לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'המלצה מוסך מטרו באזור השרון'
המלצה מוסך מטרו באזור השרון
19/12/2015 | 12:13
75
לצפיה ב-'קניית ציוד בפראג, עידכון. וגם שאלה לא קשורה'
קניית ציוד בפראג, עידכון. וגם שאלה לא קשורה
18/12/2015 | 21:43
17
238
אז כפי שהתייעצתי פה לפני כשבועיים, חזרתי אתמול מפראג
בעקבות מספר הפניות פה, ויום חופשי שהיה לי, החלטתי לגשת למתחם החנויות כפי שהופיע באתר ווילז  בעיקר מכיוון שראיתי שזה מתחם חניות וחשבתי שהסיכוי למצוא את מה שחיפשתי גבוה יותר שם.
ההגעה למקום לא מסובכת במיוחד, אך ללא רכב זה עיניין של כ 40 דקות לכיוון,  ממרכז פראג (רכבת תחתית עם החלפה באמצע ואוטובוס)
המתחם אכן מציע מגוון חנויות למגוון צרכים (שטח, ספורט וקאסטום), אני ספרתי לפחת 5 חנויות בהן ביקרתי, גדולות יותר וגדולות פחות
אפשר למצוא בחנויות כמעט הכל (החל מאופנועים ועד חומרי שימון לשרשרת וכל מה שבאמצע), אך לצערי המחירים לא ממש מצדיקים קניה במקום (אלא אם כן יש מבצע)
חיפשתי בעיקר ציוד חורף (כפפות, מגיני רוח ואולי אף מעיל חורפי), אך כפי שאמרתי המחירם לא מצדיקים קניה במקום.
לדוגמא, כפפות חורף דיינז התחילו במחיר של 4500 קרונות (כ 180 יורו, כ 750 שקלים), כמעט זהה למחירים בארץ.
בסופו של דבר קניתי חולצת הגנה מרוח ומגן רוח לצוואר (שניהם במבצע במחיר כולל של 150 שקלים לשניהם), וגם זה רק בגלל שלא רציתי לחזור בידיים רקות.
 
ולשאלה,
לאחר שבועיים שלא רכבתי על האופנוע, הוא לא מניע (מצבר), מה הדרך הנכונה להניע אותו?
- בדחיפה עם הילון שני (כמו שהיינו מניעים מכוניות פעם)?
- כבלים? מרכב? (אני פוחד שהמצברים לא תואמים)
- דרך אחרת?
 
בירברתי הרבה,
תדה מראש על התשובות
שחר
לצפיה ב-'לא תניע עד שתקבל תשובה ???'
לא תניע עד שתקבל תשובה ???
19/12/2015 | 02:30
7
148
הילוך שני ולדחוף...היום כמו פעם, עד שתקבל תשובה מלומדת...
פראג...אין לי ספק שנהנית.
לצפיה ב-'הוא מסרב להניע'
הוא מסרב להניע
19/12/2015 | 12:47
6
124
עושה קולות של כמעט, אבל לא תופס...
 
אולי מישהו מאזור המרכז (גבעתיים) יש לו בוסטר הנעה (מין מצבר חיצוני שכזה) שיכול לבוא לעזור?
או שאולי חילוץ מומלץ ולא יקר?
 
שוב תודה
שחר
 
לצפיה ב-'אם זה עדיין אקטואלי'
אם זה עדיין אקטואלי
19/12/2015 | 18:52
4
145
אז מחר דבר איתי ואגיע אליך עם בוסטר. לחלופין, אני אמנם לא מכונאי, אבל אאל"ט אתה יכול להניע עם כל רכב אחר. פלוס לפלוס ומינוס למינוס.
לצפיה ב-'אין בעיית תאימות בין רכב לאופנוע?'
אין בעיית תאימות בין רכב לאופנוע?
19/12/2015 | 18:59
3
98
כי אם אין אז אני כנראה יכול להסתדר עם הרכב שלי...
 
אם לא אסתדר עד מחר/מחרתיים אצור קשר בפרטי, תודה
 
לצפיה ב-'כבלים לאוטו'
כבלים לאוטו
19/12/2015 | 19:48
42
לצפיה ב-'אין בעיה להתניע אופנוע עם כבלים מרכב.'
אין בעיה להתניע אופנוע עם כבלים מרכב.
19/12/2015 | 21:22
49
לצפיה ב-'אין בעיה רק תקפיד שהרכב יהיה כבוי .'
אין בעיה רק תקפיד שהרכב יהיה כבוי .
19/12/2015 | 21:35
41
לצפיה ב-'אני אישית מניע בדחיפה בהילוך 4 כי בשני הגלגל מחליק '
אני אישית מניע בדחיפה בהילוך 4 כי בשני הגלגל מחליק
23/12/2015 | 13:27
28
אם אתה יושב על האופנוע ובירידה אז אפשר גם הילוך שלישי או שני אפילו
 
אבל זה גם תלוי בגודל המנוע ויחס הדחיסה שלו
לצפיה ב-'לנסיעה הבאה, ובכלל - ממליץ על המוצר הבא...'
לנסיעה הבאה, ובכלל - ממליץ על המוצר הבא...
19/12/2015 | 21:12
8
136
ממליץ שיהיה באמתחתו של כל רוכב/ת. כולל סט כבלים להנעת האופנוע, טעינת סלולר, ועוד ועוד ועוד...
לצפיה ב-'תודה לכולם, הניע'
תודה לכולם, הניע
19/12/2015 | 22:05
2
91
כבלים מהרכב, אז תודה לכל מי שעזר
כמה הבחנות (אי אפשר בלי)
1 - אכן צריך בוסטר/מטען שיהיה קרוב
2 - שיהיו בריאים מהנדסי קוואסקי, להגיע למצבר צריך לפרק את כיסא הרוכב, ובשביל לפרק את כיסה הרוכב צריך לפרק שני פיירינגים ואת כסא המורכב... בקיצר, שיהיו בריאים
3 - על מנת לטעון את המצבר עשיתי רכיבה של כ 50 ק"מ, מקווה שיספיק, ואפשר לומר שהחולצה והצווארון נגד הרוח שקניתי - עושים את העבודה ושווים כל שקל!!!
 
ושוב תודה לכל מי שעזר
לצפיה ב-'לא בטוח ש 50 ק"מ יספקו טעינה מלאה'
לא בטוח ש 50 ק"מ יספקו טעינה מלאה
22/12/2015 | 08:11
1
39
קרה לי שהשארתי אורות ונאלצתי להניע בדחיפה. אחרי 40 ק"מ הגעתי הביתה והכנסתי את המצבר לטעינה (קוואסקי, שיהיו בריאים...). לקח עוד זמן עד לטעינה מלאה 
לצפיה ב-'עברו כבר 3 ימים, ואני רוכב עכשיו כל יום'
עברו כבר 3 ימים, ואני רוכב עכשיו כל יום
22/12/2015 | 09:49
36
אני מניח שהמצבר כבר בסדר
תודה
לצפיה ב-'ולגרסה זולה יותר של מוצר דומה'
ולגרסה זולה יותר של מוצר דומה
23/12/2015 | 13:24
4
67
 
אני הזמנתי ואתן חוות דעת אחרי שאנסה
לצפיה ב-'לי יש כזה, דגם 30 (פה זה דגם 40)'
לי יש כזה, דגם 30 (פה זה דגם 40)
23/12/2015 | 15:55
1
34
מכשיר מציל חיים.
את האופנוע שלי הוא הניע פעם אחת בלי למצמץ אבל יותר חשוב, זה מצליח להניע את הרכב של אישתי וזה מנוע 4.4ליטר דיזל.
 
קטן ויעיל. לא יוצא לשום מקום בלעדיו.
 
 
לצפיה ב-'והלינק...'
והלינק...
23/12/2015 | 15:57
24
לצפיה ב-'הזמנתי אחד מאיביי עכשיו :)'
הזמנתי אחד מאיביי עכשיו :)
23/12/2015 | 16:15
1
19
לצפיה ב-'יש לי כזה, אך מעולם לא השתמשתי בו, כי אני כל הזמן על האופנוע'
יש לי כזה, אך מעולם לא השתמשתי בו, כי אני כל הזמן על האופנוע
23/12/2015 | 18:04
43
כל הזמן.....כל הזמן.....
מכל חדר בבית אני יכול ראות את האופנוע, אתה מכיר את בתי המלון האלה שבהם כל החדרים צופים לים ?
איך עשיתי את זה ? קניתי אופנוע ובניתי סביבו בית.................עכשיו, כשהתעוררתי, נזכרתי בחלום.
לצפיה ב-'שמונים אחוז'
שמונים אחוז
18/12/2015 | 16:51
31
587
לצפיה ב-'כתבה נכונה וזו תזכורת חשובה לכולנו'
כתבה נכונה וזו תזכורת חשובה לכולנו
18/12/2015 | 18:18
160
אני אישית מוכן גם ל 70%, ליתר בטחון.

אפרופו כרובי, לפני יותר מ-10 שנים בערך אתה היית זה שביקשת ממני להוריד קצב ב-20% עוד בימי הרכיבות במגרשים בפתח תקווה....
הייתי ילד עם ג'ילרה ראנר 180 שבא לרכב עם הגדולים, ובאיזשהו שלב ניגשת אלי ואמרת לי להאט קצת.
היו ימים.
לצפיה ב-'כול הכבוד על ההתמסרות וההשקעה במסר. דא עקא, היוהרה הינה רק '
כול הכבוד על ההתמסרות וההשקעה במסר. דא עקא, היוהרה הינה רק
18/12/2015 | 20:00
152
שליש מן החטא הקדמון.
שליש נוסף הוא האיוולת שבביצוע הימור על הכביש.
בכניסה מהירה מדי לסיבוב, בהשכבה עמוקה מדי, בנחישות להשיג הישג טוב יותר...יו ניים איט.
איוולת מוחלטת. לא דווקא בגלל שההימור הוא בעל סיכוי רע להצלחה, לפעמים הוא לא.
אלא, בגלל שב"ספורט" הזה, חומרת התוצאה כאשר ההימור נכשל, חייבת לעמוד בראש השיקולים והרבה לפני כול דבר אחר.
מהמר שמבצע הימור רק על סמך סיכויי ההצלחה, תוך התעלמות  ממשמעות הכשלון, הוא מהמר טיפש.
בשליש השלישי קשה להאשים את הרוכב. למה? כי השליש השלישי בתרומתו לאסון הקרב ובא, מקורו ברוכב בבון, דביל חסר מוח שיכולתו המנטלית לבחון מצבים בשיקול דעת, מוגבלת עד אפסית. כולנו רואים אותו ואת דומיו בכביש, יום יום. אז...במה בכלל אפשר להאשים אחד כזה?
לצפיה ב-'יוהרה ? אני הולך יותר לכיוון של "דחף להרגיש"...'
יוהרה ? אני הולך יותר לכיוון של "דחף להרגיש"...
19/12/2015 | 01:28
5
118
דחף, לא רצון.
להתעסק כל הזמן בלמתן את הדחף מבלי לשחרר פה ושם ? אני מעריך שבשל כך, סיומה של הרכיבה תהיה מלווה בתחושה סתמית...
לצפיה ב-'תהיה מלווה = יהיה מלווה'
תהיה מלווה = יהיה מלווה
19/12/2015 | 02:20
64
...אם שותים לא מקלידים...נו טוב, אפשר לשחרר פה ושם...
לצפיה ב-'התחושה הטובה היא שרכבת והגעת בחתיכה אחת ליעד.'
התחושה הטובה היא שרכבת והגעת בחתיכה אחת ליעד.
19/12/2015 | 21:42
3
94
איפה כתוב שצריך לרכוב בהטייה על 280קמ״ש כדי להנות?
 
זה רק אני שנהנה סתם ככה לרכוב בלי לקחת סיכונים מיותרים?
אני מוצא המון חדווה ברכיבה עצמה, בכל רכיבה ולאו דווקא בהתגרזנות.
אני דווקא מוצא את אלה השפופים על אופנועי הקיצון ברכיבה איטית בתוך העיר
כאנשים שמרגישים המון חוסר הנאה מהרכיבה.
 
לא נורא, בסוף, איכשהוא, כל אחד מוצא את עצמו על דו״ש גדול וזה 80% אופנוע שבנוי לרכיבה בתוך ה 80% .
 
מש״ל.
 
 
 
 
 
לצפיה ב-'אני רוכב על אופנוע ספורט, יש כאן רוכבים על סופרספורטס.....'
אני רוכב על אופנוע ספורט, יש כאן רוכבים על סופרספורטס.....
20/12/2015 | 18:19
2
101
קטונתי.
אני בטוח שגם הוותיקים והמנוסים מביניהם, לא יסתפקו ב-80% באופן קבוע, אני בטוח שפה ושם מדגדג להם והם הולכים על זה...אתה מכנה את ה"זה", התגרזנות.
האופנוע שלך הוא ADV, נוחות מעל לכל, אתה אמנם יכול ל"התגרזן", אך האופנוע שלך שהוא ללא ספק אופנוע משובח, אינו גורם לך לחוש, שהדבר שחסר לך, פה ושם, הוא "התגרזנות".
שמע, יכול מאוד להיות שאני טועה לגביך ואתה אכן חש לעיתים קרובות דחף ל"התגרזן" אך נמנע מכך, מהחשש פן לא תגיע אל היעד, התנהגות אחראית, ללא ספק.
 
לצפיה ב-'הגזמתי כשאמרתי שב-ADV...הנוחות היא מעל לכל...'
הגזמתי כשאמרתי שב-ADV...הנוחות היא מעל לכל...
20/12/2015 | 18:40
86
סליחה...
לצפיה ב-'לא, לא טעית. נוחות היא מעל הכל.'
לא, לא טעית. נוחות היא מעל הכל.
20/12/2015 | 20:07
74
ההתגרזנות שלי היא התגרזנות לייט ורק במקרים שבהם אני יודע שזה יגמר בטוב ואני משאיר לי הרבה רווח לטעויות מה שלדעתי, משאיר אותי בתוך ה 80% , אולי 85%.
אבל אין כמו להגיע ליעד.
אם זה העבודה בבוקר, אם זה המקום שסימנת על המפה ואם זה בית הקפה השכונתי.
אני מגיע, יורד מהאופנוע ומחייך.
 
להיות אחראי זאת לא מילה גסה ושלרגע לא יובן שאני רוכב לאט או חוקי
אבל יש הבדל גדול בין לרכוב מהר ולא חוקי לבין לקחת סיכונים מיותרים.
 
לצפיה ב-'תודה על השיתוף. לטעמי, את ה 20% שיתפנו ניתן למלא ברכיבי '
תודה על השיתוף. לטעמי, את ה 20% שיתפנו ניתן למלא ברכיבי
19/12/2015 | 18:33
175
מיגון ובטיחות של הרוכב/ת. כפפות טובות, מגיני ברכיים, מעיל עור משובח, קסדה איכותית וכו'. 
 
מעבר לתוספת בטיחות לרוכב, קיים ערך מוסף, נראות. (חלק) מהנהגים מתייחסים אליך בכבוד רב יותר, מאשר אם היית לבוש בגופיה וכפכפים...
לצפיה ב-'רק רציתי להזכיר: אם אתם בעניין של רכיבה ב100%, בואו לשטח!'
רק רציתי להזכיר: אם אתם בעניין של רכיבה ב100%, בואו לשטח!
20/12/2015 | 11:46
2
48
לצפיה ב-''
21/12/2015 | 16:13
14
לצפיה ב-'לגמרי '
לגמרי
24/12/2015 | 06:04
8
לצפיה ב-'מרתק. מה שיותר מרתק'
מרתק. מה שיותר מרתק
21/12/2015 | 10:20
3
112
זה שכשה"הטפות" הללו מגיעות מכיוון של רוכב (או רוכבת, רחמנא ליצלן!) שלא היו שם מעולם, כאלה שלא מעניין אותם לראות "כמה האופנוע סוגר" - התגובות שונות לחלוטין.
כשזה מגיע ממישהו אחר, לא אחד מהחבורה הסגורה של "משחיזי נס הרים" ודומיהם, אחד כזה שמעדיף לפחד ולהגיע ליעד בשלום מתחילת הדרך, כזה שאין לו ברזומה סיפורי גבורה איך בגיל 17 או 22 עם האופנוע הראשון הוא היה צעיר ומטומטם והתרסק ושכב חודשיים בגבס - הכותב זוכה בעיקר לקיתונות של בוז ולקריאות מהיציע בסגנון "שפן".
לצפיה ב-'מתי זה קרה?'
מתי זה קרה?
21/12/2015 | 15:40
2
25
לצפיה ב-'רק בכל דיון שהיה פה על מהירות, למשל.'
רק בכל דיון שהיה פה על מהירות, למשל.
21/12/2015 | 17:49
1
24
לצפיה ב-'ועל אף ולמרות שממש לפני רגע, כופפתי איירון בבאטרום...'
ועל אף ולמרות שממש לפני רגע, כופפתי איירון בבאטרום...
22/12/2015 | 16:02
50
לצפיה ב-'חלק לא מבוטל של הרוכבים שהדלקנו נרות לזכרם...'
חלק לא מבוטל של הרוכבים שהדלקנו נרות לזכרם...
21/12/2015 | 17:51
101
נהרגו בזמן שהיו מעבר לסף ה 80%, כמוגדר בכמאמר. 
 
זו התובנה העיקרית שלי.  באופנוע ניתן למות גם ב 50%, אבל מעבר ל 80% הסיכוי והסיכון עולים משמעותית. האחוזים הם סוביקטיבים ומשתנים בהתאם לרמת הרוכב, תנאי הדרך, מזג האוויר, האופנוע ומצבו בזמן הרכיבה ועוד...
לצפיה ב-'בעולם האידאלי, ה-Chicken strips הם סמל.....'
בעולם האידאלי, ה-Chicken strips הם סמל.....
21/12/2015 | 17:56
13
107
לגבורה.
לצפיה ב-'בעניין הזה אני פחות מסכים...'
בעניין הזה אני פחות מסכים...
21/12/2015 | 19:40
9
103
הטיה חדה של האופנוע, אינה סותרת (בהכרח) רכיבה נכונה. ו vise versa. 
 
יחד עם זאת, התפארות, גרידא על Chicken strips גבוהים, מיותרת...
לצפיה ב-'לא לשם וויכוח...נהרגו רוכבים טובים ומנוסים באשמתם ?'
לא לשם וויכוח...נהרגו רוכבים טובים ומנוסים באשמתם ?
21/12/2015 | 23:16
7
81
ואם כן, אתה יודע מה הן הסיבות ?
אני מדבר על רכיבה בכביש ציבורי.
לצפיה ב-'בבקשה, תנסח את השאלה במילים אחרות, אתה לא מובן.'
בבקשה, תנסח את השאלה במילים אחרות, אתה לא מובן.
21/12/2015 | 23:53
6
29
לצפיה ב-'ה"אופסים" האלה שאתה מדבר עליהם, כשאתה הוא האחראי '
ה"אופסים" האלה שאתה מדבר עליהם, כשאתה הוא האחראי
22/12/2015 | 00:29
5
76
להופעתם. האם קרו מקרים בהם ה"אופסים" אשר הופיעו עקב רכיבה לא אחראית, (של רוכב אחר כמובן)  הסתיימו במוות?
אני מדבר על רוכ מנוסה ומיומן, אשר רכב בכביש הציבורי.
לצפיה ב-'רוב ה״אופסים״ הם באשמת ה״הם״.'
רוב ה״אופסים״ הם באשמת ה״הם״.
22/12/2015 | 09:11
4
62
אני רוכב בצורה מודעת, אני תמיד מנסה לחשוב מה הדבר הכי דבילי שהנהג יכול לעשות ובמקרים מאוד נדירים יש נהגים שמצליחים להפתיע גם אותי.
 
ה״אופסים״ הנוספים הם בעיות בכביש שאתה לא צופה כמו מדרגה או חור, כתם שמן, חול ושאר החומרים שלא עושים טוב לאחיזה.
 
כשאני רוכב בכבישים לא מוכרים ולצערי רוב הכבישים ברכיבות שלי הם כאלה, אני רוכב לפי השלטים ״פלוס קצת״ ומעניק תשוממת לב למערכת הניווט שמספרת לי אם יש תוואי דרך שצריך לשים לב אליו מעבר לטווח הראייה כמו סיבוב חד או צומת.
 
אני לא ״אחראי להופעתם״ אבל אני בהחלט מושפע מהם.
 
אם מתו אנשים כתוצאה ממקרה כזה?
כן.
 
אני באופן אישי חוויתי מקרה כזה.
אני בטוח שיש פה עוד כמה אנשים בפורום שיכולים לספר לך על עוד כמה מקרים שקרו שאתה עדיין רוכב בתוך המעטפת של ה 80%, תראה את מקרה טל שביט כדוגמא ל״אופס״ שנגמר בצורה אחרת לגמרי.
 
זה ענה לך על השאלה?
לצפיה ב-'ה-100% שלי הם פחות מה-80% של רוכב מיומן...'
ה-100% שלי הם פחות מה-80% של רוכב מיומן...
22/12/2015 | 18:16
3
62
כשרוכב מיומן מחליט "להתגרזן", הוא מחליט בן רגע שהוא צבר מספיק ניסיון על המסלול ולכן הוא יכול הרשות לעצמו לעשות זאת וכאן חוסר האחריות בא לידי ביטוי.
האם הפיתוי גרם למותו של רוכב מיומן בכביש ציבורי ?
 
לצפיה ב-'הכניעה לפיתוי.'
הכניעה לפיתוי.
22/12/2015 | 18:44
2
19
לצפיה ב-'אני לא מצליח לרדת לעומק השאלה, '
אני לא מצליח לרדת לעומק השאלה,
22/12/2015 | 20:48
1
64
כשאתה רוכב אתה פועל ומכיב לפי המצב שמסביבך.
אם יש לך מספיק נסיון או לא, זה לא משנה.
אם אתה תרכב בתוך המסגרת של ה 80% שלך, אתה תמזער את הסיכון שלך.
לרוכב אחר 80% מהיכולות שלו הם יותר מ 100% שלך.
ה 100% וה 80% זה לא פר כביש או פר אופנוע אלא פר רוכב, הנסיון שלו, הידע, היכולת והמזל שלו.
 
כל אחד קובע לעצמו את הרף ויצטרך לחיות עם התוצאה של ההחלטה הזאת.
 
פיתוי בכביש ציבורי זה רק חלקיק של סיבה שיכולה לגרום לתאונה.
פיתוי, חוסר יכולת, חוסר תשומת לב רגעית, חוסר מזל.. כל אחד מהדברים האלה עלול לגרום גם לרוכב הטוב ביותר לסיים את הרכיבה במקום אחר לגמרי.
 
מה שכן, אני בטוח שרוכבים שמיומנים רוכבים בצורה אחרת לגמרי מאשר רוכבים מתחילים.
 
רכיבה על מסלול משולה להשתתפות בסרט פורנו.
זה מגניב, זה אחלה, זה נראה ומרגיש סוף הדרך אבל תכל׳ס זאת עבודה מה זה קשה
ואז אתה חוזר הבייתה ונראה אותך מנסה לעשות את זה עם אשתך..
 
מסלול וכביש ציבורי זה בדיוק זה.
 
 
לצפיה ב-'היה בהחלט שווה לשוחח איתך...'
היה בהחלט שווה לשוחח איתך...
23/12/2015 | 11:50
13
לצפיה ב-'Chicken strips לא אומרים כלום...'
Chicken strips לא אומרים כלום...
22/12/2015 | 01:12
69
לרכב מהר לא בהכרח אומר לסגור צמיג...
ובמילותיו של הפטריה... אל תסתכל על הצמיגים שלך, זה רק יגרופ לך לרכב לאט יותר!
לצפיה ב-'לאו דווקא, זה סמל לאי שליטה מספקת על האופנוע.'
לאו דווקא, זה סמל לאי שליטה מספקת על האופנוע.
21/12/2015 | 23:10
2
114
אפשר וצריך לרכוב כשהאופנוע בהטייה.
בעיקר כדי שאם תגיע למצב שתצטרך לרכוב בהטייה תדע איך לעשות את זה ויותר חשוב, תדע עד לאיפה אתה יכול לרדת לפני הכחחחחחח שמסמן לך ״תודה שרכבת איתנו״.
 
כשאני עולה על אופנוע חדש אני מתרגל ומיתרגל לקלאץ׳,
(בחיריק ובצרה get the feel of it ו practice )
מתרגל ומיתרגל למערכת הבלימה ואז רוכב למגרש ובודק את קצוות המעטפת.
סיבוב במקום, הטייה, ווילי, בלימה עד לפני הסטופי..
הכל כשאני לבוש במיטב המיגון ולבד.
 
אותו הדבר כשאני מעמיס את האופנוע לפני מסע.
מעמיס הכל, קופץ החוצה מהחנייה התת קרקעית למגרש חניה שמאחורי הבניין,
עושה קצת שמיניות לקבל את ההרגשה של לנסוע עם עוד 200 קילו על הגלגל האחורי,
בלימה חזקה, האצה עד שהמנתק מתחיל לתקתק.. לא רוצה לגלות את הדברים האלה כשאני עם אישתי מאחורה ורכב יוצא לי מאיזה שדה.
יצא לי לעשות את זה פעם, לא נגמר טוב. פעם אחת מספיק.
 
אני לא חושב שזה מה שיציל אותי מהתאונה הבאה אבל אני מנסה לצמצם סיכונים כמה שיותר.
למרות הכמות המטורפת של קילומטרים שיוצא לי לרכוב בזמן האחרון כמות ה״אופס״ שלי שואפת לפלוס-מינוס 1 לשבוע וזה ממוצע שאני יכול לחיות איתו. תרתי משמע.
 
 
לצפיה ב-' 150 ק"ג ציוד?! '
150 ק"ג ציוד?!
22/12/2015 | 10:52
1
79
(מפרגן לאשה, כן? )
לצפיה ב-'לא שקלתי אבל בהערכה גסה, בערך 150ק״ג'
לא שקלתי אבל בהערכה גסה, בערך 150ק״ג
22/12/2015 | 20:37
91
לצפיה ב-'יש קסדה חדשה עם פתיחה מאחורה נראה נחמד'
יש קסדה חדשה עם פתיחה מאחורה נראה נחמד
17/12/2015 | 18:51
13
290
לא יודע כמה זה טוב אבל נראה מעניין 
לצפיה ב-'עכשיו רק קסדה שנפתחת מלמעלה וסגרנו את כל הכיוונים.'
עכשיו רק קסדה שנפתחת מלמעלה וסגרנו את כל הכיוונים.
18/12/2015 | 11:58
3
138
רק לי זה נראה רעיון מפגר?
 
 
לצפיה ב-'זאת לא קסדה ניפתחת אלא קסדה שלמה'
זאת לא קסדה ניפתחת אלא קסדה שלמה
20/12/2015 | 11:02
1
136
אני לא הבנתי למה להשוות אותה לקסדה ניפתחת?
 
הרעיון דווקא ניראה לי נחמד רק כמובן שצריך לראות כיצד הם יעברו את כל הבדיקות והתקינות.
 
אני רוכב ותמיד רכבתי עם קסדות של שואי סגורות בלבד ואין סיכוי שאני ארכב עם קסדה ניפתחת אי פעם וברור שלא קסדת חצי או 3/4 למרות שאני קאסטומאי.
 
 
לצפיה ב-'גבר.'
גבר.
20/12/2015 | 12:55
17
לצפיה ב-'אני חושב שזה רעיון לא רע בכלל'
אני חושב שזה רעיון לא רע בכלל
21/12/2015 | 22:45
8
81
גם אירודינאמית יותר , גם נוחה יותר לחבישה , במיוחד עם כפפות . יש מצב שאין גם צורך להוריד משקפיים .
 
 
לצפיה ב-'קסדה זה בעצם כדור עם חריר למשקף, '
קסדה זה בעצם כדור עם חריר למשקף,
22/12/2015 | 00:04
7
82
אתה חייב לייצר פתח כדי להכניס את הראש פנימה.
למה לשים את הפתח/ החריץ בצד האחורי של הראש?
יותר מסורבל להכניס את הראש, אי אפשר לפתוח לאוורר קצת באמצע רכיבה והכי גרוע,
כל הבטיחות תלויה במנגנון הנעילה.
ברגע שמנגנון הנעילה כושל הקסדה לא תתפקד כקסדה.
 
באותה מידה אפשר לשים את החריץ בצד הקידמי ולהרוויח גם פתיחה נוחה יותר ביד אחת גם בזמן רכיבה אם רוצים, גם אפשרות להסתובב עם הקסדה במצב הפתוח כשיורדים מהאופנוע ונכנסים נגיד.. לתחנת דלק או לקנות סיגריה.
רק כשהחלק הקידמי נפתח צריך להחזיק את הקסדה על הראש איכשהוא אז תוסיף רצועה וככה גם קיבלת רסדה שגם אם המנגנון נעילה כשל עדיין היא תתפקד כקסדה לכל דבר.
 
אה רגע.. בעצם, את זה כבר יש.
קוראים לזה ״קסדה נפתחת״ ויש כאלה לשואי, אראי, שוברט, נולן....
 
 
 
 
לצפיה ב-'פספסת את הקונספט'
פספסת את הקונספט
22/12/2015 | 09:11
6
70
זה לא וריאציה על קסדה נפתחת, זה וריאציה על קסדה סגורה.
לצפיה ב-'וזה משנה משהו ממה שכתבתי כי?..'
וזה משנה משהו ממה שכתבתי כי?..
22/12/2015 | 09:18
5
20
לצפיה ב-'כי אתה מתמקד ביתרונות של קסדה נפתחת על פני זו'
כי אתה מתמקד ביתרונות של קסדה נפתחת על פני זו
23/12/2015 | 11:30
3
45
במקום להתמקד ביתרונות של זו על פני קסדה סגורה.
 
בפועל לא התייחסת כלל ליתרונות שהתכנון הזה מציע, רק מנית את היתרונות של קסדה נפתחת עליו ובזה פספסת את הפואנטה.
לצפיה ב-'איך אני יכול להתמקד ביתרונות שלה מול קסדה סגורה?'
איך אני יכול להתמקד ביתרונות שלה מול קסדה סגורה?
24/12/2015 | 13:12
2
32
היא לא סגורה. זאת קסדה נפתחת.
 
אם אני אייצר אופנוע עם 4 גלגלים בגודל של מכונית אני אשווה אותו לאופנוע?
כי המקור הוא אופנוע ואני בעצם לקחתי 2 אופנועים אז עדיין אופנוע, כן?
 
זאת קסדה נפתחת.
 
לצפיה ב-'הפונקציונליות שלה היא של קסדה סגורה'
הפונקציונליות שלה היא של קסדה סגורה
24/12/2015 | 17:24
1
29
קסדה נפתחת = קסדה שניתן לרכוב איתה בשני מצבים: מצב קסדה מלאה ומצב 3/4.
 
העובדה שמנגנון הנעילה שלה כולל התפרקות של הקסדה לא הופך אותה ל"נפתחת" מבחינת הפונקציונליות. גם מההיבט המכני של איך היא נפתחת אין ממש דימיון לקסדה נפתחת קלאסית כך שגם את החסרונות בתחום הזה לא ניתן להשליך עליה אוטומטית.
 
בקיצור, כשחושבים עליה כתחליף לקסדה סגורה אפשר לדון בצורה יותר "הוגנת" ביתרונות ובחסרונות שלה, מבלי למשל להתייחס לעובדה שלא ניתן לפתוח אותה ברמזור וכו'.
לצפיה ב-'אחיזת הקסדה בלסת התחתונה היא היתרון,זהו בעצם הרעיון'
אחיזת הקסדה בלסת התחתונה היא היתרון,זהו בעצם הרעיון
24/12/2015 | 18:59
31
הפתיחה מאחור הכרחית ליישום הרעיון, לפתיחה עצמה אין שום יתרון.
שלא לדבר על יתרון בולט נוסף, האווירודינאמיות שלה.
לצפיה ב-'כי בקסדה סגורה אתה לא רוצה לפתוח אותה בצומת'
כי בקסדה סגורה אתה לא רוצה לפתוח אותה בצומת
23/12/2015 | 11:33
14
לצפיה ב-'פרמטרים בקניית אופנוע, יד או ק"מ?'
פרמטרים בקניית אופנוע, יד או ק"מ?
16/12/2015 | 14:39
5
122
רציתי לשאול על מה חשוב יותר להסתכל בקניית אופנוע בראייה עתידית למכירה,
יד או קילומטראג'?
במילים אחרות מה יותר משפיע על מכירה/קניה
תודה!
 
לצפיה ב-'תלוי איזה סוג של אופנוע כי יש הבדלים גדולים'
תלוי איזה סוג של אופנוע כי יש הבדלים גדולים
16/12/2015 | 14:56
4
107
יש אופנועים שלא מחזיקים אותם הרבה
ויש אופנועים שלא נוסעים איתם הרבה
 
גם יש אופנועים שידוע שמי שקונה אותם קורע להם את הצורה ומוכר אחרי זה לבא בתור
 
זה בדיוק כמו שיש הבדל אם אתה קונה יונדאי גטס או מרצדס SLK
לצפיה ב-'נמקד את השאלה לסוזוקי ויסטרום, משנת 2010 והלאה..'
נמקד את השאלה לסוזוקי ויסטרום, משנת 2010 והלאה..
16/12/2015 | 15:02
3
54
לצפיה ב-'ךזה כבר יענו לך בעלים קודמים של האופנוע הנ"ל'
ךזה כבר יענו לך בעלים קודמים של האופנוע הנ"ל
16/12/2015 | 15:11
1
48
לצפיה ב-'לזה'
לזה
16/12/2015 | 15:13
28
לצפיה ב-'נתקלתי בכמה מקרים קיצוניים '
נתקלתי בכמה מקרים קיצוניים
16/12/2015 | 21:28
142
למשל אופנוע חדש לגמרי עם 300 ק"מ למכירה כי התברר למוכר שזה לא ממש מה שהוא חיפש כך שיכול להיות אופנוע חדש יחסית שעבר כמה בעלים.
קילומטרז' הוא מדד יותר ממוקד אבל גם שם זה משתנה בהתאם לרמת התחזוקה. 
 
בכל מקרה, חובה בדיקה אצל מישהו רציני 
 
לצפיה ב-'רמזורים או נהגים שאינם מכוונים? (רמז: הראשונים דווקא בסדר)'
רמזורים או נהגים שאינם מכוונים? (רמז: הראשונים דווקא בסדר)
15/12/2015 | 22:30
128
לצפיה ב-'אני שוב מנסה לאתר את חברי "כנופיית סוס הברזל" הכנופיסוס'
אני שוב מנסה לאתר את חברי "כנופיית סוס הברזל" הכנופיסוס
15/12/2015 | 17:59
13
157
באמת אם מישהו יודע ומכיר מישהו מהם בבקשה שישלח לי מסר בעניין
 
הנה השירשור האגדי של הכנופיסוס כאשר כולם רשמו פה תגובות והכינויים שלהם נימצאים פה בשירשור
 
 
לצפיה ב-'להזכירכם גם הטיול למצדה שהמסורת ממשיכה התחיל מהכנופיסוס'
להזכירכם גם הטיול למצדה שהמסורת ממשיכה התחיל מהכנופיסוס
15/12/2015 | 18:03
2
48
לצפיה ב-'מסוןרת מחזיקה מעמד אם השרשרת לא מפסיקה'
מסוןרת מחזיקה מעמד אם השרשרת לא מפסיקה
16/12/2015 | 08:54
1
115
נכון שנכתבו כל מיני פוסטים אחרי רכיבת ראש השנה . מה לעשות אי אפשר שכולם יהיו מרוצים כל הזמן. גם תקלות קורות.  מקווה שבראש השנה הבא המסורת תמשיך. אין הרבה אירועים בישראל הקשורים לדו גלגלי וחבל שהאירוע הזה יעלם
לצפיה ב-'לא סביר שייעלם, לא בראש השנה הקרוב בכל אופן'
לא סביר שייעלם, לא בראש השנה הקרוב בכל אופן
18/12/2015 | 14:39
81
זה כבר מזמן לא אירוע של פורום 8 בלבד.
אמנם המנהלים פה תמיד היו שותפים מרכזיים בארגון, אבל זה יקרה גם אם אף אחד פה לא ינקוף אצבע.
המועדון, יזראל בייקרס של ליז כהן וקבוצות אחרות ירימו את זה.
מה שיכול לחסל את האירוע, זה כמה שנים ברציפות של התפרעויות סטייל הפעם האחרונה שימאיסו את זה על יותר ויותר רוכבים, או חלילה אסון, שיכול לחסל את זה בבת אחת, ע"ע פסטיבל ערד.
 
לצפיה ב-'פעם כנופיסוס , לנצח כנופיסוס , או משהו דומה ...'
פעם כנופיסוס , לנצח כנופיסוס , או משהו דומה ...
18/12/2015 | 15:31
4
151
את האהבה לאופנועים , ולמה שהיה באותה תקופה אף אחד לא ייקח.
 
אז למה לעזאזל רובנו עכשיו עם פחיות ? :)
 
שבת שלום לחברי הפרדס.
 
לצפיה ב-'לא כולנו..'
לא כולנו..
18/12/2015 | 17:42
1
115
יש כאלה שעדיין על אופנוע.
לצפיה ב-'יש לי 2 אופנועים (אני מקווה שזה לא נחשב ל4 גלגלים )'
יש לי 2 אופנועים (אני מקווה שזה לא נחשב ל4 גלגלים )
20/12/2015 | 11:34
20
לצפיה ב-'הו תראו מי פה תתעלפו'
הו תראו מי פה תתעלפו
18/12/2015 | 20:42
127
למה לקלל?
לצפיה ב-'סוס איפה אתה????'
סוס איפה אתה????
20/12/2015 | 11:27
59
אומנם יש לי פחיות גם אבל יש לי עדיין את האינדיאנה והוספתי לו השנה עוד אופנוע ואני לא מוותר על הרכיבה שלי על דו"ג וכמובן קאסטום או קרוזר!
לצפיה ב-'הנשיא כאן. '
הנשיא כאן.
21/12/2015 | 08:58
4
57
ברכות על ראשכם. 
הנשיא קיבל פקס מהענן שהוא נקרא לדגל.
 
פנייה להנהלה . לשילטון. למושחתים. איך קבינימנט אני משחרר את הניק הישן שלי el presidente? (ולא, לנשיא אין שום פרט כמו מה המייל שהוא השתמש וכו׳) 
לצפיה ב-'עם לדרמן ניסית?'
עם לדרמן ניסית?
21/12/2015 | 15:42
10
לצפיה ב-'את הנשיא אפשר להשיג גם בדוגיגים'
את הנשיא אפשר להשיג גם בדוגיגים
22/12/2015 | 11:13
1
15
לצפיה ב-'ואתה יכול לנסות לבקש מהנהלת הפורום'
ואתה יכול לנסות לבקש מהנהלת הפורום
22/12/2015 | 11:13
38
שישלחו שם בשמך להנהלת תפוז בבקשה לשיחרור.
לצפיה ב-'הנשיא פה זה לא רפובליקת בננות, או שאולי דווקא כן?'
הנשיא פה זה לא רפובליקת בננות, או שאולי דווקא כן?
23/12/2015 | 13:38
31
לצפיה ב-'פורומים חדשים בתפוז'
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
15/12/2015 | 17:44
10
 יש לך פחד במה? נתקל בקשיים לעמוד מול קהל ולהעביר מסר בצורה ברורה?
בוא לדבר על זה עכשיו בפורום פחד במה חרדת קהל

 רוצה לשיר ולא רק באמבטיה? סובל מצרידות ולא מצליח למצוא לזה פתרון?
היכנס עכשיו לפורום פיתוח קול בריאות הקול ותוכל לשאול ולהתייעץ!

 מחפשים מוהל לרגל הולדת הבן? מתלבטים לגבי ההשלכות של ברית המילה?
מוזמנים להיכנס לפורום מוהל ברית מילה ולהתייעץ עם מוהל מוסמך

 סובלת מורידים בולטים ברגליים? מעוניינת למצוא לכך פתרון יעיל ואמין?
בואי לדבר על זה עכשיו בפורום העלמת ורידים

 האזור האינטימי נפגע לאחר הלידה?
היכנסי עכשיו לפורום פלסטיקה וגינאלית וגלי את האפשרויות שעומדות לרשותך
 
לצפיה ב-'למכירה קיט טיפול לפיאגו XEVO 250'
למכירה קיט טיפול לפיאגו XEVO 250
15/12/2015 | 08:17
1
52
הקיט כולל רצועה מקורית , פלג ומשקולות.
במחיר עלות.
לצפיה ב-'בהצלחה במכירה. להבא, הודעות מכירה בימי חמישי בלבד. תודה'
בהצלחה במכירה. להבא, הודעות מכירה בימי חמישי בלבד. תודה
( לעמוד שלי בתפוז )
15/12/2015 | 14:34
21
לצפיה ב-'מישהו מכיר חברת AXO שמוכרת מיגוני גב למעיל?'
מישהו מכיר חברת AXO שמוכרת מיגוני גב למעיל?
14/12/2015 | 22:16
1
65
את המיגון הזה לצורך העניין
 
כתוב שזה level 2 ובתקן אירופי CE
אבל מישהו מכיר את זה?
 
זה יוצא לי 28 יורו כולל משלוח 
לצפיה ב-'חברה מוכרת וותיקה'
חברה מוכרת וותיקה
18/12/2015 | 18:19
12
לצפיה ב-'שרשרת רגילה מול מחוזקת'
שרשרת רגילה מול מחוזקת
14/12/2015 | 14:52
19
193
שלום לכולם,
 
לקראת טיפול החלפת גלג"ש + שרשרת, שהוא גם טיפול ראשון למעשה שאני מבצע כבעלים של האופנוע, הבנתי שיש לא מעט אפשרויות ומותגים שאני לא מכיר או לא ממש מבין מה אני באמת צריך, מה גם שהפערים במחיר מגיעים למאות שקלים.
 
מה המשמעות של "מחוזקת"? ברזל בתרכובת חזקה יותר? חוליות במבנה שונה?
האם האופנוע שלי (CBR600RR שנת 2005) הגיע מהמפעל עם שרשרת רגילה? מחוזקת? יש משמעות שקשורה רק לסגנון הרכיבה או רק לאורך החיים של השרשרת?
 
כמובן, אשמח לקבל המלצות לחלפים הנ"ל (וגם לדיסק אחורי שצריך החלפה), ובעיקר אם מישהו יוכל להאיר את עיני ולהגיד מה אני באמת צריך ומה יעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש בלי שאצטרך למשכן את נשמתי.
 
בינתיים מצאתי 2 סטים שיכולים להתאים, של אותו המותג, אחת מחוזקת והשנייה רגילה (פער של כ-200 ש"ח במחיר), כשהמחירים נראים זולים משמעותית לעומת כל ההצעות האחרות שקיבלתי.
 
 
תודה מראש,
אייל.
לצפיה ב-'אתה מתכוון להתקין אותה לבד?'
אתה מתכוון להתקין אותה לבד?
14/12/2015 | 15:25
9
64
לצפיה ב-'הלוואי והיו לי את הזמן, הכלים והידע לטפל באופנוע בעצמי...'
הלוואי והיו לי את הזמן, הכלים והידע לטפל באופנוע בעצמי...
14/12/2015 | 15:31
8
109
ההתקנה והטיפול יתבצעו במוסך בו אני מטפל
לצפיה ב-'אז אל תדאג'
אז אל תדאג
14/12/2015 | 15:43
7
165
אחרי שיוסיפו לך את מחיר העבודה, המחיר יתיישר פחות או יותר לכמה שהציעו לך במוסך.
לצפיה ב-'אתה רומז ש.....'
אתה רומז ש.....
14/12/2015 | 15:49
6
144
אם אחליט (בהנחה ובמוסך יסכימו כמובן, לא רואה סיבה שלא) להביא את החלפים בעצמי, מחיר העבודה יהיה יקר יותר?
אין תקן שעות לטיפולים שגרתיים מהסוג הזה?
אני מתקשה להאמין שבמוסך מרוויחים גם על חלפים, ולדעתי כל מוסך אמור לבצע כמעט כל טיפול שגרתי לפי תקן שעות עבודה מסויים.
 
או שאני תמים מידי?
לצפיה ב-'קודם כל כן'
קודם כל כן
14/12/2015 | 16:02
2
134
  1. יכולים במוסך להגיד שאם אתה מביא חלקים לבד אז מייקרים את מחיר העבודה כי הם כן מרוויחים על החלקים ממה שידוע לי, ואם למישהו ידוע אחרת אז שיתקן אותי.
  2. לפי הלינקים שהבאת זה שרשרת ודיסקים, אז זה בכלל לא נכנס ל"טיפולים" אלא בלאי של חלקים, ועל דברים כאלה הם אומרים לך מחיר כללי כולל התקנה, ואם תביא להם חלקים מבחוץ, על זה הם פשוט יוסיפו את זמן העבודה, ובקלות תגיע לעלות המוצר במוסך, אולי קצת פחות, אולי אפילו יותר.
לצפיה ב-'אוקיי, עכשיו אפשר התייחסות לשאלה המקורית?'
אוקיי, עכשיו אפשר התייחסות לשאלה המקורית?
14/12/2015 | 16:11
115
ובלי קשר - אברר את התיאוריה שלך במוסך הספציפי שלי ואחזור עם תשובה.
לצפיה ב-'ואל תשכח את נושא האחריות'
ואל תשכח את נושא האחריות
15/12/2015 | 06:24
79
אם תביא את החלפים מהבית, המוסך לא יקח אחריות במידה ויהיה כשל באחד מהחלפים.
לצפיה ב-'יכול להגיד לך בוודאות שמוסכים גוזרים קופון על חלפים.'
יכול להגיד לך בוודאות שמוסכים גוזרים קופון על חלפים.
14/12/2015 | 18:59
2
102
זה לא חייב להיות סכום ענק אבל תהיה בטוח שמחיר השמן במוסך לא יהיה זהה לזה שתקנה בחנות בעצמך.
לצפיה ב-'ובצדק מבחינתם. מוסך זה לא מלכ"ר או NGO'
ובצדק מבחינתם. מוסך זה לא מלכ"ר או NGO
14/12/2015 | 20:10
1
120
אנשים קמים בבוקר, לעבודה קשה, וצריכים להביא אוכל הבייתה... אף מאיתנו לא עובד בחינם...
 
"...
There is no way that I can see
That I can feed my family
(That's sad)
I don't own a money tree
An' I don't own no land
..."
Johnny Cash, Worried Man
 
לצפיה ב-'התופעה שאתה מזכיר פסולה ולא אתית לדעתי'
התופעה שאתה מזכיר פסולה ולא אתית לדעתי
22/12/2015 | 08:43
16
לדעתי לגזור קופון על חלפים זה לא אתי וגובל בעושק. יש לנוסעים מחיר עבודה לשעה שאמור לגלם בתוכו את הרווח שלהם. אם מישהו בוחר לרכוש מהם חלפים בלבד זה משהו אחר כי אז הם בבחינת חנות חלפים וזה בסדר גמור להרוויח מזה.

זה שמשהו הוא נורמה לא עושה אותו בסדר.
לצפיה ב-'מחוזקת זה מילת מרקטינג שלרוב משתמשים בה בישראל'
מחוזקת זה מילת מרקטינג שלרוב משתמשים בה בישראל
14/12/2015 | 19:47
8
179
אם תכנס לאתר DID (בין החברות המובילות בתחום) תראה שהשרשראות לאופנועי כביש מחולקת לפי סמ"ק, אם קניתי משהו שמיועד למנוע גדול יותר אומנם תקבל שרשרת עם TENSILE (עברית?) חזק יותר אבל אורך החיים לא יגדל כי יותר חזק לא קשור לאורך חיים אלה על היכולת של השרשרת להתמודד עם הכח של המנוע ואם אין לך אותו התוספת היא ביזבוז.
 
אורך חיים קשור יותר לגומיות שאוטמות את הגריז בכל חוליה, היום כמעט הכל זה X רינג או צורה מוזרה אחרת וכולם טובותת, בכלל בשנים האחרונות נראה שאין שום חדש בטכנולוגית השרשראות 
לצפיה ב-'זה גם לא ישפיע על שחיקת הגגשי"ם'
זה גם לא ישפיע על שחיקת הגגשי"ם
14/12/2015 | 21:33
7
118
וממילא צריכים להחליף את כל הסט 
לצפיה ב-'ובאותי עניין שאלה'
ובאותי עניין שאלה
16/12/2015 | 08:51
6
81
נניח שהנסיעה שלי מתונה שימנתי כל 500 ק"מ  והשחיקה של השרשרת וגלגל השיניים נמוכה יותר. האם יש מדיד שניתן לבדוק או במוסך מחליפים לפי מס' ה - ק"מ  ללא שיקול נוסף
לצפיה ב-'בספר הרכב יש הוראות איך לבדוק'
בספר הרכב יש הוראות איך לבדוק
16/12/2015 | 09:49
5
93
1. לפי התארכות השרשרת
2. בדיקה ויזואלית שהחוליות לא תפוסות
3. בדיקה ויזואלית לגלגלי השיניים, שיניים חדות או עקומות 
 
 
לצפיה ב-'לפי מיטב זיכרוני יש על הגלג"ש חריץ סימון ובנוסף על המזלג '
לפי מיטב זיכרוני יש על הגלג"ש חריץ סימון ובנוסף על המזלג
16/12/2015 | 10:00
4
76
האחורי באיזור המתיחה יש גם סימון 
 
בנוסף יש בהוראות הייצרן כמובן מידות והוראות כייצד לבדוק
 
לפחות רק לדוקאטי שלי יש שרשרת ולסוזוקי יש גל הנע וזה כל כך כייף לא להתעסק עם שרשרת וגלגשים.
 
אני לעולם לא אצליח למחוק מהזיכרון שלי אייך שעפה לי השרשרת באמצע נסיעה ובמזל לא קרה כלום ומזה למדתי שגם שרשרת שעומדת בכל מידות הייצרן עדיין יש לה תאריך פג תוקף ואם האופנוע עמד כמה שנים עדיין רצוי להחליף את השרשרת.
לצפיה ב-'הנה סירטון בעניין'
הנה סירטון בעניין
16/12/2015 | 11:31
97
לצפיה ב-'בדקתי בספר היצרן'
בדקתי בספר היצרן
16/12/2015 | 15:53
2
74
אין שום אזכור לגבי בדיקה מכנית האם השרשרת בסוף חייה או לא. גם לגבי גלגלי השיניים. הבדיקה היחידה היא החופש שבשרשרת עד  60 מ"מ. וכאשר מותחים את השרשרת  בעזרת הגלגל האחורי, ישנו סימן אדום שאם הגעתי אליו השרשרת סיימה את חייה.
אני מניח שלכל אופנוע שרשרת משלו כלומר לא כל שרשרת מתאימה לכולם אבל מעניין שבאופנים ששם השרשראות הרבה יותר זולות  ישנו מדיד שנותן אינדיקציה די מדוייקת  מה המצב ב% כך שהעתיד בענייני השרשרת לפחות די ידוע.
לצפיה ב-'בדוקאטי שלי מודל 1989 יש סימנים על הגלג"ש '
בדוקאטי שלי מודל 1989 יש סימנים על הגלג"ש
16/12/2015 | 16:00
30
לצפיה ב-'בעולם האופניים קיימים מדידים לבדיקת התארכות השרשרת '
בעולם האופניים קיימים מדידים לבדיקת התארכות השרשרת
16/12/2015 | 19:55
65
סימן מובהק להישחקות. כגון  ה Chain Checker של Park
 
יש משהוא דומה לעולם האופנועים, לא יכול להעיד על איכות הפיתרון/הגישה 
 
 
לצפיה ב-'גריפים למיכל דלק'
גריפים למיכל דלק
13/12/2015 | 15:20
6
165
מחפש משהו בסגנון אבל עם המלצה

http://www.ebay.com/itm/TechSpec-C3-Gripster-Tank-...

לפייזר 600
לצפיה ב-'סטומפ-גריפ '
סטומפ-גריפ
13/12/2015 | 15:40
5
114
לצפיה ב-'קיוויתי שזה יהיה יותר לכיוון ה150 ש"ח'
קיוויתי שזה יהיה יותר לכיוון ה150 ש"ח
13/12/2015 | 16:32
4
89
אבל לא נורא, הבעיה שאין שם התאמה לפייזר 600, לא יודע איזה גודל לקנות
ואם יש מותג זול יותר + משלוח אשמח לקבל המלצה
לצפיה ב-'אני ממליץ על מה שניסיתי...'
אני ממליץ על מה שניסיתי...
13/12/2015 | 16:41
97
הגריפים של סטומפ, איכותיים, עם שחיקה מועטה לאורך הזמן, ודבק מעולה אשר מונע היפרדות מהמיכל. לגבי התאמה, אני ממליץ לשקול משטח אוניברסלי אשר מחירו 55$ + משלוח . בנושא התקציב - החלטה שלך. יש זולים יותר. 
לצפיה ב-'מה שהוא אמר.'
מה שהוא אמר.
13/12/2015 | 18:09
2
131
גם אלה ויש עוד חברה, אבל גם שם זה לא מגיע לסכומים שציינת.
 
לצפיה ב-'ממליץ על החברה הנ"ל'
ממליץ על החברה הנ"ל
13/12/2015 | 18:58
1
84
הדבקה קלה (ניתן להדביק מספר פעמים), עיבוי קטן מאוד של המיכל, ואחיזה מעולה גם בגשם עם חלפס.
 
אני אוסיף שהם גם ידידותיים לחלפס בגלל סוג החומר, וזה בניגוד ל-STOMPGRIP שיכול לקרוע חלפס.
לצפיה ב-'תודה לכולם'
תודה לכולם
14/12/2015 | 10:24
19
לצפיה ב-'קיט לקסדה חכמה'
קיט לקסדה חכמה
13/12/2015 | 14:39
1
238
אם אני לא טועה, מישהו פה פעם התרעם על זה שאין חברה שלוקחת על עצמה לייצר קיט שמייצר קסדה חכמה שכוללת בתוכה כמה רכיבים שכוללים בין האתר יכולת תקשורת, מצלמה וכו'
אז הנה:
https://www.indiegogo.com/projects/fusar-mohawk-ma...
לצפיה ב-'מגניב!'
מגניב!
13/12/2015 | 15:10
42
לצפיה ב-'ברשותכם המלצה על זרוע מראה מוארכת '
ברשותכם המלצה על זרוע מראה מוארכת
13/12/2015 | 14:25
13
208
עלות נמוכה יחסית (10 פאונד), התקנה קלה מאוד, ושיפור ניכר של הראות המתקבלת, כמו גם כיוון קל יותר של המראות. מומלץ
לצפיה ב-'ותמונה '
ותמונה
13/12/2015 | 14:40
12
243
לצפיה ב-'מכוער...'
מכוער...
14/12/2015 | 08:39
9
39
לצפיה ב-'תגובתך מזכירה לי סיפור מימים רחוקים...'
תגובתך מזכירה לי סיפור מימים רחוקים...
14/12/2015 | 10:24
8
190
באולימפיאדת מונטריאול 1976, שחייניות מזרח-גרמניה שלטו בבריכה, כמעט באופן מוחלט. במסיבת עיתונאים נשאל מאמן הנבחרת "מדוע יש לשחייניות קול עבה כל כך?". "אין לי מושג" ענה המאמן "כך או אחרת, הן באו לשחות, לא לשיר"...
 
זה בסך הכול, מוט מאריך למראה. אביזר שמקל על השימוש במראות, כשהוא מאפשר הסטה מינימלית של הראש. ב 10 פאונד הוא לא צריך להיות גם יפה...מספיק שיהיה איכותי ואפקטיבי 
לצפיה ב-'זה בא ביחד עם הביצים. לא?'
זה בא ביחד עם הביצים. לא?
14/12/2015 | 12:05
1
56
לצפיה ב-''
14/12/2015 | 15:07
13
לצפיה ב-'אתה צודק למי שחושב שאופנוע הוא אמצעי תחבורה.'
אתה צודק למי שחושב שאופנוע הוא אמצעי תחבורה.
14/12/2015 | 14:13
5
135
לכמה אחרים, כמוני, אופנוע שיפה כמו רוב עו"ד צמרת, פסול מראש. ב"אופנוענית" לעם, זה כמו להדביק לדוקאטי זוג ארגזי אלומיניום.
לצפיה ב-'מגיע עם האופנוע לעבודה - אז אני מניח שזה כלי תחבורה עבורי'
מגיע עם האופנוע לעבודה - אז אני מניח שזה כלי תחבורה עבורי
14/12/2015 | 15:52
4
125
ויש  ערכים מוספים כמובן. 
 
בכל שדרוג של האופנוע או ציוד של הרוכב, הקריטריון הראשי עבורי - האם השדרוג משפר את בטיחות הרכיבה? אם התשובה כן - אזי חשיבות המרכיבים האסטתים - משנית. 
 
למיטב ידיעתי ארגז, לא משפר את הבטיחות, ולכן - אין ארגז. 
לצפיה ב-'ארגז צד בריא...יכול לחסוך עלויות שיפוץ פיירינג...'
ארגז צד בריא...יכול לחסוך עלויות שיפוץ פיירינג...
14/12/2015 | 16:46
1
41
לצפיה ב-'ייתכן. אבל לכך יש השפעה על כיס הרוכב, לא על בטיחותו '
ייתכן. אבל לכך יש השפעה על כיס הרוכב, לא על בטיחותו
14/12/2015 | 16:50
27
לצפיה ב-'תספר את זה לאישתי, '
תספר את זה לאישתי,
14/12/2015 | 20:50
1
97
זאת עם הרגליים הדקיקות, ארוכות ארוכות ומחוטבות.
כשנפל האופנוע על הצד והרגליים שלה אפילו לא נשרטו כי האופנוע נשען מקדימה על
המגן צילינדר ומאחורה על הארגז אלומיניום..
 
אז גם ארגז אלומיניום זה בטיחותי ובנוסף נותן לך את האופציה לא להסתובב כל היום עם מעיל רכיבה, מכנסי רכיבה, מגפי רכיבה וקסדה שזה אולילא קשור לבטיחות אבל בהחלט קשור לנוחות.
 
 
אגב, מה זה השרשרת לאופנוע הזה? זה משהו חדש? למה אני לא קיבלתי כזה?
(גיZמו משחק אותה בכאילו..)
 
 
 
 
לצפיה ב-'מסיר את הקסדה בפני נשות הרוכבים'
מסיר את הקסדה בפני נשות הרוכבים
14/12/2015 | 21:14
28
לצפיה ב-'על המראות של ה - CB1000R (נכון?)'
על המראות של ה - CB1000R (נכון?)
14/12/2015 | 11:29
1
127
כבר אמר מי שאמר:
 
"אגב כידון, אי אפשר שלא להזכיר את המראות. איך שהן היום, הן מיותרות לגמרי"
 
אבל זו לא סיבה מספיק טובה לשים משקף...
לצפיה ב-'מעל 130 אתה מקבל סיבות מוצקות למשקף...'
מעל 130 אתה מקבל סיבות מוצקות למשקף...
14/12/2015 | 15:06
31
לצפיה ב-'למכירה צמיג Bridgestone חדש'
למכירה צמיג Bridgestone חדש
12/12/2015 | 21:35
93
למכירה
צמיג Bridgestone דגם S30 חדש לגמרי
מידות 160/60/18

דרור
לצפיה ב-'סוף סוף קרוב לרכישת אופנוע סוזוקי ויסטרום ,'
סוף סוף קרוב לרכישת אופנוע סוזוקי ויסטרום ,
12/12/2015 | 19:33
1
147
וברצוני לצמצם בעליות, ולכן חשבתי לרכוש  את מכלול המגינים (גחון,מנוע,ידיים,מגן רוח וכו' ) עבור האופנוע ,איפה כדאי לרכוש במחיר טוב  ? והאם בסופ הדבר כדאי ?
תודה לבעלי הנסיון  וחג אורים שמח .
לצפיה ב-'תתחיל ב איביי '
תתחיל ב איביי
13/12/2015 | 09:01
33
לצפיה ב-'"האמפריה מכה שנית" גל-בק 2.0 '
"האמפריה מכה שנית" גל-בק 2.0
12/12/2015 | 18:48
158
לצפיה ב-'מפגש אופנועים סוף שנת 2015'
מפגש אופנועים סוף שנת 2015
12/12/2015 | 05:28
151
יש כזה השנה?זכור לי לטובה ואם יש אשמח לקבל פרטים.
לצפיה ב-'חנויות לציוד בברלין'
חנויות לציוד בברלין
11/12/2015 | 19:24
63
היי , אני טס שבוע הבא לברלין ורציתי לקנות מעיל עור שיתאים לי גם לחורף וגם לקיץ.
מצאתי דגם שאני רוצה ב fc moto אבל אי אפשר למדוד.
יש איזה חנות מומלצת בברלין שמחזיקה מותגים מוכרים במחירים טובים?
תודה (:

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא איבחון גנטי טרום לידתי
אירוח בנושא איבחון...
ב- 22/5 נארח את פרופ` יובל ירון, מנהל היחידה...
אירוח בנושא איבחון גנטי טרום לידתי
אירוח בנושא איבחון...
ב- 22/5 נארח את פרופ` יובל ירון, מנהל היחידה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?
פורום נכי צה
פורום נכי צה"ל
פורום תעבורה
ביצעתם עבירת תנועה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ