לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1505815,058 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'מה זה הקופון שמופיע ליד פריט שנמכר באיביי '
מה זה הקופון שמופיע ליד פריט שנמכר באיביי
18/06/2019 | 20:44
1
9
אני שואלת שוב  
 תודה 
לצפיה ב-'קיבלתי מייל מאיביי לגבי קופון למימוש עד סוף יוני'
קיבלתי מייל מאיביי לגבי קופון למימוש עד סוף יוני
19/06/2019 | 12:12
8
יכול להיות שזה קשור ל promotions שהם מחלקים ללקוחות שלהם
לצפיה ב-'מישהו יכול להגיד לי האם המחיר של המוצר ריאלי ?'
מישהו יכול להגיד לי האם המחיר של המוצר ריאלי ?
16/06/2019 | 23:19
3
35
שלום אני צריך את עזרתכם,
המוצר הזה היה לפני יום או יומיים במחיר של 9 אלף דולר , היום הוא קפץ ל15 אלף דולר ואני שואל למה ?האם המוצר קיבל הצעה והמוכר הבין שיש פונטציאל רווח יותר גדול ? או שהוא סתם חיי בללנד?
יש לי את הכדור הזה סגור בניילון ייצור  אצל בן משפחה - משמע חדש בניילון .
תודה 
לצפיה ב-'חי בללנד'
חי בללנד
16/06/2019 | 23:42
13
לצפיה ב-'חי בללנד'
חי בללנד
17/06/2019 | 07:03
11
לצפיה ב-'הוא יכול לבקש גם 50000 דולר השאלה אם זה מייצר מכירה'
הוא יכול לבקש גם 50000 דולר השאלה אם זה מייצר מכירה
18/06/2019 | 17:26
12
זו תמיד ההתלבטות בתמחור - לבצע תמחור שיהיה רווחי אבל מצד שני שייצר מכירה
 
לבקש מחיר גבוה אבל שלא פוגש שום ביקוש  - אין בזה תועלת
 
ובינינו זה לא איזה כדור שאחז ביידו אגדת בייסבול אמריקנית
 
 
 
לצפיה ב-'מה זה הקופון שמופיע ליד פריט שנמכר באיביי '
מה זה הקופון שמופיע ליד פריט שנמכר באיביי
18/06/2019 | 12:57
3
14
ליד כל פריט הנמכר באיביי מופייע  ''     Pay only $86.39 [ Show me how '''
איך ממשים את  זה 
 תודה מראש 
לצפיה ב-'לא יודע. למה שלא תעשי כעצתם, ותספרי לנו מה קרה?'
לא יודע. למה שלא תעשי כעצתם, ותספרי לנו מה קרה?
18/06/2019 | 16:02
2
17
הם מציעים Show me how.
לצפיה ב-'למה אתה הורס את השאלה '
למה אתה הורס את השאלה
18/06/2019 | 20:43
1
6
לצפיה ב-'למה שלא תעשי מה שהציעו לך?'
למה שלא תעשי מה שהציעו לך?
19/06/2019 | 12:56
2
לצפיה ב-'בדף רשימת הקניות שלי לא מופיעות התמונות של ההזמנות'
בדף רשימת הקניות שלי לא מופיעות התמונות של ההזמנות
18/06/2019 | 14:41
1
11
מזה כמה ימים שזה כך.
מאד מקשה על החיפוש של מוצר מסויים שנשלח או לא וכן לתת פידבק.
מצרפת תמונה חלקית (אני עושה קניות גם לבני משפחה,כך שהסתרתי את הפרטים).
ניקיתי היסטוריה ועוגיות,ריעננתי את העמוד כמה פעמים ולא עזר כלום.
זה פשוט לא נוח לעבוד בצורה כזאת.
תודה לכל מי שיוכל לעזור לי
לצפיה ב-'לטובת כל אלו שזה קרה להם '
לטובת כל אלו שזה קרה להם
18/06/2019 | 14:56
12
כמו שהילדים והנכדים אומרים עלי "יש לה קוצים בת**"
אני חייבת למצוא פתרונות לכל דבר.אין לי סבלנות לחכות עד שבעיה נפתרת,
זה משגע אותי.
בקיצור,החלטתי לנסות והלך.....
לחצתי לחיצה ימנית על כל תמונה שהופיע רק הסבר של מה קניתי,
לחצתי על טען תמונה ו.....הופ התמונה נטענה.
 
לצפיה ב-'המלצה לשירותי assisted purchase בארהב'
המלצה לשירותי assisted purchase בארהב
17/06/2019 | 10:55
16
אני מבקשת המלצה לאתר שעושה שירותי assisted purchase באתרי קניות אמריקאים . רצוי כאלה שנמצאים באזורים פטורים ממס. כמו אורגון. 
השתמשתי עד כה בshipitoאבל הם התחילו לבקש תשלום בביטקוינס על השירות הזה וזה לא נוח לי. 
ניסיתי את usgobuy אבל הם ביטלו את ההזמנה פעמים , בטענה שהמוכר ביטל, יתכן שלהם יש בעיה עם התשלום, ואני לא רוצה להמשיך איתם. 
לצפיה ב-'משהו מוזר לי ב איביי'
משהו מוזר לי ב איביי
16/06/2019 | 06:54
1
29
 
שאני מעלה משהו ב איביי מופיע לי דבר כזה בצד שמאל למטה, אפשר לעזור
רב תודות 
 
לצפיה ב-'גם אני רואה את זה כקונה מעניין שאין כאן תשובה '
גם אני רואה את זה כקונה מעניין שאין כאן תשובה
18/06/2019 | 20:41
לצפיה ב-'מנפלאות דואר ישראל '
מנפלאות דואר ישראל
10/06/2019 | 10:59
9
70
היי
סבתי שתחיה הייתה אמורה לקבל חבילה מרוסיה. החבילה אכן הגיעה אך משום מה נמסרה למישהו אחר שהוא לא סבתא שלי. כאשר פניתי לדואר ישראל שלחו לי איזה מכתב לקוני שבו רשום שהצד השולח אמור לפנות לדואר שם ולעשות בירורים? WTF? דואר ישראל עשו פאשלה נתנו את החבילה למישהו זר ומפילים אחריות על הצד השולח?
להלן נוסח המכתב:
פנייתך נתקבלה בתודה.

במענה לפנייתך שבסימוכין, בבדיקה במערכת מעקב פריטים נמצא כי הפריט שבנידון

נמסר בתאריך 28/4/19 בכרמיאל.

בהתאם לחוק הדואר 1986 ולהוראות איגוד הדואר העולמי, דבר הדואר נמצא בחזקת

השולח עד לשלב מסירתו לנמען. במקרה של אובדן דבר דואר רשום או חבילה, הסתייגות

במסירה שנמצאה מוצדקת, אחריות לתשלום פיצויים הינה כלפי השולח, אם הגיש בקשה

רשמית לבירור במנהל דואר המוצא.
                              
לפיכך, מוצע כי השולח יפנה אל מנהל דואר בסין להתחלת בירור.

לשירותך.

מיותר לציין שכאשר פניתי אליהם שוב...כבר לא קיבלתי שום תגובה.
האם למישהו יצא להתקל באטימות שכזו? האם יש מה לעשות בנדון?

רב תודות
לצפיה ב-'ליצנות לשמה, שב נסח תביעה קטנה'
ליצנות לשמה, שב נסח תביעה קטנה
10/06/2019 | 17:28
3
31
נראה מה יהיה להם להגיד לכבוד השופט.
 
פשוט בדיחה
 
 
לצפיה ב-'יש לי כתובת של מנכ"ל הדואר'
יש לי כתובת של מנכ"ל הדואר
11/06/2019 | 09:56
15
אפנה אליו בפרטי פרטים
בוא נראה מה יש לו לומר על כך :)
לצפיה ב-'האם הכתובת הייתה של סבתא?'
האם הכתובת הייתה של סבתא?
16/06/2019 | 14:36
1
16
הייתכן מצב שמוכר שולח מספר חבילות לישראל ומתבללבל במספרים.
 
הטוב ביותר שהשולח יפנה ויבקש אישור מסירה.
 
 
לצפיה ב-'הכתובת הייתה של סבתא...'
הכתובת הייתה של סבתא...
18/06/2019 | 17:49
1
לא מדובר במוכר, מדובר בבת משפחה מרוסיה ששלחה לה פלסטרים מיוחדים להקלה בכאבים של דלקת פרקים...
לא פעם 1 שהיא שולחת
ולא חבילה מעניינת במיוחד 
לצפיה ב-'מציע שתעשה כמו שהציעו: שהשולח יתלונן'
מציע שתעשה כמו שהציעו: שהשולח יתלונן
10/06/2019 | 21:36
3
28
כתבת חבילה מרוסיה. הם מדברים על סין. מה הקשר? על סמך מה אתה כותב שסבתך היתה אמורה לקבל חבילה? גם אני יכול לטעון שהייתי אמור לקבל חבילה ממך.
צריך להראות שהם פעלו באופן לא תקין. לכאורה הפעולה שלהם כן היתה תקינה.
לצפיה ב-'איך בדיוק הפעולה שלהם הייתה תקינה?'
איך בדיוק הפעולה שלהם הייתה תקינה?
11/06/2019 | 09:55
2
18
היי
א. אני אישה :)
ב. הפקידה רשמה במכתב שלה סין...מתוך בלבול כנראה כי רב החבילות היום מתקבלות מסין. מספר מעקב מסתיים ב RU  אלא אם כן רוסיה היא מדינה בסין או שהפקידה לקחה את הכדור הלא נכון. קיצר אנשים מתבלבלים, קורה
ג. כאשר פקיד בדפלק מוסר חבילה לנמען או מיופה כוחו הוא אמור לבדוק שהשם על החיבלה תואם והוא גם אמור לקחת מספר ת.ז. כי מדובר בדבר דואר רשום. בוא נתערב שאם נבדוק את רישומי דואר ישראל נגלה שמספר ת.ז. לא תואם או שהחתימה לא תואמת. האם מישהו מדואר ישראל דאג לבדוק את זה?! ממש לא...
ד. גם לי קרה פעם שקיבלתי חבילה עם שם של מישהי אחרת כי הפקיד התבלבל במספר מדף. אחרי שפתחתי וראיתי שלא שלי...ישר חזרתי והחזרתי לפקיד. קורה שטועים גם זה בסדר.
אבל...מישהו צריך לקחת אחריות על המעשה ובמקרה הנ"ל האבא והאמא של אותו פקיד הם גוף שנקרא דואר ישראל
אם זה היה קורה לך? לא היית מתעצבן?
לצפיה ב-'כדי שלא כל אדם יספר סיפור כמו שלך, שהשולח יעשה מה שרשמו'
כדי שלא כל אדם יספר סיפור כמו שלך, שהשולח יעשה מה שרשמו
11/06/2019 | 20:36
1
23
עצבני או לא, עצבים לא יעזרו מול הדואר.
יתכן שהפקידה טעתה. אפשרות נוספת היא שאסור לה למסור לך מידע על הפריט המסוים. גם אם היא מכירה אותך, היא לא יודעת מה הקשר שלך לחבילה מעבר למה שאתה אומר. האם אדם מבחוץ יכול לדעת שאינך משקר? כל אחד יכול לבוא ולספר סיפור כמו שלך. מה הדואר אמור לעשות? היא כתבה שהחוק הוא שהשולח הוא הבעלים עד למסירה, או משהו מעין זה. ויש בכך הגיון. שלא כל אדם יגיע ויטען שהחבילה מיועדת אליו.
כך שלדעתי אין לך ברירה: השולח צריך לפנות כמו שהם רשמו.
לצפיה ב-'המממ..אני לא עצבנית וגם לא מהירה לצורך העניין '
המממ..אני לא עצבנית וגם לא מהירה לצורך העניין
18/06/2019 | 17:46
4
א. אני יכולה להציג ייפוי כוח של סבתא שלי עם מספר ת.ז. שלה , כתובת וכ"ו בכדי שיראו שאני פועלת בשמה...
ב. אם השולח הוא זה שאחראי עד למסירה...סבבה, אבל החבילה נמסרה, לאדם זר באותו סניף דואר של סבתא שלי. אז מי אחראי לחבילה לאחר המסירה ( במידה ונמסרה לאדם הלא נכון? )
ג. פניתי למישהו בכיר בשרות הדואר בבקשה לסייע בסוגיה. אעדכן אותכם אם יהיו חדשות נחמדות :)
לצפיה ב-'הם צודקים. השולח הוא הלקוח של מערכת הדואר, לא המקבל'
הם צודקים. השולח הוא הלקוח של מערכת הדואר, לא המקבל
13/06/2019 | 18:40
9
לצפיה ב-'מתכוון להגיש תביעה נגד האתר יושופס '
מתכוון להגיש תביעה נגד האתר יושופס
01/06/2019 | 09:16
8
61
איך אני משיג את ח.פ. שלהם ?
לצפיה ב-'אני לא חושב שהם רשומים בארץ.'
אני לא חושב שהם רשומים בארץ.
03/06/2019 | 12:10
1
16
לצפיה ב-'זה עסק שנותן שירות בישראל. חייב שתהיה לו אחריות על מעשיו '
זה עסק שנותן שירות בישראל. חייב שתהיה לו אחריות על מעשיו
04/06/2019 | 18:39
25
אין דבר כזה שהוא חסין לחלוטין מפני תביעות וכאלה....במצב כזה הם יכולים לעשות מה שבא להם ולא נראה לי שזה עובד ככה פה . 
לצפיה ב-'אולי בתנאי השימוש, הסכם המשתמש, וכדומה. מהמר נגדך.'
אולי בתנאי השימוש, הסכם המשתמש, וכדומה. מהמר נגדך.
03/06/2019 | 17:02
4
33
אולי בתנאי השימוש, הסכם המשתמש וכדומה. מאחר שנראה שאין לך עו"ד, ואפילו לא התיעצת עם אחד, מהמר שלא תגיש תביעה. ואם תגיש, תפסיד.
לצפיה ב-'הם איבדו לי חבילה בנובמבר 2018.'
הם איבדו לי חבילה בנובמבר 2018.
04/06/2019 | 18:30
32
אז ככה...יש שיחה מוקלטת עם הנציגה שלהם שאומרת באופן חד וחלק כי החבילה נקלטה ברמכז הלוגיסטי שלהם ועדיין לא מופיעה בחשבון שלי בגלל העומס. כל זה לפי מס' מעקב.  ( זה היה בדיוק בתקופה של מבול הקניות בארה"ב ). יש גם אישור מסירה רשמי מחברת השליחויות FEDEX . החבילה מעולם לא הופיעה בחשבון שלי והם פשוט התנערו מאחריות ....בשיחות שאחרי אמרו שהחבילה לעולם לא הגיעה אליהם. כל הראיות בעדי.....עכשיו אני יודע שהמשרדים שלהם נמצאים ביוקנעם . שלחתי להם מכתב התרעה , עליו הם לא ענו לי...
לצפיה ב-'מה קשור עורך דין ?? זו תביעה קטנה לכל דבר '
מה קשור עורך דין ?? זו תביעה קטנה לכל דבר
04/06/2019 | 18:36
2
29
זה לא שאני תובע אותם על חצי מיליון שקל....קצת פרופורציות. 
לצפיה ב-'ומה הסכם המשתמש אומר בענין אובדן, אי מסירה?'
ומה הסכם המשתמש אומר בענין אובדן, אי מסירה?
04/06/2019 | 19:39
1
30
ומה ההסכם אומר בענין לוחות זמנים, הגבלת אחריות?
המכתב ששלחת אינו רשום. או שכן?
לצפיה ב-'רשום עם אישור מסירה'
רשום עם אישור מסירה
09/06/2019 | 14:54
5
לצפיה ב-'באיזה ענין? האם ניסית גם את פורום צרכנות? האם תדוח מה קורה?'
באיזה ענין? האם ניסית גם את פורום צרכנות? האם תדוח מה קורה?
04/06/2019 | 11:17
22
באיזה ענין? האם ניסית גם את פורום צרכנות?
האם תדוח כאן מה קורה?
לצפיה ב-'יציאה לחופשה והקפאת ליסטים'
יציאה לחופשה והקפאת ליסטים
01/06/2019 | 17:32
3
37
שלום,
אני יוצאת לחופשה לשבוע ומעוניינת להקפיא ליסטים.
כיצד עושים זאת ?
לצפיה ב-'מכניסים את המחשב למקפיא..'
מכניסים את המחשב למקפיא..
01/06/2019 | 21:08
27
האפשרות קיימת רק לבעלי חנות באיביי.
https://www.ebay.com/help/selling/ebay-stores/mana...
לצפיה ב-'יש לך חנות? אם לא, כמה ליסטים יש לך?'
יש לך חנות? אם לא, כמה ליסטים יש לך?
02/06/2019 | 09:27
1
19
אם את משלמת חודשית על החנות בסיסית או מתקדמת וטכו יש אפשרות להוציא אותה לחופשה עם / בלי אפשרות לקנייה.
במידה ווסימנת שתהיה אפשרות קנייה, הלקוח יקבל הודעה עם תאריך החזרה שלך מהחופש וידע שהההזמה שלו תטופל רק אחרי תאריך זה.
במידה ואין לך חנות, אני מניח שאין לך הרבה ליסטים.
אפשר לסמן את כולם ולאפס את המלאי.
במידה ויש לך ליסטים עם וואריציות, תיאלצי להכנס ליסט ליסט ולאפס את המלאי הוואריציות, זה מעצבן.
לצפיה ב-'אין לי חנות, מעלה רק 50 ליסטים כל חודש'
אין לי חנות, מעלה רק 50 ליסטים כל חודש
02/06/2019 | 17:26
29
נראה לי שאקח את הסיכון, ואשאיר אותם כמו שהם.
גם ככה יש לי מכירה פעם בשבוע - שבועיים בממוצע...
לצפיה ב-'איך מסמנים שהפריט נלקח עצמאית ע"י הקונה?'
איך מסמנים שהפריט נלקח עצמאית ע"י הקונה?
01/06/2019 | 21:30
1
21
לצפיה ב-'האם סימנת בליסט מראש אפשרות ל PICKUP?'
האם סימנת בליסט מראש אפשרות ל PICKUP?
02/06/2019 | 15:20
18
אם לא, אז הפיתרון הוא פשוט לסמן כנשלח.
זה לא יעזור לך אם הלקוח ירצה לדפוק אותך ויתלונן  שהמוצר לא נשלח.
כדאי ליתר ביטחון, אם כי לא הייתי בונה על זה,לבקש מהלקוח לשלוח הודעה דרך איביי שהמוצר הגיע אליו ידנית והוא מאשר שקבל לידיו.
לצפיה ב-'משלוח תקליטים'
משלוח תקליטים
01/06/2019 | 19:39
37
יצא למישהו למכור כאן תקליטים?
איפה השגתם חומרי אריזה? מה שאני רואה באמאזון ואיביי יקר מאוד עם המשלוח ובעלי אקספרס אין...
לצפיה ב-'איך אני מאתר חבילה מGM DHL'
איך אני מאתר חבילה מGM DHL
30/05/2019 | 18:01
1
32
נשלח ממוכר בebay ארה"ב, לפי המעקב זה בארץ מזה יומיים אבל הקוד מעקב ארוך שיש לא עובד בדואר ישראל. יש איפה להמיר את הקוד הזה לקוד 13 ספרות?
הקוד מהמוכר GM
לצפיה ב-'תבדוק באתר'
תבדוק באתר
31/05/2019 | 12:49
20
https://www.dhl.co.il/he/important_information/101...אם זה global shiping זה לא יהיה בדואר תקבל הודעת SMS מחברת עמילות מקומית
 
לצפיה ב-'חבילה שנשלחה חזרה לארה"ב'
חבילה שנשלחה חזרה לארה"ב
29/05/2019 | 10:21
3
31
היי חברים ,
אמזון שלחו לי מוצר פגום והם רוצים את המוצר חזרה .
שלחתי להם - החבילה נשלחה דרך דואר ישראל במשך שבועיים הסטטוס לא משנה של החבילה "התקבל למשלוח" . בדואר נאמר לי שלא צריך להיות סטטוס שונה וממה שזכור לי צריך להיות רשום שהחבילה נשלחה .. 
בכל מקרה האם מישהו יכול לשלוח לי מספר מעקב לחבילה שנשלחה לארה"ב (בשבוע האחרון) כדי להבין מה קורה פה?
לצפיה ב-'USPS דואר ארהב לא סורק את מספרי מעקב ה RR'
USPS דואר ארהב לא סורק את מספרי מעקב ה RR
29/05/2019 | 15:27
2
34
 
פעם דואר ארהב היה סורק את מספרי המעקב שהתחילו ב RR וזה היה מעולה מבחינת הדירוג שלנו באיביי.
הדבר השתנה בשלב מסויים ולכן מספר המעקב RR לא שווים כלום בארהב.
 
אם אתה רוצה מספר מעקב שדואר ארהב סורק אותו ואתה מקבל סטטוס טוב לכל אורך הדרך זה האקופוסט שמתחיל ב LX . וכמובן האקספרס EE
לצפיה ב-'דואר ארה"ב לא סורק מספרי מעקב RR'
דואר ארה"ב לא סורק מספרי מעקב RR
08/06/2019 | 15:19
1
8
אז איך אפשר לדעת אם פריט מסויים הגיע ליעדו בארה"ב ,אם שלחתי ברשום רגיל עם מספר מעקב ?
כי בעבר קרה פעם אחת שהפריט הגיע ליעדו וזה לא היה מעודכן בשום מקום 
ועכשיו יש לי שני פריטים שנשלחו אחד בסוף אפריל והשני בתחילת מאי ואין שום עידכון לגביהם .
לפי מה דואר ישראל מעדכן את הסטטוס לגבי פריטים שנשלחו לחו"ל ?כי שלחתי גם פריט בתוך הארץ ויכולתי לקבל עדכון לגבי כל השלבים עד הגעתו לנמען .
 
 
לצפיה ב-'לפריטים רשומים שנשלחו בארץ יש עדכון באתר הדואר'
לפריטים רשומים שנשלחו בארץ יש עדכון באתר הדואר
10/06/2019 | 17:33
6
פריטים רשומים מסוג RR שנשלחו לארהב יקבלו סטאטוס של עזבו את הארץ לארהב כי דואר ישראל כן סורק את המספר מעקב.
 
לא יודע מה הסיבה אבל היום דואר ארהב לא מכיר ברשומים RR ולכן לא סורק אותם ולא יהיה להם סטאטוס לכן מי ששולח רשום RR לארהב זורק 7.70 שח לפח . פשוט ככה.
 
דואר ארהב סורק רשומים מסוג LX ו EE
לצפיה ב-'מה הסיבה לירידה במכירות באיביי?'
מה הסיבה לירידה במכירות באיביי?
22/05/2019 | 19:18
16
76
(אני פותח שרשור חדש כדי לא להעמיס על השרשור הנעוץ)
אמירם כתב שהמכירות שלו ירדו באיביי. מקריאה באינטרנט, עוד מוכרים מתלוננים שבחודשים האחרונים הם חשים ירידה משמעותית. הם מאשימים את GTC, לא בטוח איך זה גורם לירידה במכירות(אולי כי זה מוריד את כמות הליסטים ה"חדשים" ומוריד למטה ליסטים שקיימים תקופה ארוכה?).

עכשיו, אני יודע שאיביי רוצים להעיף מוכרים קטנים ולהשאיר מוכרים גדולים. כמו כן איביי רוצים להעיף אנשים שמשתמשים בדרופשיפינג. אני עובד כדי להחשב מוכר גדול עם מלאי משלי, לכן המכירות שלי עדיין יציבות. כמו כן אני כל הזמן מעלה מוצרים חדשים, אז זה מביא עוד קונים. לא בהכרח העלייה במכירות משקפת את העלייה בכמות המוצרים שאני מציע, לכן אולי גם אצלי יש ירידה באופן יחסי, אבל פחות מורגש בגלל הגודל.

אבל אני בהחלט מסכים שאיביי לאט לאט פחות אטרקטיבי למוכרים. אני לא רוצה להתעסק עם אמזון/סירס/וולמארט, אז האופציה הדי יחידה שלי זה אתר משלי.
 
לצפיה ב-'הסיבה: איביי רוצה להיות אמזון'
הסיבה: איביי רוצה להיות אמזון
23/05/2019 | 07:59
1
79
איביי  בעבר התעסק בעיקר באספנות. אחי התחיל את הקריירה שלו במסחר אלקטרוני לפני 15 שנה שמכר דרך איביי תקליטים לאספנים.
בהמשך הפך להיות אתר "יד 2" 
היום איביי רוצים להיות אמזון ולכן הוא מקדם את החנויות הגדולות שישתמשו בממשק לקדם את העסקים שלהם.
המוכרים הקטנים כמונו יורדים בדירוג וגם נמצאים בתחרות גדולה מול הסינים במוצרים לא ממותגים ומול הספקים הגדולים במוצרים הממותגים.
אני מוכר באיביי משנת 2013 , בעבר לא היה עובר יום שלא מכרתי מספר מוצרים.
בשנה האחרונה יש לי מכירה פעם בשבוע בממוצע.
נכון שאני פחות משקיע גם בהעלאת מוצרים, סתם מחזיק את החנות מכוח האנרציה. מה שנכנס ברוך הבא. מה שלא לא.
תמיד הייתי שכיר במקביל. הכסף הזה היה אקסטרא.
 
אגב ניסיתי שופיפי. אפילו הלכתי לקורס שמונה חודשים בשיווק דיגיטלי. שילמתי עליו 9000 שקלים.
לא מוצא יתרון בממשק. שיווק דיגיטלי לא מצדיק את עצמו. עולה יותר מידי.
 
 
לצפיה ב-'אמזון משנים את המודל שלהם'
אמזון משנים את המודל שלהם
23/05/2019 | 17:13
67
במקום שיהיה לאמזון סחורה משלהם, הם רוצים יותר סוחרים שיבואו עם סחורה משלהם וימכרו דרך אמזון. כלומר אמזון רוצה לדחוף יותר להיות זירת מסחר מאשר להיות חנות אונליין.
 
אני התחלתי בבערך 2012-2013. היו לי כמה עשרות מוצרים, וזה הכניס לי כסף שבערך כיסה דלק לשבוע. כלומר יותר תחביב מאשר עסק. שנה שעברה פתחתי רשמית את החנות ואני מנסה להפוך את זה לעסק מאוד רציני וגדול במשרה מלאה.
 
אלא אם כן איביי יתחילו לעשות שינויים שיעזרו למוכרים, יותר ויותר מוכרים ינטשו  בצורה חלקית/מלאה. יכול להיות שזה מה שאיביי רוצים - נגיד שישארו רק עשירית מכמות המוכרים וכל מוכר הוא עם כמות גדולה של מוצרים. דבר כזה הוא טוב בשבילי כי זה אומר שאין תחרות. כלומר כדי להיות מוכר מוצלח באיביי חייבים להיות עם נפח רציני וזה כבר לא יהיה תחביב/משרה חלקית אלא רק אנשים רציניים בצורה מלאה. אבל אם יהיה יותר מידי בעיות באיביי, גם מוכרים גדולים לא ירצו להשאר.
 
שופיפיי יעיל מבחינת ניהול מלאי ומעקב אחרי מכירות. לבנות את האתר עצמו זה קצת מאתגר, והאתר שלנו מאוד בסיסי מבחינת עיצוב. אנחנו מעבירים את השליטה למעצבת גרפית מקצועית שתעשה שיפוץ נרחב.
אבל גם אם יש אתר טוב, עדיין צריך להביא לקוחות לאתר, ולקוחות שיבצעו קנייה. אני משתמש בעיקר בגוגל בשביל שיווק. אם מישהו מחפש מוצר מסוים, גוגל שופינג (בעיקר בארה"ב), מראה את כל המוכרים שיש להם את המוצר הזה. ככה אנשים מוצאים אותי. נכון, שיווק עולה המון כסף. אבל אם רוצים לשרוד בג'ונגל של מסחר אלקטרוני, אין הרבה ברירות.
 
התהייה שלי היא האם איביי עשו יותר מידי מהלכים שמחסלים אותם ובשלב מסוים הם יהיו אתר שלאט לאט ישכח ויאבד שוק כנגד אמזון, או שהם מנסים לעצב את עצמם מחדש וזה מה שיציל אותם.
 
לצפיה ב-'דחיפה לסינים'
דחיפה לסינים
24/05/2019 | 17:56
1
48
איביי נוקטים בטקטיקות מלוכלכות כמו פשוט להעלים ליסטים מתוצאות החיפוש למוכרים הקטנים והבינוניים. כבר שבוע שלא היתה מכירה ומדובר בחשבון עם מעל 200 ליסטים כאשר בחודש האחרון אני עומד על סכום מכירות ברוטו של 500 דולר זה חשבון שהיה מביא כ-4000 דולר מכירות בחודש עד לפני כשנה. 
לדעתי המצב של איביי לא טוב והם רוצים לדחוף את הסינים ואת המוכרים הגדולים משם הם מקבלים את הכסף הגדול. הם מתכוונים להיות סוג של עלי אקספרס שפונה יותר לשוק האמריקאי.
לצפיה ב-'איביי מאוימת קשות על ידי אמזון'
איביי מאוימת קשות על ידי אמזון
24/05/2019 | 18:31
48
אם אני רוצה לקנות משהו לבית שלי, 99% מהזמן אני אזמין מאמזון ורק לעיתים נדירות אני אזמין מאיביי. איביי זה בעיקר דברים משומשים/נדירים שאין אותם באמזון.
 
 
לצפיה ב-'ירידה במכירות'
ירידה במכירות
25/05/2019 | 10:50
1
59
הסיבה מאוד פשוטה ומעצבנת, מספר המעקב שאתם מכניסים לאיביי לא מסונכרן למערכות איביי (Israel Postׂ) ולכן יש לכם אחוז גבוהה של Uploaded on time but no carrier scan
תבדקו כנראה ירדת ברמה מטופ רייטד לabove std
פניתי פחות או יותר לכל העולם ואחותו - אין עם מי לדבר
 
לצפיה ב-'זה לא המקרה שלי'
זה לא המקרה שלי
25/05/2019 | 16:59
49
אבל יכול להיות מקרה של מוכרים ישראלים.
 
אבל התופעה של ירידה במכירות היא גלובלית. אני קורא בפורומים של איביי על מוכרים אמריקאים שירדו להם המכירות.
לצפיה ב-'אז עשיתי קצת מחקר'
אז עשיתי קצת מחקר
25/05/2019 | 23:33
9
58
וקראתי דיונים בפורומים של איביי.
כמה דברים צצו שוב ושוב בדיונים:
1. GTC - זה כנראה משפיע בצורה מאוד משמעותית על המכירות. במקום שליסטים יתחדשו כל כמה ימים, הם עכשיו קבועים ולכן מתיישנים. זה דוחף אותם למטה בחיפושים, ולכן יש פחות מכירות. דרך לעקוף את זה הוא לסיים ליסטים בצורה ידנית, ולהעלות שוב בליסט חדש.
2. שינוי במנוע החיפוש - אנשים מתלוננים שהחיפוש של איביי לא מראה את כל המוצרים שלהם. אם אי אפשר למצוא את המוצר בחיפוש, הוא לא נמכר. הם כן מוצאים את המוצר שלהם דרך חיפוש באיביי.
3. בגלל שהיו שינויים בחוקי המס בארה"ב. אנשים קיבלו פחות החזרי מס השנה. פחות החזרים שווה כסף לבזבז.
4. אמזון ועוד חברות שמחזקות את הנוכחות אונליין שלהם.
 
איביי הודיעו שהיה להם ירידה במכירות ברבעון הראשון של 2019. נראה שהדרך שלהם להתמודד עם זה הוא להעלות את העמלות למוכרים ולהוריד את הפרסום. אחד הדרכים היא לגרום לליסטים לרדת למטה בחיפוש. מוכרים צריכים לשלם על PROMOTIONS לליסטים שלהם בשביל שזה יחזור למעלה. זה דרך לאיביי להרוויח עוד כסף.
משהו שיכנס בחודש הבא - עמלה קבועה של משהו כמו 25 סנט למוצר שנמכר. כמו שפייפאל גובים עמלה קבועה על כל מכירה, גם איביי רוצים. זה מהלך שכמובן יכניס לאיביי כסף, אבל לדעתי יגרום למוצרים זולים במיוחד להיות לא אטרקטיבים למכור. מה הטעם למכור מוצר ב-1$, אם בערך שליש מזה יכול ללכת לעמלות?
 
כמות המכירות שלי דווקא עולה. אבל אני מעלה 50-100 מוצרים חדשים כל שבוע. עם מלאי גדול יותר, מן הסתם יש יותר מכירות. אבל אני לא חושב שהעלייה במכירות בהכרח משקפת את העלייה במלאי. לכן יכול להיות שגם לי יורד המכירות, אבל בגלל שאני מגדיל את המלאי זה פחות מורגש.
 
אני חושב שהשינויים האלו יעיפו המון מוכרים קטנים וישאירו בעיקר מוכרים גדולים. מוכרים גדולים ירוויחו יותר כי מוכרים קטנים יתייאשו ויעזבו את אביי. כלומר אם רוצים להתגבר על העמלות/שינויים, חייבים להיות גדולים בצורה משמעותית יותר מהעבר.
לצפיה ב-'ירידה במכירות'
ירידה במכירות
27/05/2019 | 09:55
4
39
נושא GTC נכון מאוד אבל לא מדויק, התוצאות יורדות ככל שאין כניסות למכירה ברגע שיש כניסה ואםילו יזומה שלך כמוכר, אתה מיד מוקפץ בתוצאות, ברגע שיש מכירה פיזית, אתה מיד מוקפץ כמעט עד למעלה בתוצאות, אין קשר לקידום המכירות המדובר שבזה כמובן איביי ג"כ מעוניינת.
הירידה במכירות של רוב הישראלים כרגע נובעת מאי סנכרון של מספר המעקב עם מערכות איביי - ההמלצה שלי היא לעשות מה שעשיתי לפני שנים ברגע שמוכנס מספר מעקב להכניס את הדואר הרלוונטי - USPS, CANADA POST, ESPANA וכיו"ב, ככה כן יסונכן למערכות איביי והדירוג לא ייפגע
אצלי אישית מ-99% משלוחים בזמן ומאושרים ירדתי ל-60% אז הסטטוס שלי נפגע ומטופ רייד ירדתי לabove standard ואז כמובן יורדים ג"כ בתוצאות  החיפוש והמכירות נפגעות
פניתי לאיביי ישראל, ענו היום שמטפלים - נראה... אחרי הפיטורים שם, לא יודע כמה אנשים באמת נשארו לטפל במוכרים ישראליים....
לצפיה ב-'אני לא מדבר על ירידות במכירות של ישראלים'
אני לא מדבר על ירידות במכירות של ישראלים
27/05/2019 | 16:49
34
אלא באופן כללי למוכרים באיביי.
יכול להיות שלישראלים יש עוד בעיה שגורם לעוד יותר ירידה. אבל המון מוכרים אמריקאים מדווחים על ירידות חדות במכירות.
לצפיה ב-'ותה חושב שהצהרה על חבתר דואר שיקרית תעזור לך?'
ותה חושב שהצהרה על חבתר דואר שיקרית תעזור לך?
27/05/2019 | 17:14
2
39
איך בדיוק הלקוח יאמת את מספר המעקב עם חברה שלא רלוונטית למשלוח?
אז בטוח שלא תקבל דירוג.
 
לצפיה ב-'הצהרה שיקרית ????'
הצהרה שיקרית ????
02/06/2019 | 10:23
1
21
ידידי, הכל בסדר אחינו? מה שיקרי בזה שאתה רושם USPS כאשר הפריט נשלח לארה"ב, מה שיקרי בזה שאתה רושם ITALIA POSTA כשנשלח לאיטליה, CANADA POST כשנשלח לקנדה וכו'... 
לצפיה ב-'אתה באמת מיתמם?'
אתה באמת מיתמם?
02/06/2019 | 13:48
16
אם אתה שולח חבילה לקנדה באמצעות דואר ישראל, כשהלקוח שלך ירצה לדעת את סטאטוס ההתקדמות של החבילה, האם ימצא את מספר המעקב הישראלי בפורמט RRxxxxxxxIL באתר canada post?
כיצד בדיוק איביי אמורים לנטר את זה ולתת ללקוח סטאטוס ?
 
כשהלקוח יפתח לך קייס שאין מעקב על המוצר, תגיד "אופסי" ותשנה בפרטי הקייס לדואר ישראל על מנת להוכיח לאיביי משלוח?
לא מבין את דרך העבודה החובבנית הזו.
לא בכדי איביי מתאמצים להעיף את כל המוכרים הקטנים ורוצים רק לעבוד עם חברות גדולות.
בעיות מעקב עם דואר רשום ידועות.
הפיתרון: על מנת שהחבילה תירשם ותהיה במעקב כל הדרך , צריך לשלוח אקו פוסט ולא רשום רגיל.
לצפיה ב-'דווקא לסגור ולפתוח זה חיסרון לקונים שעוקבים אחרי המוצר'
דווקא לסגור ולפתוח זה חיסרון לקונים שעוקבים אחרי המוצר
29/05/2019 | 23:57
3
26
אם הוא נמצא ברשימות המעקב שלהם הם כבר לא יראו עדכונים על מבצעים, למשל... אם נכנסים אליו אפשר בד"כ להגיע לעמוד המכירה העדכני, אבל זה מסורבל ולא נוח (לפחות היה כך בעבר). אם זה מאפס לך גם את מספר הקונים שרכשו אותו, על אחת כמה וכמה.
לצפיה ב-' זה תלוי בהמון גורמים'
זה תלוי בהמון גורמים
30/05/2019 | 00:22
2
22
אם המוצר נמצא ברשימת מעקב של קונים - סגירת הליסט והעלאה מחדש אכן יעיף את כל העוקבים.
אבל, הרבה פעמים העוקבים הם לא בהכרח אנשים שיקנו את המוצר. זה יכול להיות מוכרים אחרים שרוצים לעקוב אחרי המחיר, או מוכרים שמשתמשים בליסט בשביל לנצל אותו לדרופשיפינג.
אם זה מוצר מבוקש ויש עשרות מוכרים, יכול להיות שווה לנסות להקפיץ לראש הרשימה. רוב הקונים לא בהכרח הם אנשים שעוקבים אחרי המוכר/הליסט הספציפי אלא מחפשים באיביי את המוצר.
לצפיה ב-'השאלה אם זה באמת מקפיץ לראש הרשימה... המיון הוא לא לפי חדש'
השאלה אם זה באמת מקפיץ לראש הרשימה... המיון הוא לא לפי חדש
30/05/2019 | 01:06
1
25
אלא לפי דירוג של המוכר. אני למשל לא ראיתי בכלל את המיון של איביי כי ברירת המחדל אצלי הייתה מיון לפי מחיר. ברגע שקונה עושה זאת פעם אחת הבחירה נשמרת לתמיד...
 
למען האמת לא הזמנתי מאיביי המון זמן, אולי אפילו שנה... את כל המוצרים שהייתי מזמינה פעם מסין עברתי להזמין מעלי אקספרס (נוח יותר ובד"כ גם זול יותר), מוצרים אמריקניים יצא שהזמנתי בעיקר באמזון, ובכללי צמצמתי מאוד קניות ברשת כי רוב הזמן אין לי מה לקנות. אולי יש עוד אנשים כמוני, והרי לך סיבה הרבה יותר סבירה.
לצפיה ב-'ממה שידוע לי'
ממה שידוע לי
30/05/2019 | 20:35
25
לאביי יש שיטה משלהם לקבוע את סדר הליסטים בחיפוש. זה יכול להיות לפי דירוג המוכר, אבל גם לפי פרמטרים אחרים. כמובן שזה משתנה אם משנים את החיפוש לפי נגיד מחיר או תאריך.
 
אני אף פעם לא הזמנתי מעלי אקספרס. אני מזמין מאמזון כל הזמן.
לצפיה ב-'אני מאוד רוצה לשמוע עליכם. מי שעוסקים במכירות'
אני מאוד רוצה לשמוע עליכם. מי שעוסקים במכירות
21/05/2019 | 12:51
3
84
זה לא סוד שהפורום קצת נרדם.
אני רוצה להעיר אותו קצת ולשמוע מהחברים פה מי מוכר ואיפה?
איביי/ אמזון /שופיפי/ עוד פלטפורמות
באיזה פורמט - מלאי אישי או דרופשיפינג בחוזה אספקה מסודר או בארביטרג' עם מוניטור (איזה מוניטור?)
אם אתה מגדירים את עצמכם סיפור הצלחה מה אתם עושים נכון לדעתכם?
 
SHOOT 
 
לצפיה ב-'גם המכירות נרדמו'
גם המכירות נרדמו
21/05/2019 | 14:41
1
87
אני מוכר ממש מעט. לפעמים נכנסת מכירה פעם בכמה ימים.
כבר לא מתרגש מזה. פעם הייתי נירגש מכל צ'ינג צ'ינג.
הבעיה היא שעל אף התגברות המכירות און ליין, המכירות של המוכרים הקטנים יורדות.
אני מעריך שהסיבה היא שאיביי החליט לשחק במגרש של הגדולים ולהשקיע ולקדם חנויות גדולות.
לא את המוכרים הפרטניים.
באמזון איני מוכר. שופיפי ניסיתי ומצאתי שלא כלכלי לי להשקיע בשיווק דיגיטלי.
לא מצדיד את ההוצאות.
לצפיה ב-'נראה שאיביי רוצים עוד כסף .. '
נראה שאיביי רוצים עוד כסף ..
07/06/2019 | 15:37
14
אם אני לא טועה הם הוסיפו אופציה של קידום מכירת הפריט בתוספת תשלום אז כנראה שהם עושים את זה בכוונה כדי שמוכרים יקנו את זה או שזה קורה אוטומט בגלל ששינו את המערכת וברגע שיש חלק שבוחרים בקידום מכירה אז האחרים נשארים מאחור , כנראה שהם חותכים את הענף שהם יושבים עליו .
לצפיה ב-'אני אשתף'
אני אשתף
21/05/2019 | 16:34
78
אני קצת שונה כי אני גר בארה"ב ולא בישראל.
אני מוכר באיביי ובאתר משלי דרך שופיפיי. אני משתמש באפפ שמקשר בין איביי לשופיפיי. כרגע הייתי אומר שזה די 2/3 איביי, 1/3 האתר שלי. אני עובד עכשיו עם מעצבת גרפית לשפר את האתר והתכנון לטווח הארוך זה כמה שיותר להתנתק מאיביי.
יש לנו מחסן מלא בסחורה, וכל דבר שאני מציע למכירה אני יכול להוציא מיידית.
 
סיפור הצלחה? מוקדם מידי לדעת. התחלנו בצורה רצינית רק לפני שנה (לפני כן הייתי מוכר קטן באיביי). יש לנו המון מכירות ולאט לאט בונים את העסק. אבל יקח עוד כמה שנים כדי להגדיר אם זה סיפור הצלחה או סתם עוד מוכר אונליין.
לצפיה ב-'חוב לאיביי'
חוב לאיביי
22/05/2019 | 12:17
3
64
לפני זמן רב ניסיתי למכור פריט אחד, היה קונה שלא ענה למיילים שלי לגבי כתובת למשלוח ולכן המכירה בוטלה. כעת איביי דורשים שאשלם להם עמלות בשווי 40 דולר ואין לי שום כוונה לעשות זאת כיוון שבפועל לא בוצעה שום עסקה. מה הם יכולים לעשות חוץ מלסגור לי את החשבון?
לצפיה ב-'לשלוח לך אנשים מהשוק האפור'
לשלוח לך אנשים מהשוק האפור
22/05/2019 | 14:07
2
57
לא הבנתי , לקוח קנה ממך מוצר ולא שילם?
או ששילם ולא נתן כתובת למשלוח? 
היית צריך לפתוח קייס מול איביי שלא שילמו לך, בביטול עסקה אתה אמור לקבל חזרה את העמלות של המכירה.
תתקשר אליהם לברר.
נשמע לי שאולי אתה חייב על משהו שלא הבנת.
לצפיה ב-'לקוח שילם אבל לא אישר כתובת למשלוח ולא שלח מס' טלפון'
לקוח שילם אבל לא אישר כתובת למשלוח ולא שלח מס' טלפון
23/05/2019 | 09:34
1
44
למרות שביקשתי מספר פעמים.
נראה כמו ניסיון לעקוץ וכיוון שמדובר בפריט יקר שלא רציתי לשלוח 'על עיוור' .
תכלס הוא שילם אז לא יכולתי לפתוח קייס אבל כן היה יכול ופתח...
אין לי כוונה לשלם סתם ועושה רושם שאין עם מי לדבר כי אני מקבל את תשובה גנרית ממספר אנשים שונים, נראה שאאלץ לחכות לאנשי השוק האפור שיבואו לגבות את ה 40 דולר שלהם...
לצפיה ב-'אין להם פרטים של כרטיס אשראי שלך?'
אין להם פרטים של כרטיס אשראי שלך?
25/05/2019 | 16:24
13
לצפיה ב-'מה קרה למערכת שלא מזהה העלאת מספר מעכב'
מה קרה למערכת שלא מזהה העלאת מספר מעכב
22/05/2019 | 09:55
4
39
אני מוגדר 3 ימי טיפול
שולח תוך יומיים
וזה הדירוג שלי

Tracking uploaded on time and validated  32.08%


לצפיה ב-'אולי החישוב שלך לגבי ימי משלוח לוקה בחסר'
אולי החישוב שלך לגבי ימי משלוח לוקה בחסר
22/05/2019 | 14:09
2
25
אתה מכיר את החוקים של איביי מבחינת חישוב ימי משלוח?
אתה יודע אילו ימים נחשבים ימי סופשבוע מבחינת איביי?
ניראה לי שאתה מפספס.
באיזה סוג משלוח שלחת את המוצרים?
מה שם חברת הדואר שאתה ממלא? 
לצפיה ב-'אני כבר שמונה שנים באיביי ולא הייתה כזאת בעיה'
אני כבר שמונה שנים באיביי ולא הייתה כזאת בעיה
22/05/2019 | 19:11
1
15
לצפיה ב-'אז אתה אמור לדעת שאפשר לקבל את המידע מהדשבורד שלך'
אז אתה אמור לדעת שאפשר לקבל את המידע מהדשבורד שלך
23/05/2019 | 07:51
22
אפשר להוציא דוחות שבהם יש פירוט מה בדיוק הסיבות לירידת הניקוד 
הכל כתוב ומתועד.
לצפיה ב-'מה קרה למערכת שלא מזהה העלאת מספר מעקב'
מה קרה למערכת שלא מזהה העלאת מספר מעקב
25/05/2019 | 10:53
26
בעיה של איביי ודואר ישראל - אין עם מי לדבר, המכירות מתרסקות והדירוג של כולנו נפגע
לצפיה ב-'שלום'
שלום
19/05/2019 | 16:48
2
43
איך אפשר למחוק מוצרים שמוצעים למכירה בחנות באיביי?
לצפיה ב-'סימון המודעה - end listing'
סימון המודעה - end listing
20/05/2019 | 12:08
1
17
לצפיה ב-'תודה'
תודה
20/05/2019 | 19:14
19
ביטלנו את התלשום לחנות ועשינו end listing, אבל המוצרים עדיין נראים בחנות, אבל כשנכנסים אליהם כתוב שהם לא פנויים למכירה, למה הם לא נמחקים לגמרי?
לצפיה ב-'איך אתם מתמודדים עם דרופשיפינג?'
איך אתם מתמודדים עם דרופשיפינג?
18/05/2019 | 04:27
17
107
אבל במקרה שלי - זה הפוך ממה שבדרך כלל שואלים פה.
לי יש חנות באיביי. יש לי מחסן בניו יורק מלא במוצרים. לאחרונה שמתי לב שקונה אחד מזמין את אותו מוצר כל כמה שבועות, כל פעם לכתובת אחרת. טוען שזה "מתנה" ומבקש בלי קבלה. 
אז עשיתי קצת מחקר. לאותו אדם יש חנות באמזון מלא מוצרים. לקוח מזמין ממנו באמזון, הוא שם הזמנה אצלי ואני שולח ללקוח. הוא כמובן גורף את ההפרש בין המחיר שלי למחיר שלו. כלומר הוא עושה דרופשיפינג ומשתמש בי בתור ספק. 
יש לי כמה אופציות. 
1. להתעלם. אחרי הכל זה מצב של "זה נהנה וזה לא חסר". הוא מביא לי הזמנות ולי לא צריך להיות אכפת שהוא גורף רווחים. 
2. (מה שעשיתי בנתיים) - חסמתי אותו באיביי. שמתי לב שהוא משאיר המון פידבקים שליליים למוכרים שיש בעיה. עכשיו, לפעמים יש בעיות עם משלוחים. אני עובד עם הלקוחות שלי עד שמגיע לפתרון. מכיוון שעכשיו הוא ביני לבין הלקוח הסופי זה מוריד ממני את האפשרות להגיע להסדר עם הלקוח. כמו כן זה מפחיד להתעסק עם מישהו עם יד קלה על הפידבק השלילי. 
3. לדווח עליו לאמזון - אחרי הכל מה שהוא עושה זה בניגוד לתקנון אמזון. 

למה זה עקרוני לי? כי אני השקעתי סכום עתק בקניית סחורה, בתשלום לעובדים, חומרי אריזה וכו'. נכון שאני מקבל הזמנות ממנו, אבל הלקוח הסופי לא יודע שזה אני. אותו מוכר באמזון בעצם נהנה מהעבודה הקשה שלי מבלי לתת לי את הקרדיט על זה.
מה דעתכם?
לצפיה ב-'מבינה אותך לחלוטין...'
מבינה אותך לחלוטין...
19/05/2019 | 02:27
2
56
במקרה הטוב הוא מביא לך מעט מאוד עבודה (לא הרבה רווח), במקרה הרע זה עלול להתנקם בך (הרבה סיכון) כפי שכתבת.
 
זאת ועוד, אם הוא טוען שזו מתנה הוא גם שקרן, ואם הוא עובד לא משהו אולי זה גם יעשה לך בעיות בעתיד באמזון(?) כי הוא בעצם מוכר את המוצר שלך. אגב, הוא מתחרה בך באמזון או שאתה לא מוכר שם?
לצפיה ב-'אני לא מוכר באמזון'
אני לא מוכר באמזון
19/05/2019 | 03:03
1
50
אז הוא לא מתחרה בי.
כן, הוא טוען שזה מתנה ולא לשים בפנים קבלה, משהו שבניגוד לתקנון של אמזון. מותר לעשות דרופשיפינג מאמזון כל עוד זה בצורה מתואמת עם ספק. פה הוא לא מתאם איתי אלא קונה ממני באיביי כ"מתנה" ושולח ללקוחות שלו באמזון. יש לי הרגשה שהוא עושה את זה עם אלפי מוצרים. כלומר יש לו חנות גדולה ומלאה והוא לא משקיע סנט במלאי.
לצפיה ב-'אפשר להסתכל על זה משני צידי המטבע'
אפשר להסתכל על זה משני צידי המטבע
19/05/2019 | 09:01
46
מצד אחד, נכון, השקעת בסחורה והוא לא, אבל הוא לא קונה ממך במחיר שונה מהמחיר שהיית מוכר ללקוח פרטני שקונה באופן חד פעמי.
כשהשקעת בסחורה שלך, הגדרת לעצמך אחוז רווח מסויים ואתה מקבל אותו.
אז נכון שזה מעצבן, אבל הוא מפרנס אותך. הוא לא ביקש ממך מחיר סיטונאי על בסיס כמות. הוא קונה ממך במחיר רגיל עוד פעם ועוד פעם.
אם היה פונה אליך מראש ואומר לך שהוא מתכוון לקנות ממך על בסיס קבוע לא היית מסכים לעשות איתו עסקים?
אני במקומך הייתי מברך על זה ופונה אליו באופן רשמי, מודה לו על העסקים שהוא עושה איתך ומבקש ממנו שעל מנת שזה יהיה רשמי לבנות בינכם הסכם כלשהו.
מסביר לו שאתה מצפה ממנו להיות הוגן ולתקשר איתך על כל בעיה ולא לתת שלילי.
בהצלחה
עמירם
לצפיה ב-'גם לי זה קרה ואין לי בעיה עם זה'
גם לי זה קרה ואין לי בעיה עם זה
19/05/2019 | 15:37
43
כל עוד אני לא נפגע מזה בשום צורה מבחינתי שימכור את זה במחיר פי 10
אני החלטתי על מחיר היעד ללקוח ואני שלם עם המחיר הזה.
אם מישהו מסוגל למכור במחיר גבוה יותר לבריאות שיהנה.
גם הוא נהנה וגם אני נהנה.
 
אתה צריך לתמחר בצורה שתכסה את כל העלויות שלך ,גם תניב רווח וגם במחיר שמייצר מכירות.
בהצלחה
 
 
לצפיה ב-'עונה לאמירם ו-panayotiss'
עונה לאמירם ו-panayotiss
19/05/2019 | 17:26
9
42
נכון, אני מקבל את המכירות במחיר שקבעתי. למה שיהיה אכפת לי אם זה הולך ללקוח שלי או של מישהו אחר.
 
אבל הנה 3 נקודות שמפריעות לי:
1. זאת מכירה מסוכנת יותר. אותו קונה באיביי (שהוא בעצם המוכר באמזון), נתן בחודש האחרון 25 פידבקים שליליים למוכרים שלא הצליחו לספק את המוצר. אחד המוכרים הגיב לפידבק עם הסבר שהוא שלח את המוצר, אבל הכתובת הייתה לא נכונה  והמוצר חזר אליו. אם זה היה לקוח רגיל, הוא היה יכול ליצור קשר עם הלקוח, לבדוק מה הבעיה עם הכתובת ולנסות שוב או לתת החזר. אבל במקום הוא חטף פידבק שלילי ושילם על המשלוח שלא הגיע ליעד (לא בטוח אם הוא הצליח לבטל את המכירה ולקבל החזר מלא).
לפעמים קורה שאין לי את המוצר ואני יוצר קשר עם הלקוח עם אופציות. אבל עם דרופשיפר אין לי את האפשרות הזאת.
 
2. כן, אני מקבל את המכירה, אבל לא את הלקוח - אני משקיע זמן בלמצוא את המוצרים הכי טובים, במחירים הכי זולים. אני משקיע המון בלארוז כמו שצריך ולשלוח מהר. הלקוחות שלי מאוד אוהבים את זה, וזה מתבטא בלקוחות חוזרים, המלצות על העסק ו(במקרה של איביי) בפידבקים חיוביים. נכון, אני מקבל עכשיו מכירה וכמה דולרים רווח, אבל זה לא עוזר לי לטווח הרחוק, דבר שחשוב הרבה יותר. לעומת זאת, המוכר באמזון עכשיו מקבל את הקרדיט על העיסקה מבלי שהוא בעצם עושה שום דבר. לקוח חוזר ילך אליו, ולא אלי כי הוא לא מכיר אותי. כלומר יש לי פה רווח לטווח הקרוב, אבל אולי הפסד לטווח הרחוק.
 
3. הוא עובר על החוקים - אני מנסה כמה שיותר לעבוד "לפי הספר". הוא מצפצף על כולם ועושה מה שבראש שלו. יש סיבות טובות שאמזון/איביי מנסים לחסל כמה שיותר את תופעת הדרופשיפינג. אם אני ממשיך לעבוד איתו, אני תורם לבעיה.
לצפיה ב-'אם כך תצטרף למכור באמזון ותחסום אותו'
אם כך תצטרף למכור באמזון ותחסום אותו
19/05/2019 | 17:40
1
34
תחתוך אותו מהשרשרת.
אם מדובר במוכר מטורף שמחלק שליליים ללא הבחנה תעיף אותו.
לא נעים בכלל המצב שפירטת.
לצפיה ב-'זה לא משתלם'
זה לא משתלם
19/05/2019 | 17:54
30
כל ההתנהלות שלי בשופיפיי והחשבון מחובר לאיביי. אם אני רוצה למכור באמזון, אני צריך לחבר את החשבון לאמזון בשביל לפקח על המלאי שלי. התוכנית שלי לטווח ארוך זה להתנתק מאיביי ולהיות רק באתר שלי. לכן להצטרף לאמזון לא משתלם לי כרגע.
 
אני יכול לעשות את זה באופן ידני. המוצר הספציפי הזה, יש לי בערך 20 במלאי. אני יכול לקחת 1-2, לשים בצד ולהעלות את זה לאמזון תוך כדי הורדת המלאי משופיפיי. ככה אם יהיה מכירה גם באמזון וגם באיביי/שופיפיי הם יהיו נתונים תחת מלאי שונה ולא יקרה שאני לא יכול לממש את המכירה.
אבל צריך לזכור שהדירוג שלי באמזון מאוד נמוך כי כמות המכירות שלי הוא נמוך. אז אפילו אם אני אמכור את זה באמזון יותר זול ממנו, יכול להיות שעדיין יקנו ממנו (ואז הוא יקנה ממני באיביי) ולא הרווחתי שום דבר.
 
בנתיים הפתרון שלי זה לחסום אותו באיביי. אני לא יודע על כמה מהמוצרים שלי הוא התעלק. הוא "מוכר" עשרות אלפי מוצרים באמזון, ויש כמה מוצרים שראיתי שאני גם מוכר, לכן ייתכן שהוא מסתמך עלי. אם עכשיו יהיה לו מכירה, הוא יהיה בבעיה כי הוא חסום אצלי באיביי. מחיפוש ברשת, יש רק עוד 2 מוכרים שמחזיקים את המוצר הזה (מדובר על מוצר ישן שכבר לא מיוצר.המוכרים הם המתחרה שלו באמזון ואתר אחר. אני היחיד באיביי). כדי לממש את המכירה הוא יצטרך ללכת ישירות לאתר שלי, ללכת לאתר אחר שמחזיק את המוצר או לבטל את המכירה.
לצפיה ב-'אם רק הסיכון של שלילי מטרדי אותך יש דרכים'
אם רק הסיכון של שלילי מטרדי אותך יש דרכים
20/05/2019 | 17:07
6
21
להתמודד.
אפשר לכתוב לאיביי, להציג את המקרה ואת שם המוכר. לשאול בתמימות הם הם מקבלים את זה שמוכר עושה דרופ שיפינג דרכי
לבקש להם יפה שיכנסו לחשובן של הדרופר ויראו כמה שליליים הוא מחלק.
לבדוק איתם האם יסירו במידה ותקבל שלילי.
 
אפשר לכתוב לאמזון אבל זה עלול להתנקם בך. אם הוא יבין שזה אתה התלוננת.
 
אני חושב שמה שיותר מציק לך זה עניין האגו.
הצגת שאתה קונה, אורז, משקיע והוא עושה כסף על גבך בלי להתאמץ.
זה מעצבן, אבל כמו שכתבו בעמוד שפירסמת , זה בסך הכל ביזנס.
חצי ממוכרי איביי בישראל עשו שנים דרופ שיפינג מאיבי לאמזון ואף אחד לא הלין על זה.
לצפיה ב-'המילה "מטריד" בהחלט משקפת את המצב'
המילה "מטריד" בהחלט משקפת את המצב
20/05/2019 | 18:20
5
28
אני ב-99.99% פידבק חיובי. יש לי מספיק פידבקים כל חודש שאני יכול להרשות לעצמי פידבק שלילי מבלי שזה ישפיע לי על הציון. לכן הוא לא יכול לעשות באמת נזק, אלא זה יותר "מטריד".
באיביי הוא בקושי מוכר, אלא משתמש בחשבון בשביל לקנות. הוא לא משאיר פידבקים חיוביים, אלא רק שליליים למוכרים שלא הצליחו לספק את הסחורה ללקוחות שלו.
אמזון צריכים להיות הרבה יותר מוטרדים. מדובר על מוכר שמציע עשרות אלפי מוצרים, ומן הסתם הרוב לא בבעלותו (אולי פה ושם הוא מחזיק דברים להראות לאמזון שיש לו סחורה).
 
זה ללא ספק עניין של אגו. אני לא אוהב שאנשים עושים סיבוב על חשבוני. מילא אם הוא היה יוצר איתי קשר ומתאם את זה איתי. אבל הוא מרמה את הלקוחות שלו (מוכר להם דברים שאין לו), מרמה את הספקים שלו ("תשלח בבקשה כמתנה").
כן, אני מרוויח מזה כסף. אבל לא יצרתי את העסק רק בשביל להרוויח כסף. מאוד חשוב לי הקשר עם הלקוחות ולתת שירות מעולה ללקוחות. אני לא אוהב אנשים שידפקו את כל העולם רק בשביל כמה דולרים.
 
מקריאה בדיון עליו הבנתי שיש בעיה אחרת. הוא מוכר המון מוצרי לגו (משהו שאני לא יכול למכור). הרבה מוכרים באיביי מוכרים מוצרים לגו עם דפקטים מסוימים (נגיד בעיות באריזה, בלי אריזה, אריזה עם נזק, מדבקות על האריזה וכו'). כל עוד הם מציינים את זה בליסטינג ומראים תמונות, זה הוגן. מכיוון שאותו מוכר משתמש בתוכנה, הוא לא טורח לקרוא את הליסטינג ולהסתכל על תמונות. אז אם מישהו מזמין ממנו מוצר לגו חדש, הוא ילך לאיביי ויקנה מוצר לגו חדש אבל עם בעיות. הקונה מקבל את זה, מתלונן לאמזון והמוכר יוציא את זה על המוכר באיביי. זה דופק את המוכרים באיביי כי הם במפורש ציינו את הבעיות ולא הבטיחו מוצר חדש במצב מושלם.
 
אני יודע שהמון ישראלים עשו דרופשיפינג. אני תמיד הייתי נגד השיטה הזאת. איביי/אמזון לאט לאט מנסים לחסל את התופעה בגלל שזה דופק את הלקוחות ומכביד על המערכת.
אבל יש דרופשיפינג של מוכר שהולך לספק, עושה איתו הסכם, בודק את כל התנאים, בקרת איכות ואז מפרסם מוצר בדרופשיפינג. זה שונה ממוכר שמפרסם מוצרים שאין לו, ואז מעביר את המכירה למוכר שלא יודע שהוא משמש כספק לדרופשיפר.
לצפיה ב-'לפי מה שאתה מתאר מדובר בנוכל שהיה צריך לעוף מאמזון מזמן'
לפי מה שאתה מתאר מדובר בנוכל שהיה צריך לעוף מאמזון מזמן
21/05/2019 | 09:09
1
19
הוא מפרסם לגו חדש וקונה ביודעין מוצר "פגום" ואחר כך מאשים את המוכר?
אבל אם המוכר באיביי פרסם מראש את מצב המוצר, איך אפשר לבוא אליו בטענות?
ומה עם אמזון? אמזון לא בודקים את המוכרים שלהם? את ההתנהלות שלהם?
הם הרבה יותר קשוחים מאיביי. היו אמורים להעיף אותו.
בקיצור תחסום את החרא.שיעשה סיבוב על מישהו אחר.
במקביל תתלונן עליו באיביי/ אולי גם באמזון
לצפיה ב-'לא בהכרח ביודעין'
לא בהכרח ביודעין
21/05/2019 | 16:40
15
אני מניח שהוא משתמש בתוכנה שסורקת את איביי ומחפשת מילות קוד. לכן אם הקונה הגדיר באיביי את המוצר כ"חדש" ורק מציין בהערות/תמונות שמדובר במוצר עם קצת נזק לאריזה, התוכנה אולי עדיין יקלוט את המוכר באיביי. מכיוון שהמוכר באמזון לא בהכרח קורא את הליסטינג באיביי, הוא לא תמיד ידע שיש בעיה. בגלל הגודל שלו באמזון, לא בהכרח אכפת לו שכמה לקוחות ידפקו.
 
נכון. הוא דופק המון מוכרים באיביי. אבל הוא כנראה מספיק גדול כדי שגם אם יתלוננו עליו, יש לו כנראה אחוזים מספיק גבוהים לספק את אמזון.
ברור שחסמתי אותו. לא רוצה לשתף פעולה עם טיפוס כזה.
 
לצפיה ב-'באותו עניין כתבה מלפני יומיים על התופעה של הדרופשיפינג'
באותו עניין כתבה מלפני יומיים על התופעה של הדרופשיפינג
21/05/2019 | 11:20
1
20
לצפיה ב-'אז לפי ההגדרות בכתבה'
אז לפי ההגדרות בכתבה
21/05/2019 | 17:07
16
אותו מוכר באמזון משתמש במודל ארביטרז'.

אין לי בעיה עם מודל הדרופשיפינג. אם מוכר היה בא אלי וחותם על הסכם איתי, מילא. אני כל הזמן מקבל בקשות, אבל בגלל סיבות שונות אני תמיד מסרב. אבל לפחות הם שואלים. אני יודע שאם יש בעיות, מה המקור שלהם ואיך לתקן.
 
אבל ארביטרז'? מאוד מעצבן. אנשים מתעלקים על העבודה שלי, גוזרים קופון, ומשאירים לי את הבעיות.
 
לצפיה ב-' מבינה אותך בעניין הקשר עם הלקוח, גם הלקוח נפגע מכך'
מבינה אותך בעניין הקשר עם הלקוח, גם הלקוח נפגע מכך
25/05/2019 | 18:30
7
שהוא קונה ממוכר שלא מכיר את הסחורה, לא נגע במוצר ואין לו מושג איך נארז ונשלח וכו'. התיווך המיותר הזה יוצר טלפון שבור כשיש בעיה, ולא פעם הוא מתסכל גם את הלקוח שמקבל שירות הרבה פחות טוב.
לצפיה ב-'מצאתי דיון מלפני חצי שנה על אותו מוכר'
מצאתי דיון מלפני חצי שנה על אותו מוכר
20/05/2019 | 08:39
1
28
כנראה שאמזון/איביי מרשים לו להמשיך להיות פעיל, גם אם הדרך שלו יכולה להיות קצת בעייתית.
 
לצפיה ב-'עוד תגלה שהתוכנה שלו יודעת לעקוף חסימות '
עוד תגלה שהתוכנה שלו יודעת לעקוף חסימות
22/05/2019 | 08:44
11
לצפיה ב-'דרופשיפריפ בעייתיים'
דרופשיפריפ בעייתיים
24/05/2019 | 18:04
23
לא סתם אמזון ואיביי ובעיקר איביי שונאים דרופשיפרים.
הם תמיד פתח לצרות גם אם לטווח הקצר יש עליה במכירות בסופו של דבר תבוא העקיצה או הקומבינה או סתם לקוח עצבני. עשית בחכמה שחסמת אותו ולעתיד כדאי לנסות ולהמנע מדרופשיפרים כבר בשלב ההתחלתי כאשר אתה מזהה שמדובר בדרופשיפר. עדיף לא לנהל איתם שום תקשורת.
לצפיה ב-'עוד רשת ביגוד הולכת הביתה בשל התחזקות אתרי המכירות באינטרנט'
עוד רשת ביגוד הולכת הביתה בשל התחזקות אתרי המכירות באינטרנט
16/05/2019 | 17:35
53
 
אני תוהה מתי הקניונים יפנימו שהשכירות הרצחנית שלהם גומרת עסקים.
הרי החנויות מגלמות לתוך מחיר המוצר את העלויות שלהן והשכירות היא עלות גבוהה מאוד שיש לגלם.
עצוב מאוד. 

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

רואה חשבון עומר רופא חיים
רו"ח עומר רופא חיים
פורום עסקים
פורום עסקים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ