לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922829,228 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

רכיבת התרשמות על הBT1100 ``בולדוג`` של ימהה

מאת: PHANGAN  פורסם: 22/04/2002  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
הסקירה הנ"ל נכתבה על פי התרשמותו האישית של פנג´אן ,חבר הפורום , ומייצגת את דעתו האישית על האופנוע . הסקירה מובאת להתרשמותכם - תהנו!

אז כולם דיברו עליו ועכשיו הוא פה yamaha bt1100 או בכינויו bulldog ,המראה שווה את ליבי מהמבט הראשון הbulldog לא דומה לשום דבר שקיים פה, מיכל הדלק שמעוצב כלפי מעלה המנוע החשוף המתלה האחורי והזנב
הזקור מבטיח אופנוע שונה ואכן yamaha עשו משהו שונה...

אקדים ואומר שלפני הנסיעה חשבתי על קאסטום חדש ללא הניקלים ותיקי עור הרי המנוע לקוח מה dragstar 1100 עם שינויים קלים,
אז פה הזמן לומר ה bulldog הוא לא קאסטום! תנוחת הרכיבה מזכירה יותר אופנוע ספורטיבי מאשר קאסטום....
המושב רך ומפנק אם כי בהתחלה מורגשת אי נוחות באזור החשק הנלחץ כלפי מיכל הדלק העולה מעלה ונותן הרגשה של ישיבה באוכף של סוס.
לוח השעונים פשוט ונוח לקריאה רק שכחו שבארץ מודדים מהירות בקמ"ש ולא במי"ש וכדי לראות את סקלת הקמ"ש צריך זכוכית מגדלת של
שען חרש אבל את סקלת המיילים רואים ברור לבן על שחור. שעון סל"ד קטן נמצא בתחתית הלוח. מד המרחק דיגיטלי בצד ימין יוכל להעזר
באותה זכוכית מגדלת של אותו השען. אין שעון דלק אבל יש נורית אזהרה.


מפתח והתנעה חלקה, נהימת המנוע ממש ערבה לאוזן ומזכירה לרוכב מאיפה הוא לקוח קרי קאסוטם גדול, אחרי מו"מ עם איש המכירות
הופקד בידי ה bulldog למשך שעתיים תמימות, מזג האויר לא האיר לי פנים וגשם מאיים לרדת כל רגע ורוחות חזקות מנשבות,
החלטתי לעשות את המסלול המוכר לי מבלי להתפתות לכביש ההרים שבגשם יכול לסיים לי את נסיעת המבחן הרבה יותר מהר ממה שתיכננתי.

ירידה זריזה לאיילון צפון, הקלץ ממש חלק ואין שום בעייה בהעברת הילוכים, אבל מה זה הרעש הזה? יש טירטור שמזכיר רעש של מתכת שלא
מחוזקת למשהו יתכן וזה הרעש של הדריישפט? כי את הbulldog מניע בסוף אותו מוט שמצריך הרבה פחות תחזוקה משרשרת והוא גם הרבה
פחות מלכלך. המראות הקטנות ממוקמות על הכידון אבל לא מאפשרות שדה ראייה טוב כי הן ממש מרוחקות מהראש.
האופנוע מגיב יפה מאוד לבקשת יד ימין והרגשת הכח מורגשת כל הזמן. את הנסיעה עד נתניה עברתי ברכיבה זקופה היאה לכל אופנוע קאסטום
למרות שתנוחת הרגליים משוכה לאחור ולא לפנים מצב זה של רגליים לאחור וגב זקוף יוצרת בעייה במהירויות שמעל 120 קמ"ש,
מיגון הרוח לא קיים ואותו מיני פירינג מעל הפנס לא עוזר ואולי הוא לא התכוון לעזור? אלה רק להוסיף יופי? באזור נתניה התחיל
לרדת גשם שהצריך משנה זהירות (טוב שלא נסעתי לכביש ההרים) ונורית הדלק הצהובה נדלקה, תדלוק של 15 ליטר (למיכל של 20 ליטר) דלק 95
למרות שאני לא חושב שיש לאופנוע ממיר(גם איש המכירות לא יכל לתת לי תשובה בדוקה) אבל על מיכל הדלק יש מדבקה שלא מותירה
מקום לספק איזה סוג דלק הכלב אוהב לשתות.


המשך צפונה והגשם פסק זה הזמן לבדוק מה קורה מעל 5000 סל"ד.... ה bulldog מגיב בלי שום בעייה ותחושת הכח נשמרת לכל אורך הדרך
תאוצות הביננים מ 120 קמ"ש ל 140 קמ"ש ומשם ל 160 קמ"ש מתבצעות ללא שם קושי ובמהירות שאינני מכיר מידידי הen הותיק.
תנועת המכוניות בכביש החוף מונעת ממני לבדוק את קצה גבול יכולתו (או יכולתי מה שיגיע קודם) של האופנוע והופ מחלף זיכרון ימינה לכיוון
יוקנעם. תחושת אי זרימת דם לכפות הידיים מתחילה להרגיז וגם אי נוחות מהישיבה הזקופה במהירויות אלו מרמזות לי שאולי אני לא בתנוחה הרצוייה
ואכן הרכיבה מכאן והלאה מתבצעת ברכינה קדימה למקום שאפילו את סקלת הקמ"ש אפשר לראות מבלי להשתמש בשירותי השען, דבר שמשפר לבלי הכר את הרגשת הרכיבה להפתעתי הרבה המראות שעד אתה נראו לי בלתי שמישות בעליל מתחילות להראות מה נעשה מאחור ולכן המסקנה היא שעל ה bulldog יש
לרכב בתנוחה ספורטיבית הרבה יותר מאשר בתנוחה קאסטומית. לשמחתי הכביש ליוקנעם יבש ונתול מכוניות המאפשרות לי לרכון קדימה ולסובב את יד
ימין כלפי מטה עד שהמחוג מראה 192 קמ"ש לשעה מהירות שיוצרי ה bulldog לא התכוונו שמישהו יגיע אליה, אם אתם רוצים אופנוע מהיר לכו תיקנו
איזה r הbulldog משייט בנוחות במהירות של 150 קמ"ש.


הרמזור בצומת יוקנעם מאפשר לי לבדוק את הבלמים, דיסק כפול מקדימה 298 מ"מ דיסק מאחור 267 מ"מ מבצעים את פעולתם בצורה טובה מאוד.
האופנוע עוצר מיד וע"י תוספת בלימה של הגלגל האחורי יורדת המהירות למותר בחוק מבלי מאמץ עד לעצירה מוחלטת. העמידה ברמזור מושכת מבטים
מבעלי הפחנועים היושבים בקופסא ומצביעים לעברי, אכן הוא מושך מבטים. סיבוב וחזרה לת"א. הבולם האחורי עומד בכל האתגרים שמע"צ מציב לפניו
וסופג את הכל מבלי להעביר אותם לרוכב. הנסיעה בתוך העיר מתנהלת ללא שום מאמץ מיוחד ויכולת התמרון בין מכוניות טובה. אין שום בעייה לרכב בסל"ד נמוך. ואין צורך להחליף הילוכים חציתי את ת"א בהילוך רביעי (מתוך 5) ללא שום בעייה.
סיכום:
מראה: על טעם וריח אין להתווכח אומר המשפט העתיק אבל בעני הbulldog ממש יפה ומיוחד ונראה במציאות הרבה יותר מרשים מכל תמונה שלו.
נוחות: אחרי רכיבה של שעתיים רצופות ו 200 ק"מ הרגשתי מצויין ותנוחת הרכיבה הרכונה קדימה הרבה יותר מתאימה לו מאשר התנוחה הזקופה שמקשה את החיים מעל 120 קמ"ש. אבל האם הוא נועד למהירוית גבוהות אני חושב שלא.
מנוע: אינני רוכב בעל נסיון על כלים ספורטיביים ויתכן שמי שמגיע מהתחום הנ"ל ירגיש מרומה מ 1100 סמ"ק שמוציאים 65 hp אבל לחובבי הקטסטום
למינהם אציין שה bulldog נותן הרגשת כח לכל אורך תחום הסל"ד ויכולת תאוצה מרשימה בכל מהירות.

אז איך להגדיר את ה bulldog ?
כלי ספורטיבי הוא לא, אולי קאסטום? ממש לא ולו רק בגלל תנוחת הישיבה של רגליים לאחור. אז מה הוא כן?
שאלה שעדיין אין לי תשובה, כיף לרכב עליו ולמי ששבע מהקאסטום שלו ורוצה אופנוע קצת יותר ספורטיבי יוכל למצוא שהbulldog עונה על צרכיו.
במחיר של 62000 ₪ ניתן לקבל אחד כזה באפור או בכחול.

ותודה לאיל30 על עריכת התמונות.

phangan









רכיבת התרשמות נוספת שבוצעה על ידי חבר הפורום ג´רמי
אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ