לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום קטנועים
 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום קטנועים

 קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית). קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש. הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל... קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות. 

שרשור מכירות
22/01/2015 | 20:58
1
21
מעיל חורף מעולה SPIDI KAPTIVA במצב חדש לגמרי
22/01/2015 | 21:06
29
טרייד-אין חדש בהרצל תל-אביב
22/01/2015 | 11:19
3
50
היי,
ראיתי שביום שישי נפתח מרכז טרייד אין חדש של מטרו מוטור. כתבו שיהיו מבצעים והנוחות ביום הפתיחה. 
מישהו יודע איזה הנחות מדובר ואיזה כלים?
תבדוק פה
22/01/2015 | 12:09
25
פה, ב"קטנועים" רוכבים לאט ויש זמן למוח לחשוב
מטרו חברה מספיק גדולה
22/01/2015 | 13:55
1
32
הם לא יכולים להרשות לעצמם לשלם לתפוז על פרסומות?
 
 
מעבירים את החסכון להנחות גדולות לרוכשים
22/01/2015 | 13:59
26
מה, לא
 
שרתים חדשים לתפוז
22/01/2015 | 01:42
2
21
אני מניח ששמתם לב שבימים האחרונים יש קצת בעיות עם האתר כמו למשל, הודעות שנקראו לא נשארות כחולות אחרי רענון של הדף.
הבעיות נובעות ממעבר לשרתים חדשים והצוות הטכני של תפוז משתדל לפתור אותן מהר ככל האפשר.
 
אם אתם נתקלים בבעיות שונות, אתם מוזמנים לשרשר לכאן ואני אדווח עליהן בפורום מנהלים, אם יהיה מדובר בתקלות שלא דווחו כבר.
הכחלת הודעות שנקראו
24/01/2015 | 17:00
1
43
אצלי, אחרי מחיקת כל הקוקיז של תפוז ולוג אין מחדש, הסדרה הבעיה וכרגע הודעות שנקראו נשארות עם כותרת כחולה.
 
אפ אתם נתקלים בבעיות נוספות, אנא דווחו.
24/01/2015 | 22:37
20
השחירו שוב...
 
נקווה שכל הבעיות ייפתרו בקרוב.
התלבטות לגבי קניית קטנוע חדש+ מה עושים נגד גנבות?
22/01/2015 | 00:10
1
56
שלום חברים, אני בתהליך של חיפוש לקטנוע חדש. 
 
אני כבר כמעט ארבע שנים עם JOYMAX 250 שנת 2010. סך הכל די מבסוט ממנו. אבל קצת חסר לי ספורטיביות ובא לי להתחדש. 
 
כנראה שאלך על XMAX 250 או שוב JOMAX250 חדשים. 
 
האם יש פה מישהו שרכב תקופה על שני הכלים? האם האקס מקס מצדיק עוד 5000 שקל? אשמח להמלצה על מה כדאי ללכת. 
 
בנסיעת מבחן על האקס מקס הרגשתי שהוא הרבה יותר ספורטיבי ו"כיפי"  לרכיבה. 
 
בלי קשר לאיזה מהכלים החדשים אבחר,
 
אשמח לשמוע מה הטריקים והטיפים הכי טובים נגד גניבות.
 
את הג'וי מקס שלי ניסו לגנוב פעם מחוף הים, למזלי האזעקה עבדה, רצתי אליו בטירוף והגנבים בדיוק ברחו וראיתי שהכנף הצדדית מפורקת.
 
אני מאז עם טראומה ומפני שמדובר עכשיו על כלי בסביבות ה-30+ אלף שקל אני רוצה לעשות את המקסימום נגד גניבות.
 
ביטוח מקיף זה ארגזים של כסף ומוריד את החשק להתקדם לכלי חדש ויקר יותר. 
 
כמה שאלות:
1. האם נראה לכם שווה לעשות ביטוח מקיף לפחות בשנה שנתיים ראשונות?
 
2. האם אתם מכירים מנעול שמאוד קשה לחתוך אותו? שמעתי על הקריפטונייט שמשתמשים בו לאופניים הרבה. ( אומרים שצריך חצי שעה עם דיסק לחתוך אותו, נשמע לי קצת מוגזם. מישהו ממליץ על דגם ספציפי שלו? 
 
3. איך הייתם ממליצים לקשור\למגן כלי חדש ומנצנץ כזה ברחובות תל אביב? ( בלילה אני חונה בחנייה סגורה של בניין )
 
אני חשבתי על אזעקה, מנעול קריפטונייט שישמש כמנעול דיסק, כלומר ינעל את הגלגל + נעילת הכלי לעץ או עמוד כלשהו ( נגד העמסה לטנדרים ) עם מנעול שרשרת( אשמח גם להמלצה למנעול שרשרת אכזרי ).
 
 
אני מעדיף להוציא 1000 שקל על מנעולים פעם אחת מאשר 3000 שקל כל שנה על מקיף...
 
תודה רבה על כל עצה ועזרה!
 
הג'וימקס החדש מצויין
22/01/2015 | 01:02
50
לטעמי, ה-XMAX לא מצדיק את ההפרש, אבל לפעמים בא לגוון וזה גם עניין של טעם אישי.
 
מומלץ תמיד לקשור לעצם נייח עם שרשרת רצינית, לפחות 12 מ"מ, יש גם 14 אבל הן כבדות למדי.
לדעתי כדאי להתרגל לכסות, סיפור של לא יותר מדקה לשים ולהסיר ומרחיק את הכלי מעיני החומדים אותו.
מקיף זו הדרך הכי יעילה לישון טוב, אבל זה סיפור לא זול, עניין של יכולת כלכלית ורצון להוציא את הסכום.
S3 250 - סיכום קצר, 1,112 ק"מ
21/01/2015 | 21:36
9
61
שלומות 
הקטנוע עבר טיפול 1,000 (חינם, לפי הסכם הקניה) לפני מספר ימים, מאז נסעתי עוד טיפה ותדלקתי - חשבתי שזה טווח ראוי לסיכום הרצה קצר.
 
הקילומטראז' טיפס יחסית לאט מהרגיל בעיקר בגלל הסערה שהייתה - התחילה עם כמות עצומה של חול באויר שאיני יכול לנשום (לקחתי אוטו) וכללה טמפרטורות שפשוט נמוכות מידי. אני לא רואה סיבה לענות את עצמי סתם ביומיים מתוך כל ימי השנה בהם מד הטמפ' מראה על 2-4 מעלות בבוקר...
 
לקטנוע עצמו - דבר ראשון, מד המהירות מזייף, מאוד. בסביבות ה-20%, לפי תחושה. כשבספר כתוב לא לעבור את ה-80-90 בהרצה, יש להתייחס לכך ולא להסתכן בזחילה על 50-70 אמיתיים. 
* ההזרקה מדוייקת והקטנוע התניע בכל מצב. אכן ראיתי שהסטרטר דורש כ-2-3 שניות כשקר מאוד - האם זה ההר שעשו מהעכבר בפורומים? זה ממש לא נורא. נורא זה להתניע DR650 ישן עם קיק כשכבל מפחת הקומפרסיה קרוע. פרופורציות... 
* תא המטען מאכזב עקב מבנה הפלסטיק בתחתית המושב שנועד כנראה לגרום לו לשבת כמו שצריך. הפלסטיק תופס מקום ונתקל בעצמים גדולים כמו תיק גב שתנסו להכניס לתא.
* תנוחת הישיבה מעט מוזרה, כמו בקאסטום, אך עדיין נוחה בהרבה מאשר בסילברווינג, בעיקר כי המושב תומך בתחת+ירכיים כראוי ויש מעט מקום לזוז. לאנשים בגובה 1.85+ יהיה צפוף - תנוחה זו תגרום לרגליים לקבל זויות חדות מידי ותרגישו שישבנכם פשוט ממוקם קדימה מידי.
מי שנמוך יותר - אין בעיה.
* צריכת הדלק הממוצעת הינה כ-31.57 ק"מ לליטר. האמת, שזו הצריכה הקבועה פחות או יותר בכל תנאי הנסיעה שלי - התדלוק האחרון (שהיה עם צריכה זו) כלל נסיעה בכביש 6 בתוואי הרגיל שאני עושה. חסכוני מאוד - יותר ממה שתכננתי. יצויין לפרוטוקול שאני נוסע כמו חננה.
* מיגון הרוח טוב. יש מעט רוח שמגיעה לקצה הקסדה - אך ללא מערבולות של ממש. הו, איזה הבדל ממגן הרוח של הויסטרום, לדוגמה, שהצטיין בעיקר בלגרום לי לכאבי ראש עד שהורדתי אותו למינימום.
* התנהגות הכביש מוזרה מאוד. היא לא "גרועה" אלא פשוט נעדרת פידבק. בכניסה להטיה הגלגל הקדמי צולל לפניה ונעלם - ואתה לא יודע מה בדיוק קורה ולאן הקטנוע נוסע. *אפשר* להינות ממנו בכבישים מפותלים, כמו שעשיתי בזמן ההרצה בנסיעות נחמדות באיזור לי-און\בית גוברין, זה רק לא יהיה במהירות של ממש.
 
בגדול, יש לקטנוע פלוסים ומינוסים, לי כרגע בעיקר פלוסים. אני לא מחפש תחליף זול ל-R1 אלא קטנוע חסכוני שעושה את העבודה ושאני יכול לטייל איתו לכל מקום בארץ בנינוחות. את זה הוא עושה בגדול.
 
 
תודה על הסקירה
21/01/2015 | 21:49
16
אהבתי שהתייחסת לקטנוע בהתאם לדרישות שהוא אמור לעמוד בהן ולא חיפשת דברים שהוא לא אמור לספק.
 
תמשיך להנות ולדווח
 
+ הערה ושאלה:
21/01/2015 | 22:27
6
26
הערה לגבי אי תחושת הקדמי - בקטנועים שפגשתי חלוקת המשקל הזוועתית, כמעט ושיחררה את הקדמי ממגע הכביש.
יתכן וזו בעיה משפחתית של כל הסיגמנט. יתקנו אותי בועז והפרארי שבודקים מידי פעם קקנועים.
 
ושאלה אינטימית לעניין מיגון הרוח מה הגובה שלך
(אתה כמובן לא חייב לענות)
 
 
 
אני לא בטוח שדווקא לחלוקת המשקל יש משקל מכריע בחוסר התחושה,
22/01/2015 | 00:08
3
18
או יותר נכון בחוסר בהיזון חוזר מהפרונט.
ההרגשה כאילו הקדמי מנותק מהכביש, היא קודם כל רק הרגשה,
והיא בולטת בעיקר למי שעבר מאופנוע לקטנוע.
 
מעבר לחלוקת המשקל יש השפעה לקוטר הגלגל (עובדה שלרוב ה-"16 יש פידבק לא רע מהפרונט),
ובעיקר לדעתי יש השפעה למבנה השלדה ולפרימיטיביות של המתלים.
 
עוד גורם מכריע הוא המבנה הקטנועי שמחזיק את המנוע-תמסורת-זרוע אחורית-אגזוז-גלגל
מתחת לבולמים האחוריים, ולמעשה כל המשקל הזה לא משוכך בכלל, ומעביר את כל ה'ריבאונד' למזלג הקדמי,
שברוב המקרים מחובר לראש ההיגוי ע"י משולש יחיד, שבינו לבין הכידון מחבר צינור ברזל גמיש.
לא פלא שהרוב המוחלט של הפידבק מהכביש הולך לאיבוד, ולא מגיע אל הכידון ודרכו אל הרוכב.
זה בלט מאוד בדור הקודם של קטנועי ה'מנהלים' הבינוניים, שמושיבים משקל גדול על שלדה גמישה ומתלים רופסים,
והשתפר מאוד בדור החדש של קטנועי הביניים, כמו פורצה, דאונטאון, ג'וימקס, איקסמקס ועוד.
גם לאיכות הצמיגים יש השפעה
22/01/2015 | 00:55
2
13
מזכיר לך את השינוי בג'י דינק אחרי ששמת עליו צמיגים נורמלים.
עם המקוריים לא היה שמץ של מושג מה קורה שם למטה.
יש גיל שכבר אין מושג מה הולך למטה...
22/01/2015 | 07:26
13
מעניין מה יהיה כשאחליף צמיגים
22/01/2015 | 18:54
16
אגב קטן - על הסילבר היו לי פירלי דיאבלו סקוטר שרבים אוהבים, אך הם היו היחידים שממש נמרחו על סימוני כביש (כתבתי על כך בעבר).
הצמיגים המקוריים של ה-S3 לא עושים זאת.
1.82 מ'
22/01/2015 | 00:28
1
12
לגבי הפרונט - אני לא בטוח למה זה קורה. אני מכיר את עניין חלוקת המשקל שלפעמים ממש בלתי הגיונית, רכבתי פעם על סילבר 400 של...מד"א, נראה לי, עם ארגז ענקי מלא בציוד. התחושה - כמו להיות על חד אופן. מפחיד!
ב-S3 זה מעט שונה. הייתי אומר שזה כמו ג'וייסטיק במחשב. אתה נותן פקודה ורואה מה קורה בעיניים, אך לא מקבל התנגדות משתנה מהכידון כמשוב.
 
אז אם כך האיבחון שלי לגבי איכות המשקף
22/01/2015 | 07:24
13
ב-S3 היתה נכונה.
יופי של סקירה! אני גם רוכב עליו וגם מאד מרוצה
27/01/2015 | 08:42
31
כמו שכתבת לגבי סיפור ההנעה- אכן עשו הר מעכבר, אך כנראה שזוהי טיבה של הרשת.
כתבת כמה נקודות ממש טובות ואין ספק שבשורה התחתונה אני מסכים איתך- זה קטנוע שעונה על הצרכים של רוב הרוכבים ובאמת אפשר להיות איתו שקטים
מרמור על טיפול Joymax250
21/01/2015 | 13:40
7
69
היי,
עשיתי טיפול 24000 לגוימקס250 (שנת 2012 הדגם הישן) שלי המוסך מורשה (כרגע לא חשוב שם המוסך).
המוסכניק אמר בהתחלה שזה באיזור ה1400 שח.
הגעתי באמצע היום באתי לקחת משהו ששכחתי בקטנוע ואז אמר לי שצריך להחליף רפידות קדמיות ואחריות, וגם צמיג כדאי מאוד להחליף.
אמר שהכל יחד יצא בערך 2000 שח.
ממורמר יצאתי, כשבאתי לקחת אותו אז הוא לא החליף לי צמיג כי לא אמרתי בפירוש שאני רוצה (בסדר ניחה, ניתן לו...) אבל כשבאתי לשלם הוא אמר לי 2400 שח, כולל מעמ.
מה לעזאזל, האם זה באמת המחיר?!
אם כן, אשב בחושך ממורמר.
אם לא, מה לעזאזל?!
נשמע יקר, אבל השאלה מה ביצעו בפועל
21/01/2015 | 14:02
1
29
מה שאומרים בהתחלה זה המחיר לטיפול סטנדרטי, קטן / גדול בהתאם לקילומטרז', רפידות וצמיגים אינם חלק מהסטנדרט אלא מוחלפים בהתאם לבלאי ולצורך, מה שיכול לייקר את הטיפול, כמו שנראה שקרה אצלך.
יתתכן שבהתאם לקילומטרז', החליפו גם נוזלי בלמים וקירור, מעבר לשמנים שמוחלפים בטיפול רגיל, זה מוסיף עלות חומרים ועבודה, בדוק בחשבונית אם אכן עשו את הדברים האלה.
מע"מ מתווסף בהתאם לחוק, אבל רצוי לברר מראש אם המחיר שאמרו לך כולל כבר את המע"מ או לא.
 
כלקח לעתיד, כדאי לבדוק מראש בכמה מקומות, להשוות מחירים ולסגור את נושא המע"מ, כדי לא להיות מופתע.
כמו כן, לסכם שמודיעים לך אם יש דברים שצריך לעשות בנוסף לסנטדרט, כדי שתוכל להחליט אם לאשר את ביצועם או לא, כשמדובר בדברים שסובלים דיחוי.
 
טיפול כזה צריך להיות 1200-1400 ש"ח
21/01/2015 | 22:28
23
לא כולל רפידות/צמיגים ושוקו.
בשמחה אעלה חשבוניות של טיפולים דומים אצלי.
האם תוכל לצרף צילום של החשבונית?
21/01/2015 | 20:58
2
9
חשבונית
22/01/2015 | 10:42
1
43
מצב חשבונית
אומנם לא מאתמול
22/01/2015 | 12:28
37
אבל אני מצרף חשבונית על טיפול 24K וטיפול 36K.
שים לב לתאריכים.
הפרש הגדול שקפץ לי בעין הוא בעבודה.
כנראה שהפורמט הוא מערכת של מטרו.
 
זה יקר אבל זה המחיר
27/01/2015 | 08:45
31
בחרת עיסוק יקר חביבי
לי עלה יותר
28/01/2015 | 17:10
31
קטנועים
20/01/2015 | 15:52
3
77
שלום לכולם .כמה עולה חלפים לקטנוע hd 200 -2007 ז"א שאני צריך פילטר אוויר +משקולות+והמשולשים שלהן+ואולי גם רצועה -איפה אוכל למצוא זאת במחיר הזול ביותר ...שאלה נוספת האם אפשרי לייבא מוצרים אלו מאיביי למשל ללא כל עלות מס  מרשויות המדינה ...אשמח לתגובה מהירה עד כמה שאפשר ...למי שמבין בנושא...יוםטוב
ביבוא אישי משלמים מע"מ
20/01/2015 | 16:16
1
60
ואם החבילה נעצרת במכס, אז גם מכס.
לעיתים יש מזל והחבילה "עוברת חלק" ומקבלים אותה בדואר ללא כל תשלום, ככל שהחבילה גדולה יותר, הסיכוי שזה יקרה קטן יותר.
 
למיטב ידיעתי, החלקים ל-HD הם כמו של הג'וירייד ואפשר למצוא בצור חלפים בת"א וגם במוטו דיפו.
בקישור המצורף יש חלקים מקוריים שונים לקטנועי סאן יאנג, אתה יכול להתקשר לבדוק אם יש מה שאתה צריך, אם יש חליפי וכולי.
קטנועים
20/01/2015 | 18:04
34
תודה לך עזרת לי
המלצה
20/01/2015 | 18:19
39
יש את האתר הבא: http://scooterseals.com/
לבחור קוראים Cam, והוא נמצא בטאיוואן, ויכול להשיג חלקים לקטנועים שמיוצרים שם.
אתה יכול לשלוח לו מייל ולבקש הצעת מחיר לחלקים שאתה צריך.
חפש בגוגל עליו. תוכל לקרוא בפורומים בחו"ל של סאן יאנג למשל.
 
האם זה נכון שבמהירויות
19/01/2015 | 17:06
1
105
גבוהות (80 + קמ"ש) המג מהירות בקטנועים מזייף בערך 10-15 קמ"ש?
כן, ולא רק במהירויות גבוהות.
19/01/2015 | 18:07
77
בכל הקטנועים יש זיוף מסוים כלפי מעלה במד המהירות,
 
בין 5% ל-20% תלוי בקטנוע
xevo מנעול ייחודי לטבעת קשירה מובנת
19/01/2015 | 03:45
7
110
שלום,
לxevo יש טבעת מובנת שנמצאת בצד הקטנוע למטה באמצע המיועדת לקשירת מנעול (מצורפת תמונה למי שלא מכיר או לא הבין)
לא מצאתי אף מנעול שמתאים לטבעת. ניסיתי מספר סוגים ואף שרשרת או מנעול לא עוברת דרך הטבעת ונתקעת בפלסטיקה המתעקלת מעליו (ניסיתי גם מנעול שרשרת כבל יחסית גמיש וגם הוא לא עובר, ולא בגלל הרוחב אלא בגלל שהוא נתקע בגוף הקטנוע מכיוון שהטבעת לא מספיק בולטת).
האם מישהו משתמש בטבעת המובנת ויכול להמליץ על מנעול ספיציפי שיכול להתאים? ניסיתי כמעט כל סוג אפשרי לא הצלחתי להעביר שם אף אחד
האם עוד מישהו נתקל בבעייה? בדקתי גם בעופר אבניר וגם להם אין מנעול מתאים.
 
לא באמת שימושי
19/01/2015 | 15:15
6
60
כשהיה לי XEVO אף פעם לא השתמשתי בלולאה הזו ולא זכור לי שראיתי אי פעם מישהו שכן השתמש בה.
המנעול היחיד שאולי יעבור שם, הוא מנעול אופניים פשוט, שכמובן לא מהווה יותר מדי הגנה.
אפשר לקשור לגלגלים, בעדיפות לאחורי, או עם שרשרת מספיק ארוכה, להקיף את כל המדרס.
לדעתי זה מיועד למנעול תליה שמתחבר לשרשרת
19/01/2015 | 18:04
5
59
או למנעול רגיל.
ככה אתה קושר לשלדה בלי צורך להקיף אותה.
 
האמת שעד עכשיו לא שמתי לב שזה קיים בכלל...
יכול להיות, לא חשבתי על האופציה הזאת
19/01/2015 | 18:09
25
ניסיתי..
21/01/2015 | 23:33
3
17
גם מנעול תלייה לא נכנס
הזווית שם מאוד בעייתית
חבל שאין אף מנעול מתאים זה דווקא שימושי מאוד
להעביר שרשרת בגלגל האחורי מלכלך את הידיים וצריך להיזהר מהאגזוז שהוא חם..
נכון. בדקתי והגישה אכן בעייתית. אולי מנעול קטן ייכנס שם.
21/01/2015 | 23:50
2
8
מנעול קטן יותר קל לשבור, מן הסתם
22/01/2015 | 00:59
1
9
ועדיין הוא דרגה אחת מעל מנעול דיסק.
22/01/2015 | 09:16
17
הגנב ייאלץ כבר להשתמש בכלים, ולא יוכל פשוט לגרור את הקטנוע או להעמיס אותו על טנדר.
[מכירה] פעם אחת - סילבר ווינג 400 בחצי מחיר
16/01/2015 | 16:50
79
הנה המודעה
 
המחיר הוא חצי מהמחירון :)
 
יימכר לבית חם ואוהב
הדור החדש של משפחת ה-MP3 מגיע לארץ
16/01/2015 | 02:09
6
98
בועז בר בחן את הדגם הבכיר - MP3-500 והתרשם לטובה.
 
 
כשפיאג'ו חשפו לראשונה את התל"ג, היה ספק האם הם המציאו מחדש את הגלגל, או שמדובר בגימיק.
כבר מזמן ברור שזה לא גימיק ושהעסק עובד היטב, גם יצרנים אחרים כמו ימאהה ופיז'ו מייצרים כבר תל"גים, אבל עדיין לא מדובר בשטפון שכובש את השוק.
מעניין למה?
3 דברים שמפריעים לי עוד ממזמן
16/01/2015 | 12:24
1
96
ישירות מדף הנתונים ומשותפים כמעט לכל התלתים שלהם:
 
266 ק"ג.
17.5 ק"מ\ל.
מיכל דלק 12 ליטר.
 
למה התלתים של פיאג'ו מגיעים בתצורת סמי-טריילר פעם אחר פעם?
 
למה בכלל הקטנועים הפכו לשמנמנועים?
16/01/2015 | 12:58
95
קטנועי 250-300 כבר מתקרבים ל-200 ק"ג,
קטנועי 500-650 עוברים את הרבע-טון בלי פרונט כפול גלגלים.
 
בכלל זה מצחיק לפעמים לראות שורה של דו"ג חונים, כשהקטנועים גדולים בכל הממדים מהאופנועים...
 
בתל"ג זה די ברור למה. יש להם זנב של קטנוע רגיל ופרונט מאוד גדול וכבד.
המערכת שם די מורכבת וכוללת כמה זרועות גדולות והרבה צירים ומפרקים, וזה מתבטא במשקל לא קטן.
 
גם הטריסיטי של ימאהה ששוקל בערך 100 ק"ג פחות מה-MP3-500,
עדיין כבד בכ-40 ק"ג מקטנוע 125 עם הספק וביצועים דומים.
High-end
21/01/2015 | 16:59
3
15
נראה כמו יופי של כלי תחבורה - לנהנתן העשיר שחושש מדו"ג אבל גם נמאס לו מהפקקים.
לכל שאר הדו"גים - המחיר, קטגוריית הביטוח וצריכת הדלק הגבוהה הופכים אותו ללא רלוונטי.
מה שכן, יש שם כמה מערכות שאפשר לקוות שיהפכו לסטנדרט במהרה בימינו אמן ויזלגו אט אט גם לקטנועים זולים - ואפילו לטאיוואנים (ירחם השם). למשל: רמקולים המשתמשים בפלסטיקה כתיבת תהודה, ושקע USB מובנה. באמת לא יקר מדי להוסיף את זה לכל קטנוע, וזה שימושי אחושילינג.
לגבי גולת הכותרת - מערכת ה-ASR, אפשר להמשיך לחלום. אפילו ABS טרם נכנס כסטנדרט, למרות נחיצותו - משיקולי מחיר, אני מניח.
 
המאמר עצמו, כרגיל אצל בועז, תענוג.
 
שקע USB קיים בג'וימקס החדש
22/01/2015 | 01:44
9
אני מניח שזה יהפוך לנפוץ במהרה, זה באמת לא דבר יקר והדרישה אליו גבוהה.
שקע 12V או USB
22/01/2015 | 09:39
1
5
קיים בחלק מהקטנועים, ואם לא - אפשר להוסיף.
זה משמעותי אם רוצים להשתמש בוויז/GPS אחר - ועדיף בעיני 12V כי ה-USB לא מספק מספיק מתח. אתה מחבר את הטלפון לשקע, מפעיל WAZE (דרחים ) ורואה את האמפרים בורחים בבהלה מהטלפון...
12V ו-USB - היינו הך לצורך הטענת סלולרי.
25/01/2015 | 23:45
6
אני מניח שהתכוונת "לא מספק מספיק זרם" ולא "לא מספק מספיק מתח". 
12V את בכל מקרה צריכה להמיר ל-5V (מתח USB) כדי להטעין סלולרי, כך שזה לא משנה. למעשה עדיף USB - חוסך שנאי - אלא אם את מתכוונת להשתמש במתח גם לצרכני 12V בנוסף להטענת הסלולרי.
 
מובן שאפשר להוסיף שקע - אבל למה לשלם עוד 200 שח ולבזבז זמן במוסך אם אפשר לקבל אחד מובנה?
יכול להיות מעניין
15/01/2015 | 18:19
5
130
כניסה של מתחרה חדש לשוק? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4614013,00.html
אם המחיר שמצויין בכתבה נכון, הוא תחרותי יחסית לאקסבו ולג'וימקס.
מה שלא הבנתי זה רק מה בדיוק הנפח שלו, בשם יש לו 250 אבל בכתבה מצויין שהמנוע בנפח 300 סמ"ק.
ה-X-MOTION קיים בשני הנפחים
15/01/2015 | 19:27
3
98
יצא לי בעבר, כשיובא על ידי קשר ימי, לרכוב על ה-250 והוא היה מאד דומה בהתנהגות לג'וימקס דור קודם.
אני לא יודע אם עבר שינויים כלשהם מאז (כמו שעבר הג'וימקס במעבר ל-XI), אם לא, הוא יתחרה יותר מול הג'י-דינק והדיאלים S3 מאשר מול הג'וימקס וה-XEVO.
 
המחיר נראה סביר, אבל לא מחיר "כסאח" כדי לחדור לשוק, או משהו בסגנון הטרייד אין במחיר מחירון, שהציעו אלבר בזמנו.
דווקא יש טרייד אין במחיר מחירון
16/01/2015 | 07:21
1
103
יפה
16/01/2015 | 13:02
60
נראה שאלבר הצליחו לשנות כמה דברים בשוק הקטנועים.
בעבר אף אחד לא הצליח באמת לדגדג את מטרו ועופר אבניר, משמח שהדברים קצת משתנים.
לא יודע איך אפשר לקרוא לזה מבחן ארוך טווח
22/01/2015 | 08:55
14
בכל אופן אם אני משווה אותו ל- S3 של דיאלים עדיין לא מקבלים עליו ביטוח לשנה חינם.
או שאני טועה?
קימקו 250 הרבה יותר מעניין
18/01/2015 | 08:13
46
לקימקו מנוע אמין ומוכח , ריצפה שטוחה 
אחזקה מאד זולה 
וגם ניתן להשיג אותו במבצעים ב 20 אלף ש"ח 
 
עיסקה הרבה יותר טובה , הייתי גם בודק את ה הונדה froza 300 אני חושב שיש מבצע עליו שווה לבדוק 
מותר פעם אחת-ארגז למכירה
15/01/2015 | 11:28
4
260

ארגז קאפה ענק!!
53 ליטר, מתאים לשתי קסדות מלאות ונשאר עוד קצת מקום.
850 ש"ח.
 
טל 0545556968
15/01/2015 | 11:29
28
מתאים לקסדה של Darth Vader....
15/01/2015 | 16:23
2
129
 
שמור את הבדיחות לעצמך
15/01/2015 | 20:34
1
54
סליחה. זה לא יקרה שוב
15/01/2015 | 20:43
112
צנון...
רעש מוזר בדיאלים S3 125
13/01/2015 | 18:26
64
שלום,
לאחרונה נתקל ברעש של דפיקות או "טיק טיק" מידי פעם בנסיעה אף לעיתים גם מיד לאחר עצירה מכיוון הגלגל הקדמי.
יש לציין כי הנסיעה חלקה ולא מורגשת בעיה כלשהי גם בבדיקה בעין באזור הגלגל.
מישהו נתקל בתופעה? מה האפשרויות?
 
תודה מראש.
רכישת מצבר ושאלה לגבי טעינה
12/01/2015 | 21:41
7
122
שלום
אני מחפש לרכוש מצבר לקטנוע 125. 
שתי שאלות ברשותכם:
א. היכן כדאי לרכוש (והאם ניתן להזמין מחו"ל)? למה צריך לשים לב מבחינת הנתונים?
ב. הנסיעות על הקטנוע הן קצרות מאוד (2 ק"מ לכל כיוון בתוך העיר), ייתכן שהמצבר פשוט לא מספיק להיטען או שזו הנחה מופרכת?
 
תודה
לעניין הטעינה - לא מספיק. קנה מטען וחבר מידי פעם
13/01/2015 | 09:02
3
46
כמה זה "מספיק"?
13/01/2015 | 10:14
2
60
והאם יש חשיבות למהירות (= סל"ד) - כלומר האם רכיבה של 10 ד' בכביש בינעירוני שונה מ-10 ד' עירוניות, והאם *זה* מספיק לטעינה?
לא יודע
13/01/2015 | 11:07
1
61
התשובה מורכבת ותלויה גם במצב המצבר ומערכת החשמל בכללי (אלטרנטור וצרכנים)
 
בכל מקרה בנתונים שסיפק פותח השרשור - זה נראה קיצוני.
 
 
10x
13/01/2015 | 15:42
19
איזה שטויות אתה לא צריך שום מטען
13/01/2015 | 17:27
40
גם המצבר שלי נפטר בגלל הקור האיום :(
13/01/2015 | 20:25
62
מניע ברגע עם כבלים אבל למחרת מבקש שוב תשומת לב...
רכשתי חדש ב-450 ש"ח
תודה.
15/01/2015 | 22:25
29
בדקתי את הטעינה וכו' במוסך. לטענתם הכל תקין למעט המצבר עצמו (שנפטר בטרם עת ).
רכשתי מצבר חדש. אני מאוד מקווה שאופי הנסיעות לא יכריח אותי לטעון את המצבר אחת לתקופה.
 
למישהו יש ניסיון עם מוטו-דיפו?
12/01/2015 | 13:33
4
110
חיפשתי ברשת מספר פריטים וראיתי אותם במחיר די טוב במוטו-דיפו.
מכיוון שלהבנתי זאת חנות אינטרנטית ואני לא שמעתי עליהם מעולם, יש לי מספר שאלות:
 
המרכזית, האם אתר אמין?
האם אין בעיית זמינות עם המוצרים באתר? זאת אומרת שאם אני מזמין פריט שלא קיים שלא ישלחו לי משהו אחר ואני אהיה חייב להתחיל במשימה של ביטול עסקה (גם קשור לאמינות).
איך איכות המוצרים שמתקבלים?
ואם יש עוד הערות או הארות אשמח.
 
תודה
לא קניתי מהם. יש להם מוניטין מאוד חיובי. חיפאים
12/01/2015 | 15:42
42
חנות מאד ותיקה
12/01/2015 | 16:24
1
111
קיבלה כאן בעבר לא מעט המלצות, אין לי נסיון אישי איתם.
תודה לכם
13/01/2015 | 06:19
23
מזמינה מהם שנים
13/01/2015 | 20:31
84
ניתן להגיע לחנות (בתל אביב או בחיפה) ולאסוף או שניתן להזמין שליח עד הבית (מגיע בדר"כ בשעות הערב המאוחרות) בעלות של 20 ש"ח.
אתה מזין את ההזמנה, בוחר צורת משלוח ומקבל מייל על אישור הזמנה.
לאחר יום-יומיים-שלושה (תלוי אם חסר משהו במלאי) אתה תקבל אימייל שהמשלוח מוכן ושהמשלוח בדרך אליך.
במידה ולא קיים מוצר מסויים ולא ניתן לספק אותו, יצרו איתך קשר טלפוני ויידעו אותך. אתה תבחר אם לקחת משהו אחר או להוריד את המוצר מההזמנה.
 
התשלום עם קבלת המשלוח במזומן או באשראי (למזומן יש הנחת 4%).
פעם אחת מותר-למכירה אקסבו 250
11/01/2015 | 21:12
97
למכירה:
אקסבו 250, 2013, 35,000 ק"מ בצבע שחור.
טסט לשנה (עד 12/2015).
קטנוע שמור ומטופל. ללא פגיעות ותאונות (למעט שפשוף קל מתחת למדרס ימין, עקב החלקה עצמית).
חונה באופן קבוע בחניה תת-קרקעית.
כולל שרשרת ומנעול.
מחיר- 16,500.
מיקום-אשדוד.
נמכר עקב מעבר לכלי רכב.
לפרטים- 054-5569354, עידו הרמן.
 
איפה כדאי לקנות מצבר ל VS125 ?! ואיך מפרקים ?
11/01/2015 | 15:29
4
98
הקטנוע שלי  VS125 לא מניע. בבוקר הנעתי אותו עם כבלים מהשכן.  אחרי הנסיעה הוא לא הניע שוב. 
מסקנה: המצבר גמור.
אין לי כסף להזמין גרר ולשלם על עבודה במוסך...אז אני רוצה לקנות מצבר ולהחליף בעצמי (יחד עם השכן).
תמליצו לי בבקשה איפה לקנות מצבר (במחיר סביר) - תודה !!!
ועוד שאלה קטנה - האם אני צריך לפרק את המושב כדי להגיע למצבר ? כי מהקופסא החיצונית שלו אין גישה לברגים בגלל הפלסטיקים... 
מישהו/י יכול/ה לומר משהו בענין ?
14/01/2015 | 04:24
3
54
.
תרשום איפה בארץ. אולי תהיה המלצה
14/01/2015 | 08:25
2
68
דיברו פה על "מוטו דיפו" למשל.
אני מתל אביב
14/01/2015 | 12:32
1
33
תנסה פה
14/01/2015 | 12:45
78
יש להם גם מצברי יואסה (מעולים), אך הם יקרים יותר מהוולטה - לשיקולך.
מתי אפשר לפרסם מוצר למכירה?
10/01/2015 | 13:26
2
55
מותר פעם אחת...
10/01/2015 | 14:23
1
72
אין שרשור מכירות קבוע.
למכירה מגן רוח לסילברווינג 600\400 במצב חדש!
10/01/2015 | 18:08
105
הגיע מאיביי אחרי שהסילברווינג נמכר,
 
מצב מעולה, ללא שריטות ואינו דהוי... שדרוג רציני לסילברים משומשים
מקורי הונדה. חדש עולה בארץ מעל 1000 ש"ח
 
מבקש כמה שעלה לי - 400 ש"ח
אלעד
0522600305
האם צמיגי פירלי P7 הם צמיגים טובים
11/01/2015 | 15:23
1
86
לצערי, לא מכיר את הדגם
12/01/2015 | 16:23
63
הנסיון שלי עם פירלי הוא עם הדיאבלו סקוטר, שסיפקו אחיזה מעולה אבל אורך חיים קצר יחסית.
לרוב, אורך חיים בא על חשבון אחיזה כי הגומי קשיח יותר.
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ