לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922829,228 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

האופנוע של רוסי - חלק 3

מאת: mitke  פורסם: 11/12/2001  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
אין פלא שרוסי הולך להתגעגע ל-NSR שלו. בשנה הבאה יתחרה הגאון האיטלקי על ההונדה RCV בעל 200 כוחות הסוס, אבל הוא כבר יודע איזה אופנוע נותן לו יותר ריגושים. במרוצי הגראנג פרי האחרונים של 2001 האיטלקי המופלא עשה כמה הקפות על ה-NSR שרק יכל, כשהוא פולט לפני סיום העונה "יש לי רק עוד שני מרוצים לרכב על אופנוע אמיתי".


אז למה הוא מחשיב כ"כ את ה 500? "הסיפוק מרכיבה על 500 היא מוטיבציה גדולה מאד בשבילי," הוא מסביר. "אני חושב שצריך ביצים גדולות בשביל לרכב על 500. הארבע פעימתיים אולי מהירים יותר, אבל לבטח הם לא נותנים את אותה תחושה. כשאתה רוכב על ה-500, האופנוע קשה ביותץ בעולם, חיוני שיהיה לך את הסט-אפ המושלם ואתה גם חייב לרכב מושלם כל הזמן."

על העניין הוא לרכב על חוד התער. הזן החדש של אופנועי גארנד פרי ארבע פעימתיים יכולים להיות מהירים יותר, אבל הם לא יתנו את אותה תחושת להחליק-על-קצה-האסון שלה כמהים נהגי מרוצים. כשרוכב עושה את זה כמו שצריך על אופנוע 500, זה כאילו הוא כבש את פסגת האברסט.

כריס ווקר, שחווה עונת רווית התרסקויות עם NSR בעונה שעברה, מנסח את זה כך: "אם אתה בפניה עם 500, לא עושה את זה ממש כמו שצריך וחושב על זה, פספסת את הפניה הבאה! אין הרבה זמן לחשוב, הבעיה היא שהכל קורה כ"כ מהר. אם אתה עושה טעות, אתה בדרך כלל חובש אותה אח"כ, בעוד שעל סופרבייק, יש לך מעט התראה לפני שמשהו משתבש.

" על 500, אתה מפספס הילוך בדרך לפניה והלך עליך, התרסקת. תעשה את אותו הדבר על סופרבייק, וסביר להניח שתהיה בסדר- אתה בועט למטה כמה הילוכים ומוצא אחד, הולך רחב ואולי נוגע צרת בדשא, אבל רוב הסיכויים שתצליח לצאת מזה. אם אתה צופה בגראנד פרי 500 אתה יכול לראות שלא נעשות הרבה טעויות בגלל שבד"כ טעות מסתיימת בהתרסקות.

ווקר רכב על NSR בן שנה בעונה שעברה, זהה לאופנוע שעליו רוסי רכב כשרק הגיע ך500-ים בעונת 2000. בהונדה הבינו מהר מאד שלגאון הצעיר הגיע יותר. "לאופנוע הישן חסרה אחיזה מאחור בהשוואה לימאהה ולסוזוקי, מה שגרם לולנטינו לפרפר את האחורי במקום להתקדם," אומר ג´רמי בורגס, המכונאי של רוסי, שגם דאג לדוהאן.

" הם בנו אופנוע חדש למרוצים האחרונים של 2000, כאשר המנוע מוגבה ומעט יותר מאחור לאחיזה טובה יותר. המיקום הגבוה של המנוע גם הפיל משקל רב יותר על הפרונט בעת בלימה, מה ששיפר את האחיזה בפניות. ואז נותר רק לשחק מעט עם הבולמים והלינקג´ים כדי להתאים את מהירות העברת המשקל מהזנב לפרונט."

שיפורים נוספים נכנסו ב 2001- צילנדרים שונים, מיפוי הצתה וקבורטורים מיוחדים, אבל רק באמצע העונה, כשאר מקס ביאג´י ומלהורו ימאהה סגרו את הפער ל-10 נקודות בלבד, בורגס והצוות שלו הוציאו את המיטב מה-NSR.

" שינינו במרוצים שבאו אחרי זה- מתלים, בולמים, גיאומטריה, חלקי מנוע, הכל," אומר האוסטרלי. "מה שאיפשר לנו לעשות שיפורים גדולים בהתנהגות, דרך מתלים וגיאומטריה."

מרגע זה והלאה, ביאג´י לא יכל לעמוד בקצב של רוסי, ואולי זו הסיבה שהוא התרסק בשלושה מרוצים תוך שישה שבועות, כשהוא מוותר על התואר לטובת יריבו המריר.

רוסי מייחס את המהירות שלו בסוף העונה למיומנות של בורגס. "אחרי אמצע העונה קיבלנו חלקים טובים יותר מ-HRC, אבל היה זה הצוות שעשה את ההבדל כי הם שינו את אופן העבודה כך שהוא התאים לי," אומר האלוף.

"למיק היה סגנון רכיבה שונה, הוא לא היה מהיר כ"כ בפניות, אש לא הייתה לו בעיה עם הסט-אפ. הוא נהג להחליק ולצאת, כמו רוכב 500 אמיתי. אבל אני הגעתי מ 250-ים, אז הייתי צריך לשנות את הסגנון שלי להכנס לפניות מעט יותר לאט ולמרות שלמדתי להבין את השליטה בהחלקה והתחלתי להחליק כמו מיק, עדיין הייתי מהיר יותר באמצע הפנייה. לא בגלל שאני רוכב יותר טוב, פשוט בגלל שיש לי טכניקה שונה."

"ולרכב בסגנון הזה, תוך שימוש במהירות פניה גדולה יותר, אתה צריך סט-אפ מדויק יותר. כל כיוונוני התלים שונו, כדי לתת לי יותר אחיזה בצמיג הקדמי, אבל יותר מכל, האופנוע התחיל לפנות טוב יותר. להונדה 500 תמיד הייתה בעיה בפניות, הוא תמיד לקח רחב. מהבחינה הזאת, עכשיו האופנוע טוב יותר."

כל המאמץ הזה, ועכשיו האופנוע יזנח לאנחות.

ובכן, לא ממש מדויק. בעוד רוסי וחברו לצוות HRC טורו אוקאווה מתחרים על ה-RCV החדש ב 2002, דיירו קאטו, לוריס רפירוסי, אלכס בארוס ויורגן ואן דן גורברג ירכבו על NSR500-ים, ומי יודע, אולי לא הכל יהיה חד וחלק עבור הארבע פעימתיים בעונת 2002.

חזרה לדף קודם
לכתבה המקורית מMCN הקלק כאן
אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ