לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2923729,237 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

נסיעת מבחן KTM DUKE - חלק 2

מאת: זאטום  פורסם: 19/02/2002  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
תנוחת הישיבה מזכירה לי את אחד הפעלולים של המומחה ההוא שברח לי שמו. פשוט יושבים על הכידון. ישנה אומנם אפשרות ללכת אחורה אך בכך אתה רק מאבד את היתרונות שבישיבה כ"כ צמודה לגלגל הקדמי: אם הייתי טיפה מתכופף, הייתי יכול כמו סקניה לגעת ברצפה, אך הפעם לא מהצד אלא מקדימה, אומנם אתה יושב זקוף כמו בכל אופנוע שטח/דו"ש/פאנדו"ש/סופר מוטרד (מחקו את המיותר), אך ההרגשה היא כאילו אתה אוחז באיזה כידון קליפאון של 916 שמחובר ישירות לצמיג ולכביש.

טוב אז החלטנו לשנות כיוון, ונסעתי לאחד הכבישים המוכרים לי והאהובים עליי: הכביש שמוביל מירושלים לגוש עציון (דרך המנהרות) ושם בדרך היורדת לעמק האלה (עד גבעות וחזרה).

איזו החלטה טובה, איזה אופנוע, אולי אני מקדים טיפה את המאוחר (עוד לא הגיע שלב הסיכומים והתארים), אך, חברים, תחשבו על אופנוע מירוץ, גזעי. האופנוע של דוהאן, האופנוע של פטרהנסל. עוד לא התחלתי לנסוע וההוא כבר אומר לי, לא רומז, אומר בפה מלא: חבוב, אני לא יודע על מה רכבת עד עכשיו, אני משהו אחר, משהו שלא הכרת, נסה אותי, לא תתאכזב. טוב תירגע, אני אנסה אותך, תן לי, קצת להתרגל ואולי תרגיע קצת עם הויברציות האלה?! אך לא דובים ולא יער, אין עם מי לדבר, או יותר נכון יש הרבה עם מי לדבר: כל משיכת מצערת ומחוג הסל"ד מזנק כלפי מעלה , 8k- 9k, שם הבחור מדבר, מה הקשר בינו לבין אחיו לשטח או אפילו להסבות הסופרמוטרד שלהם, אלוהים יודע.
הכול באופנוע הזה אומר דיוק וחדות (לא סתם קוראים לו duke), כל הטיית כידון קלה, רק חשבת על הפניה והנה הוא כבר שם, דבק בקו שהתוות לו כמו טליבני לתרבוש שלו (או איך שקוראים לעוגה הזו שהם מסתובבים איתה על הראש), אך מצד שני, הוא לא מעניש אותך, לא מנסה ללמד אותך לקח ע"מ שתתאים את עצמך אליו: לקחת סיבוב בהילוך אחד פחות, ניסית לתקן באמצע פניה, הוא יבלע את העלבון ויעשה ככל הנדרש לצאת מהפניה על הצד הטוב ביותר.
תיבת ההילוכים כולה נופת צופים, פשוט לרדת מהאופנוע ולנשק אותה, או לפחות את רגלית ההילוכים. הילוכים קצרים שמתאימים לכוח שהאופנוע הזה יכול לייצר, מהלך הרגלית קצר וחד, לא כמו בפריווינד שלי שאתה צריך להתכופף כדי להעביר הילוך, לחיצה קטנה למעלה או למטה, אי אפשר לפספס, קליק חד ואתה שם, רץ במעלה הסל"ד אל ההילוך הבא. חברים, בחיים לא רכבתי על ktm, רק שמעתי פעמים רבות על הר"ת של החברה (kניתי, tיקנתי, mכרתי), אך כאן נשבר המיתוס, התנפצה לה הסיסמא, למישהו יש ר"ת חדשים באמתחתו?

ולגולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת: הסיבובים, ההשכבות. האמת לא מן המשחיזנים אנוכי, כשהיה לי gpz, לא ידעתי מה לעשות איתו ועכשיו כשיש לי את הפריווינד אין לי כ"כ הרבה מה לעשות איתו (אופנוע נוח וממושמע), אך כאן זו פשוט רמה אחרת, המשפט השני שהוצאתי במוסך היה שהדיוק הוא אופנוע למתחילים, כן, מה אתם מופתעים, פשוט אופנוע למתחילים: אותם אלה שכבר למדו את טכניקת ההיגוי ההפוך, שטעמו קצת מראיית העולם השונה בסיבוב, אפילו אם הם לא השחיזו רגליות, ברכיות ושאר ירקות, הדיוק יוציא את המיטב שבהם. לאחר שלמדתי שאין לי מה לפחד מהאופנוע הזה והמתלים הנוקשים לא מעידים על חוסר יציבות (אלא להיפך), אני מגיע לפניה, לא מוריד מהירות, פשוט נועץ את המבט ביציאה מהפניה, נותן פקודת היגוי (אל תשאלו, משהו מסובך בויז´ואל בייסיק) והאופנוע כמו סכין חמה בחמאה, דוהר אל המטרה כאילו הסיבוב הפך לישורת הסופית בדונינגטון.
הצמיג צמוד לכביש, עוקב אחרי כל מהמורה בדבקות פנאטית, כאילו אומר לעצמו ולי, תשכיב, תשכיב, אני את הכביש הזה לא עוזב. וכפי שכבר ציינתי מקודם, גם בפניות שנכנסתי במהירות נמוכה או גבוהה מדי, הורדת הילוך, תיקון קו, בכלל לא עושים עליו רושם. מסיבוב לסיבוב- כוחנו ומהירותינו עולים. את הדרך הזו עשיתי כבר עשרות, אם לא מאות פעמים, אך הפעם קבעתי שיא, שיא בזמן וזה עוד מבלי לעבור את ה- 120 קמ"ש. לפני שיצאתי לרכיבה הסתכלתי על מצב הצמיג האחורי, מה אני אגיד לכן פשוט עשו עוול לאופנוע הזה ולגאוותי שחזרתי המצב השתפר פלאים (אומנם לא כמו באופנוע של יואש).

כמו שציינתי בפתח דבריי זו הייתה חוויית מבחן, וחווייה כזו מובטחת לכל מי שיעלה על האופנוע, חצי שעה אח"כ הברכיים עדיין רעדו לי (ברור שגם לויברציות היו יד בעניין), החיוך לא נמוג לי מהפנים עד עכשיו, והדופק חזר לסדרו רק כשעתיים אחרי שירדתי מהאופנוע.
קצת רציונל: למי האופנוע הזה מתאים?
לעשירים: שיכולים להחזיק: קטנוע לשימוש עירוני, איזה דו"ש גדול לשימוש בינעירוני (או לחובבי הכביש איזה ספורט תיור), איזה חיית שטח- לחובבי השטח (למרות שהם נטשו אותנו לאחרונה) ואחרון, אחרון, חביב, את הדיוק מיודענו, לנסוע לכל מיני מסלולים ציבוריים בארצנו הקטנטונת ולתת בראש פשוטו כמשמעו, לכל ארבע צילינדרי חובב סמ"ק. אני בטוח שבידיים הנכונות (כמו של פנגס למשל), הכלי הזה יככב במחוזות המוכרים לנו (ןלמי שלא מכיר, שיקרא "כל העיר").
לפסיכים/מזוכיסטים: שלמרות כל "מגרעותיו" ישתמשו בו ביום יום, וינצלו כל סיבוב ועיקול קל בכביש ליהנות ממה שהאופנוע הזה מציע. תשאלו אותי, אני לא מבין איך אפשר להסתדר איתו ביום יום. מי יעשה קניות בשוק?!

קצת חסרונות על קצה המזלג:
מיגון רוח, מה זה? אני על מטר ותשעים הסנטימטרים שלי הרגשתי כמו מפרש ראשי בספינת הדגל של קפטן נלסון.
רגלית בלם, בניסיון הבלימה הראשון, בכלל לא מצאתי אותה וכף הרגל שלי פשוט עשתה רונדלים סביב המקום המיועד לרגלית הבלימה. עצרתי בצד, התכופפתי, בדקתי ואכן יש רגלית בלימה, אך מה, היא צמודה כ"כ למכסה הצד, וכ"כ קטנה שכף הרגל הגודזילה שלי (מידה 47/8), לא מצליחה להדחק לזווית הנכונה ע"מ ללחוץ עליה, בהתחלה הכנסתי את כף הרגל למין זווית אלכסונית, לא טבעית, אך לאחר זמן מה פשוט נמאס לי, או יותר נכון כאב לי, והפסקתי להשתמש בברקס האחורי. תאמינו לי הברקס הקדמי, עושה את העבודה ויותר מזה... עם צינור מפלדה שזורה (מקורי), לחיצה בריאה והופה סטופה, זכיתי לעשות את הסטופי הראשון בחיי. יואש אומר שאצל הכול בסדר, אצלו ואצל שמבון, כנראה שהגודל לא תמיד קובע (או שלהיפך).
המראות נמצאות שם רק ליופי, עם הויברציות שהאופנוע זה מייצר והגודל של המראות את התפקיד הרגיל שלהן הן לא עושות, מה שכן הן משתלבות טוב בתדמית הספרטנית שהאופנוע הזה מייצג.
פרטים טכניים אתם יכולים למצוא באתר של ktm המופיע בדף קישורי הפורום (כרובי למה קישור לאתר גרמני, למה?). חוץ מזה כיאה לאוסטרים, האתר מיובש כמו דג מלוח ולכן צרפתי קישור לאתר הולנדי נחמד על דיוקים בפרט וסופרמוטרדים בכלל (תגבירו את הווליום).
מקווה שלא הארכתי יותר מדי.
יחזקאל
63,800 ₪ והוא שלכם, כאן בארץ הקודש

חזרה לדף הקודם

וטל שביט רק העיר :
1. זה לא נקרא ויברציות. סע על ק.ט.מ 620 סופר-קומפטישן כדי לראות מה זה ויברציות. או, אפילו יותר עדיף, טריומף. מכל שנה בערך. כל עוד זה מהשנים שבהם טריומף היה טריומף (כאן אפשר לשים קטע ארוך על איך האופנועים של היום זה לא האופנועים של פעם, ואיך הב.ס.א שהיה לי היה נותן בראש לכל האופנועים המודרניים האלה עם האותיות r. מצד שני, אפשר גם לא לשים).
2. לא נתקלתי בשום בעיות עם קצה המזלג של הדיוק. באיזה בעיות נתקלת בדיוק על קצה המזלג?

ועכשיו ברצינות: אחלה כתבה.
רק תזכור שלעשות קניות עם האופנוע הזה לא יותר קשה מאשר עם gs.
ושמיגון רוח, באופנועים כאלו, הוא משהו שמראש מוותרים עליו.
אתה יכול להעלות בדעתך סופרמוטרד עם פיירינג? איחס!


טל
לא ממש אובייקטיבי לגבי סופרים



אין תגובות

הודעות אחרונות

15:25 | 21.11.19 dordor102
13:50 | 17.11.19 dordor102
19:38 | 06.11.19 RichardLionHeart1
17:14 | 11.10.19 dorco123
18:32 | 09.10.19 יואב שניר
16:16 | 06.10.19 Romeo1000
22:14 | 05.10.19 Romeo1000
20:12 | 05.10.19 Nim27
09:04 | 26.09.19 צבינגי
10:10 | 21.09.19 Nim27
20:46 | 16.09.19 אלקטרון בז אדום
21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ