לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

לצפיה ב-'שאלה על מחיר מומלץ של שידרוג תשתית וספק ל-100MB'
שאלה על מחיר מומלץ של שידרוג תשתית וספק ל-100MB
13/01/2017 | 12:18
6
105
בשלהי שבוע שעבר, או בתחילת השבוע, כמדומני זה היה בתכנית של רפי רשף שבה חן ליברמן דיברה על סרטון סאטירי שעוסק בנשות דאעש, הופיעה נגה ניר נאמן בטיזר לפינה ברקוד, והציגה שיחת טלפון של לקוח שרוצה לשדרג ל-100MB בבזק בינלאומי. הציעו לו תשלום חודשי של מאה ומשהו ש"ח, ובתום מיקוח קצר זה ירד ל-69 ש"ח. יתכן שאני טועה בחלק מהפרטים שתיארתי או בכולם, צפיתי בתכנית בשידור החוזר שלה בלילה והייתי די מנומנמת. נזכרתי בקטע הזה אחרי שהיום אמא שלי ביקשה שאני אתקשר ואשדרג להם את החבילה מ-15 ל-100 מגה, אז רציתי לשאול מה לדעתכם המחיר המומלץ עבור תשתית+ספק (ואולי גם צריך להחליף ראוטר שתומך במהירות החדשה ?) ואם צריך להתמקח, ואיך כדאי לעשות את זה. אני ממש גרועה בדברים האלה.
תודה מראש.
 
לצפיה ב-'כצעד ראשון'
כצעד ראשון
13/01/2017 | 13:02
1
120
בדקי באתר "כמה זה
ולמיטב ידיעתי צריך להחליף ראוטר
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
16/01/2017 | 10:42
7
לצפיה ב-'תתחילי מבדיקה באתרי החברות'
תתחילי מבדיקה באתרי החברות
15/01/2017 | 10:03
3
51
אני חושב שחברות כמו 018, CCC והוטנט מפרסמות את המחירים באתר.
זה ייתן לך אינדיקציה ראשונית. בדרך כלל המחירים אצלם די זהים דרך השוק הסיטונאי (כלומר שאת מתחברת דרך הספק והוא דואג לתשתית בזק).
 
קחי בחשבון שאם את מתחברת דרך בזק זה לא יהיה באמת 100 מגה ברוב המקרים אלה 60 מגה.
 
דרך הוט אני לא מכיר.
 
אם המודם שלך ישן אז כנראה שבהתחברות לבזק תצטרכי להחלף למודם שתומך במהירויות גבוהות (נקרא vdsl).
לצפיה ב-'תודה לך. למה דרך בזק זה לא באמת 100 ובחברות אחרות כן ?'
תודה לך. למה דרך בזק זה לא באמת 100 ובחברות אחרות כן ?
16/01/2017 | 10:44
2
30
לצפיה ב-'זה לא חברות אחרות, אלא חברה אחרת: הוט'
זה לא חברות אחרות, אלא חברה אחרת: הוט
16/01/2017 | 16:29
1
13
בבזק המהירות תלויה במרחק מהמרכזיה. ככל שאתה יותר רחוק ממנה כך המהירות שאתה יכול לקבל בפועל - נמוכה יותר.
בהוט (אלא אם כן שינו משהו ואני לא יודע) המהירות תלויה במספר המשתמשים על הקו. לרוב יש קו אחד לבניין, אז ככל שתהיה יותר תעבורה על הקו בזמן נתון - כך כל משתמש יקבל מהירות נמוכה יותר.
 
לצפיה ב-'המון תודה ספוקי'
המון תודה ספוקי
17/01/2017 | 12:50
3
סגרת לי הרבה פינות עם ההסבר הזה
 
לצפיה ב-'חברת "אפיקים-פתרונות סינון מים": המלצה שלילית מאד'
חברת "אפיקים-פתרונות סינון מים": המלצה שלילית מאד
13/01/2017 | 10:28
77
שלום רב,
בראשית דברי אציין כי אני לא מהמתלוננים ולא מאלה שעושים ענין מכל דבר.
אני קורא ותיק בתפוז, אך נרשמתי לתפוז כדי לפרסם את הדברים
כדי שלקוחות עתידיים ישקלו וישפטו בעצמם לפני התעסקות עם חברת אפיקים-פתרונות סינון מים.
 
אימי, בת 70, דתיה אדוקה, ביקשה פתרון שיאפשר לה לשמור שבת ובו זמנית ליהנות ממים חמים לאחר שימוש רב שנים במיחם.
חיפשנו עבורה פתרון והגענו אל החברה הנ"ל המתהדרת במוצר עם הכשר הלכתי לבר מים מסוג מיני בר-נועם.
המכשיר נרכש והותקן לפני שבועיים וחצי בלבד.
 
יצויין כי כדי לקבל מים רותחים, יש להמתין יותר מ 5 דקות להרתחת המים.
הקומקום הבסיסי שיש אצלי במטבח עושה זאת מהר יותר.
שלשום הפסיקו המים החמים לזרום (מים קרים ופושרים זורמים כראוי).
חיפוש בחוברת ההוראות בנסיון למצוא מענה לבעיה העלה כי אין כלל פרק העוסק בתקלות ופתרונן (אבל צילומים של הכשרים דתיים ואישורים להפעלה בשבת מעטרים את כל החוברת).
חיוג לטלפון החברה ובחירת אופציית "שירות לקוחות" העלה כי השירות זמין רק מ 9 עד 17 ואי אפשר להשאיר פרטים.
אך ראו זה פלא: חיוג נוסף ובחירת אופציית "מכירות", מעלה על הקו בתוך שניות נציג שישמח לקחת את פרטיך ולחזור אליך עם הצעה.
 
השארתי את פרטי, הדגשתי כי מדובר באשה שחיה בגפה ואין לה כרגע אפשרות לקבל מים רותחים בשבת הקרובה ללא המתקן הזה.
יתכן שבשיחת טלפון אחת אפשר היה לפתור את הבעיה.
 
הבטיחו שיחזרו...  אז הבטיחו....
התקשרתי שוב בחמישי אחה"צ, כדי לבדוק מדוע לא חוזרים אליה.
 
באופציית שירות לקוחות כמובן שיש הודעה האומרת ש"משרדינו סגורים כעת"
אבל כמובן שאם בוחרים "מכירות", שוב עונה נציג שמבקש את פרטינו כדי שיחזרו אלינו...
התקשרתי גם הבוקר (שישי) - אין עם מי לדבר - אלא אם אתם חושקים ברכישה של מוצר.
 
בר המים שנרכש בסכום של מעל 3000 ש"ח עומד לו על השיש דומם כמו פסל ויעיל בדיוק כמותו.
 
מצחיק (או עצוב, תלוי מאיזה צד של שירות הלקוחות נמצאים), לקרוא ראיון עם מנכ"ל החברה, מר שמואל אפריים, שאומר ששירות לקוחות הוא דבר חשוב ביותר...
 
 
לאלה מכם שמבקשים פתרון מעשי והלכתי למים בשבת או סתם בר מים ליום חול - אני מקווה שתקראו את הנכתב כאן ותסיקו את המסקנות בעצמכם.
לצפיה ב-'האם לתאורת חירום יש תוקף, לסוללה שלה? אורך חיים מסוים?'
האם לתאורת חירום יש תוקף, לסוללה שלה? אורך חיים מסוים?
12/01/2017 | 21:15
13
132
קראתי פעם, אך לא כ"כ זוכרת בוודאות.
שנורות חירום כאלה מגיעות עם סוללת עופרת.
לא שזה אומר לי יותר מדי. אבל מה שחשוב זה שאמרו שהיא "מתקלקלת" אחרי כמה זמן.
לא זוכרת כמה. אם זה שנה, שנתיים, או קצת יותר.
רציתי לדעת, אם יש מחיר טוב על תאורת חירום שכזאת
האם שווה לרכוש 2-3 יחידות או שלהפך, זה מסוג המוצרים שכדאי לרכוש בסמיכות השימוש?
כרגע יש. אבל ראיתי מחיר טוב רציתי לרכוש עוד כמה
ואז פתאום נזכרתי שיש את העניין הזה הלא מובן לי עם הסוללה...
מה קורה לה בכלל, אפשר קצת הסבר?
זה כאילו מאבד מהיכולת שלו עם הזמן? מתקלקל?

אם אפשר עוד שאלה, יש לי מנורה כזאת
שמאז שנקנתה קיבלה טעינה של 24 שעות
ומאז מתי שיש הפסקת חשמל, אני מפעילה. מתי שאין כמובן כבויה
איך עלי לדעת מתי להטעין אותה? יש "כלל" מסוים שכל X חודשים צריך להטעין אותה שוב ל 24 שעות?
או רק כשאני אראה שהיא איבדה את כל הסוללה שלה?

תודה רבה על תשובה לשתי השאלות.
לצפיה ב-'אנסה להשיב'
אנסה להשיב
13/01/2017 | 00:21
7
118
1.כאשר קונים תאורת חירום נטענת רצוי לבדוק על האריזה מה שנת הייצור ולקנות משנת ייצור של אותה שנה.לדוגמה מי שקונה לקראת החורף שיוודא כי המנורה מאותה שנה.כמובן אם את קונה החודש סביר להניח כי יהיה רשום שנת 2016 וזה בסדר.
2.יש לנתק את תאורת החירום מהחשמל באופן יזום, לפחות פעמיים בשנה ולתת למנורה לעבוד עד שתכבה ואז לחברה שוב לחשמל.פעולה זו הנקראת פריקה ,עוזרת לשמר את אורך שעות האור שתיתן המנורה בעת הפסקת חשמל.
3. מנסיוני האישי מנורת תיאורת החירום מקיימת לרוב, בשנה הראשונה לשימוש את מספר שעות האור שמצויין על האריזה.
בשנה השניה יורדת העוצמה שלה והיא נותנת כמחצית משעות האור המצויינות על האריזה ובשנה השלישית כשעתיים בלבד.
לכן אני סבור כי יש לקנות תיאורת חירום חדשה כל שנה-שנתיים ורצוי כמה שיותר זול וכמה שיותר שעות תאורה.בנוסף סביר להניח כי תאורת חירום עם המון מנורות-נורות תאיר לפחות זמן כי הבטריה מספקת אנרגיה להרבה נורות בבת אחת.לכן לטעמי עדיף תאורת חירום עם מספר נורות בינוני.
4.על תאורת החירום להיות מחוברת כל הזמן לחשמל במצב של טעינה מתמדת(ראי דף ההוראות להפעלה ,על איזה מתג לכוון אותה) ואז בהפסקת חשמל היא תתחיל לפעול ולהאיר אוטומטית וכאשר החשמל יחזור היא תמשיך להיטען באופן אוטומטי.
5.אני אישית משלב בעת הפסקת חשמל ,את האור מתאורת החירום ,עם אור מנרות שהוא אור רומנטי צהבהב המזכיר לי תקופות ישנות ולכן מסתפק במיתקן בודד של תאורת חירום.
6.דבר אחרון,בתאורת חירום החלק היקר ממחירה היא הבטריה הנטענת.מחירה של בטריה כזו בנפרד מאוד גבוה וכמעט ואי אפשר למצוא לקניה רק אותה באופן ספציפי.בנוסף לא כל בטריה תתאים לתאורת החירום הספציפית שלך.כך שפעם בשנה-שנתיים כדאי לקנות תאורת חירום חדשה עם כמה שיותר שעות אור וכמות נורות בינונית ולא הכי גבוהה שיש.
לצפיה ב-'לגבי הסעיף האחרון'
לגבי הסעיף האחרון
13/01/2017 | 10:25
73
עבדתי במקום שהחזיק כמה מאות יחידות של תאורת חירום. יש למצוא רק את הסוללה (תלוי בדגם מין הסתם), ואכן הנוהל היה להחליף סוללות ולא את כל היחידה כי זה דווקא היה זול יותר, למרות שזה דרש יותר זמן עבודה. לאחר שהוחלפו פעמיים סוללות בפעם השלישית שהסוללה מתה היחידה כולה כבר נחשבה למיושנת והוחלפה בשלמותה.
לצפיה ב-'תוספת'
תוספת
13/01/2017 | 12:13
5
73
המוכר שמכר לי תאורת חרום המליץ על פריקה לעתים תכופות יותר, כל שלושה חודשים. אין לי מושג אם זה באמת נחוץ, אבל אני פועל בהתאם לעצה הזאת, ותודה ללוח השנה של גוגל.
 
כמו כן, אם למישהו יש ספק, לקנות רק עם נורות לד (LED) שכן הן צורכות הרבה פחות אנרגיה, כלומר יספקו אור למשך זמן רב יותר.
 
ולבסוף, האיש שייצר דינמו קטן שיאפשר לדווש וטעון את הסוללה אם הפסקת החשמל מתארכת, יעזור להפוך את הדבר המעצבן הזה לחוויה משפחתית (ואלי גם יעשה כמה ג'ובות אגב כך).
לצפיה ב-'לגבי השורה האחרונה/תחתונה שלך ..'
לגבי השורה האחרונה/תחתונה שלך ..
13/01/2017 | 12:53
1
71
 
האחיינים שלי מאוהבים בזה
לצפיה ב-'היו לי כבר כמה פנסי לד נטענים ידנים וכולם מתו מהר כאלה:'
היו לי כבר כמה פנסי לד נטענים ידנים וכולם מתו מהר כאלה:
15/01/2017 | 00:55
26
בד"כ הכפתור נתקע / השתחרר / נפל / הפסיק לעבוד...
 
הסוג של איקאה מחזיק טוב? נוח לסובב? (מהתמונה זה לא נראה נוח).
לצפיה ב-'הבעיה היא שבשביל זה צריך להחזיק בבית מתלה בגדים'
הבעיה היא שבשביל זה צריך להחזיק בבית מתלה בגדים
13/01/2017 | 13:44
1
69
או כמו שחלק מהאנשים קוראים לו בטעות 'אופני כושר', ולמי יש כח באמצע הפסקת חשמל להתחיל לפנות את הבגדים חזרה לארון?
אחרי זה לחבר לעסק דינמו זה כבר שטויות.
לצפיה ב-'חשבתי על משהו צנוע יותר'
חשבתי על משהו צנוע יותר
15/01/2017 | 12:27
17
מהסגנון הזה כשהוא מוכלא עם מישהו מההמשפחה הזאת. נראה לי שלא צריך להיות יקר להוסיף לזה שקעים שיספקו מתחים שונים לטעינת הטלפון, הפנס, הטאבלט ופיצ'יפיקס דומים. הייתי משווק את זה תחת השם "הגנרטור האנושי" שמבטיח לא רק טעינה של המכשירים אלא גם את בריאות הלב
____________
שיר השבוע: בארץ הקטקטים
לצפיה ב-'גם לי נאמר בחנות, שכדאי לפרוק את הסוללה כל כשלושה חודשים'
גם לי נאמר בחנות, שכדאי לפרוק את הסוללה כל כשלושה חודשים
13/01/2017 | 18:37
52
הקפדנו על כך. תאורת החירום שלנו היא עם 40 לדים.
בפריקות היא פעלה רצוף מעל 3 ימים. היא מחוברת כל הזמן לחשמל, ואפלו היא נמצאת על מצב OFF, כדי שאם תהיה הפסקת חשמל ביום, כשאנחנו לא בבית, היא לא תפעל. (בזמן סערה, אני מעבירה למצב פעיל)
בסערה האחרונה היתה הפסקת חשמל ארוכה, דווקא אז היא פעלה רק כשלוש שעות...
וגילה היה פחות משנה.
לצפיה ב-'בעיקרון לסוללות יש זמן חיים מוגבל של 2-3'
בעיקרון לסוללות יש זמן חיים מוגבל של 2-3
13/01/2017 | 15:49
4
61
תלוי גם בכמות השימוש.
בעיקרון יש סוגים שונים של סוללות.וכדי להחליף צריך לדעת באיזוה סוג סוללה מדובר (ניקל קדמיום,עופרת וכו' ),בד"כ במחירים של 30-70 שקל זה לא שווה את ההתעסקות וקונים מנורה חדשה זאת בניגוד למוצרים יקרים יותר כמו אל-פסק שם ניתן לפתוח את המוצר ולהחליף בזול סוללה.
מה גם שלא ברור אופי השימוש,האם את תשתמשי במוצר כפנס,או שהמוצר מחובר קבוע חשמל ונדלק לבד כשהחשמל מפסיק?
לצפיה ב-'אפשר להתעלק בבקשה? אצלי גם משמש כפנס, לא מחובר תמיד לחשמל'
אפשר להתעלק בבקשה? אצלי גם משמש כפנס, לא מחובר תמיד לחשמל
14/01/2017 | 21:24
2
169
האם זה לא טוב?
פשוט ממגבלות של שקעים, אין מספיק שקעים פנויים. ממש אין אפשרות.
רק להטעין, ואז לנתק ולאחסן בצד עד שיש הפסקת חשמל להפעיל, שוב לאחסן.
כמובן מקפידים על פריקה מלאה כל 3 חודשים וזה גם מה שאני ממליץ לשואלת השאלה.
לפרוק כל 3 חודשים להשאיר דלוק. אומרים שזה בריא לסוללה.
 
אבל האם זה שאצלי זה לא מחובר תמיד לחשמל, כמו אצל חלק, זה לא טוב?
פשוט אין אפשרות לחבר אין שקע פנוי שלא משתמשים בו.
לצפיה ב-'כשאנחנו זקוקים לפנס חירום פשוט משתמשים בזה של הסלולרי...'
כשאנחנו זקוקים לפנס חירום פשוט משתמשים בזה של הסלולרי...
15/01/2017 | 00:57
59
למרבה השמחה לא קורה הרבה, ומספיק (די והותר) לדקות הדרושות פה ושם. בלאו הכי בלי חשמל אין לנו ממש מה לעשות בבית בשעות החשכה (אלא אם אנחנו ישנים) אז אם מדובר בהפסקת חשמל ארוכה, אורזים, מתקפלים ונוסעים למקום אחר.
לצפיה ב-'תראה..'
תראה..
15/01/2017 | 21:16
14
כמו שנאמר,הפסקות חשמל זה לא משהו נפוץ ככה שאני לא רואה יתרון בלהחזיק מנורת חירום בהטענה רציפה בעמדת "היכון" למקרה שהחשמל יפול.
עבורי מספיק פנסים על סוללות רגילות במגירה של המטבח 
 
לגבי הסיפור של הפריקה כל שלושה חודשים.תלוי בסוג הסוללה (יותר נכון בטכנולוגיה של הסוללה ,כלומר החומרים הכימיים)
 
לצפיה ב-'גם באלפסק צריך להחליף סוללה כל שנתיים שלוש'
גם באלפסק צריך להחליף סוללה כל שנתיים שלוש
15/01/2017 | 12:27
32
וזה לא ממש זול.
אבל לפני כמה חודשים כתבתי על פיזור תאורת החרום שלי, מאז כל המנורות התפגרו
חוץ מאחת שהיא שונה והייתי צריך לקנות חדשות.
שלוש החדשות עלו פחות מסוללה אחת לאלפסק.
לצפיה ב-'מחירי גז לבישול'
מחירי גז לבישול
11/01/2017 | 15:06
14
184
האם מחירי הגז לצריכה ביתית הוזלו בשנים האחרונות ובכמה?
נניח ב-3 השנים האחרונות?
לצפיה ב-'בחברת אמישראגז'
בחברת אמישראגז
11/01/2017 | 19:07
13
140
מחירי הגז בבלונים לצריכה ביתית עלו בשלוש וחצי השנים האחרונות בכ 10% (בהסתמך על קבלות שראיתי) (בלון קטן  מ 147 ש"ח ל 161 ש"ח)
לצפיה ב-'אבל זה סובייקטיבי מהחברה'
אבל זה סובייקטיבי מהחברה
11/01/2017 | 22:07
12
86
השאלה היא אם התעריפים הממשלתיים עלו?
לצפיה ב-'אין תעריפים ממשלתיים'
אין תעריפים ממשלתיים
12/01/2017 | 10:36
1
94
אבל באתר משרד התשתיות הלאומיות תוכל לעשות בדיקה  (שמסתמכת על הודעות החברות ולא על הודעות הצרכנים
 
לצפיה ב-'אכן צודק'
אכן צודק
14/01/2017 | 09:52
37
תשובה שקיבלתי מהממונה על פניות הציבור במשרד האנרגיה:
 

שלום רב,
 
תעריפי גפ"מ לצרכן לא בפיקוח
 
עם זאת באתר המשרד בנושא גז בישול מפורסמת טבלת מחירים
אשר המידע בה הינו באחריות חברות הגז
 
בברכה
 

ממונה פניות ציבור
 
לצפיה ב-'אני יכול לומר לך לפי מחיר הגז שנסחר בבורסות'
אני יכול לומר לך לפי מחיר הגז שנסחר בבורסות
13/01/2017 | 00:38
9
87
הסחורות בעולם כי מזה כשנתיים מחיר הגז הוא מהנמוכים ביותר שהיו אי פעם בעולם.
אם יש לך בלונים פרטיים אתה יכול להחליף חברת גז ותשלם פחות.החלפת ספק גז אינה מסובכת.אתה חותם על חוזה עם ספק גז חדש שנותן לך מחיר טוב יותר מקבל ממנו בלוני גז ומשלם לו פיקדון עבור בלוני הגז.מודיע לספק הגז הישן כי החלפת אותו באחר. חברת הגז הישנה היא אשר צריכה על חשבונה לקחת את בלוני הגז הישנים לשקול אותם ולזכות אותך על הגז שלא השתמשת בו ולהחזיר לך את הפיקדון ששילמת על בלוני הגז.ספק הגז החדש יחייב אותך בגין פיקדון חדש על בלוני הגז בערך באותו סכום שתקבל מספק הגז הישן
אם אתה מחובר למערכת מרכזית אז ניתן לפנות באופן מאורגן באמצעות ועד הבניין לחברת הגז ולדרוש מחיר טוב יותר תוך איום בהחלפת ספק הגז.
בבניין שבו אני גר פעלנו כך והורדנו המחיר בצורה משמעותית ביותר.
לצפיה ב-'הכל ידוע'
הכל ידוע
14/01/2017 | 09:39
8
63
אנחנו מחוברים לאחד הספקים הגדולים.
אין לי עניין להחליף אותו אלא רק לבדוק אם תשומות הגז ירדו בשנים האחרונות כדי לדרוש הוזלת התעריפים.
אם התשומות ירדו והספק לא יואיל להוזיל, נשקול להחליף.
השאלה היא האם חלה ירידה במחירי הגז שמצדיקה פנייה לספק?
לצפיה ב-'למה ההתפתלויות'
למה ההתפתלויות
14/01/2017 | 09:55
4
111
יכולת פשוט לשאול שאלה פשוטה יותר ,כמה אנחנו הצרכנים שגרים בבית משותף עם צובר משלמים .
מה זה משנה מה התעריף הממשלתי.
תתרשם מהתעריפים
 
לצפיה ב-'לא התפתלות בכלל! השאלה היתה רצינית'
לא התפתלות בכלל! השאלה היתה רצינית
14/01/2017 | 10:06
1
68
ואם כבר, אנחנו אצל אחד הספקים הגדולים והמחיר הממוצע שלנו 18.04 ש"ח לקוב.
אז לפי התעריף שלכם, אנחנו בסדר.
אולי זה יתרון לגודל, כי אנו 60 דיירים.
 
לצפיה ב-'הנה אתה רואה'
הנה אתה רואה
14/01/2017 | 10:19
63
השוואה פשוטה נתנה לך תשובה בלי לדעת מה התעריף הממשלתי.
אנחנו 30 דיירים ואני בטוח שניתן עוד יותר להתמקח .
התשלום הקבוע הוא גם פקטור חשוב במחיר הכללי.
 
לצפיה ב-'בסופרגז המחיר גמיש מאוד'
בסופרגז המחיר גמיש מאוד
14/01/2017 | 16:31
1
87
כאן דוגמה של שני צרכנים שגרים אפילו באותה שכונה...
לצפיה ב-'מאוד גמיש , מסתבר שמצבנו טוב'
מאוד גמיש , מסתבר שמצבנו טוב
14/01/2017 | 17:11
49
לצפיה ב-'10 דיירים,סופרגז ,מרכז הארץ,18 שח תשלום קבוע,18 שח'
10 דיירים,סופרגז ,מרכז הארץ,18 שח תשלום קבוע,18 שח
15/01/2017 | 00:43
2
61
למ"ק.
המחיר הושג לאחר איום לעבור לאחד הספקים הקטנים אשר מורשים ממשרד התשתיות-אנרגיה לספק גז.
אגב,אצל הספקים הקטנים ניתן להשיג מחירים יותר אטרקטיביים והשירות טוב ויעיל.
אגב,ממליץ בחום להתמקח ולהוריד המחיר.ממספר חשבוניות שהועלו בשירשור זה אני למד כי חלק מצרכני הגז עדיין משלמים מחירים מטורפים הגבוהים במאות אחוזים ממחיר תעריף סביר.
גם במחיר 18 שח חברות הגז מתפרנסות יפה !!! אין צורך "לתרום" להן סכומים גבוהים מאוד.
לצפיה ב-'לא תאמין. המחיר הגבוה מבין השניים שהצגתי נגבה מאימי הקשישה'
לא תאמין. המחיר הגבוה מבין השניים שהצגתי נגבה מאימי הקשישה
15/01/2017 | 18:25
1
44
הצגתי את הנתון לועד/דיירי הבניין שלה - והם הנידו ראשם באי נוחות....
כבר שנה.
זה לא אלפי שקלים אז אף אחד לא מתאמץ.
 
זה בסיס החגיגה של סופרגז.
לצפיה ב-'ממש לא יאומן'
ממש לא יאומן
16/01/2017 | 19:59
24
אצלנו בבניין רק השכן שהוא בועד הבית ואנוכי פעלנו והצלחנו להשיג את המחיר הנמוך ,מעל 100%,לכל הדיירים ולא קיבלנו אפילו מילת תודה מהם.אותי זה מטריף לשלם מחיר מופקע.כל אשר עשינו היה לחפש באינטרנט מחירים של ספקי הגז הקטנים יותר ולאיים בהחלפת ספק גז.הדבר עשה את שלו וקיבלנו מחיר טוב.
אם יש לך את הפנאי והסבלנות אתה יכול לבקש מועד הבית לנהל בשמו את המו"מ עם סופרגז .אני בטוח כי תצליח להפחית לפחות ב-100% את העלות של אמך הקשישה.
בכל אופן בהצלחה.
לצפיה ב-'בעיה בשירות למזגן תדיראן חדש!!!'
בעיה בשירות למזגן תדיראן חדש!!!
11/01/2017 | 11:51
8
340
שלום וברכה יש לי בעיה חצי שנה לאחר התקנה של מזגן מיני מרכזי (ברח כל הגז כנראה בגלל סדק ביחידה החיצונית כך טוען הטכנאי שהגיע מתדיראן).
בתדיראן טוענים שאין להם גישה למעבה שנמצא בתחתית החלון (כמו שמותקן אצל כל השכנים שלי) ולא מוכנים לתת שירות עד שהמתקין שביצע את העבודה יכניס את המעבה לתוך הבית ולאחר התיקון יחזיר אותו.
מצד שני -המתקין טוען שאין בעיית גישה למזגן  ולא מוכן להגיע ללא תשלום.
הוא טוען שכמו שהוא התקין והייתה גישה כך להם גם יש גישה והם סתם מתחמקים מלטפל בבעיה.
בקיצור אני הלקוח נשאר בלי שירות במזגן כבר שבועיים במזגן חדש עם אחריות של 3 שנים ולא יודע מה לעשות כי תדיראן לא מוכנים לתת שירות והמתקין טוען שהתקנה היא מצויינת .
על מי החובה לטפל בזה?
צרפתי תמונה של היחידה החיצונית התלוייה מחוץ לחלון 
ניתן לראות שכך גם התקינו השכנים כולם בבניין 
לצפיה ב-'צרו קשר איתי בפרטי ואבדוק עם תדיראן '
צרו קשר איתי בפרטי ואבדוק עם תדיראן
11/01/2017 | 14:57
7
54
לצפיה ב-'לאחר השיחה הטלפונית להלן הבהרה לקוראי הפורום '
לאחר השיחה הטלפונית להלן הבהרה לקוראי הפורום
11/01/2017 | 21:10
6
185
המזגן המדובר הותקן כ 15-20 ס"מ מתחת אדן החלון ,אצל השכנים הוא הותקן ממש בקו אחד עם אדן החלון מעט קל יותר לגישה  אבל !! לפי קביעת הטכנאי שרות (קבלן שרות ולא טכנאי שכיר של תדיראן) יש צורך להכניס את היחידה פנימה לתיקון  ואם התקלה  הייתה אצל המזגן של השכן הנוהל הוא זהה .
המזגן האמור גדול יותר ולכן קשה יותר להכנסה לדירה והכל  אמור להיות באחריות תדיראן .
לצפיה ב-'אין דבר יותר מאוס מליפול בין שני ספקי שרות'
אין דבר יותר מאוס מליפול בין שני ספקי שרות
12/01/2017 | 19:58
106
מה שאני יכול לתרום לדיון זה שעבדתי כמה שנים בחנות חשמל ומכרתי המון מזגנים של תדיראן והנסיון עם השרות שלהם מאוד חיובי. אני לא יודע מי דיבר עם מי אבל אולי שווה לעלות את הדרג איתו אתה מדבר ולנסות להגיע למנהלים בשרות. זה לא יזיק...
לצפיה ב-'המשמעות של תשובתך שכל תיקון במזגן כזה עולה ללקוח כסף'
המשמעות של תשובתך שכל תיקון במזגן כזה עולה ללקוח כסף
13/01/2017 | 11:40
4
88
בשעה שהוא נאלץ להזמין מתקין שיכניס את המעבה ויחזירו למתקן לאחר התיקון.....?!
האם לא חוצפה ברמות של חברת תדיראן ?!? (אתה אומר שזו אחריות תדיראן)
לצפיה ב-'זה מצב בעייתי'
זה מצב בעייתי
13/01/2017 | 13:50
79
כי הטכנאי של תדיראן אמור לתת שירות, אבל אי אפשר לצפות ממנו להגיע לכל החורים המוזרים בהם הותקן המזגן שלא בהתאם להנחיות של תדיראן עצמם, ע"י מתקין צד ג' שבחר הלקוח.
מתקין שעובד נכון מראש יתקין את המזגן במקום שבו אפשר לתת לו שירות ואז זה לא יעלה ללקוח כלום, אבל אם הלקוח בחר להתקין בזול אצל חאפר שתקע את המזגן במיקום גרוע, אתה לא יכול לדרוש מטכנאי תדיראן לעשות סנפלינג מהגג אל המזגן כדי לטפל בו.
לצפיה ב-'כל עוד יש אפשרות גישה תדיראן אחראית באופן מלא,כאן יש גישה'
כל עוד יש אפשרות גישה תדיראן אחראית באופן מלא,כאן יש גישה
13/01/2017 | 17:00
2
95
לשרות רגיל ולא להחלפה של סוללת מעבה אבל במפורש זו אחריות תדיראן.
לצפיה ב-'אגב מזגן השכנים,הוא מזגן קטן וקל במשקל מהרבה מהמזגן התקול.'
אגב מזגן השכנים,הוא מזגן קטן וקל במשקל מהרבה מהמזגן התקול.
14/01/2017 | 08:11
1
89
והוא גם מותקן גבוה יותר שמבחן הושטת יד לשרות עובר ללא בעיה.
בכל 47 שנותי במיזוג אויר השיקול של מתן שרות הוא ראשון בחשיבות קביעת מיקום היחידה החיצונית קרי המעבה וגם במיקום המאייד במיוחד באלו המיני מרכזיים שדורשים הנמכה או הסתרה כזו או אחרת  ובמיקום פתחי שרות.
לצפיה ב-'תודה על העזרה'
תודה על העזרה
19/01/2017 | 15:43
4
תודה רבה לכולם ובמיוחד ליוסי זיו 
טכנאי תדיראן הגיע וטיפל בבעיה -סדק בצנרת במדחס בגלל שכבל של חשמל של משאבת החום היה על הצנרת גז -כך יצא מהמפעל
 
צריך לעשות בקרת איכות על מוצרים...
לצפיה ב-'המלצה על מגהץ קיטור '
המלצה על מגהץ קיטור
11/01/2017 | 10:55
26

שלום
אני אשמח לקבל המלצה על מגהץ קיטור
טוב.זה למישהי שמגהצת הרבה ורוצה משהו טוב
שיגהץ בקלות לא יהיה מסורבל .
קראתי קצת והגעתי לשני דגמים האלו של טפאל
gv-8335   
Gv8461-דגם
 
מישהו מכיר או ממליץ עליהם?
מה יותר טוב? 
אני רוצה רק טפאל כי הבנתי שהם מתמחים במגהצים
תודה
 
לצפיה ב-'מזגן מולטי 2:1 - פוגיטסו או תדיראן'
מזגן מולטי 2:1 - פוגיטסו או תדיראן
11/01/2017 | 06:41
6
50
 
היי,
 
איזה מזגן מולטי 2:1 מומלץ למיזוג שני חדרים?
 
אומרים שהפוג'יטסו טוב יותר אבל הוא עולה כ4500 שקלים יותר מהתדיראן.
 
אודה לעצתכם.
 
תודה.
 
לצפיה ב-'אולי מיני מרכזי של פוג'יטסו לחדרים?'
אולי מיני מרכזי של פוג'יטסו לחדרים?
11/01/2017 | 07:24
2
34
 
ראיתי עכשיו שיש לפוגי'טסו יחידת מיני מרכזי של 2 כ"ס ARYG-18LLTB שיוצאת יותר זולה מהמולטי וגם חוסכת לי משיכות של צנרת לכל חדר והתמודדות עם הניקוז של כל חדר.
 
האם זאת אופציה הגיונית למיזוג שני חדרים?
האם היחידה הזאת מומלצת?
 
לצפיה ב-'אודה להמלצות נוספות'
אודה להמלצות נוספות
11/01/2017 | 13:30
11
לצפיה ב-'לא מיני מרכזי לשני חדרים ,זול ברכישה'
לא מיני מרכזי לשני חדרים ,זול ברכישה
11/01/2017 | 14:56
73
אבל תפעול יקר ואי אפשר לשלוט בטמפרטורה ,לגבי המולטי התדיראן בסדר גמור .
יש גם לאלקטרה ,ל ,LG וגם לאלקו שהוא מותג היוקרה באלקטרה
לצפיה ב-'אלקטרה'
אלקטרה
11/01/2017 | 09:08
2
53
לדעתי - (ומנסיון) אלקטרה עדיף על אלו. יותר חסכוני ויעיל. חברה מאוד אמינה.
לצפיה ב-'ומבין שתי האופציות שציינתי?'
ומבין שתי האופציות שציינתי?
11/01/2017 | 13:28
1
43
תודה
לצפיה ב-'לכי על התדיראן,הפוגיטסו יקר מאד '
לכי על התדיראן,הפוגיטסו יקר מאד
11/01/2017 | 20:22
16
לצפיה ב-'מתנת יום הולדת , xbox'
מתנת יום הולדת , xbox
10/01/2017 | 15:18
3
111
 מדיי פעם אני נעזרת בכם, לאן ניגשים כדי לקנות אקס בוקס,  בחנויות של קרביץ או]יס דיפו או מחסני חשמל שקם ודומיהם?
לצפיה ב-'באמאזון'
באמאזון
10/01/2017 | 15:36
2
69
כ- 1,150 ש"ח עד הבית כולל הכל.
לצפיה ב-'ומה עם מיסים? ומשלוח?'
ומה עם מיסים? ומשלוח?
10/01/2017 | 15:39
1
24
לצפיה ב-'הכל כלול'
הכל כלול
10/01/2017 | 15:41
73
במשלוח מוצרים שנמכרים על ידי אמאזון בעזרת AmazonGlobal, משלמים מראש משלוח + פקדון מיסים. אם המס הנגבה גבוה יותר מההערכה, אמאזון סופגים. אם נמוך יותר, מוחזר ההפרש תוך 60 יום.
 
1,150 ש"ח כולל הכל עד הבית. התוספת היחידה שיכולה להיות היא עמלת ההמרה של כרטיס האשראי. צריך גם להתארגן על כבל חשמל מתאים (כבל שמיניה, לא קומקום), וזהו.
לצפיה ב-'ומה בנושא ההגהה של החוברת החדשה של השופרסל?'
ומה בנושא ההגהה של החוברת החדשה של השופרסל?
10/01/2017 | 14:44
11
208
רבות השתפר, אבל הבגדים שלהם עדיין מוצגים כפליז, כשזה אמור להית פליס. פליז תקנו כבר.
לצפיה ב-'שכנעת אותי. '
שכנעת אותי.
10/01/2017 | 16:29
112
לא אקנה את זה. 
לצפיה ב-'מה איתו? גם בדיון הקודם זה היה שולי מאוד מבחינה צרכנית...'
מה איתו? גם בדיון הקודם זה היה שולי מאוד מבחינה צרכנית...
10/01/2017 | 22:01
3
96
מטרידה אותי הרבה יותר איכות ההגהה ב-YNET מזו שבחוברת שיווקית שעוד שבוע תיזרק לפח ומעטים באמת מתעמקים בה (גם אם היא מתגלגלת לידיי אני לא קוראת, מדפדפת וכשאני קולטת תמונה של מוצר שמושך את תשומת לבי אני מסתכלת במספר שכתוב לידו).
לצפיה ב-'מה לעשות, אבל קוראסון ופליז מושכים לי את העין'
מה לעשות, אבל קוראסון ופליז מושכים לי את העין
11/01/2017 | 08:44
2
61
בעוצמה.
באותו שופרסל וגם ביוחננוף פשוט הפסיקו למכור חמאה ישראלית. מטריד יותר מקור-אסון.
לצפיה ב-'תחזיר להם באותה מטבע'
תחזיר להם באותה מטבע
11/01/2017 | 19:22
1
69
ומעתה אמור "סופרסל".
לצפיה ב-'למען האמת גם השם הנוכחי הוא עיוות של השם המקורי...'
למען האמת גם השם הנוכחי הוא עיוות של השם המקורי...
12/01/2017 | 01:02
53
שהיה דווקא בעברית צחה ויפה (טוב, חצי ארמית, אבל היא מהמשפחה) – שופְרָסל במובן "שופרא סל".
לצפיה ב-'אגב, אם זה באמת מטריד אותך, למה שלא תפנה אליהם?'
אגב, אם זה באמת מטריד אותך, למה שלא תפנה אליהם?
12/01/2017 | 14:06
4
41
שירות הלקוחות של שופרסל טוב מאוד, מניסיוני. במקום לכתוב כאן "תתקנו כבר" (לא יעזור, אין לנו עדויות שהם קוראים כאן בפורום) יהיה יעיל יותר לכתוב את אותן תלונות לשירות הלקוחות באתר שלהם.
לצפיה ב-'כבר בפעם הקודמת אמרתי שפניתי אליהם וגם אל חברת'
כבר בפעם הקודמת אמרתי שפניתי אליהם וגם אל חברת
12/01/2017 | 14:16
3
44
הפרסום. לא היתה תגובה.
לצפיה ב-'לא זוכרת שכתבת זאת, אבל מצד שני, אל תצפה שנזכור מה בדיוק'
לא זוכרת שכתבת זאת, אבל מצד שני, אל תצפה שנזכור מה בדיוק
12/01/2017 | 17:03
2
35
כתבת בשרשור קודם (אתה תמיד יכול לקשר אליו, כמובן, כדי שניזכר). אם פנייה בכתב לא עזרה, נסה להתקשר למוקד שלהם. כשמדברים עם נציג קשה יותר לא להגיב...
לצפיה ב-'ומה הנציג יגיד? הוא יכול להעביר את זה הלאה'
ומה הנציג יגיד? הוא יכול להעביר את זה הלאה
12/01/2017 | 17:34
1
37
הוא לא יכול לעקור את העלגות.
לצפיה ב-'לא יודעת מה הוא יגיד, אבל הוא בהחלט יכול להעביר זאת הלאה'
לא יודעת מה הוא יגיד, אבל הוא בהחלט יכול להעביר זאת הלאה
12/01/2017 | 17:51
37
ואתה תדע בוודאות שהמידע שלך הגיע לחברה (כבר קרה ששלחתי פנייה ופשוט לא קיבלו אותה). לומר שזה ישנה משהו? לא יודעת; אבל תדע שאת שלך עשית. לי אישית זה כאמור לא מפריע... שאלה יהיו הצרות שלנו.
לצפיה ב-'נתקלתי במשרד ממשלתי שהוציא הודעה עם שגיאות כתיב '
נתקלתי במשרד ממשלתי שהוציא הודעה עם שגיאות כתיב
13/01/2017 | 16:03
10
לצפיה ב-'סופרפארם מצרפים קופונים לעיתוני סוף השבוע,'
סופרפארם מצרפים קופונים לעיתוני סוף השבוע,
10/01/2017 | 13:39
44
389
אם אני לא מספיקה לרוץ לחנות תוך יום יומיים לא נשאר כלום.
לי זה נותן את ההרגשה שזה בעיקר בשביל להביא אותי לחנות....כל כך מכעיס שבפרינציפ אני לא קונה כלום ומחפשת בחנויות אחרות.
המשך>>
אם אני לא מספיקה לרוץ לחנות תוך יום יומיים לא נשאר כלום.
לי זה נותן את ההרגשה שזה בעיקר בשביל להביא אותי לחנות....כל כך מכעיס שבפרינציפ אני לא קונה כלום ומחפשת בחנויות אחרות.
לצפיה ב-'חברות אמינות שמציעות שירות לחצן מצוקה?'
חברות אמינות שמציעות שירות לחצן מצוקה?
10/01/2017 | 11:12
5
184
שלום,
 
אנחנו בקופת חולים מכבי שהכן מציעה אפשרות להפנות לבית חולים באישור אחות במוקד ותלוי במצב, גם באמבולנס. אבל יש בעיה כי נדרשים צעדים בשביל לקבל סיוע כגון: לחייג, להמתין והכי חשוב לדבר בעברית שאמא לא יכולה.
 
שמעתי על חברות "שחל", "נטלי" ו-"מגן דוד אדום". על "שחל" לא קראתי אבל קראתי מאמר לא נעים בחדשות על "נטלי" שגם קיבלנו מהם שיחות מכירה בעבר. היו תגובות מאנשים והם אמרו שעדיף כבר על מגן דוד אדום מעל חברות הנ"ל כי למרות שהם לא מושלמים, הם לא רשלנים חוסכים על חשבון בריאות לקוחות.
 
שמעתי על "יד שרה" שאם הבנתי נכון מציעים שירות ללא תשלום לאזרחים ותיקים אבל בתנאי שבן אדם גר לבד.
 
האם יצא למישהו לחווה באחת (או יותר) מחברות שהוזכרו פה ואיך היה שירות? יש מצב שאחת מהם מעסיקה עובדים דוברי רוסית?
 
תודה!
לצפיה ב-'סבתא שלי קיבלה לחצן בחינם'
סבתא שלי קיבלה לחצן בחינם
10/01/2017 | 11:38
1
124
מהקרן לידידות.
השתמשנו בזה כמה פעמים כדי להזעיק מישהו כשהיא הרגישה ממש רע.
הגיעו מהר והיא קיבלה טיפול בלי פינוי לבית חולים אבל אני יודעת שהם גם מפנים לבית חולים אם צריך.
היא העדיפה לקבל טיפול בבית ולראות האם זה יעזור במקום להתפנות ישירות לבית חולים.
אני לא זוכרת שהיו שם דוברי רוסית.
לצפיה ב-'מצרפת קישור לעמותת "רעות אשל"...'
מצרפת קישור לעמותת "רעות אשל"...
10/01/2017 | 12:06
80
יש שם קישור לזכאות ללחצני מצוקה חינם, ומידע נוסף.
אם לא מצאת את המידע הנחוץ בקישור, ממליצה מאוד
להתקשר ישירות לעמותת רעות אשל... הם תמכו וסיפקו
לי את כל המידע הנחוץ לי כשעזרתי להורי בזקנתם.
בהצלחה.
 
 
 
 
לצפיה ב-'לאמא שלי היה לחצן מצוקה של נטלי'
לאמא שלי היה לחצן מצוקה של נטלי
10/01/2017 | 15:31
81
היא השתמשה בו לפני כמה שנים כאשר לקתה באירוע מוחי. הטיפול היה מצויין, זריז ומקצועי.
לצפיה ב-'לא מכירה את החברות שציינת אבל'
לא מכירה את החברות שציינת אבל
11/01/2017 | 21:17
52
יש את האפליקציה של מד"א, my mda, שיכולה לשמש אתכם כסוג של לחצן מצוקה... בלי יותר מדי המתנה...
לצפיה ב-'לאבא שלי היה לחצן של שח"ל'
לאבא שלי היה לחצן של שח"ל
12/01/2017 | 18:04
53
והשרות היה טוב, כלומר הם הגיעו מהר כשהוא נזקק להם וגם ענו מהר ללחיצות שנעשו מדי פעם כדי לוודא את מהירות התגובה. אלא שזה היה לפני כעשר שנים, כך שקשה ללמוד מזה על המצב היום.
לצפיה ב-'תודה '
תודה
10/01/2017 | 08:33
14
לצפיה ב-'כורסא'
כורסא
09/01/2017 | 23:25
6
131
שלום
אני יכולה לקנות את הכורסא בתמונה במחיר מוזל ממישהו שלא רוצה
אני לא מבינה בזה הוא אומר שזה עור
אבל יש קצת קימוטים בכורסא
האם זה משהו שעלול להחריף במשך הזמן ? אין קרעים או משהו
כמה שווה כורסא כזו כמו בתמונה <?
אם אלך על זה צריכה הובלה באותה עיר אומנם אבל להוריד חמש קומות כי המעלית קטנה
מתלבטת
כמה שווה כורסא חדשה כזו ? 
לצפיה ב-'להערכתי'
להערכתי
10/01/2017 | 07:21
5
81
כורסה חדשה תעלה בסביבות 5000 שח. קניתי דומה לזו עם ריפוד בד
ב 3500 שח. בעניין העור אפשר לנסות להריח. לעור יש ריח אופייני,
אבל זו לא בדיקה לגמרי אמינה. אפשר גם לקרב מצית דולקת לכורסא
ולראות אם העור נחרך.... אבל לא נראה לי שבעל הכורסא יסכים.
עור אמיתי לא נשרף אם מקרבים אליו מעט אש לכמה שניות.
לצפיה ב-'תודה זה נראה לי עור השאלה אם הקימוטים האלו במשך הזמן'
תודה זה נראה לי עור השאלה אם הקימוטים האלו במשך הזמן
10/01/2017 | 08:22
4
61
יהיו סדקים או פיצוצים
לצפיה ב-'קשה לענות'
קשה לענות
10/01/2017 | 08:26
2
61
ממה שראיתי אצל אחרים זה כנראה תלוי בסוג העור או בעיבוד שלו.
ראיתי כורסאות ישנות בלי סדקים וכורסאות לא לגמרי ישנות עם סדקים.
ושאלה מסקרנות, כמה הוא מבקש על הכורסה?
לצפיה ב-'הוא מבקש משהו סמלי מאה'
הוא מבקש משהו סמלי מאה
10/01/2017 | 08:40
1
65
שח
אבל הנקודה היא שזה הובלה מקומה חמישית בלי מעלית אצלו
עם מעלית מאוד קטנה
אומנם באותו עיר
אז הובלה עלולה להגיע ל 300 שח 
מתלבטת
 
לצפיה ב-'אז יעלה לך'
אז יעלה לך
10/01/2017 | 08:49
67
בסך הכל 400 שקל. אם הכורסה במצב טוב זה כדאי.
ראית כמה עולה חדשה....
לצפיה ב-'יש עור באיכויות שונות'
יש עור באיכויות שונות
10/01/2017 | 09:59
67
בכל מקרה כדי למנוע סדקים או פיצוצים ברהיטי עור יש לטפל בהם באופן שוטף (ניקוי במטלית לחה, שימון)
לצפיה ב-'האם דמי הביטול כאן חוקיים?'
האם דמי הביטול כאן חוקיים?
09/01/2017 | 19:53
1
145
היי,
 
מדובר על חברה שמפעילה חדרי קריוקי פרטיים:
"בעת ביטול האירוע יחויב כרטיס האשראי בדמי ביטול- תנאי דמי הביטול הם:
20 יום מראש-ללא דמי ביטול
עד 4 ימים מיום האירוע- 30% מגובה העסקה
מתחת ל-4 ימים-- 50% מגובה העסקה"
 
תודה.
 
לצפיה ב-'כן'
כן
10/01/2017 | 10:04
77
 
רק שחוק הגנת הצרכן חזק יותר (בתלות במועד ההזמנה ובצורת ההזמנה)
לצפיה ב-'אתם יכולים בבקשה להמליץ על מישהו שמתקן בוילרים בת"א'
אתם יכולים בבקשה להמליץ על מישהו שמתקן בוילרים בת"א
09/01/2017 | 18:09
9
120
או לחילופין לתת טיפים איך לא להיעשק על ידו. לאחרונה עברתי חוויות מאד יקרות שלא לצורך עם אינסטלטור וגם עם מישהו שהיה אמור לתקן צירים בארונות. הוא גבה מחיר שערורייתי והצירים בינתיים חזרו לסורם. אני גם לא בטוחה שצריך מתקן לדוד אולי זו רק בעיה בחשמל - כשאני לוחצת אין שום חיווי, הנורה לא נדלקת. תודה מראש.
 
לצפיה ב-'בדיקה ראשונית עצמית'
בדיקה ראשונית עצמית
09/01/2017 | 18:56
3
105
לעמוד ליד ארון החשמל ולראות את מהירות סיבוב השעון, לבקש ממישהו שידליק את הבוילר ולראות אם ברגע שמדליק המהירות גדלה, אם כן - זו בעיה של הנורה ולא של הבוילר.
אם לא - להתקשר לחשמלאי, להסביר לו מה הבעיה ולשאול, בטלפון, כמה יעלה התיקון.
לצפיה ב-'תודה.'
תודה.
09/01/2017 | 21:49
2
69
במידה והמהירות לא משתנה, אני מניחה שהתכוונת שצריך להתקשר למתקן דודים ? או אולי להתקשר לחשמלאי רגיל, שיבדוק שאין בעיה בחיבורים ?
תודה מראש
 
לצפיה ב-'אני בעד חשמלאי'
אני בעד חשמלאי
10/01/2017 | 09:54
1
55
גם במידה והבעיה אינה בחשמל חשמלאי אמור לדעת להחליף גוף חימום בדוד וכשאת מסבירה לו בטלפון את הבעיה הוא אמור לדעת שיתכן וידרש לעשות זאת
לצפיה ב-'תודה רבה ברזילי. פניתי לחשמלאי והוא פתר את הבעיה'
תודה רבה ברזילי. פניתי לחשמלאי והוא פתר את הבעיה
13/01/2017 | 12:24
19
רב תודות
לצפיה ב-'האתר "מידרג"'
האתר "מידרג"
09/01/2017 | 20:07
2
80
מנסיוני האישי ההמלצות שלהם מבוססות באמת על חוו"ד של הלקוחות, ועד כה כמעט לא נפלתי כשהזמנתי את בעלי המלאכה המומלצים על ידם (מלבד פעם אחת בה האינסטלטור גבה ממני מחיר יקר מדי).
 
גילוי נאות: אין לי שום קשר עם האתר הזה.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
09/01/2017 | 22:48
14
לצפיה ב-'מסכים. האתר היה פתר לי בעיות רבות של אנשי שירותים.'
מסכים. האתר היה פתר לי בעיות רבות של אנשי שירותים.
10/01/2017 | 10:02
19
לצפיה ב-'לפי מה שאת מתארת הבעיה חשמלית'
לפי מה שאת מתארת הבעיה חשמלית
10/01/2017 | 11:50
1
65
ולא בעיה בדוד, לכן נדרש חשמלאי
לצפיה ב-'תודה רבה. אכן הבעיה היתה חשמלית'
תודה רבה. אכן הבעיה היתה חשמלית
13/01/2017 | 12:25
7
לצפיה ב-'נפתח פורום מעמד זרים'
נפתח פורום מעמד זרים
( לעמוד שלי בתפוז )
09/01/2017 | 17:37
5
 יש לכם שאלות בנושא הסדרת מעמד אזרחים זרים אשר שוהים בישראל? זקוקים לאשרת עבודה? 
 היכנסו עכשיו לפורום ותקבלו מענה לשאלותיכם:
 
לצפיה ב-'שאלה לי '
שאלה לי
09/01/2017 | 16:52
17
291
ביום שישי האחרון החנתי את רכבי בחניון של הקניון .
כשחזרתי נוכחתי לראות שהודבקה מדבקה על שמשת החלון ,
על פי המדבקה חניתי במקום אסור ... למרות שלא היה שום סימון ..
אבל לא זו הבעיה
שתי מראות הצד של רכבי קופלו ממש בחוזקה והוצמדו לדלת
אחת המראות נשברה. לא המראה עצמה אלא מחזיק המראה.
מה עלי לעשות?
לצפיה ב-'אני חושב שראיתי בחניונים שלט'
אני חושב שראיתי בחניונים שלט
09/01/2017 | 17:01
16
199
שהם לא אחראים לנזק שיחנה בחניון מצד שלישי.
נניח רכב אחר פגע בך,הם לא צד בענין
בדוק אם יש שלט?
 
לצפיה ב-'אני לא זוכרת אם ראיתי שלט'
אני לא זוכרת אם ראיתי שלט
09/01/2017 | 17:40
6
142
כזה או לא, אבל במקרה שלי הנזק נעשה על ידי מדביק המדבקה.
לצפיה ב-'לכל קניון יש הנהלה'
לכל קניון יש הנהלה
09/01/2017 | 20:10
116
אם כי אני צופה שתהיה לך בעיה להוכיח שהנזק נגרם ע"י המדביק שבטח יתנער מאחריות.  
לצפיה ב-'זה את לא יודעת'
זה את לא יודעת
09/01/2017 | 20:49
3
117
אי אפשר להטיח אשמה ללא הוכחות.
כמו כן מציע לך לחזור למקום הארוע ולבדוק אם אכן הייתה סיבה להדבקת המידבקה.
יתכן ואכן חנית לא כחוק.
לו היית מצלמת את רכבך באותו מקום ניתן היה לפנות לביטחון של הקניון למען יבדקו את טענותיך.
 
לצפיה ב-'עניין המדבקה הוא שולי'
עניין המדבקה הוא שולי
09/01/2017 | 22:26
2
109
הבעיה היא שאני לא מבינה מדוע היה צריך לגעת במראות ?
לצפיה ב-'אני יכול להעיד רק על עצמי'
אני יכול להעיד רק על עצמי
09/01/2017 | 22:29
1
128
לפני עידן ועידנים חסם רכב את דרכי ביציאה מחניון.
אני גאה בזה שהוצאתי לו את האויר משני צמיגים 
לצפיה ב-'ואיך זה עזר לך להשתחרר, אם אתה חסום והוא ריק מאוויר?'
ואיך זה עזר לך להשתחרר, אם אתה חסום והוא ריק מאוויר?
10/01/2017 | 06:53
35
לצפיה ב-'אם תוכלי להוכיח, כמובן שאת זכאית לפיצוי'
אם תוכלי להוכיח, כמובן שאת זכאית לפיצוי
10/01/2017 | 14:38
62
אבל איך תוכיחי?
ומאחר וכנראה אין סיבה שמדביק המדבקה יגע לך במראות, יהיה יותר קשה להוכיח שהוא פגע פיזית ברכב בכוונה.
 
יכול להיות שזה מישהו אחר שחסמת/ הפרעת לו?
לצפיה ב-'לשלט כזה אין תוקף משפטי. '
לשלט כזה אין תוקף משפטי.
10/01/2017 | 07:45
8
127
הם שמים את זה בשביל להרתיע אנשים מלתבוע אותם. אבל, מי שתובע, יש סיכוי שיזכה. 
לצפיה ב-'גם יש סיכוי שלא'
גם יש סיכוי שלא
10/01/2017 | 14:37
5
88
מה אשם החניון אם חנית ומישהו אחר נכנס בך?
לצפיה ב-'הם גובים כסף. '
הם גובים כסף.
10/01/2017 | 14:44
3
95
לכן יש להם אחריות.
ראה כאן:
לצפיה ב-'נשמע הזוי, אבל לא מתווכח עם שופטים'
נשמע הזוי, אבל לא מתווכח עם שופטים
10/01/2017 | 15:10
1
85
בעיקר כי לא ברור לי מה יכול לעשות החניון לגבי שמירה על רכבים?
 
אבל אם זה מה שאמרה השופטת, מי אני שאתווכח (למרות שבכל הכתבה לא מצויין ממה נפגע האוטו? האם פגיעת מכוניות אחרת או סתם ונדליזם... ובסופו של דבר פסכה רק חצי מהסכום כי התובע לא הוכיח שתיקן.. גם נשמע לי הזוי).
לצפיה ב-'תדמיין סיטואציה אחרת. '
תדמיין סיטואציה אחרת.
10/01/2017 | 16:26
72
אתה נכנס לבנק לפתוח חשבון, ויש שם שלט: "העמלות שאני גובים הן עבור הפעולות בלבד. אין הנהלת הבנק אחראית כנגד מעילות וגנבות". מה זה אומר? שאין להם אחריות? זה בדיוק אותו דבר. זה שמישהו שם שלט שפוטר אותו מאחריות, לא אומר שהשלט חוקי. 
לצפיה ב-'שם מדובר במקרה שונה'
שם מדובר במקרה שונה
11/01/2017 | 13:10
38
ןהשופטת כתבה בין השאר "נראה כי הטעם ליצירת מעמד מיוחד בחוק לבית מלון כשומר שכר, נעוץ בכך שהתשלום שמשלם האורח לבית המלון מגלם הן את ההוצאות הישירות של בעל המלון בגין שהיית האורח במלון, והן את ההוצאות הנלוות לשהייה, ובכלל זה ההוצאות הכרוכות בשמירה ופיקוח על נכסי האורח" כלומר התייחסה מפורשות לכך שהחניה היא בבית מלון. (ההדגשות שלי כמובן). הניסוח מרמז לכך שלא כל שומר שכר, דהיינו מגרש חניה בתשלום, נושא באותה אחריות. 
לצפיה ב-'אף אחד לא נכנס בי'
אף אחד לא נכנס בי
10/01/2017 | 18:34
64
2 מראות הצד קופלו בצורה כזו שלאחת מהן נגרם נזק
לצפיה ב-'אכן, חומר למחשבה'
אכן, חומר למחשבה
10/01/2017 | 17:49
1
81
חנית בתל אביב, הפעלת פנגו - כלומר שילמת לעיריה תמורת החניה.
, רכב שחלף ברחוב, או ילד על קורקינט, או איזה שיכור, או מישהו שכעס שתפסת לו את החניה פגע ברכבך וגרם לו נזק - האם תתבע את העיריה על הנזק? - שהרי שילמת לה תמורת הזכות לחנות שם.
ואפילו אין שם שלט - באיזו מידה יש סיכוי שמי שתובע יזכה ?
לצפיה ב-'צודק. זה חומר למחשבה. '
צודק. זה חומר למחשבה.
10/01/2017 | 17:58
76
אין לי מושג. לדעתי שווה לנסות. 
לצפיה ב-'מגה בעיר - בעלי חדשים (יינות ביתן) אבל העבודה בעיניים עלינו '
מגה בעיר - בעלי חדשים (יינות ביתן) אבל העבודה בעיניים עלינו
09/01/2017 | 13:57
42
325
הלקוחות - "ישנה"........!!! חצופים ברמות: 2 גביעי גבינה לבנה 5% ב- 9 שקל כאשר מחיר גביע אחד הוא בסך הכל 4.60 שקל = מחיר בפיקוח המדינה.  מבצע פיצוץ !!!
המשך>>
הלקוחות - "ישנה"........!!! חצופים ברמות: 2 גביעי גבינה לבנה 5% ב- 9 שקל כאשר מחיר גביע אחד הוא בסך הכל 4.60 שקל = מחיר בפיקוח המדינה.  מבצע פיצוץ !!!
לצפיה ב-'מיקרוגל חדש זול'
מיקרוגל חדש זול
08/01/2017 | 20:45
1
199
מצאתי מיקרוגל חדש זול עם אחריות יבואן רשמי באתר הזה
בסה"כ 210 ש"ח
פתרון חסכוני למשרד או לחדר קפה
לצפיה ב-'יכול להיות שזאת קניה טובה'
יכול להיות שזאת קניה טובה
09/01/2017 | 10:35
125
אבל הספק של 700W  למיקרו הוא לא "הספק גבוה". לא ידעתי שמישהו עוד מייצר מיקרוגל מכני.
לצפיה ב-'שלום :) שאלה מוזרה לאיש המזגנים פה..'
שלום :) שאלה מוזרה לאיש המזגנים פה..
09/01/2017 | 09:29
14
213
התקנתי בבית שני מזגנים, אחד מיני מרכזי לסלון ולמטבח ואחד מיני מרכזי אינוורטר לחדרים. שניהם של תדיראן. המזגנים מותקנים כשבועיים.
בשבת בצהריים, התחיל צפצוף רציף שעלול לגרום לאשפוז של בן אדם, בחיפוש המקור שלו הגענו לאחד החדרים והבנו שזה נשמע מהתעלה של המזגן, במקביל אורות הפיקוד של החדר לא דלקו.
עד כאן אולי אין משהו מוזר.. מה שמוזר הוא שגם כשניתקנו את החשמל מהמזגן הצפצוף ממשיך ולא פוסק!
אני אובדת עצות, דיברתי עם תדיראן אתמול שאמרו שלא יכול להיות שמשהו לא מחובר לחשמל וימשיך להרעיש אבל יחזרו אלי(עדיין מחכה)
אולי תוכל לעזור לי להבין מה קורה לי שם ואיך לפתור את זה?
(הילד ישן איתי במקום בחדר שלו, זה עד כדי כך דחוף :()
לצפיה ב-'תתקשרי אלי לנייד 0505322738'
תתקשרי אלי לנייד 0505322738
09/01/2017 | 12:15
13
43
לצפיה ב-'ניסיתי :) או שהמספר לא נכון..'
ניסיתי :) או שהמספר לא נכון..
09/01/2017 | 12:44
12
102
או שטעיתי בהבנת השם שלך..
בכל מקרה אמרו לי טעות ;)
לצפיה ב-'אכן טעיתי בהקלדה 0505321738'
אכן טעיתי בהקלדה 0505321738
09/01/2017 | 13:09
11
32
לצפיה ב-'חזרתי אליך ואין מענה'
חזרתי אליך ואין מענה
09/01/2017 | 14:04
10
47
לצפיה ב-'לאחר השיחה וההסבר עדכני מה התוצאה.'
לאחר השיחה וההסבר עדכני מה התוצאה.
09/01/2017 | 17:12
9
61
לצפיה ב-'לצערי לא עזר :( אבל ממש תודה על המענה המהיר!'
לצערי לא עזר :( אבל ממש תודה על המענה המהיר!
10/01/2017 | 09:27
5
126
הורדנו את החשמל אחד אחד, ולסיום הורדנו את החשמל מהבית כולו לגמרי. כלום.. הצפצוף בשלו..
היום יגיע אלי מי שהתקין את המזגנים וינסה להבין מה הבעיה, אם תישלל בעיה במזגן מה שנשאר זה משהו שקשור כנראה לגלאי העשן.. למרות שהצפצוף נשמע מתוך התעלה. 
 
לצפיה ב-'פרסמו כתבה על נחש אנקונדה'
פרסמו כתבה על נחש אנקונדה
10/01/2017 | 14:33
4
114
שניסה לטרוף תינוק ובסוף בלע את הצעצוע המצפצף שלו וברח...
 
עדיין לא מצאו אותו...
לצפיה ב-'זה לא מצחיק זה עינוי '
זה לא מצחיק זה עינוי
10/01/2017 | 14:53
20
לצפיה ב-'זה לא מצחיק זה עינוי '
זה לא מצחיק זה עינוי
10/01/2017 | 14:53
2
11
לצפיה ב-'למה תדיראן לא שולחת טכנאי שיבדוק את התופעה?!'
למה תדיראן לא שולחת טכנאי שיבדוק את התופעה?!
10/01/2017 | 15:42
1
23
לצפיה ב-'זה משהו על בטריה....ייתכן בהחלט וזה הגלאי'
זה משהו על בטריה....ייתכן בהחלט וזה הגלאי
10/01/2017 | 16:15
89
קל וחומר אם הורידו שאלטר חשמל ראשי והצפצוף ממשיך...
לצפיה ב-'עדכון מביך, אכזבה מתדיראן אבל המלצה על איש המיזוג.'
עדכון מביך, אכזבה מתדיראן אבל המלצה על איש המיזוג.
11/01/2017 | 09:00
2
101
אז לא נעים לעדכן אבל הבטחתי.. אתמול הגיע אלי מי שהתקין את המזגנים. חיטט, חיפש, פירק, גם אחרי שהבין שזה לא המזגן המשיך לחפש בגבס, בגלאי עשן, במה לא..
בסופו של דבר הוא מצא טלפון צעצוע בתוך האופניים של הילד.. טלפון מטופש שאלוהים יודע איך לא נגמרה לו הסוללה במשך שלושה ימים רצופים. ברגע שהוא שלף אותו השקט חזר לבית ואני הרגשתי הכי מפגרת בעולם. 
לסיכום האירוע ההזוי הזה, נשאר לי רק להתאכזב מתדיראן, שהתקשרתי אליהם עם הבעיה ביום ראשון, הבטיחו לי שיחזרו אלי ועד עכשיו אף אחד מטעמם לא חזר.
ולהודות לאיש המזגנים (חברת סופר-מזוג מצופית), שהגיע, לא צייץ כשהתברר שהגיע סתם בגלל טמטום שלי ואפילו לא צחק עלי (אבל זה נראה לי שהתאפק ;))
לצפיה ב-'זה קטע לפרק בסידרת טלוויזיה (אולי של צביקה הדר).......'
זה קטע לפרק בסידרת טלוויזיה (אולי של צביקה הדר).......
11/01/2017 | 09:53
19
לצפיה ב-''
15/01/2017 | 10:09
3

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא בקע סרעפתי
אירוח בנושא בקע סרעפתי
ביום שני, 8/5, נארח בפורום את ד``ר יורי מנוסקין...
אירוח בנושא בקע סרעפתי
אירוח בנושא בקע סרעפתי
ביום שני, 8/5, נארח בפורום את ד``ר יורי מנוסקין...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?
אהרן אבידן מאמן אישי
עוד לא מצאת את הדרך שלך?
צ'יק צ'ק ג'וק - חברת הדברה
צ'יק צ'ק ג'וק

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ