לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2923029,230 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

YAMAHA T-MAX500 רכיבת התרשמות על קטנוע המנהלים

מאת: מיצו  פורסם: 23/05/2005  עדכון אחרון: 11/03/2007  
 
במילה אחת - חבל"ז

לאחר דחיות ותירוצים שונים סוף סוף הנחתי את ידי המסוקסות על היצור הצהבהב מבית מדרשו של מאסטר ימאהה - הקטנוע ספק אופנוע - TMAX.
הכלי חנה על המדרכה. הסתכלתי עליו ואמרתי לעצמי "אלוהים, כמה הוא צהוב!"
העיצוב היפני הכשר למהדרין מצליח להראות את נוכחותו מכל זווית שתסתכל, אבל בעיקר מהצד. לא משנה שמה שאתה רואה מבחוץ הוא רק אוסף פלסטיקים ולא השילדה עצמה, אבל הצהוב המשולב עם יחידת פלסטיק דמויית שילדה בצבע מוכסף, יחד עם הבונגילה של המכסה של אני-לא-יודע-מה-זה שנראית מהצד כאילו נלקחה ישירות מבן דודו הרחוק - ה- VMAX - נותנת לכלי מראה שלא תמצא בשום קטנוע אחר. באופן כללי הכלי נראה קטן מגודלו האמיתי ורק החרטום הרחב מאוד נראה כאילו נלקח מהמג´סטי.
זוג הפנסים מבהיקים גם ביום, ואני צופה ויכוחים עם שוטרי פלשתינה שלא יבינו ודאי איך יכול להיות שרק פנס אחד דולק באור נמוך, ורק אחד באור גבוה. "נשרפה לך מנורה" יגידו לי ויתנו לי דו"ח... נו טוב, הוא תוכנן לארצות נאורות, לא לרפובליקת בננות כמו שלנו.

נותן במפתח ומניע. המנוע מקרקר בעליצות. שומעים את הפעימות היטב. הרעש לא ממוסך לגמרי כמו בשאר הקטנועים בכביש, אבל מה אתה רוצה ממנוע כמו של ה- TMAX, שישמע כמו דיוק 125?
אחרי נסיעה של כמה דקות מתרגלים אליו בקלות והוא כבר לא מפריע באוזן. דווקא ה- ZX12 היה שקט יותר בניוטראל... גם האגזוז נראה כמו אגזוז של אופנוע ולא איזה מוטציה טאיוואנית ממוצעת. אגב, גם אחרי שעתיים של נסיעה אגרסיבית האגזוז לא שורף לך את הרגל או היד אם תגע בו בטעות, לא כמו דוד השמש של ה- ZX12 שלי שמתיך פלדה אם בטעות תתקרב אליו אחרי נסיעה של 12 דקות...
בתור אחד שהרגע ירד מ- ZX12 אני נותן גז וקצת מאוכזב. אבל בהמשך אחרי שמקבלים פרופורציה ונוסעים בתוך העיר, אפשר להבין שמה שנראה לי אישית לא משהו, לאחרים זה כמו טיל בליסטי. אתה עומד ברמזור עם חבורת שליחים על כל כלי דו"גי שתעלה על דעתך, כולם מסתכלים עליך בעיניים כלות, ומרוב שהם מסתכלים עליך הם שוכחים להסתכל על הרמזור שמתחלף בירוק, ואתה נעלם להם באופק...
ברמזור השני הם כבר מתורגלים. הם כבר עם יד עצבנית על המצערת, ואיך שנהיה ירוק הם פותחים. אבל בכל זאת הבננה הצהובה הזאת נותנת תאוצה מרשימה ובורחת בקלות לכל קטנוע אחר שמעיז לעמוד מולה. אני מניח בשלב הזה שהיא תברח גם לאופנועים בעלי נפח בינוני, ואכן בשלב מאוחר יותר יתברר לי שצדקתי.

הנקודה השניה שמיד קופצת לראש זה איכויות הבלמים. חבר´ה, הלוואי עלי ברקסים כאלה ב- ZX. לאאא, סתם, אבל באמת, בלמים כאלה עוד לא הרגשתי בשום קטנוע, ואפילו לא באופנועים בינוני נפח. הבלם האחורי אכזרי ובלעדיו קשה לעצור לגמרי ממהירות גבוהה, אבל הוא גם קל לנעילה, אולי יותר מדי. קרו מקרים בהם נאלצתי לבלום בפתאומיות במהירות גבוהה, והגלגל האחורי התחיל להשמיע קולות נעילה ומחאה. ולדעתי ABS יגרום לחבילה להיות עוד יותר מושלמת. הברקס הקדמי אוכל כל בלימה בעיר כל עוד אתה לא נוסע מעל 60 ולא צריך בלימת חירום. בכל מקרה, שילוב של שתי הידיות יעשה לך רק טוב, כיוון ששימוש רק בקדמי או רק באחורי לא תמיד מספיק לבלימה חזקה ממהירויות גבוהות.
התחלתי בנסיעה רגועה בתוך העיר לכיוון תחנת דלק של בית מעריב. ההשתלבות בתנועה טובה מאוד, לפעמים אפילו מעבר לזה. הדבר הזה נוסע כמו דיוק 125 בין המכוניות, ופרט לקיפול מראה אחד לא נתקלתי בשום מצב שבו הייתי צריך להמתין למכונית שתזוז. זה לא כלי לשליחים אבל הוא בהחלט לא נתקע כמו קוץ בין המכוניות. גם יכולת ההשתחלות שלו מדהימה, ולמרות הרוחב המשמעותי אתה מרגיש בו קליל וצר. מה שמכונה "ללכת עם להרגיש בלי"... נקודת זכות נוספת היא העובדה שהמראות מצוידות במתקן קפיצי, כך שגם אם תתן מכה קטנה למראה של אוטו, מיד תוכל להחזיר את המראה שלך למצבה המקורי בנגיעת אצבע. המראות ממוקמות אסטרטגית מצויין ונותנות תמונה מדוייקת של מה שקורה מאחור, ולא רק את המרפקים כמו בקטנועים או אופנועים אחרים. מבחינת גובה, הן מתאימות לרוב הרכבים הפרטיים כך שאפשר לעבור בין רכבים ולא לתת מכות למראות של רוב המכוניות. רק תמיהה אחת לי: מדוע, אם עשו המהנדסים עבודה כל כך טובה, מדוע תמיד מתעקשים יצרני הטרנזיט להתקין את המראות שלהם דווקא כדי להכעיס בנקודה בה הם יפגשו עם כל דו"ג שמתמרן סביבם? מוזר. נשמע כמו מזימה של הטאליבן לדעתי.
התדלוק (95-98) מתבצע בין הרגלים. מכסה חיצוני (כמו באוטו) ואז פקק עם מפתח. הפקק קפיצי כך שההחזרה מהירה מאוד. לא יודע כמה הוא ממלא עד לפול טנק, ולא יודע כמה הוא אוכל, אבל למי שיש כסף לקנות אותו בטח לא יספור קילומטרים. בדיעבד גיליתי שבטנק נכנסים כ- 16 ליטר, ותצרוכת הדלק עומדת על בדיוק 20 ק"מ לליטר. מכובד והוגן.

המשך נסיעה דרך אבן גבירול והתנועה הלחוצה של הצהרים. מאוד קל להתרגל אליו ואל פוזת הרכיבה המשתנה. אתה יכול לרכב עליו זקוף עם גב ישר, או, אם התעייפת, להשעין את עצמך על משענת הגב הקטנה ולהרים רגלים מעט קדימה, פוזה שמזכירה קרוזר יותר מאשר קטנוע.
הגעתי לסוף אב"ג פניתי ימינה ליהודה מכבי ויצאתי לכביש שעובר מתחת לגשר הירקון לכיוון קאנטרי דקל. יש שם כמה מהמורות רציניות ופסי הרעדה, אבל יש לציין שהכלי התנהג למופת ובלע את הבאמפים בלי מלח גם כשנתתי לו מעל 70. הרבה יותר טוב מכל קטנוע או אופנוע מצוי אחר.
המתלים קשיחים ובישיבה על הקטנוע הוא כמעט ולא שוקע. כמו שאני אוהב אותם (גם ב- ZX12 הם קשים מאוד, והאופנוע כמעט ולא שוקע). אני לא יודע אם אפשר לכוון אותם אבל לטעמי הם עומדים במשא היטב. המושב כאמור מספק אחיזה נוחה לישבן, ומשענת הגב תומכת קמעה בגב התחתון. שמעתי שאפשר להזיז אותה קדימה ואחורה ע"י פירוק כמה ברגים. לא ניסיתי. אותי זה סיפק. נקודה נוספת היא העובדה שהמושב גבוה יותר מזה של הבורגמן או קטנועים גדולים אחרים, כך שבזמן עמידה ברמזור אתה מוצא את עצמך לא פעם עומד על קצות אצבעות. לא נורא אבל מבהיל אם לא רגילים לזה. רוכבים נמוכי קומה יצטרכו להזיז עצמם קדימה אל תחילת המושב שם הוא נמוך וצר יותר באופן משמעותי.
עד כאן הכל דופק כמו שעון עם מנגנון שוויצרי. אבל כמו לכל דבר טוב, גם כאן היו חייבות להיות גם כמה בעיות. הבעיה הראשונה התחילה בפניות. אמנם הוא אוכל כל באמפ היטב, אבל אם אתה נתקל במהמורה תוך כדי פניה ממוצעת (ובטח שבהשכבה) הקטנוע מתחיל להתפזר לכל הכיוונים, וכאן לדעתי הוא מתנהג כמו כל קטנוע ממוצע. בגלל הכידון הארוך יחסית כל קפיצה של הגלגל הקדמי והאחורי במהלך נטייה צידית מטלטל את הקטנוע לכל הכיוונים. לא יודע ממה זה נובע, אולי מהשלדה אולי מהמזלג. לדעתי כאן ימאהה יכלו לשפר את עצמם. זו אולי המגרעת הגדולה ביותר של הכלי - לדעתי.
יצאתי לכביש חיפה ת"א ונתתי גז. ביציאה מהעיר מתבטא הכלי ביכולתו מעל כל שאר הדו"גים באזור. אין כלי שעומד מולו. נקודה.
בגלילות פניתי ימינה וירדתי לאיילון צפון לכיוון הרצליה. פניה של 270 מעלות ימינה, ושוב, הנטייה הזו לטלטלה בכל פעם שעולים על איזו מהמורה. בקו ישר לא מרגישים את זה, אבל בפניה הקטנוע משתולל. אני מוריד מהירות. מפחד להשכיב לגמרי.

עצרתי באיילון מתחת לגשר למדידת מהירות. לפי מה שמצאתי, הוא עושה 0 ל- 100 בכ- 7 שניות, יותר מהמוצהר ע"י היבואן, אבל אולי זה בגלל הרוכב הדבה...
מ- 100 ל- 140 הוא מאיץ בערך ב- 7 שניות נוספות. סגרתי 170 על השעון (שמסתיים ב- 180). מהיר יותר מכל קטנוע ואף מאופנועים מכובדים אחרים.
ב- 120 מגן הרוח מפסיק להיות יעיל והקסדה מתחילה לקבל ויברציות ישירות לאזור המצח. אם מורידים את הראש זה עוזר, אבל אני אישית מרגיש שבמהירות של למעלה מ- 140 קשה להתמקד בנקודות מרוחקות בגלל הויברציות. זה לא קורה לי על ה- ZX12 כל עוד אני לא עובר את ה- 240, אבל כאן זה קרה לי ב- 140. אני לא חושב שזה בגלל הקסדה שלי, אבל אולי זה קשור לעובדה שאני מרכיב משקפיים. בכל אופן, יש ויברציות. שמעתי שיש משקף חליפי גבוה בכ- 5 ס"מ מהמקורי והוא אמור לפתור את הבעיה. לא ניסיתי.

הכלי לעומת זאת לא מתרגש ממהירויות ונותן תאוצה יפה בכל מהירות. המנוע מרגיש טוב אבל עד שהכוח מועבר לגלגל עוברת כשנייה. כך שאם אתה רוצה לעקוף רכב שנוסע ב- 120, אתה צריך לתת גז שניה לפני שאתה יוצא לעקיפה. מצד שני, המנוע מספק מומנט רציף לאורך כל תחום הסל"ד וגם ב- 120 אתה יכול בקלות לעקוף רכבים שנוסעים במהירות שלך ואפילו יותר מזה. מצאתי את עצמי משייט בקלילות על 150 בלי להניד עפעף, ועוקף בלי פחד רכבים שנסעו ב- 50 קמ"ש פחות ממני כאילו הייתי על הכלי הישן שלי.
הרעש הפעימתי מורגש בכל מהירות, אבל לדעתי הוא לא מתגבר יותר מדי גם במהירויות לא חוקיות.
הבלימה במהירויות כאלה נעשית, גם כאן, בצורה מדהימה ומעל ומעבר לכל פרופורציה קטנועית אחרת. מדהים!
חרשתי את האיילון צפונה ודרומה, נכנסתי להרצליה פיתוח לכיוון המרינה, נתתי קצת בכורכר (זה לא אופנוע שטח...). דפקתי את כל הפניות בגלילות, במחלף הרצליה, עליתי למחלף השלום ונפגשתי עם VFR אדום ששאל אותי איך הכלי, שניה אחרי זה נתתי לו בגז והשארתי לו עשן (באמת, אולי הוא היה חולה או לא הרגיש טוב המסכן :-)).
חזרתי לעיר בלה-גארדיה ושם, לפני המחלף, נדלקה לי נורית השמן. לא ידעתי במה מדובר אז האטתי וחזרתי בנסיעה איטית עד למטרו, שם התחוור לי שאמנם זו נורית אזהרה לשמן אבל היא בעצם מצביעה על כך שהגיע מועד הטיפול. מוזר. הבנתי שזה ככה גם במג´סטי. לא ידעתי.

בטח פיספסתי כמה דברים. אהה, תא מטען נחמד אבל לא מדהים, מספיק לקסדה ועוד חצי. יש לו תאורה פנימית כמו במקרר, ומנוף הידראולי שמרים אותו ברגע הפתיחה עם המפתח (שנעשה מתוך הסוויץ´ הרגיל - לוקח כמה פעמים להתרגל). רק חסרות לי פחיות בירה קרות בפנים וכל החבילה היתה משולמת... תא כפפות של ננעל מצד ימין ללוח השעונים, מספיק לחפיסת מסטיק עלית, (לא אורביט), לוח שעונים מצויין וקריא ביותר המכיל שעון מהירות גדול, שעון דלק וטמפרטורה, מד מרחק דיגיטלי מתאפס ומצטבר ושעון קטן. התאורה היא באדום נחמד וקריא גם בלילה. מינוס אחד הוא מנגנון נעילת הכידון שעלול לבלבל ולגרום לך לנעול את הכידון יחד עם אורות חנייה דולקים, בילבול שיבטיח את התרוקנות המצבר שלך עד הבוקר. תמיד יש להציץ באור הברקס האחורי כדי לוודא שלא נעלת עם אורות דולקים, לפחות עד שמתרגלים.

לסיום, הטוב הרע והמכוער:
המכוער: החרטום.
הטוב: הבלמים, התאוצה, הכוח, היציבות האורכית, הכוח, המתלים, הנוחות, הכוח, התמרון בין מכוניות. הכוח.
הרע: נטיה לגילגול רוחבי בזמן מהמורות בפניות. תא מטען יחסית קטן. מחיר.

המלצה אישית: אולי תגרשו אותי מכאן אחרי שאני אגיד את זה, אבל אני אישית, אם לא היה לי אופנוע והיו לי 43000 ש"ח לבזבז על אופנוע, הייתי קונה את ה- TMAX ולא GPZ או כל אופנוע אחר בטווח המחיר הזה. כמובן שאפשר להתווכח על התחושה, על דו"ש, על משומשים ועל כל הפילוסופיה שמאחורי אופנוע ולא קטנוע, אבל אני עומד על שלי. אם היה לי כסף והייתי מחפש אופנוע חדש לכביש הייתי קונה אותו בשתי ידיים!
הוא נותן את ההרגשה המדהימה מחוץ לעיר, הוא נותן פייט לכל 500 סמ"ק ממוצע ובטח לכל קטנוע אחר (נתתי בראש גם ל- GS1150 של BMW בדרך - הוא היה בהלם לראות קטנוע עוקף אותו ב- 160!). פרט לזה יש לו את היתרון של נסיעה נוחה יותר מכל מה שנותן אופנוע סטנדרטי, את תא המטען, אחריות מקיפה לאיזה מיליון שנה, ועבירות מדהימה בכביש העירוני. לא לשכוח את נוחות הנסיעה בתנאי מזג אוויר גשום (שזה רוב השנה אצלנו, לא?) ואת יכולת ההרכבה הנדיבה.
זה כדאי.

זהו. מותש אך מרוצה עליתי לאוטובוס שלי, הנעתי ולרגע התבלבלתי. מה זו הידית מצד שמאל? לא ברקס?
וכאן אני חייב להוסיף דבר אחד ולהגיד שכל כך התרגלתי ל- TMAX בשעות שנסעתי עליו, כל כך התחברתי אליו, שעכשיו כשעליתי על האופנוע שלי הרגשתי כאילו זה אופנוע חדש! חבר´ה, אין כמו האוטובוס שלי, לא תורידו אותי ממנו בחיים (תרתי משמע...)

מקווה שמצא חן. נתראה ב- FJR-1300...

סקירה של מוטו לקטנוע
אין תגובות

הודעות אחרונות

19:38 | 06.11.19 RichardLionHeart1
17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ