לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
89508,950 עוקבים אודות עסקים

פורום יחסי ציבור

"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes"
 
***
 
"מה זה אין דה פיוצ'ר?! דבר קונקרטי!"
צווח היחצ"ן שלך על אנדי וורהול.
 
"הבטחת לי חמש עשרה דקות של תהילה!"
"רבע שעה, כתבת במייל רבע שעה! יש'ך כאן בלעדיות!"
"יודע מה? לך, לך תעשה עוד אייטם על מרילין מונרו"
 
טורק לוורהול בכעס.
"אידיוט... לא נורא, נטלפן להיא מהערוץ הרוסי".
 
כזה הוא היחצ"ן שלך -
חד, חצוף, תזזיתי, אגרסיבי, מקסים, יצירתי, בוטה, תובעני, בעל תושיה, מקושר -
ולא אומר נואש -
מאמין שהקומוניקט שהיה לקונפטי בין להבי מגרסת המקומון "השבוע בעמק"
יתברג לגיליון הקרוב של "שבעה ימים".
"שניים-שלושה עמודים אחרי יאיר לפיד", הוא מבטיח.
"אולי אפילו לפניו!"
 
"ומה עם וורהול?"
"שידחוף אותן, ת'חמש עשרה דקות שלו"
"נשיג לך הרבה יותר".
 
אלו יחסי ציבור,
כאן נלמד איך עושים אותם.
 
תיהנו,
זיו

אודות הפורום יחסי ציבור

"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes"
 
***
 
"מה זה אין דה פיוצ'ר?! דבר קונקרטי!"
צווח היחצ"ן שלך על אנדי וורהול.
 
"הבטחת לי חמש עשרה דקות של תהילה!"
"רבע שעה, כתבת במייל רבע שעה! יש'ך כאן בלעדיות!"
"יודע מה? לך, לך תעשה עוד אייטם על מרילין מונרו"
 
טורק לוורהול בכעס.
"אידיוט... לא נורא, נטלפן להיא מהערוץ הרוסי".
 
כזה הוא היחצ"ן שלך -
חד, חצוף, תזזיתי, אגרסיבי, מקסים, יצירתי, בוטה, תובעני, בעל תושיה, מקושר -
ולא אומר נואש -
מאמין שהקומוניקט שהיה לקונפטי בין להבי מגרסת המקומון "השבוע בעמק"
יתברג לגיליון הקרוב של "שבעה ימים".
"שניים-שלושה עמודים אחרי יאיר לפיד", הוא מבטיח.
"אולי אפילו לפניו!"
 
"ומה עם וורהול?"
"שידחוף אותן, ת'חמש עשרה דקות שלו"
"נשיג לך הרבה יותר".
 
אלו יחסי ציבור,
כאן נלמד איך עושים אותם.
 
תיהנו,
זיו
הפורום לא פעיל
x
הודעה מהנהלת הפורום
פורום יחסי ציבור - הודעה חשובה
חברים,

החל מ-05/04, פורום יחסי ציבור יאוחד עם פורום שיווק ופרסום.
הפורום המאוחד ייקרא "פרסום ויחסי ציבור",
וינוהל בידי טל יגר ועבדכם הנאמן.

יהיה כיף, תבואו.
זיו

 
 
המשך >>

לצפיה ב-' פורום יח"צ באקזיט מטורף...'
פורום יח"צ באקזיט מטורף...
04/04/2011 | 23:15
1
165
(אמברגו עד יום ג', 20:00 )

חברים,

החל ממחר, פורום יחסי ציבור יאוחד עם פורום שיווק ופרסום.
הפורום המאוחד ייקרא "פרסום ויחסי ציבור",
וינוהל בידי טל יגר ועבדכם הנאמן.

יהיה כיף, תבואו.
זיו

לפורום החדש

לצפיה ב-'סגירת הפורום'
סגירת הפורום
05/04/2011 | 11:56
98
פורום יחסי ציבור אוחד עם פורום שיווק ופרסום.

הגולשים מוזמנים לגלוש אל פורום פרסום שיווק ויח"צ.

המשך גלישה מהנה בתפוז אנשים
לצפיה ב-'"חיים-משה-שפירא ז"ל" -גאון יחסי ציבור ......'
"חיים-משה-שפירא ז"ל" -גאון יחסי ציבור ......
04/04/2011 | 19:39
1
43
יש דברים שאותם מעריכים "בדיעבד" . מדובר ב"יהודי"   (("כת הכפילים וקורבנות אדם")) ששירת את קהילתו במשך כל חייו -  (( ואינני יודעת מיהם צאצאיו כי ויקיפדיה נוהגת "איפוק" בשרים וחברי כנסת כנראה )). איזו אומנות ..... - מעניין מי היה היועץ  שלו = איך מבררים כזה  דבר? . לי אין כסף לרכוש כרטיסים לתיאטרון ואני יודעת להעריך "תיאטרון   אמיתי". חזק
לצפיה ב-'האם מדובר...'
האם מדובר...
04/04/2011 | 23:03
15
באיש הזה?
איך זה שנזכרת בו?
לצפיה ב-'הכתבה עם לאה גלובוס ערטץ 10 - ביזיון וטימטום.'
הכתבה עם לאה גלובוס ערטץ 10 - ביזיון וטימטום.
03/04/2011 | 22:11
61
אני לא יודע מי עמד מאחורי כתבת יחסי הציבור "ליצירה" ספר הבישול הסתמי של גב' גלובוס , אבל התוצאנ כתבה דוחה מקוממת ומטומטמת של "אשת האלפיון העליון" מארחת מיליונריות מהאלפיון העליוןל וסלבים שמלקקים לה את הת.. והיא מלקקת להן בתמורה... גועל נפש צבוע שכזה לא ניראה מזמן.
אותה גברת שחצנית וסנובית גב' גלובוס מתייחסת למבשלת שלה ולשליח שלה (בעלה) כמו עבדים שסרים למרותה בפקודה, פשוט היה דוחה.
והכי מצחיק שאותה אלפיונית מתחסדת ורדודה מאוד בלשון המעטה, לפחות לדעתי,מנסה להגן על ..שרה נתניהו "חברה שלה" , ועל השמועות והטענות כלפיה...
מה אומר לכם , האם אלה סימני טביעות האצבע של רני רהב? או יחצן אחר שחשף את הגועל נפש הדוחה הזה....? פשוט ביזיון.
לצפיה ב-' דרושים וחדשים ב אנשים '
דרושים וחדשים ב אנשים
03/04/2011 | 17:29
32

רוצים להתוודע לעולם הקסום של הטיסה במצנח ממונע גלגלי?
פורום העמותה לממ"גים המתחדש כבר מחמם מנועים ומזמין אתכם להצטרף למסע
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?F...

העונה האחרונה נגמרה בגירושין וברומן סוער בין המחובר רן שריג למחוברת דנה ספקטור - מה יקרה העונה?
מחוברות, הריאליטי החושפני והאמיץ מבית היוצר של דורון צברי, העוקב אחרי חייהן של 5 נשים מרתקות - חוזר לעונה שנייה. בואו לדבר על זה בפורום
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

כוכבת הפופ המובילה בעולם הגיעה לתפוז!
פורום ריהאנה מזמין אתכם להכנס תחת המטריה ולדבר, לעדכן ולהתעדכן בכל מה שקשור לזמרת הלוהטת
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?F...


לפורומים הבאים דרושים מנהלים:

מתחילים, מתקדמים ואלופים - כל חובבי הסקייטבורד בישראל מחפשים אקשן בפורום
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

לא רק חום כבד יש בבירת הדרום. לפורום באר שבע והסביבה דרוש מנהיג/ה רציני/ת
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...


חושבים שאתם מתאימים לניהול אחד הפורומים הנ"ל ורוצים להציע את מועמדותכם?
הקליקו על הקישור, מלאו את הטופס ואולי תהיו המנהלים הבאים שלנו:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applicatio...

בהצלחה!
לצפיה ב-'פולואו אפ לקומוניקט'
פולואו אפ לקומוניקט
02/04/2011 | 12:16
3
120
הי :)

לפני שבוע שלחתי קומוניקטים לגבי קולקציית תכשיטי יוקרה ליום העצמאות

שלחתי להרבה מקומות רלוונטיים (עיתונים יומיים, שבועיים, חודשיים, אינטרנט)

א. לא שלחתי מאוחר מדי?

ב. איך אני עושה פולואו אפ טוב? איך כל העסק הזה מתנהל באיזו גישה לבוא, אין לי מושג ...
יש לציין שהתכשיטים האלה הם משהו מקורי לחלוטין, לא נראה בשום מקום ויש להם קטע מטורף. אם הייתי עיתונאית הייתי חוטפת את האייטם הזה. ואני אובייקטיבית.

תודה !
לצפיה ב-'מממ...'
מממ...
02/04/2011 | 22:27
2
30
לא מאוחר מדי, כי אם מוקדם מדי, לדעתי.
לאן שלחת? נסי להיות יותר ספציפית...
כמובן, כדאי לשוחח עם הכתבת/מפיקה ולנסות להבין אם יש מצב לאייטם.
לצפיה ב-'באמת מוקדם מדי?'
באמת מוקדם מדי?
02/04/2011 | 22:40
1
25
וואו. אז הכל בסדר.
שלחתי ממש למיילים של כתבים שמתאימים בול וכותבים בדיוק על העניינים האלה
יכול להיות שכולם עדיין עסוקים בפסח ...

בכל מקרה , אני אמורה להתקשר אחד אחד ולהסב את תשומת ליבם?
או שהסיכוי שכתב יתעניין באייטם ויטרח להתקשר ...קיים ?
לצפיה ב-'בד"כ הכתב יוצר קשר אם יש לו עניין אמיתי...'
בד"כ הכתב יוצר קשר אם יש לו עניין אמיתי...
03/04/2011 | 08:40
22
בסיפור, כך שתמיד כדאי לעשות פולו-אפ
ולברר בנימוס אם הקומוניקט התקבל ואם יש כוונה להתייחס אליו.
אם העיתונאי נינוח, זו גם יכולה להיות הזדמנות לשיחת היכרות קצרה,
שעשויה להוות תשתית נוחה יותר לקבלת סיקור בעתיד.
לצפיה ב-'סקר למשתתפי הפורום. '
סקר למשתתפי הפורום.
31/03/2011 | 16:07
27
היי לכולכם.


אשמח מאוד באם תשתתפו בסקר שלהלן בכדי שנוכל לדעת לפחות מה הממוצע היום בשוק העבודה.


לקראת החג הקרב ובא, מקובל בכל החברות והעסקים שנותנים תווי שי לעובדים, השאלה היא:

1. מה הערך של השי שאתם מקבלים?

2. ובאיזה צורה אתם מקבלים אותם, -במזומן, בתווי שי, או תלושים ?

ותודה מראש על שיתוף הפעולה
לצפיה ב-'יום עיון חינם מחר:"מהפיכת המדיה החברתית 2"'
יום עיון חינם מחר:"מהפיכת המדיה החברתית 2"
31/03/2011 | 10:11
21


כדאי למהר להירשם ולהגיע מחר ליום העיון.

זו הזמנה שקבלתי במייל מעידו:

אני מנצל מראש על ההתראה הקצרה אבל מחר מתקיים יום העיון "מהפיכת המדיה החברתית 2"

יום העיון הוא של "סומו" - קורס המדיה החברתית המקיף בישראל ( לדעתי ).

ואיפשרו לי להזמין את החברים ברשימה שלי ב ח י נ ם !!! ( זה היה התנאי שלי להשתתפות מחר ).


כל הפרטים כאן


לצפיה ב-'תחשבו בקטן'
תחשבו בקטן
30/03/2011 | 15:53
2
30
ידוע שעסקים רבים משקיעים הון בתקציבי פרסום ויח"צ. בבניית אסטרטגיה, רכישת מדיות, העסקת צוות קריאיטיב, ימי עיון, כנסים וכמובן מסיבות עיתונאים (בהן לרוב מוגשת ארוחת בוקר דשנה, במהלכה נואמ/ת היחצ"ן או היחצ"נית על המוצר או השירות של אותו לקוח לשמו כונסו כולם, אל מול כתבים בולסים שמתעניינים יותר בממרח הפסטו שמוגש להם).
נכון שתקציבים גדולים בדרך כלל מביאים תוצאות ושמה לעשות, אילו חוקי המשחק.
אבל דווקא היום, בעידן ה-3000 מסרים ביום, התחרות ההיסטרית והעובדה שכולם עושים אותו הדבר (בגדול, כן?), עולה החשיבות לקשר אישי עם הלקוח הפוטנציאלי. שלא לדבר על געגועים לטון לחישתי. כי כבר די נמאס מהצעקות השיווקיות.
לעיתים, הפוטנציאל השיווקי גלום דווקא במהלכים פשוטים. גם תקציבית.

אני מאמינה גדולה במדית מתנות הקד"מ.
אבל ממש לא במוצרי יו אס בי ובמוצרי משרד בכלל (עם לוגו). הם כלליים מדי, מיובאים מסין בכמויות, ואין בהם שום דבר מיוחד או מרגש.

אני מאמינה שמתנת קד"מ היא הזדמנות שיווקית נפלאה להפוך לשיחת היום.
כאשר מתנה שנועדה ליצור לידים בכנסים או לחזר אחר לקוחות פוטנציאלים, מותאמת ללקוח, לבריף ולאסטרטגיה, לקהל היעד וכמובן לתקציב, באופן שנוצרת במיוחד בשבילו - החל מבחירת המתנה עצמה, הקופי שמתלווה אליה והדרך בה נארזת - היא הופכת למשהו שבקלות יעשה את העבודה.
רוצים דוגמא?
קחו למשל את רד בול שהפיקו מוצר מדוייק. או חברת Guiness (הבירה) שהפיקו מדבקות מיוחדות המדמות את המנעול שעל הדלת. מוצר שגם מעלה חיוך וזכירות (הנושא מסר: אם אתה לא בטוח לאן לדחוף את המפתח, אולי לא כדאי שתנהג) וגם, על הדרך, מראה אחריות חברתית.
מדובר בשתי מתנות קד"מ התפורות למוצר אותן מקדמות ומייצגות אותו נאמנה.
זה מבריק, מבדל ומחדש ובעיקר מסוקר זמן רב.

ליאת אבדי
Boutique Giveaways


לצפיה ב-'כמי שמשתתף בחמישה-שישה כנסים בשנה...'
כמי שמשתתף בחמישה-שישה כנסים בשנה...
30/03/2011 | 22:46
1
16
מודה שבאמת פיתחתי תחושת מיאוס כלפי אותן סלסלות קש עמוסות עטים/פנסי led/סוכריות טופי -
אם כי הן מתרוקנות מהר.
לצפיה ב-'אה, ברור..'
אה, ברור..
31/03/2011 | 09:32
9
זה כי אנחנו אוהבים כל מה שהוא חינם (נותנים, לא תיקח?).
אני מניחה שזה שהמוצרים נחטפים מהסלסלות מהווה אינדיקציה ל"מוצר שעובד". ולכן כולם ממשיכים בנוהל הקבוע.
את "פרה סגולה" קראתם?



לצפיה ב-'מומלץ'
מומלץ
29/03/2011 | 23:58
23
פוסט מהנה של ניר הירשמן, על התועלת הגלומה בקיום פגישות עם עיתונאים.

האם אתם מרבים להיפגש עם כתבים?
בנוכחות הלקוח, או בהיעדרו?
וכמובן... מי משלם?
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'מה אתם עושים שכתב/ת מסרב/ת לעבוד עם משרדכם?'
מה אתם עושים שכתב/ת מסרב/ת לעבוד עם משרדכם?
26/03/2011 | 18:33
5
61
שאלה לי
מה אתם עושים שכתב/ת לא אומר לכם במפורש שאינו מוכן לעבוד אתכם, אבל באופן שיטתי לא מעדכן את משרדכם ולא משלב את לקוחותיכם בכתבות שלו/ה?
לצפיה ב-'לא קרה לי, אבל...'
לא קרה לי, אבל...
26/03/2011 | 23:33
3
34
חשוב לבחון באופן מפוכח אם ההתעלמות נובעת ממניעים לא ענייניים של הכתב,
או שהבעיה נעוצה ברלוונטיות התכנים שאנו מספקים לו.

אם אנו סבורים שלכתב אכן "יש משהו נגדנו", כדאי להבין למה -
האם הוא רוחש טינה למשרד? האם הוא רוחש טינה ללקוח הספציפי?

כדאי לנסות להיפגש עם הכתב, שמכיר אותנו בעיקר כטקסט על הצג וקול בטלפון.
להידבר עימו, להבין אילו סיפורים מעניינים אותו והאם הוא נושא מטען כלשהו כלפי המשרד או הלקוח.

ואם גם זה לא עוזר - אפשר לדבר עם העורך...
חשוב לזכור שבין יועץ התקשורת לכתב שוררים יחסי גומלין,
ושבבוא העת הוא עשוי להזדקק לך.

מה דעתך?

לצפיה ב-'חברה אמרה לי ש...'
חברה אמרה לי ש...
27/03/2011 | 07:50
2
34
אין טעם לפנות לעורך כי הוא הרי לא ממש מחוייב להכניס אף אחד וזה רק יוציא אותנו רק ויסב נזק למשרד היח"צ שיתפסו כבכיינים ובעייתים
לצפיה ב-'לאו דווקא...'
לאו דווקא...
27/03/2011 | 21:23
1
20
כתבי לי בפרטי.
לצפיה ב-'התברר כפרנויה שלה'
התברר כפרנויה שלה
28/03/2011 | 07:55
25
הכתבה פורסמה יום אחרי מה שנאמר לה  (ועל זה כמובן אין שליטה)
הלקוח הופיע שם בענק
אני אגב, לא יחצנית :)
לצפיה ב-'במי מדובר? לדעתי לא מגיע לו "חיסיון"...'
במי מדובר? לדעתי לא מגיע לו "חיסיון"...
27/03/2011 | 23:46
20
לצפיה ב-'בכירי המשק מלקקים זה לזה במוזיאון ת"א'
בכירי המשק מלקקים זה לזה במוזיאון ת"א
27/03/2011 | 23:59
28
בערב חלוקת "פרסים" במוזיאון ת"א בחסות D&B ... פשוט מגעיליים חסרי רגישות, ופלצנים ממדרגה ראשונה...
לראות את כל המיליונרים שמשתינים מהמקפצה ומרוויחים מאות אלפי ש"ח בחודש ,אני לא מדבר על חברות פרטיות אלא ציבוריות כמו בנקים וחברות ציבוריות, מעורר בושה ובחילה. אכןו בצדק ציינו בתוכנית "לילה כלכלישבדרך כלל נוטפת יחצנות שקופה כי בין הבכירים מנכ"ל בנק הפועלים החשוד לכאורה בפלילים.. מה שלא מפריע לו להופיע כשחצן נלוז כשמנסה הכתב הצעיר חודרוב לראיין אותו ופשוט לא סופר אותו ממטר כשהוא מסתודד עם המכוערת השמנה והעשירה מתנובה....
האמת היא שלקצב הירשזון ושאר "הסלבים, מגיע גם מישהו מהברנז'ה הכלכלית...
ואף מילה על ויקי כן ויקי כנפו...
לצפיה ב-'משרד יחסי ציבור לקמפיין'
משרד יחסי ציבור לקמפיין
26/03/2011 | 23:42
53
דרוש
משרד יחסי ציבור לניהול קמפיין
בתחום הבריאות[על בסיס פרו בונו\העברת לקוחות במקביל
בברכה
רוני
לצפיה ב-'בואו להתנסות במוצרים חדשים '
בואו להתנסות במוצרים חדשים
25/03/2011 | 13:15
16
גולשים יקרים,

אנשים שמחה להזמין אתכם להצטרף למאגר הגולשים המשפיעים שלנו, לקבל מאיתנו במתנה מוצרים חדשים והזמנות לאירועים שווים

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור:
http://www.tapuz.co.il/forums/apps/spCount.asp?spi...
למלא את הפרטים המבוקשים ולאשר את תהליך ההרשמה במייל שיילח אליכם. פשוט וקל.
מאותו רגע, תתחילו לקבל מאיתנו הצעות למוצרים חדשים בהם נציע לכם להתנסות תמורת כתיבת חוות דעת עליהם.

שימו : על מנת שנוכל להציע לכם מוצרים ואירועים רלוונטיים, אנא הקפידו למלא את כל הפרטים הנדרשים. אל דאגה, פרטיכם יישמרו במערכת.

תתחדשו
לצפיה ב-'יחסי ציבור - תשלום על פי תוצאות'
יחסי ציבור - תשלום על פי תוצאות
20/03/2011 | 14:12
4
150
שלום רב,

האם מישהו מכיר אנשי יחסי ציבור שעובדים אך ורק על פי תוצאות ולא על בסיס חודשי/ ריטיינר?
לצפיה ב-'האם אתה מוכן לספק לנו המוצר או השרות'
האם אתה מוכן לספק לנו המוצר או השרות
20/03/2011 | 16:22
71
האם אתה מוכן לספק לנו המוצר או השרות שאתה מעניק בעסק שלך ולקבל את שכרך רק לאחר שנמכור ונקבל תשלום בפועל?(קונסיגנציה)....
לצפיה ב-'מה ייחשב בעיניך כ"תוצאות"?'
מה ייחשב בעיניך כ"תוצאות"?
20/03/2011 | 22:17
1
61
לצפיה ב-'מה יחשב בעיני כתוצאות?'
מה יחשב בעיני כתוצאות?
22/03/2011 | 10:39
61
הפועה בעיתונות, אזכורים באתרי אינטרנט רציניים (לא אתרי יח"צ), הגעה למודעוות או זמן טלוויזיוני וכדומה...
מאותו רגע שהבאת אותי לנקודה - כאן אני נכנס לתמונה ואני צריך לבצע את העבודה המכירתית/ שיווקית שלי.

זה כמו שאני מביא ללקוחות שלי את הלקוחות שלו עד אליו >> אבל כאן הוא צריך להיכנס לתמונה ולמכור להם. אני לא יכול להיות סוכן המכירות שלו.
לצפיה ב-'ברק רום (אם אני לא טועה)'
ברק רום (אם אני לא טועה)
22/03/2011 | 15:02
109
לצפיה ב-'כל קלישאות היח"צ'
כל קלישאות היח"צ
21/03/2011 | 16:15
59
לצפיה ב-'מחפשת סטודנט/בוגר לימודי יחסי ציבור'
מחפשת סטודנט/בוגר לימודי יחסי ציבור
20/03/2011 | 21:59
6
שרוצה להשתפשף בעבודה עם עסק חדש
על מנת לרכוש ניסיון.תודה ובהצלחה
galgolner@gmail.com
לצפיה ב-' פורים שמח לחברי הפורום ולבית ישראל...'
פורים שמח לחברי הפורום ולבית ישראל...
20/03/2011 | 10:43
1
לצפיה ב-'דרושים להמי"ל | מרצים בתחום השיווק הדיגיטלי '
דרושים להמי"ל | מרצים בתחום השיווק הדיגיטלי
17/03/2011 | 13:23
1
10
שלום לחברי פורום יחסי ציבור,
אנחנו מחפשים מרצה לקורס "שיווק דיגיטלי - רשתות חברתיות". במידה ויש לכם היכרות מעמיקה עם התחום; facebook, twitter, linkdin וניסיון קודם בהדרכה ובהכנת חומרי הדרכה ומצגות - אתם מוזמנים לשלוח אלינו קו"ח למייל hamil.managment@gmail.co.il וכמובן להעביר הלאה למי שאתם חושבים שימצא עניין במשרה.

תודה והמשך יום נעים,
המי"ל online.
לצפיה ב-'תודה לכם'
תודה לכם
18/03/2011 | 09:59
5
לצפיה ב-'סטודנט צריך עזרה קטנה'
סטודנט צריך עזרה קטנה
15/03/2011 | 17:18
6
14
שלום לכולם,

אני סטודנט לתואר ראשון במסלול האקדמי המכללה למנהל,
במסגרת הלימודים התבקשנו לעשות פרוייקט של שיווק מוצר\שירות בפייסבוק.
הציון בחלקו נקבע לפי כמות הלייקים והחשיפה שנשיג, לכן רציתי לבקש ממכם להקדיש דקה מזמנכם להיכנס בבקשה לדף הפייסבוק וללחוץ על כתפור ה- like.
מעבר להשפעה על הציון, מחולקות גם מלגות לימודים לסטונדטים שיצליחו להשיג את מירב הלייקים.

http://www.facebook.com/meshager

תודה רבה לכל מי שיעזור, ילחץ לייק ויפיץ הלאה לחבריו בפייסבוק,

שבוע טוב לכולם.
לצפיה ב-'בידול, בידול, בידול...'
בידול, בידול, בידול...
15/03/2011 | 18:30
5
10
שלום ידידי,

נכון, טרחת, איתרת פורום רלוונטי וכתבת בו הודעה שמנסה להניע לפעולה -
אך הסיפור שכתבת הוא גם הסיפור של כל אחד מחבריך לספסל הלימודים.

מה עם כמה מילים על המוצר/שירות שלכם, הסבר קצר
שישכנע אותי לפרגן ב"לייק" משיקולים ענייניים ולא כמחווה.

למה הדבר דומה?
לאיש מכירות שיבקש למכור לי מוצר בנימוק שזה יניב לו בונוס.
ומה לגבי המוצר עצמו?

חומר מחשבה להבא...

(נתתי ב"לייק")
זיו
לצפיה ב-'שלום זיו'
שלום זיו
15/03/2011 | 20:34
4
8
דבר ראשון תודה על הלייק!

דבר שני אני מסכים איתך ואתה צודק ב100%
אבל לצערי מכיוון שהתחרות והציון הם ברובם על כמות הלייקים ומאחר ולא עברתי קורס על פירסום ושיווק בפייסבוק אני נאצלץ לבקש מאנשים "טובה" שיעשו לי לייק
אין לי את הידע והכלים כרגע לדעת איך לפרסם נכון באינטרנט ואיך ליצור עניין, אף אחד לא הדריך אותי ולכן אני נאלץ לפנות בצורה שאני פונה.
אני מניח שמטון הכתיבה שלי אתה כבר יכול להבין גם מה דעתי על לתת פרוייקט מסוג כזה בסימסטר הראשון ללימודים...אבל זה כבר נושא דיון אחר.

כל שנשאר לי לעשות הוא לבקש מאנשים זרים לעשות לייק כי זה מה שאני צריך בשביל לקבל ציון טוב, לא מודדים לי את ההצלחה בכסף או בכמות לקוחות,
מודדים לי אותה בכמה אנשים עשו לי לייק וזה מה שאני מנסה להשיג - לייקים.

תודה על ההערה וההארה הבונה,
עמרי.

לצפיה ב-'היי עמרי...'
היי עמרי...
16/03/2011 | 08:53
1
7
לא צריך להיות מומחה לשיווק במדיה חברתית
כדי להבין שהסבר קצר אודות המוצר שלכם -
כבר בהודעה שלך בפורום -
עשוי לעורר עניין לגביו ולהגדיל את הסיכוי ל"לייק".

שיווק טוב לא גורם לצרכן לעשות מחווה למוכר,
אלא מעורר התעניינות במוצר.

מכל מקום,
בהצלחה!

לצפיה ב-'אגב, נהניתי לקרוא את התגובה שלך '
אגב, נהניתי לקרוא את התגובה שלך
16/03/2011 | 09:14
6
לצפיה ב-'מרבית האנשים אוהבים וישמחו לעזור'
מרבית האנשים אוהבים וישמחו לעזור
19/03/2011 | 11:23
1
6
עמרי,

הפניה שלך בבקשת עזרה היא נכונה.
זה בסדר לבקש עזרה ורוב האנשים אוהבים וישמחו לעזור.
אתה רק צריך לתת להם סיבה לעזור לך, להראות שיש להם "תמורה" כשהם עוזרים לך.
התמורה לא חייבת להיות חומרית דוקא, אלא יכולה להיות רגשית, הרגשה טובה של תורם, הרגשה טובה שקידמו נושא, ענין, מטרה, איש וכו'.
אם נסתכל על זה כפי שזיו אמר כמכירה, אז הלקוח(במקרה הזה העוזר לך) צריך לקבל תשובה: what's in it for me
אם תיתן לו את התשובה לשאלה הנסתרת הזו, במונחים שהסביר זיו של הנושא, או הרווח הרגשי שלו כתורם, כנותן, כתורם לקהילה בהעשרת הידע בנושא ובדור החדש של אנשי תקשורת ושיווק, או בהכרת תודה שלך... הוא ישמח לסייע לך.
זה לדעתי יבדל אותך מהסטודנטים האחרים ויקדם אותך בהצלחה כאן.

מה שמקסים אצלך זה הכנות והפתיחות בתגובותיך.

בהצלחה
לצפיה ב-' בני...'
בני...
19/03/2011 | 11:34
4
לצפיה ב-'הביזיון של העדר ביריד של גינדי...'
הביזיון של העדר ביריד של גינדי...
14/03/2011 | 05:44
4
7
הכותרת היא די איך לומר "עדינה" לומר מה אני חושב על אותם מאות נידחפים ונאבקים להשיג.. ג'ינס? נעלים?סל מזון? לא מה פתאום אותו עדר שלא לומר אספסוף שדוחף מתלהם ומרגיש כאילו זכה בפייס כשמכרו לו דירה במיליוני שקלים (!) "על הנייר" בלי היתרי בנייה, בלי לראות את החוזה בשקט עם עו"ד ואיש מקצוע, "ואם לא תחתמו עכשיו תפסידו.".. מהר מהר לחתום... אה כן ,פרט "קטן" משלמים עכשיו  20,000 ש"ח, ואם תתחרטו? ממש לא  נורא תפסידו 10000 ש"ח...(!)...
לדעתי מי שקונה בצורה כך כך מופקרת, חסרת אחריות מבזה  "דירה על הנייר" במיליוני שקלים, הוא פשוט מטומטם בלשון המעטה...
אם חלילה בעתיד הסתבר שהפרוייקט איך לומר בעדינות ,לא מתקדם כמו שתוכנן או חלילה לא יצא לפועל מסיבות שונות ומשונות.. אותו עדר חסר אחריות שיבוא לעצמו בטענות, אנחנו הציבור לא נשלם חצי גרוש כדי לעזור לטמבלים שכמותם שיפסידו את כספם בגלל חוסר אחריות... וכבר היו מקרים מעולם כידוע.
וגינדי? האם זו "הצלחה אדירה יחצנית ושיווקית" מבחינתם? לדעתי בדיוק להיפך. לי זה נורא מזכיר את טרנד "דירות הנופש" בזמנו ראינו איך זה ניגמר....
פשוט בושה וביזיון למוכרים ולקונים.
לצפיה ב-'אני מניח שזו מטרתם של הירידים הללו...'
אני מניח שזו מטרתם של הירידים הללו...
15/03/2011 | 08:36
2
3
יצירת אווירה של מכירת חיסול, "מהר מהר לפני שייגמר".
רכישת דירה היא הוצאה כבדה שיש לבצע באופן מושכל,
וכפי שאמרת, הירידים הללו משווים תחושה שמדובר ברכישת מייבש כביסה.

כמו כן, יש פה ניסיון ליצור חווית קניה שמושפעת מהזולת.
אתה מסתובב ביריד, מביט בעיניים כלות בכל האנשים שרוכשים דירות - וחושב "גם אני רוצה!"


לצפיה ב-'תגידו תודה שזה קורה רק פעם המאה שנה'
תגידו תודה שזה קורה רק פעם המאה שנה
15/03/2011 | 14:48
1
3
לצפיה ב-' גוי ואבוי '
גוי ואבוי
15/03/2011 | 18:21
1
לצפיה ב-'היכן התרבות'
היכן התרבות
30/03/2011 | 15:17
2
כל מערך השיווק והפרסום של גינדי מעצבן נורא.
בעיקר בשל הבוטות שלו וההשתלטות על נכסי צאן ברזל (החל מהיכל התרבות וכלה בשמי תל אביב שהוארו בספוטים כחולים לסימון איזור הפרויקט).
בזמנו, כתבתי פוסט שעוסק בפרויקט גינדי וניצול היכל התרבות לטובת העניין, כאשר אחד הפרדוקסים המעניינים בהם נתקלתי הוא הצהרת היכל התרבות באתרם הרשמי:
"אולמות רבים יש במדינת ישראל הקרויים בשם המחייב "היכל התרבות", אך למעשה יש רק "היכל תרבות" אחד ראוי לשמו, הלא הוא ההיכל המרכזי הגדול של העיר תל אביב יפו, מרכז התרבות של מדינת ישראל. מועצת המנהלים של "היכל התרבות" מורכבת מחציתה מנציגי העיריה ומחציתה מנציגי ה"תזמורת הפילהרמונית". עין בעין רואים אנו במשותף את טובת ההיכל, ובקנאות שמרנית משתדלים שהשם "היכל התרבות" יצדיק את עצמו".

ליאת אבדי
AbadIGuard

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ