לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2921929,219 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

בחינת צמיגי BT010 של ברידג´סטון (באטאלקס)

מאת: סקנייה  פורסם: 23/10/2001  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
סקנייה , חבר הפורום , פירסם את הסקירה הנ"ל כהודעה בפורום האופנועים.
האחת , מייד לאחר התקנת הצמיגים הללו על הנינג´ה 900 שלו (zx9r) והשנייה , פורסמה מספר חודשים לאחר מכן..
דו"ח צמיגים מס 1 :
אז ככה:


צפיות: המון.
de-kine , סטפן ושיי´סה רוכבים וממליצים על הצמיגים, כמו גם ירחוני אופנועים שונים...לכן, אך טבעי הדבר כי בבוא זמני להחליף את הדאנלופים העייפים שלי,
אנסה את הבריד´ הצעירים ורעננים......השמועה מדברת על אחיזה אבסולוטית כמו לסתות של רוטווליר רעב האוחזות בפודל סקרן שמחטט לו בצלחת.... אז הרכבתי.


הרצה: מעודדת.
התחושה הראשונית היא שחסר אויר בקידמי.ההיגוי בדאנלופ היה רגיש לכל לטיפה על הידיות..כאן אצטרך להפעיל יותר כח...בבלימות שוב אותה הרגשת כבדות וכיאלו חסר אויר או שמיסבי ההיגוי תפוסים במקצת..בהתקדמות איטית לרמזור אדום הנסיעה מזוגזגת באופן שהזכיר את מיסבי ההיגוי הקודמים באופנוע..(גמורים עקב ירידות ברוטאליות מידי מוויל´ס...)
השמירה על הכיוון בהטיות יפה מאד ונדמה שלאופנוע יש בסיס גלגלים ארוך יותר ו\או מפסע גדול יותר...נחכה לראות איך הוא כשתגמר ההרצה....

נגמרה ההרצה:
ההיזון החוזר מהחלק הקידמי טוב אך לא מדהים...קשה יותר לבצע פקודות היגוי ,דבר שאינו תורם כלל לפרונט של ה-zx9r שלי שגם ככה לא סיפק אינצקלופדיות של מידע על הנעשה מתחתי...
הפלקת האופנוע מצד אל צד דורשת מאמץ של חדר כושר ויד של רמבו...כנראה עקב החתך הפחות מחודד של הצמיג בהשוואה לדאנלופ...האופנוע מעולם לא היה שיא הזריזות
ועכשיו הוא מרגיש כמו משאית סקניה קטנה.....אוף!
האחיזה כבר יותר מוצאת חן בעיני אך גם כאן נכונה לי אכזבה ....האחורי מחליק!!!!
את מיטב כספי הוצאתי .....כדי לגלות שהאחורי מחליק???
השדון אומר שאיכות האספלט לא היתה בשמיים...זה תירוץ זה?
בשני הצדדים אמנם הגעתי קרוב מאד לכתף הצמיג אך אף פעם לא ממש לחצתי את האופנוע ,ולא ממש הרגשתי זויות הטיה קיצוניות...הרכיבה היתה ללא חליפות בכלל.
עם הfzr600 שהיה לי הגעתי שם לרגליות....המוביל הארצי ,שהרכיב יחד איתי זוג 010
מציין שעל פסי צבע אין אחיזה לחלוטין. גם הדאנלופ החליקו על צבע, אבל שם זה היה מבוקר הרבה יותר.....עם הבריד´ יש אחיזה, אין אחיזה.מבאס.
בנוחות לא הרגשתי גדול, אם בכלל.
אז אני קרוב לאכזבה...נראה איך הוא כשלוחצים.....או שאולי הגיע הזמן לשחק עם כיווני המיתלים.....הם הרגישו נוח עם הפרופיל של הדאנלופ ואולי דורשים התייחסות עם המעבר לפרופיל עגול יותר.....

דו"ח מספר 2 : (כאמור , לאחר מספר חודשים..)

בדו"ח הקודם ,להזכירכם, דובר על צפיות, הרצה ולאחר ההרצה של הצמיגים החדשים.
הדו"ח סוכם בניצני אכזבה עוד לפני שיצא לי ממש ללחוץ את הצמיגים ולהלחיץ את עצמי..
בשיחה עם דארמה ,הודיע לי הברנש (עם חיוך קטן בזוית השפתיים) שהוא החליף לדאנלופים חדשים שנותנים לו המון ממה שאני רוצה.מי שלא ראה את הפרצוף שלי אז,
לא ראה תסכול מימייו (rshlomo ראה).

אז יצאנו לקטנה:

באותו מקום בו הדאנלופים, יהי זיכרם ברוך, הרגישו לגמרי בבית,
כביש מפותל למהדרין, בעל איכות אספלט טובה עד טובה מאד, שני סיבובים מתהדקים קמעה, שני סיבובים הדורשים הפלת האופנוע ,ישורת אחת עם עקומה באמצע ומספר
סוויפרים רצופים....
שם עם הדאנלופים ,בפעם הראשונה שרכבתי חזק, הסליידר חרץ חריצים לכל אורך
שני הסיבובים המתהדקים...כמובן שהכביש היה זיכרון מתוק.
ועכשיו עם הבאטלאקס החדשים?
אז ככה:
לא.זה לא זה.
הבאטלאקס , וזה היה ידוע עוד מהדו"ח הקודם, דורשים מאמץ גדול יחסית בפקודות ההיגוי, לסיבובים שמצריכים "הפלה" של האופנוע יש לאמץ סיגנון רכיבה אחר.
הבלימה תהיה הרבה לפני הפניה (משיכת הבלימה לתוך הפניה ע"מ לעזור להיגוי ולהעביר משקל לחלק הקידמי לא עובדת טוב עם הבאטלאקס), הכניסה אל הפניה עצמה מצריכה תכנון מוקדם של הקו (בעיה בפניות עיוורות), הקו יהיה עגול הרבה יותר (כניסה מוקדמת להטיה) ושמירה על מהירות פניה סבירה .

הבעיה נחשפה בשתי הפניות המתהדקות. היה ברור שאין מה לדבר על תיקונים קטנים בקו, הבאטלאקס מצריכים הפעלת לחץ פיזי מתון עד גבוה ולכן בעייתים בעניין הרגש.
כך שגם להידוק הסיבוב יש להתכונן ולתכנן הרבה לפני שמוציאים לפועל .
אך בעודי נלחם עם הפרונט ,לשכנע אותו להדק את הקו ("נו, אני לא עובד עליך, הסיבוב באמת מתהדק, יאללה בוא לשם..") פתאום האחורי הלך לטייל לכיוון השוליים....
ושוב, ושוב. עוצרים.
נשלף מברג ומיתלי דונאטלו זוכים לכיוון בכורה. לא שאני יודע מה עושים, אבל ננסה.
אז ניסיתי. לפי הגיון, לפי רגש..ככה בערך.
הבן ז..... מחליק !!! המסנגרים על הבאטלאקס יאמרו-" אבל גם עדי ,עם 207 , החליק קצת אחורי".הכיוונים אמנם עזרו לשכך את התופעה, אך היא קיימת ואסור להתעלם ממנה.
אחרי כל יעף נשלף המברג, ואין פתרון.
חזרנו הביתה עייפים אך מתוסכלים.אין ברירה, כבר אז קבענו מועד לעוד קטנה.

מקום אחר זמן אחר קטנה אחרת.
בכביש בו לא רכבתי שנים אך ממנו יש לי המון זיכרונות נעימים (ביתוק רגליות הfzr
נערך שם). אספלט מוכר. בערב לפני נערך עוד כיוונון אחרון לאחורי ובבוקר התאמת לחץ אויר.
כביש פשוט.מספר פניות ימינה-שמאלה. ישורות קצרות בינהן.שתי בלימות עדינות וזהו.
אז ככה :
רגלית שמאל + סליידר, רגלית ימין, רגלית שמאל+ סליידר, סליידר שמאל.
אין טענות.
הפניות מהירות וארוכות ללא שינוי רדיוס קיצוני .פעם אחת (!) החליק האחורי.וזהו.
אז עכשיו אני נוסע עם אותם כינוונים ומשלם בנוחות,קפצוצים על מהמורות וחוסר תקשורת ישירה עם הקידמי...אבל זה שווה את זה.
הקטנה הבאה כבר תהיה גדולה יותר......כבר אין לי סבלנות לחכות.


מוגש כשירות למען ציבור השייפנים.
(-:
סקניה (בתמונה המצורפת , "מחסל" את הd207 של דאנלופ הישנים..)
מבחן צמיגים לאופנועי כביש (מתורגם לעיברית) פורסם על ידי השדון בפורום


מוטו בוחנים את הbt010
אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ