לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2893728,937 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

לצפיה ב-'חברת פרטנר מישתמשת בפרטי הלקוח לרעע ופלילי '
חברת פרטנר מישתמשת בפרטי הלקוח לרעע ופלילי
17/01/2019 | 21:08
1
145
שלום רבב אני רוצה לספר את הסיפור שקרה לי עים חברת פרטנר כדי שלא היקרה גם לכם ושתשימו לב שלא הישתמשו בפרטי הלקוח שלכם ותיבדקו שלא קנו על פי הזהות שלכם מכשירים ובערים שאתם לא גרים בה ולא רשומים בה אז ככה אז אני מגלה בתאריך 20.08.17 שאני מחיוב על משהו שלא הייתי צריך לשלם כלל כסף אחרי זה המנהל יעקוב המנהל המוקד שדיבר איתי ב15.23 בצהריים אמר לי שעליי ליפנות לפתח תיקווה להמשך קבלת הזיכוי אמרתי לו מה הקשר אמר לי שהתיק לקוח שלך נימצא בפתח תיקווה ולא בבאר שבע אמרתי לו תיסתקל רגע בצילום של התעודת הזהות שלי לא הסכים ליראות וטוען שאני תושב פתח תיקווה אז אמר שאני הייתי בתאריך 24.04.17 בפתח תיקווה ושקניתי מכשיר למרות שהייתי ביכלל מהבוקר בבית וראיתי טקסים של יום הזיכרון יום שלם אני ביום זה לא קונה כלום כי צריך לכבד יום זה שלחתי לחברת פרטנר גם הוכחות שאין לי יכולת לינסוע ולא להגיע למקום הזה שטוענים שהייתי אז אני מגלה כך אמרו לי שניקנה מכשיר וזה הוכחה שיש לחברה שהייתי בפתח תיקווה שניסיתי לברר את הכול ולקבל מסמכים של הקנייה שטוענים שקניתי אז בוצע נגדי חסימה כללית והסרת אחריות יצרן של המכשיר שניקנה בחודש 6 מהחברה אותו שנה וסירוב לבטל את החסימה נגדי אני קרוב לשנתיים וחצי חסום ואני מנסה כמובן לקבל שירות וליקנות מכשיר חדש עכשון הישארו אותי עים מכשיר מקלקל שלא אפשרי לתקן כי בוטל אחריותיצרן והחלק שלו עולה יקר לתקן אחרי כמה בירורים מיתברר שמנהל או נציג קנה על פי הזהות שלי שם מכשיר סלולר וביגלל זה יש הוכחה שהייתי שם החברה גם לא מוכנה ליבדוק את מצלמות אבטחה כדי לברר את אמת כלום בתאריך 22.08.17 בוצע חסימה נגדי על ידי מנהל בשם יאיר בשעה 8.52 דקות והיה ויכח איתו ואז אמר יש לנו אישור לעשות מה שאנחנו רוצים עים הפרטי הלקוח וללקוח לא היה אפשרות לברר או ליתבוע כלל ואז התחיל ויכח אז ניתיק את השיחה אמר שהוא מפעיל נגדי חסימה של כול המוקדים ומרכזי השירות בבאר שבע ממשרד התיקשורת אין תגובה כלל כי זה נכון חשוב לי להגיד לכם גם עים תיפנו למשרד התיקשורת לא יעזרו לכם אלה שמטפלים בחברת סלולר הם בעצמם נתנו אישור לפרטנר לעשות מה שבא לה עים הפרטי הלקוח שלי כול מי שלקוח של פרטנר ליבדוק ולברר שלא 1 עבירו תיק לקוח לעיר שכלל אתם לא גרים בה 2 לברר שלא קנו על פי הזהות שלכם מכשירים או שרשמו שהייתם פיזית במרכז השירות בעיר שלא שלכם חשוב לי לשתף את הסיפור שלי כדי שלר היקרה לאף אחד כמו שקרה לי ביגלל שאין לי יכולת כספית ואני לא עשיר להילחם בחברה דרך בית משפט פרטנר מנצלת לרעע את העיניון זה לרעע חשוב לי להגיד לכם בכללי שחברות הסלולר מנצלים את הנכים לרעע כי שמעתי שבסלקום דחפו ללקוח 30 אלף שקל חוב על ציוד שנאמר לי ביכלל שזה חינם עים היה פיקוח על חברות סלולר שום דבר רע לא היקרה כמו שימוש פילי ולרעע בפרטי הלקוח חגיגיה על פרטי הזאות ואמצעי התשלום לא היה חשוב לי שתעבירו לכול מי שלקוח של פרטנר או מיתכון להיות לקוח של החברה הזו את הסיפור שלי כדי שיעקבו אחרי זה וישימו לב לכול דבר קטן או לכול שינוי קטן החברת פרטנר בכללי אני אומר עים תשימו לב לכול דבר קטן לשים לב הודה לכם עים תפיצו את זה אלה 
לצפיה ב-'מי האלוף שיכול לקרוא טקסט כל כך ארוך בלי סימני פיסוק ובניסוח'
מי האלוף שיכול לקרוא טקסט כל כך ארוך בלי סימני פיסוק ובניסוח
18/01/2019 | 07:40
88
כזה? וואו. הוצאת לי את האוויר מהריאות. אני נחנקת.
לצפיה ב-'World8 כרטיס סים לא להתקרב אפילו!!!'
World8 כרטיס סים לא להתקרב אפילו!!!
17/01/2019 | 18:35
1
106
שירות גרוע!!! הזמנתי 2 כרטיסים, הבטיחו עד 3 ימים יגיעו הכרטיסים! השירות בדיוק כמו בדואר. כבר חזרתי מחו"ל ועדיין לא הגיעו הכרטיסים. התקשרתי לבטל, ענתה פקידה מטומטמת שניסתה להשתיק אותי. בשיא החוצפה אמרו שלא יחזירו את הכסף כי הכרטיס כבר נשלח!! הסברתי למטומטמת שהם התחייבו לשירות תוך 3 ימים שנגמרו ממזמן, אמרה שזה לא עניין שלהם. בסוף התקשרה אליי "אחראית" וניסתה לשלוח אותי להמתין בדואר כדי לקבל סים בתשלום נוסף!!! שהם יזכו אחר כך!!! לא להתקרב!!!! ראו הוזהרתם!
לצפיה ב-'אני הלכתי לפני שנה לקנות בסניף הדואר במקום'
אני הלכתי לפני שנה לקנות בסניף הדואר במקום
20/01/2019 | 20:51
19
קיבלתי את הסים, ביצעתי הפעלה והכל מצוין.
 
אולי היה צריך להגיע לסניף, במקום להזמין רגע לפני טיסה לחו"ל...
 
 
לצפיה ב-'שאלה על מזגן ליוסי זיו.'
שאלה על מזגן ליוסי זיו.
17/01/2019 | 08:20
1
81
שלום,
יש לי אלקו מפוצל, 2.5 כוח סוס, בן 20 שנה.
הבוקר שמעתי רעש מיח' חיצונית, לא רעש מכני, אלא רעש שמזכיר זרם מים חזק.
כיביתי את המזגן, הדלקתי מחדש והכל היה בסדר. מה דעתך?
האם קיצו מתקרב? ואם כן, מה החלופה המומלצת באותם הנתונים?
תודה מראש.
לצפיה ב-'הרעש לא אומר כלום,יכול להיות פריקה של שסתום החימום.'
הרעש לא אומר כלום,יכול להיות פריקה של שסתום החימום.
17/01/2019 | 15:18
67
עקרונית רצוי להחליף לו גם בגלל ההפרש בצריכת החשמל,החדשים  באותו הספק צורכים כמחצית מהמזגן שלך.
מה לקחת. אתה מרוצה מהאלקו? יש גם היום אותם ,אלו מזגני העילית של אלקטרה.
לצפיה ב-'חוזה שכירות לחנות.'
חוזה שכירות לחנות.
15/01/2019 | 18:42
1
53
אני צריך לערוך חוזה שכירות עבור חנות שבבעלות אמי. השוכר נמצא שם כבר 20 שנה בערך ואף פעם לא עשה בעיות, למעשה כבר תקופה ארוכה אנחנו בלי חוזה בכלל. חשבתי בהתחלה לפנות לעו"ד או רואה חשבון, אבל נאמר לי כבר מכמה אנשים (בין היתר עו"דית שפניתי אליה) שחבל על הכסף, אפשר להוריד חוזה שכירות סטנדרטי באינטרנט. מחיפושי בגוגל מצאתי דוגמת חוזה אחת, שלא נראית לי מתאימה. אשמח לקישור מתאים ולכל עצה בנושא (גם אם העצה היא בכל זאת לפנות לעו"ד).
תודה.
לצפיה ב-'תשאל בפורום "נדל"ן" ובפורום "חוק ומשפט"'
תשאל בפורום "נדל"ן" ובפורום "חוק ומשפט"
15/01/2019 | 18:50
34
אני הייתי מתייעץ עם עו"ד מסיבה פשוטה שכרגע הכל תקין, אבל אם חלילה ישתבש משהו - מהמון סיבות - כדאי שתהיה במצב בטוח.
לצפיה ב-'האם ניתן לברר לגבי רכב היכן הוא היה מבוטח בעבר ?'
האם ניתן לברר לגבי רכב היכן הוא היה מבוטח בעבר ?
15/01/2019 | 17:00
4
93
אני מנסה לברר בקשר לרכב של אמא שלי היכן הוא היה מבוטח. הוא נגנב לפני כחצי שנה והיא אינה זוכרת (היא סובלת לאחרונה מבעיית זכרון חריפה). ב"הר הביטוח" אין מידע על ביטוחי רכב. האם ניתן להסיק מכך שהרכב לא היה מבוטח, או אולי הביטוח הסתיים בסוף 2018 ? האם יש דרך נוספת לברר ?
תודה מראש
לצפיה ב-'אולי תנסה את מרכז הסליקה של חברות הביטוח'
אולי תנסה את מרכז הסליקה של חברות הביטוח
15/01/2019 | 17:13
1
70
זה נועד במקור לברר את היסטוריית התאונות ותביעות הביטוח שעבר רכב כלשהו לפני שבאים לקנות אותו אבל המידע , גם אם אין  תאונה או תביעה מגיע מחברת הביטוח המבטחת ואז רואים מי היא. זה עולה 10 שקל. 
לצפיה ב-'תודה רבה. אני אנסה.'
תודה רבה. אני אנסה.
15/01/2019 | 18:30
11
לצפיה ב-'כדאי לפנות לסוכן ביטוח, החברה האלה יודעים איך לברר זאת'
כדאי לפנות לסוכן ביטוח, החברה האלה יודעים איך לברר זאת
15/01/2019 | 19:26
1
81
ולא - להתקשר לחברות ביטוח, לספר מה הבעיה ולשאול.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
16/01/2019 | 12:22
49
              
לצפיה ב-'שלום! איך אפשר להשיג מברשת שיניים Unico smartbrush '
שלום! איך אפשר להשיג מברשת שיניים Unico smartbrush
15/01/2019 | 16:02
6
110
?
לצפיה ב-'בשום מקום'
בשום מקום
15/01/2019 | 16:53
5
108
או שאתה סתם נודניק או שאתה בונה את הרקע להודעה מרעישה על משהו בסגנון הזה שכבר קיים בשוק. נחיה ונראה.
לצפיה ב-'לא, זה לא'
לא, זה לא
16/01/2019 | 10:32
3
83
זה היה פרויקט גיוס המונים שמעולם לא הבשיל. פרטים אפשר למצוא למשל כאן.
לצפיה ב-'אני לא מתווכח. '
אני לא מתווכח.
16/01/2019 | 11:39
2
74
לא התעמקתי, ראיתי בגוגל את התמונות והעליתי לכאן. 
לצפיה ב-'עדיין לא ברור לי מה אדון *תודה מנסה לעשות'
עדיין לא ברור לי מה אדון *תודה מנסה לעשות
16/01/2019 | 12:04
1
78
הוא התעניין כביכול גם במכשיר דומה מתוצרת אחרת, שגם הוא אינו מיוצר לפחות כרגע. הניחוש שלי: ההודעה הבאה תספר שהוא מצא משהו שכן אפשר לקנות, ושהוא מאד מרוצה מהמברשת המהפכנית שהפכה אותו לאדם מאושר מאין כמותו, או משהו כזה. כשרות לציבור הוא גם יקשר לחנות המתאימה.
לצפיה ב-' :)'
:)
17/01/2019 | 10:23
6
לצפיה ב-'שאלת מיזוג'
שאלת מיזוג
15/01/2019 | 15:54
2
98
עוברים בקרוב לבית פרטי. מתלבט לגבי הדרך למזג את הקומה הראשונה (שרטוט מצורף).
מה שנראה לי כרגע זה למזג את החדר הבודד עם מזגן קטן, ומיני-מרכזי לשאר השטחים.
הייתי רוצה אופציה למזג מדי פעם גם את חדר הכביסה - יש שם מטבחון קטן. אולי על-ידי תריס שאפשר יהיה לפתוח כשיש צורך?
איזה מזגן מתאים ? איפה הכי טוב למקם אותו? האם כדאי לשקול אופציה לשני מזגנים מיני-מרכזיים (אחד לכיוון הסלון ואחד לכיוון המטבח+חדר כביסה) ?
הבית ממוקם בדרום מישור החוף.
 
תודה מראש!!!
לצפיה ב-'יש כמה אפשרויות לביצוע ,שלח לי במסר פרטי תוכנית בהירה'
יש כמה אפשרויות לביצוע ,שלח לי במסר פרטי תוכנית בהירה
15/01/2019 | 19:22
1
61
יותר אם אפשרי בקובץ PDF .
תוכל להתקשר אלי בפון ואסביר לך. 0505321738
לצפיה ב-'שלחתי לך הודעה במסר אבל המערכת לא פועלת .צור קשר.'
שלחתי לך הודעה במסר אבל המערכת לא פועלת .צור קשר.
17/01/2019 | 05:32
8
לצפיה ב-'חנות רהיטים ellita living'
חנות רהיטים ellita living
15/01/2019 | 13:55
57
לפני שנה וחצי קנינו בחנות ellita living  בסניף ראשון לציון כסאות חדשים , כסא אחד נשבר אך הוחלף מכיוון שהיה באחריות. לפני חודש נשבר כסא נוסף, כבר לא באחריות, ההנהלה מסרבת להחליף ולתקן מכיוון שלא ניתן לתקן ומאשימה אותנו בשימוש לא נכון בכסא, ללא שום בסיס להאשמות אלו.
הם מציעים לנו לקנות כסא אחר במקום הכסא השבור, אך האם ניתן להיות בטוחים שהכסא החדש לא יישבר גם הוא?
האיכות של הכסאות נמוכה מאד!
ממש לא ממליצים לקנות בחנות זאת!
לצפיה ב-'שימורים בטיב טעם'
שימורים בטיב טעם
15/01/2019 | 08:50
2
81
המכסים של פחיות השימורים (מיובאים מאיטליה, לא זוכר את שם החברה)  שאני קונה בטיב טעם נשברים בזה אחר זה. בנוסף, בעבר ייבאו גם עדשים וחומוס וכיום רק שעועית. 
לצפיה ב-'פנית אליהם בנושא?'
פנית אליהם בנושא?
16/01/2019 | 22:01
1
7
לצפיה ב-'עוד לא הספקתי, אבל אפנה'
עוד לא הספקתי, אבל אפנה
17/01/2019 | 10:15
16
לצפיה ב-'שירות לקוחות חרסה '
שירות לקוחות חרסה
14/01/2019 | 21:56
2
84
קניתי כיור חרסה חדש מרובע מחרסה מסטר שף
ו מהיום שהתקנתי אותו התחילו בעיות.
חשוב לציין שאני אינסטלטור במקצוע ו הבנתי את הבעיה בין הוונטיל לסיפון יש מרווח של 1ס"מ ש כל הזמן נסתם.
פניתי לחברת חרסה אשר מיד טענו מבלי לבדוק שלא התקנתי את הסיפון נכונה . שוב ו שוב חזרו באוזני שיקחו כסף על הביקור אם זה לא בעיה שלכם .בסוף הגיע איש שירות ו ראה שיש בעיה במוצר .מאז עברו 4 חודשים ו אני כל כמה ימים פותח שוב ו שוב ו מנקה את הסתימה ש נוצרת מחדש .אמרו שיחזרו אלי עם פתרון ו איש לא חוזר .כאלו ש קניתי את הכיור ברחוב ו האמת שלא ממש הכיור עלה לא מאט כסף אבל פתרון אין .מה עושים
לצפיה ב-'לא הבנתי. '
לא הבנתי.
14/01/2019 | 22:13
47
אתה כותב שאתה אינסטלטור במקצוע, ורוצה שאחרים יפתרו לך את הבעיה? מעניין מה אתה אומר ללקוחות שלך.......
לצפיה ב-'אם המוצר פגום מיסודו זו עילה לביטול עיסקה'
אם המוצר פגום מיסודו זו עילה לביטול עיסקה
15/01/2019 | 09:38
7
לצפיה ב-'מחסני חשמל עודפים'
מחסני חשמל עודפים
14/01/2019 | 21:53
5
158
שירות ירוד מאוד ומחירים כמו בסניפים הרגילים...
לא כדאי להתקרב
לצפיה ב-'תודה על האזהרה'
תודה על האזהרה
15/01/2019 | 04:11
4
39
לצפיה ב-'גם בחנויות הרגילות שלהם השירות ירוד, מוכרים חצופים, מטעים,'
גם בחנויות הרגילות שלהם השירות ירוד, מוכרים חצופים, מטעים,
15/01/2019 | 10:43
3
90
מתעלמים, קופאיות מתחת לכל בקורת וכו'
 
כדאי להתרחק
לצפיה ב-'זה היה ממש זוועה'
זה היה ממש זוועה
15/01/2019 | 20:35
1
93
שאלתי אותו מחיר ואז הוא עונה אבל רשום.
והוא הולך פשוט.
שירות ברמה זוועתית ביותר
לצפיה ב-'רגע. שמת לב מי הם הבעלים של "מחסני חשמל"? חחח'
רגע. שמת לב מי הם הבעלים של "מחסני חשמל"? חחח
16/01/2019 | 00:57
105
ולמרות זאת, אציין כי ביקרתי עם חבר בסניף תל חנן פעמיים או שלוש בזמן האחרון.
היחס שקיבלנו היה נאות, והמוכר שסייע לנו היה בסדר גמור.
לצפיה ב-'מאז שנעקצתי באחת מחנויות הרשת הזו ,'
מאז שנעקצתי באחת מחנויות הרשת הזו ,
19/01/2019 | 19:43
38
לא נכנס אליהם יותר בחיים  .
מוכר שיקר לי רק כדי למכור  , והרשת התנערה  .
 
לצפיה ב-'שלום! איך אפשר להשיג מברשת שיניים בשם Y-BRUSH'
שלום! איך אפשר להשיג מברשת שיניים בשם Y-BRUSH
14/01/2019 | 19:43
1
54
?
לצפיה ב-'קלי קלות '
קלי קלות
15/01/2019 | 10:19
68
אם יש לך מכונת זמן: לפי היצרן השיווק יתחיל בסביבות מאי 2019.
לצפיה ב-'AIG ליצנים'
AIG ליצנים
14/01/2019 | 14:27
7
167
הפוליסה לרכב מסתיימת בסוף החודש, שלחו הצעה לחידוש ומאז המערכת האוטומטית שלהם ממש מטרידה אותי בשיחות, ברמה של 5 ביום, בעיקר כשאני לא יכול לענות.
היום ישבתי לעשות סקר שוק קצר ונראה שההצעה שלהם אכן אטרקטיבית, אז חיכיתי לשיחה הבאה שלהם בשביל לאשר.
אז הגיעה שיחה (לכאורה מהם, מספר טלפון כללי) ועניתי, שאלו איך אפשר לעזור, אמרתי שהם התקשרו, אז בשביל לבדוק מי אני ביקשו ת.ז. אמרתי שאני לא נותן את מספר תעודת הזהות שלי לאנשים שמתקשרים אלי אקראית, אז בשביל להוכיח שזה באמת הם הנציגה שמה אותי בהמתנה שאשמע את המוזיקה... בשלב הזה ניתקתי.
עכשיו, אני יודע שבסבירות גבוהה זה אכן הם, אבל ההתנהלות הזאת חובבנית ברמה שאינה מעוררת אמון...
לצפיה ב-'אז מה היו הציפיות שלך שיקרה?'
אז מה היו הציפיות שלך שיקרה?
14/01/2019 | 16:04
3
98
הרי הם צריכים ת"ז כדי לחפש אותך במאגרים.
לצפיה ב-'שהמערכת שמחייגת תדע להראות לנציג למי היא חייגה בשבילו'
שהמערכת שמחייגת תדע להראות לנציג למי היא חייגה בשבילו
14/01/2019 | 21:39
2
30
לצפיה ב-'נצל"ש'
נצל"ש
15/01/2019 | 10:21
1
69
קצת מזכיר לי מערכות ניתוב שיחות בהן אתה מתבקש לחזור על פרטים מסוימים שכבר הקשת קודם (כמו מספר ת"ז), וכשאתה מגיע סוף סוף לשוחח עם מוקדן השאלה הראשונה שלה היא מה הת"ז שלך.
לצפיה ב-'וואלה. פעם התקשרתי ליס. שם אתה צריך להקיש ת.ז. ו-4 ספרות '
וואלה. פעם התקשרתי ליס. שם אתה צריך להקיש ת.ז. ו-4 ספרות
16/01/2019 | 07:10
55
אחרונות של כרטיס אשראי, לפני שבכלל עונים לך. 
בכל מקרה, כשנכניתי, נתבקשתי לחזור על הספרות. 
התעצבנתי על המוקדנית, וזעקתי שכבר הקשתי את הספרות הדרושות ולא יתכן שאדרש 
שוב לכך. ותתפלא! בפעם הבאה שנסיתי להשיגם, כבר לא נשאלתי שאלות קלוץ. 
אז... או שהם טיפלו במחדל, או שהיה מדובר "רק" באירוע נקודתי. 
ולפני מספר ימים, פנו אלי מחברת האשראי. כשהשבתי, שמעתי מוסיקה של מענה 
קולי, עם הודעה "מיד תיענה". וכשנעניתי, המוקדן דווקא ידע מי אני והוא המשיך את 
השיחה בצורה עניינית. האמת? די הופתעתי.
לצפיה ב-'AIG'
AIG
15/01/2019 | 09:44
83
יש רכבים שהביטוח שלהם  זול במיוחד ב AIG (למשל יונדאי)
מהכרותי חברה זו, הן בביטוח רכב והן בביטוחים אחרים, כולל את מחלקת התביעות שלהם.
השרות שהם נתנו, לי ולאחדים ממכרי, טוב, יעיל ואדיב.
אם ברצונך לחדש ביטוח, ולא חשוב היכן - כדאי שאתה תיזום את השיחה.
לצפיה ב-'לאחרונה צצה חברת ביטוח חדשה, שמפילה פסנתרים על המפרסם שלה.'
לאחרונה צצה חברת ביטוח חדשה, שמפילה פסנתרים על המפרסם שלה.
15/01/2019 | 10:08
88
אולי כדאי לבדוק גם את המחיר אצלם.
לצפיה ב-'כן, נכון'
כן, נכון
15/01/2019 | 11:43
85
אני אומרת להם שאני אתקשר אליהם כי הם לא יודעים מי אני. כנ"ל עם בנקים וכל מי שאני כביכול מנויה אצלו או מקבלת שירות ממנו ומתקשר אליי או יוצר קשר באימייל, don't call us we'll call you. 
לצפיה ב-'גיליתי היום שבזק בינלאומי שדדו ממני אלפי שקלים '
גיליתי היום שבזק בינלאומי שדדו ממני אלפי שקלים
14/01/2019 | 10:08
7
138
אשמח לשמוע את דעתכם על המקרה.
בשנת 2012 עשיתי חבילה של 12 מגה ב-60 שקלים.
כיום מחירי השוק של חבילה כזאת אצל כל הספקים הם בסביבות 20 שקלים.
עם זאת, בזק בינלאומי במשך *שנים ארוכות* לא טרחה לעדכן אותי שאני משלם פי 3 מלקוחות אחרים וגבתה ממני מחיר לא מעודכן ורחוק ממחירי השוק.
כשסכומים כאלה מצטברים על פי שנים ארוכות זה מגיע להפרש של אלפי שקלים.
מבירור מולם מסתבר שבמשך כל השנים הם שלחו את החשבוניות למייל מסוג bezeqint שלא אני נתתי להם (ובכלל אין כרגע מייל מעודכן אצלם במערכת). זה מייל שנפתח אוטומטית לכל הלקוחות, שלא הייתי מודע לקיומו וכיום הוא בכלל לא קיים.
כמו כן, מעולם גם לא קיבלתי מהם עדכונים לסלולארי, על סיום החבילה.
זה נכון שהחיובים מופיעים בכרטיס האשראי, אבל שם יש המון מידע וחיובים, והדבר מבלבל (יש גם את נושא הספק מול תשתית שמוסיף עוד בלבול) ולא שמתי לב לעניין וגם לא עלה בדעתי שאני משלם מחיר לא סביר.
אין לי ספק שאם הייתי מקבל חשבוניות למייל *תקין* הייתי שם לב לזה מהר.
בזק בינלאומי אמרו שאני צודק ששילמתי מחיר מופקע במשך שנים אך הם לא מעוניינים בשום אופן לזכות אותי רטרואקטיבית. 
האם יש פה קייס משפטי?
לצפיה ב-'"שדדו"? הגזמת. '
"שדדו"? הגזמת.
14/01/2019 | 11:03
1
90
אתה לא בדקת כמה ועל מה אתה משלם. 
לצפיה ב-'אני לא בדקתי, כי הם לא טרחו לשלוח אליי חשבוניות או התראות'
אני לא בדקתי, כי הם לא טרחו לשלוח אליי חשבוניות או התראות
14/01/2019 | 17:21
20
לצפיה ב-'כאן'
כאן
14/01/2019 | 11:44
2
97
לצפיה ב-'תודה רבה, ויש לי עוד שאלה בעניין'
תודה רבה, ויש לי עוד שאלה בעניין
14/01/2019 | 12:18
1
75
האם עסקה מתמשכת כזו נכללת תחת "מכירת טובין שהתשלום בה קבוע, אחיד ובלתי תלוי בהיקף הצריכה או השימוש"?
זו ההסתייגות היחידה במסמך. אמנם המחיר קבוע ובלתי תלוי בהיקף הצריכה, אבל מדובר בתשלום שאינו אחיד בין צרכנים שונים
לצפיה ב-'ה"למעט" לא כולל את העיסקה שלך'
ה"למעט" לא כולל את העיסקה שלך
14/01/2019 | 12:58
61
מאחר ןהוא חל על מכירת טובין בלבד ולא על מתן שרות.
לצפיה ב-'רע"א 8190/14'
רע"א 8190/14
14/01/2019 | 14:25
1
20
לצפיה ב-'מעניין, תודה. אני שמח שהלקוח זכה בתביעה מול בזק בינלאומי'
מעניין, תודה. אני שמח שהלקוח זכה בתביעה מול בזק בינלאומי
14/01/2019 | 17:18
21
לצפיה ב-'מכירת חלק מאופנוע ותלונת הקונה'
מכירת חלק מאופנוע ותלונת הקונה
14/01/2019 | 07:53
3
87
בוקר טוב, מכרתי חלק מאופנוע, כאשר הקונה היה ראה, בדק ולקח. לאחר כמה ימים התחרט והחליט והחליט שאינו מעוניין בחלקים ושהם אינם תקינים בעיניו, כל זאת ועוד לאחר שהשתמש בחומרים לניקוי פירוק, כך שאין אני יודעת מה מצבם... הקונה ביקש להחזיר את החלקים או לפחות מחצית מסכום הקנייה, לאחר שסירבתי שא הפסיק לאיים בפנייה לרשויות המס, שיימינג ברשת, הוציא אותי מקבוצת ווטסאפ משותפת ואף הטריד ודיבר בצורה לא מכובדת, מתלהמת ולא נעימה. השאלה אם במקרה כזה עליי להשיב לו את כספו כנגד החלקים? לדבריו הגיש כנגדי תביעה. תודה
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
14/01/2019 | 09:13
68
הי,
ראשית, אין לך מה לדאוג...... הוא יכול לפנות לרשויות המס..... מה הסיבה? האם את עסק? אם את אדם פרטי, אין לך ממה לחשוש. אינך חייבת במתן קבלה על רכישה.
שנית, אל תחששי מפנייה לבית המשפט (הוא לא פנה). במידה ויפנה.... הוא יפסיד! הוא ראה את מה שרכש ולך אין מה לדאוג. הוא מנסה להפחיד....
שימי פס.
לצפיה ב-'ויתירה מכך... אם הוא כבר התעסק בחלק, טבל אותו בחומרי ניקוי '
ויתירה מכך... אם הוא כבר התעסק בחלק, טבל אותו בחומרי ניקוי
14/01/2019 | 10:01
62
וכיו"ב, הוא כבר לא החזיר את החלק כפי שהיה בעת הרכישה. 
את יכולה להשיב לו בשלווה, שלאחר שהתעסק בחלק, המוצר אינו דומה שוב למוצר
שאותו הוא רכש ולכן אינך אחראית על התוצאה.
ולגבי השיימינג וכל מה שטען, זו הטרדה וזכותך להלין עליו.
לצפיה ב-'לא ברור אם את מייצגת בית עסק או שאת מוכרת פרטית'
לא ברור אם את מייצגת בית עסק או שאת מוכרת פרטית
14/01/2019 | 13:31
45
התשובות עשויות להשתנות בהתאם.
לצפיה ב-'חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל'
חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל
13/01/2019 | 13:50
20
200
נרשמתי באפליקציה וקיבלתי שם משתמש וסיסמא.
התחברתי באמצעות סטרימר קיים אצלי.
חלק מהתכנים עלו בסדר - חלק עם מסך ירוק או מגורען - שבד"כ עובר אחרי דקה שתיים אך במקרים נדירים נשאר קבוע ולא מאפשר צפיה. גם תוך כדי הצפיה קפצו מסכים כנ"ל. יש כאלה שיחיו עם רמת תיקול כזו.

ומאותו רגע התחילה התקשורת עם חברה מסורבלת ולא שירותית כמו שכבר למדנו מזמן.
אחסוך לכם את הסאגה של ה"עצות" ה"תובנות" וה"הבטחות" שקיבלתי מנציגי השירות.
(המצחיקה מכולם: "לסוני יש בעיה").

החלטתי אחרי כמעט חודש להתנתק.
המתנה ומוסיקה כמקובל ונציג קיר שרק רוצה למכור ולשפר ושאתן להם צ'אנס וסיפורים.

הודעתי שמתנתק ובמקביל שלחתי הודעה דרך "נתק" (נפלא).

כמובן שקיבלתי די מהר טלפון מ"שימור" או וואטאבר....ומשראו שאני רציני ואמיתי אמרו שמתנתקים.

אז לכל מי שאוהב את הז'אנר - קחו הרבה אויר.

 
לצפיה ב-'איזה סטרימר יש לך? '
איזה סטרימר יש לך?
14/01/2019 | 06:56
3
86
ללא מעט אנשים שאני מכיר (כולל אותי) יש סלקום וסטרימר של שיאומי ולאף אחד אין בעיה כמו שאתה מתאר.
אגב, יכולת גם לקבל מהם ממיר אחד ללא עלות.
לצפיה ב-'XBOX כמו בצילום. כבר 3 שנים עובד נהדר עם האפליקציות הנפוצות'
XBOX כמו בצילום. כבר 3 שנים עובד נהדר עם האפליקציות הנפוצות
14/01/2019 | 14:02
2
84
וכמובן שכדי לממש את הממיר ש"מגיע לי בחינם" היו צריכים לפתוח לי הזמנה במרכז שירות וסירבולי סירבולים שהם בעצמם לא יצאו מזה ואני התיאשתי מהם.
כשאני משלם - אז הם צריכים לעבוד בשבילי לא להיפך. הם לא הפנימו שהעולם השתנה.
 
מאידך החיבור לNETFLIX היה קל ומהיר בלי שיחות מיגעות עם "קבוצת" סלקום.
לצפיה ב-'זה אומר שאתה צריך אפליקציה לניידים/טאבלטים'
זה אומר שאתה צריך אפליקציה לניידים/טאבלטים
14/01/2019 | 14:36
1
51
ככה שמראש סיכוי סביר שזה יפעל חרא או לא יפעל בכלל
לצפיה ב-'כן. צפיתי בסלקום TV דרך האפליקציה. היו היה. ממשיכים הלאה.'
כן. צפיתי בסלקום TV דרך האפליקציה. היו היה. ממשיכים הלאה.
14/01/2019 | 14:52
22
לצפיה ב-'להערכתי יש בעיה באפליקציה שלהם בהתקנה על טלויזיות חכמות'
להערכתי יש בעיה באפליקציה שלהם בהתקנה על טלויזיות חכמות
14/01/2019 | 07:38
12
77
בחלק לא עובדת בכלל, בחלק עובדת כמו שתיארת עם הרבה בעיות, כנראה שיש כמה שבסדר.
עם הסטרימר שהם משכרים ושניתן גם לרכוש לבד בחנויות רבות האפליקציה עובדת מצויין. צריך לקחת בחשבון שסטרימר (או ממיר) זה עוד כסף ועוד סירבול של התקנה והפעלה.
לצפיה ב-'ראה תשובתי למעלה - היה בחבילה ממיר אחד ללא תשלום...'
ראה תשובתי למעלה - היה בחבילה ממיר אחד ללא תשלום...
14/01/2019 | 14:03
11
44
מעבר לסיבוב ב-30 בפברואר כשתראה עורבים לבנים (זכויות למאיר שלו)
לצפיה ב-'האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה'
האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה
15/01/2019 | 15:43
10
47
לא במקרה.
סלקום מרוויחים כסף בגלל שהאפליקציה לא עובדת על טלויזיות חכמות.
אני יכול להשיג את הסטרימר שהם משכירים בבערך 300 שקלים בארץ, אני מניח שהם משיגים אותם בחצי מהמחיר הזה.
הם משכירים את הסטרימר ב 29 שקלים לחודש.
אני מניח שהסטרימר חי לפחות 5 שנים, 
זאת אומרת שהם בחמש שנים של השכרת סטרימר גובים 1740 שקלים, תוריד מזה את עלות הסטרימר,
זאת אומרת שכל סטרימר מושכר מניב להם בחייו יותר מ 1500 שקלים
 
כדאי להם שהאפליקציה לא תעבוד על הטלויזיות החכמות גם אם המשמעות היא לתת סטרימר/ממיר ראשון בחינם.
 
לעומת זאת האפליקציה עובדת יופי על הסמרטפונים והטבלטים, כי אף אחד לא ישכור מהם סטרימר (שממילא עובד אנדרואיד) כדי לראות תכנים דרך הסלולרי.
 
כמובן שלא ישבתי בישיבת ההנהלה של סלקום ואני לא יכול להגיד ששמעתי שכך הם מתכננים, זאת רק הערכה שלי
לצפיה ב-'הערכתך שגויה'
הערכתך שגויה
15/01/2019 | 17:42
5
46
הם לא גובים 29 שח אלא מהממיר השני והלאה
ממיר ראשון כלול
לי יש ממיר אחד וגם את האפליקציה על טלויזיה חכמה
אין הבדל, שניהם עובדים טוב, אם כי צריך מדי פעם לרסט (להוציא/להכניס חשמל) את הממיר
באפליקציה אני משתמש באייפאד, עובד נהדר.
נראה לי תמוה לחשוד שיש להם אינטרנס שמשהו לא יעבוד כדי להנות מן השני.
בסוף הם רוצים  שהלקוח יהנה משידור רציף וטוב
לא עושים דווקא, תקלות תמיד יש וקיימות ופ"ה מלין שהשרות והמוצר חרא רק כי אצלו, בטלויזיה הספציפית שלו האפליקציה קרטעה, נו שיהיה...
אני אישית לקוח מרוצה שלהם, כבר כמה שנים.
 
לצפיה ב-'אתה חוזר על מה שרשמתי'
אתה חוזר על מה שרשמתי
15/01/2019 | 18:29
2
29
רשמתי במפורש שה 29 שקלים מהסטרימר השני ומעלה ושהראשון בחינם.
רשמתי במפורש שהאפליקציה על הטבלטים והסלולרים האפליקציה עובדת מצויין.
סלקום רושמים במפורש שהאפליקציה שלהם עובדת על מעט מאוד דגמי טלוויזיה חכמה, בעיקר של LG
 
אין לי בעיה שהערכה שלך תהיה שונה משלי, אבל אם אתה מתייחס להערכה שלי לפחות תקרא מה רשמתי.
לצפיה ב-'סתרתי את הנחותיך'
סתרתי את הנחותיך
15/01/2019 | 19:30
1
34
איפה רשמת ועוד במפורש, שמשלמים מהממיר השני?
אתה חישבת כמה עולה להם הממיר וכמה הם מרוויחים מהשכרתו לפי 5 שנים.
 
ונכון שרשמת שהאפליקציה עובדת נהדר בסמארטפונים ובטבלט, אז חזרתי על זה שאכן זה עובד היטב
 
ובמפורש סתרתי את הכותרת שלך שאתה רשמת:
"האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה"...אז זו הנחה שגויה
ואולי תקרא שוב מה כתבת ומה עניתי
 
* בד"כ לא נוהג להתקשקש עם כוכביות, אז העניין מוצה מבחינתי
לצפיה ב-'כתבתי "גם אם המשמעות היא לתת סטרימר/ממיר ראשון בחינם."'
כתבתי "גם אם המשמעות היא לתת סטרימר/ממיר ראשון בחינם."
16/01/2019 | 17:07
17
נכון, בלי ניקוד, אבל בכל זאת כתבתי.
 
אתה כותב:
במפורש סתרתי את הכותרת שלך שאתה רשמת: "האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה"...
מה סתרת? אתה חושב שיש לי דעה אחרת? אין לי זכות לדעה?
 
ואתה ממשיך וכותב:
נכון שרשמת שהאפליקציה עובדת נהדר בסמארטפונים ובטבלט, אז חזרתי על זה שאכן זה עובד היטב
באמת תרמת הרבה לדיון, בשביל מה לחזור על דברים?
 
אבל בסוף הגעת למסקנה הנכונה, אתה באמת מקשקש וכדאי שתחדל
 
לצפיה ב-'יש לי יס ולחברים יש הוט. גם אצל אלה וגם אצל האחר, יש צורך '
יש לי יס ולחברים יש הוט. גם אצל אלה וגם אצל האחר, יש צורך
16/01/2019 | 06:58
1
30
לבצע ריסט לממירים... מי יותר ומי פחות. למה? ככה!
לצפיה ב-'אז אנחנו בחברה טובה'
אז אנחנו בחברה טובה
16/01/2019 | 08:22
21
אם גם אצלם יש צורך לבצע ריסט.
 
האמת שזה קצת מעיק, אבל מה זה להוציא/להכניס תקע חשמל מדי פעם
מאשר לצלצל ולהמתין שעות על הקו בשביל לשמוע את המוקדן מציע להוציא/להכניס חשמל.
 
גם כשהסלולר מקרטע או המחשב או האייפד או המדפסת....ביצוע ריסט לרוב פותר ומשחרר.
לצפיה ב-'דבר אחד ברור לי לחלוטין. בטלוויזיות LG עם Web.O.S הכל עובד '
דבר אחד ברור לי לחלוטין. בטלוויזיות LG עם Web.O.S הכל עובד
16/01/2019 | 06:55
3
29
היטב. נאמר לי שגם בסוני אנדרואיד זה עובד. לא ניסיתי.
לצפיה ב-'אמרנו את אותו הדבר, שבטלויזיות LG ואנדרואיד האפליקציה עובדת'
אמרנו את אותו הדבר, שבטלויזיות LG ואנדרואיד האפליקציה עובדת
16/01/2019 | 17:13
2
16
אבל הנה יש לך שני מקרים, נטפליקס וסלקום.
נטפליקס מותקן על כל פלטפורמה ועובד פיקס.
סלקום אפשר להתקין על כל פלטפורמה חוץ מאשר על רוב מכשירי הטלויזיה.
 
נטפליקס לא משכירים לא ממירים ולא סטרימרים.
סלקום משכירים ממירים וסטרימרים לטלויזיות. 29 ש"ח החל מהשני.
 
לו היית מנכ"ל סלקום והיו עומדות לפניך שתי אפשרויות
1. להשקיע כסף בפיתוח האפליקציה כך שתתאים לכל הטלויזיות החכמות
2. לא להשקיע כסף בפיתוח האפליקציה ובמקום להרוויח כסף מהשכרת ממירים וסטרימרים.
אתה בטוח ב 100% שהיית בוחר באופציה השניה?
לצפיה ב-'אז הם גם תורמים לזיהום הסביבה'
אז הם גם תורמים לזיהום הסביבה
18/01/2019 | 11:53
1
8
אם טלויזיות כבר תומכות וצריך רק תוכנה על מנת לאפשר צפיה, ובכל זאת הם מוכרים עוד חומרה אלקטרונית שאחרי זה נזרקת, הם למעשה סתם מזהמים את הסביבה.  אולי זה עניין שצריך להסדיר בחקיקה.    אם על שקיות עשו את זה, אז על מוצר אלקטרוני מיותר, לא צריך?
לצפיה ב-'במדינות מתוקנות ספק של ציוד אלקטרוני צריך למחזר אותו'
במדינות מתוקנות ספק של ציוד אלקטרוני צריך למחזר אותו
20/01/2019 | 13:42
123
בגמר חייו אצל ממחזר מורשה שהוא משלם לו לא מעט כסף - ומראש.
והרשויות בודקות שאכן המוצרים מגיעים למיחזור ואם הם לא מגיעים אז הוא נקנס, כך שהוא גם משלם לממחזר וגם משלם קנס (די משמעותי).
 
לא צריך להמציא את הגלגל, בעולם המערבי השיטה קיימת ועובדת, אבל ישראל מדינת עולם שלישי
לצפיה ב-'את הסיסמא "לסוני יש בעיה" היכרתי לפני הרבה שנים מול "תבל". '
את הסיסמא "לסוני יש בעיה" היכרתי לפני הרבה שנים מול "תבל".
14/01/2019 | 07:43
2
78
הייתה לי טלוויזיה סוני, ובחלק מהערוצים, כשהרקע היה אמור להיות שחור, נראתה
הילה לבנה בחצי המסך השמאלי. בחצי הימני, השחור היה שחור. מוזר? 
פניתי ל"תבל", ואלה טענו שזו בעיה של סוני. הזמנתי טכנאי של סוני [בתקופת
האחריות], והאיש החביב סיפר לי שזו בעיה מוכרת שקיימת רק בשילוב של סוני ותבל. 
התעקשתי עם תבל, והם הביאו לי ממיר מסוג אחר, שפתר את הבעיה. 
שאלתי מדוע לא נתנו לי ישר ממיר כזה, והם השיבו, שזהו ממיר "פותר בעיות", אלא
שמלאי הממירים הללו שנמצא ברשותם הוא מצומצם והם מחלקים אותם רק למי
שממש זקוק. עוד דוגמא ל"שירותיות מופלאה" של אותה חברה, שעם השנים הפכה
להיות "הרבה יותר שירותית" = הוט. 
לצפיה ב-'ולנו הייה ערוצי זהב'
ולנו הייה ערוצי זהב
14/01/2019 | 17:42
1
53
אם הייה תקלה הייה טכנאי מעכשיו לעכשיו 
או גג למחר בבוקר ולא לחכות 3 ימים
כלומר הייה שירות הרבה יותר טוב
לא אשכח שהגיע לנו מהוט טכנאי ,לדעתי יום אחרי לאחר שלא הייה לנו  טריפל.עבד שעה וחצי ולאחר שלא פתר גילו שזו תקלה איזורית.מאז זה השתפר ולא שולחים טכנאי ,אך מצד שני הכמות של תקלה איזורית עלתה פלאים.פעם רציתי להתנתק מהם ושספרתי שיותר מידי פעמים יש תקלות איזוריות אמרה אין מצב שאצלנו אין טלווזיה ,אינטרנט וטלפון שלא עובדים ביחד.כנראה היא לא לקוחה של הוט לפחות לא אצלנו באיזור.
לצפיה ב-'גם יס או הוט ישלחו טכנאי בתוך פרק זמן קצר, אם התקלה היא '
גם יס או הוט ישלחו טכנאי בתוך פרק זמן קצר, אם התקלה היא
14/01/2019 | 19:41
46
במכשיר היחיד שיש לך בבית, או שהיא מנטרלת את כל מכשירי הבית. 
במידה שהתקלה היא רק במכשיר יחיד מתוך כמה, הם עשויים לעכב את הביקור ל"לא מיידי".
לצפיה ב-'שלום'
שלום
13/01/2019 | 13:17
3
149
שלום אני מזמינה אתכם לבקר באתר שלי - https://mall-online.co.il/
לצפיה ב-'למה כדאי לנו? '
למה כדאי לנו?
13/01/2019 | 20:07
18
לצפיה ב-'פרסומת ולא מידי משתמש קבוע אלא מכוכב? וואלה.'
פרסומת ולא מידי משתמש קבוע אלא מכוכב? וואלה.
13/01/2019 | 23:59
1
16
לצפיה ב-'נקודת זכות למפרסמת'
נקודת זכות למפרסמת
14/01/2019 | 11:02
64
היא כותבת בגלוי, ולא מזלזלת באינטיליגנציה של הגולשים על ידי נסיון נואל לפרסומת סמויה. 
לצפיה ב-'מחפש מקרר אמין וטוב'
מחפש מקרר אמין וטוב
12/01/2019 | 16:18
9
122
אחרי כ-10 שנים עם מקרר סמסונג, הגיע הזמן להחליף מקרר.
הבעיה הכי גדולה שהמקרר החדש חייב להתאים במידותיו לנישה- 185 גובה , 78 רוחב ,70 עומק.
מהמקרר הנוכחי אני לא כ"כ מרוצה, בשנותיו הראשונות הוא הקפיא מוצרי חלב (שהיו במגירה ייעודית)
לאחר עוד כמה שנים החלו לקפוא פירות וירקות שהיו צמודים לדפנות (קירות פנימיים) במקרר.
בחודש האחרון ,הכל מתקלקל אחרי יומיים -שלושה ולכן צריך למצוא מקרר חדש די בדחיפות.
אני מחפש אמינות,אמינות ועוד פעם אמינות בשילוב עם עלויות תיקון לא בשמיים.
שתהיה חברה עם שירות לקוחות מוכח שלא תתנער מאחריות.
המקרר מיועד למשפחה בת 6 נפשות , כ475 ליטר נראה לי יתאימו בהחלט.
חשוב שהמקרר יהיה נגיש כי הוא מיועד גם לאנשים צעירים בנפשם אך לא בגופם
מה שיכל לתרום לנגישות-תא ירקות גדול בשליש השני במקרר, מקפיא עליון שלא יחייב להתכוףף כל פעם כשמוציאים דברים מן המקפיא.
לפעמים, בעיקר בחגים המקרר די עמוס בכל טוב, חייבת להיות במקרר החדש פונקציה שתמנע הקפת מוצרים גם אם הם ממוקמים צמוד לדפנות (מה שאין במקרר הנוכחי וחבל)
בינתיים מצאתי בעיקר תלונות -לגבי איכות הפלסטיקה במקררי SAMSUNG
ורעשים שמופיעים ונעלמים במדחסי האינוורטר של LG.
תקציב (לא כולל הובלה ) כ-5,000 ש"ח , אוכל להגדיל את התקציב ב-1000 ש"ח במידה וישנו דגם ממש טוב.
תודה רבה מראש למגיבים
לצפיה ב-'אני בספק שיש היום משהו אמין בצורה יוצאת דופן. אם חשוב המידות'
אני בספק שיש היום משהו אמין בצורה יוצאת דופן. אם חשוב המידות
13/01/2019 | 09:47
70
עדיף ללכת לחנות ולקחת את מה שמתאים למידות /מחיר/ דירוג אנרגטי הכי טוב. 
לצפיה ב-'475 ל' נראה לי קטן עבור משפחה עם 6 נפשות'
475 ל' נראה לי קטן עבור משפחה עם 6 נפשות
13/01/2019 | 12:49
24
לצפיה ב-'3 מבוגרים +3 נכדים שנשארים'
3 מבוגרים +3 נכדים שנשארים
13/01/2019 | 13:27
1
74
אצלנו כל השבוע אחרי בית הספר.
עכשיו משתמשים במקרר 450 ליטרים, קצת קטן.
גיסי עובד בחברה שיש בה טכנאי מקררים, הטכנאי המליץ להתרחק מסמסונג, ולבחור ברע במיעוטו, בשארפ או lg.
 
לצפיה ב-'נדמה לי שלשארפ יש דגמים בגודל הזה. המוצרים של היום "כבר" לא '
נדמה לי שלשארפ יש דגמים בגודל הזה. המוצרים של היום "כבר" לא
14/01/2019 | 00:10
50
אמינים כקודמיהם. הפלסטיקה שלהם לא "ממש חסונה" ויש לשמור עליה כעל ביצים. 
אריכות הימים שלהם כבר לא מה שהיה פעם, אבל היות שלעתים יש מבצעים, שווה לבדוק. 
ראיתי כבר מבצעים שלא באמצעות היבואן הרשמי במחירים "שווים". 
לגבי תקופת אחריות "מוארכת", יש לקחת בחשבון, שבשנת האחריות הראשונה, האחריות
אמורה להיות מלאה. בהמשך, יש לבדוק את ההחרגות ו/או את האותיות הקטנות. 
אלה משרתים בעיקר את היבואן...
 
ההצעה לנסות ולהשיג תדיראן מיד 2 נראית טובה, שכן מדובר במקרר פשוט יחסית,
אבל הוא בנוי טוב ופועל יפה.
 
 
לצפיה ב-'חפש תדיראן אפולו יד שנייה'
חפש תדיראן אפולו יד שנייה
13/01/2019 | 18:03
2
18
לצפיה ב-'תדיראן כבר לא מיוצר בארץ. זהו ייבוא מדבקה, נדמה לי שמטורקיה.'
תדיראן כבר לא מיוצר בארץ. זהו ייבוא מדבקה, נדמה לי שמטורקיה.
14/01/2019 | 00:02
42
בעבר הדגמים שלהם היו לגמרי לא רעים וזולים יחסית. הרעיון למשומש נראה הולם.
לצפיה ב-'אתה ממש צודק. יש לנו תדיראן אפולו כבר 18 שנים ואנחנו אפילו'
אתה ממש צודק. יש לנו תדיראן אפולו כבר 18 שנים ואנחנו אפילו
15/01/2019 | 12:12
44
לא בכיוון של להחליף אותו. 2 תקלות במשך כל השנים האלו, תוקנו בהצלחה על ידי טכנאים (למזלנו הצלחנו ליפול על צדיקים אמיתיים), ומכל מה שאני קוראת כאן ובמקומות אחרים על המקררים שמיוצרים היום, אין מצב שאני שוקלת להחליף אותו עד שסופית יחזיר את נשמתו לבורא (טפו טפו חמסה חמסה שום בצל).
לצפיה ב-'מניסיון שארפ תוצרת תאילנד שרכשתי לפני 9 שנים'
מניסיון שארפ תוצרת תאילנד שרכשתי לפני 9 שנים
14/01/2019 | 01:27
71
לא עשה שום בעיה ועדיין עובד מצויין. לא נזקקתי לשירות עבורו. המדחס שלו הוא מתוצרת היטאצ'י (גם היא עוד יצרנית מקררים מפורסמת אלא שהמקררים שלה יותר יקרים משל שארפ).
ראיתי שהדגם שקניתי 2190 עודנו משווק אגב.
מהמפעל בתאילנד יצאו המקררים הטובים ביותר של שארפ לשיווק גלובלי, והוא לא נסגר בשלב זה. שארפ החליטה לייצר בו את כל הדגמים שמתוכננים ליפן עצמה והמפעל באוסקה נסגר (ישראל מעולם לא קיבלה מקררי שארפ מהמפעל שבאוסקה, הוא תמיד היה עבור יפן בלבד).
https://www.mreport.co.th/en/news/industry-movemen...
אני ממליץ לבדוק ארץ ייצור ולהתמקד בתאילנד בלבד. כל מה שלא מתאילנד הוא לא באיכות דומה אלא נמוכה יותר. תאילנד היא בסיס למפעלי חברות איכותיות למשל מיצובישי אלקטריק, טושיבה, דייקין, פיוניר ו-MHI. למה? כי הפועלים שם הם ברמה מקצועית גבוהה ועומדים בסטנדרטים של החברות האלה.
 
לצפיה ב-'אצלי יש סמסונג שאחרי שנתיים התחיל להזיע ולטפטף'
אצלי יש סמסונג שאחרי שנתיים התחיל להזיע ולטפטף
15/01/2019 | 20:14
41
ומדי כמה ימים צריך לרוקן כמות גדולה של מים מהמגירה התחתונה והאגן שמתחתיה. טכנאי מקררים אמר שניתן ב-1250 ש"ח להחליף את תעלת האיוורור (נדמה לי שכך הוא קרא לזה, זה נראה כמו חתיכה פושטית של קלקר שהיתה רטובה וספוגה מים, למרות שהמקרר עלה קרוב ל10 אלף ש"ח), אבל המליץ בחום לא לעשות את זה, משום שזה עלול לקרות שוב ובאופן כללי לדבריו מקררים של סמסונג לא מתאימים לאקלים בארץ.
לצפיה ב-'חווית קניה במחסני תאורה'
חווית קניה במחסני תאורה
11/01/2019 | 14:40
3
177
קניתי מנורות לביתי במחסני  תאורה סניף שפיים, 6 מנורות כ 4000 ש"ח, בהזמנה נכתב שהאספקה עד חודש, לאחר כ 10 ימים התקשרו ואמרו שחוץ מאחת הכל הגיע ואני יכול לבוא לקחת וזאת שחסרה תגיע עד סוף החודש, נגמר החודש, התקשרתי, אמרו שטרם הגיע וביקשו יומיים הארכה, הסכמתי, התקשרתי אחרי יומיים אמרו סוף שנה, עיכובים במכס והבטיחו שיגיע תוך שבוע, הסכמתי
לאחר שבוע התקשרתי, אמרו שהמשאית בדרך , אמרתי שאם תגיע שיתקשרו, ולא - שיבטלו את ההזמנה.
ב 6 בערב התקשרו ואמרו שהכל מוכן, באתי, העמיסו לי. כשפרקתי בבית הבחנתי שבאחת הקופסאות התכולה לא יציבה, פתחתיה וראיתי שהמנורה מונחת שם, החלקים עטופים בניילון מולחם אבל לא ממש ארוז  להובלה למרחקים, בדקתי וראיתי שעל הקופסא רשום מספר קטלוגי שונה מאשר בהזמנה, טענו שבפנים המנורה המוזמנת, הודעתי שאני מחזיר הכל, אמרו "אין מנהל, תבוא מחר, וכו'", 
חזרתי עם הסחורה,בדרך טלפנו אלי, אמרו שאמתין עד סוף החודש ויגיע חדש
קראתי לאיש שלהם שיבוא לרכבי עם עגלה לקחת את המנורות, הייתי מאד רגוע, התיישבתי מול הקופאי והייתי מאד אדיב - גם הוא
מילא עבורי טופס להחזר מחברת האשראי.
אעקוב מה יהיה הלאה.
אז מה היה לנו? מוכרים סחורה שאין במלאי, מטילים את האחריות על המוכר, מנסים לדחוף משהו מהתצוגה "במקום" (בדקתי, המנורה שלפיה הזמנתי כבר לא היתה בתצוגה)
מסקנה - אני לא קונה שם יותר וממליץ למי שמתכוון לקנות שם לעשות זאת רק במידה ויקבל את המנורות במקום.
 
לצפיה ב-'גם מספר פעמים נוכחתי שהמוכרים ממש לא מתמצאים במה שהם מוכרים'
גם מספר פעמים נוכחתי שהמוכרים ממש לא מתמצאים במה שהם מוכרים
12/01/2019 | 09:01
98
ואין להם שום ידע בחשמל ותאורה - אבל פולטים שטויות בקצב גבוה
לצפיה ב-'הייתי שם עם חבר, שהזמין 2 גופי תאורה "כמו בתצוגה" ונרשם "צבע'
הייתי שם עם חבר, שהזמין 2 גופי תאורה "כמו בתצוגה" ונרשם "צבע
12/01/2019 | 11:09
117
לבן". הוא נקרא להגיע לאחר מספר ימים, ואספנו את הסחורה. 2. אריזות גדולות מאד, 
שניתן היה רק לקשור אותן על גג הרכב. היות שמזג האוויר לא "בישר טובות" וצפינו לגשם, 
לא בקשנו לפתוח את האריזות כדי לוודא שהכל תקין. נסענו למרחק לא קטן, ובדרך נס
חמקנו מהגשם שאיים לרדת. 
הגענו ופתחנו את האריזות. אחת הייתה לבנה הנדרש, והאחרת, שלל צבעים טכניקולור.
ואז גם גילינו שהיה רשום על האריזה "צבעוני". 
יצרנו קשר עם החנות והובטח שתוך יומיים יגיע סט נוסף בלבן. 
הגיע ונקראנו לקחת. בתצוגה הלבן כבר לא היה, ונראה כי פורק לצורך האספקה.
פניתי לשירות הלקוחות, ונאמר לי שטעויות קורות וזה רק בתום לב. 
נקראנו לקבל תאורת חירום ששווייה כ-20 ש"ח כפיצוי. 
לא הייתי אומר שזה היה "מכובד" או הולם. 
במקביל, רכשתי מאוורר מהתצוגה. נכון. במחיר הולם. על כך אין וויכוח.  
כשפורק, הוא פורק באלימות, וצבע גורד ממוט המאוורר. 
התלוננתי. הובטחה לי תשובה, אבל כזו לא קיבלתי. עוד פשלה שלהם. 
לסיכום: אפשר לומר שחוויות הרכישה שם אינן הולמות ובהחלט בלתי נעימות. 
 
לצפיה ב-'גם לי חווית שירות גרועה עם מחסני תאורה'
גם לי חווית שירות גרועה עם מחסני תאורה
13/01/2019 | 10:20
16
לצפיה ב-'המלצה לרדיאטור לחדר ילדים ... '
המלצה לרדיאטור לחדר ילדים ...
12/01/2019 | 15:20
50
153
מחפשים רדיאטור איכותי לחדר ילדים שיחמם טוב.
תקציב בסביבות  400 שקלים.
המשך>>
מחפשים רדיאטור איכותי לחדר ילדים שיחמם טוב.
תקציב בסביבות  400 שקלים.

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום ועד הבית
מתמודדים עם סכסוכי שכנים?
פורום דיני מס הכנסה ומע
חייבים למס הכנסה?
תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ