לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1347713,477 עוקבים אודות עסקים

פורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'אלוף הטור דה פראנס הושעה עד להודעה חדשה'
אלוף הטור דה פראנס הושעה עד להודעה חדשה
13/12/2017 | 10:42
5
71
לצפיה ב-'עוד פרטים'
עוד פרטים
13/12/2017 | 10:44
78
לצפיה ב-'לא חושב שהוא הושעה'
לא חושב שהוא הושעה
13/12/2017 | 15:23
3
61
לא יודע על סמך מה וויינט קובעים זאת, לא ראיתי באתר של UCI או אחר קביעה שהוא מושעה.
לצפיה ב-'לא הושעה ומקבל גיבוי מהקבוצה'
לא הושעה ומקבל גיבוי מהקבוצה
13/12/2017 | 15:53
2
61
לצפיה ב-'לעניות דעתי, התופעה היותר חמורה היא העלמת המקרה'
לעניות דעתי, התופעה היותר חמורה היא העלמת המקרה
14/12/2017 | 10:38
1
21
התוצאות היו כבר ב-20 בספטמבר. עד עכשיו הנושא לא פורסם על ידי מוסדות הספורט השונים. רק חשיפה של העיתונים הגרדיאן הבריטי ולה מונד הצרפתי הביאה לפרסום. אז מי יודע עוד כמה בדיקות חיוביות יושבות ומחכות שיפורסמו לידיעת הציבור?
עובדה שכריס פרום התראיין בטקס הצגת הג'ירו לפני שבועיים וחצי ואישר השתתפותו במרוץ. כלומר, הוא וקבוצתו חשבו שהנושא הזה סגור.
לצפיה ב-'וכל אישורי ה TUE שלא פורסמו לא מפריעים לך?'
וכל אישורי ה TUE שלא פורסמו לא מפריעים לך?
14/12/2017 | 11:31
19
צריך האקרים רוסים בשביל לחשוף שכריס פרום (רק דוגמא אחת, היו עוד כמה...) קיבלו זריקות של חומרים שנחשבים אסורים "בגלל אלרגיה לאבקנים של תקופת האביב" בחודש דצמבר באנגליה?
 
טל.
לצפיה ב-'האם'
האם
09/12/2017 | 15:37
6
120
האם בזמן הרכיבה בכביש צריכים לרכב לפני הרכב ולהיות לפניו ? לפי החוק אסור לרכב על המדרכה ואם ניסע בכביש לפני הרכב זה יאט את התנועה בכביש וגם מסוכן אז מה עושים?
לצפיה ב-'הנחה מובלעת היא שרק לרכב אחד מותר להיות לכל רוחב הנתיב'
הנחה מובלעת היא שרק לרכב אחד מותר להיות לכל רוחב הנתיב
09/12/2017 | 23:58
68
זכרוני שבמקרה דו''ג אין זה כך ומותר לעקפו בתוך הנתיב - אפילו חובה ממש.
לצפיה ב-'על פי תקנות התעבורה (1961) חובתך לרכב בימין, צמוד לקוו הצהוב'
על פי תקנות התעבורה (1961) חובתך לרכב בימין, צמוד לקוו הצהוב
10/12/2017 | 14:41
4
62
במציאות, אם תרכב בשול המשטרה תעלים עין ולא תהיה בעייה.
אתה רכב איטי ומחובת הנהגים לעקוף אותך בזהירות ובהתחשבות, בהתאם לתנאי הדרך.
חשוב שתלבש בגד זוהר ותצטייד בנצנץ- לא מזיק גם באור יום.
 
לצפיה ב-'דרך עירונית'
דרך עירונית
11/12/2017 | 05:50
1
42
תודה על התשובה ,אני נוסע לרוב בדרך עירונית אני מבין שגם פה זה אותו דבר כמו מה שרשמתה או יש איזה כללים אחרים לדרך עירונית?
לצפיה ב-'אתה רק נדרש להצמד לימין. השאלה החשובה'
אתה רק נדרש להצמד לימין. השאלה החשובה
11/12/2017 | 12:23
47
היא מה נדרש הנהג לעשות, הוא אינו נדרש לשמור ממך מרחק בזמן שעובר אותך
לצפיה ב-'עדכון, חובה לרכב בשול'
עדכון, חובה לרכב בשול
11/12/2017 | 12:28
1
67
כבר כשנתיים שהחובה היא לרכב בשול. כמקודם שיקול הדעת נותר של הרוכב, מה שהשתנה הוא ברירת המחדל, בשני המצבים המשטרה אינה צד כי לא תתערב בשיקול הדעת. בעיה עלולה להווצר בתאונה בשאלת אחריות הרוכב
לצפיה ב-'נכון '
נכון
12/12/2017 | 06:56
43
נכון מאוד במקרה של תאונות זה בעיה כול אחד יכול לטעון שהוא צודק ,ובכלל החוקים והתקנות לקויים בחוסר הגיון ובסכנה מוחשית לרוכב האופניים
לצפיה ב-'סט מקורי סוללה, גומייה ומכסה סוללה לפולר - CS400-CS500-CS600'
סט מקורי סוללה, גומייה ומכסה סוללה לפולר - CS400-CS500-CS600
11/12/2017 | 12:19
40

למכירה במחיר קנייה חדש באריזה מקורית אטומה סט: סוללה, גומייה ומכסה סוללה
לפולר - CS400-CS500-CS600
עקב החלפת מחשבון רכיבה והגעה באחור של סט החלפת סוללה.
 
במחיר קנייה 60 ש"ח
 
לצפיה ב-'לחובבי עליות'
לחובבי עליות
10/12/2017 | 00:02
115
אמלק - תאילנד, הפסגה הגבוהה ביותר, 2500מ בכללי, ב-16קמ האחרונים 1400מ והקירות מעבר ל-20%
לצפיה ב-'ידיות מעביר ultegra 2*10'
ידיות מעביר ultegra 2*10
02/12/2017 | 15:42
2
105
שלום לכם,
ברצוני להחליף את ידידות המעבירים שלי.
האם מישהו כאן יודע מה מחירן בארץ?
מה עלות העבודה?
היכן?
האם מישהו הזמין מחו"ל ויכול לצרף קישור רלוונטי?
האם למישהו יש משומשות במצב טוב למכירה?
בתודה מראש לעונים
יאיר.
לצפיה ב-'ידיות מעביר ultegra 2*10'
ידיות מעביר ultegra 2*10
04/12/2017 | 17:30
1
83
מ chainreactioncycles הזמנתי לאחרונה קסטה. אתר טוב. קח החשבון שבהזמנה מעל 75$ צריך להוסיף מס.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
04/12/2017 | 17:38
16
לצפיה ב-'פורסם מסלול הג'ירו, פרום הודיע כי ירכב ג'ירו-טור'
פורסם מסלול הג'ירו, פרום הודיע כי ירכב ג'ירו-טור
29/11/2017 | 20:24
8
113
http://www.cyclingnews.com/news/2018-giro-ditalia-...
בינואר יודיעו אילו קבוצות משתתפות
לצפיה ב-'התפתחות בעלילה: ממשלת ישראל מאיימת להסיר תמיכתה הכספית במרוץ'
התפתחות בעלילה: ממשלת ישראל מאיימת להסיר תמיכתה הכספית במרוץ
30/11/2017 | 08:14
6
95
שרת התרבות, מירי רגב ושר התיירות יריב לוין, יצאו בהודעה משותפת המאיימת להסיר את תמיכת הממשלה במרוץ, אם לא ישונה המונח "ירושלים המערבית" שבו השתמשו אתמול בהצגת המרוץ, במקום "ירושלים" שהופיע עד כה בפרסומי המרוץ.
לצפיה ב-'אפשר להעביר את הקטע הראשון לאזור הכנרת או נצרת.'
אפשר להעביר את הקטע הראשון לאזור הכנרת או נצרת.
30/11/2017 | 09:36
5
99
יותר אתרי תיירות ונצרות מאשר במערב ירושלים. מבוקש קטע נג"ש מישורי עם קצת פניות שעובר באזור שמצטלם היטב ושיגיעו אליו אנשים.
לצפיה ב-'גם ככה המארגנים עומדים תחת מכבש לחצים אדיר'
גם ככה המארגנים עומדים תחת מכבש לחצים אדיר
30/11/2017 | 10:11
4
103
התגובות על המסלול שליליות ברמות אנטישמיות...ולאו דווקא ספורטיביות.
האיום של השרים רק ירחיק את המרוץ מכאן...וחבל
 
לצפיה ב-'המארגנים נלחצו ושינו'
המארגנים נלחצו ושינו
30/11/2017 | 14:57
3
128
לצפיה ב-'התגובות ברשתות החברתיות על ההחלטה של המארגנים מחליאות..'
התגובות ברשתות החברתיות על ההחלטה של המארגנים מחליאות..
03/12/2017 | 08:05
97
אנטישמיות...עלילות דם ..סילופים ..ושקרים
אבל לצערי רב התגובות כאלו...
הרבה מאד אירופאים  ולאו דווקא מוסלמים...
הניצחון פה היה בקרב אבל המערכה לא הסתיימה ...
גם פה בישראל לא מודעים איזה תחרות מביאים לכאן...
 
ולאיזו חשיפה תקשורתית  מגיע..
מבחינת 99 אחוז מהאוכלוסיה זה רק הטרדה...
 
 
 
 
 
 
 
לצפיה ב-'די פשוט בסהכ. המסלול מראש תוכנן תוך התחשבות'
די פשוט בסהכ. המסלול מראש תוכנן תוך התחשבות
07/12/2017 | 13:32
1
62
ברגישות אפשרית, בצד המערבי של הקו הירוק בלבד. לפיכך התביעה מהמארגנים להקפיד ולתקן את הניסוח מגובה בהתחשבות ישראלית - טוב שתבעו וטוב שתיקנו ובא לציון גואל ושלום על ישראל.
לצפיה ב-'לא בטוח שכל כך פשוט, בעיקר הודות לטראמפ'
לא בטוח שכל כך פשוט, בעיקר הודות לטראמפ
07/12/2017 | 16:02
60
צריך לזכור שיש שתי קבוצות מהדרג הגבוה עם ספונסרים ממדינות המפרץ.
בחריין מרידה שבה רוכבים הרבה איטלקים ובראשם: ניבאלי, ויסקונטי, פליצוטי, גספרוטו ואחרים.
UAE קבוצת האמירויות שגם בה רוכבים הרבה איטלקים, כולל דייגו אוליסי וגם כמה ספרינטרים.
מנהלי הג'ירו לא יכולים להרשות לעצמם מצב שהספונסרים של שתי הקבוצות הללו יורו להן להחרים את המרוץ בגלל ירושלים ומעמדה. כי כאמור, מדובר בקבוצות שהן חצי איטלקיות. לכן ניסו ללכת בין הטיפות, נקווה שהצהרת טראמפ לא תהפוך את הטיפות לגשם.
לצפיה ב-'השמועה מדווחת שישראל תשלם לו 2 מליון אירו...סקיי מכחישים'
השמועה מדווחת שישראל תשלם לו 2 מליון אירו...סקיי מכחישים
30/11/2017 | 10:12
61
לצפיה ב-'ד״ר יישר כוח על היזמה ועל העשיה '
ד״ר יישר כוח על היזמה ועל העשיה
30/11/2017 | 05:22
17
32
לצפיה ב-'תודה. תדווחו על מפגעים בכוכבית 2120 '
תודה. תדווחו על מפגעים בכוכבית 2120
30/11/2017 | 09:57
16
23
לצפיה ב-'כל הכבוד. מה מוגדר מפגע?'
כל הכבוד. מה מוגדר מפגע?
30/11/2017 | 18:56
14
60
יש כבישים שבהם לאורך כל הדרך השוליים מלאים בהפרעות (לא רצוף, אבל באופן רנדומלי לאורך הדרך). זכוכיות שבורות, חצץ או אבנים קטנות שהשאירו טרקטורים או לא יודעי מי, חריצים אורכיים שאם לא אזהר הגלגל ייכנס לתוכם, ועוד כל מיני. 
על מה אפשר לדווח? 
לצפיה ב-'אהיה סבלני אתך...'
אהיה סבלני אתך...
30/11/2017 | 22:48
12
73
אם ראית את המצגת שהצגנו בפני נת"י (באתר איגוד האופניים) מדובר בכל מצב שמשבש ומסכן את הרכיבה על השול.
בעקרון נת"י מבטיחים לטאטא את איזורי הרכיבה הפופולריים (משולש-מרובע וכיוב) אבל בפועל זה לא תמיד מתבצע.
קיטורים כלליים לא עוזרים- אם לא תדווח על מפגע מדוייק וספציפי לא יידעו ולא יתקנו.
לצפיה ב-'הבעיה היא'
הבעיה היא
01/12/2017 | 05:20
2
61
שהחריצה הרחבה בתוך השול והליכלוך(חצץ מפוזר) היא כל כך נרחבת שנהפכה לשיטה לאורך כל כך הרבה ק"מ שכבר אין מקום שהוא מפגע ספציפי!
כבר קשה לראות שיש מי שישנה את השיטה הזו שפוגעת בכל הרוכבים.
את החירוץ אין סיכוי שיסללו מחדש אבל לפחות את ניקוי השטח אחרי החירוץ (כפי שכבר כתבתי ק"מ רבים) יש לדרוש שיבצעו! 
לצפיה ב-'לא נכון. עובדתית במרבית המקומות ניקו לאחר החירוץ.'
לא נכון. עובדתית במרבית המקומות ניקו לאחר החירוץ.
01/12/2017 | 10:26
1
61
נטע, הטחת האשמות וחצאי עובדות לא תביא אותנו לשום מקום.
נת"י לא עובדת אצלנו- הם אחראים על מאות קילומטרים של כבישים בישראל. להלן קטע ממכתב שנשלח אלינו לאחר הפגישה:
- החברה משקיעה משאבים רבים לפעילות אחזקה מונעת לטובת הגברת
בטיחות וטיב תשתיות הכבישים.
- בשנ"ע 2016 רובדו 440 ק"מ כביש ובשנ"ע 2017 רובדו כ-700 ק"מ כביש, בנוסף הותקנו ק"מ רבים של מעקות ופסי הגנה לאופנוענים.בשנ"ע 2017 ביצעה החברה 52 ק"מ, בפריסה ארצית, של פסי הרעדה להתראת סטיית רכבים מנתיב הנסיעה.
- חטיבת האחזקה תשקיע משאבים הכרוכים ביצירת תשתית בטוחה וסלחנית לרוכבי האופניים.
 עכשיו נותר לנו להפסיק לקטר ולהתחיל לשלוח להם דיווחים בזמן אמת. אם רכבת בקטע שאינו מתוחזק או יש בו מפגעים- דווח מיידית ל- *2120
לצפיה ב-'כל התשובה הזו לא מתיחסת לחירוץ בתוך '
כל התשובה הזו לא מתיחסת לחירוץ בתוך
01/12/2017 | 19:21
55
השול שמקטין משמעותית את רוחב השול.
לצפיה ב-'תודה על הסבלנות'
תודה על הסבלנות
04/12/2017 | 12:35
1
35
ראיתי עכשיו את המצגת. יפה מאד.
אני מתעקש על הרצון להבין את עניין המפגע. אני למשל רוכב קבוע על כביש 4 בין בנימינה לעתלית. לכל אורכו, בעיקר מבנימינה עד פרדיס, יש את כל סוגי המפגעים שציינת במצגת. זה לא נקודתי (למעט כמה מקומות ספיציפיים עם חריצים בעייתיים), אלא טינופת לאורך כל הדרך. הפתרון לזה הוא טאטוא השוליים באופן סדיר (נניח אחת לחודש), כי אם יבואו לטאטא היום זה יחזיק כמה זמן, אבל בסופו של דבר - ורק אלוהים יודע למה - הטינופת תחזור. 
לכן אני שואל - האם אפשר לדווח גם על קטע ארוך שדורש ניקוי, או רק על נקודות בעייתיות שהסכנה בהן היא מיידית?
לצפיה ב-'נת"י מבטיחים לטאטא את השוליים- אבל עדיף לדווח להם בכוכבית'
נת"י מבטיחים לטאטא את השוליים- אבל עדיף לדווח להם בכוכבית
04/12/2017 | 18:47
27
באופן יותר מדוייק
מיקום- תיאור של סוג המפגעים, כיוון הרכיבה, בין צומת לצומת, שלט קילומטרים....
אם לא יגיבו שלח לי מסר (aresh@netvision.net.il) ואפנה למנהל מרחב צפון.
לצפיה ב-'אגב בנושא החקיקה על מיקום הרכיבה'
אגב בנושא החקיקה על מיקום הרכיבה
04/12/2017 | 12:45
6
50
אם יורשה לי להביע את דעתי אחרי נסיון של כמה שנים מחוץ לישראל:
צריך להיזהר לא לתקוע  גולים עצמיים.
צריך להיזהר שלא ייווצר חוק שיאסור עלינו לרכב בנתיב, אפילו במקום שיש שוליים. 
הבעיות בשוליים הן לא תמיד פתירות - למשל, יש מקומות בהן השוליים צרים מדי, אתה לא יכול לרכב 40 קמ"ש על שוליים של 50 ס"מ. יש מקומות בהן השוליים פשוט נגמרים לפתע, לתוך מדרכה או אבן שפה. במקום כזה אני נכנס לנתיב עצמו מאות מטרים לפני כן, כשהוא פנוי, כדי לא ליצור מצב של כניסה מאולצת ופתאומית לנתיב, במצב שיש תנועה עמוסה. אלו רק דוגמאות. צריך להשאיר שיקול דעת לרוכב, כאשר לרוכבים צריך להיות ברור שהם מנסים להפריע כמה שפחות לתנועה.
חקיקה שתשים אותנו בשוליים באופן קטגורי לא תהיה נכונה, ותתמוך בתודעה של הנהגים שמקומנו לא על הכביש, במקום לייצר תודעה הפוכה, כמו בארצות עם תרבות רכיבה.
לצפיה ב-'מסכים עם כל מה שכתבת. לכן גם צריך תקן לפיו יחרצו את השול'
מסכים עם כל מה שכתבת. לכן גם צריך תקן לפיו יחרצו את השול
04/12/2017 | 17:20
5
38
צריך שיהיה תקן עבור רוחב השול שיישאר מימין לפסי ההרעדה אחרי שחורצים את השול. אם נשאר מקום צר מידי לרכב בו, אז פסי ההרעדה הופכים למפגע בטיחותי, במקום להגביר את הבטיחות.
 
וצריך שהתקן גם יקבע להפסיק את פסי ההרעדה במרחק מסוים לפני שהשול נגמר (מדרכה, תחנת אוטובוס, כניסה לצומת)
 
במקומות בהם חרצו את הכביש בצורה מסוכנת לרוכבים, צריך לתקן, ולא לחכות שרוכב אופניים יהרג, ורק אז לתקן את המפגע.
לצפיה ב-'ועדת הקרט קבעה שעדיף שרכיבת כביש תיעשה בשול'
ועדת הקרט קבעה שעדיף שרכיבת כביש תיעשה בשול
04/12/2017 | 21:34
4
46
כל עוד אין נתיב אופניים מופרד ומסומן. יש תקן שול והוא 1,20 מ' אבל לא תמיד מקפידים עליו. צריך לזכור שהחריצה מיועדת למנוע סטיית נהגים מהנתיב ומהווה פתרון יחסית זול ומהיר שברוב המקרים פועל לטובתנו. אנחנו  מול נת"י כדי למנוע חריצה שתקטין את השול ותסכן את הרוכבים.  נת"י התחייבה גם לגזום שיחים שפולשים לשול ולנקות באופן קבוע. לכן פנינו אליכם למסור מידע על כל מקום שבו השול נפגע מהחריצה (עם פרטים מלאים ומדוייקים).
לינק לועדת הקרט:
לצפיה ב-'מתי יתקנו את הקטעים בהם בוצעה חריצה בצורה מסוכנת?'
מתי יתקנו את הקטעים בהם בוצעה חריצה בצורה מסוכנת?
05/12/2017 | 16:40
3
31
 
1. קודם כל, תודה שאתה משקיע מזמנך ופועל מול נת"י כדי למנוע חריצה שתקטין מידי את השול.
2. מה לגבי חריצה שלא נפסקת במרחק מספיק גדול מנקודה שבה השול נגמר?
3. קל להבין שבקטעים בהם החריצה דוחפת את הרוכבים מהשול אל תוך הנתיב שבו נוסעים רכבים, היא מעלה מאוד את הסיכון לתאונה קטלנית. לדעתי, התועלת בהרבה ק"מ של פסי הרעדה שבוצעו היטב, היא פחותה מהנזק הגדול שגורמים מעט ק"מ של פסי הרעדה שבוצעו כך שהם דוחפים את הרוכבים אל תוך הכביש. ולכן אם נת"י ממשיכה לבצע חריצה בצורה מסוכנת למרות הפידבקים שהם מקבלים מרוכבים, אז עדיף שיפסיקו בכלל עם החריצה. הנזק גדול מהתועלת.
4. וודאי נתקלת בכתבה של יותם קאופמן בבייקפאנל מ 2015 שבה יש כמה דוגמות לחריצה לא טובה.
http://bikepanel.com/p/23172
האם אתה מכיר קטע כביש שבו החריצה תוקנה בעקבות תלונות של רוכבים? תקן אותי אם אני טועה, אבל כל פסי ההרעדה שנזכרים בכתבה כמפגע, עדיין קיימים והם לא תוקנו מאז.
5. דרך אגב, החל מינואר, כל רכב חדש שימכר בישראל יהיה מצויד במערכת בטיחות שכוללת התראת סטייה מנתיב (כמו של מובילאיי). תוך 13 חודשים מהיום, במעל ל 15% מהרכבים בישראל תהיה מותקנת מערכת כזו. תוך 3.5 שנים, ברוב הרכבים בישראל תהיה מותקנת מערכת כזו או מערכת מתקדמת יותר. השול יהפך למקום בטוח יותר לרכב בו, עם או בלי פסי הרעדה.
לצפיה ב-'הכל תלוי ברוכבים! צריך מידע עדכני ומדוייק'
הכל תלוי ברוכבים! צריך מידע עדכני ומדוייק
05/12/2017 | 23:31
2
24
א. דרשנו מנת"י לתקן את החריצה. עשינו סיור ב- 375/ 3866 ודרשנו תיקון. החריצה ב 44 נעצרה במקומות שלא הייתה הצדקה.
ג. ביקשנו שתדווחו בצורה מדוייקת- באיזה כביש? מה סוג המפגעים? איפה בדיוק?  באיזה קילומטר? באיזה כיוון רכיבה?... למה כל כך קשה להבין?
ד. תמונות מהכתבה של יותם נמצאות במצגת שהצגתי למנהלי המרחבים של נת"י
ה. בדוק בעצמך. למיטב ידיעתי המיכשור הקיים (מובילאיי וכד') לא מתריע על מסה קטנה (רוכב אופניים) בעת נסיעה במהירויות גבוהות
לצפיה ב-'התראה על סטייה מנתיב = מצפצף כשהרכב עולה על הקו הצהוב'
התראה על סטייה מנתיב = מצפצף כשהרכב עולה על הקו הצהוב
06/12/2017 | 00:43
12
לצפיה ב-'ועדיין אני חושב שיש צורך לדאוג'
ועדיין אני חושב שיש צורך לדאוג
07/12/2017 | 21:34
20
שהחירוץ לא יהיה בתוך השול (מעבר לפס הצהוב ) כי הוא מקטין את רוחב השול מאד!
אני מקווה שבעזרת קשריך עם נת"י לפחות תנסה לבקש שבכביש החדש שסללו מחדש זה עתה בין צומת האלה לבית גוברין לא יחרצו מעבר לפס הצהוב!
כרגע הכביש נפלא ואני מקווה שלא יהרס ע"י חירוץ בתוך השול.
וגם שישתדלו גם לנקות את השוליים בכל עמק האלה (ורצוי בכל הארץ)לפחות לפני שבת...
לצפיה ב-'פסולת בשול קשה לתחזק, סדקים ובורות לעומת זאת'
פסולת בשול קשה לתחזק, סדקים ובורות לעומת זאת
07/12/2017 | 13:40
21
חובת מעצ לתקן.
פסולת - יש טווח סבירות, ברור שכל בקבוק מנופץ לא, אבל ערימת פסולת או שברי תאונה בהחלט כן.
בעדיפות ראשונה לכן בדיווח - ליקויים בשול עצמו, כמו סדקים או בורות
לצפיה ב-'תודה'
תודה
05/12/2017 | 23:16
26
ישנן אפליקציות דיווח מפגעים. אתה יודע אם הן עובדות?
לצפיה ב-'הסתייגות מסעיף המחלפים'
הסתייגות מסעיף המחלפים
05/12/2017 | 23:15
31
שלום
ראיתי סעיף שמאוד מפריע לי: "איסור רכיבה על אופניים בדרכים דו מסלוליות ממוחלפות". אני רוכב הרבה בין רחובות לאוניברסיטת בר אילן ואין לי דרך להמנע ממחלפים. אם אני מגיע דרך כביש 40, אז יש לי את המחלף של כביש 44 ואם דרך 412, אז את מחלף השבעה. בין צומת ביל"ו ליבנה מ411 החדש, באר יעקב לנס ציונה, לאורך 42 לכוון מערב ראשון, משה דיין בראשון, מחלף תל השומר, הכל ממוחלף וקשה מאוד או בלתי אפשרי למצוא חלופות לא ממוחלפות.
עדיף להשאיר את זה לשיקול הרוכב, מאשר סעיף שלא מאפשר אלטרנטיבה סבירה בהרבה מקומות.
לצפיה ב-'קסטה 105 שימנו'
קסטה 105 שימנו
19/11/2017 | 11:02
5
125
האם  קסטת 105 שימנו 11-28 מומלצת?
והאם אפשר לשים קסטה 11-32 עם מעביר 28?
  מה האלטרנטיבה,אם בכלל? מה דעתכם?
לצפיה ב-'ראה שאלה ששאלתי לפני כחודש "החלפת קסטה"'
ראה שאלה ששאלתי לפני כחודש "החלפת קסטה"
19/11/2017 | 12:04
2
100
זה תלוי בסוג המעביר האחורי וגם במספר השיניים בגלגלים הקדמיים.
יש שם הרבה מידע שקיבלתי מחברי הפורום. אני מציע שתתחיל שם.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
19/11/2017 | 12:31
1
70
החכמתי מאד מהשירשור אבל התברר לי עפ"י הכתוב שקסטה עולה כ-150 ש"ח.
אני שילמתי 290 ש"ח על קסטה שימנו 105 11-28. 
האם עבדו עלי?
לצפיה ב-'באתר chainreactioncycles המחיר 186 ש"ח כולל משלוח'
באתר chainreactioncycles המחיר 186 ש"ח כולל משלוח
19/11/2017 | 12:47
78
לצפיה ב-'מומלצת למה?'
מומלצת למה?
21/11/2017 | 17:27
84
לפני חודשיים החלפתי קסטה שימנו 11-32 (על ניינר BSB) בקסטה סראם 11-36 והחלפתי פלטה 36 ב-34. עדיין קשה בעליות תלולות, אבל מסתדרים... בטח שיותר טוב מאשר לפני כן.
 
הנתונים שתצטרך לבחון הם כלהלן:
 
א. קיבולת השרשרת של המעביר האחורי, דהיינו ההפרש בין מספר השיניים במצבי הקיצון. למשל במצב בו הפלטות הן 46/34 והקסטה 11-36 תצטרך מעביר עם קיבולת שרשרת של 37 שיניים, שזה הסכום של 12 שיניים שבין 34 ל-46 ועוד 25 השיניים שבין 11 ל-36. לא פירטת אילו פלטות מותקנות אצלך כך שחסר נתון למשוואה כדי לקבוע בוודאות. בכל מקרה בדוק את המפרט של המעביר האחורי שלך. אם יש לך מעביר עם כלוב גדול (GS) אז קיבלת השרשרת אמורה להספיק. אם יש לך כלוב קצר (SGS) אז אתה עלול להיות בבעיה (בפרט אם יש לך קראנק 53/34).
 
ב. גודל הגלגל המירבי בקסטה שהמעביר יכול לקבל. גם זה כתוב במפרט. על פי רוב כל המעבירים של שימנו מקבלים עד 32 שיניים בלי בעיה. עבור 34 שיניים תצטרך מעביר אולטגרה סדרה 8000. אבל... זה שכתוב במדריכים של שימנו שהחסם העליון הוא 32 (או 34) לא אומר שאי אפשר להתקין קסטה 36... הבעיה היא כיוון מרחק הפולי העליון מהקסטה. את זה עושים באמצעות בורג b-tension והבעיה שאתה עלול להיתקל בה היא שגם אם תבריג את הבורג פנימה עד הסוף - הוא לא ירחיק את הפולי מספיק והשרשרת תתחכך. כנגד זה יש שני פתרונות: האחד - לחפש ולהתקין בורג ארוך יותר. השני - להרכיב את הבורג הפוך מבפנים החוצה כך שהראש שלו הוא שדוחף את שגם הכיוון על הכלוב. זה נותן לך boost של עוד שני מ׳מ לאורך של הבורג ופותר את הבעיה ברוב המקרים. אצלי לפחות זה איפשר להשתמש במעביר אולטגרה מסדרה 6800 עם כלוב ארוך בקסטה 11-36.
יש פתרון נוסף והוא להרכיב מתאם קטן שמתחבר ל״אוזן״ ומרחיק את כל המעביר מהציר בכמה מ׳מ. לא ניסיתי.
לצפיה ב-'לגבי השאלה הטכנית קטונתי, ולגבי ההשלכות על הביצועים'
לגבי השאלה הטכנית קטונתי, ולגבי ההשלכות על הביצועים
25/11/2017 | 09:30
70
אי פעם לפני כ-15 שנים טיפסתי לראשונה את צובה עם 42/25 והיום אני לא יודע איך [ודאי שיודע... 15 שנה הבדל ].
אפשרי לטפס כמעט בכל יחס העברה בטווח הקיים בשוק, אין זה נכון שביחס קשה יותר לא נצליח, אלא רק שה"מחיר" יהיה כבד יותר - עדיין אוכל לטפס שם ביחס הזה להערכתי, הזמן... במקרה הטוב לא אדרש לעצירה ממש. נסיוני עד כה ש-11-28 עם 50-34 מספק כמעט לכל מטרה שהיא, גם למישור וגם לעליות.
לצפיה ב-'למרות שאין הזמנה רשמית לג'ירו, סייקלינג אקדמי מפזרים הצהרות'
למרות שאין הזמנה רשמית לג'ירו, סייקלינג אקדמי מפזרים הצהרות
21/11/2017 | 08:34
1
117
שזה Done Deal. גם באתר שלהם וגם בכתבה ששודרה אתמול בערוץ הספורט דובר על זה כעניין סגור. בסייקלינגניוז מראיינים את בן הרמנס שהצטרף לקבוצה ושם דווקא כתוב שהקבוצה אופטימית שתקבל את אחד מארבעת כרטיסי ההזמנה שמחלק המארגן לקבוצות שאינן מהסבב העולמי של ה-UCI. הצגת המסלול המלא תהיה בעוד כשבוע, ב-29 בנובמבר. אני מאמין שההכרזה על הקבוצות המוזמנות תבוא לפני כן, אבל לא בטוח בכך. אם האקדמי משדרים כזה ביטחון, כנראה שזה סעיף סודי בהבאת המרוץ לישראל, כי על סמך ההישגים שלהם ב-2017 זה לא ממש ברור.
לצפיה ב-'לפני שנה, פרסום כרטיסי ההזמנה לג'ירו היה רק בינואר'
לפני שנה, פרסום כרטיסי ההזמנה לג'ירו היה רק בינואר
22/11/2017 | 09:04
32
לצפיה ב-'רוכב למרחק - ברווט 1200 ישראל 2018'
רוכב למרחק - ברווט 1200 ישראל 2018
20/11/2017 | 22:40
82
שלום,

רשומה חדשה, ברווט 1200 ישראל 2018, בבלוג שלי.

פרטים לגבי ברווט 1200 שיתקיים בישראל ב 9 באוקטובר 2018.
 
 
ולחובבי הרשתות החברתיות:

טל.
לצפיה ב-'הדלקת נרות חנוכה על החרמון ששי 15 דצמבר'
הדלקת נרות חנוכה על החרמון ששי 15 דצמבר
18/11/2017 | 20:13
1
115
 
ביום הששי הנ״ל, נטפס לחרמון כמו (כמעט) בכל שנה להדליק נר שלישי של חנוכה. 
השנה, לצערנו, נוסיף נר נשמה לזכר ענת חיימוב, ידידה יקרה ורוכבת אופניים שניפטרה בלא עת. 
נצא בשעה 07:00 מתחנת הדלק שעל כביש 99, הנמצאת 3 ק״מ מיזרחית לקרית שמונה (מול כביש הכניסה למעין ברוך).
כל דיכפין ייתי ויבוא.
הערות***
*כל המיצטרף רוכב על חשבונו ועל אחריותו.
*הטיפוס קשה ומיועד לרוכבות/רוכבים מנוסים .
*אורך המסלול כ 33 ק״מ, עם טיפוס מצטבר של 1600 מ׳. 
*הטיפוס אורך כשלש - שלשוחצי שעות. 
*קרוב לוודאי יהיה רכב מלווה
*שימו לב לתחזית ולתנאי מזג האויר
*נא לעקוב אחר הפירסום בפורום אופניים בתפוז בשבוע שלפני. במידה וצפוי גשם הרכיבה תתבטל.
 
בקשה: היות ואינני מחובר בפייסבוק, מבקש שתפיצו ההודעה בין חבריכם הרוכבות והרוכבים בפייס ושאר המדיה.
 
תודה ולהתראות
עודד בן חיים
054-5531201
 
לצפיה ב-'מחפש טרמפ ממעלות או נהריה/עכו/קריות/כרמיאל'
מחפש טרמפ ממעלות או נהריה/עכו/קריות/כרמיאל
26/11/2017 | 14:46
12
לצפיה ב-'Eurosprot player'
Eurosprot player
18/11/2017 | 17:56
3
110
שלום לכם,
 
אני רוצה להתנתק מהכבלים, אבל כדי לעקוב אחרי תחרויות אופניים אני רוצה להיות מחובר ליורוספורט.
כפי שאני מבין, הדרך היא להירשם ליורוספורט פלייר. 
האם מישהו מכם עשה את זה?
אם כן - האם עובד טוב? 
תודה ושבוע טוב.
לצפיה ב-'אני ככה כבר שנה פלוס'
אני ככה כבר שנה פלוס
18/11/2017 | 20:02
2
109
בשורה התחתונה מרוצה מאד
זה עובד
זה לא מאד יקר ( גם לא מאד זול )
עובד גם על הסלולארי

בהצלחה
לצפיה ב-'זה יותר זול מלשלם ל-YES...'
זה יותר זול מלשלם ל-YES...
19/11/2017 | 14:39
1
30
לצפיה ב-'לא מוצא סיבה לשלם ל Yes Hot ודומיהם '
לא מוצא סיבה לשלם ל Yes Hot ודומיהם
19/11/2017 | 15:39
30
לצפיה ב-'זהירות! תוספי ויטמינים מסוכנים! כתבה בביביסי'
זהירות! תוספי ויטמינים מסוכנים! כתבה בביביסי
16/11/2017 | 18:16
2
120
כתבה ארוכה ומעמיקה על המיתוס (המוטעה) ועל הסכנה של לקיחת ויטמינים אנטי- אוקסידנטים.
 
לצפיה ב-'השורה התחתונה-'
השורה התחתונה-
17/11/2017 | 11:00
1
126
א) תצטייד בגנטיקה הנכונה(לא ניתן לבחור כך נולדת!)
ב) הכל במינון-אל תתנזר ואל תתחזר...
  תזונה נכונה + פעילות גופנית מתונה +
   זו כל התורה על רגל אחת...
לצפיה ב-'יותר נכון אל תתחזר ואל תתחמצן '
יותר נכון אל תתחזר ואל תתחמצן
18/11/2017 | 08:34
43
לצפיה ב-'קנייה מהאיביי'
קנייה מהאיביי
12/11/2017 | 18:55
3
183
האם הייתם קונים שיפטרים משומשים מדילר דרך האיבייי. יש לציין שהשיפטרים נראים במצב ממש טוב בתמונה ולטענתו מתפקדים היטב ללא כל בעיה. השיפטרים הם קמפניולו רקורד 10 בני כמה שנים
לצפיה ב-'כן'
כן
13/11/2017 | 05:39
106
אבל בתלות בפידקים עליו
ותבקשרות מולו

מצד שני
כנס ללוחות היד שניה בארץ
יש מישהו שמוכר גרופ כזה

בהצלחה
לצפיה ב-'מצרף קישור'
מצרף קישור
13/11/2017 | 20:17
1
135
 
דבר איתו 
שווה לבדוק מול
הוא אחד המבינים הכי גדולים בקמפי בארץ
וגם אם לא תקנה תקבל ממנו הרבה מידע
לצפיה ב-'תודה על העזרה'
תודה על העזרה
15/11/2017 | 17:42
65
אני לא יכול לפתוח את הקישור - יש לך אפשרות לשלוח לי את הפרטים לא דרך הקישור הזה.
תודה רבה
לצפיה ב-'עזרה בבחירת גלגלי קרבון'
עזרה בבחירת גלגלי קרבון
12/11/2017 | 14:44
8
126
מתלבט בין corima aero ל-Reynolds Assault
אשמח לדעת גם באופן עקרוני בלי קשר לדגם ספציפי
גלגלי קרבון של איזו חברה עדיפים
אין בכלל ניסיון עם גלגלי קרבון.

לצפיה ב-'שאלה כללית מידי'
שאלה כללית מידי
12/11/2017 | 16:12
7
100
אומר מראש אני מייצג כיום חברה המייצרת גלגלים ( כולל קרבון ) מהרמה הגבוהה ביותר ( ונמצאת בקו אחד עם שני היצרנים )

כשפונה אלי אדם לגבי גלגל זה או אחר
אני מבקש לדעת מה הצורך שלו
מה הרקע ברכיבה ומה המטרות שלו לטווח קצר וארוך
אם כבר הגדרת את כל הפרמטרים הללו
כדאי שגם נדע מהם הדגמים הספציפיים
וזאת כדי שאולי מישהו ייתן מעט מניסיונו

בהצלחה
לצפיה ב-'גלגלי קרבון'
גלגלי קרבון
13/11/2017 | 11:12
6
121
לגבי הדגמים, אחדד:
1. Reynolds Assault SLG Carbon  Clinchers
2. Corima Aero + Carbon Clinchers
רקע: רוכב תחרותי במרוצי כביש בעיקר
בנוסף מתכונן לעשות את ישראמן חצי
לצפיה ב-'שתי חברות מכובדות ומוכרות'
שתי חברות מכובדות ומוכרות
13/11/2017 | 21:10
5
102
איכות ייצור גבוהה

מה שכן עדיין חסר לי מידע 
לא רשום מה עומק הפרופיל בכל אחד מהדגמים
במיוחד לגבי ה Corima לגביו התיאור הוא סופר כללי

יש שוני גדול בין הצרכים שהצגת

בטריאתלון יש חשיבות גדולה מאד לגלגלי אירו
הם שווים שניות רבות ואפילו דקות

במירוץ כביש זה מורכב יותר
ברמה המקצועית יש מגמה של פרופילים 38-50 
זה איזור האיזון המושלם בין אירודינמיות משקל ומאפייני טיפוס


מעניין אותי מהו הדגם המדויק של הקורימה

אשמח אם יש פה רוכב תחרותי שייתן עוד נקודת מבט

שרון
לצפיה ב-'הדגם המדוייק של הקורימה:'
הדגם המדוייק של הקורימה:
15/11/2017 | 09:29
4
79
 aero plus
פרופיל: 47mm
לצפיה ב-'האמת המרה על גלגלי קרבון'
האמת המרה על גלגלי קרבון
16/11/2017 | 14:00
3
96
מעבר לבעיות הרגילות של הצורך האין סופי לכיוון הגלגל כי קארבון לא נועד לשאת עומס מרוכז של שפיץ ולכן הניפל בונה בית ומרחיב אותו בלי סוף. או ניפוח יתר של הצמיג ששובר את הדופן של החישוק הבעיה העיקרית היא שקרבון לא מעביר חום טוב ולכן בירידה לא גדולה מידי עם אתה משתמש בברקסים בדחיפות גבוהה יש סיכוי די טוב שתשרוף את דופן החישוק ושלום לגלגל שהיתרון שלו שהוא זול יחסית לפררארי של אייל. הדרך היחידה להנות מגלגל קארבון הוא עם בלמי דיסק ואז אתה נכנס לסיפור נפלא אחר. מעבר לזה אני יכול להגיד שיש אולי רוכב אחד בארץ שיעשה שימוש מועיל בגלגלי קארבון כמו שענף האופניים כבר מזמן לא קשור להנאה מרכיבה. ואחרי כל זה ומיכיוון שבכל מקרה תקנה גלגלי קארבון עם טסות מגנזיום קח את אלו שנראים בעיניך הכי טוב ועל תיגע בקורימה זה שפיצים מיוחדים ואין מי שיודע לעבוד עליהם בארץ
תהנה ותתחדש
לצפיה ב-'אחרי שנים עם קרבון, חזרתי לאלומיניום/קרבון'
אחרי שנים עם קרבון, חזרתי לאלומיניום/קרבון
16/11/2017 | 18:12
1
91
אחרי מספר שנים עם הגלגלים היפים וולודרום של תמיר אשל, חזרתי לגלגלים דורא-אייס אלומיניום/קרבון של שימנו.
גלגלי הקרבון העמוקים, רגישים לרוחות צד ובירידות תלולות וארוכות, כמו החרמון, נס הרים וכו׳ גרמו להרגשה של מפרש ברוח. לא ממש נחמד בירידה תלולה על כביש צר. בנוסף, אני רוכב עם שני עם חברים כבדים ורחבים ממני, והם על גלגלי אלומיניום כבדים משלי , והם גם מהירים יותר בירידות ללא דיווש. לפני כחדשיים, אחרי ירידה בצובא ברוח עזה, ותחושת חוסר בטחון בגלל השפעת הרוח על הגלגלים, החלטתי שמספיק לי וקניתי גלגלי שימנו. גלגלי הקרבון אגב למכירה במחיר מציאה.
לצפיה ב-'כפי שציינתי אני רוכב תחרותי'
כפי שציינתי אני רוכב תחרותי
20/11/2017 | 11:09
47
כאחד שיש לו ניסיון עם גלגלי קרבון ואלומיניום
אשמח לדעת איך הדורה אייס בהשוואה לוולודרום מבחינת מהירות.
אם נשים בצד את הרכיבה בעליות (שככל הנראה לדורה אייס יתרון מובהק), למי יש יתרון במישור ובירידות והאם הפער הוא ביניהם הוא משמעותי?
לצפיה ב-'לדעתך עדיף '
לדעתך עדיף
20/11/2017 | 11:13
45
ללכת על גלגלי אלומיניום קלים ואיכותיים לתחרויות על פני גלגלי קרבון?
לצפיה ב-'רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב באזור יבנה'
רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב באזור יבנה
09/11/2017 | 19:00
4
182
 
יהי זיכרו ברוך.
 
טל.
לצפיה ב-'רכבתי שם מדי יום לעבודה ביבנה'
רכבתי שם מדי יום לעבודה ביבנה
11/11/2017 | 18:52
3
58
לצפיה ב-'רכבתי שם לא מעט בלילות בחודשים האחרונים'
רכבתי שם לא מעט בלילות בחודשים האחרונים
11/11/2017 | 20:49
2
103
דוקא בקטוע הזה כביש 42 הרגיש לי בסדר יחסית.
הקטע מצפון ליבנה נהיה מהיר מדי ולא סימפטי.
 
טל.
לצפיה ב-'2 התאונות הקשות שקרו בעבר בכביש הזה היו ביבנה וליד בן זכאי'
2 התאונות הקשות שקרו בעבר בכביש הזה היו ביבנה וליד בן זכאי
13/11/2017 | 20:36
1
61
ב 2004 רכב התנגש מאחור ברוכב אופניים קצת דרומית לצמת הכניסה לתחנת הרכבת של יבנה והרג אותו.
ב 2013 רכב התנגש מאחור ברוכב אופניים ליד צמת בן זכאי. הרוכב נפצע קשה.
 
2 התאונות קרו בלילה.
לצפיה ב-'"יחסית" בהשוואה לחלופות'
"יחסית" בהשוואה לחלופות
13/11/2017 | 21:11
59
כביש 4 אסור לרכיבה בקטע שמצפון למחלף אשדוד (לא שהייתי רוכב שם אם היה מותר.)
 
כביש 40 זוועה (בקטע המקביל, בין גדרה לבילו.)
אפילו אם מחליפים חלק ממנו בכביש 411 (קרית עקרון לרחובות מערב.)
 
כביש 3 גם מרגיש לא כיפי - ישר מדי ועם שני מסלולים והפרדה מלאה למכוניות/משאיות, כך שהם מרגישים יותר מדי בטוחים שם.
 
טל.
לצפיה ב-'עמילות מכס'
עמילות מכס
08/11/2017 | 12:16
5
158
מחפש מישהו שעבר את תהליך שיחרור כסדת אופניים מהמכס. מסתבר שישנו תהליך חדש שדורש אישור מכון התקנים אך רק לאחר ביצוע תהליך השיחרור ע"י עמיל מכס. האם מישהו כבר התנסה בעניין? מכירים עמיל מכס שעוסק בכך? תודה. רוני 052-8839389
לצפיה ב-'חדש ממתי,עפ"י איזה חוק? רק לפני חודש הגיעה אלי קסדה בלי בעיה'
חדש ממתי,עפ"י איזה חוק? רק לפני חודש הגיעה אלי קסדה בלי בעיה
08/11/2017 | 21:57
1
153
 
הזמנתי מחו"ל קסדת אופניים חדשה לפני חודש, והיא הגיעה בדואר ללא שום עיכוב.
אני לא מומחה ולא מבין בחוקים בנושא. לפני שקניתי עשיתי חיפוש קטן של מידע באינטרנט, וממה שהבנתי מהמידע שמצאתי, עפ"י צו יבוא חופשי, תשע"ד - 2014, קסדות אופניים ביבוא אישי פטורות מצורך באישור מכון התקנים. כלומר, לא היה צריך לעכב את הקסדה שלך במכס.
 
 אני מצרף 2 תמונות מתוך דיון שנערך ב 2015 באתר גרופי בנושא.
לצפיה ב-'זה לא מעודכן ...'
זה לא מעודכן ...
09/11/2017 | 07:53
125
מאז היו כנראה כמה שינויים ולפני מספר חודשים יצאה לה התקנה המצורפת ... גם אני יבאתי כסדות ותמיד הגיעו לי ללא בעיות. מלפני מספר חודשים הכל השתנה. ראה הקובץ המצורף
לצפיה ב-'איזה מין דבר מטורף ואבסורדי'
איזה מין דבר מטורף ואבסורדי
09/11/2017 | 21:00
2
97
נניח שיש תקן לגריל גז שאני מביא מחו"ל. יש בזה הגיון, זה משהו שאם משתמשים בו והוא לא בטיחותי - זה מסוכן.
אבל קסדה, גם אם אין לה תקן, הרי עצם חבישתה אינו מסוכן, אלא רכיבת האופניים כשהיא על ראשך. אבל הרי רוב האנשים שאני רואה רוכבים בלי קסדה בכלל, ועל זה אף אחד לא מעניש ולא מנסה לאכוף את החוק. 
לדעתי זו עוד מסחטת כסף ותו לו. אני מניח שתשלם על זה שמכון התקנים יאשר לך את הקסדה.
 
לצפיה ב-'זו בעיה כי כמות הדגמים שנמכרים בארץ הוא קטן'
זו בעיה כי כמות הדגמים שנמכרים בארץ הוא קטן
09/11/2017 | 21:54
1
97
רציתי לקנות קסדה בארץ. היה חשוב לי למדוד לפני שאני קונה, ואם אני נכנס לחנות ושואל שאלות ומודד ומוצא שם דגם שמתאים לי, אז זה הוגן גם לקנות מהחנות הזו.
 
אלא שלא מצאתי בתל אביב קסדה בדיוק כמו שרציתי, ומחוץ לישראל יש מגוון עצום של קסדות שלא מיובאות לארץ.
לצפיה ב-'זו לא הבעיה'
זו לא הבעיה
10/11/2017 | 15:10
94
הבעיה היא שמישהו מנסה לעשות עליך כסף. 
ממש אכפת למדינה איזה קסדה תחבוש, ושהיא תהיה בטוחה...
 
לצפיה ב-'רעש ונקישות מהברקס האחורי'
רעש ונקישות מהברקס האחורי
05/11/2017 | 15:37
3
75
שלום,
 
כשאני בולם נשמעות נקידות מהברקס האחורי.
מדובר באופני טרק ספיד קונספט, הברקס חבוי מתחת לשלדה, התחלתי לפרס את הכיסוי שלו בזהירות אבל לא הצלחתי להבין ממה זה קורה.
יש למישהו רעיון לפני שאני ניגש לחנות?
 
תודה
לצפיה ב-'תבדוק שהגלגל בלי שמיניות ושהרפידות פוגשות את החישוק בו"ז'
תבדוק שהגלגל בלי שמיניות ושהרפידות פוגשות את החישוק בו"ז
07/11/2017 | 14:41
42
כלומר שבזמן לחיצה על הבלם, לא נוצר מצב שלמשל הרפידה השמאלית פוגשת את החישוק והרפידה הימנית עדיין באוויר. או להיפך.
לצפיה ב-'מה סוג הנקישות ?'
מה סוג הנקישות ?
07/11/2017 | 19:16
1
61
האם הן מופיעות בעת שהבלם לחוץ ונשמעות אחת ל2 שניות בערך ( בגישת כל סיבוב גלגל  ) ?
או שמא רק בעת הלחיצה על ידית הבלם

האם זו האפציה השניה , בדוק כי הבלם מהודק לשילדה 
כמו כן יכול להיות שהרעש מגיע מהכבל עצמו ( המוביךל מכה בפנים השלדה )

או האופצהי הראשונה
בדוק שמיניות
בדוק מצב רפידות הבלם
חפש ליכלוך על החישוק ועל הצמיג

במידה וכל זה לא מסייע
ממליץ לפנות למכונאי מנוסה המכיר אופנ י נגש לעומקם ( יש לי שתי המלצות בנושא ואשמח לשלוח בפרטי במידה ותבקש )

שרון
לצפיה ב-'הלכתי לחנות'
הלכתי לחנות
08/11/2017 | 11:56
85
א. נשמע כמו אופציה א'
ב. הדבר הראשון שהמכונאי אמר שזה כנראה כי יש קצת שמיניות בגלגל
ג. הבעיה שהמיקום של החנות (חשמונאים) לא מאפשר למכונאי לרכב ולהאיץ מספיק כדי לבלום ולשמוע.  כנראה שינסה לרדת בירידה תלולה בחניון סמוך (זה אמור לעבוד).
מחכה לתשובה היום ואם לא יטופל אבקש את המלצתך למכונאי.
לצפיה ב-'לקראת הג'ירו בישראל'
לקראת הג'ירו בישראל
05/11/2017 | 12:10
9
171
כידוע, הג'ירו מתחיל בשנה הבאה עם 3 ימים בישראל.
בהנחה שזה באמת יקרה (אני עדיין לא מאמין...), זו הזדמנות אדירה להתקדמות הענף בישראל. אני מתייחס לשני אספקטים שבהם יש לי תקווה להתקדמות: הראשון הוא היבט קידום הענף המקצועי-תחרותי בארץ, השני הוא מהפך בפופולריות ובהכרה של הציבור את התחום, וההבנה שרוכבי כביש הם משתמשי כביש לגיטימיים.
 
אני חושב שעם עבודה נכונה, זו כאמור הזדמנות עצומה להעיף את כל התחום למעלה. אני לא יודע מה או מי צריכים לעשות, אבל יש לי תחושה שעם בילד אפ נכון לקראת מאי, אפשר להוציא עשרות אלפים לכבישים בימים הללו, ולשתף בחוויה גם את אלה שרק יראו את זה בטלוויזיה. לא כקוריוז אלא כחווית ספורט עצומה.
 
היות ואותי זה כבר מרגש, אני מנסה לחפש באינטרנט מידע על מה נעשה בעניין ולא מוצא כלום. מקווה שלא נרדמים שם. צריך לזכור שהג'ירו עובר בערים הכי גדולות בישראל, זו יכולה להיות חגיגה עצומה.
אין לי בראש איזה תוכנית כוללת של מה צריך לעשות, אבל ברור שאפשר לעשות המון.
לדוגמא, אם יתחילו לקדם את התחום בערוצי הספורט, עם תוכניות יעודיות שמסבירות על מהות התחרויות ועל הקבוצות של UCI, ואז יתחילו לשדר מירוצים החל ממילאן-סן רמו והלאה לתוך האביב, כל זה תוך פרומושן מתאים, יהיה לזה ערך רב מבחינת חובבי ספורט שעדיין לא מכירים את התחום ואת השחקנים (וחושבים שיש רק טור דה פראנס בעולם).
לדוגמא, חשוב לעשות קידום מכירות מתאים לג'ירו עצמו, תוך בניית אירועים סביבו בשיתוף העיריות, והכנה מקדימה לציבור להפרעות הצפויות בתנועה חודשיים מראש.
אני לא יודע אם יש מישהו שמוביל את זה שם למעלה, כי אני לא רואה שום עדות לזה, אני מקווה מאד שכן, ושלא תתפספס ההזדמנות.
אם מישהו יודע משהו שאני לא, אשמח להתעדכן.
 
לצפיה ב-'ג'ירו 2018'
ג'ירו 2018
06/11/2017 | 10:00
2
131
יש דף פייסבוק
תנסה שם להציע ולשאול
 
 
לצפיה ב-'מעניין'
מעניין
06/11/2017 | 10:26
96
תודה. מעניין מי זה? לא כתוב שם שום דבר על הגוף שמנהל את האתר או לחילופין את ארגון הג'ירו בישראל. נעקוב.
לצפיה ב-'אני מקווה שאלה לא אחראים על הגי'רו בישראל'
אני מקווה שאלה לא אחראים על הגי'רו בישראל
09/11/2017 | 21:10
48
אני מדבר על מי שמפעיל את אתר הפייסבוק הזה.
ראה את הפוסט שמופיע שם היום על משמעות החולצה הורודה. בורות שאפילו אשתי הייתה מתביישת בה. גם הניסוח בפוסט לא מקצועי, וזה בלשון המעטה.
אם זה קשור איכשהו למי שמטפל בג'ירו בארץ, זו לא בשורה טובה.
 
לצפיה ב-'משדרים חי את ה-TDF כבר כמה שנים בערוץ הספורט'
משדרים חי את ה-TDF כבר כמה שנים בערוץ הספורט
06/11/2017 | 11:18
2
103
עם פרומואים ובילד אפ. לא יודע כמה רייטינג יש לזה, אבל אני בטוח שזה לא הוסיף אפילו צופה אחד בבית גוברין. אם סייקלינג אקדמי ירכבו בג'ירו ואם ערוץ הספורט יקנה את זכויות השידור, אז אולי יש תקווה.
לצפיה ב-'1. כי גם על בית גוברין בקושי יודעים'
1. כי גם על בית גוברין בקושי יודעים
06/11/2017 | 18:07
1
87
2. באנלוגיה, זה שיש מאות אלפים שרואים ליגת אלופות בערוצי הספורט, זה לא מקדם את את כמות הצופים בליגה א' צפון בכדורגל. 
לא נעים להגיד, אבל זה ההבדל בין הרמה של הג'ירו לבית גוברין. 
אם ברצלונה, ליברפול, מילאן וביירן מינכן יבואו לטורניר של 3 ימים בישראל, לטורניר בעל חשיבות, לא משחקי ידידות, אני מבטיח לך שהרבה אנשים יבואו לראות.
אלא שכדורגל כולם מכירים, אז זה לא יקדם כלום בכדורגל המקומי. אופניים זה תחום לא מוכר בישראל, ואם יש סיכוי שתהיה לו פופולריות כלשהי אי פעם, אז הג'ירו הזה הוא המנוף הכי גדול שתוכל לקבל לשם כך, ספק אם מתישהו תהיה עוד הזדמנות כזו.
 
 
אגב, יותר אנשים רואים היום TDF בישראל מאשר לפני 5 או 10 שנים. אז זה קצת יותר פופולרי, וזה בלי שום פרומושן.
אגב 2 אני מאד לא אוהב את השידור הזה בערוץ הספורט, הוא לא מקצועי ולא נעים. אני תמיד רואה ביורוספורט. ובכל זאת, יותר אנשים רואים היום בזכותו. זה רק מראה הפוטנציאל. 
אבל הטור הוא משעמם. תראה להם חד יומיים, תחרויות שחיבים לנצח אותם בסוף היום, הם יתלהבו יותר (אולי...).
לצפיה ב-'גרנד טורים הם מרתקים אבל לאיש מהצופים בארץ'
גרנד טורים הם מרתקים אבל לאיש מהצופים בארץ
11/11/2017 | 18:48
51
אין מושג בכללי המשחק, כל מה שהם רואים זה נופים וחבורת גברים בבגדי לייקרה צמודים בצבעים מוזרים מטיילים בהם. ככה הם רואים את זה.
 
(כמובן למעט באי פורום זה ורוכבי כביש אחרים)
 
אולי נתחיל בחשיפת הרעיונות שבבסיס הענף, גם יועיל. ואז לא אשמע שאלות כמו 'השתתפת בטור דה פראנס פעם?'
לצפיה ב-'הגזטה דלו ספורט מפרסם מסלול הג'ירו על פי שמועות'
הגזטה דלו ספורט מפרסם מסלול הג'ירו על פי שמועות
07/11/2017 | 13:45
1
91
לצפיה ב-'תיקון, מופיע בלה סטמפה ולא בגזטה'
תיקון, מופיע בלה סטמפה ולא בגזטה
07/11/2017 | 14:00
42
לצפיה ב-'אולי אפשר לסדר שילכו שם מכות, אז יהיה פרסום'
אולי אפשר לסדר שילכו שם מכות, אז יהיה פרסום
07/11/2017 | 15:48
77
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5039662,00... זה מה ש-ynet מפרסם בנושא מרוצי אופניים. רק שכחו לכתוב שם שהרוכב הסיני האשים את הרכב השוויצרי בגרימה לנפילתו בזמן המרוץ. הוא לא תקף רוכבים אלא את האנשים שהיו במכונית.
לצפיה ב-'צמיג 23 ו- 25. איזה קדימה איזה מאחור? '
צמיג 23 ו- 25. איזה קדימה איזה מאחור?
04/11/2017 | 15:04
5
120
 
צריך להחליף צמיגים ויש לי אחד 23 ואחד 25. 
נטית הלב והעין לשים קדימה 23, היות והוא צהוב ויפה. האחורי, 25, שחור כמו הכביש. שישב מאחור. 
אולי ה 23 עדיף בהיגוי? למרות שבמהירויות המינימליסטיות שאני יורד, ועוד יותר איטי בעליות, לא בטוח שזה משמעותי. 
אחיזת כביש? נראה לי הבדל מינימלי.
נוחיות? מורידים 10-15 פסי מהמקס ושוב אין הבדל. 
יש משהו שאני מפספס? לא יודע? 
תודה
 
 
לצפיה ב-'ה 25 רך\סופג יותר, ארכיב אותו מקדימה'
ה 25 רך\סופג יותר, ארכיב אותו מקדימה
04/11/2017 | 20:52
115
כלומר בהנחה שלחץ האוויר תקין בשני הצמיגים ולא עבר מניפולציה כלשהי לפה או לשם, אז ה 25 יותר רך. יותר נעים בידיים שסופגות את זעזועי הכבישים המשובשים.
בנוסף, לדעתי קדמי רך עושה עבודה יותר טובה בשמירה על מגע רצוף עם הכביש, למרות זעזועים צפויים ופחות צפויים בזמן רכיבה מהירה. אין לי איזו אסמכתא לעניין. פשוט נראה לי הגיוני.
לצפיה ב-'"צהוב ויפה"'
"צהוב ויפה"
04/11/2017 | 23:35
104
אוקסימורון....
 
לצפיה ב-'צמיגים שונים - דבר מומלץ ?'
צמיגים שונים - דבר מומלץ ?
07/11/2017 | 14:34
79
חשבתי שלא מומלץ להתקין צמיגים קדמי/ אחורי ברוחב שונה ...
לצפיה ב-'את הדבר הכי חשוב שכחת'
את הדבר הכי חשוב שכחת
09/11/2017 | 16:42
1
75
מה צבע האופניים?
עם אתה עובר את ה70 קמ"ש  יש חשיבות מסוימת לצמיג ועם לא
מה שטוב לעינים
תהנה
לצפיה ב-''
10/11/2017 | 17:39
3

חם בפורומים של תפוז

המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום טיולים לגיאורגיה
מתכננים טיול לגיאורגיה?
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
פינגווין - חופשות סקי
חופשות סקי ומועדוני סקי

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ