לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922929,229 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

מקסמקס מטפס בפעם הראשונה על הסופרמוטו שבנה

מאת: מקסמקס  פורסם: 04/04/2002  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
הקדמת מנהל הפורום :
חבר הפורום מקסמקס , אשר יושב במקסיקו הרחוקה , שם עיניו על פרויקט בניית סופרמוטו - לאחר גילגולים ומחשבות בנושא ותמיכה ודחיפה מהפורום (בעיקר על ידי טל שביט - "האורך") שם עיניו הבחור על התפלצת האולטימטיבית - הcr500 דו פעימתי של הונדה.
בתחתית המאמר , תוכלו למצוא קישור לאתר של מקסמקס הסוקר את כל הפרויקט מתחילתו עד סופו .שם הפרוקיט : ה"cr mex".
המאמר הבא , מפרי עטו של המטורף אשר בדרום אמריקה , מספר על הרכיבה הראשונה שעשה בסיום הפרויקט.

תהנו !

הסיפור מתחיל בליל אמש...
יותר נכון, הסיפור החל מספר חודשים, כאשר החלטתי לבנות את המפלצת...
אבל, כאשר הראש עמוק בתוך הבניה, בתוך הפרטים הקטנים (אום מצמודת משחרר הקליפר הקדמי...), לא ממש חושבים על הרכיבה עצמה...
ואז...אתמול בלילה, כאשר הבנתי כי מחר אני הולך ממש לרכב על היצירה, התחלתי לפחד...לא סתם להניע כדי לבדוק את המנוע המשופץ...לא סתם לרכב הלוך וחזור ברחוב ע"מ לבדוק בלמים ונקודות שונות... מדובר על ממש! לרכב...
בתמונה - מקסמקס בודק את האופנוע בפעם הראשונה בנסיעות הלוך ושוב ברחוב ליד הבית :



מה לכל הרוחות לי ולאופנוע נושא צמיגי ספורט דביקים? כמה אמרתם? 70 כ"ס? 110 ק"ג? למה מי מת??? איך בכלל רוכבים על דבר כזה? אני אמור להחליק את האחורי כמו שאני עושה בשטח? אמור לשבת על פקק המכל בכניסה לסיבוב? ומה אם מתרסקים? זה לא בדיוק אדמת העמק שם למטה....
אז כמו שהבנתם, הייתי צריך להיעזר בקצת סיוע ע"מ לישון...הבוקר התחיל עם הנגאובר קל, שעבר לאחר כוס תה עם נענע וכמה טוסטים...

השתדלתי למתוח את הבוקר כמה שיותר...לתת לטמפרטורות לעלות במקצת, וחוץ מזה סגרתי את המסלול ל 11 בבוקר...מסלול??? כן, כן...השכרתי את מסלול הקרטינג המקומי ...העסקה הייתה 10 דולר תמורת זמן חופשי על המסלול...מה? שאתרסק פעם ראשונה ישר על הכביש???

טוב נו...מה שחייבים לעשות חייבים, לא?
ב10 וחצי לקחתי את הטנדר, נסעתי למחסן...היצור מחכה בחשכה, עוטה את שמלת השחורים שלו...למה לכל הרוחות לא בחרתי צבע אחר? שחור נראה לי כל כך אכזרי ברגע זה...למה לא וורוד???
יאללה...האופנוע למעלה, ארגז הכלים בקבינה...דלק טרי יש? יש...(10 ליטר של 98 עם עופרת עם 2.5% מוטול 600 למי שמתעקש...), מים יש? יש...xtina עם סטופר והמצלמה יש? יש...

15 דקות לאחר מכן, אנחנו פורקים את האופנוע במסלול. התלבשות זריזה בציוד מלא, ומניעים...
אוף, כמה שזה קשה...איזה קומפרסיה יש לדבר הזה...3 דקות של בעיטות וחצי ליטר זיעה (לפחות אני חם...). כמה רונדלים על הכביש ליד המסלול לחמם את הצמיגים ולשחרר שרירים.
מנסה להבין מה קורה פה לכל הרוחות... הגג"ש האחורי הקטן מצריך החלקה של המצמד בהילוך הראשון, ע"מ לא לחנוק את המנוע...אבל מרגע שהזינוק עובר, האופנוע טס כמו טיל...זה פשוט נשמע כמו אופנוע גרנד פרי...ראשון...שנייה וחצי, קליק לשני, עוד שניה, קליק לשלישי...קליק ועוד אחד ואני בחמישי, 150 קמ"ש ואין שישי בכלל....
איזה כוח מפלצתי...הילוך רביעי, כמאה קמ"ש, מכת גז ומנוול מעיף את הקדמי לשמיים כאילו אין מחר...וכאילו אין כביש שמתקרב לגב שלי במהירות מפחידה...

טוב נו...חייבים לעלות למסלול, הרי שילמתי בשביל זה, לא?
המסלול האמור אינו רחב במיוחד, כ3 מטר, ואינו מהיר במיוחד, כ50 קמ"ש ממוצע ו70 קמ"ש בקצה הישורת, ¾ הילוך שלישי. זה קצת מרגיע, הרי התרסקות ב50 אינה שווה להתרסקות ב100, לא?
הצמיגים מספקים אחיזה מטורפת...מה שאני לא עושה, איני מצליח לגרום להם להחליק תחת כוח...
מכל מה שאני שמעתי לפני, נקודת הג´י בסופרמוטארד, מגיעה לאחר שגורמים לאחורי לברוח הצידה תוך כדי הבלימה, ואז להמשיך את הפניה תוך כדי החלקת כוח...נשמע פשוט, אך בפועל...נראה לי בלתי אפשרי בשלב זה...
אז מה היה?
כמה הקפות להכרת המסלול, נקודות הפניה והבלימה. ואז מתחילים לעלות את הקצב אט אט...
כמה הקפות אח"כ, אני כבר קצת עייף, וגם רוצה להעיף מבט באופנוע, לראות שהכל עדיין במקום. xtina מחכה בקצה הישורת, ואני מחליט לעשות סטופי קל. קל, אהההה??? הבלם הקדמי כל כך חזק (אם כי קצת ספוגי לטעמי), ואחיזת הקדמי היא אינה דבר שהכרתי באופנועי שטח...בקיצור, בלם קדמי חזק, המתלים שוקעים עד לקצה, האחורי מניף את זנבו אל על...במהירות כל כך גבוהה עד שלא הספקתי לשחרר...שניה מאוחר יותר ואני על הפנים כשהנבלה שכובה ליידי...xtina מצידה כל כך בהלם, ולא היו תמונות של האנצידנט ...לי שלומות ולאופנוע מעט שריטות, שום דבר נוראי...

בתמונה : אחרי הנפילה..


אחרי מנוחה של כמה דקות ממשיכים....המהירות עולה, זווית ההשכבה יורדת (בטח כבר 89 מעלות במקום ה90 של קודם...).
אין לי כרגע שום אפשרות לספר לכם על גירוד רגליות, החלקות כוח ועוד סיפורי גבורה...פשוט הכלי הזה טוב ממני בהרבה...
פדיחה נוספת הייתה, כששכחתי כי איני על צמיגי שטח...יצאתי לאזור המנוחה, אשר מכוסה בעפר...מכת גז קטנטנה השטיחה אותי מייד לקרקע...עוד כמה שריטות בלתי נראות וכבוד בעפר גם הוא...

שבוע הבא מתוכננת סידרה שנייה באותו המסלול (יום ש´) ובמסלול אחר ביום ראשון. נקווה לעתיד טוב יותר (זוויות והחלקות אינשאללה....)

לכל עכברי השטח באשר הם...נסו ותיהנו, חוויה מתקנת של ממש...

אדיוס

mexmex
מאושר עד הגג.....


האתר של מקסמקס (cr mex)


אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ