לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1450214,502 עוקבים אודות עסקים

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'חשד לפגע וברח: רוכב אופניים נהרג ליד רהט'
חשד לפגע וברח: רוכב אופניים נהרג ליד רהט
16/02/2019 | 07:27
1
87
מבזק
כתבה
 
יהי זיכרו ברוך.
 
טל.
 
לצפיה ב-'נכתב שהיה חלק מקבוצה שרכבה מאילת'
נכתב שהיה חלק מקבוצה שרכבה מאילת
16/02/2019 | 14:31
84
מתאים למסלול המסורתי של ברווט 400 שיהיה בשבוע הבא.

מפחיד ועצוב.

 
לצפיה ב-'כנס רוכבים בטוח אתמול "הצטיין" בנוכחות דלה של רוכבים'
כנס רוכבים בטוח אתמול "הצטיין" בנוכחות דלה של רוכבים
14/02/2019 | 21:20
1
74
אבל בהצגה יפה של כל הפרטנרים: נת"י, רלב"ד, משטרת ישראל, איגוד האופניים, יב"א. מסתבר שיש הבנה והכרה בזכות הרוכבים להיות על הכבישים.
הקוטרים נשארו בבית. אנחנו נמשיך לפעול.
לצפיה ב-'כל הכבוד על פעילותך'
כל הכבוד על פעילותך
16/02/2019 | 12:01
40
מקווה שכל הנציגים שהיו ובוודאי גם הבטיחו הבטחות יעמדו בהבטחותיהם.
גם מקווה שאחת הבעיות שהועלתה היתה- חוסר ניקוי השוליים ובמיוחד אחרי תיקונים שאז השוליים מלאים חצץ ואפילו גשמי החורף לא מצליחים לסלקם!
  ושוב ,תודה על פעילותך ובהצלחה
לצפיה ב-'רכיבת ימי זיכרון ועצמאות 2019'
רכיבת ימי זיכרון ועצמאות 2019
15/02/2019 | 17:45
51
בשנים עברו (למשל, ההודעה מהשנה שעברה,) "רכבתי"(*) במסלול ברוח ימי הזיכרון (שואה, ולחללי צה'ל) ויום העצמאות.
זו תהיה הפעם התשיעית שארכוב במסלול הזה, בתקופה זו של השנה.
השנה אצא למסלול דומה.

אתרים בהם אעבור:
אנדרטת גווילי אש
הר הטייסים
הקסטל
בית הקברות בקרית ענבים

אצא מצומת נחשון ביום שישי 3 במאי, בשעה 07:00.
אורך המסלול כ 75 ק'מ.
 
(*) במקרה, היו עוד רוכבים שרכבו בכבישים ציבוריים באותו מסלול שבו אני רכבתי.

טל.
לצפיה ב-'prudential ride london, מישהו היה?'
prudential ride london, מישהו היה?
11/02/2019 | 16:14
79
שלום לכם,
עברתי את ההגרלה, ואני מחפש מישהו שכבר היה בזה.
יש כאן מישהו? אולי שמעתם מרוכב שהיה?
תודה,

https://prudentialridelondon.co.uk/events/100/



אילן.
לצפיה ב-'GF - ערבה - עליות'
GF - ערבה - עליות
10/02/2019 | 15:58
2
124
שלום לחברי הקומונה.
שאילה של מתחיל (כביש).
נתונים: בן 40, 90 ק"ג, FTP 308.
רוכב בעיקר שטח, כולל מאניות (90+ ק"ם, 8+ שעות).
בינואר עשיתי צ'ימיצ'ורי דרומי (10 שעות נטו).
החל מדצמבר 18 משלב רכיבות על הטריינר (TACX FLUX S).
אופניים בסיסיות - Merida Scultura 400 2018.

האם יש טיפים להכנות לGF: קסטה (11-28), פלטה(34-50)? 
מעלה העקרבים עשיתי עם אופני הרים + הרבה משקל עליי (ההתחלה של הצ'ימיצ'ורי). 
אודה על כל טיפ.

בתודה מראש
מקס

 
לצפיה ב-'לפי התאור הכל תקין'
לפי התאור הכל תקין
10/02/2019 | 23:15
1
91
קסטה ופלטה - השילוב המושלם שאני איתו כבר שנים
אם כבר עלית את עקרבים באופני שטח אתה מוכן לפחות מנטלית
לצפיה ב-'תודה'
תודה
11/02/2019 | 04:49
27
לצפיה ב-'הסתיימו היום מספר מרוצים באירופה'
הסתיימו היום מספר מרוצים באירופה
10/02/2019 | 23:05
49
בוולנסיה נערך לפני הקטע המסיים של הגברים בטור ולנסיה, מרוץ חד-יומי לנשים באותו מסלול, שהיה היום מישורי והסתיים במספר הקפות בעיר ולנסיה. רכבו שם שתי ישראליות: רותם גפינוביץ סיימה בדבוקה הגדולה של ספרינט הסיום שבו השיגה בת קבוצתה, אליס בארנס הבריטית, מקום שני (המנצחת לוטה קופקי מקבוצת לוטו סודאל). הישראלית השנייה היא אסתר מייזלס שרוכבת עבור הקבוצה הבלגית Health Mate - Cyclelive Team וגם היא סיימה באותה דבוקה.

בטור הגברים בוולנסיה ניצח יון איזגירה מקבוצת אסטנה. בן הרמנס סיים במקום ה-14 בדרוג הכללי. בספרינט הסיום היום היה ניתן לראות כמה חסר תוחלת הוא ניסיונם של הספרינטרים מהרמה השנייה להיאבק בספרינטרים הבכירים. הייתה נפילה כמה מאות מטרים לסיום ונשארו מקדימה רק כ-20 רוכבים, רובם המכריע ספרינטרים שיכלו להיאבק ללא הצפיפות הרגילה בספרינטים. חמשת הראשונים: חרונוואגן, קריסטוף, מזגץ, טרנטין ובוהאני הגיעו בפער של כמה מטרים טובים מהמקום השישי. נרשם להם אותו זמן אך הפער היה גדול. הספרינטר הנורבגי של האקדמי, אנגר, הגיע שביעי. זה לא רע, אבל הסך הכל של הקבוצה הוא לדעתי מאכזב.
כנ"ל גם במרוץ הקטעים שהסתיים בדרום צרפת בניצחונו של התקווה הצרפתית הבאה, כריסטוף לאפורט, מקבוצת קופידיס. גם שם האקדמי לא בלטו למרות שהשתתפו במרוץ רק 5 קבוצות וורלד טור. בעוד יומיים הם מזנקים למרוץ של 6 קטעים בקולומביה.
לצפיה ב-'תזכורת: כנס בטיחות רכיבת כביש - יום ד' 13/2 בשעה 18:00'
תזכורת: כנס בטיחות רכיבת כביש - יום ד' 13/2 בשעה 18:00
07/02/2019 | 18:52
1
56
לצפיה ב-'למי שמתכוון להגיע- בבקשה להירשם לקבלת אישור כניסה'
למי שמתכוון להגיע- בבקשה להירשם לקבלת אישור כניסה
09/02/2019 | 09:54
29
הסיור בנת"י מתחיל ב 17:30
לצפיה ב-'היום מתחיל הטור של ולנסיה'
היום מתחיל הטור של ולנסיה
06/02/2019 | 11:12
39
מרוץ קטעים של 5 ימים. היום נג"ש של 10 ק"מ. כמעט כל המסלול מישורי, בסוף עליה.
שידורים ישירים ביורוספורט: היום ב-15:00 עד 16:30, וכנ"ל גם בימים האחרים (לפעמים מתחיל ב-15:30) ושידורים חוזרים בכל מיני שעות.
רוכבים חזקים רבים משתתפים במרוץ. הבולטים שבהם הם אלוף העולם המכהן, אלחנדרו ואלוורדה מקבוצת מוביסטאר ומנצח הטור דה פראנס, גראיינט תומאס, מקבוצת סקיי.
גם האקדמי משתתפים. המוביל כנראה הוא בן הרמנס וגיא שגיב הוא הישראלי התורן.
לצפיה ב-'Vuelta a Mallorca'
Vuelta a Mallorca
31/01/2019 | 18:13
3
90
אם אני מבין נכון, אז היום הראשון התחיל ברגל שמאל עבור ICA, כיוון שרוכבים משתי קבוצות פרו-קונטיננטל שמתחרות ב ICA על הכרטיס ל TDF בשנה הבאה הגיעו למקום הראשון והשני וצברו מס' יפה של נק' UCI.
 
לצפיה ב-'יעדי ישראל אקדמי הם קצת יומרניים לדעתי'
יעדי ישראל אקדמי הם קצת יומרניים לדעתי
01/02/2019 | 09:37
1
81
לא יודע אם אין פה ניסיון לגייס ספונסרים ישראלים או משהו אחר בסגנון.
אם נלך לדרוג הקבוצות הנוכחי של אתר פרוסייקלינג סטאטס (לא דרוג UCI)  https://www.procyclingstats.com/rankings/me/pcs/te...
נראה שחמש קבוצות: קופידיס, וונטי-גרופ גובר, אנדרוני, דירקט אנרג'י ורומפוט הן קבוצות מהדרג של האקדמי שנמצאות לפניה בדרוג. יכול להיות שהדרוג של ה-UCI קצת שונה, אך ההבדל לא יכול להיות משמעותי יותר מדי. כל הקבוצות האלו הן גם ממדינות שבהן מתרחשים רוב המרוצים בעלי הניקוד: צרפת, איטליה ובלגיה. רק ספרד חסרה פה ברשימה והמרוצים בספרד הם "קלים" יותר מבחינת ההתאמה של הרוכבים הזרים מול הרוכבים המקומיים. 
הטענה שלי היא שבמרוצים שנערכים בצרפת, מצטיינים הצרפתים, באיטליה האיטלקים ובבלגיה - הבלגים. גם בגלל שהם רבים יותר מבין הרוכבים וגם בגלל ההיכרות שלהם עם המסלול ועם הדינמיקה של המרוצים המקומיים באותה ארץ. 
זה שיש לאקדמי השנה 2-3 רוכבים מכל מדינה כזאת לא נותן הרבה חוץ מייצוגיות ויכולת פנייה להזמנה ממארגני המרוצים  בהסתמך על כך שיש להם רוכבים מקומיים. אני לא אומר שהאקדמי לא יעשו השנה תוצאות יפות פה ושם וגם שאולי יצברו לא מעט נקודות UCI. אך לדעתי, המטרה של לעבור שתיים מתוך שלוש הקבוצות הצרפתיות: קופידיס, וונטי-גרופ גובר ודירקט אנרג'י, לא תושג.
לצפיה ב-'ניקוד UCI של 10 רוכבים ראשונים'
ניקוד UCI של 10 רוכבים ראשונים
01/02/2019 | 21:07
63
הסכום של ניקוד ה UCI של 10 הרוכבים הראשונים בכל קבוצה, נכון לעכשיו:
 
Direct Energie 4999
Cofidis 4319
Wanty–Groupe Gobert 3811
Israel Cycling Academy 3132
Androni Giocattoli - Sidermec 2763
Roompot - Charles 2719
Sport Vlaanderen - Baloise 2190
 
כאשר אצל דירקט אנרג'י, 1700 נק' מתוך ה 5000 הן של ניקי טרפסטרה שעבר אליהם השנה.
לצפיה ב-'ועכשיו מתקיים החד-יומי גרנד פרי מרסלייז'
ועכשיו מתקיים החד-יומי גרנד פרי מרסלייז
03/02/2019 | 14:39
45
האקדמי מתמודדים בעיקר מול קבוצות בדרג שלהם, כולל הקבוצות הצרפתיות בהן הן רואות את יריבותיהן העיקריות. גיא ניב מייצג את הרוכבים הישראלים.
לפי הצילומים בטוויטר https://twitter.com/hashtag/GPLM2019?src=hash, קר במרסיי.
לצפיה ב-'בשבת - מרוץ בית גוברין'
בשבת - מרוץ בית גוברין
30/01/2019 | 20:18
5
74
על פי אתר תאוצה המארגן את המרוץ נרשמו 313 רוכבים וזאת לאחר שדחו את סיום ההרשמה ביומיים בגלל מיעוט יחסי של נרשמים. לדעתי, זה מספר משתתפים די דומה למה שהיה בשנים הקודמות.
בראשית התקנון, מפרסמים המארגנים והאיגוד כי "איגוד האופניים והמארגנים אינם אחראים לכל נזק שייגרם לרוכבים. התחרות מתקיימת בכבישים פתוחים ולכן המסלול אינו סטרילי." לא ברור לי האם המרוץ באמת מתקיים בכבישים פתוחים או שמדובר בשורה שרק נועדה להגן על המארגנים והאיגוד מבחינה משפטית. בסוף התקנון מפורטות הנקודות הבעייתיות בכביש מבחינת בורות בכביש, פניות חדות וכו' - למען בטיחות הרוכבים. הזינוק והסיום, כרגיל, מהכניסה לפארק בריטניה, בסמוך למושב שריגים ליאון.
גברים עילית והג'וניורס מזנקים בשעה 07:00 ל-5  הקפות של 24.5 ק"מ, כלומר 122.5 ק"מ במצטבר. אמנם בתקנון רשום שהזינוק הוא ב-08:00, אבל זה נראה לי כמו מסמך לא מעודכן. באתר "תאוצה" רשום 07:00 וזה נראה לי סביר יותר. 2 דקות אחרי העילית מזנקים עילית נשים ורמה 1 ל-4 הקפות.
מזג אוויר צפוי להיות קריר בטמפרטורות 7-17 מעלות.

 
לצפיה ב-'רשימת המשתתפים'
רשימת המשתתפים
31/01/2019 | 10:03
55
עשיתי עבודה והעברתי את רשימת המשתתפים מאתר "תאוצה" לאקסל. הרשימה מסודרת לפי א-ב של קטגוריות ואחר כך לפי שם הקבוצה. הוספתי עמודת מיספור כדי שיהיה ניתן לראות כמה רוכבים יש בכל קטגוריה.
אפשר לראות מהרשימה שלעילית גברים אמורים לזנק 30 רוכבים ובתוספת 25 ג'וניורס זה אמור להביא לדבוקה מכובדת של 55 רוכבים. ממה שנראה לי המרוץ פתוח לגמרי. סייקלינג אקדמי שלחו את התותחים הישראלים שלהם לארגנטינה, ספרד וצרפת וכאן נשארו רוכבי קבוצת העתודה שלהם. יש כמה קבוצות עם מספר גדול יחסית של רוכבים ונקווה שיהיה מרוץ מעניין.
גם בעילית נשים המרוץ פתוח. שלוש הרוכבות ששלטו בשנים האחרונות במרוצים: עומר שפירא, רותם גפינוביץ ופז בש, לא נמצאות ברשימה. במרוץ אורים הפגינה רוני פישמן כושר מצוין והיא נראית לי כמועמדת לניצחון.
בולטת בגודלה דבוקת הקדטים - 53 רוכבים. לא בדקתי מה היו המספרים בשנים הקודמות אבל זה נראה לי נתון מעודד. הדבוקה הגדולה ביותר היא של קטגוריית רמה 1 שכוללת 70 רוכבים. גם שם צפוי קרב מעניין.
לצפיה ב-'רוכב מעניין ברמה 1-סטיב מקיואן מאמן נבחרת ישראל בוולודרום'
רוכב מעניין ברמה 1-סטיב מקיואן מאמן נבחרת ישראל בוולודרום
31/01/2019 | 13:40
69
כתבה ב-ynet מלפני 10 ימים על החתמתו.
לצפיה ב-'המנצחים: גברים - ההולנדי קוס ירון קרס, נשים - רוני פישמן'
המנצחים: גברים - ההולנדי קוס ירון קרס, נשים - רוני פישמן
02/02/2019 | 18:24
1
60
בגברים ראיתי רק את ה-200 מטרים האחרונים, העליה מהסיבוב לקו הסיום. הגיעו 4 רוכבים ביחד לסיבוב. רותם טנא מ-IGP, שזו השנה הראשונה שלו בג'וניורס, הוביל את הספרינט. ראשון ניסה לעקוף אותו ניר גבאי מקבוצת העתודה של האקדמי. ואז הרוכב ההולנדי עקף את שניהם בספרינט חזק מאוד וניצח בצורה ברורה. גבאי סיים שני ומיד אחריו, בזמן זהה, טנא. עומר להב מ-IGP, סיים רביעי (ושלישי בעילית) בפיגור של שניה אחת. יש שתי תמונות מהספרינט הזה בפייסבוק של האיגוד. ההולנדי (בתלבושת שחורה) רכב עד לא מזמן בקבוצת קונטיננטל הולנדית. https://en.wikipedia.org/wiki/Koos_Jeroen_Kers
לצפיה ב-'גברים רמה 1 ועילית נשים'
גברים רמה 1 ועילית נשים
02/02/2019 | 18:46
65
היה מרוץ ללא בריחות משמעותיות. הרבה ניסיונות בריחה אבל מעט הצלחות. קבוצת דינמו רייסינג הייתה מעורבת בחלק גדול מהניסיונות האלו. ויקטור קיטייב ואביחי גרינברג, שניהם מדינאמו, היו רוב ההקפה השנייה בבריחה של 2, אבל המקסימום שהיה להם היה 40 שניות והם נתפסו לפני עליית המים. לבריחות שנוצרו אחר כך היה מקסימום 20 שניות פער והן נסגרו. בהקפה האחרונה, הקטע ממושב עגור ועד עליית המים וגם עליית המים כמובן, פירקו את הדבוקה והיא הגיעה במקבצים לקו הסיום.
במרוץ ניצח גיל קיבץ מטים ספורט קליניק שהקדים בספרינט ב-2 שניות את גיא שרון מקבוצת XXX ואת תום יצחקי מ-IGP.
רוני פישמן (נבחרת ישראל), שניצחה בעילית נשים, רכבה עם שלושת המנצחים עד 100 מ' לסיום ולמרות שנתנה ספרינט טוב, סיימה רביעית במקצה, בפיגור של 4 שניות מהמנצח. שנייה הגיעה פז בש (IGP) באחד מהמקבצים הבאים, בפיגור של 24 שניות מרוני פישמן. שלישית סיימה מרים בר-און (נבחרת ישראל) בפיגור של מעל ל-5 דקות מהמנצחת.
לצפיה ב-'כתבה מעולה של אור דיין ב"שוונג" על המרוץ'
כתבה מעולה של אור דיין ב"שוונג" על המרוץ
05/02/2019 | 10:24
39
לצפיה ב-'אופני הרים או כביש?'
אופני הרים או כביש?
31/01/2019 | 11:37
6
57
בן 60 ,110 קג,לא בכושר ,רוצה לקנות ולהשתמש בריצותיו הקצרות יחסית בעיר (יש עליות) באופניים *לא* חשמליות. מה עדיף? כביש /הרים?
לצפיה ב-'אופני עיר טובות, או זנב קשיח (הרים) עם צמיגים דקים וחלקים'
אופני עיר טובות, או זנב קשיח (הרים) עם צמיגים דקים וחלקים
31/01/2019 | 13:15
4
27
לצפיה ב-'שלדת אלומיניום, גלגלים חזקים מספיק, הילוכים לעליות ואוכף נח'
שלדת אלומיניום, גלגלים חזקים מספיק, הילוכים לעליות ואוכף נח
31/01/2019 | 13:17
3
22
לצפיה ב-'דוגמות לדגמים אפשריים'
דוגמות לדגמים אפשריים
31/01/2019 | 13:53
2
54

דוגמות לאופני עיר מהסוג שהתכוונתי אליהם, חפש למשל
Specialized Sirrus
או
Cannondale Quick
אין להם בולם הידראולי, וזה חוסך משקל ומורגש בעליות, אבל זה גם אומר שתצטרך להזהר ולא להתנגש בשפות מדרכה.
 
 
וגם אופני זנב קשיח (הרים) יכולים להיות בסדר, רק תחליף להם את הצמיגים לצמיגי עיר מהירים, דקים יותר וחלקים (בלי קוביות על הצמיג).
לצפיה ב-'באיזה שיעור לערך קל יותר לרכב בעירבצמיגי כביש לעומת הרים'
באיזה שיעור לערך קל יותר לרכב בעירבצמיגי כביש לעומת הרים
03/02/2019 | 16:43
1
27
בערך, והאם תלוי בעיקר בעוד אלמנטים? מבחינת קלות
לצפיה ב-'לדגמים שעליהם המלצתי יש גלגלים וצמיגי כביש'
לדגמים שעליהם המלצתי יש גלגלים וצמיגי כביש
03/02/2019 | 22:59
28
 
אופני הרים יהיו איטיות יותר מאופני כביש. עד כמה? תלוי במפרט ובתוואי שאתה רוכב בו.
 
אין לי זמן לתת פירוט מלא, אבל הנה כמה אספקטים שאתה יכול לשקול:
בטיחות מעל הכל:
ברכיבה בין מכוניות בעיר - אתה רוצה שהראש יהיה למעלה כדי שתבחין מוקדם מספיק בכל המכוניות והולכי הרגל סביבך וברמזורים. זה נותן יתרון דווקא לאופניים שניתן לשבת בהם זקוף יותר.
ועוד בטיחות:
רוחב כידון גדול יותר מאפשר שליטה מדויקת יותר בקלות גדולה יותר.
ועוד בטיחות:
אתה רוצה ידיות בלם שיאפשרו זמן בלימה מהיר ככל האפשר. בחירום, כל עשירית שניה חשובה. הכבישים בתוך העיר הם ג'ונגל.
 
חוזק המזלג, וחוזק הגלגלים. יצרנים ובעלי חנויות יגידו לך שאין בעיה במשקל 110 ק"ג. אבל אני כבר ראיתי רוכבים במשקל הזה גורמים לקריסת גלגל קל בכניסה במהירות אל תוך בור בכביש. בעיר יש מכסי בורות ביוב בתוך הנתיב ושפות מדרכה, וכשאתה רוכב בתוך התנועה, לפעמים לא ניתן לסטות מהמסלול וחייבים להכנס אל תוך הבור, ולכן לדעתי עדיף שיהיו גלגלים חזקים (פשוטים ולא יקרים זה בסדר) עם לפחות 24 שפיצים. אם הולכים על אופני כביש, אז אולי כדאי גם מזלג חזק, משהו כמו של אופני סייקלוקרוס שגם הגאומטריה שלהם יותר מותאמת לישיבה טיפה זקופה יותר, אבל לגבי זה אני פחות בטוח.
 
הדגמים שהמלצתי עליהם לוקחים בחשבון את כל זה, הם מותאמים לעיר, אבל מהירים מאופני הרים בתוך העיר.
לצפיה ב-'אופני תיור מחוזקות כמו ה thorn nomad'
אופני תיור מחוזקות כמו ה thorn nomad
06/02/2019 | 08:32
30
או santos travel master 26.
גלגלי 26 אינצ חזקים יותר ונוחים יותר לתמרון בעיר (על מדרכות, בלימה והאצלה וכו).
צמיגים 26X1.75 עדיף של שוולבה (מרתון)
לצפיה ב-'כיוון קאדנס ב-VDO M5'
כיוון קאדנס ב-VDO M5
27/01/2019 | 13:13
4
62
קניתי את המחשבון הנ"ל והקאדנס מופיע בקטן בימין למעלה.
 לא הצלחתי לקבל פתרון בסנף של רוזן מינץ.
1) התוצאות אינן אמינות אני רוכב שנים ומכיר את מהירות הסל"ד שלי והתוצאות במחשבון החדש מראות 120 כשאני לפי ניסיוני בערך על 30 או 40.
איך מכוונים כדי לקבל תוצאה אמינה?
2) האם יש אפשרות שהתצוגה של הקאדנס תהיה יותר במרכז(ולא בימין למעלה!)?
                         תודה מראש לכל העונים.
לצפיה ב-'קאדנס זה מספר סיבובי ציר מרכזי (פדלים) בדקה'
קאדנס זה מספר סיבובי ציר מרכזי (פדלים) בדקה
27/01/2019 | 22:59
1
49
אין יותר מדי מה לכוון. החיישן סופר סיבובים בדקה (או ב 10 שניות ומכפיל ב 6 או משהו כזה). אם הרכבת נכון את החיישן, אז תקבל תוצאה נכונה. אם לא, אז המכשיר תקול.
 
לא סביר שהקאדנס שלך הוא 30. זה אומר שלוקח לך שתי שניות שלמות לעשות סיבוב אחד עם הפדל. אף אחד לא רוכב ככה. לפחות לא מישהו שאני ראיתי.
לצפיה ב-'פעם'
פעם
28/01/2019 | 10:21
56
עבדתי במפעל שעל שולחן המהנדס הראשי היה שלט (באנגלית)
" אם הכל נכשל - קרא את ההוראות"
 
במילים פשוטות הכל ב חוברת ההוראות של השעון.
בהצלחה
לצפיה ב-'כיוון הסנסור'
כיוון הסנסור
29/01/2019 | 21:40
1
34
 ישנם מצבים שבהם המגנט לא ממוקם נכון מול הסנסור או רחוק מידי או בצד וזה יוצר מצב שבוא הסנסור לא יוצר מגע באופן רציף אלה רוטט ומראה חיווי של מספר גבוהה של סיבובים מהקריאה האמיתית. לדעתי כיוון נכון פותר את התופעה בדרך כלל. גם 30-40 נראה לי שגוי ומתאים יותר לקלנועית של אפיקים ברחבי הקיבוץ
בהצלחה 
לצפיה ב-'30/40 זה רק דוגמא לניסיון תגובת המחשבון'
30/40 זה רק דוגמא לניסיון תגובת המחשבון
29/01/2019 | 22:01
35
הסנסור צמוד חזק באזיקונים.!
תקול או כיוון כלשהו של השעון שאיני יודע לעשות נראה לי יותר הגיוני.
לצפיה ב-'למי שלא עוקב בפייסבוק: ICA הודיעו שיתחרו גם השנה בג'ירו'
למי שלא עוקב בפייסבוק: ICA הודיעו שיתחרו גם השנה בג'ירו
25/01/2019 | 18:01
2
47
לצפיה ב-'והיום האקדמי פותחים את העונה בזינוק לטור סן חואן בארגנטינה'
והיום האקדמי פותחים את העונה בזינוק לטור סן חואן בארגנטינה
27/01/2019 | 15:52
1
40
הישראלי שמזנק שם הוא עומר גולדשטיין.
שידור חי ביורוספורט 2 ב-23:30.
בהקשר של הג'ירו, המארגנים הזמינו את האקדמי, כפי שהם צפו מראש, לטירנו-אדריאטיקו ולמילאנו-סן רמו. לסטרדה ביאנקה לא הזמינו.
לצפיה ב-'כתבה על קטע 2 וואלטה סן חואן ב"ישראל היום"'
כתבה על קטע 2 וואלטה סן חואן ב"ישראל היום"
29/01/2019 | 15:18
29
לצפיה ב-'מאמר בבייקפאנל אודות הבחירות לאיגוד האופניים'
מאמר בבייקפאנל אודות הבחירות לאיגוד האופניים
24/01/2019 | 09:11
67
המאמר עורר גם תגובות של מעורבים ובלתי מעורבים.
שתי האגורות שלי, בתור מי שאינו קשור לאף קבוצה: אין ספורט תחרותי ללא קבוצות. הקבוצות הן אלו שצריכות לנהל את האיגוד כי טובת הקבוצות היא טובת האיגוד. אם תהיינה קבוצות חזקות עם מאמנים טובים, יש סיכוי שהענף התחרותי יתקדם.
לצפיה ב-'הודעה על כנס רוכבים !!!'
הודעה על כנס רוכבים !!!
23/01/2019 | 21:25
88

לכל הרוכבים,
כנס לבטיחות רוכבי אופניים יתקיים ביום רביעי 13/2/2019 בשעה 18:00
במשרדי חב' נתיבי ישראל, שדרות אריאל שרון ,אור יהודה
בכנס ישתתפו נציגי איגוד האופניים, נת"י (לשעבר מ.ע.צ), משטרת ישראל ומשרד התחבורה
הרוכבים מוזמנים לשיח פתוח בו יוכלו לשאול שאלות ולהעלות רעיונות לשיפור בטיחות הרכיבה בכבישי ישראל
להלן טופס הרשמה לכנס https://form.jotform.me/90211397149457
 
לצפיה ב-'רוכב נהרג מפגיעת אוטובוס בירושלים'
רוכב נהרג מפגיעת אוטובוס בירושלים
22/01/2019 | 10:13
1
97
מבזק על התאונה
מבזק ההודעה על מותו
 
יהי זיכרו ברוך.
 
טל.
לצפיה ב-'פורסם שמו'
פורסם שמו
22/01/2019 | 18:09
80
כתבה ב mynet.
 
טל.
לצפיה ב-'מלכי העליות של ישראל'
מלכי העליות של ישראל
17/01/2019 | 02:18
10
179

ישראל היא קטנה, ואין בה הרבה קטעי טיפוס גדולים. לכן קיימת תחרות גדולה בסטראבה על מעט הקטעים הקיימים. העליות הגדולות מושכות אליהן את המטפסים החזקים שגרים באזור. ויש מטפסים חזקים במיוחד, כולל רוכבים מקצועיים כמו גיא ניב למשל, שמתחרים בינהם ומנסים לצבור כמה שיותר קומ-ים בקטעי עליות כאלה.

התוצאה היא שנוצרה מעין ליגה של מטפסים מכל השנים שבהן סטראבה הייתה קיימת. רק מטפסים חזקים (יחסית לחובבים) מסוגלים לקחת קום בקטעים האלה. ובמקומות הראשונים בליגה - הרוכבים שמחזיקים בהכי הרבה קומים, נמצאים גיא ניב, גיל קאשי, גיא לשם וניב ליבנר.

התמונה המצורפת היא של טבלת _כל_ הרוכבים הישראלים שמחזיקים קום בעליית כביש בקטגוריה 3 ומעלה בישראל. כדי להכין את הטבלה הזו משכתי מסטראבה את כל קטעי העליות בקטגוריה 3, 2, 1 ו HC שקיימות בישראל.

מחר, אם יהיה לי מספיק זמן פנוי, אני אפרסם גם את טבלת הרוכבות.
לצפיה ב-'מלכות ההר'
מלכות ההר
17/01/2019 | 11:21
125
 
זו הטבלה המקבילה עבור הנשים
בדיוק כמו אצל הגברים, היא כוללת את כל הנשים שמחזיקות בקום בעליה מקטגוריה 3 ומעלה, אבל רק בעליות בהן רשומות בסטראבה מספר גדול מספיק של רוכבות כדי להבטיח שהתחרות על הקום בעליה הזו הייתה גדולה מספיק.
לצפיה ב-'מרשים מאד, אפשר לקבל גם את הרשימה של העליות בהן מדובר?'
מרשים מאד, אפשר לקבל גם את הרשימה של העליות בהן מדובר?
17/01/2019 | 11:30
8
37
לצפיה ב-'כל העליות בארץ. אתה רוצה את רשימת כל העליות שקיימות בישראל?'
כל העליות בארץ. אתה רוצה את רשימת כל העליות שקיימות בישראל?
17/01/2019 | 19:59
7
96
 
אני אשמח לעזור לך.
סטראבה נותנת אפשרות למפתחים למשוך מידע ממאגרי הנתונים שלהם, ואני משכתי מידע על כל הסגמנטים של עליות מקטגוריה 3 ומעלה שקיימות בארץ, בלי לפספס אפילו עליה אחת.
אח"כ עברתי על כל סגמנט בנפרד וסיננתי החוצה סגמנטים שכדי להתחרות בהם צריך לעבור על החוק (לטפס ביער ירושלים בכביש חד סטרי נגד כיוון התנועה, לרכב דרך רמזורים ברח' חורב בדרך לאוני' חיפה), או סגמנטים מסוכנים - כמו עליה באמצע השומרון, קרוב לשכם.
ואז קיבצתי סגמנטים חופפים, כי בעליות היותר פופולריות אנשים פתחו כמה סגמנטים בסטראבה עבור אותה העליה. רוכב שלקח 2 קומ-ים ב 2 סגמנטים חופפים שהם בעצם אותה העליה, רשמתי לזכותו רק קום אחד שם.
 
אם זו הרשימה שאתה רוצה, אז פנה אלי בהודעה פרטית.
לצפיה ב-'נראה יפה מאוד!'
נראה יפה מאוד!
18/01/2019 | 16:31
6
69
אני בזמנו התעניינתי בסיווג של העליות.
בטור יש לכמה עליות סיווג שלפעמים נובע מה"מיתיות" של העליה.
עליות עם "עבר" מקבלות סיווג חוצה-גבולות.
 
זה ההסבר, וזה מה שיצא לי.
 
טל.
לצפיה ב-'תודה. אלה העליות הגדולות בישראל:'
תודה. אלה העליות הגדולות בישראל:
18/01/2019 | 18:53
5
100

תודה, שמח לראות אותך כותב בפורום הזה.
 
בסטראבה הקטגוריות הן עפ"י הפרש הגבהים בין נק' ההתחלה לסיום.
 
הפרש גבהים של מעל ל 800מ - HC
640מ-800מ - זו קטגוריה 1
320מ-640מ - קטגוריה 2
160מ-320מ - קטגוריה 3
80-160מ - קטגוריה 4
 
הטיפוס המצטבר יכול להיות גדול יותר (מחשבים רק לפי הפרש הגבהים בין נק' ההתחלה לסיום).
 
מבין העליות המדורגות שרשומות בישראל, הגדולות ביותר הן:
מחורשת טל עד לחרמון - הפרש גבהים של 1520 מ'
מחד נס עד לבנטל - 1300מ'
צומת לידו עד הגבעה הצרפתית - 1145מ'
ים המלח - ערד - 880מ'
עליית ורד הגליל ועכברה (מהכנרת לצומת עין זיתים מעל צפת) - 870מ'
 
לצפיה ב-'תיקון: גם גונן לבנטל - 1015מ'
תיקון: גם גונן לבנטל - 1015מ
18/01/2019 | 20:33
23
לצפיה ב-'זה מראה יותר על סטראבה מאשר על כל דבר אחר'
זה מראה יותר על סטראבה מאשר על כל דבר אחר
18/01/2019 | 21:01
3
93
הפרש הגבהים בין ההתחלה לסיום, כפי שכתבת, יכול להטעות מאוד.
 
לפי דעתי, מחד נס (אני מניח שהכוונה לצומת בית צידה) לבנטל זו "עליה" מומצאת, כי רוכבים רכבו את המסלול הזה, והגדירו שם סגמנט.
אפשר להמציא עליה מים המלח ועד לחרמון.
 
באותה מידה (אולי אפילו יותר קביל) אפשר להגדיר עליה שכולה על כביש 98:
מצומת מעגן ועד אזור צומת בשן (צומת בשן עצמו קצת נמוך מאיזו נקודה על הכביש שקצת לפניו.)
למרות שבעיני, במקרה הזה, יותר נכון להתחיל דוקא בחמת גדר.
לצפיה ב-'אני מסכים איתך'
אני מסכים איתך
19/01/2019 | 01:13
64
 
יש עוד קריטריון שסטראבה קבעו שלא סיפרתי לך עליו - כדי שסגמנט יחשב כעליה מדורגת בסטראבה, הוא צריך להיות בשיפוע ממוצע של לפחות 3%.
בלי המגבלה של השיפוע הממוצע, גם קטע רכיבה מחיפה לבנטל היה נחשב כעליה מדורגת. ולכן סגמנט מחמת גדר לבנטל שכולל בתוכו גם הרבה רכיבה מישורית, או בשיפוע מאוד מתון, לא יחשב כעליה מדורגת בסטראבה.

אבל כן, אני מסכים איתך שזה ככה בעולם של הסטראבה, כי ככה סטראבה בחרו להגדיר את זה, והיה אפשר להגדיר אחרת.
לצפיה ב-'גונן לבנטל - לא בטוח'
גונן לבנטל - לא בטוח
21/01/2019 | 21:04
54
השם "רמת הגולן" מטעה, רמה נתפסת כמישור, והיא אכן קרובה למישור, רק - משופע ואם מדרום לצפון מגמת העלייה איטית מאוד, ממערב למזרח דווקא ברורה למדי. לכן כביש 98 שהזכרת לא מתאים כי העליה מתונה מדי אחרי מבוא חמה.
 
לצפיה ב-'גונן-בנטל 5% ממוצע'
גונן-בנטל 5% ממוצע
21/01/2019 | 22:49
29
לצפיה ב-'מה הטעם במחשבון רכיבה ללא טמפרטורה ו/או קאדנס'
מה הטעם במחשבון רכיבה ללא טמפרטורה ו/או קאדנס
13/01/2019 | 22:10
7
101
רוב המחשבונים הם היום כאלו ואני מתלבט מה לרכוש.
 יש המלצות?
           תודה לכולם.
לצפיה ב-'השאלה הראשונה... למה אתה צריך מחשבון רכיבה?'
השאלה הראשונה... למה אתה צריך מחשבון רכיבה?
14/01/2019 | 18:48
6
90
לפעמים אני רוכב בלי בכלל להסתכל... מצידי שיהיה זרוק בכיס מאחור.
מעקב אחרי מרחק? ניתוח בדיעבד? חישוב בלאי/תחזוקה? אימון? חישוב מרחק בין נקודות מים?
לצפיה ב-'תגובה מוזרה...'
תגובה מוזרה...
14/01/2019 | 21:24
5
87
כל רוכב אופניים שאני מכיר רוצה לדעת בזמן אמיתי את מהירות הרכיבה את הקאדנס(על חשיבות הקאדנס כדאי לך לקרוא!),המרחק וכו'...
 פעם ראשונה שאני נתקל בתגובהכל כך מוזרה!
לצפיה ב-'קאדנס אפילו קודם למהירות'
קאדנס אפילו קודם למהירות
14/01/2019 | 21:58
3
85
הסיבה היחידה שהתקנתי ספידומטר באופניים ב-2005 היתה בשביל הקאדנס - לפני כן לא טרחתי בכלל למדוד מהירות.
גם מד דופק חיוני.
מהירות, מרחק - במקום השלישי.
אני משתמש כרגע בWAHOO, רצועת דופק עם אפליקציה. יש להם גם מד קאדנס אבל אותו אין לי לצערי. האפליקציה מאפשרת לראות הכל בזמן אמת, אבל על חשבון זה די זוללת סוללה - 3 וחצי שעות בערך. כשהתצוגה כבויה, יכול להחזיק  גם ברווט שלם.
לצפיה ב-'מה דעתכם על המחשבון הבא?(בקישור)'
מה דעתכם על המחשבון הבא?(בקישור)
16/01/2019 | 12:24
2
64
לצפיה ב-'תמונת המחשבון'
תמונת המחשבון
16/01/2019 | 12:34
1
73
לצפיה ב-'תמונה נוספת'
תמונה נוספת
16/01/2019 | 12:42
36
לצפיה ב-'התשובה לכאורה טרוויאלית, אבל היא מכתיבה את ההמלצה.'
התשובה לכאורה טרוויאלית, אבל היא מכתיבה את ההמלצה.
15/01/2019 | 10:43
85
כי בפועל לכל אחד תשובה קצת שונה.
אני נתחלתי עם מד מהירות פשוט כי זה עניין אותי אז.
כיום, עם מכישירי GPS, אני מחלק את מה שמעניין אותי בצורה שונה. רכיבות לעבודה שמשמשות גם כרכיבות אימון, מעניין יותר הסל"ד וההספק. המהירות פחות מעניינת ואם אני רוכב על אופניים בלי מד הספק, אז אני מקליט את הרכיבה, אבל לא מעניין אותי כל כך מה המהירות תוך כדי הרכיבה.
ברכיבות שטח ארוכות, מעניין אותי מרחק, קצב כללי, אפילו שעה ביום... אין לי בכלל מד קאדנס על האופניים. ואם זה אופני סינגל ספיד... אז נתון כמו סל"ד יכול להעיד על רמת עייפות, אבל הוא חסר משמעות כשלעצמו.
 
בגלל זה הצקתי עם שאלה בסיסית. למה? כשתהיה לך תשובה טובה, הפתרונות יגיעו. מכשירים פשוטים בעשרות שקלים לעומת שעונים מתקדמים מעל אלף ש"ח. יש טווח מאוד גדול... תגדיר צרכים.
לצפיה ב-'ברווט 200 הסתיים בהצלחה, בשפע משתתפים'
ברווט 200 הסתיים בהצלחה, בשפע משתתפים
13/01/2019 | 13:03
178
מגן-מצפה רמון-מגן, הבוקר היה קפוא, 2 מעלות נמדדו ברביבים לפני זריחה, הרוח היתה כרגיל למסלול הזה לפנים כל הדרךבשני הכיוונים, אבל למזלנו קלה.
לצפיה ב-'לרוכב החסכן והנוסטלגי'
לרוכב החסכן והנוסטלגי
10/01/2019 | 18:00
5
172
לרגל תאונה נאלץ להיפרד (בצער) מהענף.
מציע אופני ווינטג' פיג'ו (שילדת כרומאלוי 501) משנות השמונים של המאה הקודמת, במצב לשיפוץ ושימור, וכן ביגוד ונעלי רכיבה (מס' 43)
 
ד"ר אבנר רשף
050-353-8936
 
 
לצפיה ב-'אולי.'
אולי.
13/01/2019 | 10:17
1
94
אעביר את התמונה והפניה למישהו שאוסף"יצורים כאלו"
לצפיה ב-'ד"ר, שאלה:'
ד"ר, שאלה:
20/01/2019 | 11:49
2
58
אתה מפסיק לרכב בגלל מגבלה פיזית בעקבות התאונה, או שזאת החלטה שלך שנובעת מהסיכון ברכיבה?
בכל מקרה זו הודעה מצערת.
כל טוב לך.
לצפיה ב-'פרישה מרכיבה וכנס "רוכבים בטוח" '
פרישה מרכיבה וכנס "רוכבים בטוח"
20/01/2019 | 14:10
1
58
שילוב של 3 סיבות:
1. רפואית: תאונת דריסה שגרמה לי שבר בעמ' השדרה
2. וותק: עברתי את גיל ה-70
3. בטיחות הכבישים
בהזדמנות הכינו את היומנים: כנס "רוכבים בטוח" יערך במטה נת"י-אור יהודה, רח' אריק שרון, ביום רביעי 13/2 בשעה 18:00
לצפיה ב-'רשמתי. מקווה להגיע הפעם. תודה'
רשמתי. מקווה להגיע הפעם. תודה
23/01/2019 | 20:23
11

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ