לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1406414,064 עוקבים אודות עסקים

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'מה כבר יביא קטע 12 לאלפ ד'ואז שקטע 11 לא הביא?'
מה כבר יביא קטע 12 לאלפ ד'ואז שקטע 11 לא הביא?
19/07/2018 | 10:44
11
אתמול היה קטע של 108 ק"מ, ולפי ההתרחשויות בו יש סיכוי שנראה בטורים הגדולים הבאים חזרה על הפורמט המוצלח של קטע קצר יחסית עם 2-3 עליות מסיביות. סוף סוף ראינו התקפות מתוכננות של 2 קבוצות חזקות מרחוק על קבוצת סקיי. קודם ואלוורדה ומוביסטאר ואחר כך דימולן וסאנווב. נכון שבסופו של דבר ההתקפות לא עזרו וסקיי הצליחו לשלוט במרוץ, אבל עברנו דקות מותחות רבות בהן לא היה ברור לאן הדברים הולכים.
היום חזרנו לקטעים המסורתיים של 175 ק"מ עם 3 טיפוסים ארוכים וקשים בדרגת HC כשהשניים הראשונים גם נושקים לגובה של 2,000 מטר. סוג של קטע שהמועמדים המובילים שומרים את הרגליים והריאות לטיפוס האחרון. לכן, עם כל ההיסטוריה המפוארת של האלפ ד'ואז, צפוי קטע "משעמם". בריחה גדולה שתצא בעליה הראשונה ודבוקה שרוכבת בהובלת סקיי עד אמצע האלפ ד'ואז, ומשם - איש איש לפי הכוחות שנשארו לו אחרי המרוץ הקשה אתמול.
לצפיה ב-'יום ראשון הגדול - לוח שידורי הספורט'
יום ראשון הגדול - לוח שידורי הספורט
15/07/2018 | 08:41
14
45
קטע 9 בטור דה פראנס מאראס לרובה.
שידור בספורט 5 (ערוץ 56 בחברת הוט) מ-13:30 עד 17:35
שידור ביורוספורט (ערוץ 59) זמנים דומים.
שידור בפראנס 2 (ערוץ 147) מ-15:00 עד 17:30
גמר גברים וימבלדון (ערוץ 55) מתחיל ב-16:00
גמר גביע העולם בכדורגל צרפת-קרואטיה (ערוץ 11) מתחיל ב-18:00
לצפיה ב-'לקראת קטע 9 וקטעי אבני המרצפות - תקציר מנהלים'
לקראת קטע 9 וקטעי אבני המרצפות - תקציר מנהלים
15/07/2018 | 09:05
3
61
לא שלי, של אתר הטור https://www.letour.fr/en/news/2018/stage-9/a-night....
הסיום ברובה, אבל לא בוולודרום אלא ברחוב שסמוך אליו. בערך 500 מ' לסיום יש עיקול של 90 מעלות. מאחר ותנאי מזג האוויר אמורים להיות טובים, אני צופה שיהיה בסיום ספרינט רב משתתפים. המועמדים הרגילים לניצחון בספרינט מועמדים לדעתי גם היום. סאגאן, דמאר, גרייפל, דגנקולב, לאפורט (קופידיס), גביריה לדעתי גם יסתדר עם האבנים. לגבי חרונווחן, לא יודע מה מצבו בתחום. 
הבעיה הגדולה היום תהיה הלחץ והצפיפות. כל הקבוצות תרצנה לשים את רוכבי הדרוג הכללי שלהם מקדימה וזה יצור לחץ ועצבנות בכבישים הצרים, ומן הסתם יגרום נפילות שמהן כולם מפחדים. ההימור שלי: גביריה.
 
לצפיה ב-'קדימון יפה.'
קדימון יפה.
15/07/2018 | 22:34
2
38
וכמעט פגע בול.
ואנחנו נפרדים לשלום מהחבר האוסטרלי  פורט,ששוב היה חסר מזל.
בעיקרון המזל הולך עם הטובים,קצת יותר ריכוז הכנה   מתאימה והדברים לא היו קורים .
אך הקב הזו בלאו הכי בדרך לפירוק.ואם בפירוק עסקינן אז אין מנוס מלהזכיר  אופה באגטים צרפתי צעיר אשר חרב המשבר הכלכלי איימה על פרנסתו והמאפייה בה הועסק.
על מנת.להחזיק  בחיים את.מקום  עבודתו שיתף טומי פוקלר הצעיר  פעולה בבריחה עם סנדי קאסאר למיטב זכרוני שוב למיטב  זכרוני שנת 2005
סה זכה בקטע וסה בצהובה .
אותה לא עזב ימים ארוכים  עד שהגיע  האמריקאי שלקח ובכוח הזרוע תלש את.חולצתו  הצהובה מעליו ....
הכל  לתפארת המליצה כמובן מפני שגם לאנס ארמסטרונג ידע להעריך ואת לקיחת   החולצה דוקא תיבל בטפיחת הערכה על השכם .
אך האמת מעולם לא היתה החומר ממנו אופים אגדות. ..
ובכן טומי הציל  את המאפיה בונזור בון אפטיט אמיגוס...מון אמיקס...בסרפתית....
ואן אוורמאט הגיע תורך להציל את המולדת....

לצפיה ב-'לדעתי, המארגנים הגזימו אתמול'
לדעתי, המארגנים הגזימו אתמול
16/07/2018 | 11:55
1
53
הקטע היה קשה ומסוכן מדי. אם היה יורד גשם היה עוד יותר גרוע. הנפילה של פורט לא היתה קשורה לקטע והייתה יכולה לקרות בכל רגע נתון גם בקטעים האחרים, אבל כל הפנצ'רים והנפילות האחרות שייכים לאופי הקטע. זה בסדר להכניס כמה מקטעי פאווה לקטע ספציפי, אבל צריך לעשות זאת במידה. 15 מקטעים זה הרבה מדי. במזל זה הסתיים יחסית בשלום. אף אחד מהמועמדים בדרוג הכללי לא נפצע בנפילות (לפחות כך זה נראה, הימים הבאים יוכיחו אולי אחרת) וחוץ מאוראן אף אחד לא ספג פערים משמעותיים, אבל לדעתי, זה רק מזל.
מישהו אולי יודע למה גביריה ברח פעמיים לדבוקה. בשני המקרים זה נראה חסר הגיון לחלוטין ואחרי כמה מאות מטרים הוא חזר לדבוקה. זה נראה לי כמו סוג של הפגנה נגד משהו - או נגד הדבוקה, או נגד הקבוצה שלו?
לצפיה ב-'לא עקבתי אתמול '
לא עקבתי אתמול
16/07/2018 | 23:53
32
אבל אולי פשוט  ברח כדי לא להיתפס בנפילה ?
לצפיה ב-'קטע 10 - קטע ראשון באלפים'
קטע 10 - קטע ראשון באלפים
17/07/2018 | 09:52
9
40
158 ק"מ, 4 מעברי הרים קשים, 3 בדרגה 1 ואחד בדרגת HC שמשולב בו גם קטע של 1.8 ק"מ כביש לא סלול. המעבר האחרון הוא הגבוה ביותר, בגובה של 1,700 מ'. משם ירידה של 14 ק"מ אל קו הסיום כשה-3 ק"מ האחרונים הם במישור.
קיים סיכוי לגשם בחלק מהמסלול. 
מבחינת שעות השידור, אחרי שנגמר הכדורגל, חזרנו לשעות שידור מאוחרות יותר. ביורוספורט השידור הוא מ-14:00 עד 19:00.
רק להזכיר, ב-2016 קטע ההרים הראשון בטור היה קטע 8 שהיה בפירנאים והסתיים בירידה. בחולצה הצהובה אחז אחד גרג ון אוורמאט והיה לו פער של מעל ל-5 דקות על הרוכבים הבולטים. כריס פרום ניצח לאחר רכיבה נועזת במורד ועבר להוביל בדרוג הכללי עד הניצחון בפריז.
לצפיה ב-'בשעה זו מתקיים מרוץ הנשים עם עומר שפירא'
בשעה זו מתקיים מרוץ הנשים עם עומר שפירא
17/07/2018 | 11:49
8
28
אמורים להיות שידורים חיים בערוצים הצרפתיים, אולי יתחילו מאוחר יותר. 
לצפיה ב-'איזה אלופה, נשארה בין ה-20 האחרונות. שידור ביורוספורט עכשו'
איזה אלופה, נשארה בין ה-20 האחרונות. שידור ביורוספורט עכשו
17/07/2018 | 12:35
12
לצפיה ב-'נותרו 31 ק"מ, יושבת באמצע דבוקת כ-15 רוכבות, 1 דקה לבריחה'
נותרו 31 ק"מ, יושבת באמצע דבוקת כ-15 רוכבות, 1 דקה לבריחה
17/07/2018 | 12:41
1
8
לצפיה ב-'28 ק"מ לסיום בפסגה, כבר לא עם הדבוקה.'
28 ק"מ לסיום בפסגה, כבר לא עם הדבוקה.
17/07/2018 | 12:55
20
נשארו 12 רוכבות שסוגרות על הבריחה. עומר שפירא לא איתן. נקווה שתסגור את הפער בירידה. שידור jh גם בערוץ הצרפתי FRANCE2 
לצפיה ב-'20 ק"מ לסיום, המצב לא השתנה בהרבה'
20 ק"מ לסיום, המצב לא השתנה בהרבה
17/07/2018 | 13:09
20
התחילה העלייה האחרונה לקולומבייר, 7.5 ק"מ בשיפוע של 8.5 אחוז. עומר שפירא מס' גב 114 לא בין הדבוקה של כ-12 המועמדות הראשיות הפגרות אחרי 2 בורחות בכ-1:20 דקות. היה נראה לי שראיתי את הרוכבת הישראלית בקבוצה קטנה שקצת מאחור, אבל לא בטוח.
לצפיה ב-'סיום מרתק,ון פלויטן עקפה את ון דר ברגן במטרים האחרונים ונצחה'
סיום מרתק,ון פלויטן עקפה את ון דר ברגן במטרים האחרונים ונצחה
17/07/2018 | 13:45
9
לצפיה ב-'מקום 19 לעומר שפירא. הישג גדול מאוד'
מקום 19 לעומר שפירא. הישג גדול מאוד
17/07/2018 | 13:52
2
28
לצפיה ב-'גם קצב המרוץ היה מהיר מאוד'
גם קצב המרוץ היה מהיר מאוד
17/07/2018 | 21:40
1
20
זה לא היה מרוץ טקטי. המארגנים נתנו בתכנון הזמנים:
זמן איטי - 3:48 שעות
זמן בינוני - 3:30 שעות
זמן מהיר - 3:16 שעות
המנצחת ון פלויטן סיימה ב-3:20:43.
וסרטון של הסיום המדהים של ון פלויטן. 500 מ' לסיום המרוץ נראה סגור. נראה אפילו היה שהיא מוותרת, אבל בעלייה ב-300 מ' האחרונים לוון דר ברגן כבר לא נשאר כוח וון פלויטן התעשתה, נלחמה וניצחה על קו הסיום.
לצפיה ב-'למי שרוצה להשקיע 500 דולר יכול לרכוש את התמונה הזו'
למי שרוצה להשקיע 500 דולר יכול לרכוש את התמונה הזו
17/07/2018 | 22:28
36
לצפיה ב-'בן הרמנס מנצח את טור אוסטריה'
בן הרמנס מנצח את טור אוסטריה
14/07/2018 | 18:34
2
37
לצפיה ב-'עדכונים מהפייסבוק של האיגוד'
עדכונים מהפייסבוק של האיגוד
16/07/2018 | 13:25
27
1. לגבי נבחרת ישראל בג'וניורס ו-U23 באליפות אירופה למרוצי כביש שנערכה בצ'כיה
2. לגבי השתתפות עומר שפירא בקטע 10 בטור דה פראנס שנרכב כמרוץ חד יומי על ידי הנשים
3. לגבי תוצאות הישראלים במרוץ של סבב הגביע העולמי באופני הרים באנדורה.
 
לצפיה ב-'אל קצאל סה קיחו '
אל קצאל סה קיחו
11/07/2018 | 01:13
9
93
פור קה נו לה איודרון  נאדיה אסו גרופו .
פווס פור קה איוס לוס קה טיינן לה קאמיסטה אמאריה ....
אי איוס לוס קה טיינן קה דפנדר לה.

דה טודוס מודוס יה סה גאנו לה קוארטה אטפה .
אי לוס בלגוס יה טיינן דוס אטאפאס קה גאנארון אי דוס קאמיסאס
אמאריאס.
ברוו.


לצפיה ב-'מספר דברים, בהנחה שמדובר על הטור'
מספר דברים, בהנחה שמדובר על הטור
11/07/2018 | 14:20
6
84
קטע 4 אתמול. אולי הבנתי למה סקיי רוכבים בצד הדבוקה, כי זו ממש מדיניות אצלם. 5 ק"מ לסיום הייתה נפילה באמצע הדבוקה. כל מי שהיה בצדדים יצא ללא פגע והמשיך. יכול להיות שהנפילה הזו גזרה גזר דין מוות על הבריחה. עד אותו רגע היה לה פער טוב מול קבוצות הספרינטרים. מהרגע שקבוצות הדרוג הכללי הבינו שריגוברטו אורן נשאר מאחור (וגם זכרין מקטיושה) הם הגבירו את הקצב מאוד ומול זה הבריחה נותרה חסרת אונים. בספרינט הסיום הרשים אותי מאוד דילן חרונווחן מקבוצת לוטו יומבו. נראה לי כרוכב המהיר ביותר, אבל יצא לספרינט מרוחק מאוד מהראשונים וזה הספיק לו רק למקום רביעי. 
היום קטע מעניין מאוד. המארגנים מדמים אותו לאמסטל גולד בגלל הכבישים הצרים, הפניות הרבות והטיפוסים הקצרים הרבים. צפויה גם רוח בינונית. הסיום בק"מ אחד של עליה. חצי ראשון של הק"מ הנ"ל בזווית של כ-7% והחצי השני בזווית של כ-3%. מתאים לסאגאן ולון אוורמאט.
לצפיה ב-'אמאניה מויטו אינטרסנטה'
אמאניה מויטו אינטרסנטה
11/07/2018 | 22:10
5
57
אובריגאדו ווסה.
לצפיה ב-'ברור לגמרי'
ברור לגמרי
12/07/2018 | 10:22
1
60
עכשיו הבנו ש..
אתה יודע ספרדית ואנחנו לא
לצפיה ב-'לא ממש...'
לא ממש...
13/07/2018 | 07:01
40
פורטוגדית אינה ספרדית...
אמאניה מחר
מויטו מאד
אינטרנצי ...תודה על  התיקון מענין .
אל קצאל קיחו :
הקצאל היא הציפור  הלאומית של גוטמלה והכינוי של המעופף הקולומביאני
פרננדו מנצח קטע 1 ושלוש למיטב זכרוני או ארבע התלונן קיחו .
על מה ..
על כך שאף קבוצה לא עזרה לסגור את הבריחה ....
על מה הוא מתלונן  בדיוק כאשר הצהובה אצלם הם צריכים  לסגור ....
למה ציפית הוא דיבר בספרדית אז מה שאחזור על דבריו בשפה אחרת....
בספרדית  זה לא מספיק מטומטם ?
קאפיש?


לצפיה ב-'קבוצת טרק-סגפרדו'
קבוצת טרק-סגפרדו
12/07/2018 | 10:46
2
76
קבוצת טרק - סגפרדו הייתה לפני כמה שנים אחת מקבוצות הצמרת בענף, עם האחים שלק וכמובן פביאן קנצ'לארה. מאז זרמו מעט מים בירדן והיום הקבוצה מציבה קבוצה בולטת בעיקר במרוצי האביב המוקדמים. הרוכב שלה לדרוג הכללי הוא בוקה מולמה (בן 31). ב-2015 סיים 7 בטור, ב-2016 במקום ה-11 ולפני שנה במקום ה-17. השנה סיים בטור שווייץ במקום ה-12 ומקום בעשירייה הראשונה בטור דה פראנס יהיה הישג גדול עבורו ועבור הקבוצה. יש להם שני רוכבי קלאסיקות: יספר סטויבן וג'ון דגנקולב שידברו חזק בקטעים 8 ו-9 ויש להם סיכוי טוב (הימור על דגנקולב בקטע של רובה הוא הימור טוב). חוץ מזה אין להם מה למכור! טעות - יש להם למכור אופניים. אתמול, הם שלחו את האלוף הלטבי החדש נגד השעון, טומס סקויינס, לבריחה. הוא רכב בצורה מרשימה מאוד ומחזיק עכשיו גם בחולצת מלך ההרים. הדבר המעניין שבגללו התחלתי לכתוב את כל הפוסט הזה, היה צורת האופניים שלו. טרק הרחיבו את הצינור התחתון באופניים והפכו אותו לשילוט חוצות שעליו כתוב שם חברת האופניים באותיות קידוש לבנה. אם אין הישגים - לפחות יש השתתפות בבריחות ופרסום לאופניים של הספונסר.
אפשר לראות את האופניים בסרטון זה (מתחיל אחרי 4:44 דקות). https://www.youtube.com/watch?v=IfUwf3DmYWk
לצפיה ב-'אין מה לזלזל במולמה.'
אין מה לזלזל במולמה.
13/07/2018 | 07:12
1
59
ביום נתון הוא מסוגל לנצח כל גראן טור. ..
ברור שלא....כי גראן טור לא מנצחים  ביום אחד אך
לא היה רחוק מלנצח את הגירו לפני כמה שנים
נפילה אכזרית בכביש חלק וחוסר נסיון .
מאז הנפילה לא חזר ליכולת ההיא ,גם פאביו ארו
לא חזר מהנפילה שלו .
קורה לרוכבי על מסוימים גם קונטאדור לאחר  הנפילה שלו
לא חזר לעצמו למרות שניצח או פרום נתן לו לנצח בקטע הטיפוס על
שמו של חוזה מריה חימנז התייש ...
הנפילה ההיא היתה למיטב זכרוני שנתיים וחצי לפני הוטיפוס מסיים קריירה.
ההוא.
קונטאדור הספיק עוד לרסק את פרום בוולטה ולשלוח את קינטנה וצאבז לניצחוי בקטע ובמירוץ  לפני ששפך מנוע.
אז אנחנו מדברים על שלושה רוכבי על שחא חזרו מנפילה.
ובלי להוסיף את בלוקי אפשר לומר שמולמה פשוט קורבן  האכזריות בספורט הזה.
ספורט שמרשה מעט מאד טעויות.




לצפיה ב-'אני לא מזלזל באף רוכב, אבל צריך להיות ריאלי'
אני לא מזלזל באף רוכב, אבל צריך להיות ריאלי
13/07/2018 | 08:29
60
ולגבי הנפילה, אולי אתה מחליף אותו עם קרוייסוויק שעשה סלטה בשלג בג'ירו 2016.  https://www.pezcyclingnews.com/giroditalia/girodit... ובטור עכשיו הוא המוביל הרשמי של לוטו יומבו. לא זכור לי שמולמה הוביל בג'ירו ונפל.
 
לצפיה ב-'הדבר שהכי מרשים אצל הספרינטר ההולנדי שניצח בשני הקטעים'
הדבר שהכי מרשים אצל הספרינטר ההולנדי שניצח בשני הקטעים
14/07/2018 | 23:51
1
38
האחרונים בטור הוא השקט הנפשי שלו. נראה כמו מרים משקולות ויש לו מהירות עצומה. לא מתרגש מהניצחונות שלו. לא מודה לבני קבוצתו. נראה עוף די מוזר בדבוקה. יום שני ברציפות שקוויק-סטפ נכשלים עם הרכבת. אתמול המושך האחרון, ריקזה שבק לפני הזמן וגביריה היה צריך לצאת לספרינט 30-40 מטר לפני מה שהוא תכנן. היום הם איבדו אחד את השני וגביריה נתקע מאחורי גרייפל שסגר לו את המעבר ליד המתרסים. גביריה נראה טוב מאוד וייתכן והיה מנצח אם לא היה נחסם.
לצפיה ב-'היום דוקא הודה .'
היום דוקא הודה .
15/07/2018 | 08:32
11
לצפיה ב-'הגיע הזמן לסיכום שבועי '
הגיע הזמן לסיכום שבועי
13/07/2018 | 07:49
53
הטור נפתח הפעם נהדר.
את השעמום ההתחלתי החליפו קטעים שעל ההתחלה קבעו לגבי. הדירוג הכללי.
קטע חמש ושש היו קטעים כאלו  אך גם  הקטעים ההתחלתיים נתנו  יתרון למאיצים שיודעים לטפס, על ההתחלה כבר למיטב זכרוני בקטע הראשון פרום נפל.
ברור שמדובר בחוסר מזל ,אך מזל הוא לא שם המשחק בטוח לא בקבוצה בה פרום רוכב.
זה לא קרה בעבר ,אך למעשה היה ברור כי סקיי ופרום יגיעו לטור בחצי כוח...
פרום למיטב הבנתי אוהב ממתקים  אך השנה מנהלי  הטור אסרו עליו להשמין ...ומאחר וכבר נפל בגירו להבנתי מתשישות עקב מחסור בממתקים ....
היה ברור שיתקשה במירוץ הזה ,להתקשות משמע חוסר ריכוז קל...
חוסר תשומת לב רגעי וזהו  לא צריך יותר ....
בדרך כלל  פרום מתאושש בהמשך אך...
להבנתי מנהלי  המירוץ החליטו שהוא פרום לא ינצח  אבל איך גורמים לכך ?
בקלילות
קטעי פאבה פרום שונא ...קטעים קלאסיים פרום שונא.
והנה פרום מקבל  את הקטעים הללו בראש.  
להנאת הקהל ואן אוורמאט אלהפיליפ  וולוורדה.
אז יש לנו השנה לא טור דה פרום אלא  טור אנטי פרום....
בינתיים לא הצליח כי פרום כבר. מוביל  ביותר מדקה על החולצה הצהובה .  
ועד לקטעי הפאבה יש לו סיכוי להוביל אולי בשתיים שלוש דקות. ...
להוביל בניגוד למה,שאתם מבינים  הכוונה לצבור יותר זמן....
לצפיה ב-'רכיבות טורינג באירפה'
רכיבות טורינג באירפה
09/07/2018 | 11:24
9
69
מעוניין לצאת לרכיבת טורינג ראשונה באירופה.
אשמח מאוד לקבל מסלול מעניין ומאתגר.
לצפיה ב-'אני משוחד. יש פה בפורום במאמרים'
אני משוחד. יש פה בפורום במאמרים
09/07/2018 | 13:33
8
74
וגם בבלוג שלי תאורים בשפע מספרד, לטעמי אידאלית למטרה - מז'א נוח, הרבה כבישים צדדיים שקטים, תרבות אופניים וארוח
לצפיה ב-'משתתף ברצון שלך.....'
משתתף ברצון שלך.....
10/07/2018 | 11:09
1
49
לכן יוצא לקמינו דה סנטיאגו. אמנם לא רכיבת טורינג טהורה מכיוון שמתגורר באלברגות המפורסמות שבדרך אבל בשביל הפעם הראשונה זה לא רע. יש בפייס בוק קבוצה שנקראת בייק פקינג תוכל להתרשם
אגב אירופה מרושתת במסלולו VELO שחוצים אותה מקצה לקצה. שווה קריאה
לצפיה ב-'מהיתרונות של ספרד לרכיבת טורינג'
מהיתרונות של ספרד לרכיבת טורינג
10/07/2018 | 13:05
52
הלינה זמינה מאוד וזולה ללא קשר לקמינו, ועל הקמינו יש סידורי לינה זולים במיוחד ל'צליינים' (רק בודדים בימינו הם צליינים ממש), שלא פעם פתוחים גם לתיירים רגילים במחיר מוזל.
שים לב והזהר באזור פונפראדה, גם אני וגם רוכב אחר נתקלנו במטרד גניבות.
רוב הדרך ניתן לרכב בכביש כי הקמינו עובר בצמוד לכבישים. נקודתית יש מקומות שלא ניתן בכביש, או שעדיף לרכב בקמינו, ואין בעיה מיוחדת - גראבל נוח.
יש לקמינו כמה מסלולים חלופיים, היפה ביותר בעיני הוא הקנטאברי לאורך החוף האטלנטי, הוא גם קשה יותר וגם פחות פופולארי.
לצפיה ב-'מרחיב - לקורדיירה קנטבריקה יש לי מסלול תפור'
מרחיב - לקורדיירה קנטבריקה יש לי מסלול תפור
11/07/2018 | 22:35
5
32
עד כדי בתי מלון מומלצים, וכולל חלופות לפי היכולות. 
מוזמן לפנות
לצפיה ב-'הקמינו יהיה עבורי מבחן'
הקמינו יהיה עבורי מבחן
15/07/2018 | 11:32
4
17
האם הז'אנר החדש הזה מוצא חן בעיני , אם כן בהמשך מתכנן לרכב על מסלולי היורו וולו. אגב לדעתך, רכיבת טורינג אפשר לעשות עם אופני כביש  רגילים ?, ברור שכל הציוד עליהם אבל אני יודע שהמחמירים רוכבים על אופני כרומולי, אני רוצה להשתמש במה שיש ולרכב על אופני כביש אלומניום שיש לי עם מערכות פשוטות 105 מעצורי דיסק, ורוכב עליהם כבר שנתיים, מה דעתך ומה המגרעות שיש
לצפיה ב-'איני רואה הבדל בין כרומולי לאלומיניום'
איני רואה הבדל בין כרומולי לאלומיניום
15/07/2018 | 12:24
3
26
דיסק לא ניסיתי. השיקול המכריע הוא אמינות, כל ציוד שדורש תחזוקה צמודה שוטפת אינו מומלץ. גלגלי אלומיניום 32 שפיץ - שפיצים סטנדרטיים. שימנו עדיף משיקולי זמינות חלפים.
הרכבת סבל - עדיף סבל צף ולכן גם מוט אוכף אלומיניום. לדעתי ניתן להסתדר עם תיק גב קל ואין צורך בסבל.
לצפיה ב-'דיסק ובכלל'
דיסק ובכלל
15/07/2018 | 17:24
2
19
נוח מאוד. עוצר טוב ,תמיד, לגבי הסבל דווקא בחרתי בסבל של טולה שיושב על תומכות השרשרת האחוריות. נראה לי שזה עדיף מכיוון שמוריד את מרכז הכובד ויציב מאוד. אם צדקתי  רק אחרי הרכיבה.אגב מתאים לכל סוגי האופנים  גם לשיכוך מלא
לצפיה ב-'טולה מצוינים גם הסבל הצף שלי טולה'
טולה מצוינים גם הסבל הצף שלי טולה
15/07/2018 | 21:13
15
חששי מעיגון בשלדה הוא עומס על המוטהמ האחוריים שדקים ממש ולא מיועדים לשאת משקל. ראיתי אפשרות להושיב את הסבל על הqr במקום על השלדה וכך עשיתי עם הצף - זה חיזוק בלבד. בענין הורדת מרכז הכובד שים לב לכיפוף במוט הסבל, זו הלחמה נוספת שמוסיפה נקודת תורפה - גם כן מנסיון.
לצפיה ב-'לא טולה, טופיק'
לא טולה, טופיק
16/07/2018 | 22:13
10
פן
לצפיה ב-'ניצחון לבן הרמנס מהאקדמי בטור אוסטריה'
ניצחון לבן הרמנס מהאקדמי בטור אוסטריה
09/07/2018 | 19:42
3
81
הרוכב הבלגי של סייקלינג אקדמי ניצח בקטע השלישי של טור אוסטריה שמתקיים בימים אלו. הודות לניצחונו ולכושר הטוב שהראה גם בשני הקטעים הראשונים, הוא עבר להוביל בדרוג הכללי ומקדים רוכב מבחריין-מרידה ורוכב מאסטנה. בטור יש 8 קטעים ושני הקטעים הבאים יהיו קטעים הרריים שבהם הרמנס ינסה לשמור על מקומו. משתתפים במרוץ גם גיא ניב שמדורג כרגע במקום ה-41 בדרוג הכללי ורועי גולדשטיין במקום ה-90.
לצפיה ב-'קטע 4, הרמנס שומר על מקום ראשון, רועי גולדשטיין DNF'
קטע 4, הרמנס שומר על מקום ראשון, רועי גולדשטיין DNF
10/07/2018 | 20:09
19
לצפיה ב-'קטע 6, הרמנס עדיין מוביל. וגם ג'ירו נשים'
קטע 6, הרמנס עדיין מוביל. וגם ג'ירו נשים
12/07/2018 | 23:42
25
האקדמי עובדים קשה להגן על ההובלה. תיאורים ותמונות בפייסבוק שלהם https://www.facebook.com/IsraelCyclingAcademy/
מחר קטע הררי ולפני אחרון. ההזדמנות האחרונה למתחרים לסגור את הפער מהרמנס.  לכן צופים שמחר יהיה המבחן האולטימטיבי של הקבוצה. הפער 18 שניות למקום שני ו-48 שניות לשלישי.
 
באיטליה נערך עכשיו אחד המרוצים החשובים בלוח הנשים - הג'ירו לנשים. היום היה קטע נג"ש בעליה וניצחה בו בפער גדול מאוד ההולנדית אנמיק ון פלויטן שגם עברה להוביל בדרוג הכללי. לצערנו, לא משתתפת שם אף ישראלית. ההחלטה של סיילאנס לא להכניס את עומר שפירא נראית בדיעבד תמוהה.
לפני שנה סיימה הישראלית במקום ה-36 בדרוג הכללי בפיגור של כ-22 דקות מהמנצחת אנה ון דר ברגן. נכון להיום, כשנותרו 3 קטעים לסיום (אחד מהם עם סיום בצונקולן) ממוקמת הרוכבת הבכירה בקבוצה במקום 44 בדרוג הכללי בפיגור של 20 דקות מהמובילה. נכון שמובילת הקבוצה היא הספרינטרית ברונציני, אבל זה לא ממש שיש שם רכבות של קוויק-סטפ עבור הספרינטריות. מאכזב.
לצפיה ב-'מי יוצא לטיול השנתי ?'
מי יוצא לטיול השנתי ?
05/07/2018 | 00:46
8
108
הטיול השנתי יוצא בשביעי לחודש .

כנראה שמכר שלנו מקולומביה יגיע, ויש גם בחור אנגלי שכנראה יצטרף הם די שונאים אחד את השני כך שאני די חושש מריבים העלולים להעכיר את  האוירה....
חוץ מהם כנראה שיבואו הפעם גם בחריינים  וסעודים, לא חושב שיגיעו ישראלים הפעם, כי אלו דורשים להתחיל בירושליים ולהמשיך לדרום...
דרום ביולי לאילת?
אתם השתגעתם ?

https://www.cyclingweekly.com/news/racing/tour-de-...

לצפיה ב-'באיזה ערוץ זה משודר למדוושי כורסא?'
באיזה ערוץ זה משודר למדוושי כורסא?
07/07/2018 | 16:51
2
24
לצפיה ב-'ב-HOT, ערוץ הספורט-56, יורוספורט -59 (משדר קצת ב-delay)'
ב-HOT, ערוץ הספורט-56, יורוספורט -59 (משדר קצת ב-delay)
07/07/2018 | 17:23
19
לצפיה ב-'אישית בדרך כלל'
אישית בדרך כלל
08/07/2018 | 02:41
49
מסתכל על השידור ברשת שנותן לי את המיקומים על קטעי הפתיחה לא מסתכל בכלל.
ומאחר ואין לי טלוויזיה לא בקי בשידורים  אך מעריך שיורו ספורט תמיד
Steep hill tv  תמיד מראה לך את האפשרויות צפיה חי ברשת.
וכמובן השידור מיקומים  שאני מסתכל עליו תמיד ברשת מופיע או באתר הטור או בסייקלינג ניוז
על תקצירים כמעט תמיד מסתכל.
בקשר למירוץ עצמו  העובדה שהפעם יש לכל קב שמונה ולא תשעה רוכבים פועלת למזעור היתרון של סקיי .
בקשר לפרום לא ראיתי את הקטע הנוכחי ואודי כבר פירש אך עדיין פרום סובל מתשישות, הימרתי אתמול בפורום אחר שלא יהיה מרוכז השנה וייפול
לא כיוונתי לקטע הזה טלא לקטעי הפאווה בהם נפל בשנים עברו למיטב זכרוני 2014 השנה יש שניים כאלו .
אני מעריך כי השנה  לו ולוורדה ינצח זו תהיה התגשמות  מהאגדות.
לאגדות יש נטיה להגשים עצמן כך שלא אתפלא אם אכן כך יקרה.
התנצלות על התגובה המאוחרת  נכנס פעם בכמה ימים לתפוז בדרך כלל לפורום המצוין  שלך בעיקר .


לצפיה ב-'קטע 1 - תקלה בקבוצת סקיי'
קטע 1 - תקלה בקבוצת סקיי
07/07/2018 | 17:41
4
68
גם פרום וגם ברנל נפלו ואיבדו זמן. זה קורה. השאלה אם זה יכול היה להימנע? שניהם היו ממוקמים בזמן שנפלו (כל אחד נפל בהזדמנות אחרת) מאחרי השליש הקדמי של הדבוקה ובצד ימין. משום מה פרום תמיד מעדיף לרכוב בקטעים הראשונים של הטור בצד של הדבוקה.  למרות זאת, אני חושב שהמיקום הזה בתוך הדבוקה לא היה התוכנית של הקבוצה. ההערכה שלי היא שהם נדחקו לשם בגלל שלא היו באזור שלהם מספיק כתפיים רחבות שלבושות במדים של סקיי. אם נסתכל על רשימת המסיימים נראה, שבין ה-70 המסיימים הראשונים (הדבוקה שסיימה עם המנצח+כאלו שהיו בה והאטו בסיום), יש שם מסקיי רק את גראנט תומאס. אז אפשר לומר, "טוב הם ירדו לעזור לפרום". לא בטוח. צריך לראות את הסרטון של המרוץ. יש 3 רוכבים שלהם: קוויאטקובסקי, רואו ופולס שהגיעו יותר מדקה אחרי פרום. רוכב רביעי, קסטרווייחו, הגיע אחד לפני האחרון. הרוכבים היחידים שיכולים להתמודד עם הפיזיות של הפועלים של הספרינטרים בקדמת הדבוקה הם רואו וקסטרווייחו. אם הם לא ידאגו לשים את פרום בין ה-20 הראשונים בדבוקה אז סקיי יהיו בבעיה.
לצפיה ב-'ריק צאבל מקטיושה-אלפסין "נותן כתף" לכריס פרום'
ריק צאבל מקטיושה-אלפסין "נותן כתף" לכריס פרום
08/07/2018 | 08:36
3
69
לצפיה ב-'יש לו קשר משפחתי לאריק?'
יש לו קשר משפחתי לאריק?
12/07/2018 | 21:33
2
8
לצפיה ב-'בנו של אריק צאבל'
בנו של אריק צאבל
12/07/2018 | 23:45
1
3
לצפיה ב-'לא נכון ...'
לא נכון ...
13/07/2018 | 07:34
13
אין לו כל קשר משפחתי לאבא....
הוא לא מטפס כמוהו ...
לצפיה ב-'למישהו יש ניסיון טוב עם מכנסי רכיבה GT?'
למישהו יש ניסיון טוב עם מכנסי רכיבה GT?
05/07/2018 | 14:46
3
53
מכנסי רכיבה לכביש עם פד ג'ל?
לצפיה ב-'GT זה מותג אופנים, לא מותג ביגוד'
GT זה מותג אופנים, לא מותג ביגוד
07/07/2018 | 16:41
2
47
כנראה מדובר במוצר של יצרן אחר שיצרן האופניים ממתג תחת שמו.
יש עשרות דגמי מכנס רכיבה מרופד כולל רמות שונות ואיכויות שונות תחת אותו שם מותג מכאן שאי אפשר לענות לשאלתך.
לצפיה ב-'תן דוגמא למכנסי רכיבה עם פד ג' ל ברמה טובה'
תן דוגמא למכנסי רכיבה עם פד ג' ל ברמה טובה
07/07/2018 | 22:16
1
21
לצפיה ב-'כואב התחת?'
כואב התחת?
08/07/2018 | 20:33
47
מנסיוני בלבד, זה עניין של אוכף יותר מאשר של טייצ+ריפוד. ריפודים טובים מקלים על רכיבה על אוכף פחות מתאים, אבל אוכף מתאים מייתר את הריפודים.
 
לנליני היה פעם פרוט מעניין של פדים, לפי שימוש (מצד אחד דקים לתחרויות מהירות ומצד שני עבים לתחרויות סיבולת ממושכות), אבל הקולקציה שלהם היום חסרה את אותו פרוט. בזמנו קניתי ביב שלהם עם פד עבה והוא באמת הרשים ביכולות שלו לשמור על צורתו ותפקודו במשך שעות ארוכות ועל הנוחות שהוא נתן ברכיבה. מאידך, אוכף ברוקס פתר לי את כל הצרות שקשורות לריפודים.
גם le col מוכרים דברים טובים. אבל כל אלו, נליני, לה קול וחבריהם הממותגים שם למעלה, הם הזמנה להפרד מסכום כסף לא מבוטל.
לצפיה ב-'עוד מאמר מדעי שמוכיח את מה שכל רוכב יודע'
עוד מאמר מדעי שמוכיח את מה שכל רוכב יודע
04/07/2018 | 08:37
135
במאמר שפורסם לפני כשנה, בדקו את יעילת הדיווש כאשר זרועות הקראנק נמצאות בזויות שונות זו מזו, בין 180 מעלות (הסטנדרט המקובל) ל0 מעלות, כלומר שתי הרגליים עושות בו זמנית את אותה תנועה (שתיהן עולות ושתיהן יורדות יחד), כמו הדיווש באופני יד.
למרבה ההפתעה, הצורה המקובלת היא גם היעילה ביותר.
ההניסוי נעשה בתנאי מעבדה. גם אם היו מוצאים יעילות גדולה יותר בזוית שונה מהמקובל, אני בספק אם היה מי שהיה משתמש בה כי בתנאי רכיבה אמיתיים, זוית שונה מפריעה לדיווש בעמידה (באפס מעלות זה בלתי אפשרי למעשה).
במאמר יש גם סקירה קצרה על ניסיונות באורך קרנק משתנה ופלטות אובליות.
המאמר נמצא כאן:
מי שאין לו גישה ומעוניין במאמר המלא שישלח לי מסר.
 
לצפיה ב-'ברוכים הבאים. איזו הפתעה משמחת'
ברוכים הבאים. איזו הפתעה משמחת
02/07/2018 | 22:09
153
כ״כ הרבה פעמים תהיתי להיכן נעלמת ומה שלומך. אם אתה עדיין בארץ, תתקשר, אשמח לשמוע ממך 054-5531201 עדיף מהצהריים והלאה . ובינתיים שתהיה לך חופשה נעימה בארץ
 
 
לצפיה ב-'רוחב הצמיגים'
רוחב הצמיגים
02/07/2018 | 08:57
3
118
סיכום בשתי מילים: צמיגים 25. 
 
בקצרה: לרוכב חובב, לוחם סופשבוע אופייני, לא ממש משנה מה רוחב  הצמיגים שתשים. הדבר היחיד שבאמת משמעותי, הוא לשים את הצמיגים האיכותיים ביותר שידך משגת לקנות, ולהחליף אותם בזמן לפי הוראות היצרן. 
כל הכישרונות/איכויות/כשר/ובטיחות, שלך ושל האופניים, יורדים לאספלט והופכים למציאות, דרך שני משטחי גומי זעירים בגדל של כ 10 ס״מ. אל תחסוך.
הסיפורים על הרוכבים המהוללים X ו- XX שמפרסמים בקול גדול 10,000 קמ במשך 5 שנים על צמיגים סיניים ב 39 שח לצמיג (או כל דבר דומה) מעוררים בי חלחלה. 
לא היית רוצה לרדת את החרמון/נסהרים ואחרים ב 60 קמ״ש על צמיגים כאלה. 
 
ולשאלתך בפרוטרוט .
עברתי לצמיגים 25 לפני כעשר שנים בעיקר מטעמי נוחות. עשרות אלפי קמ אחרי וכמה דורות עם 25, ברור היה לי שהם יותר נוחים. לפני כשנה, לפני רכיבה ארוכה וטיפוס לחרמון, הגיע הזמן להחליף הצמיגים. מצאתי בבית  זוג צמיגים 23 חדשים. 
הרכבתי.
היות ואינני כבד במיוחד, 74 קג, אני בד״כ עם לחץ אויר 100 בקדמי, 105 באחורי.
להפתעתי, אחרי רכיבה של כחמש שעות, לא הרגשתי כל חסר מבחינת נוחיות. לגבי אחיזה, התנגדות לגילגול ואחיזה בסיבובים, אין שום מדד אובייקטיבי, ואתה יכול להרגיש, ולספר לאחרים, ככל שעולה על דעתך. אני לא חשתי בשום הבדל. 
 
בשנים אחרונות ישנה מגמה לעבור לצמיגים רחבים יותר, גם בקבוצות ספורטיביות. 
יתכן שיש הבדל ממשי בין צמיגים 23/25/28 שניתן לבדוק באופן אובייקטיבי.
ולמיקצוענים יש לכל משמעות.
אם כי ההערכה שלי היא, שחמרים חדשים, שיטות עיבוד חדשות ותכנון שונה של מבנה הצמיג, יביאו צמיגים רחבים לרמת ביצועים של צמיגים צרים יותר מדורות קודמים. 
אני מערך גם כי חלק מהטרנד הוא ״מזימה״, תעלול פירסומת של היצרנים, שנועד לשכנע את הרוכבים לזרוק הצמיגים הצרים הישנים ולקנות חדשים רחבים יותר.
 
הפואנטה היותר חשובה מבחינתי לפחות, היא העובדה שצמיגים רחבים יותר שוקלים יותר. בפועל, יש הבדל משמעותי בין זוג צמיגים ששוקלים 180גר׳ האחד, 360גר׳ לזוג, לבין צמיג רחב של 300גר, לאחד, 600גר׳ לשניים.
את ההבדל חשתי על עצמי לפני מספר שנים, אחרי שהרכבתי זוג צמיגים כבדים
עם מיגון נגד נקרים. 
 
לסיכום: קנה זוג צמיגים 25. 

 
לצפיה ב-'כמה נקודות'
כמה נקודות
02/07/2018 | 18:33
1
121
שלושים שנה בפורום, ועדיין נכשל בשירשור, עודד?!
אתה טוען 74 ק"ג... אבל.. אתה לא רוכב לבד. כמה הוא שוקל?!
 
(רק קפצתי לביקור - נשיקות וחיבוקים)
 
לצפיה ב-'ושלום גם לך'
ושלום גם לך
04/07/2018 | 13:13
29
לצפיה ב-'עודד שלום'
עודד שלום
10/07/2018 | 11:15
13
אגב כל מה שכתבת נכון לגבי רוב הדברים שקשורים לאופנים.גם שימנו 105 יעשה את העבודה בדיוק כמו אולטגרה. כנ"ל גלגים טובים כמו גלגלי על שעלו אלפי שקלים. כל זה נכון לכביש. בשטח זה לא תופס יש חשיבות למכלולים ולאופנים
לצפיה ב-'מידות צמיגי כביש'
מידות צמיגי כביש
29/06/2018 | 19:49
3
113
שלום לכולם,
הבנתי שישנה מגמה של מעבר לצמיגי כביש אחבים יותר מבעבר.
האם זה נכון?
האם זה טוב יותר?
מה המידה המקובלת היום?
 
בברכה:
זאב מזל
לצפיה ב-'נכון, יש טרנד כזה, אבל זה לא בהכרח טוב יותר'
נכון, יש טרנד כזה, אבל זה לא בהכרח טוב יותר
30/06/2018 | 13:41
2
91
לכל רוכב מתאימים צמיגים אחרים בהתאם ליעדים שלו, לחישוקים שהוא משתמש בהם וגם לתקציב.
 
צמיג רחב יותר (ברוחב של 25ממ או 28ממ במקום 23ממ) סופג זעזועים טוב יותר, כי רוכבים איתו בלחץ נמוך יותר, וזה יכול להיות יתרון למשל ל"לוחמי סוף שבוע" שרוצים לעשות רכיבות ארוכות בסופ"ש בלי שהתאמנו וצברו בסיס ק"מ מספיק כדי להרגיל את הגוף והישבן לשעות על האוכף. או אולי למי שרוכב הרבה על כבישים משובשים.
 
אבל מה לגבי ההתנגדות לגלגול של הצמיג? (האנרגיה שהוא מאבד תוך כדי רכיבה). זה כבר תלוי ומשתנה בהתאם לדגם הספציפי של הצמיג, וגם בהתאם לחישוקים שיש לך. למשל, נראה שלקונטיננטל הצליח עם גרסת ה 28ממ לצמיג ה GP4000s שלהם, וההתנגדות לגלגול שלו נמוכה (בלחץ המתאים) משל צמיג 23ממ מאותו הדגם. אבל אני מכיר גם דגמי צמיגים של חברות אחרות שדווקא יותר איטיים בגרסת ה 28ממ מאשר בגרסת ה 23ממ. וזה גם תלוי בחישוקים שעליהם אתה מרכיב את הצמיג. חישוק צר מאוד, ברוחב פנימי של 14ממ, יתאים יותר לצמיג 23ממ, וחישוק רחב, עם רוחב פנימי 17ממ - יש סיכוי טוב יותר שהוא יעבוד היטב עם צמיג 28ממ.
 
משקל: ברור שצמיג רחב יהיה טיפה יותר כבד. זה לא נורא, זו תכונה פחות חשובה בד"כ, אבל כדאי שתהיה מודע שצמיג קל יותר גם מרגיש מעט זריז יותר, ויש השפעה קטנה של המשקל בעליות.
 
אחיזה בסיבובים: ברור שטובה יותר בצמיג רחב. האם זה חשוב לך? לי זה לא חשוב, צמיגי ה23ממ שאני משתמש בהם אוחזים מספיק טוב עבורי.
 
מחיר: תלוי כמובן בדגם, בחנות, במבצע שמצאת. שמתי לב שלפעמים צמיג רחב נמכר טיפה יותר יקר (~10-20ש"ח יותר לצמיג) מצמיג צר מאותו הדגם, כנראה בגלל הטרנד שיש עכשיו לקניה של צמיגים רחבים יותר.
 
לגבי עמידות לפנצ'רים: אין לי מספיק ניסיון כדי לדעת אם יש או אין הבדל.
 
זהו. קח הכל בחשבון, ותחליט מה עדיף ספציפית עבורך. רק אחרי שתרכיב את הצמיג על האופניים ותרכב איתו, תוכל לדעת בוודאות שהוא טוב לך. העצה שלי היא לנסות, לקנות צמיג אחד, ואם טוב לך, אז תקנה עוד כאלה.
לצפיה ב-'ובנוסף לקחת בחשבון שלא כל שלדה\בלמים יסתדרו עם כל רוחב'
ובנוסף לקחת בחשבון שלא כל שלדה\בלמים יסתדרו עם כל רוחב
01/07/2018 | 14:57
1
63
יש בלמים שלא סובלים חישוקים רחבים וידרשו החלפה או התאמה מורכבת אחרת. וגם הרכבה של גלגל שיש עליו צמיג רחב ומנופח דרך בלם שלא נפתח מספיק, יכולה להיות מעצבנת או בלתי אפשרית.
 
נדמה לי שמעבר מ 23 ל 25 הוא קל יחסית ופחות בעייתי מ 23 ל 28. אבל ממליץ לבדוק מראש בכל מקרה התאהמ לשלדה+בלמים שלך
לצפיה ב-'לפחות בעבר דילגתי בין 23 ל-25 ללא קושי'
לפחות בעבר דילגתי בין 23 ל-25 ללא קושי
02/07/2018 | 17:03
22
לצפיה ב-'אליפות ישראל מרוץ כביש - קריאה שנייה'
אליפות ישראל מרוץ כביש - קריאה שנייה
28/06/2018 | 14:54
6
99
http://www.shvoong.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%A7-...
מאמר של דני בורשבסקי באתר שוונג לקראת אליפות ישראל
לצפיה ב-'סייקלינג אקדמי מנסים לעורר קצת עניין באליפות'
סייקלינג אקדמי מנסים לעורר קצת עניין באליפות
29/06/2018 | 10:35
2
97
אבל אני רק שאלה: נגיד שאני גר באזור המרכז, וצפיתי בג'ירו בישראל והחלטתי שאופניים זה ספורט מעניין, וראיתי בפייסבוק של האקדמי שיש אליפות ישראל בשבת בבית גוברין, והחלטתי לבוא לצפות. איך בדיוק אוכל להגיע ל"עליית המים", למתחם של האקדמי, אם אני לא מעוניין לקום ב-6 בבוקר? הרי ב-06:30 כבר הכבישים יהיו סגורים. 
אם באמת רוצים ש"חוצנים" יגיעו לצפות במרוץ, צריך לתת מידע: מה נקודות הצפייה המומלצות. שעת זינוק ושעת סיום צפויה. איך מגיעים לשם אחרי שהכבישים חסומים (שאטלים) וכו'.
לצפיה ב-'מי אמר ?'
מי אמר ?
29/06/2018 | 15:55
1
80
שלמישהו יש ענין לעורר ענין באליפות הארץ באופניים ?
אתה רואה שמישהו עושה משהו בכיוון...?
אם לא אז כנראה,שאין ענין בצופים.... יותר ברור מזה אין !
לצפיה ב-'אף אחד לא מצפה '
אף אחד לא מצפה
30/06/2018 | 12:23
69
מי שמגיע לצפות זה אך ורק משפחות ו אולי  פונקציונרים של קבוצות רכיבה שמשתתפות.
בשנים בהם התחריתי שם תמיד חיפשתי מישהו שאני מכיר שיגיש לי בקבוק.
 
ניסיתי לצפות ב "שידור החי" של שוונג  לא משהו שבכלל ניתן בכלל להשוות למה שרגילים . אבל יפה שניסו.
לעומת זאת השידור ב פייסבוק של האקדמי (באנגלית !) היה יותר טוב וגם ראו את הניצחון של רועי גולדשטיין על גיא שגיב ועומר גולדשטיין שלישי . ברכות.
לצפיה ב-'דיווח ממרוץ העילית'
דיווח ממרוץ העילית
30/06/2018 | 14:16
83
זינקו 15-20 רוכבים ל-6 הקפות של המסלול של 24.5 ק"מ. מהם - 6 רוכבים מהאקדמי. כבר בסיבוב הראשון, די מוקדם, יצאו עומר גולדשטיין וגיא שגיב לבריחה. הגיעו למקסימום 40 שניות פער. רדפו אחריהם בעיקר שני רוכבי  TACC ואהרון חיטמן. מדי פעם נכנס לרוטציה גם מישהו מהאקדמי. לא כל כך הגיוני אבל זה מה שהיה נראה. אולי פשוט ניסו לגשר ולא הצליחו. בכל מקרה, הקצב היה גבוה. איתמר איינהורן נפל בשוליים ליד בית ניר נפילה עצמית אבל הצליח לחזור ללא פגע לדבוקה (אחרי מאמץ לא פשוט).
בתחילת הסיבוב השלישי הבריחה נסגרה, אבל בינתיים נשארו כ-10 רוכבים בדבוקה.
לאורך כל המסלול ליווה את הרוכבים אופנוע צילום ורכב תקשורת שגם הוא צילם עם גג פתוח . יובל דולין, דור דבירי וגיא זסלר (שעבד יפה מאוד בתחילת המרוץ) ניסו להחזיק עם האקדמי (ובסיום גם נכנסו לרשימת משלימי 6 ההקפות), אבל בערך בתחילת הסיבוב הרביעי נשרו ומי שנשאר היו: שלומי לב מ"גליל בשביל אופניים" ומהאקדמי: האחים גולדשטיין, גיא שגיב, גיא ניב, ואיתמר איינהורן (אביב יחזקאל פרש עוד קודם לכן לאחר מרוץ חלש). ראשון נחלש איינהורן ואחר כך התחילו גם גיא ניב ושלומי לב לפגר אחרי המובילים. ברוב הסיבוב החמישי הם היו כחצי דקה ואחר כך דקה אחרי האחים גולדשטיין וגיא שגיב. מיד עם תחילת הסיבוב האחרון החלו נסיונות בריחה של שלושת הראשונים. כל אחד בתורו, אך ללא הצלחה. באמצע הסיבוב האחרון נחלש עומר גולדשטיין (שגם קודם מיעט יחסית לעבוד מקדימה ביחס לשני האחרים) והחל לפגר. בקטע בין לוזית ועגור כמעט והתנגשו 2 הראשונים בעיזים שחצו את הכביש בניגוד להוראות השוטרים. הם נאלצו לזגזג בחדות אך הצליחו לעבור מכשול זה בשלום. לקראת הסיום השניים האטו והגיעו לפסגת עליית המים ביחד. משם החל ספרינט פיניש שנמשך עד הסיום והסתיים בניצחונו של רועי גולדשטיין. ברכות לאלוף החדש ושאפו לגיא שגיב שרכב חזק מאוד בכל המרוץ (כולל בריחה מוקדמת) ונכנע רק על קו הסיום.
לצפיה ב-'דיווח יפה ב-ynet'
דיווח יפה ב-ynet
30/06/2018 | 19:42
66
לצפיה ב-'ועוד כתבה, בספורט5'
ועוד כתבה, בספורט5
01/07/2018 | 08:42
44
לצפיה ב-'למישהו יש מושג אם הכביש (353)בין הכניסה לקיבוץ בית ניר ועד'
למישהו יש מושג אם הכביש (353)בין הכניסה לקיבוץ בית ניר ועד
29/06/2018 | 12:09
61
לצומת קוממיות בכביש 40 כבר סלול?
בשבת שעברה קטע גדול היה מקורצף...
 תודה מראש לעונים...
לצפיה ב-'אז הגיל עושה את שלו וגם הישבן שלי ביקש שינוי ולכן אני מציע '
אז הגיל עושה את שלו וגם הישבן שלי ביקש שינוי ולכן אני מציע
28/06/2018 | 17:44
1
111
למכירה שני אוכפים של FI'ZIְְ:K
ARIONE CX עם מסילות K:IUM
והשני ALIANTE VS עם מסילות K:IUM
והמחיר ... יהיה ממש נוח זו הבטחה.
עודד צור
0537250954

לצפיה ב-'ה-ARIONE CX יצא מחר למשלוח לקונה ומחכה עדיין לישבן צעיר משלי'
ה-ARIONE CX יצא מחר למשלוח לקונה ומחכה עדיין לישבן צעיר משלי
01/07/2018 | 18:19
35
ה - ALIANTE VS  והמחיר רק 120 שקלים לאוכף ברמה הזו.
עודד צור
0537250954
 
 
לצפיה ב-'אליפות ישראל מרוץ כביש בית גוברין - קריאה ראשונה'
אליפות ישראל מרוץ כביש בית גוברין - קריאה ראשונה
24/06/2018 | 09:07
10
100
מחר, יום שני (כך ע"פ תקנון המרוץ המופיע באתר האיגוד) מסתיימת ההרשמה למרוץ.
http://israelcycling.org.il/wp-content/uploads/201...
רשימת הזינוקים שמופיעה בתקנון זה היא ארוכה כאורך הגלות: 11 זינוקים. השנה נוספו גם מקצי U23 לגברים ונשים. הזינוק הראשון בשעה 7:00 והאחרון ב-7:21.
לפי אתר "תאוצה" שמארגן את המרוץ ואת ההרשמה https://www.teutza.co.il/event/%D7%90%D7%9C%D7%99%... זמני הזינוקים הם שונים והפער ביניהם קטן יותר, כך שהזינוק האחרון יוצא ב-7:13. סביר שגירסת "תאוצה" היא אמינה יותר.
ריבוי הקטגוריות הוא טעות לדעתי. זה מגוחך שבזינוק עילית גברים יהיו 15 רוכבים. בזינוק U23 עוד 10 רוכבים ובזינוק ג'וניורס עוד 15 רוכבים. עדיף שירכבו כולם בדבוקה אחת. בנשים המצב עוד יותר גרוע.
לצפיה ב-'למה מזניקים בנפרד?'
למה מזניקים בנפרד?
24/06/2018 | 11:42
3
82
הקטגוריה הנפרדת לא מחייבת הזנקה נפרדת. סתם לדוגמא, u23 ועלית לא חייבים לזנק לחוד
לצפיה ב-'לא יודע. בטח תכתיב של ה-UCI. חושבים שכל העולם זה בלגיה.'
לא יודע. בטח תכתיב של ה-UCI. חושבים שכל העולם זה בלגיה.
24/06/2018 | 13:30
28
לצפיה ב-'את מי אתה שואל בדיוק'
את מי אתה שואל בדיוק
27/06/2018 | 16:58
1
31
המירוץ הוא "התחרות על פי תקנון איגוד האופניים  UCI".
 
בכל העולם התחרות היא לרוכבי ורוכבות עילית . 
בארץ כמו בארץ מכניסים את כולם כולל עממים , מבוגרים , טנדם ומה לא.
מצד אחד יפה ונותן הזדמנות לכולם להתחרות מצד שני מציב בעיות ארגון ושיפוט מורכבות ביותר.
לדעתי זה מבורך עם כל הבעיתיות שבכך.
לצפיה ב-'קטגוריות שרוכבות אותו מרחק'
קטגוריות שרוכבות אותו מרחק
27/06/2018 | 18:57
35
 אין סיבה להפריד אלא אם מראש מדובר בפערי יכולת משמעותיים. U23 אינה קטגוריה 'חלשה' מהעלית, אין שום סיבה להפריד, ולגבי נוער יש מקום להתלבטות עם יתרונות וחסרונות להזנקה משותפת.
לצפיה ב-'הזדמנות לצפיה מקרוב בתחרות'
הזדמנות לצפיה מקרוב בתחרות
24/06/2018 | 16:29
74
איגוד האופניים מחפש מתנדבים לרכבי שיפוט
לצפיה ב-'לפי הגוף המארגן: 314 אנשים משתתפים באליפות ישראל באופני כביש'
לפי הגוף המארגן: 314 אנשים משתתפים באליפות ישראל באופני כביש
26/06/2018 | 08:40
4
20
לצפיה ב-'רשומים 20 רוכבים במקצה עילית גברים'
רשומים 20 רוכבים במקצה עילית גברים
26/06/2018 | 09:31
3
23
לצפיה ב-'10 משתתפים במקצה U23 ו-19 משתתפים בג'וניורס'
10 משתתפים במקצה U23 ו-19 משתתפים בג'וניורס
26/06/2018 | 15:09
2
29
לפני שנה כולם זינקו ביחד. השנה - כל מקצה בנפרד. אבסורד.
לצפיה ב-'האם זה גם אומר שכל המקצים האלו חייבים'
האם זה גם אומר שכל המקצים האלו חייבים
26/06/2018 | 15:20
1
44
להקפיד לשמור מרחק? כי זה כבר הופך לסוג של נג'ש קבוצתי... 10 רוכבים במקצה לא יכולים כמעט לנהל טקטיקה, ומנגד זה מקשה מאוד על השיפוט לאכוף הפרדה כזו
לצפיה ב-'נראה לי שדווקא יהיה אינטרס לעילית לצאת במהירות גבוהה'
נראה לי שדווקא יהיה אינטרס לעילית לצאת במהירות גבוהה
26/06/2018 | 15:33
61
ולמנוע ניסיון חבירה מצד המקצים העוקבים. במקצה העילית יש לסייקלינג אקדמי יתרון מוחלט. יש כמה רוכבים בודדים שיכולים לדגדג אותם ואין לאותם רוכבים שום סיוע קבוצתי במקצה העילית. בשני המקצים האחרים יש כבר ייצוג גדול יחסית לקבוצות IGP TACC  שיש להן רוכבים בעילית.
אני לא חושב שאם כולם היו מזנקים ביחד הייתה למרוץ תוצאה שונה, אבל לפחות הייתה מראית עין של מרוץ קצת יותר נורמלי, עם כמה קבוצות שיש להם 4-5 רוכבים ו-2-3 הקפות שיש לכאורה מרוץ עם בריחות וכדומה.
לצפיה ב-'אליפות ישראל נגד השעון 2018 '
אליפות ישראל נגד השעון 2018
22/06/2018 | 11:00
4
106
מחר, שבת בבוקר, ליד עתלית, תתקיים אליפות ישראל 2018 במרוץ אישי נגד השעון.
מצורפת רשימת הזינוקים מאתר האיגוד.
39 מזנקים נרשמו בקדטים. מספר נאה וגבוה מלפני שנה (36 שנרשמו).
4 נרשמות בלבד בנשים עילית: עומר שפירא, פז בש, רותם גפינוביץ, אביטל גז.
14 נרשמים בלבד בגברים עילית (כולל U23).
מועמדים לניצחון הם שלושת הרוכבים של סייקלינג אקדמי: גיא שגיב (אלוף נג"ש 2017), עומר גולדשטיין שעשה תוצאה יפה בנג"ש בטור סלובניה לפני שבוע ורועי גולדשטיין שמגלה כושר טוב באירופה בימים האחרונים.
לצפיה ב-'קדימון למרוץ מהפייסבוק של סייקלינג אקדמי'
קדימון למרוץ מהפייסבוק של סייקלינג אקדמי
23/06/2018 | 00:07
1
86
 
<p>ה ק ר ב ע ל ה ח ו ל צ ה - ח ל ק ר א ש ו ן</p> <p>הקרב הישראלי הגדול בסייקלינג אקדמי - הקדימון :</p> <p>גיא שגיב במאבק להגן מחר על חולצת אלוף ישראל נגד השעון . ״אתן הכל לשמור על התואר״</p> <p>אבל עומר גולדשטיין: ״אני הולך לנצח״ !</p> <p>שלושה שבועות לאחר שעשה היסטוריה בג׳ירו דה איטליה - חוזר גיא שגיב לישראל לקרב כפול נגד חבריו לקבוצה על תואר הרוכב הטוב בארץ.</p> <p>החלק הראשון של הקרב הספורטיבי המרתק ביותר שנראה בשנים האחרונות בישראל - יתרחש מחר בבוקר בעתלית באליפות ישראל נגד השעון.</p> <p>שגיב, האלוף המכהן נגד השעון שכזכור זינק לקטע הפתיחה הבלתי נשכח של הד׳ירו דה איטליה בירושלים במדי האלוף, ינסה מחר להגן על התואר במסלול בן ה 28 קמ בעתלית .</p> <p>זו הולכת להיות משימה לא פשוטה מאחר ונראה שעומר גולדשטיין חברו לקבוצה שמצוי בכושר מצויין - לא מסתיר את כוונותיו לנשל את שגיב מהתואר: ״ אני לא חושש לאמר: אני הולך לקחת את האליפות . אני מרגיש לגמרי מוכן. בשנה שעברה הפסדתי את האליפות לשגיב רק בגלל טעות קריטית שעשיתי כשבחרתי את בנתיב הלא נכון. הפעם זה לא יקרה . התאמנתי לא מעט, נתתי נגש מצוין בטור של סלובניה ר לפני כמה ימים- ואני מרגיש לגמרי מוכן לעשות זאת הפעם״.</p> <p>שגיב , נאמן לאיפוק וקור הרוח שסייעו לו לעבור את כל המכשולים הקשים בג׳ירו ולהפוך לרוכב הישראלי הראשון שסיים גראנד טור אמר: ״ אני נחוש להגן על חולצת האלוף ואתן את הכ מחר כדי שזה יקרה״.</p> <p>מועמד נוסף על חולצת אלוף הנגש היא אלוף ישראל באופני כביש רועי גולדשטיין שבסדרת הקלסיקות האחרונות בבלגיה במדי אקדמי הוכיח שהוא בכושר נפלא: ״ אני מגיע רעב מאד לנצח מחר למרות ששגיב בעומר הם יריבים חזקים מאד שכבר הוכיחו את עצמם העונה בגדול. ״</p> <p>גם הרוכב המצטיין של קבוצת העתודה של אקדמי , איתמר איינהורן, בתמונת הפודיום אחרי הופעות גדולות במדי הקבוצה באירופה: ״אני מעריך את שגיב והגולדשטיינים מאד אבל אין לי מה להפסיד״.</p> <p>( יעדרו מחר מהנגש שני רוכבי אקדמי גיא ניב ואביב יחזקאל. ניב בחר להתחרות בטור אדריאטיקה ואילו יחזקאל , האלוף לשעבר אמר ״שבחרתי לא להתחרות בנג״ש . אתחרה באליפות הכביש בשבת הבאה״)</p> <p>אליפות הנגש מחר הוא כאמור הקדימון הלוהט לקרב הגדול הצפוי בשבת הבאה על תואר אלוף ישראל באופני כביש לשם יגיע שגיב כדי לנסות להשיג את האליפות שהיתה שלו שנתיים ברציפות לפני שהפסיד אותה לרועי גולדשטיין.</p>
 
לצפיה ב-'נראה לי כמו פוסט מהדף 'בדיחות מתכנתים' '
נראה לי כמו פוסט מהדף 'בדיחות מתכנתים'
23/06/2018 | 19:07
26
לצפיה ב-'אלופי ישראל בנג"ש: עומר גולדשטיין ורותם גפינוביץ'
אלופי ישראל בנג"ש: עומר גולדשטיין ורותם גפינוביץ
23/06/2018 | 11:57
76
על פי דיווח בפייסבוק של האיגוד.
עילית גברים: 
1. עומר גולדשטיין - סייקלינג אקדמי
2. אהרון חיטמן - X Team
3. יובל בן מרדכי - TACC
עילית נשים:
1. רותם גפינוביץ - קבוצת וואודיל מהולנד
2. עומר שפירא - קבוצת סיילאנס מארה"ב
3. פז בש - IGP
לצפיה ב-'12'
12
22/06/2018 | 15:50
66
12
לצפיה ב-'סיבוב המשולש .. איפה אפשר לחנו ?'
סיבוב המשולש .. איפה אפשר לחנו ?
21/06/2018 | 13:08
1
69
הי יוצא מחר עם הבן שלי לסיבוב קטן ואני רוצה להתחיל מנשר.. רק הבנתי שיש בעיה לחנות בחניון של מפעל המלט. 
האם ניתן לחנות שם ואם לא האם יש מקום אחר/ליד המפעל שניתן להחנות ? 
לצפיה ב-'חניון נשר הוא זכרון מוקדם מאוד'
חניון נשר הוא זכרון מוקדם מאוד
21/06/2018 | 14:55
77
כבר מזמן לא חונים בו, נקודת המוצא המקובלת היא בלטרון. אם אתה מתעקש על נשר הייתי בודק באזור התעשיה הצמוד, אבל זה לא אזור שהייתי משאיר בו רכב. 
עוד נקודת מוצא מקובלת היא תחנת הדלק בפדיה, אבל גם היא לא קרובה לנשר.
אפשר לנסות באחד המושבים הסמוכים.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ