לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922029,220 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הרפ``ק לוקח ``קאסטום`` למבחן.

מאת: רפ``ק רוJר  פורסם: 13/10/2002  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
מצ"ב כתבת תחקיר אשר כתב הרפ"ק לאחר חווית נהיגה שעבר לאחרונה.
חוויה שלא ירצה לחזור עליה.

הרפ"ק ממליץ בחום שלא לנסות זאת בבית.


הרפ"ק לוקח "קאסטום" למבחן.


כל הפרשה החלה בעצם ביום שבו הכניס הרפ"ק את מחמדו היקר ´קאווי´ לטיפול תקופתי קליל*, אשר אמור היה להמשך שעות מספר, אך עקב אילוצים טכניים במוסך (המוסכניקים עסוקים היו, ב"טיפול" בשלל המלוות היפהפיות שהביא עמו הרפ"ק) התעכב הטיפול כמעה , והרפ"ק נאלץ לצאת את פתח המוסך בצהרי יום שישי, ללא אופנועו האהוב. "מה יעשה הרפ"ק ללא משוש חייו בסוף השבוע??" שאל הרפ"ק את המוסכניק החביב, ידידו משכבר הימים. "מממ..." מכחכך המוסכניק בגרונו נודף האלכוהול ועונה "בוא רב-פקד יקירי, בוא ואתן לך אופנוע חלופי למהדרין, איתו תוכלו אתה והרפ"קית לצאת ולטור את הארץ בסוף-השבוע הבא עלינו לטובה".
כמובן שהרפ"ק דוגל בצורה אבסלוטית בתפיסת העולם של “נותנים לך – תיקח ותיברח" , עלה הרפ"ק על האופנוע החלופי ונסע לו לדרכו.
"אופנוע"? "אופנוע" אמר הרפ"ק? מחילה. אין המדובר כמובן באופנוע אלא בקטנוע בעל 125 סנטימטרים-מעוקבי מנוע אשר מעכבים את הרפ"ק מיעדו ומרחיקים את הדרך אל ביתו ואל זרועות הרפ"קית באלפי שנות אור.

בבוקרו של יום ראשון, אץ-רץ לו הרפ"ק טוב הלב בחזרה אל המוסך, צפה בידידו מכסה את חלקיו האחרונים של אופנועו, ולקחו להמשך חיים מאושרים...

ביום חמישי שאחרי , קיבל הרפ"ק טלפון מחברו הטוב רס"ב שימעון, אשר מבקש בכל לשון של בקשה להשאיל ממנו את מחמדו לסוף השבוע, לטובת נהיגה מבצעית ופריקת מתחי החודש האחרון. "רפ"ק יא אחי, תן, תן את קאווי לחמשוש, בחייאת, הרס"ב בתמורה מציע את אילן וארגז צונן של דוס-אקיס יבוא אישי". כמובן שאין הרפ"ק יכול לסרב להצעה שכזו, שכן יודע הוא שעד בואו ארצה של ידידו המקסמקסיקני לא יעלה בידו התענוג העצום של ליחוך דוס-אקיס אורגינאלית, ועוד לפני שמספיק להבין מה קורה , שומע את קאווי נעלם אל תוך האופק במהירות שהוא כ"כ אוהב...


"נו טוב" חושב לעצמו הרפ"ק, נצא לטיול רגוע עם הרפ"קית ואילן, אולי סוף-סוף יצליח הרפ"ק להבין, מה גורם לאנשים לנסוע על קאסטום???.

בוקר. שבת. השעה 7:00, הציפורים מצייצות. הרפ"ק מרגיש כאילו שמנקרות הן בעור-התוף האהוב שלו. ביעף קליל של ידו השמאלית, מעיר הרפ"ק את הרפ"קית , שולח אותה להכין צידה לדרך , "עולה על מדים" (מדי דיינזה לשם שינוי , במקום מדי המשטרה, ו....יציאה מפתח המרעה.
מבט קליל על אילן אשר עדיין נם את "שנת היופי" שלו כפי שמגדיר בעליו הרס"ב, מעלה תהיות בראשו של הרפ"ק. "איך יושבים על דבר כזה?",
"איפה שמים את הרגליים?" איפה המיגון אשר אמור להגן על ראשו של הרפ"ק ממלחמות נגד הרוח במהירויות של 120 ומעלה?".
מפתח לסוויץ´ (לרפ"ק נדרשו כמובן דקות ארוכות לאתר את הסוויץ´ אי-שם בצידו הימני של אילן.) סיבוב קל קדימה, הנוריות נדלקות. כאילו פותח אילן את עיניו ואומר "הא? מי? שבת! בוקר! לישון!" אך אין הרפ"ק מוותר בקלות...
לחיצה קלה על כפתור הפלא בכידונו הימני של אילן מעירה 498 סמ"קים קאוואסקיים לחיים. אמנם חיים של שבת בבוקר, אבל עדיין חיים. רגל למעלה, ו...הופ! רגע! איפה הכסא?? הרפ"ק מסתכל מתחתיו ומבחין בכורסא קוראת לו מהמעמקים "בוא!" "אני פה למטה" מממ... צודקת... היא באמת "שם"... מתיישב.... מה זה??? איך אמור הרפ"ק לנהוג כשהוא יושב כל-כך נמוך??? הוא לא יראה את הכביש!. נו מילא. מעמיס את הרפ"קית , מכניס לראשון, משחרר לאט לאט את הקלאץ´ והופ! אנחנו בדרך!
"ברררררררר" חולף לו ההילוך הראשון. תוך כדי הרמת הרגליים מן הקרקע מחפש הרפ"ק את רגלית ההילוכים במקומה הטבעי, וחיפושיו מעלים קש! מה זה??? איפה מעבירים פה הילוך??? הרפ"ק מעיף מבט קליל אל עבר האיזור ומבחין ברגלית ההילוכים , כאשר היא נמצאת מרחק של בערך כמחצית המטר מלפניו ! מה קורה פה???. בשארית כוחותיו הנפשיים שולח הרפ"ק את רגלו קדימה ומנסה להגיע אל הרגלית. הצלחה. ההילוך השני בפנים. "בררררררררררר" גורס המנוע המקרקש בזמן שהרפ"ק מנסה להתרגל לתנוחה המוזרה הזאת, התנוחה שמזכירה לו ערבים בהם רובץ הוא על כורסת הטלוויזיה שלו עם בירה בידו האחת, סיגר בשניה רגליים מונפות אל-על והרפ"קית מבצעת בו את זממה (פדיקור מניקור).


רמזור ראשון, בתוך העיר. הרפ"ק מכניס לניוטרל, ומוריד את רגליו לקרקע. אט-אט הוא מרגיש את הדם חוזר לזרום בהן. פתיחת משקף מיוזע במטרה לנשום קצת מאוויר הבוקר הצחיח והנפלא של תל-אביב... אחחחחח... בימים כאלה מבין הרפ"ק למה חיי הוא במדינה אהובה כמו ישראל... האוויר, הציפורים, הכבישים האיכותיים ללא רבב, האנשים החביבים אשר מנופפים ברכת שלום לכל עובר ושב... לפתע ציפצופים עצבניים מכיוון האחוריים מעירים את הרפ"ק מחלומותיו בהקיץ, ובמבט מהיר מבחין הוא כי הרמזור של הנתיב הנגדי כבר הפך צהוב, מה שאומר שמיד בנתיבו יהפוך הרמזור לירוק. מכניס ראשון, שחרור איטי של הקלאץ´ ו"בררררררר" מפציר ברפ"ק המנוע, "תעביר כבר, תעביר, אצלי לא מושכים הילוכים" הרפ"ק מנסה להעביר לשני.... "חרא קדוש", "שוד ושבר", לעולם לא יתרגל הרפ"ק למיקומה המשונה של הרגלית הזאת...

יוצאים מהעיר... זהו... סוף סוף, כביש פתוח... יורדים לאיילון צפון, ומתחילים להנות מהרוח המכה בפנינו. 90...100...120...130... ו.... ..... מה זה??? הרפ"ק מנסה להסתכל ביתר חדות על מד המהירות, דבר הקשה עליו עד מאד, עקב רעידות בלתי-מוסברות של הראש. "מה קורה פה?" 135...140 בקווווושי ו..... זהו? זה מה שאתה מסוגל אילן? "אאאאהההההההה???" שואל אילן. הרפ"ק מבין כי במהירויות שכאלה, אילן אינו מחובר כל-כך למציאות , ומסיר לחץ מיד ימין. "פפפווווו!" הראש מפסיק לרעוד! מה לעזאזל קרה פה??. הרפ"ק תוהה האם לרוח יש חלק ברעידות המוזרות האלה שפקדו אותו. אכן, בראשו של הרפ"ק (אמנם אין הרבה) עולה רעיון, כל-עוד לאילן לא יהיה מיגון רוח , לא יעבור הרפ"ק את מאה-ועשרת הקמ"שים הנדרשים בכדי לנסוע בכבישי ישראל מבלי שינגחו אותו פחיות טועות מאחור.

יורדים בגלילות, לכיוון צפון, מנופפים לשלום לכל המטיילים, וממשיכים בנסיעה איטית על כנפי המומנט המדולדל, אל עבר האופק... עצירה קלה בתחנת האוטובוס בפוריידיס לסיגר וחילוץ עצמות מתגלה כהכרחית למדי. הרפ"ק יורד, מחלץ עצמותיו הדואבות , ומסתכל אל עבר אילן. רגע. משהו חסר. איפה הרפ"קית?? היתכן ונשכחה איפהשהו בדרך? מחקירה מקיפה של אילן עולה כי במושבו האחורי אין משענת, ונראה כאילו מי שיושב עליו, דינו ליפול ולהשאר מאחור. מבטים לחוצים מעט לאחור , מגלים את הרפ"קית מגיחה מבין השיחים. |נשימת רגיעה|, "איפה היית פשושית?" "ההררפפ"קקייתת ההייתתהה בב´בבייתת ששייממוושש ששדדהה´". "למה את רועדת פשושית?"
שואל אותה הרפ"ק, תוך כדי שהוא מגלה שבעצם גם הוא עצמו רועד לגמרי... אילן אילן אילן.... מווברץ כמעט כמו הצעצוע החדש שקנה הרפ"ק לרפ"קית לרגל יום הנישואין האחרון... נו שוין.

"ממשיכים יקירתי?" שואל הרפ"ק. "רררפפפ"""קקק ... אאתתתה ייככוולל ללההממששייךך ללבבדד אאםם אאתתהה ררווצצהה! אאוותתיי - -קקחח הההביייתההה!!!"
"אל דאגה יקירתי, הרפ"ק מבין ללבך. הביתה אכן." עולים על אילן, לחיצה על כפתור הפלא , סיבוב ברמזור והופ! נוסעים, בכיוון ההפוך... הרפ"´ק משתדל להנות מהאוויר הצח שמלטף אותו ב100 קמ"ש, אך לשווא. הרפ"ק אינו מצליח למצוא את נושא ההתלהבות אשר גורם לאלפי קסטומאים לצאת מדי יום ולתת לכורסתם דרור. מבין מחשבותיו של הרפ"ק מגיחה לפתע פחונית בטיסה, חותכת את הרפ"ק כמנהג הפחונים בארץ-הקודש ומאטה בפיתאומיות! הרפ"ק מבחין בשאריות צמיג על הכביש , ומיד סוחט עד תום את הדיסק הקדמי , ומלווה אליו את התוף האחורי. למרבית הפלא אילן הינו בעל יכולת בלימה לא רעה בכלל, בהחלט מספקת את מסתו ואת המהירות בה הוא מתקיים.

בדרך חזרה, החליט הרפ"ק לבדוק את כושר ההטיה של אילן, ולקח אותו אל הסיבוב המוליך מכביש מס´ 4 אל בר-אילן. קצת לפני אלוף-שדה. מכירים? נכון ... אותו הסיבוב שבו החליקו כמה אוטובוסים ושאר נהגים מוכשרים אל מתחת לגשר. נכנסים לסיבוב במהירות סבירה, הילוך למטה, מבט אל תוך הסיבוב, הטיה קלה, מבט בוחן אל האפקס, מבט כלפי חוץ, גז קבוע בכמות המתאימה, תחילת הטיה קצת יותר רצינית ו.... כככחחחחחחחחחחחחחחח!!! עוד לא הספיק הרפ"ק לשלב היגוי עם הטיה וכבר רגלית האמצע ומגן המנוע חוברים להן יחדיו לסימפוניית השחזות צורמת לאוזן... ועוד לאוזן כה רגישה שרגילה רק לצליל השיוף של הגששיות בעלות הסאונד הדקיק האיכותי והאהוב של קאווי... "אךךךךך...." האופנוע הזה לא מיועד לפניות. אבל רגע, אם הוא לא מיועד לפניות, לא למהירויות גבוהות,לא לנוחות יתר, וגם בעיר הוא לא הכי מככב בין-מכוניות (32.7 אינטש רוחב, לא כולל תיקי האוכף) אז למה בעצם הוא כן מיועד???

השעה 19:03. נקישה בדלתו של הרפ"ק מעירה אותו מכורסתו כשכולו כואב ודואב, בפתח הרס"ב, עם המפתח של קאווי וחיוך של מליון דולר "נו איך אילן?"... הרפ"ק מעניק לרס"ב את מפתחותיו של אילן, ולא מוסיף מילה. ישנם דברים שהשתיקה יפה להם. אם ישנם אנשים שמסוגלים לרכב על עופות מוזרים שכאלה , ועוד להנות מכך... מי הוא הרפ"ק שיקלקל להם את הכיף? הרפ"ק בכל מקרה, יחזור לקאווי, יתן לו חיבוק ונשיקה , וישב איתו על בקבוק "דוס-אקיס" מהארגז שקיבל מהרס"ב, לשמוע את חוויות היום בנסרים...

*כמובן שכל קשר בין הכתבה לבין הפסקה הראשונה הדנה בטיפול הינו מקרי בהחלט.


נא להכיר -
אילן: (en בלעז.)


מנוע: 4 פעימות , 2 ציל´, 8 שסתומים.
נפח: 498 סמ"ק.
הספק\מומנט: הרפ"ק לא הצליח להרגיש אף אחד מהם.
התנעה: חשמלית.
יחס דחיסה: 10.2:1
קירור: מים.
קרבורטור: keihin cvk32 x 2.
הצתה: דיגיטלית tcbi .
גיר: 6 מהלכים.
הינע: שרשרת.
שלדה: עריסה כפולה.
מתלים:
קדמי: מזלג הדראולי , 41 מ"מ.
אחורי: זוג מתלים הדראולים מתכווננים, 5 מצבים.
צמיגים:
front: 100/90x19
rear: 140/90x15
בלמים:
קדמי: דיסק.
אחורי: תוף.
אורך: 91.3 אינטש.
רוחב: 32.7 אינטש.
גובה: 44.3 אינטש.
מרווח גחון: 4.7 אינטש.
גובה מושב: 28.1אינטש.
משקל יבש: 439 lbs.
קיבולת מיכל דלק: 4.0 gal.
בסיס גלגלים: 62.8 in.
אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ