לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922829,228 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

FAZER 1000 חלק 3

מאת: מיצו  פורסם: 03/12/2001  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
יוצא ליד בית שמש. ממשיך לכיוון צומת האלה. עולה לצור הדסה ופונה שוב, כמו עם ה- FJR לכיוון נס-הרים.

כבר בכביש 383 הרגשתי את השינוי. את המטמורפוזה שעבר האופנוע. אבל לא התייחסתי אליה ברצינות. חשבתי לעצמי שאני בטח מדמיין.

מרגע שעליתי לכיוון צור הדסה בקטעי הכביש המפותלים הפך האופנוע המעצבן את עורו והראה את פרצופו האמיתי. אתה מכניס לרביעי והכלי מספק לך את חוויית הרכיבה היפה ביותר שזכיתי לה בזמן האחרון. מדהים!

מכונת פניות. סוס עבודה. כלי רצחני. מיישר סיבובים. רביעי, גז, הטיית גוף נכונה, ואתה מגרד את הרגליות. הכוח שאתה מקבל בסוף הפניה הוא מדהים, והמנוע שומר על הכלי בתוך הפניה בצורה מעוררת התפעלות. ירידה בנס-הרים, עליה, ירידה ושוב עליה. לא רציתי לעזוב. הכלי מדהים, וסוף סוף מתחיל להראות מה יודעים היפנים לעשות. 170 ברביעי. מכין את הישבן והרגל הימנית. בולם מעט, מטה את הכלי ימינה, ראש ומבט לעבר היציאה, מוריד עוד ועוד, מגיע לחצי סיבוב ופותח בהדרגה את המצערת. הכלי מגיב בצורה מדהימה ונותן לך את כל הכוח שרק תרצה. אתה מיישר את עצמך, מחזיר את המתלים לפתיחה מלאה, ומכין עצמך לקראת השמאלית. מדהים! לא נהניתי כך מזמן!

מבט בשעון הזמן ואני רואה שנותרה לי פחות משעה. פתאום נדלקת לי נורית הדלק. מה זה? מילאתי 10 ליטר! מחפש תחנה וממלא עוד 5. ממשיך לכיוון כביש המנהרות. סיבובים יפים וארוכים, נותן לו בראש ומחזיק אותו מעל ה- 180. כמעט ואין תנועה.

עובר את המחסום הצה"לי לפני המנהרה הראשונה. נותן גז ועוקף על קו לבן כמה אוטובוסים ומיניבוס. נכנס ב- 180 למנהרה ושועט את כל הדרך. יוצא, נכנס למנהרה השניה. יוצא. מגניב!

ירושלים במהירות ויוצא מצפון לכיוון רמאללה וגבעת זאב. יש 3 נתיבים רחבים ויפים שמפתים לתת בראש, אבל צריך להיזהר כי בסופם יש כמעט תמיד רמזור אדום. עובר את הרמזור האחרון ועולה ל- 200. יש שם סיבוב ימינה ארוך ארוך ומדהים, שאם לא נבהלים ולא מפחדים, אפשר לגמור ב- 200 בהשכבה של איזה קילומטר. אין תנועה.

מגיע לקטע החרוש בתחילת כביש 443 ושם עוצר למחסום משטרתי. שומע על הפיגוע האיום בחיפה ומצטמרר. לידי ניידת משטרה ורכב ממשלתי עם צ´קלקה כחולה. אנחנו מחכים שיפנו את הנתיב ומדברים. ראיתי שיש עם מי לדבר אז החלטתי שאני לא מפחד מהניידת.

מתפנה הכביש ואנחנו יוצאים. הניידת לפני, אח"כ הרכב הממשלתי (הונדה אקורד חדשה). הניידת נותנת גז. ההונדה עוקפת על 140. אני אחריה. עולים ל- 170. אני אחריה. הרוח קשה מנשוא אבל אני לא מוותר ונתון גז. עולה מהר ל- 200 ובורח להונדה. איך שאני מתרחק מרחק של כ- 200 מטר ממנה, על 200 וקצת, אני קולט כלב גדול חוצה לי בהליכה מהירה את הכביש. אני קולט שאני הולך להיכנס בו. אני מטעה חזק ימינה וחוזר לישר את הכלי. הכלב מחמיץ אותי במטר וחצי. אני מסתכל במראה ורואה את ההונדה נותנת לו מכה עם הפגוש הקדמי. הכלב עף, ההונדה ממשיכה לשעוט. אני לא עוצר אבל חושב לעצמי "הנה מיצו, כלב פלשתינאי ניסה להתנקש בחייך..."

כביש 443 ריק לחלוטין. אני נותן בראש. הכלי עולה ל- 220, 240, 260. קצה השעון על 280 אבל אני לא נותן יותר מ- 260 כי בכל פעם אני מתקרב להטיה ואני עדין לא מרגיש בבית לגמרי על הכלי. הרוח אכזרית וקשה. הידים כמעט ונתלשות. הרגל הימנית עפה לי מהרגלית (!!!) והקסדה שלי צועקת הצילו. מבחינתי המנוע מסוגל לזה, אבל אני לא. יורד חזרה ל- 160 וממשיך בקריזה לת"א. בנתב"שנדלקת לי נורית הדלק שוב. אני עוצר לתדלק עוד 5 ליטר. מה זה? שברולט?

רג´קט נוסף: התחת שלי כואב! הכסא קורע אותי. לא יכול לרכב עליו 250 ק"מ רצוף!

עוד רג´קט: האופנוע לא יציב במהירויות גבוהות. הוא מנדנד קלות, ואם אתה זקוק להתחמקות פתאומית (כמו במקרה הכלב) אתה צפוי לנידנוד אכזרי שעלול לצאת מידי שליטה.

זה לא אופנוע למהירויות כאלה. הוא מסוגל לזה אבל החבילה ככלל אינה בנויה לתת מענה לצרכי הרוכב במהירויות מעל 180. נקודה.

מה עוד היה לנו שם? הכיסא לא נוח, מיכל הדלק נתקע לי במקום אסטרטגי ורגיש, מיגון רוח אפסי, מתלים רכים מדי, גימור לא משהו, רעש מההילוכים, ראשון לא נוח, רגל בורחת מעל 200, מראות שמראות מצויין - את המרפקים, חוסר יציבות במהירויות גבוהות, וטוחן דלק כמו רכב אמריקאי משנת 72.

מצד שני: מנוע מדהים (כל עוד אתה לא מעמיד מולו את הספה המעופפת - פאוזי, או את האוטובוס הכסוף - ה- ZX12 שהיה לי), האצה יפה מאוד, וויליים מדהימים, צמיגים שנותנים ונותנים (מצלר 180 מאחורה - לא זוכר הדגם), יציבה (לא ישיבה!) נוחה, ביצועים בכבישים מפותלים, שילדת צינורות יפהפיה, מראה קרבי, מרגיש קליל כמו 600.

ההגעה לת"א היתה בדיוק בזמן. אילו הייתי צריך להמשיך ולרכב עליו הייתי פורש. התחת שלי נקרע. לא נעים.

מבחינת הרכבה אין לי מושג אבל אם אני סבלתי אני מניח שגם המורכב/ת לא יהנו בטווחים ארוכים. לוח השעונים קריא ונוח, אבל ראיתי טובים ממנו. מתגים רגילים כמו בכל היפניים, ונוסף מתג 4 וינקרים לשם שינוי. כידון לא ספורטיבי אבל בוודאי שניתן להמיר אותו למשהו מותאם אישית. ידיות בלם קדמי וקלאץ´ מתכווננות, ובסה"כ הרגשה ביתית.

אני, מיצו, לא הייתי רוכש את האופנוע הזה מסיבות של טעם אישי. אבל בסך הכל החבילה שנקראת פייזר 1000 נותנת תמורה נאה לכסף שלך. אתה מקבל תחנת כוח גרעינית, FUN ללא פשרות, מראה קרבי ופוטנציאל לשיפורים מדהים. ואם אתה מוכן לחיות עם הרג´קטים שלי או במידה ואתה עולה מנפח קטן יותר ולא רגיל ליותר מזה - תקבל את הכלי של החיים שלך. אם הייתי יכול לשלב את ה- FJR עם הפייזר הייתי מקבל חבילה מושלמת לכל הדעות.

ואז, כשכבר ירדתי מהאופנוע והתקדמתי לאיטי (זוכרים, תחת כואב?) לכיוון הטימקס הצהוב שלי, אז הגיעה לי ההארה האלוהית:

אין אופנוע מושלם!

אין חבילה אידיאלית!

אתה מקריב תחום אחד בשביל לקבל מקסימום בתחום אחר שמתאים לך. היצרן חייב לפנות לקהלים שונים ולספק תכונות שונות לאופנועים שהוא מייצר. אין גימור מדהים + נוחות נסיעה בעיר + נוחות נסיעה בכפר + מנוע גרעיני + מומנט אטומי + יציבות אורכית ורוחבית + מכונת השכבות + מכונת ווילי + נוחות הרכבה + מיכל דלק גדול + מראה מושך מבטים + חבילת שיפורים.

אין כזה דבר.

נו טוב, אולי יש.

קוואסאקי ZX12R שנת 2000!

אני רוצה את האוטובוס שלי חזרה? אפשר להתחרט?

נפגש במבחן הבא - R1.


כמו תמיד, הערה: אין בכל הכתוב לעיל שום אמת. אם תצטטו אותי אכחיש שאמרתי או כתבתי את הדברים. כל המספרים המתוארים בכתבה הם בסנטימטרים לשנה. אין בכתוב מן ההפללה העצמית, ואין לראות בדברים כל המלצה או עידוד לביצוע מעשים בלתי-חוקיים מכל סוג שהוא. אין מיצו מעודד לאלימות מכל סוג שהוא, ובטח שלא לאלימות נגד בעלי חיים ונשים. כל הדמויות המופיעות לעלי הן פיקטיביות ומצוצות מן האצבע, וכל קשר בינן לבין דמויות חיות הוא מקרי בהחלט. שמות האנשים בכתבה שובשו על מנת להגן על פרטיותם. שמות חלק מהמקומות עוותו כדי לשמור על סודיותם. אין בכביש 383 שום דבר פרט לנחשי זפת שחורים. אל תלכו לשם. וגם אם הלכתם, אל תסתכלו לצדדים. כל הפעלולים שראיתם בסרט זה בוצעו בידי אנשי מקצוע מיומנים. אנא ילדים, אל תנסו זאת בעצמכם. ווילי הוא פעולה מנוגדת לחוק, ולכן איננה מומלצת כלל ואסורה.

המשך לחלק הבא (נתונים+קישורים רלוונטיים))
חזרה לחלק הקודם

אין תגובות

הודעות אחרונות

17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ