לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2319623,196 עוקבים אודות עסקים

פורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

קטגוריות

11 מאמרים בקטגוריה

הדפס

אינטר נטו לוגיה

בשני העשורים האחרונים כמעט לא קודחים יותר בארות בנגב ואולי בארץ בכלל. הרבה מים אין בנגב ואין בארץ בכלל. אבל הרבה אינטרנט יש בארץ. בעשור האחרון נפרסו בארץ קווי האינטרנט והם הגיעו כמעט לכל מקום. ...
מאת: מנשה ברק   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

הצעות לדיון עם התלמידים לאחר פיגוע המוני או מעשה טרור

כל פיגוע המוני או מעשה טרור שמלווה בקורבנות בנפש מערער מחדש את הרגשת הבטחון של התלמידים ומשאיר אותם מפוחדים, כועסים וכואבים. את מרבית המידע אנו מקבלים דרך המדיה (רדיו, עיתונים, אינטרנט ובעקר...
מאת: קרין תירוש , טובה בן - ארי   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

כמה כללים לפני שמתחילים...

כללים לגולש/ת המתחיל/ה (נכתב ע"י עדי ומזי) לפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיון את הכללים הבאים, למען הסדר הטוב. הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם...
מאת: מזי ועדי   פורסם: 04/02/2005   עדכון אחרון: 23/05/2005  

למה לטמטם ילדים כבר בכיתה א´ ?

שוב פגשנו הורים לילדים בכיתה א´ ובכיתה ב´ בעיר הגדולה. שוב דיברנו איתם והסתכלנו במחברות החדשות של הילדים והתרגזנו. נמאס כבר לשמוע על הטיפשות שנדבקה למערכת החינוך לפני אי אילו שני
מאת: מנשה ברק   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 01/08/2010  

עכבר לפני עט ונייר

לפני שלושה חודשים ביקשו כמה מורים מהעיר אריאל לבקר באור עקיבא כדי ללמוד על פרויקט המיחשוב שנעשה שם בגני הילדים. מנהל מחלקת החינוך של אור עקיבא, שמעון אמויאל, הוביל אותם לאחד הגנים, שם התברר להם...
מאת: רטנר דוד   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

על הקשר בין מורה הורה אלימות והדורות הבאים

האם מחבר המילים העבריות נתן דעתו על המטלות האמתיות ששני בעלי התפקידים הללו, מורה והורה, צריכים ליטול על עצמם בשעה שעמד וקבע שמות למקצועותיהם של בני האדם ? האם במתכוון מודיע מחבר המילים העבריות לאדם...
מאת: מנשה ברק   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

על שיטת ``הגה ואות`` ללימוד קריאה

על-פי גישה זו לומד הילד שכל אות מסמלת עיצור מסויים, וכל עיצור איננו אלא רוח שעוצרים ומפיקים באמצעות איברי הפה והגרון. כמו כן לומד הילד שכל ניקוד מסמל בעצם הנחיה לקורא באיזה אופן עליו להוציא את הרוח...
מאת: מנשה ברק   פורסם: 10/01/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

צמחים בקטנה – מעניין לדעת ואולי לנסות: איך עולים המים בצמח?

www.etigarden.com
מאת: אתי שורצמן, מעצבת גינות   פורסם: 01/08/2010   עדכון אחרון: 01/08/2010  

קשר הכשל בין הכישלון בהוראת הקריאה לבין הציון ``נכשל`` במתמטיקה (חלק א)

לאחר שקראתי בהד החינוך האחרון (גיליון ע"ו) את דבריהם של פרפ´ אהוד שליט ,פרפ´ ורון אהרוני כמו כן את תגובתה של פרפ´ פרלה נשר,מצאתי מחויבות עמוקה להגיב מתוך עשיתי החינוכית רבת...
מאת: חמדה   פורסם: 08/04/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

קשר הכשל בין הכישלון בהוראת הקריאה לבין הציון ``נכשל`` במתמטיקה. (חלק ב)

חלק ב´ אין צורך לחזור ולציין את מגרעותיה של השיטה התבניתית ללימוד החשבון-אחת שתיים שלוש הטיבו לעשות זאת רון אהרוני ופרפ´ אהוד דה שליט שהאירו בזרקור ענק את הקושי בשיטה הקרויה "אחת...
מאת: חמדה   פורסם: 08/04/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

קשר הכשל בין הכישלון בהוראת הקריאה לבין הציון ``נכשל`` במתמטיקה. (חלק ג)

חלק ג ולבסוף ברצוני לעשות הקבלה עם שיטת השפה כמכלול-שנחלה כישלון חרוץ בשל העובדה שהתעלמה מהפיענוח ומזיהוי המרכיבים והצירופים של הקריאה,הילד נדרש לנחש ממה בנויה המילה ולא נעשתה עבודה יסודית על...
מאת: חמדה   פורסם: 08/04/2002   עדכון אחרון: 23/05/2005  

הודעות אחרונות

13:04 | 22.10.19 אורחים בפורום
13:12 | 21.10.19 אורחים בפורום
06:00 | 06.10.19 אורחים בפורום
14:43 | 03.10.19 אורחים בפורום
08:52 | 03.10.19 אורחים בפורום
19:44 | 26.09.19 אורחים בפורום
05:35 | 25.09.19 אורחים בפורום
11:43 | 24.09.19 אורחים בפורום
12:57 | 22.09.19 אורחים בפורום
15:57 | 21.09.19 אורחים בפורום
19:32 | 18.09.19 אניאורחת
20:52 | 16.09.19 גלגל4
14:55 | 15.09.19 אורחים בפורום
12:24 | 15.09.19 אורחים בפורום
07:14 | 13.09.19 גלגל4

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ