לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1403014,030 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

לצפיה ב-'חסימת חשבון פיפאל'
חסימת חשבון פיפאל
16/02/2018 | 00:38
12
48
שלום לכולם,
אני משתמש בחשבון הפייפאל לקבל תשלום ממכירות באיביי ומאתרים פרטים.
פיפאל בחודשיים האחרונים שולחים לי הודעות לאמת את החשבון פיפאל. שלחתי להם את כל הנירת שדרשו ועדיין ממשיכים לשלוח לי את אותם ההודעות. פניתי לפיפאל בישראל ושלחתי גם להם את כל הנירת לבקשתם ועדיין ממשיכות אותן ההודעות לאימות חשבון להגיע.
כרגע חשבון הפיפאל שלי מושעה בטענה שהוא לא מאומת עם כמה אלפי דולרים שאני לא יכול לימשוך ואין לי ממש עם מי לדבר... מישהו יודע מה אני יכול לעשות? תודה
 
לצפיה ב-'אין כוונה למשלוח מסמכים'
אין כוונה למשלוח מסמכים
16/02/2018 | 12:42
6
40
זה נעשה מתוך חשבון paypal שלך .
עד כמה שאני זוכר כאשר אתה מבקש לבצע אימות ,paypal מחייבים אותך בסכום סימלי ,זה יופיע בתדפיסי הבנק שלך ועליך להעתיק 4 אותיות זיהוי מרכזיות לשם האימות .
כנס ללינק וקרא
לצפיה ב-'הוא לא מתכוון לזה'
הוא לא מתכוון לזה
16/02/2018 | 18:15
5
176
אימות באמצעות חיוב נעשה רק פעם אחת עם פתיחת החשבון. במקרה שלו יש כנראה בעיה והדרך היחידה שאני יכולה להעלות על דעתי היא פשוט לחפור לשירות הלקוחות ולדרוש פתרון ולאיים בתביעה. הם לא יכולים להחזיק לך את הכסף ללא סיבה או הסבר. חוקי פייפל אמנם שונים ומשונים אולם גם הם כפופים לחוק (ראה הסדר הטיעון).
יאללה כבר, שיכניסו חברה אחרת לאיביי. ממש היגיע הזמן.
לצפיה ב-'מחפש שיטת תשלום באיבי חוץ מפיפל '
מחפש שיטת תשלום באיבי חוץ מפיפל
17/02/2018 | 18:53
4
18
הכוונה היא לא האימות של כרטיס האשראי את זה עשיתי מזמן.
יש על הבעיה הזו כבר עשרות שישורים ברשת על התופעה שפיפל לא מתקשרים כניראה בתוך עצמם כמו שצריך ואין ממש דרך לפתירת הבעיה. יש להם מחלקה של אימותי חשבונות שאמורה לקבל את כל המיסמכים אבל אין להם קשר עם שירות הלקוחות הרגיל של פיפל ולא ניתן להגיע אליהם. אנשים עם חשבונות עיסקיים מתלוננים שפיפאל פשטו הרסו להם את העסק. כרגע הם מחזיקים לי כמה אלפי דולרים ואין לי יכולת לעשות כלום. מצד אחד אני מקבל מכירות באיביי והכסף נכנס לחשבון פיפאל ואני צריך לשלוח את הסחורה אבל אין לי אפשרות להוציא את הכסף או לרכוש מוצרים דרך חשבון הפייפאל שלי כאילו הכסף מעוקל ולא מדובר בסכומים נמוכים. עשרות פניות לשירות הלקוחות שלהם ללא מענה ופייפאל ישראל לא ממש יודעים מה לעשות. לדעתי כל מי שמחזיק בחשבון עיסקי יכול ליפול לבעיה הזו בשלב מסויים. 
אני מוכר באיבי כבר כמעט 10 שנים עם כמה חשבונות פעילים מאד עם הרבה סחורה רק למכירה באיביי ואני חסר אונים מול המצב. כרגע אני מוציא את החנויות איבי שלי לחופשה גם משום הסיבה האבסורדית שכסף יכול להיכנס ממכירה אבל אם אני צריך לתת ריפאנד ללקוח אני לא יכול... 
מחפש שיטת תשלום אחרת שיכולה לעבוד עם איביי עד שהנושא הזה יטופל יש למישהו רעיון? האם זה אפשרי?
לצפיה ב-'אפשר לסלוק עצמאית, עקרונית (כלומר לא דרך פייפל)'
אפשר לסלוק עצמאית, עקרונית (כלומר לא דרך פייפל)
17/02/2018 | 19:10
3
24
לא יודעת אם זה רלוונטי למוכרים מישראל נתקלתי בזה במדריכים של איביי:
Sellers can accept credit card payments to their Internet merchant account directly through eBay checkout by providing their payment gateway account information.
 
כמו כן פורסם לאחרונה שאיביי מפסיקה לעבוד עם פייפל כסולקת העיקרית ועוברת לחברה מתחרה (עדיין ניתן יהיה להשתמש בפייפל למעוניינים בכך), אז אולי אוטוטו הבעיה תיפטר מעצמה...
לצפיה ב-'כנס לפיפל באמצעות הפייסבוק שלהם '
כנס לפיפל באמצעות הפייסבוק שלהם
17/02/2018 | 20:09
1
26
אני פתרתי בעיות עם פיפל במקה שלי הם ניסו  להתעלם פעמיים  ''מהגנה על   המוכר ''  אני  יצקתי ..את שאלותי   והתלוננתי    וגם איימתי   בתביעה נגדם . 
  הן צ'ט הפרטי   בפייסבוק  וגם   יצקתי זאת  מתחת  למספר פוסטים  ללא קשר לתוכן הפוסטים .   
  במקרה שלי  כל  בעייה נפתרה  תוך    שעתיים .  
  תנסה  לא יזיק  ..
לצפיה ב-'תודה עשיתי את זה'
תודה עשיתי את זה
17/02/2018 | 21:19
14
לצפיה ב-'* תיפתר'
* תיפתר
18/02/2018 | 01:47
9
לצפיה ב-'עידכון - אזהרה '
עידכון - אזהרה
18/02/2018 | 11:09
23
שוחחתי שוב עם הנציגה של פיפאל בארץ. 
עשתה איזה עידכון ואמרה לחכות עוד שלושה ימי עסקים לראות אם הם צריכים עוד משהו. מקווה שהסחבת הזו תיגמר מתישהו.
אמרתי לה שזה לא חוקי מה שהם עושים ואני יכול לתבוע אותם אמרה לי בחצי צחוק וחצי לגלוג: "אנחנו מדברים עיברית אבל זה רק בשביל לתת שירות הנציגים שאתה מדבר איתם יושבים באירופה ופייפאל נימצאת בסינגפור" בקיצור מכסתחים עצמם יופי בנושא של תביעות כדי שיוכלו לעשות מה שבא להם.
אזהרה שלי, כל מי שמחזיק בחשבון פייפאל עיסקי שלא ישאיר הרבה כסף בחשבון שיוציא את הכסף לעיתים קרובות אפילו אם זה עולה יותר. ברגע אחד הם שולחים מייל עם מילים מכובסות כמו החשבון מוגבל אבל בעצם מעקלים את הכסף ואין שום דבר מה לעשות חוץ מלהתחנן אליהם שיחזירו או ישחררו. בנוגע לעבודה מול איביי, אני מקים מערכת סליקה לצורך הענייין ומקווה שאיביי יתנו עוד שירות שנותן תחרות מול פייפאל. 
לצפיה ב-'חסימה הוסרה + עידכון חשוב '
חסימה הוסרה + עידכון חשוב
18/02/2018 | 14:38
3
33
לאחר אין ספור טלפונים ונידנודים לפיפאל בסופו של דבר "נפלתי" על נציג שזיהה את הבעיה ופתר אותה. 
אני עוסק מורשה ובארץ כל תעודות העוסק מורשה, כתובות וכו.. מוגדרות על השם הפרטי ותעודת הזהות. כאשר מגדירים בפיפאל חשבון עיסקי זה יכול ליצור בעיות משום שבסינגפור הם רוצים תעודת עסק שבארץ יש לחברה בע"מ לכן כל עוסק מורשה שאינו חברה בע"מ צריך להיות מוגדר כ-individual בחשבון הפיפאל. 
מי שעוסק מורשה ויש לו חשבון שמוגדר עיסקי בפייפאל כדאי שישנה על מנת שלא יכנס למערבולת הזו. אם לא הייתי מגיע לאותו הנציג מי יודע כמה זמן הייתי עוד מבזבז על העניין הזה. 
לצפיה ב-'טוב לשמוע שהסתדר'
טוב לשמוע שהסתדר
18/02/2018 | 15:29
16
ותודה על העצה.
לצפיה ב-'ובכל קבוצות הפייסבוק ממליצים לכל היוזרים לפתוח פיפאל עסקי'
ובכל קבוצות הפייסבוק ממליצים לכל היוזרים לפתוח פיפאל עסקי
18/02/2018 | 16:09
26
כי רק הוא תומך במאספיימנט והתממשקות לתוכנות ההנהלת חשבונות. (כך הם טוענים, לכאורה)
 
לגבי זה שחשבון עסקי צריך לפתוח עסק עם שם של עסק אמיתי לא מציינים שם.
 
וכשפייפאל יעיפו לך את החשבון כי אין לך באמת ניירת של החברה שאותה הקמת בפייפאל הם לא אומרים כלום.
 
עיצות חסרות אחריות.
לצפיה ב-'רוצה להזהיר גם את כל משתמשי פייפאל '
רוצה להזהיר גם את כל משתמשי פייפאל
18/02/2018 | 23:10
9
כבר כמה פעמים קיבלתי מייל לאימות חשבון/ חשבון מושעה וכד׳ זה לא מפייפאל אלה מתחזים. אף פעם אל תכנסו מהמיילים לחשבון שלכם.
לצפיה ב-'טופס מיסים באמזון'
טופס מיסים באמזון
18/02/2018 | 23:04
7
אמזון דורשים למי שמכר 50 פריטים או יותר, למלא טופס מיסים. מה קורה אחרי המילוי? הם שולחים את זה לרשות המיסים בישראל? מישהו יודע?
אם לא, למה הם מבקשים למלא את הטופס הזה?
לצפיה ב-'אגב אם אני רוצה לפתוח כמה חנויות'
אגב אם אני רוצה לפתוח כמה חנויות
16/02/2018 | 12:50
2
27
שכל חנות תמכור משהו אחר, למשל אלקטרוניקה/ בגדים/ וכו'
איך אני מנהל את זה? יש אפשרות לשייך את כל החשבונות לאותו חשבון פיייפל?
האם מומלץ לשים את השם המלא שלי בפייפל? לפעמים אני רואה מוכרים שאני קונה מהם שלא מזדהים בשם מלא ואמיתי. אלא בכינוי, האם זה מומלץ ואין בעיה מבחינת פייפל?
לצפיה ב-'אפשר לשייך כמה חנויות לאותו פייפל'
אפשר לשייך כמה חנויות לאותו פייפל
18/02/2018 | 15:40
1
11
רק קח בחשבון שאם תהיה לך בעיה באחת מהן זה ישפיע על כל האחרות.
כולל חסימות, סגירות חשבון.
אם אתה מוכר מתחיל, אל תפתח יותר מחנות אחת. איביי לא אוהבים בלשון המעטה שפותחים על ההתחלה יותר מחנות אחת. אם כבר תתקשר להתייעץ איתם.
הם עלולים לסגור לך את כולן.
 
אין חשיבות לשם או לכינוי שתשים. לא בחנות ולא בפייפל.
בכל מקרה, ברגע שמישהו מקבל ממך חשבונית מפייפל הוא יראה את השם המלא שלך.
לצפיה ב-'אני חושבת שבחנות דווקא יש חשיבות לשם אם בונים עסק לטווח ארוך'
אני חושבת שבחנות דווקא יש חשיבות לשם אם בונים עסק לטווח ארוך
18/02/2018 | 22:49
4
לקוחות בד"כ לא שמים לב לשם כשהוא סתם כינוי או משהו חסר משמעות, אבל אם יש לו משמעות ויש כזה עסק, זה בד"כ תופס את העין ודווקא נוח מאוד.
 
כבר נתקלתי במוכרי איביי שיש להם כמה חנויות, נגיד משהו בסגנון Maya_Toys_US וגם Maya_Toys_UK (כל אחת בזירה אחת עם מחירים מקומיים) וכך אני יודעת שזה בעצם אותו עסק. יתרה מכך, לחלק מהעסקים האלה יש גם חנויות ב-Etsy או באתר משלהם, ואז אם מחפשים בגוגל Maya Toys (זו כמובן סתם דוגמה מומצאת) מגיעים לאפשרויות האחרות... וזה שיווק מצוין.
 
אני קניתי כך מוצר ממוכרת דרך אטסי ולא איביי, כדי להימנע ממחיר משלוח שערורייתי של GSP. כמו כן הגעתי כך לאתר הפרטי של איזושהי חנות ושם המחירים היו זולים יותר... (ללא העמלה של איביי). ולא מדובר רק במוכרים פרטיים, גם לחנויות עצמאיות כמו Buy In Coins יש חנות באיביי, גם לחנות תחפושות שנתקלתי בה לאחרונה... וזה ממש נוח כשרואים בדיוק עם מי יש לך עסק . ברור שלא כל הלקוחות ישימו לב, אבל גם אם רק חלק יעשו זאת, מה רע? העסק רק יכול להרוויח.
לצפיה ב-'שאלה לגבי סוגי חשבון באיבי'
שאלה לגבי סוגי חשבון באיבי
17/02/2018 | 22:44
4
22
יש לי חשבון איביי "רגיל" כשראיתי שיש דבר כזה שנקרא "חשבון עסקי"
מה ההבדל ביניהם? לא ניתן לסחור בחשבון רגיל? מה ההבדלים ביניהם?
לצפיה ב-'לא יודע מה זה חשבון איביי עסקי. מוכר בחשבון הרגיל שלי'
לא יודע מה זה חשבון איביי עסקי. מוכר בחשבון הרגיל שלי
18/02/2018 | 11:18
2
15
יש חשבון רגיל ועסקי בפייפל.
לצפיה ב-'אם תיכנס רגע לREGISTER באיביי'
אם תיכנס רגע לREGISTER באיביי
18/02/2018 | 13:31
1
10
תראה שיש חשבון פרטי וחשבון ביזנס שדורש מייל של העסק, מס' עסק וכדומה.
שאלתי היא האם יש הבדל בין שניהם, מבחינת עמלות, תנאים או כל דבר אחר
לצפיה ב-'יש הבדלים כשאתה מנהל חשבון שמוכר הרבה'
יש הבדלים כשאתה מנהל חשבון שמוכר הרבה
18/02/2018 | 14:00
12
בלי קשר אם החשבון עסקי או פרטי.
באיביי. עמלה רגילה 10 אחוז. אם תפתח חנות תשלם 9 אחוז. אבל חנות כדאית כלכלית רק עבור מספר מסויים של ליסטים.
בפייפל, גובים ממך 4.4 אחוז מכל מכירה. כשמוכרים בעשרות אלפי שקלים בחודש, אתה תשלם פחות עמלות. (אם אינני טועה 2.9)
לצפיה ב-'בארה"ב אין הבדל משמעותי'
בארה"ב אין הבדל משמעותי
18/02/2018 | 15:30
11
יופיע בליסטינג שאתה עסק.
בזירות אירופה יש הכרח להיות עסק אם רוצים חנות.
לצפיה ב-'היכן נמצאים הפידבקים באיביי?'
היכן נמצאים הפידבקים באיביי?
18/02/2018 | 13:40
1
7
איפה אני יכולה למצוא את המשוב מהקונים לגבי השרות שסיפקתי?
לצפיה ב-'ליד השם משתמש שלך יש סוגריים עם מספר'
ליד השם משתמש שלך יש סוגריים עם מספר
18/02/2018 | 13:56
7
את יכולה להקליק על המספר ותקבלי רשימה.
 
לצפיה ב-'לא מצליחה להוריד מוצר'
לא מצליחה להוריד מוצר
16/02/2018 | 15:25
2
24
מוצר שהעליתי ולא משתלם עבורי למכור מאחר שהוא אד און
ואני לא מצליחה להסירו
עצות?
 
לצפיה ב-'למה הכוונה שאת לא מצליחה להסירו?'
למה הכוונה שאת לא מצליחה להסירו?
18/02/2018 | 11:32
1
10
אני מניח שאת מוכרת בדרופ מאמזון לאיביי.
האם מישהו כבר קנה ממך מוצר אד און ואין לך מוצרים נוספים לצרף על מנת להגיע לסכום המינימלי, או שאת מנסה בכללי להסיר את המוצר מהליסטים שלך?
נא ספקי יותר פרטים.
לצפיה ב-'הסתדרתי'
הסתדרתי
18/02/2018 | 13:39
7
ניסיתי להסיר מוצר
רק לאחרונה גיליתי את קבוצת הטלגרם שתומכת במכירות מוצרי אד און
היה מיותר להסיר
לצפיה ב-'מוכר ב ebay לא שלח את המוצר. '
מוכר ב ebay לא שלח את המוצר.
17/02/2018 | 20:23
2
22
רכשתי מוצר בתאריך 8/1/18, עד כה המוכר לא שלח את המוצר ולא עונה להודעות, איך אני מקבל החזר כספי? 
לצפיה ב-'פותחים קייס באיביי item not recieved"'
פותחים קייס באיביי item not recieved"
18/02/2018 | 11:29
2
אם המוכר יתעלם גם מהקייס הזה עד התאריך שיוקצה לו לתגובה מאיביי, תוכל להסלים לשיפוט איביי. אם המוכר יתעקש להמשיך להתעלם, הקייס יסגר לטובתך והמוכר יחטוף סטרייק.
לצפיה ב-'גירבסט'
גירבסט
17/02/2018 | 19:49
1
21
האם אפשר לעשות דרופשיפינג מגירבסט ? הם רואים את זה בעין יפה?
לצפיה ב-'אם השאלה האם זה אתר שתומך בדרופ?'
אם השאלה האם זה אתר שתומך בדרופ?
18/02/2018 | 11:26
8
אז לא.
אני אסביר.
אתרים שתומכים בדרופ כמו BANGGOOD לדוגמה, מצהירים שהם תומכים בזה ועוזרים לסוחר בזה שניתן לשלוח ללקוח מוצר ללא הקבלה עם סכום התשלום המקורי.
גם בעלי אקספרס אפשר לעשות את זה,אם כי הוא לא מצהיר על עצמו כאתר דרופ. הוא אתר קימעונאי רגיל כמו איביי.
 
בנוגע לגיר בסט:
ראשית כל, לא התרשמתי ממהירות המשלוח שלהם.
שנית, הלקוח יקבל חשבונית עם המחיר שאת שילמת וזו יכולה להיות בעיה.
אפשר ליצור קשר איתם משם ולבדוק, אולי שווה להציע לקנות סטוק קטן במחיר מופחת ולסכם תנאי עבודה. לא בטוח שיתמכו בזה, אבל שווה לנסות.
לצפיה ב-'רחפנים'
רחפנים
16/02/2018 | 00:10
2
28
אני רוצה לקנות כ10 חתיכות של רחפנים קטנים "צעצוע", חלקם עם מצלמה קטנה וחלקם בלי ועם שלט. איך אני יכול לוודא שלא תהייה בעיה עם זה מבחינת משרד התקשורת או מבחינה בטחונית?
זה נכון שיש איסור על זה?
לצפיה ב-'אני יכול לספר רקר מניסיוני האישי.'
אני יכול לספר רקר מניסיוני האישי.
16/02/2018 | 20:13
29
הזמנתי 3 יחידות של JJRC H36 בהזמנה אחת מ אי ביי. הגיעו ללא כל בעיה.
אלו רחפנים קטנים , פשוטים ללא מצלמה.
 
כמו כן ישנו רחפן פופולרי דגם XC5-1 עם מצלמה (פשוטה 2 MPIXCEL)במחיר של עד 150 ש"ח. לא היתה בעיה כאשר הגיע לארץ.
 
 
 
לצפיה ב-'10 חתיכות זה יבוא מסחרי'
10 חתיכות זה יבוא מסחרי
18/02/2018 | 11:19
7
גם אם לא ידרשו אישורים של משרד התקשורת, סביר שתתבקש לשחרר אותן מהמכס בתור יבוא מסחרי. אפשר רק עם עוסק רשום.
לצפיה ב-'שאלה לגבי פתיחת תלונה והאם ומתי יש לי קייס לקבלת החזר כספי.'
שאלה לגבי פתיחת תלונה והאם ומתי יש לי קייס לקבלת החזר כספי.
16/02/2018 | 20:17
3
23
היי כולם.
הזמנתי 2 מטבעות אספנות בתאריך 20 לינואר 2018. החבילה נשלחה יום לאחר מכן מבריטניה, והצפי (שלטעמי מוערך בצורה די מוגזמת) היה בין ה29 ל31 בינואר. כמובן שלא ציפיתי שהחבילה תהיה פה בזמן הזה, אבל היא עדיין לא הגיעה(נכון לתאריך ה16 בפברואר).
יש לי מספר מעקב , בדקתי בדואר ישראל ואין חבילה כזו בארץ. אם זה משנה, דרך המשלוח הוא Royal Mail International Signed.
שלחתי אתמול הודעה למוכר ויידעתי אותו לגבי המצב, אך הוא לא חזר אליי עדיין .אני מבין שצריך לתת לו חלון של כמה ימים, אבל אני מנסה להכין את עצמי לאפשרות של פתיחת תלונה או בקשת כסף בחזרה. זו פעם ראשונה לצערי שאני נתקל במצב הזה,אז יש לי כמה שאלות:
1. האם צריך לחכות לחבילה עוד קצת זמן ? מתי כבר אפשר או ראוי לפתוח תלונה?
2. מתי נסגרת האפשרות לבקשת הכסף בחזרה? אני לא רוצה להשתהות ובסוף לאבד את הכסף וגם א החבילה.
3. האם אפשר להגיש בקשה להחזר על כל חבילה בכל צורת משלוח? (למזלי יש לי מספר מעקב אך אני לא יודע מה התנאים).
 
תודה מראש!
לצפיה ב-'אני מניחה שמדובר באיביי'
אני מניחה שמדובר באיביי
17/02/2018 | 00:39
2
21
1. עוד לא עבר חודש מהשליחה, זה לא מעט בימינו אבל כבר הגיעו אליי חבילות מבריטניה גם אחרי שישה שבועות. באופן אישי הייתי מחכה לפחות 5–6 שבועות.
 
2. באיביי יש לך 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר. כלומר עד סוף החודש, אפשר לומר. אם שילמת בפייפל, תוכל לפתוח מחלוקת בפייפל עד 180 יום מתאריך התשלום, כך שבכלל אין לחץ.
 
3. כן. מספר מעקב הוא ביטחון עבור המוכר, כך הוא יכול להוכיח שהחבילה אכן הגיעה. אם בחר לשלוח ללא מעקב זו בעיה שלו אם המוצר לא הגיע (או אם הקונה רמאי). יש מקרים שבהם אין הגנה, למשל (אני כותבת בגדול מהזיכרון, לא מתחייבת לדייק) מוצרים דיגיטליים או מסירה אישית (כלומר ללא משלוח כלל) אבל זה לא רלוונטי לך.
 
אגב, אני לא טורחת ליידע את המוכר לגבי המצב, לשם מה? הוא לא יכול לעשות דבר... אין לו שליטה בדואר, ואין צורך "להכין אותו" (נפשית?) לכך שאולי אאלץ בהמשך לפתוח מחלוקת. זה תמיד נכון, וכל מוכר מקבל כאלה כל הזמן. בקיצור, בעיניי זו סתם טרחה מיותרת לך וטרדה מיותרת עבורו.
לצפיה ב-'ואוו כמה שעזרת לי. תודה רבה!'
ואוו כמה שעזרת לי. תודה רבה!
17/02/2018 | 14:28
1
6
לצפיה ב-''
17/02/2018 | 14:38
2
לצפיה ב-'התחלת מסחר באיביי/אמזון/עלי אקספרס ודרופשיפינג'
התחלת מסחר באיביי/אמזון/עלי אקספרס ודרופשיפינג
15/02/2018 | 17:14
4
30
שלום לכולם - אני רוצה להתחיל לעסוק בדרופשיפינג, ודי הלכתי לאיבוד עם כל המידע באינטרנט והמון מומחים מטעם עצמם.
אני אשמח אם למישהו יש המלצה למדריכים או ספרים או מקורות שבהם אפשר להתחיל לסחור מאפס. החל מפתיחת חשבון עסקי באיביי, איתור מוצרים, בקרת איכות ועד טיפול בתקלות לאחר משלוח.
אני משער שהחשבון שיש לי באיבי משנת 2012 כקונה הוא לא רלוונטי בכלל? 
אשמח ואודה לכל טיפ ועזרה בנושא.
לצפיה ב-'תתחבר לקבוצה הזו ותקבל תשובות לכל השאלות'
תתחבר לקבוצה הזו ותקבל תשובות לכל השאלות
15/02/2018 | 17:45
1
23
יש להם המון וובינרים והדרכות ומועדון חברים VIP.
יש שם הרבה מאוד ידע.
 
 
בנוגע לחשבון שלך מ 2012. הוא מאוד רלוונטי. אם יש שם פידבקים זה יכול לך למכור יותר מהר.
לצפיה ב-'תודה עמירם'
תודה עמירם
15/02/2018 | 18:40
16
אסתכל על הפייסבוק. 
האם מעבר לזה יש מדריכים/ספרים מסודרים שאתה ממליץ עליהם?
לגבי החשבון  - יש שם כ112 פידבקים חיובים 100אחוז, בעבר הבנתי שאין לחשבון "קונה" שום משמעות, אתה טוען שלא?
אם אני עושה דרופ אני צריך לעדכן את הספק שלי שהוא משמש לי לדרופשיפינג? איך אני מעביר את הפרטים של הקונה למוכר על מנת שידפיס מדבקה ? אם זה חבילה או שתיים אין בעיה ידנית, אך מה קורה אם זה אלפים? איך מנהלים את זה?
לצפיה ב-'זה הרבה יותר פשוט'
זה הרבה יותר פשוט
16/02/2018 | 12:11
1
49
הרבה יותר פשוט ממה שהם מנסים לגרום לך לחשוב
לך צעד צעד ותראה שכל אחד יכול
לצפיה ב-'תודה לכם'
תודה לכם
16/02/2018 | 12:23
10
אגב, איך מנהלים את החנות באיביי כאשר נמצאים בחו"ל או בחופשה למשל? כמובן שמבחינת משלוחים ומכירות. האם יש אפשרות להקפיא את החשבון ובכך לאבד את ההכנסה ? ייפגעו לי הפריבלגיות שבחשבון?
לצפיה ב-'למה מוכרים מתעלמים מהודעות?'
למה מוכרים מתעלמים מהודעות?
15/02/2018 | 03:41
7
35
במקרים שהזמנות שלי לא הגיעו או שמשהו השתבש במשלוח, אני מנסה לכתוב למוכר הודעה פרטית במקום לפתוח קייס. כבר פעם שלישית או רביעית שמוכרים מתעלמים מההודעות האלו. האם קייס זו הדרך הכי טובה לגרום להם להגיב? לא חבל על הדיפקט?
לצפיה ב-'כן, מחלוקת היא דרך הפעולה שבה איביי רוצה שתפעל'
כן, מחלוקת היא דרך הפעולה שבה איביי רוצה שתפעל
15/02/2018 | 03:45
6
34
למיטב הבנתי פתיחת מחלוקת לא נספרת אוטומטית לרעת המוכר אלא רק אם הוא לא סיפק לך פתרון.
לצפיה ב-'אעשה זאת בפעם הבאה'
אעשה זאת בפעם הבאה
15/02/2018 | 14:53
5
24
מסתבר שהחבילה כבר הגיעה לסניף שלי
גיליתי שגם היה לה מספר מעקב, שמשום מה המוכר החליט לא לשתף. לא מובנת לי ההתנהגות הזו, מה הם מרוויחים מהתעלמות והסתרה?
לצפיה ב-'אולי הוא שכח. אולי מוכר מתחיל?'
אולי הוא שכח. אולי מוכר מתחיל?
15/02/2018 | 15:45
4
11
לצפיה ב-'יש לו מעל 17 אלף פידבקים כמוכר, התחיל ב2011.'
יש לו מעל 17 אלף פידבקים כמוכר, התחיל ב2011.
15/02/2018 | 16:10
3
12
לצפיה ב-'הוא סיני? אם כן הם לא שולחים בכלל רשום. '
הוא סיני? אם כן הם לא שולחים בכלל רשום.
15/02/2018 | 16:39
2
21
אז אם שלח פעם אחת רשום, בטח שכח או לא חשב
לצפיה ב-'גם הסינים שולחים הרבה רשום, אפילו מעל $5, קל וחומר באזור $10'
גם הסינים שולחים הרבה רשום, אפילו מעל $5, קל וחומר באזור $10
15/02/2018 | 17:42
18
ומעלה. לפחות כך נוהגים אלה בעלי אקספרס, כי מחייבים אותם לשלוח הכול עם מעקב (במוצרים הזולים ממש זה לא רשום בישראל אלא מעקב מקומי בסין בלבד). באיביי לא מחייבים אותם ולכן כנראה לא טרח, או אולי עשה דרופשיפ מעלי ולא העתיק משם את המספר... עוד סיבה להזמין ישירות מעלי.
לצפיה ב-'מוכר אירופאי. המוצר 60 דולר'
מוכר אירופאי. המוצר 60 דולר
15/02/2018 | 20:52
6
לצפיה ב-'מוצר שנשלח מכאן ותקוע בדואר ארה'ב מישהו יודע '
מוצר שנשלח מכאן ותקוע בדואר ארה'ב מישהו יודע
12/02/2018 | 11:01
4
42
מישהו יודע איך לברר בUSPS או במקום אחר
מה עלה בגורל פריט ששלחתי  לארה'ב 
מספר מעקב LX019760860IL
תודה
לצפיה ב-'בבקשה'
בבקשה
12/02/2018 | 16:20
40
זה יצא למסירה ועדיין אין עדכון אבל כדאי לדעתי להמתין עוד קצת.
 
לצפיה ב-'באתר הדואר האמריקני ניתן להירשם לעדכונים בדוא"ל, זה נוח'
באתר הדואר האמריקני ניתן להירשם לעדכונים בדוא"ל, זה נוח
15/02/2018 | 02:30
2
21
February 5, 2018, 8:47 am
Out for Delivery
WASHINGTON, DC 20019
 
February 5, 2018, 10:47 pm
Delivery status not updated
The delivery status for this item has not been updated as of February 5, 2018, 10:47 pm.
 
כלומר לפני עשרה ימים הוא יצא למסירה ואחרי זה הציפייה היא שהוא יימסר / יהיה עדכון שבוצע ניסיון מסירה, אבל אין שום עדכון (כפי שכתוב שם) ולכן מבחינת הדואר "אבדו עקבותיו" למעשה. מניסיוני עד כה לא הייתי צופה שהסטטוס ישתנה ב-USPS ולכן לא הייתי ממשיכה לחכות.
 
אחד מהשניים:
1. ייתכן שהמוצר נמסר ופשוט משהו השתבש בעדכון – יש לבדוק מול הנמען אם קיבל.
2. לא נמסר ודואר ארה"ב איבדו את החבילה (קרה לי, יותר מפעם אחת). אם לא התקבל, לפנות לדואר ישראל ולבקש שיעבירו בדיקה.
לצפיה ב-'הנמען פתח קייס וכנראה את צודקת '
הנמען פתח קייס וכנראה את צודקת
15/02/2018 | 06:56
1
22
הודעתי לדואר ישראל  לבקשתם  את העתקי התשלום למשלוח .. 
  השאלה כמה זמן להמתין  לתשובת הדואר . 
  מי משלם  על אובדן  שהרי המוצר נשלח באקו פוסט  . וידוע שהפריט מבוטח 
   ואם כן  האם  אני מקבל  החזר מהביטוח   עבור הסכום הכולל  של הפריט  כלומר   כולל דמי המשלוח . 
 ועוד שאלה קטנה   .   האם  פיפל אחראי גם   על מצב כזה מבחינה ביטוחית 
  תודה מראש 
לצפיה ב-'בדואר ישראל יעשו כנראה בדיקה מול USPS וגם יחכו להחזרת המוצר'
בדואר ישראל יעשו כנראה בדיקה מול USPS וגם יחכו להחזרת המוצר
17/02/2018 | 02:00
6
כי במקרים רבים כשחבילה לא נמסרת היא מתישהו מוצאת את דרכה בחזרה לשולח. את כל זה עליך לברר מול הדואר. בכל מקרה החזר מהדואר ייקח זמן, בינתיים צריך לטפל בלקוח ולהחזיר לו את כספו / לשלוח לו מחדש. פייפל לא קשורים לבעיות בדואר (כאמור, זה בינך לבין הדואר) אבל אם לא תטפל בלקוח הם פשוט יחזירו לו את הכסף במקומך ויחייבו אותך, לכן עדיף שהטיפול יגיע ממך.
לצפיה ב-'מטיל זהב ב-$20,000: המוצרים הכי יקרים שקנו ישראלים ב-eBay'
מטיל זהב ב-$20,000: המוצרים הכי יקרים שקנו ישראלים ב-eBay
15/02/2018 | 03:34
36
מנתוני איביי:
ישראלי מוכר מוצר לחו"ל בכל 3.5 שניות בממוצע;
מדי יום נמכרים כ-30K פריטים מישראל לעולם;
סה"כ כ-10M פריטים בשנה האחרונה – עלייה של 50% ביחס לשנה שעברה.
 
בכל 2 שניות ישראלי קונה מוצר באיביי;
כ-61% מהעסקאות מבוצעות באמצעות הסמרטפון;
בשנה האחרונה הזמינו הישראלים כ-70 מיליון מוצרים, מתוכם 17 מיליון (~רבע) באמצעות eBay.
 
90% מבני הנוער הישראלים בגילאי 14–17 רוכשים באינטרנט לפחות 3 פעמים בחודש, מקום השני בעולם ברכישות מקוונות ב-eBay, אחרי הבריטים.
 
"בישראל ממוצע ההחזרות באונליין עומד על 20%, בדיוק כמו ביתר המדינות. הישראלים התרגלו לסטנדרט שירות לקוחות ברמה הרבה יותר גבוהה מהנהוגה בארץ, ולפיו במקרה של תלונה או בקשה להחזר, הם מיד מקבלים זיכוי או שנשלח אליהם מוצר נוסף במתנה – לעתים מבלי שיצטרכו להחזיר את המוצר המקורי. הישראלים דווקא לא עושים שימוש לרעה במערכת. הסיבה לכך היא ככל הנראה שצרכן שמבצע יותר מכמה פעמים את 'טריק ההחזרות', מסתכן בכך שהחשבון שלו ייחסם."
 
מנתוני סקר שנערך באוקטובר האחרון [...] עולה כי בחגי הקניות הבין-לאומיים 50% מבין הרוכשים רכשו בעליאקספרס, 38% רכשו ב-eBay ורק 17% רכשו באמזון.
 
המוצרים היקרים ביותר שקנו ושמכרו ישראלים באיביי ונתונים נוספים בכתבה:
לצפיה ב-'דחוף!!! איך ניתן לדעת את מחיר השילוח בGLOBAL SHIPPING של איב'
דחוף!!! איך ניתן לדעת את מחיר השילוח בGLOBAL SHIPPING של איב
13/02/2018 | 20:30
8
31
שלום , זכיתי במכירה פומבית שלא הוגדר לה משלוח לישראל .
שאלתי את המוכר לפני ההצעה האם הוא מוכן לשלוח לישראל והוא לא התנגד.
לאחר מכן זכיתי במכירה .  הוא בירר ואמר שהוא רוצה לעשות את זה עם השירות של איביי, אבל הוא לא יודע כמה זה יעלה  ואמר שהקונה יכול לראות את זה. למרות שהוא ישמח להתקשר לאיביי ולשאול אותם.
 
אני אשמח לדעת איך לבדוק מה העלות (אם אפשר) במידה והוא לא הגדיר את זה בליסט.
 
כדי להחליט מה יותר משתלם ,6% מס +משלוח בתוך ארה"ב  ומשם לישראל , או הגלובל שיפינג של איביי
ממלא התכוונתי לשלוח לחברה צד ג' בתוך ארה"ב במקרה הרע
 
טנקס.
לצפיה ב-'זה אפשרי בכלל? אני לא מוצא על זה מידע באינטרנט בכלל .'
זה אפשרי בכלל? אני לא מוצא על זה מידע באינטרנט בכלל .
14/02/2018 | 14:16
6
20
ככה או ככה אני אשלם על המשלוח גם אם כבר לא משתלם לי .
אבל עדיין רוצה "למזער את הנזק כמה שניתן"
לא ידעתי שמשלוח לדיל טס יעלה לי 69 דולר  שב2015 קניתי מהם 2 מוצרים זהים ושלמתי 20 דולר בערך על המשלוח , עכשיו זה למוצר בודד העלות מטורפת .
לצפיה ב-'אין אפשרות לדעת מראש משלוח ב-GSP'
אין אפשרות לדעת מראש משלוח ב-GSP
14/02/2018 | 16:17
1
15
לצפיה ב-'תודה'
תודה
14/02/2018 | 17:07
4
לצפיה ב-'גם גלובל שיפינג של איביי ממש לא זול, אם המוצר קטן אז בכלל'
גם גלובל שיפינג של איביי ממש לא זול, אם המוצר קטן אז בכלל
15/02/2018 | 02:21
3
13
המחיר מוגזם מאוד (יכול להיות גם $30 כמו כלום למוצר שנכנס במעטפונת) והם מחשבים מיסים מנופחים ולא מחזירים הפרשים גם אם בפועל יצא פחות (בניגוד לאמזון). בקיצור, גם ככה לא סביר שהמוכר יכול לשלוח עכשיו דרכם, הכי טוב לנסות לשכנע אותו לשלוח ישירות, זה ימזער את הנזק (למעט מוצר גדול/כבד, כי אז משלוח אווירי ב-USPS יעלה הון ובחברה כמו USHOP אפשר להשתמש במשלוח הימי).
לצפיה ב-'זה כי המוכרים לא מכניסים את פרטי הגודל והמשקל בסוף הליסטינג'
זה כי המוכרים לא מכניסים את פרטי הגודל והמשקל בסוף הליסטינג
15/02/2018 | 09:45
2
8
לצפיה ב-'זה כי איביי לא מחייבים אותם לעשות זאת... הלקוח משלם.'
זה כי איביי לא מחייבים אותם לעשות זאת... הלקוח משלם.
17/02/2018 | 02:01
1
3
לצפיה ב-'זו ממש רשלנות פושעת של איביי, שלא לומר ניצול מחפיר של לקוחות'
זו ממש רשלנות פושעת של איביי, שלא לומר ניצול מחפיר של לקוחות
17/02/2018 | 15:21
5
ברגע שאיביי לא מחייבים את המוכרים לציין משקל/מידות, הם יודעים שייתכן שהלקוח סתם ישלם הרבה יותר גם אם להם זה יעלה בפועל הרבה פחות. בניגוד לאמזון, הם לא מחזירים ללקוח את ההפרש לטובתו (גם לא בגביית מיסים עודפת) אלא משלשלים אותו לכיסם. אז מה אכפת להם שהלקוח סתם משלם הון? מבחינתם זה רווח נקי...
 
מעולם לא השתמשתי ב-GSP ואם התוכנית תמשיך כך זה גם לא יקרה בעתיד.
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי גלובל שיפינג הוא חייב להגדיר מראש'
למיטב ידיעתי גלובל שיפינג הוא חייב להגדיר מראש
15/02/2018 | 02:18
13
(ואז באמת יכולת לראות את המחיר לפני הרכישה) ולא ניתן לשנות בדיעבד. אם מוכר פרסם מוצר בGSP והוא מתחרט, הוא צריך לפתוח דף מכירה חדש בלי. אם הוא מכר לך בלי, הוא לא יכול להצטרף בדיעבד, למיטב הבנתי.
 
הוא כן יכול לשלוח לך חשבונית מעודכנת עם מחיר ישיר לישראל ולשלוח דרך USPS למשל. באתר שלהם הוא יוכל לחשב את העלות המשוערת ולחייב אותך בהתאם. כדאי לעדכן את המוכרים שגם המשלוח הבסיסי (First Class Intl) מספק מעקב מלא, כולל בישראל, זה דואר רשום כאן (כלומר מצריך חתימה של הנמען) והוא יקבל עדכון כשהמוצר יימסר לך (אם יירשם לעדכונים באתר USPS).
לצפיה ב-'התייעצות בנוגע למידות '
התייעצות בנוגע למידות
14/02/2018 | 22:03
1
19
אני קונה מתחילה באליאקספרס ואיביי ואשמח להתייעץ לגבי בגדי ילדים ובגדי תינוקות.. המון תודה מראש.
* אם הבת שלי בת 4 גבוהה  לגילה בגובה 105 ס"מ ולא רזונת (בארץ לובשת לרוב מידה 8 לפעמים מידה 10)- ואמרו לי שהמידות קטנות-
אז לבחור מידה אחת יותר מהמידה שכביכול מתאימה לה לפי הטבלה? שתי מידות יותר?
* ואיך בוחרים מידה לתינוקות? אם יש תינוקת שלובשת מידה 6-9 חו' ובעוד חודשיים (כשהמדלוח כנראה יגיע) המידה שלה תהיה לקראת 12 חודשים: לקנות מידה התואמת לגיל 12 חודשים או מידה אחת יותר?
האם גם בבגדי תינוקות הבגדים קטנים וצריך לקנות במידה גדולה יותר?
 
לצפיה ב-'למדוד את הילדים/בגדים מתאימים שלהם ולבדוק טבלאות בדף המכירה'
למדוד את הילדים/בגדים מתאימים שלהם ולבדוק טבלאות בדף המכירה
15/02/2018 | 02:11
11
לא להסתמך על מידות כלליות כי אין דבר כזה (אלא אם מדובר במותג שאת כבר מכירה). לקחת בחשבון שהמידות בסין קטנות ובמקרה של ספק או מידה גבולית כדאי לקנות מידה יותר (וכשמדובר בילדים זה בלאו הכי לא בעייתי כי הם גדלים... ולקחת בחשבון שלפעמים עוברים חודש-חודשיים עד שהמוצרים מגיעים).
 
המוכרים מחויבים למידות שהם מפרסמים ולכן במקרה שהטעות שלהם את מוגנת. אני כבר צילמתי בגד עם סרט מדידה והראיתי שהוא לא תואם למידות שהמוכר רשם וקיבלתי החזר מלא.
 
נ.ב.
הניסיון שלי הוא רק עם בגדים לעצמי; ניסיון עם ביגוד לתינוקות ולילדים תמצאי ודאי בפורומי ההורים השונים.
לצפיה ב-'איך מגדירים משלוח באמצעות אקו פוסט'
איך מגדירים משלוח באמצעות אקו פוסט
14/02/2018 | 09:59
1
20
איך מגדירים זאת באיביי
תודה
לצפיה ב-'לא מגדירים באיביי'
לא מגדירים באיביי
14/02/2018 | 10:28
20
באייבי בוחרים משלוח economy shipping 11-23 days
בדואר מבקשים משלוח אקו פוסט ומשלמים.
אם את מוכרת מוצר שנשלח אקספרס (נגיד EMS - משלוח עד חמישה ימים) את יכולה לבחור באיביי פוליסת משלוח EXPEDITED עם מספר הימים התואם.
במשלוח אקופוסט , לא הייתי מתחייב למשלוח מהיר יותר מהפוליסה הרגילה.
מקסימום הלקוח יופתע.
לצפיה ב-'צרכנות נבונה '
צרכנות נבונה
13/02/2018 | 16:04
1
41
לצפיה ב-' קישור לא ברור ע"י גולש לא רשום... מפתה '
קישור לא ברור ע"י גולש לא רשום... מפתה
15/02/2018 | 02:23
9
לצפיה ב-'שאלה בנוגע לשיפינג מעליאקספרס'
שאלה בנוגע לשיפינג מעליאקספרס
12/02/2018 | 12:49
5
55
אם אני רוצה לעשות דרופ של מוצר מעליאקספרס וכל מדינה יש לה תעריף שונה של שיפינג. האם אני צריך לעבור מדינה מדינה באיביי ולהגדיר את המחיר? או שיש דרך יותר פשוטה?
לצפיה ב-'ברור לך שזה לא הגיוני מה שאתה מציע...'
ברור לך שזה לא הגיוני מה שאתה מציע...
12/02/2018 | 15:03
4
42
אתה צריך לבחור איזה שירות אתה מעוניין לשלוח
בשירות החינמי הזמנים הם שערורייתיים - 25- 40 יום זה מתכון לקייס בטוח.
מה שעושים לרוב זה משלמים 1.5$ על שירות epacket שנותן לך זמנים של סביב 25 יום שזה סביר.
אתה צריך למפות את כל המדינות שהמחיר לשירות הזה יותר יקר ולהן לתת מחיר ספציפי או לחסום אם יקר מדי.
לכל העולם לתת 1.5$ .
לצפיה ב-'אז זה כן בערך מה שאמרתי'
אז זה כן בערך מה שאמרתי
12/02/2018 | 15:09
2
27
צריך לעבור מדינה מדינה ולמיין/להחליט אם לחסום או להעלות מחיר על שיפינג..
לצפיה ב-'אני התכוונתי שזה לא מעשי לתת לכל המדינות מחירים שונים'
אני התכוונתי שזה לא מעשי לתת לכל המדינות מחירים שונים
12/02/2018 | 15:13
1
28
מה שמעשי זה לתת ליקרות מחיר יקר ולכל השאר מחיר קבוע
 
אם חשבת ככה אז חשבת נכון
 
כי בסופו של דבר אם יקנו ממדינה X תצטרך לשלם את השיפינג לשם.
 
לפני שתצא לדרך התכנון שלך חשוב מכל.
לצפיה ב-'נכון בגלל זה אני מתכונן פה :)'
נכון בגלל זה אני מתכונן פה :)
12/02/2018 | 15:18
23
תודה רבה אני אעשה את הסקר הקטן
לצפיה ב-'אשמח אם תבהיר'
אשמח אם תבהיר
12/02/2018 | 18:41
27
'''1.5$ על שירות epacket ''
לצפיה ב-'ID של מוצר'
ID של מוצר
11/02/2018 | 08:39
17
51
11/2/18
לצורך רכישה ומכירה באיבאי אני נדרשת לתת מספר ID של מוצר והאמת שאיני יודעת היכן למצוא אותו.
אודה על הדרכה ואם אפשר בתוספת צילום מסמן.
 
                                  תודה עפרה
לצפיה ב-'איביי ולא איבאייי'
איביי ולא איבאייי
11/02/2018 | 09:47
34
לרכישה באיביי אין שום צורך בשום דבר פרט לכסף (ואנגלית?)
למכירה יש צורך בתיאור, תמונות, ו- UPC. אם אין UPC למוצר אותו את מוכרת ניתן לקנות מספרים באיביי. לא כל המוצרים דורשים UPC. למוצרים משומשים, פריטי אספנות וכו' אין הכרח לשים UPC (באיביי, באמאזון קשה יותר לדלג על שלב המספר)
לצפיה ב-'כקונה , את עשויה להידרש לספק את ה ID של הפריט שהזמנת'
כקונה , את עשויה להידרש לספק את ה ID של הפריט שהזמנת
11/02/2018 | 21:07
15
34
במידה ופתחת CASE.
את ה ID של הפריט תוכלי למצוא ברשימת ההזמנות שלך. 
ראי תמונה.
לצפיה ב-'קייס נפתח ישירות מעמוד המוצר'
קייס נפתח ישירות מעמוד המוצר
11/02/2018 | 21:11
14
28
אין שום צורך במספר בשום תרחיש.
לצפיה ב-'כנראה שאת צודקת. כבר הרבה זמן לא יצא לי לפתוח CASE'
כנראה שאת צודקת. כבר הרבה זמן לא יצא לי לפתוח CASE
11/02/2018 | 21:25
13
30
ב אי ביי.
בזמנו , כאשר היו ניכנסים דרך ה RESULOTION CENTER אני זוכר שהיתה סיטואציה שניפתח חלון שנידרש להקיש לתוכו את ה ID של הפריט.
ניסיתי לשחזר את הסיטואציה הזו ללא הצלחה. מה גם שכל הפריטים מופיעים כעת עם מספר ה ID שלהם גם כנכנסים דרך ה R-C, מה שלמיטב זיכרוני לא היה פעם.
א-קיצר את צודקת !
לצפיה ב-'מעולם לא נדרשתי להקיש ID של פריט. זה לא המצב בעשור ההנוכחי.'
מעולם לא נדרשתי להקיש ID של פריט. זה לא המצב בעשור ההנוכחי.
12/02/2018 | 03:04
12
11
לצפיה ב-'חחח והרי הודעה שהגיע זה עתה....'
חחח והרי הודעה שהגיע זה עתה....
12/02/2018 | 10:39
11
30
כל מה שטריליאן לא נדרשה לעשות בעשור האחרון
ל א  ק י י ם !!
לתשומת ליבכם.
לצפיה ב-' לא, כל מה שאיביי ביקשו ממך היה אישי ומיוחד עבורך '
לא, כל מה שאיביי ביקשו ממך היה אישי ומיוחד עבורך
12/02/2018 | 13:36
10
13
לצפיה ב-'בוודאי. ומה חשבת ? שאי ביי מתיחסים אלי כמו שאלייך ?'
בוודאי. ומה חשבת ? שאי ביי מתיחסים אלי כמו שאלייך ?
12/02/2018 | 20:36
9
10
לצפיה ב-'אליי מתייחסים מצוין ולא ביקשו ממני להזין נתונים סתם... '
אליי מתייחסים מצוין ולא ביקשו ממני להזין נתונים סתם...
15/02/2018 | 03:47
8
7
לצפיה ב-'א ה ל נ י ם .....התעוררת ?'
א ה ל נ י ם .....התעוררת ?
15/02/2018 | 11:20
7
14
אומר ללא כחל וסרק - את טיפוס מיוחד ובכל מקום שבו דורכת  רגלך, את מקבלת יחס  מ י ו ח ד. בזה אין בכלל ספק כלל וכלל.
שיהיה לך יום טוב ומוצלח.
לצפיה ב-'חבוב, איש כאן לא גיבה אותך, להפך. אתה זה שקיבל יחס מיוחד'
חבוב, איש כאן לא גיבה אותך, להפך. אתה זה שקיבל יחס מיוחד
15/02/2018 | 11:34
6
12
לדבריך. אבל למען האמת סביר להניח שקיבלת יחס רגיל, זיכרונך מטעה אותך, אבל כלפיי אתה לא מסוגל להודות בטעות, רק כלפי אחרים. כל מי שמבין טיפה במערכות ממוחשבות או בתכנות (או סתם היגיון פשוט) מבין שאין סיבה לבקש מלקוח להזין מספר של מוצר כשהוא מבצע את ההליך מתוך הפעולות עבור אותו מוצר. המספר כבר קיים במערכת וכך זה בכל אתר (גם בעלי, גם באמזון). אבל תמשיך להתווכח אם זה עושה לך טוב .
לצפיה ב-'חחח אמרתי לך שאני מאוהב בך עד כלות....'
חחח אמרתי לך שאני מאוהב בך עד כלות....
15/02/2018 | 14:06
5
15
ועכשו , אחרי שהפכת למומחית במערכות ממוחשבות ובתכנות, אני בכלל מרגיש בעננים.....
ד"א המומחיות שלך היא במערכות ERP ? 
ספרי גם על איזו פלטפורמה את מתכנתת ובאיזו שפה ?
אני מחכה ל EXIT הראשון שלך. מפרגן , באמת....
 
נ.ב עם מי אני ממשיך להתווכח לדעתך ? 
 
לצפיה ב-' וכל זה כדי לא להודות בטעות. מרשים.'
וכל זה כדי לא להודות בטעות. מרשים.
15/02/2018 | 17:43
4
8
לצפיה ב-'לא , כל זאת בכדי להראות לך שאת טרחנית מהמעלה הראשונה !!'
לא , כל זאת בכדי להראות לך שאת טרחנית מהמעלה הראשונה !!
15/02/2018 | 18:00
3
9
טרחנית = נודניקית.
לצפיה ב-'אה, ועכשיו גם האד הומינם הקבוע שלך. כל עוד אתה ממשיך לענות'
אה, ועכשיו גם האד הומינם הקבוע שלך. כל עוד אתה ממשיך לענות
15/02/2018 | 18:44
2
8
אין לך שום עליונות מוסרית על אף אחד שמגיב לך, ולפי אותם סטנדרטים שהמצאת אתה "טרחן" באותה המידה. כבר הבנת שטעית, אבל מולי אתה לא מוכן לוותר ואני "נודניקית" . טול קורה מבין עיניך או פשוט תסתכל בראי.
לצפיה ב-'אני מקווה שמיצינו. פ'סדר ?'
אני מקווה שמיצינו. פ'סדר ?
15/02/2018 | 19:23
1
7
לצפיה ב-'אני מציתי מלכתחילה... אתה זה שמתעקש לתקוף אותי קבוע, להזכירך'
אני מציתי מלכתחילה... אתה זה שמתעקש לתקוף אותי קבוע, להזכירך
15/02/2018 | 19:37
5

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא התמודדות ההורים עם ילד רגיש
אירוח בנושא התמודדות...
פסיכולוגית ומדריכת הורים מייעצת ועונה על שאלות...
אירוח בנושא התמודדות ההורים עם ילד רגיש
אירוח בנושא התמודדות...
פסיכולוגית ומדריכת הורים מייעצת ועונה על שאלות...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום עסקים
פורום עסקים
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ