לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום אופני כביש
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

עוד כתבה בנושא ריו והנבחרת , הפעם מטעם האיגוד .
02/05/2016 | 14:16
1
19
 
ואני לא מבין את ההיסטריה והפסימיות, יש לשני בלוך שוליי ביטחון למעלה מסבירים.
לא מטעם האיגוד ואין הסטריה
02/05/2016 | 14:55
6
יש חשש מלהיות גבולי וברגע האחרון לאבד את כרטיס הכניסה.
 
בכל מקרה בהצלחה לשני.
על חשיבות חבישת קסדה
01/05/2016 | 12:31
8
112
כתבה שקיבלה זוגתי דרך עיתון רפואי אינטרנטי כלשהו:
 
<p>החשיבות הקריטית של חבישת קסדה בזמן הנסיעה על האופניים</p> <p>מאת: ד''ר זאב פלדמן מנהל נוירוכירורגית ילדים בבית החולים שיבא, ויו"ר האיגוד הישראלי לנוירוכירורגיה</p> <p>מדי בוקר, בזמן ביקור הרופאים בבית החולים לילדים ע"ש לילי ואדמונד ספרא בתל השומר, אני בודק ומטפל בנפגעי יום האתמול; הורים, הרשו לי לייעץ לכם בתור זה שיטפל בכם או בילדכם כשחס וחלילה תיפלו מהאופניים ללא קסדה</p> <p> </p> <p>כותרות העיתונים זועקות ומבכות את קורבנות יום האתמול בכבישים. תשתיות, כבישים אדומים, נהיגה פרועה והיעדר אכיפה מוזכרים כגורמים לקטל חסר הטעם החוזר על עצמו.</p> <p>ברצוני למקד הפעם את הדיון בחלק מכותרות השבועות האחרונים: "ילד נפל מאופניו ונפגע באורח בינוני", "שני ילדים שרכבו על אופניים חשמליות התנגשו זה בזה ונזקקו לטיפול רפואי".</p> <p>עבורי, כותרות אלה הן מציאות יומיומית. מדי בוקר, בזמן ביקור הרופאים בבית החולים לילדים ע"ש לילי ואדמונד ספרא בתל השומר, אני בודק ומטפל בנפגעי יום האתמול: יוסי שנפל מאופניו, דנה שפגעה עם האופניים החשמליות בזקנה על המדרכה, גלעד שרכב על הקורקינט החשמלי ונתקל ברכב.</p> <p> </p> <p>המשותף לכל אלה הוא, שכולם רוכבים על "כלי הנשק" הדו-גלגליים ללא קסדות. אלה שרוכבים עם קסדות, כמעט ולא מגיעים אלינו. המשותף לכולם - חילוניים ודתיים, אשכנזים וספרדים, יהודים וערבים השוכבים זה לצד זה - הוא שהם אהובים עד אין קץ על ידי הוריהם; אהובים עד כדי סיפוק רצונותיהם ללא גבולות; אהובים עד כדי הימנעות מעימותים "מיותרים"; אהובים עד כניעה לאמירה "אבל אבא/אמא, אף אחד לא חובש קסדה".</p> <p>לא אחת אני נאלץ להגיע בלילה לנתח את הילד ה"תורן" שנפל מאופניו ונחבל קשות בראשו לאחר שרכב ללא קסדה, כדי לנקז דימום מראשו.</p> <p>חוק הקסדות נחקק בישראל ביולי 2007 ועיקר מטרתו היתה להגביר את המודעות לצורך בחבישת קסדה בעת הרכיבה כאמצעי להגנה על הראש והמוח. מתנגדי החוק, שהתריעו מפני הפגיעה הקשה באיכות הסביבה שתיגרם מהפחתת השימוש באופניים בשל הסרבול הנגרם מחבישת הקסדה, התבדו. השימוש באופניים, ובשנים האחרונות באופניים חשמליים בישראל, עולה מדי שנה בצורה חדה.</p> <p>אנחנו לא אוהבים "להתבלבל" מעובדות אבל בכל זאת, הנה כמה:
בסקר שנערך בקנדה בשנת 2001, 80% מרוכבי האופניים שנהרגו בתאונות דרכים לא חבשו קסדות; בשנת 2006 נהרגו בארה"ב 767 רוכבי אופניים. רק 5% מההרוגים חבשו קסדות. על פי הסטטיסטיקה שפורסמה על ידי רשויות העיר ניו יורק, 74% מרוכבי האופניים שנהרגו בתאונות דרכים סבלו מחבלות ראש. 97% מהם לא חבשו קסדות.</p> <p>על פי הספרות הרפואית, חבישת קסדות מפחיתה את הסיכון לחבלת ראש בעת תאונת אופניים בשיעור שבין 60% ל-85% ואת הסיכון לפגיעה מוחית קשה בכ-88%.</p> <p>דור המילניום, דור ההורים הנוכחי, מאופיין על ידי רצון בלתי נלאה ללמוד ולהבין בדקדקנות את העובדות לפני קבלת החלטות. דור זה צורך קורסים להורות, להנקה, לשינה, שולח את ילדיו לקורסי הכנה לגן הילדים ולכתה א', מודע לנזק שצפייה בטלוויזיה בגיל הרך גורמת להתפתחותם של ילדיו, אך ברגע האמת - מוותר להם על חבישת הקסדות.</p> <p>הרשו לי לייעץ לכם בתור זה שיטפל בכם או בילדכם כשחס וחלילה תיפלו מהאופניים ללא קסדה. אמנם אנחנו מצוינים בעבודתנו הרפואית - משתמשים בטכנולוגיות החדשניות ביותר ומגיעים להישגים מדהימים וביכולתנו להציל אתכם לאחר חבלת ראש. אבל למרות זאת, לא כדאי לכם להגיע אלינו. חיבשו קסדה בעת רכיבה על אופניים, שמשו דוגמה לילדיכם, ואל תוותרו להם.</p>
אתה מוזמן לעיין בפרוטוקול ועדת הכלכלה 26/1/2010, אמ;לק-פלדמן
01/05/2016 | 20:42
7
64
הוא כירורג, לא מהנדס בטיחות, מפליא שכרופא בעל מוניטין, טענותיו על התפלגות התאונות לא מבוססת על נתונים אלא על תחושות בטן. באותה ישיבה עצמה מצוטט נציג עיריית תל אביב שמספר תאונות האופניים בעיר ירד אבסולוטית עם העלייה הדרמטית במספר הרוכבים - ללא שום קשר לקסדות.
[ודאי שקסדה חיוניות ותורמת לבטיחות - אלא רק שהצגתה כחזות הכל היא זו שמטעה ולא מבוססת]
 
צחי פלדמן:
 
            בדיונים המקדימים לחקיקת חוק הקסדות הבאנו את כל התיעוד המדעי, שהראה באופן חד משמעי שבאותם אזורים בהם נחקק חוק קסדות היתה הפחתה של 88% בהיפגעות מחבלות ראש. אני מייצג קבוצה קטנה של רופאים. אנחנו בסך הכל 50 רופאים בארץ המטפלים בחבולים הראש ב-6 בתי חולים. לצערנו, חומרת הפגיעות והשלכותיהן היא דרמטית ביותר. אי אפשר להשוות פגיעה של שבר ביד של הולך רגל שנופל, לחבלת ראש הגורמת לתמותה גבוהה. גם אלה שנשארים בחיים, נותרים הרבה פעמים עם נכויות קשות. אנחנו כרגע נמצאים בוועדת כלכלה, ויש לציין כי ההשלכות של אדם צעיר שנפגע וההזדקקות שלו לחברה ולסיוע שלה לאורך כל שארית חייו, הן מאוד משמעותיות.
 
הבאתי נתונים, שנאספו  במכון גרטנר בכל הנוגע להיפגעות בתאונות דרכים. התיעוד הוא מ-11 בתי חולים בארץ, בין השנים 2001 ל-2008. אקדים ואומר, כי במכון גרטנר עשו גם מחקר תצפיתי על רכיבת אופניים. ברכיבה בינעירונית וברכיבת שטח 98% מהרוכבים חובשים קסדה, כך שהנושא הזה הוא לא רלוונטי. החלק הרלוונטי הוא דווקא הרכיבה העירונית.
 
דב חנין:
 
            להפך. ככל שמדובר בחוק פלילי, איפה שהנורמה החברתית קיימת שם אתה מכניס חוק פלילי. כאשר אין שום נורמה חברתית, זה לא פרקטי ולא מוביל לשום תוצאה לפעול מיד על ידי חקיקת חוק פלילי.
 
צחי פלדמן:
 
            אני לא רוצה להתפלמס. יש גם היבטים ציבוריים ולא רק רפואיים, אבל אני בא לתת את הפן שלי. אין לי דבר וחצי דבר כנגד הרחבת השימוש באופניים. מצדי שכל עם ישראל ירכב על אופניים, ולדעתי זאת המגמה. אני לא חושב, שמאז שנחקק החוק יש ירידה במספר רוכבי האופניים. הנתונים לא בידי.
 
            מתוך 46,698 נפגעו 6,703 רוכבי אופניים, מתוכם 2,223 בגירים מעל גיל 18. כלומר, אחוז הבגירים שנפגעים הוא מאוד משמעותי. רבע מהנפגעים הבגירים סבלו מחבלה ראשית משמעותית.
 
שלי יחימוביץ:
 
רובם חבשו קסדות.
 
צחי פלדמן:
 
            אני לא יודע. הנתונים לא בידי. אולי את יודעת. אני לא יודע, כי הנתונים במכון גרטנר עוד לא ידועים. 
 
שלי יחימוביץ:
 
            אני יודעת. אני ראיתי במו עיני אנשים הנפגעים פגיעות ראש כאשר הם חבשו קסדה. אין קשר בין הדברים שאתה אומר לבין חבישת קסדה.
 
צחי פלדמן:
 
            אני לא יכול להתווכח איתך. גם אני ראיתי בעיניים. אני מבין את הנתונים של מכון גרטנר, שלא בדק לפי חלוקה בין חובשי קסדה לאלה שלא חבשו קסדה.
 
שלי יחימוביץ:
 
אני בטוחה שכל דבריך אמת ויציב, אבל המחקר הזה לא רלוונטי לענייננו כי הוא לא בדק האם האנשים האלה חבשו קסדה או לא חבשו קסדה. יכול להיות שהם חבשו קסדה שהתפצפצה כמו נייר ברגע שרכב פגע בהם בכביש. זה מה שקורה, לצערי. רוכבי כביש נהרגים עם קסדה כל הזמן.
 
צחי פלדמן:
 
מהניסיון שלנו, מהבדיקות שלנו בחדרי המיון, אנחנו רואים גם כאלה שחבשו קסדה. הם מגיעים  עם זעזוע מוח. יש לי פה צילום CT של אדם שנפגע ברכיבת אופניים ללא חבישת קסדה. אתם יכולים לראות מה זה עושה לגולגולות, אתם יכולים לראות את הדימומים בתוך הגולגולת. אני לא רוצה להיכנס לזה, כי הנתונים הספציפיים על חבישת קסדה לא בידיי.
 
 
שלי יחימוביץ:
 
חבל.
 
צחי פלדמן:
 
עשינו זום על בית החולים רמב"ם, ושם בדקנו את הנושאים קצת יותר לעומק. מצאנו כי ב-15 השנים האחרונות הגיעו לרמב"ם 40 רוכבי אופניים במצב של חוסר הכרה. לצערי, מתוך הנפגעים האלה דווקא אלה הבגירים נפגעו קשה יותר. 8 לא עזבו את בית החולים, ושליש נפטרו תוך שנה מהפגיעה.
 
נאמר פה כי הקסדה לא מגינה ברכיבה עירונית, כי אם רכב פוגע ומעיף את הרוכב זה לא רלוונטי.
 
שלי יחימוביץ:
 
האם בדקתם אם מדובר ברכיבה עירונית או בינעירונית?
 
צחי פלדמן:
 
לפי נתוני בית החולים רמב"ם, רוב הפגיעות היו במסגרת רכיבה עירונית, ללא קשר לפגיעת רכב. דובר על נפילות שקורות לרוכבי אופניים, כאשר הראש נחבט במדרכה או באספלט.
 
שלי יחימוביץ:
 
איזה אחוז מפגיעות הראש היו בתוך העיר?
 
צחי פלדמן:
 
אין לי את הנתון המדויק, אבל מדובר ברוב.
 
שלי יחימוביץ:
 
            איך זה יכול להיות? אם יש לך מחקר, אז חייבים להיות לך מספרים. אתה לא יכול להגיד "רוב". אתה צריך לתת לנו מספרים, ולומר לנו כמה חבשו קסדה וכמה לא, כמה נפגעו בעיר וכמה נפגעו ברכיבת שטח.
 
צחי פלדמן:
 
אתם הבטחתם לנו המשך דיון מעמיק יותר, ולדיון הזה אני אביא את הנתונים.
 
שלי יחימוביץ:
 
            הנתונים שאתה מוסר לא מעמיקים.
 
צחי פלדמן:
 
            העברת החוק בקריאה טרומית הגיעה בהפתעה, ולכן ההכנה לדיון היתה מהירה. 
 
שלי יחימוביץ:
 
            אבל המחקר הוא מחקר שכבר מוכן. 
 
צחי פלדמן:
 
            המחקר נעשה לאורך שנים ולא בטווח של שבועיים. אנחנו בהחלט מתכוונים לפתוח במחקר, ונרכז את הנתונים בחיתוכים המתאימים לקראת הדיונים הבאים, במידה וההצעה הזו תעבור בקריאה ראשונה. בכל מקרה, רוב הנפגעים שהגיעו לרמב"ם נפלו מהאופניים ולא נפגעו על ידי גורמי חוץ, כמו מכונית במהירות גבוהה. אחוז הנפגעים מבין  הבגירים הוא גבוה.
 
שלי יחימוביץ:
 
            אני לא מבינה את זה. בא איש מדע, ואומר: "המון", "הרבה", "מלאנת'אלפים". אני לא יכולה להתייחס לזה ברצינות. מגיע אדם שאומר  שהם ערכו מחקר רציני, ואני רוצה לשמוע את תוצאות המחקר. אני רוצה לדעת, כמה רכבו מחוץ לעיר וכמה רכבו בתוך העיר, כמה חבשו קסדה וכמה לא.
 
 
איציק, לא הבנתי מה הנקודה שלך
01/05/2016 | 23:39
1
43
ניסיתי לקרוא את הדיון בועדה ב-11:00 בלילה, התקשיתי לעקוב ולהגיע לנקודה אליה אתה חותר.
בסיכום שלך בראש הדברים אתה טוען שהיתרבות הרוכבים על הכבישים דווקא הביאה לירידה בשיעור תאונות האופניים. 
עיקר טענת הכירורג הנכבד הוא, שהמון פגיעות ראש שמגיעות אליו היו הרבה פחות חמורות אם כל הרוכבים היו חובשים קסדות.
איפה אתה רואה סתירה בין הדברים?
מנסיון אישי שלי, מספר פעמים מועט של התרסקות עם האופניים (במהירות לא מאד גבוהה, אגב) הסתיימו בקסדה סדוקה, שחסכה גולגולת סדוקה כנראה. כך שאני בעניין הזה לגמרי עם הדוקטור. ברור לי כמובן שיש מקרים שהקסדה לא תעזור בהם.
אני פשוט נדהם למראה כל רוכבי העיר שרוכבים ללא קסדה, והנה מצאתי סימוכין לתדהמתי.
המונח "כנראה" בדבריך מייצג הערכה, וככל שתהיה סבירה
02/05/2016 | 05:27
38
אינה מהווה בסיס להחלטה מקצועית - אני מקווה שכנוירוכירורג הוא לא מקבל החלטות על סמך שיקולי "כנראה", ומהנדס בטיחות הוא אינו. אפשר וצריך להעזר בנסיונו המקצועי בקבלת החלטות מקצועיות בתחום הבטיחות, אבל יש צורך במידע רב נוסף שאינו בתחום התמחותו. באותה ישיבה עצמה אני ציינתי את החשיבות העצומה שאני מעריך לקסדה, אבל אני ודאי שאיני איש מקצוע בתחום. לא זומן ולו מהנדס בטיחות אחד לדיון הזה או לכל דיון אחר, שנתקלתי בו, בנושא.
ה"טענה" שהזכרתי היא רק דוגמא לשיקול שאינו רפואי כלל, ולסוג מידע סטטיסטי שנדרש לאסוף על מנת להסיק מסקנות בטיחותיות.
דר' צחי פלדמן ודר' זאב פלדמן אינם אותו אדם....
01/05/2016 | 23:45
4
46
אבל הם מחזיקים באותה דיעה ומדברים מתוך נסיונם המקצועי כעוסקים ברפואה דחופה ונוירוכירורגיה. מי שלא רוצה לקבל זאת מתעלם מהאמת.
חבישת קסדה מצילה נפשות - כל הפילפוליסטיקה מסביב (כולל אמרות השפר המתחכמות של ח"כ יחימוביץ) היא הסטה של הדיון למחוזות אחרים.
לאחר שנים רבות של רכיבת כביש אני יכול לומר בסיפוק שהרוכבים מצביעים בראשם - 99% מהם חובשים קסדה, ולא משום שזה "אופנתי".
טענתי בעינה עומדת, וגם טענותיה של שלי - באותו דיון עצמו
02/05/2016 | 05:31
3
41
הצהרתי על עמדתי בענין חשיבותה היתרה של הקסדה אפילו בתנאים שנוטים להמעיט בחשיבותה, אבל אני - איני מהנדס בטיחות, וגם כל הנוירוכירורגים המכובדים האלו אינם. אפשר וצריך להעזר בידע הרב והחשוב העומד לרשותם בדיון בטיחותי מקצועי, אבל הוא לא הקובע.
מי שאישר את גשר המכביה ואת המנוף בהר הרצל שקרס
02/05/2016 | 07:14
2
51
על החיילת מהבקעה, ואת תקרת הפלקל באולם ורסאי כולם מהנדסים.
אז גם אם מהנדס בטיחות יגיד שקסדה זה טוב, אין לך שום סיבה לחבוש אחת.
לרל"ת
02/05/2016 | 09:23
15
ודאי שהדיפלומה לבדה לא קובעת דבר, אך
02/05/2016 | 14:36
7
בבואך לחפש ייעוץ משפטי, תפנה לעורך דין ולא לנוירוכירורג. ודאי שגם לייעוץ המקצועי יש להתייחס עניינית ופרטנית ולא לקדש את איש המקצוע כבעל סמכות, אבל - יש נטייה במקומותינו להאמין שאם אדם הראה חוכמה יתרה בתחום יוקרתי ונחשב, חזקה עליו שישלוט בכל תחום אחר בהינף יד. אז - לא.
תיאור ארוך ומפורט של שני בלוך על המרוץ בצ'כיה
02/05/2016 | 13:11
20
https://www.facebook.com/notes/%D7%A8%D7%95%D7%9B%... בפייסבוק של דני אסקרוב
רכיבת ימי זיכרון ועצמאות
30/04/2016 | 23:30
2
118
בשנים עברו (למשל, ההודעה מהשנה שעברה,) "רכבתי"(*) במסלול ברוח ימי הזיכרון (שואה, ולחללי צה'ל) ויום העצמאות.
זו תהיה הפעם השישית שארכוב במסלול הזה, בתקופה זו של השנה.
השנה אצא למסלול דומה.

אתרים בהם אעבור:
אנדרטת גווילי אש
הר הטייסים
הקסטל
בית הקברות בקרית ענבים

אצא מצומת נחשון ביום שישי 13 במאי, בשעה 07:00.
אורך המסלול כ 75 ק'מ.
 
(*) במקרה, היו עוד רוכבים שרכבו בכבישים ציבוריים באותו מסלול שבו אני רכבתי.

טל.
תקשיב טוב אחי
02/05/2016 | 10:40
1
38
אני למדתי את התיכון בבית ספר אזורי "הרי יהודה",שהיה ממוקם בין קרית ענבים למעלה החמישה,אח"כ הפך לבסיס מג"ב,ושוב חזר לב"ס יסודי.
אז את כל הטכסים שלנו היינו עושים בהר המנוחות שבקרית ענבים,שם יש חלקה צבאית כמובן,ומאז ועד היום אנחנו שם בכל יום זיכרון.
 
לשם בדיוק אנחנו מגיעים
02/05/2016 | 10:56
30
יושבים שם למרגלות האנדרטה, ומקשיבים לסיפור במערכת השמע.
 
טל.
חנויות אופניים מעניינות בבודפשט?
02/05/2016 | 10:27
18
יש דבר כזה?
אהיה שם בשבוע הבא.
אשמח לשמוע המלצות.
תודה
מכנסי SUGOI
01/05/2016 | 11:12
87
האם קיים יבואן או מקום שאפשר לקנות מכנס רכיבה של sugoi
תכנת TRAINER ROAD
30/04/2016 | 21:07
83
שלום לכולם,
יש לי אביזים מדידה של פולר רצועת דופק מהירות...
אני רוצה להשתמש בתוכנה שבנושא לאימונים, מישהוא יודע יזה אביזר אני אמור לקנות על מנת שאוכל להתחבר למחשב עמו ושיקרא את נתוני האביזרים של פולר וישדר לתוכנה?
תודה מראש
שני בלוך ורותם גפינוביץ מזנקות מחר בצ'כיה
27/04/2016 | 23:43
8
126
למרוץ קטעים של חמישה קטעים ב-4 ימים (סיום ביום א'). משתתפות בקבוצה מעורבת עם נבחרת אסטוניה. חלק גדול מהקבוצות הן נבחרות לאומיות.
הסבר של דני אסקרוב בפייסבוק https://www.facebook.com/cyclingIL/posts/110419376...
רשימת משתתפות רשמית http://www.graciaorlova.cz/wp-content/uploads/2015...
אתר המרוץ http://www.graciaorlova.cz/?page_id=78&lang=en

תוצאות קטע 1 מצ'כיה
28/04/2016 | 20:42
121
יום סביר לרוכבות של בויגן ,  אופס ..... הנבחרת ...
 
תוצאות קטע 2 מצ'כיה
29/04/2016 | 21:20
2
82
כל הכבוד לרוכבות
30/04/2016 | 00:14
1
94
נמצאות בין ה-36 הראשונות שסיימו את הקטע בפיגור של 3:32 מהמנצחת (שהקדימה את המקום השני ביותר משתי דקות). 26 רוכבות מתוך אותן 36 משתייכות לקבוצות "מקצועניות" (חזקות יותר וחזקות פחות) ורק 10, כולל שתי הישראליות, מגיעות משורות ה"לא מקצועניות". עוד 85 רוכבות סיימו בפיגור שמעל ל-11:48 דקות מהמנצחת ועוד כ-10 לא סיימו או שהגיעו מעבר למגבלת הזמן. אולי זה לא מרוץ נשים מהרמה הגבוהה ביותר, אך בהחלט רוכבות שם כמה רוכבות ידועות ולהתייצב בצורה ברורה ב-30 הראשונות זה בהחלט הישג. רק שאין לי מושג כמה זה עוזר למטרה האולימפית.
בהחלט אודי, תוצאה יפה, ו"מהפך" בדירוג הניבחרות.
30/04/2016 | 09:12
110
למרות שבחרו ללכת על "הסתננות לריו"
דרך אופציית הכנסת רוכבת בודדת ל100 הראשונות.
 
לא שמו לב כלל, או התעלמו, שהדרך לריו דרך דירוג ניבחרות
הייתה פתוחה לרווחה, ובוודאי תורמת יותר לגיבוש וקידום הניבחרת.
 
אתמול הרוכבת הספרדית Ane Santesteban  השיגה ניקוד בקטע,
שהעלה את ספרד מעל ישראל בדירוג הנבחרות.
 
למי שלא עקב או שכח, מקום 22 בדרוג נבחרות ,מקנה מקום לריו.
קישורים רלוונטים מצורפים.
תוצאות קטע א3 מצ'כיה (נג"ש)
30/04/2016 | 16:13
82
תוצאות קטע 4 מצ'כיה , הפתעה של רותם מקום שישי
30/04/2016 | 20:57
79
 
רק שלא ישעו אותה בגלל הפרת ההוראות לעזור לשני להשיג ניקוד
תוצאות קטע 5 ואחרון מצ'כיה .
01/05/2016 | 19:05
39
 
לא יכולתי לעקוב רציף , אבל לפי הדיווחים מדף הפייסבוק של המירוץ,
שני ורותם היו זמן די רב בקבוצת בריחה. 
הופעה מכובדת למדי.
הסיכום של שני בלוך את התחרות
02/05/2016 | 13:21
5
ולמאותגרי פייסבוק

״הגעתי למרוץ הזה בהרגשה שקפצתי למיים מאוד עמוקים. כבר מהיום הראשון כשעמדתי על קו הזינוק, עוד לפני שהתחיל המרוץ הבנתי שכאן כולן באו לעבוד ולהלחם. גם אני. הדירקטור שלנו היה סים מאסטוניה. בחור צעיר, רק בן 23, אבל כבר בתאילנד הבנתי שהוא יודע מה צריך לעשות במרוץ אופניים כדי שהכל יעבור חלק עוד לפני שמתחילים להתחרות. הוא היה נעים וקיבל כל בקשה שלנו. זה היה כל כך חשוב. הנבחרת האסטונית לא חזקה מאוד כמו קבוצות אירופאיות אחרות אבל הם מבינים ויודעים לרכב ולהתחרות. שיתוף הפעולה בין ישראל ואסטוניה מצויין לדעתי ואני חושבת שחייבים להמשיך את זה, לטובת שתי המדינות, ֿכי למדינות צעירות עם המון אהבה לספורט הזה, מאוד קשה לשרוד לבד אבל ביחד יש סיכוי. היום הראשון היה הכניסה שלי למרוץ. המון שנים לא רכבתי בדבוקה של 160בנות. הקצב היה גבוה הפניות חדות הכל היה קשה. ככל שהזמן חלף הרגשתי איפה אני יכולה כן לשבת בדבוקה ואיפה פשוט עדיף לי לא להיות בגלל חוסר הנסיון שלי. התמקדתי לעלות הרבה קדימה. גם כי זה נותן לי רגע של ״מנוחה״ מהלחץ וגם כדי לראות את המסלול יותר ברור. המסלול עצמו היה רולינג הילס, כשהקילומטר האחרון עלייה משופעת מאוד 15% ועוד 300מטר פאבה עד לקו הסיום. שם הבנתי כמה הרוכבות כאן חזקות. הן לחצו כאילו זה מישור. רותם ואני נכנסו יחד לעלייה הזאת והיא הייתה לצידי עד לקו הסיום. היום ראשון נגמר במיקומים 45 ו 46. היום השני היה השלב שאני גם בעברי כרוכבת צעירה, מאוד ציפתי לו. יום של מטפסים. מזג האוויר היה לטובתנו - שמיים כחולים. המרוץ נפתח מהר מאוד כולן נלחמו לעלות ולהשאר מקדימה כי העלייה הראשונה 10 ק״מ בסה״כ התחילה אחרי 15 ק״מ של מרוץ. כך עשינו גם אני, גם רותם וגם ליזי (נבחרת אסטוניה - ד.א). היינו הרבה מקדימה ונכנסנו לתוך העלייה, שם כבר הכל משתנה הקצב הופך להיות אחר. השתדלתי לא לפתוח חזק אלא לשבת על גלגל של רוכבת שאני רואה שיודעת לטפס ופשוט להשאר עם הדבוקה הקדמית כמה שאצליח. הקצב הלך ועלה. הראש שלי היה על גלגל של רוכבת בלגית שעשתה עבורי את העבודה היא פשוט משכה אותי וגם רותם הצטרפה ודברה איתי שלא לעבור אותה - ״תני לה למשוך אותנו היא תביא אותנו יפה מאוד לסוף העלייה״.הגענו דקה מהמובילות והצלחנו לגשר לקבוצת המובילות כבר בתחילת העלייה השנייה שהייתה הרבה פחות קשה. כאן הרגשתי שכייף לי, הרגע הזה שאתה מבין שהגוף עובד ולא קשה לו. הזרימה עם 40 בנות הרבה יותר קלה ושקטה כי כולן יודעות שיש עוד עליות בהמשך. הן לחצו כל כך יפה ונהנתי לראות את זה ולהיות בתוך זה. בשלב 2 הכרתי את רותם. היא טיפסה בצורה מרשימה מאוד בכל עלייה. ישבה מקדימה. היה מהפנט להסתכל עליה ופשוט לדעת שהיא מסוגלת לזה. אני הרגשתי נהדר. לא היה לי קשה. הקילומטר האחרון חייב להיות רצח - קיבלנו קילומטר של כביש צר מאוד עם פנייה חדה לתוך עלייה של 500 מטרים ב 20% נתתי את כל טיפת אנרגיה שהיה לי. סיימנו 24 ו 30. היום השלישי היה היום הכי קשה. בוקר - נג״ש 13.5 ק״מ הנג״ש הזה היה מאוד דומה לאליפות ישראל בעתלית מישור כביש חלק סגור הלוך חזור. רכבתי עם אופניי הכביש ואיירובר. נתתי עבודה טובה. לצערי לא עבד מד ההספק אז הייתי חייבת לעבוד עם המון ראש ולשמור כמה שיותר ל 5 הקילומטרים האחרונים. הייתי מרוצה מאוד מהרכיבה שלי וסיימתי במקום 38. אחרי הנג״ש הדירוג הכללי שלי היה 21. חזרנו מהר למלון. להתקלח, לאכול ולנסות להתאושש כמה שיותר טוב. המרוץ השני היה עבורי פיספוס. היו המון נסיונות בריחה ונלחמתי איתן. כל פעם שברחנו, הפלטון הצליח לסגור ברגע אחד. אחרי שסגרו בריחה שלי, יצאה מייד חדשה. שם נוצר נתק של מספר רוכבות. הייתי חייבת לנשום ולהתאושש. מי שרוכב במרוצים מבין שאי אפשר ללכת על כל בריחה, זה בעצם המשחק - לדעת או אפילו לנחש. רותם ידעה והיא יצאה טוב. ראיתי אותה אבל לא יכולתי לצאת שוב,הייתי חייבת לתת לעצמי עוד כמה רגעים להתאושש . הדבוקה נשארה עם כל הרוכבות המובילות וברגע זה הבנתי שהן כבר לא יירדפו לסגור. נשארתי עם הדבוקה לתוך העלייה האחרונה, שהסתיימה שוב, בקילומטר רצחני. הפעם קצת פחות תלול אבל הרגליים מהבוקר הרגישו כל טיפת לחיצה והייתי מאוד עייפה בשלב הזה. סיימנו 6 ו 54. רותם עשתה היסטוריה. היא באמת ריגשה אותי. התחבקנו בסוף העליה ושמחתי עבורה. ביום הזה הבנתי כמה היא מבינה ונלחמת. בסוף היום השלישי הדירוג הכללי שלי היה 24. 9 שניות בלבד מהמקום ה 10 (שבו יש ניקוד UCI - ד.א). יום רביעי ואחרון השלב האחרון היה עבורי הכל או לא כלום. ידעתי שאם תיהיה בריחה אני חייבת להיות שם! המרוץ היה מאוד טכני, עם שתי עליות קשות - האחת של 20% בתוך ההקפה עצמה, השנייה לתוך הפיניש. שתיהן לא ארוכות, אבל לוקחות המון מהרגליים. בהקפה השנייה הייתה תאונה. ישבתי טוב מקדימה כך שלא הייתי מעורבת. כשנכנסנו להקפה השלישית המיקום שלי היה בסוף השליש הקידמי וישר אחרי העלייה של ה 20%, יצאה בריחה. אני ראיתי אותן יוצאות חזק ומייד זיהיתי שרותם שם. ידעתי שאני עולה קדימה כדי לגשר. הכביש בעלייה הזאת צר וגם אחרי שהיא מסתיימת הכביש נשאר צר. אי אפשר לעקוף עד שחוזרים שוב לכביש הרחב עם הככרות. נלחמתי על כל סנטימטר כדי לעלות קדימה. ברגע שהגעתי, ראיתי את הבריחה ויצאתי בכל הכוח. הן עבדו מאוד חזק. ראיתי את זה לפי קצב ההחלפות. לא יכולתי לוותר להן. לחצתי גם בראש וגם ברגליים. נכנסנו לתוך העלייה של קו הסיום שם זיהיתי ירידת קצב. ידעתי שזאת ההזדמנות שלי - לחצתי עוד ונסגר הפער. אבל לא לגמרי... משם מישור לתוך פנייה ימינה, והתחילו שוב להגביר קצב. העלתי להילוך שישי נכנסתי לתנוחת נג״ש הכי אירו דינאמית שיכולתי, ועדיין לא נסגר הפער... פנייה שמאלה לתוך ירידה ארוכה, המשכתי לעבוד בכל הכוח שבי כי ראיתי שאני מסוגלת לסגור! עוד פנייה שמאלה ואני רואה את רותם. נתתי לה קריאה והיא ראתה שאני שם, הפסיקה לשתף פעולה עם הבריחה והכניסה אותי לדבוקה. הייתי גמורה אבל אין רגע מנוחה. יש לנו עוד 60 ק״מ של מרוץ. התאוששתי, שתיתי, אכלתי אחרי חצי הקפה הרגשתי שאני בפנים ושאני זורמת טוב איתן. העבודה הייתה ברמה מאוד גבוהה. נזכרתי באימונים של צחי (בויגן, מאמן IGP - ד.א) שהקצב בהחלפות נשאר חזק ויציב וכל הקפה הקצב היציב הזה עולה והרגליים מתחילות לצרוח. לתוך ההקפה האחרונה היה לנו רק 50 שניות מהפלוטון. הבנות התחילו לעבוד חזק יותר אני נלחמתי בשיניים ועבדתי קשה מאד! כשהגענו לעלייה של ה 20%, הרגשתי שהשרירים שלי במצב מצוקה, 3 ק״מ לסוף המרוץ הייתי האחרונה מהבנות שבבריחה. הן לחצו כל כך שחשבתי שאני מתנתקת אבל לא הרשתי לעצמי אז לחצתי עוד (נגמרו הגפרורים...). 2 ק״מ לסוף אני בבריחה, הדופק 200, הרגליים כבר עובדות על ריק. השתדלתי להתאושש ולהוריד דופק היו לי עוד 1.5 ק״מ עד לעלייה האחרונה וכך עשיתי אבל הייתי מעורפלת כבר ולא יכולתי לחשוב יותר. הגוף רצה אבל לרגליים פשוט לא היה מה לתת. וכשהגענו ל 350 מטרים האחרונים והתחילו לטפס האמנתי שאני יכולה אבל זה נחת עליי... הרגליים הפסיקו ללחוץ כאילו הפקודה כבר לא הגיעה מהראש אלא ממקום אחר. הייתי בהיפר ונטילציה רותם נשארה ליידי וצועקת לי ״קדימה שני תלחצי״ לחצתי עם כל שנשאר ואז הגיעה הדבוקה, ואני רוכבת לאחור במקום קדימה. סיימת מקום 25 רותם 16! בדירוג הכללי מקום 22. לא רע לבחורה בת 37, שהיום, האחד במאי, יש לבת שלי נוגי יום הולדת ובזמן המרוץ המטורף הזה והכואב הזה רק ראיתי אותה בעיניים. אני מעריכה את כולם על שיתוף הפעולה. המשימה הבא שלנו זה המרוץ בפינלנד. שיהיה רק הצלחה!״
מה חדש במערכות האופניים
28/04/2016 | 14:44
10
204
נניח שאני חושב על המהלך הבא ואני לא בעניינים.
מה קורה ב 2016 ?
שמעתי ששימנו הולכים לצאת עם מערכת 12 הילוכים.
שמעתי שסראם הולכים לצאת עם מערכת אלחוטית.
לא שמעתי כלום מקמפניולו.
היות ואני כבר ברוך קשישה אני מחפש מערכת עם קסטה 32 לפחות.ואני חי באזור עליות.
מה אומרים מי שבעניינים .
בקצרה
28/04/2016 | 23:00
138
שימנו וקמפי כבר משווקים מערכות אלקטרוניות מזה כמה שנים
סראם היו טיפה מאחור עם מערכות 10 ורק לפני שנה יישרו קו במערכות ה 11
במקביל עבדו בשקט על מערכת אלחוטית 
השנה היא בעיקר בקבוצות הרישמיות אך סביר שבשנה הקרובה היא תצא קדימה בצורה מאסיבית גם לקהל הרחב ( במחיר לא ממש שווה לכל נפש )

sram יצאו גם עם מערכות 12X1 לשטח
והחלו לדחוף את מערכות ה 1X11 לעולם הכביש ( החלו מהסייקלו קרוס )

בעוד כמה שבועות ארכיב את מערכת ה 1X11 על אופני הכביש שלי ( בסייקלו אני כבר רוכב עם מערכת כזו )

אם יש לך טיפה סבלנות , מאמין שאכתוב ביקורת ראשונה דיי מהר 

ואם אתה רוצה עוד מידע , צור קשר במסר

שרון

אגב , זה היה רק על קצה המזלג
יש גם את עיניין בלמי הדיסק שכרגע עומד על הגדר 
בקצרצרה
29/04/2016 | 18:45
1
117
אם הרכב שלך הוא מתוצרת פיאט: קמפניולו
 
אם חשוב לך value for money: שימנו 105
 
אם אתה רוצה את המערכת הכי טובה לחובב: שימנו אולטגרה
 
אם אתה לא משלם על המערכות: שימנו דורה אייס
 
אם אתה נוסע לחו'ל במסגרת העבודה ומקבל על זה משכורת, ועדיין רוצה כסף מהמדינה: שימנו Di2
 
אם אתה רוצה את החברה המובילה בחדשנות: סראם
 
אם "כסף זה לא פונקציה": סראם אלחוטי
 
טל.
והכי בקצרה
29/04/2016 | 21:21
98
אם יש לך תעוזה ולא יותר מידי מעות בכיס
ואתה אוהב טכנולוגיה 
לך על Sram 1X
 
שרון
האם אתה ברוך מהרכבת של ברוך?
29/04/2016 | 22:05
5
116
אם כן,אתה מזכיר את הימים היפים שרוכבי האופניים עדין כתבו וקראו את הפורום ולא כמו היום שרק בודדים עדין מיחסים חשיבות לפורום
 ולענין,תרכב על מה שנוח לך והעיקר תרכב !
 ואם אתה קורא לעצמך קשישא אז אני (אם אני מבין נכון את גילך.) התחלתי לרכב כשהייתי בגילך היום...אז יש לך עדין לאן לשאוף...
אכן אותו ברוך
30/04/2016 | 07:07
4
110
כבר עברו השנים
אך אזכור הימים
עת היינו אוהבים
נשבעה אמונים
ובשם הקדושים
לי נתנה נעורים
ולפתע פתאום
או ארור זה היום
לא היה זה חלום
הודיעוני רעי
שראוה וודאי
עם אחר בחשאי
 
פעם היה כאן אקשן. היה למי לספר ולכתוב,ממי ללמוד ולהקשיב,את מי להכיר ולמי להתחבר.
הפייסבוק חיסל חלקות טובות ואדמות דשנות.
ברוך שובך ואולי עוד ישובו הימים היפים ההם
30/04/2016 | 12:37
78
למרות שבאמת הפייסבוק חיסל כל חלקה טובה...
רכבנו ביחד את הרכבת האחרונה שפורסמה בפורום
30/04/2016 | 15:16
2
99
ב-1/10/10 (בסוכות) מצומת צמח, דרך מחלף אליפט לצומת מירון, צומת חירם, דרך כביש הצפון עד צומת כ"ח. משם המשכתי צפונה ואתה ורוני (?) חזרתם לצמח. איזו רכיבה! חג שמח.
וואהו...הבאת אותה בשלוף.
30/04/2016 | 18:49
1
76
אלה היו זמנים.
איפה לא ההיינו
לאן לא הגענו.
30/04/2016 | 19:16
21
יש קסטה 11-32
02/05/2016 | 10:25
16
של שימנו אולטגרה
לאחרונה התחדשתי בה
(ואני גם קשישה)
איגוד האופניים חסם אותי .......
28/04/2016 | 08:35
10
278
אתמול בבוקר התקיים מרוץ כביש סובב איגודן . בשעות אחר הצהריים האיגוד פרסם בפייסבוק תמונת פודיום . בתגובה שאלתי מדוע לא פורסמו עדיין תוצאות. לאחר כשעה התגובה שלי נמחקה ונחסמתי לגמרי מלהגיב על פוסטים של האיגוד בפייסבוק. כמו כן כל התגובות האחרות שלי על פוסטים אחרים של האיגוד נמחקו גם הם. 
 
מה דעתכם על התנהלות זאת של האיגוד ? 
 
דרך אגב, התוצאות פורסמו בסוף בשעת ערב מאוחרת. שעות רבות לאחר סיום האירוע והפודיומים. זה מה שקורה כמעט בכל תחרות של האיגוד. לעיתים התוצאות מפורסמות רק למחרת. קצת בעייתי בעידן שבו תוצאות מפורסמות דקות לאחר סיום כל מרוץ בעולם.
אני נזהר שלא להביע דעה מול גרסת צד אחד בלבד, אבל...
28/04/2016 | 12:34
3
199
קודם כל משפט הפתיחה והסיום לטובת הגינות.

הניסיון שלי הוא שרוב הנהלות איגודי ספורט לא מאוהבות במי ששואל שאלות להן התשובות כוללות משהו המעיד על התנהלות לא ראויה, לא מקצועית, לא הוגנת ולא הגונה.

נתקלתי בנוהל מהסוג של החרמה (חסימה היא החרמה בדרך של השתקה) בתחומים לא מעטים בחיים שלנו, אבל ב- 28 השנים האחרונות אני מכיר את התפועה היטב ממעורבתי בתחומי ספורט רבים.

בכל הכנות - מקווה כי הנהלת איגוד האופניים תמצא לנכון להגיב לטענתך, כי חוסר תגובה היא התגובה הגרועה ביותר של גוף ציבורי ובעיקר של עמותה שלא למטרות רווח שקיומה לטובת פיתוח תחום תרבותי.
קיבלתי כרגע מייל מיו"ר האיגוד
28/04/2016 | 13:35
2
202
הוא כתב שזה נראה לו תמוה לגמרי  ויברר.  
 
אמשיך לעדכן.
אם יו"ר האיגוד חושב שזה תמוה לגמרי כבר יש תקווה...
28/04/2016 | 16:54
84
בהחלט יתכן שזו יוזמה מקומית וחריגה מסמכות, הרי
29/04/2016 | 17:06
80
המדיום כל כך פרוץ, כל אחד יכול לעשות מהשבא לו אותו רגע, ואפילו אם יוני ירום לא מתלהב מהביקורת שלך, סביר שלא יגבה התנהגות כזו, זה די טריוויאלי.
על דאטפת אטפוך, וסוף מטיפייך יטופון
28/04/2016 | 18:50
5
115
יותמקא - אודה להסבר, כי לעיניי זו אמרה נוראה...
28/04/2016 | 19:20
4
171
יכול להיות שאני לגמרי שוגה ולכן אודה להסבר, כי בהבנתי זהו שימוש בפתגם פרימיטיבי ואלים שלא הייתי שמח למצוא בתרבות ספורט, או שיח ודיון.

 
מיותר לחלוטין
29/04/2016 | 08:52
1
160
באנגלית אומרים: Inflammatory remark.... כנראה שקל להסתתר מאחורי מקלדת ולשגר חיצי רעל
(מבלי להתייחס לכך שלא נעים לקרוא את ההערות הציניות של עופר ושל גמריאלי על האיגוד)
אילון22 , אל תכנס לקרוא את התוכן, הוא ציני ולא נעים.
29/04/2016 | 12:50
127
אני בטוח שנכנסת, אז אל תתלונן.
פשוט אל תכנס לקרוא את ההודעות שלי או כל אחד אחר
"שלא נעימות לאוזנייך האנינות"
וההתנהגות שלך נקראת Inflammatory Personality
אתה לא תורם כלום לדיונים למעט לבשר לכולם  "שלא נעים לך" .
אוי אוי אוי .
הוי התמימות הקדושה, וסתימת פיות וחסימה ?
29/04/2016 | 12:42
1
126
זה לא אלים ופרימיטיבי ?
ובעידן גוגל, אין מה להסביר פתגמים, תתכבד ותחפש בעצמך,
יש גם דבר כזה הנקרא "משקל" בשפה העיברית.
לי הפיתגם נשמע, "כמו שחיבקת יחבקו אותך, ומי שחיבק אותך יחובק בעצמו"
זה יותר נעים  ?
זה נשמע כמו: מי שממורמר, ימרמר אחרים שימרמרו אותו...
29/04/2016 | 13:09
48
סילוון אדמס ורוני בראון זקוקים לעזרה כספית, מי שידו משגת ..
28/04/2016 | 15:24
188
אנא מכם יהודים טובים ...
רוכבת אופניים נפצעה אנוש מפגיעת משאית ליד לוד
28/04/2016 | 13:41
214
 
החלמה מהירה!
 
טל.
קצת אמנות..."התקדמות קבוצתית"
27/04/2016 | 11:35
1
170
היי
קניתי לא מזמן תמונה למשרד מאתר YNETART ...
המשרד נסגר ואני מעוניין למכור את התמונה. אם אהבת את התמונה מוזמן/ת ליצור קשר בשמחה.
התמונה במידות 120 ס"מ רוחב וגובהה 90 ס"מ. מחירה באתר כ-1200 ש"ח, אסתפק ב-800 ש"ח.
משה, 050-2080846
תיקון קל: מדובר בציור שמן ולא בתמונה
27/04/2016 | 11:47
38
ליאז'-בסטון-ליאז'
24/04/2016 | 11:28
7
109
היום, בפעם ה-102, מתקיים בדרום בלגיה, באזור דובר הצרפתית, המרוץ הקלאסי של ליאז'-בסטון-ליאז'. מנצח השנה שעברה, אלחנדרו ואלוורדה, משתתף גם השנהוהוא אחד המועמדים המובילים לניצחון. מועמדים נוספים הם סיימון גראנס שניצח ב-2014 ודן מרטין שניצח ב-2013 ושניהם נמצאים בכושר טוב ונתמכים על ידי קבוצות חזקות.
מרכיב משמעותי במרוץ היום יהיה כנראה מזג האוויר. צפוי גשם, קור במעלות של 1-7 צלזיוס, ורוח צד/פנים בחלק השני של המרוץ.
שידור חי ביורוספורט מ-15:00 עד 18:00

שלג, קישור לתמונות
24/04/2016 | 12:13
2
101
https://twitter.com/equipefdj טוויטר של קבוצת FDJ
גם שינויים במסלול, לעלייה הראשונה יגיעו בדרך שונה מהתכנית...
24/04/2016 | 13:10
1
94
המסלול שונה בגלל השלג.

המרוץ היום יהיה גם הישרדות למרחקים ארוכים.
קשה להאמין שיהיה מרוץ הצדעה למהדורה שהתקיימה בדיוק היום (24 באפריל) לפני 39 שנים (1977), אז התקיים המרוץ בשלג כבד ורק 24 רוכבים סיימו.

מעבר ל- 24, מתוך כ- 150 שזינקו, שנרשמו כמסיימי המרוץ אז, היה גם קרב ענקים בין הינו (ניצחון במונומנט הראשון בקריירה שלו)  מרקס  (על סף פרישה וסיים שישי), דה ולמניק (סיים רביעי), מטרנס (סיים חמישי) ועוד.

צופה במרתון לונדון ועוקב אחרי ה"ליאז - בסטון - ליאז" תוך התלבטות מתי להפעיל את המזגן (27 מעלות עכשיו ועולה...) ושם שלג  כבד.. מתלבט אם החיים שלי יפים, או גלשו לחזירות נהנתנית.
 
ועם במהדורות "הזקנה" בשלג עסקינן, מהדורת 1980 חייבת...
24/04/2016 | 13:47
126
ברשימה שמעולם לא הכנתי - "מהדורות הקיצון של המונומנטים".

בשנת 1980 שוב ניצח הינו, שוב בשלג כבד, שוב סיימו מעטים (רק 21 רוכבים) ואז פרשו מהמרוץ כמעט מחצית ממרכיבי הדבוקה כבר לאחר שעה.
אני חושב שמצאתי סרט של אותה מהדורה- כאן.
סיכום המרוץ וסיכום משחק הפנטזיה
24/04/2016 | 23:12
3
82
אחד המרוצים הקשים שנראו בשנים האחרונות. בסיום, הטקטיקות שיחקו פחות ושיחק יותר למי נשארו רגליים בתנאי מזג האוויר הבלתי אפשריים שהיו היום. בקילומטרים האחרונים אלבסיני נראה כרוכב החזק ביותר אך הוא כנראה משך יותר מדי בקטע האחרון והיה מבחינתו עדיף אם היה משחק קצת עם השלושה שרכבו איתו מקדימה והיו מרוצים מעבודתו מקדימה. הוא גם אמר אחרי המרוץ שטעה בבחירת ההילוכים בספרינט.
 
התוצאות הלא כל כך צפויות של המרוץ הביאו לכך שבמחזור האחרון במשחק הפנטזיה כמעט ולא חלו שינויים בטבלה. הרוכב היחיד שצבר נקודות היום וגם נבחר במשחק הוא רוי קוסטה שסיים שלישי ונבחר על ידי ערן טל. אולם זה לא שינה מאומה בטבלה ומנצח משחק הפנטזיה במרוצי האביב לעונת 2016 הוא shakir balik עם 677 נקודות. למקום השני הגעתי אני, עם 601 נקודות וסוגר את הפודיום rubber duck עם 583 נקודות.
תודה למשתתפים.
נשכח, קובץ המשחק
24/04/2016 | 23:57
2
39
תודה מכל הלב אודי
27/04/2016 | 13:04
1
32
אין זה דבר מובן מאליו שאדם משקיע ויוצר משחק שמוסיף הרבה עומק לצפיה בקלאסיקות
 
מתנצל על האיחור ( כמה ימים עמוסים )
לשם שינונ השנה גם ראיתי את כל המרוצים

שרון
 
מצטרף לתודות
27/04/2016 | 23:42
18
תודה אודי על ארגון המשחק והניתוחים.
וכנראה שאני קלאסיקן לא רע - כבר פעם שנייה שאני זוכה בפנטזיה של האביב....
תודה לכל הרוכבים שעבדו קשה בשבילי....
אתם מוזמנים לעשות משהו טוב עבור רוכבי האופניים
24/04/2016 | 12:53
157
"עיגול לטובה" מאפשר לעגל את התשלומים שלכם למען פעילות "ישראל בשביל אופניים". האגורות שלכם הולכות למען מטרה טובה. לא כואב להרשם...
אני אצטרך בקרוב לקנות גלגלים חדשים
21/04/2016 | 21:13
5
213
עדיין מתלבט בין מאוויק לבין דוראייס . אני מעדיף את הדוראייס אבל העניין הוא שיש לי גלגל אחורי דורהאייס 7850  שנמצא אצלי כבר מספר שנים אבל כבר אחרי מספר חודשים ציפוי הלכה שעל החישוק התחילה להתקלף  וזה פשוט מכוער . אין כמובן השפעה על האיכות המכנית של הגלגל . השאלה היא האם למישהו יש נסיון דומה עם ההתקלפות הזאת  והאם ידוע אם זה תוקן בדגמים החדשים dura ace  כמו ה 9000 cl 24 ?
פלקרום זירו ב 3000 חדש ......
23/04/2016 | 20:47
1
221
אני רוכב על השמאל אבל יש כרגע מבצע על הגלגל הזה
זה גלגל שלא נגמר - שימנו שימנו אבל קומפנלו מספר אחד בטוח בגלגלים
איפה המבצע הזה? נשמע מחיר מאוד אטרקטיבי
24/04/2016 | 10:34
117
האם זה אצל היבואן, שפירסם מבצעי פסח?
בדיוק התפרסמה רשימת 12 הגלגלים המומלצים לשידרוג
28/04/2016 | 17:34
2
69
תודה על ההפניה .
01/05/2016 | 11:28
1
22
דרך אגב, chainreactioncycles כבר ממש לא זולים ואם קראת את מה שכתבתי בהתחלת השרשור , ה-Shimano Dura-Ace 9000 הוא אופציה נהדרת מבחינתי חוץ מהעניין של התקלפות הציפוי וקפיצות הילוכים בגלל איזה פגם ב-freehub (מדובר כאמור על שימנו 7850) , וזו הסיבה שהתעניינתי לגבי נסיונם של אחרים שמא זה תוקן בדגם ה-9000 ואז אין בעיה לקנות אותו. 
     בגדול אני איני מאמין להמלצות של חנויות כאלו ואחרות , השיקולים שלהם שונים משלי וחוץ מזה אני יכול לקנות את ה-9000 האלה הרבה יותר בזול מאשר אצלם כאמור. 
 אם לא אקבל פידבק על השימנו 9000 אקנה את  המאוויק .
יום טוב לך.
ברצון
01/05/2016 | 18:42
2
ילד בן 9 שרכב על אופניים נהרג מפגיעת רכב בצפון
23/04/2016 | 12:16
70
 
יהי זיכרו ברוך.
 
טל.
אופניים ברכבת
20/04/2016 | 19:16
5
156
אחרי מאבק ממושך של ארגוני אופניים להעלות אופניים לרכבת כמו בכל מדינה מתקדמת , מה שקורה נכון להיום שהאופניים החשמליים/מתקפלים עולים לרכבת כמו מלאכים ללא מגבלת שעות  בעוד שלרוכבים באופניים "רגילים" , משם התחיל הכל , עבורם העליה לרכבת מתאפשרת רק בשעות מוגבלות ובעיתיות . הנימוק לכאורה הוא מקום פנוי אך בפועל אף אחד לא מקפיד שאכן האופניים יקופלו ברכבת כך שאז אין שום הבדל לאופניים רגילים , ובלי קשר לפעמים דווקא בשעות שמותר לכולם לעלות אי אפשר להכניס לרכבת סיכה ולהיפך. רוצה לומר שהחוק שרירותי ופוגע מאוד ביעילות השימוש והגיע הזמן לשינוי. למה שלא תותר עלית אופניים לרכבת לכולם בכל שעה על בסיס מקום פנוי. יש מקום תעלה, אין, תמתין לרכבת הבאה . הרבה יותר פשוט והרבה יותר הגיוני לדעתי .
הגדר "מקום פנוי"
20/04/2016 | 23:07
4
125
מקום לאופניים הוא מושג די מוגדר, בכל אמצעי תחבורה ציבורית מנסים להגדיר מהו המקום הזה ולהקצות אותו בהתאם. לקח 6 שנים לרכבת ישראל לסמן במדבקה [ללא שום פעולה נוספת] את המקום המיועד לאופניים - שעדיין הלקוחות מסרבים לקבל, כי אם קשירת האופניים למקומם מחייבת חסימת שני מושבים מתקפלים, לשיטתם אתה תופס 3 מקומות ישיבה [לא, כי המושבים המתקפלים, ממש כפי שהשם מרמז, מיועדים להתקפל בעת הצורך].
אתה מוזמן להאבק מול רכבת ישראל.
שוב מנסים להמציא את הגלגל
21/04/2016 | 07:47
3
109
צא ולמד מה קורה בעולם הגדול במדינות שהתחום הזה מפותח כבר עשרות שנים . בחלק ממדינות אירופה למשל עשו זאת כבר עשרות שנים לפנינו בהצלחה וביעילות רבה . אנחנו אוהבים להמציא בעצמנו הכל אבל זאת לא בושה  ואפשר גם ללמוד מנסיונם של אחרים .
ולגבי מה זה מקום פנוי?
21/04/2016 | 07:56
92
יש קרון אחד נניח המיועד לאופניים ואך ורק שם הם יהיו . מצידי בקומות אחד על השני , אתה הנוסע תחליט אם מתאים לך להדחק בצפיפות ובעמידה או לחכות לרכבת הבאה . בדיוק מה שקורה בשעות העומס לכל נוסע רגיל גם בלי אופניים, כאשר בקווים מסוימים בשעות מסוימות נאלצים הנוסעים להדחק ,לעמוד או לשבת על המדרגות  כל הנסיעה עקב עומס יתר ומקומות תפוסים וצפיפות רבה ומעברים חסומים  ובכל זאת כל אחד לפי שיקול דעתו מחליט אם להדחס או לחכות לרכבת הבאה . אף אחד מצוות הרכבת לא מתערב בכך ולא מונע ממך לעלות לרכבת במצב שכזה , אז למה לא אותו כנ"ל לגבי קרון האופניים ???
ויקומו המלפפונים
22/04/2016 | 23:30
1
99
נושא שמעניין אותי מאוד מזה שנים רבות, יש מגוון פתרונות, הן באוטובוסים והן ברכבות, בהרבה מדינות. כך למשל, הן באוסטרליה והן בצרפת, ברכבות בינעירוניות יש פינת אכסון למטען חריג ואופניים בכללל זה, נדרש תאום. ברכבות מקומיות באוסטרליה גובים תשלום נוסף עבור נסיעה בשעות העומס. בספרד יש בחלק מהרכבות הבינעירוניות פינות אכסון לאופניים כולל מנעול בתשלום סמלי. בהונגריה יש קרונות לאופניים ברכבות הבינעירוניות. הסעת אופניים ברכבת המהירה בין לונדון לפאריז דורשת תאום ותשלום נוסף.
תשובת הנהלת ה-BART
27/04/2016 | 02:03
41
ב-BART (הרכבת הקלה בין SF למזרח המפרץ) ניתן היה בעבר להעלות אופניים (בחינם) רק לא בשעות העומס. כיום ניתן בכל שעות הפעילות כשיש מקום ברכבת - בפועל, אף אחד לא מתחשב במקום הפנוי.
 
כשפנו להנהלה בבקשה שתגביל את האופניים, הפונים נענו שכל מי שמגיע לרכבת באופניים, לא תופס מקום חניה בתחנה, ולכן המקום שהאופניים תופסים בקרון בטל בשישים.
 
פרט לזה, יש שירות של הסעת אופניים: משאית אוספת אותם באוקלנד, הרוכבים נוסעים ברכבת או באוטובוס, ואוספים את הזוג בצד השני.
האם כמות הרוכבים שנהרגים כל שנה עמדת לעלות
20/04/2016 | 01:21
21
236
אם כל הרוכבים שרוכבים כיום על המדרכות יתחילו לרכב בשולי הכביש
מה יקרה למספר הרוכבים שנפגעי מכלי רכב כל שנה ? 
 
בעיתי ביותר
20/04/2016 | 09:40
3
133
מצד אחד עם כל הכבוד ,  ברוב העיר תל אביב למעט צירים ראשיים פה ושם אין עדיין שבילי אופניים , אז מה עושים ? נזרקים לגלגלי הנהג הישראלי העצבני על הכבישים ? ומצד שני המדרכה באותם מקומות בהם אין שבילי אופניים נועדה  למעשה להולכי  הרגל כאשר מאז טרנד האופניים החשמליים  יש המון רוכבי  "בורקס " סטלנים שבינם לבין אופניים אין שום מכנה משותף והם ממש מסכנים את כל מי שסביבם . אז מה הפתרון ? אכן דילמה .
דיברתי עם נציג או אחראי הסברה לפני מספר ימים
20/04/2016 | 12:36
2
118
שאלתי אותו כמה שאלות  
 
ש: מה לגבי הולכי רגל שמטיילים להם או עומדים במסלולי אופניים\ רצים שרצים במסלולי אופניים כי יש יותר מקום\ אבא שנותן ליד בן 3 שלו להסתובב במעגלים על האופני צעצוע שלו, גם בתוך רחובות תל אביב וגם בפארק הירקון ובטיילת למשל, האם הם יענשו ויקבלו דוחות כמו רוכבי אופניים?
ת: אין לי תשובה, זה בדיונים..
 
ש: מה לגבי התחנות אוטובוס\עצים\פחי זבל\ספסלים ושאר המכשולים שנמצאים במסלול אופניים ?
ת: (שוב) אין לי תשובה, זה בדיונים..
 
זה רק מעיד ומראה כמה חוסר תכנון ורצינות יש מצד עיריית תל אביב בהפקרות הנ"ל. לרכב במסלולי אופניים אי אפשר בגלל מה שרשמתי קודם, לרכב על הכביש במיוחד בתוך העיר זאת סכנת נפשות, אם קורה מפגש פיזי במסלול אופניים בין רוכב להולך רגל הרוכב יהיה אשם למרות שההולך רגל מטומ*ם וכל הסיפור נגרם באשמתו.
 
לדעתי ולצערי נראה עליה בכמות התאונות והנפגעים בין רכבים לאופניים, חוקקו חוקים אבל אין פתרון מוחשי והתחשבות ברוכבי אופניים
הדבר הכי קשה מהחוק הזה
20/04/2016 | 17:25
1
120
זה שכנראה הרבה אנשים יפצעו\יהרגו (אלו שירדו לכביש) ואז או שיתחילו להבין שצריך יותר שבילי אופניים הגיוניים (וגם תשתיות נכונות, כלומר נראה יותר תכנון לנתיבי אופניים בכבישים בינעירוניים וגם יותר מודעות) או שהחוק הזה לא יאכף יותר בצורה הנוקשה שמדברים עליה.
אני מהמר על האופציה השניה.
 
סוף מעשה במחשבה תחילה
20/04/2016 | 19:02
84
אצלנו זה הפוך,קודם עושים אחר כך חושבים
מקומם של האופנים בכביש, ככל כלי רכב אחר
20/04/2016 | 22:43
16
111
מאוד משמח אותנו שרוכבי אופנים עבריינים על המדרכות בטוחים ללא ספק, אבל הם מסכנים את הולכי הרגל שהם המשתמשים להם נועדו המדרכות מראש ואין להם חלופה.
לרוכבי האופנים אין בעיה לרכב על הכביש אבל...
21/04/2016 | 10:56
15
91
הנהגים חושבים אחרת!
ומה עם הנהגים הדורסים זה את זה ואת הולכי הרגל?
עכשיו נוספו להם עוד אוביקטים לדרוס???
חינוך לתרבות נהיגה קודמת לכל שינוי אחר בחוקי התנועה!!!
כולם צריכים להענש בלי הפליות, רוכבי אופנים, נהגים והולכי רגל
21/04/2016 | 12:26
14
70
לא חסרים רוכבים אופניים בעייתים על הכביש, כמו שלא חסר הולכי רגל בעייתים על מסלולי אופניים וגם כמו שלא חסר נהגים שלא סופרים רוכבי אופניים.
 
חינוך, תשתיות והרתעה אלה הפתרונות לדעתי.
מקומם של רוכבי האופניים על הכביש
21/04/2016 | 16:47
13
72
ולא על המדרכות.
האכיפה החדשה הזו, אם אכן תתממש (ואני מסופק), היא מצוינת.
כי היא תאלץ את הנהגים להבין שהאופניים הם משתמש כביש לכל דבר ועניין, כמו טרקטור, כמו משאית, כמו אופנוע.
הלוואי ויצאו במקביל בקמפיין שמדגיש את המסר הזה, כי כמו שכתבתי בעבר, חוסר המודעות הזו הוא לדעתי הבעיה העיקרית לרוכבי האופניים מצד הנהגים.
שיעשו קמפיין בכלי התקשורת שמראה סימביוזה נורמלית של אופניים וכלי רכב על הכביש, בהמחשה ממדינות נורמליות (שאנחנו הרי רוצים להיות כמוהן...). 
אולי בסוף זה בכל זאת ישתנה.
 
כמה שאתה אופטימי
21/04/2016 | 17:49
4
71
עוד הרבה הרבה לפני אופניים הנמצאים בתחתית שרשרת המזון , אפילו המכוניות בינם לבין עצמם לא עושות חשבון ולא מכבדות אחת את השניה .שדה קרב , גונגל על הכבישים , שדה קטל . חותכים אותך , אין איתות , עוברים באדום מלא !!!! חופשי חופשי כל נהג שני בסמארטפון תוך כדי נהיגה שזה נחשב ליותר מסוכן אפילו מלנהוג בשיכרות והמשטרה ? איפה הם בכלל ? לא משתלטת על כלום . השופטים מקלים ומאוד סלחניים כלפי העבריינים במקום לחמול על הקורבנות . צריך לכתוב צוואה לפני שאתה יוצא מהבית עם רכב וזה שאתה עוד  שווה בן שווים אז מה זה בכלל אופניים בתוך כל זה ? את מי אתה בכלל מעניין ? מי בכלל סופר אותך  ? כל הקמפיינים בעולם שנעשים לנהיגה זהירה כבר שנים לא עצרו או הפחיתו את הקטל בדרכים  כך שאפשר להמשיך לחלום ולקוות אבל מה עד אז ? לכאורה תיאורטית אנחנו כלי רכב לכל דבר ועניין ומקומנו על הכביש , בפועל מדובר בלא פחות מכמעט התאבדות  ורולטה רוסית ובמיוחד בימינו בעידן הסמארטפונים .
אכן,תרבות הנהיגה בישראל היא מהגרועות בעולם!!!
21/04/2016 | 18:00
54
וביחס לצפיפות כלי הרכב אולי הגרועה ביותר!
 הלוואי ואני טועה.
האמת שאתה צודק
21/04/2016 | 19:40
45
ואני לא ממש אופטימי...
מבקש לערער על פסימיות היתר הזו, אמנם יש נהגים פורעי חוק
22/04/2016 | 15:01
1
45
ופרועים אבל לו באמת היתה זו תמונת המצב הגורפת, לא היית יכול לרכוב אפילו יום אחד בכביש מבלי להדרס. בפועל, הצד החיובי של התמונה, רוב הנהגים כן זהירים ושומרי חוק - השאיפה היא לכן לשפר את ההדרכה לנהגים אלו, הרי תאונות רבות נגרמות בתום לב בגלל אי ידיעה, ולא רק להחמיר בענישה לאלו שלא [דבר שממילא קשה לבצע, כפי שאינפי כבר אמר בתחזיתו הקודרת].
ד"א לא רק החוק עומד על הפרק, הרי החוק לא מסדיר באמת את כל היחסים בין משתמשי הדרך, ולא חסרים נהגים שומרי חוק שמסכנים אותך למרות שמירת חוק - לרוב עקב אי ידיעה ולאו דווקא בכוונת זדון - ומנגד לא חסרים עבריינים לכאורה שנזהרים הרבה יותר מהם.
מבקש לערער על הקביעה
24/04/2016 | 10:35
24
שרוב הנהגים זהירים ושומרי חוק.
1. רוב הנהגים פורעי חוק, באופן מוחלט. בכל הכבישים שאני נוהג בהם רוב מוחלט של הנהגים נוהג במהירות גבוהה מהמותר, בין אם זה כביש מהיר, בין עירוני רגיל או בתוך העיר. אני לא מדבר על מטורפים שעוקפים על קו לבן, נוסעים 100 במקום שמותר 50, נוהגים תוך כדי כתיבה בטלפון וכו'. אלה לא הרוב, אבל יש הרבה יותר מידי כאלה.
2. לגבי זהירים - זה כבר מונח יחסי, וקשה להתייחס אליו כי זהירות היא לא מדידה. בהתרשמות שלי מסביבי יש הרבה מאד נהגים פחות זהירים ממני, שכאמור נוסעים מהר מידי, לא מאותתים, עוקפים שלא לצורך, עוצרים במקומות שאסור ומסכנים את התנועה ועוד.
לא בטוח שיש צורך להחמיר את הענישה. מה שכן צריך לעשות הוא להגביר את האכיפה בצורה דרסטית. 
קמפיינים ופרסומות לא ישנו את המצב
21/04/2016 | 18:03
7
52
פשוט יחלק דוחות יותר רוכבים ירכבו בכביש וכך יותר אופניים יפגשו את הפגוש הקידמי של רכב כלשהו 
השקעה בתשתיות והגדלה משמעותית של שבילי האופניים זה הפתרון היחיד שגם ישמור על חיי אדם, זה רק עולה הרבה כסף וגם לא ניתן לבצע בכל מקום 
זה תלוי בתשתיות הקיימות של העיר ולכן גם עם רוצים יש הגבלות
ולא בטוח שביכלל רוצים 
 
 
 
מסכים לגמריא
21/04/2016 | 18:13
6
49
גם עם נטע 88 וגם איתך . לא יעזור כלום , לעולם לא נהיה לא הולכי רגל ולעולם גם לא נוכל באמת להשתלב בין כלי רכב  מבלי לקחת על עצמנו סיכון חיים עצום ולא משנה כמה דוחות או קמפיינים יעשו . אנחנו נופלים בין שני העולמות בקטגוריה העומדת בנפרד בפני עצמה ורק שבילי אופניים עירוניים ובן עירוניים הם הפתרון ההולם . נכון שזה עולה כסף אבל ככל שמספרנו יגדל גם כוחנו והשפעתנו תגדל .
מתחת לפני השטח יש תכנון לשיפור תעבורת האופניים בישראל
21/04/2016 | 20:36
58
גם בשטחים עירוניים וגם בכבישים הבינ-עירוניים.
מכירות האופניים מכל הסוגים עולות והרבה יותר אנשים רוכבים כיום מאשר בעבר. נעשות פעולות להגברת מודעות הנהגים ועוד דברים שיקדמו את הרכיבה.
....ומי שמתייאש שיעבור לקורקינט
אוטוסטרדת האופניים של גוש דן
22/04/2016 | 18:41
4
61
נמצאת בתכנון וחלקים ממנה כבר פועלים וקיימים. מדובר בכ- 180 ק"מ של מסלולי אופניים שייכנסו וייצאו מהעיר אל הפרברים.
אבל... אלה יהיו נתיבים עמוסים באופני עיר, אופנימנוע, ילדים, משוטטים, יוממים (נוסעים לעבודה) בתצורות ומהירויות שונות.
לרוכבב כביש אשר רגיל ל-30-35 קמ"ש יהיה קשה מאד להסתדר על המסלולים האלה.
מה נשאר- לחנך את ציבור הנהגים להתחשב בנו על הכבישים הבינעירוניים.
חג שמח
תוכל לתת עוד פרטים?
23/04/2016 | 20:34
3
33
בעיקר לגי החלקים שפועלים כבר.
 
תודה.
באתר "ישראל בשביל אופניים"
23/04/2016 | 23:16
2
38
תודה, אבל נראה שמדובר בתוואים מתוכננים, לא כאלו שכבר קיימים
24/04/2016 | 15:52
1
25
באופן כללי, זה לא כל כך ברור מהמפות. יש שם גם שני סימונים, סגול וכחול ולא ברור מה זה אומר. אתה יודע במקרה על מקור מידע אחר לדברים אלו?
 
תודה.
תפנה לישראל בשביל אופניים באתר שלהם או בפרצופבוק
24/04/2016 | 22:43
9
לה פלש ואלון-משחק הפנטזיה
20/04/2016 | 22:16
2
75
כמו שצפה רובי מקיואן לפני המרוץ: "ואלוורדה ינצח. יהיה מעניין לראות מי יגיע שני." ואלוורדה שבר בכך את שיא הניצחונות במרוץ. הוא ניצח ב-2006 ובשלוש השנים האחרונות ברציפות. מעניין בכמה גרסאות של המרוץ הוא בכלל השתתף, כי למרות שהוא כבר 15 שנים בערך בדבוקה, אני די בטוח שבחלק גדול מהשנים האלו הוא לא השתתף במרוץ.
במשחק הפנטזיה חלו שינויים חשובים: במנצח ואלוורדה בחרו mrgrin, shakir balik ועבדכם הנאמן. בעקבות בחירה זו ובעקבות כך שנבחרו גם המקומות השני והשלישי במרוץ, אלפיליפ ומרטין, יש לנו מהפך בפסגה. shakir balik עלה למקום הראשון עם 677 נקודות. למקום השני עליתי אני עם 601 נקודות ובמקום השלישי נמצא rubber duck שהוביל במשחק עד עכשיו ויש לו 583 נק'.
ביום ראשון, המרוץ החותם את המשחק, ליאז'-בסטון-ליאז'. חג שמח לכולם.
לגבי ואלוורדה ולה פלש ואלון
21/04/2016 | 09:43
75
בוויקיפדיה באנגלית יש את השגיו של ואלוורדה במרוצים החד-יומיים החשובים בטבלה (בסוף הערך) https://en.wikipedia.org/wiki/Alejandro_Valverde
ניתן לראות כי מ-2005 השתתף ואלוורדה בכל מהדורות המרוץ הבלגי בהן היה יכול להשתתף (10 פעמים התחרה + שנתיים בהן היה מושעה בגלל מעורבותו ב"פרשת פוארטו"). מתוך 10 הפעמים: 4 ניצחונות, פעם אחת מקום שני, פעמיים מקום 7 ושלוש פעמים מקום 20 ומטה.
ב-2003 ו-2004, למרות שכבר היה רוכב בולט בדבוקה (מקום שני באליפות העולם ב-2003) לא השתתף במרוץ.
תודה על ההשקעה
22/04/2016 | 09:23
49
אגב , היה אחד המרוצים היפים העונה 

שרון ( שעסוק כרגע בהמרת דתו )
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
מחסני ממונעים
מחסני ממונעים וקארטינג
פורום טיולים באיטליה
פורום טיולים באיטלה
אופני שחף
אופני שחף
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ