לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום טיולי אופניים

אין כמו טיולים בטבע, ואין כמו רכיבה על אופניים, אז מה יותר טבעי  מלשלב את  השניים?                                                                
 
מצד אחד מספיקים לעבור מרחק רב יחסית ולראות הרבה נוף ואטרקציות אחרות, מצד שני שומרים על הקשר הבלתי אמצעי עם הטבע – נושמים את האוויר, מריחים את הפריחה ושומעים את השקט ואת ציוץ הציפורים.
 
לך תסביר לג'יפאי את הרגשת העילוי שבלשבת בראש ההר ולהנות מהנוף בידיעה שהגעת לשם בכוחות עצמך – כבשת את ההר.
 
לפני כשמונה שנים קניתי אופני הרים והתחלתי לרכב. לא הכרתי אף רוכב אחר ולכן בעיקר רכבתי לבד, באיזור הבית. כך המשכתי במשך שנים ברכיבות מועטות בלבד על שטח קטן. לפני כשלוש שנים הגיע פורום אופניים, אביו של הפורום הזה, ופתאום גיליתי מחדש את האופניים. התחלתי להכיר חברים רוכבים חדשים, לטייל ולגלות את יופיה של הארץ. פתאום הבעיה לא היתה שאין עם מי לרכב ואני לא יודע לאן לרכב, אלא שיש הרבה הצעות לרכיבה, ויש המון מסלולים, רק שאין מספיק זמן.
 
מטרתה של קהילת טיולי אופניים, ושל הפורום בתוכה, היא לדאוג לכך שתמיד יהיה לך עם מי לרכב, ולאן – נגמרו התירוצים! בקהילה יש אוסף אדיר של מסלולי טיולים, לוח אירועים, קישורים לאתרים רלוונטים, ומאמרים הקשורים למסביב של ארגון טיולי אופניים וכמובן, המשאב הכי חשוב, חברי הקהילה, אשר יענו לך בשמחה ובידיעה על כל שאלה.
 
קהילת טיולי אופניים, כשמה כן היא – קהילה, ולכן מהווה מקום מפגש לרוכבים, מקום לספר קצת על חוויות מטיולים, להראות תמונות כדי להוציא לאחרים את העיניים ולהחליף דחקות עם החבר'ה. זר שנקלע לפורום עלול לחשוב שחברי הקהילה מכירים מזה שנים ארוכות ואכלו יחד מאותו מסטינג, אך לא כך הדבר – רוב חברי הקהילה הגיעו יום אחד לפורום בלי להכיר אף אחד, מי כטייל ותיק ומי ביום שלאחר קניית האופניים, הצטרפו לטיולים עם האחרים ומהר מאוד נהיו חלק חשוב מהנוף האנושי בקהילה.
 
כאשר כותבים בפורום חשוב לזכור כי הנושא היחיד המעניין את כל חברי הקהילה הוא טיולי אופניים, ולכן רצוי תמיד לשמור על קשר לנושא זה, ולבחון את מידת העניין של הציבור לכל הודעה. אז כנסו פנימה, הורידו את נעלי הרכיבה, קחו כוס איזוסטר והרגישו כמו בבית.
 
אילן שחם
 
לאחר מעל 10 שנים פעילות, אילן פינה את הכיסא ל-"דור החדש", אבל ה-"אני מאמין" שלו עדיין אקטואלי ולכן אני לא אשנה את מילותיו.
רק אוסיף כי במשך השנים האחרונות ספורט האופניים בישראל כמו בשאר העולם רק הלך וגדל גם בכמות וגם באיכות.
 
יחד עם טיולי האופניים הקלאסיים התפתחה בשנים האחרונות רכיבת סינגלים ומסלולים בדרכי עפר משולבים סינגלים הפכו למאד נפוצים. הרבה גופים לרבות הקק"ל רשתו את הארץ במסלולי סינגלים לרוכבי אופניים ולאט לאט מדינת ישראל הופכת למעצמת אופניים.
כמו כן, עם עליית רמת החיים בארץ, הרבה רוכבי אופניים לא הסתפקו בנופים היפים של ארצנו וטסו לגוון את הרכיבות שלהם בארצות העולם: ארצות אירופה, ארה"ב, וארצות מיוחדות יותר לרכיבה כגון מונגוליה, הודו, נפאל ואקוודור שבדרום אמריקה.
 
מחירי הטכנולוגיה ירדו ומכשיר ה-GPS הפך פופולרי בקרב רוכבי האופניים, ויחד עם מפת הנייר הוא מהווה כלי עזר חשוב ברכיבה.
 
על כן, הפורום היום משמש בית לסיפורים על מסלולים כמו בעבר אך תמיד יש התרגשות רבה כאשר רוכב מספר על סינגל חדש שנבנה. אתם מוזמנים לספר לנו על טיולים אלה שמשלבים בתוכם סינגלים.
 
מאמרי עומק על מסע אופניים בחו"ל קבלו בעבר מקום מכובד בפורום, ודווקא בשנים האחרונות, פורסמו מאמרים מועטים בלבד: חיזרו וספרו לנו על טיולכם בחו"ל.
 
כל זה מלווה בהקלטות ממכשיר ה-GPS החדש.
 
בילוי נעים בפורום טיולי אופניים
אדוארדו

הנהלת הפורום:

אודות הפורום טיולי אופניים

אין כמו טיולים בטבע, ואין כמו רכיבה על אופניים, אז מה יותר טבעי  מלשלב את  השניים?                                                                
 
מצד אחד מספיקים לעבור מרחק רב יחסית ולראות הרבה נוף ואטרקציות אחרות, מצד שני שומרים על הקשר הבלתי אמצעי עם הטבע – נושמים את האוויר, מריחים את הפריחה ושומעים את השקט ואת ציוץ הציפורים.
 
לך תסביר לג'יפאי את הרגשת העילוי שבלשבת בראש ההר ולהנות מהנוף בידיעה שהגעת לשם בכוחות עצמך – כבשת את ההר.
 
לפני כשמונה שנים קניתי אופני הרים והתחלתי לרכב. לא הכרתי אף רוכב אחר ולכן בעיקר רכבתי לבד, באיזור הבית. כך המשכתי במשך שנים ברכיבות מועטות בלבד על שטח קטן. לפני כשלוש שנים הגיע פורום אופניים, אביו של הפורום הזה, ופתאום גיליתי מחדש את האופניים. התחלתי להכיר חברים רוכבים חדשים, לטייל ולגלות את יופיה של הארץ. פתאום הבעיה לא היתה שאין עם מי לרכב ואני לא יודע לאן לרכב, אלא שיש הרבה הצעות לרכיבה, ויש המון מסלולים, רק שאין מספיק זמן.
 
מטרתה של קהילת טיולי אופניים, ושל הפורום בתוכה, היא לדאוג לכך שתמיד יהיה לך עם מי לרכב, ולאן – נגמרו התירוצים! בקהילה יש אוסף אדיר של מסלולי טיולים, לוח אירועים, קישורים לאתרים רלוונטים, ומאמרים הקשורים למסביב של ארגון טיולי אופניים וכמובן, המשאב הכי חשוב, חברי הקהילה, אשר יענו לך בשמחה ובידיעה על כל שאלה.
 
קהילת טיולי אופניים, כשמה כן היא – קהילה, ולכן מהווה מקום מפגש לרוכבים, מקום לספר קצת על חוויות מטיולים, להראות תמונות כדי להוציא לאחרים את העיניים ולהחליף דחקות עם החבר'ה. זר שנקלע לפורום עלול לחשוב שחברי הקהילה מכירים מזה שנים ארוכות ואכלו יחד מאותו מסטינג, אך לא כך הדבר – רוב חברי הקהילה הגיעו יום אחד לפורום בלי להכיר אף אחד, מי כטייל ותיק ומי ביום שלאחר קניית האופניים, הצטרפו לטיולים עם האחרים ומהר מאוד נהיו חלק חשוב מהנוף האנושי בקהילה.
 
כאשר כותבים בפורום חשוב לזכור כי הנושא היחיד המעניין את כל חברי הקהילה הוא טיולי אופניים, ולכן רצוי תמיד לשמור על קשר לנושא זה, ולבחון את מידת העניין של הציבור לכל הודעה. אז כנסו פנימה, הורידו את נעלי הרכיבה, קחו כוס איזוסטר והרגישו כמו בבית.
 
אילן שחם
 
לאחר מעל 10 שנים פעילות, אילן פינה את הכיסא ל-"דור החדש", אבל ה-"אני מאמין" שלו עדיין אקטואלי ולכן אני לא אשנה את מילותיו.
רק אוסיף כי במשך השנים האחרונות ספורט האופניים בישראל כמו בשאר העולם רק הלך וגדל גם בכמות וגם באיכות.
 
יחד עם טיולי האופניים הקלאסיים התפתחה בשנים האחרונות רכיבת סינגלים ומסלולים בדרכי עפר משולבים סינגלים הפכו למאד נפוצים. הרבה גופים לרבות הקק"ל רשתו את הארץ במסלולי סינגלים לרוכבי אופניים ולאט לאט מדינת ישראל הופכת למעצמת אופניים.
כמו כן, עם עליית רמת החיים בארץ, הרבה רוכבי אופניים לא הסתפקו בנופים היפים של ארצנו וטסו לגוון את הרכיבות שלהם בארצות העולם: ארצות אירופה, ארה"ב, וארצות מיוחדות יותר לרכיבה כגון מונגוליה, הודו, נפאל ואקוודור שבדרום אמריקה.
 
מחירי הטכנולוגיה ירדו ומכשיר ה-GPS הפך פופולרי בקרב רוכבי האופניים, ויחד עם מפת הנייר הוא מהווה כלי עזר חשוב ברכיבה.
 
על כן, הפורום היום משמש בית לסיפורים על מסלולים כמו בעבר אך תמיד יש התרגשות רבה כאשר רוכב מספר על סינגל חדש שנבנה. אתם מוזמנים לספר לנו על טיולים אלה שמשלבים בתוכם סינגלים.
 
מאמרי עומק על מסע אופניים בחו"ל קבלו בעבר מקום מכובד בפורום, ודווקא בשנים האחרונות, פורסמו מאמרים מועטים בלבד: חיזרו וספרו לנו על טיולכם בחו"ל.
 
כל זה מלווה בהקלטות ממכשיר ה-GPS החדש.
 
בילוי נעים בפורום טיולי אופניים
אדוארדו

נחל כיסלון- הר כרמילה

מאת: יורם חן  פורסם: 18/02/2003  עדכון אחרון: 23/05/2005  
 
נחל כסלון- הר כרמילה
נתוני הטיול
אזור: ירושלים והסביבה מיקום: שמשון-גבעת יערים
מרחק: 30 ק"מ זמן: 4 שעות, מעגלי
רמה טכנית: קל קושי פיזי: בינוני


תיאור המסלול: מחנים את הרכב בצומת שמשון, בתחנת הדלק. רכיבת כביש (בזהירות) צפונה בכביש 38 עד הפניה ימינה לנחל כסלון- יער הקדושים בשביל מסומן אדום. במגמת טיפוס לאורך הנחל עד התפצלות. פונים ימינה בכחול ומתחילים טיפוס קשה. מגיעים לכביש ומעט לפניו ממשיכים על קו גובה שמאלה .חולפים מדרום לגבעת יערים עד לכביש צובא- הר טייסים. על הכביש כ- 1 ק"מ לפני צובא פונים שמאלה בשביל ישראל ויורדים חזק לכיוון עין לימון סמוך לכפר עין רפא. מבקרים בעין לימון, מעיין מקסים הממוקם משמאל לקצה הירידה , מעט מעל צומת השבילים.
ממשיכים מערבה על הסימון האדום, בנחל כיסלון במגמת ירידה כ- 2 ק"מ עד צומת ימינה בסמון ירוק מטפסים חזק לכיוון שואבה. מעט לפני שואבה פונים שמאלה בסמון שחור- ציר הר כרמילה, תחילה במגמת עליה ואח"כ בירידה מדהימה עד כביש 38 .בהמשך 3 ק"מ במקביל לכביש בשביל החוצה ערוצים (עולה/יורד) עד לצומת שמשון.


  תגובה אחת
°
איפה ראית 30 קילומטר?ל_ת  
מתגלגלו | 19/11/2007 01:41:36

הודעות אחרונות

11:51 | 22.09.17 אורחים בפורום
15:04 | 15.09.17 אורחים בפורום
12:57 | 14.09.17 o אורן o
15:08 | 20.07.17 אוגיטוס
15:15 | 30.04.17 רציתי ורוד
10:24 | 27.04.17 הסיטרא אחרא
09:08 | 11.01.17 avinoamdor1
15:21 | 01.01.17 avinoamdor1
08:34 | 01.01.17 avinoamdor1
10:43 | 23.12.16 shaykopel80

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ