לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1401414,014 עוקבים אודות עסקים

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'עדכוני חדשות ספורט מדובר איגוד האופניים לנטולי פייסבוק'
עדכוני חדשות ספורט מדובר איגוד האופניים לנטולי פייסבוק
19/06/2018 | 09:40
1
40
אלוף ישראל שלומי חיימי ניצח אתמול (שבת 16.6) בתחרות אופני ההרים הבינלאומית במשגב, ברמה C1 בלוח ה-UCI. חיימי רכב 6 הקפות של המסלול בזמן של 1:29:13 שעות. במקום השני סיים תומר זלצמן שסיים בפיגור של 3:05 דקות בזמן של 1:32:18. שלישי סיים גיא זסלר בפיגור 6:08 דקות בזמן של 1:35:20. בתחרות השתתפו רוכבים מישראל, צרפת וסרביה. חיימי צבר 60 נקודות לדירוג העולמי, זלצמן 40 וזסלר 30. 21 הנבחרות שידורגו ראשונות בתום שנתיים של קמפיין אולימפי שהחלו החודש ויסתיימו במאי 2020 ישלחו נציג למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. דירוג הנבחרת נקבע ע"פ סכום הנקודות שצברו 3 הרוכבים הראשונים מכל מדינה.

באופני כביש, אלופת ישראל עומר שפירא סיימה במקום ה-32 מבין 102 רוכבות בטור של בריטניה בסבב העולמי של ה-UCI לנשים. הטור נחשב לאחד היוקרתיים בסבב והוא כלל חמישה קטעים למרחק כולל של 678 ק"מ. שפירא סיימה אותו בזמן של 17:52:50 שעות, פיגור של 1:14 דקות מהמנצחת קורין ריברה האמריקאית. במקום השני סיימה אלופת אירופה מריאן ווס ההולנדית, ושלישית סיימה דניאל רואו הבריטית. התוצאה מעניקה לשפירא 3 נקודות לדירוג העולמי.

קבוצת Israel Cycling Academy רשמה שלשום (שישי 15.6) את הניצחון החשוב ביותר שלה עד כה כשהרוכב הלטבי שלה קריסטס ניילנדס זכה בתחרות Dwars Door Het Hageland בבלגיה ברמה 1.1. ניילנדס היה חלק מקבוצת הבריחה אותה התקיף כ-20 ק"מ לסיום ומשם רכב לבדו עד לסיום. הוא הקדים את אליה ויויאני האיטלקי, האלוף האולימפי בקרב רב בוולודרום שזכה בארבעה קטעים וחולצת מלך הספרינטים בג'ירו ד'איטליה בחודש שעבר, שסיים שני. לניצחונו של ניילנדס היה שותף גיא שגיב הישראלי, אשר תרם לניילנדס את הגלגל שלו כאשר האחרון סבל מתקר לאחר 80 ק"מ של מרוץ.

בשבת הקרובה תתקיים בעתלית אליפות ישראל נגד השעון, ובשבת הבאה תתקיים באזור בית גוברין אליפות ישראל באופני כביש.
לצפיה ב-'ואתמול במרוץ Halle Ingooigem בבלגיה רועי גולדשטיין '
ואתמול במרוץ Halle Ingooigem בבלגיה רועי גולדשטיין
20/06/2018 | 16:15
4
הגיע במקום ה-25, בתוך דבוקה של 29 רוכבים שהגיע ראשונים. המנצח דני ואן פופל. מרוץ של 197 ק"מ. במקרה ראיתי את הסוף, נראה חד יומי קשה, רועי החזיק עד הסוף בטופ של המירוץ. שאר הרוכבים הגיעו בין 5 שניות ל-5 דקות אחרי הדבוקה הראשונה. כמה עשרות רוכבים לא סיימו.
לצפיה ב-'שלום לכולם'
שלום לכולם
19/06/2018 | 07:30
1
57
אני מעוניין לקנות משהו לאופנים מאתר ישראלי biketec.co.il . 
האם מישהו מכיר/קנה מהם ויכול להמליץ ? אין לי כל מידע עליהם ומכיון שאין אפשרות תשלום ב-PAYPAL אין לי אפשרות לאמת את האתר.
האם מישהו קנה שם ויכול להמליץ ?
תודה רבה.
לצפיה ב-'לא חשוב הזמנתי בחו"ל'
לא חשוב הזמנתי בחו"ל
19/06/2018 | 15:13
13
לצפיה ב-'טמפ' זו נמדדה לפני כשעה באיזור בית גוברין'
טמפ' זו נמדדה לפני כשעה באיזור בית גוברין
16/06/2018 | 12:44
8
102
האם הטמפ' נכונה או שהשעון מזייף?
לצפיה ב-'נמדד בשמש או בצל?'
נמדד בשמש או בצל?
17/06/2018 | 08:14
1
23
לצפיה ב-'על האופניים בזמן רכיבה בשמש כמובן.'
על האופניים בזמן רכיבה בשמש כמובן.
17/06/2018 | 11:35
25
לצפיה ב-'הרכב שלי מדד 46 מעלות באזור תל חדיד'
הרכב שלי מדד 46 מעלות באזור תל חדיד
17/06/2018 | 14:27
1
46
סביב השעה 3 אחה׳ץ.
כך שהמספר נשמע סביר.
לצפיה ב-'גם לא סביר, ראה הסבר קודם שלי.'
גם לא סביר, ראה הסבר קודם שלי.
17/06/2018 | 14:39
23
לצפיה ב-'השעון לא מזייף'
השעון לא מזייף
17/06/2018 | 14:38
3
64
הוא מודד במדויק את הטמפרטורה שהוא מרגיש. היות והוא בשמש, והוא מתחמם מאור השמש בלי קשר לטמפרטורת האויר (כמו כל גוף עם צבע כלשהו שנמצא בשמש), הטמפרטורה שלו יכולה להיות גבוהה הרבה יותר מטמפרטורת האויר, וזה מה שהוא מראה לך.
זו הסיבה שאין הרבה טעם למדוד טמפרטורה בשמש.
לצפיה ב-'אם כך, גם הגוף מרגיש את חום השמש בדיוק כמו השעון...'
אם כך, גם הגוף מרגיש את חום השמש בדיוק כמו השעון...
17/06/2018 | 18:45
2
57
ז"א שזו הטמפ' שהגוף מרגיש וזה המצב האמיתי שבו נמצא הגוף.
לצפיה ב-'לא מדויק'
לא מדויק
18/06/2018 | 16:43
1
39
הגוף לא הגיע ל49 מעלות...
א.
הרוח עצמה מקררת. במילים פשוטות הרוח מקררת את הרוכב יותר מאשר את השעון, השמש מחממת את השעון יותר מאשר את הרוכב (במילים מסובכות: היחס בין שטח החתך הפונה לשמש ושטח החתך הפונה לרוח הוא גדול (הרבה) יותר בשעון מאשר ברוכב) .
ב.
נספח ל א', יש גורמים שחוצצים בין הרוכב לקרינה (קסדה, חולצה) וכנראה שהחיישן של השעון צמוד לדופן המכשיר
ג.
הרוכב מזיע, השעון לא. נידוף הזיעה מקרר מאוד את הגוף.
 
לצפיה ב-'נידוף זיעה הוא רק הדוגמא הבולטת ביותר'
נידוף זיעה הוא רק הדוגמא הבולטת ביותר
18/06/2018 | 18:34
33
של מנגנון ויסות חום. מה שאנחנו מרגישים זה את תהליך הוויסות עצמו ולא את החום ישירות. עליית חום הגוף תתבטא בצמרמורות דווקא
לצפיה ב-'עזרת הציבור - תאונה קטלנית'
עזרת הציבור - תאונה קטלנית
16/06/2018 | 23:54
3
97
אנו מבקשים את עזרת הציבור באיתור עדי ראיה לתאונת דרכים שאירעה ב 17.10.17 בשעה 06:07 לערך בין צומת אורנית לצומת קסם (בכיוון נסיעה מערבה).
בתאונה נהרג כתריאל (כתי) טוסיאנו ז"ל מהישוב אורנית שרכב על אופניים ונפגע על ידי רכב. הזריחה היתה באותו יום בשעה 05:46.
מי שהיה עד לתאונה או יכול למסור פרטים נוספים אודותיה מתבקש להתקשר למספר 0526057335 או במייל ronbel99@gmail.com.
דיווח על התאונה - https://news.walla.co.il/item/3104208
לצפיה ב-'אתה לא מדייק עם הזריחה'
אתה לא מדייק עם הזריחה
17/06/2018 | 10:44
2
77
הסתכלת באתר אינטרנט שאומר שהזריחה היתה בשעה 5:46, אבל אתה (והאתר שבו השתמשת) לא לקחתם בחשבון שעון קיץ שהיה בתאריך 17.10.17 - כך שהזריחה היתה בשעה 6:46.
כך שהתאונה היתה לפני הזריחה.
 
בהצלחה בכל מקרה.
 
לצפיה ב-'הערה חשובה תודה'
הערה חשובה תודה
18/06/2018 | 00:31
1
18
לצפיה ב-'---'
---
18/06/2018 | 16:21
12
לצפיה ב-'מעונין להצטרף לרכיבות שישי בינוניות (שעתיים, שעתיים וחצי)'
מעונין להצטרף לרכיבות שישי בינוניות (שעתיים, שעתיים וחצי)
14/06/2018 | 12:33
2
61
מחפש רוכבים שעושים רכיבות של כשעתיים, שעתיים וחצי בימי שישי בבוקר. 
לצפיה ב-'כדאי לציין אזור מועדף'
כדאי לציין אזור מועדף
14/06/2018 | 20:33
1
22
לצפיה ב-'רכיבות שישי'
רכיבות שישי
18/06/2018 | 09:35
33
אני גר באיזור המרכז אבל מוכן ליסוע לצורך כך אפילו כשעה...(איזור השפלה, הרי ירושלים וגם צפונה..)
לצפיה ב-'המייעצת מתייעצת - מתחמי רכיבה בטוחים'
המייעצת מתייעצת - מתחמי רכיבה בטוחים
07/06/2018 | 17:03
9
162
הי,

אשמח לדעת אם מוכרים לכם מתחמי רכיבה סגורים, בלי מכוניות. אחרי יותר מדי פעמים שכמעט נדרסתי, הפסקתי לרכב. הייתי רוצה לחזור לזה אבל בלי סכנת חיים. יש משהו כזה? תודה.
לצפיה ב-'נסיוני המר שאין לאן לברוח'
נסיוני המר שאין לאן לברוח
07/06/2018 | 22:38
3
119
אחת התאונות שלי היתה עם קטנוע בנתיב האופניים בראש ציפור.
ועדיין ראשצי הוא מסלול יחסית מוגן, הייתי ממליץ בשעות שאינן שחרית.
היה אי פעם מסלול אימונים באזה'ת שהם, למרות שאינו סטרילי וחובה להזהר, יכול להתאים.
מסלול למחשבה, 'נאות קדומים', דורש תשלום בכניסה אבל בפנים יש מסלול נהדר , שווה ברור
לצפיה ב-'קריטריום א.ת. מודיעים (שוהם)'
קריטריום א.ת. מודיעים (שוהם)
08/06/2018 | 09:21
1
125
5-6 ק"מ כל סיבוב. שטוח עם קצת עליות קטנות. 
הכבישים כמעט ריקים בערב- פרט למשאיות בודדות.
חנייה בשפע, תחנת דלק עם חנות נוחות של Yellow - פתוחה 24 שעות. 
בימי שלישי יש קבוצה שמתאמנת שם.
לצפיה ב-'נשמע טוב, אבוא לנסות בשבוע הבא'
נשמע טוב, אבוא לנסות בשבוע הבא
16/06/2018 | 17:46
22
תודה
לצפיה ב-'תודה '
תודה
16/06/2018 | 17:44
5
לצפיה ב-'למיעצים'
למיעצים
10/06/2018 | 10:11
4
95
אולי המיעצת גרה בכלל בבאר שבע או בכרמיאל.
למה ברור שהיא במדינת גדרה - חדרה ..
לצפיה ב-'כתוב בכרטיס שלה שהיא מאיזור השרון'
כתוב בכרטיס שלה שהיא מאיזור השרון
10/06/2018 | 13:20
40
לצפיה ב-'רמת השרון'
רמת השרון
16/06/2018 | 17:47
2
31
אבל תודה על המחשבה.
לצפיה ב-'בשש-שבע בבוקר יש רוכבים שמקיפים את בני ציון. 2.1קמ להקפה'
בשש-שבע בבוקר יש רוכבים שמקיפים את בני ציון. 2.1קמ להקפה
17/06/2018 | 02:12
1
38
בפארק אריאל שרון יש מסלול אופניים (קריטריום חירייה). 3.4קמ להקפה. אפשר לחנות בחניון של איצטדיון וינטר, קרוב לשם.
 
אז הנה יש לך 4 אפשרויות:
1. בני ציון
2. ראש ציפור
3. חירייה
4. א.ת. ליד שוהם
לצפיה ב-'תודה '
תודה
17/06/2018 | 13:46
6
לצפיה ב-'טור התפוח 2018'
טור התפוח 2018
08/06/2018 | 08:45
2
77
אמר מי שאמר, "רוכבים במחתרת" תוצאות קטע 1 שהתפרסמו בפייסבוק של האיגוד.
טור התפוח, תוצאות השלב הראשון

עילית נשים:
1. רוני פישמן
2. מרים בר-און
3. רותם גפינוביץ

עילית גברים:
1. אלון יוגב
2. אהרון חיטמן
3. אופק חסון

ג'וניורס:
1. נדב רייסברג
2. דניאל אולחה
3. איתן לוי

ג'וניוריות:
1. שירה בירן
2. שני ברגר
3. שחר שגיב

רמה 1:
1. גיל קיבץ
2. תום יצחקי
3. צחי בויגן

קדטים:
1. יותם דשא
2. גיל ערן
3. נועם רוזנצוויג

רמה 2, 30-39
1. אבי אלחרר
2. אמג'ד אבו סאלח
3. אדם סימנטוב

רמה 2 17-29:
1. מילד ראבח
2. חוסן עזיאזה

רמה 2 40-49:
1. מיכאל נעים
2. עילם אלוני
3. עידו מוניץ

רמה 2, 50-59:
1. יובל טרובינר
2. יובל עגיב
3. בועז קניג

רמה 2, 60+
1. גיל אלשינסקי
2. רונן ילין

רמה 2, 30-39:
1. מיטל גנות

רמה 2, 40-49:
1. סמדר שרר
2. ליאת זאק
3. תיאה סעדה

רמה 2,50+
1. רינה גבאי
לצפיה ב-'לפי התוצאות המלאות באתר האיגוד זינקו קצת מעל ל-130 רוכבים'
לפי התוצאות המלאות באתר האיגוד זינקו קצת מעל ל-130 רוכבים
08/06/2018 | 08:57
41
לצפיה ב-'מידע עדכני על מצב הכבישים, בבקשה'
מידע עדכני על מצב הכבישים, בבקשה
05/06/2018 | 18:34
10
91
בעוד שבוע ניפגש עם מנהלי המרחבים של נת"י (לשעבר מ.ע.צ).
אנחנו זקוקים למידע מעודכן על מצב השוליים בכבישי ישראל- נכון לשבועות האחרונים.
חריצים, בקעים, לכלוך, חסימות, חריצה שגוייה, שילוט גרוע או חסר- כל בעייה העלולה לסכן את חיי הרוכבים.
ציינו את מספר הכביש, כיוון הרכיבה ומיקום הבעייה.
שלחו אלי לכתובת aresh@netvision.net.il
ד"ר אבנר רשף- "רוכבים בטוח"
לצפיה ב-'4613 בין צומת בדק לצומת ברקת'
4613 בין צומת בדק לצומת ברקת
06/06/2018 | 15:52
5
66
לא יודע אם ניקו, אבל עד לפני שבוע היה קטע בשול הדרומי שמלא בזכוכיות עקב תאונה.
ובאותה הזדמנות, כבר שנים שיש על הכביש הזה כמות גדולה של אבנים קטנות על השול בשני צידי הכביש.
 
תודה רבה
לצפיה ב-'נדווח אבל בשביל זה יש כוכבית 2120'
נדווח אבל בשביל זה יש כוכבית 2120
06/06/2018 | 22:35
3
46
זכוכיות מתאונה- תודיע לכוכבית מייד כשגמרת את הרכיבה
לגבי חצץ על השול- עולים שם טרקטורים מהשדות
בעקרון מבטיחים שמעלים מטאטא כבישים לקראת סופ"ש על צירים של רוכבים (כגון, המשולש, המרובע, כבישי נס הרים וכיוב')
לצפיה ב-'הצטברות חצץ ושאר מרעין בישין זה לא'
הצטברות חצץ ושאר מרעין בישין זה לא
07/06/2018 | 22:30
1
47
בגלל טרקטורים אחא ניקוז לקוי, ואין הרבה מה לעשות בענין אלא רק לפנות לעתים תכופות
לצפיה ב-'כביש 4 לכיוון דרום'
כביש 4 לכיוון דרום
09/06/2018 | 06:48
40
קצת לפני הפניה למושב בני ציון ישנה ערימה גדולה של חצץ אספלט שחור.
כתבתי להם לפני מספר חודשים ואז במקום לסלק אותה הם פשוט הסיטו אותה הצידה  אבל לאט לאט זה חוזר למרכז השוליים . אני כבר מכיר את הנקודה הזאת ולא עולה עליה אבל צריכים פשוט לסלק את זה לגמרי.
תודה.
לצפיה ב-'תודה. אני אתקשר להבא. היום בבוקר עוד היו שם זכוכיות מתאונה'
תודה. אני אתקשר להבא. היום בבוקר עוד היו שם זכוכיות מתאונה
17/06/2018 | 01:17
3
לצפיה ב-'בכיוון ההפוך, היה היום מצויין'
בכיוון ההפוך, היה היום מצויין
12/06/2018 | 14:13
9
לצפיה ב-'שלום'
שלום
11/06/2018 | 15:35
3
19
עד מתי אפשר לדווח?
יש מקטע קצר, נדמה לי על ארבעים לפני המחלף עם כביש 5 שבו יש חירוץ ואין שוליים שמאפשרים לרכב מימינם. אוכל לוודא הערב.
 
לצפיה ב-'כביש 40 מצפון לדרום בין צומת עדנים/שרונים למחלף ירקון'
כביש 40 מצפון לדרום בין צומת עדנים/שרונים למחלף ירקון
12/06/2018 | 14:31
2
22
אין הרבה שוליים, יש מעקה בטיחות צמחייה ו... חירוץ. החירוץ מאלץ את הרוכב לרכוב בנתיב עצמו או לרכוב לאט ובזהירות בשוליים. לאט זה לא תמיד בטוח, בעיקר כשחייבים לצאת שמאלה ולהשתלב ב40, כי 5 כביש מהיר.
 
לצפיה ב-'נמסור לנת"י. האם מדובר בכמה עשרות מטרים או שזה נמשך הרבה?'
נמסור לנת"י. האם מדובר בכמה עשרות מטרים או שזה נמשך הרבה?
12/06/2018 | 19:53
1
6
לצפיה ב-'תודה'
תודה
12/06/2018 | 23:24
12
כמה עשרות מטרים, בין הגשר עד שהכביש מתרחב לפני המחלף.
 
לצפיה ב-'דופינה ליברה והטור דה פראנס'
דופינה ליברה והטור דה פראנס
07/06/2018 | 08:54
106
מי ששם לב, בין השידורים האינסופיים של טניס מצרפת ביורוספורט, מבליחים מדי פעם קטעי מרוץ אופניים. אלו הם שידורים דחויים של הדופינה ליברה שנערך השבוע בצרפת באזור האלפים. אתמול היה נג"ש קבוצתי באורך 35 ק"מ וזה היה מעניין כי בטור דה פראנס יהיה נג"ש קבוצתי בקטע 3 בדיוק באותו מרחק. קבוצת סקיי ניצחה ונתנה הצגה, כשהעמידה 3 אלופים לאומיים בנג"ש (קוויאטקובסקי, מוסקון, קסטרווייחו) + גראנט תומאס בסגל שלה. מקום שני BMC הגיעו בפיגור של 38 שניות ורוב הקבוצות הגיעו בפערים שבין דקה וחצי לשתיים וחצי דקות. 
בהנחה שחלק גדול מהרוכבים במרוץ עתידים להשתתף גם בטור, ניתן לצפות לתוצאות די דומות גם בעוד חודש. זה מהווה יתרון משמעותי לכריס פרום בנסיונו להגן על התואר שלו.
עד תום המרוץ נשארו 4 קטעים באלפים. כולם מסתיימים בפסגות. שידורים לא סדירים ביורוספורט בין המשחקים של נאדאל.
לצפיה ב-'שרון בן מאיר למי ששכח או לא הכיר '
שרון בן מאיר למי ששכח או לא הכיר
06/06/2018 | 17:44
8
139
שרון  היתה רוכבת.תחרותית שנהרגה  מפגיעת גלגל שנפל ממשאית נוסעת..
גלגל שאותו מהג רשלן לא טרח לקשור , באותה תאונה נפגעו למיטב זכרוני עוד רוכבות .

https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j...
לצפיה ב-'עצוב. תודה'
עצוב. תודה
07/06/2018 | 14:18
5
23
לצפיה ב-'מאד עצוב ,וכבר לא להאמין חלפו 14 שנה מאז .'
מאד עצוב ,וכבר לא להאמין חלפו 14 שנה מאז .
07/06/2018 | 22:26
4
33
לצפיה ב-'היו שנים'
היו שנים
10/06/2018 | 10:15
3
41
שהמירוץ של האיגוד ביער המגינים נקרא על שמה ולכבודה. וגם הוקמה שם אנדרטה צנועה לזכרה ע"י המשפחה.
עצוב
לצפיה ב-'כן לאחר שצימוק הצליחו'
כן לאחר שצימוק הצליחו
11/06/2018 | 21:53
2
32
להסיט רכיבת.מחאה לזיכרה מכביש ראשי למקום נידח שלא יפריע
לעיסקי צימוק והאיגוד .
בכלל התנהלות האיגוד  והרוכבים בכלל היתה בושה גדולה ,התנהלות שנמשכת
באותה צורה גם היום ,אך זהו ויכוח ישן .

לצפיה ב-'מה אתה רוצה מהרוכבים'
מה אתה רוצה מהרוכבים
12/06/2018 | 11:03
1
35
האיגוד סירב לקרוא לתחרות יד המגינים על שמה (היה שם עניין של תשלום)
לא צימוק ובוודאי לא הרוכבים
ואגב רכיבת המחאה לזכר הרוגי הרוכבים בכבישים - רוכבים וחיים  התחילה עוד קודם בכביש החוף ו עברה בגלל הוראת המשטרה לאיזור לטרון.
לצפיה ב-'זו היתה ההודעה של צימוק '
זו היתה ההודעה של צימוק
13/06/2018 | 01:54
24
בדקת את הענין ?
ממתי המשטרה נותנת הוראות ?
איך זה שברוכב ישראל הראשון שליוויתי ברכב רכבו על כביש 2
אגב גם את הרוכב צימוק אירגן .
איך זה שלאירוע מסחרי אישרו וללא מסחרי לא אישרו ?
אתה משוכנע בנכונות הטענות שהעלית  מכיר אותן ממקור ראשון ?
לצפיה ב-'זוכרים בהחלט. יום מאוד עצוב.'
זוכרים בהחלט. יום מאוד עצוב.
12/06/2018 | 12:04
1
35
בחיים לא אשכח אתהפוסטים המשעשעים שלה בפורום וואלה הישן..
"אבל הייתי חייבת" :)
לצפיה ב-'אכן כתבה מאד משעשע.'
אכן כתבה מאד משעשע.
13/06/2018 | 01:55
8
לצפיה ב-'ראיון מעניין עם גל צחור לקראת טור התפוח שיתחיל ביום ה''
ראיון מעניין עם גל צחור לקראת טור התפוח שיתחיל ביום ה'
04/06/2018 | 15:04
3
80
מראיין אור דיין באתר "שוונג"
http://www.shvoong.co.il/%D7%92%D7%9C-%D7%A6%D7%97...
לצפיה ב-'אור כתב מצוין. אני תוהה מדוע חדלו לפרסם מסלול'
אור כתב מצוין. אני תוהה מדוע חדלו לפרסם מסלול
04/06/2018 | 20:45
2
57
האם נואשו סופית מענין ציבורי כלשהו בתחרויות?
לצפיה ב-'יש את המסלולים בתקנון המרוץ שבאתר האיגוד'
יש את המסלולים בתקנון המרוץ שבאתר האיגוד
05/06/2018 | 11:55
1
42
לצפיה ב-''
05/06/2018 | 15:29
3
לצפיה ב-'מבקש המלצה למשאבה ידנית'
מבקש המלצה למשאבה ידנית
04/06/2018 | 14:15
2
50
עם המשאבה שיש לי קשה להגיע ל 100PSI. וכשניסיתי בכוח בסוף השבוע לנפח ללחץ גבוה אחרי פנצ'ר במהלך רכיבה, אז עיקמתי את הראש של הונטיל.
 
אז עכשיו אני מחפש המלצה למשאבה שקל להגיע איתה גם ל 105PSI בערך, ובלי לגרום נזק לונטיל. אם היא גם לא תהיה ארוכה מידי, אז זה יתרון.
לצפיה ב-'lezyne pressure drive'
lezyne pressure drive
15/06/2018 | 22:38
1
13
מאחר ויש לה צינורית, יותר קשה לעקם את הוונטיל.
ועדיין, גם עם המשאבה הזו, צריך לעבוד נכון.
 
לי שי אותה ואני מרוצה.
לצפיה ב-'תודה. יש ביקורות טובות גם ל Topeak Pocket Rocket DX II Mini'
תודה. יש ביקורות טובות גם ל Topeak Pocket Rocket DX II Mini
17/06/2018 | 01:42
11
הסתכלתי על ביקורת של קונים בוויגל.
ה Topeak Pocket Rocket DX II Mini Pump - קיבלה ביקורות טובות. אבל אין לה צינורית, אז זה חסרון.
 
גם ה lezyne pressure drive (medium) קיבלה ביקורות טובות, חוץ מכמה קונים שהתלוננו שהיא מקרקשת להם בתוך ההתקן שלה על האופניים.
לצפיה ב-'אזכרה לשרון גוטליב בן-מאיר ומפגש לזכרה'
אזכרה לשרון גוטליב בן-מאיר ומפגש לזכרה
02/06/2018 | 22:15
97
פרטים במסרים
לצפיה ב-'סיכום הגירו .'
סיכום הגירו .
28/05/2018 | 20:41
10
173
בדרך כלל מירוץ בינוני למדי  במרבית הפרמטרים , רוכבים בו לאט. יחסית חוסר ענין די בולט כבר מהשלבים הראשונים   וחוץ מזה רחוק ....
אך השנה החל בירושליים כבר סיבה לשינוי גישה כלפי המירוץ.
הפעם הוא כבר קרוב....
מהתחלה כזו  ניתן רק לשפר  ואכן  כך היה.
הגירו כבר מהתחלה ,בירושליים בנגד שעון בחר לו מסלול ראוי ,כמובן שלו היו רוכבים בעין כארם וממשיכים להר הצופים היה אפילו עוד הרבה יותר טוב אך עד כאן..
הקטע השני היה די נפילה  באשמת המארגנים עד עכו ויתור על אזורים נהדרים בחיפה .
מעכו. כבר נראה אחרת עכו בת שלמה  זכרון תל אביב .
הקטע השלישי האחרון בארץ היה אדיר  אך לפני שנדבר עליו
צריך לדבר על חוויה אחרת...
בגרנדה ספרד  ב 2013 טיפסתי לסיירה נבדה החוויה היתה לא רק הרכיבה אלא גם המפגש עם. רכבי הליווי  והרוכבים.
והנה בחזרה מירושליים  פתאום חזרה על החוויה ההיא  בלתי נתפס הם כאן.. .
הקטע השלישי היה נפלא לרוכבים הרבה פחות  לקהל שנתקע
במחסומים אצל כושיי בדרך לאילת  המדטרה סגרה  את הכביש כבר ב 1400 מטורפים...
המשך בקרוב

לצפיה ב-'הג'ירו בדרך כלל מירוץ בינוני למדי??'
הג'ירו בדרך כלל מירוץ בינוני למדי??
29/05/2018 | 16:36
2
124
מבין הגרנד טורים הוא הכי טוב. 
(אפשר אולי להתווכח על הוואלטה, אבל הוא הרבה יותר מעניין ודרמטי מהטור).
לצפיה ב-'האיטלקים כבר לא שולטים במרוץ'
האיטלקים כבר לא שולטים במרוץ
29/05/2018 | 22:31
1
105
בזמנו, כשהיו קבוצות איטלקיות חזקות ורוכבים איטלקים חזקים, שהשליטו את דברם בדבוקה בג'ירו, היו הרבה קטעים שהיו רוכבים "פיאנו" - יוצאת בריחה וכל שאר הדבוקה רוכבת בקצב טיול וב-20 ק"מ האחרונים רוכבים פול גז. זה באמת היה הרבה פעמים די משעמם. בשנים האחרונות הקבוצות והרוכבים האיטלקים נחלשו ולא שולטים בדבוקה, אפילו לא בג'ירו. במרוץ השנה היו 2 קבוצות "איטלקיות" מהדרג הגבוה: בחריין-מרידה וקבוצת האמירויות. זה יוצר מצב שאין בעל בית במרוץ וגם אין קטעים משעממים ושהקצב גבוה הרבה יותר. 
לצפיה ב-'תהליך שקרה גם בספרד '
תהליך שקרה גם בספרד
30/05/2018 | 11:25
84
למפרה האיטלקית בה  רכבו  סימוני וקוניגו , נעלמה מהשטח, בספרד מהקבוצות שהיו בועלטות בתחילת שנות ה 2000
באנסטו קלמה אוסקלטל  ועוד כאלו ששכחתי את שמן נשארה רק מובי סטאר , אך הוולטה לא היתה אף פעם משעממת ואיטית כמו הגירו ,ורק משעממת אך לא איטית כמו  הטור.
אך התהליך הפיננסי היעלמותן של הקבוצות העממיות  לטובת קבוצות על עשירות זהה ונובע מהמשבר הכלכלי החריף באירופה .
לצפיה ב-'ממרומי הכורסה "הג'ירו בינוני למדי" לטעמך...'
ממרומי הכורסה "הג'ירו בינוני למדי" לטעמך...
01/06/2018 | 11:20
6
75
תקרא היום את גיא שגיב בידיעות אחרונות של סופ"ש ותנסה להתחבר... לדמיין,,, להבין.
קצת פחות ציניות לא תזיק...
לצפיה ב-'כרגיל לא קראת '
כרגיל לא קראת
01/06/2018 | 12:14
61
וכרגיל אתה עונה ....בלי לקרוא ובלי להבין ...
אז נסה לקרוא ולהבין מה כתבתי ....
וסה  לספור עד עשר לפני שאתה מתפרץ.לדלת פתוחה....
קצת ענווה לא תזיק ....

לצפיה ב-'או בקריאה שניה שלא הבהרתי עצמי היטיב.'
או בקריאה שניה שלא הבהרתי עצמי היטיב.
01/06/2018 | 15:12
4
62
במהלך ניסוח ההודעה המקורית התכונתי לכתוב את ההמשך הבא לאחר  המשפט הגירו בדרך כלל מירוץ די בינוני:
הגירו השנה בניגוד למהדורות אחרות של אותו מירוץ, היה המלהיב התובעני  והמרתק בין כל  המהדורות גירו המוכרות לי , ודאי טוב  ממהדורות רבות של הטור , ואפילו נותן תחרות יפה למספר מהדורות וולטה מהמשובחות  ביותר .
נכון שגם הגירו מהדורת 2005  איל פלקון  סבודלי נגד דילוקה היה מעולה ,
והיו עוד כמה מהדורות טובות, אך כאמור בדרך כלל בעבר המירוץ הזה היה מאחור .
מסתבר כי עם  הכתיבה הדי מהירה המשפט הזה נשכח.
אך כפי שנכתב בהמשך הדיון  המצב הזה קרוב לודאי מאחורינו.
 
 
לצפיה ב-' לכן נאמר: הפוסל במומו פוסל... '
לכן נאמר: הפוסל במומו פוסל...
01/06/2018 | 16:04
3
34
לצפיה ב-'גיא שגיב - סיכום מרגש של הג'ירו'
גיא שגיב - סיכום מרגש של הג'ירו
01/06/2018 | 16:09
2
91
לצפיה ב-'כותב לענין ריאלי לא קשקשן כמו הרבה אחרים .'
כותב לענין ריאלי לא קשקשן כמו הרבה אחרים .
01/06/2018 | 20:24
73
ולא מחפש כותרות כמו ביבי .
"
כן, אני הרוכב הישראלי הראשון שמצליח לסיים גראנד טור. וכן, התגברתי על כאב, סבל וייאוש. חפרתי עמוק בתוך עצמי מאי פעם. אני לא הרוכב שזינק לפני שלושה שבועות בירושלים. אי־אפשר להיות אותו אדם אחרי מסע כזה. אבל אני כבר רוצה לחזור לאופניים ולגלות איזו קפיצת מדרגה עשיתי כאן, ולהגשים חלומות הרבה יותר גדולים. אני מקווה שיום אחד אוכל להביט לאחור ולהגיד שזו הייתה רק ההתחלה.
"
לצפיה ב-'כתבה באותו נושא מ"יומן" בערוץ 10 אתמול'
כתבה באותו נושא מ"יומן" בערוץ 10 אתמול
02/06/2018 | 09:41
72
לצפיה ב-'ג'ירו - קטע 21 ברחובות רומא'
ג'ירו - קטע 21 ברחובות רומא
27/05/2018 | 09:55
2
90
באורח פלא הרומאים פתחו את עירם בפני הג'ירו ולא סתם פתחו - המרוץ מתקיים בצנטרום של הפיילה. סיבוב של 11.5 ק"מ שרוכבים אותו 10 פעמים. הקטע מתחיל ומסתיים בכביש הרחב שמחבר בין הקולוסאום ואנדרטת ויטוריו אמנואלה השני שמכונה גם על ידי העם "עוגת החתונה" בגלל צורתה. בספר המרוץ לא מדובר על עליות משמעותיות, אבל לדעתי, הקטע המעניין ביותר מבחינה ספורטיבית, הוא עלייה של כ-700 מטר שמתחילה בפיאצה ברבריני ועולה דרך ויה סיסטינה עד הכנסיה שבראש המדרגות הספרדיות ומשם ממשיכה לעלות עוד קצת עד וילה מדיצ'י. משם מתחילה ירידה, הכוללת גם 3 סרפנטינות, אל פיאצה דל פופולו. כל העליה היא על אבני מרצפות.  אני חושב ששם תתחלנה התקפות בנסיונות לייצר בריחות.
מזג אוויר נוח, לא חם מדי וללא צפי לגשם או לרוח משמעותית.
לא מאמין שישתו שמפניה או פרנצ'קורטה כמו שנוהגים בטור דה פראנס. אין קטע מנהלתי עד רומא, והצפי הוא לנסיונות בריחה רבים כבר מהזינוק. כל הקבוצות קונטיננטל פרו טרם זכו לניצחון בג'ירו השנה וגם כמה קבוצות מהדרג הראשון מחפשות ניצחון בכורה. מצד שני קוויקסטפ תרדוף חזק אחרי הבריחות. גם אם רוכביה יותשו, הם סומכים על ויוויאני שיסתדר עם פועל אחד בספרינט. לפי זה שאתמול סם בנט הגיע 2 דקות אחרי הגרופטו, אולי יש לו בעיה כלשהי וייתכן ובורה לא ישתתפו במלאכת הרדיפה.
הימור על מנצח: לואיס לאון סנצ'ז בבריחה.
לצפיה ב-'זמנים יחודיים היום: זינוק 17:00, סיום משוער 19:40'
זמנים יחודיים היום: זינוק 17:00, סיום משוער 19:40
27/05/2018 | 10:02
36
לצפיה ב-'שביתה איטלקית - בנמל אשדוד היו מצליחים קצת יותר'
שביתה איטלקית - בנמל אשדוד היו מצליחים קצת יותר
27/05/2018 | 22:32
86
קצת מוזר הוויכוח שנוצר בתחילת הקטע. אף אחד מהרוכבים וממנהלי הקבוצות לא ראה את כבישי רומא לפני כן? פתאום, אחרי שהם עשו סיבוב אחד נייטרלי (שגם את זה אני לא מבין, הקטע הנייטרלי נחשב במרחק המוצהר של הקטע או שהוא אקסטרה?) פתאום הם גילו שיש במסלול פניות, כיכרות, אבני מרצפות ואיכות סלילה של שכונת סג'עיה והחליטו שהמסלול מסוכן מדי. אחר כך הסבירו לנו ביורוספורט שבגלל המרוץ הקשה יש לרוכבים רבים בעיות שקוראים אותן באנגלית saddle sore והם חוששים שבשל הקפיצות בכביש תהיה החמרה במצב.
הרי כל הדברים הללו היו ידועים מראש. מילא לנטרל את הדרוג הכללי, את זה אני מבין אם הקבוצות המעורבות מסכימות לכך, אבל לנטרל את כל הקטע ולהפוך אותו לתהלוכה? זה זלזול בקהל הצופים בבית ובעיקר במרוץ. כריס פרום לא חשש לביטחונו כשירד יומיים לפני כן במהירות מטורפת בפינסטרה ולקח במורד לבד דקה מדימולן ו-2 דקות מפוצוביבו (בדקתי). ויוויאני לא חשש לרכוב על פאווה בגנט-וולגם ולעשות ספרינטים בגשם בג'ירו. אני שמח שהמארגנים לא נכנעו ובסוף היה לנו קטע פחות או יותר רגיל עם ספרינט סיום. נכון שגם בטור כבר עשו ניטרול של הדרוג הכללי בקטע האחרון, אבל א) זה היה בגלל גשם, ב) אף אחד לא העלה על דעתו לנטרל גם את המאבק על הניצחון בקטע.
 
לצפיה ב-'איך יוצאים מתל אביב?'
איך יוצאים מתל אביב?
26/05/2018 | 18:03
3
112
היי,
 
אני מתחיל לחלוטין.
 
אני גר בתל אביב, ורוצה לצאת לרכיבות קצרות, מבלי להתנייד במכונית אל נקודת ההתחלה. כלומר, להתחיל מהבית. לאיז כיוון כדאי לנסוע? אילו כבישים יהיו ידידותיים (פחות או יותר) בסביבות שש בבוקר? יש כזאת חיה בכלל? בכל המפות והפורומים אני לא מתליח לראות התייחסות לאיזור הזה.
 
תודה רבה
דניאל
לצפיה ב-'בעייתי'
בעייתי
26/05/2018 | 19:10
83
אין ממש כבישים בטוחים,
יציאה לכיוון כביש החוף- אסורה
יציאה לכיוון כביש חמש (משם תוכל לבחור לטפס לכיוון אריאל, או לפנות לעינת ומשם לכיוון כביש 443)- כביש חמש מסוכן בשל ריבוי הכבישים המתחברים והיוצאים, עדיין יש כאלה שמסתכנים ורוכבים אותו.
יציאה לכיוון פתח תקווה מצומת ״מוצצים״, ליד קניון איילון- אחד המסלולים הכי לא סקסיים שאפשר לדמיי- וגם שם, אין ממש שוליים וגם בשבת בבוקר יש תנועה דלילה.
את אלו אני מכיר דרך רגליי, יש עוד (לכיוון רמלה דרך הכביש הישן ועוד) אותם אני פחות מכיר
 
לצפיה ב-'רכבת'
רכבת
26/05/2018 | 19:27
72
או אוטובוס מחוץ לתא . 
לצפיה ב-'יש כמה חלופות, הצרה שגם הכבישים אליהם תגיע'
יש כמה חלופות, הצרה שגם הכבישים אליהם תגיע
27/05/2018 | 10:43
84
לא מלהיבים.
הוצעה כאן רכבת - אבל בין 6 ל9 בבוקר ובין 4 ל7 אחהצ אין אפשרות, אם נוח לך לרכז רכיבה בדיוק בחלון הזה - לך על זה, האידאלי הוא בית שמש להרי ירושלים או בנימינה לרמות מנשה. בימי שישי אין הגבלה וזה אכן פתרון מומלץ.
אוטובוס לא מומלץ.
גישה ברכיבה אפשרית!
צפונה בשביל האופניים לאורך החוף עד גלילות ממש, שם יש מעבר קצר שמחייב הליכה לרב מכר, משם ניתן לרכב צפונה על כביש 2 אבל לטעמי מאוד מסוכן ולא מומלץ. לחלופין אפשר עם שביל האופניים על רוקח ובני אפרים עד הפיל ומשם יש אפשרות להגיע דרך מרכז הטניס למורשה ולכביש 4 אבל זה אפילו פחות מומלץ מ2 בעיני.
מזרחה לחוצה שומרון - דרך פארק הירקון ניתן להגיע לקניון ומשם דרך אם המושבות לצומת גנים, הלאה דרך ראש העין ליציאה לכביש 5 - לא ממחלף קסם שם אסור לרכב.
והכי פשוט מדרך לוד להגיע לבית אריה או לכביש 443.
לצפיה ב-'סיכומי המירוץ מנק מבט של גולש סקי'
סיכומי המירוץ מנק מבט של גולש סקי
26/05/2018 | 21:05
100
הגירו החל באתר  סקי ... נחשו את שמו והסתיים באתר  הזה:
 
לצפיה ב-'קטע 20 סוף סוף אתר סקי כמו שצריך.... צרווויניה...'
קטע 20 סוף סוף אתר סקי כמו שצריך.... צרווויניה...
26/05/2018 | 01:03
4
88
מי שיודע לגלוש כמו שצריך פרימוז , סאגאן מן הסתם ישמח להישאר כאן...(שניהם לא במירוץ...אז הם יכולים ...)
אחרים ימשיכו מחרתיים לרומא אחרי....:

https://www.giroditalia.it/eng/stage/stage-20-2018...
לצפיה ב-'214 ק"מ ו-3 טיפוסים קשים לקראת סוף הג'ירו'
214 ק"מ ו-3 טיפוסים קשים לקראת סוף הג'ירו
26/05/2018 | 11:21
3
72
אין מנוחה ללוחמים. אחרי הקטע הקשה אתמול, מחכה להם קטע קשה נוסף באלפים. תחילה יש 130 ק"מ מישוריים שמתחילים בעיירה סוזה ומשם, מזרחה, בעמק סוזה עד קרוב לטורינו. המסלול עוקף את טורינו מצפון ונע צפונה בעמק של הנהר דורה בלטאה. למעשה, כל הדרך היא באותו עמק, כששני הטיפוסים הראשונים הם גיחה לצדדים ההרריים של העמק והטיפוס השלישי הוא לקצהו העליון הנגיש של העמק: עיירת הסקי צ'רביניה שנמצאת בגובה של 2,000 מטר. 
די ברור שכריס פרום וקבוצתו ירכבו באופן הגנתי ותאורטית, אם נשארה רזרבה לפרום, כפי שטען אתמול בראיון כשעה אחרי הסיום, לא יתקשו לעמוד במשימה. 
הטיפוס האחרון מתאים יותר לדימולן כי הוא מתון יחסית. השאלה היא האם יוכל באמת לבודד קודם כל את פרום משאר חברי קבוצתו ואז להתנתק מפרום ולשייט לבדו אל קו הסיום. זאת נראית משימה קשה מאוד. 
יחד עם זאת, יש שני רוכבים שיתכן וינסו לתקוף מרחוק: פוצוביבו שאיבד אתמול את מקומו בין 5 הראשונים וקאראפאז שינסה לתפוס את החולצה הלבנה של הרוכב הצעיר. הוא נראה אתמול טוב בסיום הקטע. אם אכן יעשו זאת, זה יכול לעורר את המרוץ עוד לפני הטיפוס האחרון. 
מזג אוויר - מעונן חלקית, יתכן גשם קל בטיפוס האחרון.
הימור על מנצח - קאראפאז. חולצה ורודה - כריס פרום.
לצפיה ב-'הימור מאד הגיוני אך כל פעם שהלכתי על הגיון בגירו הזה ...'
הימור מאד הגיוני אך כל פעם שהלכתי על הגיון בגירו הזה ...
26/05/2018 | 12:36
2
71
נפלתי .
אז להמר נגד קאראפאז כשאני משוכנע שזה הקטע שלו ?
נלך על זה .... המנצח שוב פרום .
או אחרת  בדרך השלילה : 
פינו בודאות לא ..., סיימון התפרק לגמרי אתמול , לא סביר .
דומולין לא יתנו לו , אין לו את התעוזה הנדרשת.
מיגל אנחל , פוזוביבו קאראפאז ?
גולשים גרוע .
התקפה עשויה להגיע לפני העליה הלפני אחרונה לניצול הגלישה , 
רק פרום יכול להעיז להתקיף שוב .
כתבתי מתגעגע לקונטאדור אך הוא הופיע אתמול בגוף של פרום....
יש לפרום עתודות לבריחה נוספת ?
חושב שלא ...אך אהמר על הבלתי הגיוני המועמדים :
פרום מיגל  קאראפאז .
אחד מהם ינצח.
מה בקשר לסיימון ?
אולי נופתע שוב , לא סביר לאור המומנטום אך לאור ביצועיו היום נבין מה קרה לו אתמול , אם סמים יפסיד שוב 15 דקות לפחות .
אם משהו אחר ?
נראה היום .
 
לצפיה ב-'ולמנצח היום יש יום הולדת...בן 34 הילד.'
ולמנצח היום יש יום הולדת...בן 34 הילד.
26/05/2018 | 17:49
1
54
שנים שנים נלחם מיקלה נייבה בדבוקה , בשביל אחרים . שנה שעברה בשביל פרום וראה את לנדה מחסל את כולם , בעוד שהוא הולך ודועך...
השנה נלחם בשביל סיימון ודעך לו בהמשך הקטעים בסוף הדבוקה , כי כזהו תפקידו כפוי הטובה של חוטב העצים ושואב המיים...
אך היום ביום ההולדת , נתנו לו למיקלה את ההזדמנות לך קח את הכבוד שמגיע לך . מגיע בזכות.
הילד מנברה קיבל היום את הכבוד המגיע לו .
וילד אחר מיגל אנחל מאושר לא פחות עם המקום השלישי אסטנה ראו שטיבו חלש 
ופירקו אותו ...
הגראן טורים האלו אכזריים אך אם יש מגיע על מה שעשה טיבו האגואיסט אתמול לדומולין לא מגיע לו לעלות על הפודיום .
מילה טובה לשדרי ערוץ הספורט שראו את המפל מייפ  מי הפשרת שלגים והחליטו שזו מפולת....
יפה שאתם מסתכלים על הנוף , מגיע לכם מילה טובה ...אך מפולת זה לא עד כאן חברים... בבקשה לדייק , או לא לדבר על נושאים שאינם בתחום התמחותכם ...
ואם מיקלה קורא כאן ...אז 
muy feliz compleanos mikele 
 
לצפיה ב-'דמולן ופרום בקטע 20'
דמולן ופרום בקטע 20
26/05/2018 | 19:15
74
מעניינת הבחירה שדמולן עשה בנקודת ניסיון התקיפה הראשון שלו. הוא עשה זאת בעיירה ואלטורננש שנמצאת כ-7 ק"מ לסיום. זה מעניין כי בדיוק שם נמצא השיפוע התלול ביותר בכל העלייה לצ'רביניה. זה כנראה היה מתוכנן מראש וכנראה שהוא חשב שהוא יוכל לשבור את פרום דווקא בשיפוע תלול ולא בשיפועים מתונים יותר.
לגבי הספרינט בסיום של ווט פולס יחד עם פרום. בטלוויזיה זה לא נראה יפה. כנראה שזו גם הסיבה שדימולן התעלם במופגן מפרום בסיום. המראיין שאל בסיום מדוע הוא נתן ספרינט ופרום ענה איזו שטות שאני כבר לא זוכר אותה בדיוק. לדעתי, הוא לא היה צריך להתנצל ולא היה צריך להשיב תשובה לעיתון כפי שעשה. הוא היה צריך לענות: המרוץ לא הסתיים וכל שנייה חשובה. נכון שכולם מדברים עליו כמי שניצח במרוץ והסיכויים לכך הם באמת 99.9 אחוז. אבל חסרה עשירית האחוז ואם מדובר על 40 שניות פער, אז 46 שניות פער זה עוד יותר טוב.
 
לצפיה ב-'ג'ירו קטע 19 - אל האלפים הגבוהים'
ג'ירו קטע 19 - אל האלפים הגבוהים
25/05/2018 | 10:36
9
130
היום ומחר יוכרע הג'ירו בשני קטעים הרריים קשים המסתיימים בעליות בהרי האלפים. היום סמוך לגבול הצרפתי ומחר סמוך לגבול השוויצרי.
הקטע של היום, שאורכו 184 ק"מ, כולל 4 עליות מדורגות. הוא יוצא מאזור טורינו (מאחד מארמונות מלכי בית סבויה ששלטו באזור במשך מאות שנים) ונע מערבה עד לברדנוקיה שעל הגבול הצרפתי.
העליה הראשונה תשמש להיווצרות קבוצת בריחה. בקבוצה זו יהיו קרוב לוודאי גם רוכבים שלוטשים עין לניצחון בצ'ימה קופי - הפסגה הגבוהה בג'ירו שניצחון בה מזכה בפרס מיוחד ולחולצת המטפסים שבה יוענקו היום נקודות רבות. כמו כן, יצטרפו לקבוצת בריחה זו גם פועלים בקבוצות רוכבי הדירוג הכללי שיצטרכו לעזור בהמשך הקטע לאדוניהם. העליה השנייה היא לקול דלה פיניסטרה, בגובה 2,178 מ' שהיא הפסגה הגבוהה בג'ירו וכנראה גם העלייה הקשה ביותר (אמנם הזונקולן טוען לכתר זה, אך ממנו לא היה צריך לרדת...) העליה היא באורך של 18 ק"מ ובשיפוע כמעט אחיד של 9-10 אחוז. 9 הק"מ האחרונים בעליה הם על דרך כורכר מהודקת. הירידה מהפיניסטרה נמשכת רק 11 ק"מ אך היא צרה, טכנית וחשופה בחלקה העליון לרוח. פסגת הפיניסטרה נמצאת 74 ק"מ מהסיום ואחריה יש מלבד 2 עליות גם קטעים ארוכים מתונים שבהם רוכבים נזקקים לשותפים לדרך, כך שקשה לי לראות רוכב דרוג כללי שיתקיף בפיניסטרה וימשיך לבד הלאה. העלייה הבאה היא לאתר הסקי ססטרייר: עלייה מתונה יותר, בשיפוע 6-7 אחוז שנמשכת כ-11 ק"מ. מהירידה מהססטרייר ועד תחילת העלייה האחרונה לברדונקיה, ישנו קטע מפתח של כ-30 ק"מ שהוא בשיפוע של כ-3% (בהתחלה ירידה ואח"כ עליה). מי שיהיה שם בקבוצה ירוויח. מי שיהיה לבד יסבול קשה. העלייה האחרונה לברדונקיה  היא עליה קשה בשיפוע של קרוב ל-10% במשך 8 ק"מ. מזג האוויר נאה עם אפשרות לטפטוף כשעה לפני הסיום. רוח חלשה יחסית בעמקים.
לדעתי, למרות הפרופיל המפתה לתקיפות מוקדמות, המאבק בין רוכבי הדרוג הכללי ימתין לפסגה האחרונה. תיאורטית, לדימולן יש אפשרות לתקוף בססטרייר ולנסות לברוח בירידה ובמישור ולהכנס לטיפוס האחרון בפער על ייטס ולקוות שיחזיק או יגדיל את הפער. אבל לתסריט שכזה הוא יצטרך שותפים, אולי רוהאן דניס? הוא חייב לו את החולצה הוורודה ויש שם חוב פתוח. לאחר החולשה שייטס גילה אתמול הוא יעדיף להישאר יחד עם חברי קבוצתו וינסה לתקוף ב-2 ק"מ האחרונים בעליה האחרונה. אני מאמין שהוא גם יצליח בכך ויגדיל את יתרונו על דימולן. אשמח להיווכח שטעיתי ושדימולן תקף מרחוק ומחק את הפער לייטס.
לצפיה ב-'מי ינצח בג'ירו?'
מי ינצח בג'ירו?
25/05/2018 | 11:04
8
94
שאלו אותי, "מי ינצח בג'ירו?", כידוע, בימינו, "הנבואה ניתנה לשוטים", אך זה כוחו של הפורום, שבניגוד לכותבי מאמר מלומד, שאינם יכולים לכתוב שטויות, כאן הדבר מותר. ובכן, אני סבור שבמצב היום, כשלפנינו 2 קטעים הרריים קשים וקטע לפרוטוקול ברומא, וכשיש לו 28 שניות יתרון, היתרון הוא של סיימון ייטס והוא לדעתי ינצח בג'ירו. מבחינת קבוצות תומכות, אני חושב שלייטס קבוצה טובה יותר. יש הטוענים שמנהלי הקבוצה שחקו את הפועלים של ייטס ברדיפה אחר בריחות חסרות חשיבות ועתה הם נשארו מותשים. לדעתי, ג'ק הייג יחזור היום לתמונה ויהיה חשוב מאוד במרוץ וגם נייבה הולך ומתחזק והם יהיו 2 הפועלים החשובים ביותר בקטעי ההרים. לדימולן יש את סם אומן שמצטיין השנה ויוכל לסייע לו, אך מעבר לכך הוא יצטרך לסמוך על עצמו ועל שיתופי פעולה מזדמנים בדרך.
אני חושב שכפי שייטס נחלש אתמול, גם דימולן יכול להחלש היום ומחר. זה שהוא הצליח אתמול במשך 5 דקות להחזיק את הגלגל של פרום, ובאותו זמן ייטס לא הצליח, זה עדיין לא אומר כלום. כריס פרום וקבוצתו ומיגל אנחל לופז וקבוצתו (וגם פוצוביבו) עדיין נמצאים חזק בתמונה ולא יהססו לתקוף את שני המתמודדים העיקריים. בקטע כמו היום (פיניסטרה), להפסיד 2 דקות זה בעיה קטנה מאוד ויכולים להיפתח גם פערים גדולים יותר. כך שהכל פתוח, אבל לסיימון ייטס יש יתרון גם מבחינת היכולת האישית וגם מבחינת היכולת הקבוצתית ולכן אני חושב שבסוף הוא יהיה המנצח בג'ירו.
 
לצפיה ב-'המנצח יהיה זה '
המנצח יהיה זה
25/05/2018 | 12:57
1
96
שיחלים מאסטמה....
בתקופת הרפואה המודרנית כשכולם נוטלים כל מיני תכשירים
ינצח זה שרופאיו טובים יותר ....
אני לא מבין מספיק ברפואה כדי לענות אך נראה לי כי רופאיו של סיימון כבר הוכיחו עצמם ....
לצפיה ב-'כנראה שברגע המכריע הרופאים לא תיפקדו...'
כנראה שברגע המכריע הרופאים לא תיפקדו...
25/05/2018 | 17:57
47
לצפיה ב-'מסקנות כפי שהבטחתי '
מסקנות כפי שהבטחתי
25/05/2018 | 19:04
1
97
באותו טור בו פרום הולעט כדבעי... , אותו טור בו  קפץ על הטריינר בסיום הקטע לוונטו מול עיניו הנדהמות של קינטאנה , היה ברור שלקח . השאלה מה ומתי ?
התשובה היתה היחלשות מובהקת שלו בשבוע השלישי ונצחונות בעליות של קינטאנה עליו .
ההבדל בין פרום לסיימון הוא גודל הגוף והיכולות בנגד שעון.
כשכתבתי אתמול מסקנות אחרי הקטע מחר , כיוונתי להיחלשותו של פרום בשבוע השלישי.
סביר להניח כי סיימון השתמש ברפואה דומה , סביר להניח כי ההשפעה תפוג לאחר זמן מסוים , לאחר סיום ההשפעה תגיע היחלשות שאכן הגיעה אתמול.
כתבתי לפני מספר ימים , כי מאחר וסיימון שרף את הקבוצה , הנשרף הראשון היה אסטבאן צאבז שהחל להפסיד 15 ו 20 דקות בקטעים מכריעים , העומס עליו יהיה קשה יותר ופרום ינצל זאת, להתקפות.
אכן קרה בקטע  יומיים לפני יום המנוחה , ואז הגיע הקטע למחרת בו סיימון גילה יכולות על אנושיות וחיסל את מתחריו בהתקפה 17 ק"מ לסיום.
לאחר אותו יום הגיע יום המנוחה שכנראה לא איפשר לו התאוששות מספיקה גם כשלוקחים , יש לגוף עתודות שאסור לרוקן, מי שעקב ראה כי סיימן  לא יכל לזוז בסיום הקטע, הנסיון שלי ממצב דומה שייט  ארוך בסירה קשה לשליטה שלאחריו הרגשתי מחוסל, לי לקח שבועיים להתאושש, להם לוקח כמובן פחות , אבל עדיין ... 
סיימון צעיר לא מנוסה מספיק ורוקן את העתודות.
מה קרה עם פרום?
מספר אפשרויות קיימות אין לי מושג מהי הנכונה .
רק צריך לומר למען ההגינות פרום רחוק מלהיות טיפש , וידע שיעלו עליו במוקדם או במאוחר .
מאחר וכך הוא החל להסתמך פחות ופחות על חומרים והרבה יותר על שליטה בכל 
האספקטים של הרכיבה , משען הפך להיות שען עליות , משען עליות לגולש ,
למד להפעיל לחץ על המתחרים ולקחת שניות בונוס בספרינט ביניים ועוד , בגדול לא הזניח כמעט אף תחום ,רק באספקט אחד לא שלט מעולם , אספקט בו התמחה הדהים אלברטו קונטאדור ,מהיום  הוא  שולט גם באספקט זה.
החל מהיום פרום הוא רוכב מושלם , לפי  הפריוויו בסייקלינג ניוז , שכיוון לבריחה של קני אליזולדה , עוצמת הבריחה שלו היתה כאילו קו הסיום בםינייסטרה ...
כמובן שנשארו משם עוד כמה וכמה ק"מ...לסיום מהקו הזה , רק שעוצמת הבריחה של אליזולדה כוונה לטובת פרום .
אם כך הבריחה הזו היתה מתוכננת בדקדקנות , אז השאלה היא מה קרה לפרום בקטע לפני יום המנוחה ?
התשובות יגיעו בהמשך  הדרך כפי שהגיעו במקרי לאנס ארמסטרונג ולורדה לאנדיס באסו דנילו די לוקה ..
כרגע אין לנו תשובות. נחכה להמשך.
לצפיה ב-'פולקלור נחמד אבל לא מדוייק מבחינה רפואית/פיזיולוגית'
פולקלור נחמד אבל לא מדוייק מבחינה רפואית/פיזיולוגית
25/05/2018 | 22:07
75
התרומה של מרחיבי סימפונות (Beta 2 agonists) לביצועים ספורטיביים שנוייה במחלוקת. אין הוכחות שוונטולין, טרבוטלין, סלמטרול, פנוטרול,קלנבוטרול וחבריהם מגבירים ביצועים באופן משמעותי.
ראה מאמרים לגבי רכיבה של נשים
Koch et al. Effects of inhaled bronchodilators on lung function and cycling performance in female athletes with and without exercise-induced bronchoconstriction. Journal of Science Medicine in Sport
Vol 18, Issue 5, Sept 2015, 607-612
Koch S, et al High-Dose Inhaled Salbutamol Does Not Improve 10-km Cycling Time Trial Performance. Med Sci Sports Exerc. 2015 Nov;47(11): 2373-9.
לצפיה ב-'יצאתי אבל אני בחברה טובה'
יצאתי אבל אני בחברה טובה
25/05/2018 | 22:41
3
77
לפני שבוע בערך קונטדור אמר שפרום איבד סיכוי לנצח בג'ירו. כשפרום תקף היום בפיניסטרה 80 ק"מ לסיום טען הפרשן של יורוספורט, בריאן סמית' (שרכב עם ארמסטרונג במוטורולה באמצע שנות ה-90) שזו פעולה נמהרת והפעולה של דימולן שלא נכנס לפניקה ונשאר עם שותפים היא נכונה. כולם טעו ונוכח תצוגה חד פעמית שכזו - לא מפתיע שטעו.
בדיעבד, אפשר להיות חכמים ולומר שהפעולה של פרום היא הגיונית. לפני הקטע (פרום דורג רביעי בפער של קרוב ל-3 דקות מייטס), הפרשן האופטימי היה אומר שלפרום יש סיכוי לא רע להיות על הפודיום: אם ייטס יישבר, אז פרום יתקדם למקום 2-3 וכנ"ל, אם דימולן יישבר. הבעיה היא שאת פרום לא מעניין פודיום כי פודיומים כבר יש לו מספיק. מעניין אותו ניצחון ולכן הוא הלך על "צל"ש או טר"ש", והחליט לבצע התקפת התאבדות. אם זה יצליח הוא יזכה בכל הקופה. אם ייכשל אז לא נורא, אין הבדל בין מקום שלישי ומקום עשירי.
דימולן יצא פראייר. הוא חיכה בירידה מהפיניסטרה לרייכנבך במקבוצת גרופמה-FDJ כי כנראה פינו הבטיח לו שהם יעבדו שלושתם ביחד. בפועל מה שקרה, היה שפינו כמעט לא עבד ואת כל העבודה (חוץ מדימולן) עשה הפועל רייכנבך שהיה הרוכב החלש בחמישייה הרודפת. שון קלי לא התייחס לפינו ורק אמר שקאראפאז ולופז לא יקבלו הרבה אהדה בדבוקה על הסוציומטיות שלהם. אבל האמת, גם לשני הדרום אמריקאים וגם לפינו היה תירוץ טוב לא לעבוד. הם הבינו שייטס ופוצוביבו שמאחור כבר לא מהווים סכנה ושפרום הוא בעיה של דימולן, ולכן התחרות היא בין שלושתם על מקומות 2-5 (אם דימולן ישבוק). ואם התחרות היא בין שלושתם אז אף אחד לא רצה לעבוד ולהתעייף.
לצפיה ב-'הענין העקרוני הוא :'
הענין העקרוני הוא :
25/05/2018 | 23:02
69
ירידת היכולת בשבוע השלישי , פרום כבר למד לעבור את המשבר הזה כך שהוא כמעט לא מורגש אצלו .(לוקח פחות ?) 
סיימון כמעט  בודאות מצבו היה כפי שקרה לפרום  בטור ההוא ומעט חריף יותר.
את הירידה ביכולת ראו כבר אתמול ופרום  לא טיפש... ובטוח מכיר את הסימפטומים טוב ממני .
 
לצפיה ב-'פערי פרום דימולן בקטע 19'
פערי פרום דימולן בקטע 19
26/05/2018 | 10:32
1
72
נראו לאחרונה יחד בעלייה לפיניסטרה 80 ק"מ לסיום ו-6 ק"מ לפני הפסגה כשפרום תקף.
38 שניות פער על פסגת הפיניסטרה.
1:30 דקות בסוף הירידה מהפיניסטרה שרייכנבך חבר לארבעת הרודפים.
1:52 דקות בתחילת העלייה לססטרייר, 53 ק"מ לסיום.
2:41 דקות בפסגת הססטרייר.
3 דקות לקראת סוף הירידה מהססטרייר, 30 ק"מ לסיום.
3:30 דקות 10 ק"מ לסיום, מגמת עליה, אבל עדיין 3 ק"מ לפני העלייה האחרונה. שיא הפער.
3:23 סיום הקטע (זמן פיגור אמיתי, ללא בונוסי שניות וכדומה)
ניתן לראות בדיעבד שקטע קריטי היה הירידה מהפיניסטרה שבה פרום הרוויח מעל ל-50 שניות. הפער נובע ככל הנראה מכך שפרום רוכב במורד טוב יותר מדימולן, מכך שפרום לקח סיכונים גבוהים יותר בזמן הירידה, מכך שדימולן העדיף לחכות לרייכנבך ולרכוב בהמשך המרוץ עם שותפים ולא לבד. אנחנו מסתכלים עכשיו על ההחלטה שלו ושל המנהלים שלו ברכב,  ואומרים שהיא שגויה. טעות! אין לדעת מה היה קורה אם היה מחליט לרדת במהירות גבוהה יותר ולעשות נג"ש של 74 ק"מ נגד פרום. יכול להיות שהיה מסיים בתוצאה גרועה יותר.
לצפיה ב-'חושב שאין לו את הכלים '
חושב שאין לו את הכלים
26/05/2018 | 12:40
56
להתמודד עם שועל כמו פרום .
מצד שני הוא שמר עתודות להיום אז אולי אופתע שובבסיום הקטע .
לצפיה ב-'ג'ירו - קטע 16, נג"ש על נהר האדיג'ה'
ג'ירו - קטע 16, נג"ש על נהר האדיג'ה
22/05/2018 | 11:12
9
103
34.2 ק"מ מהעיר טרנטו דרומה, לאורך נהר האדיג'ה, עד העיר רוברטו (ROVERETO). תווי די מישורי אבל לא לגמרי. בכללי המסלול די ישר, אבל בחציו השני יש עליה קטנה לכפר בשם נוגרדו והיא כוללת כמה עיקולים ובחמשת הק"מ האחרונים ישנן גם כן כמה פניות, כך שמדובר במסלול שהוא לא קלאסי לנג"ש, אבל גם לא טכני מדי.
מזג האוויר סגרירי. באתר אחד יש תחזית לטפטופים בחלק מהזמן ובאתר אחר זה נראה גשם יותר משמעותי ככל שהשעה מתאחרת.
המועמדים המרכזיים מקרב רוכבי הדרוג הכללי הם דימולן, פרום ורוהאן דניס (מקום 11 בדירוג הכללי). מקרב שאר העולם המועמד הבולט הוא ויקטור קמפנרטס, מקבוצת לוטו פיקס-אול (אלוף אירופה ולכן לובש חולצה לבנה עם סמל האיחוד האירופי), שסיים בירושלים במקום השלישי ולפי הדיווחים "נח" בקטעים האחרונים לקראת הקטע של היום. עוד מועמדים הם אלופי העולם לשעבר בנג"ש: טוני מרטין מקטיושה ווסיל קיריינקה מסקיי ומומחים בתחום כמו אלכס דאוסט, גם הוא מקטיושה ויוס ון אמדן מלוטו-יומבו.
השאלה המסקרנת את כולם היא כמובן הפרש הזמנים בין דימולן לייטס. אני סבור שבכושרם הנוכחי ונגזר מאופי המסלול, הפער ביניהם יהיה היום כדקה אחת לטובת דימולן. מנצח בקטע - קמפנרטס שאולי יהנה גם מכך שהוא מזנק מוקדם (אם אכן תנאי מזג האוויר ילכו ויהיו גרועים).
לצפיה ב-'רשימת זינוק'
רשימת זינוק
22/05/2018 | 14:27
36
לשעה המצויינת יש להוסיף שעה אחת כדי לקבל זמן ישראל. גיא שגיב מזנק בשעה 14:30 עם חולצת אלוף ישראל.
לצפיה ב-'תוצאות .'
תוצאות .
22/05/2018 | 23:32
44
97 שניות הפסד לייטס מול רוחאן  על 34 קמ.
איבוד,זמן סביר לחלוטין הפסיד 2 שניות לקמ, כאן
לדומולין  הפסיד רק  75 שניות כי דומוליןהפסיד את הניצחון
ב 22 שניות.
גיא שגיב במקום ה 155 עם מהירות ממוצעת מעל  44.3 קמש.
יפה להתחלה בגראן טורים היכולת קיימת ,מכאן הרבה עבודה ויהיה. בסדד .
לצפיה ב-'ובינתיים - נשים בחבל הבסקים'
ובינתיים - נשים בחבל הבסקים
22/05/2018 | 23:56
1
58
עומר שפירא סיימה מרוץ קשה של ארבעה קטעים בחבל הבסקים בהשתתפות הרוכבות הטובות בעולם. ניצחה במרוץ אמנדה ספראט מקבוצת מיצ'לטון-סקוט לנשים, שהקדימה את שתי הרוכבות הטובות בעולם: בת קבוצתה אנמיק ון פלויטן והאלופה האולימפית אנה ון דר ברגן. עומר שפירא סיימה במקום ה-52 מתוך 101 שסיימו, בפיגור של 15:23 דקות מהמנצחת. הצילום הוא מקטע 3 שנערך בגשם ולקוח מאתר ולופוקוס http://velofocus.com/emakumeen-bira-2018-stage-3/
לצפיה ב-'כרגע יושב שקע ממערב לספרד שקע רדוד'
כרגע יושב שקע ממערב לספרד שקע רדוד
23/05/2018 | 12:57
24
שמתעמק על הפירינאים ,כך שהגשם בארץ הבסקים בהחלט  היה צפוי .
מקוה רק שלא יגיע  לצרביניה... בגדול אין חשש כי בסיירה נבדה ירד שלג  גרנדה והצפי להמשך,  החורף לא נגמר באירופה .
לצפיה ב-'ג'ירו קטע 17 - קטע פרנצ'קורטה'
ג'ירו קטע 17 - קטע פרנצ'קורטה
23/05/2018 | 08:38
1
47
קטע קצר יחסית, 155 ק"מ. מתחיל בעיירה ריווה דל גרדה שבצפון אגם גרדה וממשיך דרום מערבה לכיוון העיר ברשה ומסתיים בעיירה איזאו הנמצאת בקצהו הדרומי של אגם איזאו - אחד מהאגמים הקטנים והפחות מפורסמים באגמי צפון איטליה. המארגנים קוראים לקטע פרנצ'קורטה בגלל אזור הכרמים בשם זה שבו נערך חציו השני של הקטע. למתעניינים, זה מה שהיה כתוב על היינות הללו: "יינות מבעבעים המיוצרים בשיטה המסורתית באזור קטן בלומברדיה שבאיטליה, ממערב לעיר ברשייה, ונחשבים למתוחכמים והאיכותיים ביינות המבעבעים בארץ המגף. יינות פרנצ'קורטה חייבים ביישון מינימאלי של 18 חודשים על השמרים לפני ההפרדה."
הרוכבים מגיעים אחרי 130 ק"מ לנקודת הסיום ואז מתחילים סיבוב של 24 ק"מ באזור פרנצ'קורטה. סיבוב הסיום, כולל הקילומטרים האחרונים, הוא מישורי אך עתיר רחובות צרים, פניות וכיכרות. מזג האוויר מעונן עם אפשרות לטפטופים בשעות אחה"צ.
הקטע הוא בעייתי לחיזוי. מצד אחד, קטע קלאסי לבריחה שתתהווה על הטיפוס שמיד בתחילת הקטע ותלך עד הסוף כשהדבוקה מעדיפה לנוח לקראת קטעי ההרים המכריעים. מצד שני, שתי קבוצות חזקות יחסית, קוויקסטפ ובורה, שאיבדו עניין בדירוג הכללי ומעוניינות בספרינט רב משתתפים. אני מהמר על בריחה שתלך עד הסוף.
לצפיה ב-'האנומליה של פאביו ארו.'
האנומליה של פאביו ארו.
23/05/2018 | 13:00
56
ארו מטפס נהדר התפרק השנה לחלוטין בקטעי הטיפוס גם הפרולוג שלו לא היה מדהים אך דוקא  בקטע השעון הארוך הפתיע  בתוצאה טובה מאד יחסית לתוצאות הרגילות  שלו .
מה קורה איתו ?
לצפיה ב-'ג'ירו - קטע 18, מבחן לשדרי הטלוויזיה'
ג'ירו - קטע 18, מבחן לשדרי הטלוויזיה
24/05/2018 | 09:33
2
69
הקטע הוא של 196 ק"מ, המתחילים בפרברים המערביים של מילאנו ויורדים דרומה לכיוון העיר קונאו הנמצאת לרגלי האלפים הימיים שמפרידים בין דרום-מזרח צרפת  וצפון מערב איטליה, עד לתחנת הסקי העונה לשם פראטו נווזו, שגובהה 1,607 מ'. מתוך דרך ארוכה זו, 182 ק"מ הם מישוריים (עם עלייה קטנה באמצע) ובסיום יש 14 ק"מ של עלייה בשיפוע ממוצע של 7.1% אל תחנת הסקי. מזג האוויר נאה עם אפשרות לטפטוף בסיום העלייה.
קרוב לוודאי ששוב נראה מאבק קשה על כניסה לקבוצת הבריחה. אבל מהזמן שזו תתגבש ועד אמצע העלייה בסיום, צפוי לנו זמן משמים שבו יבחנו שדרי הטלוויזיה.
שלושה הק"מ האחרונים הם בשיפוע מתון יותר ויתכן שטום דימולן ינסה שם לקחת כמה שניות לסיימון ייטס.
לצפיה ב-'אוי הזכרונות...'
אוי הזכרונות...
24/05/2018 | 10:39
63
המקום בו מתחיל קטע 18 הוא- Abbiategrasso -עיירה נחמדה השוכנת 27 ק"מ מערבה ממילאנו. רכבתי אליה מספר פעמים לאורך תעלת ה-Navigilo Grande ומאיזור Laggo Majjore הנמצא 52 ק"מ צפונה.
למי שמגיע למילאנו למספר ימים מומלץ מאד לרכב במסלול הנפלא הזה, כשלצידך התעלה הגדולה שבה הביאו בימי הביניים על אסדות, את השיש הורוד המיוחד אתו בנו את הקתדרלה המפורסמת של מילאנו (Duomo).
לצפיה ב-'מדויק מאד אכן לקח, מסקנות אחרי הקטע מחר .'
מדויק מאד אכן לקח, מסקנות אחרי הקטע מחר .
25/05/2018 | 03:49
20

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא טיפוח ושמירה על עור הפנים בגיל השלישי
אירוח בנושא טיפוח...
ד``ר רון יניב יענה על שאלות בנושא טיפוח ושמירה על...
אירוח בנושא טיפוח ושמירה על עור הפנים בגיל השלישי
אירוח בנושא טיפוח...
ד``ר רון יניב יענה על שאלות בנושא טיפוח ושמירה על...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ