לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'המשך לשרשור קודם: כך למדתי לשלוט על המשקל שלי'
המשך לשרשור קודם: כך למדתי לשלוט על המשקל שלי
16/01/2017 | 20:04
1
44
לפני חודש כתבתי שאני מאבד יותר מידי משקל, ומחפש מידע בנושא.
אז לכל מי שענה. אני מעריך את הידע והרצון שלכם לעזור.
אני לא מומחה כמו כותבים אחרים כאן בפורום, אבל אני מקווה שכשאני שואל שאלות זה עוזר לחובבים אחרים שקוראים את השאלות והתשובות.

אחרי ירידה של מעל ל 4 ק"ג בחודשיים, הצלחתי לעצור את הירידה במשקל, ויותר מזה, למדתי איך לשלוט ולהגיע בדיוק למשקל שאני רוצה.

זו לא המלצה לעשות את מה שאני עשיתי, אבל ככה עשיתי את זה:
בלי להכנס לפרטים, העקרון שהנחה אותי היה פשוט:
א. כדי לשמור על משקל צריך להכניס כמות קלוריות שתפצה על הכמות שהגוף הוציא.
ב. הקפדתי על אכילת הכמות המינימלית הדרושה של חלבון.

החלק הקשה היה לדעת כמה קלוריות שרפתי בפעילות. למרות שמשבוע לשבוע אכלתי יותר קלוריות, גם הפעילות הפכה לעצימה יותר, ומזג האוויר נהיה קר. כשקר מאוד, שורפים יותר קלוריות בזמן הרכיבה.
אז בניתי מודל מקורב להערכת כמות הקלוריות שאני צריך לאכול עפ"י משך אופי הפעילות שביצעתי באותו היום וביום הקודם, והכנסתי למודל הזה תיקונים למשל עבור עצימות ומזג אוויר. למדתי גם איך לחשב בזריזות במהלך היום כמה קלוריותחלבונים אני אוכל והקפדתי על הכמות, עד שהמשקל התייצב - מה שאומר שהגעתי למודל שמעריך נכון את כמות הקלוריות הדרושה לי.
אם אני רוצה להעלות\להוריד משקל, כל מה שאני צריך זה לאכול יותר\פחות קלוריות ממה שקובע המודל. ניסיתי וזה עובד מצוין.

השלב הבא שאני רוצה לנסות (סתם כי בא לי, את הכל אני עושה כחובב), זה ללמוד לשלוט טוב יותר על גודל מסת השריר ואחוז השומן.

דבר אחרון - המלצתם לי לפנות אל תזונאי (עם התמחות בספורט). אני בחרתי לפנות קודם לרופא שהפנה לבדיקת דם, ובאותה הזדמנות אקג\אקו לב. אני עדיין שומר את האופציה לפנות לתזונאי בהמשך, למרות שכרגע אני רגוע וחושב שאני אוכל בסה"כ בסדר.
לצפיה ב-'דבר נוסף - יותר שומן בתפריט'
דבר נוסף - יותר שומן בתפריט
16/01/2017 | 20:38
27
עוד משהו שיכול להיות שהוא ברור מאליו לרוכבים מנוסים, אבל לי הוא היה חדש: למדתי להכניס יותר שומן לתוך התפריט, בעיקר אחרי רכיבות סופ"ש.
אחרי רכיבות ארוכות ואינטנסיביות בסוף השבוע, היה לי קשה לדחוף את כמויות האוכל הדרושות כדי להחזיר את כמות הקלוריות ששרפתי. אז התחלתי להוסיף להרבה מהדברים שאכלתי - חמאה, שמנת, בוטנים, שומשום\טחינה, יותר שמן. גם טעים, וגם יותר קל להשלים ככה את כמות הקלוריות שדרושה לגוף.
גם גיליתי שקוואקר (שיבולת שועל) זה די שימושי ונוח לי להוסיף אותו לכל מיני דברים כדי לדחוף לתוכם עוד קלוריות.
לצפיה ב-'רוכב למרחק - ברווט 200 ראשון עונת 2017'
רוכב למרחק - ברווט 200 ראשון עונת 2017
14/01/2017 | 19:50
7
93
שלום,

רשומה חדשה, ברווט 200 ראשון עונת 2017, בבלוג שלי.

הסיפור שלי של ברווט 200 הראשון לעונת 2017.

טל.
לצפיה ב-'וזה הסיפור שלי'
וזה הסיפור שלי
14/01/2017 | 20:40
4
100
הרבה חוויות היו לי בברווט הזה, החלטתי לכתוב עליהן. זה ארוך מאוד, אבל עם תמונות:
 
אמ;לק לקראת צומת בשן הגוף החליט שהוא לא רוצה יותר, הרגליים והראש החליטו אחרת. הרגליים והראש ניצחו. חוץ מזה, היה כיף. 
 
נדמה לי שבצומת אפיק הייתה אי הבנה, יצאתי אתכם, אבל הנחתי שאתם תמשיכו בקצב שלכם ואני בשלי.
 
לצפיה ב-'כל הכבוד!'
כל הכבוד!
15/01/2017 | 16:39
2
58
זה היה ברווט לא קל בתור ברווט ראשון.
 
אני חושב שרכבנו מהר מאשר בד'כ.
היתה רוח גב ברוב הדרך, וניצלנו את זה.
אז אל תיקח מזה דוגמא.
רכבנו מהר עד כורסי, והיה לנו זמן לעצור בצמח.
אבל בטווח הארוך זו לא התנהלות נכונה, וחלק שילמו על זה מחיר בהמשך.
 
אודי רכב טוב, ובקצב די קבוע,
ואני חושב שראית את זה כשנפגשתם ליד צומת בשן.
 
 
שורה תחתונה - כל הכבוד על שעמדת בהצלחה בהתחלה לא קלה!
 
טל.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
15/01/2017 | 19:40
1
46
אודי רוכב מרשים. אחרי כל הפנצ'ריה שהוא פתח על הכביש הוא עוד הספיק לסיים לא הרבה אחריכם.
זה כנראה ההבדל בין רוכבים חזקים ומנוסים ורוכבים מתחילים, היכולת לבחור את הקצב שמתחשק לכם לרכב, ולאו דווקא הקצב המתאים ביותר. נראה שהנסיון משחק תפקיד נכבד בברווט 200, אולי יותר מהכושר.
 
הדבר המבאס היחיד זה שכבר מאתמול בבוקר אני מחכה בקוצר רוח  לברווט הבא. זה כיף.
לצפיה ב-'הפוך: 200 אפשר לסיים רק עם כושר, בלי ניסיון'
הפוך: 200 אפשר לסיים רק עם כושר, בלי ניסיון
15/01/2017 | 21:15
46
עם ניסיון וכמעט בלי כושר אפשר לסיים 1200 לא מהקשים.
 
טל.
לצפיה ב-'הוכחתם אתה ועמית אופי ברכיבה הזו'
הוכחתם אתה ועמית אופי ברכיבה הזו
16/01/2017 | 09:21
42
להגיע מפורק לפיסגה...לאסוף כוחות ולהמשיך..זה אופי.
בפעמים הבאות אל תתפתה...תרכב בקצב המתאים לך...
תיזכור את הצב והארנב...
תמיד 10 קמ ראשונים הם הכי קשים.
לצפיה ב-'ומשהו על ביב של Cheji'
ומשהו על ביב של Cheji
15/01/2017 | 19:44
60
מישהו כבר המליץ עליו כאן בפורום.
רכבתי עם ביב כזה, הוא עולה כ-80 ש"ח באי ביי, ומעולם לא רכבתי עם ביב "רציני" במחיר יקר יותר, אז אולי אני לא יודע מה אני מפסיד. אבל אחרי 11 שעות על האוכף (13 ברוטו), הוא לא היה מורגש וביצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר.
לצפיה ב-'טל תודה..הצלת לי את הברווט.'
טל תודה..הצלת לי את הברווט.
16/01/2017 | 09:24
45
2 תקרים אחד בקידמי ואחד באחורי.וגם נדפקה לי פנמית נוספת.
אחרי 50 קמ נשארתי ללא פנימית...
לעלות ללא פנימיות לכביש 98 המבודד לא הייתי עולה.
ירדת במיוחד הטמנת לי את הפנימית ...תודה
 
לצפיה ב-'פרשת השבוע, פרשת ויחי'
פרשת השבוע, פרשת ויחי
12/01/2017 | 10:00
49
פרשת ויחי מסיימת את סיפור יעקב ויוסף.
 
נושאים בפרשה:
 
ברכת יעקב, שמספר על הקילומטרים האחרונים שיעקב רכב.
 
קבורת יעקב, שמספר על מסע לוויה ארוך ממצרים ועד למערת המכפלה כדי להתיך את האופניים של יעקב ביחד עם האופניים של יצחק ואברהם.
 
סוף ימי יוסף, שמספר איך יוסף נפל מהאופניים שלו.
 
 
מסלול שמתאים לפרשה:
מניצנה, דרך ירוחם, דימונה, ועד מפעלי ים המלח.
 
הסבר:
מסע הלוויה של יעקב עבר ממצריים דרך ים המלח.
בפרשה 85 פסוקים. יעקב חי 17 שנים במצרים, ובירך את 12 בניו. הסכום של 85+17+12 יוצא 114, וזה בדיוק מספר הקילומטרים במסלול.
 
שבת שלום, טל.
לצפיה ב-'נפתח פורום מעמד זרים'
נפתח פורום מעמד זרים
( לעמוד שלי בתפוז )
09/01/2017 | 17:47
9
 יש לכם שאלות בנושא הסדרת מעמד אזרחים זרים אשר שוהים בישראל? זקוקים לאשרת עבודה? 
 היכנסו עכשיו לפורום ותקבלו מענה לשאלותיכם:
 
לצפיה ב-'שבת בבוקר בפארק'
שבת בבוקר בפארק
08/01/2017 | 20:30
2
173
בשעה טובה נכנסתי לעולם הצילום..
שיעור מבוא אחד ויצאתי לדרך..קורס מלא יגיע בהמשך...
שבת האחרונה יצאתי לפארק..בואכה ראש ציפור..בדרך דגתי כמה צילומי קאייקים מדהימים..
ברם הכי הכי זה צילומי רוכבי כביש..צילמתי מאות תמונות רובם לפח..רק ככה לומדים..
חלק מהרוכבים בקשו שאשלח להם תמונות כך אעשה..
בשבועות הקרובים אפקוד את ראש ציפור עוד ככה וככה פעמים..
שבת בבוקר אתם מוזמנים..
אשלח לכל מי שיבקש..
התמורה שלי..כייף שלא נגמר
לצפיה ב-'מעולה!! תמיד אנשים מצלמים ואי אפשר להשיג את התמונות'
מעולה!! תמיד אנשים מצלמים ואי אפשר להשיג את התמונות
09/01/2017 | 10:47
1
99
באיזה שעה אתה מתכוונן להגיע?
לצפיה ב-'נהפוך הוא'
נהפוך הוא
09/01/2017 | 14:04
116
אנשים השאירו מייל וטל'
היום קבלו לינק לגוגל דרייב..
אהיה החל מהזריחה..
מי שמעוניין  אפשר להשאיר בפרטי כתובת מייל וטל'
בשמחות בלבד
לצפיה ב-'מי שמתגעגע לשידורים של מרוצים מחו"ל-אליפות אוסטרליה'
מי שמתגעגע לשידורים של מרוצים מחו"ל-אליפות אוסטרליה
08/01/2017 | 15:51
95
http://www.sbs.com.au/cyclingcentral/article/2017/...
התקיימה היום: המנצח - SCOTSTON, רוכב צעיר שחתם השנה עם BMC
לצפיה ב-'מרוץ אורים 2017 תוצאות'
מרוץ אורים 2017 תוצאות
07/01/2017 | 14:19
8
223
עילית גברים שליטה של האקדמי. ניצח גיא שגיב, שני איתמר איינהורן שלישי ים פוליאק.
עילית נשים רכבו עם רמה 1 (בעבר "פרו"), ראשונה עומר שפירא במדי קבוצת ביאנקי מאיטליה. שנייה מרים בראון מדינמו רייסינג. שלישית עידית שוב מ-CCC
סרטון ביוטיוב של סיום הגברים
https://www.youtube.com/watch?v=_qV-INBK3XE
לצפיה ב-'קטגוריית רמה 1 (פרו) '
קטגוריית רמה 1 (פרו)
07/01/2017 | 14:32
140
ניצח גיל קיבץ מאופני בוטקיה, שני ושלישי רוכבים מדינמו רייסינג לקראת סיום הסרטון המצורף רואים את עומר שפירא במדי קבוצת ביאנקי חוצה את קו הסיום ומנצחת את קטגוריהית הנשים עילית.
סליחה על הסרטון על הצד. זה אני צילמתי בכישורי המופלאים.
לצפיה ב-'תמונות מהזינוק'
תמונות מהזינוק
07/01/2017 | 15:18
127
מזג האוויר היה אידיאלי. שמים בהירים. קר, אך לא יותר מדי. לקראת שעת הסיום הרוח התגברה.
נראה לי שהמארגנים הרחיקו את קו הזינוק עוד כמה עשרות מטרים מתחנת הדלק. לא יודע למה. נראה לי שעדיף לקרב ולא להרחיק. כך רוב האנשים מתרכזים בתחנת הדלק ובאלונית (למרות שמכונת הקפה הייתה מקולקלת לאכזבת רבים) וקו הסיום נשאר דליל בצופים ובמעודדים.
לצפיה ב-'פודיומים'
פודיומים
07/01/2017 | 16:12
131
קדטיות: סיימו (אולי גם זינקו?) רק 3 רוכבות: ראשונה גלי וואלך מ-CCC. שנייה הגר בלוך מעמק האושר, שלישית עדי דוד ממסטרס חיפה.
ג'וניורס: מנצח ניר גבאי מעמק האושר, שני ושלישי מ-TACC ומ-500 ואט, לא יודע את השמות. מוזמנים להוסיף.
לצפיה ב-'עוד פודיומים, רמה 2 לפי גילאים ורמה 1 (פרו)'
עוד פודיומים, רמה 2 לפי גילאים ורמה 1 (פרו)
07/01/2017 | 16:31
116
לצפיה ב-'יש איפשהו תוצאות רשמיות? "רוכבים במחתרת"'
יש איפשהו תוצאות רשמיות? "רוכבים במחתרת"
07/01/2017 | 19:57
1
68
לצפיה ב-'כן!'
כן!
08/01/2017 | 01:57
87
עלו תוצאות לא מזמן.
 
אמל"ק לעלית ולרמה 1 (סליחה מכל השאר):
גברים עלית:
גיא שגיב 2:39:03
איתמר איינהורן +1
ים פוליאק +3
 
גברים רמה1:
גיל קיבץ 2:50:45
צבי מכלוף +3
רפי בכר +15
 
נשים עילית:
עמר שפירא 2:51:26
מרים בר און +3:33
עידית שוב +3:35
לצפיה ב-'פודיומים עילית'
פודיומים עילית
07/01/2017 | 20:04
103
בתמונת פודיום עילית גברים רואים את גיא שגיב לבוש בחולצת חברת ספיידרטק שהיא הספונסרית של המרוץ. בצד שמאל עומד נציג החברה - יצחק בניטה, שהעניק את המדליות והגביעים לכל המנצחים.
אם יש תוספות או תיקונים לגבי הרוכבים המופיעים בתמונות אתם מוזמנים לכתוב.
לצפיה ב-'תאור מרוץ "רמה 2" (לשעבר ספורט)'
תאור מרוץ "רמה 2" (לשעבר ספורט)
07/01/2017 | 21:02
118
בשבתי כנהג של שופט מקצה הספורט, אני יכול לתאר את מה שראו עיני. המקצה היה הגדול ביותר בתחרות, מעל 90 רוכבים, שכללו 4 קטגוריות גיל לגברים ולנשים (סה"כ 24 מדליות). המסלול כלל שלוש הקפות של המסלול המסתכמות ב-82.5 ק"מ. 
ההקפה הראשונה הייתה שקטה מאוד. לא היו בריחות או נסיונות בריחה רציניים, ומצד שני גם לא היו הרבה נשירות אחורה, מה שהעיד על קצב נמוך יחסית. בהקפה השנייה התחילו העניינים להתחמם. בצלע השנייה נעשה ניסיון בריחה קצר מועד, אבל הדרמה התרחשה קצת אחרי הסיבוב של רעים אל הצלע האחרונה. נפילה של כ-20-30 רוכבים (נראה לי שלמעט חבלות מקומיות לא היו נפגעים רציני). רוכבים אחרים, שלא נפלו, התעכבו בגלל הנפילה ובסופו של דבר נשארה דבוקה של כ-40 רוכבים שהמשיכה קדימה (צריך לזכור שבכל זאת היו נשירות גם עד אותו שלב, כך שלא כל ה-50 האחרים התעכבו בגלל הנפילה). הם כמובן הכתיבו קצב די גבוה שלא איפשר חזרת המתעכבים. רוח הצד על הצלע האחרונה של ההקפה החלה לנשב בצורה יותר משמעותית ובאמצע הצלע ניתקה קבוצה של 6 רוכבים. תחילה זה היה מיתר ארוך, אך עבודה טובה של השישיה הצליחה לייצר פער שהאחרים לא הצליחו לסגור. הפער עלה לאט לאט כשהדבוקה לא מוותרת. בכניסה להקפה האחרונה עמד הפער על 15-20 שניות.
ששת הבורחים היו מחמש קבוצות כשרק לקבוצה מהנגב, NCC, היו ייצוג של 2 רוכבים. הרוכבים גם השתייכו לפחות ל-3 קטגוריות גיל שונות כך שהיה להם אינטרס נוסף לשתף פעולה בצורה טובה. בפנייה לצלע השנייה הפער עמד כבר על כ-30 שניות ובפנייה לצלע האחרונה במרוץ  הפער כבר היה מעל לדקה והיה ברור שהשישייה תלך עד הסוף. כך באמת היה. כמה מאות לסיום החל הספרינט והסתיים די צמוד בין שני רוכבים (אני חושב שאחד מ-NCC ואחד מ-IGP), אם כי מאחור קשה היה לראות מה קורה.
 
 
לצפיה ב-'שלומי חיימי, חשבון הטוויטר של Cycling Academy'
שלומי חיימי, חשבון הטוויטר של Cycling Academy
06/01/2017 | 21:00
4
157
למי שמתעניין ב Cycling Academy, יש להם חשבון טוויטר פעיל.
הנה ציוץ שהם פרסמו רק היום:


לצפיה ב-'אופס. רק עכשיו נפל לי האסימון שיש דף FB ושם רוב העוקבים שלהם'
אופס. רק עכשיו נפל לי האסימון שיש דף FB ושם רוב העוקבים שלהם
06/01/2017 | 21:21
59
לצפיה ב-'שני הספונסרים של האקדמי: רון בר-און וסילבן אדאמס היום במרוץ'
שני הספונסרים של האקדמי: רון בר-און וסילבן אדאמס היום במרוץ
07/01/2017 | 15:48
1
111
לצפיה ב-'וכתבה מאתמול בערב מהיומן בערוץ 10 על סייקלינג אקדמי'
וכתבה מאתמול בערב מהיומן בערוץ 10 על סייקלינג אקדמי
07/01/2017 | 15:52
117
לצפיה ב-'"גלקטיקוס"?...'
"גלקטיקוס"?...
07/01/2017 | 16:13
49
לצפיה ב-'פרשת השבוע, פרשת ויגש'
פרשת השבוע, פרשת ויגש
05/01/2017 | 10:01
57
פרשת ויגש ממשיכה עוד את סיפור יוסף.
 
 
נושאים בפרשה:
 
האחים מגנים על בנימין, שמספר על יהודה שמנסה לשכנע את יוסף לוותר לבנימין על הסימום הטכני שנמצא באופניים של בנימין.
הוא מוכן לוותר על כרטיס הרוכב שלו, ולאפשר לבנימין להמשיך להתחרות בנבחרת יעקב מכנען.
 
יוסף חושף את זהותו, שמספר על יוסף שהחליט להודות שהוא אחראי לסימום, ונותן אופניים חדשים ויקרים ומשוכללים מהקבוצה של פרעה לכל בני יעקב, במטרה שכל הקבוצה (כולל יעקב) יגיעו להתחרות במצרים.
 
ירידת יעקב למצרים, שמספר איך יעקב וכל הקבוצה (כולל הרופא, המעסה, הפסיכולוג, מאלף הכלבים, והציפורניסטית) מגיעים להתחרות במצרים.
יוסף מנחה אותם להגיד שהם לא רוכי כביש, אלא רוכבי track, והם באים להתאמן במסלול שנמצא בגושן.
 
 
מסלול שמתאים לפרשה:
מבאר שבע, דרך צומת משאבים, צומת אורים, צומת מעון, ועד כרם שלום.
 
הסבר:
יעקב עבר דרך באר שבע בדרכו למצרים. בכרם שלום יש מעבר למצרים דרך אל עריש.
בפרשה 106 פסוקים, וזה בדיוק מספר הקילומטרים במסלול.
 
שבת שלום, טל.
לצפיה ב-'שנה חדשה, ברווט 200 חדש (וקל) בצפון, ששי 13/1. טוב, האמת, '
שנה חדשה, ברווט 200 חדש (וקל) בצפון, ששי 13/1. טוב, האמת,
04/01/2017 | 20:34
2
107

שנה חדשה, ברווט 200 חדש (וקל) בצפון, ששי 13/1. 
 טוב, האמת, השנה חדשה יחסית, תקף גומרים כבר את ינואר והגיע הזמן לתכנן את חופשת פסח.
גם מסלול הברווט חדש יחסית. נרכב כבר (רק) פעם אחת בעבר.
וגם 200 קמ זה יחסית קל. 
יחסית כמובן. 
יוצים מבית השיטה, בית שאן, צמח, הקפת הכינרת מצידה המזרחי עד צמת כורסי, טיפוס לרמת הגולן עד צומת בשן וחזרה.
טיפוס מצטבר 1600מ, יחסית לא נורא. 
ויש גם בונוס בכלל לא יחסי. הצלילה הכיפית מרמת הגולן לכינרת, ירידה שלא נגמרת, ואחת היפות בארץ.
עד עתה נרשמו 10 רוכבים, ובהם לא מעט רוכבים חדשים, וכן רוכבת אחת. 
כל הפרטים כאן: http://israeli-randonneur.blogspot.co.il/2016/09/2...
ואחראי הדיווחים הוא דיקי.
*להשכלה כללית (מתוך ויקיפדיה): 
צמת כורסי על שם גן לאומי כורסי שהוא אתר ארכאולוגי לחופה המזרחי של הכנרת, ובו שרידיו של מנזר נוצרי, המתוארך למחצית המאה ה-5 לספירה. על פי המסורת הנוצרית מזוהה האתר עם מקום התרחשותו של "נס החזירים" שביצע ישו. המקום התגלה תוך כדי הכנות לסלילת כביש עוקף כנרת, בדרך למעלה גמלא. ב-1980 נפתח המקום כגן לאומי.
נס החזירים, הוא אירוע נסי, שחולל ישו, על פי המסורת הנוצרית, בכורסי, אחת מעריה הגדולות של הדקאפוליס, בו גירש קבוצת שדים ששכנה בגופו של אדם (או בגוף שני בני אדם על פי גרסה אחרת), והעביר אותם לגופם של פרטי עדר חזירים, שמנה כאלפיים ראש.
 
לצפיה ב-'אפשר קצת יותר פרטים? באיזה שעה יוצאים, מה המסלול בדיוק'
אפשר קצת יותר פרטים? באיזה שעה יוצאים, מה המסלול בדיוק
09/01/2017 | 09:51
1
37
אולי אם נתחיל להתחנף לבת זוג מהיום - נקבל פס ליום שישי. 
אולי. 
לצפיה ב-'"ממה שאני יודע"...'
"ממה שאני יודע"...
09/01/2017 | 15:00
38
זינוק בשעה 05:00.
מה שאומר שצריך פנסים ווסט זוהר.
 
המסלול נרכב בשנה שעברה, ובפוסט הרלוונטי יש את רוב הפרטים שביקשת (וגם כאלה שלא.. )
 
טל.
לצפיה ב-'בשבת - מרוץ פתיחת העונה באורים'
בשבת - מרוץ פתיחת העונה באורים
02/01/2017 | 11:32
3
113
תזכורת למרוץ לפני שנה, בכתבה המצולמת של דני אסקרוב באתר בייקפאנל
http://bikepanel.com/p/31531
עכשיו דני בארה"ב, נקווה שבייקפאנל יצליחו לגייס מישהו שייסקר את המרוצים במקומו.

לצפיה ב-'עיון ברשימת משתתפים זמנית'
עיון ברשימת משתתפים זמנית
03/01/2017 | 08:45
1
123
המופיעה באתר חברת "תאוצה" המארגנת את המרוץ.
בעילית גברים בולט מספר גדול יחסית של רוכבים מסייקלינג אקדמי. חלקם מהקבוצה הראשונה וחלקם מקבוצת העתודה. לא יודע אם ירכבו רשמית ביחד או שיהיו מחולקים לשתי קבוצות. נכון לאתמול, היו רשומים: אביב יחזקאל ורועי גולדשטיין מקבוצה 1. עידו בר, גיא זסלר, גיא ניב, גיא לשם, איתמר איינהורן, ים פוליאק מהעתודה. כמו כן, רשום בעילית יואב בר, שחוזר להתחרות במדי IGP. 
 
בעילית נשים, אני ספרתי 13 רוכבות שנרשמו. 6 מהן רוכבות בדינמו רייסינג. מהרוכבות הבולטות נמצאות בינתיים ברשימה: פז בש מ-IGP, מרים בראון - אלופת ישראל מדינמו ועומר שפירא שרשומה כעצמאית.
לצפיה ב-'מסתבר שריבוי רוכבות העילית בדינמו רייסינג הוא לא מקרי'
מסתבר שריבוי רוכבות העילית בדינמו רייסינג הוא לא מקרי
04/01/2017 | 10:24
111
כתבה בבייקפאנל על קבוצת הנשים של דינמו רייסינג שמאמן ויקטור קיטייב.
לצפיה ב-'תחזית מזג אוויר לשבת'
תחזית מזג אוויר לשבת
03/01/2017 | 22:21
98
בהיר וקריר. 9-15 מעלות בשעות המרוץ. רוח דרום-מערבית, ב-08:00  במהירות 13 קמ"ש וב-11:00 במהירות 24 קמ"ש. 
לצפיה ב-'חנוכה בחרמון 2017'
חנוכה בחרמון 2017
30/12/2016 | 14:54
5
140
בוצע.
 
תודה לעודד על התזכורת השנתית לבקר את סבא,
לדרור ובינה, על שהיו שם,
ולכל הרוכבים שרכבו מלפניי, מאחוריי ומצדדיי.
 
חג שמח ושנה טובה!
 
טל.
לצפיה ב-'טיפוס, נרות חנוכה ושלג על החרמון. '
טיפוס, נרות חנוכה ושלג על החרמון.
30/12/2016 | 18:22
4
121

טיפוס, נרות חנוכה ושלג על החרמון. 
נכון נכון, טיפסנו לחרמון והדלקנו נרות והיה כיף גדול
והשלג כמו תמיד מוסיף טעם מיוחד לחוויה. 
סה״כ הסתכמנו ב- 15 אנשים,
בינה אשתי עם דרור הנהג ברכב הליווי
מלכי שרכבה, ועוד 12 רוכבים, טיפסנו למעלה. 
מזג האויר לא החליט בדיוק מה הוא רוצה.
התחלנו בעננות קלה וקור ממש.
אח״כ בדרך כמעט עד נווה אטיב שמש אביבית וחם.
 ביציאה חילקנו גומיות משרדיות עבות, לאיחסון עודפי ביגוד על הכידון,  (מעין סבל וירטואלי) שעשו עבודה מצוינת.
ממג׳דל שמס היתה כבר עננות של ממש, ולאט לאט החלו להתגלות גושי שלג קטנים שהלכו ותפחו עד שכיסו את כל האיזור. חוויה מיוחדת במינה. 
ואולם מעבר לקופות, היה כפי הנראה ערפל כבד והשוטרים אסרו עלינו להמשיך לרכב.
ששה רוכבים הגיעו מוקדם יותר ועלו בלי כל בעיה עד לרכבל התחתון, והדליקו נרות, אך את שאר הרוכבים עיכבה המישטרה במחסום הקופות.
קראנו לשישיה לחזור למטה והדלקנו נרות במשרד של  הקופות.
היה שמח ומרגש לפגוש חברים ותיקים איתם רכבתי אלפי קמ׳ וטיפסתי לחרמון בעבר יותר מפעם אחת. היה שמח ומרגש לפגוש רוכבים חדשים ובהם אחד מידידי איתו אני רוכב בשטח.
סה״כ היתה חוויה קסומה.
מרגש כל פעם מחדש גם להדליק נרות על החרמון וגם לרכוב בשלג. 
שבת שלום וחג שמח
עודד
 
לצפיה ב-'בדרך למעלה, ולמעלה בשלג'
בדרך למעלה, ולמעלה בשלג
30/12/2016 | 18:30
2
128
לצפיה ב-'מלכי אומרת...'
מלכי אומרת...
30/12/2016 | 18:49
137

 
לצפיה ב-'הדלקת נרות: תודה '
הדלקת נרות: תודה
30/12/2016 | 19:32
106
לעודד, על היוזמה והארגון.  לבינה ודרור, על הליווי והדאגה.  היה יום מקסים במזג אויר מושלם וחברותא נפלאה. נתראה בפסגות הבאות.
לצפיה ב-'תודה תודה תודה'
תודה תודה תודה
31/12/2016 | 21:15
79
איזה כיף היה לפגוש שוב את כולם, אחרי לא מעט שנים.
אני קצת חלוד, שכן אני רוב הזמן רץ ולא רוכב,
אבל שרדתי.
כל הכבוד לעודד על הארגון !
ולבינה ולדרור על הליווי.
ולכל שאר הרוכבים .
לצפיה ב-'קצת על ציוד גשם'
קצת על ציוד גשם
28/12/2016 | 12:48
6
188
לכבוד עונת המלפפונים, על יצרן מעילים, על מגיני בוץ שאפשר להרכיב על אופני כביש ושני טיפים עם דרגות חשיבות שנעות בין כדאי לדעת לבין שמחת זקנתי.
 
sportful. הלוואי שהיה לי אינטרס מסחרי להמליץ על מעילי הגשם שלהם. שיזרקו עלי איזה מעיל או שניים כדי לבדוק אותם, כי הם יקרים. השתמשתי בשניים כאלו ושניהם עשו עבודה טובה. לטעמי זה מדגם לא קטן מדי מכדי להעיד על יכולתם בתחום האריגים הספציפי הזה.
 
הראשון היה Hot Pack No-Rain Stretch Jacket. לבן. רוכבים איתו בגשם ונשארים יבשים. וממשיכים לנדף זיעה, כלומר לא מתחילים לצבור כמויות לא סבירות ומקפיאות של זיעה שלא מוצאת את דרכה החוצה, כמו בשימוש במעילים ניילוניים ואטומים לחלוטין. אפשר לרכוב איתו בקור ולהנות מבידוד משמעותי מהרוח ומהטמפרטורה ומהלחות ולהמשיך להרגיש בנוח גם אחרי שעות רבות. רכבתי איתו גם חצי שעה בגשם משמעותי והרגשתי מעולה. הייתי ממשיך את הרכיבה בגשם אלא שהגשם הפסיק. מצאתי אותו בזמנו במבצע בערך 100 דולרים אמריקאים.
 
השני עולה במנועי החיפוש לשם Sportful Reflex Jacket. פחות מחצי המחיר בהשואה לראשון. עם אריג שמרגיש מעט פחות איכותי, מעט פחות מחמם, ומצד שני עם משטחים רפלקטיבים גדולים לנראות בתנאי תאורה חלשה. רכבתי איתו שעה בגשם קל ועוד חצי שעה בגשם שוטף ופרטי הלבוש שמתחתיו נשארו יבשים. הייתי ממשיך את הרכיבה אלא ששותפי לרכיבה נתקלו בקשיים פסיכולוגים ופיזיולוגים שונים שלא אפשרו להם להוציא את האופניים מהאוטו ולהתחיל לרכוב. כלומר השתפנו בגלל קצת גשם. או הרבה גשם. נו.
 
שני המעילים לעיל מתקפלים בקלות לתוך כיס של חולצת רכיבה. לשניהם יש שקיק בילד אין שמאפשר את איכסונם. המעיל הראשון יוצא טיפה גדול יותר מהשני במצבו המקופל.
 
מגיני בוץ. משדרגים משמעותית את הרכיבה בגשם. בלי שפריצים של מים על הרגליים והפרצוף מהגלגל הקדמי. בלי מתזים שחורים על התחת והגב מהגלגל האחורי.
 
הבעיה היא שרוב מגיני הבוץ הקיימים מותאמים לשלדות שרק מחכות להם. כלומר כאלו עם עיניות לחיבור בקצה האחורי של השלדה. והשלדה המיוחסת שלך לא חשבה מעולם שמישהו ירכיב עליה מבנה גס כמו מגיני בוץ, ולכן היא יצאה מהמפעל בלי עיניות. ולכן הפתרון של SKS.
 
Raceblade Long מתחברים גם לשלדות רגילות. הפטנט שלהם יושב על השיפוד של החיבור המהיר של הגלגלים, ועל החיבור של בלמי V. לטעמי הם עושים את העבודה. אלו מגיני בוץ ארוכים, מלווים חלק משמעותי מהיקף הגלגל. הרכבתי אותם מעל צמיגים 25mm בלי בעיות מיוחדות. כנראה שזה הגבול העליון שלהם.
 
מבחינת התקנה, אני ויתרתי על החלקים הקטנים של המגינים, 15 סנטים שנמשכים מהברקס האחורי קדימה, ומשהו דומה בגלגל הקדמי. הסיבה הייתה שעודף פלחים שנוספו בין הקליפר של הברקס לשלדה, הרחיקו יותר מדי את הקליפר עד כדי מגע של רפידות הבלם בצמיג בעת בלימה. אני מניח ששלדות אחרות ובלמים אחורים יכולים להגיב אחרת לעניין. בכל מקרה, לא מדובר באובדן גדול מבחינת יעילות.
 
מבחינת נוחות שימוש, אפשר לחבר ולנתק אותם בחיבור מהיר שלפעמים דורש קצת שכנוע. והרכבת\פרוק גלגלים הופכת ליותר מעיקה מבדרך כלל.
 
 
זהו, להוסיף עטיפות אטומות לנעליים ולרכוב בגשם כאילו אין מחר. וכאשר יגיע המחר לנקות ולשמן את המערכות שהתמלאו בלכלוך באופניים.
 
כובע מקלחת חד פעמי עושה עבודה מצויינת בשמירה על הפדחת יבשה.
 
חומר אוטם של טיובלס עושה עבודה גרועה מאד בתנאי גשם שוטף.
לצפיה ב-'עוד. פתרונות ואילתורים לגשם.'
עוד. פתרונות ואילתורים לגשם.
28/12/2016 | 15:30
1
147
כמעיל גשם מאולתר. 
2 שקיות אשפה גדולות. באחת עושים חור באמצע הקצה הסגור (בשביל הראש). ושני חורים בצדדים עבור הידיים.
  באחד השאנטים שכחתי מעיל הגשם בבית. באוטו יש לי תמיד שקיות אשפה גדולות. רכבתי עם כזה בגשם. לא ממש מנדף, אבל משאיר יבש.
עוד שקית עם חורים לרגליים. לובשים כמו תחתונים. הרגליים ירטבו, אבל התחת והגב יישארו יבשים.
מגיני בוץ מאולתרים מבקבוקי שתיה חד פעמיים:
מקדימה: פסים של פלסטיק באורך 20-30 ס״מ, רוחב 5 ס״מ. חותכים פסים כאלו עושים 2חורים קטנים למעלה ולמטה ומחברים מחברים מקדימה מתחת לצלע השלדה עם אייקונים.
 מאחורה: מחברים למוט הכיסא או לאוכף או לנרתיק. 
איך סוחבים מעיל/מעיל גשם: 2 גומיות משרדיות רחבות, עושים לולאה סביב הכידון משני צידי הסטם או דרך פסי המתכת של הכיסא. מגלגלים הביגוד ותופסים עם הגומיה. 2 גומיות בכל צד יתפסו יותר חזק ויותר בטוח
לצפיה ב-'חתיכת פלנל לניקוי משטחי הבלימה ורפידות הבלמים'
חתיכת פלנל לניקוי משטחי הבלימה ורפידות הבלמים
28/12/2016 | 22:32
100
מה עושים אם תופס אותך גשם בדרך לרכיבה שכוללת ירידות תלולות? רפידות הבלמים והחישוקים נרטבים ומתלכלכים בשמן שחור והבלמים לא עובדים כמו שצריך.
 
אני לוקח בכיס האחורי ריבוע קטן של פלנל (פלנלית, או שאפשר לגזור מגופיה ישנה). וברגע שהגשם מפסיק, אני עוצר, מנקה\מייבש את משטחי הבלימה של החישוקים ואת רפידות הבלמים, וממשיך.
לצפיה ב-'2 האגורות שלי'
2 האגורות שלי
29/12/2016 | 22:20
2
103
אמנם לא יצאתי  בגשם לרכיבות כביש "פרופר" אף פעם, אבל רכבתי המון בגשם. במשך יותר מעשר שנים הייתי רוכב לעבודה כל יום בכל מזג אויר- כולל גשם, ברד ושלג.
רכבתי עם הרבה מעילי גשם, אחרי תקופת שימוש מסוימת עייפות החומר היתה מורגש בדליפות בשרוולים ובכתפיים.
הייתי רוכב גם עם מכנסי סערה, רק החברות הטובות באמת אטמו טוב (נורת פייס, לואו אלפיין). עם המכנסיים של החברות הזולות יותר הייתי מגיע עם תחת רטוב לעבודה... :(
יש כיסויי נעליים ייעודיים שמגינים ממש טוב. הם יקרים, בחול זולים יותר.
לצפיה ב-'כיסויי נעליים בעייתיים, כי אפילו בטובים ביותר חייב להיות פתח'
כיסויי נעליים בעייתיים, כי אפילו בטובים ביותר חייב להיות פתח
30/12/2016 | 12:57
1
101
לקליטים, לכן אינם אטומים לגמרי - לאורך זמן בגשם שוטף, המים מצטברים בכל זאת בתוך הנעל, ומרגע זה המצב מתהפך - הכיסוי מונע מהמים להתנקז או להתנדף.
לכן לדעתי, לכל כיסוי כזה צריך להתייחס בערבון מוגבל ולא להרחיק לרכב איתו בגשם שוטף.
לצפיה ב-'מי שמוותר על קליטים יכול לרכוב עם כיסוי מלא'
מי שמוותר על קליטים יכול לרכוב עם כיסוי מלא
02/01/2017 | 18:59
50
כשרכבתי לא מחובר הייתי משתמש בערשליים שקניתי בחנות ציוד לאופנועים
לצפיה ב-'פרשת השבוע, פרשת מקץ'
פרשת השבוע, פרשת מקץ
29/12/2016 | 10:06
1
69
פרשת מקץ ממשיכה את סיפור יוסף ואחיו.
 
נושאים בפרשה:
 
חלומו של פרעה, שמספר על ה DS של נבחרת מצרים, שלא מצליח למצוא איסטרטגיה מנצחת למירוצים עתידיים, ונעזר ביוסף.
פרעה מקשיב ליוסף וממנה אותו לסונייר של הקבוצה.
 
שנות הבצורת, שמספר על הצלחת הקבוצה המצרית במירוצים במשך 7 שנים רצופות.
לאחר מכן הקבוצה עוברת כמה שנים של הפסדים, אך כולם זוכרים להם את נצחונות העבר, ובאים להתחרות בטור של מצרים.
גם הקבוצה של יעקב מכנען מגיעה להתחרות במצרים.
יוסף מבקש מאחד מעוזריו להחביא מנוע בשילדה של בנימין, ומספר ל UCI שבנימין רימה.
בנימין מאבד את כרטיס הרוכב שלו.
 
 
מסלול שמתאים לפרשה:
כביש 241 מצומת גילה ועד צומת מעון
 
הסבר:
כביש 241 מכונה "כביש הרעב." על מצרים עברו 7 שנות רעב.
בפרשה יש 146 פסוקים. פרעה חלם חלומות על 7 פרות שמנות, 7 פרות רזות, 7 שיבולים מלאות ו 7 שיבולים שדופות.
אם מחלקים 146 ב 7 מקבלים 21, וזה בדיוק מספר הקילומטרים במסלול.
 
שבת שלום, טל.
לצפיה ב-'שמו של "כביש הרעב" מגיע מנסיבות סלילתו'
שמו של "כביש הרעב" מגיע מנסיבות סלילתו
29/12/2016 | 19:22
71
בשנות ה-40 סבלו הבדואים באזור מחסור חמור והבריטים יזמו את שדרוג הדרך הקיימת לכביש סלול כמקור תעסוקה.
לצפיה ב-'סייקלינג אקדמי מכוונים גבוה'
סייקלינג אקדמי מכוונים גבוה
28/12/2016 | 11:45
126
בסייקלינגניוז מראיינים את הרוכב ההולנדי שהצטרף לאקדמי, דניס ון וינדן.
הרוכב בן ה-29 שרכב בעברו ברבובנק אומר בין היתר שהקבוצה תנסה להיות מוזמנת למרוצים הקלאסיים של האומלופ הט ניוזבלד, קורנה-בריסל-קורנה, מילאנו-סנרמו???, סכלדפריס, רונדה של פלנדריה???, גנט-וולכם :
"I love the Classics like Flanders and E3 Harelbeke," van Winden said. "What I understand is that chances are really big that we will will start in Omloop and Kuurne, and I hope that we are fighting to get into Milan-San Remo, Scheldeprjis, Flanders, Gent-Wevelgem. That would be an amazing achievement for a young team like us to participate in.
לצפיה ב-' הדלקת נרות על החרמון, ששי 30/12. תוספות. (), '
הדלקת נרות על החרמון, ששי 30/12. תוספות. (),
27/12/2016 | 15:25
1
99
הדלקת נרות על החרמון, ששי 30/12. תוספות.
כמדי שנה (כמעט), נטפס לחרמון להדליק נרות חנוכה.
***הערות
*כל המיצטרף רוכב על חשבונו ועל אחריותו
*המסלול קשה, מיועד לרוכבים/ות מנוסים. 33 ק״מ, תלול כמעט ללא הפוגה, טיפוס מיצטבר 1600 מ׳ .
*מז״א אמור להיות יבש, אבל רוח וקר. בקרית שמונה צפוי  שבע מעלות בבקר, על החרמון עד חמש מעלות.
*נא לעקוב אחר התחזית. במידה וירד גשם/שלג/ברד/עיזים, נפנה דרומה ונדליק נרות במעלה עקרבים. 
*יציאה ב 07:30 מתחנת הדלק דור אלון  שעל כביש 99, שלשה ק״מ מזרחית לקרית שמונה, מול הכניסה למעין ברוך.
*רכב הליווי משמש לנשיאת ציוד/ביגוד/רוכבים, ולא בהכרח יהיה צמוד לרוכבים. 
*הדלקת נרות בערך 10:30 - 11:00.
אפשר ליתקשר בטלפון  054-5531201
או במייל
odedbenchaim@hotmail.com
אין לי פייסבוק
נשמח לראותכם
להתראות
עודד
 
לצפיה ב-''
27/12/2016 | 19:27
8
לצפיה ב-'למה אין סרטי ליפוף מרופדים משמעותית או כידון עבה יותר?'
למה אין סרטי ליפוף מרופדים משמעותית או כידון עבה יותר?
24/12/2016 | 16:14
7
111
לא ברור לי כל הקטע הזה של הכידון הדק כל כך, הרי ברור שהיה הרבה יותר נח לתפוס משו עבה יותר.
 
אני מנסה למצוא סרט ליפוף עבה יותר וחוץ מהג'ל הזה שמתקינים מתחת לסרט לא מוצא שום דבר פרקטי 
 
אשמח לקבל רעיונות והצעות 
לצפיה ב-'תלפף פעמיים. תלפף צפוף. וחוץ מזה הג'ל של fizik סבבה'
תלפף פעמיים. תלפף צפוף. וחוץ מזה הג'ל של fizik סבבה
24/12/2016 | 17:58
5
116
קח בחשבון שסרט הכידון מספיק לפחות ליפופים על כידון עבה יותר. אז או שתמצא סרט ארוך דיו, או שתחסוך בצפיפות ליפופים בחלקי הכידון שפחות משמשים אותך.
לצפיה ב-'אני לא מוכן לשלם 200 שח על סרט של פיזיק'
אני לא מוכן לשלם 200 שח על סרט של פיזיק
25/12/2016 | 09:33
4
103
מוכן ללפף פנימית משומשת לפני שאשלם כאלה סכומים 
לצפיה ב-'אם זה עניין כלכלי אז תלפף פנימית. או שתזמין מחו"ל'
אם זה עניין כלכלי אז תלפף פנימית. או שתזמין מחו"ל
25/12/2016 | 13:30
98
 
יש כאן למשל את הג'ל של פיזיק שאני מכיר ב 20$, סט של ג'לים + סרט כידון פיזיק ב 28$. או אם תרצה גם זוג של צ'ינלי בחמש וחצי דולר. את הג'ל של צ'ינלי לא ניסיתי בפועל.
 
אולי חיפוש מושקע ברשת יעלה תוצאות משתלמות יותר מבחינת עלות כולל משלוח
לצפיה ב-'יש כריות ג'ל שמניחים מתחת לסרט הכידון'
יש כריות ג'ל שמניחים מתחת לסרט הכידון
25/12/2016 | 18:18
78
לטעמי הפריט החשוב יותר הוא הכפפות 
כפפות עם כרית איכותית מסייעות הרבה יותר בשיכוך

מעבר לכך כידון עם ליפוף כפול פוגע בכולת האחיזה בו

ולגבי המחיר
כמו שאמר שולם שיינפלד זצ"ל  "what You Pay Is What You Got"

שרון
לצפיה ב-'אני עיביתי את הכידון עם צינור ספוג, ועליו ליפפתי את הסרט'
אני עיביתי את הכידון עם צינור ספוג, ועליו ליפפתי את הסרט
25/12/2016 | 22:19
1
96
הלבשתי על הכידון ספוג ב 23 ש"ח, שאני לא יודע אם הוא יכול להתאים לכידון שלך, אבל אצלי הוא מתאים.
 
ועליו ליפפתי את הסרט
לצפיה ב-'לחברת ליזאר סקינז יש סרטי ליפוף ב 3 עוביים החל'
לחברת ליזאר סקינז יש סרטי ליפוף ב 3 עוביים החל
26/12/2016 | 08:10
104
מ 1.8 מ"מ ליבבני משקל ועד ל 3.2 מ"מ שפותח במקור עבור דרכים משובשות כמו בקלאסיקות האביב.
אני משתמש ב 3.2 מ"מ שמעבר לכך שלדעתי זה סרט הליפוף הטוב ביותר שנתקלתי בו מבחינת אחיזה, מספק ריפוד ושיכוך לכל אורך הסרט ולא רק במקומות מסויימים כמו בתוספות ג'ל.
תוכל למצוא ברשת בעלות שנעה בין 30$ - 40$ שזה ממש לא בשמים ויש במגוון צבעים מדליקים.
 
יאיר
לצפיה ב-'זה היה מקובל לפני 15-10 שנים '
זה היה מקובל לפני 15-10 שנים
01/01/2017 | 07:41
50
אבל לפי המידע שאני מכיר זה גרם לדלקות בשורש כך היד ועוד דברים לא נחמדים ולכן כיום לא מקובל יותר ביחוד סרט גל ומעליו עוד סרט רגיל
בנפלא
לצפיה ב-'חנוכה שמח לכל באי הפורום'
חנוכה שמח לכל באי הפורום
24/12/2016 | 18:10
92
לצפיה ב-'פרשת השבוע, פרשת וישב'
פרשת השבוע, פרשת וישב
22/12/2016 | 10:26
2
118
פרשת וישב מהווה את פתיחתו של קובץ סיפורי יוסף ואחיו.
 
 
נושאים בפרשה:
 
מכירת יוסף, יעקב נתן ליוסף חליפת רכיבה עם פסים, ויוסף משוויץ ביכולות הרכיבה שלו.
אחיו קורעים לו את השרשרת, כך שהוא לא יכול לרכוב, והוא נופל לבור.
האחים מכתימים את הביב עם הפסים של יוסף בעזרת השרשרת והגלג'שים, ויעקב מאמין שליוסף כבר אין אופניים במצב נסיעה.
 
יהודה ותמר, שמספר על תמר, כלתו של יהודה.
לבנו הבכור של יהודה, ער, נשברו האופניים.
בנו השני של יהודה, אונן, העדיף "לרכוב" על אופני ספינינג.
תמר נותנת ליהודה סיבוב על האופניים שלה, והם מקימים שתי קבוצות רכיבה.
 
יוסף בבית פוטיפר, שמספר על יוסף שקיבל חוזה בקבוצה מחו'ל - הקבוצה המצרית של פוטיפר.
יוסף נהיה הדומסטיק המוביל.
הוא לא היה מוכן לרכוב על האופניים של אשת פוטיפר, והיא מעלילה עליו שהוא ניסה לרכוב על האופניים שלה, והוא מושלך לכלא.
 
שר המשקים ושר האופים, שמספר על המפגש של יוסף עם דומסטיקים של פרעה שפישלו, וגם הושלכו לכלא.
 
 
מסלול שמתאים לפרשה:
מהכניסה לצרעה, ועד הכניסה לאביעזר.
 
הסבר:
יהודה ותמר רכבו ביחד בדרך לתמנה.
לא ידוע היכן בדיוק תמנה, והסברות הן תל בטש, או אביעזר.
צרעה הכי קרובה לתל בטש.
בפרשה יש 112 פסוקים, 10 אחים רצו להרוג את יוסף (ראובן הציל אותו.)
אם מחלקים 112 ב 10 מקבלים 11.2, וזה בדיוק מספר הקילומטרים במסלול.
 
שבת שלום, טל.
לצפיה ב-'חמוד. אהבתי'
חמוד. אהבתי
22/12/2016 | 20:56
31
לצפיה ב-'מארגן ברווטים ממליץ על מסלול של 11 ק"מ'
מארגן ברווטים ממליץ על מסלול של 11 ק"מ
23/12/2016 | 20:40
83
זה מה שאני אזכור מהפוסט הזה

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
אופני שחף
אופני שחף
פורום טיולים באיטליה
פורום טיולים באיטלה

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ