לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1383213,832 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'פריטים שקיבלתי אחרי שדיווחתי שלא קיבלתי מה לעשות'
פריטים שקיבלתי אחרי שדיווחתי שלא קיבלתי מה לעשות
10/12/2017 | 20:35
3
13
יום חמישי קיבלתי הודעה מהדואר להגיע לקחת מספר חבילות
לקחתי את החבילות ובבית שפתחתי אותן ראיתי שזה פריטים שהיום אמורים להגיע בחודשים יוני יולי אוגוסט
וזה פריטים שדיווחתי שלא קיבלתי
 
מה עכשיו ?
הדואר הזה דפוק
האם אפשר לבטל את הביטול של הרכישה או משהו כזה ?
 
לצפיה ב-'שלח הודעות למוכרים '
שלח הודעות למוכרים
10/12/2017 | 20:46
2
11
תיידע אותם שהחבילות הגיעו.
לצפיה ב-'ואז אפשר לבטל את הביטול הראשון ?'
ואז אפשר לבטל את הביטול הראשון ?
10/12/2017 | 21:20
1
6
איך זה עובד ?
לצפיה ב-'לא ניתן לבטל אבל ניתן להעביר להם (מחדש) תשלום בפייפל'
לא ניתן לבטל אבל ניתן להעביר להם (מחדש) תשלום בפייפל
10/12/2017 | 23:04
2
לצפיה ב-'דואר רשום איביי - מעקב'
דואר רשום איביי - מעקב
10/12/2017 | 19:27
14
עד לפני שבועיים היה ניתן לעקוב אחר דואר רשום (לא אקופוסט) בצורה מושלמת מרגע קבלת המשלוח בסניף הדואר המקומי ועד למסירתו של הקונה בארצות הברית (רק בארצות הברית). המעקב היה אפשרי כאשר מקישים על מספר המעקב בחלון Manage all orders. אופציה זו משום מה נעלמה ונכון להיום אין אפשרות לקבל נתון כלשהוא על הפריט. האם מישהו מכיר/יודע איפה הבעייה - דואר ישראל או איביי?
 
 
לצפיה ב-' אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים '
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
10/12/2017 | 16:07
 
מה הציורים של הילד שלכם אומרים עליו יש לכם הזדמנות לגלות
 
ביום רביעי הקרוב נארח את מיכל וימר, תרפיסטית באמנות ומחברת "המדריך השלם לפענוח ציורי ילדים".
מעלים למיכל בפורום ציורים של הילד/ה שלכם ושואלים שאלה עליו. 
 
אתם מוזמנים להיכנס לשרשור האירוח ולהתחיל להעלות תמונות של ציורי הילדים >>
לצפיה ב-'מעטפות קרטון'
מעטפות קרטון
10/12/2017 | 01:44
1
29
שלום,
רציתי לשאול אם מישהו יכול להמליץ על מקום שמוכר מעטפות קרטון קשיחות לצורך משלוח של מסמכים/תמונה בגודל A4 לחו"ל?
ראיתי באיביי מוכרים שמצהירים על המעטפות שלהם כקשיחות אבל כשקוראים את הפרוט מדובר בעובי של שקית נייר וזה לא מספיק.
נראה לי שזה צריך להיות קרטון סביב 300 גרם, אם מישהו יודע אחרת אודה על התיקון.
החנות מבחינתי יכולה להיות באיביי וכו' אבל אם מישהו מכיר בארץ או באתרים אחרים אשמח.
תודה רבה ושבוע טוב
לצפיה ב-'קנה בדואר מעטפת נייר עם בועות ותקשיח אותה'
קנה בדואר מעטפת נייר עם בועות ותקשיח אותה
10/12/2017 | 14:35
16
תכניס בתוכה קרטון שגזרת למידה הפנימית של המעטפה וזהו.
 
 
 
לצפיה ב-'חשבון paypal עסקי.'
חשבון paypal עסקי.
09/12/2017 | 15:14
1
33
בהרשמה לחשבון עסקי בpaypal אני מתבקש למלא שם עסק פעיל.
אין ברשותי עסק האם אפשר למכור באיביי בעזרת paypal בלי עסק קיים?
לצפיה ב-'זה המשמעות של עסקי -על שם העסק. אז למה אתה פותח כזה?'
זה המשמעות של עסקי -על שם העסק. אז למה אתה פותח כזה?
10/12/2017 | 14:13
11
פרטי יהיה לך בסדר גמור.
לצפיה ב-'מי יודע איך יוצרים קשר עם i parcel לגבי פריט שלא מגיע'
מי יודע איך יוצרים קשר עם i parcel לגבי פריט שלא מגיע
07/12/2017 | 15:35
8
38
ביצעתי הזמנה מ amazon com ב 19/10 של שעון
לאחר שלושה שבועות לאחר בדיקות עם דואר ישראל ומשהוברר שהיא כלל לא נכנסה ארצה הבנתי שאת ההזמנה כבר לא אקבל .
היא נשלחה עם i parcel . 
יצרתי קשר עם אמזון והנציג הכין הזמנה חדשה של אותו שעון ב 14/11 
כעת שוב ההזמנה מתמהמהת ומה ששוב קורה זה שהמספר מעקב נותן מידע שתקוע בסטטוס in transit .
אני פסימי ומאמין שגם זו לא תגיע. מבחינתי לא רוצה לשמוע יותר על i parcel .
שלחתי מייל לפני יומיים , הם כותבים שנפתחה קריאת שירות ותוך יום אמור לחזור אלי נציג, בינתיים כינים.
יש טלפון לפנות אליהם?
מאוכזב נורא....
אני שומע על חברים שמקבלים הזמנה מאמאזון תוך שבוע. מייאש.
 
 
לצפיה ב-'כל פעם שפניתי אליהם בדוא"ל קיבלתי תשובה בתוך זמן קצר מאוד'
כל פעם שפניתי אליהם בדוא"ל קיבלתי תשובה בתוך זמן קצר מאוד
07/12/2017 | 15:36
3
28
לצפיה ב-'לשם השוואה עם הזמנה מאמאזון שנשלחה עם ushops'
לשם השוואה עם הזמנה מאמאזון שנשלחה עם ushops
07/12/2017 | 16:00
1
26
עשיתי משלוח מאמאזון לכתובת של ushops בניו גרסי הגיעה אליהם תוך יומיים.
ממחסני ushops לארץ הגיע תוך 4 ימים.
נדהמתי. פשוט תענוג היה.
עם i parcel לא מגיע.
 
לצפיה ב-'אכן, המשלוח המהיר שלהם הוא אקספרס וגם בדואר ישראל VIP'
אכן, המשלוח המהיר שלהם הוא אקספרס וגם בדואר ישראל VIP
07/12/2017 | 18:03
19
אבל המחיר בהתאם... במקרים רבים הם יקרים יותר מהמחיר של אמזון, ובהזמנה ישירה מאמזון יש אחריות מלאה – ברגע ששלחתי מאמזון ישירות לישראל הם גם יחזירו לי עלות משלוח אליהם במקרה של בעיה.
לצפיה ב-' כנ"ל. בעבר פניה בדוא"ל הניבה מספר דואר שליחים מקומי'
כנ"ל. בעבר פניה בדוא"ל הניבה מספר דואר שליחים מקומי
07/12/2017 | 17:53
19
אבל כיום זה מופיע בפרטי המעקב באתר שלהם. יש לי כרגע מוצר מאמזון שכבר הגיע לישראל, שוחרר מהמכס וקיבל מספר מעקב דואר שליחים של דואר ישראל, אם כי עוד לא הגיע לדואר. כנראה רק בשבוע הבא...
 
גם הזמנות מלפני שנתיים מאמזון נשלחו דרך i-parcel ואז הועברו לדואר השליחים (כתבתי על כך כאן). בפעם הראשונה החבילה שכבה שבוע במוקד השליחים עד שגיליתי זאת, יצרתי איתם קשר והם סיפקו לי אותה; בפעם השנייה זה כבר קרה לבד, אבל בשני המקרים זה לא היה תוך שבוע אלא יותר שבועיים-שלושה.
לצפיה ב-'אצלי קרה משהו דומה...'
אצלי קרה משהו דומה...
09/12/2017 | 12:52
3
17
הזמנתי מאמזון גרמניה.
לאחר שלושה ימים נשלח.
לאחר עוד 7 ימים אני רואה ש I-PARCEL עדיין לא קיבלו את החבילה לידיהם !
פניתי לאמזון והם כרגיל מרגיעים ואומרים שעדיין יש זמן לחבילה להגיע. אני מסביר שעבר שבוע מהמשלוח ועדיין פיזית החבילה לא הגיע ל I-PARCEL, אבל הם בשלהם.
היום לאחר עוד 5 ימים, אני מקבל הודעה שהחבילה חזרה אליהם (כאילו היא בכלל יצאה) והכסף הוחזר !
ביצעתי עוד פעם רכישה ופניתי אליהם במייל זועם.
נראה מה יצא מזה.
לצפיה ב-'נמאס לי מ i parcell עכשיו איבדו לי שנית את המוצר'
נמאס לי מ i parcell עכשיו איבדו לי שנית את המוצר
10/12/2017 | 13:58
2
8
 
מבחינתי הם שרופים
לצפיה ב-'היום חזרו אלי...'
היום חזרו אלי...
10/12/2017 | 16:45
8
והציעו להזמין מחדש. לבחור במשלוח המהיר ביותר והם יזכו אותי על המשלוח כולו.
כתבתי להם שההזמנה כבר בוצעה והצעתי שישנו במערכת למשלוח מהיר ויזכו.
חזרו והסבירו, שמכיון שהסטטוס כבר ב"הכנה למשלוח" עלי לפנות אליהם כשהמשלוח כבר יצא לדרכו.
אני מבין מזה שהמשלוח יצא בצורה רגילה (ולא מהירה) והם כן יזכו בעלותו, שגם זה נחמד (יצא מעל 46 יורו).
לצפיה ב-' ואליי התקשר הבוקר שליח של הדואר, לא קיבלתי שום מסרון'
ואליי התקשר הבוקר שליח של הדואר, לא קיבלתי שום מסרון
10/12/2017 | 17:10
10
ולא בוצע איתי שום תיאום, והוא מתקשר בבוקר (למה אתה חושב שבשעות הבוקר יהיו אנשים בכתובת מגורים?) להגיד שהוא בחוץ ואין לו מקום לחנות אז שמישהו יצא אליו. לא הייתי בבית, לא ידעתי אם יש מישהו וביקשתי שידפוק בדלת, אבל הוא אמר שהוא לא יכול. נהדר.
לצפיה ב-'שלחתי מוצר כבד לארה"ב דרך הים לבקשת הלקוח '
שלחתי מוצר כבד לארה"ב דרך הים לבקשת הלקוח
07/12/2017 | 16:41
7
37
והכנסתי את הטרקינג.לאחר שבועיים התחיל להיתלונן ולאחר שבועיים נוספים פתח קייס באיביי.בתלונה הכנסתי את מספר המעקב -ולמרות זאת איביי פסק לטובתו בטענה שאין הוכחת משלוח.ערך המוצר והשילוח מעל $300 יש מה לעשות?
לצפיה ב-'התלונן אחרי שסיכם איתך על משלוח דרך הים?'
התלונן אחרי שסיכם איתך על משלוח דרך הים?
07/12/2017 | 16:52
2
31
זה לוקח חודשיים שלושה. לא שבועיים.
מה אומר המספר מעקב?
כמה כבד היה המוצר?
לצפיה ב-'המוצר מוצר טכני ששוקל מעל 15קג'
המוצר מוצר טכני ששוקל מעל 15קג
07/12/2017 | 17:46
1
29
 הלקוח הבין וביקש דואר ים בדואר שאלתי ואמרו שיצא מחיפה ב 7-11 והודעתי ללקוח.במעקב באתר הדואר כתוב שבדרך לארץ היעד.הסברתי ללקוח שאין עידכון והמספר הוא רק הוכחת משלוח
לצפיה ב-'למשלוח רגיל כותב עד 28 ימי עבודה'
למשלוח רגיל כותב עד 28 ימי עבודה
07/12/2017 | 17:48
15
לצפיה ב-'אי אפשר למכור באיביי ולשלוח דרך הים'
אי אפשר למכור באיביי ולשלוח דרך הים
07/12/2017 | 20:29
3
31
זה לא מתאים למסחר אלקטרוני. רק אויר!. לשלוח סחורה של 300$ בלי מעקב, זה לזרוק כסף לפח. ככל שהמוצר יקר יותר, כך שיטת השילוח צריכה להיות כמה שיותר מדויקת מבחינת המעקב, כי אחרת מי שיפסיד מזה יהיה אתה. 
לצפיה ב-'איביי אוסר משלוח בים?'
איביי אוסר משלוח בים?
07/12/2017 | 21:06
2
16
לצפיה ב-'השאלה היא אים יש הצדקה לטענת איביי שאין הוכחת משלוחת, ואים '
השאלה היא אים יש הצדקה לטענת איביי שאין הוכחת משלוחת, ואים
07/12/2017 | 21:11
1
24
יש מה לעשות
לצפיה ב-'איביי לא אוסר משלוח בים, איביי רוצה שתתן שירות טוב ללקוח.'
איביי לא אוסר משלוח בים, איביי רוצה שתתן שירות טוב ללקוח.
07/12/2017 | 23:10
27
משלוח ימי לוקח יותר מחודש לארהב....אם אתה רוצה להצליח כמוכר , זאת לא דרך מתאימה. חוץ מזה שאין מעקב לדעתי על הים....שזה הופך את זה לבעייתי. יש מה לעשות אך ורק אם תהיה לך הוכחת מסירה. אם אין הוכחת מסירה אין מה לעשות. תלמד מזה, ואל תשלח משלוחים בימי. 
לצפיה ב-'רכשתי מ I OFFER'
רכשתי מ I OFFER
06/12/2017 | 14:55
1
40
שלום,
אשמח לכל מי שיכול לעזור.
רכשתי נעליים מהאתר הזה ואז אני מקבלת הודעה זאת:
"המוכר בוטל" -WARNING: This seller has been cancelled for violating iOffer policies. If you have already made payment, immediately contact your payment provider to request a refund.
פניתי לחברת האשראי שלי הם לא מוכנים לבטל את העסקה. מה עלי לעשות? תודה מראש !
לצפיה ב-'לא מכירה את האתר; מתי בוצעה הרכישה? האם הכרטיס כבר חויב?'
לא מכירה את האתר; מתי בוצעה הרכישה? האם הכרטיס כבר חויב?
07/12/2017 | 18:28
19
אני לא יודעת מה המדיניות של האתר מבחינת הסליקה. בעלי אקספרס למשל הסליקה היא דרך האתר (כלומר החיוב אינו פר מוכר אלא מול עלי אקספרס, והיא מעבירה את הכסף למוכרים) כך שהמוכרים לא מקבלים בכלל את פרטי האשראי ויש גיבוי מלא. כמו כן המוכרים לא מקבלים את הכסף מידית אלא רק לאחר שהקונה אישר שהמוצר הגיע / עבר זמן הגנת הקונה.
 
לפי השאלה אני מניחה שלא שילמת בפייפל... והשאלה מי סלק כאן. אם הסליקה היא דרך האתר, סביר להניח שלחברת האשראי יש דרך להתקזז מולו ע"ח עסקאות עתידיות. אבל אם הסליקה היא מול המוכר והוא "נעלם" והחיוב כבר ירד ממך, אתה בבעיה.
לצפיה ב-'בעבר כששאלתי שאלה על פריט מסוים...'
בעבר כששאלתי שאלה על פריט מסוים...
07/12/2017 | 13:30
1
33
בתחתית הדף היה קישור ל- Ask a question ואז השאלה שנשאלה הייתה מופיעה ב- Inbox . כעת, כנראה יש משהו חדש. בתחתית הדף יש רובליקה תחת הכותרת Questions & Answers / Ask buyers and sellers about this product וכאשר אני שואל שאלה את המוכר משום מה היא לא מופיעה יותר ב- Inbox
זכור לי גם שבעבר השאלה הייתה עובר גם לחשבון המייל שלי באיביי.
איך ניתן היום לראות את השאלה ששאלתי ?
תודה למשיבים
לצפיה ב-'* רובריקה '
* רובריקה
11/12/2017 | 01:26
1
לצפיה ב-'מעקב משלוחים באיביי'
מעקב משלוחים באיביי
07/12/2017 | 11:51
28
מזה כשבועיים משלוחים לארצות הברית לא מוצגים בחלון ​shipment details
הכוונה למעקב אחר דואר רשום - עלי לציין כי בחודשיים האחרונים היה ניתן לעקוב אחר המשלוחים לארצות הברית בעיקר עד למסירת החבילה לידי הלקוח. משלוחים ליעדים אחרים בעולם מוצגים "יצאו מהארץ" מישהו יודע איפה הבעייה - דואר ישראל או איביי?
 
 
 
 
 
 
לצפיה ב-'האם יש אפשרות לטעון כרטיס אשראי בדולרים דרך PayPal?'
האם יש אפשרות לטעון כרטיס אשראי בדולרים דרך PayPal?
06/12/2017 | 18:42
1
24
האם יש אפשרות להעביר כסף דולרי מחשבון ה PayPal (לטעון) לכרטיס אשראי ? ואז כאשר אני משלם עם הכרטיס אשראי החיוב ירד מהיתרה שטענתי לכרטיס
לצפיה ב-'אם מדובר בויזה נטען אז לא - מניסיוני '
אם מדובר בויזה נטען אז לא - מניסיוני
07/12/2017 | 10:01
7
לצפיה ב-'גודל מעטפה במשלוח "צרור קטן"'
גודל מעטפה במשלוח "צרור קטן"
06/12/2017 | 17:27
1
34
שלום לכולם, אני מעוניינת למכור ולשלוח בגדים, האם מעטפה במידות 32X42 ס"מ נחשבת לצרור קטן? תודה
לצפיה ב-'כן, עד משקל 2 ק"ג.'
כן, עד משקל 2 ק"ג.
06/12/2017 | 17:37
13
לצפיה ב-'הוספת מס׳ מעקב באיביי ואמאזון'
הוספת מס׳ מעקב באיביי ואמאזון
04/12/2017 | 13:03
4
36
שלום, האם אפשר להוסיף מס מעקב באיביי ואמזון, אחרי סימון שה׳מוצר נשלח׳ ואחרי שה-Handaling time בחבילה עבר?
לצפיה ב-'כן. אפשר לעדכן את מספר המעקב בכל עת.'
כן. אפשר לעדכן את מספר המעקב בכל עת.
04/12/2017 | 15:11
17
לצפיה ב-'לטלי'
לטלי
05/12/2017 | 15:14
2
30
וזה לא יגרור דיפקט?
לצפיה ב-'זה יגרור.'
זה יגרור.
06/12/2017 | 16:17
1
26
מבחינת איביי ואמזון, ברגע ששינית את מספר המעקב, גם שינית את מועד המשלוח.
 
לצפיה ב-'באמזון אפשר לבחור באיזה יום שלחתי'
באמזון אפשר לבחור באיזה יום שלחתי
08/12/2017 | 09:27
8
אם היום נשאר אז בכל זאת אני אקבל דיפקט?
לצפיה ב-'בעיות עם משלוחים למלזיה'
בעיות עם משלוחים למלזיה
06/12/2017 | 15:59
1
27
שלום לכולם,
כבר בפעם השניה הבזמן האחרון שיש לי עיקובים עם משלוח למלזיה.
במשלוח הראשון, מאוקטובר נראה מעקב באתר הדואר של מלזיה ונראה שהמוצר תקוע שם במכס - הלקוח טוען שהחרימו לו את המוצר משום שהגיע מישראל.
כרגע יש לי משלוח שיצא לפני חודש מישראל והמעקב היחיד מדואר ישראל שהמוצר נישלח. אין שום מעקב למוצר באתר הדואר של מלזיה.
האם מישהו עוד ניתקל בבעיות? נראה לי שאחסום את מלזיה אבל כרגע המשלוח האבוד הוא עם מוצר בשווי של 100$.
לצפיה ב-'עד כמה שידוע לי'
עד כמה שידוע לי
06/12/2017 | 16:16
26
למלזיה ניתן לשלוח רק מעטפות.
חבילות לא מגיעות וגם אינן מוחזרות ארצה.
מומלץ להכניס אותה לרשימת המדינות החסומות.
 
לצפיה ב-'קונה מארה'ב רוצה להחזיר מוצר - איך עושים זאת '
קונה מארה'ב רוצה להחזיר מוצר - איך עושים זאת
03/12/2017 | 14:13
6
57
שלום
 ברצוני לדעת מה עושים  אם קונה  טוען  שהפריט לא כמתואר    [ בפועל הוא משקר ] 
גם מהעובדה שהוא שלח תמונה אחת  של מראה הארנק   ולא רואים שום נזק . 
  איביי  החליטה שאני צריך להנפיק תווית החזר   . 
  א.  איך עושים  זאת    הנפקת תווית 
 ב. והאם כדאי לערב את פיפל  בעיניין  זה . אולי אקבל הגנה כלשהי . 
  ג.  כדאי לוותר על הפריט ששויוי    200  ש'ח 
 
לצפיה ב-'ת'
ת
04/12/2017 | 20:18
2
31
מי שלא יכול להנפיק תוית החזר, משלם ללקוח עבור ההחזרה (מבצע העברה בפייפאל). בתהליך אישור ההחזרה פשוט בוחרים באופציה שאין אפשרות להפיק תויות ושמשלמים ללקוח (בהחזרת "פריט שלא כמתואר").
אם הצעת אפשרות החזרה בליסטינג - אתה חייב לקבל אותה, אחרת תקבל "דפקט".
יש אפשרות לעשות אסקלציה ולערב את איביי אבל זה בהנחה שאת 100% צודקת.
לוותר? שיקול שלך.
אפשר גם להציע ללקוח החזר חלקי ושישאיר את הפריט.
 
לצפיה ב-'בהמשך מה זה '' אסקלציה'''
בהמשך מה זה '' אסקלציה''
05/12/2017 | 10:00
1
22
בהמשך  מה זה    '' אסקלציה''
לצפיה ב-'אסקלציה'
אסקלציה
05/12/2017 | 11:31
26
הסלמת הקייס - הקונה מבקש מאיביי להתערב ולהחליט.
קורה כאשר אינו מרוצה מהפתרון שמציע המוכר או שאינו מעוניין בהמשך תקשורת ישירה עימו.
הפעולה אפשרית גם מצד המוכר.
 
לצפיה ב-'פניה לקונה '
פניה לקונה
05/12/2017 | 11:25
26
זה  הפעולה הכי מעצבנת והכי קשה בהתעסקות באיייב שברגע שמישהו בארצות הברית פותח קאס. תנסה להפשר איתו ושתחזיר לו החזר חלק  ושהוא ישאיר . אם לא הסכים  שבקש ממנו פשוט שהוא ישלח וברגע שזה יגיע אליך אתה מחזיר לו את הכסף ואתה מסביר לו שקשה מאוד לקנות תווית .   קשה מאוד לקנות תווית מארצות הברית כשאתה לא יודע כמה תעלה החבילה פשוט כאב ראש בלתי יתואר . אם אתה רוצה לוותר  וזה מה שהרבה עושים זה גורם  להרבה אנשים לעשות את זה וזה מקלקל לכולם וגם מקלקל לך . 
לצפיה ב-'לפעמים צריך לשחק את המשחק'
לפעמים צריך לשחק את המשחק
06/12/2017 | 11:54
1
23
מניסיון שלי עם מקרים דומים:
1.קודם כל תאשרי את ההחזרה עם האפשרות שאין לך אפשרות לשלוח ללקוח תווית שילוח ולכן הוא צריך לשלם על המשלוח ולהוכיח ע"י חשבונית כמה הוא שילם אז תבוצע העברה בפייפל על הסכום כמובן כל זה לאחר שהמוצר יגיע אלייך. במקרה הזה יש סיכוי טוב שהלקוח יתעצל ללכת לדואר ולשלוח את המוצר ואם כך, הרווחת.
2. אם הלקוח שלח את המוצר כמובן עם מספר מעקב, אחרי שהמוצר הגיע אלייך תשלחי לו ריפאנד כולל החזר על דמי המשלוח וזה במידה שהמוצר לא משומש ולא סתם abused אם כן את יכולה להסלים את הקייס מול איביי.
 
מנסיון שלי, רוב הלקוחות שפותחים קייס להחזר מוצר על דיפקט סתם התחרטו על הקניה או מנסים לסחוט החזר כספי או גם וגם. לרוב הם לא שולחים את המוצר חזרה וזו הסיבה שצריך "לשחק" את המישחק ולא לוותר גם לא על החזר כספי חלקי.
לצפיה ב-'בקשת הבהרה לגבי ...'
בקשת הבהרה לגבי ...
07/12/2017 | 10:11
11
קודם כל תאשרי את ההחזרה עם האפשרות שאין לך אפשרות לשלוח ללקוח תווית
איך עושים  או איפה רושמים  שאין אפשרות לשלוח תווית 
 
לצפיה ב-'מוכר פעיל באיביי'
מוכר פעיל באיביי
04/12/2017 | 16:48
2
80
ערב טוב סוחרים וסוחרות. חברת תכשיטים ויהלומים בבורסה ברמת גן מחפשת לעשות שתא"פ עם איש או אשת מכירות באייבי, אטסי וכו. אם יש כאן מישהו/י שזה יכול לעניין השאירו פרטים וניצור קשר. ������
לצפיה ב-'מוזמן ליצור קשר'
מוזמן ליצור קשר
04/12/2017 | 20:11
39
לצפיה ב-'אשמח לקבל פרטים'
אשמח לקבל פרטים
05/12/2017 | 22:54
21
מייל elads80@gmail.com
טלפון 0507380322
 
תודה
אלעד
לצפיה ב-'שליחת מוצר יקר'
שליחת מוצר יקר
03/12/2017 | 22:10
2
49
שלום
מכרתי שעון יקר באיביי 1500 ש"ח. מה הדרך המומלצת לשלוח אותו?
ראיתי שב-EMS אסור לשלוח מוצרים יקרי ערך. 
תודה
לצפיה ב-'ב-EMS ניתן לשלוח מוצרים יקרי ערך'
ב-EMS ניתן לשלוח מוצרים יקרי ערך
04/12/2017 | 20:13
34
אבל לא תכשיטים (אין ביטוח).
תנסה לקבל הצעת מחיר מהחברות הפרטיות: UPS,DHL,FEDEX/
גם מיילוג יכולים לתת מחיר טוב.
 
לצפיה ב-'1500 שקל זה לא מוצר יקר '
1500 שקל זה לא מוצר יקר
05/12/2017 | 11:28
32
תשלח ב אי אם אס 
אבל הקרטון צריך להיות מספיק גדול כדי שאתה יכול לשים את הפתק 
לצפיה ב-'הקונה פתח קייס פייפל יום לאחר המשלוח'
הקונה פתח קייס פייפל יום לאחר המשלוח
04/12/2017 | 10:05
1
47
מכרתי פריט לקונה בארה"ב. ב26 לנובמבר. 
שלחתי באקו פוסט ב30 לנובמבר.
הזנתי מיד מספר מעקב באי ביי.
ב1 לדצמבר קיבלתי מהקונה קייס של פייפאל
Item not received
הקונה כתב: אני אצטרך לחכות זמן רב עד שהפריט יגיע ולכן אני רוצה החזר.
כאמור יש טראקינג אבל הוא מראה שהפריט רק בתחילת הדרך כי נשלח זה עתה.
 
איך מתמודדים עם דבר כזה שהוא לא הוגן וגם buyer protection abuse/
 
לצפיה ב-'בפשטות. אומר לו שאין שום בעיה. הוא יכול לחכות שהמוצר יגיע '
בפשטות. אומר לו שאין שום בעיה. הוא יכול לחכות שהמוצר יגיע
04/12/2017 | 19:41
29
אליו ואז להחזיר אותו אליך או לסרב לקבלת המוצר. היות והוא פתח קייס יום אחרי, הוא גם לא יקבל שום גיבוי מהשירות לקוחות. רק תראה שאתה הראית רצון טוב והסברת לו את המצב. 
לצפיה ב-'ביטול הזמנה'
ביטול הזמנה
02/12/2017 | 13:12
2
40
היי הזמנתי כמה מוצרים בעליאקספרס  ולאחר כמה ימים מוכר אחד כתב לי שהוא רואה שביטלתי את ההזמנה בשל חוסר תשלום או משהו כזה... אני לא ביטלתי שום דבר והתשלום היה אמור לרדת אצלי 3 ימים אחרי שקיבלתי את ההודעה.. במועד קבוע מראש בכל חודש... מישהו יודע מה קרה פה? או להמליץ לי מה לעשות? 
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
04/12/2017 | 12:52
16
תכנס לפירוט האשראי שלך באינטרנט, תבדוק קודם כל שם - אם ירד התשלום. תשלח למוכר הודעה שהתשלום ירד ושישלח לך את ההזמנה (אתה יכול אפילו לצלם בפירוט את העסקה, רק בלי פרטי האשראי, כמובן). אם הוא עושה בעיות, שיחזיר לך את הכסף ויבטל את ההזמנה. אחרי הביטול תרכוש שוב את אותו הפריט.
לצפיה ב-'מה כתוב בדף ההזמנות שלך בעלי אקספרס? מה הססטוס שמופיע?'
מה כתוב בדף ההזמנות שלך בעלי אקספרס? מה הססטוס שמופיע?
04/12/2017 | 12:54
7
לצפיה ב-'הנה האימייל של איביי , האימייל והטלפון של פייפאל Paypal'
הנה האימייל של איביי , האימייל והטלפון של פייפאל Paypal
04/12/2017 | 03:01
1
47
מקווה שזה יעזור להרבה. המספר של Paypal הוא מספר רגיל והוא מגיע לעובדים יהודים שמדברים עיברית (בשרות הלקוחות בברלין דרך אגב חח למי שזה ממש ממש מעניין אותו)

אימייל פיי פאל webform@paypal.co.il
טלפון 1809-477-777 א-ה 9-17:30
https://www.paypal.com/cgi-bin/websc...complaint-v...
הודעות לפייפאל
https://www.paypal.com/il/selfhelp/smc


אימייל איביי customerhelp@ebay.com
member@ebay.com


 
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
04/12/2017 | 20:11
7

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום עסקים
פורום עסקים
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ