לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום היאבקות WWE

ברוכים הבאים לפורום הרסלינג של ה-WWE בתפוז. זוכרים את הימים של פעם?, שהיינו מרותקים שעות על גביי שעות לשידוריי הרסלינג בארץ שעד לא מזמן נקראו בשם WWF? שהיינו מחקים את הדמויות והמתאבקים ומצוטטים אותם ומתחפשים לדמויותיהם?. אז עכשיו אפשר לחזור ולהזכר בהם, וגם לצפות בשידורים המחודשים. בנוסף תוכלו להנות משפע של מאמרים וכתבות שרק יילכו ויגדלו בנושאי כוכביי עבר,הווה,ועתיד בWWE. וליהנות מגלרייה ענקית (אולי הגדולה בארץ) של כוכבי הרסלינג הפעילים והלא פעילים באירגון. וליהנות ממגוון אתרים רישמיים ולא רישמיים העוסקים בנושא ונמצאים גם הם בקישורי הפורום. תוכלו לשאול שאלות,ולצפות לתשובות טובות ומדויקות מחבריי הפורום הנפלאים שיש אצלנו. רק אנא הקפידו לשרשר תגובותיכם להמנע מלפתוח הודעות שכבר שוחחו עליהם שוב. ולהשתמש באופציית הוספת תגובה על מנת למנוע הצפה של הפורום. הודעות שלא ישורשרו ולא ימצאו במקומם ימחקו . וכמובן,להשתתף בדיונים המרתקים ולהזכר בעבר,הווה,ואלי עתיד טוב יותר לרסלינג. שהייה מהנה וברוכים הבאים . מנהלי הפורום, רם (רם חיים) ושי (שי מילר)
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום היאבקות WWE

ברוכים הבאים לפורום הרסלינג של ה-WWE בתפוז. זוכרים את הימים של פעם?, שהיינו מרותקים שעות על גביי שעות לשידוריי הרסלינג בארץ שעד לא מזמן נקראו בשם WWF? שהיינו מחקים את הדמויות והמתאבקים ומצוטטים אותם ומתחפשים לדמויותיהם?. אז עכשיו אפשר לחזור ולהזכר בהם, וגם לצפות בשידורים המחודשים. בנוסף תוכלו להנות משפע של מאמרים וכתבות שרק יילכו ויגדלו בנושאי כוכביי עבר,הווה,ועתיד בWWE. וליהנות מגלרייה ענקית (אולי הגדולה בארץ) של כוכבי הרסלינג הפעילים והלא פעילים באירגון. וליהנות ממגוון אתרים רישמיים ולא רישמיים העוסקים בנושא ונמצאים גם הם בקישורי הפורום. תוכלו לשאול שאלות,ולצפות לתשובות טובות ומדויקות מחבריי הפורום הנפלאים שיש אצלנו. רק אנא הקפידו לשרשר תגובותיכם להמנע מלפתוח הודעות שכבר שוחחו עליהם שוב. ולהשתמש באופציית הוספת תגובה על מנת למנוע הצפה של הפורום. הודעות שלא ישורשרו ולא ימצאו במקומם ימחקו . וכמובן,להשתתף בדיונים המרתקים ולהזכר בעבר,הווה,ואלי עתיד טוב יותר לרסלינג. שהייה מהנה וברוכים הבאים . מנהלי הפורום, רם (רם חיים) ושי (שי מילר)
 

ראיון שוט עם ג`ייק רוברטס: חלק ג`

מאת: שי  פורסם: 30/07/2007  עדכון אחרון: 30/07/2007  
 
ש: ממי למדת הכי הרבה דברים בשנות ה-80?

אם לא תלמד בכל פעם שתיכנס לזירה, אתה לא צריך להיות בביזנס הזה. אם בשלב מסוים אתה מפסיק ללמוד, קח את בגדי ההיאבקות שלך ושרוף אותם. אתה חייב ללמוד משהו בכל קרב, ולא משנה עם מי אתה נמצא. אתה אמור ללמוד מה כדאי לעשות איתם, ומה לא. היו כ"כ הרבה מתאבקים בסביבתי, כך שיכולתי ללמוד מכולם, גם אם הם לא ידעו לעבוד.

ש: האם היו מקרים שהיית עם איזשהו מתאבק בזירה, והוא פשוט לא הבין את הקטע? אני מתכוון לכך שהבחור לא הבין מה אתה מנסה לעשות.

כן.. |צוחק| בערך 60 אחוז! אני לא רוצה למנות יותר מדי שמות, אבל היו המון מקרים כאלה.

ש: האם עזרת להם?

ניסיתי לעזור להם. עזרתי לחלקם אפילו מבלי שהם היו מודעים לכך. זה הדבר שעשו איתי כשהתחלתי לעבוד. היו לי קרבות שממש לא ידעתי מה עליי לעשות. למזלי הבחור שהיה איתי בזירה ידע מה צריך לעשות, וכיצד לגרום לדברים לקרות. זאת בדיוק ההגדרה של וורקר טוב: כשאתה מסוגל להפוך Chicken Shit ל-Chicken Soup, עשית עבודה טובה.

ש: באיזו טריטוריה למדת הכי הרבה?

מיד סאות', ללא ספק. הייתי בפלורידה עם אדי גרהאם. הוא היה מדהים.

ש: אנא הסבר עבורנו את ההבדל בין סטיפיות לשימוש מוצלח במהלך.

לעיתים מתנהגים בצורה סטיפית כשרוצים לחנך מישהו שביצע עבירה כלשהי, ומחסלים אותו כדי להעמידו במקום. למזלי לא נזקקתי לנהוג כך יותר מדי פעמים. כשעושים את זה, אתה מסכן את הקרב. לא מומלץ לעשות דברים כאלה באולם, משום שאתה מנסה להפיק מוצר שאנשים שילמו עבורו. אני לא מציע לנהוג כך, משום שזה לא בסדר. לעומת זאת, יש המון בחורים שנחשבים לוורקרים מרושלים/לא זהירים, ועליך להגן על עצמך מפניהם. אם מישהו לא מכר עבורי, גם אני לא מכרתי. אם מישהו נותן לי צ'ופ חזק, אתן לו צ'ופ פי 3 יותר חזק, משום שהוא מנסה לגרום לי להיראות חלש. אם מישהו לא רוצה לחטוף מכות, הוא צריך להיות רקדן או משהו בסגנון. מבחינתי המונח "רסלינג" מרמז על מגע כלשהו, אז מה הבעיה? פשוט אל תשבור לו את האף/השיניים, אלא אם כן אתה חייב לעשות זאת.

ש: האם זה נכון שהיה משהו כזה עם ווריור ואנדרה הענק? הכוונה לכך שהוא ניסה ללמד אותו לקח.

ובכן, אנדרה יכול ללמד את מי שבא לו.. לא נראה לי שיש מישהו שמסוגל לעצור אותו. היו כל מיני מקרים כאלה.

ש: האם לדעתך ניתן להיות היי פלייר, אך עדיין לשמור על פסיכולוגיה נכונה?

האם אני מסוגל להיות היי פלייר? לא, משום שנחשים אינם מסוגלים לעוף..זה יגמור לי את הגימיק. זה בהחלט אפשרי, אך אתה חייב להגביל את עצמך למהלך-שניים בקרב. אם מישהו מתעופף בזירה לאורך כל הקרב, אתה יודע שמשהו לא בסדר. הוא למעשה הורס לעצמו את האמינות. אם הוא מבצע רק מהלך-שניים, זה נהדר ויפהפה. לעומת זאת, אם תבצע 30 מהלכים, אין שום השלכות למעשיך. אם תפספס מהלך אחד כזה, אתה עלול למות, אבל הבחור קם באותו רגע? לא יכול להיות שמישהו מזנק מהחבל העליון על יריבו שנמצא מחוץ לזירה, אבל הבחור קם. אני הייתי נותן לקרב עם ספוט כזה להסתיים בספירה כפולה ל-10.

הבחור הזה מוכן להמר עם זינוק מטורף כדי לחסל את יריבו. בעיניי זה אמיתי. אם הוא קופץ ויריבו תופס אותו, אבל הם מיד חוזרים לזירה, מה עשינו כאן? בולשיט. מבחינתי זה יכול להיות סיום נהדר לקרב על התואר (כשההיל אלוף). הוא שומר על התואר, לא מפסיד את הקרב ועדיין מחסל את יריבו. איזה בנזונה רמאי. במקום להשתמש בכיסאות, שולחנות ופטישים עבור הסיום, בואו נסיים את הקרב בכך שנאמר: "הראשון שיצליח להיכנס לזירה, מנצח". הקהל נראה ככה . בשלב הזה המנג'ר מחזיק את רגלו של הפייס כדי שלא יוכל להיכנס, ויש לנו סיום עם היט.
 
ש: אם כבר הזכרת קרבות גימיק, אשמח לשמוע את דעתך בנושא. האם חלות טעויות רבות בקרבות כאלה?

יש די הרבה טעויות, משום שמשתמשים בגימיקים יותר מדי. אנו נמצאים בעידן שבו כמעט בלתי אפשרי להיפסל. אנחנו רואים 3 בחורים שמשתמשים בכל הנשקים האפשריים בו זמנית. הם הורגים את הכל, משום שאין סמכות. אם הסמכות נמצאת במקומה, אפשר לערוך קרב כלוב. מהי הסיבה שבכלל עורכים קרבות בתוך כלוב? כדי לשמור את המתאבקים בפנים, ואת שאר העולם בחוץ.

אם מנצחים את הקרב באמצעות טיפוס על הכלוב ויציאה ממנו, מה בעצם עשינו? הרגנו את הגימיק של הקרב. אני חשבתי לתומי שצריך לנצח את הקרב באמצעות הצמדה/הכנעה, וחייב להיות מנצח בקרב. עכשיו אתם אומרים שצריך לטפס על הכלוב או לצאת דרך הדלת? כל הקטע בקרב הוא שהם מתמודדים אחד על אחד וללא התערבות. לא משנה איך תקראו לקרב, משום שזה נשאר אותו חרא. הרסתם את הגימיק. אין לי בעיה עם קרבות גימיק, כל עוד שהם משרתים את המטרה שלשמה השתמשנו בהם, ומובילים להכרעה שמתאימה לסיטואציה.

ש: מהי מידת החוכמה וההבנה הנוכחית של אוהדי ההיאבקות? כמובן שבהשוואה לשנות ה-80 וה-90.

כיום? הם מבינים די במהרה שהכל חרא.. אין להם מושג לגבי הדברים שבאמת קורים. למרות זאת, הם מבינים שזה בידור. ד"א, האם ידעתם שאגרוף אינו ספורט אמיתי? יש לנו רק 2 ענפי ספורט אמיתיים: קרטינג ושחייה צורנית.. |עד כאן רוברטס די צחק, אבל עכשיו הוא מתחיל לדבר על תיאוריה מוזרה שלפיה הפוטבול נחשב לוורק, אז אחסוך את ה-Crazy talk הזה מכם. תאמינו לי שעשיתי לכם טובה|

ש: האם ענף הרסלינג נאלץ להסתגל לאוהדים החכמים?

אם תיקח את האנשים משנות השבעים ותשאל אותם: "האם הרסלינג אמיתי?", תקבל תשובה זהה למה שנאמר כיום: "לא, זה מזויף". אני נשאל לגבי זה כל הזמן. "אבל מה עם הקטע ההוא?" לא, אני בסה"כ עשיתי את המוטל עליי בצורה נכונה. הצופים רוצים להאמין שזה אמיתי. האם מישהו מעוניין לקנות כרטיסים לצפייה בהיאבקות מזויפת? ברור שלא! הם ייסעו הביתה ויאמרו: "אני יודע שזה לא אמיתי, אבל ראיתם מה הבנזונה ההוא עשה? זה היה מדהים!"

ש: האלק הוגאן נחשב גם כיום לאחד משמות הבולטים בביזנס. רוב האנשים חושבים שהוא לא מתאבק מוצלח במיוחד, אך כיצד היית מגדיר את הפסיכולוגיה שלו?

הוגאן צויד בכל הדברים שצריך כדי להצליח. בסה"כ מדובר במוצר שהופק ע"י וינס מקמהון. הוגאן עבד עם מיטב הוורקרים בעולם. אני חושב שגם כל גמד ממוצע היה נהיה אובר אם היו נותנים לו לנצח את המתאבקים שהתמודדו מול הוגאן. הוא ניצח את כולם, ואנשים קיבלו את זה. אם אגיש לך רק חרא במקום אוכל, בשלב מסוים אתה תאמר: "אממ, אני אוהב לאכול חרא. זה טעים". האם הוא היה וורקר טוב? הוא ידע לבצע כל מיני דברים, אך עשה בעיקר מה שנדרש ממנו. הוגאן הצליח לעמוד במשימה שהוטלה עליו, בהתחשב בכלים שניתנו לו. הוא הוציא את המקסימום מעצמו, בין אם זה מוצא חן בעיניי או לא.

ש: דיברנו קודם על פרומואים, ועל כך שאנשים מתסרטים את הפרומואים שלהם. האם לדעתך זה פוגם בביזנס?

בהחלט. אין בכך ריאליזם, אמונה או רגש. זה פשוט מאוד. יש משהו שהורג אותי: בונים סטוריליין בין 2 גברים שרוצים לרצוח אחד את השני. למרות זאת, הם עומדים בזירה ומחזיקים מיקרופון, אך אף אחד לא עומד ביניהם. לפחות תשימו מישהו שיפריד ביניהם. מה בדיוק מונע מהם לרצוח אחד את השני? זה ממש מסריח! "אני שונא אותך למוות, ועכשיו שאתה עומד כאן כ"כ קרוב אליי, מה הדבר הראשון שבא לי לעשות? לקחת מיקרופון ולדבר שטויות". למה שלא תחטיף לו את המיקרופון לתוך הראש? אני שונא את הקטע שאחד מהמתאבקים מטפס על החבל השני לפני הקרב ומשוויץ בפני הקהל (הערת המתרגם: כמו רנדי אורטון למשל). אם מישהו מנסה את זה בקרב מולי, אני אוריד אותו משם ואחטיף לו מכות. אל תעשו שטויות. אל תהרסו לעצמכם את האמינות.
 
ש: בזמן שהתאבקת, האם העדפת למכור או לבצע קאמבק?

העדפתי למכור, משום שזה הדבר שיוצר את האינטנסיביות בקרב. המכירה עורכת את השולחן לקראת הקאמבק. עורכים את השולחן עם הירקות, בשר, חמאה, יין ותה, ומתחילים לאכול בזמן הקאמבק. הקאמבק נחשב לחלק מהסיום, אבל עריכת השולחן יותר חשובה מהכל. אם לא תערוך את השולחן, לא יהיה לך מה לאכול.

ש: חוזרים לנושא הטריטוריות. מאיזה פרומוטר/מופע למדת על פרומואים? מיד סאות'?

לא, אני חושב שלמדתי קצת מהפרומואים של הואן אריקים. חלק מזה היה במיד סאות', אך הרוב בג'ורג'יה. קיבלתי שם הזדמנות להרחיב את דמותי.

ש: מהו ההבדל בין העבודה בקרב רגיל לעבודה בקרב על התואר?

בקרב על התואר אתה מפגין יותר אינטנסיביות. אתה מראה שאין ברצונך להפסיד את התואר. חובה עליך להראות להם שאתה רוצה את זה. כמו כן, אתה צריך להעניק משמעות לתואר. כיום אין לתארים משמעות. יש 27 תארים, והחגורות מחליפות בעלים יותר ממספר הפעמים שחלקנו מחליפים תחתונים.. חייבים לשמור על ערך התואר. כיום כולם משתמשים בחגורה כמו בפטיש/כסא. אני מתחנן בפניכם: אם יש לכם איזשהו כבוד לתואר, אל תשתמשו בו בדרך הזאת! התואר אמור להיות קדוש, אך זה לא. זה חרא קדוש.

ש: כיצד היית נותן (כיום) בוקינג לפיוד טוב מתחילתו ועד סופו?

אנחנו צריכים 2 מתאבקים וסטוריליין. הסטוריליין אמור להיסחב ע"י המתאבקים, וזאת הבעיה כיום: היעדר סטוריליינים, והיעדר מתאבקים שיהיו מסוגלים לסחוב את הסטוריליין בצורה נכונה. הבחורים משתתפים בקרב מסריח ומבצעים 19,000 מהלכים, אך הם לא מנסים לבנות ביחד לקראת משהו. יש יותר מדי צ'יפים בשבט. כל אחד רוצה להיות צ'יף. כולם רוצים לנהל את המופע. אתם חייבים לעבוד ביחד.

נניח שתיקח את רמברנדט ופיקאסו, ותורה להם לצייר בנפרד על אותו בד, הציור לא ייראה משהו. למה? משום שיש להם רעיונות שונים. לשניהם יש מחשבות שונות. הם חייבים לעבוד ביחד. אנגל/סטוריליין טוב נוצר ע"י 2 אנשים שמסוגלים לעבוד ביחד, ושואפים להגיע לאותו סיום. שניהם רוצים להתייצב באותה נקודה. אם לשניהם יש נקודות מבט נפרדות לגבי הכיוון של הקרב, זה ייראה רע.

ש: היית מעורב בפיוד עם דיק סלייטר ורנדי סבאג'. מהו לדעתך המפתח להצלחת הפיודים הללו?

העבודה המשותפת. תמיד נאלצתי להרגיע את רנדי. אמרתי לו שיפסיק ללעוס פולי קפה. רנדי, תשתה את הקפה.. אל תלעס אותו. רנדי היה מאוד אינטנסיבי, וקודם כל הרגעתי אותו.

ש: איך נראו השיחות ביניכם מאחורי הקלעים?

האמת שלא קרו שם יותר מדי דברים. שנינו הקשבנו אחד לשני ועבדנו ביחד.

ש: מדוע שאר הפיודים שלך פחות הצליחו בהשוואה לעימותים עם סבאג' וסלייטר?

אני חושב ששני הפיודים הללו קיבלו את אור הזרקורים. שאר הפיודים שלי לא היו כאלה, ונועדו בעיקר כדי לבנות את הבחור הזה במטרה להכינו לקראת הוגאן. זה היה התפקיד שלי: ללמד את הבחור ולהכין אותו לקראת הוגאן. לקחתי את דיביאסי/רוד/מי שלא יהיה והכנתי אותם. הונקי טונק מן ואנוכי עשינו משהו מדהים ברסלמניה 3, אבל זה לא קיבל את אור הזרקורים. היה לנו שם דבר שטרם נעשה בעבר, וכמעט שלא נראה מאז: פייס והיל שמחליפים תפקידים באמצעות מהלך אחד. אני הייתי היל והוא פייס, אך התחלפנו בזמן הקרב. הקרב היה מעולה, אך היו מספר קרבות מעליו בקארד.

ש: אם אתה צריך לעשות ג'וב, כיצד תוכל להיראות חזק למרות ההפסד?

אתנהג בהתאם לדמותי. אתה נראה חלש בכל מקרה אם לא תתנהג בהתאם לדמותך. ג'ייק רוברטס עשה המון ג'ובים ב-WWF, ולמעשה הפסיד יותר ממה שניצח. זה היה התפקיד שלי.. לעשות ג'ובים. גרמתי לכם לשכוח מהג'ובים. איך? בכך שגרמתי לכם להאמין בי. ידעתם שאנסה את ה-DDT ושהנחש יקפוץ החוצה מהשק. איך ידעתם את זה? משום שאלו הדברים שאני עושה. ג'ייק רוברטס מוכר את ה-DDT ומוציא את הנחש, זה הגימיק שלו. כל עוד שניסיתי את ה-DDT ואיימתי שאשחרר את הנחש, לא היה להם אכפת אם אנצח או אפסיד. הם היו מרוצים בכל מקרה.

ש: האם זה נכון שהבחורים קיבלו יותר כסף כדי להיות מותקפים ע"י הנחש או לקבל תספורת מביפקייק?

הם קיבלו יותר כסף כדי לקבל תספורת מביפקייק. אם הם קיבלו יותר כסף עבור הנחש, זה קרה משום שאני נתתי להם את זה.

ש: האם היה מישהו שסירב לעבוד עם הנחש?

כן, היו לא מעט כאלה. S.D ג'ונס, קמאלה וכל מיני אנשים כאלה.

ש: האם הקהל מכתיב את הקצב בזמן קרב?

לא. אם תיתן לצופים לשלוט בך, הם יגרמו לך לרקוד כמו בובה על חוט. לפיכך, תכיר בקיומם אך תיקח אותם בנתיב שאתה תבחר. אם אתה נותן לצופים לשלוט, הקרב שלך נגמר. האם זה נשמע הגיוני שסטיבן שפילברג רצה לשחרר סרט, אך השאיר את הסוף פתוח כדי לראות מה הצופים רוצים? לא נראה לי.. זה לא ילך ככה.

ש: מה דעתך על מתאבקים שמתעלמים מהקהל? הם מארגנים סיום לקרב ודבקים בו בכל מחיר.

זה בולשיט מוחלט. אל תתעלם מהקהל, אלא תכיר בקיומו וקח את הצופים בדרך הנכונה. אתה צריך לנווט את הסוס. אם תיתן להם לשלוט בסוס, הם יריצו אותו עד שהוא ימות, ולא ישכחו להתלונן על מותו בטרם עת. אני אתן להם להיות על הבמה, אך אדאג שהם ידעו מי שולט בסוס. אתה צריך לדעת כיצד מכירים בקיומם, אך עדיין שומרים על שליטה מסוימת. לעומת זאת, אם אתה מתעלם מהם לגמרי, אז זה יותר גרוע והופך לחרא שעבר כוריאוגרפיה. זה קורה יותר מדי פעמים כיום.

בזמני היה לנו רק סיום לקרב, וכל השאר היה Catch As Catch Can. זה התבסס על פעולה ותגובה (Act ו-React). הפעולה שלי גורמת לך להגיב. אם אאיים עליך עם אגרוף, אבל לא תעמיד פנים שאתה חושש, זה מסריח. ידענו רק את הסיום, וכל הספוטים הוכרזו בזירה. אתה צריך להגיש להם את המנה שהם רוצים. חובה עליך לבנות את המצב בהתאם וללכת על זה. הבנייה יכול להשתנות ברגע. זה תלוי בקהל, במעשיך ובדברים שהם רוצים/לא רוצים. זה עשוי להשתנות גם אם משהו השתבש. לפני שנים רבות עמדתי עם מישהו בפרונט פייס לוק ומעדתי. הוא נשכב על המזרון והקהל היה בהלם.. שאלתי אותו אם הוא בסדר. הוא אמר: "כן, תצמיד אותי". 1.. 2.. 3 והקרב נגמר. כך המצאנו את הפינישר שלי לאורך השנים: ה-DDT. אני מעדתי והוא נפל.

ש: מה היה הפינישר שלך לפני כן?

Knee lift (ברכייה לראש תוך כדי ריצה).
אין תגובות

הודעות אחרונות

09:20 | 13.12.17 TL PUNK
07:22 | 13.12.17 Diunim
05:19 | 12.12.17 Diunim
21:28 | 08.12.17 אורחים בפורום
07:04 | 06.12.17 Diunim
05:27 | 05.12.17 Diunim
14:05 | 03.12.17 king of the mountain
14:38 | 01.12.17 Diunim
07:39 | 29.11.17 Diunim
05:22 | 28.11.17 Diunim
14:54 | 27.11.17 king of the mountain

חם בפורומים של תפוז

המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ