לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופיס (מיקרוסופט)

‏פורום "אופיס", ב'תפוז', הוא חלק מקהילת ה"משתמשים הכבדים" במחשב.

מאחר וכולנו מעוניינים להפיק את המרב מחבילת ה"אופיס" של "מיקרוסופט" - מן הסתם תמצאו אצלנו "טיפים" ו"פטנטים", שונים, לייעול ושכלול השימוש בתוכנות "אופיס" למיניהן.
חשוב לזכור שחברי הקהילה עושים מלאכתם בהתנדבות(!) - מתוך רצון לעזור לזולת – ואינם חייבים דבר לאף אחד מהמבקרים כאן.

הח"מ חרט על דגלו לשמור, בקנאות, על רמתו המקצועית של פורום זה - שנחשב בעיני מומחי 'אופיס', באשר הם, לפורום המוביל בתחומו - גם אם יימצא צורך להילחם על כך.
במקביל להצגת פתרונות הוצבה מטרה נוספת והיא - להדריך וללמד דרכי שימוש בתוכנות החבילה ולא להסתפק רק בהצגת פתרונות במובן של "ללעוס וגם לבלוע".
לא אחת תפגשו גולשים זועמים על שהח"מ מפנה חלק ממרצו להדרכה, במקום להציג להם את הפתרון וחסל. יעידו כל אותם עשרות ומאות שחזרו להודות על שניתנה להם ההזדמנות להתאמץ ולהגיע לפתרון בכוחות עצמם. הניסיון מוכיח שגולש המוצא לבדו את הפתרון [גם אם בלווי הדר
כה והכוונה] מרגיש, ברוב המקרים, הרבה "יותר טוב עם עצמו".
פה ושם תיתקלו גם במצבים שההערות/הארות לא ממש מוצאות חן בעיני מי שהן מכוונות אליו.

מטרתנו העיקרית:
  לסייע לגולשים שנתקלו בבעיות תפעול/הבנת/הכרת תוכנות ה"אופיס" לשמש במה ל'ידענים' המוכנים לסייע לגולשים. 
הנכם מתבקשים להקליק על המילה 'המשך...' - במסגרת העליונה של דף הפורום -  כדי לעיין, להפנים ולפעול עפ"י המוסבר במאמר בקישור:  
לפני הצבת ‏שאלה/תגובה הקליקו כאן ועיינו בהנחיות המנהלתיות.  - זאת, ע"מ שההתנהלות, בפורום, תהיה חלקה וקלה וכך נוכל כולנו להפיק את המרב הן מהשאלות והן מהתגובות. 
*** תודה מיוחדת לחברי צוות הפורום, [ה'מואדמים'] על התמדתם ותרומתם.

מיכאל אבידן
,
2009-2016 (Microsoft® Most Valuable Professional (MVP

 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופיס (מיקרוסופט)

‏פורום "אופיס", ב'תפוז', הוא חלק מקהילת ה"משתמשים הכבדים" במחשב.

מאחר וכולנו מעוניינים להפיק את המרב מחבילת ה"אופיס" של "מיקרוסופט" - מן הסתם תמצאו אצלנו "טיפים" ו"פטנטים", שונים, לייעול ושכלול השימוש בתוכנות "אופיס" למיניהן.
חשוב לזכור שחברי הקהילה עושים מלאכתם בהתנדבות(!) - מתוך רצון לעזור לזולת – ואינם חייבים דבר לאף אחד מהמבקרים כאן.

הח"מ חרט על דגלו לשמור, בקנאות, על רמתו המקצועית של פורום זה - שנחשב בעיני מומחי 'אופיס', באשר הם, לפורום המוביל בתחומו - גם אם יימצא צורך להילחם על כך.
במקביל להצגת פתרונות הוצבה מטרה נוספת והיא - להדריך וללמד דרכי שימוש בתוכנות החבילה ולא להסתפק רק בהצגת פתרונות במובן של "ללעוס וגם לבלוע".
לא אחת תפגשו גולשים זועמים על שהח"מ מפנה חלק ממרצו להדרכה, במקום להציג להם את הפתרון וחסל. יעידו כל אותם עשרות ומאות שחזרו להודות על שניתנה להם ההזדמנות להתאמץ ולהגיע לפתרון בכוחות עצמם. הניסיון מוכיח שגולש המוצא לבדו את הפתרון [גם אם בלווי הדר
כה והכוונה] מרגיש, ברוב המקרים, הרבה "יותר טוב עם עצמו".
פה ושם תיתקלו גם במצבים שההערות/הארות לא ממש מוצאות חן בעיני מי שהן מכוונות אליו.

מטרתנו העיקרית:
  לסייע לגולשים שנתקלו בבעיות תפעול/הבנת/הכרת תוכנות ה"אופיס" לשמש במה ל'ידענים' המוכנים לסייע לגולשים. 
הנכם מתבקשים להקליק על המילה 'המשך...' - במסגרת העליונה של דף הפורום -  כדי לעיין, להפנים ולפעול עפ"י המוסבר במאמר בקישור:  
לפני הצבת ‏שאלה/תגובה הקליקו כאן ועיינו בהנחיות המנהלתיות.  - זאת, ע"מ שההתנהלות, בפורום, תהיה חלקה וקלה וכך נוכל כולנו להפיק את המרב הן מהשאלות והן מהתגובות. 
*** תודה מיוחדת לחברי צוות הפורום, [ה'מואדמים'] על התמדתם ותרומתם.

מיכאל אבידן
,
2009-2016 (Microsoft® Most Valuable Professional (MVP

 

המחשב קופא, או נתקע לכמה דקות, כשנוצר חיבור לאינטרנט.

מאת: מיכאל אבידן  פורסם: 03/10/2007  עדכון אחרון: 03/10/2007  
 
הקיפאון מתבטא בחוסר תגובה לפעולות מקלדת ועכבר, אך הוא "שומר" אותן, וכשהמחשב מפשיר אחרי כמה דקות הוא מריץ את כולן בבת אחת.
זה לא קשור לתוכנה כלשהי - התופעה קורית גם כשמפעילים את החיבור לרשת בצורה ישירה, לא ע"י האינטרנט אקספלורר.
לא מדובר בעומס מאחר ואחוזי השימוש ב- CPU - נשארים נמוכים.
אם לדייק - גם מנהל המשימות "קופא" עם כל המחשב, וכשהוא משתחרר אח"כ הוא" משלים" את מה שהחסיר, 
ואז רואים שהגרף של השימוש במעבד נשאר נמוך כל הזמן
.
למעשה, עיקר הקפיאה היא בשורת המשימות (שהופכת לא נגישה, ו"קופאת"), ופתיחת תוכנות כלשהן.
שולחן העבודה כן מתפקד (העכבר זז ולחיצה כפולה עובדת) אלא שאם אני מנסה לפתוח יישום בלחיצה כפולה, הוא עולה רק אחרי זמן רב.
לאחר מספר דקות הכל "משתחרר" ועובד כרגיל.
הסרת 'כרטיס הרשת' ו'כרטיס הקול' דרך מנהל ההתקנים ואיפשור התקנתם מחדש ע"י המחשב, לאחר איתחול, 
המחשב עדיין נכנס להקפאה עמוקה כשהוא מתחבר לרשת
.

התקנת כל העדכונים המתאימים שנמצאו באתר  WINDOWS UPDATE ועדכוני דרייברים, לא פתרו את הבעיה.

פיתרון (שנבדק ועובד):

יש להיכנס ל'חיבורי רשת' > קליק, ימני, על:  Local Area Connection> 'מאפיינים'ולהסיר את ההתקנה של

"
TCP/IP version 6 Internet Protocol", (או כפי שהוא מופיע לפעמים כ-: IPv6) ולאתחל את המחשב.

לפרוטוקול הזה אין שימוש בתקשורת לאינטרנט, ומסתבר שהוא מיועד רק לשימוש עתידי(!) ברשתות מחשבים.
בכל אופן, זה מה שגורם ל'תקיעת/קפיאת' המחשב לכ-10 דק' בכל התחברות, וגם לאיטיות בהעלאת אתרים.
אין תגובות

הודעות אחרונות

23:20 | 24.02.20 אלוורדו
09:07 | 24.02.20 of1964
12:52 | 22.02.20 שם שאול
11:17 | 21.02.20 רוני773
10:17 | 20.02.20 simchrif
09:07 | 19.02.20 kremer21
08:45 | 19.02.20 64hana2802
16:21 | 18.02.20 סטודנט נט קום
09:03 | 18.02.20 יאירמשה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ