עולה היום לפתוח חנות באיביי? 
איפה יש מידע בנושא?
לצפיה ב-'לא עולה לפתוח. חנות זה עניין של כדאיות כלכלית'
לא עולה לפתוח. חנות זה עניין של כדאיות כלכלית
19/01/2017 | 13:19
1
4
כמה ליסטים יש לך באוויר?
 
לצפיה ב-'חופש'
חופש
19/01/2017 | 14:12
3
כרגע יש לי 50 ליסטינגס בערך.
אני מפחד שברגש שאיביי רואים שהכל על אפס מלאי הם ייסגרו את הליסטינג ואני אצטרך לפתוח הכל מחדש
לצפיה ב-'חבילה שנשלחה מחדש והתנהלות מול מוכר'
חבילה שנשלחה מחדש והתנהלות מול מוכר
19/01/2017 | 12:11
1
5
הזמנתי מוצר והמוכר נתן מספר מעקב.
מהמספר מעקב נראה שזה נשלח לאירלנד.
אבל חיכיתי כי חשבתי שזו טעות.
לפי המספר מעקב המוצר לא יצא בכלל מסין וחזר למוכר בגלל כתובת לא נכונה.
כשהמוצר היה בדרך חזרה למוכר, פניתי אליו ואמרתי לו שזה חוזר אליו.
הוא ביקש ממני לחכות ואמר שיביא החזר כשזה יחזור אליו.
הסכמתי.
בינתיים הזמנתי את המוצר ממוכר אחר.
לפי המספר מעקב המוצר חזר אליו כבר לפני שבוע.
פניתי אליו בקשר להחזר והוא אמר שמייד כשהוא קיבל את החבילה הוא שלח אותה שוב.
עכשיו זו בעיה.
הוא הבטיח לי החזר ובינתיים קניתי את המוצר ממוכר אחר.
בכל מקרה, אם הוא שלח שוב, אין סיכוי שהמוצר יגיע לפני שההגנת קונה שלי נגמרת.
אמרתי לו שהוא הבטיח לי החזר ולא הסכמתי לשליחה שוב וכבר קניתי את המוצר ממוכר אחר והוא אמר שהוא ינסה לדבר את החבילה בחזרה מהדואר.
נראה שהוא לא רוצה לתת לי החזר.
מה הדרך פעולה שלי עכשיו?
אם אני אפתח קייס הוא יגיד שהוא רק עכשיו שלח שוב ואני צריכה לחכות.
איך אני יכולה לקבל ממנו החזר?
לצפיה ב-'נשמע שכל הסיפור פה בלגן'
נשמע שכל הסיפור פה בלגן
19/01/2017 | 13:25
5
את מתארת ששלחו לך מוצר שעל פי מספר המעקב הוא נשלח למדינה אחרת.
אז לא מדובר במספר המעקב של המוצר שלך.
האם המוכר סיפק לך מספר תקף שמאתים למשלוח לישראל?
המוצר חזר למוכר עקב כתובת לא נכונה. זאת אומרת שהוא שלח למקום אחר במקום אלייך?
מה זה קשור אלייך שהמוצר יחזור אליך? מדוע את צריכה לחכות?
המוצר לא נשלח אלייך ושלחת אליו חזרה. הוא נשלח בטעות ליעד אחר.
תפתחי קייס קודם כל. מדוע כל ההתכתבויות האלה? שלא תפספסי את הזמן.
אם את רואה שהוא לא מגיב תוך שבוע, את מסלימה לאיביי. המוכר יצטרך להוכיח ששלח אליך לכתובת שלך לישראל. תצייני בקייס שהמשלוח הזה הוא פעם שנייה אחרי טעות שלא קשורה אליך ושלא ביקשת שישלח שוב. ביקשת החזר.
כל ההתכתבויות שלכם מתועדות במערכת המסרים, כך שלא יהיה קשה להוכיח את מה שאת טוענת.
אם המוכר לא יצליח להוכיח לאיביי את טענותיו, תקבלי את הכסף חזרה ולא תהיי גם מחוייבת כלפיו להחזיר את המוצר שיגיע אחר כך.
 
לצפיה ב-'איך אתם מתמודדים עם קייסים של פריט לא התקבל ?'
איך אתם מתמודדים עם קייסים של פריט לא התקבל ?
18/01/2017 | 21:55
4
21
יש לי כרגע שניים כאלה פתוחים, שניהם מקנדה.
אחד נשלח באמצע דצמבר (אקו) והשני לקראת סוף דצמבר (רשום)

כמובן שיש עוד דיי הרבה זמן להגנת הקונה להיגמר, אבל הלקוחות לא ממש מודעים לזה ופותחים קייס.
מדובר במוצרים דיי יקרים אז אני לא ממהר לזכות.
באיזה מצב הלקוח יכול להסלים ל Claim כדיי לקבל מאיביי החזר ?

איך הייתם פועלים ?
לא רוצה להישאר בלי הכסף, המוצר, ואולי גם עם דיפקט
לצפיה ב-'בכריסמס נשבר לי השיא מבחינת קייסים'
בכריסמס נשבר לי השיא מבחינת קייסים
18/01/2017 | 22:39
3
27
חייבת להגיד שדווקא לאלה שפתחו קייס כמעט לא יצא שהחזרתי כסף. אני תמיד עונה במיידי, אף פעם לא מושכת זמן. אומרת להם שזמן רגיל הוא עד 3 שבועות, אבל עיכובים תמיד יכולים לקרות, במיוחד בעונה הכי עמוסה של השנה, ומבקשת לחכות עוד שבוע - שבועיים כי רוב החבילות כן מגיעות בסוף. ברוב המוחלט של המקרים, אנשים מחכים וגם מקבלים את החבילה. אני תמיד כותבת שאם החבילה לא תגיע בסוף , אני כמובן אתן ריפנד. אני חושבת שכדאי שתתחיל בירור בדואר במקביל ותסביר להם שזה לוקח זמן. יש סיכוי שאם הקונה יסלים ואתה באמצע ברור, שאיביי יספגו את הריפנד. לי קרה משהו נורא מוזר עם פריט שגוי ששלחתי ללקוח ואחרי התכתבויות הוא פתאום הסלים. למרבית ההפתעה איביי זיכו אותו מכספם וגם לא קבלתי דפקט. הייתי מאוד מופתעת. יכול להיות שאם הם יראו שאתה בודק , מטפל אבל זה לוקח זמן, מי יודע אולי הם יספגו. נראה לי שאתה גם יכול להרים להם טלפון להתיעץ איתם ולהבין מהם מה המשמעות אם הוא מסלים. הם יגידו לך.
לצפיה ב-'כדאי מאוד לצרף לקייס העתק של תעודת משלוח'
כדאי מאוד לצרף לקייס העתק של תעודת משלוח
19/01/2017 | 10:32
2
9
יש לי לקוח מארה"ב שקנה ממני מוצר בנובמבר ועדיין לא קבל.
המוצר נשלח מוויטנאם.
מדובר על מוצר ב-80 דולאר שממש לא בא לי לחלק כמתנה.
אמנם עברו חודשיים אבל הסברתי לו שזו התקופה הכי עמוסה ואני לא אחראי על הדואר. ממילא הכסף לא אצלי והוא בטוח אצל איביי.
הצעתי לו שנמתין עד לסיום ה-30 יום של הקייס , במידה ולא יגיע עד אז שיסלים.
אני העליית מספר מעקב שכמובן אין עליו שום סטאטוס כרגיל והעתק של התעודת משלוח עם כל הפרטים מהספק שלי.
מעניין אותי, אם הוא יסלים, בטח יזכה בכסף, האם איביי יזכו גם אותי?
למה אנחנו המוכרים תמיי צריכים לספוג הכל, בגלל שהדואר גם לא מספק מידע וגם לא עומד בלחץ? האם לנו אין הגנת המוכר?
אם לדוגמה היתה אפשרות לקבל את הכסף כשהמוצר יגיע בסופו של דבר, הייתי בשמחה מעביר לו החזר מייד בלי התקשקשויות בקייס. בסופו של דבר הלקוח צודק. מצד שני הוא יכול היה לקבל את המוצר ולטעון שלא קבל. ברור גם שלא היה מעביר לי ביוזמתו כשהמוצר ידיע בסופו של דבר.
בקיצור, אין לי דרך להוכיח כלום.
לצפיה ב-'למה המוכרים צריכים לספוג? כי הם מספקים את השירות'
למה המוכרים צריכים לספוג? כי הם מספקים את השירות
19/01/2017 | 10:53
1
8
שעבורו הלקוח שילם, והם אלה שמקבלים את הכסף (עוד לפני שהלקוח קיבל את המוצר). העובדה שהם משתמשים בספק צד ג' היא חלק מתנאי השוק (ומי שזה לא מתאים לו לא חייב לעסוק במסחר אלקטרוני). יבואו איביי/פייפל ויגידו לך שכמוכר אתה יכול להחליט איך לשלוח, מהיכן לשלוח, לאן לשלוח (למעט לארה"ב, אם אתה בזירת ארה"ב), מתי לשלוח... ואם אתה יודע שיש תקופות עמוסות בשנה ולא משתלם לך להסתכן במוצרים יקרים / במוצרים מהמזרח הרחוק וכו', ואתה לא יכול לעמוד בזמנים שאיביי מתחייבים ללקוחות, אל תמכור דרכם...
 
אני (כידוע) מהקונים הכי סבלניים בעולם, ממתינה גם חודשיים בלי לצייץ, מבקשת הארכות בעלי אקספרס, מחכה לדקה ה-90 כדי לפתוח מחלוקות... אבל אני יכולה להבין לקוחות על קוצים, לקוחות מודאגים, לקוחות שחוששים... בעיקר כשאין להם שום מידע ונראה להם שהם מחכים לחינם (גם זה כבר קרה לי, וזה מרתיח ברמות).
 
לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. עבורי כל ההתעסקות עם הדואר (גם במעט שיש לי כלקוחה שבעיקר מקבלת ולפעמים מחזירה סחורה) מעיקה ומעצבנת. כשאני מחזירה סחורה אני במתח אם זה יגיע בזמן ובכלל... (USPS כבר איבדו לי חבילה יקרה לפני כשנה). לא הייתי מוכנה לעשות זאת כפרנסה, נראה לי סיוט. אבל מי שמוכן צריך לקחת בחשבון שזה חלק מהעניין. כל אחד ושיקוליו...
לצפיה ב-'יש לי הגנת המוכר כמו שיש לו הגנת הקונה'
יש לי הגנת המוכר כמו שיש לו הגנת הקונה
19/01/2017 | 11:51
11
זה לא שחור או לבן.
לא אמרתי שאו הוא או אני צריכים לשלם על ההפסד.
אמרתי שאם אני מפצה אותו על מוצר שלא הגיע שזה בסדר גמור וצודק, אני צריך לקבל גיבוי מהמערכת. יש לי הגנת המוכר.
כשהוא טוען שלא קבל, יש סיכוי שהוא משקר ומנצל את הסיטואציה שאין שום מידע לגבי החבילה שלו.
אני נאלץ להאמין לו אם כי זה די קשה לי.
במידה ואחזיר לו את הכסף כי הוא צודק, אני יוצא מופסד בלי הכסף ובלי המוצר.
אין שום מנגנון שיגבה ממנו את הכסף או יאכוף את הגניבה הזו  כשיופיע עדכון ב-USPS שהמוצר יגיע.
כשאשלח לו מייל לבקש / להתחנן לכסף, הלקוח יצחק לי בפנים. ישכנע אות עצמו שמגיעה לו המתנה הזו כי "אני אחרתי במשלוח".
לצפיה ב-'שליחה מחדש של מוצר שלא התקבל וההגנה של איביי'
שליחה מחדש של מוצר שלא התקבל וההגנה של איביי
18/01/2017 | 11:03
4
24
הזמנתי מוצר מאנגליה, התאריך המשוער האחרון להגעה עבר בעשרה ימים.
 
במידה ואני פותח בקשה לשליחה מחדש של המוצר האם ההגנה של איביי ופייפל מתאפסות?
כלומר אני מקבל מחדש את ההגנות (30 יום / 180 יום לאחר תאריך משוער אחרון) או שהתאריך נשאר ואז בעצם עדיף לי לבקש החזר ולהזמין מחדש.
 
תודה.
לצפיה ב-'אין באיביי הגדרה לשליחה מחדש'
אין באיביי הגדרה לשליחה מחדש
18/01/2017 | 11:41
2
17
או שאתה מבצע ביטול עסקה בתיאום עם המוכר. אתה תצטרך לשלוח לו את המוצר חזרה וכנריאה על חשבונך.
לאחר מכן או במקביל תוכל להזמין מוצר חדש. זו עסקה ניפרדת.
עשרה ימים איחור זה לא משהו כזה קריטי. איבי לא עושים חסד עם המוכרים, מעריכים ללקוח זמן הגעה ממוצע בין 11-23 יום שמוגדרים בפוליסת משלוח. 
בפועל המוכר מחוייב שהמוצר יגיע תוך 23 יום.
אין לך מספר מעקב לבדוק?
תתקשר עם המוכר.
לצפיה ב-'תודה על התגובה'
תודה על התגובה
19/01/2017 | 08:17
1
3
אין מספר מעקב.
 
איביי מחליטה על זמן המשלוח? זה לא נקבע ע"י המוכר?
באפשרויות שלי מול המוכר יש אופציה של: "Send a request to the seller"
ושם יש 2 אפשרויות: החזר או מוצר. במידה ואני בוחר במוצר המוכר שולח אותו מחדש, או שאני מפספס משהו?
 
אם הוא שולח בשנית אני לא אמור לקבל זמן הגעה משוער חדש? כלומר הגנה חדשה על הכסף שלי?
 
שוב פעם תודה על העזרה.
לצפיה ב-'איביי מעריכים זמן הגעה על פי מה שבחר המוכר.'
איביי מעריכים זמן הגעה על פי מה שבחר המוכר.
19/01/2017 | 10:24
2
אם אתה מסמן משלוח אקונומי שהו ממוצע בין 11-23 יום
איביי יעדכנו את הלקוח שהמוצר יגיע בזמן הממוצע בין 11 ל-23 יום.
אבל מבחינת התחייבות, אתה מחוייב לזמן המלא 23 יום. 
send a request זו אופצהי לפתוח קייס כשהמוצר לא הגיע, או שאתה לא מרוצה ממנו.
המוכר מחוייב לענות עד תאריך מסויים. המטרה היא שתפתרו בינכם את הבעיה. אם לא מצליחים, אתה יכול להסלים לשיפוט של איביי.
האופציה החזר או מוצר אומרת 
החזר - אני רוצה להחזיר והמוכר יבצע החזר רק כשהמוצר יגיע אליו.
מוצר - אני מעוניין שהמכור ישלח לי מוצר נוסף במקום זה שלא הגיע.
אם הוא שולח שוב העדכונים מתבצעים ידנית בינכם. ישנה הגנה על הכסף שלך כי זה במסגרת  קייס פתוח.
לצפיה ב-'התאריך המשוער, כשמו כן הוא – משוער. לא חסרים עיכובים בדואר'
התאריך המשוער, כשמו כן הוא – משוער. לא חסרים עיכובים בדואר
18/01/2017 | 14:28
12
במיוחד בתקופה העמוסה הזאת. באיביי יש לך 30 יום מהתאריך המשוער כדי לפתוח תלונה על אי-קבלת מוצר, זה די והותר. הייתי מחכה עוד שבועיים, סביר להניח שהוא יגיע, ואם לא יגיע בשבועיים הקרובים כנראה אבד. כלומר בעוד שבועיים, אם עדיין לא הגיע, פתח תלונה על מוצר שלא הגיע ותקבל בחזרה את כספך. תוכל להזמין אותו שוב, אם תרצה.
לצפיה ב-'משלוח מהארץ לחול באיביי'
משלוח מהארץ לחול באיביי
19/01/2017 | 08:34
1
11
היי אני חדשה בענייני איביי.. איך עובד המשלוח מהארץ במידה ואני רוצה לשלוח מוצר מפה? איך מוזילים הכי הרבה את המשלוח לחול ראיתי את העלויות של דואר ישראל לחבילות וזה נשמע לי הזוי
לצפיה ב-'כניראה הסתכלת על מחיר למשלוח חבילה לא צרור קטן'
כניראה הסתכלת על מחיר למשלוח חבילה לא צרור קטן
19/01/2017 | 10:19
4
המחירים של דואר ישראל רחוקים להיות הזויים.
למה הכוונה "איך עובד המשלוח מהארץ במדיה ואני רוצה לשלוח מפה?"
 
לצפיה ב-'עמלה'
עמלה
18/01/2017 | 11:07
4
18
שלום לכולם. מישהו יכול להסביר לי מדוע לוקחים לי על כל העלאה של אייטם 30 סנט?
לצפיה ב-'עמלות של איביי'
עמלות של איביי
18/01/2017 | 11:37
3
18
העמלות של איביי מתחלקות לשניים:
(העמלות משתנות כשיש חנות, אבל כרגע זה לא כלכלי עבורך אלא עם יש לך מעל מאה ליסטים באוויר)
1. INSERTION FEES - עמלה לכל העלאה של ליסט. בליסט מכירה BUY IT NOW משלמים 30 סנט. בדרך כלל למוכרים חדשים יש הנחות כל חודש. בדרך כלל 50 ליסטים חינם, אבל לא בשלב של המגבלה הראשונית של 10 מוצרים או 500 דולאר.
לחשבון חדש מומלץ להעלות מכירות פומביות. גם חשיפה יותר טובה וגם יש מבצעים.
 
2. עמלה על מכירה. איביי גובה 10 אחוז ממחיר המכירה בפועל כולל המשלוח.
לצפיה ב-'עמלות'
עמלות
19/01/2017 | 09:54
2
3
תודה רבה
לצפיה ב-'מכירה'
מכירה
19/01/2017 | 10:01
1
6
בקר טוב, מישהו יכול להסביר לי איך עושים מכירה של מוצר לחוד ומשלוח לחוד? עד עכשיו עשיתי פרי שיפינג. תודה מראש
לצפיה ב-'איפה שסימנת במשלוח FREE SHIPPING'
איפה שסימנת במשלוח FREE SHIPPING
19/01/2017 | 10:11
3
תסירי את הסימון ותוסיפי סכום למשלוח.
את צריכה להגדיר משלוח DOMESTIC ולהוסיף למטה יותר גם משלוח INTERNATIONAL.
לבחור בשניהם economy shiipping outside US
 
ראי תמונת מסך מצורפת. אפשר כמובן להחריג שליבשות מסוימות  המחיר יהיה שונה.
לצפיה ב-'איך להוציא מדינות מרשימה של איביי'
איך להוציא מדינות מרשימה של איביי
18/01/2017 | 22:23
1
14
כיצד להוציא מדינות מרשימת המדינות שאליהן אנו שולחים באיביי?
לצפיה ב-'ACCOUNT<SITE PREFERENCES'
ACCOUNT<SITE PREFERENCES
19/01/2017 | 09:49
3
shipping prefrences
exclude shipping locations.
יש רשימה של מדינות, תסמן בה את המדינות שאתה לא רוצה לשלוח אליהן
לצפיה ב-'שאלת מתחיל, אם העלתי ליסט במחיר קבוע GTC'
שאלת מתחיל, אם העלתי ליסט במחיר קבוע GTC
19/01/2017 | 00:06
3
16
ועכשיו אני נכנס לREVISE ורוצה להוסיף אופציה של מכרז ואני לא מצליח,
זה בגלל שמכרז ניתן לבחור אך ורק בהעלאה הראשונית? אין שוםפ אופציה לאחר מכן? או שאני מפספס משהו?
לצפיה ב-'אין אפשרות לערוך פורמט מכירה'
אין אפשרות לערוך פורמט מכירה
19/01/2017 | 09:03
2
7
צריך להעלות מחדש.
לצפיה ב-'אפשר לשלוח לאוקשן ואז לערוך ולהוסיף מחיר לקנייה מיידית'
אפשר לשלוח לאוקשן ואז לערוך ולהוסיף מחיר לקנייה מיידית
19/01/2017 | 12:31
1
2
לצפיה ב-'זה יהיה ליסט חדש'
זה יהיה ליסט חדש
19/01/2017 | 13:16
1
לצפיה ב-'חסימת חשבון באיביי לא מובן לי'
חסימת חשבון באיביי לא מובן לי
18/01/2017 | 21:09
1
27
נחסמתי למתן שירות באיביי בלי שום  סיבה שום תשלום לא חזר באמת לא מובן לי רק שלחו לי הודעה עקב בדיקה החשבון יוגבל החשבון מטעמיי בטיחות חוץ מזה לא מפורט כלום כמו שאמרתי אני לא רואה שום סיבה להגבךת חשבוני מאחר שהכל תקין שום תשלום לא חזר אז אני לא מבין  אם משהוא יוכל לענות על סיבות אפשרויות ומה ני צריך לעשות
 
 
לצפיה ב-'תתקשר אליהם ותשאל. הכי פשוט'
תתקשר אליהם ותשאל. הכי פשוט
18/01/2017 | 22:41
7
לצפיה ב-'לאחר זכייה במכרז מוכר סיפק מספר מעקב לא תקין, לא עונה '
לאחר זכייה במכרז מוכר סיפק מספר מעקב לא תקין, לא עונה
18/01/2017 | 09:01
4
22
לשאלות למה המספר לא תקין ומה קורה.

רעיונות מה לעשות? אני מעוניינת במוצר אבל האם יש מה לחכות לו בכלל? אולי צריך לפתוח דיספיוט ולחפש מוצר חדש?
האם אפשר להתלונן על המוכר לאיביי ישירות שיבדקו אם זאת שיטה שלו?
לצפיה ב-'בלי לחץ. יש מוכרים שמזינים סתם מספר כי פשוט לא שלחו רשום'
בלי לחץ. יש מוכרים שמזינים סתם מספר כי פשוט לא שלחו רשום
18/01/2017 | 11:44
3
14
חושבים שאיביי יתייחסו אל המשלוח כ validated.
רשום או לא, הכל תלוי בכדאיות כלכלית של המוכר. אם מדובר במוצר זול מאוד לא שולחים רשום.
מהיכן המוצר נשלח?
מה שמעניין אותך בלקוחה הוא מתי בפועל המוצר יגיע.אם יגיע באיחור, תפתחי קייס.
מה יש לחשוב עכשיו?  אם אני מבין נכון, שילמת לפני מספר ימים לא?
אם מדובר במשלוח מסין, תצפי לחודש וחצי חודשיים עד שהמוצר יגיע. הסינים בהרבה מקריןם מסמנים כ"נשלח" ובפועל שולחים אחרי שבוע.
 
לצפיה ב-'הקנייה נעשתה ב-20 לדצמבר ועבר כבר כמעט חודש מאז!'
הקנייה נעשתה ב-20 לדצמבר ועבר כבר כמעט חודש מאז!
18/01/2017 | 17:39
2
9
העניין הוא שנראה בגדול שהמוכר התאדה והכל היה תרמית.
אני מנסה להחליט אם לקנות מוצר אחר/חלופי בנתיים.
ומה לעשות בעניין המוכר :(
לצפיה ב-'מהיכן המוצר? חודש זה לא הרבה, בעיקר בתקופה זאת של השנה.'
מהיכן המוצר? חודש זה לא הרבה, בעיקר בתקופה זאת של השנה.
18/01/2017 | 17:54
4
לצפיה ב-'את שוכחת שאנשים יצאו לחופשת קריסמס וסוף שנה בתאריכים הללו'
את שוכחת שאנשים יצאו לחופשת קריסמס וסוף שנה בתאריכים הללו
18/01/2017 | 21:08
6
בין 20 לדצמבר שזה כמה ימים לפני קריסמס עד תחילת ינואר אנשי בחופש. הוא לא חייב לענות. אולי נסע עם המפשחה לתאילנד?
הנושא הוא האם המוצר יגיע בזמן. מהיכן הוא נשלח. אם מסין אז בכלל אין מה לדבר. זה לוקח המון זמן.
לי יש לקוח שקנה אצלי ב 20 לנובמבר מוצר והמוצר לא הגיע עד היום. פתח לי קייס ומבקש החזר. גם לו עניתי שזה ייתכן בגלל הלחץ של החגים.
המוכרים לא יכולים להיות אחראים לדואר בתקופה זו.
לצפיה ב-'עדכון: הזמנות מסין בכלל ועלי אקספרס בפרט'
עדכון: הזמנות מסין בכלל ועלי אקספרס בפרט
17/01/2017 | 12:44
5
52
בעקבות דיונים (סוערים... ) שנערכו כאן בחודש האחרון ובעקבות שאלות גולשים שמתייבשים בהמתנה לחבילות (אתם לא לבד) רציתי לעדכן ש:
 
א. חבילות מסין (עלי אקספרס) של הזמנות מ-11/11 עדיין ממשיכות להגיע אליי (אף שכבר קיבלתי גם חבילות שהוזמנו במועדים מאוחרים יותר) ורק בשבוע האחרון קיבלתי שש חבילות קטנות לא רשומות (יש עוד כמה שטרם הגיעו).
 
חלק מהמוכרים הזינו תאריך הגעה אופטימי מדי ולכן במהלך החודש האחרון ביקשתי מהם להאריך את התקופה (מחלקם פעמיים...). יש מוכרים שהזינו מלכתחילה כ-60 יום ויש כאלה שמשום מה הזינו רק כ-30, אבל לדואר זה לא משנה מה המוכר כתב, הוא מתנהל בקצב שלו... (ולא עושה פרוטקציות לאלה שהזינו פחות). הכול מגיע כשמגיע ואני לא רואה טעם להתייחס לתאריך כאל הבטחה חקוקה בסלע.
 
לדוגמה, הבוקר קיבלתי מסרון מהדואר על חבילה רשומה שהזמנתי בעלי אקספרס ב-20/11. המוכר היה אופטימי והגדיר תאריך הגעה של כ-30 יום... לכן ביקשתי ממנו להאריך את התאריך (כבר פעמיים, בכל פעם ב-14 יום) ועכשיו גם ההארכה השנייה עומדת לפוג בעוד יומיים... אבל מה זה משנה, סוף סוף היא כאן!
 
כמו כן השבוע קיבלתי גם שתי חבילות (לא רשומות) מסין של פריטים קטנים שהזמנתי באיביי בסוף נובמבר / תחילת דצמבר. בשני המקרים עבר התאריך המשוער להגעת המוצר (כי גם הם הגדירו בסביבות שלושים ומשהו יום, ככה זה באיביי בד"כ, אבל זה אופטימי מדי לסין, בפרט בתקופה הזאת של השנה). המשכתי לחכות והנה הן אצלי, חסכתי תלונה וטרחה מעצמי ומהמוכרים.
 
ב. בעקבות מבול ההזמנות בנובמבר, החודש פתחתי כמה מחלוקות בעלי אקספרס, בעיקר כי הסינים לא חזקים באיכות ובאמינות ולא פעם מצלמים מוצר קצת שונה מזה שהם שולחים בפועל (כנראה מפני שהם לא שולחים אותו בעצמם... ) או מייחסים לו תכונות שאין לו... (למען הסר הספק, זה קרה לי לא פחות גם באיביי). לא ביג דיל, אלה בעיקר מוצרים זולים מאוד (ולכן יש מקרים גבוליים שבהם הסתפקתי רק במשוב, כדי לשתף קונים עתידיים).
 
רק מחלוקת אחת הייתה על חבילה שלא הגיעה, ונאלצתי לפתוח אותה רק כי המוכר התעלם מבקשותיי להאריך את התאריך. היא הגיעה השבוע, כשבועיים לאחר שכבר קיבלתי החזר (זבש"ו). רוב המחלוקות נסגרו ישירות מול המוכרים שנתנו החזר מידי בלי למרוח זמן ובלי שום בעיות. כולן טופלו לשביעות רצוני וקיבלתי פתרון מהמוכרים או מעלי אקספרס (בלי טרחה או נדנוד מצדי).
 
המחלוקת ה"מורכבת" ביותר (על מוצר שעלה כ-$17) נמשכה יותר זמן כי המוכר הגיב רק בהתחלה, הבטיח פתרון ואז התאדה... לא התרגשתי. בעלי אקספרס כתוב שאם הוא לא מגיב עד תאריך X הם מתערבים, והם אכן התערבו בתאריך הנקוב ולמחרת נתנו שתי הצעות ליישוב הסכסוך. אישרתי אחת מהן והמתנתי להתייחסות המוכר, וגם הפעם הם נקבו בתאריך התערבות אם לא יגיב. הוא לא הגיב, התאריך הגיע אתמול, הם עדכנו אותי הם בודקים את הנושא, היום קיבלתי הודעה שהם מזכים אותי בהתאם להצעה שאישרתי. הכול היה מסודר להפליא ותקתק כמו שעון, וגם בסיכום התלונה כתוב שאם אני לא מרוצה מהפתרון יש לי 7 ימים להגיש ערעור (באיביי ובפייפל אם אתה לא מרוצה אפשר לדבר לקיר).
 
בשורה התחתונה: סבלנות היא שם המשחק. חיכיתי עד כלות, אך לא נשארתי בידיים ריקות.
לצפיה ב-'אתמול קיבלתי פריט שנרכש ב-13.11'
אתמול קיבלתי פריט שנרכש ב-13.11
17/01/2017 | 18:51
1
35
חיכיתי בסבלנות כמה שרק היה ניתן, עד שנאלצתי לבקש החזר כספי.
יום אחר כך החבילה הגיעה.
(ברור שיצרתי קשר ושילמתי שוב)
 
ידוע שיש עומס בדואר בעקבות קניות סוף השנה; כמו שטריליאן אמרה-
סבלנות.
 
לצפיה ב-''
18/01/2017 | 02:08
5
לצפיה ב-'עוד חבילה מה-11/11 הגיעה היום... (נשלחה מסין ב-23/11)'
עוד חבילה מה-11/11 הגיעה היום... (נשלחה מסין ב-23/11)
18/01/2017 | 14:35
1
14
ואיתה קיבלתי את החבילה הרשומה שהזמנתי (מאוחר יותר) בנובמבר וחבילה שהזמנתי לפני כחודש בסה"כ (שלושתן מעלי אקספרס). הפקק כבר די השתחרר, אבל עדיין חסרות לי ארבע חבילות קטנות מה-11/11. מניחה (ומקווה) שיגיעו בשבוע הקרוב.
לצפיה ב-'רק עוד שלוש למנאייק... קיבלתי עכשיו מסרון על אחת מהארבע'
רק עוד שלוש למנאייק... קיבלתי עכשיו מסרון על אחת מהארבע
18/01/2017 | 16:54
6
לצפיה ב-'חוצפה סינית'
חוצפה סינית
18/01/2017 | 17:14
20
המוכר מהמחלוקת שהזכרתי קודם שלח לי היום בקשה לתת לו משוב של חמישה כוכבים.
 
תקציר הפרקים הקודמים:
שלח מוצר באיכות ירודה (בלתי שמיש) ועוד ארז אותו גרוע כך שהוא התעוות בדרך; כשפתחתי מחלוקת הוא ביטל את בקשתי להחזר (תמורת החזרת המוצר) והציע לי בחזרה... כלום. במקביל ביקש שאצלם לו את תווית המשלוח ואשלח לו. עשיתי זאת מיד. הוא הבטיח מענה מהיר לשביעות רצוני והתאדה, נתן לעלי אקספרס לנהל את הכול.
 
עכשיו הוא כותב לי שהוא החזיר לי את הכסף (כלומר עלי אקספרס חייבו אותו לעשות זאת...) ומבקש את המשוב המקסימלי(!) אחרי שפישל בכל פרמטר אפשרי (כמעט). לא ייאמן. אם היה סיכוי שאשאיר לו יותר מכוכב אחד, הוא התאדה (ממש כמו היחס שלו למחלוקת... ).
 
למען הסר הספק, חוצפה כזאת פגשתי גם מסינים באיביי ואפילו מחנות מכובדת (או כך חשבתי) BuyInCoins שמכרה לי כרטיס זיכרון מזויף (בלתי שמיש לחלוטין, כן?) והציעה לי בתמורה רק 50% זיכוי (אף שהיה מדובר בדולרים בודדים, זה לא היה מרושש אותם). מדהים איך הם מלקקים עם Dear Friend וכיו"ב אבל מתנהגים בשירותיות מחפירה (מזל שהגנת הקונה מופקדת בידי מבוגר אחראי).
לצפיה ב-'תצוגה של שערי המטבע גם בשקלים'
תצוגה של שערי המטבע גם בשקלים
17/01/2017 | 01:20
4
28
שלום,
עד היום בעת שימוש ב ebay.com העלויות היו מוצגות בשער כפי שבחר המוכר ומתחת לזה היה מוצג השער מומר לשקלים (מחיר המוצר ומחיר המשלוח). בשלב מסוים, לא ברור לי איך, התצוגה הנוספת התחלפה משקלים לדולר. יש דרך להחזיר את זה בחזרה?
ועוד שאלה: האם אין יותר עזרה בהכתבות? ראיתי שיש רק "שאל את הקהילה" או טלפונית "ask us" "ask me"?
תודה
לצפיה ב-'האם ייתכן ששינית את כתובת בררת המחדל שלך לארה"ב?'
האם ייתכן ששינית את כתובת בררת המחדל שלך לארה"ב?
17/01/2017 | 10:55
3
26
למיטב ידיעתי ניתן לפנות לאיביי הן טלפונית, הן בכתב, והם מנתבים את הפניות כך או כך בהתאם לסוג המידע ולרמת העומס במוקדי השירות שלהם.
לצפיה ב-'על זה נאמר שמזל שיש חברים בפורום הזה'
על זה נאמר שמזל שיש חברים בפורום הזה
17/01/2017 | 21:18
2
25
אכן הבעייה היתה ששיניתי את הכתובת למסטופ בארה"ב.
עכשיו השער הסתדר לשקלים.
ועל הדרך הצלת אותי ממשלוח פריט לשם במקום ישר אלי לישראל.
תודה
לצפיה ב-''
17/01/2017 | 22:19
לצפיה ב-'אגב, לי יש בעיה הפוכה – לא נוחה לי ההמרה לשקלים'
אגב, לי יש בעיה הפוכה – לא נוחה לי ההמרה לשקלים
18/01/2017 | 02:07
10
(אני רגילה לראות את המחירים בדולרים וכך גם קל לי יותר להשוות לחנויות אחרות) ולכן אני צריכה כל הזמן להגדיר בחזרה את הכתובת לארה"ב, גם בתקופות שבהן אני מזמינה רק לישראל... חבל שבאיביי מכתיבים לקונים תצוגה כפויה במקום לאפשר להם להגדיר את תצוגת המטבע הרצויה להם כפי שמקובל בשלל אתרי קניות.
לצפיה ב-'בבקשה המלצה למשלח'
בבקשה המלצה למשלח
17/01/2017 | 19:29
1
31
שלום יש למישהו המלצה לחברת שליחויות חוץ מפליינג קארגו והשירות ליצואן?
מדובר בחבילות לארה"ב במשקלים בין 10 קילו ל-20 קילו פחות או יותר.
תודה
לצפיה ב-'השאלה מה ערך הסחורה'
השאלה מה ערך הסחורה
17/01/2017 | 22:12
18
אם גבוה, הייתי בודקת את UPS בשירות אקספדייטד.שרלוונטי למשקל הזה .לDHL יש מחירים יחסית נמוכים לארה"ב, אם ערך הסחורה נמוך, אז זה רק פליינג או EMS....
לצפיה ב-'סגירת חשבון באמזון'
סגירת חשבון באמזון
17/01/2017 | 19:59
2
31
הי, פתחתי חשבון מוכר באמזון וחייבו אותי ב 40 דולר, איך אני מבטל ומקבל החזר של הכסף.
לצפיה ב-'תעלה מולם בצ'ט. יש להם שירות לקוחות מעולה'
תעלה מולם בצ'ט. יש להם שירות לקוחות מעולה
17/01/2017 | 20:34
1
12
לצפיה ב-''
18/01/2017 | 01:52
3
לצפיה ב-'אי תשלום'
אי תשלום
17/01/2017 | 14:01
3
30
לפני כ 10 ימים מכרתי נעליים אך הכסף טרם הועבר . שלחתי לקונה הודעה וגם פתחתי אנפייד אייטם וטרם קיבלתי תשובה (משניהם). עברו כמעט שבועיים. מה עליי לעשות? האם שיחה לאי ביי היא בתשלום?
לצפיה ב-'תסגרי את האנפייד אייטם ותקבלי את העמלות חזרה'
תסגרי את האנפייד אייטם ותקבלי את העמלות חזרה
17/01/2017 | 14:14
2
14
לצפיה ב-'אי תשלום'
אי תשלום
17/01/2017 | 14:29
1
17
איך סוגרים את זה?
לצפיה ב-'איפה שפתחת. תחפשי בדש בורד '
איפה שפתחת. תחפשי בדש בורד
17/01/2017 | 14:59
16
OPEN CASES
OPEN UNPAID CASES
לצפיה ב-'סוללה מסין'
סוללה מסין
17/01/2017 | 14:18
2
30
אני חושב להזמין סוללה לסלולרי מסין, ותקנות יאט"א מחמירות מ-2017. קראתי קצת בנושא, ובכל איזור בסין יש כללים אחרים. בבייג'ינג יש כללים אחרים מאשר בשנחאי. כל מה שאני צריך הוא סוללה אחת של Li-ion לטלפון סלולרי, ולפי מה שקראתי - האחריות היא עלי, לא על המוכר.
הקטע הבעייתי הוא הטיסה, ובישראל הסוללה תהיה כבר אחרי הטיסה. האם דואר סין יסרב לשלוח? האם ניתן לבקש מהמוכר לשלוח בדואר ים?
לצפיה ב-'הזמנתי בנובמבר סוללות כפתור (לשעונים) הגיעו בלי בעיה'
הזמנתי בנובמבר סוללות כפתור (לשעונים) הגיעו בלי בעיה
17/01/2017 | 14:27
24
זה מוצר קטן וקל ואני מניחה שאיש לא בדק או שאל (וגם עולה איזה דולר לעשירייה, כך שלא היה מדובר בסיכון מבחינתי).
 
סוללה לסלולרי לא הייתי מזמינה מסין כי יש הרבה זיופים וזה דווקא מוצר שבו חשובה לי האמינות. לדעתי חבל להסתכן, עדיף לשלם קצת יותר ולהזמין מאירופה/ארה"ב.
לצפיה ב-'אגב, ניסית לשאול בפורום סלולרי? ודאי יימצאו בו בעלי ניסיון'
אגב, ניסית לשאול בפורום סלולרי? ודאי יימצאו בו בעלי ניסיון
18/01/2017 | 02:10
6
לצפיה ב-'האם ניתן להעלות פריטים מהאפליקציה?'
האם ניתן להעלות פריטים מהאפליקציה?
17/01/2017 | 12:14
3
16
לצפיה ב-'כן. תשנה את המיקום שלך לארה"ב והאופציה תיפתח'
כן. תשנה את המיקום שלך לארה"ב והאופציה תיפתח
17/01/2017 | 12:30
2
23
תחת SETTINGS תבחר country region  ארה"ב
לצפיה ב-'תודה רבה רבה, איך הייתי עולה על זה בלעדיך?'
תודה רבה רבה, איך הייתי עולה על זה בלעדיך?
17/01/2017 | 12:44
1
10
לצפיה ב-'לא יודע. בשביל זה אני פה '
לא יודע. בשביל זה אני פה
17/01/2017 | 13:46
7
לצפיה ב-'פייפאל וחשבון מט"ח דיסקונט '
פייפאל וחשבון מט"ח דיסקונט
17/01/2017 | 12:14
24
שלום לכולם,
 
הנושא: משיכת דולרים מהחשבון פייפאל לחשבון מט"ח של דיסוקנט באמצעות כרטיס אשראי.
 
שאלות:
 
1. משיכה מחשבון הפייפאל לכרטיס האשראי המחובר לחשבון מט"ח: כמה כרטיס האשראי לוקח (נניח העברת 100 דולר, האם קיימת עמלת עסקה נניח 0.5% או 3.5%).
 
2. משיכה מכרטיס האשראי לחשבון מט"ח בדיסקונט: האם ישנה עמלת עסקה כאמור נוספת בבנק עצמו.
 
תודה,
שובי36.
לצפיה ב-'הזמנות שלא מגיעות'
הזמנות שלא מגיעות
16/01/2017 | 17:04
1
40
יש לי כמה הזמנות מ - UK מלפני חודש ויותר (דרך e-bay) שלא מגיעות. מישהו יודע על בעייה בדואר או שזה בגלל חופשת חג המולד / סילבסטר / whatever?
 
ושאלה נוספת: יש לי הזמנה שלפי מס' המעקב היא תקועה במצב ready for dispatch כבר מה - 8/12. פתחתי תלונה למוכר והוא לא ענה. היום קיבלתי דוא"ל מ - e-bay שאני רשאית להעביר אליהם את התלונה, אבל אני לא מצליחה למצוא את לחצן "escalate to customer support" ב - Resolution Center. איך מגיעים אליו?
 
תודה.
 
לצפיה ב-'אכן יש עומסים ועיכובים, כבר נידונו כאן לא מעט בחודש האחרון'
אכן יש עומסים ועיכובים, כבר נידונו כאן לא מעט בחודש האחרון
17/01/2017 | 11:00
21
באשר לשאלתך, איביי משנים את הממשק שלהם לא מעט, קשה לזכור בע"פ ואי אפשר לענות לך אלא אם נמצאים במצבך. אנא צרפי צילומי מסך (תוכלי למחוק מהם את הפרטים האישיים, כמובן).
לצפיה ב-'פרוצדרות של הדואר ביטוח וכו'...'
פרוצדרות של הדואר ביטוח וכו'...
15/01/2017 | 12:12
3
53
שלום,
יש ברשותי פריט שאני מעוניין למוכרו דרך איביי, יש לי כמה שאלות:
1- אני ארצה לבטח אותו מאחר והמחיר יהיה גבוה, איך הביטוח עובד?
נגיד קנו אותו, שלחתי אותו, ובסוף לא הגיע למוכר, אני צריך לזכות אותו, אך מצד שני איבדתי את המשלוח שלי, איך אפשר לבטח דרך הדואר (או דרך אחרת) במחיר המלא שלו? (כולל עלות משלוח וכו')
2- מאחר והפריט זה לאספנים, האם אני יכול לקבוע את המחיר שלו בשביל הביטוח?
(לדוג': לומר לדואר שאני מעוניין לבטח אותו ב1000 דולר ואם לא יגיע ליעדו ילך לאיבוד וכו' אקבל חזרה את הכסף מהדואר)
3- איך מוכיחים לדואר מעל כל ספק (שלא יהיו קונצים והתחמקויות ובקשת טפסים כאלה או אחרים ועוד בירוקרטיה שמועילה רק לדואר) שאיבדתי את המשלוח ע"מ שישלם לי?
4- איך מתמחרים את הביטוח?
5- מה גובה העמלה לאחר שאני פודה את הכסף מהכרטיס ויזה נטען? (שוב לדוג': מכרתי ב1000 דולר, כמה בפועל אני אוציא בשקלים לאחר עמלות וכו')
האם יש מיסים על עסקאות כאלה או עסקאות דומות?
6- מה הדרך הכי בטוחה ומהירה לשלוח את הפריט (לא שביר), וכמה זה יעלה? (מה המחיר הכי גבוה לשלוח אליו בעולם - פחות מקילו 1)
7- מה עוד אני צריך לדעת לפני ביצוע מכירה שכזו?
בתודה רבה מראש!
 
לצפיה ב-'הי אורח בתפוז. ברוך הבא'
הי אורח בתפוז. ברוך הבא
15/01/2017 | 12:23
2
43
האם יצא לך למכור באיביי בעבר?
אם לא. כדאי שתהיה מעודכן. מוכרים חדשים מוגבלים בחודשים הראשונים למגבלה עד 500 דולאר או 10מוצרים לחודש.
איביי מצפים ממוכרים חדשים להתחיל בקטן. ממש עקב בצד אגודל. להעלות מוצרים במחיר נמוך מאוד.
אם תעלה במכירה הראשונה מוצר ב 500 דולאר יש סיכוי סביר שיסגרו לך את החשבון.
מה שאני מציע לך. אם אין לך ניסיון במכירה באיביי, או שתמצא מוכר מנוסה שיעזור לך ויעלה את המוצר בחשבון שלו, או שתבדוק מכירה של המוצר בפלטפורמות אחרות של אספנים.
יש פורום אספנות בתפוז. הייית מתייעץ שם עם מנהל הפורום.
 
במידה ואתה בעל חשבון שמאפשר מכירה בסכומים הללו:
אתה תהיה חייב לשלוח את המוצר בחברת שילוח פרטית עם אישור מסירה.
קח בחשבון שזה לא יתן לך אחריות מלאה. אם קונה מתוחכם ירצה להחזיר וישלח לך מוצר זהה מזוייף, לא תהיה לך אפשרות להוכיח.
 
לצפיה ב-'לא בעל חשבון אבל תכננתי לחפש מישהו'
לא בעל חשבון אבל תכננתי לחפש מישהו
15/01/2017 | 15:48
1
31
מוכר מנוסה כדבריך, כן
לא יתן אחריות מלאה = דהיינו אין ביטוח מלא?
קשה לי להאמין שקונה מחו"ל יוכל להחזיר זיוף של מה שאני רוצה לשלוח (אוסף של מעל מאה פריטים קטנים שממש אין בחו"ל) אם כי אפשר לזייף הכל ומי יודע...
 
תיאורטית: אם אני מוכר מנוסה ומכרתי את זה, והמוכר רוצה להחזיר או החזיר מזוייף, ואני לא מוכן לזכות (ובצדק רק שלפי דבריך אין לי אפשרות להוכיח), מה איביי יכולים לעשות?
 
מה עם שאר השאלות?
לצפיה ב-'מישהו? שאר השאלות'
מישהו? שאר השאלות
17/01/2017 | 08:37
15
בבקשה

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ