לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922929,229 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

11 מאמרים בקטגוריה

הדפס

``יופי פנימי`` - בחינה של הב.מ.וו F650CS

הקדמת "האורך": ובכן: אתם עדים עכשיו לנסיון לכתוב, ספציפית עבור הפורום, מבחן בפורמט מורחב וקצת שונה. כשפן נבחר הב.מ.וו F650CS, ובעצם גם אתם - תגובות יתקבלו בברכה וכו´. התצלומים לכתב
מאת: טל שביט   פורסם: 23/05/2005   עדכון אחרון: 06/02/2010  

``יופי פנימי`` - בחינה של הב.מ.וו F650CS חלק 3

כבר בכביש המהיר מתגלה שהזמן שבילינו בתוך העיר היה מבוזבז: אספלט פתוח כבר הרבה יותר לענין, כל עוד לא עוברים 140 בערך (מה שאנחנו כמובן לא, כי זה מהיר ומסוכן). עד השלב הזה יש מיגון רוח סביר, למרות תנוחת...
מאת: טל שביט   פורסם: 23/05/2005   עדכון אחרון: 06/02/2010  

``יופי פנימי`` - בחינה של הב.מ.וו F650CS חלק 2

אז בואו ונראה. יש לנו חישוקי כביש אמיתיים, "17. צמיגי דנלופ D207, באופנוע המבחן על כל פנים. מממממ. זרוע אחורית חד-צידית מפוסלת היטב, למי שמצליח לראות אותה (האגזוז מסתיר, אתם יודעים, מצד אחד)....
מאת: טל שביט   פורסם: 23/05/2005   עדכון אחרון: 06/02/2010  

``יופי פנימי`` - בחינה של הב.מ.וו F650Cs חלק 4

הדרך הקלה היתה לזרוק חישוקי "17 על הבסיס של ה-f650gs, אבל ב.מ.וו הלכה בדרך הקשה ובנתה למעשה אופנוע חדש. שילדה חדשה, עם קורות עבות יותר שמשמשות גם כמיכל דלק; זרוע אחורית חד-צידית; מיתלים...
מאת: טל שביט   פורסם: 23/05/2005   עדכון אחרון: 06/02/2010  

התרשמות מה KTM LC4 - 640 סופרמוטו

הפגישה ראשונה. עמדתי עליד גידי בזמן שהוא מסביר על היום שהולך להיות (קורס שלב ב´) אני שולך מבט על האנשים ועל האופנועים שעומדים ברחבה ומנסה להתאים רוכב לאופנוע. מאחור עמד לו ה-lc4 בצבע אדום ישר קשרתי...
מאת: הכריש   פורסם: 10/06/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

מי אתה מר KLE ...

האמת היא שה-KLE הוא רב מכר לא קטן בשוק האופנועים הישראלי, שמתנהג לא אחת בצורה שונה ומפתיעה משאר שווקי העולם. במקום בו אחרים נכשלו, הצליח האופנוע הזה לרכוש לעצמו מקום של כבוד וליצור לעצמו מעין נישה...
מאת: איזי ריידר   פורסם: 17/09/2001   עדכון אחרון: 23/05/2005  

מיצו כותב על KTM 990 Adventure

מאת: מיצו   פורסם: 03/11/2006   עדכון אחרון: 03/11/2006  

מיצו כותב על KTM 990 Adventure חלק 2

הרכיבה המהירה העלתה את אחת התכונות המדהימות של האופנוע, היא יכולת התמרון המדהימה שלו. הכידון הרחב (מתוצרת Renthal), זווית וגובה הישיבה על האופנוע, הרגליות הרחבות, כל אלה מאפשרים לרוכב כביש מיומן...
מאת: מיצו   פורסם: 03/11/2006   עדכון אחרון: 03/11/2006  

נסיעת מבחן- KTM DUKE

טוב האמת יותר נכון לקרוא לכתבה/מאמר הבא: חוויית מבחן, כי עם כל הכבוד (לעצמי כמובן), אין לי לא את הניסיון ולא את הידע לכתוב ולבצע נסיעת מבחן על כל כלי כל שהוא. ולכן כל האמור להלן הוא מניסיוני...
מאת: זאטום   פורסם: 19/02/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

נסיעת מבחן KTM DUKE - חלק 2

תנוחת הישיבה מזכירה לי את אחד הפעלולים של המומחה ההוא שברח לי שמו. פשוט יושבים על הכידון. ישנה אומנם אפשרות ללכת אחורה אך בכך אתה רק מאבד את היתרונות שבישיבה כ"כ צמודה לגלגל הקדמי: אם הייתי טיפה...
מאת: זאטום   פורסם: 19/02/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

רכיבת התרשמות -הונדה טראנסאלפ

לקחתי טרנסאלפ לנסיעת מבחן קצרה היום, לא מהחברה -מחבר. כבר זמן מה אני מחפש תחליף לסופר טנרה שלי, והטרנס אלפ נשמע רעיון לא רע בכלל. למרות שרכבתי כבר על די הרבה כלים אני רגיל לסופר וזאת נקודת ההשואה...
מאת: gray   פורסם: 19/07/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ