ייעוץ קריירה

 על מנת שנוכל לנהל ביחד שיחה מועילה ותרבותית, אני מבקש לקבוע מספר כללי התנהלות אלמנטריים, שיהוו בסיס להתנהלות של כולנו בפורום:
 
1. כל הנכתב בפורום על ידי מנהל הפורום ו/או הנהלת האתר מהווה ייעוץ בלבד. אין בדברים הנכתבים משום הוראה מחייבת, המלצה מחייבת או אמירה לבצע משהו. הדברים נכתבים על בסיס הניסיון המקצועי של מנהל הפורום, כייעוץ בלבד וכל מי שבוחר להשתמש בעצה כזאת, או אחרת, עושה זאת על אחריותו המלאה בלבד
2. הכותבים מוזמנים לשאול שאלות בכל תחומי התעסוקה, הכוונה ללימודים, התייעצות בנוגע להמשך עבודה במקום עבודה מסוים, או עזיבתו ועוד. על ההודעות להיכתב בשפה נקייה, ללא שימוש בקללות, ביטויים פוגעניים, פגיעה על רקע מגדרי, גזעני, פוליטי, דתי וכדומה. למען הסר ספק, הודעות בסגנון שאינו עולה בקנה אחד עם נהלי הפורום, תוסר ללא הודעה נוספת ואם תחזור על עצמה תגרום לחסימת המשתמש. 
3. אין להזכיר שמות של אנשים, חברות או עסקים, באופן שעשוי לפגוע בפרט או בארגון. אין להשתמש בפורום לצרכי פרסומת מכל סוג שהיא. הודעות כאלו ימחקו מהפורום באופן מיידי.
4. מפעם לפעם יועלו לאתר לינקים למאמרים מקצועיים או סרטונים שיש בהם, על דעת מנהל הפורום מסר, שעשויי לעניין את הקוראים. אתם מוזמנים להגיב ולהביע דעתכם.
5. אני מזמין אתכם להגיב להודעות של אנשים אחרים ולשתף מניסיונכם ומידיעותיכם. אני מעודד אתכם להביע כל דעה שמכבדת אתכם ואת שאר המשתתפים. 
6. מאחל לכולנו שנפיק את המקסימום מהפורום, נתרם ונתרום אחד לשני!
   
בהצלחה! 
 
 
 

למעלה