לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופיס (מיקרוסופט)

‏פורום "אופיס", ב'תפוז', הוא חלק מקהילת ה"משתמשים הכבדים" במחשב.

מאחר וכולנו מעוניינים להפיק את המרב מחבילת ה"אופיס" של "מיקרוסופט" - מן הסתם תמצאו אצלנו "טיפים" ו"פטנטים", שונים, לייעול ושכלול השימוש בתוכנות "אופיס" למיניהן.
חשוב לזכור שחברי הקהילה עושים מלאכתם בהתנדבות(!) - מתוך רצון לעזור לזולת – ואינם חייבים דבר לאף אחד מהמבקרים כאן.

הח"מ חרט על דגלו לשמור, בקנאות, על רמתו המקצועית של פורום זה - שנחשב בעיני מומחי 'אופיס', באשר הם, לפורום המוביל בתחומו - גם אם יימצא צורך להילחם על כך.
במקביל להצגת פתרונות הוצבה מטרה נוספת והיא - להדריך וללמד דרכי שימוש בתוכנות החבילה ולא להסתפק רק בהצגת פתרונות במובן של "ללעוס וגם לבלוע".
לא אחת תפגשו גולשים זועמים על שהח"מ מפנה חלק ממרצו להדרכה, במקום להציג להם את הפתרון וחסל. יעידו כל אותם עשרות ומאות שחזרו להודות על שניתנה להם ההזדמנות להתאמץ ולהגיע לפתרון בכוחות עצמם. הניסיון מוכיח שגולש המוצא לבדו את הפתרון [גם אם בלווי הדר
כה והכוונה] מרגיש, ברוב המקרים, הרבה "יותר טוב עם עצמו".
פה ושם תיתקלו גם במצבים שההערות/הארות לא ממש מוצאות חן בעיני מי שהן מכוונות אליו.

מטרתנו העיקרית:
  לסייע לגולשים שנתקלו בבעיות תפעול/הבנת/הכרת תוכנות ה"אופיס" לשמש במה ל'ידענים' המוכנים לסייע לגולשים. 
הנכם מתבקשים להקליק על המילה 'המשך...' - במסגרת העליונה של דף הפורום -  כדי לעיין, להפנים ולפעול עפ"י המוסבר במאמר בקישור:  
לפני הצבת ‏שאלה/תגובה הקליקו כאן ועיינו בהנחיות המנהלתיות.  - זאת, ע"מ שההתנהלות, בפורום, תהיה חלקה וקלה וכך נוכל כולנו להפיק את המרב הן מהשאלות והן מהתגובות. 
*** תודה מיוחדת לחברי צוות הפורום, [ה'מואדמים'] על התמדתם ותרומתם.

מיכאל אבידן
,
2009-2016 (Microsoft® Most Valuable Professional (MVP

 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופיס (מיקרוסופט)

‏פורום "אופיס", ב'תפוז', הוא חלק מקהילת ה"משתמשים הכבדים" במחשב.

מאחר וכולנו מעוניינים להפיק את המרב מחבילת ה"אופיס" של "מיקרוסופט" - מן הסתם תמצאו אצלנו "טיפים" ו"פטנטים", שונים, לייעול ושכלול השימוש בתוכנות "אופיס" למיניהן.
חשוב לזכור שחברי הקהילה עושים מלאכתם בהתנדבות(!) - מתוך רצון לעזור לזולת – ואינם חייבים דבר לאף אחד מהמבקרים כאן.

הח"מ חרט על דגלו לשמור, בקנאות, על רמתו המקצועית של פורום זה - שנחשב בעיני מומחי 'אופיס', באשר הם, לפורום המוביל בתחומו - גם אם יימצא צורך להילחם על כך.
במקביל להצגת פתרונות הוצבה מטרה נוספת והיא - להדריך וללמד דרכי שימוש בתוכנות החבילה ולא להסתפק רק בהצגת פתרונות במובן של "ללעוס וגם לבלוע".
לא אחת תפגשו גולשים זועמים על שהח"מ מפנה חלק ממרצו להדרכה, במקום להציג להם את הפתרון וחסל. יעידו כל אותם עשרות ומאות שחזרו להודות על שניתנה להם ההזדמנות להתאמץ ולהגיע לפתרון בכוחות עצמם. הניסיון מוכיח שגולש המוצא לבדו את הפתרון [גם אם בלווי הדר
כה והכוונה] מרגיש, ברוב המקרים, הרבה "יותר טוב עם עצמו".
פה ושם תיתקלו גם במצבים שההערות/הארות לא ממש מוצאות חן בעיני מי שהן מכוונות אליו.

מטרתנו העיקרית:
  לסייע לגולשים שנתקלו בבעיות תפעול/הבנת/הכרת תוכנות ה"אופיס" לשמש במה ל'ידענים' המוכנים לסייע לגולשים. 
הנכם מתבקשים להקליק על המילה 'המשך...' - במסגרת העליונה של דף הפורום -  כדי לעיין, להפנים ולפעול עפ"י המוסבר במאמר בקישור:  
לפני הצבת ‏שאלה/תגובה הקליקו כאן ועיינו בהנחיות המנהלתיות.  - זאת, ע"מ שההתנהלות, בפורום, תהיה חלקה וקלה וכך נוכל כולנו להפיק את המרב הן מהשאלות והן מהתגובות. 
*** תודה מיוחדת לחברי צוות הפורום, [ה'מואדמים'] על התמדתם ותרומתם.

מיכאל אבידן
,
2009-2016 (Microsoft® Most Valuable Professional (MVP

 

שגיאה: ``פעולה זו בוטלה עקב מגבלות החלות על מחשב זה. נא פנה למנהל המערכת`` - בעת לחיצה על היפרלינק בתוך הודעת מייל.

מאת: מיכאל אבידן  פורסם: 23/05/2005  עדכון אחרון: 09/10/2011  
 

  This operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator.

הצעה לפיתרון
:

1. בתפריט הדפדפן: 'כלים' > 'אפשרויות אינטרנט...' > בלשונית 'מתקדם' נבצע 'איפוס הגדרות אינטרנט'.

2. באותה לשונית > במקטע 'תוכניות אינטרנט' נוודא שהוגדרה תוכנת הדואר הנכונה.

3. נסמן את 'בדוק אם הדפדפן מוגדר כדפדפן ברירת המחדל' ו'אישור'.

4. נסגור את 'אאטלוק' ואת ה'דפדפן' ונפעיל אותם מחדש.


רק אם הבעיה לא נפתרה נמשיך כלהלן:


נעיין ונפעל כמוצע בקישור הבא בו מוסבר כיצד:

1. לשייך, מחדש, את קבצי ה- HTML שהשתנו לאחר התקנה או הסרה של דפדפן שאינו
 Internet Explorer

2. לרשום פרוטוקול URL מחדש.

http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2009/03/29/260885.aspx


רק אם עד כאן הבעיה לא נפתרה - נמשיך לבצע את שלהלן:

***
מאחר ובצעדים הבאים נעשה שימוש ב"רג´יסטרי" יש לגבות אותו לפני(!) ביצועם כמוסבר
בקישור הזה.

א. נייצא ערך רישום ממחשב אחר הפועל היטב:

* ניגש ל´התחל´ > ´הפעלה´ נקליד REGEDIT ו´אישור´.

* ננווט אל הנתיב :  KEY_Local_Machine\Software\Classes\htmlfile\shell\open\command  ונקליק על Command

* בתפריט נבחר ´קובץ´ > ´יצוא...´ נוודא שמסומן ´ענף נבחר´ ניתן שם לקובץ > נשמור אותו ונעתיקו לדיסקט או CD או Disk-on-Key.

* נצא מ´עורך הרישום´. ‏

ב. ייבוא ערך הרישום אל המחשב הבעייתי:

* נעתיק את הקובץ שגיבינו, במחשב התקין, אל ´שולחן העבודה´.

* נלחץ קליק כפול על הקובץ ונאשר את החלון בו תוצג השאלה ´האם אנחנו בטוחים בביצוע הפעולה´.

רצוי מאד לעיין גם כאן:  http://www.slipstick.com/problems/link_restrict.htm


עוד אפשרות [מתאימה ל"חלונות XP" ול"ויסטה", כאחד] :

נוריד ונחלץ, את קובץ ה-ZIP, מסעיף: HTM/HTML Associations , בקישור שלהלן ונלחץ קליק כפול, על קובץ ה- REG שחולץ.
http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm
אין תגובות

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ